Halolajfa (ReakcióTV)
2009. november 24. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Halolajfa (ReakcióTV)

  A disznónáthában meg a sok hasonló nyavalyában az a rossz, hogy egyrészt az ember Körmös Bauert megszégyenítő mutatványokra kényszerül a gyerek orrszívó-porszívózása közben, másrészt pedig az asszonyt is meg kell venni virággal meg csokival, hogy ne váljon el, ha ura - otthagyva a szipogó-hisztiző családot - politikai rendezvényre indul szórakozni. Ezek elég súlyos problémák, viszont ha az ember ilyen meghívóra bukkan, akkor egyszerűen muszáj legyőznie minden nehézséget:

Meghívó

A Noran Libro könyvkiadó szeretettel várja

Debreczeni József: Arcmás című könyvének bemutatójára.

Időpont: 2009. november 24. kedd, délelőtt 10 óra

Helyszín: Pallas Páholy (1054 Budapest, Alkotmány utca 15.)

A könyvet ismerteti: Dávid Ibolya és Kuncze Gábor

Moderátor: Kőrössi P. József, kiadóvezető

  A könyv természetesen ki másról szólna, mint Orbán Viktorról, akibe a szerző teljesen egyértelműen szerelmes. Szóval a ma reggel ott talált minket a Pallas Páholy előtt, viszont óriási csalódásunkra a hely annyira tele volt, hogy az előtérnél nem tudtunk beljebb jutni. Debreczeni húzónév, igazi sztár, úgyhogy itt volt mindenki, aki a Nagy Rettegés Turné minden állomásán meg az első sorokban csápol - ők egyébként nincsenek sokan, de a helyszín olyan kicsi volt, hogy sokan az utcára szorultak.

  A szerző, Dávid és Kuncze prezentációjából csak foszlányokat hallottunk. Ha jól értettük, azt fejtegették, hogy Orbán Viktor nem jó ember, sőt kifejezetten rossz, a skálán valahol III. Tukulti-apil-Ésarra és Idi Amin között helyezkedik el. Dávid Ibolya kemény és szigorú volt, Kuncze viszont olyan lezser és vicces, mintha csak egy bécsi cukrászdában diskurálna valami építőipari faszikkal.

  „Onnan lehet tudni, hogy nincs itt az Ágh Attila, hogy megmaradtak a szendvicsek” - csíptük el egy idősebb úr tréfás megjegyzését; Ághgal szemben viszont ott volt Gréczy Zsolt és Sas József, őket a Reakció olvasóinak nevében is üdvözöltük. Az esemény végén a szerzővel próbáltunk viccelődni, de úgy tűnik, nem érti az intellektuális humort.

  A délelőtt több tanulsággal is szolgált: egyrészt, az indexes Tamás Bence Gáspár élőben is úgy néz ki, mint valami nagyon rossz buzi; másrészt a szoci kemény mag imád tolakodni, lökdösődni, pisszegni és zárt térben cigizni; harmadrészt, kampányidőszak elején hecckönyvet írni Orbán Viktorról még mindig kifizetődő üzletnek tűnik, kár, hogy nem nekünk jutott az eszünkbe.

  Íme a látottak:

  Ha valaki sajnálja, hogy elmulasztotta az eseményt, egyet se bánkódjon: a Turné folytatódik. A tegnapi Charta-rendezvényt (Bajnai Gordon! Ferge Zsuzsa! Bauer Tamás! Váradi Júlia!) ugyan mi is kihagytuk, de hamarosan a Centrál Kávéházban rendezik meg „A XXI. századi századi szocialista feminizmus feladatai és küzdelmei. Harc az emberi jogokért, a rasszizmus és a szélsőjobb ellen!” című konferenciát. Kihagyhatalan a dorogi szocik „20 éves az MSZP” című rendezvénye is. És Debreczeni is megígérte, hogy fogja még dedikálni a könyvét, s azon se csodálkoznánk, ha hamarosan Dr. Kende Péter neve is feltűnne a kapcsolat.hu-s programajánlóban.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr981548889

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A demokrácia végnapjai - Az Orbán Viktor-ellenes koalíció 2009.11.25. 09:06:12

Örülök annak, hogy miután felhívtam, már többször is, az Orbán-veszélyre a figyelmet, most már a magyar politikai élet legnagyobb alakjai is csatlakoznak hozzám a veszély elhárításához.   Akkor nézzük, hogy miről is szólnak a hírek:   De...

Trackback: 2010 minden bizonnyal Orbán Viktor éve lesz, ha nem a patásördögé 2009.11.24. 15:22:58

Politika. Kuncze Gábor kockás füzetlapról nyomta Debreczeni József ma bemutatott Arcmás című könyvének méltatását, majd hozzátette, a “könyv Orbán Viktorról szól”. Dávid Ibolya MDF-es sztorikat mesélt, a kiadó pedig “fontosnak, nagyon...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.11.24. 15:15:15

"A tegnapi Charta-rendezvényt (Bajnai Gordon! Ferge Zsuzsa! Bauer Tamás! Váradi Júlia!) ugyan mi is kihagytuk, de hamarosan a Centrál Kávéházban rendezik meg „A XXI. századi századi szocialista feminizmus feladatai és küzdelmei. Harc az emberi jogokért, a rasszizmus és a szélsőjobb ellen!” című konferenciát."

Na tessék, a Centrálból kiakolbólítják Cseh János éttermét és a fantasztikus (Csehnél szerintem a maga nemében sokkal jobb) Mihályi desszertszalont, és aztán ez! Hát nincs ezekben kegyelem? :)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.11.24. 15:16:09

imádunk, Tóni.
Gyorsabb vagy mint a helyszínelők... Ezek még meleg, mozgó hullák..

de a videjó végén azok igen hülye kérdések :)

osborne 2009.11.24. 15:17:07

Gréczy kép (mu-ha-ha)

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.11.24. 15:20:55

"egyrészt, az indexes Tamás Bence Gáspár élőben is úgy néz ki, mint valami nagyon rossz buzi"

Miért kell az ilyet?

Látens homoszexualitásotok tör a felszínre, vagy mi?

tevevanegypupu 2009.11.24. 15:21:20

Sas mintha meghizott volna? Jott tett neki az adocsalas.

elfelejtette 2009.11.24. 15:22:23

"Az esemény végén a szerzővel próbáltunk viccelődni, de úgy tűnik, nem érti az intellektuális humort."

Aljas ragalom! Maguk jobbos tanyasi bunkok, maguk nem is tudjak, mi az az intellektualis humor, amit pl. Sas Jozsef koztorvenyes itelt is kepvisel!

caralho voador 2009.11.24. 15:23:55

Jobb híján MDF-es, halihóóóóóó! Merre vagy? Ibolyka, Sasjózsi, Gréczy Zsozsó, Debreczeni, Kuncze... Kell még valamit mondanom?

