Novaja Ekonomicseszkaja Polityika
2010. május 29. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Novaja Ekonomicseszkaja Polityika

  Ma délután nagygyűlést tartott a Fidesz-KDNP a régi jó bulik helyszínén, a Kossuth téren. A tömeget a Balázs Fecó-Varga Miklós-Palcsó Tamás drímtím melegítette be egy remek dallal, ami, ha jól emlékszünk, az összefogásról meg egy új világról szólt. Ezután Semjén Zsolt következett, aki szó szerint ugyanazt a beszédet mondta el, mint a kettős állampolgárságról szóló törvényjavaslat általános vitáján, egyedül svéd tesóját nem említette.

  A KDNP öklét a Hazámhazámtemindenem követte, majd Kósa Lajos beszélt, leginkább arról, hogy mekkora köcsögök a budapestiek, de már csak őket kell megtéríteni, s az egész ország rendben lesz.

  Kósa után aztán gyermekek szájából felhangzott a Parasztkantáta (vagy valami hasonló), és elérkezett a várva várt pillanat: Orbán Viktor újra miniszterelnökként lépett hívei elé. A beszédéből két momentumra emlékszünk. Egyrészt, a Nemzeti Együttműködés Rendszerében tisztelni kell majd a nőket - hogy pontosan miért is, arról nem volt szó. A másik fontos pillanat az volt, amikor Orbán Mao Ce-tungot idézett, miszerint nem babazsúr az, amire készül.

  A rendezvény végén Ferenczi György és a Rackajam játszott, ami Pataki Attilához képest remek választás volt a szervezők részéről.

  A téren egyébként kétmillióan voltak, sőt Grespik Lászlóval együtt kétmillió-egyen.

  Íme:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr242040677

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Itt vagyok, Főnök! 2010.05.29. 22:15:23

-Itt vagyok főnök! -Csengettem? -Ha nem, akkor a fülem volt! Főnök! A fiúk kérdeztetik, hogy mi volt az a kézcsók a Lendvainak? -Csak megelőztem! Azt hittem Ő akar kezet csőkolni

Trackback: Különbnek kellene lenni végre 2010.05.29. 21:52:12

Valaki szóljon végre Kósa Lajosnak és Lendvai Ildikónak, hogy a kampány véget ért. Hogy ma csak ünnepelni kell vagy éppen csendben búslakodni, ki hogyan érez, hétfőtől pedig nekiállni a tennivalóknak. Merthogy abból van bőven. Kormányon és ellenzékben ...

Trackback: Nem babazsúrra készülünk 2010.05.29. 19:54:42

avagy a beszédek összefoglalása egy mondatban + a nap képe Nagy, ünnepélyes beiktatási ceremónia volt ma délután a "visszafoglalt" Kossuth-téren. Látom magam előtt, holnap kifordult gyomorral, öklendezve fröcsög majd a

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bell & Sebastian 2010.05.29. 18:14:53

A Dreamteam ismét a régi fényében ragyog!

Heil! :)))

countrystudy 2010.05.29. 18:17:01

Viktornak elbicsaklott a hangja az utolsó mondatnál.

Αρχων (törölt) 2010.05.29. 18:21:57

Mao-t idézni... nem rossz, tudtam, hogy fog még valami újat mutatni.

flippant 2010.05.29. 18:27:55

A képek eredetileg egy MSZP majálison készültek csak utólag photoshoppal átszerkesztették a pártlogókat.

Zetek 2010.05.29. 18:27:58

Néha nem kaptok hányingert, amikor a tükör előtt ellopakodtok?

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.05.29. 18:35:52

Az a kommunistás póló mennyire igaz még annyi év után is...

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.29. 18:44:52

Hozzál még egy befőttet!

Asszem lesz min dolgoznia a fidesz píárnak, hogy ne legyen kvázi nyugdíjas klub minden rendezvény mszp módra.

Thulsa Doom (törölt) 2010.05.29. 18:54:39

Azért az utolsó tíz év nem múlt el nyomtalanul. Eléggé leromlott az emberanyag. De a Tesco-szatyros mamikák legalább jól szórakoztak. Remélem legközelebb Fásy Ádám is fellép, a jelenlevők legnagyobb örömére.

mistertwister 2010.05.29. 18:56:27

Szép, polkorrekt válogatás! Látva a képeket, asszem vége van az MSZP-nek mindörökre: hát mindenki itt van, aki korábban a szoci majálison volt... :)

S.P.Q.R. 2010.05.29. 19:03:56

Komolytalan, tartalmatlan és értelmetlen blog. Tényleg csak ennyire telik? Hogy prosztózzuk a közönséget? Csalódtam a Mandinerben, hogy ennyire prosztó.

pelikán* 2010.05.29. 19:12:12

Azért nem látni sok jó csajt és kisportolt srácot, mert ma mindenki az ilyenkor szokásos Kinizsi 100-as teljesítménytúrán van. Ami ugye 102 km.

egrized 2010.05.29. 19:24:51

@S.P.Q.R.: egyetértek. ki ez a suttyó, aki ilyen blogot ír?! tudom, hogy állandó szerző(k), de ez az írás totál gáz.
tóta w.-vel egyenértékű, gratulálok!!!!!

Thulsa Doom (törölt) 2010.05.29. 19:34:50

@egrized: "Totál gáz"? Nyugi narancsfejű barátom! Ez a cikk csak egy fotoshop gyűjtemény. A felvételek igazából a Fásy-mulató és a május elsejei szoci majális alatt készültek. A Fidesz emblémákat csak utólag bótolta rá a gaz szerző.
Remélem most megnyugodtál.

Quintus Pontius Pilatus 2010.05.29. 19:40:32

„nem babazsúr az, amire készül”

Bizony, gyermekeim, itt már nem szarral gurigáznak!

almodhi 2010.05.29. 19:46:00

javul a mandiner...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.29. 20:01:10

Ez köcsög poszt lett, kínai trágárok!

A képválogatás direkte szopóágra megy,

az meg nem igaz, h csak két figyelemre méltó volt OV beszédében.

Most vagy süketek vagytok, vagy féleszűek, vagy ott sem voltatok

tevevanegypupu 2010.05.29. 20:08:59

Nem kell a kepek miatt mergelodni, ilyenek vagyunk, ez van. Igy latszatra tokmindegy, hogy mszp vagy fidesz osszejovetel, a kozonseg oreg, rosszul oltozott, szegenynek latszik es nehanyan meg hulyenek is. Nagyon de nagyon sokat kell meg fejlodni, hogy polgari kozonseg legyen belolunk, ez ami most van, egyelore iszonyatos.

plastik02 2010.05.29. 20:34:45

tényleg ilyen volt a közönség. (jó mondjuk a képek alapján 10 méterre álltam Kálmánéktól).
jó csajok egyébként a periférián voltak, nem mentek be a tömegbe.

WonderCsabo 2010.05.29. 20:39:49

Srácok, nagyon eltúloztátok a cinizmust.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.29. 20:42:40

@plastik02:

Nem ilyen volt. Pár perce láttam egy felvételt a Duna Autonómián.

@WonderCsabo:

Egyetértek. Ezért mondtam én is: ez köcsög poszt. (Nem a szerzők, hanem amit leraktak az asztalra.)

Remélem, lesz majd egy reálisabb is erről az eseményről.

plastik02 2010.05.29. 20:51:35

@malacz69【ツ】rettegés elemző: igen, bocs nem ilyen volt. én hülye a helyszínen a szememnek hittem, de szerencsére a média itt van, hogy korrigálja a csőlátásomat.

Steve the Great 2010.05.29. 20:57:44

@malacz69【ツ】rettegés elemző: Mondjuk a szoccer összejövetelekről is hasonló stílusban tudósítottak. Legalább pártatlanul cinikusak, vagymik.
Viszont azt gondolom, a fideszt nem lehet azzal vádolni, hogy negatívan torzít saját magával szemben, így nézzük meg a náluk közzétett fotókat: fidesz.hu/index.php?Cikk=151080 Kb. ott is ilyen az fiatal-öreg arány a közönségben.

Steppenwolf 2010.05.29. 21:01:25

@malacz69【ツ】rettegés elemző: A közvetítésben szándékosan mutattak fiatal jócsajokat és nem a "Viktor Szeretlek"-táblás néniket. Az már nekik is ciki lett. Onnan egyébként nekem is az jött le, hogy végre nem nyuggermajális.
De ettől még ugyanúgy, többségében 40 fölöttiek csápoltak. Ez nem LMP-gyűlés.

Egyébként ahogy én is, úgy a hozzám hasonló fiatalok többsége sem érzi igényét arra, hogy ilyen nagygyűléseken megjelenjen, még ha oda is szavaz.

Steppenwolf 2010.05.29. 21:04:16

@Steppenwolf: Egyébként a rózsaszín rucis csajszit, ha olyan jó előröl is, mint hátulról, akkor sunáznám. :P

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.29. 21:13:05

@WonderCsabo:

"Srácok, nagyon eltúloztátok a cinizmust."

SZVSZ pedig pont ez adja KK/TT hitelességét, jut mindenkinek a jóból :)

@Steppenwolf:

"Egyébként ahogy én is, úgy a hozzám hasonló fiatalok többsége sem érzi igényét arra, hogy ilyen nagygyűléseken megjelenjen, még ha oda is szavaz."

Hát ja, a kirendelt csápolás inkább szocreál hagyomány, ámde az utóbbi pár év tükrében felvetnék egy gondolatot: ha valami ELLEN kell tüntetni, vannak fiatalok, ha VALAMIÉRT kell tüntetni, akkor meg inkább öregek.

Avagy tényleg ennyire durván elöregedik a társadalom.

WonderCsabo 2010.05.29. 21:17:11

A fiatal-öreg arány télleg ilyen volt, de azért picit túlzásba mentünk a prolikkal és szeretünk Viktorokkal. Az egész Fidesz szavazótáborban megnövekedett a nyugdíjasok, és aluliskolázottak aránya. Ez annak tudható be, hogy a Fidesz eléggé gyűjtőpárttá vált, és az tradicionális szavazóbázison kivüliek is jöttek be. Sok fiatal meg átpártolt a Jobbikhoz.

Persze egy ilyen gyűlés a szavazótábori arányhoz képest torz képet mutat, hiszen ilyenekre főleg a ráérő nyugdíjasok mennek el, meg a fiatalokat nem is érdeklik. Ettől függetlenül szerintem 8 éve azért jóval több fiatalabb volt kint.

WonderCsabo 2010.05.29. 21:18:19

@Herr SturmLiberator: Nem, azért ennyire durván nem öregszik, de sajnos tény, hogy öregszik meg fogy. Pl.: 1990-ben 800 ezer gyerek volt, most 430 ezer...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.29. 21:23:19

@Steve the Great:

Végig néztem a linken lévő képeket sorban, és valami egészen más hangulat jött át, mint ebből a posztból meg amit a televízióban láttam.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.29. 21:24:24

@WonderCsabo: importáljunk svéd modelleket, szó szerint :)

Redcap 2010.05.29. 21:37:41

Ejj, gondolom az MSZP majálison készült nyugger képek miatt nem hőbörgött így a tisztes közönség. Ez van emberek, minden pártban vannak gáz arcok. Minél nagyobb a párt, annál több. Azt hittétek, hogy csak az MSZP és s Jobbik kiváltsága a prolik és az ősmagyarok? Nem, a Fidesznél is vannak ám érdekes arcok, esetünkben a fanatikus Viktor rajongók.

gramercy 2010.05.29. 21:50:11

ez volna a magyar polgarsag, hej!

a ketmillios mondat ironia, gumicsont vagy a fidesz egyik hazugsaganak beismerese?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.29. 21:55:08

@Redcap:

Az MSZP majálisán lévők 8 év elbaszott kormányzás után mennek oda rajongani Horváth "ingyenes BKV" Csabáért, akik pedig ma voltak ott a téren, azok közül sokan 8 éve várnak arra, h újra jó legyen magyarnak lenni, bármilyen patetikusan hangozzék is ez. Ezért nem érzem jogosnak a párhuzamodat.

Perselus Piton · http://www.weirdhungary.blogspot.com/ 2010.05.29. 22:04:02

Az a fából ácsolt T-betű a szép új világra utal?

Chicano 2010.05.29. 22:08:34

A poszttal nincs bajom, lehet hogy az ilyen bulik tényleg főleg a nyuggereket vonzzák. Nem tudom, nem voltam ott. (De egyetértek avval hogy hogy ha már FIDESZ nagygyűlésre járnak a nyuggerek is akkor tényleg lőttek a kommancsoknak.)

De az igazán szomorú hogy már ide is beszabadul az a sok frusztrált ballib köcsög akikkel mostanában tele van a a magyar blogszféra. Megjelenik az Index címlapon valami értelmetlen fikázó blog egyből ugranak rá mint tyúk a takonyra. Nekik egyébként is mindenről a Zorbán jut eszükbe, most meg hogy így elbánt velük meg a pártjukkal a sors így élik ki a frusztrációjukat. Szomorú hogy már ezen a blogon is ők tobzódnak. A minőségért aggódva jobban örülnék ha ritkábban kerülne a Mandíner az Index címlapjára.

azAttis 2010.05.29. 22:18:21

Az egyik képen az úriember póljáról a felirat amit Márai Sándor írt: "A kommunizmus megbukott, minden értelemben. A kommunistáktól még nehéz lesz megszabadulni, mert senki sem olyan veszedelmes, mint egy bukott eszme haszonélvezője, aki már nem az eszmét védi, hanem a zsákmányt!"

