Idén is hülye vagy - Mandiner TV
2010. március 16. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Idén is hülye vagy - Mandiner TV

  A hagyománynak nagy ereje van, s Demszky Gábor március 15-i beszédének szétfütyülése immáron hagyomány. Így a radikálisok tüntetésfüggő részét Mesterházy Attila és egy csomó szocialista nyugdíjas belvárosi megjelenése sem zavarta meg, az ünnepi tobzódás helyszíne idén is a Március 15-e tér lett. Voltak sípok, dobok nádihegedűk és nokiás dobozok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr441842977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szt. Ahanov 2010.03.16. 10:13:13

Utálom a rettegtetőket és a rettegtetést, de a videó utolsó pár másodperce elég ijesztő...

lorantka_a_gall 2010.03.16. 10:16:56

@Szt. Ahanov: hátbasszus. sárga csillagozónak esernyőt a seggébe és kinyitva kihúzni.

reality 2010.03.16. 10:20:26

@Szt. Ahanov: Tudod az a gond, ha egyszer átlépik a határt (a PC utálatára fogva), vajon hol, hogy állítható meg a folyamat?

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.03.16. 10:24:37

@Szt. Ahanov:

Hát ja.

Ilyenkor jusson eszedbe

Eisenberger,

Singer,

Lőwy,

a Kun Béla & Co.

stb.

