Novaja Ekonomicseszkaja Polityika
2010. május 29. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Novaja Ekonomicseszkaja Polityika

  Ma délután nagygyűlést tartott a Fidesz-KDNP a régi jó bulik helyszínén, a Kossuth téren. A tömeget a Balázs Fecó-Varga Miklós-Palcsó Tamás drímtím melegítette be egy remek dallal, ami, ha jól emlékszünk, az összefogásról meg egy új világról szólt. Ezután Semjén Zsolt következett, aki szó szerint ugyanazt a beszédet mondta el, mint a kettős állampolgárságról szóló törvényjavaslat általános vitáján, egyedül svéd tesóját nem említette.

  A KDNP öklét a Hazámhazámtemindenem követte, majd Kósa Lajos beszélt, leginkább arról, hogy mekkora köcsögök a budapestiek, de már csak őket kell megtéríteni, s az egész ország rendben lesz.

  Kósa után aztán gyermekek szájából felhangzott a Parasztkantáta (vagy valami hasonló), és elérkezett a várva várt pillanat: Orbán Viktor újra miniszterelnökként lépett hívei elé. A beszédéből két momentumra emlékszünk. Egyrészt, a Nemzeti Együttműködés Rendszerében tisztelni kell majd a nőket - hogy pontosan miért is, arról nem volt szó. A másik fontos pillanat az volt, amikor Orbán Mao Ce-tungot idézett, miszerint nem babazsúr az, amire készül.

  A rendezvény végén Ferenczi György és a Rackajam játszott, ami Pataki Attilához képest remek választás volt a szervezők részéről.

  A téren egyébként kétmillióan voltak, sőt Grespik Lászlóval együtt kétmillió-egyen.

  Íme:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr1002040677

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Itt vagyok, Főnök! 2010.05.29. 22:15:23

-Itt vagyok főnök! -Csengettem? -Ha nem, akkor a fülem volt! Főnök! A fiúk kérdeztetik, hogy mi volt az a kézcsók a Lendvainak? -Csak megelőztem! Azt hittem Ő akar kezet csőkolni

Trackback: Különbnek kellene lenni végre 2010.05.29. 21:52:12

Valaki szóljon végre Kósa Lajosnak és Lendvai Ildikónak, hogy a kampány véget ért. Hogy ma csak ünnepelni kell vagy éppen csendben búslakodni, ki hogyan érez, hétfőtől pedig nekiállni a tennivalóknak. Merthogy abból van bőven. Kormányon és ellenzékben ...

Trackback: Nem babazsúrra készülünk 2010.05.29. 19:54:42

avagy a beszédek összefoglalása egy mondatban + a nap képe Nagy, ünnepélyes beiktatási ceremónia volt ma délután a "visszafoglalt" Kossuth-téren. Látom magam előtt, holnap kifordult gyomorral, öklendezve fröcsög majd a

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 10:15:05

@Lord_Valdez:

Hornnak nem volt 2/3-a! Koalíciónak volt 2/3-a.

Én nem hiszek abban, h most azok voltak ott Orbánék ünneplésén, akik hajdanában Hornnak tapsoltak. Régen is volt Orbánnak 40%, most meg volt 53%. Az a +13% sok mindenből lehetett.

@Letícia:

Orbán nem egy értelmiségi klubban beszélt.

@Grift:

Igen, ez totál kamasz"humor". Afféle szellemi maszturbáció. És annyiban valóban aljas, h akiket ott lefényképeztek, azoknak fogalmuk sem volt arról, mire fogják ezeket a képeket használni. Ha tudták volna...

nem nemsiker_s 2010.05.30. 10:17:23

A posztírónak (íróknak ?) üzenem.

Megértem, hogy idegeskedik, én most lettem nyugodt.

Ilyen fotókat, a világ bármely pontján, bármely hasonló rendezvényről lehetne készíteni.
Szerintem ezek az emberek ismét visszakapták a reményt. És itt ez a lényeg.
Számomra azok az emberek sokkal érdekesebbek, akik a Fletó által szervezett Showműsoron résztvettek.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.05.30. 10:19:56

nincs a világon olyan rendezvény, amelyen emberek vesznek részt, ahol ne lehetne 10-20 röhejes alakot lefényképezni a tömegben. Ezeket így publikálni és azt suggallni, hogy maga a rendezvény és mindaz, amit képvisel, ilyen, az rendkívül alantas, rosszindulatú, gusztustalan, felnőtt emberhez méltatlan dolog. Az újságírás legeslegalja, mélyen alulmúlva győzikét, anettkát és kiszeltündét.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2010.05.30. 10:33:45

@malacz69【ツ】rettegés elemző:
Az ugyanaz. Nem az egykori SZDSZ réteget látod az tuti.

De bizony, nagyon is valószínű. Emlékezz, kikből lettek a leglelkesebb komcsik, ha nem a volt nyilasokból? Kikből lettek a legfanatikusabb MIÉPesek, ha nem komcsikból?
A rajongó az ilyen. A rajongása tárgya változhat, de a rajongás marad.
A Fidesz tábor jó része azokból a volt szocikból áll, akik megsértődtek Gyuszira és beleszerettek egy másik megváltóba. Ezek egy része aztán kiábrándult és visszatalált a szocikhoz, de az elmúlt 4 évben visszataláltak a Fideszhez, illetve egy részük a Jobbikhoz menekült...

Mellesleg olvasgasd a kommenteket. Fideszes blog, fideszes író és kik szapulják? A fideszes kommentelők, hogy nem eléggé fideszes. Nem ismerős? Ha mégis, annak jó oka van. A rajongó az ilyen. Ha a rajongás nem lángol, csak izzik, az majdnem árulás.

2010.05.30. 11:06:35

@malacz69【ツ】rettegés elemző: hát nem. Szerintem ott nem is tudna beszélni.

@Lord_Valdez: milyen igazad van!:) Teljesen így látom én is. Afféle kapcsolatfüggés ez náluk.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 11:08:01

@Lord_Valdez:

Tévedsz. Itt nagyon sokan - Grift és magam is - az újságírói eszközöket szapuljuk. Azt a primitivitást, ahogyan KK&TT a humort elképzelik.