Ezt Márai 1947-ben írta. Utána "elfelejtették" őt és a műveit is mert az osztályellenségé nyílvánított polgárságot képviselte.

Elég pontos és tömör mondatok. Megragadják a lényeget. Elvtelen, cél nélküli emberek a zsákmányszerzés közben letaposnak mindent.

Reméljük ezek a harácsoló latrok, akiknek köszönhető, hogy az ország morális/gazdaségi mélypontra és egy ponton a pénzügyi csőd szélére került, sorra megkapják a megérdemelt lehetőséget a börtönwc pucolására :)

Fontosnak érzem, hogy Orbánéknak van világos küldetéstudata és célja a nemzet érdekében végzett kormányzati munka. Összeségében aki még képes remélni az egy csepp bizakodással nézhet előre.

Aki meg már a végletekig cinikus azt is vígasztalhatja, hogy legalább nem azt kell hallgatnia, hogy "el lehet innen menni" :)

Obszerváló 2010.05.29. 22:19:34

A Tesco-szatyros néni az Orbán transzparensel telitalálat.
Remélem akkor is készülnek majd képsorozatok amikor pár hónap múlva jórészt ugyanezek az emberek ugyanitt fogják teli torokból kiabálni hogy Orbán takarodj!

WonderCsabo 2010.05.29. 22:21:57

@Herr SturmLiberator: Svédországban még szarabb a helyzet mint itt. De nem gond, mert kárpótolják bevándorlókkal.

Malmőben ezer diák közül középiskolában 3 svéd. A többi bevándorló.

borovi 2010.05.29. 22:22:14

@Chicano: A legszomorúbb meg az, hogy minden posztnál van valami szánni való "frusztrált ballib köcsögöző" majom, aki azt képzeli, hogy ő hordja a zsebében a Bölcsek kövét, s ennek megfelelően osztja maga körül az észt.

WonderCsabo 2010.05.29. 22:23:16

@Herr SturmLiberator: Ott még szarabb a helyzet mint itt, de nem baj, pótolják bevándorlókkal. Malmői középiskolában 1000 diák közül 3 svéd, többi bevándorló.

f.m.j. 2010.05.29. 22:24:23

@malacz69【ツ】rettegés elemző:

A mandinerék LMP-sek lettek :):)
ezt már rég gyanítom

A végén a Ferenczi Gyuriék zseniálisak voltak, a Balázs Fecóékról lemaradtam hál'Istennek, gondoltam is, hogy de jó, hogy nem valami eddás szar van megint, ezek szerint olyan volt az eleje...
De a vége..., nagyon kedvemre való kis muzsika volt :)

Phxmike 2010.05.29. 22:25:44

Ez a poszt elegge nullasra sikeredett. Kep jo sok van szoveg.. plane meg ertelmes szoveg annal kevesebb.

De a kepek sem valami jok. Az oregekbol is a megfaradtakat kell mutatni vagy alig vartatok azt a pillanatot mikor leul valaki es szenvedo arcot vagva fotozhatjatok?

A masik veglet meg a krisztus-orbanimado image.
Jol belevalogattatok. Sajnalom ha ennek a blognak a szerzoi szamara csak ennyit jelentett a mai nap mint amit itt kepesek voltak osszehordani. Ugy gondolom tobbunknek ez egy szep nap szep alkalom volt.

WonderCsabo 2010.05.29. 22:26:56

Elnézést a dupláért.

Az Edda nem szar, csak az új albumaik. Régi számaik legendásak, mindenki ismeri és szereti őket.

f.m.j. 2010.05.29. 22:28:11

ja, és nem voltam kint, interneten csíptem el az utolsó 10 percet

Chicano 2010.05.29. 22:28:45

@Obszerváló: És ha nem, akkor mi lesz? Alternatívaként lesz majd néhány jó poszt mondjuk arról hogy hol fingott legutóbb a Rátkay Philip és annak kapcsán majd elvitatkoztok róla hogy a Zorbán mekkora egy mocsok állat. Óriási élmény amikor egy ilyen beírásból ki kell vadászni hogy vajon jobbikos vagy kommancs troll a szerzője. Az utóbbi időben nnyira egy platformon vagytok hogy nehéz első olvasásra eldönteni.

borovi 2010.05.29. 22:28:57

Azért az a narancs ruhás nénike húzhatott volna melltartót, nem akartam volna az orbánra meredező mellbimbóját látni...

Lordius 2010.05.29. 22:29:18

Ti csak hátulról mertek jó csajokat fotózni? :)

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.05.29. 22:29:40

én azt hittem, hogy ez egy komolyabb blog.

Pszt! 2010.05.29. 22:35:18

Szegény malacz_hosszúnevű.szenzorblog.akárki már érzi, milyen viselni a szopóálarcot. Most pár évig ti fogtok magyarázkodni a "rosszindulatú" ellenzéki támadások miatt.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.05.29. 22:36:45

Egyébként 8 éve ott voltam. Most fel sem merült bennem, hogy odamenjek.

f.m.j. 2010.05.29. 22:37:21

@WonderCsabo: lehet, de akkor is eljárt felettük az idő, és Pataky Attila csápolt ám mszp-s megmozdulásokon is... és a Ferenczi csapatához képest mindenképpen elmaradott (de ízlés dolga, arról meg kár vitatkozni, én is csak megemlítettem, hogy csodálkoztam, hogy végre jó zenekart hívtak)

WonderCsabo 2010.05.29. 22:37:56

@Bukowszky: Mire hitted? A gyűlésre, vagy a cikkre?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.29. 22:42:18

Azért volt egy pillanat, ami egy kissé túlzás volt. Amikor a kormánytagok és parlamenti képviselők bevonultak, gyermekkórus énekelte ezeket a sorokat:

"Ti megváltó királyok,
akikben hinni jó!
Hány magyar élt e földön?
Az hány száz millió?

És hány fog még születni,
az mennyi milliárd?
E népet Szondi őrzi,
s az ötszáz walesi bárd."

(A Milleniumi óda, Szőcs soraival)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.29. 22:43:21

Azért volt egy pillanat, ami egy kissé túlzás volt. Amikor a kormánytagok és parlamenti képviselők bevonultak, gyermekkórus énekelte ezeket a sorokat:

"Ti megváltó királyok,
akikben hinni jó!
Hány magyar élt e földön?
Az hány száz millió?

És hány fog még születni,
az mennyi milliárd?
E népet Szondi őrzi,
s az ötszáz walesi bárd."

(A Milleniumi óda, Szőcs soraival)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.29. 22:47:51

@Pszt!:

Egyelőre a szopóágon ti vagytok, idióta maszop trollok, én meg csak röhögök, ahogy vinnyogni fogtok mindenen.

"Most pár évig ti fogtok magyarázkodni"

magadból indultál ki, magyarázkodtál is rendesen a 8 év elbaszás miatt, mi?

UrsaMajor 2010.05.29. 22:50:09

Mi a baj a poszttal? És mi a baj a képekkel?
Gondolom senki nem hitte azt, hogy 2/3-ot csak és kizárólag Martonyi vagy Schmitt kinézetű szavazókkal el lehet érni. Ezek (is) vagyunk mi magyarok, a három harmad. Akinek ez ciki, az válasszon magának egy elit pártot. Legfeljebb nem lesz a "győztesekkel".

okostojgli (törölt) 2010.05.29. 22:55:55

@azAttis: "Reméljük ezek a harácsoló latrok, akiknek köszönhető, hogy az ország morális/gazdaségi mélypontra és egy ponton a pénzügyi csőd szélére került, sorra megkapják a megérdemelt lehetőséget a börtönwc pucolására :)"

Világos küldetéstudat. Ja. A 13. havi nyugdíj és fizetés? Lesz, nem lesz? Áfa marad 25%, csökken vagy emelik? SZJA, TB-járulék?

Látod, a büdös komcsik ilyen apróságokkal foglalkoztak.

okostojgli (törölt) 2010.05.29. 22:58:56

@malacz69【ツ】rettegés elemző: "én meg csak röhögök"

A sínre kötözött ember mosolya lehet ilyen

bariga 2010.05.29. 23:03:11

néhány kedves, jómodorú, köcsögözős.. stb , aki ma egész nap mindenhová ír. Azért néhányan álljatok még egyszer sorba, ha látjátok, hogy ki van írva ÉSZOSZTÁS. Nem fog megártani.

baliquez 2010.05.29. 23:03:59

gyurcsánytakarodj = orbántakarodj

Nem a mosolyotokra áhítozik a miszterelnökúr, neki a hatalom kell, mert szerencsétlen azzal tud kompenzálni. Szabad sajnálni érte, lelkesedni szerintem majd onnantól érdemes ha elébb szíveskedik rendberakni amit a kutyabőrözős rákossal meg később a saját kormányával szanaszétbaszott.

Orbán személye és magas pozíciója egyébiránt Isten nemlétének a legmeggyőzőbb bizonyítékai között van, keresztvetős, törvénybe hülyén beleistenezős csicskapárt ide vagy oda. Tipikusan az a figura akinek mindent szabad adni, csak hatalmat nem, azért nem mert annyira vágyik rá.

olvasgatok 2010.05.29. 23:04:05

Szánalmas, hogy a cikk szerzőinek CSAK ENNYI "jött át" a mai napról.
Bizonyára ficánkoltak az elmúlt 8 évben, pláne úgy, hogy 9 és fél millió ember szenvedett.
El lehet innen menni! Szlovákiába, Romániába, Afganisztánba, Iránba, Izraelbe-USÁ-ba.

A szerencsétlen, szegény, tescós nyugdíjasokon röhögni: értékelhetetlen szellemi-érzelmi színvonalra vall.

Sokan vagyunk, akik bízunk a jobb, emberibb, tisztességesebb jövőben!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.29. 23:09:10

@olvasgatok:

Én nem is annyira a képeken tosztam fel magam, hanem ezeken a sorokon:

[Orbán] "beszédéből két momentumra emlékszünk. Egyrészt, a Nemzeti Együttműködés Rendszerében tisztelni kell majd a nőket - hogy pontosan miért is, arról nem volt szó. A másik fontos pillanat az volt, amikor Orbán Mao Ce-tungot idézett, miszerint nem babazsúr az, amire készül."

Valóban? Csak ennyi volt abban a beszédben?

Balack 2010.05.29. 23:11:37

hülye buzi komcsi volt aki ezt leírta, a képeket is úgy választották ki, h lejárassák az egész rendezvényt. faszfej gyurcsányisták vagytok, folytatok volna végig apátok lábán!

WonderCsabo 2010.05.29. 23:11:47

@malacz69【ツ】rettegés elemző: A megváltó királyok egyértelműen a régi nagy magyar királyokra utalt, gondolom ebben a szellemben rakták be a zenét, csak nem gondoltak arra, hogy sokan a mostani frakcióra gondolják a megváltó királyokat.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.29. 23:16:04

@WonderCsabo:

Feltűnt nekem, h Kerényi ott ült szegény Lévai Anikó mellett, aki nem volt túl vidám a társaságától. Arra gondolok, h ennek a ceremóniának a rendezésében része volt Kerényinek, és ő ugye mindenre (értsd: minden fasságra) képes Orbán-imádatában...
...sajnos...
...pedig csak a Jóistent imádjuk, ezt tudhatná.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2010.05.29. 23:17:18

Érdemes megnézni az egyenruhás tagokat. Ők a Nemzetőrség nevű gittegylet. Egy hűvösvölgyi bisztró törzsközönsége...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.05.29. 23:22:09

@malacz69【ツ】rettegés elemző: Kálmánék az indexhez akarnak átigazolni, ez volt a pályamunka. Onnan túl sokan csomagolták össze a bőröndöt, így van felvétel.

hercegnö 2010.05.29. 23:27:22

@Herr SturmLiberator:
ez az egyik legjobb fotógaléria erről a mai sajnálatos eseményről!
ime OVI intimszférája, megmutatja, hogy a fidesz busszal a tűző napra hodtott közönsége micsoda csiricsáré szedett-vedett hazafias-giccsgyűjtemény.
de nekik is van fejenként 1 db szavazatuk, és le is adták, erre most hálából le vannak szólva? d hát miért ciki az a sikkes kis teszkószatyor, az a kalligráf kidolgozású ájlávjúviktor felirat? olyan jól állanak ezeknek a totál üres életű nénik kezében!

vagy esztétikai kifogások vannak a zemberek ellen? ejnye-bejnye, pedig ők azok, akinek OVI visz színt az életébe. ezt az imádatot illene jobban megbecsülni: pl. elfogadni a nénik szívből jövő kézcsókját...

a szépek és a jóarcúak, a rendezetten öltözöttek és az értelmes tekintetűek ma délután olvastak, napoztak, kávézók teraszán üldögéltek, és (micsoda bűn) képesek voltak OVI-rólmegfeledkezve, saját szervezésben jól érezni magukat.
élejen a civil szféra!

iqlight (törölt) 2010.05.29. 23:33:35

Az lenne a ciki, ha az ilyen szardobáló blogoknak tényleg nem nagyon lenne mit írni, mert véletlenül valami megmozdulna az országban. Persze ezek és a hasonló FIZETETT politikai sárdobáló blogok sosem tűnnek el. Gratulálok nektek, és a megbízótoknak is. Előbb utóbb azért talán az index is rájön, hogy nem kéne titeket nyomni...

olvasgatok 2010.05.29. 23:53:28

hercegnő:
nem hercegnő vagy te, hanem csak egy ócska PROLI!
Esetleg libsi (még rosszabb).

