Nagyon nem szeretnénk kimaradni a Nemzeti Együttműködés Rendszeréből, ezért néhány ötlettel mi is hozzájárulnánk a Nagyon Fontos Nyilatkozat terjesztéséhez:
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr92128095
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Tetszenek forradalmat csinálni 2010.07.16. 08:00:07
Ácsolják a forradalmi "guillotine-t" Olvasva a NENyi körüli politikai hozzászólásokat, megdöbbenve láttam, hogy kifejezetten a „tacepao”-jelleg az, amelyen a kritikusok fennakadtak. Persze azzal is felvet jó néhány kérdést, h...
Trackback: Blogkonzultáció a Nemzeti Együttműködés Rendszeréről 2010.07.09. 12:01:05
Bár a NER fogalma már egy ideje megszületett a Fidesz háza táján, az új rendszer, annak elnevezése és a kísérőjelenségek körüli vita az elmúlt egy hétben került igazán a figyelem középpontjába, elsősorban a nyilatkozat kötelező kifüggesztésről s...
Trackback: Méltó Forma Szeretett Miniszterelnökünk Nyilatkozata számára 2010.07.07. 16:01:27
A hétvégét internettől távol töltöttem, így visszatérve hatalmas megrőkönyödéssel kellett tudomásul vennem a Nemzeti Együttműködés Nyilatkozatával kapcsolatos viharokat. Sajnos azt kell látnunk, hiába szavazott az ország állampolgárainak bő ...
Trackback: A nagy restauráció 2010.07.05. 09:54:19
A Fidesz semmit nem tanult se az elmúlt nyolc évből, se a kormányzása négy évéből, se az „elmúlt negyven évből”, amely a kommunista és a szocialista rendszer népszerű elnevezése (lásd átkos). A Fidesz most annak a negyven évnek az árnyát ho...
Trackback: Kérdeznék valamit, Viktor! 3. 2010.07.05. 07:26:06
A Kormány 1140/2010. (VII. 2.) Korm. határozata a Nemzeti Együttműködésről szóló 1/2010. (VI. 16.) OGY politikai nyilatkozat egyes középületekben való kihelyezéséről
1. A Kormány – a Nemzeti Együttműködésről szóló
Trackback: Személyi kultusz 2010.07.04. 20:55:32
A Kormány 1140/2010. (VII. 2.) Korm. Határozata Orbán Viktor bronz mellszobrának egyes középületekben való kihelyezéséről. 1. A Kormány – Orbán Viktor (a továbbiakban: Orbán) jelentõségére és az Alkotmány 35. § (2) b...
Trackback: A Nemzeti Együtt-nem-működés Nyilatkozata 2010.07.04. 17:43:59
Legyen béke, szabadság és egyetértés? 1. A Nemzeti Együttműködés Nyilatkozata hazugság. Bekeretezve, 50 cm x 70 cm-es méretben is az. 2. Nem a magyar nép nyilatkozata, hanem Orbán Viktoré. A nyilatkozat semmibe veszi annak a kisebbségnek a vélemé...
Trackback: Operettország, operettnép 2010.07.04. 15:03:53
Jobban belegondolva, igazából semmi meglepő nincs abban, hogy a közintézményekben és - kétség ne férjen hozzá - hamarosan otthonok tízezreiben is a falakon függ majd a Nemzeti Együttműködés Nyilatkozata. A jó marketinges reakciója ez a piaci igényekre....
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ÖCSIBÁ 2010.07.04. 21:12:04
Így kezdődött, volt már néhány megamániás ember a történelemben,Hitler, Sztalin, Rákosi, ...stb NEM tanultunk belőle? Lesz király választás is mert viktor azt mondja legyen jég a dunán és lesz, ti meg éljenezve királlyá fogjátok választani. ezt akartátok nem?
toromasi 2010.07.04. 21:28:09
@ÖCSIBÁ: A megalomániáról inkább Demszky jut eszembe...
vakvarju 2010.07.04. 21:34:06
@betyár: Dehogy fognak éhen halni! O.V. és barátai gondoskodnak bőven munícióról. Sajnos!
Dankesőn 2010.07.04. 21:38:13
Akkora forradalmat csináltunk, hogy pár napon belül csak aranyfogakért lehet svájci frankot vennni.
toromasi 2010.07.04. 21:49:16
@Öreg Sam: Sajnos már 'öregecskedő' - ahogy egy másik megalomániás mondaná.
Arp1 2010.07.04. 21:53:37
@ÖCSIBÁ: Gyurcsány megamániás volt, először baloldali "felemelésben" gondolkodott, aztán a cél érdekében akár még hazudozott is, a pártja meg közben szétlopta az országot.
Orbánék célja csak akkor lenne megamánia, ha nem lehetne megcsinálni. Egy MSZP minőségű párttal természetesen nem is lehet, ezért részükről teljesen érthető a "merjünk kicsik lenni" mentalitás.
Ja hogy megalomániás, értem, hát igen, abból speciel volt egy bebukott kormányzati negyed építése, az mennyire volt megalománia?
Teszem azt, ha azt kellene a hivatalokba kitenni, hogy "50 liter ingyen sör jár mindenkinek", azzal mennyire vitatkoznátok? Annak kitételét nem vennétek diktatórikusnak? Pedig Orbán politikai nyilatkozata (ha beválik amit megálmodott benne) jobb hír, mint az 50 liter sör. Persze a borivók tiltakoznának, meg páran félnének is, hogy kötelező lenne-e a sört meginni? De pozitív dolognak lehetne felfogni, nem?
Orbánék célja csak akkor lenne megamánia, ha nem lehetne megcsinálni. Egy MSZP minőségű párttal természetesen nem is lehet, ezért részükről teljesen érthető a "merjünk kicsik lenni" mentalitás.
Ja hogy megalomániás, értem, hát igen, abból speciel volt egy bebukott kormányzati negyed építése, az mennyire volt megalománia?
Teszem azt, ha azt kellene a hivatalokba kitenni, hogy "50 liter ingyen sör jár mindenkinek", azzal mennyire vitatkoznátok? Annak kitételét nem vennétek diktatórikusnak? Pedig Orbán politikai nyilatkozata (ha beválik amit megálmodott benne) jobb hír, mint az 50 liter sör. Persze a borivók tiltakoznának, meg páran félnének is, hogy kötelező lenne-e a sört meginni? De pozitív dolognak lehetne felfogni, nem?
Öreg Sam 2010.07.04. 21:55:12
@szarkaláb:
Maga megőrült,maga megőrült,hogy mindent kétszer mond kétszer mond?
Ha ezt megfejted,kapsz egy bögrét )))
Ja,guglizni nem korrekt )
Maga megőrült,maga megőrült,hogy mindent kétszer mond kétszer mond?
Ha ezt megfejted,kapsz egy bögrét )))
Ja,guglizni nem korrekt )
veny 2010.07.04. 22:02:52
Azért kellett ellopatni Kádár fejét, hogy most ne láthassa bárki, mennyire röhög... :)
AnnaKarenina 2010.07.04. 22:46:52
Jók a montázsok.
A nyilatkozatot meg azért muszáj kifüggeszteni, mert TÖRTÉNELMI JELENTŐSÉGŰ, elvégre a rendszerváltozás csak most kezdődik, az eltelt 20 év csak próbajáték volt. Ezzel jól el lehet fedni, hogy ebben a 20 évben a Fidesz is részt vett, kormányzott is 4 évet a kisgazdákkal.
Meg még azért is kell, hogy a Fidesz-fanok megértsék, itt most NEMZETI EGYÜTTMŰKÖDÉS van, ne komcsizzanak, meg libsizzenek má', mert az nem lehet, ugye, hogy csak a választók 2/3-ával működnének együtt?:) Vagy mégis? "Az Országgyűlés kinyilvánítja, hogy az áprilisi választásokon új társadalmi szerződés született, amellyel a magyarok egy új rendszer, a Nemzeti Együttműködés Rendszerének megalapításáról döntöttek."
A nyilatkozatot meg azért muszáj kifüggeszteni, mert TÖRTÉNELMI JELENTŐSÉGŰ, elvégre a rendszerváltozás csak most kezdődik, az eltelt 20 év csak próbajáték volt. Ezzel jól el lehet fedni, hogy ebben a 20 évben a Fidesz is részt vett, kormányzott is 4 évet a kisgazdákkal.
Meg még azért is kell, hogy a Fidesz-fanok megértsék, itt most NEMZETI EGYÜTTMŰKÖDÉS van, ne komcsizzanak, meg libsizzenek má', mert az nem lehet, ugye, hogy csak a választók 2/3-ával működnének együtt?:) Vagy mégis? "Az Országgyűlés kinyilvánítja, hogy az áprilisi választásokon új társadalmi szerződés született, amellyel a magyarok egy új rendszer, a Nemzeti Együttműködés Rendszerének megalapításáról döntöttek."
neurotikk! (törölt) 2010.07.04. 22:58:41
@Teremszolga:
A tobbiekkel kell egyetertsek.