homoródkarácsonyfalvi 2010.03.16. 10:26:45

BOLSEVIK BÖSZMEFIA GYURCSÁNYFY BLOGGER ŐSZÖDI GONDOLATAI (1.2.) MÁRCIUS 15-ÉN

Hülyék vagytok! Még te is hülye vagy, Viktor! Megint átverlek benneteket. Mindig is átverlek benneteket.
Ott ünneplitek magatokat a Dózsa György téren, de nem gondolkodtok. Mert minden csak álcázás volt. Álcázás volt az Őszödi Beszéd, álcázás volt a Horn kormány, álcázás Mesterházy miniszterelnök-jelöltsége. Nem érdekesek a közvélemény kutatások eredményei. Nem érdekes, hogy lemondtam egy éve, Én voltam, Én vagyok, Én leszek. Vagyok, aki vagyok. Rajtatok élősködöm. Ellenetek vagyok. Én vagyok az Antivagyok!
Nem lehet legyőzni! Vagy legalábbis ti magatok soha sem tudtok legyőzni. Egyszer szenvedtem vereséget, amikor a román (ha-ha, nesze nektek!) hadsereg 1919. augusztusában bevonult Budapestre, menekülnöm kellett. De legalább így Horthy már nem talált itt. Akkor sem Ti győztetek le, hanem Európa még észnél volt. Azóta Európa liberális lett, úgyhogy most én diktálok.
Ti hülyék, Európa sajtója a magyar szélsőjobbról cikkezik. Már ti is lassan elhiszitek, hogy van itt szélsőjobb. Lószar van mama, nem szélsőjobb ebben a tetves országban, az utolsókat 1945-ben akasztottuk fel. Bezzeg szélsőbalról ebben a kurva országban, meg abban a liberális Európában senki nem beszél. És tudjátok miért? Mert hülyék vagytok! Eszetekbe sem jut. Hát persze, hogy vannak bolsevikok, hiszen Én magam vagyok az. Különös anyagból gyúrva. Nemhogy nem mondjátok ki, hanem még eszetekbe sem jut, hogy ki kellene mondani. A most csinált ál-szélsőjobb engem nem zavar, persze, hiszen én csináltam. Nekem dolgoznak. Azt már régen tudhatnátok, ha lenne eszetek, hogy nekem csak ti lehetnétek az igazi ellenségeim, nem a szélsőjobb. Én elküldtem Molotovot kiegyezni Hitlerrel, és ne higgyétek, hogy nem tanultam meg a leckét. A leromlott liberálisok a küszöböm alatt kúsztak be könyörögni hozzám. Nekem adtak benneteket, és most is nekem fognak adni benneteket. Hiába, a Gempa az Gempa!
Tudjátok, hogy miért nem tudtok legyőzni? Azért, mert nekem szükségem van rátok. Nem értitek mi? Megmagyarázom! Nekem soha nem kellett, hogy többségem legyen. Nekem elég volt, hogy egy kis erőszakkal, meg egy kis hazugsággal éljek. Annyi eszem volt, hogy ne várjam el, el is higgyétek a hazugságot. Nekem soha nem kellett kiirtanom titeket, hiszen akkor ki a lószar dolgozik ebben a kurva országban. Különben is, ha a helyetekre jönne valaki, lehet, hogy nem lenne ilyen hülye, mint ti. Nekem mindig elég volt csak egy kis részeteket kiirtani, aztán a többiek örülhettek, hogy túlélték. Ti viszont csak akkor szabadulnátok meg tőlem, ha az utódaimat is eltaposnátok. Mint a szélsőjobbot eltaposták 45-ben. Dehogy tesztek ti ilyet! Volt egy kis fehérterror különítmény 19-ben, meg egy kis Köztársaság tér 56-ban, na és? Legalább van mit a szemetekre hányni.
Tudjátok, akkor vagytok a leghülyébbek, amikor azt mondjátok, hogy nem kellek, mert nem áll mögöttem a többség. Azt hiszitek, ezzel eljött a ti időtök? Hát ti soha nem tanultok? Honnan vettétek, hogy a hatalom azé, aki mögött a többség áll? Kik azok a Zemberek? A Zemberek nem tudnak a BKV örve alatt üzletelni, nem tudnak Déli-áramlattal hazaárulni, nem tudnak Indonéziában bányát venni. Összeesküvést sem tudnak csinálni. Lószart nekik, Mama!
Azt sem tudjátok, hogy az Őszödi Beszédet Én dobtam oda nektek? Hogy tudtam volna TV-t ostromoltatni, ha nem jönnek a Zemberek az utcára. 50 fociszurkoló mégsem elég egy TV ostrom filingjéhez. Utána három évig ordítozhattatok az utcán. Mit akartok még?
Az a hülye Ildikó odarakta azt a pojáca – izé, elfelejtettem melyik keresztnevű – Mesterházyt az engem megillető pozícióba. Közben meg a többi emberünk szűköl a félelemtől, mert fél lábbal a börtönben vannak, na majd pont az Attila (Ernő?, na az a kis hülye!) védi meg őket a sittől. Nevetséges! Én vagyok a Mentőbárka, Én vagyok az Antivagyok. (Hogy Én milyen jól tudtam, hagyni kell a saját Zembereimet fél lábbal a sittre kerülni, rögtön Én kellek majd nekik. Hiába, ilyen a jó rendszer, az a gyengeelméjű Kádár legalább ennyit tudott.)
Azt mondják rólatok, hogy Kádár népe vagytok. Lassan már ezt is beveszitek. Dehogy vagytok ti Kádár népe, Mohács óta ilyen hülyék vagytok. Sőt, Muhi óta. Az utolsó csatátokat Kerlésnél nyertétek, 1068-ban. De ti vagytok Európa legböszmébb népe. A legtehetségtelenebb. Hiába van 200.000 népdalotok (a németeknek 5000, nem sok, mi?), hiába van egy csomó Nobel díjasotok, hiába vannak költőitek, templomaitok, freskóitok, városaitok, falvaitok (mondjuk azok nem sokáig, tanultam én Ceausescutól is), 500 éve nem tudtok a megszállóitoktól megszabadulni. Nincs is saját államotok. 20 éve nincs idegen megszállótok, hogy lehettek olyan hülyék, hogy nem tudtok megszabadulni a belső megszállóktól? Ha Kádár népe lennétek, gulyásért adnátok el a hazátokat. Dehogy tudtok ti bármit is árulni, még a hazátokat sem. Titeket egyszerűen át kell verni. Azok a barom török terroristák hogy foglalták el Budát? Úgy tettek, mintha turisták lennének. Na, én meg úgy teszek, mintha valami közöm volna a hozzátok. Összetartozunk! Pedig nekem a nagypapáékhoz van közöm, aki 56-ban közétek lövetett a Palament előtt, hogy aztán tényleg legyen fegyveres harc. Legyen mit leveretni.
A Viktornak a Zembere, a Marci azt mondta nekem, hogy minden forgatókönyvre felkészültek. Ha-ha, ez is hülye!
Megírom ezt a kibaszott jó cikket a baloldalról. Aztán felkészülök a pénteki beszédemre. 10.000 embert kirendelek, hogy kifütyüljenek. Lesznek utcai harcok, halottak, itt is, ott is. Most az MSZP székházat gyújtatom fel, az épületben lesz a Szekeres is. Meg a Hagyó is, nem kell tanú. Szili Kati azért nem ég benne, mert a mártírjaink április eleji temetésén neki kell félrehajtott fejjel óvni a Zembereket az erőszak terjedésétől. Ha-ha látjátok, a Reichstagot kétszer is fel lehet gyújtani!
Ja, még a Horn Gyuszit is akkor temetjük, így többen eljönnek. Azok a választásra is eljönnek, most kellenek a szavazatok.
A feketeruhások temetéséről meg a rohadt ÁVO-s SÜN gyilkosok felkoncolására indulnak a Zemberek. Azok a halottak is kurva sok szavazatot hoznak a fekete ruhásoknak. Végül is azokat a szavazatokat sem ti kapjátok.
Úgyhogy hülyék vagytok, lószar lesz nektek, nem többségetek, mehettek vissza autófényezőnek. A Viktort meg óvja meg a minden nap bérmálkozó istene, meg a zsidók megszületett megváltója.

ZöldMarci 2010.03.16. 10:27:49

@Ezt a népet sajnáljam?: Arra a frusztrációra, ami a videón látható látványosan lecsúszott emberekben van. Vagy szerinted itt kiegyensúlyozott boldog emberek fejezték ki széleskörű ismereteiken alapuló kulturált nemtetszésüket?

kispufi 2010.03.16. 10:29:01

@Ezt a népet sajnáljam?:
a tököm tudja, hogy van ez, nyilván lehet mai neveket is előszedni, akik előidézik ezt a jelenséget...
... nekem mégis Radnóti, Szerb Antal, Halász Gábor, Rejtő Jenő, Petschauer Attila tűnik fel, és nem tudom jól érezni magam, hogy finoman fogalmazzak.

lorantka_a_gall 2010.03.16. 10:44:45

@Ezt a népet sajnáljam?: a sárgacsillagozás semmire nem válasz. Akármit mondott is előtte bárki, ez egy emberi lényhez nem méltó megnyilatkozás volt. És ez akkor is áll, ha -tételezzük fel- a másik fél is emberhez méltatlan módon szólal meg.

lorantka_a_gall 2010.03.16. 10:45:42

@homoródkarácsonyfalvi: ajánlom a figyelmedbe Occam borotváját, és a kapcsolódó irodalmat.

