Gyurcsány: ocsmány férfiatlanság bélyege Orbánon
2010. február 25. írta: nénike

Gyurcsány: ocsmány férfiatlanság bélyege Orbánon

  Volt egy kormány, amelynek volt kedve építkezni. Volt előtte egy másik kormány, az is épííített: hét kilométer autópályát, a hétszázát! Hetet!

  Nagyjából a realitás ezen színvonalán mozgó államférfi stand up comedy előadására tuszkolódtunk be Kálmánnal, amiben még egy közelebbről meg nem nevezett ötödik kerületi MSZP-frakcióvezető sem akadályozhatott meg, hiába leplezett le bennünket azonnal.

  Mint a Mandiner száguldó riporterei, amúgy nehéz helyzetbe lavíroztuk magunkat, mert míg részben egészségi állapotukból fakadóan, vagy az ájult tisztelet némító hatása következtében a szoci rajongók nem tudtak megszólalni, addig a ház előtt hangokat kiadó érdeklődők nem tudtak a jól begyakorolt két-három mondatuktól elszakadni.

  Mai videónkban ezért a megszokottnál kevesebb a beszélő fej, az az egy viszont, aki mondja, nagyon ott van. Jó szórakozást hozzá!

(Kínai Kálmán csak, hogy menőzhessen a hangcsoui haverjai előtt, sikerrel gyűjtött be egy Gyurcsány autogrammot a rendezvény végén,mi több a bősz reformer még meg is veregette a hátát. A jelenetet a varázs múltával már kínosnak éreztük, ezért Kálmánnal egyetérve úgy döntöttünk, hogy ezt inkább nem írjuk az anyagba bele.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr841789584

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mi köti össze a Nokiát az SZKP XX. kongresszusával? 2010.02.26. 11:24:38

Mikor a mai cikk aprópóját képező hülyeség után kutattam a hálón, feltett szándékom volt politikamentes témát keresni, mert akármilyen szórakoztatóak tudnak lenni honatyáink, egy idő után jóból is megárt a sok, és meg kell vallani hogy bohócnak egész j...

Trackback: Előbújt a mormota 2010.02.25. 19:42:36

Mindig is lehetett sejteni, hogy Gyurcsány nem adja fel olyan könnyen, hogy fogjuk őt még látni közszerepelni. Íme néhány jel, amiből biztosan lehet következtetni visszatérésére: A kivonulás Már a lemondásánál lehetett érezni, hogy döntése ideigle...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoli29 2010.02.25. 15:23:08

"Merítsenek erőt az őszödi beszédből..."
Irtó kíváncsi lennék, hogy hogy lehet az őszödi beszédből erőt meríteni.

elfelejtette 2010.02.25. 15:46:47

Es ez az ember volt a baloldal nagy remenysege.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2010.02.25. 15:47:20

Ez a félkegyelmű ripacs belehal ha a holdkóros baromságait nem adhatja nyilvánosan is elő.

Azon gondolkodom hogy a fegyenctelepen mi lesz a legmegfelelőbb beosztás neki.

Én az útépítésre tenném, ha már szóba hozta.

marós 2010.02.25. 16:02:31

Volt egy kormány, amelyik csökkenttete az állam adósságát, volt /van/ egy kormány, amely úgy eladósította az országot, hogy még az unokáink is nyögni fogják, ez a kormány meghonosította a gyülöletpolitikát, a hazugságot, ez a kormány-párt összefonódott a korrupcióval, ez a dícsőséglista.

homoródkarácsonyfalvi 2010.02.25. 16:14:58

Kurv@ rosszul érzem magam.
Az illető a MSZP listáján a 4. Ez ahhoz képest érdekes, hogy a bukás után Szamuely Bécsbe távozott, Rákosi a SZU-ba, Kádár elvesztette a hatalmát, Grósz elvesztette a hatalmát. Ez az ember pedig ott ül az első sorban, és képviselő lesz 2010-től is.
Két kisgyerekem van, 8 és 5 évesek, ha felnőnek, látahatóan ez az ember még színpadon lehet.
Egészen rémült vagyok.

Kuttor Kutya 2010.02.25. 16:34:23

@homoródkarácsonyfalvi: Szamuely nem jutott el Bécsig, hanem öngyilkos lett a határon.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.02.25. 16:36:42

Ugye, ugye, a hülyék hogy vonzzák egymást!! :))

betufalo 2010.02.25. 16:54:21

Én ezzel az autópálya dologgal nem hencegnék, mert szorgos ügyészek tán már tanulmányozzák az anyagot, hogy miért pont STRABAG, minek a síkságon alagút, meg viadukt, szóval hízik az akta. Néhány hónap és legszívesebben megennéd az összes ide vonatkozó doksit Fletó.

Archenemy 2010.02.25. 16:54:47

Nem értem, mi a problémátok ezzel az Államférfival, nekem személyes példaképem, sőt néha vele is álmodok. Valószínűleg csak irigyek vagytok a sikereire, hiába, ilyen alja nép ez a magyar!

m.logic 2010.02.25. 16:56:55

Bármit hozzon is a jövő, Ferinek biztos helye lesz a Heti Hetesben.

Rich.mond 2010.02.25. 16:58:01

vazze, az épületen belül és kívül sem egyszerű emberek vannak:))
"-A kurva anyád!"
"a te kurva anyádat te bunkó!"
:))

Nash vs. Keynes 2010.02.25. 16:58:55

@betufalo: Az osztrák szügyészek már eljutottak a strabag magyar lobbicégéig, meg ugye madarak és virágok. Gugli a barátunk.
hetivalasz.hu/itthon/hol-a-le-20234/

kb ennyit a szoci ótópályákról.

Archenemy 2010.02.25. 16:59:38

@m.logic: Jó meglátás! A Heti Hetes korunk egyik legmeghatározóbb kulturális műsora, ott mindig szükség van művelt, nyitott, humoros européer előadókra!

Arp1 2010.02.25. 17:00:06

@vero: "Lipót. "
Az már nincs, bezáratta.

Jól szerkesztett videó, a beszédbe illesztett bekiabálások segítenek levezetni az undort.

ben2 2010.02.25. 17:00:51

Még több Gyurcsány szereplést please és tutira meglesz a Fidesz kétharmad!

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.02.25. 17:01:05

a jobber kulturális fölény megint megmutatkozott ám az utcán ;)))

vagyok59 2010.02.25. 17:01:41

Az, hogy az M7-est Orbánék fullra felújították, ne is zavarjon.

sanyix 2010.02.25. 17:01:52

@betufalo: én sem hencegnék, főleg mivel a milliárdos útépítés meg dugótologatás (mert úgyis dugó lesz ezzel a hülye építgetéssel csak tolják az időpontot).

Én inkább a vasút rendbetételével, nagy sebességű vasúti pályák építésével, 160-al közlekedő menetrendet betartó személyvonatokkal, jól működő teherszállítással hencegnék... mert annak értelme is van hosszútávon, na meg olcsóbb is.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.02.25. 17:05:10

Ha ez az ember szabadlábon maradhat, az nagyobb hiba lenne, mint bármelyik, a rendszerváltáshoz kapcsolódó mulasztás, és elmaradt lépés.

riksafighter 2010.02.25. 17:05:40

kakamatyi megint púúú zott... ? hát azért ezt a klárikát se irigylem

Zseniális Teknős 2010.02.25. 17:08:07

nevetséges

[A FIDESZ FIZETETT KOMMENTELJŐNÉK POSZTJÁT LÁTTÁTOK]

natuck 2010.02.25. 17:09:41

@sanyix:
Igazad van. El kellene már felejteni az autópálya építést. A meglévő utakat és vasutakat kellene inkább karbantartani.

Sealed tender 2010.02.25. 17:11:58

Hálistennek tényleg nem bírja ki csávó, hogy ne szerepeljen. Így aztán újjult erővel törnek fel az emlékek az elmúlt 8 év rémálomszerű kormányzásáról.

Joseph Adama (törölt) 2010.02.25. 17:13:23

@.Pierre Bezuhov.:
Őrültek bent, őrültek kint... Opni meg zárva. :)

(Gyurcsány takarodj, vidd az összes Jobbikost! :D )

StavrosMenace 2010.02.25. 17:16:22

és tudja, és tudja, és tudja! ferinél van lejjebb: feri

Jamesboci 2010.02.25. 17:17:42

@Karmadealer:
képvisellő lesz, mentelmi joggal...

riksafighter 2010.02.25. 17:17:55

utat lehet építeni , ha van miből , hitelből meg nagy okosság kell hozzá egy hülyegyurcsány minimum ... meg a strabagos buli
aztán ha az eladósított államnak már nincs pénze eü-re akkor beérik az adósságból épített autópálya gyümölcse... döglik a magyar

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.02.25. 17:18:28

@mefisto:

Én 3:05ig!
Én győztem:)

Azt elmagyarázza nekem valaki, hogy miért a nyuggereknek magyaráz az elszánt cselekvésről?????

Ezek az agyhalottak mindenre bólogatnak. Persze nekik már mindegy. Nyugdíj jön, Maunika Show délután, délelőtt háziorvos, stb.!

"Ez az élet Babocsai néni"

clemens (törölt) 2010.02.25. 17:19:18

nem hallom, nem hallom!!!
egy géppisztoly kellett volna, azt szétlőttem volna a fejét

ezen hangosan felröhögtem

micu · http://www.ingyentv.hu 2010.02.25. 17:20:26

Hm. Lehet,hogy csak nem tudunk róla, de
mi van akkor ha a kalapos Ibolya, a hazudós fletó és a Kóka/Fodor páros nagy összegű fogadást kötött arra, hogy két év alatt kinek sikerül jobban tönkretennie a saját pártját. Fletó pedig most még jobban
belehúz, mert a vetélytársak nagyon megelőzték.
Így már teljesen érthető.

