Mit üzentek a majálison az erőszaknak?
2010. május 04. írta: Zsigmond és Péterfy

Mit üzentek a majálison az erőszaknak?

  Szombaton az MSZP majálisán voltunk kint, ahol egy Gaudi Nagy Tamás és Zagyva Gyula vezette hatvannégy vármegyés csapat zavarta meg az antifa egységfrontot. Kínai és Trágár barátainkkal együtt még azelőtt sikerült megörökítenünk az Üzenj az erőszaknak!, az Üzenj a szélsőjobbnak! és a Nő is ember! üzenőfalat, hogy a barna eső odaért volna. Fotósorozat a hajtás után.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr231973214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chicano 2010.05.04. 13:20:34

Jól elvannak ezek egymással. Tök élvezetes lesz ez a 8 év. Nézhetjük majd ahogy a Jobbik meg a maradék maszop szívatja egymást.

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.04. 13:26:56

Nem értem ezeket a Magyarország ábrákat.

most akkor Magyarország egy nagy kaliforniai tengerészeti bázis?

googlesightseeing.com/2007/09/27/the-swastika-building/

Bloodscalp 2010.05.04. 13:33:13

így van mocskos emeszpé, mocskos jobbik, mocskos liberálisok

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.04. 13:40:02

helzl tivadar hogy került oda?
ha gender nap is, akkor: a nő is férfi!

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.04. 13:41:58

De hát mit lehet várni.

Elemebeteg zsidók:

"However, in early 2007 the San Diego chapter of the Anti-Defamation League and U.S. Representative Susan Davis began quiet talks with the Navy, and on September 26, 2007 the Navy announced that they would budget up to $600,000, starting in the fiscal year that begins October 1, to modify the buildings' walkways, "camouflage" landscaping and rooftop photovoltaic cells to hide the swastika look from the air."

en.wikipedia.org/wiki/Naval_Amphibious_Base_Coronado#Swastika-shaped_building

kolompar.sara · http://ferfibunozes.blog.hu 2010.05.04. 14:39:08

én azt mondom, a férfibűnözők tehetnek mindenről! S azt üzenem: férfibűnözők haza!!!!!
Már említettem, de itt fejtegetem: ferfibunozes.blog.hu

vagy mit is fejtegetek?:-))

m.logic 2010.05.04. 14:42:58

Sajnos az utolsó kép közepe megbukott.

18+ (1800+):

img.index.hu/cikkepek/0804/velvet/terhes308.jpg

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.05.04. 14:48:36

Irígylésre méltó szellemi vulkánkitörések tömegével állunk szembe.

tölgy1 2010.05.04. 15:03:01

Ez valami antiszemita izé volt?
"Üzenj a szélsőjobbnak" szöveg alatt Izrael állam zászlaja.
Én elhatárolódom.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.04. 15:03:23

A Magyarország térkések a legjobbak. Megtudhatjuk, hogy alapjában véve mind nácik vagyunk, csak szerencsére ezt eddig elfedték a pártok.

tölgy1 2010.05.04. 15:11:53

@TaTa86.: Rákosi et. óta tudjuk, ez a 9 millió fasiszta országa.

Bell & Sebastian 2010.05.04. 15:35:41

Veszen Triangulum, éjjen Groϟϟdeutschland!

(Eszt elvtársak! Mától a Szovjetunió teljes jogú állampolgárai vagytok és nem esztek!)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.04. 15:37:09

@tölgy1: Ön fasisztaveszélytagadó! Tudhatná, hogy Rákosi et. elavult, most már 10millió fasiszta országa vagyunk.

tölgy1 2010.05.04. 15:40:55

@TaTa86.: már csak akkor 10, ha sok osszi túrista jön a Balatonra.

szvsz 2010.05.04. 16:02:47

Hahahaha, a penisz egesz jol jellemzi ezt a zsido-cigany-komcsi csurhet. Telitalalat.
Amugy nem rekesztenem en ki egyiket sem. Inkabb berekesztenem mindet valami gettoba az alfoldon. Elvegre ha a zsidok megtehetik, akkor mi miert nem?

gitáros 2010.05.04. 16:08:40

@szvsz:
A hozzád hasonló agysérültekre meg simán a "fasz" jelző alkalmazása tűnik megfelelőnek...

Rocky 2010.05.04. 16:17:39

Jellemzően ugyanolyan bugyuta és ostoba kirekesztő mondatok pro és kontra...

Annyi talán a különbség, hogy a jobbikosok felvállaltan kirekesztően, a "baloldali", "értelmiségi", "egybeforrasztók", pedig beállítottságukkal ellentétben, kirekesztőek, gyűlölködők, ott is rémet látnak ahol nincs!

