Felszabadulás
2013. április 04. írta: aristo

Felszabadulás

felszab.jpg

„Mindenesetre mondjuk ki: az emberek alapvető joga, hogy meghaljanak és öljenek az országért, amelyben élnek, és hogy kivételes szigorral büntessék meg azokat a fajtájukbelieket, akik a betolakodók tűzhelyénél melegedtek.” (Sir Winston Churchill)



Történt, hogy a brit szigeteken a rómaiak, leigázva az icenusok törzsét, Boudica királynő lányait megerőszakolták, őt magát pedig megkorbácsolták; az ügy hátterében Dio Cassius szerint – nem szokatlan módon – valami adósság és kamatok is álltak. Ezután az icenusok fellázadtak, és más törzsekkel összefogva lemészárolták a római kereskedőket, tisztviselőket és a velük kollaboráló briteket is. Az affér a Watling Street-i csatával ért véget, ahol a britek vereséget szenvedtek a tehetséges hadvezér Suetonius által vezetett római légióktól. A fenti, idézetül választott veretes gondolatot Churchill az „Angol ajkú népek története” című munkájában veti papírra tanulságként, amikor Boudica történetét meséli el.

Hazugságok és hamis vélekedések függönye rejti a világháború végének magyarországi történetét és az azt követő eseményeket is. Már április 4. – az események szimbóluma – maga is hazugság, mint történelmi „tény”; hiszen tudjuk, nem akkor és nem ott hagyták el az utolsó német csapatok az országot, pusztán ezt hazudták Sztálinnak, aki ezt az időpontot tűzte ki cél-dátumként. Szükségképpen lett április 4. szimbólum, hiszen a történelem e kiemelt szelete nem csupán az idő sodrában felbukkanó és eltűnő esemény, hanem egy egész hosszan fennálló társadalmi rend és a hozzá tartozó gondolkodásmód létalapja; egyben annak minden képviselőjének és társutasának is gondolkodási, mi több, önigazolási alapot jelent. A megszállókkal kollaborálni nagyon csúnya dolog, ám a felszabadítókkal egyenesen kötelező, nem mindegy, minek nevezzük tehát. Ez fontos körülmény, ugyanis része egy olyan szemléletkülönbségnek, amelyik radikálisan megosztja a magyar társadalmat.

Április 4. a baloldal önmaga építette hősi emlékművévé vált. Formálisan igaz ugyan, hogy az orosz hordák megjelenése egyesek számára felszabadulás volt, ez azonban kisebbség a magyar társadalmon belül. Az ország döntő többsége rettegett az oroszoktól – joggal –, és ugyancsak joggal rettegett a szuronyaik hegyén hozott kommunizmustól is, hiszen abból kapott már ízelítőt ’19-ben. Az örök hivatkozási alap a „szabad” választások mítosza és a szabad „II. köztársaság”, amelyek nyilvánvaló hazugságok. Magyarországot 1947-ig, a békeszerződés ratifikálásáig és szövegének letétbe helyezéséig a Szövetséges Ellenőrző Bizottság (SZEB) irányította orosz dominanciával. Például a SZEB jóváhagyására volt szükség az időszakos vagy egyéb irodalmi termékek kiadásához, behozatalához és terjesztéséhez, színházi előadások megrendezéséhez, mozifilmek bemutatásához, az országból történő ki- és beutazások engedélyezéséhez, de még pártok alapításához is; a bizottság egyúttal mindenről tájékoztatást igényelhetett a magyar kormánytól. Ez gyakorlatban azt jelentette, hogy mindenről tudtak és mindent domináltak a megszálló hatóságok, végső soron az oroszok, akiknek már konkrét elképzeléseik voltak az eljövendőről. Eközben a népbíróságok ontották a halálos ítéleteket, az államfői székbe ültetett Tildy – a „palástos gyilkos” – és a baloldali értelmiség lelkes asszisztenciájával. Megkezdték a következetesen antikommunista politikusok internálását, ’45. áprilisában Bethlent elhurcolják a Szovjetunióba. Aki úgy gondolja, hogy ilyen körülmények között „szabad” választásokat lehet rendezni, annak ugyancsak érdekes fogalmai vannak a szabadságról. Megjegyzendő, hogy ilyen körülmények között, az orosz csizmák talpa alatt is vereséget szenvedett a baloldal.

A megszállók mellett felsorakoztak az általuk nyakunkra ültetett quislingek és a „hasznos idióták”, a baloldali értelmiség. A hazaárulás és az írástudók árulása így esik nálunk egybe; Julien Benda sírna a gyönyörűségtől. A társadalmi támogatottság hiánya okozta azután azt, hogy csak a cselédek és disznópásztorok legalja csatlakozott hozzájuk és vállalta a végrehajtó szerepet. Az általuk hatalomba emelt csőcselék, az új „elit” azután hálátlanul elűzte őket a hatalom asztalától, és előbb egy újságíró, majd pedig egy kőművessegéd előtt kellett megalázkodni a mindennapi betevőért. A megalkuvásért megvetést kaptak cserébe, mert az árulókat mindenütt megvetik. Az értelmiség kénytelen volt belátni, hogy senki és semmi új urainak szemében, önmagában életképtelen, ezért azután megkezdődött az „első generációs” értelmiségiek beszivárgása a hatalom szervezeteibe. A '80-as évekre – mire az első „nagy” generáció csirkefogói, akik még saját kezűleg gyilkoltak, halálra itták magukat, vagy nyugdíjba mentek – a pártbizottságok, tanácsok, minisztériumok középvezetői posztjait jellemzően már ezek az első generációs értelmiségiek töltötték be, megtartva a kommunista univerzalizmus szabályait, tehát a képzettségtől és a szakértelemtől teljesen függetlenül. Nekünk, akik éltünk akkoriban, csak az a vigaszunk maradt, hogy jellemzően még annál is butábbak voltak, mint amilyen gonoszak. Ez volt az „Értelmiség útja az osztályhatalomhoz” – ahogyan a Konrád-Szelényi szerzőpáros a rablók civakodását a zsákmány fölött szofisztikáltan elkeresztelte.

Háborút veszíteni nem leányálom, ezt mi magyarok pontosan tudjuk, nagy gyakorlatunk van benne, nem is lepődött meg különösebben senki az oroszok viselt dolgain. A rablások, erőszakoskodások, gyilkosságok a baloldali humánum ismert kísérőtünetei voltak szerte Kelet-Európában; és mindenki tudhatta, hogy mi fog történni, akinek volt szerencséje szétnézni a dicső Szovjetunióban. Ami meglepő volt, az a baloldali kollaboránsok nagy száma és agresszivitása; ennek hatástalanítására találták ki, hogy nálunk kapta a legtöbb feljelentést a Gestapo – nem csak mi vagyunk szemetek.

