A Nagy Városligeti Csata: Jobbik vs Jobbik? Nem! - Mandiner TV
2010. május 02. írta: Zsigmond és Péterfy

A Nagy Városligeti Csata: Jobbik vs Jobbik? Nem! - Mandiner TV

Már azt hittük, nem tudunk izgalmasabbat mutatni a szoci majálisról Orbán Viktor kolbászánál, amikor hirtelen felbukkant Zagyva Gyula hatvannégy vármegyés csapata a Városliget közepén. Velük jött Gaudi Nagy Tamás is, és egyenesen a Jobbik? Nem! nevű állítólag civil Facebook-júzerek pavilonjához indultak volna, mikor meglátták, hogy akad a helyszínen egy Mit üzensz a szélsőjobbnak? fal is, amire tök interaktív módon bárki írhatott bármit. Ez nagyon megtetszett nekik - a többi a videóban.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr761967640

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Dr. Szabó Zoltán: "Budaházyt a picsába" 2010.05.02. 14:55:56

Május elsején  felkerestük a szocik majálisát, hogy megtudjuk mi az a meglepetés, amivel Horváth Csaba készült a népnek. Megtudtuk, hogy nincs ingyen ebéd, de ingyen BKV viszont lesz. Erről megkérdeztük a napsütésben ejtőző szimpatizánsokat. Gaudi...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hattory Hanzo 2010.05.02. 18:52:17

@abandi:

Te srác, amit Morvai elkezdett, az annyira túlmutat a Kárpát-medencén, hogy még a palesztin nagykövet is szólt érte, és nem a támogatásáról biztosította. Ráadásul a szépasszony annyira kis egyszerű, hogy az Európa Parlamentben kénytelen volt papírlappal mutogatni, ott ugyanis nem tolerálták, hogy beleugat az ülésbe, és kikapcsolták a mikrofonját.

Zsigmond és Péterfy 2010.05.02. 19:05:30

A zenét, ami a videó alatt szól, innen lehet letölteni: beemp3.com/download.php?file=462550&song=Bella+Ciao Mi is innen szedtük.

malac555 2010.05.02. 19:07:45

@kispista: igen, de már elváltam.

dr.kakaósbögre 2010.05.02. 19:12:52

@malac555:
engedd meg hogy gratuláljak.
rég láttam hozzád hasonlót.

dr.kakaósbögre 2010.05.02. 19:14:16

@Hattory Hanzo:
tudod ki viselte a nicked eredetijét?

Hattory Hanzo 2010.05.02. 19:17:41

@kakaósbögre:

Szerinted mennyi annak a valószínűsége, hogy valaki úgy választja a "Hattory Hanzo" nicket, hogy nem látta a Kill Bill-t? Egyébként nem tudom, mesélj.

malac555 2010.05.02. 19:26:17

@kakaósbögre: büszke is vagyok magamra!
Remélem te is eljössz holnap 18.00kor a turulszobros Flash Mobra és együtt mutatjuk meg a világnak mire is vagyunk képes az összefogás egy szent ügy érdekében.

dr.kakaósbögre 2010.05.02. 19:29:10

@Hattory Hanzo:
nos,a Tokugawa sogunátus kezdetén midőn Iejaszut uralta az ország,ő volt a titkosrendőrség vezetője.
sok ezer ember kiirtásáért felelős.
neve azóta szitokszó a jápánoknál.

dr.kakaósbögre 2010.05.02. 19:30:36

@malac555:
őszinte leszek.kihagyom.mert a végén még azt hinnék hogy ismerlek és erre a kommentjeid olvasása után nem lennék büszke.

Hattory Hanzo 2010.05.02. 19:38:03

@kakaósbögre:

Hattori Hanzo egy kardkészítő mester, akinek a művei megfizethetetlenek,de bizonyos zálogházakban csak 500 dollárt adnak érte. Viszont másoknak 1 millió dollárt is megér. Amikor alkotói válságba kerül, és Bill miatt megcsömörlik a szakmájától, akkor pedig egy kifőzdében szakács. Hogy neve szitokszó-e a japánoknál, arról Tarantinot kéne megkérdezni.

malac555 2010.05.02. 19:41:58

@kakaósbögre:
kár mert érdekes megmozdulás és különleges élmény lesz a sok repülő szar között beszélgetni a hazáról !
ne hagyd ki ! a társadalmi párbeszédre szükség van még ha egy kicsit extrém formában zajlik is majd holnap.
ott minden ember nagyon szaros lesz és így nem lehet majd megkülönböztetni, a turulista, a jobbikos, a zsidó, a cigány stb. polgártársainkat egymástól.
Mindenkire repül majd szar, lesz elég, nem félünk mindenki kapni fog belőle!

A SZAR ÖSSZEHOZ!

dr.kakaósbögre 2010.05.02. 19:50:14

@Hattory Hanzo:
javasolnám hogy nézz utána csak úgy történelmileg.
egyébként SOSEM volt Hattori nevű kardkészítő.mondjuk egy Muramasza,na az igen.

Hattory Hanzo 2010.05.02. 19:57:44

@kakaósbögre:

Nem mondod! És akkor azt sem igaz, hogy a Becstelen brigantyk-ban megölik Hitlert? Baszki, lassan egy világ omlik össze bennem. Superman, Spider Man, Amerika Kapitány, a mutánsok, a sárkányok, a zombik, semmi, de semmi nem valódi? Soha többé nem nézek filmeket! De Frankenstein meg vámpírok azért csak vannak?!

malac555 2010.05.02. 19:59:04

HGYJÁTOK MÁR AZOKAT A KIBASZOTT JAPÁN KARDOKAT ÉS FOGLALKOZZATOK A HAZÁVAL!