Sikerült kiugrasztanotok a szellemet a palackból, most játszatok vele!
msz(m)p = jobbik = agytalanok pártjai

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2010.05.04. 16:21:08

Mindenki hülye, aki bármit írt azokra a szarokra.

midnight coder 2010.05.04. 16:21:13

@kolompar.sara
Ja. A női börtönök nyilván csak dísznek vannak...

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.04. 16:25:23

Mit is lehetne ilyen izére írni?

ZikkShalom!

Rocky 2010.05.04. 16:34:14

Hogy röviden összefoglaljam:

A kisemberekre nem bélyegeket kellene rásütni, bekategorizálni őket (fasiszta, baloldali, komcsi stb.).
Ez csak arra jó, hogy meg legyenek osztva és lehessen rajtuk uralkodni.
Szvsz bármilyen kategorizáló párt, megosztani akar, nem segíteni.

Az emberek problémáját megérteni kell, nem elítélni!+

Segíteni kell a bajukon, akkor hálásak lesznek és elégedettek.

Az utóbbi 20 év legnagyobb baja az volt, hogy a kisembereket egymás ellen fordította. Ennek remélem véget vet az új kormány és megérteti velük, hogy CSAK együtt, egymás mellett, a másikat elfogadva (nem fasisztázva) lehetünk normális, tiszta öntudatú ország!

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.04. 16:34:32

Én azért

KÖSZÖNÖM A JOBBIKNAK

hi kiugrasztotta

a FÜGGETLEN CIVIL ZSIDÓ ZÁSZLÓT.

:)

Pipas 2010.05.04. 16:44:09

Há-há-há... A zsidók meg a cigányok üzennek az erőszaknak. Beszarás!

Attila64 · www.sagaontour.ca 2010.05.04. 16:45:20

Azé' a lappangó zsidó hatalom egyből hogy előjött a takarásból... takarni!

Karipapa01 2010.05.04. 16:45:44

@Bloodscalp: Miért hagytad félbe a felsorolást? Lejárt a munkaidőd?

bastian 2010.05.04. 16:54:51

Érdekes egyesek izraeli zászlóval mászkálnak a zsebükben Magyarországon, hogy röpke 5 perc alatt előkerült egy. Érdekes...

freebiker 2010.05.04. 16:56:00

A feliratok magukért beszélnek. IQ az a béka segge alatt. A Jobbikosok jól tették hogy feleltek ennek a csürhének. AZ Izraeli zászló vajon honnan került elő ma Magyarországon? A zsidóbérenc kurva akart parancsolgatni, nem jött be. Azok félnek az erőszaktól akik kinyírták szegény tanárt és Marian Cozmát. A zsidók meg asszisztálnak az eltussoláshoz. Mi van a cigánygyilkosokkal? Csend van nagyon. Őket ki bérelte fel, mert nem a Jobbik az tuti.

freebiker 2010.05.04. 17:00:53

A NŐ IS EMBER TÁBLÁVAL MIT AKARTAK ÜZENNI? eGY OLYAN PÁRTNAK, AKI A CSALÁD SZENTSÉGÉT, ÉS AZ ANYAKÖZPONTÚSÁGOT HIRDETI? eZT MÉG AZ NSDAP IS MEGTETTE. A BALLIB VOLT AKI MEGNYOMORÍTOTTA A CSALÁDOKAT, ÉPP MOST RONDÍTOTTAK BELE A GYESBE ÉS A GYEDBE. KINEK ÜZENTEK EZEK A PONTAGYÚ ZSIDÓ-KOMCSIK?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.04. 17:10:02

@Rocky: "Ez csak arra jó, hogy meg legyenek osztva és lehessen rajtuk uralkodni."

Ezzel szemben a kisembereket egybe kell terelni és úgy uralkodni rajtuk, ha már magukon nem tudnak.

ivrilider 2010.05.04. 17:11:14

@kolompar.sara: ez egyébként halálkomolyan így van.

SchA · http://katpol.blog.hu 2010.05.04. 17:11:55

3. kép "Palesztin állam = Jordánia"

Túl nagy kérés volna, hogy ezek a derék emberek a boldog, kölcsönös zsidózás/nácizás közben elkerüljék a Közel-kelet témájában az ilyen sommás megállapításokat, ha már egyszer fingjuk sincs a térségről?

2010.05.04. 17:13:03

A "demokrácia védelmezői" miért nem valamelyik cigánytelepen üzennek az erőszaknak? Mondjuk Hétesen, ahol az utolsó ott élő magyart is meggyilkolták a rettegő cigányok?

