Orbán válogatottja
2010. május 03. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Orbán válogatottja

  Nem értünk a focihoz. A régi-új kormányfő annál inkább.

  Orbán Viktor összeállította válogatottját a rendelkezésre álló keretből. A legtöbb kulcspozícióra tapasztalt, kipróbált és hűséges csapattagokat állított be, félelmetes hírű hátvéddel. Hatalmas feladatot rótt egy eddig kevéssé ismert, de kiváló pedigrével rendelkező veteránra. Két kevésbé kulcsfontosságú posztra meglepetésemberek kerültek, akiknek nem megszokott helyükön kell megfelelniük egy nagyon kiélezett helyzetben. Ennyit a focihasonlatokról.

  Először is: igen, Pintér Sándor lett a belügyminiszter. Azt csak a magyar Olümposz hol napfényes, hol ködbe vesző magaslatainak ismerői tudhatják, hogy miért ő lett a kiválasztott erre a posztra. Pintért sokan tartják mumusnak, mi megelégszünk azzal is, ha belügyérként a bűnözők mumusa lesz a következő években.

  A leendő belügyminiszter első nyilatkozatában arról beszélt: szeretné, ha az állampolgárok minél előbb érezhetnék a közbiztonság megerősödését: „szeretném mihamarabb azt éreztetni, különösen a kistelepüléseken, kisfalvakban az állampolgárokkal azt, hogy megjöttünk, rend és közbiztonság lesz az ország minden egyes területén”.

  A law & order jegyében ezzel egyet is tudunk érteni. Bízzunk tehát a Jóistenben, Pintér Sándor majd szárazon tartja a puskaport.

  A második Orbán-kormány tagjainak többsége régi ismerős: az előző polgári kormányzat prominens szereplője, vagy az ellenzéki politizálás frontembere volt. Navracsics Tibor, Martonyi János, Varga Mihály a Fidesz jobbik oldalát képviselik, szakterületükön felkészült és tapasztalt politikusok, akik az előző Fidesz-kormányzatból ismert kontintentális jobboldali-konzervatív államfelfogást vallják magukénak. Ahogy Matolcsy György is. Jól ismert és kiszámítható az általa vallott gazdaságfilozófia, ami nyilván nem fog tetszeni a libertáriusoknak, de hát nem is ők nyerték a választást.

  Fellegi Tamás fejlesztési miniszter az ős-Fidesz környékén is aktív volt már. A Harvardot is megjárt politikatudós-üzletember folyamatosan a nemzetközi gazdasági-tudományos életben dolgozott az elmúlt húsz évben: lehet bízni abban, hogy kurrens ismeretekkel rendelkezik a világ jelenlegi állásáról, benne Magyarország helyzetével. 

  Réthelyi Miklós professzor, bár már voltak kormányzati tapasztalatai, nem szerepelt eddig a politika frontvonalában. Imponáló életrajzzal rendelkezik (a nemzetközi tudományos életben jól ismerik gerincvelőkutatásai miatt; 1991-től négy évig a SOTE rektora; 1995-től öt évig a SOTE Egészségügyi Menedzserképző Központját vezette, de 1994-2004 között a Semmelweis Egyetem Anatómiai, Szövet- és Fejlődéstani Intézetének igazgatója; dolgozott és tanított Ukrajnában, Párizsban és több alkalommal az Egyesült Államokban; 1998-1999 között az Oktatási Minisztérium Tudományos Ügyek Főosztályát vezette). Nemzeti erőforrásokért felelős tárcavezetőként viszont gigászi feladatot vállalt magára, egyszerre kellene megoldania az egészségügy és az oktatás óriási problémahalmazát.

  A kormánynévsorból Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter és Hende Csaba honvédelmi miniszter lóg ki kissé. A karcagi polgármester jogász végzettséggel rendelkezik, és eddig nem foglalkozott az agrárium szakkérdéseivel. Hende Csaba pedig, bár 1991-1994 között kabinettitkár volt a Honvédelmi Minisztériumban, nem szólalt meg honvédelmi témákban az elmúlt évtizedben. A polgári körök egykori szervezője helyett évekig Simicskó István volt katonai ügyekben a Fidesz szakértő szószólója, azonban mégsem ő lett a miniszter.

  A csapat ma mutatkozott be, néhány hét múlva lép pályára. Drukkerből akad pár millió. Már csak meg kellene nyerni a meccset.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr621971418

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Oligarchák 2010.05.04. 08:54:14

Az új kormánytagok bejelentéséhez kapcsolódóan: Idézet: a magyarok vasárnap úgy döntöttek, véget vetnek az oligarchák rendszerének Orbán Viktor nemzetközi sajtótájékoztatója, 2010. április 26. Definíció: Az oligarcha szó egy nagyobb országrészen ön...