Zuzu Petals 2010.05.02. 20:12:39

@Zsigmond és Péterfy: Én is ezt akartam kérni, köszi előre/utólag is.

Hattory Hanzo 2010.05.02. 20:16:42

@kakaósbögre:

Vagy a másik megoldás:

Hattori Hanzo - A legendás mesterninja

Ha valaki meghallja ezt a nevet szinte biztos, hogy a Kill Bill c. film jut az eszébe és a tag aki a kardokat gyártotta.
Valójában Hanzo a japán történelemírás élénk színekkel megfestett, mégis homályos figurája. Már életében is mítoszok sokasága övezte. Azt tartották róla, hogy képes repülni vagy tud járni a víz felszínén és teste akarata szerint olvad bele az
éjszaka sötétjébe. Elfoghatatlan misztikus árnyharcosnak tartották.
Masanari Hanzo néven látta meg a napvilágot 1535-ben. 8 évesen a Kurama-hegyek közt kezdte meg a ninja-tréninget és alig 12 évesen vált képzett ninjává,18 évesen pedig már megszerezte a mester fokozatot. Ekkor visszatért Iga tartományba és 3 társával saját klánt alapított; ekkor vetette el családnevét. Hattori Hanzo, Watanabe Hanzo és Atsumi Gengo illetve követőik gyorsan a legerősebb és legfélelmetesebb klánná váltak.
A ninjutsu ekkortájt, a 16. század második felében bírt a legnagyobb jelentőséggel Japánban. Kb. 70 klán létezett. Hattori Hanzo bámulatos vívótechnikájárol vált isnerté, klánbeli testvérét, Watanabe Hanzo-t pedig legyőzhetelen lándzsásként emlegették. A Hanzo-klán az 1560-as évek végén szegődött a sógun Tokugawa Ieasu szolgálatába. Az édesapja révén rokonságban állott a hadúrral, de az együttműködést maga Tokugawa kezdeményezte.
Tartott tőle, hogy riválisai az életére törnek és igyekezett felkészülni az esetleges támadásokra. Maga mellé kívánta állítani Iga és Koga megye ninja-it ezért arra kérte Hanzo mestert, szervezzen találkozót a többi családdal. A tárgyalás nem volt veszélytelen, akár az is megtörténhetett volna, hogy a ninják egy rivális nagyúr kérésére meggyilkolják a földesurat, ezért Hanzo személyesen vigyázta ura épségét. A klánok elfogadták a felkérést és csatlakoztak hozzá - megköttetett hát a híres szövetség. Békeidőben testőrként, hadiállapot idején árnyharcosként, hírszerzésre és gerilla hadműveletekre alkalmazta hű csatlósait.
Hattori Hanzo egészen 1590-ben bekövetkezett haláláig szolgálta Tokugawa Ieyasu urat. A ninjutsu nagymestere nem élhette neg pártfogoltja legfényesebb sikereit, ám Iga és Koga megyeárnyharcosai ezután is kitartottak a nemes mellett, és felbecsülhetetlen értékű szolgálatot tettek számára.
(Forrás:Torrente del Bosque )

WysiWyg 2010.05.02. 20:21:45

@malac555: Itten állóvíz lesz. Se tüntetés, se bér- és nyugdíjcsökkentés, se semmi. Vasutakat nyitálnak, látod. Hadd kardozzanak!

efhábé 2010.05.02. 20:31:42

@hawle: Aha, tehát Izrael ugyanúgy írtja a palesztinokat, mint a NÁCIK a zsidókat, ezért Izrael FASISZTA és ezt nem cáfolja az, hogy Izraelben a korporativizmus állami szinten nem jelenik meg.
És természetesen én vagyok a fogalomnélküli.

Megjegyzem, a borzalmas náci Izraelnél már csak az autók borzasztóbb nácik, ugyanis több ember hal meg Palesztinában (Ciszjordániában és Gázában) közlekedési balesetben, mint fegyveres konfliktusban (és akkor ebbe már beleszámoltam mind a palesztin-izraeli, mind a palesztin-palesztin konfliktus áldozatait).
Szóval, nem arról van szó, hogy ne lenne végtelenül szar és szívás palesztinnak születni Palesztinában (és még ennél is nagyobb szívás palesztinnak születni vmelyik környező ország menekülttáborában), de azért népirtásról nem kéne értekezni, tekintve, hogy a népirtás egy elég jól körülírható cselekedet.

efhábé 2010.05.02. 20:35:53

@freebiker: Jaja, hogy zsidók és muzulmánok, feltétlenül.

Érdekes, Izraelben a kutyát nem érdekli a vallásod. Az, hogy izraeli állampolgár vagy-e vagy sem, az igen. Az, hogy milyen a nemzetiséged, tehát, hogy zsidó vagy-e, arab, drúz stb. helyenként érdekli őket, de az, hogy pl. arabként keresztény vagy, vagy muzulmán, az nem.
És kórházban nincs fényképezési tilalom.

thetriggerhappy 2010.05.02. 20:37:46

@kispista:

a kipa lenne a vallási öltözet? már annyira vártam egy rogán képet ciceszben, imasállal, szíjakkal erre van képed egy kipás képpel kiszúrni a szemem? most csalódtam.

efhábé 2010.05.02. 20:38:54

@kakaósbögre: Osztán hivatalból milyen eljárást kell indítani, ha valaki közszemlére mer tenni idegen állami jelképeket?
A szállodákra milyen szabály vonatkozik?
A főváros főbb útjaival, ahol delegációk szoktak vonulni, mi a helyzet?
A hidakkal mi a helyzet?
Ezeken a helyeken rendszeresen közszemlére teszik idegen államok zászlaját.

