Az agyatlan forradalom
2011. augusztus 09. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Az agyatlan forradalom

Carhartt-cuccokat követel a nép

  Azért nem egészen így képzelte Lenin a proletárforradalmat: úgy tűnik, még több iPodot akar az IPOD-nemzedék. Meg ingyen baseballsatyit, bónusz neonszínű pólókkal és masszív deszkás cipőkkel. Külső-London napok óta zavargó suttyói úgy gondolták, ideje egy kicsit felfrissíteni a gardróbot. Jóárasítva, izé, lopva, na. Azt mondta egyszer valaki: éhes gyomorral nem lehet himnusz énekelni. Hát, bevásárlókocsit tolva pedig nem lehet a forradalmi öklöt az égnek emelni.

  „Kingsland Road chaotic as Turkish men attack other, predominantly black, youths with sticks, metal barricades and bricks” - szól egy éjszakai tudósítás Londonból. Egy igazi álomkép a multikulturális, toleráns, nyitott társadalomról. Te is más vagy, te sem vagy más. Az idegen szép!

  Persze fogalmazhatunk úgy is, hogy a londoni és immár máshol is zavargó kültelkiek kiterjesztve értelmezték a jogaikat: ha már mindenki ingyen tölti le a zenéket meg a filmeket, akkor miért ne lehetne kütyükből és napszemcsikből is ingyen feltöltekezni? Azért reméljük, a péntek esti hatos villamos népe nem ébred  hasonló tervekkel egy nap.

ÚJ CIPŐM VAN! A rendőrség körözi ezt a zavargó asszonyságot

Ahogy ezt a Darwin-díjra esélyes fiatalembert is, aki feltöltötte az összelopott zsákmányát a twitterre

  Kapóra jött a zavargóknak Mark Duggan halála: a 29 éves fekete férfi még csütörtökön keveredett lövöldözésbe az őt feltartóztatni próbáló rendőrökkel. Állítólag az egyik helyi bandához tartozó, illegális fegyver- és drogkereskedelemmel gyanúsított férfi lőtt először a rendőrökre, akik viszonozták a tüzet - a történtek kivizsgálása még tart. A sajnálatosan elhalálozott Duggannak annyi ideje még volt az elnyomó gépezettel folytatott küzdelmében, hogy sms-t küldjön barátnőjének: „Követnek a zsaruk”.

  Duggan jó gyúanyag volt a magukat hátrányos helyzetben érző fiatal tömegek számára: London szegénynegyedeiben harmadik éjszakája tart a gyújtogatás, fosztogatás és az erőszak. A korábbi világválságok előtt még sót és lisztet halmozott fel a nép, nem okostelefonokat. Kár, hogy a régi jó dolgokból már nem marad semmi.

  Ahogy az ideológiák se hallatszanak be a grime-tól meg dubsteptől dübögő fülesekbe: nincs itt szó osztályharcról, szabadságjogok iránti vagy megszorítások elleni küzdelemről, egy igazságosabb világért folytatott tüntetésről. A konzumidióták idióta konzumálása folyik. A fogyasztói társadalom peremén, de annak legerősebb bűvkörében élő, ráérő, munkanélküli fiatalok eresztik ki így a gőzt - a közösség és az olimpiára készülő London kárára. Ennél '68 azért többet akart. Ennél még a punk is többet akart. A márkás cuccok lázadása - tényleg csak ennyit tud az elveszett nemzedék?

  Nézegessen zavargó és lángoló Londont!

  Végül pedig nézzük meg a Justice és Romain Gavras klasszikusát, a Stresst, csak úgy.

(Megkezdődött a 2011-es Goldenblog szavazás, a Mandinert a hírblogok között, a Balaton Blogot a helyi.érték ligában lehet támogatni.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr173134974

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Londoni zavargások, angliai fosztogatások – Összefoglaló 2011.08.15. 09:59:13

A kezdetben demonstrációnak indult kaotikus állapot megkérdőjelezett eredeti oka egy rendőrség által lelőtt 29 éves férfi halála volt. Ez azonban túlnőtt a tüntetésen és átcsapott valami másba. Bolti fosztogatás, kiterjedt közterület és magántulajdon r...

Trackback: Zeneajánló: Aranyláz vény nélkül frankhiteleseknek 2011.08.09. 10:26:23

A svájci frank megállíthatatlannak tűnő szárnyalását látva arra gondoltam, szerkesztőségünk nevében kedveskedek kicsit a devizahiteleseknek. Ebben a feszült és kiélezett helyzetben persze meggondolatlan és morbid poén lenne svájci óra ketyegésének, vag...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leila begin 2011.08.09. 07:37:38

Az arab tavasz megérkezett Angliába? Le a rendszerrel, amíg lopni lehet a boltból dvd-t!

Most már kevésbé jó ötletnek tűnik az a rengeteg bevándorló.

bolá 2011.08.09. 07:40:40

Michel Houellebecq már 2001-ben megjósolta, de senki sem értette, és még kevésbé hallgatott rá, aztán Párizsban 2005-ben tört ki a zavargás: «A következő hetekben sem csökkent a rettegés, sőt egyre nőtt. Az újságokban másról sem lehetett olvasni, mint megvert tanárokról, megerőszakolt tanítónőkről, Molotov- koktélokkal megtámadott tűzoltóautókról, a vonatablakon kidobott tesit fogyatékosokról – nekik az volt a bűnök, hogy „csúnyán” néztek a bandavezérre ... egy bizonyos Jacques Attali röhejes vezércikke, amelyben Attali kijelentette, hogy a külvárosi fiatalok indulata tulajdonképpen „segélykérés”. A Les Halles vagy a Champs-Élisées luxusáruházainak üvegablakai „trágár kérkedésnek számítanak az ő nyomorukkal szemben.»

Kelsen és Coase · http://igyirnankmi.hvg.hu 2011.08.09. 07:59:56

Elég tendenciózus cikk.
A fosztogatók, gyűjtogatók nem forradalmárok, bűnözők. Mint ahogy a 2006-os kukaborogatók is.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.08.09. 08:04:22

"Azért reméljük, a péntek esti hatos villamos népe nem ébred hasonló tervekkel egy nap."

Dehogynem. Miért mennének itt jobban a dolgok?

Egyébként meg érdekes, folyton igazolódik, hogy pusztán anyagi létbiztonsággal nem lehet a tömegeket a seggükön tartani. Mert ezek a derék londoni (meg másutt külvárosi) forradalmárok köszönik szépen, a Maslow-féle szükségletpiramisuk alsó régiói kellően kielégítettek. (Ezért nem volna ildomos az észak-afrikaiakkal párhuzamosítani.)

További érdekesség, hogy amikor a "szomszéd plazmatévéje nagyobb" lesz a társadalom alapvető ösztönzőereje, akkor efféle konzumrandalírokba fullad sok minden. Asszem a más filozófiák, vallások, utópiák segedelmével seggentartott lumpenproletariátus forradalmi hevületében sosem volt ilyen primér. Valahogy ez a fogyasztási hisztéria olyan mérhetetlenül állatias ösztönünk lehet, hogy efféle rövidzárlatban kumulál, vagy mi. Talán ideje volna valami áttételesebb tömeghipnotizálásnak, talán ideje volna ismét valami szellemi gerincre fűzni a hétköznapokat.

Typ3 2011.08.09. 08:27:02

@Kelsen és Coase: Igen, két kukaborogatás között fosztogattak egy jót.

önk. figyelő 2011.08.09. 08:28:28

Miért? A 19-es prolipuccs mi volt? Ott ugyanúgy felheccelt, irigy, prolik álltak Kun Béláék mellé. Nem ipodot kaptak, hanem az arisztokraták villáit.

Lenin, meg minden lázadó csak ilyen emberekre számíthat. Aztán persze ezekkel nem lehet konszolidálni, azaz ha megvan a hatalom, akkor egy idő múlva le kell építeni őket. Pl. SA.

Typ3 2011.08.09. 08:50:39

Ergé elvtárs, ez magának egy habostorta?

Robinzon Kurzor 2011.08.09. 08:54:23

Tottenham, 1990 augusztus: lassan guruló jobbkormányos Skodákban és Ladákban feka arcok letekert ablakkall rapet bömböltetnek.

Robinzon Kurzor 2011.08.09. 08:55:15

A felesleges l-t Pali bácsinak küldöm.

jozicsenko 2011.08.09. 09:06:52

??? biztos zavarta őket a svejci frank árfolyama...

Megélhetési rasszista 2011.08.09. 09:33:18

Ahhoz képest, hogy ezek a niggerek (nem akartam őket állatoknak nevezni, nehogy ezzel megsértsem az állatokat) azért jöttek le a fáról át Európába, hogy jobban éljenek, ehhez képest egyre durvább eszközökkel kell fellépni ellenük. Szó sincs itt már arról, hogy a rendőrök kit és miért vertek meg, most lehet 1-2 hétig a csordába tömörülve következmény nélkül rombolni.

Lásd Párizs, tartott kb. 2 hónapig a zavargás, aztán megunták és hazamentek, azóta sincs ott probléma.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.08.09. 09:36:24

Erge, elarultad magad!
Fedett SZDSZ-es vagy.
tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/2011/07/halozat.html
Ezert probalod elmismasolni a globalbirodalom elleni vilagforradalom elso langolo lovedekeit, melyeket meg oly sok fog kovetni. Ahogy Marx megmondta, a hiperkapitalizmus fellegvaraban, Nagy-Britanniaban fog eloszor az utcara vonulni a tomeg!

Olyan jo erzes, hogy ezt a vilagraszolo letharcot is mi, magyarok kezdhettuk el. Az orok ellovasok.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.08.09. 09:46:09

A nyugati joleti tarsadalom hanyatlasa immaron csak a legelvakultabbak szamara lehet ketseges. Ime, a zavargok jelszava:

"We are getting our taxes back."

www.telegraph.co.uk/news/uknews/crime/8690403/London-riots-live.html
Ide vezetett az adoztato-ujraeloszto joleti allam, a magas adok, a segelyeken eles parazita kulturaja, a politikai korrektseg. Az utca embere, az egyszeru brit polgar mar nem tudja eltartani ezt a vizfejet. A kinai minta mutatja az iranyt, merre kell Nagy-Britannianak es az egesz Nyugatnak is mennie. Ha nem ertik meg a lecket, polgarhaboru fogja elsoporni ezt a szibarita rendszert.

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.08.09. 09:46:17

kár ebből lakóhelyi problémát csinálni. "kültelki" ez fedés. itten idegenekről, niggerekről, eleve bűnözői hajlamokkal született alemberekről van szó.

Zetek 2011.08.09. 09:48:19

Várom az emberjogi szervezetek elemzését. Remélem a washingtoni kormány élesen elítéli a rasszista rendőrséget. Az EP mikor tart ülést. Amúgy miért baj, ha ég? Az angolok bőven megérdemlik.

Robinzon Kurzor 2011.08.09. 09:55:50

@Megélhetési rasszista: Te valami skandináv majomtól származol, ott jöttél le a fáról?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.08.09. 09:59:57

@málnási:
Vannak a nyugati konzumidiotizmustol megrontott gyokertelen emigransok es vannak szakralis alapokon allo, eros moralis erzessel rendelkezo torok vallalkozok, akik ha kell, erovel is megvedik a boltjaikat a fosztogatoktol! Ne terelje szarmazasi alapokra, nekunk tanulni kell a kelet szorgos munkasaitol!

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.08.09. 10:05:00

@Doomhammer:
össze ne szarja magát ebben a parodisztikus nyögésben, tetűkém!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.08.09. 10:09:38

@málnási:
Pofa be, hulye seggfej! Attol, hogy a tragya bloggep beirja a kommentembe a nevet (miert, bazdmeg?), meg nem kell visszaugatnia.