Téglagyári Megálló 2009.11.24. 15:24:06

Kálmán, te leszel az APEH vezetője, hogy ilyeneket kérdezel? Mondd már, hol osztják az államtitkári állásokat?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.11.24. 15:26:59

Kálmáné a cérnazokni-monopólium lesz, ha visszajön a Viki. Szerény ember.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.24. 15:28:10

@caralho voador:

Elszállt a kommentem. :-(

Amúgy ez nem érv semmire.

elfelejtette 2009.11.24. 15:30:49

@Jobb híján MDF-es: "Amúgy ez nem érv semmire. "

Jaj, dehogyis nem, ekesen demonstralja azt, hogy ezt az oldalt egy dolog tartja ossze, megpedig hogy ok a "nemfidesz". Az anti - antikrisztusek.

Téglagyári Megálló 2009.11.24. 15:32:29

@Jobb híján MDF-es:

Ha igen, akkor még az emdéefből is kiábrándulsz?

Peter252 2009.11.24. 15:32:53

Már csak Gyurcsány hiányzott mellőlük, de a szelleme ott volt...
Na hát , a mai Debreczeni könyvbemutató után már igazán szégyellheti magát Dávid Ibolya és már egyértelműen látszik , hogy összejátszik, összejátszott Gyurcsánnyal, és köze nincs a jobboldalhoz tovább,...
Összenőttek, amik összetartoztak. Mondjuk mindig sejtettem , hogy Dávid Gyurcsány szekértolója volt és most is a baloldallal játszik össze.

Egyértelműen a gyurcsányista baloldal szatellit-pártja lett az MDF.

Szegény Antall József, forog a sírjában...

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.11.24. 15:34:37

@Jobb híján MDF-es: Dehogynem, kedves szadeszfan. Hasonló a hasonlónak örvend, suba a subához, holló a hollónak nem vájja ki a szemét, birds of a feather - flock together, barátjáról ismerkszik meg az ember, és folytathatnánk még napszálltig.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.24. 15:35:51

@elfelejtette:

Jó, de nem kell ezt annyira véresen komolyan venni. Ha a választási eredmény úgy alakul, lehet akár Fidesz-MDF kormány is.

Mindenesetre az én ízlésemnek egy kicsit ciki volt ez a pincei esemény Kunczéval, Kendével.

Debreczeni írhat Orbánról, a könyvbemutatójára Dávid Ibolya is elmehet, de ez szerintem inkább szarul sikerült, mint jól. Ibolya kihagyhatta volna, de így sem történt helyrehozhatatlan hiba. A szavazótábor ebben bele se rezdül. :-)

caralho voador 2009.11.24. 15:38:58

@Jobb híján MDF-es: sok minden eszembe jutna, de inkább hagyjuk, ahogy elnézlek, úgyis felesleges (de azért ízlelgessük még egy kicsit: Ibolyka, Gréczy Zsozsó, Bogaras Karcsi, Sasjóska...)
Amúgy minden tiszteletem Kálmánéké. Én biztos nem bírnám ki, hogy ne pancsoljak be egyet GréZsónak. csak, hogy érezze a törődést és önigazolást nyerjen: itt mégiscsak fasiszták agresszorkodnak az utcán.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.11.24. 15:39:23

a legtöbbet ezzel a könyvvel a Noran veszített.. non persze nem anyagilag.

surcouf 2009.11.24. 15:39:43

ezzel el is fogyott a könyv ... 35 db os kiadás volt , ha nem csökken az igény nyomnak még ötöt

kk_kk 2009.11.24. 15:39:58

@Jobb híján MDF-es:

Nem úgy alakul a jelek szerint, sőt a heti hetes is hiába álmodozik egy jobbik-fidesz koaláról és a "vele elérkező" seregekről és terrorról.

thetriggerhappy 2009.11.24. 15:42:04

lehet egy kérdésem? az írók és a lelkesen kommentelők mennyire rettegnek kevésbé a fellépőktől, mint azok ov-tól?

elfelejtette 2009.11.24. 15:45:03

@Jobb híján MDF-es: Szerintem egyaltalan nem veletlen, hogy ok ott megjelentek. Jelzeserteku.

Debreczeni es az o altala kepviselt szellemi iranyzat maga a legesszencialisabb antiorbanizmus. Akik ezt a konyvet ajanljak, azok gyakorlatilag egyetertenek evvel.

Namost, ez a strategia jo volt 2002-ben. 2006-ban mar csak "eleg" volt, meg is kellett tamogatni Afacsokkentessel, meg szaz lepessel. 2010-ben, ket ciklus utan mar szart sem er. Aki emelle beall, az ott is marad. Vegleg. Szerintem.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.11.24. 15:45:04

Az Index riportjából:
"Debreczeni egyszer már írt egy alapvetően pozitív képet sugalló könyvet Orbánról. A mostani viszont negatív képet sugall. Éppen ezért újraírta a Fidesz elnökének fiatalkorát is, alapvetően más hangsúlyokkal, mint az évezred elején kiadott kötetében. Most Orbán akarnokságára fűzte fel ifjúsága eseményeit."

2002-ben még nem tűnt fel önnek, kedves József? :)

caralho voador 2009.11.24. 15:46:21

@Jobb híján MDF-es: "A szavazótábor ebben (sic! :D) bele se rezdül. :-)"
Persze, mert olyan gyakorlatilag nincs is. Az EP-választáson az 5% épphogy megugrása is 90%-ban Bokrosnak volt köszönhető (ami szintén megérne egy misét). Rajtad kívül nem sok olyan (cenzúrázva) akad, aki még beveszi ezt a középutas bullshitet. Nem is tudom már melyik politológus mondta (asszem a fradista náczihuligán Boros BL), hogy az MDF politikai prostituált. Tökéletes jellemzés.

Peter252 2009.11.24. 15:46:25

Egyébként miért kellett ezt a közbevetett képkockájú, ocsmány, undorító, hányingerkeltő filmet közbeiktatni,...ez gyomorforgató volt,..elképesztő, hogy ezt betették.

elfelejtette 2009.11.24. 15:46:32

@thetriggerhappy: En nagyon felek mindenkitol, ezert nem is vagyok igazi demokrata.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.11.24. 15:47:29

debreczeni jövőre fletóról ír egy nagy durranás könyvet. lehetetlen?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.11.24. 15:48:51

@thetriggerhappy: észnél vagy? irónia és rettegés, elég messze állnak egymástól.

caralho voador 2009.11.24. 15:49:07

@thetriggerhappy: ez komoly kérdés vagy beszedtél valamit?

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2009.11.24. 15:49:11

A videót tudtam csak megnézni ZSENIÁLIS!
Tényleg vannak cégei?

tph 2009.11.24. 15:49:13

Ne bantsatok Jobb híjan MDF-est, hiszen "Kuncze Gábort a Klubrádió munkatársaként mutatta be a kiadó képviselője" (forrás:index), mi más lenne?

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.24. 15:49:19

@elGabor:

Miért baj, ha egy politikus, egy ilyen elbaszott országban, ilyen elbaszott időszakban "akarnok"?

Szerintem egyáltalán nem baj.

Az akarnok nem nácidiktátort, hanem határozott érdekérvényesítőt jelent.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.24. 15:51:31

@caralho voador:

Nem. Van MDF tábor, de nem a hírjunkie pártkatonák, mint a többi párt tábora.

surcouf 2009.11.24. 15:51:58

@weisz manfréd huba:

cége nincs ugyan ...de támogatják ...van ilyen

2009.11.24. 15:52:43

Remek videó ! Még ilyet!