Zsigmond és Péterfy 2010.05.02. 21:09:38

@Minta Felismerő: @Zuzu Petals: Mondtuk mi a piroslapos kollégáknak is a majálison, rajtunk nem fog múlni a baloldal sikere. Bella ciao!

abandi 2010.05.02. 21:13:14

@Hattory Hanzo:
Pajtás,
1. A judapesti filoszemita fajtárs elhatárolódása a népétől nem meglepő cselekedet.
2. Az, hogy paraván a szólásszabadság a démokrácijában....nem megepő!
Remélem nem bérből/fizetésből rettegsz...!

Hattory Hanzo 2010.05.02. 21:13:48

@efhábé:

Ráadásul nyáron itt magukat magyarnak tartó tömegek fognak idegen államok zászlajai alatt masírozni mindenféle kocsmák irányába, és idegen országok válogatottjainak fognak szurkolni mindenféle kivetítők előtt!

Hattory Hanzo 2010.05.02. 21:20:37

@abandi:

Te komolyan gondolod, hogy egy nagykövet azt mond, amit akar, és nem azt, amire utasítják?! Másnap hívnák úgy vissza, mint a fergeteg. Szegedi Csanád kategóriájú hülyének kell lenni ahhoz, hogy ezzel magyarázza valaki ezt a valóban kínos elhajtást, amit a palesztin figura tolmácsolt a Jobbiknak. Meg mitől rettegek én? Tőled? A Jobbiktól? A ráktól? Miről beszélsz?

efhábé 2010.05.02. 21:29:11

@mokas_gizi: Mármint élet menete? Az pl. Lengyelországban.

Olyan nagygyűlés, felvonulás, ahol izraeli zászlókat lengetnek? Pl. Nyugat-Európában többfelé is, Franciaország, Anglia, Hollandia.

Az, hogy te a seggedbe dugtad a fejed és onnan szemlélve a világot csak a híg fos látszik, nem feltétlenül a világ hibája...

abandi 2010.05.02. 21:31:10

@Hattory Hanzo:
A sémita kollégádról egyezik a véleményünk!
(Ennyit a Közel-keleti békefolyamatról.)
A többi meddő szócséplés...
Mindenki a saját mumusától fosik.

efhábé 2010.05.02. 21:37:55

@kakaósbögre: Érdekes, minden szélsőjobbernek vannak vallásos zsidó barátai, miközben én zsidóként, a zsidó életben mozgó zsidóként két kezemen, két lábamon meg tudom számolni azokat a vallásos magyar zsidókat, akik állandóan kipát hordanak.

abandi 2010.05.02. 21:48:24

@efhábé:
Azér ugye arcról fölismered a nyolcad unakatesót is, ha szükséges?!
Egyébként mi is.
Csak még már megint nem vagyunk pozícióban!
Na, ennyit a magunkfajtázásról...
(Tudom, hogy tudod....)

efhábé 2010.05.02. 21:54:36

@abandi: Nem, arcról olvasásban messze nem vagyok olyan penge, mint a jobbik-szimpatizánsok a neten. Ők a neten 10-ből 9-szer kiszúrják sötétben, hátulról a zsidókat. Élőben általában még akkor sem, ha kipát visel...

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2010.05.02. 22:01:38

@efhábé: Szia, ha már itt vagy, hadd kérdezzük meg: szerinted jó ötlet volt Alföldi Andreától elővenni azt az izraeli zászlót? Természetesen megtehette, szerencsére mindenki olyan zászlóval szaladgál, amilyennel csak akar, de egy ilyen szituációban szerinted szerencsés húzás?

Hattory Hanzo 2010.05.02. 22:03:37

@efhábé:

Ezt rosszul látod. Minden Jobbik szurkoló azonnal felismeri a zsidókat: zsidó az, akinek 5 forinttal több van, mint nekik.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.05.02. 22:07:24

Nemrég fogorvosra volt szükségem. Találtam is egy tisztességest. Nem zsidó.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.02. 22:08:42

@Hattory Hanzo:

Ehh, ez nem biztos irány.
Ismerek habzószájú jobbikost, aki olyan vagyont birtokol, amilyen nekem sosem lesz. Mégis örjöngve zsidóz le ahányszor csak teheti. Ki tudja, mi baja lehet? Tán nem működik a cerka, vagy utálják a gyerekei? Én ugyan nem tudom.

tevevanegypupu 2010.05.02. 22:10:20

Miket hozott elo ez a husz ev az emberekbol, megall az esz.

abandi 2010.05.02. 22:13:59

@Hattory Hanzo:
Mi a faszért kell védeni a védhetetlent?!
Nézz meg egy rászizmus elleni felvonulást és egy gárda sorakozót.
Teljesen más arcberendezésűek szerepelnek a képeken.
És nem az "ötforint" a különbség!

abandi 2010.05.02. 22:15:23

@tevevanegypupu:
Maga egy rendes asszony!
Ne szóljon bele.

tevevanegypupu 2010.05.02. 22:20:14

@abandi:
"Maga egy rendes asszony!
Ne szóljon bele."

