Vándorbajusz
2009. november 28. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Vándorbajusz

  Gereblyézzünk webszemetet: a nap híre, hogy Mesterházy Attila, az MSZP kormányfőjelöltje megvált ikonikus bajusz-szakáll kombójától, az Index fotósa el is kapta a történelmi bejelentést. A neves arcszőrzet a Hírszerző aktuális publicisztikájában tűnt fel illusztrációként, egy korábban szintén hatásos szőrzeteket viselő politikuson. A hetyke bajszok népe vagyunk továbbra is!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr821559059

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A változatlanság listája avagy a selejt bosszúja 2010.01.03. 18:51:49

Megvan a vesztes csapat – az MSZP elkészítette régi embereit bebetonozó jelöltlistáját. A győztes csapaton ne változtass elvét alkalmazza a választások előtt vesztésre álló MSZP. A választmány által az országos lista első húsz helyér...

Trackback: Megújult az mszp, Mesterházy megborotválkozott! 2009.11.29. 09:54:51

Ahogy az várható volt, Mesterházy Attila miniszterelnöki jelöltségét az MSZP országos elnöksége és választmánya is támogatja, így már csak egy lépés választja el Mesterházyt, hogy hivatalosan is ő legyen a 2010-es év legnagyobb politikai hullája. ...

Trackback: Mesterházy, a miniszterelnök-jelölt 2009.11.28. 22:25:47

Az MSZP Mesterházy Attilát jelöli miniszterelnöknek, most már szinte biztosra vehetjük. A választmány egy emberként állt ki az egyes jelölés mellett, meglehetősen valószínűtlen tehát, hogy a szocik kongresszusa másképp döntene. Nem szokása ne...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tehetetlen Dodó 2009.11.28. 19:02:34

@laspalmas: Fene tudja.
Nézegetem a Nagy Brehm-et, hát a csiga egész helyes kis állatkának tűnik ehhez az alakhoz képest.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.28. 19:05:28

Ezt most mér' kellett?
Azt hittem Mesterházy a hülye szakállával randa.
Most meg kiderült hogy úgy volt jobb.

eeepunk 2009.11.28. 19:16:13

Sehogyse jó a csávó, de ez legalább 0,5%-ot dob majd rajtuk (még nem tudom melyik irányban :)

Viktor = gázóraleolvasó

[Brn] · http://46os.blog.hu 2009.11.28. 19:26:10

Főcím az indexen:
"Igazságot a szőrös ösztönlényeknek!"

(szmájli)

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.11.28. 19:28:22

szőrösen legalább volt valami karaktere.

drkovax 2009.11.28. 19:35:17

@rajcsányi.gellért (ergé):

1. Zsidózás az amikor, amikor olyan szövegkörnyezetben rántod elő a szót, amihez köze nincs. Az orbánozás dettó ugyanezt jelenti. Ez egy primitív Orbánozás.

2. Az indexes cikk (és ennek révén ez a poszt is) úgy "cikizi" MA-t, hogy azért a végére oda kerüljön az orbánozás. Mint a régi Népszabadság nevelte újságírók cikkeinek vörös farka. Vagy másként: MA kritikája, MA rendelésére a Baranyi-féle leírásnak megfelelő módon.

tevevanegypupu 2009.11.28. 19:48:24

Bajusz, szakall eltunt, rendben, most akkor kerjuk a hajat es a szemet vilagosabbra. Fejformat ovalisra. Holnapra legyen keszen.

Rikki Harcos 2009.11.28. 19:53:07

@laspalmas:

szerintem így leborotválva meg úgy néz ki, mint egy borotvált puna

tempefoi · http://tempefoi.blog.hu/ 2009.11.28. 20:02:49

Emlékeztek, micsoda hisztériát váltott ki Papp Endre bajsza? Valaki le is írta, tán a Magyar Hírlapban (az akkoriban, 2000 körül)hogy neki egy ilyen bajszos ne olvasson híreket. Túl magyar volt neki, eszem a lelkét, a bajusz. Vagy a Papp. Vagy mindkettő. És akkor még le sem vette a szemüvegét.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.11.28. 20:14:27

már értem miért szórakozik minden reggel a szőrözéssel:D

gyaloghartur 2009.11.28. 20:16:44

Elnökségért nem folyt hajsza,
megnyughattak a nyuggerek,
nincs már szakálla se bajsza:
Mesterházy helyes gyerek.

Nem hiába Vörös Porthos,
mestervágást ejtett magán:
igazodott időkoros
imádóihoz, kis pajzán !