A filmrészletek: George Romero: Dawn of Dead [1978]

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.24. 15:54:27

@Peter252:

Nekem sem jött át, de az ovis csoport óriási volt! Azt az élet rendezte.

abandi 2009.11.24. 15:57:09

@kk_kk:
Egyensúlyozó művészek vagy-e (sic)?

Egyébként:

Évtizedek óta berregők,
Megélhetési bér-retegők!
Reszkessetök!
Egyenjogúságról brekegők,
Kecskebaszó mekegők:
A faszom a szátokba!

caralho voador 2009.11.24. 15:57:12

@Jobb híján MDF-es: "Nem. Van MDF tábor, de nem a hírjunkie pártkatonák, mint a többi párt tábora." (=kb tízezer fő)
... Most kicsit lefagytam. Csak nem azt mondod, hogy csak tájékozatlan, politikai analfabéták szavaznak a madöfre?! (jó, nem azt mondod, csak basztatlak)
Ez az édespofa érvelés egy mtk-drukkeré is lehetne akár: igaz, hogy ha 1000 ember összejön a Hidegkúti-stadionba, már soknak számít, de ez azért van, mert az mtk tábora nem olyan fanatikus őrültekből áll, mint a Fradié vagy a Dózsáé... Rejtőzködnek a szentjeim. :)))))

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.24. 15:57:34

A rendezvényen Kuncze kizárta, hogy MDF-es jelöltként akarna indulni 2010-ben.

tph 2009.11.24. 15:59:07

@Jobb híján MDF-es: "Van MDF tábor, de nem a hírjunkie pártkatonák, mint a többi párt tábora."
Ebben teljesen igazad van!
Mellesleg milyen osszefoglalo nevvel illetned a Hitgyulit es a szepkoruak tarsasagat?

caralho voador 2009.11.24. 15:59:13

Jajdeciki, természetesen HidegkUti. Ssssssssssssz.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.24. 15:59:50

@caralho voador:

Jó a hasonlatod. Az MDF tábor azért pontosabban mérhető. Meglátjuk a választáskor.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.24. 16:01:06

A rendezvényen Kuncze kizárta, hogy MDF-es jelöltként akarna indulni 2010-ben.

Ennek nincs hírértéke a Reakción?

Nem illik a koncepcióba?

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.24. 16:02:27

A narancsterror miatt a banánból is turmix lesz.

Döbbenetes!

Rettenetes!

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.24. 16:04:31

„A XXI. századi századi szocialista feminizmus feladatai és küzdelmei. Harc az emberi jogokért, a rasszizmus és a szélsőjobb ellen!”
megnéztem, hogy ezen kik fognak bohóckodni, de semmi jó, semmi húzónév a videós anyaghoz, vagy a tegnapi kartáskartársakhoz képest

bukovics 2009.11.24. 16:04:47

@Jobb híján MDF-es: erről majd akkor beszélgessünk inkább, ha összeállt az MDF országos listája a 2010-es választásra és Kuncze vagy szerepel rajta, vagy nem

belaaaa 2009.11.24. 16:05:46

Ez a Debreczeni egy mókás alak :)

surcouf 2009.11.24. 16:06:33

@Jobb híján MDF-es:

mér ne ? látunk már olyat hogy 120 kg marhahús (copyrájt nemtomkié) szánkázik le a lejtőn ... óriás műlesiklás ... aszem igy nevezik

caralho voador 2009.11.24. 16:08:52

@Jobb híján MDF-es: "A rendezvényen Kuncze kizárta, hogy MDF-es jelöltként akarna indulni 2010-ben."
...és innentől a rendezvényen való szereplés teljesen vállalhatóvá vált Ibolya számára, hiszen nyilvánvalóan csak ezt a kérdést szerette volna tisztázni a Brummogóval. Értem én, lassan összeáll a kép.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.11.24. 16:10:08

@Jobb híján MDF-es: ha ilyen mondatszálkákba kapaszkodsz, hamar elmerülsz... volt már olyan, aminek ez még nem mondta az ellenkezőjét is? Várjuk ki.

2009.11.24. 16:10:10

@Krokodil: Mindössze négy résztvevő neve mellett szerepel hogy MTA. Ki fogja ezeknek a bebetonozott seggét kirobbantani?

zoli29 2009.11.24. 16:16:09

@thetriggerhappy:

Debreczeni és társai egyszerűen csak szánalmasak. Ezt próbálod úgy beállítani, mint "rettegést"?

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.11.24. 16:17:05

sajnálom, hogy nem mentem el, de ezek a zombik nagyon ijesztőek.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.11.24. 16:18:42

Ide is bemásolom, amit a Debreczeni-jelenségről a Konzervatórium egy aránylag friss posztjához írtam; talán hasznos a könyv értelmezéséhez is. :)
"Debreczeni figurája érdekes jelenség a magyar sajtóban; nem személye, hanem szerepe miatt. Valójában ugyanazt írja és ugyanazt mondja, mint szinte bármelyik szektás liberális; modora ugyanaz a méltatlankodó, elfúló hangon perlekedő sötét indulat. A különbség annyi, hogy Debreczeni József úgymond "jobboldali" - jobboldali környezetből jött, jobboldali véleményeket ír le és olyan jó jobboldali feje is van (az elegánsan elválasztott bajusz, a lefésült haj és a lateiner öltözködés jelentősége).

Ismét, nem azért ívelt fel a karrierje, mert ő olyan jól ír; elemzései bárgyún közhelyesek különösebb eredetiség nélkül; amikor még dícsérte Orbánt, soha nem különböztettem meg a tizenkettő egy tucat publicisták táborától. Debreczeni azért lett sztár a baloldalon, mert minden emberben él a vágy, hogy ellenfelei is elismerjék és tiszteljék; hogy néhány finoman kritikus közbevetéssel, de azt írják, hogy a lényegiekben neki van igaza. Debreczeni lényege tehát a hízelgés: hízelgő könyveket írt Antallról, Orbánról majd Gyurcsányról, publicisztikái pedig csakis a ballib közízlés titkos vágyainak kiszolgálására épülnek.

Ez a viszony publicista és közönsége, illetve publicista és megrendelői között mélységesen visszatetsző: hajbókolás az egyik oldalról, paternalista lekezelés a másikról. Debreczenit elolvasva az egyszeri baloldali kimondhatja, hogy számára ez a jó jobboldal (ahogy a jobboldalnak is megvannak a szűrösei és csintalanjai, a szélsőjobbnak meg a maga renegát zsidai), és a többi nem ér, nem igazi, nem elfogadható. Az élő jobboldalt soha ők el nem fogadnák; Antallt színleg azért tisztelik, mert már halott. Persze előbb-utóbb ez a hírnév elhasználódik. Új idők jönnek, és mert Debreczeni már betagozódott a kórusba, a jövő években új emberek szólnak majd a Konzervativizmus 2.0 hangján, jön Kerék-Bárczy Szabolcs a nevében lapuló elegáns ypszilonnal ( nol.hu/velemeny/20091123-jonnek_a_nacik_ ), jön Dávid Ibolya kalapja és Kuncze megnyugtatóan konzervatív dörmögése. És kit fog érdekelni akkor már egy hasznos bolond, aki elhitte, hogy önmagáért szeretik?