GGG77 2011.08.09. 10:53:14

Nem látok különbséget ezek és a 2006-os Budapesti huligánok között.

Zetek 2011.08.09. 10:53:31

Egy félhülye álláspontja a kérdésben.
He tried in vain to manoeuvre the cabinet into restricting West Indian immigration. "Keep England White" was a good slogan, he told the cabinet in January 1955. Ian Gilmour records Churchill saying to him, in 1955, about immigration: "I think it is the most important subject facing this country, but I cannot get any of my ministers to take any notice".

caralho voador 2011.08.09. 11:08:14

@GGG77: megértem a frusztrációdat, hisz az akkori eseményeket még a kényelmes, meleg szobádban nézhetted tévén. Azóta viszont sajnos bezárták a Lipótot, utcára kerültél és itt boldogítasz minket a baromságaiddal.

makacshalacska 2011.08.09. 11:14:47

Szerintem a rómaiak itt is azt csinálnák ha lenne merszük, ne legyenek illúzióink.Szerintetek mire gondolnak a "x év múlva ennyien leszünk" litániáknál?Betörnek az orvosi egyetemekre tanulni azt?
Ide vezet az ultraliberális szemlélet, tessék egyétek.

makacshalacska 2011.08.09. 11:18:07

Különböző oldalakon pl. origo, kommentekben ennyit tudnak összekaparni: "nem csak a négerek lopnak!"

Jah akkor minden rendben...meg vagyok nyugodva...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.08.09. 11:32:23

@makacshalacska: "Betörnek az orvosi egyetemekre tanulni azt?"
hö-hö

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.09. 11:48:58

@rajcsányi.gellért (ergé):!

Szeretnék egy hasonló hangú cikket olvasni a magyar vidéket terrorizáló, fosztogató, időseket gyilkolászó, a fogyasztói társadalom peremén, de annak legerősebb bűvkörében élő, ráérő, munkanélküli fiatal római polgártársainkról is. Mikor jutunk odáig, hogy olvashassak egy ilyen cikket is?

ü
bbjnick

aeidennis 2011.08.09. 11:53:22

Most hallottam, hogy Kadhafi és az Iráni Kormány felvette a diplomáciai kapcsolatot a brit forradalmi kormánnyal. :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.09. 11:57:26

"Az emberek ideje lejárt, eljött az orkok kora!"

ü
bbjnick

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2011.08.09. 12:01:01

@bbjnick: azok senkit se érdekelnek, itt a menő Londonról van szó, minden magyar bulizósfiatal álmáról. Azt meg kell védeni.

Bloodscalp 2011.08.09. 12:14:14

@bbjnick: lebuktál, agyatlan kertévék mi

egyébként mi ez a rasszizmus? a UK gyarmatokat akart, hát szerzett, hogy kapott vele plusz alattvalókat is
ez természetes

Typ3 2011.08.09. 12:14:27

@bbjnick: Majd ha nálunk is kitör az alkoholéhség-lázadás, mint északi szomszédainknál pár éve.

Typ3 2011.08.09. 12:15:48

@Bloodscalp: Miután elvesztette a gyarmatait, rögtön tele is lett bevándorlókkal.

Ez is természetes... :)

vomit 2011.08.09. 12:25:00

a nemzetallamokat fel kell higitani a magas kulturaju bevandorlokkal, mondja ez a torekeny kis nenike, aki az ot befogado svedorszagot vagja haza, es buszken vallalja, hogy minden terv szerint halad.
www.youtube.com/watch?v=cknaF3TCfI0
ne csodalkozzatok, ha lathatatlan kezek holnapra eltuntetik a videot, ahogy korabban kabe feltucat masolatot belole.
pl.
www.youtube.com/watch?v=Hou6hu4DfEU
www.youtube.com/watch?v=j38-XE8X19Q
www.youtube.com/watch?v=jkXfnyXp06Y
www.youtube.com/watch?v=0cMMtdut9Tg

Viktus 2011.08.09. 12:31:32

@GGG77:

Mondjuk ebben az esetben vak vagy :P

ketroot 2011.08.09. 12:36:49

@Holger Hartland:

Ez gyönyörű. Érdekes egyébként, hogy dailymail oldalán nem érhetők el a kommentek... vajon miért?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.08.09. 12:52:31

@ketroot: nálam olvashatóak.

wished i was in london right now and being attacked by these low life dogs. i would have killed a few of them. go back to your slums, idiots. they are a scourge to the world. wake up england!!! The country needs YOU to put these animals back where they belong!!!

- Kevin, Mauritius, 9/8/2011 12:16

www.dailymail.co.uk/news/article-2024001/Forced-strip-naked-street-Shocking-scenes-rioters-steal-clothes-rifle-bags-people-make-way-home.html#ixzz1UWmlLNc5

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2011.08.09. 12:58:40

visszanyal a fagyi. a gyarmatiak felfalják britanniát.

Bloodscalp 2011.08.09. 13:02:51

@Typ3: "elvesztette" ja, miután kizsigerelte a világ 1/5 részét:)

mekkora röhej hogy a mandinert hírblogra lehet szavazni:)

Viktus 2011.08.09. 13:09:01

"A bolt Haringey negyedben van, Turnpike Lane es Monor House között. A környékről azert érdemes tudni hogy kurdok es törökök lakta környék, akik összefogtak a suhancok ellen, félretéve az évszázadok óta tartó gyűlöletet.
A rendőrök is jobban figyelik a Haringey környékét, mivel tudják, ha a suhancok betévednek a környekre akkor valószinuleg vérontasra fog sor kerülni. Nyugalom volt egesz ejjel, pedig csak pár kilométerre van Tottenhamtől. A helyi bolttulajdonosok baseballütőkkel és késekkel felszerelkezve mindenre elszántak - és ezt kell tenni a többi környéken is."

Na ez a multikulti :D a török meg a kurd nem engedi a boltjait lezúzni :P nem is mernek oda bemenni a nigrók ...

evil overlord (törölt) 2011.08.09. 13:09:27

@málnási: Ha mindenki falangista kisprózát írna, az unalmas lenne, nem?

A poszt kapcsán: ilyenkor úgy érzem, hogy Franconak mégis csak (részben) igaza volt.

Várúr 2011.08.09. 13:12:51

Kommentelni sincs kedvem.
A vén, lusta, ostoba Nyugatot felfalják a bevándorlók.
Áttételesen sajna minket is.
Kohn Bandira és társaira vár London.
Közben a Nyugat Líbiát bombázza.
Közben az Európai Parlament a magyar egyházügyi törvénnyel foglalkozik.
Közben a sváci frank űrrakétává változik.
E népes, óriási ország pénze csicskáztatja a világot.
Öngyilkos barmok.

Alfőmérnök 2011.08.09. 13:23:25

A nyugat a saját mocskába fog belepusztulni. Megérdemli a sorsát.

Farage 2011.08.09. 13:27:27

@ketroot: nekem megjelennek
Wipe them out, all of them!! Great opportunity whilst they're all in one place, and it'll save the tax payer a fortune in benefits!!!

Read more: www.dailymail.co.uk/news/article-2024001/Forced-strip-naked-street-Shocking-scenes-rioters-steal-clothes-rifle-bags-people-make-way-home.html#ixzz1UWvljDa5

ketroot 2011.08.09. 13:31:07

@tölgy
@Farage,

Most már nálam olvasható!

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2011.08.09. 13:40:48

Azért a poszt elején a multukulti elleni kirohanás a Kingsland Road-i események elég érdekes interpretációja...

Az történt ugyanis, hogy a Kingland Road török és kurd lakói, bolt-tulajdonosai voltak az egyetlen valamirevaló polgárok, akik hajlandóak voltak tenni valamit a közrend érdekében és akár saját testi épségük árán is megfékezni a randalírozó csőcseléket...
www.guardian.co.uk/uk/video/2011/aug/09/london-riots-london?CMP=twt_gu

A brit blogokon nagyon durván hypeolják a törököket, akik rövid idő alatt rendet raktak a környéken. Csak néhány bejegyzés:

"Turkish Shop keepers apparently just chased the rioters out of Dalston with metal poles. Yes Dalston spirit!"

"This is right outside my flat –> Who needs riot police when you have Turkish shop owners? "

"Reports of heroic scenes on #Dalston High Street. Turkish families lining the streets to oppose #riots. What great Londoners."

"#Dalston god bless the Turkish shop-keepers.Protecting their property.Try messing with them you pathetic bunch of cowards in your balaclavas"

"TURKISH MEN, I LOVE YOU RT @StevenWeston: Crossways"

"Guess what i predicted few hours ago is now happening. Turkish shopkeepers fighting back in #dalston. We don’t need the army!"

"Lee Stone Lamb shish for life! #turkssavetheday #dalston #realcommunity #riots #thanks"

Zb74 2011.08.09. 13:51:39

"Külső-London napok óta zavargó suttyói"

De, kérem, hogy lehet ilyen hangon beszélni a békésen gyújtogató forradalmárokról? Gellért fiam, ezért büntetésből továbbképzésre mész a HírTV-be. Keresd Császár Attilát, ő majd elmagyarázza neked, mitől forradalmi tett az agyatlan gyújtogatás, rendőrverés és rombolás!

baliquez 2011.08.09. 13:55:58

Legújabb londoni hírek szerint a csürhe mártírja, a nyilván nem példás családapa drogdíler orvul rálőtt a rendőrre amikor az az autóját megállítva igazoltatta. A rendőr életét a vakszerencse mentette meg, a golyó a mellényzsebben levő rádióban elakadt. Társa azt tette ami a leghelyesebb volt, akár kezdhette volna is ezzel: nem várt arra hogy a következő lövést ő kapja - nagyszerűen fejbelőtte az autóban ülő gyilkosdeviánst. Ez már sok volt a csőcseléknek, mert rászoktatta őket a liberális fajvédelem hogy csak nekik, a szubhumán előemberfaj hordatagjainak van joguk erőszakot alkalmazni. A társadalmi igazságosság követelésének jelszavait zászlajukra tűzve barbár szabadrablást folytatnak. Természetesen a dícséretes és példamutató helyességgel eljárt rendőröket vegzálják a hatóságok, ballisztikai vizsgálatot végeznek az életmentő rádióban elakadt lövedéken.

Fényes nappal is fosztogatnak már a 10-14 (!) éves színes suttyók, wiggerek és chav-ok, már a jobb környéknek számító Nyugat-Londoni negyedekben is tömegesen próbáltak betörni házakba az éjjel, a rendőrök pedig sorfalban nézik a történéseket tisztes távolból.

Jellemző az elkorcsosult fehér hozzáállásra hogy amikor a jobbára muszlimok és törökök lakta környékeken kezdett balhézni a feketecsürhe a lakosság azonnal levonult az utcára és elkergették a vandálokat. Bezzeg a fehérember hülyén várja hogy a rendőrség megvédje, miközben kirabolják és felgyújtják a lakó- és munkahelyét, rendőrautóstól-buszostól. Ennyit érünk, ennyi az önvédelmi képességünk? Ki is érdemeljük a színes-Európát így!

Nem szálkásra kigyúrt atomtudósok ám pedig a csuklyás-maszkos, tréningruhás-tornacipős figurák, mégis megvan a magukhoz való eszük: a büszke fosztogatónigger aki - sok társához hasonlóan - közösségi weboldalon tette közszemlére értékes zsákmányát (mangós-sheavajas bioszappan, film- és játékdvd-k, proteinpor, mikrofonos fejhallgató) esélyesen teljes ellátást kap a közeljövőben és még fitnessbérletet sem kell fizetnie. Tiszta haszon neki.

makacshalacska 2011.08.09. 13:57:09

@ikaljan:

"Where are the army? They cannot get away with this. "

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2011.08.09. 13:57:47

@tölgy: Maga szeret ideológiával foglalkozni. Ha netán még nem olvasta, akkor ajánlom ezt:

Andrew Anthony: The Fallout. How a guilty liberal lost his innocence. Vintage Books, London, 2007.