Hat ez nagyon jo, egesz jokedvem lett.((-:

abandi 2010.05.02. 22:21:30

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi:
Pereld be!
Van egy jó zsidó ügyvédem....
Majd a bíróságon kiderül, hogy csak Te vagy más típusú fajta, miután átvágtál a cigányhordán...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.02. 22:31:44

@efhábé: Emberiesség elleni bűncselekmény az mi? Túl kevés aprót adsz a koldusnak, ezért nem vagy eléggé emberies?
Emberiség elleni bűncselekmények vannak, nem emberiesség elleni."

kb ja

emberiesség elleni bűncselekmény, ha nem szolgálok fel a teához süteményt

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.02. 22:34:31

@efhábé: sajnos nem, a fasizmusnak nem a legfőbb ismérve a korpo.
viszont én még nem hallottam izraeli zsidót sztrájkolni

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.02. 22:37:18

@AnnaKarenina: aki magyar állampolgársággal rendelkezik még nem feltétlenül van magyarságtudata

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.02. 22:38:07

@AnnaKarenina: neked van mayarságtudatod, igen, mikor nem érted miért lengetik a magyar zászlót a többiek, még tiltanás is.

na fejezd már be

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.02. 22:41:51

@napielem: A jobbik a legdurvább hazaáruló, ez nem vitás."

ez nekem se vitás:D

ide minden szemetet befúj a szél?

abandi 2010.05.02. 22:44:04

@tesz-vesz:
Van a fejesendrének (zsidó) egy könyve:
"Szerelemből bolond éjszakán", tán ez a címe.
Na, abban leírja a háború utániidőkben a zsidók viselkedését...!
Én egyébként leszarnám őket, ha nem kéne nap mint nap antisémitává válom, miattuk!
Egyébként lenne elég gondom a niggerekkel és más egyéb nem fehérbőrűekkel is...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.02. 22:47:16

@Bastille: kopj márle te barom. mondtam, analfabétákkal meg nem vitázom.

semmit nem tudsz, senmrólam, sem Latinovitsról.

senki vagy

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.02. 23:03:31

@hawle: igen

kolompár orbán sötét cigányaival meg már úgyis kimosta az árpádzászlót.
tiszta
lehet használni, lengetni

abandi 2010.05.02. 23:13:57

@tesz-vesz:
Magának érdemes lenne elolvasia.
Sokat tanulhat az akkori szegény-árva zsidók hányattatásáról...is.
Cigánysors.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.02. 23:29:01

@abandi: nekem a becsületes kiszsidókkal, kik nem járnak gyyálésekre, semmi bajom
csak nagyon ritkán vagyok antiszemit, tényleg ritka, és hamar elmúlik

de ha így folytatják a zsidó potentátok, hát nem tudom mi lesz

abandi 2010.05.02. 23:57:50

@tesz-vesz:
Nem lesz tesz-vesz semmi...
Elspuriznak, szokás szerint.

Közöd??? 2010.05.03. 00:50:25

had hörögjön a jobbik míg még teheti, aztán eljő az orbán és örülhet a jobbikos ha a rendőr nem lövi ki mindjárt mindakét szemét

Izraeli zászlóval meg mit akartok, örüljetek ha valaki megtiszteli vele a hazánkat!

Közöd??? 2010.05.03. 00:51:20

@tesz-vesz: megmondom mi lesz, kurvára csendes leszel és befogod a pofád, mer jő a rendőr és lövi a szemeket kifele...

ivanolsen 2010.05.03. 06:40:58

Ünnepeljetek izraelben a csillagos zászlócskátokkal!

capor_ 2010.05.03. 07:43:16

Teljesen jogosan takarták le az izraeli zászlóva, hiszen a plakáton az állt üzenj az erőszaknak. Tehát üzennek izraelnek... ennyi.

efhábé 2010.05.03. 07:45:28

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: kedves Kálmán és Tóni, nem, nem kérdezhetitek meg, ugyanis a legelső kommentemben leírtam. És még utána is legalább még egyszer. Ha nem olvassátok a saját bejegyzésetek kommentjeit, legalább a ctrl-f-et tanuljátok meg használni.

capor_ 2010.05.03. 07:55:19

Egyébként akit érdekel az izraeli "rettegés-biznisz" nézze meg a Defamation című filmet...

efhábé 2010.05.03. 07:57:48

@tesz-vesz: jaaa, értem, nem írta meg a kuruc.info, tehát nincs is. Esetleg egy google.hu keresés? Keresendő kifejezés: izrael sztrájk. Osztán lehet csodálkozni a találatokon, mint pl. a 400ezer ember kezdett támogató sztrájkba, közszféra sztrájkol, leáll a reptér sztrájk miatt, egyetemi oktatók és iskolai tanárok sztrájkja stb-stb.

efhábé 2010.05.03. 09:04:07

@efhábé: Na jó, jófej leszek:

efhábé 2010.05.02. 13:39:28
@mokas_gizi: Május 1. nemzeti ünnep lenne? Ez új információ :)

Egyébként nem, máshol sem szokás dekorációnak kitett idegen zászlókat letépni, pláne, ha ott figyel rajta a saját is.

