Még nincs késő leállni a SZER-ről...
2010. július 17. írta: politicus

Még nincs késő leállni a SZER-ről...

  Szándékosan nem olvastam egyetlen hozzászólást sem a témában, és nem is vállalkoznék mély elemzésre, hisz maga a történet messze nem ér meg ennyit. Inkább arról mesélek, hogy egy az internettől elzárt, balatonközeli településen mennyire érzik magukénak az emberek az áprilisban „lezajlott forradalmat” és a politikai nyilatkozatosdit.

  Hát semennyire, drága barátaim. Le se szarják. Az a nagy büdös helyzet. Egyszerű kormányváltás volt, semmi egyéb. A választók egy jobb korszakra szavaztak, nem pedig egy ideológiai katyvasszal beborított kormányzati fanfártevékenységre. Az a helyzet, hogy ez a túró senkit sem érdekel, még az ellenzéket sem. Két értelmes ellenzéki nyilatkozatra nem futotta eddig. Pedig ebben a történetben azért masszívan több lenne. Ha a szocialisták szeretnének egy kicsit is visszakapaszkodni a szamárlétrán, akkor talán itt lenne az ideje belekezdeni a szokásos óbégatásba (ez esetben minden joggal), de még erre sem futja tőlük.

  Az internetes blogközösségen kívül a NER körüli polémia kis túlzással nem létezik, nincs. Senki sem beszél róla, a tévék, rádiók (leszámítva, gondolom, Bolgár Györgyöt, bár őt sem hallgatom mostanság) nyomtatott újságok alig vagy egyáltalán nem foglalkoznak, beszélnek, vagy írnak erről a témáról. Úgy felejtődött el, ahogy kell. Csak itt a user generated tartalomipar nagyágyúi maszírozzák egymást önnön szórakoztatásukra.

  Egyébként, amikor először meghallottam, hogy a poroltó, a tűz esetén használandó menekülési útvonal, a portás és a naphosszat henyélő, a munkaidőt cigizéssel töltő munkatársak mellett a közintézmények kötelező kelléke lesz a NER is, akkor azonnal északi szomszédunk hasonló kezdeményezése jutott eszembe - és ami akkor átfutott az agyamon: Szlovákia nem közép-európai ország, lemaradtak valahol nagyon messze, ahonnan száz év is kevés lesz az Európába érkezéshez. Szégyellem, de amit akkor Ficora nézve komolyan gondoltam, azt Viktor esetében sem tehetem másként. Innen jelezném a vezénylő tábornoknak: a magyar alkotmány bevezetőjének vagy egyéb részeinek (rögtön a NER-t követő) kifüggesztése a közintézményekben nem Európa, ráadásul még csak új ötletnek sem nevezhető, csupán gyenge másolata a Fico féle hazafiassági törvényben foglaltaknak. Ugye, nem ez az irány?

  Még nincs késő leállni a SZNER-ről...

***

A NER-ről a Mandineren eddig megjelent vitaposztok:

  NENYI (Kínai Kálmán & Trágár Tóni)

  NER-nyilatkozat: Fidesz-esély az MSZP-nek? (TuRuL_2k2)

  A Nyilatkozat kritikájának bírálata (Elpet)

  Hozzászólás a NER-konzultációhoz (tanársegéd úr)

  A NER-ről és a gúnyról (Aristo)

  A nagy restauráció (Bástya)

  NER: Értékek vagy rendszerek (Zoonpolitikon)

  Mi a NER értelme? (Zoli29)

  A NER felelőssége: közmegegyezés vagy konfliktusgerjesztés? (Méltányosság Politikaelemző Központ)

 Az itiNER (Dr. Kottász)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr352151486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.07.17. 15:25:34

köszönjük! erre érdemes volt várni. :))

amúgy jól látja a szerző. az embereket nem érdekli a dolog. tehát helyes volt a kifüggesztés. azt bosszantja akit kell.

osborne 2010.07.17. 15:43:51

@Grift: most akartam beírni, hogy ez Grift posztja :)

fds7543 · http://duplaklikk.blog.hu 2010.07.17. 16:37:43

@Grift: ott a pont részemről Griftnél. A blogszféra megrágta, megemésztette a NER-t, a zemberek le se szarják, jöhet a következő téma.

abandi 2010.07.17. 16:45:22

@Grift:
Maga egy avant-GÁRDISTA...

picur3ka 2010.07.17. 16:48:44

'Csak itt a user generated tartalomipar nagyágyúi maszírozzák egymást önnön szórakoztatásukra.'