Persze mindenki másnak is.

evil overlord (törölt) 2011.08.09. 14:01:18

@ikaljan: "Azért a poszt elején a multukulti elleni kirohanás a Kingsland Road-i események elég érdekes interpretációja..."
A "kirohanás" jogos volt: a pár évvel ezelőtti párizsi és a mostani londoni események mögött a rosszul értelmezett liberalizmus áll (és szociális rendszer hibái). Ny-Európa bengedett egy csomó (kulturális okoból) nem igazán idevaló embert, hagyta hogy szabadon gyakorolják szokásaikat és lefasisztázta az ezellen felszólaló őslakosokat.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.09. 14:03:14

@Typ3:

"Majd ha nálunk is kitör az alkoholéhség-lázadás, mint északi szomszédainknál pár éve." --- írod.

Biztos, hogy meg kellene várnunk míg odáig fajulnak a dolgok?

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.09. 14:07:27

@Bloodscalp:

"a UK gyarmatokat akart, hát szerzett, hogy kapott vele plusz alattvalókat is" --- írod.

Nem jól tudod! A harmadikvilágbeli nagyfokú bevándorlás nem a gyarmati idők terméke, a XX. század utolsó harmadában indult meg (és hol voltak már akkor a gyarmatok?!).

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.09. 14:09:19

@endike:

"itt a menő Londonról van szó, minden magyar bulizósfiatal álmáról. Azt meg kell védeni." --- írod.

Gyöngyöspata, Hajdúhadház, Ózd az én Londonom!:-)

ü
bbjnick

Alfőmérnök 2011.08.09. 14:17:28

@bbjnick: Nem a gyarmati idők terméke, de (legalábbis közvetetten) a gyarmatosítás következménye is.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.09. 14:21:14

@rajcsányi.gellért (ergé):

Nem olvastam most végig újra mindet, de átfutottam néhányat. Tudod, mi az alapvető különbség a londoni poszt és a czigányposztok között? Az "egyrészt-másrészt". Majd ha úgy tud a magyar sajtó beszélni a magyar vidék szenvedéséről, mint Tottenhaméről, no, akkor megtettük az első lépést a megoldás felé. Szerintem.

ü
bbjnick

Typ3 2011.08.09. 14:22:45

@Bloodscalp: Akartam válaszolni, de bbjnick megelőzött.

Typ3 2011.08.09. 14:25:33

@Alfőmérnök: Arra gondolsz, hogy rossz a lelkiismeretük, és ezért engedték be a bevándorlókat?

Alfőmérnök 2011.08.09. 14:34:21

@Typ3: Nem tudom, hogy így van-e, mindenesetre van okok a lelkiismeretfurdalásra. Mert a haramadik vilában uralkodó állapot jórészt a nyugat sara. (Ebből persze nem következik, hogy nem kell korlátozni a bevándorlást, nem hiszek a szélsőséges multikultiban.)

Typ3 2011.08.09. 14:37:20

@Alfőmérnök: A legtöbb volt gyarmat lakossága semmivel nem él jobban, mint a gyarmati időkben. Ez is a Nyugat sara?

(Nézd meg egyszer a "Darwin rémálma" című filmet.)

Alfőmérnök 2011.08.09. 14:39:47

@Typ3: "Ez is a Nyugat sara?"
Igen.

Alfőmérnök 2011.08.09. 14:42:23

@Typ3: Ha kifosztom a lakásodat, lelépek, és te tíz év múlva nem úgy élsz, mint mielőtt kifosztottalak, az a te sarad lesz?

picur3ka 2011.08.09. 14:50:38

@Doomhammer:

Ezzel az allitolagos zavargok jelszavaval annyi a baj, hogy nem nagyon letezik, masreszt pedig, a zavargok nem fizetnek adot.

ketroot 2011.08.09. 14:52:18

Állítólag már halálos áldozat is van. Haladunk...

picur3ka 2011.08.09. 14:54:35

Erge, az Duggan sztori tele van talalgatasokkal. A rendor soha nem allitotta, hogy a ficko lott volna, csak eletveszelyben erezte megat, ezert lott.

picur3ka 2011.08.09. 14:55:28

@ketroot:

Igen, a Croydonban meglott ficko meghalt a korhazban.

Es ma is folytatodik a buli.

ketroot 2011.08.09. 15:03:57

Utána olvastam, tényleg meghalt. Közben a belügyminiszter elutasította még a vízágyú használatát is. Persze a hadsereget sem vetik be. Iszonyat, mennyire alkalmatlan a kormány.

Typ3 2011.08.09. 15:08:25

@Alfőmérnök: Nem jó az analógia. Ha tíz év múlva ugyanolyan szegény leszek, mint most, akkor most is szegény vagyok, ergo nem foszthatsz ki.

Typ3 2011.08.09. 15:12:56

Tényleg, törököket is emlegetnek a cikkben. Törökország is brit gyarmat volt? A britek "kifosztották" Törökországot?

picur3ka 2011.08.09. 15:14:17

@ketroot:

Kemenyitenek kicsit, csak most mar keso, ugye.

Valaki a rendorsegtol azt mondta, ha kell, botolas es gumilovedek lesz.

Mindenkit behivtak, total rendorsegi mozgositas van, fegyveres rendorkocsik.

Bloodscalp 2011.08.09. 15:15:14

@bbjnick: te nem tudod jól, egyszerű történelem, olvasd el

mi az hogy nagyfokú? a legtöbbjük 3-4 generációs gyarmati minimum, Párizsban se a friss hús balhézott

és az hogy már nem gyarmat, szerinted nincs is semmi köze az adott országhoz?

Alfőmérnök 2011.08.09. 15:16:45

@Typ3: Nem értem, mi a baj az analógiával. A nyugat nem fosztotta ki a gyarmatait? Nem volt mit elvinni? Akkor mi hasznuk volt belőle, mi szükségük volt rá?

Babilen Tatarszkij 2011.08.09. 15:21:32

Rengeteg módon lehet az ilyen eseményeket interpretálni, nyilván úgy is, mint pl. a Gyűlölet című film. Rendkívül jó film, még ha az eszmeiségével nem is muszáj egyetérteni.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.08.09. 15:25:12

"Egy igazi álomkép a multikulturális, toleráns, nyitott társadalomról. Te is más vagy, te sem vagy más. Az idegen szép!"

primitív cikk, primitív, leegyszerűsítő megállapításokkal, amint MN-tempóból kurucinfóba vált.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.08.09. 15:27:03

" chaotic as Turkish men attack other"

ez mit jelent?

Typ3 2011.08.09. 15:28:46

@Alfőmérnök: Az a baj, hogy én a gyarmati lakosság életszínvonalára gondoltam, nem arra, hogy a gyarmatokon milyen, a Nyugat számára fontos erőforrások voltak, amelyeket a helyi lakosság valamilyen okból nem tudott kiaknázni.

Ennek tipikus példája Haiti szigete, az első felszabadult amerikai gyarmat. Több mint kétszáz évvel a Nagy Felszabadulás után is képtelenek ott egy normális országot létrehozni, pedig ugyanolyan jó cukornád-, kávé- és dohánytermő terület, mint a gyarmati időkben volt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.08.09. 15:35:21

szerintem ezeknek a primitív négereknek nincs sok köze az ún. elveszett nemzedékhez

picur3ka 2011.08.09. 15:38:34

@tesz-vesz:

other youths

Gondolom, de a kerdes jogos, nyilvan azt akarja sugallni, hogy ugyanazon a szinten vannak, sot, a torokok a tamadok.

Mondjuk, a mindenfele ganghaboruk allandoak errefele, ezzel akarja egybemosni, vagy teljesen felreerti a helyzetet a szerzo.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.08.09. 15:40:00

amúgy érdekes ez a nyugat-európai multikulti, amivel a nyugat szembefordult saját kultúrájával.

az európai értékeket így mi még inkább képviselni tudjuk, mint ezek a fekete-fehér.

bár itt meg a cigány lesz sok, ami a mi problémánkan növeli egészen kétségbeejtően. és nem azért mert a cigányok olyanok mint a 2.-3. generációs négerek nyugaton,, hanem mert túlszaporodnak.

a fidesz nem érti, de nem is érdekli a kérdés, így pedig pusztulásra van ítélve a fehér magyar. és nemzetről még szó sincs

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.08.09. 15:42:12

@picur3ka/mesterhazymiklospart: ja

, predominantly black,

ezért nem szeretem a gondolatjel, kötőjel, vagy zárójel használata helyett a vesszőt, mert félreérthető.
igaz a helyesírási szabályok itthon is megengedik, sajnos

Alfőmérnök 2011.08.09. 15:43:05

@Typ3: És hogyan éltek Haitin, mielőtt az ajrópaiak betették a lábukat? Nem tudom, kérdezem. (Mert idáig kéne visszamenni a történetben.)
Mindenesetre
"Az európaiak fertőző betegségeket hurcoltak be. Ez a rossz bánásmóddal, a rossz táplálkozással és a születések számának drasztikus visszaesésével kombinálódva megtizedelte a bennszülött lakosságot. A spanyol kormányzók megkezdték az afrikai rabszolgák behozatalát. "

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.08.09. 15:45:12

@bolá: Jacques Attali az itteni örsi mátyás. :)

tisztességes társadalomban ilyenek nem kapnak helyet, mert a főszerkesztőnek van esze és becsülete

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.08.09. 15:47:48

@Kelsen és Coase: Mint ahogy a 2006-os kukaborogatók is. "

hát hogyne. előre, éljen rákosi

kkbk.blog.hu/2010/07/12/1956_es_2006_hasonlosagai

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.08.09. 15:51:51

@önk. figyelő: na, azért 56-ban nyíltan gyűjtötték a pénzt az utcán egy dobozba, kalapba, és senki nem felügyelte, senki nem lopta el!
a forradalom lehet tiszta is

Typ3 2011.08.09. 15:52:59

@Alfőmérnök: És az afrikai rabszolgák leszármazottai most jól élnek? Kétszáz évük volt rá.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.08.09. 15:53:55

@bbjnick:

látod:) ilyen szellemesen kell kijavítani ahelyeírási hibákat :)

@Robinzon Kurzor:

bz249 2011.08.09. 15:57:28

@Alfőmérnök: Haitin a neger rabszolgak leszarmazottai elnek illetve olyan 15% mulatt. Az europai gyarmatositas elotti lakossag valoszinuleg kokorszaki szinten elt, mivel a prekolumbian amerikai nepek nem nagyon ismertek a femeket.

Alfőmérnök 2011.08.09. 15:58:22

@Typ3: Velük kapcsolatban az a kérdés, hogy miért kellett őket elcipelni Afrikából? Nem volt ott jó nekik? Önszántukból hagyták el a szülőföldjüket?

bz249 2011.08.09. 16:04:21

@Alfőmérnök: azert hagytak el a szulofoldjuket, mert a kiralyuk elcserelte oket egy lada rumra. Az europaiak egeszen 1880-ig nem mentek be Afrikaba. Atvettek az arut a parton es kesz. Miutan beindult a gyarmatositas tenyleg volt par durva kegyetlenkedes, azonban ezeket igen gyakran szinten a helyiek vegeztek alvallalkozasban.