Választékos jelzőim a cikk szerzőire is vonatkoznak.

Én sem fogok odamenni, amikor az internacionálét éneklitek, vagy a hanuka gyertyákat gyújtjátok.

Perselus Piton · http://www.weirdhungary.blogspot.com/ 2010.05.29. 23:53:50

hamar agyvérzést fogtok kapni, ha minden alkalommal, amikor valaki elmulasztja a Vezér és a Párt kötelező ájtatos tömjénezését, ennyire fölbasszátok az agyatokat...

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.05.29. 23:56:03

A schnauzert és nagydarab gazdáját élőben is láttam valahol a Bajcsyn... :)

Meg előtte néhány darabkáját ennek a fideszes birkahordának... :(
Máshol is írtam: nem akarom elhinni, hogy húsz évvel a gengszterváltás után visszatér a kommunizmus legundorítóbb fajtája. És a sok birka lelkesen béget hozzá. :(((

Peter252 2010.05.29. 23:56:53

Nem tudom mi a gond itt most??
Végre volt egy szép, vidám, felszabadult népünnepély, amikor nem gyurcsány és bajnai kordonai és rohamrendőrseregek voltak a Kossuth téren,...

Szép volt ez az egész, emelkedett, és bizakodásra ad okot..

Végre nem az okoskodó, hiperaktív, "európaian progresszív" Gyurcsányt láttam rángatózni, és hadonászni, vagy a pislogós, "válságkezelő" Bajnait komolykodni,...örülök hogy ezek a figurák eltakarodtak végre a nyakunkról, és látni nem akarom őket.

Szép volt ez a nap , felemelő, én örülök,..akinek meg nem tetszik, tessék a Gyúúúcsány Ferire szavazni, most úgy is kevesen vannak szegények, :))))

WonderCsabo 2010.05.29. 23:56:55

@malacz69【ツ】rettegés elemző: Kizártnak tartom, hogy Kerényi bmilyen dolgot is szervezett volna ezen a gyűlésen.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.05.29. 23:58:09

@Balack: te szerencsétlen seggfej! Én találkoztam ennek a csürhének jónéhány tagjával. Nem hinném, hogy pont a legrosszabb, legostobább alakokkal találkoztam. Merem állítani, hogy nem kellett válogatni, pontosan ilyenek vagytok mindannyian.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.05.30. 00:00:01

@Peter252: látod, ez az egyik legnagyobb baj az agymosott narancsos-csőcselékkel. Csak a más kárának, bajának tudtok örülni, semmi másnak. Ez sokat elárul a magyar átlag szellemi színvonaláról.

WonderCsabo 2010.05.30. 00:01:27

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:

Mindegyik párt szavazótáborában vannak ilyen és olyan emberek is. Balack barátunk pl. ilyen ember, ellentétben vannak olyanok is. Ha érted mire gondolok.

Egyébként ha megnézel egy videót MSZP majálisról, nem fogsz értelmesebb átlagszimpatizánsokkal találkozni, sőt. De az MSZPtől sokan átvándoroltak a fideszhez.

Peter252 2010.05.30. 00:02:26

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:

Akkor irány a Kapcsolat.hu,...olvasd Fletó progresszív blogját,...nekünk tetszik ami most van, nyertünk,..és igen,..bízunk Viktorban...:))))
És bizony, sikerülni fog, és 8 évig legalább mi leszünk hatalmon.

Perselus Piton · http://www.weirdhungary.blogspot.com/ 2010.05.30. 00:08:14

@Peter252: komolyan elhiszed, hogy ha az a gengszter lop éppen, akire te szavaztál, akkor te vagy hatalmon?

negeev 2010.05.30. 00:09:16

Sajnos, nem tudtam eljutni a rendezvényre.
Bizonyára, megint nagyon jó hangulat lehetett.
Mert azt senki sem tagadhatja, hogy nem szokott egyfajta barátságos légkör lenni a Fidesz-es rendezvényeken.
Függetlenül a megjelenő közönségtől.
:)

vizipipa 2010.05.30. 00:15:39

KK & TT
Az említett klasszikus (Mao Cetung) magyarul így hangzik:

A forradalom nem díszebéd, nem egy írásmű megalkotása, nem egy kép megrajzolása, és nem hímzés; nem lehet olyan kifinomult, olyan könnyed, illedelmes, olyan gyengéd, kedves, udvarias, tartózkodó és nagylelkű. A forradalom lázadás, erőszakos cselekedet, amellyel, amellyel az egyik osztály megdönti a másikat.

"Vizsgálati jelentés a hunani parasztmozgalomról" (1927 március), Válogatott Művek I. k.

OV a kormányprogram vitazárójában egyértelművé tette: nem a forradalom ezen definíciójára gondolt!

hunyuan 2010.05.30. 00:28:30

holnaptól(mától) szarkupac paraszt orbán felelős mindenért, természetesen..

slaci89 2010.05.30. 00:31:20

Teljesen fölösleges volt ez a poszt, a lényeg:
"Ott voltunk. Leszartuk az egészet. Nesztek kép."

olvasgatok 2010.05.30. 00:37:32

sixx anyádat is:
0.01 kommentedre kérdezem:
örülni a más bajának, stb.
Elfelejtetted talán, mit műveltetek 2006-ban fletóval és a naranxsos buktákkal?

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.05.30. 00:44:37

azért a fene se gondolta volna, hogy a reakcio.blog.hu utódját ilyen hamar lekomcsizzák :D

Devil 2010.05.30. 00:48:49

Szanalmas hogy valaki egyetertesrol beszel, kozben a programja (vagy injabb az amit program helyett csinal) kb arrol szol hogy fuj, fuj MSZP es forradalom igy meg ugy - ja hogy forradalomhoz ellenseg is kell, es akkor ugye az egyetertes mar csak a sajat szekertaborra vonatkozik...
Es ezt miert nem vettek magukra:
m.blog.hu/ma/mandiner/image/1005/nep/DSCF5828.JPG

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.05.30. 00:51:03

Nem kell meglepődni,az ingerszegény életmód,demszky falva levegője,a "soha vagy egyszer dolgoztam életemben egy jóízűt" életérzés ide vezet.

Prala 2010.05.30. 01:02:56

1. fos mandiner
2. nem vagyok fideszes
3. nem vagyok emeszpés
4. nem kötődöm semmilyen párthoz
5. ma Magyarországon a Fidesz az egyetlen életképes, európai politikai erő. aki nem hiszi az süket mint a f@szom
6. remélem jobb lesz pár év múlva
7. utálom a szocializmus és az összes maradékát. piacgazdaság rulez
8. a lila ruhás nő sunázable, de nagyon. pont jó irányba áll:P

Nyers Fa 2010.05.30. 01:12:42

Én nem értem a Fidesz szimpatizánsokat, négy évig nem zavarta őket, hogy az öszödi beszédből csak részletek vannak kiragadva, most meg zavarja őket, ha a Fidesz rendezvényből csak részletek vannak kiragadva! Mi a baj?

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2010.05.30. 01:23:25

B+ az a narancsruhás nő (teremtmény? óriás?) legalább 2,5 méter magas...
:D

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2010.05.30. 01:30:38

@malacz69【ツ】rettegés elemző: Nekem sosem volt roszs magyarnak lennem. NAjó , max fiatal koromban, mikor Viktor "apus" azt mondta az ördöggel cimborálok.

Fatal Error! System Halted! 2010.05.30. 01:59:34

@malacz69【ツ】rettegés elemző: nagyjából 1526 óta nem jó magyarnak lenni.

Csak sajnálattal teli szánakozással tudok tekinteni bármilyen párt, de legfőképp a fidesz egyes hiperszimpatizánsaira. Tényleg szentül hiszik, hogy jobb lesz nekik, mert Viki áll a kormányrúdnál. Tulajdonképpen valamennyire csodálatra méltó ez a hit. "Hiszek egy Viktorban..."

Bell & Sebastian 2010.05.30. 02:11:04

@tildy:):
Már ne haragudjon, de a soraiból minden épeszű nem analfabéta arra következtet, hogy ön látens vagy hús-vér zsidó.
Pogrommentes időszakban ez sosem volt hátrány, sőt!

Mondhatta volna egyszerűbben is - a tudat módosult jelzős szerkezet használatával.

Dzsangára fel! Kapja be!

Bell & Sebastian 2010.05.30. 02:27:45

@Fatal Error! System Halted!:
De egy nagy baromfi vagyol!
Eddig hol voltál ellendrukkerkém, he?
Kezd tele lenni a tököm a bináris-agyú informatikusokkal!
Caligula lovába is több szorult, (de nem buziból!), mint a híres szoclistás válságkezelőkbe!
Vissza, vissza! Kutyámájom!

Amit a Fidesz hyper-szimpatizánsairól írtál, az szóról-szóra igaz! :)

Wurlitzer Ádám 2010.05.30. 02:49:13

Mióta volt ez a választás, feltűnően megnőtt errefelé a hülyék száma. Ennyire ráérnek az ex-képviselő urak (és hölgyek)?

Bell & Sebastian 2010.05.30. 02:58:39

@Kínai & Trágár!
Most esett le, hogy a '21 -es orosz НЭП -re célozgattok, ami ugye a Szovjethatalom + villamosítás egyenlet ismeretlene.
Merítsünk tiszta forrásból:

"Однако противоречия НЭПа усиливали антинэповские настроения низовой и средней части партийного руководства."

ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F_%D1%8D%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0

Azaz a pártvezetés alsó- és középső szintjének ellenállása csak növelte a NEP ellentmondásait.
(Gondolom az atyjára, Buharinra utal az újmagyar buherálni szó)

Gyönyörű kilátások, pozitivista hozzáállás, gecik! :)))

Iustizmord 2010.05.30. 03:26:52

húbazz, nem ezt nevezte anno egy mdf-s politikus (Szabó Iván?) "borzalmas tagság"-nak? kádár népe, új vezért kaptál!

Frick László Emlékzenekar 2010.05.30. 05:00:40

Két benyomásom a 112-ből:
78.: A kékruhás nő. Mikor vetkezik már le a nők azt az illúziót, hogy a csípőnaci látványra kis popsit igéző méretei fölül LIVE! hájtottyadmányban folytatódnak? Le a csípőnacival és föl. föl a bugyioldalpántokkal! (Megfigyeltétek? a mai nők lefelé igazítják a pántokat...)

102. Fasza ez a cikk. Számomra azt rajzolja ki, hogy a fideszcsürhe maszopcsürhére emlékezteteő nevetségesöregnénik és rozoba vagy heresérves bácsik vagy hormonzavaros nemzetiérzelmű kriptofasiszták gyűlekezete. A cikk alapos áttanulmányozása után aszondom, majd a Jobbik megmutassa-ja, hogy milyen egy szép nagytömeg (ott van Dúró Dólyi, aki azért a feltünésiviszketeg gólyalábasnéninél jobb csaj) és ez az írás pedig, mintegy hermeutikusan, csak magábólkiindulóan elemezve kb Tóta Wé népnevelő ateista-propaganda cikkeinek a humorszínvonala.

Ilyennel kell fizetni a [indexrőlkiajánlós] címlapbérletért?

(Ezt majd olyan bedés túllövéssel cáfoljátok, hogy lefényképezitek magatokat egy 47 éves bakelittelefonnal meg ciklámen napszemcsiben, hogy kezetekben a Dohánygyár-ból a K-vonal)

nestrot10 2010.05.30. 05:16:02

Ez a kis rohadt gonosz törpe, 8 évig haknizott uszítani, most is haknizik az önfényezésért.... Már kiadta, hogy készítsék elő az alkotmány módosítások szövegét a jövő héten.... Hülye barom magyar Nép. most jön a fekete leves!!!!!!
Ez a kis szaros úgy megváltoztatja az alkotmányt, és a választójogi törvényt, hogy a hatalmat csak fegyverrel lehet majd elvenni tőle . Demokráviának vége! JÖN AZ IGAZI POLGÁRI FORRADALOM, akik időben észbe kapnak..!!!! Mindenkinek össze kell fogni aki észreveszi és ki meri mondani, hogy a Király...(mit király), a TÖRPE MEZTELEN!!!
ORBÁN TAKARODJ!

SzaGyu 2010.05.30. 05:20:24

Azokat kérdezem akik mindig-mindenhol szidják a (idősebb embereket) "nyuggereket" :
KI IS A FIDESZ SZAVAZÓBÁZISA?

Ezek az emberek vitték hatalomra az MSZP-t és ha nem mennek majd jobban a dolgok, 4 év múlva Ők viszik végleges bukásra a FIDESZ-t.