Pontosan. Ahogy masok is irtak fentebb. A kutyat nem erdekli. Ugorgyunk!

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.07.17. 17:02:36

Érdekes volna utólag végignézni, honnan indult, hogy terjedt a neten ez a lejáratókampány. És érdekes esetleg azon elgondolkodni, miért volt ezúttal teljesen hatástalan.

Feltéve, persze hogy ez egy európai gondolat . )

abandi 2010.07.17. 17:14:48

Minthogy az első dolgaik egyike volt, hogy kötelezővé tették, ezért már lógniuk kellene!!!
Vagy felfüggesztve lenniük...
Afaszomsetuggya...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.07.17. 17:15:05

@gloire:

Én spec. már mikor a kötcsei beszéd nyomtatásban megjelent (valamikor tél végén, tavasz elején elkezdtem a "hisztit"):-D Nagyon valószínűnek tartom, hogy néhány év múlva az én interpretációmhoz egy nagyon hasonló "magyarázat" lesz a hivatalos álláspont:-/ (Addigra már a "bűnös" is meglesz és meg is lesz hurcolva:-/)

mandiner.blog.hu/2010/07/14/a_ner_felelossege_kozmegegyezes_vagy_konfliktusgerjesztes/fullcommentlist/1#c10483219

ü
bbjnick

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.07.17. 17:19:20

@bbjnick: Szerintem ökörségeket beszélsz azzal a beszéddel kapcsolatban . ) Nevetséges hiszti.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.07.17. 17:23:13

@bbjnick:
kezdek aggódni miattad. minden rendben? mán úgy kötcsein túl? :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.07.17. 17:40:51

@gloire: & @Grift:

Láttátok a Tibet c. francia filmet?:-D

ü
bbjnick

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.07.17. 18:09:56

@bbjnick: Én nem láttam (nem nézek filmeket), mit kell róla tudni?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.07.17. 18:26:04

@gloire:

Nem is láthattad, mert rosszul emlékeztem a címére:-)

Erre gondoltam:

www.imdb.com/title/tt0210727/

Tudni sokat nem érdemes róla, csak hivatkozni szerettem volna egy jelenetre belőle, arra, amiből kiderül, hogy a hóvihar érkezésének vagy nem érkezésének megállapítására is sokféle módszer van. S a végén valakinek mindig igaza lesz:-)

Kíváncsi leszek, hogyan fogjuk látni Kötcsét pár év múlva...:-D

ü
bbjnick

tevevanegypupu 2010.07.17. 18:34:17

Tok lenyegtelen mit gondol a baloldal, mivel ugysem akar nemzeti egyseget, soha nem is akart es ezzel a baloldallal kulonben a jonyavalya akar kozosseget. Szoval jo helyen van a kifuggesztes mindenhol ahol kell es pukkadjon csak meg mindenki aki ugy erzi, hogy emiatt meg kell pukkadnia. (:

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.07.17. 19:28:24

@bbjnick: mi a baja azzal a szegény faluval? Feri onnan szervezi az ellenállást.