De mas indokbol is.
Nem igazan jellemzo, hogy a kolykok megszeretnek valamit, amit kotelezoen lenyomtak a torkukon. A ceremonia kedveert. Naprol napra. Jo ha nem utaljak meg.
Nem hinnem hogy ez a modja...
Errol jut eszembe. Orosszal hogy allsz? Csak feltetelezem, hogy eleg tapasztalt vagy, hogy meg neked is kotelezo volt. Atvetted az orosz muveltseget es maig szereted szivedbol, munkasindulok reggelire es csáj, ugye? : )
A tobbiekkel kell egyetertsek.
De mas indokbol is.
Nem igazan jellemzo, hogy a kolykok megszeretnek valamit, amit kotelezoen lenyomtak a torkukon. A ceremonia kedveert. Naprol napra. Jo ha nem utaljak meg.
Nem hinnem hogy ez a modja...
Errol jut eszembe. Orosszal hogy allsz? Csak feltetelezem, hogy eleg tapasztalt vagy, hogy meg neked is kotelezo volt. Atvetted az orosz muveltseget es maig szereted szivedbol, munkasindulok reggelire es csáj, ugye? : )
neurotikk! (törölt) 2010.07.04. 23:04:40
@Arp1:
B+ apam, 50 liter sor?!
Annak konkret kezzelfoghato haszna van a melegben ecsem! Nem ugy mint ennek a szines szagtalan izenek. Jol beszelsz, minek ez a szofosas a falakra, ingyen sorcsapot minden hivatalbaaaa!
Mellesleg nagyobb rajongo vagy mint egy hormonbeteg kiscsaj. Te tenyleg halal komolyan gondolod ezt az erosen feloldalas/felrenezo szoveged. Nem semmi.
B+ apam, 50 liter sor?!
Annak konkret kezzelfoghato haszna van a melegben ecsem! Nem ugy mint ennek a szines szagtalan izenek. Jol beszelsz, minek ez a szofosas a falakra, ingyen sorcsapot minden hivatalbaaaa!
Mellesleg nagyobb rajongo vagy mint egy hormonbeteg kiscsaj. Te tenyleg halal komolyan gondolod ezt az erosen feloldalas/felrenezo szoveged. Nem semmi.
neurotikk! (törölt) 2010.07.04. 23:08:48
@Arp1:
Amugy nem azt raknak ki ennek a mintajara, hogy mindenkinek 50 liter ingyen sor jar, hanem, hogy mostantol mindenki sorivo. Mert a nemzeti sorivokra szavaztak a legtobben.
Ja meg hogy az eddigi gonosz evek, mikor meg nem fogtak ossze a sorivok, az most el lett soporve a sorszeretok forradalman, ami a sorpart erdeme.
Mondjuk az otlet azert meg tetszik, hiaba nem a sopart nyert, fogjunk ossze! Sorcsapot minden hivatalba!
Amugy nem azt raknak ki ennek a mintajara, hogy mindenkinek 50 liter ingyen sor jar, hanem, hogy mostantol mindenki sorivo. Mert a nemzeti sorivokra szavaztak a legtobben.
Ja meg hogy az eddigi gonosz evek, mikor meg nem fogtak ossze a sorivok, az most el lett soporve a sorszeretok forradalman, ami a sorpart erdeme.
Mondjuk az otlet azert meg tetszik, hiaba nem a sopart nyert, fogjunk ossze! Sorcsapot minden hivatalba!
Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.07.04. 23:10:42
Orbán képét mikortól kell kirakni?
TILTAKOZZ AZ ORBÁNI DIKTATÚRA ELLEN.
TILTAKOZZ AZ ORBÁNI DIKTATÚRA ELLEN.
Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.07.04. 23:12:32
Beteges egy dolog ez... Az a k.rva kisebbrendűségi érzés, az lehet a dolog mögött... Mi a pöcsért nem lehet szépen a médiákban a szájába rágni a birka rétegnek, amint azt eddig is tették? Szépen, tagolva, ahogy a gyengeelméjűeknek magyaráznak és 26szor elmondva! Most kell feladni a labdát amikor valami értelmeset is csinálhatnának már? Megvan a kényelmes többségük mindehhez. Ez a legfontosabb? Ne tessék a szimbolikus szemfényvesztéssel jönni, mert akkor 4 év további szimbolikára számíthatunk??? Az azért talán kevés lesz!
mucin 2010.07.04. 23:22:35
Ha már festmény: lehetne esetleg rendelni pixelesztergályoséknál egy Delacroix: A Szabadság vezeti a népet montázst kék helyett zöld trikolórba foglalt Nyilatkozattal, persze aktualizált fejekkel?
Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.07.04. 23:32:59
@AnnaKarenina: Teljesen igaz. Kb. úgy adják elő a szövegben, mintha ők ott sem lettek volna, nem szavaztak volna, nem lettek volna a bizottságokban (nemrég, a cocik alatt Varga Mihály, a költségvetési bizottság fideszes elnöke???), mintha nem is ebben az országban lettek volna. Basszu, aktívan asszisztáltak, 1000+1 szálon összefonódtak... Bár már elkezdődött a történelem ismételt átírása...
Arp1 2010.07.04. 23:35:05
@neurotikk!: Nem az, hogy én mennyire támogatom, hanem hogy egyesek mennyire ellenzik. Pedig semmi okuk nem kellene legyen. Ha mindenkivel meg kellene egyezni, akkor nem hogy sörcsap nem lesz, de még sima víz se. Ha meg kellene egyezni mindegyikkel akkor kellene egy sör és bor, meg egy szóda is, de ugye arra már nem futná a pénzből. Ezért inkább ne legyen semmi.
egyenlítő 2010.07.05. 00:13:41
LÓFASZT VAGYUNK RETTEGŐK.
Lófaszlottó! Megvolt az öt!
Kis csalással. Ezzel együtt :-)
Lófaszlottó! Megvolt az öt!
Kis csalással. Ezzel együtt :-)
Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.07.05. 00:20:04
A Debrecenben csak Kósa Lajos „mikrofonállványaként” ismert Széles Tamás bemutatta, hogy miként is lehet sporttudósítás címén egy olyan cikket laptopra öklendezni, amely a világ műveltebbik felében aligha jelenhetne meg..., illetve hát, megjelenhetne, csak azzal a szerző egy életre kiírná magát mind a jobb-, mind pedig a baloldali médiumokból.
Felháborító azon „sporttudósítás” amit Széles Tamás, a Debreceni Városi Televízió vezetője követett el, és amely igen plasztikusan szemlélteti, miként is működik a hétköznapi rasszizmus. Nos, a cívis városban csak „Kósa Tévé”-nek nevezett médium igazgatója a következőképp számolt be a dél-afrikai futball vb Ghána–Németország meccséről, idézem: „Már a himnuszok alatt éreztem, hogy régen jártam Németországban. Ideje ismét elmenni és körülnézni, mert szemlátomást komoly „lakosságcsere” zajlott arrafelé az utóbbi években. Egyszerűen „bebarnultak”, s a szemük is kissé „húzott” lett. Meg a nevük olyan fura... Háááát Özil, akarom mondani izé, lehet, hogy kihúzom a gyufát néhány pösze és szakállas, „emberijogokatvédünkavégtelenségig” típusú honfitársamnál, akik kiáltványban szólítanak fel majd (aláírják többek között a megszokottak: Heller filzóf Ágnes, Fajkasházy hócipős Tivadaj, Jancsó egyszervoltnagyrendező Miklós, meg Bródy személyiigazolvány János és Koncz haénrózsavolnék Zsuzsa), hogy hagyjak fel a rasszista kijelentésekkel, minthogy nem bírom elviselni a fociban a „benettonválogatottakat”. Tudják, ezek olyan united colors (azaz „minden színű”) csapatok. Pont olyanok, mint például a mai német volt!”
Hát, kérem szépen, bár magam se szakállas, se pedig pösze nem vagyok, innen üzenném Széles Tamásnak (tévedésből majdnem „kollégát” írtam), hogy egyrészt azok az emberek, akiket a szájára vett, „némileg” többet tettek már le ennek az országnak asztalára, mint háromezer darab Széles Tamás együttvéve, továbbá, hogy én meg – hogy magam is ezt a nagyon „szellemes” kifejezést használjam – nem a „benettonválogatottakat” nem bírom elviselni, hanem azokat a szarjankókat, akik újságírás címén csak öklendezésre képesek.
A bunkó...k!