SzaGyu 2010.05.30. 05:29:32

@Frick László Emlékzenekar: Te aztán kulturált ember vagy. Írásodban szégyenteljesen hemzseg a helyesírási hiba. Szégyen.

zsebatya 2010.05.30. 05:32:28

Mind a cikk (megjelenésének puszta ténye, és a rendezvény, amiről e formában hírt ad, egyaránt), mind a képekről lecsorgó, mind a hozzászólásokból üvöltő nemzetállapot mélyen elszomorító.
VISZONT!
Húsz (vagy huszonöt?) évvel fiatalabbnak érzem magam!

lüke 2010.05.30. 05:42:29

a copyright az enyém:)
én írtam a TG elemezen
NER=NEP
ilyen ez a MO , idegen tollakkal könnyű:)

nestrotty 2010.05.30. 05:45:26

@nestrot10:
JÖN AZ IGAZI POLGÁRI FORRADALOM!

Jön bizony!
Készülhetsz a sittre, az elvtársaiddal együtt.
:D

nestrot10 2010.05.30. 05:48:21

@nestrotty: te meg a golyóra a seggedbe!!!

Ezek a már elhülyült és megvezetett nyuggerek a képen fogják elsőnek kiáltani hogy ORBÁN TAKARODJ!!!

nestrotty 2010.05.30. 05:54:46

@nestrot10:
JÖN AZ IGAZI POLGÁRI FORRADALOM!

Jön bizony!
Készülhetsz a sittre, az elvtársaiddal együtt.
:D

SzaGyu 2010.05.30. 05:55:17

@nestrotty: 2010.05.30. 05:45:26
Az "...elvtársaiddal együtt." Ebben a te szüleid, rokonaid is beletartoznak?
Olyan sokan vannak, hogy nem lesz elég időd ahhoz, hogy mindenkit meglátogass.

nestrotty 2010.05.30. 06:08:49

@SzaGyu:
JÖN AZ IGAZI POLGÁRI FORRADALOM!

Jön bizony!
Készülhetsz a sittre, az elvtársaiddal együtt.
:D

dr.kakaósbögre 2010.05.30. 06:09:08

azt a lilaruhás segget ha Fideszes ha nem,gyaláznám..:)

Valaki1 (törölt) 2010.05.30. 06:26:55

na.
eedig kapott az istenadta nép jó nagy szavakat és jó nagy cirkuszt.

most jöhet a kenyér.
de asszem ez nem fog olyan könnyen menni....

Frick László Emlékzenekar 2010.05.30. 06:34:32

@SzaGyu: Én is rajta vagyok a képek egyikén, a heresérves nyugger -oszt még csudálkozik Ön? Kúttúrembër először word-ben ír, helyesírásellenőrzővel, aztán a biztonság kedvéért jegyzettömbe másol aztán onnan másolja ki a kommentjét és akkor olyan szép, tiszta, megnyugtató és eredetimeglátású, mint az Öné.

nestrot10 2010.05.30. 06:43:42

Orbán már most intézi hogy a Kossuth téren legyen felravatalozva...a kis gonosz törpe:)
Na azon még többen lesznek...hogy meggyőzödjenek, hogy igaz-e..mert ez a ksi fity fasz képes akkor is hazudni:)

-vadvirág- 2010.05.30. 06:46:34

Lassan vállalhatatlan lesz számotokra ez a szerzőpáros, kedves Mandiner.

-vadvirág- 2010.05.30. 07:22:11

@malacz69【ツ】rettegés elemző: igen, ezen én is mosolyogtam:) Bár ha Boros és Bocskor lehetnek királyok meg istenek, akkor elfogadhatjuk ezt is:)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.30. 07:42:02

@hercegnö:

"közönsége micsoda csiricsáré szedett-vedett hazafias-giccsgyűjtemény."

Ácsi-ácsi. Ezzel az erővel akkor lehet kezdeni prolinyuggerezni az mszp közönséget is stb.

A közéletnek meg pont az a szépsége, hogy a nép esetleg eldönti maga, kinek csápol: jobbnak, balnak, vagy rocksztárnak, vagy senkinek. Bármelyik opciót is választja, nem érdemes emiatt lehülyézni. Pláne nem fene haladó demokrata szemszögből :)

Ui: talán azért van sok nagyi a különféle pártrendezvényeken, mert "a szépek és a jóarcúak, a rendezetten öltözöttek és az értelmes tekintetűek ma délután olvastak, napoztak, kávézók teraszán üldögéltek" és szartak a politika mellett a nagyszüleikre is...

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.30. 07:44:43

@nestrot10:

"Orbán már most intézi hogy a Kossuth téren legyen felravatalozva"

Nos, egyelőre csak Bajnai hozott létre alapítványt saját öröksége gondozásának érdekében: www.hirextra.hu/2010/05/29/bajnai-alapitvanyt-hoz-letre/

magyar-magyar szótár 2010.05.30. 07:50:27

@-vadvirág-: Nekem másfél órámba került, mire leesett, hogy Kínai és Trágár urak a jógyerek, azaz az iondexes újságírásnak egy szinte kis magos-iskoláját készítették el. Aki ezt átnyálazza, megtanulja, hogyan kell a dudát fújni.
Innen az a kérdés:
Li rúgdossa föl vasárnap hajnali 7 ill hétköznap éjszaka 5 órakor a címlaptündért azért, hogy a TGE agitációs propaganda blog újságát fölpincsizze?
Mer a címlap így csak eggyel, kizárólag a TGE-vel szokott frissülni. Esetleg még Homár-ra emlékszem (lehet, hogy a címlaptündér a Homár blogtitkárnője? :)) )

Szóval jógyerekek, ezt a "blogbejegyzést" kimenteni, lekopírni módszertanilag és hajrá!

A rosszgyerekeket emlékeztetném, hogy 2006-ban, amikor bezzeg a jóerők diadalmaskodtak, a pimasz index hasonló hangvételben ábrázolta a maszopos sörvirslista nyuggereket.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.30. 07:54:26

én úgy tudtam, hogy naggyábúl a gimi vége felé kínosnak szokták érezni a szerepüket a "nekünk van a legjobb dumánk" srácok. meg talán akkor vicces utoljára, hogy nagyokat kacagunk a köcsög átlagmagyaron, ököllel az arcába vágunk, vagy felgyújtunk egy részeg homleszt.
ez a poszt szellemtelen és aljas.

Italo Balbo 2010.05.30. 08:03:21

Nem értem a Fidesz-rajongókat. Büdösek a szavazótársak? Most akkor hogy lesz itt nemzeti együttműködés, ha a Fidesz-szavazók már egymást is szégyellik?

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2010.05.30. 08:20:52

@Italo Balbo:
Nagyon úgy fest.
Egy keményen fideszes blogon, a szerzőket és egymást szapulják a fideszesek, mert nem tartják eléggé fideszesnek. Pont, mint a kommunista párt volt anno...

nyg 2010.05.30. 08:33:08

A poszt nem annyira a rendezvényről (az csak ürügy), hanem Tóniék lelkületéről szól. Persze ez máskor, másoknál is így van, de az öncél most nagyon "kidudorodott", hogy mást ne mondjak.

öcsi55 2010.05.30. 08:34:31

Hőlgyeim és uraim!

Irhattok bármit,akkor is a Fidesz az ÁSZ,befogja bizonyítani,hogy az is marad.Nehéz beletőrődni,de ez van!!

S.P.Q.R. 2010.05.30. 08:37:52

@nestrot10: Barátom, te nagy bajban lehetsz, hogy nem vagy képes civilizált stílusban és olvasható tartalomban önkifejezni. Vagy csak akkora a jelentőséged, úgy általában, mint egy szolidan kicsusszanó szellentésnek. Jó dolog ez a blogozás, bizonyára. Pár percre nagy gyerek lehetsz te is. Most azt hiszed, jól odatetted magad, sokadjára. Hogy kemény csávó vagy. Pedig az a híg hasmenés, amit szavakba igyekszel rakni, sajnos kizárja ezt.

GyF. vonagló, idegbeteg ordítozásai a parlamentben nem volt elég? Ahogy Orbán felé fordulva kiabált, hogy nincs másik gazdaságpolitika? Nem volt elég a hatásvadász módon összeroskadó, kifordított zsebekkel odaálló ripőkből? A síró, bőgő, elcsukló hangú, pojáca Gyurcsányból? Aki évekig képtelen volt agyilag felfogni, hogy ha valaki elkúrta, mint ő, akkor takarodik szépen? Ha van ember, akit a politika és hatalom súlyosan megbetegített, mentálisan lenullázott, az GyF. Kár, hogy a Lipótot éppen az ő szemkilövetős, gumilövedékes, békés embereket brutálisan összeverető, törvénytelen regnálása alatt zárták be. Ott lenne a helye az ilyennek.

Ennyit a kommentjeidhez, neandervölgyi.

gaga 2010.05.30. 08:48:09

Ez már nem a Bibó szakkolesz törzsgárdája, he-he.A tömegpártosodott Fityisz is megkapta azt a törzsközönséget, amelyik először a madöfnél, utána meg a maszopnál nyomult. Nekik kell megfelelnie, ha meg akarja őrizni a támogatottságát. Ennyit a magyar progressziórul:))))

nestrot10 2010.05.30. 08:53:40

@S.P.Q.R.: Te barom..ez egy Hörcsögtosznádi falugyűlésre elegendő hozzászólás... volt. Egyes...leülhetsz ( 15 évre)..hehehehe

nestrot10 2010.05.30. 08:55:28

Még mindig a Gyurcsánytól rettegnek a szar Fityiszesek. hehehehe....állandóan ezt szajkózzák .. na ja az Orsós beléjük verte mit kell mondani:)

magyar-magyar szótár 2010.05.30. 08:55:47

@Grift: Grift, nekem másfél órámba került, amíg rájöttem, hogy ez a 2006-os index ünneplés pastiche-ja. Ebből lehet megtanulni az indexes stílus csínját és a bínját is.
Szemben azonban egyesekkel, akik a taslaseggű lilaruhásra buknak én a tetovált fotós csaj csunnyáját lesném meg, mekkora a párhuzam a fülcimpa és a labia minor -mérete között?
Szóval fellélegeztem, nagy francok ezek a Tóniék. Akik ezt a stílust megtanulják, beállhatnak 847-848-iknak, ha lesz A Dohánygyárban üresedés.. mondjuk egy negyedállás a Homár -blogban.

loláb 2010.05.30. 09:02:43

Hú, az a tetkós csaj nagyon vagány.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.30. 09:04:52

@magyar-magyar szótár:
tudja én úgy vagyok ezzel, -és fogalmam sincs milyen az index stílus, csak a címeket szokom ottan olvasni- az erőszak és a büntetés feltétlen híveként, hogy ha van esze viktornak, akkor egy kicsit putyinizálódik. és móresre taníttatja a firkászokat.
még írtam néhány gondolatot, de mán megszóltak, hogy bántom a blog szerzőit, így aztán töröltem :)

S.P.Q.R. 2010.05.30. 09:11:21

@nestrot10: Te szerencsétlen. Mehetsz te is a Lipótra. Egyre többen vagytok.

2010.05.30. 09:19:51

Végül is megcsinálták, szerintem jó ötlet volt, hogy megünneplik. Ezért dolgozta éveken át!Most van nekik a karácsony! Azzal egyetértek, hogy a sorokból lesznek sokan, akiket rá lehet majjd venni, és kevésbé ilyen pátoszosan, hogy fogják skandálni, Orbán takarodj. Én erre adok kb. 1. 5 évet. Mert ez első félévben még lehet mondani, hogy Mari néni ez és ez van, kérem a türelmet, de utána már nehéz lesz.

Ugyanakkor a kommunizmus is nehezen bukott meg és vannak emberek akik mindig imádják Sztálint...szóval ha jó bebetonozza magát és lesz mellette egy Foché v. Haynau (márpedig Pintér megvan), lesz itt rend és fegyelem. S kőtörés a bánya konzorciumban, akiknek nem tetszik...

Frick László Emlékzenekar 2010.05.30. 09:22:12

@Prala: A biciklis csaj jobb, és sajnos ennek a pöffeszkedően sznob álatt magyarszótárnak igaza van: a tetovált fotóscsaj, na, az való sunázni.

Frick László Emlékzenekar 2010.05.30. 09:26:51

@Grift: Remélem nem arra gondolt uram, hogy efféleképpen
larussophobe.files.wordpress.com/2009/10/20_3620politkovskaya1.jpg

modernizálja a koporsóbéli outfitjét!!

Frick László Emlékzenekar 2010.05.30. 09:30:40

Amúgy különben ez a NEP-ezés is megérne még egy másik kanyart. Mertugyanis, pont, ami eddig vót, avvót a NEP. gyerekek, ne hűjjéskeggyünk mán, ha Orbán Kádár (és Rákosi, Múszollinni meg Gömbös GYula) AKKOR ugye EDDIG volt a Refómmok Fénye a gazdasaag Ut-jan és most a mindenromlás, a setétseggek, a bórzalmak gyönek el, nemhogy NEP.