(az afrikaban allomasozo csapatok tobbsegeben aszkarikbol alltak)

Alfőmérnök 2011.08.09. 16:11:42

@bz249: "valoszinuleg kokorszaki szinten elt"

Lehet, hogy jó volt az úgy nekik. Vajon megkérdezték tőlük, hogy akarnak-e máshogy élni? :)

Bloodscalp 2011.08.09. 16:13:33

@bbjnick: nagyfokú?

nézd globálisan, franciák, spanyolok, portugálok

Alfőmérnök 2011.08.09. 16:13:52

@bz249: "Atvettek az arut a parton es kesz."
Magyarul emberkereskedelmet folytattak.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2011.08.09. 16:14:01

Milyen érdekes párhuzam:

1)

"Pár hét múlva indulok a hanyatló Nyugatra. Milyen védőoltások kellenek Svájcba és Baden-Württembergbe? Van még vizük, élelmiszerük? Mire kell vigyázni?"
ergé, Mandiner, 2011.07.27.
mandiner.blog.hu/2011/07/27/europahoz_tartozunk

2)

"A külügy (...) arra szólítja fel a[z Angliában tartózkodó] magyar állampolgárokat, hogy legyenek elővigyázatosak és tartsák be a kellő óvatosságot.

A külügy azt javasolja, hogy az Angliában lévő magyarok tartsák távol magukat a tömegmegmozdulásoktól, és lehetőleg ne látogassák Észak-Londonban Dalson, Hackney, Tottenham, Chingford Mount, Wood Green, Ponders End, Camden, Enfield, Islington, Walthamstow, Dél- Dél-Kelet-Londonban pedig Brixton, Croydon, Clapham, Lewisham, Bromley negyedeit, különösen ne éjszaka."

Hírszerző, 2011.08.09.
hirszerzo.hu/kulfold/20110809_magyar_kulugy_london

bz249 2011.08.09. 16:16:09

@Alfőmérnök: gyanitom nem, az meg egy masfajta kor volt masfajta erkolccsel. Ott meg oszinte emberek eltek, es aki gyengebb volt naluk (es nem vedte valami erosebb hatalom) azt ontologialag jol pofanvertek.

bz249 2011.08.09. 16:19:24

@Alfőmérnök: "Magyarul emberkereskedelmet folytattak."

Igen. De meg ne kerdezze, hogy melyik volt jobb, egy olyan kiraly uralma alatt elni, aki tobbre tart egy hordo rumot a sajat embereinel, vagy egy olyan portugal hajon utazni, ahol az optimalis terkitoltesre mentek ra a rabszolgak szallitasanal, mert igyis-ugyis odaveszik a fele. Majdnem mindenki szarul elt es leginkabb szivott.

Az egy ilyen vilag volt, de veget ert.

Typ3 2011.08.09. 16:19:44

@Alfőmérnök: Az afrikaiak most miért nem maradnak a fenekükön, ha otthon olyan jó nekik, miért nem mennek vissza a bozótba, akiket meg elvittek Afrikából, az miért nem oda akar visszatérni?

Olvasd el ezt a kis szösszenetet minden liberális megmondóemberek etalonjától, Tóta W. Árpádtól. Ilyet szól, bazmeg:

w.blog.hu/2007/02/27/a_modest_proposal

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2011.08.09. 16:21:54

"The British were there for 400 years - then they left! And we were like: nonono, we're coming with you!"
(Russell Peters on British occupation of India)

Alfőmérnök 2011.08.09. 16:29:04

@Typ3: Komolyan gondolta, hogy a maga kedvéért Tótát fogok olvasni? :)

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2011.08.09. 16:42:51

@Doomhammer: Tótawét jobban tudja parodizálni, mint Bolgárt, de lássa, nagylelkű vagyok: az ingyenes Véleménypásztor-póló mellé most kaphat ingyen okostelefont is.

Vajon a Véleménypásztoron a Kína-hét után lesz Fejlett Nyugat-hét is?

picur3ka 2011.08.09. 16:44:06

@tesz-vesz:

Ne keverjuk ossze a ket dolgot. Volt indulasbol egy neger kozossegi tuntetes, ami a rendorseg ellen iranyult - mint ilyet, rendszerellenesnek lehet nevezni - es szine is van.

A rendorseg elszamolta magat: az allitolag bekes tuntetes eroszakba torkollott. Szombat, Tottenham.

Az eroszak kovetkezmenyek nelkuli, ergo, minden hulye unatkozo suhanc, tanacsi lakotelepi agyhalott gyerek, meg a bandaik elkezdik szervezni a copy-paste akciokat: rombolnak, dulnak, lopnak. Vasarnap, hetfo, kedd; szamos city kornyek. (egyeb opportunista elemek is be-benyulnak a potyaert, de ez lenyegtelen)

Ennek nincs szine. Az, hogy amennyire meg lehet itelni, tobbnyire feketek, inkabb azzal magyarazhato, hogy ezek elnek sokan ilyen tarsadalmi statusz es korulmenyek kozott. Bizony, egy elveszett nemzedek.

Szo nincs faji lazadasrol, mint a 80-as evekben - bar olyankent indul -, egyszeru csurhetombolas.

hoplita 2011.08.09. 17:03:37

@GGG77:
Ha olyan hülye fasz lennék, mint te, én se látnék.
Vagy inkább geci vagy...? Nem is tudom...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.08.09. 17:05:00

@Holger Hartland:
Hahaha, en meg emlekszem, amikor mavo a totave-szosszeneteket nem talalta viccesnek ...

Okostelefon occoert nem erdekli?

hoplita 2011.08.09. 17:06:14

Amúgy jó kis pollkorrekt posztot ütöttél össze ergé.
Ha nem tudnám, hogy mijatúró folyik ott, akkor el is hinném amit írsz..
A kültelki fiatalok=nigger fél- és egész állatok kicsit erős lenne egy mérsékelt fityiszes megmondócsávónak, mi?:))

hoplita 2011.08.09. 17:09:10

@bbjnick:
Majd ha őfelsége, a vezénylőtábornokúr, alias a csutitörp engedélyt ad rá, miután engedélyt kapott rá.

Vagyis sohanapján.:)))

hoplita 2011.08.09. 17:19:44

@.Pierre Bezuhov.:
Bezu, bazmeg...te meg itt vagy, ahelyett hogy Tottenham-ben haverkodnál ezekkel a fasza csávókkal?
Biztos jól kijönnél velük....csuda szeretetreméltó (majdnem)emberek.

tewton 2011.08.09. 17:23:46

@Doomhammer:
okostelefon from the Vodafone of Brixton?

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.08.09. 17:25:17

@hoplita: Te, mint a fegyverbuzi nyilván fölöttük állsz emberségben ;)
szakadj le rólam, ostoba kuruc

hoplita 2011.08.09. 17:29:56

@.Pierre Bezuhov.:
Természetesen szemrebbenés nélkül halomra lőném őket és utána oly édesdeden aludnék, hogy csak na...!

De ne szarj be, téged nem bántanálak, te olyan fasz vagy, hogy az szórakoztató...és az ember nem bassza el a saját szórakozását.:)

Buzzword 2011.08.09. 17:34:13

A nemkaukázusi népek tényleg le vannak maradva: a fehér franciák már '68-ban anarchokomcsik voltak, a négerek csak most.

picur3ka 2011.08.09. 17:36:11

epetitions.direct.gov.uk/petitions/7337

'Any persons convicted of criminal acts during the current London riots should have all financial benefits removed. No tax payer should have to contribute to those who have destroyed property, stolen from their community and shown a disregard for the country that provides for them.'

betyár (törölt) 2011.08.09. 17:41:03

@bbjnick:

he-he...vasárnap este tévézett?:)

picur3ka 2011.08.09. 17:44:35

@Alfőmérnök:

Nem. Es ez jogos. Viszont, aki hulyebb, gyengebb, vagy alacsonyabb fejlettsegi szinten van barmilyen tekintetben, azt valaki/k elobb-utobb kihasznaljak. Ez ellen csak a kisebb mindenaron vedelme - barmit tesz - az ellenszer. Nezd, hol vagyunk vele?

Es nyugodtan nezd meg Afrikat is, ma, a mai politikai millioben. egy emberelet loszart nem er. Ezt a kulturat honositja meg sokuk a befogado orszagokban is. Errol meg vitazni sem erdemes.

picur3ka 2011.08.09. 17:47:11

@Viktus:

Masok sem, csak inkabb nem reklamozzak.

picur3ka 2011.08.09. 17:48:56

@.Pierre Bezuhov.:

Ezeknek meg talan te is folottuk allsz embersegben.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2011.08.09. 17:53:00

@Doomhammer: Ugyan, létezik bármi, amit mavo viccesnek talál? Esetleg azt, hogy "Elpet eftárs".

Ezek szerint okostelefonokkal kárpótolta magát az elkapkodott Véleménypásztor-pólók helyett? Ja kérem, a Véleménypásztort 11299-en lájkolják. Hanem azt hallottam, hogy most a Jakab Andor-póló lesz a menő, gyártani kéne.

hoplita 2011.08.09. 17:55:55

@picur3ka/mesterhazymiklospart:
Abba' lehet...de hülyeségben egy szinten.

picur3ka 2011.08.09. 17:59:06

@GGG77:

Na ja, de te a vakoktol vagy, oszt letaperolni ezt meg nem lehet.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.09. 18:02:41

Nekem egyből az ugrott be, hogy mennyire emlékeztet ez a '92-es los angelesi zavargásokra. Ott is hivatalosan abból indult, hogy egy feketével brutálisan elbántak a rendőrök. Mire a külvárosok népe megbolondult és eszeveszett módjára elkezdett gyújtogatni, rombolni, lopni.

Magyar viszonylatról meg annyit: 2006- ban mikor napi rendszerességgel újították fel a Nyugati teret az éjjel széthordott kockakövek miatt, Dunántúlra tartva, a kalauz a vonaton rákérdezett, hogy nagyon szét van-e verve a belváros, látva a jegyemen, hogy ott vettem.

picur3ka 2011.08.09. 18:15:48

@neccharisnyás útonálló:

Meg a 2004-es parizsi, meg az 1985-os londoni, etc. Mint mikor a cigok nem adjak ki a bunozot, kerlek. Ennyi.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2011.08.09. 18:24:41

@neccharisnyás útonálló: "2006- ban mikor napi rendszerességgel újították fel a Nyugati teret az éjjel széthordott kockakövek miatt..."

Mondjuk ilyen sose volt. Fosztogatás se.

Buzzword 2011.08.09. 18:26:31

@.Pierre Bezuhov.: Miért, hogy értelmeznéd a fent látottakat? És azt, hogy a csürhe nőstény fele babakocsival megy lopni? Világforradalomnak? A lusta disznó spanyol bölcsészek legalább csak workshopoztak egy jót munka helyett, ezek a segédmunkások már gyújtogatnak is.

Ha megint előmásznak a bolsik, mint az előző válság környékén, előmászik majd a jobboldal agresszívebb fele is. Remélem, nem a buta kollektivista jobberek kerülnek hatalomra, hanem a csürhe porából fincsi Pinochet-féle rezsimek születnek Európában munkával, fegyelemmel és szabad piaccal. Mint Szingapúr, csak biturbóban.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.09. 18:32:24

@gloire: Jó, akkor akinek nem világos: 1. bekezdés, az eseményhez kapcsolható gondolat 2. bekezdés, az első bekezdés továbbgondolása, magyar kontextussal való összevetése személyes tapasztalat bevonásával

Valóban nem zúzták be annak idején az Armani-butik kirakatát az Andrássy úton, és távoztak onnan méregdrága öltönyökkel az adott illetők, de nem is írtam ilyet sehol.