Felháborító azon „sporttudósítás” amit Széles Tamás, a Debreceni Városi Televízió vezetője követett el, és amely igen plasztikusan szemlélteti, miként is működik a hétköznapi rasszizmus. Nos, a cívis városban csak „Kósa Tévé”-nek nevezett médium igazgatója a következőképp számolt be a dél-afrikai futball vb Ghána–Németország meccséről, idézem: „Már a himnuszok alatt éreztem, hogy régen jártam Németországban. Ideje ismét elmenni és körülnézni, mert szemlátomást komoly „lakosságcsere” zajlott arrafelé az utóbbi években. Egyszerűen „bebarnultak”, s a szemük is kissé „húzott” lett. Meg a nevük olyan fura... Háááát Özil, akarom mondani izé, lehet, hogy kihúzom a gyufát néhány pösze és szakállas, „emberijogokatvédünkavégtelenségig” típusú honfitársamnál, akik kiáltványban szólítanak fel majd (aláírják többek között a megszokottak: Heller filzóf Ágnes, Fajkasházy hócipős Tivadaj, Jancsó egyszervoltnagyrendező Miklós, meg Bródy személyiigazolvány János és Koncz haénrózsavolnék Zsuzsa), hogy hagyjak fel a rasszista kijelentésekkel, minthogy nem bírom elviselni a fociban a „benettonválogatottakat”. Tudják, ezek olyan united colors (azaz „minden színű”) csapatok. Pont olyanok, mint például a mai német volt!”
Hát, kérem szépen, bár magam se szakállas, se pedig pösze nem vagyok, innen üzenném Széles Tamásnak (tévedésből majdnem „kollégát” írtam), hogy egyrészt azok az emberek, akiket a szájára vett, „némileg” többet tettek már le ennek az országnak asztalára, mint háromezer darab Széles Tamás együttvéve, továbbá, hogy én meg – hogy magam is ezt a nagyon „szellemes” kifejezést használjam – nem a „benettonválogatottakat” nem bírom elviselni, hanem azokat a szarjankókat, akik újságírás címén csak öklendezésre képesek.
A bunkó...k!
neurotikk! (törölt) 2010.07.05. 00:40:13
@Arp1:
Haat, igazabol tenyleg se nem oszt se nem szoroz. Elvileg. Ilyen szempontbol tenyleg nincs ok ellenezni. A kormany dicseri magat, ennyi. Onmagaban ettol az egy kialtvany kifuggesztestol meg nem lesz senkinek se jobb, se rosszabb.
Mondjuk pont ezert erthetetlen, hogy manapsag ez minek?!
Es a mindenkivel meg kell egyezni dolog nem tudom hogy jon ide. Nana hogy nem lehet mindenki kedvere tenni, de talan nem is kellene ugy tenni mintha epp azt tennek.
Nagyon nem igy van. Soha nem is lehet igy, mint irod. Akkor meg mit erolkodnek a Nemzeti Kialtvannyal, mint a kommunistak?
Haat, igazabol tenyleg se nem oszt se nem szoroz. Elvileg. Ilyen szempontbol tenyleg nincs ok ellenezni. A kormany dicseri magat, ennyi. Onmagaban ettol az egy kialtvany kifuggesztestol meg nem lesz senkinek se jobb, se rosszabb.
Mondjuk pont ezert erthetetlen, hogy manapsag ez minek?!
Es a mindenkivel meg kell egyezni dolog nem tudom hogy jon ide. Nana hogy nem lehet mindenki kedvere tenni, de talan nem is kellene ugy tenni mintha epp azt tennek.
Nagyon nem igy van. Soha nem is lehet igy, mint irod. Akkor meg mit erolkodnek a Nemzeti Kialtvannyal, mint a kommunistak?
OftF 2010.07.05. 00:58:31
Én mindezt igazán leszarom, de hol jár a gazdaság? Arról is kéne beszélni.
Telepuffogják a teret Hoffmannn Rózsákkal meg Sztálinképekkel, nesztek cirkusz a népnek.
Telepuffogják a teret Hoffmannn Rózsákkal meg Sztálinképekkel, nesztek cirkusz a népnek.
dr. mesterséges színezék 2010.07.05. 01:00:58
HA Fletónak nem lett volna mindenki a haladás ellensége, vaskalapos, kriptokádárista, jövőkonzerváló, retrográd..., aki kiröhögte az éppen aktuális sorszámú reformját, lépését vagy zászlóshajóját, szóval HA..., akkor mellé tudnám tenni a garast, így csak annyit, hogy a két egoista ökör felzárkózik egymáshoz, ill. most OV jutott előnyhöz.
mizrolist 2010.07.05. 02:03:16
@Teremszolga: speciel abban a német csapatban egy honosított játékos van, Cacau. A többiek vagy németnek születtek Németországban (mint Boateng), vagy gyerekként kerültek oda és kvázi németként nőttek fel (mint Klose)...
mialenyeg 2010.07.05. 02:30:11
Ez valami sittes word-dokumentum olyanokkal, hogy 2010tavaszán. De kihez fognak csapódni azok a szerencsétlenek, akik most megrendültek a Fidesz életerejében?
gpetersz 2010.07.05. 06:05:12
Az ötlet jó, de ilyen szar montázsokat is régen láttam már...
gpetersz 2010.07.05. 06:06:26
@neurotikk!: "meg nem lesz senkinek se jobb, se rosszabb."
Dehogynem, pénzbe kerül vazze. A tiédbe, az enyémbe...
Dehogynem, pénzbe kerül vazze. A tiédbe, az enyémbe...
stratez 2010.07.05. 06:16:50
Egy ilyen intézkedés hallatán az ember elgondolkodik, milyen politikai hasznot remél tőle a kormány. Mert hát nyilván remél valamilyet, különben nem találta volna ki. De ez az az eset, amikor ha megfeszülök sem jut eszembe semmi. Azt ugye, senki nem gondolja komolyan, hogy az emberek ügyes-bajos dolguk intézése közben ezt a marhaságot fogják olvasgatni. Haszon tehát semmi, kár viszont annál több. Órák alatt tiltakozást váltott ki, jobb esetben pedig a gúny tárgya lett még a kormánnyal rokonszenvezők táborában is. Érti ezt valaki?
egyenlítő 2010.07.05. 07:23:09
@szarkaláb: Nem! Szegezzük ki minden templom ajtajára, hadd tudjuk, miért lakik ott az Úristen!
Egyébként senkinek semmi kifogása az ellen, hogy a NENYI vitrinben legyen ezer év múlva. Vita legfeljebb arról van, hogy mi legyen a vitrin fölé írva.
Egyébként senkinek semmi kifogása az ellen, hogy a NENYI vitrinben legyen ezer év múlva. Vita legfeljebb arról van, hogy mi legyen a vitrin fölé írva.
csoko20 2010.07.05. 08:01:56
Remélem Orbán Viktor képét is kirakják majd, miniszterelnökként teljesen jogos lenne!!!
Pár hónap múlva ugyis szeretne mindenki köpőtávolságba kerülni....
Pár hónap múlva ugyis szeretne mindenki köpőtávolságba kerülni....
Gekko 2010.07.05. 08:13:49
@tanarseged ur: Nem feltétlen akarok erőltetett párhuzamokat vonni, azonban a "nemzeti együttműködés folyamányaként létrejövő gazdasági fellendülés" című mutatványt egyszer már láttuk. Még a kommunikációs "bakik" is hasonlóak. Persze piciben, meg kicsit tétován, de azért mégis.
Az a baj, hogy ezek nem annyirra bakik. És sajnos az államilag elrendelt növekedés, meg innováció, esetleg versenyképesség javulás nem szokott működni. Azt konkrétan láttuk, csak szeretjük elfelejteni.
Szóval, határozott és legitim kormányzás kell, de minenbe beleugató állam nem. Szerintem. És ha a sikeres példákat nézzük a feltörekvő régiókba, akkor azt gondolom, nem lehet kérdéses.
Az a baj, hogy ezek nem annyirra bakik. És sajnos az államilag elrendelt növekedés, meg innováció, esetleg versenyképesség javulás nem szokott működni. Azt konkrétan láttuk, csak szeretjük elfelejteni.
Szóval, határozott és legitim kormányzás kell, de minenbe beleugató állam nem. Szerintem. És ha a sikeres példákat nézzük a feltörekvő régiókba, akkor azt gondolom, nem lehet kérdéses.
toromasi 2010.07.05. 08:49:05
@Orbán képét mikortól kell kirakni?: Majd tiltakozom, ha ki kell rakni.
De most mit hisztériázzak?
De most mit hisztériázzak?
toromasi 2010.07.05. 09:37:38
@stratez: Nem valószínű, hogy politikai hasznot remél a dologtól; politikai hasznot inkább olyasmitől lehet remélni, mint az ingyenes tömegközlekedés bedobása.