2010.05.30. 09:31:09

@nestrot10: azé' írjá' az elvtársaknak is, hogy ugyan hol lapulnak most? És az, hogy a kis törpe megcsinálta azt (polgári körök, bázis kiépítés, odatartozás élmény adása), ami a maszopnak készen volt (pártszervezetek), és nem gondolt rá, nem gondozta, sőt! Mi sem volt természetesebb, hogy ezek voltak nekik, aztán amikor ezeknek az embereknek magyarázkodni kellett, hogy te szemét komcsi, mit csinál a fletó, akkor tökéletesen szétverte ezeket, mert az elkúrtuk-öregecskefeleséglecserélése-szauditerrorristafocista-szlogen az ott lenn fájt nagyon. Tömeges kilépések voltak, és feladása annak, hogy b+ feltó, ha te ilyen kurvára okos vagy, old meg magad! Sikerült neki. Bajnainak hálás lehet a maszop, mert ha feri marad, még ennyien se szavaznak rájuk. Mesterházy Miklós meg egy nagy 0 kétszer áthúzva, Ildi néni meg menjen más nyugdíjba. Erre voltak képesek, hogy 20 év alatt egy egyéniségének egyetlen elemétől, a szakállától megfosztott puhatestűt és egy öregecske ideológust biztosítottak a jövő számára...Magáért beszélt a szavazási arány. Orbántól meg nem lehet elvitatni, megcsinálta azt, amire senki se hitte, hogy képes lesz újra felállni: 2/3 és valóban övé lesz a mennyeik országa. Ezt érdemnek nem betudni neki: nem józan gondolkodásra vall.

Google 2010.05.30. 09:35:14

Megértem vörösék/kurucék elkeseredettségét. Magam alatt voltam én is 2002-ben, lassan gyógyult a seb.
Mégis, szép idők voltak azok is - a maguk módján -, a nagyon nagy baj az, hogy egy ország látta a kárát ennek a nyolc évnek.
Nekünk is azt mondták, mást mi sem mondhatunk: tetszettek volna jobban/inkább kormányozni, s akkor most nem lenne savanyú a szőlő!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.30. 09:35:24

@Frick László Emlékzenekar:
nem, dehogy! a gyilkosságra nincs joga az embernek.
jó nagy verésre gondoltam :)

Frick László Emlékzenekar 2010.05.30. 09:36:41

@www.Bisex.hu: Ez csak Szily Lászlós címlapról beszopatós trükk volt, Grespik nincs, de beszoptad, hehehe. Aki már nem fér el a Szily László Genyóakadémián, az tanulhat most már itt is, ingyen! Te fasza farvízevezős vagy, a szex jó cuc a kattogásmarketingben, de polpancs mégjobb. A taktika az, hogy egy nyírták!-NEM!-vágták kommentvihart kell kirobbantani és majd amikor visszaébrednek Tóniék a Kóma című film forgatásáról, de jókat fognak röhögni rajtunk, hogy bekaptuk nekik (kb 8-9000 kattogás) Neked mivel jön össze egy napra ennyi?

Azonkívül az indexc kattogásmarketingje ilyen, még a Konzervatórium is nekik hajtja a hajtányt, tudod, hajtány, ha HÚZod ha TOLod a kart, akkor is hajt.
Ez olyan bonyolult, hogy a Népszabadságban az index jobbratolódásáról beszének, a MH-ban meg balratolódásáról,
holott az index Bajnainak, Gyurcsánynak és más elvtelen spekuláns geciknek hajt és semmilyenoldaliság jellemzi a népszopatásoön kívül.

Persze innen az a bonyolult, hogy akkor mért gecizte Gyurcsányt az index 2009. ápr 10 után, hát azért, mert akkor az volt a cél.

2010.05.30. 09:37:54

Legjobb kommentem elveszett...:((( Mindegy lényege az volt, hogy fletó csak a pártja tagjait (a népét) nem kérdezte meg a nagyívű baromságai elmondása után, hogy fáj e nektek? (Öregecske feleség, arab terrorista focista, és főleg az elkúrás - itt TÖMEGEK léptek ki a pártból azzal, b3 feri, csináld akkor egyedül!)
Orbán érdeme, hogy padlóra küldték - magának is köszönhette - és 8 évébe került ugyan, dolgozott, mint állat, de meg van és megérdemelte. Ezt nem lehet elvitatni tőle, aki ezt teszi, az vak vagy nem józan.

2010.05.30. 09:40:11

@Letícia: no mégsem, a blogmotor miatt kétszer mondtam el. Bocsi!:I A blogmotor mongyon le!!!!:)))

Frick László Emlékzenekar 2010.05.30. 09:42:18

@Grift: Ön nem tanult a Kármán Irénért Tüntető Menet -ből.
A magyar olajbűnténytényfeltáróoknyomozóújságíró még akkor is ááááááldozat, ha leszopja az olajmafiózót.

Mit akar Ön megnevelni az újságírókon, amikor az Élet és Irodalom szerint megszüntek az okok meg tények még 2004. év végén. Majd most! Majd most lesznek, ne féljen, annyi tény meg ok lesz, hogy csuhájj!

Az újságírókat nem nevelni kell.
Na, megyek megetetem a disznókat.

Az újságíró is ember, icinykepicinyke egzisztenciálisfélelmei vannak és nagyon haragszik azokra, akik miatt kevesebb lehetne a honor. A paradox az, hogy Orbánék miatt most sokkal több honorja lesz a jógyerek újságíróknak.

Google 2010.05.30. 09:46:18

@Frick László Emlékzenekar:

Tudja, ez a Piac. A Vad Piac.
Azt adják el, ami éppen akkor a legjobban fizet.
Hosszabb távon lesz csak probléma, mert ha minden a máé, mi marad holnapra?

Snakeins 2010.05.30. 09:46:25

Hihetetlen, hogy ebben a kurva országban ennyi ember vágyik láncra és korbácsra, mint ez a fideszcsürhe.
Meg is fogják kapni a cigánydiktátortól.

marós 2010.05.30. 09:46:51

Mindenki azt ír amit akar,demokrácia van, A szoc-lib rezsim, és firkászai, a lakájmédia talpnyalói 12 éven keresztül, hazugsággal szidalmazta a fideszt, az eredmény: megutálták a szoc-lib rezsimet a szekértolóikkal együtt, a fidesz-kdnp szövetséget meg 2/3. s többséggel hatalomra emelték. Ez történt.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 09:48:40

@S.P.Q.R.:

Sztem nestro10 fideszes, és azért ír ilyeneket, mert ezzel a kontraproduktivitással szeretné növelni a Fidesz és Orbán táborát

@Grift:

Teljesen igazad van a poszt kritikáját illetően.

Mondom: az a nyugdíjas vigyorgó, aki 8 év elbaszott kormányzás után is ott csápolt az ingyenjegyet ígérő HCS-nak, az nem ugyanaz, mint aki 8 évet várt arra, h eltakarodjanak fletóék, és most kiment, h megünnepelje Kövér új frizuráját.
Aki a különbséget nem látja, és csak annyit vesz le, h ez is nyugger meg az is, az féleszű.

Ami a legostobább a cikkben, h Orbán beszédéből gyakorlatilag semmire nem emlékeznek, de legalábbis ezt állítják

WonderCsabo 2010.05.30. 09:57:54

Az Index címlap áldásos hatása: a blogot elárasztották a habzószájú szoci és libsi kommentelők.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2010.05.30. 10:00:33

@malacz69【ツ】rettegés elemző:
De bizony, hogy ugyanaz. Nem csak típusában, hanem sok esetben a személyében is ugyanaz. Horn kétharmadából nem úgy lett Orbán kétharmada, hogy közben az ország egyharmada lecserélődött.

2010.05.30. 10:03:03

@malacz69【ツ】rettegés elemző: köszönöm!:)

és most fájni fog, Orbán olyan dagályosan beszél, hogy nem csodálom, hogy a babzsúron kívül semmire se emlékeznek. Én is végighallgattam a tvben, de nem tanul! Hülyeség, frázis hegyek. Szóval nem egy akadémiai székfoglaló, de a népnek ez kell. Semjén meg az ideológia atyja, meg a szellemi horgony...szóval Mária szép országába érkeztünk. jelzem a csalódás nekik rosszabb lesz. Nekem, mint mindenen kívülállónak veszítenivalóm nincs...s nem is volt.

Ugyanakkor igenis kell adni egy esélyt, hátha a 8 évvel ezelőtti kudarcból rájött, a forma mögé kell a tartalom. Nem véletlenül, hogy a régi bandából egyedül Matolcsy, meg Pintér maradt. Szóval én bízok abban, hogy tényleg dolgozni is akarnak...legalábbis az elején.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.30. 10:07:30

@malacz69【ツ】rettegés elemző:
hát, tudja ez ilyen liberálismancsos alterújságírás. nem szól a tárgyáról a cikk, csak arról, hogybazmegotvóttunkcsomógyökésisaztánjólbebasztunk. de mit vár? látta gellért megjegyzését a belvárosi szarcikk alatt, hú az a rózsaszíngatyás roma.... egyrészt roma! faszom, cigány, buzi ez a gyerek, hogy ilyeneket ír? másrészt ezen még lehet röhögni húsz felett? rózsaszíngatyában táncol hehehe.
és akkor halálra sértődnek, mikor az ember a szerzőket "bírálja". :)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 10:15:05

@Lord_Valdez:

Hornnak nem volt 2/3-a! Koalíciónak volt 2/3-a.

Én nem hiszek abban, h most azok voltak ott Orbánék ünneplésén, akik hajdanában Hornnak tapsoltak. Régen is volt Orbánnak 40%, most meg volt 53%. Az a +13% sok mindenből lehetett.

@Letícia:

Orbán nem egy értelmiségi klubban beszélt.

@Grift:

Igen, ez totál kamasz"humor". Afféle szellemi maszturbáció. És annyiban valóban aljas, h akiket ott lefényképeztek, azoknak fogalmuk sem volt arról, mire fogják ezeket a képeket használni. Ha tudták volna...

nem nemsiker_s 2010.05.30. 10:17:23

A posztírónak (íróknak ?) üzenem.

Megértem, hogy idegeskedik, én most lettem nyugodt.

Ilyen fotókat, a világ bármely pontján, bármely hasonló rendezvényről lehetne készíteni.
Szerintem ezek az emberek ismét visszakapták a reményt. És itt ez a lényeg.
Számomra azok az emberek sokkal érdekesebbek, akik a Fletó által szervezett Showműsoron résztvettek.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.05.30. 10:19:56

nincs a világon olyan rendezvény, amelyen emberek vesznek részt, ahol ne lehetne 10-20 röhejes alakot lefényképezni a tömegben. Ezeket így publikálni és azt suggallni, hogy maga a rendezvény és mindaz, amit képvisel, ilyen, az rendkívül alantas, rosszindulatú, gusztustalan, felnőtt emberhez méltatlan dolog. Az újságírás legeslegalja, mélyen alulmúlva győzikét, anettkát és kiszeltündét.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2010.05.30. 10:33:45

@malacz69【ツ】rettegés elemző:
Az ugyanaz. Nem az egykori SZDSZ réteget látod az tuti.

De bizony, nagyon is valószínű. Emlékezz, kikből lettek a leglelkesebb komcsik, ha nem a volt nyilasokból? Kikből lettek a legfanatikusabb MIÉPesek, ha nem komcsikból?
A rajongó az ilyen. A rajongása tárgya változhat, de a rajongás marad.
A Fidesz tábor jó része azokból a volt szocikból áll, akik megsértődtek Gyuszira és beleszerettek egy másik megváltóba. Ezek egy része aztán kiábrándult és visszatalált a szocikhoz, de az elmúlt 4 évben visszataláltak a Fideszhez, illetve egy részük a Jobbikhoz menekült...

Mellesleg olvasgasd a kommenteket. Fideszes blog, fideszes író és kik szapulják? A fideszes kommentelők, hogy nem eléggé fideszes. Nem ismerős? Ha mégis, annak jó oka van. A rajongó az ilyen. Ha a rajongás nem lángol, csak izzik, az majdnem árulás.

2010.05.30. 11:06:35

@malacz69【ツ】rettegés elemző: hát nem. Szerintem ott nem is tudna beszélni.

@Lord_Valdez: milyen igazad van!:) Teljesen így látom én is. Afféle kapcsolatfüggés ez náluk.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 11:08:01

@Lord_Valdez:

Tévedsz. Itt nagyon sokan - Grift és magam is - az újságírói eszközöket szapuljuk. Azt a primitivitást, ahogyan KK&TT a humort elképzelik.

És én bizony nagy különbséget látok a kezdődő hatalom reménykedői, és a 8 év elbaszás után csápolók lelkületében. Aki ezt a distinkciót nem tudja, vagy nem akarja megtenni, az bizony nem fideszes, de még csak nem is Magyarország drukker.

Az elejéhez:
az nem ugyanaz! Éppen azzal indokolta az szdsz a belépését a koalícióba, h nehogy az utódpárt egyedül kormányozzon, mert az jujjj, az esetleg antidemokrata lenne. Ha azt mondod, h az ugyanaz, akkor azt állítod, h a választók már '94-ben is tudták, h az MSZP és az szdsz ugyanaz, nincs különbség.

De volt, és éppen azzal kezdődött az szdsz bukása, h bement a koalícióba, és ezzel elkezdték elmosni a különbséget.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 11:09:50

@Letícia:

"Szerintem ott nem is tudna beszélni."

Hát nem. Tudna. Emlékezz csak, TWÁ hányszor dicsérte OV külföldi megnyilatkozásait. Ha ott tudott úgy beszélni, h az W-nek tetszett, akkor itthon is tudna, mindössze hallgatóság kell hozzá.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.30. 11:10:50

Rogánt hiányoltuk tegnap a Szabadság térről. Már értem. Autogrammot osztogatott a kossuth-térieknek.