Dr Gregory House 2010.02.25. 17:22:03

Adott egy alkoholista, bűnöző apa és egy primitív anya, aki a komfort nélküli mosókonyhában nevelgeti fiacskáját. Az ilyennek az egyetlen kitörési pont az ifjúsági, majd munkásmozgalom, a kommunista párt volt. Mindenre meg is tanították: nincs korlát, nekünk mindent szabad, mi felette állunk jognak és erkölcsnek! Hogy közben állítólag volt egy rendszerváltás? Lárifári!

Kenedy1 2010.02.25. 17:24:23

Gyurcsány a mai napig megvan róla győződve,hogy azért nem tdott kormányozni,mert Fidesz nem hagyta,és a nép hibás azért is mert nem értették meg a reformjaikat.
HAHEAHAHHAHAHA HAHAHAAA

Jamesboci 2010.02.25. 17:24:30

@Dr Gregory House:
+ 2.500 ezer szavazó, és me. lett ez a pszihopata.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.02.25. 17:25:43

@William w.:

Jajaja!

Én azon morfondírozom, hogy használják e a KSH demográfiai adatait?
Kihozzák e, hogy 4 év múlva mekkora lesz a közönségük?
Ha kiszámolják akkor csinálnak e utána gazdaságossági számításokat?

Hogyaszongya: "...karancslapu újtő alsón kettő darab szavazó VS benzin ktsg, söfőr ktsg, autó amortizációja, megéri e lemenni,,,"

Megannyi kínzó kérdés.....

vizesnyolcas 2010.02.25. 17:28:19

Fletót nem fogják elítélni. Az ügyvédje egy tucat elmeszakértőt felvonultatva be fogja bizonyítani, hogy a vádlott beszámíthatatlan, és kizárólag a választók meg a pártja a tehetnek róla, hogy egy fogyatékos egyszer csak kormányfői szerepben találta magát.

morpho 2010.02.25. 17:33:08

Egyrészt elegánsan vágtátok össze a cuccot, ehhez külön gratulálok.Legalább jól átjön a jobber értelmiség kontrasztja! Azt mondjuk nem értem, hogy az orbáni gyűléseken miért nem mennek ilyen nagytudású szerencsétlenek kiabálni, de gondolom vele mindenki elégedett, csak az lehet.Egyébként meg lehet itt ugrabugrálni, meg eljelentékteleníteni az autópályákat, de a történelemkönyvek a rendszerváltást követő legnagyobb infrastruktúrális fejlesztéseket Gyurcsány Ferenc és Demszky Gábor nevéhez fogják kötni.Ez van.Mondjuk azt nem értem, hogy miért fáj nektek, hogy autópályákat és metrót építettek Magyarországon, de ti biztos tudjátok.Azért azt megnézném, hogy mit adnátok elő, ha az orbánék építették volna.Ami meg az előadást illeti.Lehet elmebetegezni, de ez a csóka papír nélkül is el tudja mondani amit akar..

csintapala (törölt) 2010.02.25. 17:33:26

Nyilvános akasztáson szeretném végignézni (közben vattacukrot majszolva), ahogy ezt a ferkót lóbálja a szél a lámpavason.

@Karmadealer: "Én az útépítésre tenném, ha már szóba hozta."

Én beletenném az útalapba. Mármint a betonba. De még ott is csak bajt okozna, mert biztos ott lenne először kátyú.

fran7 2010.02.25. 17:37:06

Nagyon kevés szónoklatot tanulva, érdekesnek tartom, hogy Gyurcsány mondanivalója csak, akkor gördülékeny, amikor magáról beszél. Mikor valamilyen szabatos gondolatot akar, akár halmozva kifejezni, nem megy neki sem az egyeztetés, ami mindenkivel előfordul, a helytelen toldalék használata, hanem egész egyszerűen képtelen egy normális közös nevezőn alapuló felsorolásra. Ami készületlenségre utal, illetve arra, hogy az a nagyszerű gyurcsányi mszp-s program, még az utolsó pillanatban is ötletelésből jött létre. Vajon a kommunikációs tanácsadója, kiképzője mit szól ehhez a teljesítményéhez. Sajnálom őt, biztos nem mondhatja meg a véleményét. MDF-es jelöltek voltak hasonlóan bajban, amikor konkrét dolgokról kellett beszélni.

Joseph Adama (törölt) 2010.02.25. 17:37:56

@morpho:" de ez a csóka papír nélkül is el tudja mondani amit akar.."

Az tök jó, csak miniszterelnöknek szar.

ati27 2010.02.25. 17:38:03

3:55 de csak addig, amig a kommentek végére jutottam. Persze segitett az hogy "egytengelyes" vagyok mint a férfiak 90%. Tehát ha olvasok, akkor nem hallok.. Vagy nagyon keveset.. De az is sok volt! :)

2010.02.25. 17:39:58

@Dr Gregory House: "Adott egy alkoholista, bűnöző apa és egy primitív anya, aki a komfort nélküli mosókonyhában nevelgeti fiacskáját. Az ilyennek az egyetlen kitörési pont az ifjúsági, majd munkásmozgalom, a kommunista párt volt."

Ott van (volt) még a foci vagy a popzene. Filhallása nincs, a tesitanár biztos egy tróger volt, így maradt a munkásmozgalom, mint kitörési lehetőség. Ebből is látszik, hogy az iskoláknak kellő figyelmet kell fordítani az ilyen kevésbé fontosnak tartott tárgyak tanítására is.

elfelejtette 2010.02.25. 17:42:33

Fleto azt hitte, hogy ugy kell modernizalni, hogy minden penzt betonba, meg inaktivakba kell tenni, aztan ezt ellensulyozando a kozszolgaltatasokert penzt kell szedni. Tevedett.

is 2010.02.25. 17:42:50

@marós: "Volt egy kormány, amelyik csökkenttete az állam adósságát"

kettő volt ilyen:
- a Horn-kormány 85%-ról 61%-ra vitte le, 1-2% GDP növekedés mellett
- az Orbán-kormány 61%-ról 54%-ig 'vitte le' 4%-os GDP növekedés mellett. azért van idézőjelbena 'levitte', mert ha összegében változatlan maradt volna a hiány, akkor 52%-nak kellett volna lennie 2002-re. dehát a kétéves költségvetés, ugye...

végülis tényleg csak egy volt, en kötözködjünk: a Horn-kormány.

Jurij Kakarin 2010.02.25. 17:43:11

Egyszer megmondta, hogy ha nem tetszik el kell menni. Na én el is jöttem jó messzire, és köszönöm szépen, csak jókat röhögök az egészen és belógatom a lábam zatlanti óceánba. Csókoltatom az egész bagázst.

zoldx 2010.02.25. 17:44:20

A "szavazóképes"(nem "választóképes"-nem ugyanaz !)lakosság 30%-a funkcionális analfabétának tekinthető !
Ez majdnem 2.5 millió ember !Hozzájuk szól,mindig is velük,ill. a segítségükkel nyertek !A hajléktalan, aki megitatja a családját a kukából szedet fagyállóval -ugyanolyan szavazópolgár mint bárki más !Ez a demokrácia !

fran7 2010.02.25. 17:46:03

@morpho: Néhány megjegyzés. A történelemkönyvek feljegyzik marginálisan, amit az autópályákból építettek, de Hitler még több autópályát épített, s voltak infrastrukturálisan is nagy lélegzetű beruházásai. Mégse ezek alapján ítélik meg. De a nagy SZU-t is említhetném. Akkor lesznek bajba azok a történészek, amikor azt kell boncolgatniuk miképp lett miniszterelnök Gyurcsány Medgyessy után, s miért és miképp mondott le. Ott nem lesznek magyarázataik, csak kérdéseik. Vagy egy nagyon egyszerű, de senki számára nem tetsző válasuokat fognak adni.
Papír nélkül beszél Fletó ez nagy szám? Százezres nagyságrendben vannak ebben az országban, akik jobban teszik ezt nála.

cserenkov 2010.02.25. 17:48:55

@morpho:
Melyik metrót építették meg?
És a gátakat a Dunán meg a Tiszán melyik kormány idejében építették meg végre?
Egyébként utálom az ilyen, "Mi ezt építettük, mi azt építettük típusú szöveget".
A négyes metrót, amit az Orbánékon számonkértek nem sikerült megépíteni 8 év alatt(Bocsánat! Asszem van egy egyméteres szakasz!)

kefekötő-gödény 2010.02.25. 17:50:36

A hitelesség kedvéért. A FIDESZ adta át 1998 novmberében a Gyöngyös-Füzesabony autópálya szakaszt (M3). - 43 km. Igaz az építése a Horn kormány latt kezdődött. Viszont a FIDESZ alatt építődött a Füzesabony- Polgár szakasz, amit Medgyesi adott át 2002 őszén (újra M3) - 60 km.
A FIDESZ építette újjá szinte a 0-ra bontva először az M7-t. Melyik ebből a 7 km. Honnan vette ezt a számot ez az elmebeteg.

torró 2010.02.25. 17:50:46

Gyorsan egy adalék. Német országban nemrég adtak át egy 4 km hosszú hidat forintosítva 44 milliárdba került . Nálunk, megyeri híd,2,3 km 68 milliárd, és a Margit híd/ ami kész van csak renoválni kell 33 milliárd! A STRABAG ügynél azt mondták hogy nem tőlük kapták a 60 milliót hanem a nemzetközi liberális központtól! a Str.meg elismerte hogy ők oda utalták! Érdemes még ezekre a billentyűt koptatni. Mert "ők alapjában véve egy becsületes párt!"
Hogy nem szakad le az ég.

torró 2010.02.25. 17:52:39

Elnézést a német híd 33 milliárd. Bocs.