Trackback: Orbán-kormány: gyorsértékelő 2010.05.04. 08:31:41

A Véleményvezér a kormánytagokat értékeli – nem az elődeikhez, hanem az elvárásokhoz és a feladatokhoz viszonyítva. Orbán Viktor hétfőn bemutatta minisztereit. A társaság már első látásra is elég vegyes: tapasztalt és kipróbálatlan, markáns és ...

Trackback: Az új Kormány... 2010.05.03. 23:26:28

Csak egy kép és más semmi...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sapuh 2010.05.03. 22:27:12

@Gasper: honnan tudod? Réthelyi nem fiatal, nagyon kemény munka vár rá, amihez hasonló tapasztalata még nem volt (ez nem ugyanaz, mint a rektorság).

Ha pedig ő nem bírja a négy évet, egyáltalán nem biztos, hogy ismét orvos kapja a tárcát.

Ezért is mondom, hogy nagyon kockázatos ez a felállás.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.05.03. 22:32:34

@sapuh:

Ez egy nagyon nagy ostobaság.

Lehetne azt is mondani: Nem elég egy vezérigazgató a MÁV-nak, mert egy ember nem tud vezetni egy akkora céget.

Aki dolgozott bárhol, bármilyen szintű vezetőként, az tudja, a beosztottak arra valók, hogy ne a főnöknek kelljen mindent csinálnia. Egy hatalmi struktúrát többféleképpen fel lehet építeni, többféleképpen lehet elágazásokat létrehozni benne.

Nagyon is jó gondolat a legfelső vezető alatti szinten kevés 2. szintű vezetői helyet létrehozni. Így a vezetői értekezletek - itt praktikusan kormányülés - nem fulladnak végtelen szófosásba. Pontosan, hogy nagyon hatékony struktúra ez, aki volt már értekezleten, ezt is tudja.

sapuh 2010.05.03. 22:34:22

@Mihint: hiába van mögötte több szakapparátus, bizonyos szinten felül neki kell képviselnie a tárcáját, nem küldhet államtitkárt maga helyett.

Másrészt övé lesz a döntés felelőssége olyan ügyekben, amikhez lövése sincs.

Továbbra is csak a veszélyeit látom ennek a struktúrának, az előnyeit nem nagyon.

@Ezt a népet sajnáljam?: szerintem jobban örülnek, mint egy történésznek...

VIII. Nagyapó 2010.05.03. 22:35:56

Matolcsy a Heti Válaszos interjújában virtuálisan már el is költötte a az ígért adócsökkentés fedezetét :-(

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.05.03. 22:41:22

@Grift: @sapuh: hát, nem mondtam én sem, hogy ettől a felállástól annyira odáig lennék. Főleg a kultúra és az oktatás tekintetében.

sapuh 2010.05.03. 22:43:55

@Elpet: erre írta valaki feljebb, hogy akkor miért nem vontak össze mindent egyetlen "Magyarország Ügyeiért Felelős Minisztériumba"?

1) Olyan területeket összevonni, amelyek egymáshoz tartoznak. Nem véletlenül nem szokta egy cég sem közös egységbe szervezni az informatikát a HR-rel.

2) Réthelyinek lesz sz*r egy EU-s miniszteri találkozón csupa oktatási miniszter között ülve egyfolytában a kísérője felé fordulva ülni.

Nem beszélve arról, hogy elég sok ilyen miniszteri találkozón nem is férnek oda az asztalhoz a kísérők/szakértők :)

sapuh 2010.05.03. 22:45:45

@Gasper: nekem is ez a két terület fáj a legjobban :)

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.03. 22:53:10

@sapuh:

majd ha lesz annyi közösségi haszna

a történészkedésnek, mint az orvoslásnak,

majd történészből is lehet eü-ért is felelős miniszter

uncsi a bőcsészhiszti

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.03. 22:54:11

@Gasper:

No de @Gasper, nemrég még kikaptam tőled, mert az erőforrás minisztériumon "fanyalogtam":-D

ü
bbjnick

Alfőmérnök 2010.05.03. 22:57:43

Szerintem lényegében valami olyasmi történt, hogy a "miniszter" szó jelentéstartalma megváltozott (és ezzel együtt a funkciója is) Ez "nemzeti erőforrásokért felelős miniszter" meg valami paradigmaváltást jelöl, valami olyasminek a tudatosítását, hogy a nemzet fennmaradásának/gyarapodásának kulcsa az oktatásban és az egészségügyben keresendő. Tkp. régebbi értelemben az oktatási és az egészségügyi miniszert még nem nevzték meg.
Nekem külön tetszik, hogy nem nagyon hasonlítható az új struktúra más országokban találhatóakhoz.
Pintér meg szükségmegoldásnak tűnik, van némi tekintélye állítólag, gondolom ezért van rá szükség.

gyz 2010.05.03. 22:58:01

@Ezt a népet sajnáljam?: ja, hogy a kultúra meg az oktatás bölcsészbelügy?

nem csoda, hogy kimaradtál belőle.