Lovastengerész 2010.05.04. 17:13:40

jó ötlet ez az üzengetés.
pl üzenjük a magukfajtáknak hogy "jóreggelt, kettőezer tíz van, lassan mondom nagybetükkel hogy tik is megértsétek" :)

shamir 2010.05.04. 17:14:27

Ki és milyen céllal indult neki a majálisnak egy másik állam zászlajával?
Ezzel most mit akart hangsúlyozni, azt, hogy ő elsősorban zsidó és csak aztán magyar? Mi ez, ha nem provokáció? Én magyar vagyok, mellékesen pedig zsidó.

Lovastengerész 2010.05.04. 17:17:01

@shamir: igen, provokáció. és akkor mondhatjuk hogy jutottunk valahova szellemileg ha mindenki leszarja hogy ki milyen zászlót lobogtat, és az embert nézi magát.

Pipas 2010.05.04. 17:20:39

@imperial: Namost azt az esetet sokan félremagyarázzák:
1) Csak be akartak illeszkedni, ami most már sikerült is, hiszen mindannyian a közösség részei.
2) A munkanélküliség volt az oka! Ha lenne mindenkinek munkája senkit sem kellett volna agyonverni.
3) A néni volt a hibás, ő kezdte, a cigányok csak védekeztek.
4) Lehet, hogy ott se voltak! Egy sem!
5) Mégis mit kellett volna tenniük, nem élhetnek egész életükben rettegésbe!
6) Nem állíthatod, hogy a tettes cigány volt, lehet, hogy titokban lakik még egy fehér a faluban.

Szibarita 2010.05.04. 17:22:06

Nem nehez am az ostoba Fideszes kiscsajokon es mammereken vagy akar az Opel Astras tomegeiken sem rohogni, de pont ugyanennyire celravezeto.

Hanyinger ez a szint, ahogy kipeceztek egy tomegbol egy kupac idiotat, majd azzal azonositjatok a teljes tomeget.

Klasszikus Fideszes, gyomorbeteg tempo.

shamir 2010.05.04. 17:23:15

@cukicica: Ez nem kérdés, ezért nem kellett volna kirakni az izraeli zászlót.

bence87 (törölt) 2010.05.04. 17:23:30

csak azt nem értem miért zsidó zászlóval takarták le. Miért nem magyarral? akkor ki rekeszt ki kit?

dr. Aullah 2010.05.04. 17:28:46

@bastian: Szerintem is. EZ a legfélelmesebb... hogy valaki egy oriási zsidó zászlóval takarta le...
...hogy került ide? Ki hord magával ilyet?
...miért nem magyarral takarták le?

Szóval ez engem sokkal jobban megrémít, mint bármi más.

De azért ezek az antifa gyűlések sem semmik... összegyűlnek, és közösen gyűlölnek mást. Akkor ŐK SEM JOBBAK NÁLUK!

freebiker 2010.05.04. 17:32:31

@shamir: Tudod, Jobbikos vagyok. Van zsidó ismerősöm, köszöni jól van, még nem ettem meg. Őis úgy gondolkodik, mint te. Sajnos, az ilyen betegek miatt van, hogy néhány embert elvakít a gyűlölet és teszi amit tesz. De jó az ilyet olvasni, becsületedre válik.

freebiker 2010.05.04. 17:33:54

@Aullah: Ők az igazi kirekesztők és gyűlölködők. Ezt te észrevetted jól tenné ha más is észrevenné végre.

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.04. 17:37:14

@cukicica:

és

vajon milyen ember az, aki

egy állami ünnep alkalmából idegen zászlót lobogtat?

andrea0620 2010.05.04. 17:38:30

Fura,még nem láttam nem gyűlölködő jobbikost...csak így tovább

orvian 2010.05.04. 17:39:27

Azé' az nagyon tetszik,hogy a nem közszereplők(tehát akik ide írnak ocsmányságokat),nem megkaparhatóak.
Talán egy meggyötört,többször feldúlt országban nem biztos,hogy az a "fajmagyar"(az vajh' ki ?),aki a legnagyobb gyúlölködő.

Lovastengerész 2010.05.04. 17:42:03

@Ezt a népet sajnáljam?: nem mindegy ki milyen zászlót lóbál?

Németh András 2010.05.04. 17:42:55

Mondj egy borsodi települést!

GALGAGYÖRK

ez volt az egész esemény legjobb poénja :)

andrea0620 2010.05.04. 17:43:45

Az a baj,hogy az új kormány sem tud rajtunk segíteni...ide bárki jöhet,akarhat valamit csinálni,nem vagyunk összetartó nép...csak mi tudunk magunkon segíteni,nem más,sem viktor,sem az mszp,sem az EU,de még a jobbik sem...20évig elvoltunk kényeztetve...13.havi fizu,meg nyugdíj...röhej...ilyen nincs,ezzel csak el akarták az embereket csitítatni,és most hogy ennek vége,mindenki höbörög...alapból nem is járt nekünk hisz nincs 13.hónap tudomásom szerint...Dolgozni kellene és nem segélyekért ácsorogni...

shamir 2010.05.04. 17:44:16

@freebiker: Én nem is félek a jobbiktól és a szavazóiktól sem, ők kárt még nem okoztak nekem, ellenben egy ilyen zászlós akcióval ami valóban kártékony a magyar zsidókra nézve.