És én bizony nagy különbséget látok a kezdődő hatalom reménykedői, és a 8 év elbaszás után csápolók lelkületében. Aki ezt a distinkciót nem tudja, vagy nem akarja megtenni, az bizony nem fideszes, de még csak nem is Magyarország drukker.

Az elejéhez:
az nem ugyanaz! Éppen azzal indokolta az szdsz a belépését a koalícióba, h nehogy az utódpárt egyedül kormányozzon, mert az jujjj, az esetleg antidemokrata lenne. Ha azt mondod, h az ugyanaz, akkor azt állítod, h a választók már '94-ben is tudták, h az MSZP és az szdsz ugyanaz, nincs különbség.

De volt, és éppen azzal kezdődött az szdsz bukása, h bement a koalícióba, és ezzel elkezdték elmosni a különbséget.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 11:09:50

@Letícia:

"Szerintem ott nem is tudna beszélni."

Hát nem. Tudna. Emlékezz csak, TWÁ hányszor dicsérte OV külföldi megnyilatkozásait. Ha ott tudott úgy beszélni, h az W-nek tetszett, akkor itthon is tudna, mindössze hallgatóság kell hozzá.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.30. 11:10:50

Rogánt hiányoltuk tegnap a Szabadság térről. Már értem. Autogrammot osztogatott a kossuth-térieknek.

Alfőmérnök 2010.05.30. 11:20:07

@Grift: És ráadásul a posztban az volt a kép felé írva:
"az itteni programot nem írjuk le, mert jazzt kizárólag öregemberek és homoszexuálisok hallgatnak."
Namost akkor Kálmánék vagy buzik, vagy öregemberek, vagy nem hallgatnak jazzt, mer az olyan sznob dolog. Bezzeg a metalicska az menő, még harminc felett is!

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2010.05.30. 11:37:22

@malacz69【ツ】rettegés elemző:
Akkor nem olvastál figyelmesen. Itt az egyébként ismert fideszes arcok is egymásnak esnek, ha valamelyiket nem elégséges lelkesedésen kapják.

Pedig hidd el, hogy ugyanaz. Ezek az emberek nem az egyszerű reménykedők, akik azt remélik, hogy talán valami jobb lesz, hanem akik hisznek a Pártban és Viktorban. Az egyszerű reménykedők ritkán járnak pártrendezvényekre. Az hívőknek fenntartott terület.
Mellesleg mégis miben lehet itt reménykedni? Nem mondtak semmit.

Látod, milyen vagy? A rajongóság legsúlyosabb tünete: nem lelkesedés = árulás.

greybull 2010.05.30. 12:01:54

Drága Barátaim! Bizony ilyen a magyar nép, ez vagyunk mi, Ti sem és én sem vagyok jottányit sem különb. Leharcolt, lepusztult, agyonnyomorgatott, elöregedett, fogatlan, rettenetesen rosszul és ízléstelenül öltözött szerencsétlen balfácánok gyülekezete. Azonban az itt megjelentek egyben mégiscsak, és pozitív értelemben, különböznek a magyar nép külsőre pont ugyanilyen részeitől: abban, hogy ők legalább nem szocik, nem szadeszosok, nem mdfs-esek. Fideszesek. És ez pont elég. Nekem legalábbis biztosan. Sajnálom amúgy a cikk írót, a fotóst - erkölcsileg maguk is szégyellni fogják magukat egyszer valamikor.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2010.05.30. 12:17:43

@Bell & Sebastian: Kedves Bell & Sebastian...

Sajnos egyik felmenőm sem zsidó, de mégcsak egyik sem látens... Ha az lenne, lehet jobb életem lett volna, fene tudja, ettől függelenül mióta felnőttkorba léptem, azért annyira szar sosem volt...
No igen, küzdöttem, tettem azért , hogy jó legyen, mindezt úgy, hogy az etikussági határon blül marajak, kiskapukat nem keresve.

"És immár rájöttem miért zavar, ha valaki magázódik egy online hozzászólásban. Az a baj vele, hogy lenéző, nem csak egy csoportot néz le, hanem fennhéjázóan mindenki főlé tolja magát, akik itt ebben a katyvaszban az Internetes hasábokon csépelik egymást. Nagyon bosszantó, olyan érzést kelt magáról vele használója, hogy csak és kizárólag azért szól a témához, mert sokkal jobban ért hozzá, egyébként is, neki erre nincs ideje, nem bratyizni jött."
(Forrás: párom)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 12:26:09

@Lord_Valdez:

Hát te ma nem vagy 100-as!
Én nem azt vártam volna, h lelkesedjen KK&TT, ellenben az sem tetszik, h gyakorlatilag primitív, gimnáziumi humor szintjén gúnyolódik.

Ha már hallottál arról, h emberi méltóság, akkor nagyjából tudod, miről beszélek...

Eléggé kétbites felfogás az, miszerint a gúnyolódás és a lelkesedés között nincs semmi. Hát én most megmondom neked: én se nem lelkesedem, és se az nem jutna eszembe, h gúnyolódjak azokkal, akik oda kimentek, mert remélnek, mert hisznek vmiben.

Tudom, ezt nehéz felfogni, de KK&TT is írhatott volna egy olyan posztot, olyan képekkel, ami se nem lelkesedős, se nem gúnyolódos, hanem szimplán csak korrekt. És abba még pár poén is belefért volna, ha ügyesek. Én ezt vártam volna, ezért csalódás ez a tizenéves humor.

Marcellus_Magnus 2010.05.30. 12:31:53

@Bukowszky: "nincs a világon olyan rendezvény, amelyen emberek vesznek részt, ahol ne lehetne 10-20 röhejes alakot lefényképezni a tömegben. Ezeket így publikálni és azt sugallni, hogy maga a rendezvény és mindaz, amit képvisel, ilyen, az rendkívül alantas, rosszindulatú, gusztustalan, felnőtt emberhez méltatlan dolog"

Lásd még: Gay Pride...