Seravy 2010.02.25. 17:52:50

Metrót nem építettek. 8 éve vannak kormányon és a metro még mindig nincsen kész, nem sikerült ennyi idő alatt sem befejezeni. Az árát már nem is kell említenem.
Az autópályát meg hagyjuk, a tömegközlekedést (MÁV,BKV,VOLÁNBUSZ) kéne inkább fejleszteni mert nemsokára annyira megdrágul az olaj hogy benzinre hirtelen feleannyi embernek sem lesz pénze mint most, vagy csak simán nem fogja megéri autóval menni sehová, akkor meg felesleges lesz a soksávos autopálya. Lehet hogy a "nemsokára" 10-15 év múlva lesz, de amibe az autopálya került, plusz a hozzá felvett hitel kamatai is kb addigra lesznek kifizetve, lásd államadosság mennyi is most. De a jövőre senki sem mer gondolni se, aki vezető pozícióban van, nemhogy beszélni róla.

Canis Lupus Libertas (törölt) 2010.02.25. 17:55:07

Kurva jó! A fogatlan közönség vastappsal jutalmazza az új eszmét, miszerint a következő 4 évre olyanná kell válni, mint amilyen az ő ellenzékük volt. Azaz májustól jönnek a szélsőséggel összeboruló, antidemokratikus, kirekesztő, rasszista szocialisták, akik folyamatosan a megosztáson munkálkodnak, hogy a valódi eredményeket elhazudják, hamisítsák, magukénak akarják... Eszméletlen ostobaságnak tűnik nekem ez úgy, hogy ők egyébként kibaszottul különbnek akarnak látszani egyébként. Szánalmas egy csürhe lett a kormáypárt funostul...

Dr Gregory House 2010.02.25. 18:01:18

@ifsz: "Ott van (volt) még a foci vagy a popzene."
A zenéhez azért kellett volna némi intelligencia, a sporthoz meg kitartás. Mennyivel egyszerűbb volt elvégezni az egyetemet az MSZMP támogatásával és közbenjárásával, utána a közvagyon lenyúlásával milliárdossá válni, feleségül venni egy mindenható pártfunkcionárius unokáját és törtetni töretlenül előre! És elhitetni a hazugságokat.

Raka1885 2010.02.25. 18:03:55

@morpho:
"ez a csóka papír nélkül is el tudja mondani amit akar.. "

Mert színész.

Öreg Sam 2010.02.25. 18:06:44

@morpho:
Vannak ugyan averzióim,de alapjában véve igazat kell adnom Neked.
Ha majd józanul,paraszti ésszel matekolva,és nem érzelmektől túlfűtötten mérlegre tesszük a történéseket,kiderül,hogy GyF szimplán csak őszinte akart lenni az öszödi beszéddel,amelynek egyetlen mondatát oly előszerettel idéuik a szövegkörnyezetből kiragadva.
Pár nap van csak már a választásokig,eredmény nem kétséges,DE: szeretném,ha nagy nyilvánosságot kapnának a Kaya Ibrahim,meg Ezüsthajó,meg Simicska APEH ügyek,nem a voltak,hanem a leendők.
Mondom mindezt úgy,hogy akkor sem voltam párttag,mikor ez egy bizonyos szint fölött kötelező volt,és ma sem vagyok elkötelezett.

gyem 2010.02.25. 18:07:45

Most akkor arra büszke, hogy hitelből (az unokáink pénzén) a piaci ár másfélszereséért osztrák vállalkozókkal autópályát építtetett?

Karcolt lendület 2010.02.25. 18:08:01

Ahogy már írtam, Gyurcsány egy Torgyán József kvalitású politikus, csak sajnos 5 éven keresztül ezzel miniszterelnök volt...

f.m.j. 2010.02.25. 18:11:01

@.Pierre Bezuhov.:

Milyen érdekes, hogy ezt egy jobbos oldalon tekintheted meg, és fikázhatod kedvedre :)
szembenéznél egyszer a baller bugriskodásokkal is? A teremben van belőlük is elég :P

Canis Lupus Libertas (törölt) 2010.02.25. 18:12:27

@morpho: Tekintettel arra, hogy azt a szerencsétlen bunkó nőt kitessékelés közben leanyázta a szimpatikus fiatalember, nem nyomnám a csengőt az intellektuális különbségek hangoztatásával...

Öreg Sam 2010.02.25. 18:13:57

@Dr Gregory House:
Nem kötekedésképpen,csak az egyenlő pályák,egyenlő esélyek-elv alapján kérdezem:Viktorunk mikor is,és milyen ösztöndijjalvolt Londonban?(ne törd a fejed,MSZMP)
Miért is érzem úgy,hogy ő egy "megélhetési politikus" ?
40+ éves,és életében pénzkereső munkája nem volt...
Mondom ezt úgy,hogy rajongója voltam,mikor szakállasan,soványan,"kizavarta" az oroszokat.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.02.25. 18:14:08

@gyem:
Nem érted te a progressziót...

R242 2010.02.25. 18:19:36

Szóra sem érdemes ez a hórihorgas k.csög :D :D :D :D :D

Lorp 2010.02.25. 18:20:54

Ez tényleg félelmetes. Ez az ember mániákus pszihopata, sok pénzel, kapcsolatokkal, és rengeteg idióta nyugdíjassal. Eddig röhögtem rajta, mert egy hazug bohócnak néztem, de már nincs kedvem nevetni. Ez az ember BÁRMIT megtenne a hatalomért. Félelmetes.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.02.25. 18:20:54

"Volt előtte egy másik kormány, az is épííített: hét kilométer autópályát, a hétszázát! Hetet!"
:o))))
Jajjjj, ez annyira tipikus balliberális közhely a neten, h már csak a nagyon buták bírják leírni. Ilyen hazug ő, mindig ezt csinált:
neki a 7-et adott át, és a 7-et épített, az tökugyanaz. Most két lehetőség van:
a) nagyon buta, és nem tudja, h Medgyessy olyan utakat adott át, amiket Orbánék építettek, illetve olyanokat épített meg, amiről már megvolt a megrendelés az előző ciklusban.
b) direkt hazudik, mert tudja, h elhiszik, mert a primkó panelproli nem képes differenciáltan értelmezni a dolgokat. Ekkor viszont aljas.

Másfelől:
nem kéne kurvára büszkének lenni az autópályára, mert annak építésének mértéke egyenes arányban áll az ellopott és elpazarolt pénzekkel.

morpho 2010.02.25. 18:22:47

Szerintem le kéne bontani az autópályákat a picsába!A helyüket beszántani és odadani a gazdáknak.Mindenki megnyugodna és megszabadulnánk ettől a komoly problémától!

Tehetetlen Dodó 2010.02.25. 18:22:53

@Öreg Sam: A szőlőbányát kifelejtetted, háver.

f.m.j. 2010.02.25. 18:23:41

@Canis Lupus Libertas:

Mi ezt nem érthetjük. A baloldali anyázás mindig intellektuális, menő, és ándörgándos, egyedi megnynilvánulás. Ugyanaz a kurvanyázás (ha csak vissza is) jobbról nácifasisztakirekkentő, de minimum bunkó dolog :)

Joseph Adama (törölt) 2010.02.25. 18:24:11

@morpho:
Elég, ha az elsikkasztott pénzt visszaadják a jóelvtársak, és börtönbe vonulnak. ;)

Tehetetlen Dodó 2010.02.25. 18:25:05

@morpho: Kisöreg, nem az a baj, hogy autópályákat építettek Fletóék, hanem az, hogy keveset.
Ebből a pénzből pont háromszor annyit kellett volna, érted az összefüggést?

elfelejtette 2010.02.25. 18:26:47

@morpho: Eleg lenne kezdetnek venni szamologepeket a baloldal munkatarsainak, amivel kamatot meg torlesztoreszletet szamolni megtanulnak. Ha mar utat ilyen remekul tudnak epiteni, meg ugy altalaban ilyen tehetsegek egy orszag vezeteseben.

bozoa 2010.02.25. 18:27:28

@kefekötő-gödény: S még a Lepsény-Siófok-nyugat szakaszt is autópáyává szélesítették, az addigi 2*1 forgalmi sáv helyett.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2010.02.25. 18:29:57

Hehe! "Morpo" és "@Öreg Sam" u.a az user!
Nem tudja használni az írásjeleket, ez buktatja le.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.02.25. 18:33:31

@f.m.j.:

"szembenéznél egyszer a baller bugriskodásokkal is? A teremben van belőlük is elég :P"

nézd, bogyókám!
- én egyrészt nem vagyok mazochista, szóval egy ilyen fárasztó nap után nem zsibbasztom az agyam ráadásban a maszoppal és pár tucat szimpatizánsával.
- másrészt önkéntes pártszakmunkás sem vagyok, mint kálmánék. szóval megint csak nem érzem hivatásomnak a zellenség napi 25 órában való videózását :)

old_field 2010.02.25. 18:34:21

@morpho: A mentális problémákkal küzdők nagy része tud folyamatosan beszélni papír nélkül...
__
Az autópályákat nem gyurcsányi vagy OV építette, hanem a különböző cégek a MI nem kevés adó-forintjainkból !
__
Ennek az embernek a története a "rendszerváltás" és a "demokrácia" szégyene, megcsúfolása.
Más kérdés, hogy a személyes története
szánalmas : 1 küldetéstudattal "kórosan megvert " beteg ember vergődése. Szégyen a környezetére, hogy még mindig hagyják, úgy tűnik , ahogy szorul a helyzet lassan ön és közveszélyes lehet...
__
Demszkyről és gyurcsányiról sok minden emlék marad majd, de az legkevésbé az épített emlékek kategória :
inkább az árulás, a hatalomhoz való mániákus ragaszkodás, a csalások és sikkasztások korszaka. A szemünkbe hazudozás korszaka és a szemkilövetés korszaka...stb.
Ez valóban nem kevés.

egyenlítő 2010.02.25. 18:35:33

Úgy látom, az itt kommentelők java részének egy új Vitézi Rend tetszene. Gyorsan kinevezni vagy félmillió vitézt, azután csak ők választhatnának, nyíltan (hiszen ilyen a magyar ember igazi természete). A proliknak, nyuggereknek meg csendőrséget, hadd tudják, hol a helyük.