Így április 4. környékén gyakran fellángol a vita a felszabadulás és a megszállás fogalmai körül és arról, hogy mi is történt ekkor. Április 4-én – mint látható – az égvilágon semmi nem történt. Nem akkor mentek ki a németek, és nem akkor  jöttek be az oroszok. Április 4-e – a szimbólum – jóval később született lelkes baloldali történészi munka eredményeként és lett a kollaboráció ünnepe, amit egyébként a szocializmus és a magyar baloldal győzelmének kereszteltek el. Ezt ünnepelték negyven évig vörös zászlók alatt gyülekezve az elmaradhatatlan sör-virsli kombináció kíséretében. Április 4-e ma már – főleg a fiatalabbak szemében – csak egy nap a naptárban, pontosan olyan mint a többi. Pedig nem jó ez így. Emlékezni kéne rá, emlékezni arra, hogy kikkel élünk együtt és mik is az alapvető jogaink Sir Winston Churchill szerint.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr545194260

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Felszabadulás 2013.04.04. 10:52:01

Április 4. szimbólum, hiszen a történelem e kiemelt szelete nem csupán az idő sodrában felbukkanó és eltűnő esemény, hanem egy egész hosszan fennálló társadalmi rend és a hozzá tartozó gondolkodásmód létalapja volt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szindbad 2013.04.04. 22:17:57

@aristo: Én azt gondolom inkább, hogy a magyar baloldal nem létezik, szétesett, össze nem képes szedni magát. Ezt a közvélemény-kutatások szépen alátámasztják. És olyan egyszerűen sikerül kicsinálni őket, hogy a fejemet fogom, ezek lennének démonok? Semmiféle politikai teljesítmányt nem mutattak fel az emúlt 6-8 évben. Mondja, ha nem így van. Ezek kb Thürmer szinten vannak. Ezért nem értem, miért lát démonokat.

Szindbad 2013.04.04. 22:21:37

@Mr Falafel: Hm, egy zsidó felforgatóhoz van szerencsénk? Kelted a feszültséget, mi? Nem kellesz ebbe az országba, menj haza, kérlek szépen.

S=klogW 2013.04.04. 22:22:31

@Nero Bianco:

"Mert ez nem szerepelt hitler katonai és politikai tervei között."

de csak mert számíthatott a határrevíziók fejében együttműködésre

Alfőmérnök 2013.04.04. 22:23:05

@bbjnick: Persze, ezek nagyon bonyolult kérdések.
Csak szerintem aristo is móricka.
De amit felszabadításnak hívtak, azt én is megszállásnak gondolom. Ebben spec. egyetértek. (De elfogadom, hogy bizonyos csoportok felszabadulásként élték meg.)
Abban, hogy az ég kék, a fű zöld, még Thürmerrel is egyetértek.

Nero Bianco 2013.04.04. 22:24:13

@aristo:
"A haladó baloldal tényleg magyarellenes. Néhány évszám '19, '45, '56 - rémlik valami? "

Rémlik.
Hogy egészen elképesztően tudatlan vagy.
Viszont 100% előítéletes.
És egy idő után meg unalmas, mert ugyanazokat a hülye sztereotípiáidat hajtogatod.

Nero Bianco 2013.04.04. 22:26:59

@S=klogW:

"de csak mert számíthatott a határrevíziók fejében együttműködésre "

Hitler egészen komolyan számolt egy német-angol együttműködésre a szovjetek ellen. Oszt nem jött össze neki.
És elég tessék-lássék módon kezdte támadni Angliát.

Nero Bianco 2013.04.04. 22:30:19

@Szindbad:
"Én azt gondolom inkább, hogy a magyar baloldal nem létezik, szétesett, össze nem képes szedni magát"

Hogyne létezne.
Persze szétesett, de meg nem szűnt, csak a politikai érdekképviselete betegeskedik.
Majd összeszedi magát.
Nem azért, mert ezt én akarom, hanem azért, mert ez a társadalom működésének a rendje.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.04. 22:31:55

@Nero Bianco:

@Alfi, tudod, a vélemény olyan, mint a ...; mindenkinek van. @Aristo is lemondja a magáét és érveléssel is megpróbálja alátámasztani: szerintem, elég meggyőzően. (Ellentétben a blogfolyam siserehadával, akik között az "amit nem én hazudok, az nem igaz"-szemlélet a meghatározó: mocskolódás, fröcsögés minden mennyiségben, érv, érvelés semmi).

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.04. 22:36:40

@Nero Bianco:

Ez érvelési hiba! Németországnak azért volt olyan a magyarpolitikája, amilyen, mert Magyarországnak olyan volt a németpolitikája, amilyen; ha Magyarország más németpolitikát valósít meg, több, mint valószínű, hogy Németország is más magyarpolitikát folytat.

Alfőmérnök 2013.04.04. 22:37:33

@bbjnick: Épp azt mondtam, hogy speciel ebbe a posztjába annyira nem kötnék bele. Mondjuk amiben egyetértek vele, az számomra trivialitás, közhely. Lehetne árnyalni a képet, de kétbites faszfejek között ez csak szélmalomharc lenne.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.04. 22:38:45

@Nero Bianco:

Esetleg történelmi szükségszerűség; nemde?!:-D

S=klogW 2013.04.04. 22:44:09

@Nero Bianco: az angol birodalom pedig nyilván összevethető a magyar királységgal,

ugye te barom?

barom vagy vagy provó?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.04. 22:47:43

@S=klogW:

Ezek a @nerobiancok (és társaik)nem érvelnek, hanem szétkenik, ez az érveléstechnikájuk. Nem kell benne logikát vagy ésszerűséget keresni, mert az nincs.

Cny 2013.04.04. 22:53:09

"Ezt ünnepelték negyven évig vörös zászlók alatt gyülekezve az elmaradhatatlan sör-virsli kombináció kíséretében."

Sokszor voltam a kivezényelt "spontán tömeg" része az ilyen ünnepségeken, de soha nem találkoztam a sör-virsli kombinációval és mást sem osztogattak. Csak a rendszerváltás utáni "visszaemlékezések"-ben olvastam ilyesmiről.