@malacz69【ツ】rettegés elemző: "Itt nagyon sokan - Grift és magam is - az újságírói eszközöket szapuljuk. Azt a primitivitást, ahogyan KK&TT a humort elképzelik."

Na de eddig is ilyen volt kb. minden második KK&TT poszt. Korábban is szóvá tettétek a stílussal szembeni ellenszenveteket, vagy csak most, hogy a kedvenceitekről írtak így?
tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/HePannedItNowHeSucks

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2010.05.30. 12:35:00

@malacz69【ツ】rettegés elemző:
Az a baj, hogy szóvá teszi, hogy a hülyeség fideszes szájból is hülyeség? Valóban felháborító.

Fatal Error! System Halted! 2010.05.30. 12:35:06

@Bell & Sebastian: ezzel az informatikusozással mellélőttél...csak azért mert ez a nickem, nyilván informatikus vagyok:D hát grat

Roe 2010.05.30. 12:55:37

@Lord_Valdez:

Ideje kezeltetni magad, talán még nem késő.

Kikből lettek a leglelkesebb komcsik, ha nem a zsidókból???

Roth Mátyás, Klein Antal (GYF rokonsága!)...

Hány olyan ismert komcsit tudsz megnevezni, akik nyilasok (is) voltak?
:D

Bell & Sebastian 2010.05.30. 12:55:43

@Fatal Error! System Halted!:
A modern újságírás lényegét sikerült elkapnod. 99% provokatív csali, a végén a lényeggel. Ezt a módszert most tanuljuk, egyetlen pozitívuma a látogatottság egekbe szökése.

A módszer még nem teljesen kiforrott még, van mit csiszolni rajta, belátom. Nem kevés félreértésre adhat okot az is, ha a mondanivalót teljesen feloldja a vitriol. Ezt a csapdát azért igyekeztem elkerülni.

:)

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2010.05.30. 13:08:46

Megjegyeznénk, hogy nem MTI-tudósítást írtunk, hanem egy szubjektív képriportot. A szubjektivitás még nyelvtanilag is hangsúlyozva van, az első személy használatával.

A szónoklatok tökéletesen semmitmondóak voltak, ezt talán jogunk van szóvá tenni - amúgy senkinek sem kötelező egyetérteni velünk.

A közönséget nem minősítettük, a képeken nyilván az érdekesebb arcokat örökítettük meg, nem a teljesen átlagosakat. Azt feltételezzük, hogy az olvasók tudják, hogy egy sajátos szempontú, a valami miatt érdekesnek tűnő fotókra koncentráló válogatást látnak - ez itt egy blog, nem egy híroldal. A képeknek nagyjából egyharmada ábrázol nyugdíjast, a többin van tetovált nő, csuklyás operatőr, néger, gyerek stb. Amúgy a magyar polgárok nagyjából így néznek ki, s ez nem pártfüggő.

Ráadásul érdekes, hogy amikor hasonló képriportokat közöltünk vagy száz szoci rendezvényről, azon a kedves olvasók nem voltak így felháborodva.

Frick László Emlékzenekar 2010.05.30. 13:11:47

Ahogy emésztem ezt a zseniális -és mégiscsak elsősorban- írásművet, újabb zseniális funkcióit fedezem föl. Hülyerékázván potyognak betyártantusszaim paplikam környékén! (Emlékeztetőül: előszöris az indexes újságírás kisiskolája ez a mű, aki ezt alaposan áttanulmányozza, megtanulja a légy döglése csíziójának tejbeejtését á lá matulizmó.)

Köztudomású, hogy a fidexxekek theorethikhussai szerint az internetnek nincsen tömegbefolyásoló szerepe, hanem csak afféle szubkalcs. Ha egy fideszcigánytakony theorhethikussnak megemlíted, hájszen az index gründolta az LMP-t, elhessegetik azzal a kövér-i bölcsességgel, miszerint nem kellenek a kis pártok.

Namost, ha ezt a Pulitzer Emlékdíjra és Minőségi Újságírás díjra is érdemes művet átnézi egy fidexxpotentát, azonnal benneragad a tévhitében, mire való az internet és az internetes tömegbefolyásolás.

Kálmán és Tódi pedig beoszthatják maguknak az indexes sültgalamb falattyait és nem lesznek majd ám ezentúl fideszbérencek.

És most röhögjünk.
Ám a gyűlés folytatódik!
Ugyanis még egy funkciója van e többszörös kitüntetésre érdemes ópusznak. Aki ezt átnyálazza, már akár egy teszkógazdasásos southparkepizódot is ki képes szopni valamelyik kisebb testrészéből. Ha van annyi esze, hogy a szájáig eltaláljon vele.

És a gyűlést folytatjuk!

Egy török alattvaló fia, Osztap Bender is (Milo Minderbinder távoli nagybátyja) elégedetten olvashatja, hiszen a NEP-korszak nem eddig volt, hanem majd most lesz.

Muchachachaaa!

Bell & Sebastian 2010.05.30. 13:16:17

@Frick László Emlékzenekar:
Hát pajtás, gratulálok, ez nagyon jó lett! :)))

Frick László Emlékzenekar 2010.05.30. 13:18:24

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Ugye gyerekek cél lett vóna az, hogy A Cigány szokjon mán le erről a naggyűlésezésről, ami tényleg baromság... hát majd most megvilágosodik ettől. Vagy majd Semjén más beszédet ( újat, hahaha) ír.

Nem tudom, talán még egy negyedcsavar kellett volna, és akkor ironikus lesz...

A magyar polgárok így néznek ki -ezt én is minden eddigi életemben hangsúlyoztam vóna, de nem hiszik el, hogy a gyurcsányista nagymami is 24 rántotthússábú épít tornyot a nagy tőtöttkáposztás fazik mellé amikor az onokákat várja és az orbánycigányista is.

Ugyanaz a zsírkrémsüti

és a traubi, akármelyik a kétféléből , egyformán "igazi"

Frick László Emlékzenekar 2010.05.30. 13:19:47

@Bell & Sebastian: Ha még alkoholista lennék, most leinnám magam, így megyek oszt vágok ződet a disznóknak. Te meg ne felejts el a kutyáknak lökni valamit!