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.03. 23:00:45

@sapuh:

"Réthelyinek lesz sz*r egy EU-s miniszteri találkozón csupa oktatási miniszter között"

bezzeg egy történész mennyivel hasznosabb lenne egy WHO-konferencián -
gondolom neked már név szerinti jelölted is van

bújj inkább a tarisznyádba, majom

sapuh 2010.05.03. 23:04:25

@gyz: magam sem írhattam volna szebben :)

@Alfőmérnök: el lehet merülni szemantikai vitákban, de a lényeg, hogy bizonyos területek vezetői egy döntési szinttel lejjebb kerültek. És ez nem jó.

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.03. 23:04:44

@gyz:

az életrajzát végignézve (rektor), kicsit több köze lehet ennek a hullapiszkálónak az oktatáshoz

mint egy bőcsésznek az orvosláshoz

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.05.03. 23:06:12

@bbjnick: akkor konkrétan Réthelyi személyén fanyalogtál, ha jól emlékszem.

Egyébként valamennyire ismerem személyesen Réthelyi Miklóst. Kimondottan jó katolikus. :)

gyz 2010.05.03. 23:07:42

@Ezt a népet sajnáljam?: neki lehet, sőt. te vagy csak annyira tökkelütött, hogy nem érted, miről szól a vita.
segítek: a kutya nem akar bölcsészt küldeni who-konferenciára. Nem a személlyel van a psobléma, hanem a sok igencsak különböző terület összevonásával.

ha már ilyen vagány megmondós srác vagy, legalább tudd, miről vitatkozol

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.03. 23:08:35

@gyz:

@sapuh:

"a kultúra meg az oktatás bölcsészbelügy?"

Má' mé' lenne belügy?

Hát nem most kaptatok egy anatómusprofesszort, egy valóban kultúrembert,

ti tarisznyás majmok?!

Alfőmérnök 2010.05.03. 23:12:07

@sapuh: Szerintem a felsőbb döntési szint ("miniszter") csak egy formális valami (a 2/3ad miatt). A kérdés, hogy milyen munka fog folyni az alatta levő döntési szinteken. Na, ez az, amiről még nem sokat tudunk.

sapuh 2010.05.03. 23:16:27

@Ezt a népet sajnáljam?: ha a gyalázkodáson kívül másra is tudnál figyelni, esetleg észrevetted volna: a probléma kulcsa éppen abban van, hogy egy ilyen szörnyminisztérium élére képtelenség alkalmas vezetőt találni.

De te csak vitatkozz magaddal, hogy az oktatáshoz, az egészségügyhöz vagy a kultúrához nem kell-e érteni.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.05.03. 23:18:44

Ez a válogatott így, ahogy van, bukásra itéltetett katasztrófa. Lehet mentegetni Pintért, lehet a többi funkci mögött hozzáértő stábot remélni, de vajh miért a második vonal lenne a különb?

Oké, ez csak magánvélemény, tulajdonképp tesz-veszt akartam basztatni, de eljelentéktelenedett. Még a témához képest is.

sapuh 2010.05.03. 23:20:18

@Alfőmérnök: tehát hasonló méretű szakapparátusok hasonló szakmai munkát végeznek, csak az egyik szakapparátus vezetőjét számos másik fölé rendelik.

Én nem látom át, mi köze ennek a kétharmadhoz...

sapuh 2010.05.03. 23:25:13

...pontosabban van egy balsejtelmem: a döntéseket nem a minisztériumokban fogják meghozni, hanem azokon kívüli körökben, a kevés megmaradt miniszter feladata pedig annyi lesz, hogy az arcát adja a háttéremberek tevékenységéhez.

Minél kevésbé ért a területéhez a tárcavezető, annál kevésbé szól bele.

De kívánom mindannyiunknak, hogy ne legyen igazam!!!

somogg (törölt) 2010.05.03. 23:26:27

oszinten szolva nem ertem a fanyalgast. az igeret a kisebb kormany volt. hat itt van, igeret teljesitve :)

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.03. 23:26:48

@Alfőmérnök: Szerintem itt a lényeg. És tényleg semmit sem lehet erről tudni.
@sapuh: Ez egyáltalán nem biztos. Mit tudunk mi arról, hogyan találták ezt ki?
@biboldó: Szvsz. ne temessük előre őket. Elég gáz lesz az, ha nem jön be nekik. Akkor majd valakiknek jobbat kell csinálni, vagy megyünk a levesbe.

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.03. 23:27:42

@gyz:
@sapuh:

"Nem a személlyel van a psobléma, hanem a sok igencsak különböző terület összevonásával."

Na hát akkor talán a személyeskedések helyett ezt kellene "kommunikálni", bőcsészkék. Épp nektek kell ezt magyaráznom?

Amúgy meg így van. Az eü-t hozzácsapni az oktatás sport kultúra bagázshoz legalábbis furcsa koncepció.