Bell & Sebastian 2010.07.17. 20:00:49

"... Estefelé a szovjet hírlapírók kocsijában megjelent a kapitalista világ két kiküldött hírnöke: Herr Heinrich, a szabadelvű osztrák sajtó képviselője, és egy amerikai, Hiram Boorman. Ismerkedni jöttek. Herr Heinrich apró termetű ember volt. Mister Hiram felhajtott karimájú puhakalapot viselt. Mindketten elég jól beszéltek oroszul. Egy ideig valamennyien némán ácsorogtak a folyosón, és kíváncsian figyelték egymást. Hogy megtörjék a jeget, a Művész Színházról kezdtek beszélni. Heinrich dicsérte a színházat, de mister Boorman kitérően megjegyezte, hogy őt, cionista lévén, kizárólag a zsidókérdés érdekli a Szovjetunióban.
- Ilyen kérdés nálunk nincs többé - mondotta Palamidov.
- Hogyan lehetséges, hogy nincs zsidókérdés? - csodálkozott Hiram.
- Nincs. Nem létezik.
Mister Boorman nagy szemeket meresztett. Egész életében a zsidókérdésről cikkezett lapjában, és fájdalmas volt elszakadnia ettől a témától.
- Vajon Oroszországban nincsenek már zsidók? - kérdezte óvatosan.
- Vannak - válaszolt Palamidov.
- Akkor zsidókérdés is van, ugyebár?
- Zsidók vannak, de zsidókérdés nincs.
A kocsi folyosóján felgyülemlett villamos feszültség Uhudsanszkij megjelenésével bizonyos mértékben felengedett. Törülközővel a kezében a mosdóhelyiség felé tartott.
- Társalognak? - kérdezte a vonat száguldásától ingadozva. - No, lám csak!
Amikor tisztán és üdén, vízcseppektől nedves halántékkal visszatért, a vita már magával ragadta az egész folyosót. A szovjet újságírók kitódultak a fülkékből, a szomszédos kocsiból átjött egynéhány élmunkás, felbukkant még két külföldi is: egy olasz laptudósító fasiszta jelvénnyel: vesszőnyaláb és bárd, és egy német orientalista professzor, aki a Szovjet Kultúrkapcsolatok Intézetének vendégeként utazott az ünnepségre. A vita arcvonala egyre szélesebb lett: a Szovjetunióban folyó szocialista építéstől a nyugaton divatba jött baszk sapkáig húzódott. Bármiről volt is szó, kipattantak a véleménykülönbségek.
- Vitatkoznak? No, lám csak! - mondotta Uhudsanszkij, s visszavonult fülkéjébe.
Az általános zajban csak egyes kiáltások hallatszottak.
- Hát ha így állunk - mondotta Herr Heinrich, és megragadta a Putyilov-gyár Szuvorov nevű élmunkásának zubbonyát -, mire jó az a tizenhárom év óta tartó fecsegés? Miért nem csinálják meg azt a világforradalmat, amiről annyit hangoskodnak? Mert nem tudják! Akkor hát ne fecsegjenek többé!
- Mi nem is fogunk maguknál forradalmat csinálni! Azt maguk majd egyedül megcsinálják.
- Én? Azt már nem. Én nem fogok forradalmat csinálni.
- Hát akkor megcsinálják maga nélkül, nem fogják magát megkérdezni. ..."

mek.niif.hu/00400/00411/html/03.htm

@Tölgynek, nagy-nagy szeretettel! :)))

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.07.17. 20:31:39

@Bell & Sebastian:

#:-I

ü
bbjnick

kispufi 2010.07.17. 22:10:15

annyiban nem értenék egyet, hogy a baloldali "nagyágyúk" ne csócsálnák a témát. az, hogy az utca embere - vagy hogy nevezzük a zembereket - nem foglalkozik ezzel, arra világít rá, hogy a posztelvtársi vélemények iránt még a ner-nél is kisebb az érdeklődés, ahogy annak lennie is kell.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.07.17. 23:22:22

Ez teljesen igaz. Itt a blogszférán kívül nem igazán láttam hogy bármi nagy felzúdulást váltott volna a dolog.

Thulsa Doom (törölt) 2010.07.18. 00:39:50

Komoly színvonal. A Kedves Vezetőnek sikerült olyan hablatyot összehoznia, ami a narancsfanok szerint sem érdekli a kutyát sem.
Hát, hogy van ez, tisztelthölgyeimésuraim? Ennyire tehetségtelen hülye lenne a Főnök? Rendelettel kifüggesztetni a falra olyan dolgot, ami a "kutyát sem érdekli"?
Ez igen!
Ezt tényleg nem kell túlmagyarázni. Sajnos önök segghülyék, tisztelt polgártársak.

tevevanegypupu 2010.07.18. 07:34:46

@Thulsa Doom:
Ez csak egy rendelet a sok kozul, egy joindulatu elkepzeles, amit a sok sertett blogolo polgartars - mert meg nekik all feljebb, hogy partjaik ostobasag, korrupcio es tehetsegtelenseg okaibol kifolyolag tonkrementek, megsemmisultek vagy bortonbe keszulnek - nem akar elfogadni, a nagy tobbseg pedig szo nelkul tudomasul vesz. Teny, hogy a "hazudtunk ejjel nappal..nem csinaltunk semmit de semmit..nem tudjuk mit kell tennunk..a penzvilag bosege meg a sokszaz trukk.." nagyobb hatassal volt az orszagra es marad is meg vagy husz evig. Pedig ki sem plakatoltak, sot! szerettek volna titokban tartani.