Bell & Sebastian 2010.05.30. 13:40:44

@Frick László Emlékzenekar:
Látod, milyen kicsi a világ, és mennyire nehéz két igazat találni az Úr számára?

Nem kéne visszanézni, tudom. Vilmos-körte?

2010.05.30. 13:51:57

Anyázás van b+?? Hova süllyedtetek?? Ökrök!!! Meg sem érdemlitek Vikit meg az Új Kezdetet!::PP

:)))

Tóth Jocó 2010.05.30. 14:36:12

Az írás szerzője figyelmetlenül hallgatta a szónokokat - valószínűleg azért, mert a jó fényképarcok keresésével volt elfoglalva. Bocsássuk meg neki a felületességét! :-)

A beszédek lényegét nem sikerült megcsípnie, de erre még kereshet lehetőséget...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 15:04:14

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

"A szónoklatok tökéletesen semmitmondóak voltak"

Bazmeg, hát te tényleg sok sört ihattál, vagy mi.
Hát nem hallottad, ahogyan Kósa nekiment Demszkynek, és gyakorlatilag megindította a kampányt Budapestért, miközben egyik-másik pillanatban úgy elcsempült a szája, h azt hittem, mindjárt elsírja magát?

Vagy nem hallottad, mikor Semjén azt mondta, nincs kétféle magyar állampolgárság? Elgondolkoztál azon, h ez mit jelent?

Hidd el, sorolni tudnék még egy jó pár kijelentést, de értelmes nem sok, ti nem is figyeltétek a szónokokat, ti azt figyeltétek, hol láttok egy megroggyant arcot.

"amikor hasonló képriportokat közöltünk vagy száz szoci rendezvényről, azon a kedves olvasók nem voltak így felháborodva."

Te tényleg nem vágod a különbséget, h egy dolog csápolni egy elbaszott politikának az őszödi beszéd után, és más dolog hinni és reménykedni, amikor Orbán és a Fidesz éppen most győzött, és éppen most kezdik a kormányzást.

Te ezzel a hülye dumáddal egy szintre hozod az elkúrás kitartó támogatóit a reménykedőkkel, akik közül sokan 8 évet vártak. Ez van.

Kezdek rájönni, h sokan csak fikaújságírást tudnak, semmi konstruktivitás, semmi beleérzés, semmi lélek...

Bocs, de megint sikerült felkúrnod az agyam az értetlenkedéseddel.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 15:05:50

@Frick László Emlékzenekar:

Ez fasza hsz volt:-))), nagyon pusztít, kb. ezt a színvonalat kéne megütni KK&TT-nek is. Voltak már ilyen pillanataik, de ez most nem az.:-(

Alfőmérnök 2010.05.30. 15:07:56

Még jó, hogy van különbség a Fideszes meg az Mszp nyuggerek között! Az egyik olyan pártot támogat, ami rosszat akar az országnak, a másik olyat, ami jót (legalábbis reményeink szerint). Ez ilyen eccerű.

bryan 2010.05.30. 15:16:06

Ennek a versnek az elmondásáért a rendezvényen kurva anyját a szervezőknek:

Kóczián Rudolf

Ahogy szavaztál…

Ahogyan szavaztál, úgy bánjanak veled!
Úgy mondjanak neked, igent vagy nemet!
Úgy nyújtsanak majd feléd segítőkezet!
Ahogyan szavaztál, úgy bánjanak veled!

Úgy mentsenek ki a lángban álló házból!
Úgy húzzanak ki, vad dühöngő árból!
Éhhalál küszöbén, úgy kapj majd kenyeret.
Ahogyan szavaztál, úgy bánjanak veled!

Épp olyan hű legyen hozzád feleséged!
Fiad tiszteljen, vagy tagadjon meg téged!
Aszerint áldják, vagy átkozzák majd nevedet!
Ahogyan szavaztál, úgy bánjanak veled!

Hogyha IGENT mondtál, az ÚR legyen veled!
Hogyha NEMET! ő se bocsásson meg neked!
Ne látsd meg a napot, a pokolban a helyed!
Ahogyan szavaztál, úgy bánjanak veled!

Mert ki elfelejti, megtagadja népét,
Aki elveszti vér szerinti testvérét,
Nincsen rongyabb annál, mentsége nem lehet!
Ahogyan szavaztál, úgy bánjanak veled!

Ámen.

Nemzeti egység, meg egyetértés, az, pföj, gusztustalan seggfejek csordája szervezte ezt a dzsemborit. A vers minőségéről még nem is szóltam, de az nyilván magáért beszél.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.30. 15:18:08

Ez a Philipp is hogy felkűzdötte magát. Volt idő, mikor még holmi zenecsatornán vicceskedve konferált fel videoklippeket. Hiába, no. Feltörünk, mint a talajvíz.

Hóvirág hogy jön a képbe?

Alfőmérnök 2010.05.30. 15:18:54

@bryan: Mondjuk ezt azért én is kihagytam volna.

yoovan 2010.05.30. 15:24:08

"mi, magyarok különbek vagyunk annál, mint amilyennek ma mutatjuk magunkat. Ez csak egy csúf fertőzés, idegen nyavalya. A kommunizmussal és a megszállással behurcolt váltóláz, ami eltorzította az igazi alkatunkat, és amiből gyorsabban fogunk kilábalni és felépülni, mint azt ma sokan gondolnák. Mi tudjuk, hogy a mi hazánk egy tehetséges ország. Nemcsak a világrengető újításokhoz, művészethez, nekünk legnagyobb tehetségünk az élethez van. Mi ismerjük azt a Magyarországot, amelyik dolgozik, boldogulni akar, amelyiket hajtja az életereje. Mi ismerjük azt a Magyarországot, amelyik szellemes és leleményes, lovagias a nőkhöz, nagyvonalú a barátaival, szereti a gyermekeit, tiszteli idős szüleit, és gyámolítja a gyengéket és elesetteket. Mi tudjuk, hogy Magyarországnak tehetsége van az értelmes, szép és becsületes munkához, tehetsége van a sikerhez. Nekünk most azért kell dolgoznunk, hogy ezt a Magyarországot előhívjuk önmagunkból, és másokat is meggyőzzünk arról, hogy benne is, igen, őbenne is ott él ez a nagyszerű Magyarország."
Ha figyeltetek volna, ezt is mondta Orbán.

bryan 2010.05.30. 15:28:36

@yoovan:
Ez egy az egyben képzavar. Egy ország nem lehet tehetséges.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 15:41:48

@yoovan:

Hát ez az. KK&TT szerint semmitmondás folyt.

