A Jobbik bája
2010. április 12. írta: Skrabski Fruzsina (lelkylola)

A Jobbik bája

  A Jobbikban az az aranyos, hogy még nem profik. Azok szeretnének lenni és lehet, hogy profinak hiszik magukat, de ettől még bájosabbak. Ott van például Dúró Dóra. Kellemes stílust talált ki magának: rózsaszín ing, fekete szoknya, búgó hang, kilóg a füle a hajából és állandóan mosolyog. A pártelnök Vona Gábor is sokszor olyan, mint egy megszeppent kisfiú, de Szabó Gábor pártigazgató a legaranyosabb. Izgul, szervez, bejelent. Közben pedig komolykodnak, Dóra például ilyeneket nyilatkozik, hogy nem lesz időnk ünnepelni, holnap kezdődik a kemény munka, az eredményeket majd kielemezzük, stb.

  Naményi kollégával a Jobbiknál töltöttük az esténket, hogy készíthessünk nektek filmet és megtaláltuk a Jobbik Gyurcsányát, Z. Kárpát Dánielt, aki pontoson ugyanolyan pojácásan mozog, mint az exminiszterelnökünk. Ő mosolyog ki az alsó képből. Himnusz közben a szívére teszi a kezét, leinteget a színpadról, olyan, mint egy vicc. Sajnos erről nincs videónk, csak egy képet készítettünk róla. Rögtön ő lett a kedvencünk.

  Az eredményvárásról csak annyit, hogy lapos volt a hangulat, elszórva lézengtek a szimpatizánsok a csarnokban, ritkán csattant fel rövid taps, Vona Gábor pedig láthatóan álmos volt és csalódott. A gárdisták és mindenféle egyenruhások nem tűntek félelmetesnek, néhány cigányképű kigyúrt rajongó viszont kicsit ijesztő volt. Az egyik például odajött kötözködni, hogy mit fényképezem, teszem hozzá, hogy ez egy sajtóesemény volt, ahol mindenki úgy ütötte el az időt, hogy fényképezte a kigyúrt, kopasz, focidrukkerszerű arcokat.

  Rajtuk kívül egyébként mindenki készséges volt, például ismét találkoztunk Zagyva Gyulával. A gárda kapitánya nyilatkozott nekünk az Orbán által kilátásba helyezett két nagy pofonról, Vona Gábor pedig nekünk adta az első interjúját, miután lejött a színpadról.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr311914845

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ki lehet Dúró Dóra sztájlisztja? 2010.04.12. 21:48:30

Oké, elismerem, szemétség ez a részemről, de tessenek már megnézni ezt a fotót. Az is lehet, nem ez volt a valóságot leginkább visszaadó kép, pusztán homályos politikai okokból, indítékból kellett ezt kitenni.. (ööö.. már nem is emlékszem, hol találtam...

Trackback: Ki lehet Dúró Dóra sztájlisztja? 2010.04.12. 21:48:09

Oké, elismerem, szemétség ez a részemről, de tessenek már megnézni ezt a fotót. Az is lehet, nem ez volt a valóságot leginkább visszaadó kép, pusztán homályos politikai okokból, indítékból kellett ezt kitenni.. (ööö.. már nem is emlékszem, hol találtam...

Trackback: Jobboldali többség 2010.04.12. 20:47:26

Köszöntjük az új, jobboldali többségű magyar parlamentet az alábbi összeállítással! H. Mónika, a FIDESZ ex-szakértője: További képek és videók itt. Müller Niki, a Magyar Gárda üdvöskéje: Jobbik upskirt fotók: Morvai Krisztina, államfő-j...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.04.12. 15:49:17

Hát ha a Jobbikban mindenki ilyen édibédi lenne mint a Dorci akkor szerintem 5/4-el nyernének:)

caralho voador 2010.04.12. 15:58:16

Fú, Lola, mit fogsz te itt kapni, hogy Frau Dúró meg a Vonáczi aranyosak. Bezzeg az LMP tornából felmentett, szemüveges szabad bölcsészei, meg rasztás hippijei, azok az igazán cukipofák!

kk_kk 2010.04.12. 16:02:49

Hát, DD-ról nekem megint ugyanaz jutott eszembe...

Kassian 2010.04.12. 16:04:07

Ha neked tisztelt lelkylola, egy jobbikos "aranyos", akkor nálad komoly gondok vannak...

kk_kk 2010.04.12. 16:14:30

OFF (?)

Ma egy kollégám egy zseniális ötletet mondott...

Milyen kedves gesztus volna, ha az új OGY létrehozna egy bizottságot a 2006 okt 23-as események kivizsgálására, aztán megszavazná a bizottság elnökének az EGYIK ellenzéki pártot :-)

Ott és akkor én már csak egy kávét kérnék :-)

Bell & Sebastian 2010.04.12. 16:17:07

Igazából az egész majomparádéból csak az az érdekes, hogyan tolták be ezt a Lömpöt vagy mifenét, pontosabban: mi is volt az ára?
(mondjuk a rabbi dobáló műbalhé és a vonulás pozí-cionálta időben a bázist, az így utólag már világosan látszik)

Mesterházy fasisztázása is szép pillanat volt. Vona előzetes B-listázása utólag fölöslegesnek tűnik.

Szomorúan látom a Jobbik ellen alakuló egységfrontot, amikor a szájkaratén kívül még senki sem csinálhatott semmit!
Az amcsi júdáscsók már meg sem lep!

hiba 2010.04.12. 16:21:30

Szerintem is cuki csapat. Ez az agyatlan focidrukker sztereotípus a legédibb. Imádom ahogy Lola semmitmondó bratyizós kérdéseire "és mikor dugunk" stílusban válaszolgat izomból.

m.logic 2010.04.12. 16:28:54

@Bell & Sebastian: Ha már egységfront, kíváncsian várom, mit tesz a Fidesz, ha mondjuk a Jobbik beterjeszt egy új BTKt az első héten. Hozzá elmondja Sólyomot bűnpártolónak, mint aki bűnözők tömegének adott kegyelmet és még megemlíti a tvben a felfüggesztettet, meg négy évet kapó gyilkosokat.

Ha nemmel szavaz a Fidesz, rögtön veszít 2-5%-t

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2010.04.12. 16:33:24

@m.logic: Ugyanúgy +5% lesz a Jobbiknak minden ilyen húzás, mint az elmúlt hónapokban is.

kk_kk 2010.04.12. 16:33:48

@m.logic:

Megoldási javaslatot ld. feljebb :-)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.04.12. 16:35:11

szegény DD-ről lásd a Jobbik könyvtára c. posztot :(
(via jobbik-címkék)

Google 2010.04.12. 16:35:40

@Kassian:

És mintha ezzel az "aranyosssal" bármit lehetne érni...
Egyébként is nem mind arany, ami fénylik. Vagy amit fényeznek.

plastik02 2010.04.12. 16:47:39

amelyik meg nem cukimuki az nyilván a "cigányképű".
jó helyen voltál lola...

2010.04.12. 16:48:34

@Bell & Sebastian: A zsidó geciző úron nem akadsz fenn, úgy-e? Az teljesen keresztényi, noch dazu igaz magyar. Magunkfajta.

WonderCsabo 2010.04.12. 16:54:09

Hát Dóra randa, és a Ma Reggel interjú után nagyon nem aranyos. Mondjuk azon a képen télleg olyan kis aranyosan áll...

Gandalf Garaboncias 2010.04.12. 16:57:23

Ahhoz mit szóltok, hogy a Medián felmérése szerint az LMP-sek többet járnak templomba, mint a Jobbikosok?

www.origo.hu/itthon/valasztas2010/felmeresek/20100412-kik-szavaztak-a-partokra-median-felmeres.html

WonderCsabo 2010.04.12. 17:02:53

Én hallottam rosszul, vagy amikor nem ordibál Vonának télleg szolid hangja van a videó végén?

teknős 2010.04.12. 17:16:55

@m.logic: Nyilván, ha benyújtja, akkor meg is szavazza! Vagy nem?

WonderCsabo 2010.04.12. 17:17:13

@Téglagyári Megálló: Kizárólat a hangszínére gondoltam.

m.logic 2010.04.12. 17:20:33

@Pisti, az aragorn: Nem kell mindent elhinni, amit a Medián mond. Már ott megbuknak, hogy a pogányság pártjára (Mszp) szerintük sok templomba járó szavaz.

Egy mediános mondta azt is 4 éve, Gyurcsánnyal egy pódiumon állva, hogy 30%-kal emelkedtek a reálbérek négy év alatt.

m.logic 2010.04.12. 17:21:59

@teknős: Mit tesz a Fidesz, ha a Jobbik benyújtja...?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2010.04.12. 17:27:31

"A mandinerben az az aranyos, hogy még nem profik. Azok szeretnének lenni és lehet, hogy profinak hiszik magukat, de ettől még bájosabbak. Ott van például lelkylola..."

bocs, de
ha meg, akkor
izé
én kérek

thetriggerhappy 2010.04.12. 17:29:16

szerinted ezek aranyosak? a kuruc is aranyos? bazdmeg, neked teljesen el van csúszva az értékrended. ostoba, amatőr nyilasok, akik a lecsúszott, volt mszp-s megyékben sikeresen lovagolta meg a cigány-magyar ellentétet.

a kiabáló nyugger nénik miben különböznek a szociknál sápitozóktól? vagy ők is aranyosak? meg a teli szájjal zsidózó barom? hogy egyem a szivit a kis aranyosnak.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.04.12. 17:32:56

@szamárfül/pável:

Mivel úriembernek gondollak (tehát semmiféle gonosz vagy aljas szándékot nem feltételezek rólad), másra nem tudok következtetni, mint arra, hogy olthatatlan szerelem gyúlt benned D. D. iránt. Mivel D. D. férjezett, csak vigasztalni tudlak: ez a férfisors, a férfi vágy(ik), a nő választ. Keress gyógyulást az irodalomban:-D (...) :-D (...) :-D ...

ü
bbjnick

Bell & Sebastian 2010.04.12. 17:38:02

@iii:

Jogos a meglátás, ha esetleg a kamera arra fordult volna és láthattuk volna, miről is van szó, nem hagyom szó nélkül.

Így meg akár igaza is lehet, nem?

@m.logic:

A képlet roppant egyszerű, az adósrabszolga a tartójának szolgál.
Pont erre találták ki ezt az intézményt.

