Orbán válogatottja
2010. május 03. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Orbán válogatottja

  Nem értünk a focihoz. A régi-új kormányfő annál inkább.

  Orbán Viktor összeállította válogatottját a rendelkezésre álló keretből. A legtöbb kulcspozícióra tapasztalt, kipróbált és hűséges csapattagokat állított be, félelmetes hírű hátvéddel. Hatalmas feladatot rótt egy eddig kevéssé ismert, de kiváló pedigrével rendelkező veteránra. Két kevésbé kulcsfontosságú posztra meglepetésemberek kerültek, akiknek nem megszokott helyükön kell megfelelniük egy nagyon kiélezett helyzetben. Ennyit a focihasonlatokról.

  Először is: igen, Pintér Sándor lett a belügyminiszter. Azt csak a magyar Olümposz hol napfényes, hol ködbe vesző magaslatainak ismerői tudhatják, hogy miért ő lett a kiválasztott erre a posztra. Pintért sokan tartják mumusnak, mi megelégszünk azzal is, ha belügyérként a bűnözők mumusa lesz a következő években.

  A leendő belügyminiszter első nyilatkozatában arról beszélt: szeretné, ha az állampolgárok minél előbb érezhetnék a közbiztonság megerősödését: „szeretném mihamarabb azt éreztetni, különösen a kistelepüléseken, kisfalvakban az állampolgárokkal azt, hogy megjöttünk, rend és közbiztonság lesz az ország minden egyes területén”.

  A law & order jegyében ezzel egyet is tudunk érteni. Bízzunk tehát a Jóistenben, Pintér Sándor majd szárazon tartja a puskaport.

  A második Orbán-kormány tagjainak többsége régi ismerős: az előző polgári kormányzat prominens szereplője, vagy az ellenzéki politizálás frontembere volt. Navracsics Tibor, Martonyi János, Varga Mihály a Fidesz jobbik oldalát képviselik, szakterületükön felkészült és tapasztalt politikusok, akik az előző Fidesz-kormányzatból ismert kontintentális jobboldali-konzervatív államfelfogást vallják magukénak. Ahogy Matolcsy György is. Jól ismert és kiszámítható az általa vallott gazdaságfilozófia, ami nyilván nem fog tetszeni a libertáriusoknak, de hát nem is ők nyerték a választást.

  Fellegi Tamás fejlesztési miniszter az ős-Fidesz környékén is aktív volt már. A Harvardot is megjárt politikatudós-üzletember folyamatosan a nemzetközi gazdasági-tudományos életben dolgozott az elmúlt húsz évben: lehet bízni abban, hogy kurrens ismeretekkel rendelkezik a világ jelenlegi állásáról, benne Magyarország helyzetével. 

  Réthelyi Miklós professzor, bár már voltak kormányzati tapasztalatai, nem szerepelt eddig a politika frontvonalában. Imponáló életrajzzal rendelkezik (a nemzetközi tudományos életben jól ismerik gerincvelőkutatásai miatt; 1991-től négy évig a SOTE rektora; 1995-től öt évig a SOTE Egészségügyi Menedzserképző Központját vezette, de 1994-2004 között a Semmelweis Egyetem Anatómiai, Szövet- és Fejlődéstani Intézetének igazgatója; dolgozott és tanított Ukrajnában, Párizsban és több alkalommal az Egyesült Államokban; 1998-1999 között az Oktatási Minisztérium Tudományos Ügyek Főosztályát vezette). Nemzeti erőforrásokért felelős tárcavezetőként viszont gigászi feladatot vállalt magára, egyszerre kellene megoldania az egészségügy és az oktatás óriási problémahalmazát.

  A kormánynévsorból Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter és Hende Csaba honvédelmi miniszter lóg ki kissé. A karcagi polgármester jogász végzettséggel rendelkezik, és eddig nem foglalkozott az agrárium szakkérdéseivel. Hende Csaba pedig, bár 1991-1994 között kabinettitkár volt a Honvédelmi Minisztériumban, nem szólalt meg honvédelmi témákban az elmúlt évtizedben. A polgári körök egykori szervezője helyett évekig Simicskó István volt katonai ügyekben a Fidesz szakértő szószólója, azonban mégsem ő lett a miniszter.

  A csapat ma mutatkozott be, néhány hét múlva lép pályára. Drukkerből akad pár millió. Már csak meg kellene nyerni a meccset.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr371971418

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Oligarchák 2010.05.04. 08:54:14

Az új kormánytagok bejelentéséhez kapcsolódóan: Idézet: a magyarok vasárnap úgy döntöttek, véget vetnek az oligarchák rendszerének Orbán Viktor nemzetközi sajtótájékoztatója, 2010. április 26. Definíció: Az oligarcha szó egy nagyobb országrészen ön...

Trackback: Orbán-kormány: gyorsértékelő 2010.05.04. 08:31:41

A Véleményvezér a kormánytagokat értékeli – nem az elődeikhez, hanem az elvárásokhoz és a feladatokhoz viszonyítva. Orbán Viktor hétfőn bemutatta minisztereit. A társaság már első látásra is elég vegyes: tapasztalt és kipróbálatlan, markáns és ...

Trackback: Az új Kormány... 2010.05.03. 23:26:28

Csak egy kép és más semmi...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.03. 17:08:55

szokatlan leszek:
erőt, egészséget, kitartást!

Alfőmérnök 2010.05.03. 17:12:55

Ezt a Fazekas Sándort nem vágom. A kisvasutakról találtam tőle egy írást, ami szép dolog, csak hát...khm.

Mé' nem Ángyán? Mindegy valami szerepe csak lesz (a HV szerint "parlamenti államtitkár").

Ami izgalmas még, hogy Baán László, vagy Szőcs Géza lesz-e a kultrális miniszter. Na jó nem kulturális miniszter, hanem az, amit régebben annak hívtak. :)

elfelejtette 2010.05.03. 17:13:23

Utalom mindet. A baloldal fergeteges megujulasaban hiszek, meg az ingyen BKV-ban.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.03. 17:19:35

Pintér szerint Gergényi nem követett el szabálytalanságot az okt 23. körüli rendőri intézkedéssor. idején. :-)

ü
bbjnick

Oblomov 2010.05.03. 17:20:19

EUR/HUF 269 fölött.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.05.03. 17:22:55

Szvsz nem a személyek érdekesek elsősorban, hanem a struktúra. Ami abból eddig látszik, azt viszont a legjobb indulattal sem merném 21-ik századinak nevezni... De némi türelmet és bizalmat kaphatnak, hátha a csúcsminiszterek alatt a szakterületek jól szervezett, kis, hatékony apparátusokat, kvalifikált vezetőket kapnak, hátha az egész, most inkább 19-ik századi nívójú közigazgatás ugrik egy nagyot, hátha az egész mégiscsak valami jövőorientált, 21-ik századi valami lesz. Hátha...

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.03. 17:23:20

@bbjnick: Hát, szabálytalanságot, azt nem :-DD Ügyesen kivágta magát, nem prejudikált, és igazat is mondott :-)

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.03. 17:25:19

@Mihint: Nem mintha rokonszenves lenne Pintér, de ez ügyes volt tőle.
Üdv. Misi

Zetek 2010.05.03. 17:29:27

@Alfőmérnök: A mezőgazdaságot Ángyán csinálja majd államtitkárként. De idetartozik majd még néhány egyéb terület is.

zoli29 2010.05.03. 17:30:26

Pintér "egy Gergényi Péter (volt budapesti rendőrkapitány) oszlatásokkor mutatott teljesítményéről szóló kérdésre azt mondta: nem gondolja, hogy Gergényi törvénytelenül járt volna el, de az ügyészség feladata lesz ezt megállapítani."
index.hu/belfold/2010/05/03/hat_es_fel_szazalekig_nohet_az_idei_hiany/

A Fidesz ezért nyilván sokat kap majd a Jobbiktól, de annyiban maximálisan egyetértek, hogy nem a politikusok, hanem az ügyészek (és a bíróság) dolga megállapítani, hogy valaki követett-e el bűncselekményt, vagy sem.

zoli29 2010.05.03. 17:31:54

@Dr. Zerge:

A Nézőpont szerint a francia rendszerhez hasonlít.
inforadio.hu/hir/belfold/hir-350077

gentry 2010.05.03. 17:33:08

Nem vagyok elájulva, de üsse kavics bizalmat szavazok, csak akkor szidom őket, ha megérdemlik.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.03. 17:37:08

@zoli29:

Én a tévéből hallottam a hírt, de így - "nem gondolja, hogy Gergényi törvénytelenül járt volna el" - még sz*rabbul hangzik. Ha "nem gondolja" úgy, akkor az ő értékrendje szerint is elfogadhatóak az akkor történtek:-( Ha csak annyit mond, hogy az ügyészség feladata ezzel foglalkozni, akkor jó, de így...

ü
bbjnick

hiba 2010.05.03. 17:39:10

Hát hajrá, hajrá!!! Ha kormányközeli gyanús figurák számát tekintjük, akkor az egyszem Pintérrel ez még elég jó csapat.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.03. 17:40:25

@bbjnick:
jó belügyminiszter lesz, higgye el nekem!