@bryan:

Fasságot állítasz. Miért ne lehetne azt mondani egy országra - ami alatt annak népét értjük ez esetben -, hogy tehetséges. Aki akarja érti, aki meg kötözködni akar, az kötözködik.

@Alfőmérnök:

Hát valóban nem sokkal bonyolultabb:-)

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.30. 15:42:07

@bryan:

de buták, fasiszták, no meg kicsik

azért még ugye lehetünk?

bekapod te a lipicai lóf@szt

Google 2010.05.30. 16:11:09

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

Azért nem, mert azoktól -szociktól - nem vártunk semmit. (Bár sokat kaptunk. Túl sokat is!)
Emezektől, magunktól, hangozzon ez bármilyen nevetségesen, remélünk ezt- azt.
Csak ennyi a különbség!

Google 2010.05.30. 16:19:17

@bryan:

Nem hosszabb ez a vers?
Úgy rémlik, valami megbocsátás-féle is volt a végén. Kivéve a Pojácát!

Google 2010.05.30. 16:25:13

@bryan:

Nem volt hosszabb ez a vers?
Mintha valami megbocsátás-félét is kihallottam belőle. Persze, nem a Pojácának!

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.30. 16:27:14

@bryan:

jó vers

csak nem magadra ismertél?

nem mindenkivel lehet (szabad) egységet alkotni

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.05.30. 16:37:10

index.hu/belfold/2010/05/30/az_mszp_az_allami_vagyon_elkotyavetyelesetol_tart/

Miután sikerült felmosni a röhögőgörcs okozta ájulásos sokkból rögtön belinkeltem ezt nektek.

Google 2010.05.30. 16:45:59

@Prof. William:

Jó példa arra, hogy a pofátlanságnak nincs határa!
Még mindig el tudok csodálkozni azon, mennyire nem ismerik a posztkomcsik a szégyent. Soha nem is ismerték ezt az érzést.

Tóth Jocó 2010.05.30. 16:54:31

@Google: Nekem is úgy rémlik, hogy volt ott valami még. Meg kéne keresni...

@bryan: Esetleg bemásolnád az egészet? :-)

bryan 2010.05.30. 16:57:07

@Google:
Nem találtam hosszabb verziót.

@Ezt a népet sajnáljam?:

Mi van

hülyegyerek azt hiszed

értelmesebbnek tűnik a mondandód

ha mindenhol sorközt hagysz?

(Buta náci vagy, nincs dolgom veled.)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.30. 17:01:55

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:
nem mti, fényképriport? mi vaaan? ugye ez nem komoly? azt most tanítani kell, hogy egy ilyen fotósorozat mit mond, vagy mit nem? és ez egy hazug, aljas fotósorozat.
ez a képriport aztat üzeni az olvasónak, hogy a fidesz szavazó és gyűlésre járó, ugyanaz a szar lúzer magyar tróger banda, aki komcsi gyűlésre jár. pont a száz komcsi gyűlésről szóló egyébként akkor is szóltam, dögunalmas szar után.
azt sem szabed elefelejteni, hogy a komcsi szavazókon gúnyolódhattok, mert szaremberek, a fidesz szavazókon nem, mert jó ügyet szolgálnak. ennél egyszerűben már nem tudom mondani.

amúgy a mandiner a legmélyebb válságát éli, a hatalomoldaliság nem tesz jót. a szerzők, és mi olvasók-kommentelők, jól elvoltunk egymás seggvizében amíg a közös ellenség ellen íródtak akár szar posztok is.
és most fogalmatok nincs mit kéne csinálni. kicsit orbán-rogán fikázás, csak úgy felületesen, de a mélytengeri liberalizmusotokat kivillantva, gőzerejű, de nevetséges jobbikfikázás, meg egyéb ilyen butaságok.
tudom, hogy a mostanában szerzők közül, elpet kivételével senki nem képes komoly értelmező, elemző posztot írni, de talán a jaj de ronda buta fasz ez a rogán helyett el lehetne menni, megkérdezni szőcsöt, hogy hogyan gondolta a petíciózást, meg mi is az az intézet. mondjuk.

bryan 2010.05.30. 17:03:34

Megvan a folytatás:

"Eképpen szólt versem Nagypéntek napjáig,
Krisztus Urunk véres, nagy áldozataig.
De mert a keresztfán Õ is megbocsátott,
Én sem mondok népem fiaira átkot.
Ostobaság szülte rút gonosztettedet
A Végítéletkor bocsássák meg neked!
De míg e Földön élsz - csak, hogy el ne feledd -,
Ahogyan szavaztál, úgy bánjanak veled!"

(kiegészítve 2005. Húsvétján)
Szerzõ: Kotzián Rudolf

A legtöbb helyen nem így van idézve, de ez a kiegészítés sem nagyon menti ezt a szart.