Németh András 2010.05.04. 17:45:47

De azt én sem értem hogy a csúnya dolgokat miért egy másik állam zászlójával kell cenzúrázni. Ha már mindenféleképp cenzúráz akkor legyen az a magyar zászló amit erre használ. Hisz a jobbikos is meg a zsidó is meg a cigány, sőt még a mszpés is is mind magyar árampolgár vagy mi a szösz :)

dr. Aullah 2010.05.04. 17:47:32

@cukicica: Magyar állami ünnepre minek hozna bárki is nem-magyar zászlót? Ráadásul pont azt. Ez kérlek szándékos provokáció, ráadásul csak igazat is ad nekik abban, hogy egyre nagyobb a zsidó befolyás az országban.

orvian 2010.05.04. 17:47:47

Pártokkal nem foglalkozom,csak a melldöngetőket kérném meg,hogy folytassa:"Őseinket felhozád"...Már ha tudja miről van szó..

freebiker 2010.05.04. 17:48:13

@andrea0620: Van, amit/akit nem szeretek. Ez ostoba felfogás, hogy csuklóból gyúlölünk mindenkit. Fel kéne ébredni még sokaknak. Ha nálad meglepetést okoztam, már jó napom van.

freebiker 2010.05.04. 17:50:09

@shamir: Téged mutogatni kéne a sok félkegyelmű bérrettegőnek. Komolyan felüdülés olvasni, amit írsz.

freebiker 2010.05.04. 17:51:36

@orvian: Kárpát szent bércére általad nyert szép hazát Bendegúznak vére. Folytassam?

gorcsev54 2010.05.04. 17:52:12

@Bokortalan Lajtalan: Egyet értek, kiegészíteném az is aki bámulja mutogatja olvassa!

DennisMoore 2010.05.04. 17:52:45

Azért vagytok hülyék jobbikosok, mert általánosítotok.Azt mondjátok, minden cigány bűnöző, minden zsidó gonosz.
Aki általánosít, az lusta valamit végiggondolni rendesen.
Aki lusta végiggondolni valamit rendesen, és elkezd szövegelni róla, az hülye, nem?
Szerintem.

orvian 2010.05.04. 17:52:56

@freebiker: Te tudod mire gondoltam.

freebiker 2010.05.04. 17:54:22

@andrea0620: A nyugdíjat ne piszkáld. Azt mindenki fizette fizeti egy életen át. Nem közpénz az, hanem saját magam pénze, már bocs.

freebiker 2010.05.04. 17:56:06

@DennisMoor: Az a hülye aki ezt gondolja rólunk.Ilyenre érdemtelen még reagálni is.

Pipas 2010.05.04. 17:58:33

@gorcsev54: Baszki ezt de utálom.

(1) Egyet értek: egy valamit értek, egy dolgot értek, például: sok nyelvet hallottam, de csak egyet értek.

(2) Egyetértek: helyeslem, én is így gondolom, például: egyetértek az előttem szólóval.

Ez baszki nem elgépelés, ugye?

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.04. 18:06:59

@cukicica:

ja bocs, azt hittem direkt nyomod a hülyét.

ezek szerint szándék nélkül vagy az.

Lovastengerész 2010.05.04. 18:08:24

@Ezt a népet sajnáljam?: jojó, de nyögd már ki mire gondolsz!

DennisMoore 2010.05.04. 18:08:29

@freebiker: Miért, akkor nem minden cigány bűnöző, és nem minden zsidó gonosz, nemzetidegen.
valahogy ez jön át a jobbik kommunikációjából.

DennisMoore 2010.05.04. 18:10:08

Lemaradt egy kérdőjel ,bocsi

shamir 2010.05.04. 18:17:34

@freebiker: Sokkal többen gondolkodunk így, mint ahogy azt beállítják a "bérrettegők". A döntő többség esetében soha nem volt kérdés az, hogy hova tartozunk, hol a hazánk. Hogy a származásunk egy állapot nem érdem, de nem is lehet hátrány hiszen annak születtünk aminek, erről igazán senki nem tehet. A nagyszüleink is itt éltek, mi is itt szeretnénk, mindenféle megkülönböztetés nélkül. Az izraeli zászlót kitevő hölgy pedig megkülönböztetett, hiába tette ki később alá (ráadásul alá) a trikolórt...