Szt. Ahanov 2010.03.16. 10:49:11

@Ezt a népet sajnáljam?: Ha neked teszik, hogy bandába verődött tagbaszakadt prolik egyedül sétáló idősebbb hölgyeket zsidóznak le az az utcán heherészve, akkor komoly baj van veled.
És kispufival szólva: jusson eszedbe Radnóti & Co. Ha róluk nem jut eszedbe semmi, az megint csak baj.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2010.03.16. 10:49:22

@Ezt a népet sajnáljam?: Semmire, a hölgy - érthető módon - nem szólt hozzá előtte a tíz köcsöghöz. Annyi volt a bűne, hogy a kordonon belülről jött ki, vagyis Demszky meghívott közönségéhez tartozhatott.

riksafighter 2010.03.16. 10:49:22

@Szt. Ahanov: az alpári zsidózásnak ez a hordaprimitív ökörcsorda módja csak a jobbikot húzza lefelé ... orbánnak nagyon jól jön... a balibsiknek meg mentőöv ... a hatalomközeli szennyeslibsik meg nyüszíthetnek kórusban hogy itt a barna veszedelem ...

reality 2010.03.16. 10:53:30

@riksafighter: Igen, minkét szélsőség veszélyes az országra nézve (mind a szélső jobb, mind a szélsőbal). És Mindekettő ellensége a polgárság!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.16. 10:55:29

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: "vagyis Demszky meghívott közönségéhez tartozhatott." - nincsen rózsa tövis nélkül.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.03.16. 10:58:23

olyan bátor férfiúi tett másik 30 ember társaságában egy öregasszonyt vegzálni...

Én azért már várom, hogy mikor kell majd megint sárga csillagot hordania azoknak, akik nem jobbikosok.

Az elsők között fogom feltűzni.

lorantka_a_gall 2010.03.16. 11:00:03

@politicus: remélem, nem vicc, mert annak nagyon sz*r lenne.

Szt. Ahanov 2010.03.16. 11:03:09

@riksafighter: Nem az az érdekes, hogy kinek jön jól, én azért ragadtattam kommentelésre magam, mert úgy éreztem, mintha gyomorszájon vágtak volna: most láttam először ilyesmit nemfikciós film műfajban, hogy egy "hordaprimitív ökörcsorda" az utcán sorfalat állva egyedülállő idősebb hölgyet inzultál (vélt vagy falós faji alapon). Ez egy rémálom, és félreértés ne essék, ez a jelenség nem a semmiből jött: ennek a felelősei is az elmúlt nyolc esztendő kormányzó erőiben keresendők.

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2010.03.16. 11:07:31

@Szt. Ahanov: Egyetértek. :-(

A többi része meg olyan, mintha meccsen vették volna fel. Csak a "3 hülye" rigmus hiányzott. :-)

homoródkarácsonyfalvi 2010.03.16. 11:09:27

@lorantka_a_gall: Lorántka, hogy jön ide egy tudományos bizonyítási módszertan? Én is retteghetek, nem?

negeev 2010.03.16. 11:16:41

Mind Demszky, mind az őt túlkiabálni akaró banda nagyon szánalmas.

A kedvencem, amikor a délelőtti zászlófelvonás alatt -már nem első alkalommal-, fütyültek és üvöltöztek a Himnusz alatt.

Bárhogy is nézzük, szar emberekről van szó.

riksafighter 2010.03.16. 11:24:52

@Szt. Ahanov:

néha kancigány horda vegzál fehér magyart (gondolom nem politikai alapon)

néha vétlen cigányasszonyt küldenek el a pcsába alpári módon valakik

stb

és van alpári horda zsidózás jobbszél vadbarom módra is

ezek közül nem gondolnám hogy a zsidózás kivételezett pl szörnyűbb bűn lenne mint a többi

bunkó módon beszóltak egy zsidóztak ok ...

arra viszont érdemes odafigyelni hogy parlamentális , hatalmi szereplő ilyesmit ne tudjon felvállalni ... ez a többség felelőssége , és nem pár bunkó miatt kell aggódni, akik egyébként a helyzetből adódóan is kicsit túlzásba esnek és alpári módon beszóltak néninek

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.16. 11:29:56

@Szt. Ahanov:

"most láttam először ilyesmit"

Szerencsés ember vagy.

kackia 2010.03.16. 11:30:24

Én azért elgondolkodnék azon, hogy elhúzzak e ebből az országból,ha eddig baloldaliként léteztem.
És ez a fasz d.g. még képes kiállni és beszédet tartani.Ebből is látszik mennyire ártalmas lény,ez valóban hisz valamiben.
Szerintem 15 évig hallani sem fogunk róluk, vigyázó szemeinket meg az LMP-n kell tartanunk.

Szt. Ahanov 2010.03.16. 11:32:35

@riksafighter: Egyetértek: A kancigányok tette pont olyan rémes, mint ez, egyik sem menti a másikat! Ha elkezdünk mérlegelni, hasonlítgatni, akkor b@szhatjuk! Ne mentegessük azzal őket, hogy "kicsit túlzásba estek"!

