Sarcosok Klubja - fejezetek a fővárosi vezetés életéből
2010. március 17. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Sarcosok Klubja - fejezetek a fővárosi vezetés életéből

 

  Miután a főpolgármester könyvet írt családja történetéről, még nagyobb vállalkozásba fogott: saját városvezetői életéről kezdett filmet forgatni. A producer Mesterházy Ernő, aki most különböző okok miatt nem tud részt venni a napi munkában, de a kamerák pörögnek tovább. A készülő filmből sikerült megszereznünk egy részletet, amely 2010 márciusának egyik napját dolgozza fel Demszky Durden szemszögéből. Íme:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr901838724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reality 2010.03.17. 10:45:08

Jót derültem. :)
Pedig szomorú.

betufalo 2010.03.17. 10:45:13

Mi lesz ez? Szexfilm? Mert keresztbe hosszába kúrogatott SZDSZ ladyken kívül más érdemleges Demszky életében nem volt.

Bell & Sebastian 2010.03.17. 10:53:03

- I am Jack's alter ego. I get bored, I kill Jack... -gondolta Tyler Durden

Jack = alsó (alcsútdobozi)

Rosszul.

Bell & Sebastian 2010.03.17. 11:04:17

@tenzin:

Mi lenne? _Be_-hozták a parizert.

kispufi 2010.03.17. 11:09:38

@tenzin: kellerlacánál érdeklődj. meg mindazoknál, akiket bilincsben vittek el ezek miatt.
ja, hogy...

AK76 2010.03.17. 11:10:32

demszky fortyogó epéje vagyok....

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.03.17. 11:51:38

@tenzin: Tehát ez rendben volt, mert azok akkor is csináltak valamit?

elfelejtette 2010.03.17. 12:37:37

"És mi van a Tokaj Borházzal?"

Kiderult, hogy a baloldalnak savanyu a szolo. Rohadtul savanyu.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.17. 13:17:50

Mekkora csöcsök!

Előbb a korodilcsipeszt kapcsolnám rá a mellbimbóira, utána az áramot!

(szociopata fejet vág)

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.17. 13:21:08

@tenzin: Bizonyítékokat, ember! Bizonyítékokat!

Tudod, olyanokat, mint a Zuschlag-, a Weiszenberger-, a Hunvald-, a Borovszky-, és a BKV-ügyekben!

gyaloghartur 2010.03.17. 14:15:29

Demszky Gábor menyasszonya

A minap a Duna-parton,
sétáltam végig az estet.
Hallgattam, ahogy kitartón
kivénhedt prosti vagy feslett
perszóna, egykoron dáma,
hangos szóval mint kesergett.-
Akkor lett teljes a dráma :
felismertem Budapestet.

Volt nekem sok vőlegényem,
bunkó proli, tisztes polgár,
amit csak kívánt a kényem,
áhisztokhata is volt már.
Én ezeket mind temettem,
húsz éve tán, hogy vén szamár,
egy fess fiút megszerettem,
s rútul megcsalattam, ma már.

Nem írhatja le fürge toll,
nem föstheti le azt pemzli,
hogyha láttad nem alhatol,
olyan snájdig fiú Demszky.
Lemossa könnyed az orcád,-
amit oly sok gonddal kensz ki,-
ha mosolyát, villantja rád...
Azt nem lehet jellemezni !

Volt körutam, sugárutam,
palotákkal teleszórva.
most meg itt maradtam rútan,
de még csak félig megfúrva.
Ékszereim mind eladta,
az utaim mind feltúrva,
Isztriához jár ebadta,-
az valami horvát kurva.

Így jutottam koldusbotra,
én, egykoron fényes dáma:
vitt az események sodra,
táncba szöktem a szavára-
Pokoli polka lett mára,
most, ahogy faképnél hagyott!
Ez számomra a nagy dráma:
nem kapom helyette Hagyót!

Hercegem, ha visszatérnél,
terepjárón jöjj, ne lovon.
Szívembe még beleférnél,
lóvá tettél, fel nem rovom:
újra téged választ'nálak,
élhetnénk megint boldogon,
vén-tyúklevessel kínállak,
feltálalom jó lobogón…

Szt. Ahanov 2010.03.17. 15:27:24

@gyaloghartur: "még csak félig megfúrva":DDD

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.03.17. 15:36:17

Itt röhögcséltek, amikor Orbán meg a szőlőbányáiban úsztatja a koronát közpénzen, és nyugdíjasok koponyáiból emel magának trónust?

holdlátó 2010.03.17. 16:27:31

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Magam is aggódom e miatt. Ráadásul közben terveket sző miként fogja kénsavasodó kővel szétmaratni az autópályákat. Közpénzen - természetesen.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.17. 16:46:00

Kissé perverz, de milyen is lenne :)

cutcopy 2010.03.18. 00:46:39

Sehonnai bitang ember
Ki engem tojással dobni megmer..
süti beállítások módosítása