Nero Bianco 2013.04.04. 22:54:57

@S=klogW:
"az angol birodalom pedig nyilván összevethető a magyar királységgal"

A Csehszlovák állammal és Ausztriával mindenképp összevethető.

A britt példa pusztán arról szólt, hogy hitler a mániáin túl baromira nem volt konzekvens.

Nero Bianco 2013.04.04. 22:56:20

@Cny:
"de soha nem találkoztam a sör-virsli kombinációval"

A sör-virsli az spec Május 1.

De ennél nagyobbakat is tévedett a szerző.
:))

S=klogW 2013.04.04. 22:59:43

@Nero Bianco:

politikában, háborúban csak egy ökör konzekvens

S=klogW 2013.04.04. 23:02:23

@bbjnick: igen, ez az első kommentből gyanítható, aztán az első válaszból meg nyilvánvaló

söpredék az egész @Nero Bianco: brancs

Nero Bianco 2013.04.04. 23:04:25

@S=klogW:

"politikában, háborúban csak egy ökör konzekvens "

Ez nem változtat azon a tényen, hogy hitler a végsőkig elment az angolokkal való megegyezésben.
Még akkor is, ha egészen pontosan lehetett tudni, hogy nem lesz belőle semmi.

Ebből nagy következtetéseket nem érdemes levonni, csak azt, hogy hitler erősen vágyvezérelt politikus volt.

Mi meg akár ki is maradhattunk volna majdnem az egészből, mert a geopolitikai helyzetünkből nem következett teljesen a német orientáció egy ilyen kiélezett konfliktusban.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.04. 23:04:38

@Gattopardo:

Nagy is a csend a kékcédulásról.

Mikola dumája óta nyomják a bolsik, hogy a Fidesz így meg úgy akarja "okosítani" a választásokat.

Újraszámlálást sem engedtek ugye, amikor felvetődött, hogy esetleg nem ártana, mi több, a demokrácia elleni támadásként interpretálták már a felvetést is.

Közben egyfolytában a negyvenes évekről beszélnek.

A kékcédulás bolsi csalást miért nem nyomják hasonló hangerővel, mint a fasisztázást?

Arányok, barátom, az arányok.

A több százezer deportált németről és a több százezer deportált magyarról is írnak itt-ott.

De ugye nem akarod azt mondani, hogy hasonló terjedelemben és hangerővel, mint a szintén több százezer deportált zsidóról?

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.04. 23:14:16

@Hefebier:

Az nem felszabadulás, hogy jönnek a bolsi-zsidó hordák, megszállják az országot katonailag, einstandolják az erőszakszervezeteket és az igazságszolgáltatást, gleichschaltolják a polgári szerveződéseket, akasztófára visznek mindenkit, aki valaha is csúnyán nézett egy zsidóra (vagy akire egy zsidó nézett csúnyán), aztán az első választáson beerőszakolják magukat a kormányba, habár közük nem lett volna hozzá az eredményeik alapján, a másodikat meg elcsalják és "megnyerik".

Te nyilván fasza történész lehetsz, ha ezekkel sem vagy tisztában, ti. hogy mi folyt itt 1945 és 1948 között, röpke 3 év alatt.

Neked nyilván az a diktatúra, ami most van, a Rosenfeld-Eisenberger-Sztálin-tengely meg maga volt a 2. Köztársaság.

Cny 2013.04.04. 23:17:04

@Nero Bianco:

Én május elsején sem részesültem ezekből a javakból, nem volt az lakmározás olyan tömeges, mint ahogyan most azt beállítják - igaz, most nem ez a lényeg.

Korábban a Horthy rendszer volt a hivatalos propaganda szerint a poklok pokla, most az 1945 - 1990 közötti időszakról állítanak hasonlókat. Rengeteg disznóság történt az igaz, nem is sírom vissza az akkori időszakot, de felesleges a feketét még feketébbnek mutatni utólag.

Nero Bianco 2013.04.04. 23:20:53

@Negyvenértelmiségi:

"akasztófára visznek mindenkit, aki valaha is csúnyán nézett egy zsidóra (vagy akire egy zsidó nézett csúnyán)"

Ezt jó lenne ha adatolnád. :))

Nero Bianco 2013.04.04. 23:24:49

@Cny:
"igaz, most nem ez a lényeg."

De, valójában ez a lényeg.
Egy ellenmítosz építése.
Buta sör-virsli zabáló oktalan állat baloldal vs. nemzeti felemelkedésben gondolkodó kifinomultan étkező jobboldal.

Ez egy nagyon egyszerű mítosz.

Na, ezt akarja felépíteni a poszt, de nem fog neki menni.

S=klogW 2013.04.04. 23:30:04

@Nero Bianco:

a cselédből és csőcselékből lett párttitkárok népi demokratikus proletárdiktatúrájáról ezt

nem szükséges utólag felépíteni: ugyanis ez adottsága volt a rendszernek

te meg azt hazudozol amit akarsz, ivadék

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2013.04.04. 23:34:42

@Nero Bianco: Magát ezért még fizetik? Katasztrófa. Látszik, hogy túl sok pénzük van. Maga barátom oly nagyon igyekezik, hogy egy pillanatra azt hittem valami új fiú, de nem, had találgassak: @kettes? @is? @jotunder? Melyik patkányblogos másod, harmad, sokad nickjéhez van szerencsénk?

Alfőmérnök 2013.04.04. 23:40:28

@aristo: Miért, magát nem fizetik? Az sokkal nagyobb gáz, mert önszorgalomból ennyi ostobaságot, aljasságot összeírni nagyon ciki. És nem erre a posztjára célzok. (Bár a cselédezést-disznópásztorozást ebből sem tudta kihagyni, szarházykám.)

S=klogW 2013.04.04. 23:48:07

@Alfőmérnök: na, csak nem mégis az ávóspince ajtajából kiabál maga?

Nero Bianco 2013.04.04. 23:49:16

@aristo:

Nem érted, és nem is akarod érteni.
Hogy ez baj vagy sem, azt nem tudom.

Ami biztos, az az, hogy a közeljövőben nem lesz mert nem lehet párbeszéd.
És ez nem rajtam múlik.

Nem én patkányoztam, ribancoztam.... stb.

Ma jelenleg nincs, és úgy látszik nem is lehet párbeszéd a két Magyarország között.
Ennyi a topik tanulsága.