Táltos.TV · http://www.taltos.tv 2010.05.03. 23:28:16

Híjnye vazze, nagyon szurkolok ennek a csapatnak, de attól tartok, 4 év múlva Jobbik-LMP kormányunk lesz... :)

(MSZP még nem játszik 4 év múlva, mint tudjuk, a magyar embernek 8 év kell a felejtéshez, más alternatíva meg - egyelelőre - nincs.)

Alfőmérnök 2010.05.03. 23:28:31

@sapuh: Amennyire meg tudom ítélni, ennek a veszélye valóban fennáll. De én megelőlegezem a bizalmamat.

Alfőmérnök 2010.05.03. 23:38:40

@sapuh: Egyébként kívánom az összes bolsinak és liberálfasisztának, hogy így éljék meg az eseményeket. Nagy valószínűséggel nem így fog történni, de ez ebből a szempontból teljesen irreleváns. A valósággal ők már régóta elvesztették a kapcsolatukat.

Ríka 2010.05.03. 23:43:28

A magam részéről szívesebben látok 8 minisztert aki megfeszül a sok munkától,mint több tucatot,akik a saját embereik szerint sem dolgoztak egy percet se.Emlékeztetőül néhány remek MSZP-s miniszter:
Jolly Joker Draskovics,Szilvásy,Szekeres,
Magyar Bálint,Veres János,Horváth Ágnes ,és lehetne folytatni a sort.Persze valahányszor csere volt a végkielégítéseket felvették.
Pintérről meg csak annyit,hogy amikor a taxisblokád volt,Ő volt Bp.rendőrfőkapitánya és nem engedte a rendőröket az emberek ellen bevetni.(ki is rúgták érte.)Amikor miniszter lett az országban szintén katasztrófa volt a közbiztonság,de rendet tudott tenni.

gyz 2010.05.03. 23:45:03

@Ezt a népet sajnáljam?: hülyegyerek, ez volt a vita kiindulópontja. csak neked nem tűnt fel. azért lassan leesett a tantusz, tehát vannak tartalékaid.

mindenesetre néhány majmozás meg tarisznyázás után kiderült, hogy egyetértesz. megspórolhattad volna, pl úgy, hogy elmész aludni.

amúgy meg felajzott, tagbaszakadt szociológusok erőszakoltak meg vagy egyszerűen csak negyedszerre sem vettek fel könyvtár-kommunikáció szakra?

már csak a kövér bölcsészfóbiád miatt kérdezem.

Táltos.TV · http://www.taltos.tv 2010.05.04. 00:06:26

@Ríka: "Amikor miniszter lett az országban szintén katasztrófa volt a közbiztonság,de rendet tudott tenni."

Én erre azért másképp emlékszem...

index.hu/bulvar/merenyletkr/

Spike 2010.05.04. 00:20:29

úristen...kicsit sem fidesz-közeli ez a blog :D:D

Grammar Nazi 2010.05.04. 00:53:12

Hát, sok kritikát lehet megfogalmazni a miniszterek személyével kapcsolatban is, a kormány szerkezetével kapcsolatban is, de ha belegondolok, hogy az alternatíva milyen, akkor nem bánom meg, hogy kire szavaztam.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.04. 01:00:11

@Gasper:

Megfogtál :-D

(Remélem a katkók majd jól megszállják azt a a minisztériumot és nagy bőszen átrendezik az oktatást, az egészségügyet és a szociális szférát ;-))

ü
bbjnick

tcom 2010.05.04. 01:01:38

Hahaha!

Igazán objektív cikk. "Gellért fiam leülhetsz, egyes!"

Whitedog 2010.05.04. 01:02:12

@Neuf á la banque:

Igen, tévedtem. Simicskó csak az EU népszavazás ratifikálásán exponálta magát a nemmel.
A NATO csatlakozás még az 1997-es népszavazáson dölt el.

zigzeg 2010.05.04. 01:03:00

Pintér elég gáz, én mást kerestem volna, bár rablóból lesz a legjobb pandúr. Remélem, megint Simicska lesz az APEH vezér. Varga Mihály ellen meg annak idején nem indult valami eljárás? Az hogyan zárult?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.04. 01:33:01

Ezen igen jót kacagtam:

"a Magyar-Kazah Baráti Társaság alelnöke, a Johannita Lovagrend tagja, 2001-től a karcagi református egyházközség presbitere, a Rákóczi Szövetség tagja"

No, ki ő???

:-D (...) :-D (...) :-D ...