Öreg Sam 2010.02.25. 18:36:07

@Kóser Malac:
Heheeee!
NEM!
Vannak ugyan félreütéseim,de ezt nézzétek el nekem.
Minden héten kiporszivózom a klavit,de hát öreg szegény....
Ha értelmes,logikus,objektiv kommenteket olvasok,akkor beruházok egy új klavira :)

Morpo-tól meg kérj elnézést!

gpetersz 2010.02.25. 18:36:57

Fú de unalmasak vagytok. Megint mindenki a saját választottját tolja.

Ki nem szarja le ezt a sok szarfaszú paprikajancsit?

belagezabela 2010.02.25. 18:37:27

Ilyet, a legjobb ahogy a zöld svájci sapkás áramszedője előtt breakel a nyuggerek ferije.
Mi volt vacsira a szeansz után?
Azért az hogy Orbánt szimplán szidja megszokásból azt eddig is tudtuk, de ahogy magát magasztolja, mint államférfit, az elképesztő.
Én nyertem mert végignéztem, de lehet hogy nem nyertem.

bozoa 2010.02.25. 18:37:30

Hogy tapsol neki a sok matematikazseni nyugdíjas, aki úgy keni-vágja a svájci indexálást, mint paraszt az ugart.

Öreg Sam 2010.02.25. 18:38:48

@Tehetetlen Dodó:
Jaaaah..
én sem lehetek mindig topon
Tokaj szőlővesszein már csak OV veritéke a nektár.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.02.25. 18:38:57

Tudjátok, mi a szomorú?

Amiket mond, azt simán bekommentelik egyetemi végzett emberek Tótánál vagy más libsi-szoci blogokba vita közben. Akkor mit várjunk a szellemi proliktól?

egyenlítő 2010.02.25. 18:39:16

A 4-es metró fúrópajzsa csak 2007 áprilisában indult el. A közbenső időben (az indítóállomás építését leszámítva) mindent újra kellett engedélyeztetni. Hát ezért (sem) készült még el.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.02.25. 18:41:34

@.Pierre Bezuhov.:

"a jobber kulturális fölény megint megmutatkozott ám az utcán ;)))"

Az a helyzet, h azok ott az utcán ugyanazt csinálták, mint bent a majom, csak kevésbé szofisztikáltabban, viszont a benti majom az ország (időben rekorder) miniszterelnöke volt, még a kintiek még egy szaros önkormányzat képviseletében sem kapnak helyet.

egyenlítő 2010.02.25. 18:42:11

Miért is hagyta olyan gyorsan abba a Strabag-ügy piszkálását a MaNem és a Heti Válasz annak idején?

vényesssy 2010.02.25. 18:42:24

3.48-ig bírtam! Itt játszik mellettem a két gyerekem, béke volt eddig, béke.. de olyan indulatokat kavart bennem ez a majom, hogy minden racionalitás kihal belőlem és csak ütném ezt a nyomorultat
Magamba kell néznem.És játszanom kell a gyerekekkel.Nem jobboldali vagyok, hanem felháborodott!

Joseph Adama (törölt) 2010.02.25. 18:43:54

@egyenlítő:
Mi volt Megyó vs. Csillag probléma ? :)

bozoa 2010.02.25. 18:44:14

Lefagyott szerencsére azt követően hogy "Mindig a jók győznek. S én tudom hogy mi vagyunk azok."

Nem nagy kár érte, de főleg a bekiabálókat állítja nevetségesnek az összeállítás. Bár nekem már akkor is mosolyra áll a szám, amikor meglátom a szoci rendezvények 60+ átlagéletkorú nézőseregét.

egyenlítő 2010.02.25. 18:46:07

@William w.: Igen, 2002-ben minden engedélyezés kezdődött elölről, mert a régiek lejártak. Ráadásul minden második útba eső ház közös képviselője perelt. Volt olyan is, aki inkább geotermikus fűtést szeretett volna magának, és első körben még meg is kapta hozzá az engedélyt.

Joseph Adama (törölt) 2010.02.25. 18:47:38

@egyenlítő:
Aha, elhiszem. És ez csak 5 évig tartott.
És nem havonta változott közben az ára. ;)

Tehetetlen Dodó 2010.02.25. 18:48:17

@William w.: Mi az, hogy 2002 óta??
Az oroszok már 94-ben ajánlgatták, hogy az egészet kifurkálják az államadósság terhére.
Persze, ezeknek a gennyeknek az ingyen munka nem kellett, mert abból nem lehet lopni.

egyenlítő 2010.02.25. 18:48:17

@William w.: És akkor ezt most így hogy?

elfelejtette 2010.02.25. 18:49:18

@egyenlítő: Rosszul latod. Persze ez nem lep meg, a baloldaliaknak minimalis aranyerzeke sincsen.

Joseph Adama (törölt) 2010.02.25. 18:49:39

@egyenlítő:

Őőőőő. Pl. nem kéne a 2-szeresét ellopni az autópályapénzeknek???

sterimar 2010.02.25. 18:50:00

Ez az ember súlyosan beteg.

bozoa 2010.02.25. 18:54:37

Bár gyorsan terjednek a neten a hülyeségek, de talán még nem hallotta mindenki:

www.youtube.com/watch?v=3o4fNvyCPDY

Namost, a videó alatt ez van odaírva:

"Adding comments has been disabled for this video."

Valahogy nem is értem, miért nem engedik kommentálni, de akkor mi a fészkes fenének rakják fel egyáltalán? Ja, és a 2006-os Igen, igen sokkal jobban sikerült, de ki tudja, talán ezt is megszeretik a 19000Ft-os nyugdíjas szavazóitok.

Balaint 2010.02.25. 18:55:10

Tudod mit egyenlítő, Öreg Sam, morpho.
Költse legközelebb a ti pénzetek és legyen csak a ti miniszterelnökötök. Megszavazzuk nektek Borsodot. Menjetek oda éljetek boldogul. Ja a határon vissza soha nem jöhettek.

Sayonara!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.02.25. 18:58:17

GYURCSÁNY MEGÉRTÉSÉHEZ EGY KIS SEGÍTSÉG:

*** A szociopata antiszociális, kórosan torzult személyiségű ember***

A pszichopata a többi embert tárgynak tekinti, akiket manipulálni és kihasználni kell, úgy, ahogy többségünk egy csavarhúzót vagy egy papírzsebkendőt használ. A szociopata gyakran agresszív, nem érez empátiát mások iránt (bár megjátszhatja), és nem érez szégyent vagy megbánást a visszaélései miatt.

A szociopaták legnagyobb problémája, hogy nem tudják magukat különféle szerepekbe beleélni, mások helyébe képzelni. Ennek ellenére általában sikeresek, hiszen céljaikat keményen, sőt kíméletlenül megvalósítják. Egyidejűleg a szociopaták sima modorú, gyakran vonzó és spontán személyiségek, meggyőző beszélőkészséggel. Ám hamar elunják magukat, állandó szükségletük van különböző impulzusokra. Hazudozók, manipulálják a többieket, nincs lelkiismeret-furdalásuk, gyenge az emocionális életük, érzéketlenek, csekély mértékben képesek kontrollálni viselkedésüket, impulzívak és felelőtlenek. Azt a tényt, hogy csak saját céljaikat követik, legtöbb esetben jól tudják titkolni. Jürgen Müller, a müncheni egyetem professzora a bajor közszolgálati televíziónak nyilatkozva azt mondta, hogy a szociopaták érzelmektől függetlenül mindig ugyanazon a teljesítőképességi szinten vannak, miközben a normális embereknél érzelmi terhelés esetén csökken a teljesítmény.

"A társadalomra, környezetre a pszichopátiás beteg jelenti a legnagyobb veszélyt és a szakembert ennek a kórképnek a gyógyítása kecsegteti a legkisebb reménnyel. A veszélyt az is növeli, hogy a pszichopátiás ember nem mindig elvetemült külsejű, riasztó szörnyeteg. Gyakran igen jó intellektusú, simulékony modorú ember, aki kedvességével még a szakembert is megtéveszti. A pszichopata embert leginkább a fejletlen erkölcsi ítélőképesség, a többi ember érzelmeinek figyelmen kívül hagyása, a megbánás és bűntudat hiánya jellemzi. Viselkedésszintjén a pszichopátiás személyiségvonások általában bűnözéssel, hazudozással, sekélyes érzelmi élettel párosulnak, ami gyakran a partner(ek) kihasználásával vagy promiszkuitással (=gyakori partnercsere), házasságszédelgéssel is párosul. A betegség okait a szakma még kutatja, valószínűsíthetően több tényező járul hozzá kialakulásához, ezek között a hátrányos szociális helyzet, bűnöző környezet, de emellett agyi működészavarokat, így a frontális és parietális (elülső és oldalsó) agylebenyek működési zavarát is elképzelhetőnek tartják a pszichiáterek és farmakopszichológusok.