Ez hát Debreczeni József hírneves karrierje."

eeepunk 2009.11.24. 16:19:44

Paranormal Activity 2

caralho voador 2009.11.24. 16:20:26

kep.index.hu/1/0/121/1216/12167/1216773_6b99c0b0fa573c91f2c2837542cf22df_wm.jpg
Ez nagyon jó kép, a hatalmas Zorbándémon pofonnal fenyegeti szegény rettegő Jóskát (azzal a tenyérrel, amiből a bajszos, hős demokrata tanárembert egykor etette). Szörnyű.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.11.24. 16:25:37

@csi: "Mindössze négy résztvevő neve mellett szerepel hogy MTA. Ki fogja ezeknek a bebetonozott seggét kirobbantani?"

Szíves tájékoztatásul, bár a nevük mellett külön nem szerepel, a PTI és ENKI rövidítések is az MTA intézeteit (Politikatudományi Intézet illetve Etnikai-nemzeti Kisebbségkutató Intézet) takarja, így a rendezvényen az akadémia kutatóhálózata hét előadóval képviselteti magát.

.Nitro. 2009.11.24. 16:25:39

Saját testi épségét nem félti Orbán Viktortól? :D :D :D ezen könnyesre röhögtem magam :D

Egyébként tényleg nem is értem, ha ennyire fél Debreczeni akkor miért nem menekül az országból? Ugye a liberális demokrácia és a jogállamiság végét vízionálja. Megkérdezném azért azt tőle, hogy amit ma jogállamiságnak nevezünk meg demokráciának, az olyan jól működik meg annyira tökélyre fejlesztette a baloldali kormány hogy azt foggal körömmel védeni kell? Mert én ezt nem érzem.

zoli29 2009.11.24. 16:28:42

OFF:

Ajánlom elolvasásra Gavra Gábor cikkét a romagyilkosságok és az NBH kapcsolatáról. Korrekt írás!
www.hirszerzo.hu/cikk.arulas_ostobasag_eletveszely_amit_a_szocialistak_kormanyzasarol_tudni_kell.131443.html

Téglagyári Megálló 2009.11.24. 16:35:43

@elGabor:
@csi:
@Krokodil:

Ez elkerülte a figyelmüket?

"A rendezvény fővédnöke Lendvai Ildikó"

medve2 2009.11.24. 16:38:21

Debreczenit én utálom, de az ír és arról, akiről akar. Tudomásulk kell vennem. De a Kuncze, és főleg a Dávid jelenlét az ledöbbent.

Szt. Ahanov 2009.11.24. 17:00:24

Egyrészt nagyon tetszett a vidijó, másrészt ha már ott álltak a lejáratnál a kedves szörzők, egy repeszgránátot már mér nem tudtak véletlenül leejteni.... kipp-kopp-kipp-kopp-rrrrrrrrrrrrrrrr.....PUKK!

thetriggerhappy 2009.11.24. 17:01:29

@szamárfül:

nem hinném, hogy ők rettegésként definiálnák a saját tevékenységüket.

nekem innen kívülről pont olyan nevetséges mindkettő. a debreczeni féle tevékenység és annak az árnyalás nélküli kritikája is.

elfelejtette 2009.11.24. 17:11:01

@thetriggerhappy: "nekem innen kívülről pont olyan nevetséges mindkettő."

Szoval onben egy fuggetlen szakertot tisztelhetunk? :)

negeev 2009.11.24. 17:13:34

"A délelőtt több tanulsággal is szolgált: egyrészt, az indexes Tamás Bence Gáspár élőben is úgy néz ki, mint valami nagyon rossz buzi"
:D
Ez nagyon találó!

Be lehetett volna dobni egy bűzbombát a pincébe, a rendezvény alatt.
Ellenséges hangulatom van.

thetriggerhappy 2009.11.24. 17:13:38

@elfelejtette:

a reakciótól és debreczenitől biztosan független.....

elfelejtette 2009.11.24. 17:19:21

@thetriggerhappy: Es mint tudjuk, itt kezdodik a minosegi bloggolas.

thetriggerhappy 2009.11.24. 17:24:29

@elfelejtette:

nem tudom, hogy hol kezdődik, de látom, hogy te igen. jó neked.

elfelejtette 2009.11.24. 17:29:04

@thetriggerhappy: Ez most a legszarabb odamondogatas konteszt vagy mi? A rettegoket kifigurazni ugyanolyan retteges, oke, vettuk az adast. Melyenszanto gondolat, tenyleg.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.24. 17:29:54

@Téglagyári Megálló: jogos, valóban elsiklottam felette, de mondjuk lenne hova fokozni :)

civilkontrol 2009.11.24. 17:32:32

Ibinyuszi helyében én kalandosabb programokkal kötném le magam hátralévő szabad napjaimban :o)

tanarseged ur 2009.11.24. 17:39:10

Nem értitek. Debreczeninek megvan a magához való esze, és okosan megtalálta magának a hosszú évekre szóló biztos helyét. Bármi történik, mindig "igaza lesz", és mindig lesz közönsége, amelyik ünnepli.

Ha a Fideszben neadjisten tényleg a hataloméhség és a korrupció bizonyul erősebbnek (vigyázat, előfordulhat minden párttal!):
DJ: "Én megmondtam! Ugye, hogy megmondtam! Demokraták, ébresztő!"

Ha a Fidesz _bármit_ tesz, amire akár csak ráfogható, hogy hatalomkoncentráció és/vagy korrupció (vagy ami tényleg az, mert ez ellen egy párt sem immunis):
DJ: "Megmondtam! És ez csak a kezdet - demokraták, ébresztő!"

Ha a Fidesz mintaszerűen jól kormányoz, de a jobbos újságírók, bloggerek és kommentelők elküldik DJ-t a fenébe:
DJ: "Botrányos, hogyan züllik a közbeszéd, emögött a Fidesz áll! És ez csak a kezdet - demokraták, ébresztő!"

Ha a Fidesz egyszerűen csak mintaszerűen jól kormányoz:
DJ: "Csak a demokrácia bátor barátainak és a külföldnek köszönhető, hogy a Fidesz önmérsékletre kényszerült. De a veszély nem múlt el. Demokraták, ne pihenjetek!"

Értitek? Ez a DJ egyáltalán nem hülye.

tevevanegypupu 2009.11.24. 17:47:25

@tanarseged ur:
"Értitek? Ez a DJ egyáltalán nem hülye."

De.

elfelejtette 2009.11.24. 17:51:04

@tevevanegypupu: Fejtse ki, maga szerint miert hulye? Ha az o szemszogebol nezzuk a dolgot, az egyetlen meg lehetseges strategia mellett dontott. Az elmult 8 evvel nem lehet kampanyolni, ezert kell a jovovel, hogy az milyen szornyu lesz.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.24. 17:56:20

Muhaha, Orbán legyilkolja a fasza kis demokráciát, amiben rendőr verhet ártatlant, majd kitüntetés a jutalma; kikresszelik a tüntetni akaró traktorost, no meg büntibe tosszák az mtv-t, mert ki merészelte rúgni az egyoldalú műsorait, és azoknak készítőit.
Kedves Debreczeni József, mész te a büdös segged tágításra váró sötét likába!