Lovastengerész 2010.05.04. 18:20:09

@shamir: igen, az "izraeli" zászlót lóbálni megkülönböztető szándékkal pont olyan undorító dolog mint a magyar/piroscsikost. egyremegy.
ezért kéne már végre eljutni oda hogy ezeknek ne legyen jelentősége.

shamir 2010.05.04. 18:25:49

@cukicica: Vágom, de az én szívem azért megdobogtatja, ha lobogni látom, vagy ha felcsendül a Himnusz. Szerintem fontos a nemzeti öntudat, odáig kellene eljutni, hogy az ne mások kárára menjen.

orvian 2010.05.04. 18:29:17

"s merre zúgnak habjai"

Lovastengerész 2010.05.04. 18:31:10

@shamir: "ne mások kárára menjen." ott a pont.

legyen elég annyi hogy magyar, és az ember lehessen rá büszke.

ne avval azonosítsuk hogy nemromán, nemzsidó, nemcigány...stb.

különbenis a természet nem ismeri azt hogy "nem"

orvian 2010.05.04. 18:32:10

Itt semmi változás nem lesz.Nálunk igaz az a mondás,hogy:homo homini lupus.Sajnos

freebiker 2010.05.04. 18:36:42

@cukicica: A piroscsíkoson mit értesz? Az Árpád sávot? Amennyiben igen kikérem magamnak. Ezer éves jelkép őregebb ,mint a piros fehér zöld. Ezen felül Esztergom város hivatalos városi lobogója, ami minde középületen ott van. Vagy az ott élő 40000 ember is mind náci?

freebiker 2010.05.04. 18:38:20

@shamir: Öreg le a kalappal. Te ezek szerint érted a Jobbik motivációit.

freebiker 2010.05.04. 18:39:22

@DennisMoor: Elég rosszul értelmezel, vagy csak azt hallod amit hallani akarsz.

Lovastengerész 2010.05.04. 18:42:55

@freebiker:
nem nácik. hanem idióták azok akik ezt a jelképet náci ideológiák kommunikációjára használják.

jó lenne visszaadni ezeknek a jelképeknek a becsületét. hogy komolyan lehessen venni az árpád ház ősi zászlaját.

amíg ez a cirkusz megy, addig sajnos párezer szittyafasz idiótizmusának a jelképe lesz MERT EZT KOMMUNIKÁLJÁK.

orvian 2010.05.04. 18:43:48

@freebiker: hu.wikipedia.org/wiki/%C3%81rp%C3%A1ds%C3%A1v
Azért mielőtt zászlózol,ezt nézd meg.
Nem ugyanaz!

freebiker 2010.05.04. 18:45:26

@cukicica: Látszik, hogy mit sem tudsz a történelemről. Mit ártottak neked? Eddig max annyival, hogy vannak, ill. vagyunk. Ha ez gond az a te bajod.

freebiker 2010.05.04. 18:48:00

@orvian: Mire gondolsz?
A hétszer osztott sávra? vagy hogy eredetileg ezüst?

Lovastengerész 2010.05.04. 18:51:12

@freebiker: nem az én bajom
én a magamrészéről leszarom.
a gond azhogy egy nemzet baja.
nem normális állapot az hogy odáig sikerült vinni a dolgokat hogy egy nemzeti zászló vagy jelkép- ami a világon mindenütt egy szép, felemelő, tiszteletreméltó dolog- az hüjeországban valami ostoba neurózis övezte hisztérikus feltünéskeltő dolog. ez nagyon nagy baj!

orvian 2010.05.04. 18:53:42

@freebiker: Ha olvastad.akkor tudod,hogy nem az ezüsttel van bajom.
Bajom:semmivel sincs,csak a nekem kedves jelképeket(pl:kokárda,ami egyszer használatos),senki ne tegye szinte kötelezővé.

freebiker 2010.05.04. 18:54:27

@cukicica: A hisztériát ilyen hisztérikák keltik mint te. Leszarod? Én nem. a GOND AZ, HOGY AKIK A RÉGI DOLGOKAT ÉLETBEN TARTJÁK KIKIÁLTJÁTOK NÁCIKNAK, MEG KI TUDJA MÉG MINEK. nEM ÁRTANA A HOZZÁD HASONLÓKNAK EGY KISTÖRTÉNELEM OKTATÁS.

freebiker 2010.05.04. 18:55:58

@orvian: Nem is kell. Max azért, hogy a fikázókban megmozduljon valami.

freebiker 2010.05.04. 18:59:31

@cukicica: Esetleg neked is az a fontos, miért nem legális a drog. Miért ne tegye mindenki szabadon azt amit akar. Igaz?