Alfőmérnök 2013.04.04. 23:51:29

@S=klogW: Miből jutott erre a következtetésre? Abból, hogy a szovjet megszállást nem felszabadulásnak tartom?

csaba03 2013.04.04. 23:53:53

A felszabadulás, mint a rendszer által teremtett mítosz persze hazugság volt. Azonban azt a pillanatot, amikor megtudták, hogy végre vége, b@zmeg túléltük, szerintem az akkori magyarok többsége - az elvakult nácikat kivéve - valószínűleg egyfajta eufórikus pillanatként, ha úgy tetszik felszabadulásként kellett, hogy megélje. Más kérdés, hogy gyorsan jött a kijózanodás...

S=klogW 2013.04.04. 23:56:56

@Nero Bianco:

nem kell mindenkivel párbeszédet folytatni

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.04. 23:57:34

@Hefebier:

Függetlenül attól, hogy vannak-e "jó zsidók", róluk beszélek például, akik az MKP PB tagjai voltak az említett időszakban, a bolsi-zsidó puccs megkezdésétől az egész ország elrekvirálásáig:

Farkas Mihály (zsidó, szül. Lőwy Hermann)
Gerő Ernő (zsidó, szül. Singer Ernő)
Horváth Márton (zsidó, szül. Schiller Márton)
Kádár János (apa ismeretlen, szül. Csermanek János)
Kiss Károly (magyar)
Kovács István (?)
Kossa István (apa ismeretlen, született Kósa István)
Nagy Imre (magyar)
Rajk László (gój)
Rákosi Mátyás (zsidó, szül. Rosenfeld Mátyás)
Révai József (zsidó, szül. Lederer József)
Apró Antal (zsidó, apa ismeretlen)

Vagyis a 12 főbolsiból 6 biztosan zsidó volt, 3 gój, 3 akár zsidó is lehetett.

Már a Tanácsköztársaság idején is feltűnő volt a zsidó dominancia, ezt mindenki tudja, aki kicsit is ért a történelemhez.

Ennyit az állandóJan elnyomott zsidókról egyébként.

Persze ha nem zsidók, hanem négerek lettek volna, akkor a gyengénlátóknak is nyilvánvaló lenne a bolsik és a tuggyukkik történelmi összefonódása.

De megnézheted a fideszes zsidóról szóló filmet is, tanulságos.

Kiderül belőle, hogy aki nem "baloldali", az a zsidónak már nem jó zsidó.

A zsidónak jó zsidó 1947-ben a bolsikra szavazott, és erre kényszerített még annyi embert, ahányat csak tudott.

Élesebb szeműek persze már azelőtt felismerik ezt a fajtát, mielőtt az aktuális generáció megindítaná első ószövetségi, talmudista hadjáratát a nemzet ellen.

Ők sem nagyon tagadják egyébként a generációkon átívelő örökséget.

Az éterbe a minap váratlanul nagyot fasisztázó Gerendásnak is, na ki volt az apja, akit említett a levelében is (hogy ő 57 évesen bezzeg már a nyugdíjra készült)?

Hát egy ÁVH-s KÍNZÓTISZT. Ki gondolta volna?

panelburzsuj 2013.04.05. 00:09:07

@Szumi: @P.bubus:

És melyiktek az igazi Kóhnbandita? :)

(Szül: 1945. április 4., Montauban, Franciaország)

S=klogW 2013.04.05. 00:11:37

@Negyvenértelmiségi: "a 12 főbolsibó"

volt ennél jóval több nagyfejű, pl. péter gábor, hogy csak a legkiáltóbb hiányt említsem

olvass többet

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.05. 00:16:09

@Nero Bianco:

Említhetném Szálasit például, aki Wallenberggel együtt megmentette a zsidókat Eichmanntól és a deportálástól. (Történelemből kevésbé felkészültek kedvéért itt a forrás a hungarista, nyilaskeresztes elhajlással ritkán vádolható Szabad Nép online-ból egyenesen a fő náciszakértőtől: www.nol.hu/archivum/archiv-486138 )

Ugye tudod, mi lett vele a háború után?

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.05. 00:22:20

@S=klogW:

Említettem már Eisenbergert is itt, nem is olyan régen.

Vagyis te olvass többet, mielőtt engem próbálsz bekóstolni.

A 12 főbolsi az ez a 12 bolsi volt, a döntéseket ők hozták, Eisenberger "csak" egy végrehajtó volt.

Közülük persze kiemelkedett ószövetségi, talmudista körökben sem mindennapos vérszomjával, éppen ezért említettem meg, mint a Rosenfeld-Eisenberger-Sztálin-tengely részét.

Az egyik a hazai politika fő csinálója volt, a másik az előbbinek a legjobb végrehajtója, a harmadik pedig a hatalmat biztosította az előbbieknek.

miért 2013.04.05. 00:22:57

@Nero Bianco: En ugy látom, hogy most pont ez a 'buta, sörzabáló...' nemzedék fiai-lányai vannak hatalmon!

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.05. 00:28:58

A Szadesz első emberei például azoktól kapták a nevelést, akiket személyesen Eisenberger tanított ki.

Pető Iván elvtársnak (már a keresztneve is mutatja, mifélék voltak a szülei) például mindkét szülője ÁVH-s zsidó volt, nem is akármilyen, YKWIM. 5 éven át volt a Szadesz elnöke, szenvedélyesen érvelt az elszámoltatás ellen, majd koalíciót kötött a bolsikkal.

De említhetném Bauer elvtársat is, akinek ÁVH-s apja mellesleg a szintén szadeszos Eörsi elvtárs üzlettársa volt sokáig.

Nero Bianco 2013.04.05. 00:43:17

@Negyvenértelmiségi:
"Említhetném Szálasit például"

Akit nagyon helyesen felakasztottak?

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.05. 00:47:31

Nem tudom, az mennyire van meg a kedves olvtársaknak, hogy említett ÁVH-s elvtársaknak az volt a munkájuk, hogy embereket kínoztak.

Mint Szita Bencét a három szarházi.

Igaz, a bolsiknak az sem fájt, hogy 2006-ban a Magyar Rádió udvarán előállítottakat kínoztak meg Eisenberger Benjámin tanítványainak erkölcsi örökösei.

Sőt, kitüntették a kínzók mai tanítóit, kitüntették egymást körbe, mint április 4-én is szokták.

panelburzsuj 2013.04.05. 00:50:13

@Negyvenértelmiségi:

Te most tulképpen mire gyúrsz itt?

Ki akarod túrni az aristo-t?

Nero Bianco 2013.04.05. 00:52:00

@S=klogW:
"nem kell mindenkivel párbeszédet folytatni "

Ezzel én is pont így vagyok.