ü
bbjnick

stratez 2010.05.04. 05:01:56

Pintérnek máris sikerült felhergelnie a Gergényivel kapcsolatos megjegyzésével a jobboldali közvéleményt. Gergényi ugyanis vagy azért felelős, mert nem tudta úgy irányítani a beosztottjait, hogy a törvények nevében és szellemében járjanak el, vagy azért, mert tudta úgy irányítani őket, hogy ne a törvények nevében és szellemében járjanak el...

nestrot10 2010.05.04. 06:30:43

Pintér az olajmaffiózó. Biztos sokat tud Orbán " vajáról"a füle mellett, hogy a gonosz törpe mégegyszer Belügyesnek választotta...!
Rohad egy maffia ez a diktatúrikus párt a Fidesz!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.04. 06:43:20

@Bell & Sebastian:

Most, hogy szóba hozod a kínai vonalat, most jut eszembe: talán éppen erre gondolt Pintér, mikor két hét alatt rendet ígért. Szól a kínai kapcsolatainak és azok két hét alatt rendet vágnak! :-D

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.04. 06:49:59

@Gasper:

Johannita presbiter, presbiter johannita, azé' ez nem semmi! #:-|

Persze, ettől még a Kurultájt megnyithatja:-D

ü
bbjnick

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.05.04. 07:06:12

@bbjnick: tudod, a johanniták között elég nagy eséllyel találsz protestánsokat. Ez a lovagrend nem kizárólagosan pápista biznisz.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.04. 07:20:11

@Gasper:

Politika:-( A porosz imperializmus nem ismert határokat.

De azért én megnézném Luther arcát, amikor ezt valaki megpróbálná neki eladni:-D

ü
bbjnick

Karakán (törölt) 2010.05.04. 07:34:17

Ez egy gyenge, öreg csapat .... Több ötletet vártam a Nagyvezértől mint a régi, budai gazdag haverokat visszahívja. Persze lehet ők csak a bábuk és az igaziak (pl. S. Lajos) a háttérből irányítja őket. Ha ők is megbuknak Isten óvja az országot. Eddig nem sok biztatót mondtak. Úgy látom duma és jelszó van, program nincsen ....

is 2010.05.04. 07:56:42

na, ekkora elvakultságra azért nem gondoltam. tényleg, kellett baszakodni a kormánnyal, mindenféle kritika nélkül kellett szajkózni, akármit is adtak ki lejáratásnak. ezt eddig meg lehetett magyarázni azzal, hogy dehát meg kell dönteni ezeket a "mocskos komcsikat".

de most hogy ez a poszt hogy jött ki? Kádár János 75. születésnapjára nem kapott ilyen laudációkat. ha belemennék abba, hogy itt a tények, a valóság micsoda erős fénytörésű prizmán át van vizsgálva, csak megsértenék akárkit is, mert nem feltételezném róla, hogy ezt a napnál világosabban látja ő is.

hát, majd pár év múlva el kell számolni a lelkiismerettel ezt a posztot.

Bell & Sebastian 2010.05.04. 07:56:52

@bbjnick:
Nekem a rendőrök (nyomozók) tisztességével és szakmaiságával még soha semmi bajom nem akadt, sőt, csak szuperlatívuszokban beszélhetek róluk.

Nem úgy a Lópiczi-bírókkal és ügyészekkel!
Az az érzésem, a VPOP, az APEH eddigi félhivatalos nyomozati szerve a megoldás az oly hőn áhított rendre. Persze a 38 évesen, 150e forinttal nyugdíjba vonuló rendőr törzsőrmester azért irritál.

Hogy van szándék a PPP -konstrukciók megpiszkálásához, az külön tetszik. Ezeknek mindig az a vége, hogy hazatalicskázzák az EU -s pénzt. A kutya meg a nagyobb rakás esete.

borigabi 2010.05.04. 08:10:45

@Mihint: Bocs, nem közös cége volt Gergényivel? Te besároznád az üzlettársadat? Én nem tenném. (És ne ragadjunk le olyan demagóg apróságoknál, hogy MOST ki és milyen üzletrésszel bír bizonyos cégekben.) Amúgy sz'tem tényleg rendet tehet, ha engedik.

Senkifia 2010.05.04. 08:18:20

@rókarudi: mindenki kezdje pakolni,vagy csak akinek vaj van a fején? :)

Lucius Flavius Arrianus 2010.05.04. 08:20:51

@Ríka:
"Pintérről meg csak annyit,hogy amikor a taxisblokád volt,Ő volt Bp.rendőrfőkapitánya és nem engedte a rendőröket az emberek ellen bevetni.(ki is rúgták érte.)"
Nem ő volt. Barna Sándor volt a főkapitány. Pintért 91-ben nevezték ki a BRFK élére.