Mert a fene nagy szabadság a madaraitok meg szegfúitek vezérletével ide juttatott egy nemzetet.

orvian 2010.05.04. 19:03:29

@freebiker: Az én cinkéim békések,bár a balkáni galambok kissé agresszívek.
A gyöngyvirág meg csak úgy illatozik.

orvian 2010.05.04. 19:04:46

A világ boldogabb felén azt sem tudják kik a miniszterek.

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.04. 19:05:50

@cukicica:

Pontosan olyan vagy, mint a zászlós zsidó a videón

"mint a magyar/piroscsikost"

1.
Magyarországon ugyan hadd lehessen már lóbálni a magyar vagy akár az árpádsávos zászlót

2.
a "piroscsikos" szóhasználat meg terólad árul el sokat

De gyűlölködj csak nyugodtan

és közben játszod az egalitárius, humanista liberálist, mint a zsidó zászlósok.

orvian 2010.05.04. 19:07:25

Itt meg:csak a címkézés,általánosítás.
ja:és sok helyen eltűnt a tükör(pedig néha belenézhetnének).

Lovastengerész 2010.05.04. 19:19:16

@Ezt a népet sajnáljam?: @freebiker:

köszönjük. íme a példa arra amiről beszélünk.

amig ez nem változik a köztudatban, addig nehéz lesz normális viszonyokat teremteni.
maradnak az irreális végletek.

szar ügy

freebiker 2010.05.04. 19:22:39

@cukicica: Te és a haverjaitok vagytok irreálisak. Belkonyult nektek és tudom fájó de fogadjátok el.

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.04. 19:45:28

@cukicica:

"nemzeti zászló vagy jelkép- ... - az hüjeországban valami ostoba neurózis övezte hisztérikus feltünéskeltő dolog"

1.
kik lesznek neurotikusak a nmezeti jelképektől?

2.
kurvaországozni nem akarsz?

átlátszó a képmutatásod

dupla vé 2010.05.04. 20:14:47

@cukicica: hogy micsoda? már hogy lenne mindegy ki milyen zászót lóbál? kirekesztő a saját nemzeted zászlaját lengetni? csak nézz körül pl a mindenki nagynagy páldaképénél az USAban. minden tele van amerikai zászlóval. a nemzet jelképével. minden otthonban minden épületen mindenhol amcsi zászlót látsz. ha magyarországon körülnézel, ha valaki nemzeti jelképet visel, lenget, rak a házára, az szélsőséges, pláne ha az piros-fehér csíkos. ennek ellenére nem gáz ha magyar párt által szervezett magyarország fővárosában a majálison előbb kerül elő egy zsidó zászló mint egy magyar??? a zászló szerintem azt jelzi, hogy melyik csoport része vagy, kivel érzel együtt, jelen esetben meg kimondhatjuk a politika alakulását figyelembe véve, hogy kinek az érdekeit szolgálod. ha nem jelentene semmit, és a szerinted jó szellemi szint elérése után mindenki leszarná, hogy ki mit lobogtat, akkor minek lobogtatna bárki bármit? izraelben pl hány magyar zászló került elő bármiféle ünnepségen? tudod mi az hogy közösség, kicsiben vagy nagyban, és tudod mit jelent ahhoz tartozni?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.04. 20:31:09

@cukicica: Rendben. Te meggyőzöd a McDonaldsot, hogy szedje le a zászlóit, mert csak provokál, én pedig kidobom a magyar zászlómat.

Ugye milyen irreális? Az a helyzet, hogy ezeket a szimbólumokat nem véletlenül használjuk, ezeknek bizony erejük van. És aki ez ellen foglal állást, az gyengíteni akarja a nemzetet.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.04. 20:57:20

Hú, köszke, ezekre vártam. Látva az üzenőfalak közötti perpatvart, ANNYIRA kíváncsi lettem volna, miket firkáltak rá. Az az emberi evolúciós ábra mit vezet le?

Valandil 2010.05.04. 20:58:31

@cukicica: A megoldás egyszerű: használni kell. Akkor nem lehet majd kisajátítani. Ahogy piros-fehér-zöld egy időben csak Fidesz-gyűléseken volt jelen, aztán az Mszp is felfedezte.