Egyébként nem értem, mi a fenét keresett ott az izraeli zászló. Sok mindennel lehet engem vádolni, de izrael-ellenességgel nem nagyon, de ezt most nem értem.
Egy magyar belpolitikai ügybe mi a fenének belekeverni Izraelt?

A tábla meg, hát hadd firkálgassa a bátor HVIM-es ifjú, elő kell kapni a tollakat, aztán úgy körbeírni, kigúnyolni a feliratát, hogy még két év múlva is égjen a pofája, ha eszébe jut.
De ez a zászlóval cenzúrázós módszer nevetséges, izraeli zászlóval meg pláne.

Továbbá:

efhábé 2010.05.02. 14:10:56
@El Topo (Sgt. Elias): Hát mondjuk az élet menetéhez nem kell különösebb intellektuális piruetteket bemutatni, hogy az ember logikailag kapcsolja az izraeli zászlót [...] Ott érthető és védhető a dolog, míg a majálison teljesen érthetetlen.

Ölég lesz vagy kifejtsem bővebben? :)

LeHaine 2010.05.03. 10:07:01

Hát...Ciao Bella...Szép a dal, csak azt nem értem, hogy nektek ez a zsidócsürhe analóg az olasz antifasisztákkal? Szerintem van némi minőségbeli differencia...
Szvsz inkább az a maréknyi jobbikos volna a partizán, aki bemerészkedett KisTelAvivba.
Na de a lényeg, 7(8) bő esztendő után...lehet rettegni kedves barátaink, a ti teljhatalmatok leáldozott..végre

longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2010.05.03. 10:07:59

@efhábé: konkrétumot kérek! Az hogy rendet akarnak csinálni az fasisztikus jellegű? Vagy az, hogy Magyarország a magyaroké?

longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2010.05.03. 10:18:20

@El Topo (Sgt. Elias): Olyan nincs máshol, hogy egy nemzeti ünnepen előrántasz egy izreali zászlót és még neked áll feljebb!

longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2010.05.03. 10:26:23

@El Topo (Sgt. Elias): igen, csak van olyan dolog amit nem illik. Meg pl megnézném, hogy az Izreali háborús bűnök ellen szervezett tüntetésen ott lennének-e az Izraeli zászlók? És ott vajon mi történne?

Nekem nem a zsidókkal van a bajom. Vannak értelmes zsidók akik a közelébe sem mennek ilyen rendezvénynek, mint ahogy az ilyen Izraeli Magyarországi lakosok MENETÉRE sem mennek el. Persze még ez sem zavarna, csak a gyerekeket sajnálom akik majd egyszer felnőnek és rájönnek, hogy megvezették őket az agymosott idióta szüleik.

Közöd??? 2010.05.03. 10:31:24

@capor_: hülyeség az izraeli zászló azért került oda mert a rajta lévő dávidpajzs hol található meg még? Ugye, ugye az izraeli fegyvereken, merkavákon, f-16-osokon. szóval el lehet jobbikos arcal gondolkozni tőle, hogy mekkora pofánrúgás jár az erőszakért.

evergo 2010.05.03. 11:07:29

Nem mentem végig a sokszáz kommenten, valszeg ismétlek kicsit a mondanivalómmal. Igazából nem értem, hogy a Jobbik kis csapata mit keres egy MSZP május elsejei rendezvényen. Ők nem csináltak ilyet? Nekem leginkább úgy jött át, hogy provokálni mentek, afféle kis magyar abszurd performansz jegyében. Gaudy, bár nem vagyok jogtudó ember, jogvédőként és országgyűlési képviselőként mutatkozik be a rendőröknek. Ez nekem kérdéseket vet fel. Egyrészt ennek milyen relevanciája van egy igazoltatással kapcsolatban? Mellesleg valóban országgyűlési képviselő? Nem csak akkor LESZ majd képviselő, amikor az új parlamentet felesküszik? És mit akart ezzel mondani most, hogy ő "országgyűlési képviselő"? A mentelmi jogára hivatkozott? Vagy a kompetenciaszintjére? Egy igazoltatás apropóján? Vagy mint jogvédő akarta szemmel követni a rendőrség munkáját? Akkor meg miért fontos a képviselősége?
Csak nem értem.
Mellesleg a hölgy az izraeli zászlóval, a motivációját tulajdonképpen érteném, de minek provokál. Oké, hogy a nemzetközi munkásmozgalom ünnepe május egy, de minek az izraeli zászlót kitűzni.
Tetszik a performansz további része is a rádiós pultnál. Gaudy - "oké, akkor kezdjünk demokratikus párbeszédet" - kijelentéssel elkezdi vizsgáztatni a rádiós srácot a jobbik választási programjából. Minek is? A srác teljesen nyivánvalóvá teszi (abszolut szimpatikusan), hogy ő nem ért egyet a jobbik politikájával és hangvételével és nem a jobbik mellet de a jobbik ellenében kíván megnyilvánulni. Ha már demokratikus párbeszédről van szó, akkor abba azért sztem az is beletartozik, hogy elfogadjuk és tiszteletben tartjuk, ha a másik pl nem akar beszélgetni velünk.
Szóval nem igazán értem ezt a bulvármédia-jelenlétet. Uraim a választások lezajlottak, a parlament felállása után el lehet kezdeni a politikát - odabent. Kérdés persze hogy mennyire lesz ideje a jobbik vezérkarának a korábban felheccelt tömeget kordában tartani odabentről. És felmerül a kérdés, hogy ez lesz a jövő? Odamegyünk mindenhova és megkérdőjelezzük a másik véleményét, elhivatottságát? Aztán, ha szépen lassan elfogy a türelem, akkor akár oda is csapunk ha nem nekünk tetsző véleményt hallunk? Lett légyen az mszp-s nyugdijas rendezvény, vagy épp kádárista majális, liberális traccsparti? Az kérem fasza lesz.