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.08.09. 18:37:34

@neccharisnyás útonálló:
egye fene, adok egy éltvezetési tanácsot. ezt a fajta hamis fölényt kicsikarni akaró cselédpimaszságot tartsa meg a vidéken maradt rokonságnak, és akkor itten nem kerül konfliktusba.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2011.08.09. 18:41:42

@neccharisnyás útonálló: "személyes tapasztalat bevonásával.." És mit válaszoltál a kalauznak? Azt, hogy: "igen teljesen szét van verve a nyugati környéke, napi rendszerességgel újítják fel a teret a felszedett kockakövek miatt" ?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.09. 18:44:49

@gloire: Szerinted? :) Szabad információáramlás két ember között, akik közül az egyik a hírekből tud valamit, a másik meg az adott helyen közlekedik nap mint nap.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.08.09. 18:59:08

@Holger Hartland:
Jakab Andor korunk hose. A Nep Hangja. A megvalosult webkettes alom. A facebook erejenek bizonyiteka.

picur3ka 2011.08.09. 19:03:22

@neccharisnyás útonálló:

Szoval, mikor volt szetverve? S hogy senki nem figyelt fol erre a tenyre?

A masik ter, ahol hugyoztak is allitolag, az nem a Nyugati. Attol tartok azonban, hoyg ott se szedtek fel meg a koveket se.

A 'legnagyobb' kar nevezeskent ennyit irt a nepszabosag, hogy letapostak az arvacskat.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.09. 19:09:25

@picur3ka/mesterhazymiklospart: Én nemtom merre voltál, de a villamosmegálló üvegét bizony cserélni kellett. 1x minimum.
Az meg nem tud izgatni, ki mit ír. Nekem is van szemem, fülem, hogy érzékelni tudjam a körülöttem levő világot.

katolnai 2011.08.09. 19:16:06

A londoni rendőrfőnök csak hápogott: „érthetetlen ami történt! Nincs rá magyarázat!” - de van, csak azt nem akarják hallani.

Számomra mindenesetre öröm ilyen képsorokat látni, öröm nézni, ahogy London ég. Égnek az angolok és bizony a szégyentől is éghetne a sok liberális szélhámosnak a pofája, hogy Angliában ezt megengedik; hogy lehetőséget teremtettek az ilyesmire, hogy erőszakos és gusztustalan bevándorláspolitikájukkal, valamint a szuper érzékeny multi-kulti intézményeikkel így megszívatták hazájukat.

A lázongó 'ethnik' huligán csoportoknak meg üzenem: igazatok van! Raboljatok, gyújtogassatok, tomboljatok; hiszen megtehetitek. Viselkedéseteket, 'kultúrátokat' és százféle jogaitokat egymással versenyezve védik a parlamenti pártok, a vezető politikusok, a bal-libsi média, és az egész angol 'értelmiség'. Ilyen határtalan támogatás mellett nyugodtan tömjétek meg a trolikat rablott piával, cigivel, elektromos árúval, törjétek be a kirakatokat, gyújtsátok fel az autókat: végeredményben senki sem fog rátok haragudni. Mert hát kinek jut ma Angliába eszébe haragudni az elnyomott, hátrányosan megkülönböztetett, szegény kisebbségre?

De kár, hogy ezt nem lehet a nácikra, meg a fasisztákra kenni!

simaagy 2011.08.09. 19:17:21

Szeretném megérni hátralévő életemben azt,hogy a magyarok ne legyenek hátrányosan megkülönböztetve saját hazájukban.Ha ez nem fog bekövetkezni,akkor itt is hasonló események kialakulására lehet számítani.

picur3ka 2011.08.09. 19:17:34

@neccharisnyás útonálló:

Es hol nem kene a villamosmegallo uveget cserelni egyszer?

Ezt hasonlitod a mostani londoni helyzethez?

Gyere, nezzel szet!

hoplita 2011.08.09. 19:20:22

@gloire:
Ezt megerősítem....sehol nem láttam én sem.
A Nyugati téren felszedett köveket sem.....ott igazából nem is volt komolyabb megmozdulás.

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.08.09. 19:28:31

@neccharisnyás útonálló:

"Nekem is van szemem, fülem,..."

ennyije a gyerek játékmackójának is van. legközelebb haditudósítót csinálok belőle.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.09. 19:28:45

@picur3ka/mesterhazymiklospart: Hasonlítja a halál. LA-t hasonlítottam, ha figyeltél volna.

Na jól van, gyerekek, itt lett nekem elegem. Sipirc más óvónénit keresni, mert én már elég törpicseket raktam tisztába. Műszakváltás!

2011.08.09. 19:41:13

Tombol a libsik kedvenc niggercsürhéje.

A libsik meg napok óta tanácstalanul "családapáznak", mert a fekete majmok randalírozását ugyanúgy nem tudják a gonosz náczikok nyakába varrni, mint ahogy olaszliszkai lincselést, vagy a Cozma-gyilkosságot sem sem.

Alfőmérnök 2011.08.09. 20:23:02

@picur3ka/mesterhazymiklospart: Majdnem egyetértek.
Csak nem vagyok meggyőződve róla, hogy mondjuk a Nuba törzs (Leni Riefenstahl fotói: :) www.leni-riefenstahl.de/eng/dienubav/1.html ) valamivel „fejletlenebb” lenne, mint a mi állítólag fantasztikus zsidó-keresztény nyugati kultúránk, vagy a saját megítélésük szerint szintén csodálatos iszlám. A probléma abból adódik, mikor ezeket az embereket kiszakítják saját kulturális közegükből és máshol (vagy nem máshol, hanem a szülőföldjükön) egy másik kultúrához próbálják asszimilálni.
Alapvető tévedés, hogy a kultúrrelativizmusból egyenesen következne a multikulturalizmus melletti elkötelezettség. Függetlenűl attól, hogy meg lehet-e állapítani valamiféle hierarchiát a kultúrák között (szerintem nem, mert nem létezik objektív, külső nézőpont, ahonnan megítélnénk), ha különböző kultúrájú, identitású, sőt, vérmérsékletű embereket EGY TERÜLETEN összezárnak, abból előbb-utóbb nagyobb valószínűséggel konfliktus lesz, mint nem.

2011.08.09. 20:33:20

Borisnak jól leordítozták a fejét.
www.dailymail.co.uk/news/article-2024192/UK-riots-London-mayor-Boris-Johnson-heckled-crowds-finally-returns-Canada.html

És ő még jól járt, mert Nick Clegget egyenesen hazazavarták.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.08.09. 20:37:35

@Buzzword: hogy értelmezném?

esetleg egy elcseszett generáció legdeviánsabb részének az őrjöngése, amihez kellett valami kamu gyújtópont

ugyanaz mint 2006 MO. a terepgatyás lumpen söpredék párszor kijött az utcákra őrjöngeni - valami ún. "felsőbb cél érdekében". csak nálunk nem 50cent bömbölt a forradalmi tömegben és nem téglák repkedtek, hanem kárpátia és macskakő/molotovkoktél.

(az mondjuk megint más kérdés, hogy Londonnal ellentétben, nálunk az egész gerinctelen jobboldal asszisztált nekik... jellemzően.)

az hogy a nyilas banda rögtön niggerezni kezd, egyértelmű és megszokott. az hogy műmájer álkonzi megmondó liberálisozni kezd, szintén megszokott. ezek mindenből ugyanazt vezetik le.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.09. 21:31:17

@.Pierre Bezuhov.:

Ha választanod kellene, hogy a tottenhami niggergangek garázdálkodjanak az utcádban vagy a magyar nyilas banda, szerintem, te is tudnál választani... A magyar nyilas banda hány üzletet fosztott ki és hány embert gyilkolt meg?

ü
bbjnick

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2011.08.09. 21:56:46

@bbjnick: Jajj bébéjé, te is tudod, hogy azok a mocskok ellopták a zsebi-babát a tévéből . )

ketroot 2011.08.09. 22:02:24

Itt idővel nem a nyilasbanda fog hőzöngeni (ha erre sor kerül), hanem a lecsúszott alsó-középosztály, na meg a cigányok jó része.

sivatagi n. 2011.08.09. 22:05:06

@JR69:

"egyszerű magánemberek otthonait és boltjait gyújtják fel és műszaki cikkeket vagy minőségi ruhákat árusító üzletekben fosztogatnak."

Részben ezért is mókás, ahogy egy-két fanatikus ősbolsi a 2006-os tüntetéshez próbálja hasonlítani a fosztogató niggerhordát.

Meglehet ott se vótam 2011.08.09. 22:12:49

@ketroot:

Gondolod, hogy az ingyenélő cigányok itt is kirobbantják az alkoholéhség-lázadást, mint legutóbb Felvidéken? Aztán viszik haza a cigit, piát, meg a gyümigépet?

Szerintem nem, ahhoz túl jól tartjuk őket.

ketroot 2011.08.09. 22:20:23

@Meglehet ott se vótam:

Idővel szerintem igen. Pár évtized múlva, ha még többen lesznek, még több feszültség lesz, még nagyobb különbségek lesznek bizonyos társadalmi osztályok között. Nem feltétlen arra gondolok, hogy neki indulnak fosztogatni és viszik karton szám a betonszofit a trafikból. Inkább az, hogy ilyen-olyan zavargások lesznek. Tudom pesszimista vagyok.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.08.09. 22:21:48

Nagyon ideje, hogy a képmutató és hazug Nyugat végre beismerje, hogy Kínának van igaza, amikor fellép a fékevesztett szabadosság internetes tombolása ellen.

www.telegraph.co.uk/news/uknews/crime/8690809/London-riots-China-raises-questions-over-safety-of-2012-Olympic-Games.html
""The West have been talking about supporting internet freedom, and oppose other countries' government to control this kind of websites, now we can say they are tasting the bitter fruit [of their complacency] and they can't complain about it," wrote one commentator in official Communist Party mouthpiece, People's Daily. "

Egyáltalán, merheti-e Nagy-Britannia megrendezni a 2012-es olimpiát?

""The three consecutive days of rioting has spread to east London area where the main sports stadium of London Olympic is located," observed a report on the state-run Xinhua news agency.

"After the riots, the image of London has been severely damaged, leaving the people sceptical and worried about the public security situation during the London Olympics." "

sivatagi n. 2011.08.09. 22:25:11

@Meglehet ott se vótam: "Szerintem nem, ahhoz túl jól tartjuk őket."

Gyöngyöspata magyar lakosságának terrorizálásáért és kifosztásáért kaptak jutalmul egy csillebérci üdülést a cigányok.

Fogadnék rá, hogy az Angliában őrjöngő dzsungelmakikat nem fogják így honorálni, pedig liberrált jogvédő idiótákból ott is van bőven.

JR69 · http://komlomedia.hu/ 2011.08.09. 22:29:47

@sivatagi n.: "őrjöngő dzsungelmakikat" szépen kilövik, de szigorúan csak miután a nép "kéri" a kijárási tilalmat.
Addig hagyják őket tombolni, és jó sok képet közölnek róluk...

csi szi 2011.08.09. 23:30:41

@.Pierre Bezuhov.: Szerencsétlen.
2006-ban nem fosztották ki az üzleteket, nem zúzták be az utcákon a kirakatokat, amerre mentek (ami egy nyugati zavargáskor standard procedúra pedig), de még a TV-székházból állítólag elrabolt hatalmas értékekről szóló hírek is kamunak bizonyultak, legalábbis nagyrészt, amiket a baltábor felheccelésére terjesztett a libsimédia (pl. hogy "ellopták Mazsolát"). Maradt az (állítólag) feltört csokiautomata, mint a csőcselék hihetetlen gátlástalanságának bizonyítéka...

csi szi 2011.08.09. 23:36:25

@imperial: Egyébként nem csak niggerek csinálják, van épp elég fehér lumpenproli is Angliában, "chav"-nek hívják őket. Az ilyesmi mindig is jelen volt Angliában, elég a Clockwork Orange c. filmre gondolni (annak is megvolt a valós világbeli ihletője), vagy 80-as években kialakult futballhuliganizmusra. A fehér angolok legalja is utolsó söpredék volt mindig is, 50 meg 100 éve is, és valószínűleg jobban az, mint a kontinentális Európában bárhol.

tewton 2011.08.09. 23:42:57

@.Pierre Bezuhov.:
azért nem szép az igazságbeszédet meg a kiszivárogtatását "kamu gyújtópontnak" nevezni.

ezzel nagyon leszólod az elvtársak és a munkatársak munkáját. mi meló volt megírni azt a hosszú szöveget, betanulni, elszinészkedni, aztán a felvételt kiszivárogtatni ...