Gerencsér 2009.11.28. 20:27:09

Ha jól számolgatom a dolgot, akkor a mai napon pont annyi van hátra a bajnai semmittevéséből, mint amennyi ideig ama dicsőséges tanácsköztársaság tartott. Soká éljen Bajnai, Kun Béla hűséges tanítványa! És rettegjünk együtt a barna veszedelemtől!

gyaloghartur 2009.11.28. 20:33:25

Mesterházy "simán" nyerhet,
mert a képén nincs szőrzet:
prostinak az jelent terhet,
ha megvan a fanszőrzet...

Szori 2009.11.28. 20:35:17

így úgy néz ki mint Vona Gábor :D

gyaloghartur 2009.11.28. 20:45:58

@Rikki Harcos:
Mi a különbség (vagy hasonlóság) a borotvált puna és a leborotvállalkozó M-házy között?
A puna borotválva (is) jó.
M-házy borotválva sem... ér egy fabatkát (hajítófát, stb.)

Tehetetlen Dodó 2009.11.28. 20:46:12

@Szori: ..lesz is huza-vona a miniszterelnökségért...

Rikki Harcos 2009.11.28. 21:55:26

@Gerencsér:
azaz másként, 133 napos ámokfutás jön

@gyaloghartur:
minden puna jó,

All right, pussy, pussy, pussy! Come on in pussy lovers! Here at the Titty Twister we're slashing pussy in half! Give us an offer on our vast selection of pussy, this is a pussy blow out! All right, we got white pussy, black pussy, Spanish pussy, yellow pussy, we got hot pussy, cold pussy, we got wet pussy, we got smelly pussy, we got hairy pussy, bloody pussy, we got snappin' pussy, we got silk pussy, velvet pussy, Naugahyde pussy, we even got horse pussy, dog pussy, chicken pussy! Come on, you want pussy, come on in, pussy lovers! If we don't got it, you don't want it! Come on in, pussy lovers!

Tehetetlen Dodó 2009.11.28. 22:16:14

@Rikki Harcos: Megnyugodtam.
Mégsem hal ki a magyar.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.11.28. 22:21:09

Most látom csak a neten, hogy tényleg megborotválkozott. Én azt hittem photoshop:DDDDDDDDDDDDDDD
Tényleg így néz ki!? Olyan, mint egy kövér feminista Al Bundy boltjából:)

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.11.28. 22:24:34

@aesculus: el kellett volna olvasni az első mondatot. De sokkolt a kép.

f.m.j. 2009.11.28. 23:21:41

Miközben tökre nagyon érzem, hogy mindenkinek, aki azt írja, hogy ez a Mesterházy gyerek egy üresfejű, buta tahó, meg ilyenekhez hasonlókat ír, annak nagyon komoly igaza van :)
Egy kérdés maradt: ez a hólyag nem olvassa, hogy mi a vélemény róla? Mit is gondol, mond itten a "lakósság"? Szerintem ennek komoly visszatartó erőnek kéne lenni, hogy ne induljon a miniszetri székért, meg egyáltalán felhagyjon a közéleti tevékenységgel, bár ki tudja, Lendvai Ildinek nagyon tetszik ez a csacsifijú

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.11.28. 23:34:50

@mókusfüles bukósisak: "Lendvai Ildinek nagyon tetszik ez a csacsifijú": Mrs. Botox és a Dzsigoló... elég pornófilmesen hangzik...

Hattory Hanzo 2009.11.28. 23:47:24

Legalább benzinkút mosdójában szabadult meg a felesleges arcszőrzetétől? Vannak, akik ott szoktak.

iMan 2009.11.29. 00:07:05

Valószínűleg az MSZP-sek szerették volna,ha a Mesterházy gyerek hasonlítana egy harcsára. Szerintem elérték a céljukat! Majd meglátjuk,horogra akad-e? :)

Bell & Sebastian 2009.11.29. 00:38:46

@mókusfüles bukósisak:
@aesculus:
@Tehetetlen Dodó:

Ezek az én embereim, barátsággal:

Az olasz csaj:
www.youtube.com/watch?v=K3ORuIBjjBU&feature=related

Az orosz csávó:
www.youtube.com/watch?v=2iAjaam1_A4&feature=related

Kissé jobb hallani, nézni ezeket, setleg még érteni is! Politika? Ugyanmá...