LeHaine 2010.05.03. 11:24:32

evergo elhivatottság...ja azt egy munkásőrnél nehéz megkérdőjelezni, de az kell nekünk, hogy komcsimaradványok meg újzsidók mondják meg mi a jó nekünk?... Köszi, de majd mi magunk megmondjuk...
Ti meg ugathattok, csak senki nem fog rá felfigyelni...ennyi

efhábé 2010.05.03. 11:53:07

@longlife: Nem, nem a rendcsinálás a fasisztikus jellegű, hanem pl. ez:

A bátortalan, a globalizmussal együttműködő
európai és hazai polgári politika szerint a kudarcot vallott liberális piacgazdaság helyett vissza kellene térnünk a szociális
piacgazdasághoz. A szociális piacgazdaság azonban nem más, mint a liberális piacgazdaság plasztikai sebészettel megszépített
változata, amely a problémákat csupán újratermelné, de meg nem szüntetné. Ma ökoszociális nemzetgazdaságra van szükség.
A gazdaságot az emberhez méltó környezet (öko-), az emberhez méltó élet (szociális) és a magyarság (nemzet) érdekében
korlátok alá kell vetni. Nem azért, hogy a gazdasági fejlődést fékezzük, hanem azért, hogy a gazdaságot, és ebből fakadóan a
társadalmat, az összeomlástól megóvjuk. Ezt jelenti az ökoszociális nemzetgazdaság.
A Jobbik Magyarországért Mozgalom egy erős és gazdag Magyarország jövőképét vallja, amelyhez szükséges egy erős és
aktívan vállalkozó állami jelenlét.

Vagy ez:
A csődhelyzet közelébe került, stratégiai fontosságú – nagyszámú munkaerőt foglalkoztató, illetve jelentős belföldi
ellátási vagy exportérdeket szolgáló – termelő és feldolgozóipari üzemeket egyedi elbírálás alapján, állami beavatkozással
támogatjuk a talpra állás érdekében.
Kulcsfontosságú ágazatokban – stratégiai befektetőként – vállalkozásokat indítunk az optimális pályájú gazdasági
fejlődés érdekében.

Vagy ez:
Állami eszközöket bevetve feltámasztjuk a kivitelre és kiváló minőségű élelmiszerek előállítására képes magyar fel-
dolgozó és élelmiszeripart, az alapanyagot szolgáltató mezőgazdasággal együtt.

Még lehetne mazsolázni, de talán elsőként szögezzük le, hogy a fasiszta nem szitokszó és nem a náci szinonímája.
Egy bizonyos társadalom- és gazdaságszemlélet. Abba, hogy ez szerintem mennyire életképes, mennyire életszerű, ne menjünk bele, nem minősíteni óhajtok, csak helyretenni a dolgokat.
A fasiszta=náci az egy kommunista fogalomzavar, Kádár szellemével együtt ezt is el kéne végre felejteni...

efhábé 2010.05.03. 11:57:46

@longlife: Miféle nemzeti ünnepen?
Mi lenne, ha a fenenagy hazafiságod ott kezdődne, hogy holmi internacionalista osztályünnepet nem próbálsz meg magyar nemzeti ünneppé tenni?
Nemzeti ünnepe Magyarországnak március 15. augusztus 20. (amely egyben állami ünnep is), továbbá október 23.
Van még nemzeti emléknap, vannak egyéb munkaszüneti napok, de nemzeti ünnep csak a fenti három.

Kristl 2010.05.03. 12:00:14

@evergo:
-Nyilvános rendezvény.
-Állítólag meg lettek hívva.
-Miben más a május 1. hogy el kell kerülni a más politikai oldalhoz tartozókat?

-Mióta a párbeszéd része a "nem kívánok velük beszélni"? Sztem a párbeszéd ellentéte. Mivel a beszédben beszélsz v meghallgatod a másikat, a kommunikáció ellenesség meg mindkettőt kizárja.
-Hogy alkot valaki releváns véleményt a másikról alkotott releváns ismeret hiányában? Ergo ha nem ismeri a programot, honnan tudja hogy hogy politizál a másik?
-Mióta a demokratikus politizálás része a másikkal való minden párbeszéd kizárása, meg nem ismerése, de zsigerből való "szembehelyezkedés"?
-Az utóbbi mióta a tolerancia és kirekesztésellenesség része?

-Ha a jobbik antidemokratikus párt, akkor miért nincs betiltva/feloszlatva a magyar akt. törv. értelmében?

-Igazoltatás: ha figyelted, Gaudi elmondja mi a probléma az "igazoltatással". Ez már elvileg nem a komcsi kor, sőt jó 20 évvel vagyunk utána, mégis , a reflex müködik. "Jónapot kívánok, van e önön sapka?"