Szerintem - elég naívan - azt gondolja, hogy komolyan tudunk venni emelkedettnek számító gondolatokat, esetleg még azonosulni is képesek vagyunk azokkal.
(Ha az érintettek mégis marhaságnak gondolják a szöveget, akkor persze bukik a mutatvány.)
Szerintem - elég naívan - azt gondolja, hogy komolyan tudunk venni emelkedettnek számító gondolatokat, esetleg még azonosulni is képesek vagyunk azokkal.
(Ha az érintettek mégis marhaságnak gondolják a szöveget, akkor persze bukik a mutatvány.)
stratez 2010.07.05. 10:16:38
@toromasi: Az emelkedett gondolatok közlését rá kell hagyni az irodalomra, a publicisztikára, a médiára. ez nem kormányzati műfaj, az meg különösen nem, hogy ráerőszakolja kéretlenül a jónépre. Tekintélyt, népszerűséget a jó kormányzással lehet kivívni, és nem lózungok kötelező olvastatásával. Sikerült feleslegesen már megint egy jó nagy öngólt lőni Orbánéknak. Nem az elsőt, és tartok tőle, nem is az utolsót.
toromasi 2010.07.05. 10:42:23
@stratez: Legalább elő lehet jönni újra a királlyá koronázós baromsággal.
Abban egyetértek, hogy tekintélyt, népszerűséget a jó kormányzással lehet (sőt kell) kiérdemelni.
Abban egyetértek, hogy tekintélyt, népszerűséget a jó kormányzással lehet (sőt kell) kiérdemelni.
elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2010.07.05. 11:34:53
A poszt nem jó, viccelődése rosszul és hamisan cseng. De. De.
@stratez: "Tekintélyt, népszerűséget a jó kormányzással lehet kivívni, és nem lózungok kötelező olvastatásával."
Fájdalom, de ez így van. A pótcselekvéstől az állam semmivel sem lesz hatékonyabb vagy tekintélyesebb; a sikermarketinget csak a meglévő sikerek igazolhatják, nem az üres és magalapozatlan, ezért hamis szavak.
A nyilatkozat marketingértéke természetesen jelentős. A kormányzása során hitelességét felélő baloldal erre mutogatva tápászkodik föl és triumfál, a szomszédos országok magyarellenes erői udvariasan fintorogva rúgnak belénk. Nem, nem "rettegnek". Miért rettegnének a nem várt ajándék miatt? És ha a kormány tovább játszik a saját kapujára, akkor semmi nem lesz elég ahhoz, hogy megakadályozza diadalmas visszatérésüket vagy az LMP-féle alakulatok megerősödését.
Kételkednek? 1994 után is? Naivak, ha ezt teszik.
@stratez: "Tekintélyt, népszerűséget a jó kormányzással lehet kivívni, és nem lózungok kötelező olvastatásával."
Fájdalom, de ez így van. A pótcselekvéstől az állam semmivel sem lesz hatékonyabb vagy tekintélyesebb; a sikermarketinget csak a meglévő sikerek igazolhatják, nem az üres és magalapozatlan, ezért hamis szavak.
A nyilatkozat marketingértéke természetesen jelentős. A kormányzása során hitelességét felélő baloldal erre mutogatva tápászkodik föl és triumfál, a szomszédos országok magyarellenes erői udvariasan fintorogva rúgnak belénk. Nem, nem "rettegnek". Miért rettegnének a nem várt ajándék miatt? És ha a kormány tovább játszik a saját kapujára, akkor semmi nem lesz elég ahhoz, hogy megakadályozza diadalmas visszatérésüket vagy az LMP-féle alakulatok megerősödését.
Kételkednek? 1994 után is? Naivak, ha ezt teszik.
toromasi 2010.07.05. 12:16:02
@elGabor: Tényleg támadási felület ez az intézkedés.
Az is tény, hogy mindent elkövetnek megfelelő helyeken, hogy sokszorosára hízlalják a témát.
Mégis: nem hiszem, hogy nagyobb jelentőséget tulajdonítanának neki a választók, akik már jó évtizede hallják unos-untalan a diktátor-vádat.
Az mégiscsak fontosabb számukra, hogy pl. tudnak normálisan közlekedni a vasútvonalak újranyitásával.
Az is tény, hogy mindent elkövetnek megfelelő helyeken, hogy sokszorosára hízlalják a témát.
Mégis: nem hiszem, hogy nagyobb jelentőséget tulajdonítanának neki a választók, akik már jó évtizede hallják unos-untalan a diktátor-vádat.
Az mégiscsak fontosabb számukra, hogy pl. tudnak normálisan közlekedni a vasútvonalak újranyitásával.
Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.07.05. 12:29:48
@elGabor:
""Tekintélyt, népszerűséget a jó kormányzással lehet kivívni, és nem lózungok kötelező olvastatásával."
Fájdalom, de ez így van. A pótcselekvéstől az állam semmivel sem lesz hatékonyabb"
Tudja, az a baj, hogy ez a megközelítés a baloldali propaganda egyik első számú eszköze: mindenki vívja ki a tekintélyt.
Ugyanúgy hangzik, mint az például, hogy " ne szankciókkal, büntetéssel oldjuk meg, hanem a megelőzésre fordítsunk figyelmet " Ez baloldaliról lefordítva annyit jelent, hogy nem fog történni semmi, illetve szankciók helyett támogatást fognak kapni az érintettek.
"A mindenki vívja ki a tekintélyt" mondat mögött mindig ott látom a gúnyos baloldali mosolyt, aminek az a jelentése, hogy " majd teszek én arról, hogy le legyen rombolva az a tekintély, nem is marad majd másra ideje, mint hogy védekezzen ". Aki ebbe a "kivívom magamnak a tekintélyt" játékba belemegy, az arra ítéli magát, hogy a baloldal játékszabályainak próbáljon megfelelni.
A jobboldali-konzervatív világképhez bizony hozzátartozik a pozícióval járó tekintély.
""Tekintélyt, népszerűséget a jó kormányzással lehet kivívni, és nem lózungok kötelező olvastatásával."
Fájdalom, de ez így van. A pótcselekvéstől az állam semmivel sem lesz hatékonyabb"
Tudja, az a baj, hogy ez a megközelítés a baloldali propaganda egyik első számú eszköze: mindenki vívja ki a tekintélyt.
Ugyanúgy hangzik, mint az például, hogy " ne szankciókkal, büntetéssel oldjuk meg, hanem a megelőzésre fordítsunk figyelmet " Ez baloldaliról lefordítva annyit jelent, hogy nem fog történni semmi, illetve szankciók helyett támogatást fognak kapni az érintettek.
"A mindenki vívja ki a tekintélyt" mondat mögött mindig ott látom a gúnyos baloldali mosolyt, aminek az a jelentése, hogy " majd teszek én arról, hogy le legyen rombolva az a tekintély, nem is marad majd másra ideje, mint hogy védekezzen ". Aki ebbe a "kivívom magamnak a tekintélyt" játékba belemegy, az arra ítéli magát, hogy a baloldal játékszabályainak próbáljon megfelelni.
A jobboldali-konzervatív világképhez bizony hozzátartozik a pozícióval járó tekintély.
Samott 2010.07.05. 12:40:06
@Lesből Támadó Szárítókötél: ez qrva nagy... :D mondjuk a szociknak nem nagy kunszt egy ilyet osszedobni, eleg volt elovenni egy regi templatet es kicsit felfrissiteni.
Öreg Sam 2010.07.05. 12:42:42
@Elpet:
Az utolsó mondatot nem tudom értelmezni.
Netán arról lenne szó,hogy akinek az isten hivatalt adott,annak nyilván észt is adott hozzá? )
Az utolsó mondatot nem tudom értelmezni.
Netán arról lenne szó,hogy akinek az isten hivatalt adott,annak nyilván észt is adott hozzá? )
Lesből Támadó Szárítókötél 2010.07.05. 12:52:16
@picur3ka/mesterhazymiklospart:
Kell valaki, aki a cirkuszt csinálja, de meg kell hagyni, volt kiktől tanulniuk. Csak azt kell most megszokni, hogy az eddigi szívatót szívatják, mondjuk megérdemelten.
Kell valaki, aki a cirkuszt csinálja, de meg kell hagyni, volt kiktől tanulniuk. Csak azt kell most megszokni, hogy az eddigi szívatót szívatják, mondjuk megérdemelten.