Bell & Sebastian 2009.11.29. 00:45:07

"... Wake me up
(Bid my blood to run)
I can't wake up
(Before I come undone)
Save me
(Save me from the nothing I've become)

I've been living a lie
There's nothing inside
Bring me to life!"

Téglagyári Megálló 2009.11.29. 08:58:39

A Vérfarkas olyan a képen, mint egy spanyol reakciós, és hát értitek, azok milyen politikai nézeteket vallanak...

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.11.29. 09:56:56

@bz249: tsz-elnök toka - ezt le kellene védetned :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.11.29. 10:01:25

@Téglagyári Megálló:
ja,ja! tisztára mint egy etára dolgozó spanyol titkosszolga. király a srác! :)

picur3ka 2009.11.29. 11:18:38

Nekem a conquistadorok jutottak eszembe, de egy matador is jo lesz.

A csupasz keput meg hogy fogjak felismerni a szavazok most mar?

Téglagyári Megálló 2009.11.29. 11:26:42

@picur3ka:

A feje körüli piros taréjról.

picur3ka 2009.11.29. 11:33:47

@Téglagyári Megálló:

Haha. Ugy jarjon korbe, pavaskodvan.

tevevanegypupu 2009.11.29. 12:51:15

Orban is nagyon ravasz lett ezzel a szorzettel..olyan Jago-szeruseg.

táltos 2009.11.29. 13:28:30

OV komolyan megfontolhatná, hogy tavaszig megnöveszti az arcszőrzetét, hátha a maradék mszp-szavazót is meg tudná így szerezni:).
Amúgy kíváncsi vagyok mit ígértek a választások utánra Mesterházy-nak, ha elvállalja a pofozógép szerepét?

A Hírszerzős cikkecske eléggé megnevettetett, de volt benne egy komoly felvetés, hogy az mszp miért is nem tiltakozik a Smer ellen???

f.m.j. 2009.11.29. 16:10:02

@táltos: "Amúgy kíváncsi vagyok mit ígértek a választások utánra Mesterházy-nak, ha elvállalja a pofozógép szerepét?"

Szerintem Lendvai kezét, meg a fele királyságot :) olyan pünkösdit

iMan 2009.11.29. 16:24:44

@iMan: hopsz.Igazából pontyot akartam írni. :)

tph 2009.11.29. 16:46:02

M.A. lánya így szólt: "Szakállal is jó voltál, de szakáll nélkül is".
Köszönjük Emese!

surcouf 2009.11.29. 17:07:44

"néha nem a bajúszt, hanem a fejet kell lenyisszantani"

ősi szamuráj bölcsesség

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2009.11.29. 17:12:04

Jól látom, hogy a hajából is kimosták a zselét??
Törők Zsolt egyedül megy a dizsibe???

jozicsenko 2009.11.29. 17:14:38

1. a srác a szőr nélkül háááát, no comment

helyből bukta a nyugdíjasok közül mindenkinél, aki felismeri képről

2. OV: nem sámli

3. a srác feje körül a vörös glóriával, elég veszélyes

Villabarat 2009.11.29. 17:53:09

Így jobban hasonlít a Cusira. A szekfűglória meg kurva jól áll neki :o))).

picur3ka 2009.11.29. 17:54:33

@weisz manfréd huba:

Pontosan. Konfuzios eset lesz ebbol.

abandi 2009.11.29. 19:26:13

B+, ennek a vikinek minden jól áll!
Még a lmvs is...
Eddig.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.11.29. 20:08:25

hehe, nem tudom nekem az is valami olyan jutott eszembe, hogy te Attila figyelj okés meg van a kis szakállad meg bajuszod, de hát szóval ez olyan komolytalan, itt van egy amerikai stylist tessék beszélgess vele. Közben az amerikai stylistról kiderült, hogy Margó néni aki anno a pártkasszát kezelte, előkerül nemsokára egy VOR (vörös október ruhagyár) öltöny is a vésztartalékból, pár kép az otthonkás nagyival, pár iwiwes fénykép mondjuk egy trabant előtt pózolva, és máris meglesz a tökéletes min. elnök jelölt, aki tökéletesen egyesíti a múltat és a jelent. Mondjuk az lesz durva ha fletó tanulva a hibáiból megjelenik egy szakáll bajusz kombóval (elvégre csakis az arcszőrzet lehet a hibás), vagy ne adj isten a pogácsazabálás verhetetlen bajnoka lép elő valami rettenettel az arcán.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.11.29. 20:10:07