Az antiszociális viselkedés, illetve a fentiekben leírt tünetek gyakran már gyerekkorban megjelennek és ezekkel érdemes szakemberhez fordulni, mivel felnőttkorra a patológiás viselkedés olyan mértékben rögzül, hogy túl sok eredmény már nem várható a beteg kezelésétől. A pszichopata személyiség klasszikus leírása megtalálható Hervey Cleckley "The Mask of Sanity" („Az épelméjűség mint álarc”) című könyvében. A pszichopata tökéletesen szalonképes, pontosan tudja, mennyi szenvedést tud cselekedeteivel okozni környezetének, csak éppen nem törődik vele."

Joseph Adama (törölt) 2010.02.25. 18:58:19

@egyenlítő:
Én???

Talán jóelvtársak rakják össze. Meg pénzt is hozzá . ;)

sterimar 2010.02.25. 18:58:30

Elég agymosott, aki szerint gyurcsány nagy építőként lesz jelen a történelemkönyvekben, miközben nyilvánvalóan lerohasztotta az országot.

Joseph Adama (törölt) 2010.02.25. 19:01:06

@sterimar:

Gyurcsány Fletó úgy lesz benne a törikönyvekben, mint aki megbukott ciklus közben.
Puccsolt, majd megpuccsolták. :)

egyenlítő 2010.02.25. 19:01:42

@Balaint: Aztán majd az unokád mesélheti, hogy a nagypapi is a Borsodi Átnevelőtáborban halt meg. Részegen leesett az őrtoronyból.

Dr Gregory House 2010.02.25. 19:09:45

@Öreg Sam: Miért hiszed azt, hogy ha Gyurcsányt egy szemét, szar alaknak tartom, máris szeretem Orbánt? Ezt nektek tanítják valahol?

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.02.25. 19:11:03

Kívánjuk az általános választójog eltörlését.

18 éven aluliak miért nem szavazhatnak? Mert nyilvánvalóan fogalom nélküliek, arra szavaznának, aki nyalókát ad.
Akkor a 18 éven felüli fogalom nélküliek miért szavazhatnak?
Eztet tessék nekem megmagyarázni.

robinzone 2010.02.25. 19:13:44

amíg ezt a bolondot nem sikerül rács mögé juttatni nem lesz ebben az országban normális közállapot.

robinzone 2010.02.25. 19:14:58

@egyenlítő: gyenge riposzt. de jellemző

robinzone 2010.02.25. 19:18:27

figyeltétek, hogy bégetett ez a sok marha, amikor kórusban vágták rá Őszödre: igazságbeszéd! Az. szellemi kiskorúaknak.

Archenemy 2010.02.25. 19:20:30

@Dr Gregory House: Én láttam, amint egy félreeső sikátorban Orbán Viktort szoptad, szóval LEBUKTÁL!

bozoa 2010.02.25. 19:21:18

Vagy lehetne mondjuk Feri egy nyugdíjasotthon ápolója, olyan szépen tud beszélni hozzájuk és olyan lelkesek tőle, hogy még legalább száz évig nyugdíjasok akarnak maradni! Hát nem csodás ez az ember?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.02.25. 19:22:16

@egyenlítő:
"Ez vajon melyik politikusra nem illik? "

Hányat kérsz?
Navracsics, Kósa, Varga M., Harrach, Horn, Medgyessy, és még sokan mások...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.02.25. 19:22:18

@bozoa: A szavazatra jogosultak 50%-a 60+-os. Szerintem ez nem vicces, inkább félelmetes.

robinzone 2010.02.25. 19:22:44

ha egy szóval kellene jellemezni: rémisztő!
mekkora pofája volt megint a testőrök gyűrűjében.
és az, hogy exminiszterelnökként még mindig 2 audi meg testőrség jár neki: szégyen.
a történelem azért majd helyén kezeli, csak ez jelenleg sovány vígasz.
le kell sittelni, sokszorosan rászolgált hazug lényével.

Tomivagyok · http://www.genital-herpes-relief.org 2010.02.25. 19:22:46

teljes mértékben tükörözi Magyarországot...

Joseph Adama (törölt) 2010.02.25. 19:24:44

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

Ez a réteg cserélődik. Ez természetes folyamat. És lassan fogy szoci a bázis.

Archenemy 2010.02.25. 19:27:59

@William w.: Én az elmúlt nyolc év ámokfutása után inkább a szocialistákra fogok szavazni!

bozoa 2010.02.25. 19:29:10

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: szerencsére még nem 50 százalék, csak kb 18-20, bár az is sok.

Joseph Adama (törölt) 2010.02.25. 19:29:54

@Archenemy:
De csak azért, mert szeretnél besunnyogni egy jó kis 70 éves nénikből álló pizsipartira. Megértem...:)

kamasuka 2010.02.25. 19:29:56

@ifsz:
A fociii?

Olyan hosszú, görbe lábai voltak, hogy iskolai focinál azt hitték, hogy cselez, pedig csak futott. :)

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.02.25. 19:31:32

nem merem megnyitni a vidit. nem hiányzik ez estére.

Higany 2010.02.25. 19:32:23

Feri, kemény ellenzék lesz a 40 fős MSZP frakció, az biztos! Mi az hogy, nagyon is! :)

Balaint 2010.02.25. 19:34:05

Egyenlito

Ez még tőled is gyenge volt :D

Balt 2010.02.25. 19:35:56

@ben2: "Még több Gyurcsány szereplést please és tutira meglesz a Fidesz kétharmad!"

Szerencsére ettől függetlenül meglesz bőven: elég a győztesnek 20%-ot verni a másodikra hozzá, lásd Debreczeni elemzését a májusi Szili-bukta után. De Gyurcsány aktivizálódása okán már abban nem lennék biztos, hogy az MSZP lesz a második... (Bár így is megdöbbentően nagy a támogatásuk az "eredményekhez" képest.)

Balt 2010.02.25. 19:38:13

@vagyok59: "Az, hogy az M7-est Orbánék fullra felújították, ne is zavarjon."

Na meg Európa legdrágább autópályájából kivásárolni az ELMKA-t sem volt piskóta, az kb. egyenértékű az M1 újraépítésével...

lepojka 2010.02.25. 19:39:11

Egyik kutya másik eb.

dtk74 2010.02.25. 19:40:53

@malacz69 nemigazországi hisztidetektor【ツ】, 45cm: Baj Ha Orbánt felismertem a szöveg alapján?
Őt kezelték is, ismertem orvost aki akkor az intézményben dolgozott, bár már ezt sem lenne szabad elmondanom. Most én hazaáruló lettem? :-)

Öreg Sam 2010.02.25. 19:41:05

@Dr Gregory House:
Mi az,hogy "nektek" ?
Igenis egy szemétnek tartom Gyurcsányt,de nem kevésbé szemétnek OV-t.
Nehéz ügy,de megpróbálok objektiv maradni,minden pártkötődés nélkül.
Ez a mai ,érzelmektől (túl)fűtött viszonyok között nem egyszerű.
Valahol egyszer már leirtam,hogy akkor sem voltam párttag,mikor egy bizonyos sziont fölött kötelező volt,de most sem vagyok elkötelezett.
Sir Winston szavait szeretném hallani a magyar parlamentben: nem igérhetek mást,csak vért,veritéket és könnyeket...
Ezt elhinném és hitelesnek tartanám
Mindenféle érzelmek,szimpátiák csak a matek után jöhetnek.

Balt 2010.02.25. 19:42:20

@Jamesboci: "képvisellő lesz, mentelmi joggal..."

Na nehogy már ne lehessen megvonni tőle, olyan mese nincs! (Ellenben: a Fidesz érdeke az volna, hogy maradjon csak "porondon", ő a személyes garancia, hogy ezek többet nem kerülnek hatalom közelébe sem...)

Balt 2010.02.25. 19:44:20

@micu: :))) Ez lehet a magyarázat, ,imt a franciasakk. :) Vagy orosz rulett?

egyenlítő 2010.02.25. 19:45:07

@malacz69 nemigazországi hisztidetektor【ツ】, 45cm: " Azt a tényt, hogy csak saját céljaikat követik, legtöbb esetben jól tudják titkolni."

Balt 2010.02.25. 19:48:14

@morpho: "lehet itt ugrabugrálni, meg eljelentékteleníteni az autópályákat, de a történelemkönyvek a rendszerváltást követő legnagyobb infrastruktúrális fejlesztéseket Gyurcsány Ferenc és Demszky Gábor nevéhez fogják kötni."

Nyihihihi! Ne már, mert begörcsöl a rekeszizmom! A bezárt vasútvonalak, kórházak, iskolák le lettek vonva az egyenlegből? - hogy egyebeket most ne is hozzunk!

Öreg Sam 2010.02.25. 19:50:03

Még valami:
Meggyőződésem,hogy a magyar nép túl korán kapta a nyakába a demokráciát,az emberöltő óta tartó diktatúra után.
Ez valami olyan,mint az angol pázsit: naponta öntözni,hetente nyírni,és 300 év mulva...
Amig itt szájkaratéztek noname,addig nem lesz demokrácia .)