Persze a haszonélvezőknek ezt lehet magyarázni, csak éppen az empátiát fölösleges azoktól számon kérni, akiknek létformája az élősködés, jövedelem forrásuk a tőke hozadék és nem a munka! Az ilyenekből -nagyon úgy látszik- még mindig túl sok van.

m.logic 2010.04.12. 17:42:23

@thetriggerhappy: Minden tábor = a tagjainak legrosszabb tulajdonságainak összességével?

Hát akkor a világ egyik pártja sem áll jól. Duró Dórát lenyilasozni szánalmas.

Bell & Sebastian 2010.04.12. 17:44:43

@thetriggerhappy:

Szerencsére a világ nem ennyire primitív, mint sugallod. Nem jut minden the triggerre egy náci. Ellenben kínai sokkal több van, azoktól jobban fosnék, nehogy szétkúrják a biznict, osztán majd megint meglesz a felelős! :)

flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2010.04.12. 17:46:06

savanyú a szőlő, baze, féltékeny-e vagy.

thetriggerhappy 2010.04.12. 17:46:29

@m.logic:

mindenki tudja, hogy ki áll a kuruc mögött, a kuruc pedig örömmel és sűrűn publikál nyíltan nemzeti szocialista anyagokat, nyilas szerzőket (nem maiakat, hanem valós nyilasokat), szóval a jelző szerintem absz megáll.

a jobbikról pedig mindent elmond a videó: van rajta frusztrált házmester néni, zsidózó proli és jelmezes idióta, akinek az uniformistól áll fel (vagy még attól sem). ja, és van rajta félhülye önjelölt cenzor is, akinek még a seggén a tojáshéjj és buta is, de szóvivősdit játszik.

thetriggerhappy 2010.04.12. 17:47:58

@Bell & Sebastian:

szeretem a kínai kaját, úgyhogy felőlem jöhetnek.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.04.12. 17:48:13

"Igazából az egész majomparádéból csak az az érdekes, hogyan tolták be ezt a Lömpöt vagy mifenét, pontosabban: mi is volt az ára?" --- írod.

Ezt már valahol leírtam, de leírom mégegyszer. A ballib, úgy látszik, Magyarország Lyme-kórja. Be kell arra rendezkednünk, hogy gyógyítani nem, csak kezelni tudjuk ezt a helyzetet:-( Reális cél: a többé-kevésbé tünetmentes állapot elérése. :-/

Ahogy a fiatalokat mételyezik ezzel az LMP-s maszlaggal az sajgóan fájdalmas. Sokkal jobban oda kellene figyelni a kölcökre!

ü
bbjnick

Google 2010.04.12. 17:48:36

@m.logic:

Nem tetszettek volna kurucot pátyolgatni, gárdistákat vonultatni, holokauszt előadásokat megrendezni, senki nem nyilasozta volna le őket.
Mindent megtettek érte...

Bell & Sebastian 2010.04.12. 17:52:09

@bbjnick:

Mostanában mintha csúsznál le a Maslow-piramidon élén. :)

szurikata 2010.04.12. 17:53:00

DD blúza nem rózsaszín, hanem fehér alapon piros csíkos volt, stílusosan.

thetriggerhappy 2010.04.12. 17:53:37

@bbjnick:

most komolyan, írd már le, hogy miért kellene, hogy fájjon az országnak az lmp és miért nem fáj neked a jobbik?
az lmp üzemeltet gárdát? az lmp nyíltan rasszista? vagy ezek nem számítanak?

baszki, én vagyok az egyetlen, akinek a gárdáról mindig a munkásőrök ugranak be? pont olyan demokratikusak ők is, csak egyelőre lehetőségük nincs, hogy kimutassák a foguk fehérjét.

gramercy 2010.04.12. 17:53:43

vona-kodva szemlelem a fasiszta kommunistak dur-molasat

grespik meg mindig iszonyu randa

erdekes negy ev lesz, az k!rvaisten

gramercy 2010.04.12. 17:55:59

@bbjnick:

A fasizmus, úgy látszik, Magyarország Lyme-kórja. Be kell arra rendezkednünk, hogy gyógyítani nem, csak kezelni tudjuk ezt a helyzetet:-( Reális cél: a többé-kevésbé tünetmentes állapot elérése. :-/

Ahogy a fiatalokat mételyezik ezzel az JOBBIK-os maszlaggal az sajgóan fájdalmas. Sokkal jobban oda kellene figyelni a kölcökre!

ugyvan, comrade

Bell & Sebastian 2010.04.12. 17:56:01

@bbjnick:

Ha az erdélyi töritanár buzdít (egyházi középiskolában) az LMP -re, annak mi a halmazati büntetése?

Mondjuk megkapta máma... :)
A kölköktől is.

m.logic 2010.04.12. 17:59:42

@thetriggerhappy: A kuruc egy perc alatt nekiugrott a múltban is a Jobbiknak, ha éppen valami olyat csináltak, ami nagyon nem tetszett nekik.

Zsidózás? Nem a kommer nyanyák zsidózták, cigányozták le Orbánt korábban? Tudok Fideszest, aki zsidózik. Schiffer meg zsidó és nem jófej. Van Mszp-s, Fideszes, LMPs... akik magyaroznak. Stb.

gyz 2010.04.12. 18:00:24

Duró Dóla a jobbik Lelky Lolája.

És fordítva

gyz 2010.04.12. 18:03:24

sőt, Duró Dóra is

gramercy 2010.04.12. 18:03:30

igy igaz

garda=munkasorseg

csak ez a fasiszta kiskocsogok agyaig mar nem jut el es/vagy perverz szexualis elegedettseggel tolti el oket

parthadsereg, partALLAM

de most oszinten, ez meglepo? az autorither hajlammal megaldottak barmely szelen mar reg kiiktattak a logikat a gondolkodasukbol, csak HITuk van

Közöd?? (törölt) 2010.04.12. 18:03:34

Megnézném ahogy Dúró Dóra teliszájal zsidózik, de inkább ha egy amatőr szexfilmben megdúrják, mondjuk négerek!

gitáros 2010.04.12. 18:03:34

@Kassian:
Aranyosak, ja, meg még okosak is!

A vonatgábor meg egy született szónok: "ha levágják a kezeinket, a lábainkon fogunk csúszni"...

:)

Ostoba nácik ezek, na.

Google 2010.04.12. 18:04:09

@gramercy:

Egyebet sem hallunk, csak azt: a Jobbik még nem volt benn a Parlamentben, még nem bizonyított, adjuk meg neki ezt a sanszot.
Ők bezzeg ezt másnak - jelen esetben az LMP-nek - nem akarják megadni.
Csak nem intoleránsak?

Egy olyan helyen, ahol a zsidózás ennnyire sikk, jobb nem megfordulni.
Vajon van más témájuk is?

teknős 2010.04.12. 18:04:27

@m.logic: Ezzel próbáljátok majd obstruálni a parlamentet, hogy a zagyva irományaitokat, mint valamit benyújtjátok? Lerhet, hogy Vona azt is eljátsza, hogy ő lesz a miniszterelnök és meg akarja szavaztatni a T.Házzal?

Bell & Sebastian 2010.04.12. 18:06:54

@thetriggerhappy:

Nem a kaját hozzák. Olcó árut, aztán válságot. Lám, mit okozott az Olimpia számlája? Lesz még folytatás.

teknős 2010.04.12. 18:07:16

Még mindig nem térek magamhoz és ízlelgetem: a gárdás, masírozó fasiszta ideológiájú, harsányan ordítozó jobbikot bájosnak láttatni, kedves Lola?

Azért a rajongásnak is vannak határai, akkor is ha szerinted, cuki, hogy tök bénán botladoznak a politikában.

thetriggerhappy 2010.04.12. 18:07:49

@m.logic:

hagyjuk már ezt a rohadt maszatolást! egész kampányban a jobbikat nyomatták, a jobbik készségesen nyilatkozott nekik stb, stb. a kuruc a jobbiké és kész, dórikának meg különösen sok köze van hozzá, hiszen édes férjecskéje a daliás előd igen aktív a kurucban.

a többi zagyvaságra nem is tudok válaszolni, olyan értelmetlen.

Bell & Sebastian 2010.04.12. 18:09:56

@gitáros:

Azért ne panaszkodj, ha tudsz gitározni.
Minden roma tud, úgy születnek, gitárral a kézben. A zongoránál csak jobb!

old_field 2010.04.12. 18:10:40

DD.-t én is +...szavaznám... :)

kk_kk 2010.04.12. 18:11:27

@gyz:

egy régi vicc poénja, de fáradt vagyok most leírni...

Bell & Sebastian 2010.04.12. 18:11:30

@Közöd??:

Nem is vagy sötét bunkó, mi? :)))))

gyz 2010.04.12. 18:16:59

"jobbik bája"

Hagyó Miklós tisztessége

Deák Bill Gyula bal lába

Netanyahu fitymája

yarisugi 2010.04.12. 18:19:19

Ennyi sok hozzáböfögés és Dúró Dorcit senki se sunázná? Nemár.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 18:24:18

A jobbik bája valami olyasmi, mint Magda Goebbelsé. Mondjuk a legbájosabb talán a geriátriai tagozat volt, különös tekintettel a zsidógeciző, igazán szimpatikus elmerokkantra.
Mindig el kell mondanom: Aki a jobbikot bármilyen formában támogatja, szavazatával erősíti, vagy megbélyegezni elmulasztja, az szerencsétlen hülye, vagy mocskos gazember.

==T== 2010.04.12. 18:26:16

@gramercy: Tudod miértvan a gárda? Mert sok helyen nincs más...

Senkifia 2010.04.12. 18:29:27

@m.logic: sőt keresztényeznek is. lmp-sek,konkréten :)

bz249 2010.04.12. 18:30:44

@El Topo (Sgt. Elias): én örültem volna, ha az MSzP visszaesik a harmadik helyre.

Aztán március 15-én kiderült, hogy a Vonának fontosabb zsidózni egy nagyot, mint felépíteni egy nagypártot. Ezzel meg el is dőlt a sorsuk.

yarisugi 2010.04.12. 18:30:55

@El Topo (Sgt. Elias):
Hopp, na itt állj meg.
Ehhez hogy másokat minősíts, legazemberezz, lehülyézz annak alapján hogy egy amúgy demokratikusan bejegyzett és működő párthoz hogyan viszonyulnak, vagy hogy mit NEM csinálnak ami szerinted fontos, SEMMI JOGOD.