@mókusfüles bukósisak:
nem adják ki addig a dokumentumokat amik érintetté teszik a nincs zuschlag-ügyben:)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.11.29. 20:12:45

Kíváncsi leszek hogy most is előrántanak e valami egetverően gagyi, a félig bebaszott fogatlan kisnyugdíjasok számára is könnyen megtanulható slágert. Ó igen igen, komolyan mikor először hallottam rögtön tudtam hogy nem én vagyok a célközönség:)

valójábannemberci 2009.11.29. 21:10:01

Orbán így inkább valami bégre hasonlít. :D

abandi 2009.11.29. 21:18:41

@Tehetetlen Dodó:
Bizsereg az öklöm, nem tud várni,
Ha a zenekerban hottentotta tam-tam szól...

Változik az időm...

tewton 2009.11.29. 22:22:51

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
"ha fletó tanulva a hibáiból megjelenik egy szakáll bajusz kombóval"

nonono!
azért vannak bizonyos határok!
européerek közt mindenképpen!

még jó, hogy nem Bundesliga-frizura

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.11.29. 23:46:52

bbbbbbbbbbbbbbbb
a rokker-stáb hun van ... ? :D

www.youtube.com/watch?v=5Blv6OW9kEI

soxeretettel küggyöm attisnak ...
a szőrösöktől :DDD

picur3ka 2009.11.30. 00:18:55

Csak egy kis megjegyzes. Fleto nem fog ilyen szorzeteket noveszteni, ha mas oknal fogva nem, csak mert egyszeruen nem tud. Ehhez, kerem szepen, hormonok kellenek, ferfi hormonok.

fletonak csak elemebeteg hormonjai vannak

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.11.30. 08:35:49

nekem mámma egy csujógató jutott erről eszembe:
a pinának nincsen álla,
mégis van neki szakálla,
ju-ju-ju-ju
:)

Bobkó Csaba 2009.11.30. 09:27:35

Bocs, hogy offolok, nem tudom, van-e itt valakinek kedve politizálni, amikor fanszőrözni is lehet, de eddig minden a papírforma szerint megy a Molnár Oszkár ügyben. Attól úgy tűnik, mindenki eltekint, hogy mennyire buta és tehetségtelen a fickó, a lényeg az Ügy, amit megjelenít.
"Nyolcezer Fidesz-aktivista is aláírásával kéri Orbán Viktor pártelnököt: Molnár legyen a képviselő-jelölt Edelényben."

Papírforma. A vidéki Fidesz-talpasok vigyázó szemüket régóta a Jobbikra vetik, nem a Jobbikot akarom reklámozni, egyszerűen a Jobbik csak nem szúrta el, hogy azt mondja kendőzetlenül, amit kell, ha nem ő mondaná, más nyomulna be az üres piaci résbe.
A Fidesz tovább őrlődhet a két malomkő között, hogy nyugat (a NYUGAT!) felé muszáj szalonképesnek lennie legalább a választásig, másrészt saját aktivistái dezertálhatnak tömegesen, ha túlságosan is az. Szar ügy, eszembe sincs szidni ezért Orbánt, nem szeretnék a helyében lenni. Más kérdés, hogy volna miért szidni is, de a helyzet hozta munkamegosztás szerint köteles szerepét játszani, izgalmas, hogy sikerül elvágnia, megoldania, vagy úgyhagynia a gordiuszi csomót.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.11.30. 09:41:38

@Bobkó Csaba:

Nem tudom, hogy Molnár Oszkár mennyire buta vagy éppen nem buta - elég régóta elvezetgeti már ő Edelényt, nem? -, de Orbán nagyon csúnyán viselkedett, amikor nem állt ki mellette abban a "gumikalapácsos"-ügyben. Ha annyit mond a Fidesz-vezérkar, hogy "ki kell vizsgálni, hogy van-e az állításnak igazságalapja", azzal már ernyőt vontak volna Molnár feje fölé a sz*resőben. Nem jó üzenet az a fideszes tisztségviselőknak és tagoknak, hogy: ha bajba kerültök, ránk ne számítsatok:-( Az aláírásgyűjtés teljesen logikus lépés a tisztségviselők és a tagság részéről. Hazafiak tartsanak össze!:-) A Fidesz szavazóbázisa és a Jobbik szvazóbázisa kulturálisan erősen fedésben van --- ezzel pedig jó ha számol a Fidesz vezetése:-)

ü
bbjnick

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.11.30. 09:48:16

@bbjnick:
régóta érzem, hogy a fidesz szavazóbázisa elfogja tolni a pártot jobbra. mi lesz akkor az ilyen "szellemi műhelyekkel, mint itten ez, meg a konzi? :lol:

Bobkó Csaba 2009.11.30. 10:01:58

@bbjnick:

Vona mondogatja, hogy a Fidesz vagy a Jobbik programját hajtja végre, vagy veszjt. Ezt alátámasztani látszik ez az ügy is. Ami az általam emljtett "munkamegosztást" illeti, az úgy néz ki, túl azon, hogy a fidesz valóban tele van mindenféle karrieristákkal, liberálisokkal és cionista-neokonokkal is:
A világ mai rendje omlik-bomlik, de annyira még tartja maggát, hogy per pillanat a Nyugat képes a magyar kormányzatot (a mindenkorit) terrorizálni, pénzügyi pórázát megrángatni. Ha nem gyorsulnak fel nagyon az események, a választáskor még nagyjából ugyanez lesz ahelyzet, tehát a Jobbik még nem győzhet, (a "jobbikos" irányvonal, tehát a Fidesz sem képviselhet még nyíltan ilyen hazafias programot), mert sokkla durvább kiközösítés lenne rá a válasz az EU, az USA , az IMF és mindenki részéről, mint Ausztriának volt egykor Haiderért. A magyar hazafias szavazók kevésbé tudatos része is visszatáncolna egy komplett pénzügyi országleblokkolás láttán, ők se tudják még mind, hogy a fogyasztói társadalomnak örökre vége. Tehát ha a fidesz nem lenne tele ennyi nemzetellenes erővel, akkor szivességet tenne az országnak, hogy eljátssza ezt a szerepet, a szalonképes nemzeti pántlikás pártét. A Jobbiknak is káros lenne még a hatalom, mert úgysem lehetne még most kompromisszummentesen megvalósítani programját (meg nincs is még kész igazásn...), csak elkurvulás lehetne a vége. Jó munkamegosztás, győzzön a Fidsez 50%+egy fővel, a Jobbik meg ellenzékből értékelje a helyzetet teljesen nyíltan (kivéve, hogy a választók tömegeit még nem lehet elriasztani a nagy "települj falura, kapát adunk ingyen" programmal) és készüljön az alkalomra, amikor már nem lesz a ynugat olyan helyzetben, hogy minket tartson pórázon, mert otthon is összeomlik.

Miért hülye, tehetségtelen Molnár Oszkár? Mert az elején el kellett volna döntenie, hogy a Fideszen belül akar maradni, tudva, hogy akkor vannak szalonképességi követelmények, vagy átmegy a Jobbikba, és akkor mehet minden őszintén. Ha a másodikat választja, akkor nem kellet volna belemennie a megalázó hűségnyilatkozatba Navracsics oldalán, amivel kb. megkövette a zsidó tőkét. Ha meg a Fideszben akart maradni és ráadásul megalázkodott, akkor utána minek nyilatkozott olyat, hogy "úgyse merik kirúgni a Fideszből". Két lábával egy-egy, egymástól gyorsan távolodó csónakra állt, mi lehet ebből?

Bobkó Csaba 2009.11.30. 10:06:25

@Grift:

Ne aggódj, adaptálódási képességük nem kicsi, máris jönnek az olyan posztok, hogy "mindig is rajongtam az oroszokért", lesz még gumikalapácsos poszt is, meg tán még zsidóbankározó is, ha az kell.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.11.30. 10:08:58

@Grift: & @Bobkó Csaba:

Nem féltem én a fiúkat:-( Több vasat tartanak ők a tűzben.:-(

ü
bbjnick

Bobkó Csaba 2009.11.30. 10:17:15

A neokonok is maoistaként kezdték, vagy Trockistaként?

Bobkó Csaba 2009.11.30. 10:18:28

Aztán eljött az ideje, hogy leborotválják a Trockij-szakállt... Mindig jön valami Párizs, amely megér egy testi, vagy szellemi borotválkozást.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.30. 11:12:03

@Bobkó Csaba:

"a fidesz valóban tele van mindenféle karrieristákkal, liberálisokkal és cionista-neokonokkal is"

Maradjunk annyiban, hogy karrieristákkal, akik nyalnak a liberálisoknak vagy a neokonoknak, ha úgy áll érdekükben.

De következetes liberális, vagy neokon azért nincs közöttük.