Zetek 2010.07.18. 07:41:34

Géza, még szerencse, hogy a tököd vakarva ekkora bölcsességre vagy képes. Hol lenne a világ és az ország mérhetetlenül alapos elemzésed nélkül.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.07.18. 09:28:47

Szerintem az ország ritka jól fogadta a kifüggesztett NER-t. Magyarországon a hatalomhoz való érzelmi viszonyulás olyan, hogy az emberek jó esetben békét kötnek vele és nem útálják. Már írtam másutt: a Nyilatkozatnak jó esélye van arra, hogy az álmos vidéki hivatalok falán porosodjon és fakuljon, ami nálunk egy politikai nyilatkozat karrierjének csúcsa. Súlyosan félre tetszenek érteni a reakciókat. Soha senki nem fog egy hatalmi manifesztet ünnepelni, ha nem lázadnak ellene, az azt jelenti, elfogadták. Az Orbán-kormány egy fontos csatát nyert meg most, az ország hallgatólagosan jóváhagyta a NER-t. Aki most súlyos vereséget szenvedett, az a baloldal, a véleménygeneráló értelmiség és internetes felületekkel kiegészített média, amely hosszú évek óta talán először nem tudta a maga által keltett hangulatot a közvéleményre átvinni. Nagyon érdekes volt látni, ahogyan az internetes véleményközpontok napokon, heteken át izzottak a felháborodástól a Schmitt elnökségétől kezdve a Hírcsárda ügyön át a Nyilatkozatig ívelő "ügyek" sorozata miatt, és közben a tényleges világban ebből semmit nem lehetett észrevenni. El kell ezen gondolkodni, az internetes világ nagyon elszakadt a valóságtól.

fzjf 2010.07.18. 09:48:38

oRBÁN CSAK A ROMÁKNAK TETT JOT NEM A MINIMÁLBÉRESEKNEK EMBREEK TI HOL ÉLTEK VAGY100-000 KEL DOBÁLNAK TITEKET .ÉN MINIMÁLBÉRES VAGYOK FELESÉGEM A DÜBÖRGÉSBEN MUNKAHELYET VESZTETT SVÁJCI FRANKOS ADOS VAGYOK MINT TÖBB 100 EZREN NÁLUK ILYENT NEM KÉNE REKLÁMOZNI MERT LESZAKITSÁK A FEJED

fzjf 2010.07.18. 09:50:59

IMF -EU FUJTSÁTOK MEG A TOLVAJ BANDÁT
RÁJUK FÉR

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2010.07.18. 09:51:47

@Elpet:

"El kell ezen gondolkodni, az internetes világ nagyon elszakadt a valóságtól."

Ezt úgy írod, mintha ti nem írtatok volna kb. 5-6 fontoskodó "vitairatot" erről az egész faszságról, meg nem akartatok konferenciákat szervezni miatta. Nyár van, 40 fok árnyékban, mégis kit érdekel egy papírfecni valamelyik lepukkant ÁNTSZ budijának a falán? Ugyanmár...

fzjf 2010.07.18. 10:36:34

@Úlfhéðinn:
IGAZAD VAN CSAK MINDEN IDIOTA HÜLYESÉGE RAJTUNK CSAPODIK NÉZD MEG CHF ÁRFOLYAM ÉS HOLNAP MI LESZMÉG ÖRVENDEZÜNK ORBÁNAK SZERINTEM A CSUKLÁSTOL MÁR MOST NEM ALSZIK

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.07.18. 11:03:23

@Elpet:

Kudarcot vallottak a "rémhírterjesztők"? :-/

Ott a félreértés, @Elpet:, hogy ezügyben nekünk nem a ballibbel van vitánk, hanem egymással. Látod, hogy a ballib nem is tud fogást találni ezen az egész jelenségen, csak a megszokott (antidemokratikusozós, fasisztázós stb.) h*lyeségeivel dobálózik.

A cél nem az (kellene, hogy legyen), hogy a "társadalom" ne foglalkozzon a "nemzeti együttműködéssel", hanem, hogy elköteleződjön mellette. Nem olyan Nyilatkozatot kell(ene) kifüggeszteni, ami nem érdekli az embereket (mert ha ez a cél, akkor minek kifüggesztgetni), hanem olyat, aminek hatására a zemberek hajlandóak kimenni a Kossuth térre a Kormány mellett "szimpátiatüntetni", ha az IMF és a Világbank úgy megszorítja a t*künket, hogy már nem kapunk levegőt. Kb. és Stb.