Ez amit te írsz, nettó fasizmus.
Nekem se tetszik különösebben a Jobbik, főleg a soraikból sütő primitívség miatt de tudomásul veszem hogy vannak mert szabad országban, a demokratikus szabályok betartásával, létezhetnek tehát létezzenek. ha disznóságokat csinálnak, ugyanígy semlegesen és tárgyilagosan el kell kapni a frakkjukat.

De amit te csinálsz, írsz az megbocsáthatatlan. Banánköztársaságba vagy 20. századi diktatúrákba való.

Száljj magaba és javulj meg, ellenérzéseidet pedig fejezd ki civilizáltabban.

eladopatron 2010.04.12. 18:31:04

lelkylola:

Ha már pedofil vagy, miért nem mentél papnak?

ORGASMUSFORSCHER 2010.04.12. 18:35:41

Nekem leginkább a Vona interjú tetszett. Az nem lett volna baj, ha egy kicsit hosszabb... pl. 3 perces, nem pedig 10 másodperces.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.12. 18:35:58

Megnézte valaki a Jobbik eredményének PONTOS számjegyeit?

Csak úgy mondom.

Senkifia 2010.04.12. 18:36:12

@m.logic: sőt,keresztényeznek is. az lmp-sek,konkréten :) ja szdszesek,bocs. az ugye nem ugyanaz? :D
schiffer meg csúnya is :) DD legalább aranyos,ugye :)

yarisugi 2010.04.12. 18:37:32

@A Nép - Te vagy!:
Melyik eredményre gondolsz? Az összesítettre, a megyei bontásokra vagy mire?

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.12. 18:39:04

@yarisugi:

Ami az Indexen létható a címlapon fölül. A pártok 100%-osai között, Igen, nyilván ez az összesített.

Kun András 2010.04.12. 18:39:40

Na, szépen összegyűlt itt is a Cion. Akár az LMP-ben.

ellenszenvesfigura 2010.04.12. 18:40:59

@yarisugi: hagyd, el topo egy troll, és azokat nem etetjük, még ha nehéz megállni is.

Várkonyi 2010.04.12. 18:41:19

Azért árulja már el nekem valaki, finoman, hogy miért hiszik azt magukról a fanatikus liberálisok & fideszesek, hogy ők az értelmiség (akármit is jelentsen ez, körülbelül annyit jelenthet a blogszférában, mint a csoportban errefelé élő emlősöknél az alfa-hím), mindenki más meg (de különösen a jobbikosok) segghülye tahó?

2. kérdés: Miért mindig a legostobább emberek lépnek fel váteszi szerepben, és teszik föl a drámai kérdést, hogy "hát nem látjátok, hülyegyerekek, hogy mindez hova vezet?"

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.12. 18:41:51

(Ezeket a b tartalmú beírásokat azért küldöm, mert réjöttem, ha valami nem megy át, és ez többször előfordult itt is, egy újabb beírás az eltűntet is megjeleníti. Másnak is jól jöhet.)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.04.12. 18:42:22

@Bell & Sebastian:

"Mostanában mintha csúsznál le a Maslow-piramidon élén. :)" --- írod.

S szerinted éppen hol tartok?

:-D

ü
bbjnick

meis (törölt) 2010.04.12. 18:43:00

ja, dúró d. nagyon kellemes, csak az a baj, hogy egy rohadt náci.

Senkifia 2010.04.12. 18:44:31

@El Topo (Sgt. Elias): ...vagy egy csoró szabolcsi parasztasszony,akinek a paradicsomkarót is ellopták már a kertjéből az amúgy beilleszkedni vágyó,és kedves, rendes kisebbségiek .... akik amúgy nem is rasszisták,kicsit sem ...

www.youtube.com/watch?v=N_TLXU06Sqk

ez is egy rosszindulatú jobbikos provokáció :)

szóval egyáltalán nem biztos,hogy a jobbikot támogató az mind gazember,meg mittomén. csak sokaknak tele a töke ezzel az egésszel. és szdsz 2.0ra csak nem fognak szavazni :) Pont ez a retorika vezetett a jobbik 17%hoz. Ha nem beszélnétek ennyit róla, nem rendeznétek ellentüntetéseket, egy idő után már le se szarná senki a jobbikot. de persze van egy réteg,aki ebből a feszültségből él. ha nem lenne a jobbik,rettegnének orbántól. Ha meg kitörne a világbéke, akkor öngyilkosok lennének. hát ez van. make love,not war. És dúró dóra valóban aranyos. pártállástól függetlenül :) mint ahogy mondjuk lendvai a legtüzesebb fan club szerint is egy boszorkányarcú csúnyaság. Így jártak :)

ÁkiBáki (törölt) 2010.04.12. 18:44:50

Kérdés mi lesz a Jobbikal, ha valóban el kell kezdeni politizálni, mert a zsidózással, cigányozással elértek 17 %-ot, de ezután valami komolyabbat is fel kell tudni mutatni túl azon, hogy a választási kampányban megint azzal ért el egy párt eredményeket, hogy bűnbakot keresve mutogattak valakikre.
Úgy látszik erről nem tudunk leszokni, pedig a XX. század történelme már bebizonyította, hogy ez nem működik.
Mert annak a szimpatikus, kulturált, intelligens úriembernek a stílusa, aki szerepel a felvételen, nem fogja magát megállni a magyar parlamentben.
Jobb lesz ezt idejekorán tudomásul venni.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.12. 18:45:05

@yarisugi:

Ne haragudj, sehol nincs olyan szabály, törvény, nemtudom micsoda, hogy egy megválasztott pártot ne lehetne akárminek elmondani. Neki ez a véleménye és kész.

yarisugi 2010.04.12. 18:45:37

@A Nép - Te vagy!:
Ja hát azt mindenki jól megnézte, aki ma belépett az indexre :) de mit kell rajta észrevenni?

A három 6-oson kéne riadozni idióta módon hogy jön a Sátán? De hát a Patás nem is a Vona hanem a Zorbán. És ez 16,66%, kurva erőltetett így. Még ha 6,66%-ot értek VONA el :))

És ez csak az első forduló, lehet változik még.

Inkább azt vedd észre hogy mekkorákat hazudnak a grafikonok diagramok. Ha az index tetején a sávok méretarányosak lennének, az MDF csíkja feleekkora lenne. Na nem mintha számítana a hatalmas zöld zakó esetében :)))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 18:46:22

@yarisugi:

Semmi szükségem rá. A jobbik egy náci párt, függetlenül attól, hogy a demokratikus kereteket kihasználva, de azokat be nem tartva bezsidózta, becigányozta magát a Parlamentbe. Akik ehhez a párthoz tartoznak, vagy vele bármilyen közösséget vállalnak, magukat bélyegzik meg.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.12. 18:47:40

@El Topo (Sgt. Elias):

Az voltál, csak rá szerettem volna világítani, hogy az „és” lehetősége is fönnáll. A skála széles.

Senkifia 2010.04.12. 18:47:51

Dúró Dóra pártállástól függelenül aranyos.És véleménytől függetlenül is. Mert ha vélemény szerint lenne szép egy nő,vagy csúnya,akkor lendvai szépségkirálynő,vagy ideál kéne legyen Magyarországon. De ugye nem az? :)

yarisugi 2010.04.12. 18:48:55

@A Nép - Te vagy!:
Nem a pártot mondta el ha nem kijelentette MINDEN emberről ismeretlenül hogy gazember vagy hülye aki nem bélyegzi meg furt a Jobbikot.

Majd mindennap sietek a méltóságos Parteigenosse Stg Éliás kedvére tenni és jobbik bélyegzéssel kezdjük a napot az egész családdal.

Utolsó köpni való fasiszta tahó az aki ilyen dumákat megereszt. Csak azért nem küdtem el a redves tetves anyjába mert valsz még nem józanodott ki.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 18:50:44

@Senkifia:

Dúró Dóra egy közepes bölcsészpina. Olyan a nők között, mint a gasztronómia világában a Liedl-ben vásárolt fagyasztott pizza. Nem kell éppen kidobni és nem okoz májrákot, de azért nem is idézem föl a zamatát hosszú, téli estéken majd öregkoromban.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.04.12. 18:50:51

@Várkonyi: Magának szerintem, igencsak tanulni kéne még. Ne vegye rosszindulatnak ezen javaslatomat, kérem. Üdv. Misi

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.12. 18:51:09

@yarisugi:

Jó, jó, nem akarok én semmit sem a falra festeni csak érdekes.

Azokat az arányokat mindjárt megnézem, kösz.

Bloodscalp 2010.04.12. 18:51:49

@A Hannibal Lektűr-attitűd: de micsoda szó hogy vona nekik adta az első interjút:P...fejlödnek a skacok:)

yarisugi 2010.04.12. 18:52:40

@El Topo (Sgt. Elias):
Ne mosakodj bammeg.
Te MINDENKIT, aki NEM bélyegzi meg a Jobbikot, leminősítettél.

Ezzel megtagadot a szabad vélemény alkotás és nyilvánítás jogát, előírnád azt hogy ki mit tegyen vagy ne tegyen.

Blogkommentben ez ocsmánység és tahóság. Ha élőben csinálnád, kényszerítés bűncselekménye lenne.

Kicsit gondolkozz el a nagy habzás közepette. Jelzem ismét, én nem szimpatizálok se a jobbikkal, se a balabbikkal se semmivel de legkevésbé a szabadságot letiporni akaroókat komálom és a te megjegyzésed az ilyenekre jellemző.

Még pár ilyen beszólás és semmivel se leszel jobb mint a videón fröcsögő antiszemita suttó.

BLovi 2010.04.12. 18:53:11

"...mert a zsidózással, cigányozással elértek 17 %-ot, de ezután valami komolyabbat is fel kell tudni mutatni..."

Hozzáteszem: Mondod ezt te. Az hogy esetleg csak az RTL Klubból tájékozódsz az a te dolgod. Ezt a cigányozós imidzset azért nagyrészt a média is felfújta jócskán. Egyáltalán nem objektíven tájékoztattak a Jobbik mondanivalójáról. De olyan fanatikusoknak, akik kizárólag egyetlen hírcsatornából tájékozódnak, hiába beszél az ember.