Alfőmérnök 2010.05.30. 11:20:07

@Grift: És ráadásul a posztban az volt a kép felé írva:
"az itteni programot nem írjuk le, mert jazzt kizárólag öregemberek és homoszexuálisok hallgatnak."
Namost akkor Kálmánék vagy buzik, vagy öregemberek, vagy nem hallgatnak jazzt, mer az olyan sznob dolog. Bezzeg a metalicska az menő, még harminc felett is!

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2010.05.30. 11:37:22

@malacz69【ツ】rettegés elemző:
Akkor nem olvastál figyelmesen. Itt az egyébként ismert fideszes arcok is egymásnak esnek, ha valamelyiket nem elégséges lelkesedésen kapják.

Pedig hidd el, hogy ugyanaz. Ezek az emberek nem az egyszerű reménykedők, akik azt remélik, hogy talán valami jobb lesz, hanem akik hisznek a Pártban és Viktorban. Az egyszerű reménykedők ritkán járnak pártrendezvényekre. Az hívőknek fenntartott terület.
Mellesleg mégis miben lehet itt reménykedni? Nem mondtak semmit.

Látod, milyen vagy? A rajongóság legsúlyosabb tünete: nem lelkesedés = árulás.

greybull 2010.05.30. 12:01:54

Drága Barátaim! Bizony ilyen a magyar nép, ez vagyunk mi, Ti sem és én sem vagyok jottányit sem különb. Leharcolt, lepusztult, agyonnyomorgatott, elöregedett, fogatlan, rettenetesen rosszul és ízléstelenül öltözött szerencsétlen balfácánok gyülekezete. Azonban az itt megjelentek egyben mégiscsak, és pozitív értelemben, különböznek a magyar nép külsőre pont ugyanilyen részeitől: abban, hogy ők legalább nem szocik, nem szadeszosok, nem mdfs-esek. Fideszesek. És ez pont elég. Nekem legalábbis biztosan. Sajnálom amúgy a cikk írót, a fotóst - erkölcsileg maguk is szégyellni fogják magukat egyszer valamikor.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2010.05.30. 12:17:43

@Bell & Sebastian: Kedves Bell & Sebastian...

Sajnos egyik felmenőm sem zsidó, de mégcsak egyik sem látens... Ha az lenne, lehet jobb életem lett volna, fene tudja, ettől függelenül mióta felnőttkorba léptem, azért annyira szar sosem volt...
No igen, küzdöttem, tettem azért , hogy jó legyen, mindezt úgy, hogy az etikussági határon blül marajak, kiskapukat nem keresve.

"És immár rájöttem miért zavar, ha valaki magázódik egy online hozzászólásban. Az a baj vele, hogy lenéző, nem csak egy csoportot néz le, hanem fennhéjázóan mindenki főlé tolja magát, akik itt ebben a katyvaszban az Internetes hasábokon csépelik egymást. Nagyon bosszantó, olyan érzést kelt magáról vele használója, hogy csak és kizárólag azért szól a témához, mert sokkal jobban ért hozzá, egyébként is, neki erre nincs ideje, nem bratyizni jött."
(Forrás: párom)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 12:26:09

@Lord_Valdez:

Hát te ma nem vagy 100-as!
Én nem azt vártam volna, h lelkesedjen KK&TT, ellenben az sem tetszik, h gyakorlatilag primitív, gimnáziumi humor szintjén gúnyolódik.

Ha már hallottál arról, h emberi méltóság, akkor nagyjából tudod, miről beszélek...

Eléggé kétbites felfogás az, miszerint a gúnyolódás és a lelkesedés között nincs semmi. Hát én most megmondom neked: én se nem lelkesedem, és se az nem jutna eszembe, h gúnyolódjak azokkal, akik oda kimentek, mert remélnek, mert hisznek vmiben.

Tudom, ezt nehéz felfogni, de KK&TT is írhatott volna egy olyan posztot, olyan képekkel, ami se nem lelkesedős, se nem gúnyolódos, hanem szimplán csak korrekt. És abba még pár poén is belefért volna, ha ügyesek. Én ezt vártam volna, ezért csalódás ez a tizenéves humor.

Marcellus_Magnus 2010.05.30. 12:31:53

@Bukowszky: "nincs a világon olyan rendezvény, amelyen emberek vesznek részt, ahol ne lehetne 10-20 röhejes alakot lefényképezni a tömegben. Ezeket így publikálni és azt sugallni, hogy maga a rendezvény és mindaz, amit képvisel, ilyen, az rendkívül alantas, rosszindulatú, gusztustalan, felnőtt emberhez méltatlan dolog"

Lásd még: Gay Pride...

@malacz69【ツ】rettegés elemző: "Itt nagyon sokan - Grift és magam is - az újságírói eszközöket szapuljuk. Azt a primitivitást, ahogyan KK&TT a humort elképzelik."

Na de eddig is ilyen volt kb. minden második KK&TT poszt. Korábban is szóvá tettétek a stílussal szembeni ellenszenveteket, vagy csak most, hogy a kedvenceitekről írtak így?
tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/HePannedItNowHeSucks

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2010.05.30. 12:35:00

@malacz69【ツ】rettegés elemző:
Az a baj, hogy szóvá teszi, hogy a hülyeség fideszes szájból is hülyeség? Valóban felháborító.

Fatal Error! System Halted! 2010.05.30. 12:35:06

@Bell & Sebastian: ezzel az informatikusozással mellélőttél...csak azért mert ez a nickem, nyilván informatikus vagyok:D hát grat

Roe 2010.05.30. 12:55:37

@Lord_Valdez:

Ideje kezeltetni magad, talán még nem késő.

Kikből lettek a leglelkesebb komcsik, ha nem a zsidókból???

Roth Mátyás, Klein Antal (GYF rokonsága!)...

Hány olyan ismert komcsit tudsz megnevezni, akik nyilasok (is) voltak?
:D

Bell & Sebastian 2010.05.30. 12:55:43

@Fatal Error! System Halted!:
A modern újságírás lényegét sikerült elkapnod. 99% provokatív csali, a végén a lényeggel. Ezt a módszert most tanuljuk, egyetlen pozitívuma a látogatottság egekbe szökése.

A módszer még nem teljesen kiforrott még, van mit csiszolni rajta, belátom. Nem kevés félreértésre adhat okot az is, ha a mondanivalót teljesen feloldja a vitriol. Ezt a csapdát azért igyekeztem elkerülni.

:)

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2010.05.30. 13:08:46

Megjegyeznénk, hogy nem MTI-tudósítást írtunk, hanem egy szubjektív képriportot. A szubjektivitás még nyelvtanilag is hangsúlyozva van, az első személy használatával.

A szónoklatok tökéletesen semmitmondóak voltak, ezt talán jogunk van szóvá tenni - amúgy senkinek sem kötelező egyetérteni velünk.

A közönséget nem minősítettük, a képeken nyilván az érdekesebb arcokat örökítettük meg, nem a teljesen átlagosakat. Azt feltételezzük, hogy az olvasók tudják, hogy egy sajátos szempontú, a valami miatt érdekesnek tűnő fotókra koncentráló válogatást látnak - ez itt egy blog, nem egy híroldal. A képeknek nagyjából egyharmada ábrázol nyugdíjast, a többin van tetovált nő, csuklyás operatőr, néger, gyerek stb. Amúgy a magyar polgárok nagyjából így néznek ki, s ez nem pártfüggő.

Ráadásul érdekes, hogy amikor hasonló képriportokat közöltünk vagy száz szoci rendezvényről, azon a kedves olvasók nem voltak így felháborodva.

Frick László Emlékzenekar 2010.05.30. 13:11:47

Ahogy emésztem ezt a zseniális -és mégiscsak elsősorban- írásművet, újabb zseniális funkcióit fedezem föl. Hülyerékázván potyognak betyártantusszaim paplikam környékén! (Emlékeztetőül: előszöris az indexes újságírás kisiskolája ez a mű, aki ezt alaposan áttanulmányozza, megtanulja a légy döglése csíziójának tejbeejtését á lá matulizmó.)

Köztudomású, hogy a fidexxekek theorethikhussai szerint az internetnek nincsen tömegbefolyásoló szerepe, hanem csak afféle szubkalcs. Ha egy fideszcigánytakony theorhethikussnak megemlíted, hájszen az index gründolta az LMP-t, elhessegetik azzal a kövér-i bölcsességgel, miszerint nem kellenek a kis pártok.

Namost, ha ezt a Pulitzer Emlékdíjra és Minőségi Újságírás díjra is érdemes művet átnézi egy fidexxpotentát, azonnal benneragad a tévhitében, mire való az internet és az internetes tömegbefolyásolás.

Kálmán és Tódi pedig beoszthatják maguknak az indexes sültgalamb falattyait és nem lesznek majd ám ezentúl fideszbérencek.

És most röhögjünk.
Ám a gyűlés folytatódik!
Ugyanis még egy funkciója van e többszörös kitüntetésre érdemes ópusznak. Aki ezt átnyálazza, már akár egy teszkógazdasásos southparkepizódot is ki képes szopni valamelyik kisebb testrészéből. Ha van annyi esze, hogy a szájáig eltaláljon vele.

És a gyűlést folytatjuk!

Egy török alattvaló fia, Osztap Bender is (Milo Minderbinder távoli nagybátyja) elégedetten olvashatja, hiszen a NEP-korszak nem eddig volt, hanem majd most lesz.

Muchachachaaa!

Bell & Sebastian 2010.05.30. 13:16:17

@Frick László Emlékzenekar:
Hát pajtás, gratulálok, ez nagyon jó lett! :)))

Frick László Emlékzenekar 2010.05.30. 13:18:24

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Ugye gyerekek cél lett vóna az, hogy A Cigány szokjon mán le erről a naggyűlésezésről, ami tényleg baromság... hát majd most megvilágosodik ettől. Vagy majd Semjén más beszédet ( újat, hahaha) ír.

Nem tudom, talán még egy negyedcsavar kellett volna, és akkor ironikus lesz...

A magyar polgárok így néznek ki -ezt én is minden eddigi életemben hangsúlyoztam vóna, de nem hiszik el, hogy a gyurcsányista nagymami is 24 rántotthússábú épít tornyot a nagy tőtöttkáposztás fazik mellé amikor az onokákat várja és az orbánycigányista is.

Ugyanaz a zsírkrémsüti

és a traubi, akármelyik a kétféléből , egyformán "igazi"

Frick László Emlékzenekar 2010.05.30. 13:19:47

@Bell & Sebastian: Ha még alkoholista lennék, most leinnám magam, így megyek oszt vágok ződet a disznóknak. Te meg ne felejts el a kutyáknak lökni valamit!

Bell & Sebastian 2010.05.30. 13:40:44

@Frick László Emlékzenekar:
Látod, milyen kicsi a világ, és mennyire nehéz két igazat találni az Úr számára?

Nem kéne visszanézni, tudom. Vilmos-körte?

2010.05.30. 13:51:57

Anyázás van b+?? Hova süllyedtetek?? Ökrök!!! Meg sem érdemlitek Vikit meg az Új Kezdetet!::PP

:)))

Tóth Jocó 2010.05.30. 14:36:12

Az írás szerzője figyelmetlenül hallgatta a szónokokat - valószínűleg azért, mert a jó fényképarcok keresésével volt elfoglalva. Bocsássuk meg neki a felületességét! :-)

A beszédek lényegét nem sikerült megcsípnie, de erre még kereshet lehetőséget...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 15:04:14

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

"A szónoklatok tökéletesen semmitmondóak voltak"

Bazmeg, hát te tényleg sok sört ihattál, vagy mi.
Hát nem hallottad, ahogyan Kósa nekiment Demszkynek, és gyakorlatilag megindította a kampányt Budapestért, miközben egyik-másik pillanatban úgy elcsempült a szája, h azt hittem, mindjárt elsírja magát?

Vagy nem hallottad, mikor Semjén azt mondta, nincs kétféle magyar állampolgárság? Elgondolkoztál azon, h ez mit jelent?

Hidd el, sorolni tudnék még egy jó pár kijelentést, de értelmes nem sok, ti nem is figyeltétek a szónokokat, ti azt figyeltétek, hol láttok egy megroggyant arcot.

"amikor hasonló képriportokat közöltünk vagy száz szoci rendezvényről, azon a kedves olvasók nem voltak így felháborodva."

Te tényleg nem vágod a különbséget, h egy dolog csápolni egy elbaszott politikának az őszödi beszéd után, és más dolog hinni és reménykedni, amikor Orbán és a Fidesz éppen most győzött, és éppen most kezdik a kormányzást.

Te ezzel a hülye dumáddal egy szintre hozod az elkúrás kitartó támogatóit a reménykedőkkel, akik közül sokan 8 évet vártak. Ez van.

Kezdek rájönni, h sokan csak fikaújságírást tudnak, semmi konstruktivitás, semmi beleérzés, semmi lélek...

Bocs, de megint sikerült felkúrnod az agyam az értetlenkedéseddel.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 15:05:50

@Frick László Emlékzenekar:

Ez fasza hsz volt:-))), nagyon pusztít, kb. ezt a színvonalat kéne megütni KK&TT-nek is. Voltak már ilyen pillanataik, de ez most nem az.:-(

Alfőmérnök 2010.05.30. 15:07:56

Még jó, hogy van különbség a Fideszes meg az Mszp nyuggerek között! Az egyik olyan pártot támogat, ami rosszat akar az országnak, a másik olyat, ami jót (legalábbis reményeink szerint). Ez ilyen eccerű.

bryan 2010.05.30. 15:16:06

Ennek a versnek az elmondásáért a rendezvényen kurva anyját a szervezőknek:

Kóczián Rudolf

Ahogy szavaztál…

Ahogyan szavaztál, úgy bánjanak veled!
Úgy mondjanak neked, igent vagy nemet!
Úgy nyújtsanak majd feléd segítőkezet!
Ahogyan szavaztál, úgy bánjanak veled!