A mandi kipottyantott egy kakát, oszt mindjárt körbezsongták a zsebnyilas döglegyek.
:)))
Akar velük párbeszébelni a fene.
:))

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.05. 01:02:38

@Nero Bianco:

Nem hiszem, hogy helyes lett volna felakasztani. Eleve az akasztással, mint olyannal kapcsolatban is vannak aggályaim, nem tudom, te hogy vagy vele.

A háborúba nem Szálasi vezette az országot, egyáltalán nem is készült ilyesmire, pedig már régóta politizált, mielőtt nemzetvezető lett. Ha rajta múlott volna, nem lett volna háború, ő békében akart élni minden más néppel, erre építette fel egész ideológiáját, a Pax Hungaricát.

Talán Hitlerrel kevered, vagy Sztálinnal.

Szálasi hadiállapotban lett nemzetvezető, kétségkívül illegitim módon. Ezzel együtt nem feküdt le egyik totalitárius hatalom nyomásának sem. Talán ez volt a bűne? A bolsik ellen fenntartotta a hadiállapotot a végsőkig, a németeknek pedig egyedül ő mondott felelős pozícióban kőkemény nemet (ráadásul éppen a zsidókérdésben, ellentétben például a városi legenda dán királlyal).

Szóval, miért is kellett volna felakasztani?

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.05. 01:10:43

Eisenberger Benjámint (Péter Gábort) viszont alighanem helyes lett volna felakasztani, mivel ő maga törvénytelen, undorító, egyúttal hazaárulásként is felfogható koncepció szerint embereket kínzott, kínoztatott, akasztatott.

Biszku Béla elvtárs nevét is talán érdemes megemlíteni a témával kapcsolatban.

Vagy azt a kopasz "rendőr"kapitányt, akit kitüntettek az elmúltnyolcévben ávós szagú ténykedéséért.

Virág et. 2013.04.05. 06:43:19

@bbjnick: Szerény javaslat volt a színvonal érdekében. A disznópásztorozás - patkányozás az álmoskönyv szerint sem repíti a szerzőt és a neki helyet adó blogot a pegaszosz hátán a Parnasszoszra.

"Mivel a korban ezek (a személyek és csoportok) így határozták meg magukat (mindenki baloldalinak vallotta magát, aki nem akart vagy mert nyíltan szembehelyezkedni vagy -szállni a "demokratizátor" megszállókkal)"

Na, vagy hülyének tetszik lenni, vagy hazudni tetszik. Ebben a korban (értsd II. vh. után, szovjet megszállás alatt), ezek a személyek kommunistaként határozták meg magukat és nem baloldaliként. A mérsékeltek esetleg szocialistaként, szociáldemokrataként. Azt meg már csak zárójelben, hogy teljesen tökmindegy, hogy ki minek hívja magát, a lényeg, hogy valójában micsoda. Hívhatták volna Rákosiék magukat akárminek, attól még kommunisták voltak. A baloldal = kommunisták pedig nettó hülyeség. Aki az ellenkezőjét állítja, az olyan mint a szerző vagy esetleg te magad. A fenti egybemosás szándékos és aktuálpolitikai színezetű, az egyszerűbb embereknek szól, akik ezt elolvassák és máris tudják majd, hogy Bajnai és Rákosi egy tőről fakadnak.

Ne játsszuk a hülyét.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.05. 06:57:57

@Virág et.: Rajtad kívül itt senki nem játsza a hülyét. A mai magyar baloldal pontosan azon a bolsevista metodikán zongorázik, mint Rákosiék. Bolsevik= hardcore kommunista. Mindenki. Az is, aki velük szimpatizál, aki rájuk szavaz.
Bajnai és Rákosi egy tőről fakadnak. Etnokulturálisan behatárolt gondolkodásmódjuk determinálja, hogy bolsevikok legyenek, és papagájként nácizzák a magyarokat. Igen, faszkalap, Bajnai és Rákosi sem magyar. Zsidók mindketten. Ezért is bolsevikok.

Amikor a zsidó Akos Kertesz genetikailag alattvalózott és moslékzabálózott, nem jelentkeztél javaslatokkal a színvonal emelésére.

Virág et. 2013.04.05. 07:02:14

@Mr Falafel: Téged már egyszer szűrőre raktalak, miért nem maradsz ott?

Virág et. 2013.04.05. 07:06:15

@Mr Falafel: Kertész Ákos a mandineren írt ilyet? Tényleg? Az esetleg nem merült fel, hogy az amerikai népszavát nem is olvasom?

Egyébként az alattvalózás, ha nem is genetikailag, de történetileg teljesen megáll. Erre példa az egész magyar történelem, beleértve a mai történéseket is. Kádár után ugyanúgy vágyunk egy Nagy Vezérre, aki jóságos atyuskaként majd megold helyettünk mindent, cserébe önként és dalolva adunk fel minden szabadságjogot, önrendelkezést, kontrollt. A világ boldogabbik fele picit másképp gondolkozik.

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2013.04.05. 07:08:31

@Virág et.: Végre egy újszerű hazugság. Már nagyon unalmasak voltak. Tehát a kommunisták nem voltak baloldaliak? Ez az új ötlet? Nagyszerű és gondolom azt is elárulja, hogy ha nem voltak baloldaliak akkor vajon mik voltak?

Bajnai - természetesen - nem fakad egy tőről Rákosival, hogyan is tehetné. Rákosi meggyőződéses, hataloméhes gyilkos volt, de nagy valószínűséggel és tekintettel szellemi képességeire, hitt a kommunista tanokban. Bajnai nem hisz semmiben a saját és elvtársai zsebén kívül. Ebben azonban pontosan olyan kíméletlen - lásd libák - mint Rákosi volt a kommunizmus nevében. Abban azonban tökéletesen egyformák, hogy gyávaságból mindketten nem vezetők, hanem csak helytartók szeretnének lenni - biztos ami biztos.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.05. 07:24:01

@Virág et.: Ne bassz már, naftali, és hogy? Hogyan gondolkodnak a boldogabbik félen? Én elég boldog félen lakom, és nálunk kibaszottul alattvaló szeret lenni mindenki. Úgy választanak elnököt, hogy még a külső is számít. Egy idealizált figurát gyártanak, és aztán rajongana érte. Találgass, hol lehet ez.
A németek például miért választották Merkelt és gyülevész hordáját? Mert keleti posvány felől fúkó szellőcske vitte őket az orruk után. De így van ez mindenhol. Lásd az olaszok is visszasírják időnként Berlusconit, és az IMF-EU tandem is ráerőltette erős embereit az olaszokra és a görögökre is. Ha nem hinnének egyetlen személy karizmájában, miért tették volna? Esetleg az IMF-EU is alattvaló szemléletű?