Sólyom Bátor 2010.07.05. 13:09:02
@Lesből Támadó Szárítókötél: Itt nem oldalak vannak, hanem emberek. És az embereket régebben egy kommunista rezsim szopatta, most pedig egy jobboldali konglomerátum meresztgeti a fonnyadtat. De hidd el, mindig Te és én fogjuk azt a makkot nyalogatni :-)
elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2010.07.05. 13:23:50
@Elpet: Nem értek egyet. Amit írt, igaz volna ha a magyar állam az elmúlt években nem élte volna föl nagynehezen összekuporgatott, korábban sem magas bizalmi tőkéjét, és ma mondjuk egy 2002-es Fidesz-győzelem után állnánk. Nem így van. A legnagyobb vesztes természetesen a kudarcokért felelős baloldal, amit jól mutatnak a választási eredmények, de nem kétséges előttem, hogy a jobboldal győzelme csak a tekintély megszerzésének lehetőségét adta meg, nem magát a tekintélyt. A jobboldal vezeti és saját elvei szerint valamennyire formálhatja az államot*, de szembe kell néznie azzal, hogy még nem saját eredményeinek tőkéjéből, hanem mások meghitelezett bizalmából (na meg az IMF pénzén) él.
Most a nyilatkozat azzal kérkedik, ami nincs, és arra apellál, ami nincs, így pedig nem fokozza az állam tekintélyét, hanem egyenesen viszi. Hangsúlyozom: nem a kormányt soha el nem fogadó baloldal, hanem a felé nyitott, de irtózatosan sokat csalódott és ezért végtelenül gyanakvó társadalom számít. Ha ők egyszer úgy gondolják, ismét átverték őket, és a tapasztalataik radikálisan eltérnek attól, amit a kormány magáról mond, akkor a Fidesz ugyanoda juthat két-három év alatt, ahová az MDF.
Ezért felelőtlen és hamis most ez a játék.
___________
* Mindaddig, amíg nem szegül nyíltan a társadalom mélyen őrzött és sokszor be sem vallott értékei ellen.
Most a nyilatkozat azzal kérkedik, ami nincs, és arra apellál, ami nincs, így pedig nem fokozza az állam tekintélyét, hanem egyenesen viszi. Hangsúlyozom: nem a kormányt soha el nem fogadó baloldal, hanem a felé nyitott, de irtózatosan sokat csalódott és ezért végtelenül gyanakvó társadalom számít. Ha ők egyszer úgy gondolják, ismét átverték őket, és a tapasztalataik radikálisan eltérnek attól, amit a kormány magáról mond, akkor a Fidesz ugyanoda juthat két-három év alatt, ahová az MDF.
Ezért felelőtlen és hamis most ez a játék.
___________
* Mindaddig, amíg nem szegül nyíltan a társadalom mélyen őrzött és sokszor be sem vallott értékei ellen.
betyár (törölt) 2010.07.05. 13:30:09
@vakvarju:
Dehogy nem! Látod te is idetévedtél onnan!:)) Eddig nem itt fikázódtál, úgy láttam.
Dehogy nem! Látod te is idetévedtél onnan!:)) Eddig nem itt fikázódtál, úgy láttam.
mizrolist 2010.07.05. 13:38:37
@Elpet: megjegyezném, hogy azt a tekintélyt el is lehet veszíteni az emberek szemében (meztelen a király-effektus).
Maisie MacKenzie 2010.07.05. 13:46:42
"Sikeresforradalom"
új terminus technicus?
De talán ezt a sikerességet csak történelmi távlatból lehet megítélni?
új terminus technicus?
De talán ezt a sikerességet csak történelmi távlatból lehet megítélni?
escéhá 2010.07.05. 13:57:25
Jellemző, hogy még mindig plakátban-papírban gondolkodnak. Segíteni szeretnék!
www.mirrorstudio.hu/weakly/
Itt az első cikknél le lehet tölteni ezt-azt. Közalkalmazottaknak ingyen!
www.mirrorstudio.hu/weakly/
Itt az első cikknél le lehet tölteni ezt-azt. Közalkalmazottaknak ingyen!
picur3ka 2010.07.05. 14:04:51
@Lesből Támadó Szárítókötél:
Ne haragudj, de ez nem igy van. Cirkusz az volt regen is, igy nezett ki kb: a maszop ott uvoltott szinte menden hetfon az ellenzek szinte osszes javaslatara, hogy: NEM, NEM,NEM!!!
Hogy valaki viccbol tenylegesen beadjon egy valos torvenyjavaslatot az orszaggyulesben, csak hogy gunyolodjon, en erre nem tudok peldat, de soroljad, ha te igen.
Ne haragudj, de ez nem igy van. Cirkusz az volt regen is, igy nezett ki kb: a maszop ott uvoltott szinte menden hetfon az ellenzek szinte osszes javaslatara, hogy: NEM, NEM,NEM!!!
Hogy valaki viccbol tenylegesen beadjon egy valos torvenyjavaslatot az orszaggyulesben, csak hogy gunyolodjon, en erre nem tudok peldat, de soroljad, ha te igen.
Google 2010.07.05. 14:06:04
@elGabor:
Nem veszi észre, hogy a baloldal az első perctől kezdve azon mesterkedik, hogy a választó úgy érezze, őt megint átverték? De most: ezek. Őszödi-beszéd esete forog fenn - mondják minden egyes alkalommal. Függetlenül attól, miről van szó. A sértett önérzetüket gondolják most azonnal orvosolni. Ez nem a mi játékunk, nem a mi harcunk. Ez az ők elő-chartázása, mert kétség nem fér hozzá, továbbra sem az ország érdeke a fontos számukra.
Egyébként a nép, magam is az lennék, magától nem akad ki azon, hogy valakiknek egy ilyen szeszélye van, hogy azt a társadalmi szerződést, melyről itt ezen az oldalon sokszor beszélgettünk, hiányoltunk, azt ők a legjobb tudásuk szerint megfogalmazták és most kiplakátolnák. Senki ne mondja nekem, hogy ez az én önérzetemet sérti. És főleg ne olyanok, akik nyolc évig süketek, vakok, némák voltak. Most ébredeznek a Csipkerózsika-álmukból, féltik itt a demokráciát. Mi nem akarunk együttműködést, vagy ők?
Ha pedig ez erő kérdése csupán, akkor ez van!
Nem veszi észre, hogy a baloldal az első perctől kezdve azon mesterkedik, hogy a választó úgy érezze, őt megint átverték? De most: ezek. Őszödi-beszéd esete forog fenn - mondják minden egyes alkalommal. Függetlenül attól, miről van szó. A sértett önérzetüket gondolják most azonnal orvosolni. Ez nem a mi játékunk, nem a mi harcunk. Ez az ők elő-chartázása, mert kétség nem fér hozzá, továbbra sem az ország érdeke a fontos számukra.
Egyébként a nép, magam is az lennék, magától nem akad ki azon, hogy valakiknek egy ilyen szeszélye van, hogy azt a társadalmi szerződést, melyről itt ezen az oldalon sokszor beszélgettünk, hiányoltunk, azt ők a legjobb tudásuk szerint megfogalmazták és most kiplakátolnák. Senki ne mondja nekem, hogy ez az én önérzetemet sérti. És főleg ne olyanok, akik nyolc évig süketek, vakok, némák voltak. Most ébredeznek a Csipkerózsika-álmukból, féltik itt a demokráciát. Mi nem akarunk együttműködést, vagy ők?
Ha pedig ez erő kérdése csupán, akkor ez van!
Steve the Great 2010.07.05. 14:07:22
@Lesből Támadó Szárítókötél:
Na épp akartam írni, érdekes lenne, ah elfogadnák. Nagyon hiányzott ez a függesztősdi, megkaphatja még a Minden Idők Legmagasabb Labdája címet is.
Na épp akartam írni, érdekes lenne, ah elfogadnák. Nagyon hiányzott ez a függesztősdi, megkaphatja még a Minden Idők Legmagasabb Labdája címet is.
dr. mesterséges színezék 2010.07.05. 14:18:22
@Elpet: "A jobboldali-konzervatív világképhez bizony hozzátartozik a pozícióval járó tekintély."
Azt pöffeszkedéssel lehet a nulladik pillanatban elveszíteni - ezt egyébként a Fidesznek kellene a legjobban tudnia.
Talán nincsenek tisztában azzal, hogy nevetséges attitüdöt kiröhögni heti hetes nélkül is lehet... sőt!
Azt pöffeszkedéssel lehet a nulladik pillanatban elveszíteni - ezt egyébként a Fidesznek kellene a legjobban tudnia.
Talán nincsenek tisztában azzal, hogy nevetséges attitüdöt kiröhögni heti hetes nélkül is lehet... sőt!
dr. mesterséges színezék 2010.07.05. 14:21:30
@picur3ka/mesterhazymiklospart: "Hogy valaki viccbol tenylegesen beadjon egy valos torvenyjavaslatot az orszaggyulesben, csak hogy gunyolodjon, en erre nem tudok peldat, de soroljad, ha te igen"
Arra tán én se. Arra, hogy beadjon tizenezer módosítót, azért már akadt példa...