ü
bbjnick

2010.07.18. 11:50:47

'ideológiai katyvasszal beborított kormányzati fanfártevékenység'

ezért köszönet!
A helyzet egyértelműen fokozódik. Még egyszer azt is visszasírjuk, amikor Mikola István (a Nemzet Orvosa) szinglik hordáiról fantáziált?

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.07.18. 12:07:24

@TUTUKA: Mindig is imádtam az olyan embereket akik hörögnek hogy csak csesszenek ki velünk mind1 hogy szarabb helyzetbe kerül az ország csak végre megkapják azt a a pofont a vezetők.

40-50 éve valószínűleg kiváló komisszár lett volna belőled és még maga Szátlin elvtárs is elhomályosuló szemekkel szorongatta volna meg azt a derék kezedet. :)
Az országukat ennyire gyűlölő emberek mindig is szíve csücskei voltak.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.07.18. 12:08:10

És akinek ráadásul még Caps-Locka is be van ragadva. :)

Pelso.. 2010.07.18. 12:47:41

@khamul: Meglehet, hamarosan inkább Oszkót sírják vissza jó néhányan..:)

fzjf 2010.07.18. 13:31:28

Koronázátok meg orbánt
EZT A DEVIZAHITELESEK NEM UGY LÁTJÁK MINT TI
Ti másvilágban éltek.Nem Magyarországon
Narancssárga fátyol a szem elött

de elmulik ám.kigyogyultok

stalien 2010.07.18. 14:55:56

@abandi:

Boka mondja Gerébnek, hogy Nemecsek ?
Bandériumista !!

fzjf 2010.07.18. 16:09:59

@stalien: Tévedsz csak bedöltem már sok igérgetésnek
ezek elöbb rabolnak utána igérnek

fzjf 2010.07.18. 16:12:22

Ja és minimál béres vagyok.ne akard azt imádjam aki kirabol ha te azt imádod megérdemled

hidroponi 2010.07.18. 18:44:37

@bbjnick: "hanem olyat, aminek hatására a zemberek hajlandóak kimenni a Kossuth térre a Kormány mellett "szimpátiatüntetni", ha az IMF és a Világbank úgy megszorítja a t*künket, hogy már nem kapunk levegőt."

ROTFL..
kadarnepe heejjjjj.

fzjf 2010.07.18. 19:59:49

ezek melett tüntesen a hohér maszopal együtt

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.07.18. 21:47:30

Azt hittem a komcsi zsidroidoknál nincs szánalmasabb. Mekkorát tévedtem!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.07.18. 22:02:11

kezd bejönni Pártunk és Kormányunk számítása.

amíg ez a vita trágya, ugyan ki veszi észre, hogy lassan nincs irány, amerre az imf-ekb páros még ne törölte volna fel a padlót a kétharmados forradalommal

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.07.18. 22:14:03

@mavo:
Éppenséggel a rosenakárkicsádák által képviselt ájemef és társai Orbán Mo-i hatalmát erősítik, amikor eljátszák a kemény világbankár zsidót.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.07.18. 22:17:43

@mavo: látja, business as usual, a maguk reménye csakis a külföld.

stratez 2010.07.18. 23:19:31

Az oké, hogy a kutyát sem érdekli a NER tartalma, de mikor meglátják a poroltó és tűzrendészeti szabályok mellett, akkor azért megkérdezik, ki volt az a barom, aki ezt kitalálta.

picur3ka 2010.07.18. 23:23:52

@stratez:

Pontositsunk, az errol valo, suket rakosistazos vita nem erdekel senkit.

2010.07.18. 23:27:20

Szerintem se érdekel senkit...
holnaptól inkább a forint napi árfolyamát függesszék ki, naponta, meg egy elbocsátás számlálót, szintén naponta, na erre naponta ránéznének azeberek

picur3ka 2010.07.18. 23:28:26

@mavo:

Szerintem is, jol hazakullogtak a fickok az oszi valasztasok utanig.

Nem hozongenek, de ezt maga Rosenbimbo mondta, hogy a kormany semmit nem nyilatkozik a jovo evi koltsegvetesrol az oszi valasztasok utanig.