Nem mindegy neked, hogy milyen sajtóorgánumon színvonaltalankodik valaki? Vagy szimplán csak a Mandit akarod fikázni, biboldó? Legalább légy őszinte! Ez a sunyizás tipikus bolsevista mentalitás.

Virág et. 2013.04.05. 07:24:05

@aristo: "Tehát a kommunisták nem voltak baloldaliak?"

Ezt hol is írtam? A kommunisták =/= baloldaliakból hol jön az le, hogy a kommunisták nem tartoznak a baloldalhoz (annak széléhez egészen pontosan)? A nácik is a jobboldal része (annak széle), ennek ellenére a nácikra sem lehet szimplán "a jobboldalként" hivatkozni, nem igaz? A jobboldal és a baloldal annál picit nagyobb halmaz, hogy csupán a kommunistákkal vagy a nácikkal le lehetne írni.

Tényleg be kell copyzzam azt, amit fent már egyszer leírtam? Tényleg muszáj játszani a hülyét?

"lásd libák"

Azt hiszem öt vagy hét jogerős ítélet van arról, hogy ez a libás dolog nettó hazugság. Persze, a bíróságok is mind a zsidótőke uralma alatt vannak. Kezdünk kuruc szintre lemenni. Lesz vérvád is?

"gyávaságból mindketten nem vezetők, hanem csak helytartók szeretnének lenni"

Sokkoló hírt közlök: egyik sem szeretne lenni Bajnai, maximum miniszterelnök. A fenti soraid ugyanakkor konkrét és pontos igazolása annak, amit Kertész írt az alattvalóságról. Vágysz rá, hogy szolgálhass valakit. Demokráciában nem vezető vagy helytartó kell, hanem politikus, aki a szabályok és a demokratikus kontroll mellett végzi a dolgát.

Virág et. 2013.04.05. 07:26:21

@Mr Falafel: Te lehet, hogy ott élsz, de hogy gondolkodni nem sikerült még, az biztos.

Húzol a szűrőre, de most maradj is ott. A zsidózásod egyébként mellé ment. Most már legalább emlékszem, hogy miért raktalak oda: mert ostoba vagy. Ha kinőtt az agyad, beszélgetünk.

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2013.04.05. 08:33:00

@aristo: Akik "hittek" a kommunista ideológiában, azok sose jutottak fel a hatalom magasabb szintjeire. Oda csak cinikus gazemberek jutnak. Ma is...

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2013.04.05. 09:19:04

@Virág et.: Nem kell bekopizni, majd én: "Ebben a korban (értsd II. vh. után, szovjet megszállás alatt), ezek a személyek kommunistaként határozták meg magukat és nem baloldaliként." Ez a mondat - maga írta - azt állítja, hogy a kommunisták nem voltak baloldaliak.

A bírósági ítéletek nem arról szólnak, hogy nem igaz a liba-ügy, hanem arról, hogy nem bizonyítható. micsoda különbség.

Miniszterelnök? Mesterházyval együtt, vagy nélküle? először ott van az a fránya parlamenti-küszöb tán azzal kéne inkább foglalkozni. Egyébként attól, hogy valaki miniszterelnök még simán lehet helytartó. Emlékezzen a régebbi gazdijukra Gy.F.-re. Értem én, hogy ő már nem istene maguknak, hiszen nem tud fizetni, a libás annál inkább és hát maguknál a patkányblogon aki fizet az az Isten.

Nero Bianco 2013.04.05. 10:08:07

@aristo:
"A bírósági ítéletek nem arról szólnak, hogy nem igaz a liba-ügy, hanem arról, hogy nem bizonyítható. "

Olvasd el figyelmesebben.

Bár ahogy elnézem, lehet, hogy felesleges.
A mandi mintha a kurucot célozná szinvonalban.

Nero Bianco 2013.04.05. 10:15:25

@aristo:
Ítélet plusz indoklás.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.05. 11:28:15

@Nero Bianco:

A libás azért bebizonyította később, biztos ami biztos, hogy ha kell, egy egész országot is csődbe tud vinni.

Persze, a válság.

Virág et. 2013.04.05. 12:27:09

@aristo: "Ez a mondat - maga írta - azt állítja, hogy a kommunisták nem voltak baloldaliak. "

Ez a mondat tényleg ezt jelentené? Melyik nyelven? Szerintem ez a mondat azt jelenti, hogy azok az emberek nem baloldaliként, hanem kifejezetten kommunistaként (stb.) határozták meg magukat. Ebből nehéz azt a következtetést levonni, hogy a kommunista az nem baloldali, de azért erőlködjünk még rajta picit, hátha sikerül.

"és hát maguknál a patkányblogon aki fizet az az Isten"

Az melyik blog lenne? Csak mert én nem írok sehova.

Robinzon Kurzor 2013.04.05. 12:44:01

@aristo: "Horthy és Bárdossy beléptek a háborúba, mert nem volt más választásuk."
@aristo: "Mindig van választás. Magam is úgy gondolom jobban jártunk volna, ha nem lépnek be"

Na, hülye gyerek, akkor most nem írunk be az indexedbe semmit, de a következő alkalomra készülj fel rendesen.

gyalog.galopp 2013.04.05. 12:46:21

Volt szerencsém beszélgetni több, az orosz hadifogságból hazaérkezett emberrel, szinte mindegyik belépett a kommunista pártba. Nem hinném, hogy kollaboráltak volna, csak nem akartak a Fekete Lovag sorsára jutni, aki ugyan hősies volt, de nagyon idióta.

Én nem szarakodnék a felszabadulással, hanem egyszerűen hosszú ú-val írnám. Aztán fordítsák le a különbséget bármilyen nyelvre.

Jobb lenne, ha Magyarország is leszokna a Fekete lovag szerepről.

Robinzon Kurzor 2013.04.05. 12:48:51

@aristo: "Á! Mein Herr Sturmbahnführer Krausz! milyen régen láttam, merre járt? Láttam a @mavo nicket használja újra - tudja az alkeszt - csak nincs valami baj a @Krausszal? aggódom"

Van is miért aggódnod.
Bár az odáig rendben van, hogy magadból, neveltetésedből, szocializációdból -- mi másból -- kiindulva mindenhol többes nickeket keresel, ezek a kóros tévképzeteid az anamnézis alapján tulajdonképpen indokoltak.
Ezzel együtt szakember segítségét kellene kérned, a modern orvostudomány szinte csodákra képes. (Bár nem biztos, hogy ez esetben elegendőnek fog bizonyulni.)