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.30. 17:06:11

@bryan:

jaj há' lottóötösöm is így legyen:

"(Buta náci vagy, nincs dolgom veled.) "

a kicsit lehagytad! :)

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.30. 17:08:48

@bryan:

jaj há' lottóötösöm is így legyen:

"(Buta náci vagy, nincs dolgom veled.) "

a kicsit lehagytad! :

@Ezt a népet sajnáljam?:

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.30. 17:09:45

@bryan:
a kitelpítésben maga fogja szavalni ezt a verset, a tábori lelkiismeret-gyűlésen. aztán megírhatja haza a szabványlevelet: lágerban vagyunk, jól megy a sorunk, tíz évig maradunk.

bryan 2010.05.30. 17:12:44

@Grift:
De megnyugtat majd a tudat, hogy téged addigra már kivégeztek, mert nem tudtál lakatot tenni a szádra. :)

Tóth Jocó 2010.05.30. 17:19:18

@bryan: Örülök, hogy meglett a vége! :-)

(A vers nekem se tetszik. Nagyon dühös és elkeseredett lehetett az írója. Ezek az érzelmek nem szokták az embereket bölcsességre vezetni.)

Egy szakmai megjegyzés: Ha egy eseményről írunk, érdemes azzal foglalkozni, ami ott hangzott el, és nem azzal, ami máskor és máshol. Régi sztori az Opera leesett csillárja - most eszembe jutott.

Google 2010.05.30. 17:33:22

@Grift:

Maga segít KK és TT uraknak?
Ők a híveket, maga a bennük lelket tartókat szólja le?
Csúnya világ lett volna az, ha az ufi-reakció-mandíner trió helyett a kuruc-index lelketlen kettőssel kellett volna beérnünk.
Türelem, lassan helyükre kerülnek a dolgok! És a tagok is.

bryan 2010.05.30. 17:35:24

@Tóth Jocó:
Én sem fogalmaztam elég visszafogottan, a vers maga csak középszar gagyi, tizenkettő egy tucat az ilyenből, semmi különös. A valódi bajom vele nyilván a Fidesz rendezvényen való feltűnése.
Egy ilyet beengedni a gyűlésre, közben nemzeti együttműködésről, meg sebek gyógyításáról makogni, az igazi kétszínű sunyi tahóság.

Google 2010.05.30. 17:36:44

@Gaabor:

A narancsnál már csak a szőlő savanyúbb, ugye?

Google 2010.05.30. 17:41:34

@bryan:

És mekkora tahóság volt arra buzdítani embereket, azért menjenek el szavazni, hogy nemet mondjanak nemzettársaiknak?
Nehogy az állásuk, jólétük, egészségügyük odavesszen!
Oszt' most romokban hever, és anélkül, hogy idejött volna 23 millió román!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 17:51:46

@Grift:

Szívemből szóltál!
Meg kéne tanulni azt, h nemcsak fikafirka létezik, hanem problémafelvető, kiveséző, tényfeltáró, faszsetudjamilyendenemilyen újságírás is létezik még.

@bryan:

A vers művészileg nyilván nem egy nagy durranás, sőt... ,de az utcára éppen jó, és talán pont arra a célra jött létre.

Sztem légy szerényebb, és ne nácizz, mert ez már a baloldalon is a legalja stílus.

bryan 2010.05.30. 17:55:15

@Google:
A népszavazás arról szól, hogy végiggondolja az ember a kérdést, odamegy és szavaz. Én igennel szavaztam akkor, sokat vitatkoztam ismerőseimmel, akik nemmel szavaztak, vagy nem mentek el. Kurvára nem azért szavaztak nemmel, mert a szocik a 23 millió románnal ijesztgették őket. Voltak meggyőző érveik. A népszavazások arra vannak, hogy az ember saját felelősségét tisztán látva szavazzon, ahogy azt a legjobbnak érzi. Ezért bárkit utólag baszogatni undorító. Különösen egy frissen többséget szerzett kormánypárttól az. Sértődött óvodás stílus. Székelyföldön, vagy a Felvidéken nem lenne az, a Kossuth téren ebben a formában nehéz máshogy látni a helyzetet.
Egyébként a kettős állampolgárságot nem "a nemzettestvéreink" kérték, hanem a síkhülye Patrubány és kedves gittegylete.

Google 2010.05.30. 17:59:56

@bryan:

Nem kérték, csak remélték.
Hallottak róla, létező intézmény.
Patrubány vonatkozásában azt hiszem, egyetértünk!

bryan 2010.05.30. 18:11:32

@malacz69【ツ】rettegéselemző:
Pont ahol használtam ezt a kifejezést (náci), szerintem eléggé a helyén volt. Nem ez a szokásos stílusom, de most eléggé feldühített ez a versszerűség.
Az utcára minden jó, ott csak a körítés számít, de a kormány nem való az utcára. Ha mégis oda támad kedve menni, akkor meg nem kéne az utca stílusát felvennie.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.30. 18:31:26

@bryan:

"Sértődött óvodás stílus" Ezt a politikai paletta egésze és az átlagember szintjén egyaránt népsport idehaza. De van javulás, a fidesz/mszp egyre inkább képes civilizáltan akár helyenként egymást dícsérni is, az LMP/Jobbik is várakozáson felül konstuktívan vesz részt az OGY munkájában. A pártközeli blogok is megfogalmaznak kritikát saját táborukkal szemben, avagy képesek időnként magukon is nevetni (akár provokatív stílusban) - jelen cikk is ilyen, nem kell mellre szívni.

Egyedül a galamuszi-nyuszi rettegők nyafognak, szerencsére egy kávézót is nehezen töltenének meg érdeklődőkkel.

Remélem nem kiabálom el magam, de kezd az ország kellemesen normális arculatot ölteni.

És ha már végre sikerült szinte az egész parlamentnek megszavaznia a kettős állampolgárságot, akkor asszem aug. 20-án lehetne ezt össznépi/párti alapon ünnepelni. Hosszú idő után lenne egy igazi nemzeti ünnepnap, másnap aztán lehet egymásnak menni a blogokon stb.

Tóth Jocó 2010.05.30. 18:43:40

@Herr SturmLiberator: Legyen igazad, nagy szükségünk van már erre!

bryan 2010.05.30. 18:47:20

@Herr SturmLiberator:
Nem a jelen cikk miatt vagyok dühös. Kb. a felével egyetértek annak, amit írsz, ez is haladás. Eddig talán csak a szólásszabadságos dolgokban értettünk egyet. :)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 18:55:40

@bryan:

"de a kormány nem való az utcára"

Nem. Ebből csak jozefinista/jakobinus kormányzás lenne.