Rába-Stock 2010.04.12. 18:54:44

@Közöd??: Hát ezt garantáltan nem fogod látni, de ne csüggedj: rengeteg ilyen jellegű pornó van a neten, pont az olyan aberrált gyökerek részére, mint amilyen te vagy.

BLovi 2010.04.12. 18:55:21

@El Topo (Sgt. Elias):

Ehhez a stílushoz csak gratulálni tudok.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.12. 18:55:41

@yarisugi:

Ja igaz. Akkor is, hadd gondolja. Ő, ezt gondolja. Én inkább szomorú és értetlen vagyok a támogatésouk miatt. Nem jó ez a hazának. Persze szrintem ez a többire is áll, de az más szempontból.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 18:55:57

@yarisugi:

Hol láttál engem mosakodni? Abszolúte tartom és vállalom a vélményemet. A sokaságuk nem legitimálja a jobbik szimpatizánsait, ahogy a döglégy sem lesz szarvasbika attól, hogy nagy tömegben van jelen.

gyz 2010.04.12. 18:55:59

@Várkonyi: nézd, ha valahol Duró, Vona, Pörzse az élvonal, akkor a legkisebb mértékben sem kell ellenségesnek lenni, hogy azt feltételezzük, igencsak híján vannak a szellemi muníciónak.

Ahol a a tudományt Badiny-Jós-félék, Kerecsen-Jézusozó elmebetegek képviselik, ahol a kereszténységet a karácsonyi keresztállítás jelképezi, ahol a gazdaságpolitikát vázoló Vona, torgyáni szinteket sem ér el alulról, ahol idióta bohócseregekre verik a hívek a faszukat, ott mégis miről beszéljünk?

yarisugi 2010.04.12. 18:56:33

@A Nép - Te vagy!:
A diagramok csalására érdemes oda figyelni. Valamelyik napilapban pl olyan diagram jött le ahol egyforma magas volt az LMP és az MDF oszlopa (!) csak a szám volt más felette.

Ugyanilyen trükközés volt asszem az MSZP egyik kampányanyaga is ami az MSZP egyik kormányeredményét kétszer akkora oszlopnak rajzolta mint a korábbi Fidesz kormány idején, és csak alaposabban megnézve derült ki hogy az oszlopok alja nem nulláról indul, hanem valami magas értékről, tehát a 2 hasonló magas oszlop tetejét vágták le és másolták diagramba, 1:2 aránynál lecsapva.

A kördiagramokon még nagyobbakat lehet hazudni. Éberség! :))

UrsaMajor 2010.04.12. 18:57:43

@Rába-Stock:

"Hát ezt garantáltan nem fogod látni"

Ez tuti? Gárdásniki után ez azért véleményes:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 18:58:25

@tvrulestheworld:

Hadd ne kelljen már minden áldott nap az alapoktól elmagyaráznom, hogy mitől mocsok a jobbik! Már én unom a saját billentyűzetem hangját!

jan 2010.04.12. 18:58:30

Abban azért egyezzünk meg, hogy Dúró Dóra jobb nő, mint amilyen pasi Novák Előd.

yarisugi 2010.04.12. 18:59:42

@El Topo (Sgt. Elias):
Fenntartod azt a véleményedet, hogy
idézlek:

"Aki a jobbikot ... megbélyegezni elmulasztja, az szerencsétlen hülye, vagy mocskos gazember. "

Én elmulasztottam ma is. A nagyfater is. Akkor mi most családilag mocskos gazemberek lennénk?

Ha azt mondod igen, akkor sajnos te egy hányadék fasiszta vagy akit leghelyesebb lenne egy szívlapáttal jól pofán vágni, utána megbaszni az anyja hátán és belerúgni az emésztőgödörbe.
Remélem tetszik a véleményem :)))

yarisugi 2010.04.12. 19:01:14

@El Topo (Sgt. Elias):
Hallom troll vagy.
Fröcsögj akkor még egy kicsit, trollocska :))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 19:02:14

Na jó, hát úgy jó csaj a Dúró Dóra, ha a politikusok átlagát vesszük. Mondjuk Lendvai Ildikó, Szili Katalin, vagy Maggie Thatcher-höz képest kimondottan jól néz ki, de hát ez a viszonylagos fiatalságából adódik. El fog múlni.
Ha kimegyek a strandra, és eldobok egy kavicsot aakármerre, legalább három jobb nőt találok el.

Senkifia 2010.04.12. 19:02:56

@El Topo (Sgt. Elias): na látod, tudsz te jobbat is :) a lényeg: nem azért közepes bölcsészpina, vagy aranyos, vagy szépségkirálynő,mert jobbik ,vagy nem jobbik :) Demcsák Zsuzsa sem csúnya, sőt. Közben meg buta,mint a föld, és félagyú szoci. De a lényeg: hogy vagy azt nézed,hogy szép, vagy azt hogy okos,vagy mindkettőt,vagy egyiket se. Itt annyi hangzott el,hogy Dúró Dóra aranyos. Erre mindenki kiborult,hogy nem is, merhogy nácifasiszták,meg mittomén...Ok, így gondolod,vagy tényleg... de fizikálisan attól még aranyos :) Még akkor is ha neked csak közepes. Én se őt fogom idézgetni öregkoromban. De attól még aranyos :)

UrsaMajor 2010.04.12. 19:03:09

@yarisugi:

"leghelyesebb lenne egy szívlapáttal jól pofán vágni, utána megbaszni az anyja hátán "

Buzi-e vagy?

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2010.04.12. 19:03:20

Lehet azon szájkaratézni, hogy ki aranyos vagy ki nem - hiszen ez egy teljesen szubjektív dolog - de azon érdemes lesz elgondolkodni, hogy aki ezentúl lenácizza vagy lefasisztázza a Jobbikot, vagy csak simán ki akar a szélsőségeseknek osztani két pofont, az 1 millió magyar állampolgárra mondja mindezt!

Egy 1 millió szavazóval rendelkező pártot ne akarjatok már ilyen gagyi módszerrel lejáratni.

Ez a mandiner blog is csak ilyen ócska bejegyzésekkel tud kikerülni a bloghu címoldalra...

ÁkiBáki (törölt) 2010.04.12. 19:04:15

@BLovi: Ez pl. nem az RTL-Klub, ami nekem nem hírcsatorna, de hát mindenki magából indul ki.
Minden esetre ez elég sok helyen átjött, ha már erről beszélünk.
Többek között ezen kis szösszenetet sem más pártoknál rögzítették.
De biztosan ez sem elég objektív, csak az én fanatizmusom teszi azzá.
Hát persze.

Senkifia 2010.04.12. 19:04:16

@El Topo (Sgt. Elias): ...és mindháromnak el fog múlni :) az a mi most van, mint szépség, biztosan... szóval ezek fölösleges körök :)

Az igazi Vaszilíj Zajcev 2010.04.12. 19:04:21

Azért egy nagyon megraknám a Dórát

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 19:04:24

@yarisugi:

Tetszik. Legalább magadat adod.
A megbélyegzést természetesen nem úgy értem, hogy egy lakatlan szigeten felébredő hajótörött első dolga kell hogy legyen minden áldott nap a jobbik megbélyegzése, hanem amikor alkalom adódik rá. Persze nem várom el, hogy a te képességeiddel felfogd a különbséget.

kisRita 2010.04.12. 19:04:50

én nagyon bírom Vonát, jókat szoktam kuncorogni a beszédein, szerintem vicces volt az ország kétharmada jobbikos mondat is: )
attól, hogy még valaki rájuk szavazott, nem feltétlenül zsidógyülölő náci/fasiszta/rasszista, azok, meg akik gondolkodás nélkül rakosgatják össze ezeket a jelzőket elmehetnének és megkereshetnék az agyukat.: )

yarisugi 2010.04.12. 19:05:32

@UrsaMajor:
Egy szóval se írtam hogy én személyesen baszom meg az anyja hátán :) csak azt írtam hogy az ilyen fasiszta tetveknek ez tenne jót. Mondjuk egy 150 kilós fekára bíznám a feladatot.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.04.12. 19:06:21

@El Topo (Sgt. Elias): Üdvözlégy köztünk. (sötétség délben)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 19:07:57

@yarisugi:

Hol hallod, fogyi? Van valami trolljelző hálózatod?

yarisugi 2010.04.12. 19:08:14

@El Topo (Sgt. Elias):
Na, az ilyen utólagos finomítgatásokat nevezik mosakodásnak, trollocska :)) erről beszéltem.

A forgatókönyv ismert:
előbb jön az izmozás, aztán a pityergős besértődés és a szellemi felsőbbrendűség hangoztatása hogy ezt a másik úgyse éri fel észzel.

Legalébb egyszer lenne másképp de ezek a lábszagú trollok mindig egyformán nyomják :))

Még kicsit puffogsz, fröcsögsz aztán visszamész a szaros blogodba.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 19:09:25

@yarisugi:

Ha lenne raktáron 150 kilós fekád. De nincs. Eredj, randid van az arctonikkal, te, te zseni!:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 19:12:03

@yarisugi:

Nem, pubi, én most a közértbe megyek le tejért, mert bezár és akkor reggel ihatom a kávét tejporral, azt meg nem szeretem.
Te meg erőlködj még egy kicsit és próbáld bebizonyítani, hogy a jobbik nem náci párt! Csak nehogy befossál, mint Vona, aki kétharmadot akart volna szakítani!:)

yarisugi 2010.04.12. 19:12:57

@El Topo (Sgt. Elias):
Így van. A blog.hu belső admin felületén ven egy ilyen funkció, a trollnak minősített büdösökről. Itt az IP címed és az összes adatod is. Lehet beszarni :)

lekvároscsirke 2010.04.12. 19:13:40

Miért náci, fasiszta a jobbik?
Mert kimondja, hogy igenis létezik etnikai bűnözés? Akkor miért nem hőbörgött senki amikor pl. ukrán bűnözőkről beszéltek? Talán mert ukránok voltak? Akkor sem azt mondták, hogy minden ukrán sittet érdemel. A másik, hogy nincs föld eladás, még ha az EU nem nézi jó szemmel, akkor sem. Erre Viktor mit mondott az uccsó héten? Nincs földeladás, még ha az EU esetleg megorrolna, akkor sem! Nincs ezzel semmi baj, ez így korrekt, de nem hinném, hogy ez a fasisztákra illene. Tovább azt mondta Vona, hogy a multiknak adózni kell! Szerintem ez rendben is lenne. Tiltakoztak, hogy egy idegen állam vezetője azzal kérkedett, hogy felvásárolták Magyarországot. Kiváncsi vagyok, ha pl. Meciar mondja akkor milyen a visszhangja. Megakarta adóztatni a bankokat. Húúú! Felháborodás! Olvasom, a németeknél több milliárd euró bevétel ebből! Tudtátok, hogy a németeknél 9 éve nincs gázáremelés!
Lehetne sorolni, de még mindig aktuális az első kérdés!

yarisugi 2010.04.12. 19:17:35

@El Topo (Sgt. Elias):
Basszad már meg, troll. Én nem bizonyítok semmit, mert a jobbikot pont leszarom ugyanúgy mint a többit.