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2013.04.05. 13:57:31

@Virág et.: Maga pont annyira felkészült logikából, mint kitűnő kollégája Herr Sturmbahnführer Krausz. Azt írja "Szerintem ez a mondat azt jelenti, hogy azok az emberek nem baloldaliként, HANEM kifejezetten kommunistaként" Mármost a "hanem" szó azt jelenti, hogy valamivel ellentétben, valamitől eltérően, valamitől különbözően. Eddig érti? Az inkriminált mondatban a baloldalitól különböztet meg ez a HANEM, márpedig ha a baloldalitól eltérő, különböző, szembe azzal akkor az azt jelenti, hogy NEM baloldali. Lehet hogy nem ezt akarta írni de - lehet a szorgosan szedett fogalmazásgátló hatására - EZT írta.

Ezen a nick-néven lehet, hogy nem ír oda, de másikon...

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2013.04.05. 13:59:16

@Robinzon Kurzor:De Mein Herr Sturmbahnführer Krausz! Ez szánalmas. Tartok tőle, hogy rögtön zsidózni is kezd, ahogyan szokott.

Robinzon Kurzor 2013.04.05. 14:22:33

@aristo:

mak-mak, ahogy mondani szokták.

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2013.04.05. 14:34:37

@Robinzon Kurzor: Mein Herr Sturmbahnführer Krausz ez nagyon szellemes. Tényleg.

Robinzon Kurzor 2013.04.05. 14:51:40

@aristo:

Legalább a 4 betűnél hosszabb német szavakat le tudnád írni helyesen ...

De ne legyünk telhetetlenek: nagyon megdicsérlek, amiért a 4 betűseket hibátlanul le tudtad írni.

A te képességeiddel ez már egyenesen bámulatos!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.05. 14:57:40

@Robinzon Kurzor: Ma már csak zsidók beszélnek németül, vagyis az aljanépek. Nincs olyan, hogy német szavak helyesírása, mert alantas nyelveket nem kell tudnunk.

Virág et. 2013.04.05. 15:40:44

@aristo: Ennyire nem megy? Akkor segítek, fussunk neki még egyszer. Azért mert valakik valaminek határozzák meg magukat, attól még nem azok. Mintha ezt is írtam volna, nem rémlik? Nem attól lesz valaki valami, hogy annak mondja vagy tartja magát. Mintha ezt is írtam volna. De ha már szavakon lovagolunk, akkor talán nem felesleges a "kifejezetten" szóra is vetni egy pillantást. Ez ugyanis azt hivatott jelenteni, hogy a magukat kifejezetten kommunistaként azonosító egyének nem zárták ki, hogy a baloldal része lennének, csak éppen azon belül magukat egy specializált szegmensben helyezték el.

Mindezekből együttesen sem következik az, amit te írsz, hogy a baloldali az egyenlő kommunista. Ez vegytiszta, Falafel-szintű ostobaság. Kertész Ákos pepitában, ha úgy tetszik.

Ja, és nekem nincs másik nickem.

Virág et. 2013.04.05. 15:48:20

@aristo: Nem szoktam nyelvtanba belemenni, de már sokadszorra írod le: az Sturmbann és nem Sturmbahn. Utóbbi valami újfajta gyorsvonat lehet talán.

Virág et. 2013.04.05. 16:02:48

@Virág et.: Példa: "Az utcai harcos Lexus-sofőr magát nem fővárosi, hanem kifejezetten budai lakosnak tartja." Ebből most az következik, hogy aki fővárosi az nem budai vagy, hogy minden fővárosi egyben budai is?

(A valósággal való bármilyen azonosság a véletlen műve.)

Tehetetlen Dodó 2013.04.05. 16:58:51

@S=klogW: Ugyan. Az egyszeri és megismételhetetlen és összehasonlíthatatlan, mint tudjuk.

Tehetetlen Dodó 2013.04.05. 17:03:03

@aristo: Érdekes, hogy mennyien szeretnek ilyenkor értetlen tekintettel nézelődni és tágra nyílt szemekkel ártatlanul kérdezősködni, hogy vajon kik is lehetnek azok a csúnya kommunisták?
Mintha eszmei, vérszerinti és anyagi örököseik nem fújnák ma a passzátszelet ugyanúgy - legfeljebb nem keletről, hanem nyugatról - de a lényeg nem változott.

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2013.04.05. 17:13:02

@Virág et.: Akkor most a kommunisták baloldaliak vagy sem? Tudniillik már vagy harmadszor mond ellent magának. Mert azon akadt ki, hogy azt mondtam: ez az új hazugságuk, hogy a kommunisták nem baloldaliak.

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2013.04.05. 17:53:51

@Tehetetlen Dodó: Így megy ez. Amíg kommunisták voltak gyűlölték a magántulajdont, amint elloptak valamit kapitalisták lettek és a magántulajdon szentségének élharcosai..

Google 2013.04.05. 18:25:30

@aristo:

Lehet, hogy a kommunisták baloldaliak és fordítva, de nem mai hahaladó baloldaliak. Érzi, érti-e a különbséget?
Amikor a mennyiségi zsugorodott minőségivé - haladó demokratává. És liberálissá. Ez már esszencia, palackba kell zárni, el ne illanjon!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.05. 18:34:46

@Tehetetlen Dodó: @aristo: @Google:

„(...) A reakciós ember hiába ismeri jó könyvekből a dialektikus Módszert, nem érti, mi a módszer lényege: hiányzik valami rugó az agyából. Ezzel magyarázható például az a mód is, ahogyan megítéli embertársai pszichikumát. A dialektikus elme tudja, hogy az ember értelmi és érzelmi élete állandó mozgásban van, hogy az egyén semmiképp sem tekinthető a minden körülmények között változatlan jellemvonások birtokosának. Az életkörülmények megváltozásával megváltoznak az ember hiedelmei, reflexei is. A reakciós ember meghökkenve nézi az embertársaiban lezajló változásokat. Látva, hogy ismerősei miként válnak lassan a rendszer híveivé, e jelenséget a maga suta módján az »opportunizmussal«, a »gyávasággal« magyarázza, vagy »árulásnak« nevezi; szüksége van az efféle címkékre, nélkülük elveszettnek érzi magát. Mivel gondolkodásmódja a »vagy-vagy« alapelven nyugszik, környezetét felosztja »kommunistákra« és »nem kommunistákra«, holott a népi demokráciákban az efféle megkülönböztetésnek nincs létalapja: ott, ahol a dialektika formálja az életet, az, aki a régi logikát akarja használni, elveszti lába alól a talajt.