Discordian 2010.05.03. 17:41:54

Engem leginkább az zavar (Pintér jelenléte mellett, persze, őt belerakni sztem tökéletes pr-öngyilkosság), hogy tökéletesen hiányoznak a nők a kormányból.
Tudom, hogy itt Magyarországon egy konzervatív, kereszténydemokrata kormánytól naivitás volna valamiféle skandináv szintű genderegyensúlyt várni, de ha megnézzük, hogy még a nőbarátnak egyáltalán nem nevezhető Iránban is kettővel, Afganisztánban meg hárommal több női miniszter van mint itt, akkor még zavaróbb és feltűnőbb az új kormány összetétele.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.03. 17:45:14

@A könyv utazója:
ja, nők kellenének, fazospináskardozós jelenetek

Bloodscalp 2010.05.03. 17:53:27

@A könyv utazója: hacsak ennyi lenne a gond:) nagyon megy a "rendbe rakjuk a gazdaságot" piár maszlag, de pl az esélyegyenlőséggel melyik miniszter foglalkozik?majd...szerintem az ilyen és ehez hasonló kérdéseket nagyon marginálisan kezelik

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.03. 17:53:33

@bbjnick: "nem gondolja, hogy Gergényi törvénytelenül járt volna el, de az ügyészség feladata lesz ezt megállapítani." Ez az idézet. Nem gondolja. Tudni akarja bizonyára. Teljesen valószerűtlennek tartanám azt, hogy a fidesz 0-kilométeres belügyminisztere első nyilatkozatával azt üzenné: Gergényi egy fasza gyerek, és úgysem lesz semmi baja. Én sok mindent el tudok róla képzelni, de ezt nem.
Üdv. Misi

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.03. 17:58:21

Amúgy meg, ez szvsz. a kirakat. A valódi, érdemi munkát végzők soha nincsenek igazán előtérben. Az lenne az érdekes névsor, de az senkit se érdekelne, és még kevesebbőnk ismerné őket. Remélem ŐK jól fognak dolgozni.

bz249 2010.05.03. 18:10:21

@Mihint: azert megiscsak a kirakatember vallalja a felelosseget a boltert, a szurke eminencias meg dolgozik tovabb a kisebb elkurasok ellenere is.

teknős 2010.05.03. 18:15:10

@Mihint: Igen, ebben reménykedünk, mert úgy sem tehetünk mást. :)

Orbán már irányított egyszer országot, nem is rosszul, ezért lehet benne bízni, hogy tudja mit csinál.

Akkor lássuk a medvét!

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.03. 18:19:08

@bz249: Igaz, ő tartja a pofalemezét. Mondjuk eddig nagyon felelősségről ugyan nem szólt a dolog, de: úgy legyen. Meg aztán koordináció is van a világon.
@teknős: Így igaz, lássuk:)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.03. 18:21:26

@teknős:
Akkor lássuk a medvét!

most maga behívta az oroszokat? :)

Teddypompom 2010.05.03. 18:23:12

Én jelen állapotomban liliomos szentképet fogok Pintérről festeni, ha télleg rendet vág ebben a kupiban ami most itt van.

Meg az összes többiről.

Szerintem ők a kezdő tizenegy,Fellegit például biztos vagyok benne, hogy szoros emberfogásra találta ki Orbán, aki pontosan tisztában van vele, hogy elég hosszú lesz ahhoz a meccs ,hogy akár a teljes kispad sorra kerüljön....

Ugyanis elejtett egy mondatot. miszerint mindenki addig csinálja ameddig bírja.Nyilvánvaló hogy gyors cserékre is számít.....

Mizantró Pista 2010.05.03. 18:26:08

Felcsút fc NBII!

Heil Viktor!

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2010.05.03. 18:33:03

@Grift: Szerintem is. De Gergényiből is kurvajó miniszter lehetett volna, és még talán az is lett volna, ha nem őalatta verik szét a Fidesz-tüntetést az azonosító nélküli viperás rendőregyenruhások. Pintér kompetenciáját elismerve és értékelve: a tűzzel játszik. Nem ártana lélekben felkészülnie rá, hogy egyszer majd neki kell az országos cimboráját és üzlettársát bekísérnie a kóterba. Vagy átadni neki az üzenetet, hogy ha tud hiteles bizonyítékokat szolgáltatni a parancsok valódi kiadóiról, akkor nem bántják. Vagy az utolsó üzenetet, hogy jobban tenné, ha most eltávozna egy olyan országba, amellyel nincs kiadatási szerződésünk.

Ez egyike annak a néhány ügynek, ahol az új kormány morális (ha úgy tetszik szakrális .)) fundamentumairól van szó. Figyelünk.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.03. 18:37:50

@elGabor:
pintér pontosan erre készül.lelkileg is, gyakorlatilag is. alig várja.
gergényiből nem lehetett volna jó belügyminiszter, zsidó. :)

countrystudy 2010.05.03. 18:43:16

Remélem,jól választott Viktor és képesek megoldani,amivel megbízták őket.

m.logic 2010.05.03. 18:47:02

Éljen Pintér, a véletlenül sem maffiózó, abszolút tisztességes, erkölcsös belügyminiszter! Még csak sikkasztással sem vádolható! Éljen Orbán, aki rátalált erre a remek emberre!

bomi 2010.05.03. 18:56:13

Pintért nem kellett volna. Első teszten meg is bukott: szerinte nem követett el törvénysértést Gergényi 2006-ban. (Persze megérteném, hogyha arról lenne szó, hogy egy lassan harmincéves barátságon nem olyan könnyű átlépni, de Pintér esetében ezt nem gondolom joggal feltételezhető indoknak – és nam a barátság miatt.)
A többi indulásnak akár még korrekt is lehetne...

stratez 2010.05.03. 18:57:21

Hát van egy két tag, akitől nem vagyok elájulva, a Réthelyinek például már így elsőre sem sikerült egy érthető mondatot összeeszkábálnia, de majd meglátjuk.

Zámolyi 2010.05.03. 18:59:15

Teknős:"Orbán már irányított egyszer országot, nem is rosszul, ezért lehet benne bízni, hogy tudja mit csinál. "
Hát, ezzel azért vitatkoznék!
Ha olyan jól csinálta volna, nem bukott volna meg. Egyébként örültem annak, hogy így alakult a választási eredmény, és végre változás lesz. Az viszont aggaszt, hogy Orbán ezt az egyszer már leszerepelt garnitúrát hozza vissza. Pintér legalább olyan gáz, mint például Lampert volt.
Nem beszélve olyan "remek" munkásmozgalmi emberekről (pl. Martonyi), akik MSZMP-tagok voltak. A kommunista csak akkor büdös, ha nem Fidesz-tag?

2010.05.03. 18:59:51

-2006. októbere majdnem 4 éve volt, volt tehát idő belügyminiszter-jelölteket keresni

- a Fidesz részéről emlékeim szerint sokan emlegették Gergényi felelősségét

-Gergényi és Pintér üzlettársak voltak

- Pintér belügyminiszter lesz

Kiváncsi vagyok, mit szól ehhez Révész Máriusz

2010.05.03. 19:01:12

@Dickman:

nyilván sok dolgot szarul csináltak, de hasonlítsd össze a Fiesz 2002-es bukását az MSZP (és SZDSZ) 2010-es szereplésével

Szeramibu 2010.05.03. 19:02:32

@m.logic: Rablóból lesz a legjobb pandúr.

gitáros 2010.05.03. 19:08:26

@elGabor:
"nem őalatta verik szét a Fidesz-tüntetést"

Hogy mit vertek szét???

banurr 2010.05.03. 19:09:46

ÉLJEN!!!
Végre vége az oligarchák korszakának!
De jó nekem tesi....
(Pilu után szabadon)

Viharkabát 2010.05.03. 19:12:08

Csak egy szösszenet: Gergényi nem zsidó, hanem cigány (momentán hadnagy korából ismerem, akkor még törekvő és ügyes bűnügyi tiszt volt). Ellenben érdekelne, hogy Varsányi Péter mit keresett Pintér háta mögött?

synthesizer 2010.05.03. 19:12:16

@Dickman: "Ha olyan jól csinálta volna, nem bukott volna meg."

Ezt ugye te sem gondolod komolyan? Ennyi erővel ha gyurcsány olyan rosszul csinálta volna, nem választják meg.

Zámolyi 2010.05.03. 19:12:32

@khamul: Teljesen igazad van, ezért örültem a változásnak. Ennél rosszabb nyolc évet nehéz elképzelni. Ha a Fidesz csak fele ennyi hibát fog elkövetni, már megérte váltani.

2010.05.03. 19:15:16

@Viharkabát:

@Grift:

Nem mindegy a származás? Lehetne bantu néger vagy ork is, csak jó főnök legyen (nem volt az)

Grafithuszar 2010.05.03. 19:16:56

Nekem Réthelyi Miklós-hoz lenne némi hozzáfűznivalóm:
"..Imponáló életrajzzal rendelkezik.. "
Öhöm.... Egy 71 éves anatómiaprofesszor a miniszteri székben? Ennél nagyobb baromságot nem tudok képzelni.

Réthelyinek valszeg fingja nincs róla hogy mi van az egészségügyben. Elhiszem hogy a laborban tök jól tud dolgozni, de az alapellátás már egészen más tészta. Néhány példa:

- A munka 70% adminisztrációra megy el tök fölöslegesen. 100 felé kell mindenféle nyomtatványokat kitölteni, statisztikákat csinálni stb. Így qrvára nem marad idő a _tényleges_ munkára.
- A szakmai felügyeleti szerv gyakran nem ugyanaz mint aki a pénzt adja. Pl: felügyeleti szerv az ÁNTSZ a TB viszont az önkormányzatnak utal, és ők alkalmazzák a dolgozókat. (Egy idevágó H1N1-es sztori. Az ÁNTSZ elrendeli hogyan milyen eszközökkel kell oltani, de az önkormányzat meg nem akar fertőtlenítő eszközöket venni, mert minek?)

..és sorolhatnám tovább. Most lehet hogy sok embert megdöbbentek, de Mikola sokkal jobb választás lett volna.

Viharkabát 2010.05.03. 19:16:58

@khamul: Te honnan ismered (mármint parancsnokként)?