(A félreétések elkerülése végett, ha Pintér nem randítaná a képet, Fidesz-szavazó volnék - gyurcsányistát folyamatos jelenben csinál belőlem a kormány.)
Arra tán én se. Arra, hogy beadjon tizenezer módosítót, azért már akadt példa...
(A félreétések elkerülése végett, ha Pintér nem randítaná a képet, Fidesz-szavazó volnék - gyurcsányistát folyamatos jelenben csinál belőlem a kormány.)
dr. mesterséges színezék 2010.07.05. 14:24:00
@Google: "a társadalmi szerződést"
Egy szerződést legalább ketten szoktak aláírni. Ilyen alsó létszámkorlát persze nincs a diktátumoknál.
Egy szerződést legalább ketten szoktak aláírni. Ilyen alsó létszámkorlát persze nincs a diktátumoknál.
dr. mesterséges színezék 2010.07.05. 14:25:35
@Steve the Great: "Nagyon hiányzott ez a függesztősdi, megkaphatja még a Minden Idők Legmagasabb Labdája címet is. "
Vagy marha nagy szart kell elszemfényveszteniük, vagy marha nagy marhák.
Vagy marha nagy szart kell elszemfényveszteniük, vagy marha nagy marhák.
elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2010.07.05. 14:26:13
@Google: A szocialisták és a hozzájuk csapódott liberálisok tekintélye romokban hever, és most talán egyetlen működőképes stratégiát követhetnek: be kell bizonyítaniuk, hogy a jobboldal sem jobb náluk, minden eszközükkel le kell járatniuk és nevetségessé kell tenniük ellenfeleiket.*
De ha ez így van, miért segít rombolásukban a kormány?
_______________
* Az LMP nagyon ügyesen inkább kikerülésre és szimpátiakeltésre játszik. Igaz, nem is esik rajtuk olyan jó fogás, mint a szocikon.
De ha ez így van, miért segít rombolásukban a kormány?
_______________
* Az LMP nagyon ügyesen inkább kikerülésre és szimpátiakeltésre játszik. Igaz, nem is esik rajtuk olyan jó fogás, mint a szocikon.
dr. mesterséges színezék 2010.07.05. 14:41:48
@Google: És ezt hívnád társadalmi szerződésnek?
Nézd, a francia közszolgálati modellt fel lehet mondani, sőt szerintem fel is kéne, nincs az amerikaiban semmi kivetnivaló, de azt nevén kell nevezni. Így sima bolsevizmusnak néz ki.
Nézd, a francia közszolgálati modellt fel lehet mondani, sőt szerintem fel is kéne, nincs az amerikaiban semmi kivetnivaló, de azt nevén kell nevezni. Így sima bolsevizmusnak néz ki.
SzaGyu 2010.07.05. 18:08:29
"A Köztársasági Elnöki Hivatal az [origo]-val azt közölte, hogy a következő államfő feladata lesz meghozni a döntést, hogy kifüggesztik-e a nyilatkozatot vagy sem. Ez azt jelenti, hogy Sólyom László mandátumának lejártáig, tehát augusztus 5-ig nem fogják kifüggeszteni a nyilatkozatot" ÉLJEN!!
A "Következő lakó" (szégyen szemre) majd kifüggeszti !!
A "Következő lakó" (szégyen szemre) majd kifüggeszti !!
Celtic 2010.07.05. 18:20:49
@stratez: Persze. Pl. nagyon jo lehet vele elfedni, hogy valami tortenik. Vagy eppen nem tortenik. Nem tudom, hogy mi, Talan majd Alsooszodon kiderul.
Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.07.05. 18:32:35
@elGabor:
Ellenvetéseit értem, méltányolom és tiszteletben tartandónak gondolom. Fontosnak tartom azonban, hogy a jobboldali bírálatot élesen különválasszuk a baloldali értelmiség nyegle lekicsinylésétől, valamint jobboldali önkényt vizionáló, részben meg nem értésből fakadó, részben paranoid, részben aljas szándékú túlzásaitól.
Ellenvetéseit értem, méltányolom és tiszteletben tartandónak gondolom. Fontosnak tartom azonban, hogy a jobboldali bírálatot élesen különválasszuk a baloldali értelmiség nyegle lekicsinylésétől, valamint jobboldali önkényt vizionáló, részben meg nem értésből fakadó, részben paranoid, részben aljas szándékú túlzásaitól.
Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.07.05. 18:45:32
@Celtic:
Elmondom, hogy mi történik. A költségvetés a tervezett hiány 120% - ánál tart, szemben a tavaly ilyenkori 87,9 % - kal.
www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20100705-a-tervezett-deficit-kozel-120-szazaleknal-jar-a-hiany.html
Ezt fogják helyrehozni valahogyan, például. Ez az egyik, ami történik.
Elmondom, hogy mi történik. A költségvetés a tervezett hiány 120% - ánál tart, szemben a tavaly ilyenkori 87,9 % - kal.
www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20100705-a-tervezett-deficit-kozel-120-szazaleknal-jar-a-hiany.html
Ezt fogják helyrehozni valahogyan, például. Ez az egyik, ami történik.
mizrolist 2010.07.05. 19:00:52
@Elpet: ez érdekes. Májusban ugyanez az adat valahol 85-88% körül volt...
Tündér_Lala 2010.07.05. 19:23:00
@Elpet: Maradjunk annyiban azért, hogy ez hiba. Nem nagy hiba, de hiba.
Egy olyan országban, ahol az emberek ennyire kiábrándultak a politikából, természetesen az ellenoldal gondos suttogó propagandájával közvélekedéssé vált, hogy "mind egyforma, tolvaj és egyeduralomra törekszik" , nem szabad ilen magas labdát adni az ellenfének. Egyáltalában azt gondolom, hogy duma helyett cselekedni kell, ha szükséges a cselekvést dumával elfedni. Tanulhatnánk már a környező országok politikusaitól. (Hacsak nem az a cél, hogy valami sokkal lényegesebb dologról eltereljék a figyelmet, de ebben is találhattak volna az ellnfél kommunikációja által kevésbé használható dolgot.)
Azzal együtt mondom ezt, hogy valaki azt mondta itt, hogy a NER közhely gyüjtemény.
Itt akarom leszögezni, hogy a közhely attól közhely, hogy az mindenki által elfogadott igazság. Nos az előző hatalom ilyen mindenki által elfogadott igazságokat forgatott ki, cselekedett azok ellen. Ha ezek után valaki leszögezi, hogy ezen mindenki által elfogadott - eddig semmibe vett - igazságok mentén kíván cselekedni, akkor azt rém igazságtalan dolog közhely puffogtatásként aposztrofálni.
Egy olyan országban, ahol az emberek ennyire kiábrándultak a politikából, természetesen az ellenoldal gondos suttogó propagandájával közvélekedéssé vált, hogy "mind egyforma, tolvaj és egyeduralomra törekszik" , nem szabad ilen magas labdát adni az ellenfének. Egyáltalában azt gondolom, hogy duma helyett cselekedni kell, ha szükséges a cselekvést dumával elfedni. Tanulhatnánk már a környező országok politikusaitól. (Hacsak nem az a cél, hogy valami sokkal lényegesebb dologról eltereljék a figyelmet, de ebben is találhattak volna az ellnfél kommunikációja által kevésbé használható dolgot.)
Azzal együtt mondom ezt, hogy valaki azt mondta itt, hogy a NER közhely gyüjtemény.
Itt akarom leszögezni, hogy a közhely attól közhely, hogy az mindenki által elfogadott igazság. Nos az előző hatalom ilyen mindenki által elfogadott igazságokat forgatott ki, cselekedett azok ellen. Ha ezek után valaki leszögezi, hogy ezen mindenki által elfogadott - eddig semmibe vett - igazságok mentén kíván cselekedni, akkor azt rém igazságtalan dolog közhely puffogtatásként aposztrofálni.
Thulsa Doom (törölt) 2010.07.05. 19:42:58
@Elpet: Máris tettek lépéseket. Például lekapcsoltak kilenc darab zöldpólóst, aki nem tudta számlával igazolni a rajta lévő póló eredetét. Máris hatalmas csapást mértek a feketegazdaságra!
Nem is értem miért nem néztek utána az alsógatyájuk eredetének is? Talán be is jött volna az államháztartás hiánya.
Kemény kéz, határozott fellépés + NENYI. És a Haza fényre derül...
Nem is értem miért nem néztek utána az alsógatyájuk eredetének is? Talán be is jött volna az államháztartás hiánya.