Joseph Adama (törölt) 2010.02.25. 19:52:15

Aha, mert szólás szabadsága nagyon káros a demokráciára. :)

reality 2010.02.25. 19:54:40

@egyenlítő: Talán Németh Gábort személyesen köszönthetjük körünkben? :)

fran7 2010.02.25. 19:58:18

@Öreg Sam: Csak az a baj, hogy Sir Winston mindezt a világháború idején mondta és nem is választották meg újra. Pedig nyertek. A nyugdíjasoknak abból a szempontból igaza van, hogy ők azt akarják, hogy most legyen jó, ne két év múlva. Épp ezért 8 év kormányzás után vért, verejtéket ígérni nonszensz, mert azzal bevallanák, amit mindannyian tudunk. Nem azért léptünk be az Unióba, hogy annak örüljünk, hogy nem lett államcsőd, percek híján.

egyenlítő 2010.02.25. 19:58:34

@reality:
"A keresés 50 előfizetőnél többet talált. Kérjük szűkítse a keresési feltételeket!"

Dr Gregory House 2010.02.25. 20:00:42

@Archenemy: Ha ez vicces volt, akkor inkább maradok a Vicodinnál!

mikka 2010.02.25. 20:01:35

Oreg Sam ??
a Soros alapitvany altal fizetett tamogatas, amibol Orban tanult es elt neked MSZMP-s tamogatas?????
Menjetek az apatok faszara az allando csusztatasaitok miatt most mar tenyleg.

gyaloghartur 2010.02.25. 20:02:27

Ballada tűrt idők kormányfőiről

Mondjátok hol van, hová lett
a daliás cölöpverő,
ki annyi embert lóvá tett,
a három-hatvannal nyerő.
Gyulánk, arasznyi nagy menő,
határt nyított. Ezt annyiszó
hallhattuk, mily felemelő!
De hol van a tavalyi szó?

És mondjátok, hol a Péter,
a Dé kettőszázkilences,
szavát elnyelte az éter,
talán piacokat keres.
Ha nem talál sem ideges,
bár utja elágazodó,
szándéka, s őse is nemes !
De hol van a tavalyi szó?

És mondjátok, hol a Fletó,
ki viháncolt hat éven át.
Katus anyó, gondos kotló,
nekünk költötte a fiát,
lebírja Orbán-maffiát.-
Őszödi lőréből iszol,
amíg ő nyal bolgár pi-át !
De hol van a tavalyi szó?

Ajánlás I.
Jó hercegem, bájos Gordon,
ha eljön kettőezertíz,
nem lesz kordon, nem lesz pardon
sün-alakzatokban se bízz.
Az idő, mint a folyóvíz
elmos, Nagy Libausztató!
Tán visszafogad a Wallis.
De hol lesz a tavalyi szó?

Ajánlás II.
Kopogtat kettőezer-tíz,
lekerült szakáll és bajusz:
ilyen a magyar Aramis,
aki bíborosságra húz.-
Hiszi, hogy eképpen megúsz
párviadalt, Zuschlag-asszót:
hogyha új arculatba bújsz,
nem ér el a tolvaji szó!

nénike · http://mandiner.hu 2010.02.25. 20:09:39

A legnagyobb beszólás mégiscsak a cekkerek világában otthonosan mozgó kritikustól érkezett: "Lógni fogsz vén szatyor!"

Várkonyi 2010.02.25. 20:09:42

@malacz69 nemigazországi hisztidetektor【ツ】, 45cm:
Ez összességében inkább az antiszociális személyiségre (antisocial personality disorder) igaz. a szociopaták és a pszichopaták általában túl betegek ahhoz, hogy normálisan működjenek, mint emberek.

Ezt úgy kell elképzelni, mint egy kontinuumot, egyik végén a normális ember van, a közepén az antiszoc van, viszonylag kevéssé beteg, de empátiát ugyanúgy nem érez, ugyanúgy önmagával van elfoglalva állandóan, ugyanúgy manipulál mindenkit,
viszont képes viszonylag hosszú távra tervezni. Sokkal ritkábban kerül börtönbe ill. bíróság elé tetteiért.

És ezért talán még veszélyesebb is, mind a szocio- és pszichopata társai.

Ja és még annyit, hogy bűnöző apa mellett felnőni az egyik legbiztosabb jel, hogy a gyerek antiszociális lesz.

Emellett öröklött faktorok is szerepet játszanak, egyik legbiztosabb jel a nagyfokú agresszió (az agresszíó nagyon nagyrészt öröklött).

Nézzétek ezt a majmot, ahogy előad, és ahogy megy fel bennetek is a pumpa.
Csak ennyire agresszív...

Egyszer már le kéne csapni valakinek. Az ilyen csak ebből ért, az erőből. Vagy még ebből sem.

ILLED 2010.02.25. 20:10:29

Basszus összedobjunk Nektek már egy kameraállványra, vagy rázzátok azt a koprolitot tovább??? Aztahétszázát!

Pomme 2010.02.25. 20:17:07

Remélem minél előbb visszatér az MSZP csúcsára. Illik a párthoz ez a fajta pszichózis.

Balt 2010.02.25. 20:26:51

@Öreg Sam: "GyF szimplán csak őszinte akart lenni az öszödi beszéddel,amelynek egyetlen mondatát oly előszerettel idéuik a szövegkörnyezetből kiragadva."

Na persze: szenvedélyes igazságbeszéd. :))) Beszarás. A menyasszonyi torta közepébe.

Nem "kiragadva" az őszödi baszod egy zsarolás bejelentése, mikor az új szatócsboltoshoz először kopogtat be a bézbólütős "őrző-védő" társaság...

"szeretném,ha nagy nyilvánosságot kapnának a Kaya Ibrahim,meg Ezüsthajó,meg Simicska APEH ügyek,nem a voltak,hanem a leendők."

8 év után erre futja? :)) Megsúgom, a Kaya- és Tot-ügyben 7 azaz hétmillió Ft volt ez "elkövetési" érték, itt meg hovatovább 7000 milliárd Ft-ot keresünk... (És ez csak az utolsó év produktuma, az IMF-hitel.)

Balt 2010.02.25. 20:29:38

@Öreg Sam: "Viktorunk mikor is,és milyen ösztöndijjalvolt Londonban?"

Ez nagyon mellé ment, kb. mint a rablott zsidó villából fasiztázni...: Orbán Soros-ösztöndíjjal volt Angliában.

gazduram 2010.02.25. 20:30:32

Autópálya építésben ott vagyok a szeren itt a hajdúságban pl építettek két mérnökséget, egyet hböszörményben egyet hnánáson ,és arra lusták voltak,hogy a nánáson épített rajzokról levakarják a böszörmény nevet,így nánáson böszörmény feliratú rajzokból dolgoztak a szakik ,ja és a nánásiért valaki felvett 125 millió tervezési díjat, na így ne építsen senki még egy tyúkólat se , mert az lopás!

Balt 2010.02.25. 20:32:49

@Öreg Sam: "Miért is érzem úgy,hogy ő egy "megélhetési politikus" ?
40+ éves,és életében pénzkereső munkája nem volt..."

Mindjárt telesírom a kötényemet a kérges kezű Horn Gyufáért, Lendvai Ildikóért, Kovács Lászlóért, Kiss Péterért, Szekeresért stb. A csúcs kétségtelenül Szűcs Erika, akinek a közalkalmazotti hűségpénzébe belekalkulálták a miskolci MSZMP pártbizottságban töltött éveit. :)))

Walter Melone (törölt) 2010.02.25. 20:34:23

Mennyi szimpatikus jobber szavazó! :-)

Balt 2010.02.25. 20:34:39

@malacz69 nemigazországi hisztidetektor【ツ】, 45cm: "nem kéne kurvára büszkének lenni az autópályára, mert annak építésének mértéke egyenes arányban áll az ellopott és elpazarolt pénzekkel."

:) Így van ez Malacka! Megyó óta tudjuk: több autópálya, több lopás. :))

Balt 2010.02.25. 20:37:47

@Kóser Malac: "Hehe! "Morpo" és "@Öreg Sam" u.a az user!
Nem tudja használni az írásjeleket, ez buktatja le."

Újjuj, megfeleződött a szavazótábor! :)))

gyaloghartur 2010.02.25. 20:38:50

A Farizeus, ki eladta,
Aki háromszor megtagadta. . .
(Márai Sándor)

Magyar Mikulás,
nem jött onnan,

Ahol északfény, s selymes hó van:
Nem a kedélyes Santa Claus,
Akin fehér a szakáll, s bajusz,
Nem érkezett rén-vonta szánkón,
Úgy jött, mint csörgősipkás clown,
Orosz Gyed Moroz magyar klónja,
Vicc-értő nemzet Nagy Bolondja,
Aki Szent-Miklós Nap szombatján,
Birkát ugrasztott pásztorbotján.

Bégető nyáját összeterelte,
A bitang jószágot meg kiverte:
Nem kell ide idegen falka,
Csak az igazi magyar tarka,
Mely összebújik, mindig ahol
Langymeleget ad az akol-
Ki hagyja, róla, zsíros gyapját,
Később a bőrét is lekapják-
De ezért ma még senki se bántsa,
Megvan napi kórója, bogáncsa!

A zörgő fűvű Hortobágyra,
Ereszkedne Kárpátok nyája,
S ahol a zöld rét mind felégett,
Odahagynák a Délvidéket ,-
Terelőjük, a Gonosz Pásztor,
Legelőt találhatna máshol,
Mégis akarja, hogy a kára,
Kerüljön a magyar nyakára.
Hirdeti, hogy ez az ország,
Övé is volt, amíg meglopták!

Ha volt, vigyázott volna jobban,
Hogy ne adják el Trianonban!
Unalmas a sok siralmas nóta,
Zümmögik 90 év óta,
Hogy ők már nem sokáig bírják,
A gyapjok idegenek nyírják.
Hoznának mindent: túrót, sajtot ,
Csak nyitorítsák meg az ajtót,
Amin titkon besomfordálnak,
S beállnak magyar állampolgárnak!