Én arról beszéltem hogy te, fasiszta tetűként előírnád másoknak hogy mit tegyenek és mit hogyan minősítsenek.

Ezért szaros fasisztának minősítelek. Akkor is ezt kapnád ha azt írtad volna hogy az MSZP-t vagy bármelyik másik pártot aki nem ítéli el NEKED tetsző mértékben, az gazember.

Ne akard most az értetlenkedőt játszani és ficánkolni, troll. Nem fog menni.

Ha okos lennél és nem egy szarfejű fasiszta troll akkor villámgyorsan elnézést kérnék mindazoktól az ismeretlenektől, akiket megsértettél.
De hát nem fogsz :))

tetro 2010.04.12. 19:19:00

én tisztán emlékszem, hogy Z. Kárpát még pár éve másnéven a popiparba próbált betörni.
www.youtube.com/watch?v=uMZYo5949gM&feature=related

yarisugi 2010.04.12. 19:19:14

Ja közben elment a troll, pontosan olyan forgatókönyv szerinti stílusban ahogy azt megírtam fentebb.

Mindig így megy ez :) Helyes. Egy tetűvel kevesebb pazarolja a sávszélességet :))

UrsaMajor 2010.04.12. 19:20:11

@lekvároscsirke:

"Tudtátok, hogy a németeknél 9 éve nincs gázáremelés!"

És a gólya hozza a kisbabát!

www.steckdose.de/gasvergleich_gaspreise.html

Google 2010.04.12. 19:26:54

@yarisugi:

Azért annyira ne legyen büszke magára.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 19:27:58

@yarisugi:

Na, most jól beszartam, még a végén mejelensz itt nekem, aztán megijedek, amikor ajtót nyitok, és akkor kurva nagy botrány lesz.

tom64 2010.04.12. 19:28:11

Az lesz a ciki,ha egy idő után - esetleg -a Jobbik számára kínossá válik a "gárda" láthatóan nagymértékű taplósága.Hogyan közlik velük,hogy "kösz szépen,ennyi elég volt!"?

==T== 2010.04.12. 19:28:38

@gyz: Szíjjártó-Kubatov-Hegedűs...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 19:29:53

@yarisugi:

Az baszna még be, ha én elnézést kérnék a jobbik tisztes szavazóitól! Addig álljál féllábon, helóta geci!:D

yarisugi 2010.04.12. 19:31:12

@lekvároscsirke:

A világ nem ilyen egyszerű sajnos.
A jobbik által felvetett problémákkal a többi párt is tisztában van, csak féltik a szavazóbázist és ami még fontosabb, félnek az EU haragjától.

A nemzetközi porondon ugyanolyan könnyű megbélyegezni egy országot mint idehaza pártokat vagy személyeket (ez a megbélyegzősdi tipikus fasiszta stílus amit ez az Elias troll is úgy szeret).

Csak ha egy országot bélyegeznek nácinak vagy antiszemitának, az már nagyobb tét. Az országunk sokféle okból nem teheti meg hogy fütyüljön az EU és a külvilág véleményére. Nagyon rondán kibaszhatnak velünk.

A nagy pártok ezt is tudják és éppen ezért óvatosan taktikáznak. Próbálják úgy alakítani a belügyeket hogy abba ne nagyon lehessen belekötni kívülről.

Ez a taktikázás a radikálisok szemében pöcsölésnek vagy semmittevésnek tűnik (részben az is) de az a vehemencia amivel a jobbik ezt megközelíti, nem szerencsés. A bűnözési részt rendészetileg rövid távon meg lehet oldani, de hosszabb távon szociológiailag kell mert újratermelődik. Ráadásul a direkt intézkedések pl a szlovák, finn, olasz, amerikai minták átvételével sajnos támadási felületet kínálna. Függetlenül az intézkedések okától, hasznától és eredményétől, értelmezhetné úgy a nemzetközi közösség hogy abból a végén valami neonáci ország képe rajzolódjon ki. Ez sok országnak állna érdekében (és nem, nem Izraelében elsősorban).

Ezért profi külpolitikára, és az intézkedéseket, terveket hosszú távon és széles spektrumban összehangoló, következményeket és válaszokat előre kidolgozó korményzásra van szükség. A Jobbiknál ehhez az eddigiek alapján hiányzik a türelem, a szakértelem és főként a nemzetközi kapcsolatok és a tapasztalat.

Ezért nem lehet ezt csak úgy megoldani hogy a csendőrség kimegy és végig kardlapozza a cigánysort. Sokkal összetettebb a dolog, sokkal beágyazottabb más témákba.

yarisugi 2010.04.12. 19:32:45

@El Topo (Sgt. Elias):
Ennyire futotta, troll? :))
És ha nem engedelmeskedek hanem inkább teleszarom anyád száját?

Mondtam már hogy az IP címed alapján akár gépet is le lehet kapcsolni?

gyz 2010.04.12. 19:34:31

@==T==:

1. ha felsorolsz három hülyét máshonnan, az még nem teszi okosabbá a jobbikosokat

2. ez lenne a fidesz élvonala?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 19:36:06

@yarisugi:

Gyere, nyuszi, várlak szeretettel! Anyám itt lakik a szomszédban, felcsöngetsz hozzám és együtt átmegyünk!:D Rajongok a vidám programokért.

lekvároscsirke 2010.04.12. 19:37:59

Nemzetközi tekintély! Haider féle politikai pártnak van és lesz jövője Ausztriában! A csendőrséggel kapcsolatban nem új keletű a kezdeményezés, visszatérve Ausztriába ott is voltak (közelmúltban szüntették meg, de szó van a visszaállításról) csendőrök, Gendemarie volt a nevük. Ők voltak az úgynevezett falusi rendőrök a városiak meg simán policie. Világosan elkülönített feladatokkal, felszereléssel stb.
Abban igazad van, hogy nincs tapasztalat, de emlékszem amikor az akkori radikálisnak kikiáltott OV és társai megjelentek a parlamentben pulóverben és rövid ujjú pólóban! Nos az is sokakban kiverte a biztosítékot.
Tehát a véleményem, hogy majd a tetteik alapján kell megítélni, nem előre.

partyface1973 · http://blog.puruttya.hu/ 2010.04.12. 19:38:48

Nem tudom miért gerjedtek DD-re, egy remegő lábú, ízléstelenül öltöztetett parasztlány, akit frissen szalajtottak a gémeskút mellől. Halmozottan bölcsész fejjel.

Kb. annyira vonzó, mint a második világháború.

Persze ezzel nincs baj, de bemész bármelyik egyetemre, több száz ilyenből válogathatsz. Minek itt gerjedni..?

yarisugi 2010.04.12. 19:41:38

@El Topo (Sgt. Elias):
Kérdésekre nem válaszolsz, mellébeszélsz, próbálsz szánalmasan fölényeskedni :) most asszed kemény vagy, nethuszár?

Anyád házhoz jár szart nyelni csak neked nem mondta. Nem kell nekem odafáradni a büdös troll ólakhoz. Ide füttyentem lábhoz, száját tátja, megtöltöm. Ahogy kell :))

Ó ti trollok. Olyan kiszámíthatóak vagytok :))

yarisugi 2010.04.12. 19:42:36

@partyface1973:
Hát kire gerjedjenek szegény mandineresek? Morvaira? :)) asszem akkor már inkább DD-t vállalnád be te is :))

tlog 2010.04.12. 19:42:52

Hogy D.D. mennyire aranyos és jó nő, attól is függ, h milyen nő mögül/mellől nézed. :-)
A fülén kívül az O-lába és aranyos térdkalácsa is lebilincselő látvány.

Google 2010.04.12. 19:44:08

@lekvároscsirke:

Ahogyan az LMP-t is, nem?
A tettei alapján.
(Kár, hogy a Jobbinak már vannak "tettei".)

gauche caviar 2010.04.12. 19:44:22

Organizatórikus??????
Azmijafasz?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 19:44:48

@yarisugi:

Mást is tudsz mondeni, vagy csak trollozol, mint egy idegbajos rendőrkutya? Mielőtt még belelovalod magad az anyámmal való viszonyodba, töröld meg a szád, mert a mama azért igényesebb annál, hogysem ilyen nyálas törpékkel szóba elegyedjék.:)

bryan 2010.04.12. 19:45:32

@yarisugi: @El Topo (Sgt. Elias):
Ez kezd egyre gázabbá válni, eleinte még volt valami tétje, de mostanra legfeljebb egy streamelt pisztolypárbaj tudna valami értelmet adni ennek a "vitának".

yarisugi 2010.04.12. 19:46:00

@lekvároscsirke:
Ebben teljesen igazad van. Mindenkit a tettei alapján kell megítélni. Az előre rettegés meg hisztizés értelmetlen.