Senkifia 2010.05.04. 08:37:20

a legviccesebb,amikor mindenki rémüldözni kezd(illetve a bérrettegők dicső csapat) a zorbánkormány "maffiózóitól". a qrcsánykormányban volt olyan,hogy becsületes ember? vagy aki hivatalosan lopja a közpénzt meg nyereti meg a cégével az állami milliárdokat, az már becsületes ember? és aki szervezetten lopja mondjuk a bkv pénzét? az még nem maffiózó?
a pintérről meg ki is állította,hogy maffiotikus kapcsolatai vannak? Tasnádi? hát ez aztán igen hiteles forrás :)
Az a szerencséje a zorbánéknak,hogy nincs akkora trógerség, oda nem illő suttyó,vagy bármi egyéb,amit a szocilibák már preventív módon ne übereltek volna az elmúlt 8 évben. És minden fideszellen- véleményre akad 3-4 találó elmúltnyolcév-ellenpélda. Szóval nyugi. Sokkal rosszabb annál, ami eddig volt, nem lehet. Max akik eddig loptak, már nem lophatnak tovább. Sőt,kis szerencsével be lesz nyújtva nekik a számla. Ahogy 8 év alatt a tokajiszőlős-bányatulaj,nagybirtokos Orbánnak semmiféle számlát nem sikerült benyújtani. Pedig voltak próbálkozások. Valószínűleg azért nem, mert nem volt miről számlázni,úgy istenigazából. Mert példának okáért, az egész tokajszőlő meg bányatulajdon közben azt elfelejtették mondani a kedves nézelődőknek, hogy a kiscsávó már 1-2 évtizede,vagy mennyi,az Európai Néppárt alelnöke, gondolom nem kis pénzért,miközben képviselő meg miniszterelnök is volt. Nem szorult feltétlenül törvénytelen pénzekre ahhoz,hogy szőlőst vásároljon :)
ennyit a rémüldözések koráról.
bár igaz,ha holnap kitörne a világbéke, qrcsány orbánnal kártyázgatna ,borozgatna a szauna előtt,egy szál törölközőben, és ahmadinezsád izraeli gyerekeket nyaraltatna Hurghadán, akkor ez a bérrettegő had rövid időn belül öngyilkos lenne,mert megszünne a

Senkifia 2010.05.04. 08:38:57

@Senkifia: ....lételem...
lemaradt :)

gonosztojás (törölt) 2010.05.04. 08:53:58

Szegény Réthelyi prof..
Biztos kitűnő ELMÉLETI szakember a szövettanban meg a fejlődéselméletben...
De hogy stratégiai fontosságú miniszter legyen...
Volt már Orbánnakegy kitűnő elméleti jogász agrárminisztere..
na azzal is sokra ment.
PIntért meg nem kommentálom.Vajon Dietmar Clodot kihozza a sittről? Hátha szükség lesz megint robbantásokra..

belekotty 2010.05.04. 08:56:17

Pintért lehet utálni, de qrva jó rendőr és belügyminiszter volt, ezt maguk a rendőrök ismerik el. Kőkeményen rendet fog tenni. A kurvákat is kisöpörte a közterületről, ma a 8. kerület sokkal élhetőbb mint volt. Lehet hogy eztán Tasnádi kevesebb árverésre fog járni? :-))
A beijedt rendőri állománynak jót fog tenni egy vaskezű, óriási felhatalmazással bíró belügyér. 3 csapás elve, minden kis ügy rendőrségi ügy, 3000 új rendőr, BTK szigorítás. Jaj nektek lopós cigányok! Nekem máris nagyon tetszik a dolog.

gonosztojás (törölt) 2010.05.04. 08:57:01

@Senkifia:
A Néppártnak kb. 40 alelnöke van..
Hehe...
Nomegaztán valamit csak nem csinált jól a fickó ha jópárszor elmeszelték a választásokon..
Tőlünk nyugatabbra már az első elvesztése után menesztették volna a párt éléről.
De hát ez itt Abszurdisztán.
KOrmányváltás? Ehhhhh...
A tolvajt váltja a kókler.

belekotty 2010.05.04. 09:03:16

Az hogy ilyen kevés minisztérium van, annak egyszerű az oka. Így szinte semmi sem marad a helyén, mindent át lehet szervezni. Vagyis szinte osztályvezető szintig mindenki röpülni fog.
Ebben ne legyen kétségetek!

belekotty 2010.05.04. 09:04:32

@gonosztojás: Pintérre sok mindent mondhatsz, csak azt nem hogy kókler.

Kristl 2010.05.04. 09:08:54

Nah. Pintérre nem azt mondják sokan hogy "kókler", sőt hogy "mumus". Nem kell eufemizálni. Azt mondják hogy bűnöző.
Gergényi cimbije és üzlettársa, sáros ill olajos a 90 évek olajmaffiás ügyekben, stb.
Kis különbség. :]

Kristl 2010.05.04. 09:10:47

@Senkifia:
Nah, az hogy a gyurcsánykormány olyan volt amien, nem mentség a zorbános maffiózósdira. Nem ezért lett a kurcsány leváltva hogy a maffia fideszes része igazgasson.

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.05.04. 09:11:24

A sunyi törpe már úgy osztotta le a felelősséget, ha rossz azok hibája, ha jó én vagyok a miniszterelnök!
Jellemtelen, sunyi dög!
A sose dolgozott örök készenlétisnek mi is a feladata, a szarkeverésen és okoskodáson kívül?
Ezt a demagóg, mese dumát ahogy bemutatta minisztereit, hát szánalmas!

bomi 2010.05.04. 09:13:12

@gonosztojás: "A Néppártnak kb. 40 alelnöke van"
Egészen pontosan 10.