Kemény kéz, határozott fellépés + NENYI. És a Haza fényre derül...
Celtic 2010.07.05. 20:08:26
@Elpet: Valasztasi ev van vegulis. Majd visszajon az a szep ido, amikor _alultervezik_ pl. az adobeveteleket, aztan a tobblet elkotesehez nem kell parlamenti 2/3. Ambar, jelenleg tokmindegy, hoyg kell vagy nem kell.
Aha. Elolvastam a cikket. Mintha nem a kiadasok nottek volna, hanem a bevetelek maradtak el csunyan. Pedig mintha vaéasztasi evben forditva szokott volna lenni.
Aha. Elolvastam a cikket. Mintha nem a kiadasok nottek volna, hanem a bevetelek maradtak el csunyan. Pedig mintha vaéasztasi evben forditva szokott volna lenni.
esommelierHU · http://www.borteka.hu 2010.07.05. 20:11:20
Légyfogót is mellé, mert ugye a legyek ... és még baj lesz belőle - lásd: Svejk!
Barátsággal
Barátsággal
Pelso.. 2010.07.05. 21:24:05
@Elpet: Sebaj, majd a minimálbéresek által fizetett szja helyrehozza a nehézségeket.
Egyébként:
index.hu/gazdasag/blog/2010/07/05/nyoma_sincs_az_elozo_kormany_tulkoltekezesenek/
Egyébként:
index.hu/gazdasag/blog/2010/07/05/nyoma_sincs_az_elozo_kormany_tulkoltekezesenek/
Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.07.05. 21:25:58
@Elpet:
"A jobboldali-konzervatív világképhez bizony hozzátartozik a pozícióval járó tekintély."
Ergo amikor Vodkás Horn, Megyogyós vagy Kúrcsány Fletó volt a miniszterelnök, akkor hajlongani kellett volna áhítattal, hisz a pozícióval jár a tekintély... ööö... azért a pozíció önmagában csak nem elég.
"A jobboldali-konzervatív világképhez bizony hozzátartozik a pozícióval járó tekintély."
Ergo amikor Vodkás Horn, Megyogyós vagy Kúrcsány Fletó volt a miniszterelnök, akkor hajlongani kellett volna áhítattal, hisz a pozícióval jár a tekintély... ööö... azért a pozíció önmagában csak nem elég.
elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2010.07.05. 21:39:45
@Elpet: Ebben természetesen egyetértek.
Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.07.05. 22:05:44
@Pelso..:
"Sebaj, majd a minimálbéresek által fizetett szja helyrehozza a nehézségeket."
Pontosan. Ha egyszer az adózók jelentős része minimálra van bejelentve (persze aztán zsebből megy a többi), akkor első nekifutásra így szokták az adózók bázisát növelni. Lehet vitatkozni azon, hogy a bevételt milyen hatékonysággal osztja újra az állam nyugati szomszédainkhoz képest, de a jogok mellett bizony kötelességek is járhatnak alanyi jogon. Megfelelő társadalompolitika keretében aztán kedvezményekkel lehet mérsékelni az adót. De a legnagyobb kiskapu, amikor adómentességet ad a rendszer valakinek. Akár anno egy marék kiváltságos nemesről, vagy manapság minimálbéres rétegekről van szó, de a közteherviselés általánossága teljesen elvárható és normális dolog.
"Sebaj, majd a minimálbéresek által fizetett szja helyrehozza a nehézségeket."
Pontosan. Ha egyszer az adózók jelentős része minimálra van bejelentve (persze aztán zsebből megy a többi), akkor első nekifutásra így szokták az adózók bázisát növelni. Lehet vitatkozni azon, hogy a bevételt milyen hatékonysággal osztja újra az állam nyugati szomszédainkhoz képest, de a jogok mellett bizony kötelességek is járhatnak alanyi jogon. Megfelelő társadalompolitika keretében aztán kedvezményekkel lehet mérsékelni az adót. De a legnagyobb kiskapu, amikor adómentességet ad a rendszer valakinek. Akár anno egy marék kiváltságos nemesről, vagy manapság minimálbéres rétegekről van szó, de a közteherviselés általánossága teljesen elvárható és normális dolog.
picur3ka 2010.07.05. 22:35:08
@vajdasagi:
Ez nem ostobasag, ez altalanos gyakorlat sok orszagban, relevans kormany es egyeb mukodesi hatarozatokat, iranyelveket kifuggesztenek, pont.
Akinek ez ujsag, az most jott le a zuhannyal.Igy csinal a media hulyet a nepekbol kenyere-kedvere. Kitalaljak az ex-komcsik, hogy mivel tamadjak az ellenzeket, aztan ennyi, se fule se farka, altalaban, a gazdasagrol meg egyeb relevans dologrol nem beszelnek, mert nem ertenek semmihez.
Fotokat varsz, vagy mit? Nem keszultem erre. Új Magyarország Fejlesztési Terv - ez sokak szerint mai napig kint van erintett helyeken.
Ez nem ostobasag, ez altalanos gyakorlat sok orszagban, relevans kormany es egyeb mukodesi hatarozatokat, iranyelveket kifuggesztenek, pont.
Akinek ez ujsag, az most jott le a zuhannyal.Igy csinal a media hulyet a nepekbol kenyere-kedvere. Kitalaljak az ex-komcsik, hogy mivel tamadjak az ellenzeket, aztan ennyi, se fule se farka, altalaban, a gazdasagrol meg egyeb relevans dologrol nem beszelnek, mert nem ertenek semmihez.
Fotokat varsz, vagy mit? Nem keszultem erre. Új Magyarország Fejlesztési Terv - ez sokak szerint mai napig kint van erintett helyeken.
Pelso.. 2010.07.05. 22:44:23
@Herr SturmLiberator:
Mint érdemit tartom kevésnek, türelmetlenséget mellőzve.
Fentiek szépen hangzanak, csakhogy ez nem elvi kérdés, hanem gyakorlati: szükséges a bevétel a költségvetésnek, érthető. No, meg kellett találni egy réteget, melynek relatív sarcolása a legkisebb következményekkel jár.
Többek között mi sem szebb, mint a széleskörű közteherviselés, de nézzük már a számokat, -gondolj bele, annyiból egyszerűen nem lehet,van egy határ.Adózzon mindenki, de a tervezet ilyen formájú indoklása sántít.
Summa: ott tartunk, hogy az állam a minimálbéresek jelentős részénél vélelmez plusz adózatlan jövedelmet, (ami sokaknál lehet igaz, csak nem bizonyított), s ezen megfontolásból adót vet ki széles körben az ebbe a jövedelmi kategóriába tartozók számára. Kitűnő.
Azok viszont, akiknek viszont valósan csak a minimálbér a jövedelmük, elég érdekes konzekvenciát vonnak le mindebből.
Mint érdemit tartom kevésnek, türelmetlenséget mellőzve.
Fentiek szépen hangzanak, csakhogy ez nem elvi kérdés, hanem gyakorlati: szükséges a bevétel a költségvetésnek, érthető. No, meg kellett találni egy réteget, melynek relatív sarcolása a legkisebb következményekkel jár.
Többek között mi sem szebb, mint a széleskörű közteherviselés, de nézzük már a számokat, -gondolj bele, annyiból egyszerűen nem lehet,van egy határ.Adózzon mindenki, de a tervezet ilyen formájú indoklása sántít.
Summa: ott tartunk, hogy az állam a minimálbéresek jelentős részénél vélelmez plusz adózatlan jövedelmet, (ami sokaknál lehet igaz, csak nem bizonyított), s ezen megfontolásból adót vet ki széles körben az ebbe a jövedelmi kategóriába tartozók számára. Kitűnő.
Azok viszont, akiknek viszont valósan csak a minimálbér a jövedelmük, elég érdekes konzekvenciát vonnak le mindebből.
picur3ka 2010.07.05. 22:49:55
@Pelso..:
Kormanyparti nyilatkozo szerint van kb. 1 millio minimal beres, 700 000 kozuluk vallalkozo, s akkor ott meg a kerdes, hogy a tobbibol mennyi keres tenyleg minimal bert.
Kormanyparti nyilatkozo szerint van kb. 1 millio minimal beres, 700 000 kozuluk vallalkozo, s akkor ott meg a kerdes, hogy a tobbibol mennyi keres tenyleg minimal bert.
Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.07.05. 22:53:40
@Pelso..: hát kérem szépen, a fene SZOCIÁLISAN ÉRZÉKENY adópolitika mintha sose jött volna össze a haladó elméknek, ergo igenis aszondom, hogy lássuk a másik megközelítést.