Hirdeti fennen a koldusfajzat,
Szép szónál nem több, mit akarhat:
Csak arra megy ki a sok sírás,
Magyarságáról legyen írás.
Aztán, ha lesz pecsétes papírja,
A jámbor birkát mind kitúrja:
Nem ismer sem gátat, sem gáncsot,
Lelegel kórót és bogáncsot,
Elől rág a „jugó, szlovák, román”:
A hazai juh csupán a nyomán.

Mindezt elmondta halkan, bölcsen,
A Jó Pásztor, s táncikált közben.
Amíg meggyőzőn magyarázott,
Nem szakállat, csak csörgőt rázott,
Mert jól esik a felnőtt embernek,
Lélekben lehet még pólyás gyermek,
Akinek nincsen semmi gondja,
S ha volna is Télapó megoldja:
Így Pannonföldön, akárhol van,
Szendereghet, mint langy akolban.

Ne bántsa a boldog kérődzőt,
Ha elküldik a bekérőzőt:
Maradjon otthon, a cipőt,
Tegye ott ki, hol azelőtt.
És attól is lehet már boldog,
Ha kaphat egy ujabb kék foltot:
Ne nyúljon a keze hiába,
Télapó tömött batyujába!
Elkergeti, ha ez a szokása,
Magyarok Morózus Mikulása!

Bitang juh odakinn fagyban szenved,
Várja az Utolsó Fagyosszentet,
Könnyes szemével előre látja,
Ahogy az Új Gazda megváltja:
Mert most még túl a jászol rácson,
Nem neki világol karácsony.
Húsvétra, vagy talán pünkösdre,
Testvére lesz ki kilökdöste-
S akik a telet, addig kibírják
Kezesbárányok lesznek, nem birkák !

gogo boly 2010.02.25. 20:44:38

T BLLOGGEREZÖK ahogy elnezem TIK mind BEVAGYTOK szipuzva! Lehet hogy egyetemet v.fösulivegeztetek??? IQ35.

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.02.25. 20:47:02

Csak nem gondoltátok komolyan azt,hogy majd nektek pór népnek építik az autópályákat többmilliárdért,hogy a rozogány tragacsotokkal hamarabb eljussatok a hétvégi víkendházatokba?
Hát nem!
Vegye mindenki tudomásul hogy az eu azért adta a pénzt,hogy az ingyentranzitot ki tudja kellőképpen használni!
Stimmel?

Öreg Sam 2010.02.25. 20:49:34

@Balt:
Igen,Soros,akit anno beengedett az MSZMP,mert már lazult a rendszer.
Vitatéma az,hogy soha nem volt pénzkereső foglalkozása?
Nagy rajongója voltam egykor...

órarugógerincű felpattanó 2010.02.25. 20:50:18

Nekem meg se jeleníti a videót. Belehalt a flashplugin.

Balt 2010.02.25. 20:53:13

@Archenemy: "Én az elmúlt nyolc év ámokfutása után inkább a szocialistákra fogok szavazni!"

Ennek így semmi értelme. Talán így (onnan nézve): "Én az elmúlt nyolc év ELLENZÉKI ámokfutása után inkább a szocialistákra fogok szavazni!" :))) Nem kicsit röhejes.

Joseph Adama (törölt) 2010.02.25. 20:55:00

@Öreg Sam:
Soros kommunista? LOL

Milyen állásra gondolsz amúgy? Mellette még egy ügyvédi irodát kellett volna vezetnie vagy mi?
Miért lenne az jó neked?

Bergeroth 2010.02.25. 20:58:15

@morpho:
Szerinted az úgy rendben van, hogy 8 év alatt épült 7 kilométer autópálya, és az általad is oly nagyra tartott négyes metrónak, a mai napig nincsen végleges befejezési dátuma?
Mert ha igen, akkor én kérek elnézést.

Arzén Vendel (törölt) 2010.02.25. 21:01:45

Ha a jó Feri nem fért volna hozzá a fejlesztési alapokhoz az eu-nál, mint csóró kurvaország miniszterelnöke, akkor rohadtul nem aszfaltozták volna körbe az országot. Szóval köszönet a német adófizetőknek az infrastrutúrális fejlesztésekért. Persze akár Ciprusra is utalhatták volna az egészet, ahhoz képest a strabag még korrekt megoldás volt...
Egyébként Feri bevásárolni is a birkózóválogatottal jár?

Öreg Sam 2010.02.25. 21:08:43

@Balt:
Meglátjuk...
Más opció nem lévén )
A hozzád hasonló érzelmi szavazók már eldöntötték.
Sajnálatos,hogy nincs sok 4 évem hátra,hogy eldönthessem ki-mit kúrt el.
Utoljára: csak a hülyék tudják a tutit,az értelmes ember kétkedő...

Öreg Sam 2010.02.25. 21:13:03

@William w.:
Neeeem!
Szándékosan akarsz félreéretnI
Azt mondtam,hogy Sorost beengedték a kommerek,mert lazult a rendszer.
Ha van tudomásod OV bármilyen fizetett állásáról,kérlek ird meg nekem!

Google 2010.02.25. 21:13:25

Sok a hasonlóság.
Viszont Ceausescu után nem maradt ilyen irdatlan adósság!

Joseph Adama (törölt) 2010.02.25. 21:15:15

@Öreg Sam:
Igazolt focista volt. (tehát volt állása :) )

De kérdem én, ha ügyvédi irodát vezetett volna mellette , neked mitől lenne jobb?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.02.25. 21:15:15

@dtk74:
"Őt kezelték is, ismertem orvost aki akkor az intézményben dolgozott, bár már ezt sem lenne szabad elmondanom. Most én hazaáruló lettem? :-)"

Nem hazaáruló lettél, hanem a gyomorforgató suttogópropagandisták egyik legaljasabb fajtája, aki beír vmit, amit kurvára nem bír ellenőrizni senki, de alkalmas arra, h vkit lejárasson.
Kis féreg vagy.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.25. 21:20:25

@malacz69 nemigazországi hisztidetektor【ツ】, 45cm:
ügyesek a kiscsávók. A neurotikus pojácájukról 3 kommentben elterelték a figyelmet, és OVit fikázzák, úgy 12 éve betanult paneljeikkel.
A téma pedig ez: egy faszt védtek ballerek.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.02.25. 21:26:55

Nem tudtam nem észrevenni a videóban két dolgot:

1. a személyiség hasadását:
egyfelől dicséri az őszödi beszédet, amiben azt mondja el, h szakítani akar az elkúrással, aztán meg dicséri a saját korszakát, ami viszont az elkúrás tipikus esete volt, s maga ismerte be lemondásával, h nem képes érdemi munkára

2. a személyes ambíciót:
meggyőződésem, h egyetlen cél motiválja még mindig: Orbán Viktor teljes és végső megsemmisítése, akiben talán félig-meddig a gyűlölt apát látja, és aki folyton emlékezteti arra, h ő mégiscsak egy felkapaszkodott proli, hiába gyűjtött milliárdokat. Iszonyú személyes gyűlölet fűti, és ez az, ami megakadályozza az ésszerű és hosszútávon is működőképes politikusi mivoltában.

nem nemsiker_s 2010.02.25. 21:36:20

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

"18 éven aluliak miért nem szavazhatnak? Mert nyilvánvalóan fogalom nélküliek, arra szavaznának, aki nyalókát ad.
Akkor a 18 éven felüli fogalom nélküliek miért szavazhatnak?
Eztet tessék nekem megmagyarázni."

Hát ez az, ezt nem értem én se.

Én a szavazást IQ függővé tenném.

nem nemsiker_s 2010.02.25. 21:36:50

Bocs a szavazási jogot.

Öreg Sam 2010.02.25. 21:41:24

@William w.:
Nem lenne jobb,csak én,mint adófizető pógár,lehet jobban érezném magam :)

Öreg Sam 2010.02.25. 21:44:10

@William w.:
Nem lenne jobb,csak én,mint adófizető pógár,lehet jobban érezném magam :)

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.02.25. 21:51:24

@kamasuka: 3 milla nyugger van és ez mind válszatásra jogosult.
Végünk van.

Frank99 2010.02.25. 21:52:47

tudjátok mi a pálya?

hogy már Vona és Orbán osztozkodik, hogy kinek mi jusson, csak Vona sokat akar, ezért még nincs megállapodás...

és még valami a Zuslag ügy 3 év nyomozás után után kellemetlen lett mindenkinek, és Orbán leszól H.mezővásárhelyre, hogy induljon az ügy. NA, így lett 3 hét alatt anyag (mert 3 éve nyomoztak a csíra után)

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.02.25. 21:56:15

@nemsiker_s: Pont elég lenne az is, hogy ha csak a nettó adóbefizetők szavazhatnának.
Minden szempontból ideális lenne.

órarugógerincű felpattanó 2010.02.25. 21:56:26

@Frank99: Jó ez a szöveg. A piros pontban mondták, hogy ezt kell hinteni? Rádférne egy wellnes hétvége.

teknős 2010.02.25. 21:57:25

@órarugógerincű felpattanó: Dehogy, személyesen Gyurcsány Ferenc súgta a fülébe, amikor belekapaszkodott.

Frank99 2010.02.25. 22:04:34

@órarugógerincű felpattanó:

nem kisbarátom:

egy jó emberem mondta, aki közel van ahhoz, aki Zuslagot védi....