Azért készüljön csak sok fénykép, könnyebb legyen listázni, ha majd eljön az idő....

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.11.24. 18:03:49

@elfelejtette: Szerintem évek óta elveszítette az önuralmát és fóbiái rabjává vált; Gyurcsány bukása óta nagyon brutálisan látszik rajta a szétcsúszás és a kétségbeesés; egy hidegvérű üzletember akkor sem ilyen, ha a hisztiüzletben utazik. Debreczeni ma szegény bolondnak tűnik, aki minden órájában Orbán árnyképével viaskodik. A racionális viselkedést inkább azoknak tulajdonítanám, akik Debreczenit használják.

abandi 2009.11.24. 18:10:29

@malac69 gerinckutató blogkalandor:
Meg vagy zavarodva?
A nemzetközi helyzet fokozódik!
Te meg már megint a fasz rossz oldalán találod magad...csak figyelj!

tevevanegypupu 2009.11.24. 18:13:59

@elfelejtette:
Semmi oka nincs arra, hogy ennyire gyulolje Orbant. Orban nem vagta haza az orszag gazdasagat, nagyobb csalasok, lopasok nem tortentek 1998-2002, mindenki nyugodtan mondhatott amit akart es nem lehet azt mondani, hogy nem helyezte a konzervativ ertekeket eloterbe. Egy konzervativ, jobboldali politikusnak nem volt es nincs oka haragudni Orbanra. Lehet, valamiert biralni, nem ra szavazni, de gyulolni? Hat ez nevetseges es Debreczeni eseteben pedig beteges. Beleorult, meghulyult, monomanias..Igy nem viselkedik egy jozanul gondolkodo politikai elemzo.

Oblomov 2009.11.24. 18:18:38

Könyvbemutatókat nem a kidó szervezi? Dávid-Kuncze marketingre sok vevő van: profi és amatőr kamerások hada.

Amúgy Dávid Ibolyának se árt a dolog, a köztársasaságot védeni szavazót hozhat.

Mecsekis 2009.11.24. 18:23:26

Összefújta a szemetet a szél.

elfelejtette 2009.11.24. 18:23:37

@tevevanegypupu: "Igy nem viselkedik egy jozanul gondolkodo politikai elemzo."

En nem is annak tekintem mar regota, ebbol a szemszogbol sokat biraltam en is a hisztije miatt, amit Orbannal kapcsolatban levagott. Viszont ha feltetelezzuk, mar pedig miert ne feltetelezhetnenk, hogy baloldali erdekszferaval kokettal, ki tudja miert, akkor meg akar logikus is, amit csinal.

Talan kilog a lolab, de ki tudja, nem mindig tudok egy baloldali fejevel gondolkodni. lehet, hogy nekik ez hiheto. Orbannal jon a veszkorszak, mert csak.

abandi 2009.11.24. 18:24:32

@Oblomov:
Antifasiszta-nagypolgárifront...
Csak született elhatárolódóknak.

Oblomov 2009.11.24. 18:24:55

@tevevanegypupu: populizmusa okán nem szereti, annak nincs feltétlenül köze Orbán vmely oldaliságához.

Oblomov 2009.11.24. 18:27:55

@abandi: jellemzően nem Orbánt, v. a fideszt szokják fasisztázni.

Google 2009.11.24. 18:29:06

Lehet, voltak olyan idők, amikor még az élet inspirálta a filmet, de ma már bőven filmekből él a Zélet.
Itt is nehéz volt különbséget tenni filmkocka és real life között, Dávid némafilm jelenetét határesetnek gondolom, sztár filmforgatás előtt/után. A furcsa az volt, hogy még neki is valami pincéből kellett előkászálódnia.
De hát ilyen a művészélet; valahogy vissza kell adni azt a levegőtlenséget, melyben majd a mindennapjainkat kell tengetnünk.
Az látszik, hogy nem lesz könnyű.
Charta nélkül belevágni nem érdemes, no és a kész taxis-blokád tervek is nélkülözhetetlenek, már tegnap!
Ezektől megy előre a világ.

abandi 2009.11.24. 18:37:43

Alakulnak suttyomban a fazékhoz...persze, külön tagozatban.
fiataldemokratákszövetségepolgáripárt.

Ezekiel 25,17 2009.11.24. 18:38:39

Szerintem volt egy határ, ameddig el lehetett adni az MDF jelenlegi politikáját. Én is elhittem, hogy ez nem az aminek látszik. De ez már gáz! Egy Kuncze és egy megbolondult Debreczeni mellett... Ha nem történik valami, akkor az MDF tényleg teljesen balos lesz.

statez 2009.11.24. 18:48:26

A szoci kampány a félelemkeltésre épít, mi másra építhetne, és ennek nyilván megvannak az állomásai. Az egyik ilyen a kétharmaddal való riogatás. Egy másik a mindenkori választások előtti Orbán-könyv. Annyiban igazuk van, hogy az otthon üldögélő szocitábort vagy pénzzel és/vagy rémisztgetéssel lehet kimozdítani a mostani apátiájukból. Hogy milyen eredménnyel, az majd elválik. Kétszer mindenesetre már bejött nekik.

tevevanegypupu 2009.11.24. 18:48:36

@Oblomov:
Orban populista? Bar nem ertem teljesen, hogy az miert baj, de valoszinuleg baj lehet azoknak a szemeben, akik nem tartjak magukat a nephez tartozonak. De ez a gyulolet ijeszto es beteges, tulajdonkeppen Debreczeni sajnalatra melto, mert biztos, hogy o maga is rosszul erezheti magat ilyen eros erzelmektol gyotorve. Remelem.

(:@elfelejtette:

Valoszinuleg az egzisztenciajukat feltik inkabb. Ez alatt a nyolc ev alatt nagyon elkenyelmesdhettek es rengeteg penzt osszeszedhettek. Es volt egy rajongo udvartartasuk akik adtak alajuk a lovat. Hat ez most majd csokkenni fog, Debreczeni meg a tobbiek is megtanuljak majd, hogy nem feltetlenul onmagukert szerettek oket.
De persze ez majd 2010-ben derul ki igazan.

abandi 2009.11.24. 18:50:13

@Tom Sawyer:
bokros-habsburg szőrös-bőrös(?) páros...
hazakiárulók.

Google 2009.11.24. 19:05:11

@tevevanegypupu:

Tudom már, hogy mit jelent a populista, mondom is.
Azt, hogy sokan szavaznának rá, jelen esetben Orbánra.
És ez hogyan tetszene egy savanyú Ibolyának, aki a Hit és Tisztelet, valamint a Szakértelem Társaságának a kegyeit kell keresse még mindig, és egyre inkább.
Ami pedig Debreczenit illeti, ugyanígy beizgult a szocik '94-es bejövetele előtt is, aztán beléjük szeretett. Nála soha nem lehet tudni, mi a végkifejlet.
Ami elgondolkoztató, hogy amikor Gyurcsány eldicsekedte, hogyan főzték ki a köteles és a 23 milliós sztorit, neki annyira tetszett, hogy le is írta.
Nem pirult el az orcája, nem kapkodott levegő után, csak beájult.