Zámolyi 2010.05.03. 19:17:41

@synthesizer: Szerinted mitől bukik meg egy kormány? Attól, hogy jól dolgozik? Gyurcsánynak szerencséje volt, mert be tudta csapni az embereket, ezért nem bukott meg, meg a Fidesz katasztrofális kampánya miatt. (Igaz, ezen kívül Orbán még azt is mondta, hogy igazából nem is akartak 2006-ban nyerni...)
Én bízom abban, hogy az MSZP-kormány azért bukott meg, mert rosszul dolgozott.

smartdrive 2010.05.03. 19:24:08

valami kisgazdát berakhatott volna a móka kedvéért. oké, ott van Hende, de ha már lúd, legyen kövér(ebb)

elfelejtette 2010.05.03. 19:27:33

@Grafithuszar: "Réthelyinek valszeg fingja nincs róla hogy mi van az egészségügyben."

Most nem azert, de ez egy jol megalapozott ervrendszer, innen latszik.

Grafithuszar 2010.05.03. 19:43:14

@elfelejtette: Mondom hogy "Valszeg" :)

Persze lehet hogy tévedek, de elég pesszimista vagyok.
Az életrajzát végignézve, nekem úgy tűnik hogy nem éppen miniszternek való.

Barnamaci 2010.05.03. 19:45:49

@m.logic: Osztom a véleményt. Egy gengszer biztosan rendet tud majd rakni az országban ;-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.05.03. 19:47:52

mi a retkes fenet tudhat pinter orbanrol, hogy alvilagban betoltott vezeto szerepe ellenere o lesz a belugyminiszter es a titkosszolgalatok is hozza fognak tartozni?

mivel tartozhatnak ennek a keresztapanak?

Bell & Sebastian 2010.05.03. 19:49:30

@Viharkabát:
Bárkit hátba szúr a VPOP -s dísztőrével.
Puszta ráutaló magatartásra, parancs sem kell neki.
Anti-Nokiás belső elhárító.

zsebatya 2010.05.03. 19:49:55

Szerintem Fazekas személye nagyon gáz. Nem akarok azzal a hülyeséggel jönni, amit Torgyánnal eljátszottak, hogy ugyan mutassa meg már két kalász közül melyik is a búza, melyik az árpa, de a vidék oly igen elvárt talpraállításához azért illett volna az agrobiznisz és vidékfejlesztés komplex egységében mélyebben jártas valakit találni. Ángyán? Konfrontatív személyiség, ráadásul tele a tanáros tévedhetetlenség-hit jeleivel. Egyszer láttam egyetemi tanácsülésen felszólalni, saját szavaitól kapott majdnem gurtaütést, úgy felhergelte magát. Kíváncsi vagyok, hogy társutazó, sok szoci ügyeskedésbe sikerrel belekötő gazdakörösöket, meg a taktikai igazolással csatlakoztatott nagyon kisgazdákat (Túri-Kovács...) hova helyezi a nagy mixelő. Ha sehova, abból lesz baja, megjósolom.
Pintér? Hogy' is volt a főállásban pénzbehajtó Lakatos Csaba hajtó meglövésekor az a fura, de jegyzőkönyvezett igazoltatás a Fehér úton? Mi is lett az 1998-99-ben belügyminiszteri utasítással lezárt olajügyekkel? Nem tudom, csak kérdezem.

dean23 2010.05.03. 19:53:19

@A könyv utazója: Hacsak Pelcznéből indulunk ki akkor áldjuk az Istent, hogy egy női miniszter sincs!

Oblomov 2010.05.03. 19:55:15

@Grafithuszar:
Réthelyinek "egyszerre kellene megoldania az egészségügy és az oktatás óriási problémahalmazát"- mondja (a vezénylő tábornokra "nézve") ergé.

Ha viszont ott már végzett, akkor a kultúra, a sport, és a szociális ügyek kezelése már nem jelenthet professzor úrnak igazi kihívást.

stratez 2010.05.03. 19:56:33

Lehet, hogy bennem van a hiba, de ki az a félelmetes hírű hátvéd, Navracsics?

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.05.03. 19:57:56

@Grafithuszar: "Réthelyinek valszeg fingja nincs róla hogy mi van az egészségügyben"

Réthelyi amúgy egész életében az egészségügyben dolgozott. Ráadásul van államigazgatási tapasztalata és SOTE rektora is volt. A többit meg majd meglátjuk.

Bell & Sebastian 2010.05.03. 20:04:38

@stratez:
"Arkadaşların arasında bunu beğenen ilk kişi ol."

Ebben a mondatban lehet a megfejtés.
(az illusztráció fölött) Nekem legalábbis megjelent. :)

Whitedog 2010.05.03. 20:05:24

Most már csak az a kérdés, hogy emögött a színfal mögött, ki fog munkát végezni.

Mert nyugdíjas vagy nyugdíj közeli csúcsminisztereknek kell majd az új államrendet megteremteni???
Pintérről már elég sokat írtak itt, valószínüleg az ő anyagi bázisára épült a Fidesz ellenzékben, más magyarázatot nem tudok.
Hende Csaba egy inkvizitor lélek, ha jól dekódolom a küldetéstudatát, remélem lesz alatta államtitkár, aki kontrollálni tudja. Simicskó a NATO belépés ellen szavazott a parlamentben, itt bukta el a miniszterséget.

Hát az "apparátus" most biztos örülhet, nem lesz nagy bántódásuk. Ezzel a gárdával XXI. századi modern közigazgatást építeni megintcsak álom lesz.

De azért akik itt Kókát orrvérzésig szidták, azok most miért nem hápognak Fellegi miniszter-jelölt előéletén? Ö nem oligarcha, nem bankárkormány?

Elemzést lehetne írni a korábbi komcsifaló kommentelők csalódottságából, hogyhát azért adjunk nekik egy esélyt, Viktor biztos jól döntött. Merthát azért jobboldal csak nem lehet ennyire béna.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.05.03. 20:08:51

@stratez: szerintem pinter..
es azert felemetes hiru, mert a 90es evekben tortent robbatas- es kivegzessorozat sorozat elsosorban az o uzleti konkurenciajat ritkitotta. majd miutana potnecialis tanuk es konkurensek (seres, boros, prisztas, stb) meghaltak/eltuntek, belugyminiszteri utasitasra leallitottak az olajszokitesi ugyek nyomozasat.

tibike3 2010.05.03. 20:09:21

Fordított esetben, ha az MSZP jelöl külügyminiszternek egy önként spiclinek jelentkezőt milyen kiabálást rendeztek volna. Ezek még ehhez is hülyék.Csak kussolnak.

zsebatya 2010.05.03. 20:10:03

@Whitedog: Igazad van kételyeidben, szavaidhoz már csak azt lehet hozzátenni (Fellegivel kapcsolatban), hogy milyen off-shore huszároknak is nincs helye a nemzet vezetésében, a közélet csúcsain?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.05.03. 20:10:48

@Whitedog: "Elemzést lehetne írni a korábbi komcsifaló kommentelők csalódottságából, hogyhát azért adjunk nekik egy esélyt, Viktor biztos jól döntött. Merthát azért jobboldal csak nem lehet ennyire béna. "

akkor nem csak en erzem a levegoben a "dehateztigyhogy????" kerdes feszito zajat...:-DDD

baseball 2010.05.03. 20:11:50

Én arra leszek kíváncsi, hogy mit kezdenek a minisztériumokon belüli korrupcióval,és hogyan fogják elérni, hogy mindeki aki dolgozik, vagy dolgoztat fizessen adót. Például nagyon sok olyan vállalkozó van, aki minimállal jelent be és a többit zsebbe adja, de amikor nincs munka, akkor felkopik a dolgozó álla, úgy mint a Swin Csepelbe a kollégámé. Ezek előre tudják, mikor jön ellenőrzés,és ugyan melyik dolgozó vallana ellenük, amikor így sincs elég munkahely.

robinzone 2010.05.03. 20:13:46

én azt gondolom, hogy görényi ezzel meg is úszta a dolgot. ezt négy évig fogja folyamatoan szajkózni felváltva a dzsobbik és a zemeszpé. kár érte.
de a szerkezet életképesnek és jól irányíthatónak tűnik, én szurkolok!
az esélyegyenlőség fontossági helyezésére annyit mondanék: IMF!

hiba 2010.05.03. 20:14:21

@zsebatya: "Szerintem Fazekas személye nagyon gáz."
A sikeres kistelepülési polgármester mint VIDÉKfejlesztési miniszter szerintem üzenet is, hogy a FIDESZ (is) úgy látja, a vidéki magyarországot nem a mezőgazdaság fogja kihúzni a szarból, legfeljebb segíthet neki.

robinzone 2010.05.03. 20:18:53

pintérrel kapcsolatban pedig nem hinném, hogy nagy titokra kell gyanakodni. egyszerűen Orbán őt ismeri eléggé, benne bízik, és róla elhiszi, hogy képes a tárcát irányítani. az előző ciklust is végigcsinálta, sikerrel. akit cserbenhagyna a memóriája: akkoriban éppen hetente robbantgattak a "próbálkozók".

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.05.03. 20:19:49

@robinzone: na majd azt lesz erdemes figyelni, pinter mit fog csinalni az utcara vonulo jobbikkal..:-DDD

ez a leheto legrosszabb felallas a jobbiknak, mert pinter sokkal kemenyebb es brutalisabb, mint gergenyi valaha kepzelte magat.

Bell & Sebastian 2010.05.03. 20:20:38

@robinzone:
Ej, ej, hát illik ilyet, másik nicken gyalázkodni? Látlak cigány, ne bújj! :)))

robinzone 2010.05.03. 20:23:53

@Bell & Sebastian: tessék?

robinzone 2010.05.03. 20:24:55

@az igazi Sipi: a jobbiknak a lehető legrosszabb hír ez a két héten belüli rendrakás.

robinzone 2010.05.03. 20:25:58

ami, remélem, nem kampány-jellegű lesz (azaz: ott maradnak a rend éber őrei)

Bell & Sebastian 2010.05.03. 20:29:06

@robinzone:
Több mint ismerős fordulatok. Ha nem, hát nem. :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.03. 20:36:49

@A könyv utazója: húha

ennyire azért ne érts már a politikához

picur3ka 2010.05.03. 20:39:43

@A könyv utazója:

Maga egy hulye, fogadja el ezt egy notol. Nem sex vagy etnikum szerint valasztunk embereket, hanem hozzaertes alapjan.