@efhábé:
Télleg? Gettók, vízbázis kisajátítása, "célzott" likvidálások, dózerelés a telepeseknek, a nativ földművelők verése és elűzése, az ortodox zsidóság agresszív fellépése a lightosakkal szemben ez mind csak mese?
Hm, nem tudom miért, valahogy nem hiszem.
Ellenben ha autóbalesetben több hal meg, akkor bizony sürgősen változtassanak a közlekedési szabályokon. Bár lehet, ha tank üt el valakit vagy felrobban a kocsija, az is közlekedési baleset arrafelé.

evergo 2010.05.03. 12:05:11

@LeHaine:
szia, bocs de nem igazán értem a kategóriáid. azaz azt hiszem értem, de világossá teszem az enyéim. én tudom magam, hogy mi nekem a jó, azt nekem senki nem mondja meg. ebben egyetértek veled. azonban hagyjuk már a f.szkodást ezzel a mi / ti felosztásokkal. de most komolyan. kontraproduktív és megbélyegző. elveszi a kedvem is, hogy pl veled diskurzust kezdjek. visz ez valamerre is? vagy ha nem az a cél, hogy beszélgessünk, vitatkozzunk, akkor oké, küldj el a p.csába. de erről fog szólni a következő 4-8 év is, hogy párbeszéd helyett kijelöljük a másik (általunk elképzelt) helyét a koordinátarendszerben oszt kilőjük a holdra? az fasza lesz, mint már mondtam. szép élhető világ...

kackia 2010.05.03. 12:07:25

Nem értem magukat,mikor telik már el egy hét anélkül hogy zsidóznának.:)
Vegyék már észre, hogy elsősorban hertz tivadar, talmudba és a kommunizmusba ágyazott szellemisége vette el ezeknek az eszét.
A kérdés az, hogy az izraeli zászlót Horthy alatt merték volna ilyen bőszen lengetni ezek?

efhábé 2010.05.03. 12:09:26

@Kristl: "Télleg? Gettók, vízbázis kisajátítása, "célzott" likvidálások, dózerelés a telepeseknek, a nativ földművelők verése és elűzése, az ortodox zsidóság agresszív fellépése a lightosakkal szemben ez mind csak mese?"

no most a fentiekben felsoroltak közül konkrétan melyik a NÉPÍRTÁS?
Arról beszéltünk ugyanis, és nem véletlenül jegyeztem meg, hogy:

"Szóval, nem arról van szó, hogy ne lenne végtelenül szar és szívás palesztinnak születni Palesztinában (és még ennél is nagyobb szívás palesztinnak születni vmelyik környező ország menekülttáborában), de azért népirtásról nem kéne értekezni, tekintve, hogy a népirtás egy elég jól körülírható cselekedet."

no most mondd, melyik szót nem értetted?

evergo 2010.05.03. 12:15:03

@Kristl: oké oké, ezzel együtt azt gondolom, hogy egy demokráciában az is megengedhető, hogy pl elolvastam korábban egy párt programját, láttam a megnyilvánulásait az elmúlt hónapokban és abszolut nem szimpatizálok vele, esetleg nem is akarok diskurálni vele. mindazonáltal látom, hogy valóban volt az okfejtésemben egy kis bökkenő a demokratikus párbeszéd kapcsán. ja. azonban abból indultam ki, amit saját magam láttam a jobbik kampányolásából, nem éreztem megszólítva magam a jobbik által, a magukfajták kategóriába lettem sorolva mert nem értek egyet a jobbik politikai hitvallásával. ezek az én érzéseim és fenntartom a jogot, hogy én ezt érezzem.
az mindenképp előremutató, hogy a kommentedben megszólítasz és kérdezel, ergo kíváncsi vagy a véleményemre. és egyenrangú állampolgárnak érzem magam a kettőnk kommunikációjában - nem csak efféle magukfajtának. szóval ez jó. ebből lehet párbeszéd, annak ellenére és azzal együtt, hogy mást gondolunk a világ bizonyos dolgairól.
mellesleg ez nekem új infó volt, hogy a jobbik csapata meg lett hívva a szoci majálisra, ez nekem olyan pikáns, de oké rendben van :)
szép napot

efhábé 2010.05.03. 12:36:22

@evergo: szerintem itt keveredik két dolog. Volt egy beszélgetés a gödörben, oda hívták a jobbikot, de a többi résztvevő nem akart velük együttvitázni. Azt nehezen hiszem, hogy a szocik majálisra hívták volna a jobbikot, akik nem is mentek el, a hvim vonult oda.

evergo 2010.05.03. 13:31:45

@efhábé: aha. nem tudom, nem is győzöm követni. de azért akkor most a hvim az nem a jobbik holdudvara? vagy akkor mit keresett ott Gaudy, mint a jobbik leendő képviselője? nem kötekszem csak nem értem.

efhábé 2010.05.03. 13:46:00

@evergo: hát ezt a hvim-től kérdezd meg :)

evergo 2010.05.03. 13:47:49

@efhábé: azért annyira nem érdekel a dolog. :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.03. 17:09:31

@Közöd???: értem

már le is csendesedtem
éljen izrael, éljen rákosi

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.03. 17:16:20

@efhábé: én nem olvsaok kurucifót

viszont tényleg nagyon náci izrael, és a korpo az olasz faszisztákra jellemző, nem a fasizmus egészére
spanyol meg fallangista volt, és?
baromira unom, a fasizmus szőrsálhasogatását, meg h mindenki máshogy értelmezi