Oblomov 2009.11.24. 19:06:40

Kínai: -Saját testi épségét nem (kér) nem félti? Jövő tavasztól.
DJ: - Kitől kéne? Öntől? (diszkrét mosoly).

Lehetett a villáminterjús szituban valami helyzetkomikum is?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.24. 19:07:53

Toszás, Dávid azt hazudta, h nem tudta, h az UD zrt. ügy CD-je egy megvágott anyag.

Ez egyre rosszabb. Ha így megy tovább, Bokros-Somogyi párt lesz a Dávid-Herényi Co. helyett.

Oblomov 2009.11.24. 19:19:12

@tevevanegypupu: Nem mondom, h. nem tendenciózusan, de elég racionálisan (érzelemmentesen) elemez DJ szövegeket. Amiket kipécéz azok szövegként elég populisták, akkor is ha más mondaná, meg akkor is ha Orbán mondja. Személyes gyűlölet nem kell a dologhoz, elég, h. Orbán azért nem akárki.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.24. 19:19:54

@abandi:

Kezére ütni, kukoricára térdepeltetni!

----------

Kínai tróger, szerezzetek be egy puskamikrofont, mert ez így hallatlanul hallhatatlan volt

tempetőfi 2009.11.24. 19:21:05

Mondjátok, véreim, valaki el fogja olvasni a bemutatott könyvet? Nem azért kérdezem, de én még a funkcionális analfabéták számának növekedésére vonatkozó riasztó adatoknál tartok, ha ez a Debreczeni legalább azt eléri, hogy az SZDSZ-MDF-MSZP-tábor kiolvas egy könyvet elejétől a végéig, és a Fidesz szavazói nem a fenti (egyébként okés) videó alapján cáfolnak, akkor részemről a fáklyásmenet.

elfelejtette 2009.11.24. 19:28:04

@tempetőfi: Lehet, megveszem, ha nem tul draga.

TD223 2009.11.24. 19:29:21

http://hu.wikipedia.org/wiki/Fóbiák_listája

Ha valaki tudja szerkeszteni, tegye már bele az Orbán-fóbiát.

Oblomov 2009.11.24. 19:29:36

@tempetőfi: a Fidesz szavazóinak valamely hányada a fenti videó alapján cáfol. Ahogy a mandíneren szemlézett NOL-cikk szemelvény-válogatását sem olvasták.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.24. 19:33:44

@Oblomov:

Orbán külföldi beszédeiből is idéz? A Kéri-beszédből is?

Tudod, bármely tömegpárti politikus beszédeiből simán összeállítok egy populista csokrot, ha akarom.

Ott van feri, a 23 millió románozásával, vagy a nyugdíjas riogatásaival. Feriből is írhatna bármikor egy "populista, antidemokrata gyurcsány" könyvet.

nem teszi, mert betegesen vonzódik Orbánhoz. Tulajdonképpen DJ egy élösködő fajzat, és a gazdaállatának Orbánt választotta.

Oblomov 2009.11.24. 19:35:13

@malac69 gerinckutató blogkalandor:
Két jogász találkozik. -Hogy vagy? - hazudta az egyik.

tempetőfi 2009.11.24. 19:37:07

@Oblomov: "a Fidesz szavazóinak valamely hányada a fenti videó alapján cáfol".
De mit?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.24. 19:38:21

Namostan, sehogyan sem magy abba a disznyó fejembe, h mi a francért lett a populista szó szitokszóvá.

Az ellentéte nem az elitista? Éppen az, amit az szdsz vitt évekig. Aki nem akar populista párttal kormányozni, az elitista pártot akar látni Magyarország élén? Az beválik? Lófaszt.

Rikki Harcos 2009.11.24. 19:41:47

a rohadt óvodások a film közepén, az árpádsávos sapkájukkal

Oblomov 2009.11.24. 19:47:20

@malac69 gerinckutató blogkalandor: nem mondom, h. fóbiáival egy az egyben azonosulok. De érdeklődéssel olvasom, amikor tehetem. Viszont voltak neki Göncz, kéri, miép, szadesz és egyéb fóbiái is, amiket eddig igazolt az idő.

álnaivitások megvitatásához megfelelőbb partner kell.

@tempetőfi: tök mindegy, lényeg, h. ki az elkövető.

rettenet a blogmotor.

elfelejtette 2009.11.24. 19:51:36

@malac69 gerinckutató blogkalandor:

Szamomra ket dolog miatt elfogadhatatlan Debreczeni, meg a koreje sereglettek ervei:

Egyreszt folyton arrol beszelnek, hogy mi lesz majd ezutan, teszik ezt ugy, hogy eddig meg kabe semmit nem talaltak el a jovovel kapcsolatban. Kurvara nem lett elhetobb az orszag, hiaba mutogatjak a intezmenyrendszert, meg azt, hogy hany mobilelofizetes van, vagy mennyi nyugdijat szornak ki.

Masreszt azt a rendszert vedik foggal-korommel, amit ok epitettek, es amelyik egyre kevesbe vonzo sokak szamara. Ennek a rendszernek egyik pillere az volt, hogy rendszervaltaskor elszamoltatas, felelossegrevonas nuku, a regi elit nagyjabol teljes egeszeben vallalhato. Ha volt is politikai kontraszelekcio anno, akkor is legtobben ertettek ahhoz, amit csinaltak, ez ugye a baloldal szakertomitoszanak egyik alapja. Most volt ket ciklusuk, hogy ezt a gyakorlatban is bebizonyitsak, es hat pofara estek rendesen.

Nyilvanvalo, hogy ok miert vedik a jelenlegi rendszert foggal korommel: A reszei ennek. De hat hadd ne legyenek mar ok a zsinormertekek, amikor az elmult idoszakot kell megitelni. Pl. hol van az megirva, hogy demokratikus berendezkedes csak es kizarolag igy nezhet ki, ahogy nalunk van? Honnan veszi a batorsagot DJ, hogy a rakas szarjukat szent tehennek akarja lefesteni?

Anno senki nem kerdezte meg a nepet, hogy megis milyen legyen ez a demokracia, az ellenzeki kerekasztal tagjai kiegyeztek az MSZMP prominenseivel. Ha a gyakorlatban olyan fasazn szerepelt volna ez az egesz, senkit nem erdekelne a mult, meg a feleleosseg kerdese.

Ugyhogy bekaphattyak, DJ-vel, DI-vel, Kuncze-vel, meg a tobbi tetuladaval egyutt. Egyek meg, amit foztek.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.24. 19:53:55

@Oblomov:

Beszélj nekem a populizmusról, h mi az! Figyelek.
De nem éri ám keverni a szociális demagógiával!

és arról is beszélj, pls, h mi a populizmus ellentéte. Komolyan, nem vágom. Ne hagyj kétségek között hajat tépni, mikor hull az magától is, s csak a padló állíthatja meg.