dupla vé 2010.05.04. 21:00:12

szóval van itt ez a dolog a szélsőjobboldallal. hogy állítólag utálják a zsidókat. mert hajlamosak vagyunk, legalábbis a média meg az ilyen antifaszista szervezetek, összemosni mindent mindennl, ha elhangzik a bűvös szó. meg kéne érteni, hogy a zsidók kik is valójában. mármint a magyarországi zsidók azok most akkor micsodák? zsidó vallású magyarok, vagy magyar állampolgárságú zsidók? nem ismerem a zsidó vallást, de az hogy van, hogy egy vallást jelképezi az izraeli zászló, vagy az államot és ha az államot akkor a magyar zsidó miért lengeti egy másik ország zászlaját? ez elég elég extrém feltételezés, de ha teszem azt kialakulna bármiféle konfliktus (értem ezt háborús helyzetre) a két ország között ezek a szélsőjobbellenes zsidók akik úgy félnek a náciktól, akik ugyan állításuk szerint magyarok de mégis izraeli zászlót lengetnek vajon melyik irányba fordítanák a puska csövét? nem hiszem hogy izrael irányába lőne, mert ahhoz az kéne, hogy értse miről beszél a jobbik. értenie kéne pl azt, hogy amikor Vona Gábor azt mondja, hogy az elmúlt húsz év politikusai külföldi és jórészt izreli érdekek szerint hozták meg döntéseiket, és tönkretették az országot az nem azt jelenti, hogy a génjeik miatt gyűlöli a zsidókat, hanem elítéli a magyar politikusokat. csak persze elhangzott az hogy izrael vagy hogy zsidó, máris lehet mondani hogy hohó itten megint az van ami már egyszer megtörtént, hogy egy sok sebből vérző sztori és a szemtanúk elmondásai alapján, tárgyi és írásos bizonyítékokkal alá nem támasztva, Hitler már egyszer ki akarta őket írtani. és nyilván igaz, különben nem büntetnék ha valaki rákérdez az ellentmondásokra. elhiszem én hogy qrva sokat szenvedtek a zsidók, de legalább annyit az összes többi nép is a világtörténelem során. akkor miért kell mindig velük foglalkozni? a magukat magyarnak valló zsidók miért nem a szlovákiai kirekesztésnek üzennek a lopott földjükön élő magyarokkal szemben? miért nem a hatmillió elszakított magyarért állnak ki? miért fontosabb fontosabb egy magyar(?)nak egy izraeli mint egy magyar? azt hiszem tudnak is majd bizonyítani a közeljövőben, ha valami csoda folytán lesz olyan hogy trianon emléknap, hogy összekapja magát a magyar zsidó közösség, és ezer, vagy tízezer zsidó felvonuljon, mint a holokauszt napon, kizárólag magyar zászlókat lobogtatva, hogy megemlékezzen a hazája megcsonkításáról. ha véletlenül olyan napra esne, hogy megint el kelljen tolni a felvonulást vallási okokból én tiszteletben tartom, de ha ezt nem teszik meg, nekem ne mondja senki hogy a magyar zsidók ugyanolyan magyarok mint a többi magyar.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.04. 22:30:19

@bastian:

Dehogy, ott volt a Klezmer sátor mellett, és a magyart is kirakták.:)

Itt lehet további képeket nézegetni, mert én is csináltam jópárat.:)

szajtepo.blog.hu/2010/05/03/uzenj_izraeli_zaszloval_az_eroszaknak

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.04. 22:34:45

@Ezt a népet sajnáljam?:

De miért lett volna állami ünnep? Teli volt pártokkal és pártokhoz kötődő sátrakkal az egész Nagyrét, és furcsa módon mind baloldali volt.:) A további véleményemet meg már leírtam a föntebb linkelt bejegyzésben.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.04. 22:40:30

@freebiker:

Sőt, Besztercebánya extrán náci.:) Meg általában azok a városok, amelyek az Árpád-házi királyok alatt lettek szabad királyi városokká, így mutatva címerükkel is eredetük előkelőségét.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.04. 22:41:45

@shamir:

Abszolút egyetértek, bár nekem csak anyai ágon voltak zsidó vallású vidéki szegényemberek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.04. 22:47:20

@cukicica:

Ejj, még mindig nem tanultál az előző vitából? Miért esik nehezedre leírni, hogy Árpád-sávos?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.04. 22:49:40

@TaTa86.:

Ezért is Btk. kategória, ha valaki bármely állam zászlaját felgyújtja.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.04. 22:51:00

@neccharisnyás útonálló:

Arról szól, hogy a férfi emberré fejlődött, a nő meg állandóan görnyedve súrolta a padlót. Feminista idióták...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.04. 22:55:03

@dupla vé:

Először mondjuk azt sem ártana definiálni, hogy ki a zsidó. Mert én számon tartom, hogy míg apai ágon középkori magyar nemesek az őseim, addig anyai ágon földművelő zsidók is akadtak. Ezzel együtt Trianon minden egyes évfordulóján gyászszalagot viselek, míg a jobbikos haverom lusta volt ahhoz is, hogy szalagot kérjen tőlem.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.04. 23:02:19

@Mj: Gyönyörű. Hozza a sdemmiből felbukkant izraeli zászló szintjét.