öcsi55 2010.05.04. 09:16:10

ELVTÁRSAK!
Majd nyolc év mulva mondjatok kritikát.
Ugyanis az elmult években,nem volt
véleményetek arról a kormányról. Akik ide vitték az országot.
LOPTAK,CSALTAK,HAZUDTAK!!

bgp 2010.05.04. 09:16:38

@sapuh: Egy költőnek biztos örülnének. Mindenki szereti ha a saját területének minisztere költekező típus.

gonosztojás (törölt) 2010.05.04. 09:17:40

@bomi:
Nem mindegy? Ki nem xarja le? Egynél több van az a lényeg.

Kristl 2010.05.04. 09:17:53

Csak azt tudnám hogy lesz "elszámoltatás" meg felelősségre vonás az elkúrásért ha olyan ember fog ez ügyben igazgatni, aki maga is "jó kapcsolatokat ápol" az elkúrókkal.
Meg a fideszes szimpatizáns "oldalak" lassan átalakulnak a fideszes "kapcsolattá". :]
Csak ez nem annyira interaktív. :]

gonosztojás (törölt) 2010.05.04. 09:20:19

@öcsi55:
Nem. A nép türelmét eljátszották a szocik. Nincs több hitel.

bomi 2010.05.04. 09:21:24

@gonosztojás: :D Sikerült a tisztességed maradék látszatát is eloszlatnod, ügyes!
(Más tészta, hogy u.ez úgy tűnik, a legújabb Orbán-kormány belügyminiszteréről is igaz.)

Kristl 2010.05.04. 09:21:26

@öcsi55:
4 év. Ne siessünk annyira előre. Az Orbán válogatott nagyon belekezdett. Még meg se alapultak de már van spirituális és valós miniszterelnök. Álminisztériumcsökkentés (új szó), meg tömjén féle tilcsuk be a vasárnap a boltot attól jó lesz féle népborzolás, meg pintér.
Erős csapat, mit ne mondjak.

gonosztojás (törölt) 2010.05.04. 09:22:58

@bomi:
hehe..
Igen.. sikerült. Nem szeretnék lemaradni az ország jobb-balos popolelitjétől..:)))

öcsi55 2010.05.04. 09:23:38

@Mikor rendezi a Fidesz milliárdos tartozásait?:

MELEGFRONTI HATÁS -----
AZ IDEGRENDSZERRE NAGY HATÁSSAL VAN!!

dr.kakaósbögre 2010.05.04. 09:25:40

rám ne mutogassatok.én nem rájuk szavaztam.

bgp 2010.05.04. 09:26:17

@öcsi55: Két dolog:
1. Arról is megvolt a véleményem.
2. Erről is megvan (Pintérről pl.)

Na és még egy: ehhez nem kell 8 év, 1 is elég, bőven.
Bajnairól például javult 1 év után.

2010.05.04. 09:38:04

@Viharkabát:
Nem volt előljáróm, ha arra gondolsz. Úgy hallottam, hogy megyei kapitánynak nagyon eredményes volt. Nincs kétségem, hogy a szakmáját tudja.
A baj csak az, hogy 2006 őszén volt pár furcsa megnyilvánulása (pl. a rendőrök használtak -e viperát vagy sem, 'elejtették' az azonosítójukat, és véletlenül 'megbotlottak' a földön fekvő emberekben). Ilyeneket egy felelős rendőri vezető nem mondhat.

Hefe 2010.05.04. 09:45:20

Nem rossz kis csapat, tobb tenyleges eletfogytigot ki lehetne osztani kozottuk.

öcsi55 2010.05.04. 09:53:29

Kedves elvtársak!

Törődjetek bele sorsotokba,- már ami a válaszási eredményt illeti-, az elkövetkező évtizedekben Magyarországon baloldali kormány NEM LESZ! Erről a FIDESZ gondoskodni fog, addig az esélytelenek nyugalmával csak nyugodtan gyakoroljátok ellenzéki szerepkörötöket a parlamentben! Hajrá Magyarország, hajrá Fidesz!

Kristl 2010.05.04. 09:57:38

@öcsi55:
A fidesz ugyan nem fog gondoskodni erről. Kényelmesebb használni az mszpt, mint felszámolni.

2010.05.04. 09:59:48

@öcsi55:

Azért vigyázz. Emlékszem, hogy a 2002-es választások előtt volt valamelyik újság elején Kövér László, a képaláírás meg az volt, hogy 'Ez a harc lesz a végső' - mármint az MSZP-nek.
Aztán irtózatos pofáraesés lett a dologból.

gonosztojás (törölt) 2010.05.04. 10:02:09

@öcsi55:
Évtizedekig? Ez teljesen jó lesz így, ja..
Csak az a baj hogy jobboldali az viszont lesz..:)))

öcsi55 2010.05.04. 10:19:09

@gonosztojás: hogy lenne baj!
Arány--263:47,legalább a komcsikat
vertétek volna meg, ezt vártam tőletek!

cdrom70 2010.05.04. 10:19:15

olyan politikus aki korábban már leszerepelt nem kellett volna kormányba...
gondolok Pintérre, bár nem tudni mivel zsarolták meg ordán-t..
Meglátjuk mi lesz de túl sok jóra nem számítok.