Oblomov 2009.11.24. 20:02:02

@elfelejtette: azt is, h. azoknak ott más a demokrácia-felfogásuk: képviseleti. Ami a nép lépten-nyomon történő megkérdezését illeti, az már populizmus. Menet közben a fidesz változott, de elmúlt 7 évet leszámítva partner volt a rendszerváltás demokráciafelfogásához mint tevőleges rendszerváltó.
@malac69 gerinckutató blogkalandor: valahogy így.

Google 2009.11.24. 20:02:05

@tempetőfi:

Na még egyszer:
Hogy ezért a könyvért még fizessünk is, ezt nem kérheti tőlünk komolyan.
Annyi nagyszerű könyv van, és egymást olvasni is érdekesebb; inkább gondolatokkal, mint rögeszmékkel gazdagodjunk.
Nem divatjamúlt még egyébként ez a szekértábor irodalom?

elfelejtette 2009.11.24. 20:05:05

@Oblomov: Sokat valtozott a fidesz, nahat. Na es akkor mi van? Az MSZMP nem valtozott sokat? A harcos elszamoltato SZDSZ nem valtozott sokat? Az MDF nem valtozott sokat?

Cypriánus 2009.11.24. 20:10:18

Te Jó Ég, ezek nem unják még a rettegést??!Mert én már nagyon unom őket. Persze van, aki jól megél belőle...legalábbis egyelőre.

amúgy a szocialista feminizmus-meghívó télleg nagyon súlyos. Ez már a degenerált, valóságidegen baloldali bölcsésznyáladzás olyan foka, hogy alig hittem el, hogy nem Tóniék írták paródiának!!! :)

Oblomov 2009.11.24. 20:11:06

@elfelejtette: de, politikai szakszerűség lényege a változás. Csakhogy az alapkonszenzus érinthetetlen kellene legyen: a demokrácia vagy képviseleti, vagy nem demokrácia.

Oblomov 2009.11.24. 20:14:03

@Oblomov: helyesebben: a demokrácia vagy képviseleti, vagy nem működőképes.

Google 2009.11.24. 20:14:48

@malac69 gerinckutató blogkalandor:

Elrettentő csokornak ott van az Őszödi Beszéd. Abban minden benne van, töményen. Minden, ami Demokrácia.
Érdekes, annak a büdöskének a szaga nem zavarta Debrecz(s)enit. Inkább bódította.

elfelejtette 2009.11.24. 20:24:26

@Oblomov: Nem a kepviseletiseget vonom ketsegbe, hanem azt, hogy erdemes volt-e ennyire kesztyus kezzel banni az elittel rendszervaltaskor. En nagyreszt erre vezetem vissza a mai nyomorunkat, nem valami lathatatlan orbanista erokre. Ha a rendszer hozta volna az eredmenyeket, az legitimalta volna ezt a dontest, de nem hozta.

Oblomov 2009.11.24. 20:35:21

@elfelejtette: "erdemes volt-e ennyire kesztyus kezzel banni az elittel rendszervaltaskor."

ezt sose értettem. Elit része volt az értelmiség (sajtó, jogász, közigazgatási, állambiztonsági, karhatalmi, tanár...). Hogy és kire lehetett volna lecserélni? A sajtó privatizáció is preventíven végbement Németh Miki alatt. Aztán hiába alakultak új lapok, kutya se vette azokat. Pedig volt kormányzati szándék pl az Új Mo. támogatására.

Google 2009.11.24. 20:37:01

@Oblomov:

Úgy képviseli, hogy már nem is érdekli a választóinak a véleménye; mindenesetre ez valami nagyon modern, haladó dolog lehet, ha az MDF így lenyúlt utána.
Nem mást, önmagát képviseli az ilyen párt.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.24. 20:41:21

@Oblomov:

A Fidesz kormányzásában mi is volt populista? Merugye most arról van szó, h jön a populista kormányzás.
Vsz '98-'02 fényében erre semmilyen sansz nincs. Fegyelmezett költségvetés, kiegyensúlyozott gdp növekedés, alacsony hiány (kivéve az utcsó évet), csökkenő gdp arányos államadósság.
Miért nem ebből indul ki a sunaszájú Debi(l)?

Ellenzékként mindenki populistább, emlékezz Megyóékra, mit nem ígértek ellenzékből azért, h hatalomra kerüljenek. "Jóléti rendszerváltás", "Magyarország többet érdemel", "Több pénzt az embereknek!"

A népszavazás nem populizus volt, hanem egy moral insanity megbuktatásának egyik utolsó, alkotmányos lehetősége, de erről jobb, ha nem nyitunk vitát, mert irdatlan hosszúakat fogok beírni, h még olvasni is tereh lenne:o)

statez 2009.11.24. 20:51:01

Azért ez a Debreczeni-jelenség felveti azt a kérdést, hogy ez a jó ember tényleg hiszi-e ezeket a baromságokat, amiket állít, vagy pedig kampány van, ezért fizetnek, minél képtelenebb hülyeségeket mondok, írok, annál inkább megdolgoztam érte. Tartok tőle, hogy ez tényleg hiszi, ami már mentális kategória.

Oblomov 2009.11.24. 20:56:29

@Google: az állam erőszakszervezet. A demokratikus állam is. Mozgástér megintcsak adott, civil és piaci szereplők pedig autonómok. A politika igazodik, kompromisszumos döntéseket keres.

@malac69 gerinckutató blogkalandor: Fidesz hány ilyet talált két utóbbi ciklus során? Ez lehet aggályos. Antall alatt viszont keresett, és sokszor talált. Pl. a taxisblokád idején.
A kampányigéretek más tészta. Mindkét nagy párt (és csak azok) spirálban ígértek egymásra, a nagyobb demagóg v. a pofátlanabb nyert.

Oblomov 2009.11.24. 21:05:33

@statez: DJ politikai témában utazik, de (média) piaci szereplő. Nem ingyér dolgozik nyilván, de amit tesz, azt valszeg pártkötődés nélküli szabadúszóként teszi. Mellette talán tanít is.

Bell & Sebastian 2009.11.24. 21:07:39

Debreczeni József:

Arcmás 3.392 Ft
Az új miniszterelnök 3.383 Ft
Hazárdjáték 2.457 Ft
A miniszterelnök 2.958 Ft
Életmű mindösszesen: 12.190 Ft

Olcó, nem drágá!

Népszabó cikk: Debreczeni József: Demokratikus lócitrom

Legelső komment, makler | 2009. november 11. | 19:39:02

>Debreczeni mérhetetlen és érthetetlen egyoldalúságának mi az oka? Hogyan lehetséges az, hogy az egykori rendszerváltó konzvervatív-liberális értelmiségiből az egyik legegyoldalúbb, leginkorrektebb publicista lett, aki az egyik szemében a szálkát is, a másiknál a gerendát sem veszi észre? Hogy válhatott ő a ballib médiaértelmiség egyik, ha nem a legellenszenvesebb és legvéresszájúbb alakjává? Ott tartunk, hogy a Fidesz hibáit sem tudja már tárgyilagosan felsorolni, infantilis következtetéseiből izzik a gyűlölet és a beteges félelem. Az objektivitás fogalmát már szótárból sem ismeri. Az ő szintje sokkal rosszabb, mint az egykori Új Magyarországé. Valaki a ballib barátai közül végre figyelmeztethetné, hogy lassan eljön az idő, amikor náluk is már csak ideig-óráig lehet felvállalni „munkásságát”.<

Akárcsak tenmagam mondám!