Ha ezzel problemaja van, koltozzon Iranba.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.03. 20:40:16

@Mihint: húha

nehogy a szájába rakd a szavakat.
ez a mondat öngyilkosság. állítólag pintér gergényi üzlettársa volt, én nem tudom de a menthetetlen ne mentegessük már.
az ilyen mondat menthetlen
ilyen mondatot védeni csak pártkatonák szoktak.
droidok

neworldisorder 2010.05.03. 20:41:39

Sracok be kellene fejezni a seggnyalast, az ilyen szintu cikkek az ujsagiras legelemibb kovetelmenyeinek sem felelnek meg es a leginkabb egy visszafogott partpropagandara emlekeztetnek

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.03. 20:41:40

@picur3ka/beleallos kampany: mi lenne ha a f1-be is kötelező lenne 50% nő
és nem az lenne a mérvadó ki h vezetne

mondjuk az f1 izgalmasabb lenne, csak éppen a racionalitást kerülnénk meg, durván

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.03. 20:46:19

@Dickman: az hagyján, de martonyi még bilderberges is

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.03. 20:47:14

Simicskó István mé' nem lett hadügyér, teringette kartácssortűz, a rossebbe...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.03. 20:47:39

@khamul: nem sokat szólhat, a kicsi fideszesek tudnak beszélni arról mennyire demokratikus és maffiaszerú berendezkedésű a fid SS

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.03. 20:48:45

@Grift: & @Mihint:

"jó belügyminiszter lesz, higgye el nekem!"

Úgy legyen! Ránk férne.:-)

ü
bbjnick

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.05.03. 20:52:01

@Herr SturmLiberator: ha jól tudom, akkor ún. parlamenti államtitkár lesz. Az új kormányzati szisztéma szerint ez nem olyan gáz leosztás.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.03. 20:56:48

@robinzone: ja, kérdéses h a napkeltes gyárfás tamás, vagy pintér robbangatott

Dr Kangörény 2010.05.03. 20:56:51

Baszki, ahogyan az ország nem volt vállalat, úgy most nem focicsapat. Különösen nem focicsapat, akkor sem, ha a vezetője focibuzi.

A ragyás pintér meg szimplán egy bűnöző. Garatulálok, cseberből vederbe kerültünk.

Melchi Zadok 2010.05.03. 20:59:17

matolcsy gazdaságfilozófiája (amit persze jól ismertnek minősíteni a 8 év tömény kussolás miatt barokkos túlzás) nyilván nem teszik a libertáriánusoknak, ellenben kádár jános biztosan nagy rajongója lenne...

Bell & Sebastian 2010.05.03. 20:59:58

@A könyv utazója: @tesz-vesz:
Mit tegyünk, nagyobb hangsúlyt kap a külpolitika, ami ugye önállóan nem is értelmezhető. A nagy újítás: a külügyek hatnak vissza a belügyekre és nem fordítva!

A törzsfejlődés okán kifejlődött maszkulin princípiumok kerülnek előtérbe. Ez magyarul azt jelenti:
- Ha tovább ugatsz, felrúglak, ide a zsozsót, most!

Persze az ilyen esetekre egy erős báty is kellene, valami karatés-ortodox, nem is (suezi) biogázos csigazabáló. Hogy aztán Merkel mit szól majd ehhez?
(Ha már törököt fogott és nem ereszti.)

A (hátsó) baromfi udvar lázadása, az lesz!

Bell & Sebastian 2010.05.03. 21:04:12

@bbjnick:
Made in China.
(Ugyanitt: ÁFÁ -s számla? Olcó...)

DarthVader 2010.05.03. 21:10:00

Egy valamire nem gondol senki Pintér Gergényire vonatkozó mondatai alapján. Eretnek gondolat, elhiszem.

Pintér főrendőr volt, belügyminiszter volt. Sok mindent el lehet mondani róla, csak azt nem, hogy a szakmát ne értené.

Szerintem - és ez abszolút csak a magánvéleményem, és erről nem is vagyok hajlandó vitatkozni, pont emiatt meggyőzni sem akarok senkit - Pintér szakmai alapon mondta, amit mondott. Hogy ugyanis Gergényi semmi olyasmit nem követett el, amiért felelősségre lehetne vonni. (Mármint büntetőjogilag.)

És bár én kifejezetten utálom Pintért (is), pont nem azt feltételezem róla, hogy ha Gergényi nem az üzlettársa lenne, akkor nekimenne akkor is, ha amúgy szakmai alapon és jogilag nem lenne támadható.

Bell & Sebastian 2010.05.03. 21:11:42

@Herr SturmLiberator:
Azé' mer' hülye neve van. Egy főkatona legyen Attila, vagy minimum Csaba.

Esetleg Horst.

Tibike15 2010.05.03. 21:14:33

A Pintért két hét alatt rendet akar tenni.
Ennyi idő alatt ki lehet rúgni az országos főkapitányt, de csak attól még nem lesz rend. Kíváncsian várom, hogy mit tesz, nehéz feladat, de nem lehetetlen

Bell & Sebastian 2010.05.03. 21:19:44

@Tibike15:
Ha Tóth Gábort, a gój motorost békén hagyják, tőlem...

rókarudi 2010.05.03. 21:24:01

A Pintér belügyminiszter lesz?
Szerintem kezdjen el pakolni, aki tud.
És kezdjék el forgatni a "Maffiavilág visszavág" című eposzt.
Csak gratulálni tudok.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2010.05.03. 21:28:00

ergé: "A karcagi polgármester jogász végzettséggel rendelkezik, és eddig nem foglalkozott az agrárium szakkérdéseivel."
Az új minisztérium nem csak az agráriummal, hanem a vidékfejlesztéssel és a környezetvédelemmel (és gazdálkodással) is foglalkozni fog. Egy mezőváros tapasztalt polgármestere, aki nagykunsági képviselő is, nyilván rendelkezik rálátással ezekre a területekre.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.05.03. 21:30:24

@Szeramibu: Gyurcsány Ferencet miniszterelnöknek, mert a legnagyobb hülyéből lesz a legjobb miniszterelnök, az általad hozott analógia alapján.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2010.05.03. 21:32:01

@rókarudi: miért is? 2002 előtt akkora maffiavilág volt az országban?

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.05.03. 21:32:51

Korrekt, egyszerű felállás, semmi extra. Megbízható emberek, kiszámítható politika.

Ide korrekt munka kell most, higgadt, nyugodt és erőteljes kormányzás. Elég volt a kalandokból meg a történetekből.

sapuh 2010.05.03. 21:33:36

@Gasper: és valószínűleg simán képben van a kultúra, az oktatásügy, a szociálpolitika és a sport minden kérdésében is...

Lehet azzal jönni, hogy arra ott lesznek a szuper államtitkárok,de mindenki tudja, mekkora súlya lesz egy államtitkárnak, akinek először az anatómus miniszterfőnökét kell meggyőznie arról, hogy képviselje az áltaka fontosnak tartott ügyeket a kormányülésen.

Nagyon-nagyon furcsa kormányzati struktúra ez.

Damján · http://magyarispita.blog.hu/ 2010.05.03. 21:40:36

@Grafithuszar: "Öhöm.... Egy 71 éves anatómiaprofesszor a miniszteri székben?"

Bizony!
Bővebben: magyarispita.blog.hu/2010/05/03/anatomiaprofesszor

CSÉ 2010.05.03. 21:40:38

@DarthVader: Egyetértek, ráadásul nemlehet benne biztos, hogy a Jobbik, MG nem készül valami jóféle provokációra akár, aztán meg nehéz lesz magyarázgatnia a kemény fellépést, ha most élesen eltéli Gergényit.

@Whitedog: Azt írod: "Simicskó a NATO belépés ellen szavazott a parlamentben, itt bukta el a miniszterséget." Csak kérdezem, nem a népszavazás döntött erről?

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2010.05.03. 21:40:57

Én Hende Csabának nem örülök. Szerintem színtelen, súlytalan, jellegtelen arc, ezerszer jobb lett volna Simicskó István, neki legalább van köze a honvédséghez...
Másrészt Semjént is teljesen fölöslegesnek tartom.

De mindegy is, a lényeg úgyis a gazdaság, a belügy, meg a külügy, ott pedig normális arcok vannak.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.05.03. 21:42:21

@sapuh: amennyire nekem lejön, ez egy teljesen új kormányzati struktúra, talán brit és francia minták alapján. Ebben a szisztémában a miniszteri és államtitkári viszonyok, rangok, jogosítványok stb egészen más alapon működnek, mint az eddig megszokott volt.

bunko_jobbos 2010.05.03. 21:44:17

Pintér nem gáz. Én az okmányirodák bevezetésére és az eredetvizsgálatra emlékszem. 100% pozitív. (Gépkocsilopás egyik napról a másikra 20%-ra esett, az okmányirodát nem kell említenem annak, aki át akart pl. autót íratni előtte).

De ez a doki! Hát, én nem nagyon hiszek benne, de persze majd meglátjuk (olyan Chikán Attila-féle tanárbácsit képzelek el.)

Whitedog 2010.05.03. 21:46:39

@Gasper:
Ha már ennyire komálod Simicskót, szívesen látnék több infot, hogy ennek a jobb sorsra érdemes politikus jelöltnek mi a nyavalyáért kellett a NATO belépés ellen szavazni?

Új téma lehetne, hogy vajon mi lesz a Fidesz nagyágyuk sorsa... Nem hiszem, hogy önkormányzati vízekben szeretnének csak pancsolni. De "öröm" látni, ahogy Pokorni a fővárosi kerületek fenntartása mellett érvel, Járainak meg egy értelmes mondata van, hogy le lelll építeni az államigazgatást....