Igen, a többség felelőssége, ezért nagyon fontos, hogy ne ez a csürhe legyen a többség. Mert a jobbiknak, úgy tűnik, ez egyáltalán nem vállalhatatlan, sőt!

reality 2010.03.16. 11:34:26

@riksafighter: "arra viszont érdemes odafigyelni hogy parlamentális , hatalmi szereplő ilyesmit ne tudjon felvállalni ..."
Csak hogy Vona tegnap már felvállalta.
Ja, hogy ő nem parlamentáris szereplő. Még.

lorantka_a_gall 2010.03.16. 11:34:30

@homoródkarácsonyfalvi: attól rettegsz, amitől akarsz, csak vigyázz, nehogy oda süllyedj mint a drága albán úr meg az imrekertész. (nem jársz messze)

kackia 2010.03.16. 11:35:09

@Szt. Ahanov: "hordaprimitív ökörcsorda"
A horda másik pólusa nem ugyanezt csinálja mikor a Hollánban ok nélkül fasisztázik?

Szt. Ahanov 2010.03.16. 11:38:40

@kackia: Nem érted, hogy az, hogy a horda másik pólusa mit művel, az NEM AD FELMENTÉST? Az erkölcs nem relatív!

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.16. 11:38:45

@Szt. Ahanov:

Nem finnyasok a szavazóbázis tekintetében.

De a szocik is szívesen vették a segélyes romák és más lumpennépek szavazatát.

Szerintem az csak jó, ha az egyszerűék szavazata megoszlik. Így talán van esélye egy közép, polgári pártnak is.

homoródkarácsonyfalvi 2010.03.16. 11:40:53

@lorantka_a_gall: bocs, nem jó az írás, ha nem látszik, hogy ez irónia (paródia), igaz, hogy fekete. Csak az szeretném jelezni, hogy nem csak szélsőjobb akad ebben az országban.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.03.16. 11:44:28

@tölgy:

szerinted ez milyen viselkedés volt ott a videó végén?

Mennyiben különböznek ezek azoktól a cigányoktól, akik falkában keltenek félelmet másokban???

Nem költői a kérdés...

2010.03.16. 11:48:43

Miért kell Demszkynek még utoljára is leégetnie magát és heccelni a tömeget? Egy magára valamit is adó szónok, akinek van a füle mögött sok-sok vaj, miért beszél ki a közönségnek? Mert ez, nem egy ünnepi megemlékezés volt, hanem egy rettegö, kicsinyes és önámitó ömlengés.Jogállamiságról, demokráciáról kell beszélni, de pont egy olyan embernek prüszköl , aki mellöl már a börtönjárat naponta viszi el a haverjait?!Na ez a pofátlanság és az ünnep lejáratása.Mint ahogy a zsidózás is az volt és a sárga csillag emlegetése is. Vannak a jobbiknál is ostobák, azt hiszem.

Bozdurgán 2010.03.16. 12:08:28

Az a problémám, hogy mindenki hörög hogy fasisztaveszély, de a kiváltó okok senkit sem zavarnak.
A videó undorító a maga nemében, de ne legyünk már ilyen naivak, hogy a jobbikot okoljuk a fellángoló zsidógyűlöletért.A zsidógyűlölet évezredes hagyományokra tekint vissza.
Hogy van az, hogy őket mindig mindenhol gyűlölték?De most komolyan.

Az senkiben sem üt szöget, hogy a zsidógyűlöletért talán maga izrael népe is felelős?
A palesztin népirtás vagy a tehetségtelen zsidó médiaszereplők gyakran megmagyarázhatatlan bukásmentessége?
Bombera, Jakupcsek, Demcsák csak akik hirtelen eszembe jutnak.
A tőke ami tőlük érkezik(tisztelet a kivételnek) még véletlenül sem termelést segíti.
Ingatlanalapok, amik izraeli vállalatokkal éppítettik az irodaházakat amiket utána az állami cégek, visszabérelnek.Ablon- Posta páros.

Most nem is linkelném be a kedvenc "izrael felvásárolta magyarországot" videómat.

Az hogy kik az ország valódi irányítói abból derül ki, hogy hazánkba érkező küldöttségek kivel találkoznak.Károly herceg 2 napos tartózkodása során nem a Mátyás templomba látogat, nem is a vizsolyi bibliát tekinti meg,Nem koszorúz István szobrot hanem:

www.mr1-kossuth.hu/hirek/kulhon/budapestre-varjak-karoly-herceget-es-feleseget-kamillat.html

persze ez csak véletlen:)

mr.joshua 2010.03.16. 12:15:38

Soha nem gondoltam a gyűlöletbeszéd-törvényt megoldásnak, de a két videó, amit tegnap és ma láttam, azok mélységesen felforgattak.
Tényleg létezik ilyen ma Magyarország fővárosában, hogy egy idős asszonyt csapatosan lezsidóznak az utcán és ezen röhögnek? Hova jutottunk? Soha nem voltam pc párti, és nevettem az ilyen vaktoleráns marhaságokon, de tényleg ott tartunk ma, hogy a belváros kellős közepén ordítva zsidóznak amúgy teljesen jólöltözött, ápolt emberek?
Nem tudom, hogy mikor szakad már szét ez a Jobbiknak nevezett műfasz, de borzasztóan ráfér az országra, hogy ezeket a gát nélkül ordítozó bugrisokat valaki megfegyelmezze.

Pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.03.16. 12:27:39

rettenetes állapotban van ez az ország.
szerintem menthetetlen.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.16. 12:32:50

@mr.joshua:

"de tényleg ott tartunk ma, hogy a belváros kellős közepén ordítva zsidóznak"

Miért 2006-ban Öszöd, meg Gyurcsány miatt jogos volt, akkor nem zavart?

Pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.03.16. 12:40:38

@Jobb híján MDF-es: hellóka, még mindig nyomod? :)
ilyen nevet viccből ragasztanak az ember hátára bolondfarsangon, majd elnézést kérnek tőle :)
de önként?! :P

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 12:41:39

ez bizonyára trükkfelvétel... aki sárga csillagot látott a felvételen az retteg
jah, és természetesen továbbra sincsenek fasiszták...

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.16. 12:42:31

@.Pierre Bezuhov.:

A néni is életben maradt, pedig akár a fején is ugrálhattak volna. :-(

zoli29 2010.03.16. 12:44:28

Csak én látom úgy, hogy ezek évről-évre egyre jobban alulmúlják magukat?

mr.joshua 2010.03.16. 12:48:03

@Jobb híján MDF-es:
Nem mondtam ilyet.
Viszont ma már nem Gyurcsányt és azokat zsidózzák, akiket közvetlen károkozóknak látnak, hanem egy átlag öregasszonyt, vagy egy srácot, aki átmegy a zebrán.
Téged is, engem is lezsidóznak, és leköpnek, ha éppen rosszkor vagyunk, vagy nem értünk egyet.

Ha tegnap mondjuk egy szdsz-es, mszp-s pólóban, ne adj' isten dávidcsillagos pólóban a jobbikos "ünneplők" között feltűnik valaki, szerintem gond nélkül meglincselik. Komolyan.
Láttad a tegnapi videót? Amikor a vén bugris beszól mindenkinek, mire leütik?
A videó végén sokan odaözönlenek sünözni, mire valaki bedobja, hogy "kommunista". Ezt felkapják, és onnantól már meg van pecsételve a srác. Kommunista.
Tömeg IQ = egyénIQ/tömeg tagjainak száma.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.16. 12:50:09

@mr.joshua:

"Téged is, engem is lezsidóznak, és leköpnek, ha éppen rosszkor vagyunk, vagy nem értünk egyet."

Csakhogy nekem ez nem újdonság.

mr.joshua 2010.03.16. 12:53:04

@Jobb híján MDF-es:
Rosszul fogalmaztam.
Egy bolgár paprikatermesztőt, egy csángó brékest, vagy a dalai lámát is lezsidózzák, teljesen mindegy.
Nem ezért írtam.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.16. 12:55:56

@mr.joshua:

Én sem azért írtam.

Csángó brékes nem létezik. A brékesség egy nagyvárosi műfaj.

mr.joshua 2010.03.16. 13:08:09

@Jobb híján MDF-es:
Örülök, hogy megértettük egymást.
Nem gondoltam, hogy nem kell komolyan vennem, amit írtál.

yaaman 2010.03.16. 13:14:48

"– Semmi esélyed sincs, kölyök – mondta neki mogorván. – Ezek
gyűlölik a zsidókat.
– De én nem vagyok zsidó – válaszolta Clevinger.
– Mit számít az – biztatta Yossarian, és Yossariannak igaza volt. – Ezek
mindenkire rámennek."

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.16. 13:15:23

@mr.joshua:

A frusztrált senkiknek a zsidó egy szitokszó, ők a láthatatlan ellenség, a nyomoruk okozója. Bárki lehet számukra zsidó, aki nem ők.

kackia 2010.03.16. 13:16:29

@Szt. Ahanov: "NEM AD FELMENTÉST? Az erkölcs nem relatív!"
Ebben igazad van, de ha agresszív kártevő dúlja a veteményest, szelíd eszközökkel nem sokra megyünk. Prohászka Ottokártól olvastam valamikor egy kedves és frappáns hasonlatot, a görény is az Isten teremtménye de, ha betör a tyúkólba csak teszünk valamit ellene, főleg ha ode be is fészkelte már magát.
Bocs,ha nem pontosan idéztem.

Nem kell mindig a szép lelket játszani,a mai világban nem mindig működig a Mahatma klisé.
Ezek a srácok meg eleve vad pogányok, őket már nem érinti a krisztusi elv.

kackia 2010.03.16. 13:31:35

@yaaman:" Ezek
mindenkire rámennek."
Szerintem meg csak a beteg szívűekre.
Van egy zsidó ismerősöm, jó fej minden esetre, azt mondat nekem , hogy nem akar többet zsidó lenni, félre vezették, nem volt képes megérteni valamit, de ennek vége, mára felnyílt a szeme és hátat fordít népének és mindent megtesz, hogy jó magyar legyen.:)))Azt mondtam neki, hogy azért két,három generáción át azért figyelni fogjuk elmagyarosodását.

yaaman 2010.03.16. 13:33:42

@kackia: ja, a beteg agyatokkal mondjátok meg, ki a beteg szívű, kire kell rámenni.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.16. 13:40:18

@kackia:

"két,három generáción át azért figyelni fogjuk elmagyarosodását."

Biztosan elég lesz? :-)

Amúgy, ha zsidónak számít az akinek a nagyszülője zsidó, akkor a fél ország tót!

Bloodscalp 2010.03.16. 13:40:31

@zoli29: van még hova fejlödni:)

szerintem a csoport fele fidesz szavazó(a másik ugye jobbik..)

4-5 év massziv hírtv-n echo tv való elhülyülés/agymosás ezt eredményezi..

Szt. Ahanov 2010.03.16. 13:47:57

@kackia: Nem tudom te miről beszélsz én az öreglányról beszéltem, aki a felvételen látható a prolik céltáblájaként. Jó neked, hogy te innen látod, hogy ő egy "agresszív kártevő".

greybull 2010.03.16. 13:50:02

nem voltak elég kreatívak a tüntetők: egyszerűen venni kellett volna egy szimpla kerékpár-sárvédőt. Na ha ebbe beleteszik a tojást, és meglendítik, akkor legalább 5x olyan messze lehet elhajítani, mint puszta kézből.

kackia 2010.03.16. 13:50:23

@Jobb híján MDF-es: a zsidó mint főnév mára csak szinonima ként él a nép nyelvén, nem kell a zsidó esetén egy népcsoportra gondolni egyből, az asszociációk tárházát nyitja meg a gazdagon felvértezett elmékben.
Persze a fantáziához mely a teremtő elme és személyiségünk egyik legfontosabb része, nem szabadott volna betiltani 3500 éve a képi ábrázolást, melynek hiánya csak sötétséget, űrt, fekete lyukat teremtett a lélekben ,vagy tudatban. Az ilyen ember lelkileg elszegényedik,könnyen demagóg lesz, kevésbé lesz érzékeny a szépre és a jóra, nem fogja értékelni a szimbólumokat, mert neki az nincs, sőt azokat hajlamos lesz félre érteni.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.03.16. 13:51:18

@Szt. Ahanov:
maga szerint az ilyen kackia félék megkérdezik a lesprézni kívánt szúnyogfelhő tagjait, hogy van e köztük anya, gyerek, rendes ember? :)))

greybull 2010.03.16. 13:54:09

@Jobb híján MDF-es: így van, Lengyelországban gyakorlatilag nem élnek zsidók, mégis van antiszemitizmus. Amúgy az egész közel-kelet, tehát az összes arab ország, sajnos Törökország is - egyetlen hatalmas kalmárkodó, kufárkodó, nyerészkedő, lopó, hazudó, csaló, sunyi, tetves bagázs - százszor zsidóbbak a zsidóknál, hánynom kell tőlük. Különben pedig: ne zsidózz! - légy különb náluk!

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.16. 13:58:46

@greybull:

"kalmárkodó, kufárkodó, nyerészkedő"

És mi van a kínaiakkal? :-)

Szt. Ahanov 2010.03.16. 14:04:01

@Grift: Elsőre általában megpróbálom nem osztályozni az embereket ilyenfélékre meg olyanfélékre, hanem értelmes érvekkel igyekszem vitatkozni. ;)

kackia 2010.03.16. 14:10:54

Én nem ismerek tótokat, sem németeket, sem bunyevácokat, semmi baj velük, s a zsidókkal sem lenne, ha képesek lettek volna túl emelkedni a kollektív szokásaikon, tessék magyarrá válni tisztelni a magyar szimbólumokat, szokásokat és semmi elkülönülés felsőbbrendű hülye allűr.
Ha nem ez lesz, akkor senkinek sem lesz az jó hosszútávon és előbb vagy utóbb, de elpattan valakinél majd a húr. Mint ahogy elpattant 56 ban is egyeseknél,már senki sem hitt a győzelemben az orosz is bejött és mégis voltak akik feltűrt inggel, a padlásról, a tankoktól sem visszariadva meghaltak.
Kapott a baloldal lehetőséget, bebizonyították,hogy alkalmatlanok a vezetésre, szervezésre, ez nekik soha sem ment.
Csak azt nem értem, ha lehetett volna valamit jól is csinálni ami mindenkinek jó, akkor miért kell azt rosszul, senki sem jár így jól.

kackia 2010.03.16. 14:25:05

@Grift:Vagyok annyira előrelátó és felelősségteljes, hogy zivataros időkben ne vigyem a gyerekemet tömegmegmozdulásokra, még ha nemzeti ünnep is az.Gondolom Grift is hasonlóan gondolja:))

@Szt. Ahanov: Hagyja már azt a szenilis öreglányt, egy újjal sem nyúlt hozzá senki,a f@szért nem fogta be a pofáját a szenilis. Ezért kapta az apanázst, jól végezte a munkáját.

riksafighter 2010.03.16. 14:28:26

@reality:

mondjuk nem félek attól hogy a jobbik náciként fog politizálni a parlamentben ... és zsidótörvényeket , meg zsidókat hátrányosan érintő törvényeket hoz ... európa közepén mert ezzel nem jutna messzire... épeszű ember ettől nem is félhet különben már menekülne a zsidó tőke kifelé az országból , de persze eszében sincs nyilván mert komolyan vehető barna veszedelem csak a s-hit gyülis röfi sanya fejében van

az hogy nemzeti radikálisként nem hagynák amit libsik műveltek ... ez természetes
meg is érdemli amit kap az elajasodott szemét tolvaj libsi tábor demszkyvel az élen

azmeg hogy szavazóik között vannak akik a szadesz és a szoci maffiák nyomán okkal fújnak egyes zsidókra ennek konkrét oka a szadesz , meg gyurcsányi , és a mutyis szemétkedés amit műveltek ... ezt a masszív zsidóellenes közhangulatot a tisztességes zsidók bauer tamásnak , kóka jánosnak gyurcsánynak stb a médiának ,elajasodott ballib értelmiségnek meg a 8 év hatalmi gyakorlatának köszönhetik ...

közben minden épelméjű ember tudja nem zsidó áll szemben nácival hanem közpénzeket lopkodó bűnözők,( köztük tetszik vagy nem szép számmal zsidók) állnak szemben egy felháborodott kifosztott közösséggel ..ez írta nullára a szadeszt, ez teremtette meg a jobbikot is sőt a zsidó ellenes közhangulatot ... is mert az is van hála demszkynek pl

a bűnözők a hatalomban vannak ez nyilvánvaló , a társadalom rájött erre ..