Ennek a ceremóniának éppen az volt az üzenete, h

"kedves nép, nem akarunk nélkületek titeket boldogítani, szeretnénk együttműködni veletek. Pl.: te járatod suliba a gyereked, mi meg adunk erre cs.pótlékot; te befizeted rendesen az adódat, mi pedig csökkentjük azt, stb..."

bryan 2010.05.30. 19:07:53

@malacz69【ツ】rettegéselemző:
Kiegészítve az általam bemásolt vers üzenetével:
szavazz jól és akkor nem akarunk rosszat neked.
Remélem egyértelmű voltam, amikor leírtam, hogy az általam idemásolt verset ezen az összeborulós heppeningen olvasták fel.
Az egyeztetés =/= utcai tüntetgetéssel. Nem attól lesz "jakobinus/jozefinista" a kormányzat, hogy nem hívja időröl időre az utcára a híveit skandálni, azt a diktatúrákban is fárasztóan gyakran megteszik.

egrized 2010.05.30. 19:31:25

@Thulsa Doom: igen, totál gáz. nem tudom értelmezni a kommentedet, bocs. ha poénnak szántad, elég gyenge lett. ha komoly dolog, akkor meg elég fura (beteg) mentalitásod van.
nyilván a fröcsögés számodra kielégülés.

-vadvirág- 2010.05.30. 19:47:14

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2010.05.30. 21:24:07

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: főnök urak!

ha hallgattak volna, pöcsök maradtak volna

ez van, ezt kell szeretni :)

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2010.05.30. 21:38:01

@malacz69【ツ】rettegéselemző: @Google: stb.

- A szoci nénik és a fideszes nénik ugyanúgy részei a nagy büdös magyar valóságnak, amit próbálunk valahogy megragadni. Nyilván az egyik közelebb áll hozzánk, mint a másik, de ez egy képriportnál irreleváns.

- A beszédek számunkra semmitmondóak voltak, Demszky és Hagyó fikázása, illetve a tehetséges Magyarország emlegetése nem nagy újdonság. Semjén pedig konkrétan harmadszor olvasta fel ugyanazt a beszédet. Persze ha valakinek tetszettek, hát tetszettek, tiszteletben tartjuk.

- A magyar jobboldal egyik legfrusztrálóbb jellegzetessége az önirónia hiánya. Az állandó görcs. Nekünk ez nem tetszik, ha viszont valaki ökölbe szorult fejjel akarja leélni az életét, hát csinálja.

V. I. LENON 2010.05.30. 22:07:39

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:
- A magyar jobboldal egyik legfrusztrálóbb jellegzetessége az önirónia hiánya? Az állandó görcs?

Milyen legyen, hogy megfeleljen az Önök kifinomult ízlésnek?

Tessék mondani, a magyar baloldal mennyivel különb, és ezt hogyan lehet észrevenni?

Chicano 2010.05.30. 22:26:20

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Hmmm... Tudnátok valamilyen példát adni a baloldal öniróniájára?

vizipipa 2010.05.30. 22:41:24

@bryan:
@Google:
Ennek a "síkhülye" Patrubánynak a népszavazása volt most OV-nál a fő indok a külhoniak állampolgárságára.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 22:51:42

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

Te kigúnyoltál és valamilyen szinten emberi méltóságában megaláztál tiszta szándékú és lelkes embereket, akik igenis különbek a szocimamiknál, mert nem egy elbaszott kormányzásnak tapsikolnak, hanem egy jobb újrakezdésben hisznek. Amit ti tettetek, az kb. olyan messze van az öniróniától, mint a gyíkom Bódy Szilvitől.

Én speciel Semjén beszédét most hallottam először, mivel hétköznap dolgozni szoktam.
Kósa megrendülése egy bizonyos ponton pedig a mai napig rejtély előttem.

És még vmi: kezdek meggyőződni arról, h focimeccsből és egyéb tömegrendezvényekből sokkal több átjön, ha egy jó közvetítést nézel, mintha ott vagy...
Erre jó példát adtatok, bizton állíthatom.

Az öniróniánál (aminek a gúnyt becézitek álszent módon) jelen esetben többre értékelném az önkritikát.

Üdv.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2010.05.30. 23:07:20

@malacz69【ツ】rettegéselemző: Nem állt szándékunkban senkit emberi méltóságában megalázni. Ilyenek vagyunk, és kész.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.05.30. 23:12:30

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

"Ilyenek vagyunk, és kész."

"Itt az idő" változni. A fikafirkán túl is van élet, bár tudom, nehezebb kiállni vmi mellett, vmiért, mint odabaszni egyet vkinek, vmi ellen.

V. I. LENON 2010.05.30. 23:56:15

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

Akármilyen. Ahogy Önök nevezni óhajtják.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.31. 00:00:58

@malacz69【ツ】rettegéselemző:

Nem tisztem védeni a posztmajsztert, de szerintem itt senki se lett megalázva. Állnak a fotók és kész, emberekkel, ahogy voltak és vállalták magukat egy nyilvános rendezvényen. A normál arcok, vagány arcok, fiatal arcok, öreg arcok, laza arcok, fanatik arcok.

Ahogy születtek már hasonszőrű fotók jobbik, lmp, mszp rendezvényekről is. És rendben van, hogy nincs kettős mérce, ahol az egyiket ugyanazért húzná le KK/TT, amit a másiknál elnézne/elleplezne. Pont a nevezett kettős mércéből van tele az izéje a Zembereknek.

Gyün még egy önkormányzati választás, lesznek még rendezvények, lesznek még beszámolók. Méltató is, cukkolós is.