Azért nehéz a Fidesznek, mert a senkiföldjén van: európai értelemben vett konzervatívizmust csak ugatják, ahhoz populista demagógok, de a Jobbik-féle rendszerellenességet sem merik, nem is akarják felvállalni. Mondjuk ezt jól teszik, csak a hitelükkel van baj.
2010-es Fidesz bukta után tuti lesz a pártszakadás. 60%-ról veszteni! :-)

Bobkó Csaba 2009.11.30. 11:28:10

@Jobb híján MDF-es:

Ábrándozol. Hogy a Jobbik-féle rendszerellenességet nem merik és akarják felvállalni, azt nyilván a pártvezetésre, illetve a tulajra érted. Merthogy a talpasok érzelmeit jól látjuk. Csakhogy talán lebecsülöd OV-t. Ha őt a hatalom izgatja, amint látszik, akkor két tényezőt kell szem előtt tartania, a talpasait is, (meg a választókat, akik szintén radikalizálódnak), meg egyelőre sajnos a nyugat elvárásait is. Utóbbi léte, ereje még realitás. Persze az előbbié is. Muszáj kötélen egyensúlyoznia. Én megértőbb lettem iránta, amint ezt beláttam, szeretni már nem fogom, de per pillanat a nemzet számára hasznos, hogy hajlandó eljátszani ezt a szerepet. Ha netán mégse ő nyerne jövőre, az csak egyetjelenthetne, hogy az események annyira felgyorsultak, hogy mégis a Jobbik nyert. Harmadik lehetőséget én nem tudok elképzelni.

Szerintem Orbán szjvbaj nélkül fog bárminek az élére állni, ha úgy látja jónak. Az meg rajtunk, választókon műlik, hogy őt fogadjuk-e el az élen, én úgy látom jónak, hogy ne, van hitelesebb is. De átmenetileg szükség lehet rá.

Tehetetlen Dodó 2009.11.30. 11:34:00

@Bobkó Csaba: No látod. Mondtam én neked korábban is: OV nem hülye, képes felismerni az idők szavát. Egy nagy hajó nem fordul könnyen, látszólag még ugyanabba az irányba halad, de a kormányos már buzgón dolgozik a kormánykeréken.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.30. 11:34:56

@Bobkó Csaba:

"Szerintem Orbán szjvbaj nélkül fog bárminek az élére állni, ha úgy látja jónak."

Én nem vagyok Orbánról ilyen rossz véleménnyel. :-)
Mondom, a senkiföldjére került 2002-ben. Talán most visszatérhet, de én kevés esélyt adok neki.
Az országot nem Orbán vagy Mesterházy miniszterelnöksége tenné rendbe, hanem a polgárainak demokratikus hozzáállása a közügyekhez.

Tehetetlen Dodó 2009.11.30. 11:41:03

@Jobb híján MDF-es: "hanem a polgárainak demokratikus hozzáállása a közügyekhez"
Ahhoz előbb helyre kellene állítani a jogállamot, azaz a jog-, lét- és közbiztonságot, a törvény előtti egyenlőséget és még sok mindent.
Most Orbánnak lesz esélye, hogy megtegye.
Remélhetőleg megteszi, mert biztos vagyok benne, hogy látja a feladatot.
Meg ugye, ha ő nem teszi meg, majd megteszi más, később, jóval fájdalmasabb körülmények között.

Bobkó Csaba 2009.11.30. 12:09:41

@Tehetetlen Dodó:

Nem, én se tegnap jöttem erre rá, de mindez semmit nem mos le OV sok szégyenfoltjából, a gyurcsányi népverés passzjv tűréséből, a gusztustalan túllihegésekből (Likud), az esztelen oroszraugatásból, a gerinctelen szélkakkasságból. Nem hiteles ő már nekem, de most hasznos szerepet játszik az ország érdekében.
Semmilyen csodát nem tehet, ahogy persze a Jobbik sem, ami most jön az borzalmas, brutális,kínos lesz. VAlahogy túl kéne élni (minél kisebb veszteségekkel) A polgároknak nem a közügyek fognak elsősorban égető szükségletet jelenteni, hanem az ennivaló.

tevevanegypupu 2009.11.30. 12:47:06

Elsosorban a nyolc eves mszp-szdsz tevekenyseget kell tulelni valahogy. Aztan majd ha azt sikerult, johetnek az ideologiak. Azert ami az elmult nyolc evben tortent, egyedul a Megyessi-Gyurcsany-Bajnai kormany volt es lesz felelos.