Össze kellene gyűjteni az összes eddigi írást erről a maszopos happeningről, aztán mehetne a "KV helyett" rovatba a Vastagbőrre.
Nekem legalábbis már mocskosul felfordult a gyomrom, pedig csak másodkézből származó infokból tájékozódtam.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.04. 23:13:08

@Ezt a népet sajnáljam?:

Az, hogy május 1. állami munkaszüneti nap, nem egyenlő azzal, hogy bizonyos pártok ünneplik, bizonyos pártok meg kevésbé. Akkor lett volna állami ünnep, ha állami szervek bonyolítják le, állami résztvevőkkel, tisztségviselőkkel. Tehát mint egy március 15-ikei zászlófelvonás esetében.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.04. 23:15:00

@neccharisnyás útonálló:

Én voltam olyan perverz, hogy személyesen röhögtem rajtuk, hogy ekkora barmok...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.04. 23:16:30

Úgy bírom, hogy mindenki a wikipediára hivatkozik, mintha az valami hűde szakszerű forrás volna. Közben meg az utolsó féleszű is szerkesztheti a szócikkeket, átjavítva egy kőbe vésett tényt valami ostobaságra, mert szerinte AZ ÚGY helyes.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.04. 23:20:01

@Mj: Hát, élőben, lehet én is hasonlóként reagáltam volna. De, így, hideg fejjel végiggondolva, NAGYON SZOMORÚ ÉS ELKESERÍTŐ, hogy ma, 2010-ben itt tartunk.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.04. 23:25:35

@neccharisnyás útonálló:

Nem szeretem a wikipédiát, és meg is érdemli, aki azt használja. Akkor már inkább idézek a Révai nagylexikonából.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.04. 23:26:56

@neccharisnyás útonálló:

Szomorú, az tény, de ebből a szempontból is teljesen lényegtelen, hogy éppen milyen évet írunk. Bizony az emberiség szellemileg sem fejlődik lineárisan. Én mondjuk nem is hiszek semmifajta fejlődésben, inkább értékmegőrzésben.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.04. 23:27:34

Na megint beragadt a komment.:-/

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.04. 23:30:08

@Mj: Hát fejlődésből én is csak a visszafelé irányulót érzékelem. (tisztelet a kivételnek) Ej, hol van már drága jó nagyapámék világa. Akkor még mertek emberek lenni a népek...

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.04. 23:30:16

@Mj:

és május1 szellemiségéhez mi köze a zsidó zászlónak?

a baloldaliságnak mi köze a (ná)cionizmushoz?
(hacsak az nem, hogy az meg interNACIonalizmus:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.04. 23:36:42

@Ezt a népet sajnáljam?:

Ha érdekel a válaszom, olvasd el a posztomat.:P

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.04. 23:44:24

@Mj: Lassan...?
Lehet egyszer megunom, keresek egy helyet, ahol még nincs ekkora kár, és ott felejtődök.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.04. 23:56:49

@neccharisnyás útonálló:

Én inkább a hazámban maradnék, hogy legalább a maradék értéket átadjam.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.05. 00:01:06

@Mj: Félreértesz. A Kárpátok vonalán én se mennék túl.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.05. 00:04:13

@neccharisnyás útonálló:

Végülis, pont az a baj, hogy a népességfogyás majdnem fele határontúli magyarokból pótlódik, úgyhogy meg is lehetne fordítani, nekünk is ki lehetne menni legalább pár évre Székelyföldre.:) Csak ugye enyhe nyelvi problémáim lennének Szlovákiától Románián át Szlovéniáig, ha határontúli testvéreim között akarnék élni.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.05. 00:04:57

Ez nem igaz, monnyonle a blogmotor...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.05. 00:07:43

@Mj: Annyira azért nem misztikus talány és világmegváltó az akaraterő, mint azt egyesek igyekeznek beállítani, de nyelvi hátrányok behozására talán még használható.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.05. 08:47:20

@Ezt a népet sajnáljam?: Sokfélék vagyunk. Valakinek egyik fajta elhivatottságból jutott több, valakinek egy teljesen másikból.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.05. 14:02:21

@Ezt a népet sajnáljam?:

Mert jelenleg nincs hozzá akaraterőm.:D De ha elhatároznám, megtanulnám az adott nyelvet.:P

rambolina 2010.05.05. 20:27:03

Ez nem más mint szoclib provokáció.
A zsidó zászló, az meg aztán mindennek a teteje. Hogyan került az oda, mi volt a célja? Egyértelmű provokáció, hivatásos magyargyűlölő zsidók részéről.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.06. 19:51:28

@rambolina:

Ha egy kicsit visszaolvastál volna, akkor tudnád, hogy hogyan került oda a magyar zászlóval egyetemben.
süti beállítások módosítása