Pelso.. 2010.07.05. 23:08:27
@picur3ka/mesterhazymiklospart: Nem tudom, Te sem, meg a nyilatkozó sem. Arra való az APEH, ha a bevallott jövedelmet kevesli, akkor állapítsa meg, bizonyítsa, s szedje be az eltitkolt-elkerült adót, de mindez nem alapulhat feltételezésen.
@Herr SturmLiberator: Lássuk, nem csodát várok. Nem szociális megközelítésben gondolkoztam.
@Herr SturmLiberator: Lássuk, nem csodát várok. Nem szociális megközelítésben gondolkoztam.
Pelso.. 2010.07.06. 05:29:29
@picur3ka/mesterhazymiklospart: Nem az érdekel, ki mondja. Az info abszolút hitelessé akkor válik, ha az említetteket megbírságolják adóelkerülésért.
A terv szerint a kormányzat ezzel párhuzamosan, ennek állítólag megfelelő mértékben emelni kívánja a minimálbért, ami különbséget a vállalkozásoknak ki kell termelni. Mostani gazdasági környezetben érdekes lesz.
A terv szerint a kormányzat ezzel párhuzamosan, ennek állítólag megfelelő mértékben emelni kívánja a minimálbért, ami különbséget a vállalkozásoknak ki kell termelni. Mostani gazdasági környezetben érdekes lesz.
Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.07.06. 07:35:31
Vannak itt megint csak más hírek is. Budai Gyula arról beszélt az m1 Estében, hogy a sukorói ingatlanügy szálai egészen magasra vezetnek, és ezt bizonyítani is tudja.
A Népszabóság ezzel szemben a Nyilatkozattal foglalkozik teljes címlapon. Ami fontos, az fontos.
A Népszabóság ezzel szemben a Nyilatkozattal foglalkozik teljes címlapon. Ami fontos, az fontos.
Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.07.06. 07:48:01
@Herr SturmLiberator:
Sturm úr, a tisztelet a pozíciónak jár, és nem a személynek.
A köteles tisztelet semmibevétele a jobboldal részéről csak Gyurcsány esetében vált általánossá és csak az őszödi beszéd nyilvánosságra kerülése után, ami lássuk be, elég jól észrevehető szingularitás a közelmúlt magyar történelmében. A tisztelet semmibevételének alapja pedig az volt, hogy a jobboldal az őszödi beszéd nyomán nem fogadta el Gyurcsány miniszterelnöki hatalmának legitimációját.
Sturm úr, a tisztelet a pozíciónak jár, és nem a személynek.
A köteles tisztelet semmibevétele a jobboldal részéről csak Gyurcsány esetében vált általánossá és csak az őszödi beszéd nyilvánosságra kerülése után, ami lássuk be, elég jól észrevehető szingularitás a közelmúlt magyar történelmében. A tisztelet semmibevételének alapja pedig az volt, hogy a jobboldal az őszödi beszéd nyomán nem fogadta el Gyurcsány miniszterelnöki hatalmának legitimációját.
Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.07.06. 08:04:27
Ismét fontos hír: Szász Károlyt visszahelyezték a a PSZÁF élére.
inforadio.hu/hir/gazdasag/hir-363563
Emlékeztetőül: Szász Károlyt az utcán ismeretlenek összeverték, amikor a Kulcsár-ügyet elindító Pannonplast -ügyben hozott határozatot az akkor általa vezetett felügyelet.
www.fidesz.hu/index.php?Cikk=11747
Ezek után Szász Károlyt jogszerűtlenül eltávolították a PSZÁF éléről.
www.privatbankar.hu/html/cikk/cikk.php?kommentar=21430
Már csak úgy a demokráciadeficittel kapcsolatosan jut eszembe ez a régi történet, azokból az időkből, amikor a ballib szerint még minden rendben volt. De hát egy nyilatkozat kifüggesztése az igazi skanadalum, nem az, ha egy állami felügyeleti szerv vezetőjét összeverik, a tettesek örökre ismeretlenek maradnak, ezt követően pedig jogszerűtlenül leváltják.
inforadio.hu/hir/gazdasag/hir-363563
Emlékeztetőül: Szász Károlyt az utcán ismeretlenek összeverték, amikor a Kulcsár-ügyet elindító Pannonplast -ügyben hozott határozatot az akkor általa vezetett felügyelet.
www.fidesz.hu/index.php?Cikk=11747
Ezek után Szász Károlyt jogszerűtlenül eltávolították a PSZÁF éléről.
www.privatbankar.hu/html/cikk/cikk.php?kommentar=21430
Már csak úgy a demokráciadeficittel kapcsolatosan jut eszembe ez a régi történet, azokból az időkből, amikor a ballib szerint még minden rendben volt. De hát egy nyilatkozat kifüggesztése az igazi skanadalum, nem az, ha egy állami felügyeleti szerv vezetőjét összeverik, a tettesek örökre ismeretlenek maradnak, ezt követően pedig jogszerűtlenül leváltják.
Samott 2010.07.06. 08:33:23
@Elpet: akkor bizonyitsa es a bunosok nyerjek el a melto buntetesuket. Ezek az ugyek elobb-utobb szerencsere megoldodnak. Engem sokkal inkabb zavar a kozos kussolas a patyi golf falu ugyeben... mert ha mindenkit megkentek akkor a jelek szerint buntetlenul megusszak.
tevevanegypupu 2010.07.06. 08:36:49
@Elpet:
Remelem a Sukoro uggyel kapcsolatban minden kiderul, es a vadiratokat meg az "illetekesek" fenykepet is kifuggesztetik, csak nem otvenszer hetvenesben, mert arra nem fer majd ra..
Es azt is remelem, hogy vegre mar ilyenekkel is foglalkozunk, nem csak a kifuggesztessel..
Remelem a Sukoro uggyel kapcsolatban minden kiderul, es a vadiratokat meg az "illetekesek" fenykepet is kifuggesztetik, csak nem otvenszer hetvenesben, mert arra nem fer majd ra..
Es azt is remelem, hogy vegre mar ilyenekkel is foglalkozunk, nem csak a kifuggesztessel..
Maisie MacKenzie 2010.07.06. 08:43:49
Kommunikációs hiba a kifüggesztés megjelenése a közbeszédben.
Egyszerűen a meglevő fideszes jelenlétet kihasználva, nem reflektor fénybe, ki kellett volna függeszteni a Nyilatkozatot.
Amúgy van egy vidék (kistelepülés) - nagyváros ellentét is.
Egy kistelepülésen egészen más üzenete van a Nyilatkozatnak, mint a pörgös Budapesten. Erre is kellett volna gondolni.
Én nem vagyok a szimbólikus politizálás ellen, szerintem fontos, de profin kell tudni alkalmazni!
Más hangot kell megütni a társadalom különböző rétegeivel.
Fontos, hogy az ÜZENET jusson el a célközönséghez, ne a vita, meg a balfaszkodásról szóló hírek!
Egyszerűen a meglevő fideszes jelenlétet kihasználva, nem reflektor fénybe, ki kellett volna függeszteni a Nyilatkozatot.
Amúgy van egy vidék (kistelepülés) - nagyváros ellentét is.
Egy kistelepülésen egészen más üzenete van a Nyilatkozatnak, mint a pörgös Budapesten. Erre is kellett volna gondolni.
Én nem vagyok a szimbólikus politizálás ellen, szerintem fontos, de profin kell tudni alkalmazni!
Más hangot kell megütni a társadalom különböző rétegeivel.
Fontos, hogy az ÜZENET jusson el a célközönséghez, ne a vita, meg a balfaszkodásról szóló hírek!
tit.joey 2010.07.06. 11:07:41
Én Fidesz tag vagyok, de ekkora ökörséget még nem hallottam, ezt elhiheti bárki, akárki, valaki, senki stb.
rendszerhiba 2010.07.06. 17:20:08
Jöjjön már valaki, és mentse meg ezt az országot!!!!!! :(
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.05.19. 21:22:12
@stratez: még nem derült ki h parasztvakítás-e a ner.
valószínű h az persze. de akkor az alkotmány kommunista bűnök elévülését tiltó határozat is az
valószínű h az persze. de akkor az alkotmány kommunista bűnök elévülését tiltó határozat is az
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.05.19. 21:27:22
@Elpet: csak ez nem jobboldali-konzervatív világkép.
csak az akar lenni. csak ezt szeretné láttatni magáról.
de történni nem fog semmi.
ezért csak kutyaugatás. de az a kutya amelyik csak ugat, de nem harap mikor kéne: selejt. és a történelem szemétdombjára való,
mint a tanítómestere.
csak az akar lenni. csak ezt szeretné láttatni magáról.
de történni nem fog semmi.
ezért csak kutyaugatás. de az a kutya amelyik csak ugat, de nem harap mikor kéne: selejt. és a történelem szemétdombjára való,
mint a tanítómestere.
Az utolsó 100 komment: