Forradalmi Öregségi Napok - Mandiner TV
2010. március 16. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Forradalmi Öregségi Napok - Mandiner TV

  Tegnap Naményi kollegával együtt - aki arról híres, hogy a nyilvánosság előtt meglehetősen visszahúzódó, de szűk baráti körben ő áll elő a legjobb pinás poénokkal - megnéztük az MSZP és a Jobbik március 15-i ünnepségét, illetve a kettő között ellátogattunk Demszky Gáborhoz is.

 

  Az MSZP gyűlése maga volt a megtestesült unalom és lelketlenség. A szónokokon és a közönségen is az érződött, hogy a győzelemről végleg letettek, s már csak kötelességből ismételgetik és tapsolják meg ugyanazokat a paneleket (szélsőségek, köztársaság, kirekesztés stb.). A kivetítőn megjelenő híres emberek üzenetei - mi Jancsó Miklóst, Petrovics Emilt és egy Ungváry nevű közepesen híres publicistát ismertük fel közülük - az MDF-jelöltek bemutatkozó videóinak legjobb pillanatait idézték. Szónok mindössze kettő volt, Horváth Csaba főpolgármester-jelölt arról beszélt, hogy itt az idő, Mesterházy meg Orbánt szidta egy ideig, aztán eljöttünk. Néhány kopasz és Budaházy-pólós egyén is elvegyült a tömegben, de ők vagy annyira unták, vagy annyira megsajnálták ezeket a szerencsétleneket, hogy inkább átmentek Demszkyt fenyíteni. Úgy tűnik, előrejelzésünkkel szemben Mesterházy még a provokátorokat sem érdekli. Szomorú sors egy ilyen fiatal embernek. Viszont megtudhattuk, hogy baloldalinak lenni egy érzés. Vagy valami ilyesmi:

  

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr841842940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

negeev 2010.03.16. 08:10:19

Én továbbra is csak azon tudok csodálkozni, hogy mitől vannak egyáltalán még emberek egy MSZP-s rendezvényen.
Ami a legmeglepőbb volt, hogy a tegnapi videókból az is kiderült, hogy volt egy-két fiatalabb egyén is a tömegben.

Na őket azért aztán abszolút nem értem.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2010.03.16. 08:13:57

a munkanélküliség nagy probléma... egyik párt se mond semmit arról, hogyan oldja meg... az mszp az mszp az elmúlt években tett ezért...

LOL :-D

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2010.03.16. 08:15:54

@negeev: a válasz ott van a syma-s videón. ők ott akarnak lenni, amikor megújul az mszp. részt akarnak venni benne.

az én olvasatomban ez helyezkedés. ha nagy leszek, politikus leszek. aztán én majd jobban csinálom, vagy legalább nem bukok le. :-)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.16. 08:22:30

Azt sosem értettem, hogy a nyuggerek szavazók hogyan fogják modernizálni Mo-t a szoci mitológia szerint.

negeev 2010.03.16. 08:25:34

@denever: Az lehet az egyetlen elképzelhető magyarázat rá.
Más értelmes okot nem tudok, hogy miért érdemes baloldalinak lenni.

(És most kíméljenek meg tőle azok, akik szerint rossz a bal-jobb felosztás. Mert ők baloldaliak is bizonyos szinten.)

sorokinV 2010.03.16. 08:27:13

@negeev:

Hányszor kell még elmagyaráznom, hogy a baloldaliság lényege, hogy ők szeretik a zembereket?
:)

negeev 2010.03.16. 08:41:44

@sorokinV: Ez gyönyörű!
Persze, tényleg lehet hivatkozni rá, ha bármilyen népnyúzó intézkedést vezetnek be.
Leginkább az "Érted jöttünk elvtárs, nem ellened" szólás-mondás jut eszembe. ;)

stalien 2010.03.16. 09:00:39

A vörös thmer-es tudósítást hiányolom !

„Ahol nem vagyunk mi, ott az ellenség."

Steve the Great 2010.03.16. 09:01:46

@sorokinV: Már hogyne lett volna?! Pont ő? :) Fent a színpadon, az első sorban Mesterházy mellett.

Szt. Ahanov 2010.03.16. 09:04:10

Igazából egyet kell értenem Sz. Csanáddal: A maszop tényleg a halál pártja. Legalábbis az agyhalálé mindenképpen.

rudie 2010.03.16. 09:33:32

@negeev: A fiatalabbak rendőrök voltak, az idősebbeket busszal hozatták.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2010.03.16. 10:09:47

@sorokinV: Dehogynem volt ott. Dísztribün, első sor. Szerettünk volna köszönni neki, de nem engedtek fel minket a színpadra.

homoródkarácsonyfalvi 2010.03.16. 10:10:28

BOLSEVIK BÖSZMEFIA GYURCSÁNYFY BLOGGER ŐSZÖDI GONDOLATAI (1.2.) MÁRCIUS 15-ÉN

Hülyék vagytok! Még te is hülye vagy, Viktor! Megint átverlek benneteket. Mindig is átverlek benneteket.
Ott ünneplitek magatokat a Dózsa György téren, de nem gondolkodtok. Mert minden csak álcázás volt. Álcázás volt az Őszödi Beszéd, álcázás volt a Horn kormány, álcázás Mesterházy miniszterelnök-jelöltsége. Nem érdekesek a közvélemény kutatások eredményei. Nem érdekes, hogy lemondtam egy éve, Én voltam, Én vagyok, Én leszek. Vagyok, aki vagyok. Rajtatok élősködöm. Ellenetek vagyok. Én vagyok az Antivagyok!
Nem lehet legyőzni! Vagy legalábbis ti magatok soha sem tudtok legyőzni. Egyszer szenvedtem vereséget, amikor a román (ha-ha, nesze nektek!) hadsereg 1919. augusztusában bevonult Budapestre, menekülnöm kellett. De legalább így Horthy már nem talált itt. Akkor sem Ti győztetek le, hanem Európa még észnél volt. Azóta Európa liberális lett, úgyhogy most én diktálok.
Ti hülyék, Európa sajtója a magyar szélsőjobbról cikkezik. Már ti is lassan elhiszitek, hogy van itt szélsőjobb. Lószar van mama, nem szélsőjobb ebben a tetves országban, az utolsókat 1945-ben akasztottuk fel. Bezzeg szélsőbalról ebben a kurva országban, meg abban a liberális Európában senki nem beszél. És tudjátok miért? Mert hülyék vagytok! Eszetekbe sem jut. Hát persze, hogy vannak bolsevikok, hiszen Én magam vagyok az. Különös anyagból gyúrva. Nemhogy nem mondjátok ki, hanem még eszetekbe sem jut, hogy ki kellene mondani. A most csinált ál-szélsőjobb engem nem zavar, persze, hiszen én csináltam. Nekem dolgoznak. Azt már régen tudhatnátok, ha lenne eszetek, hogy nekem csak ti lehetnétek az igazi ellenségeim, nem a szélsőjobb. Én elküldtem Molotovot kiegyezni Hitlerrel, és ne higgyétek, hogy nem tanultam meg a leckét. A leromlott liberálisok a küszöböm alatt kúsztak be könyörögni hozzám. Nekem adtak benneteket, és most is nekem fognak adni benneteket. Hiába, a Gempa az Gempa!
Tudjátok, hogy miért nem tudtok legyőzni? Azért, mert nekem szükségem van rátok. Nem értitek mi? Megmagyarázom! Nekem soha nem kellett, hogy többségem legyen. Nekem elég volt, hogy egy kis erőszakkal, meg egy kis hazugsággal éljek. Annyi eszem volt, hogy ne várjam el, el is higgyétek a hazugságot. Nekem soha nem kellett kiirtanom titeket, hiszen akkor ki a lószar dolgozik ebben a kurva országban. Különben is, ha a helyetekre jönne valaki, lehet, hogy nem lenne ilyen hülye, mint ti. Nekem mindig elég volt csak egy kis részeteket kiirtani, aztán a többiek örülhettek, hogy túlélték. Ti viszont csak akkor szabadulnátok meg tőlem, ha az utódaimat is eltaposnátok. Mint a szélsőjobbot eltaposták 45-ben. Dehogy tesztek ti ilyet! Volt egy kis fehérterror különítmény 19-ben, meg egy kis Köztársaság tér 56-ban, na és? Legalább van mit a szemetekre hányni.
Tudjátok, akkor vagytok a leghülyébbek, amikor azt mondjátok, hogy nem kellek, mert nem áll mögöttem a többség. Azt hiszitek, ezzel eljött a ti időtök? Hát ti soha nem tanultok? Honnan vettétek, hogy a hatalom azé, aki mögött a többség áll? Kik azok a Zemberek? A Zemberek nem tudnak a BKV örve alatt üzletelni, nem tudnak Déli-áramlattal hazaárulni, nem tudnak Indonéziában bányát venni. Összeesküvést sem tudnak csinálni. Lószart nekik, Mama!
Azt sem tudjátok, hogy az Őszödi Beszédet Én dobtam oda nektek? Hogy tudtam volna TV-t ostromoltatni, ha nem jönnek a Zemberek az utcára. 50 fociszurkoló mégsem elég egy TV ostrom filingjéhez. Utána három évig ordítozhattatok az utcán. Mit akartok még?
Az a hülye Ildikó odarakta azt a pojáca – izé, elfelejtettem melyik keresztnevű – Mesterházyt az engem megillető pozícióba. Közben meg a többi emberünk szűköl a félelemtől, mert fél lábbal a börtönben vannak, na majd pont az Attila (Ernő?, na az a kis hülye!) védi meg őket a sittől. Nevetséges! Én vagyok a Mentőbárka, Én vagyok az Antivagyok. (Hogy Én milyen jól tudtam, hagyni kell a saját Zembereimet fél lábbal a sittre kerülni, rögtön Én kellek majd nekik. Hiába, ilyen a jó rendszer, az a gyengeelméjű Kádár legalább ennyit tudott.)
Azt mondják rólatok, hogy Kádár népe vagytok. Lassan már ezt is beveszitek. Dehogy vagytok ti Kádár népe, Mohács óta ilyen hülyék vagytok. Sőt, Muhi óta. Az utolsó csatátokat Kerlésnél nyertétek, 1068-ban. De ti vagytok Európa legböszmébb népe. A legtehetségtelenebb. Hiába van 200.000 népdalotok (a németeknek 5000, nem sok, mi?), hiába van egy csomó Nobel díjasotok, hiába vannak költőitek, templomaitok, freskóitok, városaitok, falvaitok (mondjuk azok nem sokáig, tanultam én Ceausescutól is), 500 éve nem tudtok a megszállóitoktól megszabadulni. Nincs is saját államotok. 20 éve nincs idegen megszállótok, hogy lehettek olyan hülyék, hogy nem tudtok megszabadulni a belső megszállóktól? Ha Kádár népe lennétek, gulyásért adnátok el a hazátokat. Dehogy tudtok ti bármit is árulni, még a hazátokat sem. Titeket egyszerűen át kell verni. Azok a barom török terroristák hogy foglalták el Budát? Úgy tettek, mintha turisták lennének. Na, én meg úgy teszek, mintha valami közöm volna a hozzátok. Összetartozunk! Pedig nekem a nagypapáékhoz van közöm, aki 56-ban közétek lövetett a Palament előtt, hogy aztán tényleg legyen fegyveres harc. Legyen mit leveretni.
A Viktornak a Zembere, a Marci azt mondta nekem, hogy minden forgatókönyvre felkészültek. Ha-ha, ez is hülye!
Megírom ezt a kibaszott jó cikket a baloldalról. Aztán felkészülök a pénteki beszédemre. 10.000 embert kirendelek, hogy kifütyüljenek. Lesznek utcai harcok, halottak, itt is, ott is. Most az MSZP székházat gyújtatom fel, az épületben lesz a Szekeres is. Meg a Hagyó is, nem kell tanú. Szili Kati azért nem ég benne, mert a mártírjaink április eleji temetésén neki kell félrehajtott fejjel óvni a Zembereket az erőszak terjedésétől. Ha-ha látjátok, a Reichstagot kétszer is fel lehet gyújtani!
Ja, még a Horn Gyuszit is akkor temetjük, így többen eljönnek. Azok a választásra is eljönnek, most kellenek a szavazatok.
A feketeruhások temetéséről meg a rohadt ÁVO-s SÜN gyilkosok felkoncolására indulnak a Zemberek. Azok a halottak is kurva sok szavazatot hoznak a fekete ruhásoknak. Végül is azokat a szavazatokat sem ti kapjátok.
Úgyhogy hülyék vagytok, lószar lesz nektek, nem többségetek, mehettek vissza autófényezőnek. A Viktort meg óvja meg a minden nap bérmálkozó istene, meg a zsidók megszületett megváltója.

2010.03.16. 11:05:18

Mesterházy: "Az emberek a köztársaságot választották, a koronaúsztató királysággal szemben."

Vajon mit érthetett ezen? A királyságban mikor úsztatták a koronát? És mikor választottak az emberek a köztársaságot?
Avagy 2002-re gondol? Elég lazán kezeli a fogalmakat.

sorokinV 2010.03.16. 13:15:20

@csi:

Jó kérdés mire gondolhatott, ugyanis a korabeli magyar társadalom (ha beszélhetünk ilyesmiről - szerk.) kifejezetten nem(!!!) volt köztársaság-párti!

greybull 2010.03.16. 14:02:39

Számoljunk: aki ma minima nyugger, sacc per kb. 60 éves, az 50-ben született. Aki 70 éves, az 40-ben. Utóbbi élt 5 évet a Horthy alatt, majd 2-2és fél évet demokráciában, aztán 8 éves korától: cucilizmus! Aki most 80 éves, az 30-ban született, és ő is csak 15 éves - gyerek - volt 45-ben, mikorra 18 lett - gyütt a cucilizmus. Sz'al a mai nyuggerek 95 %-a a cucilizmusban cucializálódott! 2,5 millió ember (hm?) - 2,5 millió szavazó. Na ez lapul most méla lesben - na ezektől félek én 2010 04 11-én.

sorokinV 2010.03.16. 15:14:10

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

Már Steve is felvilágosított, de azért köszönöm! Ms. Sün nélkül nincsen magyar baloldal!

sorokinV 2010.03.16. 15:15:23

@greybull:

Majd csinálunk esős időt, azt a köszvény otthon tartja a bolsevik bandájukat!
:D

Steve the Great 2010.03.16. 17:18:45

A népszabadság ma is nagyot alkotott fotóilag. Ez volt jellemző az mszp gyűlésére: static.nol.hu/media/picture/81/19/26/000261981-0235-400.jpg
Ez meg a fideszére: static.nol.hu/media/picture/91/19/26/000261991-0659-330.jpg
Mindenesetre szép próbálkozás volt, oda is ítélhetnék nekik a "korrekt tájékoztatásért" vándordíjat.

Tehetetlen Dodó 2010.03.16. 17:25:22

@Steve the Great: Jó ez, korrekt.
Világosan kiderül belőlük, hogy még a fideszes kutyának is több esze van, mint a maszopos nyuggernek.

Rikki Harcos 2010.03.16. 20:25:59

hol vannak a pinás poénok?

loláb 2010.03.17. 12:27:28

De szúrós szemmel méreget titeket az a bundás néni.
süti beállítások módosítása