Google 2009.11.24. 21:11:29

@Oblomov:

És ma Dávid a pofátlanabbat, demagógabbat választotta. Mert annak legalább ő még kell, de jöhet oda bárki és bármi. Az Anti-Orbán Frontba ki nem fér be?

Oblomov 2009.11.24. 21:15:53

@Bell & Sebastian: a kultúra áru lett, lássa. :)

abandi 2009.11.24. 21:19:49

Én megmondtam:
Fokozódni fog a drámai feszültség...

www.youtube.com/watch?v=c-mwAk1GU7g&feature=related

eeepunk 2009.11.24. 21:20:14

KKTT, legközelebb időben menjetek és lesz helyetek csápolni az első sorban.

index.hu/video/2009/11/24/sok_jora_nem_szamithatunk_az_orban-rendszerben/

05:40

Sztifler · http://socialeconomy.blog.hu 2009.11.24. 21:24:33

már majdnem sajnálom őket, a mocskos komcsik érzik a bukásukat, aztán mikor sírva alszanak el, elkezdenek gondolkozni, hogy mi lesz jövőre.

hát ba*meg, rendszerváltás lesz, a vörös elvtárs meg félthetitek a seggüket...

a majdnem-milf dávidibolyát meg, remélem a szakadék szélén magukkal rántják a komcsik.

tempetőfi 2009.11.24. 21:27:35

@Google: Teljes mértékben egyetértek. Egyébként nem azt kértem, hogy fizessenek, hanem azzal a gondolattal játszottam el magamban, hogy olvas a balik, a jobbik, olvas a közép, a fizetések helyett oldalszámokat vagdosnak egymás fejéhez, kommentelés helyett a lábjegyzetekben adatolt bibliográfiai utalásokat ellenőrzik.

Oblomov 2009.11.24. 21:32:34

@Google: azért hozzátett valamit már Dávid is egy örökölt (mára immár úgylehet szubkultúrális) politikai hagyományhoz. Ezt a saját képére formáltat (nem pedig más pártét) akarja tovább vinni, és keresi hozzá a szavazókat. Nem abnormális, és nem antidemokratikus, hisz a választópolgikat szólítja meg. Valszeg nem a hardcore-kra számít, mert azokat meg sem tudja szólítani.

Bell & Sebastian 2009.11.24. 21:46:55

@Oblomov:

DJ: kőszáli sas >>> bőnyálú fassz (opó)

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2009.11.24. 21:59:25

@eeepunk: Ha mi olyan nyüzüge kis fütyik lennénk, mint amilyenekből az indexes stáb állt, késve is befértünk volna.

Oblomov 2009.11.24. 22:00:19

@Bell & Sebastian: ez valami intellektuális jumor?

Tehetetlen Dodó 2009.11.24. 22:02:48

@abandi: Ferónak ez a két lemeze ma ugyanolyan aktuális, mint 25 évvel ezelőtt...

tevevanegypupu 2009.11.24. 22:19:30

@Google:
Eppen mert Gyurcsany valami ertelmezhetetlen buszkesegbol? hulyesegbol? elmondta a koteles beszed
trukkjet, mar ettol es ezert tartozkodott volna mindenki, akibe egy kis jozan esz es tisztesseg szorult. Megmagyarazhatatlan, hogy ez Debreczeninek miert nyerte meg annyira a tetszeset, hogy azonnal Gyurcsanyek melle szegodott.

@Oblomov:

Mindenesetre Debreczeni ugyes ember, ha ebbol nyolc evig ilyen jol meg tudott elni. Eleg egy maroknyi nagyon gazdag emberhez csatlakozva kiszolgalni oket, illetve a felelmuket
egy mestersegesen megszerkesztett hagymazas viziotol. Okos.

abandi 2009.11.24. 22:25:44

@Tehetetlen Dodó:
Ez se kutya '88-ból:
namég1X:
www.youtube.com/watch?v=qI1BxgeXNRk
Éljenek a "prolik"!

tevevanegypupu 2009.11.24. 22:33:18

@Google:
David maga pofatlan, tisztessegtelen es demagog. Ezert csatlakoznak hozza a politikai kalandorok.

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2009.11.24. 23:10:29

Ez a mai trágya mind elvi (közösködni egy Debreczenivel, Kunczéval direkt, Gréczyvel, Sassal meg úgy "véletlenül"), mind technológialag KO. Utóbbi szempontból az SZDSZ bizonyítottan dögkútba vesző csicskási szerepét játsza így el Ibolya csak sokkal gyorsabban.
@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: a feminista vasöklöket képileg mindenképpen hozzátok, dominaszerkókra extra fókusz !

patomio 2009.11.25. 02:16:13

azt szeretném kérdezni Józseftől, hogy én, mint régi fideszes,kaphatok- e majd valami menő egyenruhát, hozzá meg felhatalmazást, hogy jól megverjem azt akinek nem tetszik a pofája?
Vagy azért ilyen jó világ nem lesz?:(

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.25. 06:52:04

@Oblomov:

"a kultúra áru lett, lássa. :)"

ne bazd már, jóember, Debreczeni a kultúra felkent lovagja? LOL

Jaaaaa, lehet, h a wc-papír kultúrájáé. A hívek többet fogyasztanak ebből a hengeres termékből.

Debreczeni, sponsored by Crepto

Oblomov 2009.11.25. 11:47:13

@malac69 gerinckutató blogkalandor: "ne bazd már, jóember"

csak maga malackodhat, intoleráns disznó?

tanarseged ur 2009.11.25. 16:45:17

Az MDF leigazolná Debreczeni Józsefet (Index: index.hu/belfold/2009/11/25/az_mdf_leigazolna_debreczeni_jozsefet/)

Mondtam én, hogy nem hülye. Maximalizálja a siker/tehetség hányadosát. Az egykori SZDSZ-szavazókkal meglesz még a listás mandátum is.

Oblomov 2009.11.25. 18:09:12

@tanarseged ur: nagyon érett már ez a dolog. Véget vet azon beállításnak is, hogy az MDF a fidesztől akar elvinni szavazókat. A lám-lám, hogy maszop-szatellit-párt meg eddig is ment, csak Kunczével összekapcsolva.

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2009.11.26. 01:14:48

Óvodás (?): Kik ezek, polgármesterek?

:))

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2009.11.26. 06:10:06

@Oblomov: de van körömpiszoknyi értelme ? Amit Bokros képvisel, mint %-ban érvényesülő tartalom, most leamortizálják

Oblomov 2009.11.26. 10:52:58

@erőspista: nemtom mire gondolsz. Ami leamortizálható volt az MDF-ről, az már leamortizálódott. Ezzel most a dávidi politika (amit én nemzeti liberálisnak gondolok) régi-új, tehetséges és karakteres arcokkal bővült. Ez nyomulás a keletkezett résekbe (ahova a Katona Kálmán félék kevesek voltak), vagyis erősödést sejtet.
süti beállítások módosítása