Lehet, hogy igazából ez még csak egy tesztkormány, és Gyula nyomdokain haladva idővel jön egy radikális kormányátalakítás?:))

www.youtube.com/watch?v=W0aTXPqm44w

Neuf á la banque 2010.05.03. 21:52:25

Simicskó az uniós csatlakozást nem szavazta meg egyedüliként a Parlamentben. Ezek szerint a Nató-t sem?

Oblomov 2010.05.03. 21:52:36

@sapuh:
azért jó, ha kéznél van egy anatómiaprof, amikor potyognak kifele a csontvázak.

gyz 2010.05.03. 21:56:07

az ok, hogy most azt akarják mutatni, hogy spórolás van, de ez a nemzeti erőforrásos marhaság iszonyatosan hangzik. Ilyen alapon csinálhattak volna egyetlen "magyar minisztériumot", és oda tartozna az égvilágon minden.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.03. 22:00:56

@tesz-vesz: Vagy akik továbbgondolják. A vagdalkozásból tényleg elég már. Most csináltak egyáltalán valamit? Felállították a sakktáblát, de az óra még nem jár. "droidok" írod. Hát baszod, ha gondolkodni a droidság, meg prejudikálni a nem droidság, akkó bizony az vagyok.

Alexander Hamilton 2010.05.03. 22:01:06

Na jól van, már kezdődik a seggnyalás :)

sapuh 2010.05.03. 22:01:20

@Gasper: nekem úgy tűnik, hogy sem a brit, sem a francia kormányra nem hasonlít:

www.parliament.uk/mpslordsandoffices/government_and_opposition/hmg.cfm#Cabinet

www.gouvernement.fr/gouvernement

Amúgy fordítsuk meg: mit szólnának vajon az orvosok, ha ugyanezt a humán csúcsminisztériumot Réthelyi után mondjuk egy költőre bíznák?

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.03. 22:02:25

@bbjnick: :-D Ahogy szokták volt mondani, lennék egy évvel idősebb, akkor többet tudnék:)

nyiszala 2010.05.03. 22:06:03

Beszoptátok a faszt redvás mszp-sek, takarodjatok anyátokba!

sapuh 2010.05.03. 22:09:43

Török Gábor ismét meglátott egy lényeget:

torokgaborelemez.blog.hu/2010/05/03/159_eleg_e_nyolc_miniszter

Hadd másoljam ide az utolsó bekezdést a kattintásra lusták kedvéért:

"Az új miniszterekre – mármint elsősorban azokra, akik összevont tárcákat kapnak – azonban brutális munkaterhelés hárulhat: külföldön és belföldön egyaránt. Réthelyi Miklós, a nemzeti erőforrásokért felelős miniszter például az oktatás, a kultúra, a szociálpolitika, az egészségügy és a sport kapcsán egyaránt első számú illetékese lehet a döntéshozatal mellett az egyeztetéseknek is, s ha itthon időnként meg is teheti, hogy államtitkárait küldi maga helyett egy-egy alkalommal, a nemzetközi kapcsolatokban – különös tekintettel az EU miniszteri találkozóira – neki kell aktív szerepet játszania. Az új rendszer leggyengébb pontja megítélésem szerint egyértelműen ez: vajon képes lehet-e egy miniszter ennyi kérdéssel kompetens módon foglalkozni, s legalább három helyen egyszerre megjelenni. S ha a válasz esetleg igenlő is lehet, talán akkor is – már elnézést a kifejezésért - példátlanul gyors amortizációval érdemes számolni".

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.05.03. 22:10:22

@sapuh: "...mit szólnának vajon az orvosok, ha ugyanezt a humán csúcsminisztériumot Réthelyi után mondjuk egy költőre bíznák?"

Nem fogják. :)

Amúgy ez a kultúra dolog engem is foglalkoztat, egyrészt mert alkotóművészetben utazom, másrészt mert a művészetoktatásban is nyomom tanárként.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.03. 22:17:30

@nyiszala:

kissé még nyers a stílusa, de igazat beszél! :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.03. 22:18:36

@Gasper:
nekem azért ám egy kicsit bizarr ez az egészségkulturálisörökség minisztérium!

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2010.05.03. 22:18:41

Ez a Hende egy vicc.
Bár az is vicces lett volna, ha Németh a külügyben, Simicskó meg a hadügyben nyomja. Talán még össze is verekednek. :)

Pintér? Igazából semmi jelentősége, max annyi, hogy 1 éven belül sok jobbikfan feje lesz beleverve az Astoria előtti aszfaltba.

Samuzia 2010.05.03. 22:20:09

@Dickman: Azért bukott meg, mert a média teljesen a bolsevik- liberális duot nyomta, mára átlátnak még rajtuk is az emberek.
Igen is, az ország jobb állapotban volt 2002-ben mint most

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.03. 22:21:49

@sapuh: Logikusan ilyesmit csak úgy lehet elképzelni, hogy a "csúcsminiszterek" legfeljebb felsőszintű koordinátorok, és mögöttük holmi ütőképes, kellően szervezett és elég nagy létszámú munkacsoport rejtőzik. Erről még semmit sem tudunk. Török blogja megint jól fogja a légyeget.

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.03. 22:22:12

@sapuh:

elég hülye vagy, ha azt hiszed

hogy az orvosok repesnek az örömtől, hogy elméleti kutatót kaptak a nyakukba

Samuzia 2010.05.03. 22:26:58

@Ezt a népet sajnáljam?: Miért? Szekeres még katona sem volt, vagy az államtitkára Vadai. Itt legalább az egyik szakterülethez ért a miniszter.

sapuh 2010.05.03. 22:27:12

@Gasper: honnan tudod? Réthelyi nem fiatal, nagyon kemény munka vár rá, amihez hasonló tapasztalata még nem volt (ez nem ugyanaz, mint a rektorság).

Ha pedig ő nem bírja a négy évet, egyáltalán nem biztos, hogy ismét orvos kapja a tárcát.

Ezért is mondom, hogy nagyon kockázatos ez a felállás.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.05.03. 22:32:34

@sapuh:

Ez egy nagyon nagy ostobaság.

Lehetne azt is mondani: Nem elég egy vezérigazgató a MÁV-nak, mert egy ember nem tud vezetni egy akkora céget.

Aki dolgozott bárhol, bármilyen szintű vezetőként, az tudja, a beosztottak arra valók, hogy ne a főnöknek kelljen mindent csinálnia. Egy hatalmi struktúrát többféleképpen fel lehet építeni, többféleképpen lehet elágazásokat létrehozni benne.

Nagyon is jó gondolat a legfelső vezető alatti szinten kevés 2. szintű vezetői helyet létrehozni. Így a vezetői értekezletek - itt praktikusan kormányülés - nem fulladnak végtelen szófosásba. Pontosan, hogy nagyon hatékony struktúra ez, aki volt már értekezleten, ezt is tudja.

sapuh 2010.05.03. 22:34:22

@Mihint: hiába van mögötte több szakapparátus, bizonyos szinten felül neki kell képviselnie a tárcáját, nem küldhet államtitkárt maga helyett.

Másrészt övé lesz a döntés felelőssége olyan ügyekben, amikhez lövése sincs.

Továbbra is csak a veszélyeit látom ennek a struktúrának, az előnyeit nem nagyon.

@Ezt a népet sajnáljam?: szerintem jobban örülnek, mint egy történésznek...

VIII. Nagyapó 2010.05.03. 22:35:56

Matolcsy a Heti Válaszos interjújában virtuálisan már el is költötte a az ígért adócsökkentés fedezetét :-(

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.05.03. 22:41:22

@Grift: @sapuh: hát, nem mondtam én sem, hogy ettől a felállástól annyira odáig lennék. Főleg a kultúra és az oktatás tekintetében.

sapuh 2010.05.03. 22:43:55

@Elpet: erre írta valaki feljebb, hogy akkor miért nem vontak össze mindent egyetlen "Magyarország Ügyeiért Felelős Minisztériumba"?

1) Olyan területeket összevonni, amelyek egymáshoz tartoznak. Nem véletlenül nem szokta egy cég sem közös egységbe szervezni az informatikát a HR-rel.

2) Réthelyinek lesz sz*r egy EU-s miniszteri találkozón csupa oktatási miniszter között ülve egyfolytában a kísérője felé fordulva ülni.

Nem beszélve arról, hogy elég sok ilyen miniszteri találkozón nem is férnek oda az asztalhoz a kísérők/szakértők :)

sapuh 2010.05.03. 22:45:45

@Gasper: nekem is ez a két terület fáj a legjobban :)

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.03. 22:53:10

@sapuh:

majd ha lesz annyi közösségi haszna

a történészkedésnek, mint az orvoslásnak,

majd történészből is lehet eü-ért is felelős miniszter

uncsi a bőcsészhiszti

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.03. 22:54:11

@Gasper:

No de @Gasper, nemrég még kikaptam tőled, mert az erőforrás minisztériumon "fanyalogtam":-D

ü
bbjnick

Alfőmérnök 2010.05.03. 22:57:43

Szerintem lényegében valami olyasmi történt, hogy a "miniszter" szó jelentéstartalma megváltozott (és ezzel együtt a funkciója is) Ez "nemzeti erőforrásokért felelős miniszter" meg valami paradigmaváltást jelöl, valami olyasminek a tudatosítását, hogy a nemzet fennmaradásának/gyarapodásának kulcsa az oktatásban és az egészségügyben keresendő. Tkp. régebbi értelemben az oktatási és az egészségügyi miniszert még nem nevzték meg.
Nekem külön tetszik, hogy nem nagyon hasonlítható az új struktúra más országokban találhatóakhoz.
Pintér meg szükségmegoldásnak tűnik, van némi tekintélye állítólag, gondolom ezért van rá szükség.

gyz 2010.05.03. 22:58:01

@Ezt a népet sajnáljam?: ja, hogy a kultúra meg az oktatás bölcsészbelügy?

nem csoda, hogy kimaradtál belőle.