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.08.09. 23:48:34

@csi szi: értem, ha autót és köztulajdont felgyújtanak, de boltot nem rabolnak, akkor az már rögtön elfogadhatóbb

LOL, te se leszel már kurucabb*

*=idiótább

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.08.09. 23:55:09

@tewton: jogos az észrevétel. egységnyi sugarú fidesznyik droidok számára "eredendő bűnként" ismert az említett esemény.
remélem így már érted ;)

csi szi 2011.08.09. 23:57:45

@.Pierre Bezuhov.: Jó, menteni nem akarom őket, csak enyhén szólva nem áll meg a párhuzam azzal, ami most Londonban folyik. Az egyszerűen tömeges fosztogatás, meg puszta szórakozás kedvéért rombolás, semmilyen politikai motiváció nincs mögötte. Szó sincs semmilyen tiltakozásról meg politikai demonstrációról.

KürtiT (Tromb74) 2011.08.10. 00:01:08

@csi szi: Erre én is emlékszem. Felhördültek a baloldali tömegek amikor értesültek Mazsola eltűnéséről. Gondolom rohadt sokat törték a fejüket a média munkások, mivel lehetne egységbe kovácsolni a balosokat a szabadságharcosok ellen.

Londonban is hasonló a helyzet. A libsik évtizedekig csempészték a négereket angliába, mert tudták hogy 2011-ben egy konzervatív többségű kormány lesz hatalmon, akiket majd nehéz helyzetbe hozhatnak.
Még arra is ügyeltek, hogy koaliciós partnerként meglegyen az alibijük. Arról már ne is beszéljünk, hogy a zavargások előtt egy rakás négert fehérre festettek, ezzel is fokozandó a káoszt.

Viktus 2011.08.10. 00:22:19

@.Pierre Bezuhov.:

Téged sem az eszedért szeretnek ... nézted te a felvételeket? ég, és föld a kettő ... már csak a célok, és károk tekintetében is ...

Viktus 2011.08.10. 00:24:02

@KürtiT (Tromb74):

Sajnos, mint Magyarországon is a fehér kisebbség a nigrókhoz idomul, ahol nálunk sok cigány többségi faluban a cigányság életmódját veszi át a terror miatt ...

KürtiT (Tromb74) 2011.08.10. 00:37:06

@Viktus: Nem lehet, hogy egyszerűen a hasonló szociális háttérel rendelkező, generációk óta segélyen tengődő, jővőkép nélküli kamaszok bőrszíntől függetlenül tombolnak?

Ahogy nálunk a cigányság, úgy náluk a feketék vannak többségben ebben a rétegben.

Viktus 2011.08.10. 00:53:06

@KürtiT (Tromb74):

Angol nigró előtt nem lenne jövőkép elég vicces ... azért London külvárosában, ha nagyon akarna nyugodtan elkotorhatna dolgozni ... nem egy borsodi szint ...

KürtiT (Tromb74) 2011.08.10. 00:58:55

@.Pierre Bezuhov.: Párhuzamot tényleg nem lehet vonni a két esemény között. Londonban unatkozó suhancok tombolnak az tanítási szünetben.

Magyarországon sem hinném, hogy politikailag voltak motiváltak a garázdálkodók, ők is csak kihasználták a káoszt. Viszont nem egy társadalmi réteget, csak egy annál szűkebb csoportot "képviseltek".

A londoni események egy elég komoly társadalmi probléma következményei. Magyarországon pedig csak egy szűk bajkeverő csapat ült a nyakára egy politikai tüntetésnek.

KürtiT (Tromb74) 2011.08.10. 01:02:20

@Viktus: London külvárosa nem éppen meseország. Egyébként nem azt írtam, hogy ne lenne előttük más lehetőség, hanem azt, hogy nincs jövőképük.
Feltételezem, ismered ezt a fogalmat.

Viktus 2011.08.10. 01:04:23

@KürtiT (Tromb74):

Ismerem, de te nem nagyon ismerheted ... érdekes a magyar, lengyel sokkal szarabb mesés körülményekkel vágott bele a kinti munkálkodásba, és mégis dolgoznak a kivándorolt népek nem kevesen ...

KürtiT (Tromb74) 2011.08.10. 01:27:48

@Viktus: Talán mert volt jövőképük :D :D :D

A lengyelek, magyarok stb. azzal a céllal mentek ki, hogy dolgozzanak, megtakarítsanak, letelepedjenek v. akármi. Volt egy jövőképük.

A most zavargó fiataloknak pedig feltehetőleg a szülei, szomszédai és szinte mindenki, akit ismer segélyből él. Nem nagyon állt előttük követendő példa, ezért jövőképük se nagyon alakult ki, céltalanok.

Feltehetőleg két-három generáción keresztül süllyedtek le idáig. Az állam hozzájuk vágott egy kis segélyt, de nem foglalkozott az integrációjukkal. Most kevesebb pénz van segélyre, integrációra meg pláne.

KürtiT (Tromb74) 2011.08.10. 01:43:11

Aki most azt mondja, hogy ez a baloldali/liberális politika hibája, annak igaza van.
Ettől függetlenül a probléma megoldása is balos/libsis megközelítésben oldható meg. Esetleg még konzervatív irányból, de semmiképpen nem szélsőjobbról.
A szélsőjobb képes felesleges köntörfalazás nélkül rámutatni a problémákra (ami jó dolog), de használható megoldásokkal ritkán (soha nem) rukkol elő.

Bal 2011.08.10. 02:41:24

Azért remélem mindenki figyel a számokra is, mielőtt nagyon belelendülne a niggerezésbe, és kitelepítené az összes majmot. Londonban laknak úgy nyolcmillióan, negyede-harmada bevándorló. Ebből zavarog néhány száz fős banda.

Ugye ez a baj a náculással, néha beleesnek jófiúk is a szórásba. Néha még maga a náculó is, az különösen ciki.

2011.08.10. 07:05:38

@Bal:

Persze-persze, ha az őrjöngő niggerhordáról készült felvételek miatt nem lehet tagadni, akkor jön a jó öreg bolsi relativizálás:

4 gyerekes apuci, csak párszáz nigger, fehérek is vannak közöttük, a társadalom a hibás és társai.
Unalmas.

Az meg különösen ciki, hogy a most elnézően hümmögő bolsik lövettek volna legbuzgóbban a 2006-os tüntetők közé.

2011.08.10. 07:23:12

@KürtiT (Tromb74):

"a probléma megoldása is balos/libsis megközelítésben oldható meg."

A balos-libsi megközelítés eddig semmit nem oldott meg, ugyanis a primitív színesbőrű hordánál még egy kutyába is több intelligencia és emberség szorul. Ezek a szubhumán véglények csak az erőszakból értenek, a megértő emberjogi nyalizás inkább felbátorítja őket (lásd cigányok).

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.08.10. 08:39:36

csak a tények kedvéért.

nagy britanniában 2010-ben körülbelül 7.000.000 (hétmillió) "külföldön született" ember élt, ebből nagyjából 1.000.000 (egymillió) nigger.

a jelenlegi zavargásokban néhány ezren vesznek részt.

Tündér_Lala 2011.08.10. 08:41:09

@imperial: "A balos-libsi megközelítés eddig semmit nem oldott meg"
Sőt éppenhogy a problémák okozója.

Merthogy a kölyköket seenki nem fegyelmezi, rájuk hagynak mindent, nekik csak jogaik vannak kötelezettségeik nincsennek és seenki nem mondja meg nekik, hogy az iskolában alapozza meg a későbbi saját életét pld. a tanulással stb. Azután kijönnek az iskolából és megváltozik a viszony rendszer, semmibe veszik, szar és rosszul fzetett munkát kap, ha kap, a legkissebb hibáért szétrúgják a seggét.
Nem értik, azonos viselkedésmód mellett, fejcirógatás helyett segberúgás jár. Dühösek lesznek és elégedetlenek.

A rendvédelemmel vissza lehet őket szorítani (kell is), de a probléma alapja, a hibás rendszer továbbra is ontja magából a meghasonlott, frusztrált huszonéves szerencsétleneket, akik nem tudnak mit kezdeni az életükkel.

Bezu, ha kicsit gondolkodnál, rájönnél, hogy éppen a libsi PC és a szabadosság túlhajtása az oka a jelenségnek és azon kellene nagyon gyorsan változtatni.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.08.10. 08:41:38

@Viktus:

mi a véleményed a nagyjából 999.000 nem tomboló niggerről?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.08.10. 08:44:15

@Tündér_Lala:

"Merthogy a kölyköket seenki nem fegyelmezi, rájuk hagynak mindent, nekik csak jogaik vannak kötelezettségeik nincsennek és seenki nem mondja meg nekik, hogy az iskolában alapozza meg a későbbi saját életét pld. a tanulással stb."

karibi és afrikai bevándorlókról beszélünk (azoknak is max. néhány ezrelékéről, de ez mellékszál).

te tényleg azt gondolod, hogy ezek liberális szellemben nevelik a gyerekeiket? :)

Tündér_Lala 2011.08.10. 09:03:15

@mavo: Az iskola neveli széllib rendszerben. A szülők meg nem tudnak bele szólni (a képzés ügyeibe), sem a régi sem az új kultúra szabályrendszere nem működik és így a két szék közül a pad alá kerül a kölök. De ugyanez a helyzet az angol lumpen rétegeknél.
A jelenség csak részben multikulti probléma (lásd fehér futball huligánok).

caralho voador 2011.08.10. 09:21:52

@KürtiT (Tromb74): "bőrszíntől függetlenül"
Ezzel a görcsös PC erőlködéssel csak egy probléma van manapság: a pozitív rasszizmus tökéletesen bevett és elfogadott a nyugati kultúrkörben, bármilyen negatív formája viszont azonnal képzeletbeli kefebajszot rajzol a megfogalmazójának orra alá. Mire gondolok?
Hurcoltak-e már meg sportriportert, amikor a színesbőrű atléták remek (a fehérekénél előnyösebb) fizikai felépítéséről, genetikai adottságairól beszélt? Bárkit, aki a néger/cigány zenészek kitűnő ritmusérzékéről? "Kétféle hegedűs van: a zsidó hegedűs és a rossz hegedűs." Stb.
De ha azt kimondod, hogy bizonyos emberfajták genetikai adottságaik, eredeti kulturális hátterük miatt hajlamosabbak az agresszióra stb., azonnal náczi vagy. Itt is sürgősen rendet kéne vágni.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.08.10. 09:31:47

@Tündér_Lala:

ugyanez a "széllib" rendszer termeli nyilván a hardcore iszlamistákat is, akitől fosni tetszik a tisztelt keresztény ajrópának.

a jellemzően ultranacionalista futballhuligánok meg aztán végleg a széllib rendszer termékei, gondolom, a széllib rendszerben alap tananyag, hogyan verjünk szét egy városnegyedet pocsolyarészegen, a you'll never walk alone-t harsogva.

a hülye angolok mindenféle huliganizmus ellenes intézkedéssel reagáltak az 1985-ös sajnálatos eseményekre, ahelyett, hogy visszahozták volna az iskolákba a pálcát.