homoródkarácsonyfalvi 2009.11.30. 14:14:15

Emberek: ide másolom igen büszkén az 5 nappal ezelőtti hozzászólásomat. A 3. pont már bejött! homoródkarácsonyfalvi 2009.11.25. 09:46:07
@abandi: "Ebből baj lesz...
Méghozzá nagy baj lesz.
Ez egy kifejlődőben lévő féreg. "
1. Igazad van!
2. Szerintem még legalább 80 %, hogy nem Mesterházy lesz a maszop min. eln. jelöltje.
3. Levágja az arcszőrzetét.
(Kasszandra)

Téglagyári Megálló 2009.11.30. 14:50:04

@Grift:

bizonyos nőismerőseim szerint a borotválatlan nunák kora lejárt

tanácstalan vagyok, itt mi lenne a konzekvens reakciós álláspont

Téglagyári Megálló 2009.11.30. 14:59:46

@Tehetetlen Dodó:

Vagy megvárom az idevágó pápai enciklikát.

Tehetetlen Dodó 2009.11.30. 15:05:45

@Téglagyári Megálló: Ez jó ötlet. Addig tartóztasd meg magad...:)

Bobkó Csaba 2009.11.30. 15:16:10

@Tehetetlen Dodó:
Ez egy helyes hozzáállás a Föld túlnépesedésére tekintettel.

zoli29 2009.11.30. 15:36:42

@Jobb híján MDF-es:

Ebben sok igazság van, sőt alapvetően egyetértek vele. De azért nem teljesen mindegy, hogy egy Gyurcsány, egy Bajnai vagy egy Orbán áll az ország élén.

zoli29 2009.11.30. 15:41:00

@Bobkó Csaba:

Nem akarom elbagatellizálni a dolgot, de 8000 (állítólagos) Fidesz-szimpatizánsról ill. egy tízezres település egyéni képviselőjéről van szó, miközben a Fidesznek van egy 2,5 milliós tábora országosan.
Ha Orbán úgy látja jónak (és remélem, úgy látja jónak), akkor nem Molnár lesz az edelényi jelölt, és ez érezhetően nem fogja megrázni a Fidesz támogatói közönségét.

Téglagyári Megálló 2009.11.30. 15:46:16

@zoli29:

bagatellizálja akarja a Fideszt, mint a baloldaliak általában

Fletó után rögtön a Jobbik jön, ez a haladó világnézet

Bobkó Csaba 2009.11.30. 15:52:10

@zoli29:

itt külön dolgok vannak.

1. nem tudom, hiteles-e a 8000 aktvista, valóban nagy a szám, de ki tudja. Az biztos, hogy a vidéki fidezsesek között sokan kulturálisan radikálisabbak "jobbikosabbak", mint a hivatalos pártvezetés, vagy ez a szellemi holdudvar vagy mi a fene.

2. Orbánnak gyakorlatilag akkor ki kellett volna rúgnia Molnárt, amikor azt mondta a meghunyászkodós nyilatkozata után, hogy úgy sem merik kirúgni. Ha ezek után nem, akor ő diktál a Fideszben...

3. Függetlenül attól, hogy önmagában hihetőt mondott Molnár és a témáról nyjltan kell beszélni, a Jobbik meg tiszta esetben jobban tenné, ha nem venné át azok után, hogy meghunyászkodott a zsidó tőke előtt. Észlényt nem veszítene a párt. De mivel jelképpé lett, nem is lenne célszerű ellene Jobbikos jelöltet állítani, tehát támogathatná a Jobbik függetlenként.
Nem ideális helyzet senkinek, kár, hogy a szocik ilyen hőst faragtak belőle, magától kevés lett volna ahhoz.

Tehetetlen Dodó 2009.11.30. 15:57:54

@Bobkó Csaba: Egyszerű. A Fidesznek meg kell tartania Oszit. Népszerű helyben, hoz majd egy egyéni mandátumot.
A liberálbolsik meg huhogjanak bátran.

Bobkó Csaba 2009.11.30. 18:47:55

@Tehetetlen Dodó:

Ha kevéstől elszemtelenedett, mit engedne meg magának a sok után.
A fidesz is ugyanúgy tétovázott, mint ő. Először kiszivárogtatták, hogy nem ő lesz a jelölt, de hivatalos határozat nem volt, tehát adtak időt az aláírásgyűjtésre negyvenezer kaszás fideszesnek. Ezek után megtartani presztízsveszteség, mert látszik, hogy csak az erőtől kellett visszakozniuk, kirúgni veszélyes, mert akkor oda a kaszáshad.