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.03. 23:00:45

@sapuh:

"Réthelyinek lesz sz*r egy EU-s miniszteri találkozón csupa oktatási miniszter között"

bezzeg egy történész mennyivel hasznosabb lenne egy WHO-konferencián -
gondolom neked már név szerinti jelölted is van

bújj inkább a tarisznyádba, majom

sapuh 2010.05.03. 23:04:25

@gyz: magam sem írhattam volna szebben :)

@Alfőmérnök: el lehet merülni szemantikai vitákban, de a lényeg, hogy bizonyos területek vezetői egy döntési szinttel lejjebb kerültek. És ez nem jó.

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.03. 23:04:44

@gyz:

az életrajzát végignézve (rektor), kicsit több köze lehet ennek a hullapiszkálónak az oktatáshoz

mint egy bőcsésznek az orvosláshoz

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.05.03. 23:06:12

@bbjnick: akkor konkrétan Réthelyi személyén fanyalogtál, ha jól emlékszem.

Egyébként valamennyire ismerem személyesen Réthelyi Miklóst. Kimondottan jó katolikus. :)

gyz 2010.05.03. 23:07:42

@Ezt a népet sajnáljam?: neki lehet, sőt. te vagy csak annyira tökkelütött, hogy nem érted, miről szól a vita.
segítek: a kutya nem akar bölcsészt küldeni who-konferenciára. Nem a személlyel van a psobléma, hanem a sok igencsak különböző terület összevonásával.

ha már ilyen vagány megmondós srác vagy, legalább tudd, miről vitatkozol

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.03. 23:08:35

@gyz:

@sapuh:

"a kultúra meg az oktatás bölcsészbelügy?"

Má' mé' lenne belügy?

Hát nem most kaptatok egy anatómusprofesszort, egy valóban kultúrembert,

ti tarisznyás majmok?!

Alfőmérnök 2010.05.03. 23:12:07

@sapuh: Szerintem a felsőbb döntési szint ("miniszter") csak egy formális valami (a 2/3ad miatt). A kérdés, hogy milyen munka fog folyni az alatta levő döntési szinteken. Na, ez az, amiről még nem sokat tudunk.

sapuh 2010.05.03. 23:16:27

@Ezt a népet sajnáljam?: ha a gyalázkodáson kívül másra is tudnál figyelni, esetleg észrevetted volna: a probléma kulcsa éppen abban van, hogy egy ilyen szörnyminisztérium élére képtelenség alkalmas vezetőt találni.

De te csak vitatkozz magaddal, hogy az oktatáshoz, az egészségügyhöz vagy a kultúrához nem kell-e érteni.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.05.03. 23:18:44

Ez a válogatott így, ahogy van, bukásra itéltetett katasztrófa. Lehet mentegetni Pintért, lehet a többi funkci mögött hozzáértő stábot remélni, de vajh miért a második vonal lenne a különb?

Oké, ez csak magánvélemény, tulajdonképp tesz-veszt akartam basztatni, de eljelentéktelenedett. Még a témához képest is.

sapuh 2010.05.03. 23:20:18

@Alfőmérnök: tehát hasonló méretű szakapparátusok hasonló szakmai munkát végeznek, csak az egyik szakapparátus vezetőjét számos másik fölé rendelik.

Én nem látom át, mi köze ennek a kétharmadhoz...

sapuh 2010.05.03. 23:25:13

...pontosabban van egy balsejtelmem: a döntéseket nem a minisztériumokban fogják meghozni, hanem azokon kívüli körökben, a kevés megmaradt miniszter feladata pedig annyi lesz, hogy az arcát adja a háttéremberek tevékenységéhez.

Minél kevésbé ért a területéhez a tárcavezető, annál kevésbé szól bele.

De kívánom mindannyiunknak, hogy ne legyen igazam!!!

somogg (törölt) 2010.05.03. 23:26:27

oszinten szolva nem ertem a fanyalgast. az igeret a kisebb kormany volt. hat itt van, igeret teljesitve :)

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.03. 23:26:48

@Alfőmérnök: Szerintem itt a lényeg. És tényleg semmit sem lehet erről tudni.
@sapuh: Ez egyáltalán nem biztos. Mit tudunk mi arról, hogyan találták ezt ki?
@biboldó: Szvsz. ne temessük előre őket. Elég gáz lesz az, ha nem jön be nekik. Akkor majd valakiknek jobbat kell csinálni, vagy megyünk a levesbe.

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.03. 23:27:42

@gyz:
@sapuh:

"Nem a személlyel van a psobléma, hanem a sok igencsak különböző terület összevonásával."

Na hát akkor talán a személyeskedések helyett ezt kellene "kommunikálni", bőcsészkék. Épp nektek kell ezt magyaráznom?

Amúgy meg így van. Az eü-t hozzácsapni az oktatás sport kultúra bagázshoz legalábbis furcsa koncepció.

Táltos.TV · http://www.taltos.tv 2010.05.03. 23:28:16

Híjnye vazze, nagyon szurkolok ennek a csapatnak, de attól tartok, 4 év múlva Jobbik-LMP kormányunk lesz... :)

(MSZP még nem játszik 4 év múlva, mint tudjuk, a magyar embernek 8 év kell a felejtéshez, más alternatíva meg - egyelelőre - nincs.)

Alfőmérnök 2010.05.03. 23:28:31

@sapuh: Amennyire meg tudom ítélni, ennek a veszélye valóban fennáll. De én megelőlegezem a bizalmamat.

Alfőmérnök 2010.05.03. 23:38:40

@sapuh: Egyébként kívánom az összes bolsinak és liberálfasisztának, hogy így éljék meg az eseményeket. Nagy valószínűséggel nem így fog történni, de ez ebből a szempontból teljesen irreleváns. A valósággal ők már régóta elvesztették a kapcsolatukat.

Ríka 2010.05.03. 23:43:28

A magam részéről szívesebben látok 8 minisztert aki megfeszül a sok munkától,mint több tucatot,akik a saját embereik szerint sem dolgoztak egy percet se.Emlékeztetőül néhány remek MSZP-s miniszter:
Jolly Joker Draskovics,Szilvásy,Szekeres,
Magyar Bálint,Veres János,Horváth Ágnes ,és lehetne folytatni a sort.Persze valahányszor csere volt a végkielégítéseket felvették.
Pintérről meg csak annyit,hogy amikor a taxisblokád volt,Ő volt Bp.rendőrfőkapitánya és nem engedte a rendőröket az emberek ellen bevetni.(ki is rúgták érte.)Amikor miniszter lett az országban szintén katasztrófa volt a közbiztonság,de rendet tudott tenni.

gyz 2010.05.03. 23:45:03

@Ezt a népet sajnáljam?: hülyegyerek, ez volt a vita kiindulópontja. csak neked nem tűnt fel. azért lassan leesett a tantusz, tehát vannak tartalékaid.

mindenesetre néhány majmozás meg tarisznyázás után kiderült, hogy egyetértesz. megspórolhattad volna, pl úgy, hogy elmész aludni.

amúgy meg felajzott, tagbaszakadt szociológusok erőszakoltak meg vagy egyszerűen csak negyedszerre sem vettek fel könyvtár-kommunikáció szakra?

már csak a kövér bölcsészfóbiád miatt kérdezem.

Táltos.TV · http://www.taltos.tv 2010.05.04. 00:06:26

@Ríka: "Amikor miniszter lett az országban szintén katasztrófa volt a közbiztonság,de rendet tudott tenni."

Én erre azért másképp emlékszem...

index.hu/bulvar/merenyletkr/

Spike 2010.05.04. 00:20:29

úristen...kicsit sem fidesz-közeli ez a blog :D:D

Grammar Nazi 2010.05.04. 00:53:12

Hát, sok kritikát lehet megfogalmazni a miniszterek személyével kapcsolatban is, a kormány szerkezetével kapcsolatban is, de ha belegondolok, hogy az alternatíva milyen, akkor nem bánom meg, hogy kire szavaztam.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.04. 01:00:11

@Gasper:

Megfogtál :-D

(Remélem a katkók majd jól megszállják azt a a minisztériumot és nagy bőszen átrendezik az oktatást, az egészségügyet és a szociális szférát ;-))

ü
bbjnick

tcom 2010.05.04. 01:01:38

Hahaha!

Igazán objektív cikk. "Gellért fiam leülhetsz, egyes!"

Whitedog 2010.05.04. 01:02:12

@Neuf á la banque:

Igen, tévedtem. Simicskó csak az EU népszavazás ratifikálásán exponálta magát a nemmel.
A NATO csatlakozás még az 1997-es népszavazáson dölt el.

zigzeg 2010.05.04. 01:03:00

Pintér elég gáz, én mást kerestem volna, bár rablóból lesz a legjobb pandúr. Remélem, megint Simicska lesz az APEH vezér. Varga Mihály ellen meg annak idején nem indult valami eljárás? Az hogyan zárult?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.04. 01:33:01

Ezen igen jót kacagtam:

"a Magyar-Kazah Baráti Társaság alelnöke, a Johannita Lovagrend tagja, 2001-től a karcagi református egyházközség presbitere, a Rákóczi Szövetség tagja"

No, ki ő???

:-D (...) :-D (...) :-D ...