(igen érdekes ez a széllib rendszer. mindenre, és annak ellenkezőjére is fasza kifogás.)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.08.10. 09:51:47

Tessek, itt a magyarazat a londoni tortenesekre:
www.magyarhirlap.hu/velemeny/a_nyugat_modern_babonai.html
"S végül az egyenlőség és a demokrácia babonája azt a hiedelmet próbálja alapnormává tenni, hogy az emberek egyenlők, és erre az eredendő egyenlőségükre demokráciának nevezett konstrukció építhető. E babona célja az, hogy szétroncsolja a tradicionális szakralitás hierarchikus létszerveződési módját, felszámolja a tekintélyt, és a beavatás hierarchikus rendje helyett előkészítse azt a mindent elpusztító degradációs folyamatot, amelyet talán „kiavatásként” nevezhetnénk meg. Mindez nem más, mint a létező kiszakítása a létezésből, hogy így az engedelmes, leépült „minimál-én” szintjére vigye le, aki a „demokrácia” hamis díszletei mögül korlátlanul manipulálható. A feladat tehát „mindössze” e sötét babonákkal való szembenézés volna, ha meg akarjuk érteni válságunk természetét. "

A rendorseggel csupan tuneti kezelest lehet elerni! Mindaddig, amig a szakralis hierarchia nem all helyre, a niggercsurhe akadalytalanul tombolhat!

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.08.10. 10:12:23

@Doomhammer:
LOL
nem is értem, egy ekkora zseni miért nem kormánytag.
a feudalizmus visszaállítása simán beférne az alkotmányba, az emberek felhatalmazásából...

KürtiT (Tromb74) 2011.08.10. 10:16:06

@caralho voador: Nem a PC erőltetése a megoldás. Nem is erről van szó. Egyszerűen nem visz közelebb a megoldáshoz, ha a genetikai különbségekben látjuk a probléma gyökerét.
Lehet ilyeneket állítani, hogy a feketék v. bármely rasz genetikailag hajlamosabb az erőszakra, de nem ártana valamivel bizonyítani is. Sikeres bizonyítás esetén meg kéne kezdeni valamit ezzel a "ténnyel".
A kultúrális különbségek szintén létező probléma, de azzal nem jutottunk előbbre, hogy megállapítjuk létezését, vagy erre fogunk mindent.

Tündér_Lala 2011.08.10. 10:53:40

@mavo: Látod, hülyegyerek, ha nincsennek érveid, akkor csúsztatsz és gúnyoldsz.
És igen azok az iszlamistának mondott (valójában kultúrális vákumba került) kölykök erőszakolnak nőket, akiket ezért eredeti környezetükben halálra ítélnének és megköveznének vagy például lopásért levágnák a kezüket, de mérsékeltebb országokban is kőkeményen büntetnék őket. A társadalom pedig ott elítélné és kivetné magából őket ugyanezen cselekedekért.
Befejeztem.

KürtiT (Tromb74) 2011.08.10. 11:18:43

@imperial: Tényleg érdekelne, hogy te személyszerint milyen megoldást ajánlanál a fenti problémára. Természetesen számolva a rövid- ás hosszú távú következményekkel.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.08.10. 11:25:51

@Tündér_Lala:

"És igen azok az iszlamistának mondott (valójában kultúrális vákumba került) kölykök erőszakolnak nőket, akiket ezért eredeti környezetükben halálra ítélnének és megköveznének vagy például lopásért levágnák a kezüket, de mérsékeltebb országokban is kőkeményen büntetnék őket."

lolz. speciel nőket erőszakolni iszlám országokban a legfajább biznisz, ugyanis ott éppen a megerőszakolt nőket szokás megkövezni, a férfiak lazán megússzák, ha éppen nem lesznek ettől hősök. de természetesen nem kötelező ismeretekkel bírnod arról, amiről osztod az észt.

na de a "kulturális vákuum"-ért a szélsőlib lenne a felelős?

amúgy is elég vicces, hogy a teféléd folyton hangsúlyozza, hogy így a család, meg úgy a család, de ha baj van, akkor a család az egy cseppet sem felelős, csak a szélsőlib oktatás. érdekes módon, ahol stabil a családi és szociális háttér, ott akármilyen széllib az oktatás, nincsenek problémák, alacsony a bűnözési ráta, ahol meg nem így van, ott magas. hogy van ez

és az hogy van, hogy a XVIII-XIX. század széllibnek nem nevezhető oktatása idejében pontosan ugyanez volt a helyzet, azzal a különbséggel, hogy átlagban sokkal magasabb volt a bűnözési ráta a brutális büntetések ellenére.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.08.10. 11:30:50

@.Pierre Bezuhov.:
"nem is értem, egy ekkora zseni miért nem kormánytag."

O a szurke eminencias, a Fo Ideologus. Amit o kieszel, a Fidesz technokratainak kiadjak megvalositasra. Ok meg nem kerdeznek, megszoktak, hogy akarcsak egy nagyvallalatban, itt sincs visszaduma.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.08.10. 11:47:02

@Doomhammer:

konkrétan az egyik ilyen bogárista (lázár) is orbán személyes tanácsadója

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.08.10. 13:04:28

@picur3ka/mesterhazymiklospart: legyen így. legyenek akkor ezek is elveszett nemzedék, de ennek van színe, bevándorló színe van, mint párizsban.
az eu szdsz-ei, a kaufman-terv kiagyalói nem számítottak arra h a niggerek ennyire primitívek lesznek, így a bevándorlás a nemzetek felhígítása csak kontraproduktív lesz

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.08.10. 13:35:03

@tölgy: jaj egy breivik-rajongó!

kiáltanak fel a libsik és bevándorlók

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.08.10. 14:05:12

@neccharisnyás útonálló: most itt is cserélni kell a buszmegálló üvegét, de nincs 2006.

"napi rendszerességgel újítják" :)
itt ebben az évben nem lesz kicserélve baszki :)

is 2011.08.10. 14:34:13

szerintem Angliaban rendorterror van. az ottani nemzeti erzelmu fiatalokat, akik csak az elnyomo kormannyal szembeni igazsagos ellenallasban vesznek reszt, nos ezeket a fiatalokat a rendorseg gu-mi-lo-ve-dek-kel lovi, sot eles fegyverrel is! ren-dor-ter-ror! Morvai Krisztinat! Civil Jogász Bizottságot! koveteljuk, hogy a rendorterrort allitsak meg!

hiszen ezt koveteltuk 2006 oszen is, igaz?

@gloire: es az index cikke, hogy megyunk a rendorokkel kergetozni a Rackoczi utra, ahol igenis betortek boltablakokat? a TV-nel egy autot se gyujtottak fel a te emlekezeted szerint? a tankot (milyen tankot? nem volt tank!) se kotottek el, ugye? fosztogatas - nahat ennyi kulturalis kulonbseg csak belefer. ezek niggerek, ugye, mink meg feher arja magyarok vónánk.

picur3ka 2011.08.10. 14:42:01

@is:

Te beteg vagy?

Azon tul, hogy fogalmad nincs, mirol beszelsz.

picur3ka 2011.08.10. 14:48:55

@katolnai:

Na azert ilyesminek orulni is beteg elmere vall.

picur3ka 2011.08.10. 14:51:36

@Alfőmérnök:

Igen, de a multi-kulti tortenelmileg bizonyitottan mukodik, ha nem szocial-mernokoskodik valami barmok.

picur3ka 2011.08.10. 14:54:41

@.Pierre Bezuhov.:

'ezek mindenből ugyanazt vezetik le'

Mert te nem. Olyan ecceru vagy ocsi, mint a faek. Es nagyon sematikus.

picur3ka 2011.08.10. 14:55:40

@bbjnick:

Erre nyilvan nem fog valaszolni.

picur3ka 2011.08.10. 15:00:37

@csi szi:

A skot es ir klan/banda hagyomanyok kulturalis gazdagito hatasara gondolsz? Igy van.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.08.10. 15:17:36

@Alfőmérnök: ha csintalan befogja azt az ótvar nagy olajos fideszes zsidó pofáját, akkor ma még dagadtabb lehetne.
semmi köze nincs a felvetett pontnak ehhez.

nem kell ráncigálni az oroszlán bajuszát, nem kell a magyarságot gyalázni, nem kötelező hazudozni és rágalmazni,

picur3ka 2011.08.10. 15:43:55

Vannak meg itt Darwin-dijas jeloltek sokan:

A Hackney teenager who was found with bundles of scratch cards

Alfőmérnök 2011.08.10. 15:52:40

@picur3ka/mesterhazymiklospart: A mai liberális multikulti-ideológia a társadalommérnökösködést van hivatva igazolni. Amúgy tényleg van rá példa ahol működött többé-kevésbé, pl. Erdélyben.

hoplita 2011.08.10. 15:56:08

@Alfőmérnök:
Nem.
Ezt a marslakók.
Tucc frissebbet?
Vagy sajnálod azt a köcsögöt, baszki?
Eh...kabbe:(

Alfőmérnök 2011.08.10. 15:59:28

@tesz-vesz: Hogyne lenne köze? Arra példa, hogy nem csak a büdös niggerek és a világrontó ballerek tudnak állat módjára viselkedni. Nyilván a zavargók is ugyanúgy jogosnak érzik az erőszak alkalmazását, ahogy te is jogosnak érzed a(z egyébként segghülye) Csintalannal szembeni erőszak alkalmazását. Mert te is egy állat vagy.

hoplita 2011.08.10. 15:59:35

@.Pierre Bezuhov.:
Kár, hogy az a "terepnadrágos nyilashorda" nem baszott meg.
Szívesen vettem volna a nyivákolásod.
Vagy a lelkendezésed?:)

hoplita 2011.08.10. 16:02:02

@ketroot:
Már nem lesz pár évtized múlva.....összedől a cirkusz és a pár év múlva is már a sci-fi kategóriába számít, ha jóslásra adod a fejed.

hoplita 2011.08.10. 16:03:53

@.Pierre Bezuhov.:
Mán cselezni kényszerülsz, buzikám....lesz ez még így se.:))

hoplita 2011.08.10. 16:07:42

@KürtiT (Tromb74):
Elmész te a liberális, kankós picsába...:)
Nézzél mán a naptárra, te állat...!
Nincs jövőképük?
Nekem se lenne, ha a karalábé megverne ikúban...hülye faszfej.:(((

hoplita 2011.08.10. 16:10:33

@mavo:
De jó.....!!!!

Akkor ide gyorsan egymilla niggert....!!!!!

Ne szíjjál annyit, már így is hülye vagy.

picur3ka 2011.08.10. 16:18:14

@hoplita:

En ezt nem is ertem, honnan veszi.

1. Az utolso cenzus 2001.

2. Ilyet, mint 'neger' a brit bevandorlasi hivatal tudtommal nem tart szamon. Orszagonkenti es vallasonkenti adatok vannak, ha jol emlekszem.

hoplita 2011.08.10. 17:09:43

@is:
Ne hazuggy, te geci.
Én ott vótam....az összes betört kirakat egy-egy belőtt ukg.
.... a zsindex kurvannya.:(((

hoplita 2011.08.10. 17:11:27

@picur3ka/mesterhazymiklospart:
Gondolom egy trombitával több vót a kelleténél, oszt álmodta.:)

hoplita 2011.08.10. 17:35:28

Esztet se nem reklámozza a nagyonkiegyensúlyozott magyar(?) médija.....

Exkluzív: Angol futballszurkolók védik London utcái

barikad.hu/exkluz%C3%ADv_angol_futballszurkol%C3%B3k_v%C3%A9dik_london_utc%C3%A1it-20110810

katolnai 2011.08.10. 18:19:42

@picur3ka/mesterhazymiklospart:
Picur!
Legyek én csak 'beteg elme', de akkor is örvendek; mert most végre az angolok szívják, mert most liberális-hulladék médiájuk nem hazámat becsmérli (fasisztázás, nácizás), mert most a saját bőrükön érzik a másság, a színesség, az egekig magasztalt kisebbség tombolását, mert pont a végletekig védelmezett alantas réteg cáfolt rá az általuk összetákolt multi-kulti szemétdomb tarthatatlanságára.