Bozdurgán 2010.03.16. 14:35:57

szép ideológiákat állítottatok fel:)

A probléma ezzel a meg akarok ismerni mindenkit mielőtt megítélem csak az a baj, hogy nem tudod megismerni. Mert elvegyülnek, a média, a politika, kulcspozíciói tele vannak velük.
Nem véletlen a jobbik szinte 0 médiamegjelenése.

Ahelyett, hogy mindenki fasisztaveszélt kiáltana meg kellene nézni, hogy talán azért van mert túlsúlyba került egy kissebbség a többség felett.

kamasuka 2010.03.16. 14:49:47

@zoli29:
De mindig meg is magyarázzák.

VIKUNYA 2010.03.16. 14:53:23

demszkyt nehéz sajnálni, valószínűleg megérdemli a börtönt, s remélem, oda is kerül a város vagyonának hűtlen kezelése miatt.

de a videó végén a sárga csillagozós, poénkodós csürhe elképesztően gusztustalan, ez is a jobbik, s ebből én nem kérek.

VIKUNYA 2010.03.16. 14:57:04

@kackia: kívánságod a zsidók nagy része esetében megtörtént, az asszimiláció sokkal sikeresebb volt, mint más népek esetében, aztán mégis haláltáborokba vittük őket, ezért a csürhés sárga csillagozás nem poén, egyáltalán nem poén, többek között az itt már említett radnóti miatt sem, aki a legszebb ú. n. hazafias költeményünket jegyzi.nem félek a jobbiktól, nem szeretem a rettegtetést, nem gondolom, hogy minden jobbikra szavazó fasiszta, de minden lehetséges eszküzzel küzdök ellenük, találn az gusztustalan szdsz után ők is felszívódnak egyszer!mert ne legyen kétségünk, a kető nagyon is hasonló, csak más köntösben.

Bozdurgán 2010.03.16. 15:12:32

@VIKUNYA:

a mimikri nem egyenlő az asszimilációval.

kackia 2010.03.16. 15:25:19

@Grift:Azért mert ki mert menni a Hollán utcai tüntetésre,de nagy arc lett valaki.:))

kackia 2010.03.16. 15:32:21

@VIKUNYA: Vitték őket, nem vittük,én biztosan nem vittem, s ma sem vinném. Lehet, hogy maga élt akkor és tette a dolgát, de én, sőt apáim sem éltek még ekkor. Minden amit erről a szörnyű korról hallottam, másodkézből kapott információ.

Szt. Ahanov 2010.03.16. 15:34:03

@kackia: "egy újjal sem nyúlt hozzá senki"

Majdnem elkezdtem viccelődni a helyesírásodon, de aztán mégsem.
Te leszel az, aki majd ha egyszer valakihez hozzányúlnak, azt mondod: "Hagyd már, csak egy horzsolás", aztán "hagyd már, csak egy csontja tört", "hagyd már, nem halt bele", "hagyd már, a családja még él, mint hal a vízben" és így tovább? Lehet egy darabig ezt így folytatni.

Szerintem viszont jobb nem elkezdeni. Vagy van valami terhelő bizonyítékod az öreglány ellen, amiből kiderül, hogy teszem azt nokiadobozban lopta szét az állami vagyont? Ha igen, akkor lehet a rendőrséghez fordulni. Én viszont még "pofázni" sem hallottam a felvételen.

kackia 2010.03.16. 15:36:55

@kackia: sőt apáim sem éltek még ekkor.=,sőt apám sem élt még akkor.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.16. 15:38:19

@Szt. Ahanov:

"Ha igen, akkor lehet a rendőrséghez fordulni."

Nem lehet! Ezeknek a szimpatikus fiatalembereknek az a meggyőződésük, hogy az említett néni évente, különböző jogcímeken több nokiásdoboznyi kárpótlást, jóvátételt vett fel, a kitalált üldöztetése miatt.

kackia 2010.03.16. 15:50:08

@Szt. Ahanov:
Lehet,hogy pont az volt a baj, hogy egy ujjal sem nyúlt hozzá senki, talán ezért is kezdett el összevissza motyogni.
Kár ilyen bagatell eseteket kiragadni.
Szerintem szépen lezajlott az ünnep , komolyabb atrocitásokra nem került sor.

VIKUNYA 2010.03.16. 16:18:21

@Bozdurgán: ez tény - ugyanakkor én megelégszem az olyan 'mimikrivel' amilyet a magyarországi zsidóság a szabadságharc folyamán előadott: népességarányukat jóval túlreprezentálva vettek részt benne...