ü
bbjnick

stratez 2010.05.04. 05:01:56

Pintérnek máris sikerült felhergelnie a Gergényivel kapcsolatos megjegyzésével a jobboldali közvéleményt. Gergényi ugyanis vagy azért felelős, mert nem tudta úgy irányítani a beosztottjait, hogy a törvények nevében és szellemében járjanak el, vagy azért, mert tudta úgy irányítani őket, hogy ne a törvények nevében és szellemében járjanak el...

nestrot10 2010.05.04. 06:30:43

Pintér az olajmaffiózó. Biztos sokat tud Orbán " vajáról"a füle mellett, hogy a gonosz törpe mégegyszer Belügyesnek választotta...!
Rohad egy maffia ez a diktatúrikus párt a Fidesz!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.04. 06:43:20

@Bell & Sebastian:

Most, hogy szóba hozod a kínai vonalat, most jut eszembe: talán éppen erre gondolt Pintér, mikor két hét alatt rendet ígért. Szól a kínai kapcsolatainak és azok két hét alatt rendet vágnak! :-D

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.04. 06:49:59

@Gasper:

Johannita presbiter, presbiter johannita, azé' ez nem semmi! #:-|

Persze, ettől még a Kurultájt megnyithatja:-D

ü
bbjnick

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.05.04. 07:06:12

@bbjnick: tudod, a johanniták között elég nagy eséllyel találsz protestánsokat. Ez a lovagrend nem kizárólagosan pápista biznisz.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.04. 07:20:11

@Gasper:

Politika:-( A porosz imperializmus nem ismert határokat.

De azért én megnézném Luther arcát, amikor ezt valaki megpróbálná neki eladni:-D

ü
bbjnick

Karakán (törölt) 2010.05.04. 07:34:17

Ez egy gyenge, öreg csapat .... Több ötletet vártam a Nagyvezértől mint a régi, budai gazdag haverokat visszahívja. Persze lehet ők csak a bábuk és az igaziak (pl. S. Lajos) a háttérből irányítja őket. Ha ők is megbuknak Isten óvja az országot. Eddig nem sok biztatót mondtak. Úgy látom duma és jelszó van, program nincsen ....

is 2010.05.04. 07:56:42

na, ekkora elvakultságra azért nem gondoltam. tényleg, kellett baszakodni a kormánnyal, mindenféle kritika nélkül kellett szajkózni, akármit is adtak ki lejáratásnak. ezt eddig meg lehetett magyarázni azzal, hogy dehát meg kell dönteni ezeket a "mocskos komcsikat".

de most hogy ez a poszt hogy jött ki? Kádár János 75. születésnapjára nem kapott ilyen laudációkat. ha belemennék abba, hogy itt a tények, a valóság micsoda erős fénytörésű prizmán át van vizsgálva, csak megsértenék akárkit is, mert nem feltételezném róla, hogy ezt a napnál világosabban látja ő is.

hát, majd pár év múlva el kell számolni a lelkiismerettel ezt a posztot.

Bell & Sebastian 2010.05.04. 07:56:52

@bbjnick:
Nekem a rendőrök (nyomozók) tisztességével és szakmaiságával még soha semmi bajom nem akadt, sőt, csak szuperlatívuszokban beszélhetek róluk.

Nem úgy a Lópiczi-bírókkal és ügyészekkel!
Az az érzésem, a VPOP, az APEH eddigi félhivatalos nyomozati szerve a megoldás az oly hőn áhított rendre. Persze a 38 évesen, 150e forinttal nyugdíjba vonuló rendőr törzsőrmester azért irritál.

Hogy van szándék a PPP -konstrukciók megpiszkálásához, az külön tetszik. Ezeknek mindig az a vége, hogy hazatalicskázzák az EU -s pénzt. A kutya meg a nagyobb rakás esete.

borigabi 2010.05.04. 08:10:45

@Mihint: Bocs, nem közös cége volt Gergényivel? Te besároznád az üzlettársadat? Én nem tenném. (És ne ragadjunk le olyan demagóg apróságoknál, hogy MOST ki és milyen üzletrésszel bír bizonyos cégekben.) Amúgy sz'tem tényleg rendet tehet, ha engedik.

Senkifia 2010.05.04. 08:18:20

@rókarudi: mindenki kezdje pakolni,vagy csak akinek vaj van a fején? :)

Lucius Flavius Arrianus 2010.05.04. 08:20:51

@Ríka:
"Pintérről meg csak annyit,hogy amikor a taxisblokád volt,Ő volt Bp.rendőrfőkapitánya és nem engedte a rendőröket az emberek ellen bevetni.(ki is rúgták érte.)"
Nem ő volt. Barna Sándor volt a főkapitány. Pintért 91-ben nevezték ki a BRFK élére.

Senkifia 2010.05.04. 08:37:20

a legviccesebb,amikor mindenki rémüldözni kezd(illetve a bérrettegők dicső csapat) a zorbánkormány "maffiózóitól". a qrcsánykormányban volt olyan,hogy becsületes ember? vagy aki hivatalosan lopja a közpénzt meg nyereti meg a cégével az állami milliárdokat, az már becsületes ember? és aki szervezetten lopja mondjuk a bkv pénzét? az még nem maffiózó?
a pintérről meg ki is állította,hogy maffiotikus kapcsolatai vannak? Tasnádi? hát ez aztán igen hiteles forrás :)
Az a szerencséje a zorbánéknak,hogy nincs akkora trógerség, oda nem illő suttyó,vagy bármi egyéb,amit a szocilibák már preventív módon ne übereltek volna az elmúlt 8 évben. És minden fideszellen- véleményre akad 3-4 találó elmúltnyolcév-ellenpélda. Szóval nyugi. Sokkal rosszabb annál, ami eddig volt, nem lehet. Max akik eddig loptak, már nem lophatnak tovább. Sőt,kis szerencsével be lesz nyújtva nekik a számla. Ahogy 8 év alatt a tokajiszőlős-bányatulaj,nagybirtokos Orbánnak semmiféle számlát nem sikerült benyújtani. Pedig voltak próbálkozások. Valószínűleg azért nem, mert nem volt miről számlázni,úgy istenigazából. Mert példának okáért, az egész tokajszőlő meg bányatulajdon közben azt elfelejtették mondani a kedves nézelődőknek, hogy a kiscsávó már 1-2 évtizede,vagy mennyi,az Európai Néppárt alelnöke, gondolom nem kis pénzért,miközben képviselő meg miniszterelnök is volt. Nem szorult feltétlenül törvénytelen pénzekre ahhoz,hogy szőlőst vásároljon :)
ennyit a rémüldözések koráról.
bár igaz,ha holnap kitörne a világbéke, qrcsány orbánnal kártyázgatna ,borozgatna a szauna előtt,egy szál törölközőben, és ahmadinezsád izraeli gyerekeket nyaraltatna Hurghadán, akkor ez a bérrettegő had rövid időn belül öngyilkos lenne,mert megszünne a

Senkifia 2010.05.04. 08:38:57

@Senkifia: ....lételem...
lemaradt :)

gonosztojás (törölt) 2010.05.04. 08:53:58

Szegény Réthelyi prof..
Biztos kitűnő ELMÉLETI szakember a szövettanban meg a fejlődéselméletben...
De hogy stratégiai fontosságú miniszter legyen...
Volt már Orbánnakegy kitűnő elméleti jogász agrárminisztere..
na azzal is sokra ment.
PIntért meg nem kommentálom.Vajon Dietmar Clodot kihozza a sittről? Hátha szükség lesz megint robbantásokra..

belekotty 2010.05.04. 08:56:17

Pintért lehet utálni, de qrva jó rendőr és belügyminiszter volt, ezt maguk a rendőrök ismerik el. Kőkeményen rendet fog tenni. A kurvákat is kisöpörte a közterületről, ma a 8. kerület sokkal élhetőbb mint volt. Lehet hogy eztán Tasnádi kevesebb árverésre fog járni? :-))
A beijedt rendőri állománynak jót fog tenni egy vaskezű, óriási felhatalmazással bíró belügyér. 3 csapás elve, minden kis ügy rendőrségi ügy, 3000 új rendőr, BTK szigorítás. Jaj nektek lopós cigányok! Nekem máris nagyon tetszik a dolog.

gonosztojás (törölt) 2010.05.04. 08:57:01

@Senkifia:
A Néppártnak kb. 40 alelnöke van..
Hehe...
Nomegaztán valamit csak nem csinált jól a fickó ha jópárszor elmeszelték a választásokon..
Tőlünk nyugatabbra már az első elvesztése után menesztették volna a párt éléről.
De hát ez itt Abszurdisztán.
KOrmányváltás? Ehhhhh...
A tolvajt váltja a kókler.

belekotty 2010.05.04. 09:03:16

Az hogy ilyen kevés minisztérium van, annak egyszerű az oka. Így szinte semmi sem marad a helyén, mindent át lehet szervezni. Vagyis szinte osztályvezető szintig mindenki röpülni fog.
Ebben ne legyen kétségetek!

belekotty 2010.05.04. 09:04:32

@gonosztojás: Pintérre sok mindent mondhatsz, csak azt nem hogy kókler.

Kristl 2010.05.04. 09:08:54

Nah. Pintérre nem azt mondják sokan hogy "kókler", sőt hogy "mumus". Nem kell eufemizálni. Azt mondják hogy bűnöző.
Gergényi cimbije és üzlettársa, sáros ill olajos a 90 évek olajmaffiás ügyekben, stb.
Kis különbség. :]

Kristl 2010.05.04. 09:10:47

@Senkifia:
Nah, az hogy a gyurcsánykormány olyan volt amien, nem mentség a zorbános maffiózósdira. Nem ezért lett a kurcsány leváltva hogy a maffia fideszes része igazgasson.

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.05.04. 09:11:24

A sunyi törpe már úgy osztotta le a felelősséget, ha rossz azok hibája, ha jó én vagyok a miniszterelnök!
Jellemtelen, sunyi dög!
A sose dolgozott örök készenlétisnek mi is a feladata, a szarkeverésen és okoskodáson kívül?
Ezt a demagóg, mese dumát ahogy bemutatta minisztereit, hát szánalmas!

bomi 2010.05.04. 09:13:12

@gonosztojás: "A Néppártnak kb. 40 alelnöke van"
Egészen pontosan 10.