Nekünk magyaroknak a múlt évszázadban csak keserű és szomorú tapasztalataink voltak az angolokkal; sosem voltak népünk barátai, egyszer sem álltak ki mellettünk. Hát örülök, h végre rájuk jár a rúd és remélem, ami most történt Angliába az egy előszél: egy új Trianon előszele. Csak, h ez a 'Trianon' nem hazánkat, nem a mi nemzetünket fogja majd a sárba tiporni, hanem a nyugati, liberális társadalmakat kényszeríti majd térdre az én legnagyobb megelégedésemre.

hoplita 2011.08.10. 20:22:24

@katolnai:
Ámen.
Bennem is csak a káröröm munkál.
Mán ketten legalább vagyunk.
De szerintem többen is...:DD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.10. 21:33:17

@Doomhammer: Na azért azt már csak ne!
Már korántsem annyira erős az Egyház, hogy kijelöljön egy napot a héten, amikor minden unatkozó hadúrnak, íjásznak, etc. KÖTELEZŐ fegyvernyugvás van.
2. Jóval magasabb az általános műveltség, jogok-kötelezettségek beivódása az emberi természetbe (via XIX. század)
3. Lenne ám bazi nagy sikítozás, ha X reggel felkelne, munkába menet morcos, leszúrna pár embert -mert ők csak rangon aluli parasztok (igavonó barmokkal egyenértékűek jogilag) ergo járulékos veszteség- aztán az örjöngő főnökét küldené át a másvilágra, mert hatalmi pozícióját veszélyeztető vetélytárs. És a poén vége: ezekért SENKI nem vonná felelősségre, mert JOGA van így cselekedni.
A király erdejében szarvast cserkésző jobbágygyereket kibelezve faágra lógatják, nem lesz ott Kevin Costner, hogy a morális egyensúlyt helyrebillentve, megmentse.

Én inkább maradnék a varázsgömb ezen végén. Per pill nincs elég tőkém egy magánbandérium felállítására. Hiába is ha van néhány életrevaló, utcához szokott ismerősöm.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.08.11. 07:22:24

@csi szi:

jóvan, igazi rasszista mindenki mást gyűlöl és lenéz, nem csak a niggereket

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.08.11. 07:28:03

@bbjnick:

"A magyar nyilas banda hány üzletet fosztott ki és hány embert gyilkolt meg?"

höhö, a magyar nyilas bandának (valójában nem banda, hanem csürhe) egy helyen (tv székház) volt alkalma fosztogatni, ott meg is tette. a rákóczi úton "mindössze" betörtek ahány kirakatot csak bírtak. és nem rajtuk múlt, hogy nem volt halálos áldozat, hanem azon, hogy nem került lőfegyver a kezükbe.

ha engem kérdeznek, se londoni, se az itteni csürhe ne garázdálkodjon, oszt jónapot

tevevanegypupu 2011.08.11. 08:22:51

"..nem volt halálos áldozat, hanem azon, hogy nem került lőfegyver a kezükbe."

Pedig az akkori kormany nem banta volna. Elegge magukra hagytak a rendoroket abban a remenyben, hogy hatha sikerul martirokat felmutatni.. Aztan Szili Katalin felrehajtott fejjel, siros hangon mondta volna, hogy ez borzaszto..

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.08.11. 08:32:00

szerencsére a humor az mindig humor marad. egy mókás fácse album a Rioters Vs Photoshop jóvoltából: looting is serious business (www.facebook.com/media/set/?set=a.232806823422695.51547.232804136756297&type=1 )

amelyből egyben az is kiderül, hogy az itt közmegegyezéssel kialakult "fosztogatnak a niggerek" kép hangyányit alulárnyalt

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.08.11. 08:33:49

@tevevanegypupu:

ugyan azóta kiderült egy és más, ami ezt a primitív koncepciót röhelyessé tette, de sebaj, minek tájékozódj

tevevanegypupu 2011.08.11. 09:01:53

@mavo:
Ragaszkodom a rohejes koncepciohoz. A szememnek hiszek inkabb de szivesen hallgatom a masok teoriait is.

picur3ka 2011.08.11. 09:06:15

@hoplita:

Ennyien valljak magukat feketenek kb, de ez 2001-es cenzus adat.

Mas kulonben semmit nem mond arrol, hogy osszesen hany bevandorlo van es mit csinalnak.

Peldaul a k-e-i bevandorlok 80% folotti aranyban dolgoznak, a pakisztaniak koreben ekkora majdnem a munkanelkuliseg.

picur3ka 2011.08.11. 09:09:39

@katolnai:

Orszagoknak erdekeik vannak, nem barataik.

Ugyanugy viselkedsz, mint amivel vadolod oket, azonositasz egy orszagot a liberalis mediajaval.

picur3ka 2011.08.11. 09:22:42

@Tündér_Lala:

Ugy mondjak ezt errefele, hogy blairite generation, entitlement culture es a szinesekkel a victimhood is elojon.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.08.11. 09:44:46

@tevevanegypupu:

"A szememnek hiszek inkabb"

lúzer. istennek hála az értelmes lények már túlléptek ezen a szinten, különben most (eszközök híján) nem "társalognánk".

tevevanegypupu 2011.08.11. 09:48:59

@mavo:

Hat nem is tarsalgunk tovabb.(-:

tevevanegypupu 2011.08.11. 09:48:59

@mavo:

Hat nem is tarsalgunk tovabb.(-:

picur3ka 2011.08.11. 10:27:16

@mavo:

Csakugy, mint 'a nyomorgok lazadoznak' is.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.08.11. 10:46:31

@picur3ka/mesterhazymiklospart: nem a nyomor, az angol alsó-középosztály:
A postman, a primary school mentor, lifeguard, charity worker and a father of a newborn baby were among defendants appearing alongside schoolchildren and college students to answer charges ranging from theft to violent disorder.

Read more: www.dailymail.co.uk/news/article-2024396/London-riots-2011-Primary-school-worker-postman-boy-11-looters-court.html#ixzz1Uhy4G27W

picur3ka 2011.08.11. 11:10:12

@tölgy:

Ezek nagy resze csak opportunista tolvajkodo szerintem.

Figyelje a vegig ott huzodo szervezett bunozes szalat:

- hatalmas kabszerfogas, x napon
- drogdiler lelo, x+2 napon
- 'bekes tuntetes', arson cuccal, x+4 napon
- a bandahaborukrol, fegyveres bunozesrol es drogkereskedelemrol hirhedt negyedben
- interneten szervezett 'akciok', a rivalis londoni bandak beket kernek egymas kozt ezekben
- bandanevek, jelszavak, rendorseg ellenes grafitik a helyszineken

- a legnotoriusabb alvilagi figurat, hoodikkal beszelgetven kapjak lencsevegre

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.08.11. 11:18:40

@picur3ka/mesterhazymiklospart: nem kizárt, hogy a lehetőséget kihasználták a maffiózók, hogy bemutassák "csak mi tudjuk ezt a csőcseléket féken tartani a cuccainkkal, hagyjatok békén minket".

De más dolog, hogy a szociális munkás és az iskolai dolgozó is fosztogatni ment.

picur3ka 2011.08.11. 11:32:31

@tölgy:

Ok szerveztek az egeszet szerintem. A hatalmas fogast szo szerint kell erteni. Nagyon nagy jovedelem kieses.

Aztan a kezdodo cirkuszban mindenki elojon a serelmeivel: a feketek a rasszizmussal, a csalad a fajdalmaval meg az igazsagtalansaggal, a sok unatkozo fiatal balhezik egyet, a masik szidja a rendszert meg a bankokat, a harmadik a liberalisokat.

Es egyre nagyobb kaosz alakul ki, a sok resztvevo azt se tudja, mibe rangattak bele. Es kik.

Sokan pedig nem tudnak ellenallni a kisertesnek meg azt is gondoljak, hogy mindenki viszi, szabad a portya, akkor en mert ne.

Alfőmérnök 2011.08.11. 12:44:09

@picur3ka/mesterhazymiklospart: off
Maga egész visszafogott egy ideje. A családi élete jött rendbe, vagy csak a kormányváltás miatt nyugodott meg? :)

picur3ka 2011.08.11. 12:48:34

@Alfőmérnök:

Szedem a gyogyszeremet.

Ezt melyik mondat sugallta?

Alfőmérnök 2011.08.11. 13:02:21

@picur3ka/mesterhazymiklospart: Nem egy mondat sugallta, inkább egy összbenyomás ez. :)

picur3ka 2011.08.11. 13:12:19

@Alfőmérnök:

Mivel a konteomat eloado poszthoz linkelte, gondoltam, lehet, hogy gunyolodik.

Nagyon kemeny szovegeket nyom a kormany a parlamentben.

'Praises US and Scottish tactics against gang culture - "I want this to be a national priority," he says. Gang injunctions will be rolled out to ban certain groups.'

'The police made the mistake of treating this as a public order problem, not a crime problem.

He says decisive action has been taken to ensure more robust policing.

The Met increased the number of officers on the streets of London from 6,000 to almost 16,000. This number will remain until the weekend, he says.

Many businesses have released special constables, he says.

Some 1,200 people have been arrested. Photographs will be used to identify the other rioters, and "phony human rights concerns" will not stop their photographs being identified.

The sentencing powers available to the courts are being kept under review.

Nothing is off the table. The police are already authorised to use rubber bullets and water cannon could be deployed at 24 hours' notice.

On the subject of involving the police, Cameron says Tim Godwin, the acting commissioner of the Met, said he would rather be the last man left in Scotland Yard, with all his management team on the streets, before having to call in the army.

That is the right attitude. But the government will keep this under review.

Cameron says that the government will review what could be done to stop people using instant message services to plan riots'

vomit 2011.08.11. 14:22:17

@tesz-vesz: azota a vallomassal felero videot szorgos kezek letoroltek, ahogy az varhato volt.
aki lemaradt volna rola:
www.youtube.com/watch?v=eqBGPhIoUMg

tewton 2011.08.11. 15:01:30

@tesz-vesz:
ezen a kaufmannos linken nincsen semmi.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.08.11. 17:07:08

@Alfőmérnök: haha

nyilván a nürnbergi bíróság is állatokból áll.

de a négereknek nincs semmi morális okuk arra, hogy erőszakhoz folyamodjanak

@tewton: majd holnap jelenik meg
nagyon fontos ez is

kkbk.blog.hu/2011/08/12/a_kaufman_terv

@vomit: fel kell tölteni máshová, indavideora pl.

Alfőmérnök 2011.08.11. 17:09:56

@tesz-vesz: Ezen ennyit kellet gondolkodnod, te kis kretén patkány?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.08.13. 19:52:32

@Alfőmérnök: ugye tudod hogy hülyeségeket beszélsz nagyon sokszor?

"Ezen ennyit kellet gondolkodnod, "

miért vagy ilyen frusztrált?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.13. 20:02:44

Hmmm! Bekapcsoltam a tv-t és a Hírtévén a BBC Hardtalkban egy Sean Baley (vagy valami hasonló nevű) nemga feka szocmunkás a liberalizmus és a politikai korrektség (PC) ellen agitált:-] Azt mondja, hogy ez a Legyek Ura, tudatosítani kell mindenkivel, hogy önmagáért felelős, annak a szülőt pedig, aki nem neveli tisztességre a gyerekét, azt sz*rrá kell büntetni:-]

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.13. 20:03:26

@bbjnick:

nemga feka szocmunkás=benga feka szocmunkás

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.13. 20:04:50

@bbjnick:

annak a szülőt pedig=azt a szülőt pedig

Alfőmérnök 2011.08.14. 12:57:38

@tesz-vesz: És neked -- így kívülállóként -- mi a véleményed a Kultúráról?
süti beállítások módosítása