De ha valalmelyik párt tényleg sunyiságokat csinál akkor ki kell pofozni a közéletből, demokratikus eszközökkel persze. Akkor is ha vörös, akkor is ha narancs, és akkor is ha lepedőnyi Nagy-Magyarország zászló mögé akar elbújni.

yarisugi 2010.04.12. 19:46:41

@El Topo (Sgt. Elias):
Olvasgassál figyelmesen, troll.

arlequin 2010.04.12. 19:47:46

@El Topo (Sgt. Elias): szevasz topo. szép estét! állok féllábon. de mi van ha nem rájuk szavaztam, akkor mit tegyek?

yarisugi 2010.04.12. 19:48:06

@bryan:
Ez nem vita :) egy büdös troll odaszart a kommentek közé, belevertem az orrát aztán most sopánkodik. Ahogy a trollok szokták :)

Google 2010.04.12. 19:49:17

D.Dóra a jővő Maczó Ágnese.
Ha még valakinek mond valamit ez a név.

yarisugi 2010.04.12. 19:49:57

@partyface1973:
"Kell"-ről senki se beszélt. Csak ha már :) De inkább a posztolót kérdezd, ő tudja milyen húrokat pendített meg a lelkében DD haja, füle és szoknyája :))

partyface1973 · http://blog.puruttya.hu/ 2010.04.12. 19:51:37

@yarisugi: jah, hogy a klasszikust idézzem: "szerelmes vagyok. vagy... csak sz*rnom kell?"

yarisugi 2010.04.12. 19:52:32

@Google:
Tízpontos! :))
Tényleg korunk leendő Matyó Ágnese:
szentkoronaradio.com/files/imagecache/lead_pic/Duro_Dora-arc.jpg

De hátra fogott hajjal van benne valami Tyimosenkó asszonyból is, nem? Ha szőkére festené és kalácsba fonná, valsz összejönne az az image is.

tlog 2010.04.12. 19:53:03

Láttam a tévében vonulni a Jobbat (Jobbik? ez magyarul van?) Látványos, ahogy a csendőrök/gárdisták vezették a sort.
Valaki írta és tökéletesen igaza van: teljesen hajaz a látvány az Ifjú Gárda/Munkásőrség dicsőséges vonulásaira.
Gerjedjünk a boci térdű ártatlanságra? :-)

yarisugi 2010.04.12. 19:56:49

@tlog:
Szerencsére a Pincérgárda legfeljebb brifkóval lehet felfegyverkezve. A Munkásőrségnél azért rendesen ott figyeltek a gépkarabélyok, gumibotok.

Telepi János · http://www.panel.blog.hu 2010.04.12. 20:07:15

Én a Dani imidzshez csak annyit szeretnék hozzátenni, hogy itt a lakótelepen a plakátokon még Zsiga-Kárpát Dánieként szerepel. Aztán egy jobbikos kiadvány óta már csak Z. Kárpát. Vajon azért ez a váltás, mert szóltak neki, hogy egy cigányellenes pártban nem frankó egy Horváth Pista nótákat idéző névvel nyomulni? És vajon későn? És vajon tényleg ezért hagyta el? Kínzó kérdések, bár azért annyira nem...

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.04.12. 20:15:31

Szerintetek is van abban valami SÁTÁNI, hogy a Jobbik éppen

16,66 %-kal nyert?!

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.04.12. 20:21:36

@teknős: a jobbikos politikusok voltak cukik, a közönség nem.

baliquez 2010.04.12. 20:25:44

Mindig megmosolyogtat amikor El Topo, a vérben született terrorállamocska nagy barátja és az azt valódi hazájuknak vallók védelmezője bőszen nácizik és fasisztázik. Körülbelül olyan mintha felköpne és büszkén aláállna, melldöngetve. Perverz.

flippant 2010.04.12. 20:25:45

Irigykedtek, hogy a DJben csak kövér, csúnya és pattanásos arcú csajokat tudtok összekaparni, mi? : D

Google 2010.04.12. 20:27:30

@lelkylola:

Legyünk öszinték: azok sem.

DanZi 2010.04.12. 20:38:22

ez a dúró dóra ez egy gomba. vannak ilyen nők, az a butaarcú tipikus eset. Már csak egy rosszabb, amikor látsz egy ilyet krémest zabálni, az még gusztustalan is

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.12. 20:38:40

@maholnap:

A kabbalisztika zsidó elfoglaltság.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.12. 20:39:42

@DanZi:

Idióta. Sikerült feltápászkodnod az kórtermi ágyból és mindjárt nekiestél a netnek? Remélem az ápolónőt nem szúrtad le. beteg.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 20:41:50

@Kara kán:

Mi van, kisgyerek, szíven ütött, hogy leközepeseztem a nagy Nőt, akir éjszakánként racsnizol? Vagy egyenesen Emőkéhez van szerencsénk?

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.12. 20:41:52

@partyface1973:
Helóka! A fű még nem ment ki belőled, túl korai ez még neked. El Topót kúrod?

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.12. 20:43:06

@El Topo (Sgt. Elias):
Picinyem, nem El Topo vagy te, hanem El Bottomó. :-D
Vigyázz, mert én vazelint nem használok!
:-D

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2010.04.12. 20:43:34

A poszt címe: a_jobbik_baja

A szervernek jobb az ízlése, mint lelkylolának:)))))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 20:49:18

@Kara kán:

Ahhoz neked sok spenótot kéne enned.

tlog 2010.04.12. 20:53:50

hoppa
erre gerjednek a Jobbak
grat!

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.12. 20:54:01

@El Topo (Sgt. Elias):
Akkor eszem, bucikám.
Spenótot és szalonnát.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 20:56:40

@Kara kán:

Az a baj, hogy gecire unlak. Te még türhőbb vagy, mint yarisugi. Vissza is baszlak a polcra, gyík játék!

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.12. 20:56:45

@lelkylola:

Ő a folt (a lyuk), én vagyok a zsákja. :-D

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.12. 20:58:30

@El Topo (Sgt. Elias):

Én nem unlak.
Nekem az avatarod kifejezetten tetszik, oh yeahhh. Olyan militarys a stílusod, ez bejön, pláne ha bottom, mint te. C'm on, honey!

Rombola · http://rombola.blog.hu 2010.04.12. 21:00:51

Ez a Grespik egyszerre rémísztő és nevetséges.
"...ciki, bár ez nem jogi szakszó..."
Jesssszusom!!!

tlog 2010.04.12. 21:02:46

Vona G. már szart se ér?
Őt miért nem akarjátok megdugni JOBB fiúk?

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.12. 21:08:42

@tlog:
Én nem vagyok jobbikos, engem csak az igazság érdekel.
De ha jóképű vagy, akkor téged is megduglak. Akár büntetésből is.
Egyéb óhaj, sóhaj?

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.12. 21:09:53

(Minden nap címlapra rakják ezek a buzi zindexesek a Mandinert. Most megkapták a kommenteket is hozzá :-D )

tlog 2010.04.12. 21:16:03

Haider is buzi volt, jó reklámot adtok a fajtestvéreitenek...

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.12. 21:18:48

Miért nem ezzel foglalkoztok?
profitline.hu/hircentrum/hir/167243/LMP----fegyelmi-eljaras-Faith-Balazs-ellen

Meg a többi zűrrel. Jah, hogy titeket a Jobbik bája érdekel...

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.12. 21:20:58

Lesznek itt még cirkuszok...

Amikor a maszop, a szadesz, és a madöf emebrei rájönnek, hogy kevesebb, vagy nincs pénz, akkor lesz ott marakodás, kiszivárogtatások, leszámolások, lejáratások, egyszóval marakodás a koncon.
Már előre vihogok, és dörzsölöm a kezeimet. :-))))

hiba 2010.04.12. 21:21:34

Ez is milyen cuki már. A pengeszájú zsidófaló és az egyszerű falusi lányka románca. Vajon ezt lagzibombázó TSZ elnök lánya, öltözködési stílust a jobbik saját stylistja találta ki?

hiba 2010.04.12. 21:24:03

ja itt a link is:

hah a nagyszerű tabutv-t nem lehet linkelni a mandineren, pedig ott a cuki riport:
/video/jobbikos_romanc_duro_dora_es_novak_elod_egy_par_1031/

Gazz 2010.04.12. 21:24:52

Csak nekem tűnik fel, hogy a Grespik Basedow kóros?

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.12. 21:26:47

@hiba:
Ne szexszel foglalkozz, te kis perverz, hanem azzal, hogy mennyit lop még ez a garnitúra, amíg el nem pucol?
Amilyen tutyimutyik ezek a fityuszosok, szerintem még az új kormány megalakulása után sincs biztonságban az államkassza. A szemüket is ellopják. Nem beszélve a pártközeli cégekről.

New Millenium 2010.04.12. 21:29:19

olyan mint egy focimeccs, az iq ott is ennyi. de tulajdonképpen ez örökérvényű, hogy a tudatlan embereket nagyon könnyű megsólítani...

szilvacska 2010.04.12. 21:31:59

Egyik index.hu videóban mutatták ezt a csajt, és olyan visszeres a lába... Nem tudom miért mutogatja...

AutosVilli 2010.04.12. 21:36:01

@Imre Laci: Te? nem lehet ma magyarországon 1 mill szélsősőéges???
És akkor mi van ha egymillióról mondják?
Ja vagy nem merünk azok lenni akik?
Vagyok aki vagyok!! nem???
, direkt nem náciztam.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.12. 21:37:51

@AutosVilli:
Melyik nagyobb szélsőség: zsidózni vagy cigányozni egyet, vagy milliárdokat lopni, tönkretenni egy országot egyrészt (fent), és lopni, rabolni, gyilkolni másrészt (lent)?

AutosVilli 2010.04.12. 21:46:49

@Kara kán: Félre értessz.
Felőlem zsidózhatsz,cigányozhatsz,nácizhatsz,mert van alapja általában,csak ne legyünk már álszentek.Mindenki csalja az adóját,közbe panaszkodik hogy lopnak,miért? az nem lopás?,és most csak kiragadtam egy példát,az sok közül.Álszent,balfasz országban élünk,ahol az emberek nem vállalják fel magukat.A hazugok népe vagyunk.

Cukimanó 2010.04.12. 22:00:20

Csaló LMP-sel itt nem foglakoznak.
Ha jobbikos lenne már,címlapon lenne!
F.B félmilliós csalását a kurucinfo hozta
nyilvánosságra!Kell az ilyen hiánypótló
portál.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.12. 22:01:42

@AutosVilli:
No, látod, ebben egyetértünk. Valóban Abszurdisztán ez, mert itt, ha élni akarsz (nem, nem luxusról beszélek, egyszerűen élni, egyik napról a másikra, fizetni a rezsit) itt vissza kell lopnod a saját pénzed. DE NEHOGYMÁR ISTEN CSAPÁSÁNAK ÁLLÍTSUK EZT BE, ENNEK MEGVANNAK A SZEMÉLYI FELELŐSEI! és ezen fog bukni a fidesz, ti. hogy felelősségre tudja-e őket vonni.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.12. 22:04:17

Levették a blogot a címlapról. Ha-ha :-D

Ezt kell csinálni: minden libsi címlapos blogon el kell kezdeni anyázni.

catshannon 2010.04.12. 22:11:29

Dóra jól néz ki ezeken a képeken.
"Kellemes stílust talált ki magának: rózsaszín ing, fekete szoknya, búgó hang, kilóg a füle a hajából és állandóan mosolyog." - kíváncsi vagyok, mikor rúgják ki a pártból érte <gonosz szmájli>

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.04.12. 22:22:59

Hát nekem a Jobbik egyáltalán nem bájos meg nem jópofa. A leginkább az nem tetszik, hogy a magyar radikalizmusra rátolták ezt a kopasz, egyenruhás-bakancsos szélsőjobboldaliságot.

bz249 2010.04.12. 22:46:30

@Elpet: ejnye nu... az eredeti magyar radikalizmus az Jászi Oszkár. :S

Amúgy a Jobbik elkúrta. Megverhették volna az MSzP-t, de Vona Gábor inkább akart egy rohadt nagyot zsidózni. Az ő döntése volt, de a következményeit is viselnie kell. Az pedig: game over.