2010.07.18. 23:38:08

"amikor nyolc-kilencezer kilométerre élő honfitársakkal találkozik, néha azt érzi, lehet, hogy ők jobb magyarok, mint akik Magyarországon élnek, annak ellenére, hogy évtizedek óta külföldön vannak"
ezt állítólag most Orbán mondta Dél-Afrikában, mit tudtok erről? Kicsit erősnek érzem, állítólag felvétel is van róla, hmm

-vadvirág- 2010.07.19. 08:39:39

Jobb magyarok. Egészen jó lehet onnan magyarnak lenni. Ráadásul a külföldre emigrált hazánk fiai onnan mondják a tutit, ezt még nagyon bírom. A honlappal rendelkező nagy megmondók nem itthon élnek, ezen lepődöm meg mindig, vagy már nem is lepődöm meg (pl. Drábik, de vannak még.)

Könnyű nagy magyarnak lenni a kényelmes, tengerre vagy hegyekre néző luxuskéróból, nemde? Gyertek haza melózni a hazáért, a szövegből elég volt.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.07.19. 09:50:22

@tölgy:

"a maguk reménye csakis a külföld"

ühüm. oké, szarjuk le a külföldet.

matolcsyék minek tárgyaltak az imf-fel meg az ekb-vel? hiszen nincs rá szükség, ugye?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.07.19. 09:51:38

@picur3ka/mesterhazymiklospart:

"jol hazakullogtak a fickok az oszi valasztasok utanig"

jól megfutamították az imf-et, hurrá! :)

www.youtube.com/watch?v=Z7TIMpCy8jo

picur3ka 2010.07.19. 10:46:44

@mavo:

Jaja. Verzo orrukat borogatjak. Meg lehet sirnak is.

-vadvirág- 2010.07.19. 13:34:32

Ti nem a fidesznek drukkoltok, mandineresek? Politicus? Szeretnétek, ha nem sikerülne Orbánnak? Milyen furi. Az ellenkezőjét gondoltam eddig.

Még jó, hogy az össznépességet ha nézzük, az olvasóitok száma elhanyagolható. Nem erre van most szüksége a Fidesznek és a lassan szakadékba zuhanó országnak. És nekem sem, mint olvasónak. Valami kis biztatás bejátszhatna, a sok negatív hang mellett.

Bírálni, azt tudtok basszus. És tenni valamit az országért? Én melózom ezerrel (most szabi). És ti? Firkálgatunk vagy van valami hasznosabb is?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.07.19. 13:37:10

@hidroponi:

Hoggyönidejakádárrendszer?

ü
bbjnick

2010.07.19. 14:20:54

@-vadvirág-:

Aki itt él, és van egy csöpp esze, azok közül senki sem akarja, hogy a Fidesz kormány lebőgjön. Mert a vége az lesz, hogy nem csak Szlovákia fog minket lehagyni, hanem Szerbia és Románia is, kis hazánk meg csúszik le Argentína szintjére (gazdag ország volt ám valamikor!).
Én annak drukkolok, hogy 4 év múlva nyugodt szívvel lehessen a Fideszre szavazni.
Sajnos úgy néz ki, hogy ez nem fog menni.
Semmit sem tanultak, és semmit sem felejtettek.

-vadvirág- 2010.07.19. 14:26:41

@khamul: korai, korai, korai a bírálat. Türelem. Két év. Utána kellene az elmúlt időről véleményt mondani, nem gondolod?

Bízni akarok bennük, mert muszáj. Nincs más választásunk, és időnk is. Négy év múlva.....ha lesz négy év múlva.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.07.19. 17:01:42

@picur3ka/mesterhazymiklospart:

és reménykednek, hogy az önki választás után a Miniszterelnök Úr talán méltóztatik visszahívni őket.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.07.19. 17:16:02

@-vadvirág-:

így van! ne hagyjuk, hogy magukat fidesz-közelinek álcázó provokátorok ekézzék a Miniszterelnök Urat és a Nemzeti Együttműködés Kormányát! Makovecz elvtárs is megmondta, hogy a kormányellenesség vagy jobbik-szoci háttér manipuláció, vagy alapvető tájékozatlanság és információhiány terméke lehet csak.

alapvető tájékozatlanság és információhiány
süti beállítások módosítása