Refuse/Resist! 2010.05.04. 16:28:14

@Grift: Ez érdekes, nem sokanpletykálnak pozitívan róla.
Maga tud valamit, vagy csak úgy tesz?

civilkontrol 2010.05.04. 16:40:33

Simicskó leradirozását alighanem egy nem közismert történet okozta.

És bevallom, ennek fényében nagyon optimista lettem a Fidesz megfontoltságát és szándékait illetően.
Csak igy tovább!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.04. 18:00:50

@Elpet:

"Nagyon is jó gondolat a legfelső vezető alatti szinten kevés 2. szintű vezetői helyet létrehozni. Így a vezetői értekezletek - itt praktikusan kormányülés - nem fulladnak végtelen szófosásba. Pontosan, hogy nagyon hatékony struktúra ez, aki volt már értekezleten, ezt is tudja."

na mostan egy jó nagy baromságot sikerült megint írnia. mi van magával? :)
az biztos, hogy az egészségügyisportkulturálisoktatási miniszter nem fog szótfosni a kormányülésen, mondjuk a kultúráról, mert fogalma sem lesz, hogy mi történik ottan. tök édes, ahogy maga a hamarosan megszécsényizett vállalkozást hasonlítgatja a közigazgatáshoz. tündéri. :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.04. 18:04:12

@Grift:
és tudja mi lesz? viktornak azok az emberei fogják utasítani a sportkultúra.... minisztert utasítani dolgokra, akik ottan sem dolgoznak. és ha valamit el kell érni, akkor viktor emberei nem a miniszterrel, hanem az adott szakállamtitkárral fognak beszélni.
ha másképp gondolja, akkor maga buta. :)

Törögg Zultan 2010.05.04. 18:06:35

@belekotty:
Szerintem is, biztosan qrva jó belügyminiszter lesz. Gergényinek biztosan nem kell tőle tartania.
index.hu/belfold/2010/valasztas/pinter_elso_nyilatkozata_megrokonyodest_keltett/

picur3ka 2010.05.04. 18:12:30

@Grift:

On most lebutazta sajat magat?

Nehogy megzavarodjek! Epp most, mikor figyelni kell.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.04. 18:14:31

@picur3ka/beleallos kampany:
a magáénál kevesebb ésszel is követhető, hogy az még elpetnek ment. :)

picur3ka 2010.05.04. 18:19:11

@Grift:

Nyilvan, csak trefalkozom. Rossz kedve van? Igyon az egeszsegemre, ma van a szulinapom!

cogito..sum 2010.05.04. 18:42:37

Mindenhol szóvá teszem
kettősállampolgárság:CSAK AZ SZAVAZZON
AKI ITT FIZET ADÓT
AKI ITT FIZET ADÓT
AKI ITT FIZET ADÓT
AKI ITT FIZET ADÓT
Nekem a 8 is sok,ha van 2 miniszetelnök helyettes-ala protokoll.

stalien 2010.05.04. 21:04:55

Ez már az OMLÓSZ !
Nemlátó' ?-)
Le vagy maradotálva ?-!

sapuh 2010.05.04. 23:04:44

@cogito..sum: biztos azt sem támogatod, hogy az egyetmisták, a munkanélküliek, a nyugdíjasok, a háztartásbeliek, a külföldön dolgozók és a gyeden lévők szavazhassanak.

Sőt, ne legyen szavazati joguk a közalkalmazottaknak sem, mert azok állami pézből élnek, a multiknál dolgozóknak sem, mert azok nagyrészt más államok GDP-jét növelik, és úgy alapvetően tulajdonképpen csak NEKED legyen jogod szavazni.

Mennyivel olcsóbbak is lennének a választások, ugye?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.05. 07:23:19

@picur3ka/beleallos kampany:
isten éltesse! és valóban, 12 óra kocsikázás és az azt megelőző 36 óra nemalvás után tényleg kissé morózusan reagáltam, ne haragudjék! :))

Melchi Zadok 2010.05.05. 09:25:53

már nagyon várom, hogy ez a nyalonc blog, amelynek már most melegszaros a nyelve megkapja azt a médiaérdeklődést, amelyet ez a vicc kormány és a tökéletesen neutrális emberei gerjeszteni fognak. már előre röhögök a görcsös izzadságszagú posztjaikon plusz a csupán felületi kezelésre alkalmas bezzegagyurcsány válaszaikon.

az ide posztoló fényeszeleseknek, meg csak le fog esni az, ami nekem is leesett kb 6-7 éve.

de addig legalább még van egy kis időtök reménykedni kedvex naiv barátaim.
süti beállítások módosítása