Lovastengerész 2010.04.12. 22:51:15

hát igen, tényleg aranyosak...:)
és vegyük észre nagy szivességet tesznek a fidesznek. Kifogják a szelet azok vitorlájából akik ellenálhatatlan kényszert éreznek arra, hogy kigyót békát, fasisztát, fajgyülölőt kiabáljanak egy jól láthatóan közép felé irányuló, viszonylag demokratikus pártra.
aztán idővel majd kiadják magukat a dolgot, a természet rendje az hogy a jobbik koporsójába is elkezdje valaki verni a szögeket...csak hogy klasszikuokat idézzek :P

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.04.12. 22:55:27

@bz249:

Nem, nem!

Jászi polgári radikális volt. A klasszikus nemzeti radikális Bajcsy-Zsilinszky Endre és Féja Géza féle vonal:-)

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.04.12. 22:59:09

@bbjnick:

A klasszikus nemzeti radikális Bajcsy-Zsilinszky Endre és Féja Géza féle vonal:-)=A klasszikus nemzeti radikalizmus a Bajcsy-Zsilinszky Endre- és Féja Géza-féle vonal:-)

Bell & Sebastian 2010.04.12. 22:59:51

@Elpet:

Há' ja. Van az úgy, hogy a büdös kölök visszapofádzik! Nem kéne telhetetlennek lenni, ha egyszer mindenki megkapta azt, amire a legjobban vágyott.

@bz249:

Hány év alatt, és hány taktikai hiba után jutott OV ide? És ez még csak a lehetőség! A Fideszes második és harmadik vonalon is sok múlik ám!

Itt is van pár terminátora! Pszichológiai alkalmassági vizsga nélkül kézbe vehetik a hatalom fegyverét.
Biztos jó lesz? Nekik - maximum.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.04.12. 23:00:21

@bz249:

Hát én sem pont Jászira gondoltam. :))

Alkalomadtán egy topikban megtárgyalhatjuk majd a nemzeti radikalizmus időszerű kérdéseit.

Bell & Sebastian 2010.04.12. 23:02:52

@bbjnick:

Há' mer bekkelted a tippmixet, és furdalásiból csak a lányokat merted stírölni, nagy apolitikusan. :)

Látom, csak idáig. Isten hozott!

bz249 2010.04.12. 23:09:41

@Bell & Sebastian: egyszer volt ilyen gyenge a baloldal. Ez az alkalom már nem fog visszajönni, most lehetett volna második erővé válni. Ez a választás olyan volt, mint 1998, amikor eldőlt, hogy a Fidesz legyőzte az FKGP-t a jobboldal főereje címéért vívott belháborúban. A Jobbiknak nem sikerült legyőznie az MSzP-t, Pesten megalázóan kikaptak és Komárom-Esztergomot és Baranyát sem tudták meghódítani. Beszorultak a regionális párt szerepébe. Ebből nincs kiút (egyébként kifejezetten tetszett volna a Jobbik, mint a baloldal vezető ereje).

@bbjnick: Bajcsy-Zsilinszky Endre is érdekes arc volt :)

@Elpet: ó a jelenlegi világrend kedvezményezettjeként és (polgári) konzervatívként szerintem elsősorban nem nekem kell kinyilatkoznom a nemzeti radikalizmusról :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.04.12. 23:12:46

@Bell & Sebastian:

@szamárfüles nick már nagyon rég rá van indulva Dóra asszonyra. Volt már ebből köztünk "purparlé". Nem tudtam megállni, hogy ne emlékeztessem rá, hogy egy férjes asszonyról van szó:-)

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.04.12. 23:25:05

@bz249:

"Bajcsy-Zsilinszky Endre is érdekes arc volt" --- írod.

Azok az idők nagyon érdekes idők voltak. Mi már el sem tudjuk képzelni, milyen társadalmi és szellemi mozgások jellemezték azt a neobarokk horthyfasizmust.

Németh László írja a Nemzeti Radikális Pártról 1934-ben: "Egyetlen párt van, amelybe néha belenyilall a magyar írói hagyomány, s ha eltorzítva is, a Zrínyitől Adyig, Szabó Dezsőig előreadott hun-posta szavát véli hallani az ember..."

B. Zs. E. valóban különleges személyiség volt:-) De azon kevesek egyike, aki revolverrel válaszolt az őt elfogni készülő Gestaponak.

ü
bbjnick

bz249 2010.04.12. 23:28:12

@bbjnick: szerintem Bajcsy-Zsilinszky Endrét, ha kortársunk lett volna, akkor tavaly lelövik Bolíviában.

Bell & Sebastian 2010.04.12. 23:28:24

@bbjnick:

Titok: Szamárfült még nem sikerült identifikálnom, mert csak rövid bejegyzései vannak. De tetszik. :)

@bz249:

Németország már majdnem Amerika, onnan meg minden fordítva látszik. A német nép csak a Balti tenger felett 2.000 méterrel maradt meg egészségesnek, azaz pár őshonos kőszáli kecske! :)

bz249 2010.04.12. 23:37:15

@Bell & Sebastian: német nép nincs és sose volt... ahogy egyébként francia, olasz vagy orosz se.

Lengyel, magyar, dán, skót, finn. Ezek népek és akkor is megmaradtak, ha éppen nem volt országuk. A németet, a franciát vagy az oroszt kitalálták az államhoz.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.04.12. 23:50:40

@bz249:

Jajjj, mit keresett volna B. Zs. E. Bolíviában?!:-D Ellenben, ha a Jobbik elnökét ma nem Vonának, hanem Bajcsy-Zsilinszkynek hívnák, akkor...

B. ZS: E. nem egy identitáskereső kalandor volt, hanem egy igen művelt, középnemesi osztálya kultúráját és tradícióit mélyen ismerő, értő és nagyon komolyanvevő "nehézember". No, lehet, hogy vele nem merne így packázni a sajtó, mint ezekkel dzsobbikosokkal. Pofánvágna egy-két firkászt és mindjárt meglenne a köteles tisztelet:-D

ü
bbjnick

karloszky 2010.04.13. 00:00:59

@bz249: Bajcsy-Zsilinszky Endre mint RFE ??? Most én tudok keveset róla, vagy maga sokat ? :))

Bell & Sebastian 2010.04.13. 00:01:54

@bz249:

Megnéztem, mit is írnak:

A németek langyik:
www.bild.de/BILD/politik/2010/04/12/parlamentswahl-in-ungarn/nach-wahl-rechtsruck-im-parlament.html

Az osztrák már belemenősebb:
www.handelsblatt.com/politik/international/parlamentswahl-ungarn-rueckt-deutlich-nach-rechts;2559871

"Aufgrund der schwierigen Wirtschaftslage besitzt die neue Regierung bei den öffentlichen Ausgaben nur einen geringen Spielraum. Bislang lässt das vom IWF abgesegnete Sparprogramm in diesem Jahr nur eine Neuverschuldung von 3,8 Prozent des Bruttoinlandsproduktes (BIP) zu. Da die Wirtschaft in diesem Jahr zum zweiten Mal in Folge voraussichtlich nicht wachsen wird, will Orban das Schuldenziel für 2010 mit dem IWF neu verhandeln. Die neue Regierung hofft darauf, dass der Währungsfonds eine Neuverschuldung zwischen fünf und sechs Prozent des BIP gestatten wird. Sicher erscheint ebenfalls, dass die neue Regierung eine stärker national ausgerichtete Wirtschaftspolitik verfolgen wird. „Worte wie das ,nationale Interesse' werden künftig öfter zu hören sein“, glaubt Ágoston Mráz vom Perspective Institute. Erklärtes Ziel sei etwa, dass Ausländer in Ungarn auch künftig nur sehr begrenzt Grundeigentum erwerben können. Nach Ansicht von Beobachtern müssen sich vor allem zwei Wirtschaftszweige auf eine aggressivere Wirtschaftspolitik einstellen – Banken und Versorger. „Beide Branchen verdienen gut und sind stark in ausländischer Hand“, sagt Tamas Moro von der Investmentbank Concorde."

Szerintem a németek nagy ívben leszarnak, nincs ránk szükségük, mi vagyunk a lovászfiú az istállóban, vagy a cseléd a hátsó udvarból.
Az osztrák pragmatikusabb, monarchikus nosztalgiából? Nem hinném.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.04.13. 00:05:39

@Bell & Sebastian:

@szamárfül netes munkássága igen kiterjedt, érdemes olvasgatni:-)

ü
bbjnick

Bell & Sebastian 2010.04.13. 00:24:04

@bbjnick:

Latin, görög, német nyelv, Kolozsvár, Lipcse, Heidelberg, paraszti származás, Széchenyi, Tisza István és Kálmán, államtudományi- és jogi doktor, MOVE, MNFFB, Sopronkőhida - akasztás.

Nem fog soha kiderülni, hogy a moszkoviták nyakába ugrott volna-e?
Valószínűleg ők is fellógatták volna előbb-utóbb.
Radi-jobb, radi-bal, egykutya. Hogy mit akar a vidék, az ritkán érdekli a politikát, legfeljebb a választási hónapban - de akkor is csak a frazeológia szintjén!

Bell & Sebastian 2010.04.13. 00:27:27

@bbjnick:

Nagy könyvmoly, csak nem egyforma tanulságot vonunk le - pedig ugyanarról a műről beszélünk. Talán szemüveges. :)

Bell & Sebastian 2010.04.13. 00:36:33

Az oroszoknál -érthető okokból- a lengyel politikai vezetés tragédiája felülírta a magyar választásokról szóló híreket és ez így is van rendjén. Orbánnak előbb (másodjára) el kell mennie oda, hogy címlapra kerülhessen.