Elemző cizellált cikkekre van kapacitás a mandineren, van elég szerző, nem kell mindenkitől ugyanazt várni, unalmas is lenne. Tomcatestől a Tanári stílusig van itt minden a blogon, 3/3-os stilisztikai lefedettség :)

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2010.05.31. 00:27:50

a vicc mindenkié :)

műveltségi versenyt hirdetnek a rendőröknek. a _rogán-i_ kapitányság is benevezi egyik járőrét, aki sikerrel veszi az összes akadályt, üstökösként száguld át a selejtezőkön és egyszer csak az országos döntőben találja magát, ahova a kapitánya is elkiséri.
kapja az első kérdést:
-mennyi 3szor 4?
-ööö... 29?
mire a főnöke:
-és tudja, és tudja, és tudja!

bryan 2010.05.31. 01:04:52

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:
Az MDP öö MPP, munkás, öö polgári tagjai nem érzik elég őszintének az önkritikát a nemzetközi proletariátus, akarom mondani a Haza nem engedheti meg, hogy így egy kalap alá vegyük a burzsoá szoci és a polgári tescós néniket, világosan látszik, hogy az ideológiai alapvetések legalapvetőbb része sem világos számotokra. Az irónia nem engedhető meg, mikor ilyen komoly dolgokról van szó, a Nemzeti Együttműködés Rendszere nem fér össze semmilyen módon a humorral, hiszen mint tudjuk a régi rendszer bukásával megszűnt minden humorforrás, így most már minden energiát a Rendszer felépítésének áldozhatunk.
Esetleg a bukott szocik, vagy a megmaradt fővárosi liberálisok szolgálhatnak humorforrásul, de már nem sokáig.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.31. 07:02:48

ilyenek vagyunk és kész? ez igen divatos alemberi mondat. ehhez még hozzá szokják tenni a mónika sóban, hogy legalább vállaljuk. mintha az alemberség rögtön fasza dologgá válna, ha legalább vállaljuk.
a jobboldal valóban röhejes önirónia nélküliségét meg nem a mancsos újlipótvárosi pofátlanság fogja oldani.

Alfőmérnök 2010.05.31. 07:32:26

@Grift: "Igen, én egy szar ember vagyok!" - így hangzik a legütősebb végső érv egy vitában. :-)

jaj ó 2010.05.31. 08:03:34

Másról sem szól, mint a kettős mércéről...

A baloldal önirónai nélkülisége mennyire más! Az modern, progresszív, stb., amitől ájultan fetrengenek a médialakájok és bértollnokaik...

magyar-magyar szótár 2010.05.31. 08:30:46

@Bell & Sebastian: A vilmoskörte pálinka olyan, mint a liberalizmus, Tokfalvi konzlib'je meg az angolgyöp, vér, verejték, könnyek. Előszöris a vilmoskörte nagyon kényes fajta. Másodszor, nem a fán érik meg, érlelése kézimunkát igénylő és fáradságos, aztán az érett, túlérett körtéből cefrét készíteni. Még pálinkamester is vitába szállt velem. Ugyanis én láttam körtecefrét, készítettem és a teli hordó, mire beérik 3/4-ére esik össze "száraz" cefre, azaz kevés pálinkát ad (viszonylag) Amennyit "vilmos körte" ízű & pálinka címen forgalmaznak, annyi vilmoskörte az elmúlt 100 évben nem termett. A pálinka öli az elmét és én pálinka nélkül is eléggé lepültem már agyilag.
Kokain?

magyar-magyar szótár 2010.05.31. 08:37:53

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Az önirónia hiányában is tökre igazatok van. Nem a szándékotokat nem érteni. Az a negyedcsavar, amit mondtam, pl a gólyalábas néni slágertéma volt (nemvéletlenül edzett szegényke) és a negyedcsavar az az lett volna, lekapni a stábokat, ahogy térgyeplésből fölfelé veszik.
Vagy pedig nem bloggerek vagytok, hanem kőprofi újságírók és akkor még bryan véleménye se érdekes, tökfölösleges minden vita.

A magyar újságírásban ugyanis ez a maximum, ameddig el lehet menni.

Síkbolygón az iróniát se értik, nemhogy az öniróniát. (Ulenspiegel, aki figuráz és nem feledkezik meg magáról sem...)

magyar-magyar szótár 2010.05.31. 08:49:05

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:
A cím elbaszott, ezen nincsen mit menteni, hiába aludtam rá. Elhiszem, hogy a címlaptündér magától is cuppan az ilyesmire, trükköztem neki eleget magam is. De kb egy öntökönrúgás.

savanyú a szőlő 2010.05.31. 10:04:27

Milyen fölemelő érzés lenne más pártoktól (ön)iróniát tanulni!

Fölnézhetne rájuk a kormánypárt, mint haladó, demokratikus, modern politikai erőkre!

De azok inkább szerényen (és demokratikusan) háttérbe húzódnak, valahogy nem akarnak példát mutatni (ön)iróniából...

Google 2010.05.31. 12:23:44

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

Mindig jó aludni! Rá, még egyet.

Mi magunk vagyunk részei a "nagy büdös valóságnak".
Egy Magyarország van; lehet, hogy a ma fideszes bácsi/néni pár évvel ezelőtt még MIÉP-es, MSZP-s, vagy más volt. És fordítva.
Így, együtt vagyunk, vagy nem, hajlamosak az iróniára, öniróniára.
És igen, lehet, hogy nekünk magyaroknak frusztráló jellegzetességünk az önirónia hiánya. Munka folyamatban.
Ami pedig a beszédeket illeti, itt épp az összemosás nem szerencsés.
Semjén pátosza, Kósa indiszponáltsága nekem sok volt, de Orbán beszéde tetszett. (És a muzsika is.)
2006-ban azt mondta, lent vagy fent, rá lehet számítani, és íme, tényleg bízhat benne az ember!
Biztosan több ember munkája ez - Navra, Varga, Lázár és másoké - de eredményes volt.
És végül csak ez számít, hogy az idő próbáját kiállja-e.
Ti írjatok tovább - mi figyelünk tovább! Úgy, mint eddig.

Bicska Maxi (törölt) 2010.05.31. 17:22:33

Most nem azért,de ez jogot nem sért, ez egy olyan rendezvény ahol tömegeket ábrázolnak, és amúgy is szoktak fotózni egy ilyen rendezvényen...
Bírok a sajtó"páholy"-t ... :D Nagyon király :D
süti beállítások módosítása