VIKUNYA 2010.03.16. 16:18:53

@kackia: fontos különbség, köszönöm a figyelmeztetést

VIKUNYA 2010.03.16. 16:41:38

@kackia: fontos különbség, köszönöm a figyelmeztetést - én mindenesetre ha a történelmünkről beszélek, akkor E/1-ben beszélek, bocs.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.16. 16:42:50

@VIKUNYA:

Amikor végig vertük Európát, mint hunok, akkor MI voltunk, de a Holokauszthoz meg semmi közünk? :-)

kackia 2010.03.16. 17:05:46

@VIKUNYA: És mi a helyzet a másodkézből kapott információval melyet csak hinni, elfogadni szabad, de kutatni nem.

kackia 2010.03.16. 17:12:34

@Jobb híján MDF-es:A történel csak akkor hihető,ha igaz és ezért bátran kutatható. Az a része ami nem kutatható a hit területe lesz és mítosszá alakul a szívekben.

VIKUNYA 2010.03.16. 17:30:46

@Jobb híján MDF-es: barmocskám, olvass vissza egy kicsit, s egyből megvilágosodsz, mert ezzel most mellé lőttél. röviden: de.

Thulsa Doom (törölt) 2010.03.16. 17:32:18

Demszky mindig hozza a hangulatot. Végre egy esemény, amikor a sokat szenvedett magyar polgár végre önfeledten örülhet, kiereszthet, anyázhat.

VIKUNYA 2010.03.16. 17:33:24

@kackia: értem mire gondolsz, szerintem is hülyeség tiltani. megyjegyzés: a világról való tudásom nagy része nem elsőkézből való. a rendelkezésemre álló bizonyítékok alapján én simán elhiszem, hogy volt holocaust. de ha van olyan ember, aki nem hiszi, arról ne a büntetőjog gondoskodjon szerintem, hanem az óvodapedagógia.

kackia 2010.03.16. 17:57:03

@VIKUNYA:
Én úgy vagyok az általános jelenség világgal, hogy amit nem tapasztaltam meg a saját bőrömön az mind, másodkézből kapott információ halmaz csupán,a hiszem, nem hiszem kategóriába tartozik. Ha valakinek érdeke, hogy ez ne így legyen akkor érdemes jó korán elkezdeni az agymosást.
Én semmit sem hiszek el,de semmit sem tagadok.Úgy gondolom ez így korrekt és jogom is van hozzá.

borszódával 2010.03.16. 19:53:12

@Jobb híján MDF-es:

"Amúgy, ha zsidónak számít az akinek a nagyszülője zsidó, akkor a fél ország tót"
Nagyjából.
Mint ahogy tótia 90%-ban magyar és lengyel.
Csakhogy a világot nem a genetika, hanem az érzelmek mozgatják.

civilkontrol 2010.03.16. 20:14:49

Mocskosul nehéz lesz ebből kikecmeregni.
Lesz egy szem Fidesz és talán egy LMP

És lesz mellé egy rettenetesen dühös jobbik és egy gyurcsány vezényelte frusztrált MSZP.

Az elkövetkezendő időszakot tekintve nagyon sok múlik azon, hogy a média képes-e hibái belátására és bűnbánatra.

Remélem, hogy igen, különben cudar idők jönnek.

picur3ka 2010.03.16. 21:57:46

Egyem azt a szep lelkuket. Ilyesmihez egy egeszseges onvedelmi reflexu orszagban meg beszed se kell. A mani pulati idejen a nepek csak ugy tuntettek politikusok letartoztatasaert Olaszorszagban.

Nehanyan pedig bunkoskodnak ilyenkor, benne van a pakliban. Kulonosen, ha a Demszky vendegseregebol jott, hat ugye, bunpartolas esete.

Aki pedig el van szornyulkodve, hogy ilyen tortenik, azt felvilagositanam, hogy ez sok helyen mindennapos esemeny, az etnikum kedvenc idotoltese, a Jobbik nepszerusegenek egyik oka.

Alfőmérnök 2010.03.17. 00:09:43

@picur3ka/beleallos kampany: Na az a zsidó néni azért nem úgy nézett ki, mint aki bűnpártolt volna Demszkájjal. Szerintem nettó tahóság volt a sárgacsillagozás, igaz mindenhol vannak tahók. Meg provokátorok.

picur3ka 2010.03.17. 00:41:51

@Alfőmérnök:

Na nem is ugy ertettem en. A Fletonak csapolok se igen tudjak, minek is csapolnak.

picur3ka 2010.03.17. 04:52:25

@Alfőmérnök:

Na az ilyenek, meg a gepelesi hibak igen jok tudnak lenni. Mostanaban olvastam valami ilyesmit:

'Eleg volt, basszatok meg!'

Na vigyazzon ezzel, igy ekezetek nelkul!

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2010.03.17. 07:02:37

Most komolyan... az egy dolog, hogy a büdös bunkó náci disznaja avval szórakozik, hogy vegzálja az úton haladókat. Az egy másik dolog, hogy ezt csürhülve teszi. Hát persze, nagy a pofája ha tömegben van.

Ezt még lehetne magyarázni, hogy tahók mindenhol vannak. Nem lehet minden suttyó mellé rendőrt állítani (mondjuk lehetne egy kicsit többet, de ez más kérdés), azt ennyivel el lenne intézve a dolog.

De nem... a jobbikos parasztja nem ezt teszi... Billenytyűzetet ragad, és kimagyarázza, hogy azok ott a videón nem is büdösbunkók, meghát ugye a kiváltó okok, a Gyurcsány, meg ugye a palesztinok....

Hm...
süti beállítások módosítása