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.03. 17:24:02

@efhábé: d ott kezdődne, hogy holmi internacionalista osztályünnepet nem próbál"

a majális
tavaszi ünnep, melynek eredete a pogány korra megy vissza, a természet megújuló erejének ünnepére. Különösen az északi népeknél van elterjedve, több szimbolikus cselekmények kiséretében, melyek közül nálunk az u. n. májfa (l. o.) állítás ismeretes. Nálunk a M.-nak vidám táncmulatságszerü jellege van. Ha a zord időjárás miatt később, p. juniusban tartják, akkor juniálisnak nevezik.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.05.03. 20:01:52

@tesz-vesz: Ne is olvass kurucinfot, neked még az is magas. Jól elvagy a saját szarodban dagonyázásoddal, ami szánalmas vergődésed a mindentudás látszatának keltésének görcsölésével ki is merül az ilyen idétlen böfögésekben, mint pl: ki nem szarja le, hogy őnagyságod mit un a fasizmus definiálást illetően, vagy a zsidó lélekről kinyilatkozott gondolkozást nélkülöző hülye sémákat idéző baromságaidat, az ide nem illő gugliból kikeresett majálisos eszmefuttatásodról már nem is beszélve.
Ha kevesebbet szólalnál meg, kevésbé tűnnél hülyének, seggfej!

efhábé 2010.05.03. 20:28:59

@tesz-vesz: Nagyon náci lenne Izrael? Csicseregj. Jó, tehát a korporativizmus az olasz fasizmusra jellemző. Volt-e másmilyen fasizmus is?
A spanyol falangizmus speciel szindikalista.
Ja, persze, a komcsik is unták, el is intézték annyival, hogy a fasiszta az a náci szinonimája...

efhábé 2010.05.03. 20:31:56

@tesz-vesz: Az, hogy sem te, sem a komcsik nem tudják rendesen, azért valamire utal...

Május elseje a Városligetben
mszp.hu/belfold/bovebben/majus-elseje-a-varosligetben

Majd a szövegben már majálist emleget.

Megjegyzem, egyik sem nemzeti ünnep, sem május 1., sem a majális.

Az meg, hogy fogalmi szempontból mennyire nem különbözöl a komcsiktól, egyenesen rémisztő.

somkötőhídfékszerű (törölt) 2010.05.04. 00:07:27

Miért nem mennek innen a zsidók izraelbe a picsába,ha ennyire utálják a magyar hazafiakat? El lehet takarodni a hazánkból,ha nem tudtok beilleszkedni!!!

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.05.04. 00:16:09

@somkötőhídfékszerű: hazafiakkal semmi baj, csak az ilyen balfaszokkal, kik azt hiszik, hogy érv helyett megteszi valami bugris benyögés is. Te mi a faszomért nem takarodsz valahova a Kaukázusba?

somkötőhídfékszerű (törölt) 2010.05.05. 23:58:25

@biboldó: Fáj az igazság,primitív tahó?
Próbálnál meg bárhol máshol a világon a nemzeti értékek ellen ágálni,ahol nem ilyen agymosott halvérű nép él,nem érnéd meg a másnapot!
Úgyhogy süllyedj el.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.05.06. 00:18:31

Oszt tudsz-e valami konkrétat is nemzeti értékekről azon kivül is, hogy semmi konkrétról nem beszélsz csak idióta lózungokat szajkózol, faszparaszt?

Kérdem tőled, aki agymosott halvérű népnek merészeli titulálni a magyarságot. Honnan ered ez a magyar értékek fikázása nálad? Biztos valami fizetett nemzetrohasztó vagy. Úgyhogy, nyugodtan húzzál el a picsába!

somkötőhídfékszerű (törölt) 2010.05.12. 21:19:57

p@biboldó: Micsoda undorító köpönyegforgató patkány vagy!! Gyalázod a magyarokat folyamatosan,aztán nekem támadsz,mert nem tartom elég karakánnak a népem.Félrebeszélsz,ködösítesz,tipikus balfasz kis pöcs zsidó vagy.Csodálod,hogy üldözik a fajtádat mióta világ a világ?!

Plumper 2010.05.12. 23:25:12

@tesz-vesz: latinovits, te antiszemita görény!

Plumper 2010.05.12. 23:29:47

"bombázzák a menekülttáborokat" - még hazudni sem tudtok, nyilasok!
én is elválasztanám egy részen méteres fallal az olyanokat, mint ti, csak öngyilkos robbantó arabban.

ha a zsidókkal van bajotok, azt merjétek mondani, hogy gyűlöltök minket, de ne Izrael államot gyalázzátok hazugsággal, mint az arab terroristák. álljatok be közéjük, és már mehettek is.

Plumper 2010.05.12. 23:33:34

@somkötőhídfékszerű: én nem csodálkozom azon, hogy az emberek egy része, mint te, üldözi a zsidókat. amióta világ a világ, mindig voltak barmok.
lehet is irigykedni, hiszen mi adtuk a Bibliát, Jézust, a Nobel-díjasok jó részét, fél Budapestet a magyar zsidók építették fel, rengeteg tudós, irodalmár, művész és költő került ki közülünk. ti meg kifosztással és deportálással háláltátok meg mindezt 65 éve. naja, az irigység és frusztráció nagy úr a magadfajtánál.

te mélymagyar. fogadok, a magyra történelmet sem vágod, még magyarul sem tudsz annyira. közben meg 30 másik nép vére csörgedezik benned, de azért táltos vagy, kutya.

ha megyünk Izraelbe, akkor viszont mindent viszünk, az utolsó csavarig, ami a miénk.
rossz hírem van: ott is van internet.:-)
a zsidóság Izraelben a legerősebb.
süti beállítások módosítása