Úgy mentsenek ki a lángban álló házból!
Úgy húzzanak ki, vad dühöngő árból!
Éhhalál küszöbén, úgy kapj majd kenyeret.
Ahogyan szavaztál, úgy bánjanak veled!

Épp olyan hű legyen hozzád feleséged!
Fiad tiszteljen, vagy tagadjon meg téged!
Aszerint áldják, vagy átkozzák majd nevedet!
Ahogyan szavaztál, úgy bánjanak veled!

Hogyha IGENT mondtál, az ÚR legyen veled!
Hogyha NEMET! ő se bocsásson meg neked!
Ne látsd meg a napot, a pokolban a helyed!
Ahogyan szavaztál, úgy bánjanak veled!

Mert ki elfelejti, megtagadja népét,
Aki elveszti vér szerinti testvérét,
Nincsen rongyabb annál, mentsége nem lehet!
Ahogyan szavaztál, úgy bánjanak veled!

Ámen.

Nemzeti egység, meg egyetértés, az, pföj, gusztustalan seggfejek csordája szervezte ezt a dzsemborit. A vers minőségéről még nem is szóltam, de az nyilván magáért beszél.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.30. 15:18:08

Ez a Philipp is hogy felkűzdötte magát. Volt idő, mikor még holmi zenecsatornán vicceskedve konferált fel videoklippeket. Hiába, no. Feltörünk, mint a talajvíz.

Hóvirág hogy jön a képbe?

Alfőmérnök 2010.05.30. 15:18:54

@bryan: Mondjuk ezt azért én is kihagytam volna.

yoovan 2010.05.30. 15:24:08

"mi, magyarok különbek vagyunk annál, mint amilyennek ma mutatjuk magunkat. Ez csak egy csúf fertőzés, idegen nyavalya. A kommunizmussal és a megszállással behurcolt váltóláz, ami eltorzította az igazi alkatunkat, és amiből gyorsabban fogunk kilábalni és felépülni, mint azt ma sokan gondolnák. Mi tudjuk, hogy a mi hazánk egy tehetséges ország. Nemcsak a világrengető újításokhoz, művészethez, nekünk legnagyobb tehetségünk az élethez van. Mi ismerjük azt a Magyarországot, amelyik dolgozik, boldogulni akar, amelyiket hajtja az életereje. Mi ismerjük azt a Magyarországot, amelyik szellemes és leleményes, lovagias a nőkhöz, nagyvonalú a barátaival, szereti a gyermekeit, tiszteli idős szüleit, és gyámolítja a gyengéket és elesetteket. Mi tudjuk, hogy Magyarországnak tehetsége van az értelmes, szép és becsületes munkához, tehetsége van a sikerhez. Nekünk most azért kell dolgoznunk, hogy ezt a Magyarországot előhívjuk önmagunkból, és másokat is meggyőzzünk arról, hogy benne is, igen, őbenne is ott él ez a nagyszerű Magyarország."
Ha figyeltetek volna, ezt is mondta Orbán.

bryan 2010.05.30. 15:28:36

@yoovan:
Ez egy az egyben képzavar. Egy ország nem lehet tehetséges.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 15:41:48

@yoovan:

Hát ez az. KK&TT szerint semmitmondás folyt.

@bryan:

Fasságot állítasz. Miért ne lehetne azt mondani egy országra - ami alatt annak népét értjük ez esetben -, hogy tehetséges. Aki akarja érti, aki meg kötözködni akar, az kötözködik.

@Alfőmérnök:

Hát valóban nem sokkal bonyolultabb:-)

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.30. 15:42:07

@bryan:

de buták, fasiszták, no meg kicsik

azért még ugye lehetünk?

bekapod te a lipicai lóf@szt

Google 2010.05.30. 16:11:09

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

Azért nem, mert azoktól -szociktól - nem vártunk semmit. (Bár sokat kaptunk. Túl sokat is!)
Emezektől, magunktól, hangozzon ez bármilyen nevetségesen, remélünk ezt- azt.
Csak ennyi a különbség!

Google 2010.05.30. 16:19:17

@bryan:

Nem hosszabb ez a vers?
Úgy rémlik, valami megbocsátás-féle is volt a végén. Kivéve a Pojácát!

Google 2010.05.30. 16:25:13

@bryan:

Nem volt hosszabb ez a vers?
Mintha valami megbocsátás-félét is kihallottam belőle. Persze, nem a Pojácának!

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.30. 16:27:14

@bryan:

jó vers

csak nem magadra ismertél?

nem mindenkivel lehet (szabad) egységet alkotni

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.05.30. 16:37:10

index.hu/belfold/2010/05/30/az_mszp_az_allami_vagyon_elkotyavetyelesetol_tart/

Miután sikerült felmosni a röhögőgörcs okozta ájulásos sokkból rögtön belinkeltem ezt nektek.

Google 2010.05.30. 16:45:59

@Prof. William:

Jó példa arra, hogy a pofátlanságnak nincs határa!
Még mindig el tudok csodálkozni azon, mennyire nem ismerik a posztkomcsik a szégyent. Soha nem is ismerték ezt az érzést.

Tóth Jocó 2010.05.30. 16:54:31

@Google: Nekem is úgy rémlik, hogy volt ott valami még. Meg kéne keresni...

@bryan: Esetleg bemásolnád az egészet? :-)

bryan 2010.05.30. 16:57:07

@Google:
Nem találtam hosszabb verziót.

@Ezt a népet sajnáljam?:

Mi van

hülyegyerek azt hiszed

értelmesebbnek tűnik a mondandód

ha mindenhol sorközt hagysz?

(Buta náci vagy, nincs dolgom veled.)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.30. 17:01:55

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:
nem mti, fényképriport? mi vaaan? ugye ez nem komoly? azt most tanítani kell, hogy egy ilyen fotósorozat mit mond, vagy mit nem? és ez egy hazug, aljas fotósorozat.
ez a képriport aztat üzeni az olvasónak, hogy a fidesz szavazó és gyűlésre járó, ugyanaz a szar lúzer magyar tróger banda, aki komcsi gyűlésre jár. pont a száz komcsi gyűlésről szóló egyébként akkor is szóltam, dögunalmas szar után.
azt sem szabed elefelejteni, hogy a komcsi szavazókon gúnyolódhattok, mert szaremberek, a fidesz szavazókon nem, mert jó ügyet szolgálnak. ennél egyszerűben már nem tudom mondani.

amúgy a mandiner a legmélyebb válságát éli, a hatalomoldaliság nem tesz jót. a szerzők, és mi olvasók-kommentelők, jól elvoltunk egymás seggvizében amíg a közös ellenség ellen íródtak akár szar posztok is.
és most fogalmatok nincs mit kéne csinálni. kicsit orbán-rogán fikázás, csak úgy felületesen, de a mélytengeri liberalizmusotokat kivillantva, gőzerejű, de nevetséges jobbikfikázás, meg egyéb ilyen butaságok.
tudom, hogy a mostanában szerzők közül, elpet kivételével senki nem képes komoly értelmező, elemző posztot írni, de talán a jaj de ronda buta fasz ez a rogán helyett el lehetne menni, megkérdezni szőcsöt, hogy hogyan gondolta a petíciózást, meg mi is az az intézet. mondjuk.

bryan 2010.05.30. 17:03:34

Megvan a folytatás:

"Eképpen szólt versem Nagypéntek napjáig,
Krisztus Urunk véres, nagy áldozataig.
De mert a keresztfán Õ is megbocsátott,
Én sem mondok népem fiaira átkot.
Ostobaság szülte rút gonosztettedet
A Végítéletkor bocsássák meg neked!
De míg e Földön élsz - csak, hogy el ne feledd -,
Ahogyan szavaztál, úgy bánjanak veled!"

(kiegészítve 2005. Húsvétján)
Szerzõ: Kotzián Rudolf

A legtöbb helyen nem így van idézve, de ez a kiegészítés sem nagyon menti ezt a szart.

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.30. 17:06:11

@bryan:

jaj há' lottóötösöm is így legyen:

"(Buta náci vagy, nincs dolgom veled.) "

a kicsit lehagytad! :)

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.30. 17:08:48

@bryan:

jaj há' lottóötösöm is így legyen:

"(Buta náci vagy, nincs dolgom veled.) "

a kicsit lehagytad! :

@Ezt a népet sajnáljam?:

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.30. 17:09:45

@bryan:
a kitelpítésben maga fogja szavalni ezt a verset, a tábori lelkiismeret-gyűlésen. aztán megírhatja haza a szabványlevelet: lágerban vagyunk, jól megy a sorunk, tíz évig maradunk.

bryan 2010.05.30. 17:12:44

@Grift:
De megnyugtat majd a tudat, hogy téged addigra már kivégeztek, mert nem tudtál lakatot tenni a szádra. :)

Tóth Jocó 2010.05.30. 17:19:18

@bryan: Örülök, hogy meglett a vége! :-)

(A vers nekem se tetszik. Nagyon dühös és elkeseredett lehetett az írója. Ezek az érzelmek nem szokták az embereket bölcsességre vezetni.)

Egy szakmai megjegyzés: Ha egy eseményről írunk, érdemes azzal foglalkozni, ami ott hangzott el, és nem azzal, ami máskor és máshol. Régi sztori az Opera leesett csillárja - most eszembe jutott.

Google 2010.05.30. 17:33:22

@Grift:

Maga segít KK és TT uraknak?
Ők a híveket, maga a bennük lelket tartókat szólja le?
Csúnya világ lett volna az, ha az ufi-reakció-mandíner trió helyett a kuruc-index lelketlen kettőssel kellett volna beérnünk.
Türelem, lassan helyükre kerülnek a dolgok! És a tagok is.

bryan 2010.05.30. 17:35:24

@Tóth Jocó:
Én sem fogalmaztam elég visszafogottan, a vers maga csak középszar gagyi, tizenkettő egy tucat az ilyenből, semmi különös. A valódi bajom vele nyilván a Fidesz rendezvényen való feltűnése.
Egy ilyet beengedni a gyűlésre, közben nemzeti együttműködésről, meg sebek gyógyításáról makogni, az igazi kétszínű sunyi tahóság.

Google 2010.05.30. 17:36:44

@Gaabor:

A narancsnál már csak a szőlő savanyúbb, ugye?

Google 2010.05.30. 17:41:34

@bryan:

És mekkora tahóság volt arra buzdítani embereket, azért menjenek el szavazni, hogy nemet mondjanak nemzettársaiknak?
Nehogy az állásuk, jólétük, egészségügyük odavesszen!
Oszt' most romokban hever, és anélkül, hogy idejött volna 23 millió román!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 17:51:46

@Grift:

Szívemből szóltál!
Meg kéne tanulni azt, h nemcsak fikafirka létezik, hanem problémafelvető, kiveséző, tényfeltáró, faszsetudjamilyendenemilyen újságírás is létezik még.

@bryan:

A vers művészileg nyilván nem egy nagy durranás, sőt... ,de az utcára éppen jó, és talán pont arra a célra jött létre.

Sztem légy szerényebb, és ne nácizz, mert ez már a baloldalon is a legalja stílus.

bryan 2010.05.30. 17:55:15

@Google:
A népszavazás arról szól, hogy végiggondolja az ember a kérdést, odamegy és szavaz. Én igennel szavaztam akkor, sokat vitatkoztam ismerőseimmel, akik nemmel szavaztak, vagy nem mentek el. Kurvára nem azért szavaztak nemmel, mert a szocik a 23 millió románnal ijesztgették őket. Voltak meggyőző érveik. A népszavazások arra vannak, hogy az ember saját felelősségét tisztán látva szavazzon, ahogy azt a legjobbnak érzi. Ezért bárkit utólag baszogatni undorító. Különösen egy frissen többséget szerzett kormánypárttól az. Sértődött óvodás stílus. Székelyföldön, vagy a Felvidéken nem lenne az, a Kossuth téren ebben a formában nehéz máshogy látni a helyzetet.
Egyébként a kettős állampolgárságot nem "a nemzettestvéreink" kérték, hanem a síkhülye Patrubány és kedves gittegylete.

Google 2010.05.30. 17:59:56

@bryan:

Nem kérték, csak remélték.
Hallottak róla, létező intézmény.
Patrubány vonatkozásában azt hiszem, egyetértünk!

bryan 2010.05.30. 18:11:32

@malacz69【ツ】rettegéselemző:
Pont ahol használtam ezt a kifejezést (náci), szerintem eléggé a helyén volt. Nem ez a szokásos stílusom, de most eléggé feldühített ez a versszerűség.
Az utcára minden jó, ott csak a körítés számít, de a kormány nem való az utcára. Ha mégis oda támad kedve menni, akkor meg nem kéne az utca stílusát felvennie.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.30. 18:31:26

@bryan:

"Sértődött óvodás stílus" Ezt a politikai paletta egésze és az átlagember szintjén egyaránt népsport idehaza. De van javulás, a fidesz/mszp egyre inkább képes civilizáltan akár helyenként egymást dícsérni is, az LMP/Jobbik is várakozáson felül konstuktívan vesz részt az OGY munkájában. A pártközeli blogok is megfogalmaznak kritikát saját táborukkal szemben, avagy képesek időnként magukon is nevetni (akár provokatív stílusban) - jelen cikk is ilyen, nem kell mellre szívni.