és ott hangzott el ez. teljesen mindegy kire szavazol kiscsíra. ugyanazok osszák alapot...
bizony VIktor szólt le H.Mezővásárhelyre, hogy induljon az ügy. (imho Zuslag....)

meg beszéltek egy businessről , mait a Pokorni meg egy helyi piros boltolt le.... és ott szépen +egyeztek..
te komolyan hiszel bármelyiknek????

én csak magamban hiszek, csíra.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.02.25. 22:10:25

@Frank99:
"Orbán leszól H.mezővásárhelyre, hogy induljon az ügy. NA, így lett 3 hét alatt anyag (mert 3 éve nyomoztak a csíra után)"

Nah, itt a következő suttogó propagandista... Hányan vagytok, seggfej? Hol a bizonyíték arra, h Orbán leszólt Hódmezővásárhelyre?

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.25. 22:10:44

Szerintem szórakoztató egy figura lesz a nemzet Ference az eljövendő parlamenti közvetítéseknél. Országházi Győzike show. Majd csak mondja a magáét és mondja, mondja, mondja...

Frank99 2010.02.25. 22:12:53

én a rendetlenségváltásban voltam előszőr választópolgár.

akkor egy piros színből hopp!!!!

lett 1xre asszem 4 szín.... honnan a pics*ból?

na, a köpönyeget átfordítókból.... onnan.

az összes majom azóta van ott, nem hiszem, hogy nem láttátok a közös képeket (pl. Orbán, Kövér, Gyurcsány KISZES képek) akor miről beszélünk?
csak én 3 hónapnál is tovább tárolok anyagot a brainben.. többet mint az átlagválasztó (3 hónap)

emlékszik valaki az első MDF plakátra?

" Tejben, vajban fogunk fürdeni, mert itt lesz a Kánaán!"

emlékszik valaki?

Várkonyi 2010.02.25. 22:30:30

@malacz69 nemigazországi hisztidetektor【ツ】, 45cm:

Jó észrevételek.

Azt tenném még hozzá, hogy ha nem lenne Orbán, akkor mást gyűlölne. az ilyen ember folyamatosan irigy a nála jobb helyzetben lévőkre, tökmindegy ki az: politikai ellenfél, barát( már ha van olyanja), házastárs, rokon.

Nem is pszichopata vagy antiszociális, hanem a inkább a narcisztikus személyiségzavar tipikus esete.

Egyébként meg az ilyen embereket teljesen az állati agresszió (=gyűlölet) fűti, csak az erő politikájából értenek.

Egyébként meg egy roppant magányos emberről beszélünk, aki azonnal összeomlik, mihelyst az illúziói szétfoszlanak.

Valószínű, hogy a választási vereség után egy jóóó darabig kussban lesz, és a sebeit nyalogatja.

órarugógerincű felpattanó 2010.02.25. 22:38:34

@Frank99: Én meg mindent el is hiszek amit mondasz, főleg azután, hogy ilyen szépen megtiszteltél. Repülni is tudsz?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.02.25. 22:55:30

@Várkonyi:
"Egyébként meg egy roppant magányos emberről beszélünk, aki azonnal összeomlik, mihelyst az illúziói szétfoszlanak."

Kulcsmondat! THX

Szörnyű öregkora lesz. Azt érezni, h nem vagyok fontos, és nem hagytam nyomot az emberekben, és már gyűlöltetni sem tudok...

magyar-magyar szótár 2010.02.26. 01:31:25

Vidéki tudósítónk jelenti, hogy a MaSZoP az alfeődbe' ja szintén a sokkúttúrák szájának adja meg a váélasztási küzdelemben, gályl [geiles] románozással. Ugye, a saját -maszekban idültalkoholista és piac-vállalkozó korában nagy macher - jelöltjük "közülünk való", míg a fideszfaszista román "cserbenhagyta az erdélyi magyarságot", ámmeny. Tanúhatnának a sok kurúccok igaz labancságot a becsűlettes órszágépíttőktől.

magyar-magyar szótár 2010.02.26. 01:34:33

Majd ne felejtsetek el ott lenni a II. fordulóban, ahol-amikor a becsületes országépítők jelöltjei osztják a lisztet a necces póletárr körzetekben (detto, mint 2006-ban, ui ez az ősi kortestrükk nyerte meg a MaSzoPnak a választást és nem Szegény Feri kommunikátorai)

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2010.02.26. 01:40:32

Micsoda pszichózis az ország megmentőjét meg a nép nagy váteszét látni ebben a félnótás, agyalágyult ripacsban...

tanarseged ur 2010.02.26. 01:47:21

@malacz69 nemigazországi hisztidetektor【ツ】, 45cm:
Micsoda leírás! Honnét van? Hivatásos cihiáternek tetszik lenni?

Tehetetlen Dodó 2010.02.26. 08:12:58

@Herr SturmLiberator:
Én azért bízom benne, hogy a váci fegyházból nem hallatszik be a hangja a parlament üléstermébe.

Barman's Choice · http://scotchwhiskyblog.wordpress.com 2010.02.26. 09:03:05

ne haragudjatok az offolásért..
azt kérdezném technikai analfabétaként,hogy a mandiner blogba tudok kommentelni de a főoldal cikkei alá nem..kértem új jelszót,azzal se enged..
valamit elqrtam?..
légszi aki tud különösebb fikázás nélkül segiteni..tegye már meg
bocs:)

tanarseged ur 2010.02.26. 10:48:51

@malacz69 nemigazországi hisztidetektor【ツ】, 45cm:

Szép hivatás. Rokon lélekre ismert Fletóban? :-)

Hanyagolhatnánk a diagnosztikát. Hagyjuk meg annak, aki ért hozzá. Ez a "Gyurcsány pszichopata" szöveg nem sokban különbözik attól, amikor mások, más politikai oldalról "a kis termetű Orbán Viktor kisebbségi komplexusokból fakadó hatalomvágyát" analizálgatják. Gyurcsányról bőven elég, ha tisztában vagyunk a politikai hibáival és bűneivel. Az is éppen elég rossz rá nézve. Ha mentálisan betegnek tekintjük, az nemcsak dilettantizmus, hanem még enyhítő körülmény is lehet.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.02.26. 11:30:57

@tanarseged ur:

ad1. _nem beteg_, hanem _személyiségzavaros_!!!
A kettő között az a különbség, h betegség esetén képtelen ellátni a feladatait, de személyiségzavara nem akadályozza abban. A betegség esetén szinte biztosan kell vmilyen gyógyszer (dr. Pszichiáter Béla felírja), h jobban legyen, de személyiségzavar esetén elegendő egy jó pszichológus is.

ad2. szerintem ezek releváns dolgok, éppen ezért miért kéne kizárni egy kommentfolyam során a közbeszédből? Azt nem gondolom, h helyes lenne a napi politika szintjére emelni (ld. exDTF: "gyurcsány ideggyenge" haknizása), de itt simán belefér, és nagyban hozzájárul a történések megértéséhez.

Várkonyi 2010.02.26. 12:29:22

@malacz69 nemigazországi hisztidetektor【ツ】, 45cm:

Ismét kiegészítéssel szeretnék élni:

konkrétan a narcisztikus és a szocio- valamint pszichopátiás személyiségzavarok gyógyíthatatlanok.

Ezt a szakma nem, vagy nem szívesen ismeri be, pedig sajnos ez a helyzet.

Akkor van valami csekély remény a gyógyításukra, ha olyan környezetben vannak, ahol nem tudnak kilépni a teráoiából, mint pl. rácsok mögött. Mivel a mai demokratikus rendszerben nem lehet senkit pszichoterápiára kényszeríteni, ezért eleve veszett fejsze nyele a dolog.
Más kérdés persze, hogy talán még ez sem működne.

Ergo: nagyjából ezeket az embereket le lehet írni.

asszem még a pedofilia (bár az nem személyiségzavar, hanem csak zavar) ilyen: több országban ezért sterilizálják őket (mondjuk az is egyfata gyógymód). Na mindegy.

Mr.Crack 2010.02.26. 22:15:39

Áááhh, nem szívesen követem ezt a csodás magyar politikát, de azt látom, hogy az emberek a választásoktól várnak megoldást a gonjaikra. Alapvetően csak reményt kapnak. De lehet, hogy most egy kis remény elég is lesz. Kapnak új igéreteket, ezért majd kicsit jobban bíznak, felélénkül a vállalkozói kedv, az majd új munkahelyeket teremt és ebben a válságos időszakban nem is kell ennél több. Ha még kicsit tunak engedni a nadrágszíjon, mi majd azt gondoljuk ők az ászok.

tanarseged ur 2010.02.27. 01:39:59

@malacz69 nemigazországi hisztidetektor【ツ】, 44cm:
Értesz hozzá? Tudsz személyiségzavart diagnosztizálni? Van benne gyakorlatod? Gyurcsánynál meg tudod állapítani? Akkor nyomás, írj cikket valamelyik pszichiátriai szaklapba. De aztán todományos legyen ám! (Nem tudom, a Magyar Pszichiátriai Társaság nem adott ki nyilatkozatot, amikor politikustól a médiabeli megmondóemberig mindenki egyszerre diagnoszta lett?)

Ami a 2. pontodat illeti ("miért kéne kizárni a közbeszédből"): nem vagyok én Lendvai Ildikó, hogy cenzúrázzak. Csupán fölvetem, hogy az amatőr diagnosztizálás olyan bunkósbot, amelyet tetszés szerint lehet forgatni bárki ellen. Ha nem tetszik, amikor Kende Péter vagy Debreczeni József Orbán ellen használja, akkor talán nem kellene olyan lelkesen ütni vele Gyurcsányt sem. Gyurcsánynak enélkül is bőven van elég a rovásán.
süti beállítások módosítása