Molnár ugyanígy határozatlan, nem megy el egyből, sőt aláír egy seggnyalónyilatkozatot, de aztán henceg, hogy őt merjék csak elküldeni.
És persze nem ő állt ki karakánul a nyilvánosság elé a leleplező drámai mondanivalójával, hanem hülye szocik próbáltak karaktergyilkosságot elkövetni hátrafelé elsülő puskával. (Borsodban azzal a váddal "lejáratni" egy jelöltet, hogy rasszista...)

Mindkét zsák a foltját jól megtalálálta.
Nem mondom, hogy én tökéletes vagyok, nem azért...

drkovax 2009.11.30. 18:57:57

@Tehetetlen Dodó: Vagy be kell vállalnia a körzetet egy komolyabb névnek (ld. Semjén, 2006. Kalocsa, a Bagó vs. Romsics ügy után).

statez 2009.11.30. 19:23:45

Valljuk be, Orbán arcának láttán még a hívőket is ásítás fogja el. Engem mindenképpen. A Fidesznek legkésőbb 2006-ban váltania kellett volna. Nem tette, aminek ára van, és lesz is. A 47%-os "népszerűségi csúcs" ellenére. Ez a népszerűség ugyanis mindenekelőtt Gyurcsánynak köszönhető, és nem Orbánnak magának.

táltos 2009.11.30. 20:33:38

20 évvel a "rendszerváltoztatás" után, az jutott eszembe az olyan véleményekről, hogy "Viktort le kellett volna váltani", és egyéb hasonlók, hogy az 1867-es kiegyezést is az 1848-as forradalom után 20 évvel az akkori ifjak hozták tető alá és az akkori ifjak ellenezték ugyanezt.
Arról pedig,hogy Viktor erre fordul, meg arra fordul, csak az, hogy a '48-as pontokat is szögre akasztotta valaki.

zoli29 2009.11.30. 21:12:08

@statez:

Orbánnak van olyan karizmája, hogy a nép - annak ellenére, hogy már 20 éve a porondon van - ad neki még egy esélyt.

Persze vannak, akik utálják, meg van egy masszív réteg, amelyik nagy ívben tesz az egész politikára, de ezzel együtt most ő a legtámogatottabb pártpolitikus.

Bobkó Csaba 2009.11.30. 23:54:34

@Tehetetlen Dodó:

Szóval az értékelésemhez nincs mit hozzáfűzni?
Nincs.

Ha a Fidesz egy Nagy Nevet indítana, az jól kikapna Edelényben, ha a Jobbik észnél lenne és kívülről támogatná a független Molnárt. Egy ilyen keményen problémás körzetbe egy nagyon rátermett térségi vezető kellene, aki kemény kézzel tudja vezényelni az Új Honfoglalást (ez úttal magyarokét, nem valami távoli országbelit), a cigányok pacifikálását, ezt Molnárból nem nézem ki. Legjobb lenne, ha valaki le tudná beszélni a további képviselősködésről. Amúgy is magától értetődően meg kell tiltani az álláshalmozást, hogy egy személyben polgi valaki és képviselő, remélem, a Fidesz is egyből megtiltja, ha kormányt alakít. Ez nagyon beteg dolog.

Bobkó Csaba 2009.11.30. 23:57:38

@statez:

Nincs Orbán, nincs Fidesz. Ez persze az ő tevékenysége miat is van így, vigyázott, hogy ne legyen alternatívája belül. így aztán van kívül...
De a Fidesz tényleg nem válthatta le, nem volt kire.
Átállni meg tud.

greybull 2009.12.02. 14:50:30

Szerintem Orbán Viktornak kifejezetten jól áll ez a szakáll, azaz neki jól áll, míg (ház)Mesterházy hótt röhej volt vele.

greybull 2009.12.02. 14:52:29

@statez: a politika nem szombatesti bokszgála. Orbán hogyan tudott volna megküzdeni a mindent ellepő büdös pesti szoci nyugdíjas tömeggel - ezek éltetik a szocikat mindenáron, még most is, haver!

greybull 2009.12.02. 14:55:13

Nem kapcsolódik ide - habár lehet, hogy valahogy igen, én nem tudom, hogyan:
"Jól beba....tt nekünk a szentkuti bucsu!
Ellopták a csacsit teljes szerszámostul.
Nem maradt más nekünk, csak az apánk f...sza.
Azt kantároztuk fel, azon mentünk haza!"
Hát ez most az én életérzésem úgy nagy általánosságban.
süti beállítások módosítása