A reakciós emberrel nap mint nap furcsa dolog történik: különböző fogalmak vannak az agyában, aztán e fogalmak hirtelen elveszítik tartalmukat, maradnak az üres szavak és mondatok. Ismerőseik, akik egy esztendeje még szívesen használták ezeket a szavakat és mondatokat, ma már elvetik őket, mert túl általánosak, kevéssé meghatározottak, és nem alkalmazhatóak a valóságra. A reakciós ember kétségbeesetten ismételgeti az efféle szavakat: »becsület«, »haza«, »nemzet«, »szabadság«, képtelen megbarátkozni azzal a ténnyel, hogy a változó (mégpedig naponként változó) helyzetben élő emberek számára ezek az absztrakt fogalmak konkrét és a régitől teljes mértékben eltérő jelentéssel telítődnek meg.

E tulajdonságai miatt a dialektikus elmék értelmileg alacsonyabb rendűnek (…) érzik a reakciós embert. (…)”

Az idézet forrása: Czesław Miłosz: „A rabul ejtett értelem” Európa Kk., Bp., 1992., 282.-283. p.

Google 2013.04.05. 18:43:53

@negyven rabbi:

Neeem. Lehet másba. Millás palackba.

Nero Bianco 2013.04.05. 19:37:40

@aristo:
"Így megy ez. Amíg kommunisták voltak gyűlölték a magántulajdont, amint elloptak valamit kapitalisták lettek és a magántulajdon szentségének élharcosai.. "

Nem, a valóságban ez speciel egyáltalán nem így megy.
Ez pusztán egy lebutított mítosz politikai felhasználásra.
Ennél a valóság kábé ezerszer bonyolultabb.

Tehetetlen Dodó 2013.04.05. 20:03:32

@Nero Bianco: A valóság semmivel sem bonyolultabb.
És pontosan így volt, még messzire sem kell visszamenni az időben mindezt kutatni, a résztvevők nagy része még az élők sorában van.

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2013.04.05. 20:55:04

@Nero Bianco: Miért, maga szerint hová lett a nemzeti vagyon, amelyik meg volt még '88-89-ben? Elvitte a cica?

Alfőmérnök 2013.04.05. 21:25:04

@aristo: Az un. jobboldal ugyanúgy benne volt a nemzeti vagyon szétrablásában, te balfasz.

Szindbad 2013.04.05. 21:26:55

@aristo: index.hu/belfold/2013/04/05/a_keceli_templomban_nem_tamogattak_a_rezsicsokkentest/

Templomban aláírást gyűjteni? Vajon Jézus kizavarta volna a templomból az aláíráskufár fideszeseket?

Hefebier 2013.04.05. 22:09:59

@Mr Falafel:

Ne haragudj, de ez a leggyengébb komment ebben az évben.

Sajnálom, hogy ezt nekem kell mondanom.

S=klogW 2013.04.05. 22:13:42

@Szindbad: szánalmas

hall valamit félfüllel a vidéki tenyerestalpas de máris megmond meg intézkedik utána meg hazudozik

" Mária Ugronné szerint:
2013/04/04 - 6:10 de.

Sok hiba van a tudósításokban ..Valóban a két üveg között gyűjtöttem ,mert országosan meghírdették, hogy a templomokban kezdjük. "

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.05. 22:16:44

@Szindbad:

S neked ehhez mi közöd?! Mennyiben érint? Ez a plébánosra, a hívekre (max. a püspökre) tartozik.

Hefebier 2013.04.05. 22:44:35

@bbjnick:

Nem szabadna ilyen homiliát mondani. Tiszta politika.
És valami személyességet is érzek.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.05. 22:56:31

@Hefebier: Hirtelen nem is tudom, mit csináljak: főbe lőjem magam, vagy leszarjalak? Holnapig gondolkodom rajta.

Pelso.. 2013.04.06. 07:16:47

@Alfőmérnök: Így van. Akkor (s azóta is folyamatosan a mai napig) nem voltak "oldalak", hanem közvagyon, közpénz, mint kézzelfogható cél. A köztörvényes elit gyártott a jónépnek valami primitív ideológiát, aztán hajrá.

Hefebier 2013.04.06. 08:14:54

@Mr Falafel:

Inkább szarj le.

De tényleg gyenge volt.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.06. 08:29:26

@Hefebier: Néha nem kell poénosnak lenni, hanem inkább a gondolatokat zanzázva leírni. A németek germánok, vagyis percnépek. Sehol nem voltak, amikor mi már uraltul fél ázsiát és fél európát. A germánok eddig csak a pusztításban jeleskedtek. Aztán most nem többek, mint az usa lakájai. Értük és nyelvükért kizárólag korcsok rajonganak. Alacsonyabb rendű létformák, ezért egy magyar legfeljebb köp, ha róluk van szó. Mi sem bizonyítja hitványságukat jobban, mint az, hogy nem ismerik a hálát, és saját bűnüket manapság úgy próbálják tálalni, mintha azt a magyarok és lengyelek követték volna el. A német gyűlöletes nép, mindjárt a cigányok és zsidók után következik hitványságban, megelőzve a szlávokat és arabokat.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2013.04.06. 14:38:21

@Mr Falafel: Csak szólok, a zsidók manapság héberül beszélnek. Igaz, hogy még beszélik a jiddist is, ami ugyan a német nyelv egy kitekert változata, de garantálom, nagyságrendekkel szellemesebb, logikusabb pl a sviccer dücsnél. Ami már csak azért sem meglepő, mert héber írásjelekkel írták, írják.
Sorrendek állítgatása helyett nincs más dolgod?

Robinzon Kurzor 2013.04.08. 09:50:49

@aristo:

Nézd csak, az elvtársaid milyen derék módon megvédenek, legyetek büszkék egymásra:

"Mr Falafel · menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.05. 14:57:40
@Robinzon Kurzor: Ma már csak zsidók beszélnek németül, vagyis az aljanépek. Nincs olyan, hogy német szavak helyesírása, mert alantas nyelveket nem kell tudnunk."
süti beállítások módosítása