"День траура в связи с гибелью в авиакатастрофе президента Польши Леха Качиньского и других руководителей польского государства объявлен в понедельник, 12 апреля, в России и ряде других стран."

rus.ruvr.ru/2010/04/12/6290995.html

winerprince 2010.04.13. 00:38:25

@Bell & Sebastian: És most milyenek voltak a cikkekkel kapcsolatos német kommentek?Magyar szabad-fordításban...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.04.13. 00:47:12

@Bell & Sebastian:

Hm! Játszik a meszecske az agyacskával:-( Úgy emlékeztem B. Zs. E. hétszilvafás volt. De megnéztem, és tényleg nagygazda-családból származott. Bocsánatot kérek, a mész nevében is!

ü
bbjnick:-)

Bell & Sebastian 2010.04.13. 00:47:39

@winerprince:

Basszus, ütősebbek mint a cikk! Különösen az "eladták az országot" - mondanivalójú.
Egyetlen könnycseppet sem hullatnak az MSZP -ért! Vajon Merkel és buzerant oldalbordája osztja ezeket a véleményeket?

Majd az LMP megmondja. :(

Bell & Sebastian 2010.04.13. 01:00:09

@winerprince:
Urban Viktor (freudi kiszólás), és a Németországba migráló cigányok víziója miatt megérte elolvasni mindet, kösz! Korrekt hsz. -ek, bár a radi-jobbot a jelek szerint ott sem csípik. Ezért aztán itt se.

winerprince 2010.04.13. 01:03:23

@Bell & Sebastian:Ott mennyit kaptak a szélsőjobboldaliak?Van egyáltalán esélyük bejutni a bundestagba?Szerbiában a két nemzeti pártnak kb 50% támogatottságuk van.Erről nem igen cikkeznek a külföldi sajtóban....vagy nem jelenthet problémát..pedig nem sokára előszoba lesz...és már sokan várják...Állítólag.

Bell & Sebastian 2010.04.13. 01:03:37

@bbjnick:
Mondjuk @Szamárfülre gondoltam, de emígy is jó! :)

Bell & Sebastian 2010.04.13. 01:09:46

@winerprince:
Régen voltam a szabadkai piacon. Egy haverom lélektisztító kúrára készül az ortodox szerzetesekhez, utána tudom csak megmondani, pontosan mi is ott a helyzet.

De nagyon úgy tűnik, a nemzetállam eszméje és az Európai Utópia antagonisztikus ellentétben áll.

winerprince 2010.04.13. 01:10:03

S@Bell & Sebastian: Szerintem Európában az lenne az utolsó hely,ahol meg(merne)erősödne a nemzeti oldal.Az önkritika gyakorlást az ájulásig gyakorolták velük...csíra sem maradhatott..

bz249 2010.04.13. 01:10:46

@winerprince: nincs esélyük, 3 keleti landtagban vannak bent, de hamarosan kiesnek, mert tehetséges szervezők és jól sáfárkodnak a pénzzel. Szóval bohócegylet szintűek.

winerprince 2010.04.13. 01:21:39

@Bell & Sebastian:"Egy haverom lélektisztító kúrára készül az ortodox szerzetesekhez, utána tudom csak megmondani, pontosan mi is ott a helyzet."
Én tudok vmi nem reprezentatívot:Ilyeneket hallok( a magyarok körében is)-"ilyen disznóságok a háborúk ideje alatt nem voltak","ekkora lopó gazemberek még a milosevicsi kormány idejében sem voltak...És a botrányok(egyébként kis számú)kirobbanásakor magyarázatként vmi olyan jön le hogy:"kéremszépen a demokráciának ára van"..

winerprince 2010.04.13. 01:25:06

@bz249: Ezek szerint a nemzeti elhivatottságból is jól meglehet élni...Ez is egy piac,amiből kevés van az felértékelődik,magasabb áron kelhet el,mint a tömeg árú....

dark future · http://www.andocsek.hu 2010.04.13. 03:10:30

nebaszki, a Grespik jobbikos? erről eddig lemaradtam

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.04.13. 05:14:57

@thetriggerhappy:

"most komolyan, írd már le, hogy miért kellene, hogy fájjon az országnak az lmp és miért nem fáj neked a jobbik?" --- írod.

A Lyme-kór hasonlatnál maradva: az LMP a kór, a Jobbik pedig a szervezet a kórra adott (megengedem: heves, akár életveszélyes) immunreakciója.

ü
bbjnick

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.04.13. 06:14:06

A román hírtelevíziók meg sem említik a .hu választásokat...

Bell & Sebastian 2010.04.13. 07:52:33

@winerprince:

Kedvenc vesszőparipám: szervezés-elméleti megközelítésből a demokrácia a legkevésbé hatékony.

A túlhajtott nacionalistákra utalva: az hogy nem látszik, nem jelenti azt hogy nincs. Indirekt kikövetkeztethető, hogy a németeknél is szaporodnak.

A szerbeket meg ugyanúgy kigerincműtik, mint germán Weiße Rieséinket. De azért a forgópisztoly még ott lapul a Zastava szerelőládájában, biztos - ami biztos!

@bbjnick:

Fagocita túltermelés.

@Talon Karrde:

Nincs rá igény, a herélt bika az ökör. Megsütik hadsereg (vagy erős bátyuska) nélkül.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.04.13. 09:20:40

@Bell & Sebastian: Mégis megemlítették ma, de csak azért mert írt róla a Washington Post meg egyéb külföldi újságok.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.04.13. 09:21:36

@Bell & Sebastian: <<<< miért nem kék?

szürkemókus 2010.04.13. 10:12:41

Szó sincs róla, hogy a jobbik amatőr lenne... ilyen választási eredményt csak profik tudnak produkálni. Kell hozzá - a teljesség igénye nélkül

- egy jól felépített brand
- kiterjedt aktivistahálózat és infrastruktúra a jelöltállításhoz
-rengeteg pénz az utcai megjelenéshez
- médiaháttér
stb.
Azért tűnhetnek amatőröknek, mert nyilvánvaló marhaságokat hangoztatnak. Emögött azonban nem amatőrizmus, hanem végtelen cinizmus áll. Jó kérdés, hogy ki mozgatja az egészet... gyanítom, hogy a szóvivő asszonynál komolyabban veendő figura.
A pártvezetés valódi céljai és az általuk hangoztatott célok köszönőviszonyban sincsenek egymással, attól tartok.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.13. 10:16:46

Z. Kárpát Dániel egy ufonauta

ÁrPi 2010.04.13. 12:04:14

@bbjnick:

Dúrhatnám polgár! :-)

Azor 2010.04.13. 12:07:38

ha már ilyen okos flegma stílusban oktattok amatőrizmusról, egy kibaszott mikrofont be lehetne szerezni...

az hogy név inzertet ne comic sans-sal írjátok fel a nyilatkozó arcára - lol - már meg sem merem jegyezni.

ÁrPi 2010.04.13. 12:28:10

@Bell & Sebastian:

"Fagocita túltermelés."

Ha elsőfordulós számokat nézünk, akkor már HA a jobbik eredményt elért jobboldali erő elérne 258 mandátumot, akkor a Jobbik 17 százaléka nem is kezelhetetlen fagocita-túltermelés.

Szerintem orvosilag csak akkor túltermelés ha mnem lészen arányban a metaforában említett szervezetet érő tételezett irritációval.

Bell & Sebastian 2010.04.13. 12:57:36

@ÁrPi:

Pont ezt számolgattam, sajnos utólag.
Tényleg egálra jön ki. THX.

teknős 2010.04.13. 13:39:00

@bz249: Azért szerintem sokat segített az emeszpén a Kuruc.info is. A Kubatov beszéd csak arra volt jó, hogy megmozgassa a lanyhuló elkedvetlenedő szavazókat. Lendvai Ildikó három heti rettegése sem lett volna ennyire hatásos.

expansiv 2010.04.13. 15:11:31

Na most mehetek vissza a kommentok elejére,

ahol kedvenc Lelky Fruzsim bejegyzésére is van komment....

Nincs baj, DE itt baromira offoltok és emberkedtek, már ahogy az a jó magyari TURÁNI FAJÚ, VÉRSZAGÚ HUNSÁGHOZ ILLIK, összeférhetetlen őstürk genetikák...:DDD

thetriggerhappy 2010.04.13. 15:25:32

@bbjnick:

nem is értem, hogy miért nem elég nekünk egy párt? megspórolhatnánk a választásokat és ezt az egész hercehurcát, nem? csak az a kérdés, hogy minek nevezzük azt a pártot? az mszmp megteszi? vagy legyen mkp inkább?

Lovastengerész 2010.04.13. 16:13:33

@szürkemókus: bizony jól felépített.
és valószínüleg nem azok jelennek meg a nyilvánosság előtt bájosan balfék módon akik kitalálták.
Akik kitalálták tudják hogy a szittyamagyarkodás, a zsidózás, és az összeesküvéselméletek egy jó célcsoportban fellelhető igényt mutatnak, és ezt lovagolják meg. az előreküldött emberek pedig egyszerű balfaszok, vagy éppen fanatikus őrültek (pl vona ) akik szimpatikusak lesznek a célcsoportnak.

neocitran 2010.04.17. 21:20:53

Vona Gábor megszeppent kisfiú? Sokkal jobban beszél, mint a legtöbb politikus. Nézd meg Kósát az atv-ben, hogy leoltják

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2017.12.15. 22:41:28

Azt a rohadt életbe, ez a Stumpf egy vátesz. Tényleg kétezren voltak.

valasz.hu/itthon/igy-uthet-vissza-a-fideszre-a-jobbikra-mert-gigabuntetes-126734
"Ha viszont így is csak kétezer embert sikerül utcára vinniük, az nagyobb ütés lehet a pártnak és főként Vonának, mint négy ÁSZ-bírság és három Morvai Krisztina-nyilatkozat. "

index.hu/belfold/2017/12/15/faklyas_tuntetest_tart_a_jobbik/tuntet_schiffer_andras_is/
"A tüntetés vége felé egyre többen lettek, 1500-2000 ember gyűlhetett össze. "
süti beállítások módosítása