öcsi55 2010.05.04. 09:16:10

ELVTÁRSAK!
Majd nyolc év mulva mondjatok kritikát.
Ugyanis az elmult években,nem volt
véleményetek arról a kormányról. Akik ide vitték az országot.
LOPTAK,CSALTAK,HAZUDTAK!!

bgp 2010.05.04. 09:16:38

@sapuh: Egy költőnek biztos örülnének. Mindenki szereti ha a saját területének minisztere költekező típus.

gonosztojás (törölt) 2010.05.04. 09:17:40

@bomi:
Nem mindegy? Ki nem xarja le? Egynél több van az a lényeg.

Kristl 2010.05.04. 09:17:53

Csak azt tudnám hogy lesz "elszámoltatás" meg felelősségre vonás az elkúrásért ha olyan ember fog ez ügyben igazgatni, aki maga is "jó kapcsolatokat ápol" az elkúrókkal.
Meg a fideszes szimpatizáns "oldalak" lassan átalakulnak a fideszes "kapcsolattá". :]
Csak ez nem annyira interaktív. :]

gonosztojás (törölt) 2010.05.04. 09:20:19

@öcsi55:
Nem. A nép türelmét eljátszották a szocik. Nincs több hitel.

bomi 2010.05.04. 09:21:24

@gonosztojás: :D Sikerült a tisztességed maradék látszatát is eloszlatnod, ügyes!
(Más tészta, hogy u.ez úgy tűnik, a legújabb Orbán-kormány belügyminiszteréről is igaz.)

Kristl 2010.05.04. 09:21:26

@öcsi55:
4 év. Ne siessünk annyira előre. Az Orbán válogatott nagyon belekezdett. Még meg se alapultak de már van spirituális és valós miniszterelnök. Álminisztériumcsökkentés (új szó), meg tömjén féle tilcsuk be a vasárnap a boltot attól jó lesz féle népborzolás, meg pintér.
Erős csapat, mit ne mondjak.

gonosztojás (törölt) 2010.05.04. 09:22:58

@bomi:
hehe..
Igen.. sikerült. Nem szeretnék lemaradni az ország jobb-balos popolelitjétől..:)))

öcsi55 2010.05.04. 09:23:38

@Mikor rendezi a Fidesz milliárdos tartozásait?:

MELEGFRONTI HATÁS -----
AZ IDEGRENDSZERRE NAGY HATÁSSAL VAN!!

dr.kakaósbögre 2010.05.04. 09:25:40

rám ne mutogassatok.én nem rájuk szavaztam.

bgp 2010.05.04. 09:26:17

@öcsi55: Két dolog:
1. Arról is megvolt a véleményem.
2. Erről is megvan (Pintérről pl.)

Na és még egy: ehhez nem kell 8 év, 1 is elég, bőven.
Bajnairól például javult 1 év után.

2010.05.04. 09:38:04

@Viharkabát:
Nem volt előljáróm, ha arra gondolsz. Úgy hallottam, hogy megyei kapitánynak nagyon eredményes volt. Nincs kétségem, hogy a szakmáját tudja.
A baj csak az, hogy 2006 őszén volt pár furcsa megnyilvánulása (pl. a rendőrök használtak -e viperát vagy sem, 'elejtették' az azonosítójukat, és véletlenül 'megbotlottak' a földön fekvő emberekben). Ilyeneket egy felelős rendőri vezető nem mondhat.

Hefe 2010.05.04. 09:45:20

Nem rossz kis csapat, tobb tenyleges eletfogytigot ki lehetne osztani kozottuk.

öcsi55 2010.05.04. 09:53:29

Kedves elvtársak!

Törődjetek bele sorsotokba,- már ami a válaszási eredményt illeti-, az elkövetkező évtizedekben Magyarországon baloldali kormány NEM LESZ! Erről a FIDESZ gondoskodni fog, addig az esélytelenek nyugalmával csak nyugodtan gyakoroljátok ellenzéki szerepkörötöket a parlamentben! Hajrá Magyarország, hajrá Fidesz!

Kristl 2010.05.04. 09:57:38

@öcsi55:
A fidesz ugyan nem fog gondoskodni erről. Kényelmesebb használni az mszpt, mint felszámolni.

2010.05.04. 09:59:48

@öcsi55:

Azért vigyázz. Emlékszem, hogy a 2002-es választások előtt volt valamelyik újság elején Kövér László, a képaláírás meg az volt, hogy 'Ez a harc lesz a végső' - mármint az MSZP-nek.
Aztán irtózatos pofáraesés lett a dologból.

gonosztojás (törölt) 2010.05.04. 10:02:09

@öcsi55:
Évtizedekig? Ez teljesen jó lesz így, ja..
Csak az a baj hogy jobboldali az viszont lesz..:)))

öcsi55 2010.05.04. 10:19:09

@gonosztojás: hogy lenne baj!
Arány--263:47,legalább a komcsikat
vertétek volna meg, ezt vártam tőletek!

cdrom70 2010.05.04. 10:19:15

olyan politikus aki korábban már leszerepelt nem kellett volna kormányba...
gondolok Pintérre, bár nem tudni mivel zsarolták meg ordán-t..
Meglátjuk mi lesz de túl sok jóra nem számítok.

Refuse/Resist! 2010.05.04. 16:28:14

@Grift: Ez érdekes, nem sokanpletykálnak pozitívan róla.
Maga tud valamit, vagy csak úgy tesz?

civilkontrol 2010.05.04. 16:40:33

Simicskó leradirozását alighanem egy nem közismert történet okozta.

És bevallom, ennek fényében nagyon optimista lettem a Fidesz megfontoltságát és szándékait illetően.
Csak igy tovább!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.04. 18:00:50

@Elpet:

"Nagyon is jó gondolat a legfelső vezető alatti szinten kevés 2. szintű vezetői helyet létrehozni. Így a vezetői értekezletek - itt praktikusan kormányülés - nem fulladnak végtelen szófosásba. Pontosan, hogy nagyon hatékony struktúra ez, aki volt már értekezleten, ezt is tudja."

na mostan egy jó nagy baromságot sikerült megint írnia. mi van magával? :)
az biztos, hogy az egészségügyisportkulturálisoktatási miniszter nem fog szótfosni a kormányülésen, mondjuk a kultúráról, mert fogalma sem lesz, hogy mi történik ottan. tök édes, ahogy maga a hamarosan megszécsényizett vállalkozást hasonlítgatja a közigazgatáshoz. tündéri. :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.04. 18:04:12

@Grift:
és tudja mi lesz? viktornak azok az emberei fogják utasítani a sportkultúra.... minisztert utasítani dolgokra, akik ottan sem dolgoznak. és ha valamit el kell érni, akkor viktor emberei nem a miniszterrel, hanem az adott szakállamtitkárral fognak beszélni.
ha másképp gondolja, akkor maga buta. :)

Törögg Zultan 2010.05.04. 18:06:35

@belekotty:
Szerintem is, biztosan qrva jó belügyminiszter lesz. Gergényinek biztosan nem kell tőle tartania.
index.hu/belfold/2010/valasztas/pinter_elso_nyilatkozata_megrokonyodest_keltett/

picur3ka 2010.05.04. 18:12:30

@Grift:

On most lebutazta sajat magat?

Nehogy megzavarodjek! Epp most, mikor figyelni kell.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.04. 18:14:31

@picur3ka/beleallos kampany:
a magáénál kevesebb ésszel is követhető, hogy az még elpetnek ment. :)

picur3ka 2010.05.04. 18:19:11

@Grift:

Nyilvan, csak trefalkozom. Rossz kedve van? Igyon az egeszsegemre, ma van a szulinapom!

cogito..sum 2010.05.04. 18:42:37

Mindenhol szóvá teszem
kettősállampolgárság:CSAK AZ SZAVAZZON
AKI ITT FIZET ADÓT
AKI ITT FIZET ADÓT
AKI ITT FIZET ADÓT
AKI ITT FIZET ADÓT
Nekem a 8 is sok,ha van 2 miniszetelnök helyettes-ala protokoll.

stalien 2010.05.04. 21:04:55

Ez már az OMLÓSZ !
Nemlátó' ?-)
Le vagy maradotálva ?-!

sapuh 2010.05.04. 23:04:44

@cogito..sum: biztos azt sem támogatod, hogy az egyetmisták, a munkanélküliek, a nyugdíjasok, a háztartásbeliek, a külföldön dolgozók és a gyeden lévők szavazhassanak.

Sőt, ne legyen szavazati joguk a közalkalmazottaknak sem, mert azok állami pézből élnek, a multiknál dolgozóknak sem, mert azok nagyrészt más államok GDP-jét növelik, és úgy alapvetően tulajdonképpen csak NEKED legyen jogod szavazni.

Mennyivel olcsóbbak is lennének a választások, ugye?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.05. 07:23:19

@picur3ka/beleallos kampany:
isten éltesse! és valóban, 12 óra kocsikázás és az azt megelőző 36 óra nemalvás után tényleg kissé morózusan reagáltam, ne haragudjék! :))

Melchi Zadok 2010.05.05. 09:25:53

már nagyon várom, hogy ez a nyalonc blog, amelynek már most melegszaros a nyelve megkapja azt a médiaérdeklődést, amelyet ez a vicc kormány és a tökéletesen neutrális emberei gerjeszteni fognak. már előre röhögök a görcsös izzadságszagú posztjaikon plusz a csupán felületi kezelésre alkalmas bezzegagyurcsány válaszaikon.

az ide posztoló fényeszeleseknek, meg csak le fog esni az, ami nekem is leesett kb 6-7 éve.

de addig legalább még van egy kis időtök reménykedni kedvex naiv barátaim.
süti beállítások módosítása