Egyedül a galamuszi-nyuszi rettegők nyafognak, szerencsére egy kávézót is nehezen töltenének meg érdeklődőkkel.

Remélem nem kiabálom el magam, de kezd az ország kellemesen normális arculatot ölteni.

És ha már végre sikerült szinte az egész parlamentnek megszavaznia a kettős állampolgárságot, akkor asszem aug. 20-án lehetne ezt össznépi/párti alapon ünnepelni. Hosszú idő után lenne egy igazi nemzeti ünnepnap, másnap aztán lehet egymásnak menni a blogokon stb.

Tóth Jocó 2010.05.30. 18:43:40

@Herr SturmLiberator: Legyen igazad, nagy szükségünk van már erre!

bryan 2010.05.30. 18:47:20

@Herr SturmLiberator:
Nem a jelen cikk miatt vagyok dühös. Kb. a felével egyetértek annak, amit írsz, ez is haladás. Eddig talán csak a szólásszabadságos dolgokban értettünk egyet. :)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 18:55:40

@bryan:

"de a kormány nem való az utcára"

Nem. Ebből csak jozefinista/jakobinus kormányzás lenne.

Ennek a ceremóniának éppen az volt az üzenete, h

"kedves nép, nem akarunk nélkületek titeket boldogítani, szeretnénk együttműködni veletek. Pl.: te járatod suliba a gyereked, mi meg adunk erre cs.pótlékot; te befizeted rendesen az adódat, mi pedig csökkentjük azt, stb..."

bryan 2010.05.30. 19:07:53

@malacz69【ツ】rettegéselemző:
Kiegészítve az általam bemásolt vers üzenetével:
szavazz jól és akkor nem akarunk rosszat neked.
Remélem egyértelmű voltam, amikor leírtam, hogy az általam idemásolt verset ezen az összeborulós heppeningen olvasták fel.
Az egyeztetés =/= utcai tüntetgetéssel. Nem attól lesz "jakobinus/jozefinista" a kormányzat, hogy nem hívja időröl időre az utcára a híveit skandálni, azt a diktatúrákban is fárasztóan gyakran megteszik.

egrized 2010.05.30. 19:31:25

@Thulsa Doom: igen, totál gáz. nem tudom értelmezni a kommentedet, bocs. ha poénnak szántad, elég gyenge lett. ha komoly dolog, akkor meg elég fura (beteg) mentalitásod van.
nyilván a fröcsögés számodra kielégülés.

-vadvirág- 2010.05.30. 19:47:14

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2010.05.30. 21:24:07

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: főnök urak!

ha hallgattak volna, pöcsök maradtak volna

ez van, ezt kell szeretni :)

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2010.05.30. 21:38:01

@malacz69【ツ】rettegéselemző: @Google: stb.

- A szoci nénik és a fideszes nénik ugyanúgy részei a nagy büdös magyar valóságnak, amit próbálunk valahogy megragadni. Nyilván az egyik közelebb áll hozzánk, mint a másik, de ez egy képriportnál irreleváns.

- A beszédek számunkra semmitmondóak voltak, Demszky és Hagyó fikázása, illetve a tehetséges Magyarország emlegetése nem nagy újdonság. Semjén pedig konkrétan harmadszor olvasta fel ugyanazt a beszédet. Persze ha valakinek tetszettek, hát tetszettek, tiszteletben tartjuk.

- A magyar jobboldal egyik legfrusztrálóbb jellegzetessége az önirónia hiánya. Az állandó görcs. Nekünk ez nem tetszik, ha viszont valaki ökölbe szorult fejjel akarja leélni az életét, hát csinálja.

V. I. LENON 2010.05.30. 22:07:39

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:
- A magyar jobboldal egyik legfrusztrálóbb jellegzetessége az önirónia hiánya? Az állandó görcs?

Milyen legyen, hogy megfeleljen az Önök kifinomult ízlésnek?

Tessék mondani, a magyar baloldal mennyivel különb, és ezt hogyan lehet észrevenni?

Chicano 2010.05.30. 22:26:20

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Hmmm... Tudnátok valamilyen példát adni a baloldal öniróniájára?

vizipipa 2010.05.30. 22:41:24

@bryan:
@Google:
Ennek a "síkhülye" Patrubánynak a népszavazása volt most OV-nál a fő indok a külhoniak állampolgárságára.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 22:51:42

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

Te kigúnyoltál és valamilyen szinten emberi méltóságában megaláztál tiszta szándékú és lelkes embereket, akik igenis különbek a szocimamiknál, mert nem egy elbaszott kormányzásnak tapsikolnak, hanem egy jobb újrakezdésben hisznek. Amit ti tettetek, az kb. olyan messze van az öniróniától, mint a gyíkom Bódy Szilvitől.

Én speciel Semjén beszédét most hallottam először, mivel hétköznap dolgozni szoktam.
Kósa megrendülése egy bizonyos ponton pedig a mai napig rejtély előttem.

És még vmi: kezdek meggyőződni arról, h focimeccsből és egyéb tömegrendezvényekből sokkal több átjön, ha egy jó közvetítést nézel, mintha ott vagy...
Erre jó példát adtatok, bizton állíthatom.

Az öniróniánál (aminek a gúnyt becézitek álszent módon) jelen esetben többre értékelném az önkritikát.

Üdv.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2010.05.30. 23:07:20

@malacz69【ツ】rettegéselemző: Nem állt szándékunkban senkit emberi méltóságában megalázni. Ilyenek vagyunk, és kész.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 23:12:30

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

"Ilyenek vagyunk, és kész."

"Itt az idő" változni. A fikafirkán túl is van élet, bár tudom, nehezebb kiállni vmi mellett, vmiért, mint odabaszni egyet vkinek, vmi ellen.

V. I. LENON 2010.05.30. 23:56:15

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

Akármilyen. Ahogy Önök nevezni óhajtják.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.31. 00:00:58

@malacz69【ツ】rettegéselemző:

Nem tisztem védeni a posztmajsztert, de szerintem itt senki se lett megalázva. Állnak a fotók és kész, emberekkel, ahogy voltak és vállalták magukat egy nyilvános rendezvényen. A normál arcok, vagány arcok, fiatal arcok, öreg arcok, laza arcok, fanatik arcok.

Ahogy születtek már hasonszőrű fotók jobbik, lmp, mszp rendezvényekről is. És rendben van, hogy nincs kettős mérce, ahol az egyiket ugyanazért húzná le KK/TT, amit a másiknál elnézne/elleplezne. Pont a nevezett kettős mércéből van tele az izéje a Zembereknek.

Gyün még egy önkormányzati választás, lesznek még rendezvények, lesznek még beszámolók. Méltató is, cukkolós is.

Elemző cizellált cikkekre van kapacitás a mandineren, van elég szerző, nem kell mindenkitől ugyanazt várni, unalmas is lenne. Tomcatestől a Tanári stílusig van itt minden a blogon, 3/3-os stilisztikai lefedettség :)

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2010.05.31. 00:27:50

a vicc mindenkié :)

műveltségi versenyt hirdetnek a rendőröknek. a _rogán-i_ kapitányság is benevezi egyik járőrét, aki sikerrel veszi az összes akadályt, üstökösként száguld át a selejtezőkön és egyszer csak az országos döntőben találja magát, ahova a kapitánya is elkiséri.
kapja az első kérdést:
-mennyi 3szor 4?
-ööö... 29?
mire a főnöke:
-és tudja, és tudja, és tudja!

bryan 2010.05.31. 01:04:52

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:
Az MDP öö MPP, munkás, öö polgári tagjai nem érzik elég őszintének az önkritikát a nemzetközi proletariátus, akarom mondani a Haza nem engedheti meg, hogy így egy kalap alá vegyük a burzsoá szoci és a polgári tescós néniket, világosan látszik, hogy az ideológiai alapvetések legalapvetőbb része sem világos számotokra. Az irónia nem engedhető meg, mikor ilyen komoly dolgokról van szó, a Nemzeti Együttműködés Rendszere nem fér össze semmilyen módon a humorral, hiszen mint tudjuk a régi rendszer bukásával megszűnt minden humorforrás, így most már minden energiát a Rendszer felépítésének áldozhatunk.
Esetleg a bukott szocik, vagy a megmaradt fővárosi liberálisok szolgálhatnak humorforrásul, de már nem sokáig.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.31. 07:02:48

ilyenek vagyunk és kész? ez igen divatos alemberi mondat. ehhez még hozzá szokják tenni a mónika sóban, hogy legalább vállaljuk. mintha az alemberség rögtön fasza dologgá válna, ha legalább vállaljuk.
a jobboldal valóban röhejes önirónia nélküliségét meg nem a mancsos újlipótvárosi pofátlanság fogja oldani.

Alfőmérnök 2010.05.31. 07:32:26

@Grift: "Igen, én egy szar ember vagyok!" - így hangzik a legütősebb végső érv egy vitában. :-)

jaj ó 2010.05.31. 08:03:34

Másról sem szól, mint a kettős mércéről...

A baloldal önirónai nélkülisége mennyire más! Az modern, progresszív, stb., amitől ájultan fetrengenek a médialakájok és bértollnokaik...

magyar-magyar szótár 2010.05.31. 08:30:46

@Bell & Sebastian: A vilmoskörte pálinka olyan, mint a liberalizmus, Tokfalvi konzlib'je meg az angolgyöp, vér, verejték, könnyek. Előszöris a vilmoskörte nagyon kényes fajta. Másodszor, nem a fán érik meg, érlelése kézimunkát igénylő és fáradságos, aztán az érett, túlérett körtéből cefrét készíteni. Még pálinkamester is vitába szállt velem. Ugyanis én láttam körtecefrét, készítettem és a teli hordó, mire beérik 3/4-ére esik össze "száraz" cefre, azaz kevés pálinkát ad (viszonylag) Amennyit "vilmos körte" ízű & pálinka címen forgalmaznak, annyi vilmoskörte az elmúlt 100 évben nem termett. A pálinka öli az elmét és én pálinka nélkül is eléggé lepültem már agyilag.
Kokain?

magyar-magyar szótár 2010.05.31. 08:37:53

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Az önirónia hiányában is tökre igazatok van. Nem a szándékotokat nem érteni. Az a negyedcsavar, amit mondtam, pl a gólyalábas néni slágertéma volt (nemvéletlenül edzett szegényke) és a negyedcsavar az az lett volna, lekapni a stábokat, ahogy térgyeplésből fölfelé veszik.
Vagy pedig nem bloggerek vagytok, hanem kőprofi újságírók és akkor még bryan véleménye se érdekes, tökfölösleges minden vita.

A magyar újságírásban ugyanis ez a maximum, ameddig el lehet menni.

Síkbolygón az iróniát se értik, nemhogy az öniróniát. (Ulenspiegel, aki figuráz és nem feledkezik meg magáról sem...)

magyar-magyar szótár 2010.05.31. 08:49:05

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:
A cím elbaszott, ezen nincsen mit menteni, hiába aludtam rá. Elhiszem, hogy a címlaptündér magától is cuppan az ilyesmire, trükköztem neki eleget magam is. De kb egy öntökönrúgás.

savanyú a szőlő 2010.05.31. 10:04:27

Milyen fölemelő érzés lenne más pártoktól (ön)iróniát tanulni!

Fölnézhetne rájuk a kormánypárt, mint haladó, demokratikus, modern politikai erőkre!

De azok inkább szerényen (és demokratikusan) háttérbe húzódnak, valahogy nem akarnak példát mutatni (ön)iróniából...

Google 2010.05.31. 12:23:44

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

Mindig jó aludni! Rá, még egyet.

Mi magunk vagyunk részei a "nagy büdös valóságnak".
Egy Magyarország van; lehet, hogy a ma fideszes bácsi/néni pár évvel ezelőtt még MIÉP-es, MSZP-s, vagy más volt. És fordítva.
Így, együtt vagyunk, vagy nem, hajlamosak az iróniára, öniróniára.
És igen, lehet, hogy nekünk magyaroknak frusztráló jellegzetességünk az önirónia hiánya. Munka folyamatban.
Ami pedig a beszédeket illeti, itt épp az összemosás nem szerencsés.
Semjén pátosza, Kósa indiszponáltsága nekem sok volt, de Orbán beszéde tetszett. (És a muzsika is.)
2006-ban azt mondta, lent vagy fent, rá lehet számítani, és íme, tényleg bízhat benne az ember!
Biztosan több ember munkája ez - Navra, Varga, Lázár és másoké - de eredményes volt.
És végül csak ez számít, hogy az idő próbáját kiállja-e.
Ti írjatok tovább - mi figyelünk tovább! Úgy, mint eddig.

Bicska Maxi (törölt) 2010.05.31. 17:22:33

Most nem azért,de ez jogot nem sért, ez egy olyan rendezvény ahol tömegeket ábrázolnak, és amúgy is szoktak fotózni egy ilyen rendezvényen...
Bírok a sajtó"páholy"-t ... :D Nagyon király :D
süti beállítások módosítása