Virrasztottak a rádiókért - Ilyen ország pedig nincs CCV.
2009. november 19. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Virrasztottak a rádiókért - Ilyen ország pedig nincs CCV.

  Szerda éjjel ezrek gyűltek össze gyertyákkal a megszűnő rádiók előtt. Egy kisebb csoport virrasztott szerda éjjel, egy órával az adó koncessziójának lejárta előtt a Sláger Rádió budapesti székházánál. Az MTI helyszínen járt tudósítója azt jelentette: körülbelül húszan állnak, gyertyát égetve az épület előtt, és hallgatják a kereskedelmi adó műsorát.

  A Danubius előtt viszont ezrek voltak. Az MTI helyszínen tartózkodó munkatársa arról számolt be: éjfélre legalább kétezren gyűltek össze a Danubius Rádió székházánál, ők a leállás mintegy félperces csöndje után a műsorkészítőkkel együtt énekelték el a Locomotiv GT Szól a rádió című számát.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr891535938

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem mi írtuk: MDF Felszabadítási Front 2009.11.19. 14:18:01

Részlet a tegnapi Hírlapból:„Az MDF Felszabadítási Front elnevezésű új csoportja leváltaná Dávid Ibolya elnököt, és Makay Zsolt választmányi elnöknek adná át a pártvezetést. Az új csoportosulás egyelőre csak a belső MDF-es e-mail rendszerben...

Trackback: Nehéz a boldogságtól búcsút venni 2009.11.19. 14:14:26

Van itt bőven hörgés, és szerintem lesz is amíg a pártok döntenek olyan kérdésekről is, mint a rádiófrekvenciák kiosztása. Mi is megmondtuk a magunkét, de szerintem nem szabad sokat foglalkozni ezzel. Ebben országban nincs akarat és szándék, hogy ez me...

Trackback: Hülyék mucsája 2009.11.19. 13:11:20

Lássuk be, TGM keveset mondott akkor, amikor azt mondta, hogy Magyarszág mucsa. Ez nem mucsa. Annál sokkal rosszabb. Ezen a mondaton jobberek rendszeresen ki szoktak akadni, javaslom, hogy hihetetlen sebességgel kapcsoljanak át a szellemileg igen csak ...

Trackback: Sláger, Danubius - végre vége? 2009.11.19. 11:01:12

Vége van a Sláger és a Danubius Rádiónak és olvasgatva a c:c-n megjelent írásokat és a kommenteket, az az érzésem volt, mintha a megszűnt rádiók helyett most aztán jönnének a fasza kis rádiók. Pedig nem.   Jó, mindenki elmondta a véleményét a ké...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eeepunk 2009.11.19. 10:20:43

Látszik milyen fontos problémáik vannak ezeknek az embereknek. Sírjunk mi is együtt, egymás vállára borulva.

Két hónap és el is felejtik ezt a két szart, aztán talán majd egyszer eljön a TV2 és az RTL ideje is, ott mi lenne?!

zoli29 2009.11.19. 10:21:17

Nem teljesen értem, hogy ez miért "Ilyen ország pedig nincs"-kategória.
Szerintem érthető, hogy a rádiósok és az állandó hallgatók sajnálják a kedvenc rádiójuk megszűnését.

Tungus 2009.11.19. 10:23:31

"eljön a TV2 és az RTL ideje is, ott mi lenne?!"

Anyám, micsoda szociófotókat lehetne ott lőni

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2009.11.19. 10:31:43

Erre igaz a gyurcsányi mondás: majd megunják, és hazamennek.

Roltii 2009.11.19. 10:32:05

húha, páran kimentek, hogy helyszínen meghallgassák azoknak a rádióknak az utolsó óráit, akik 10-20 éven át az életük részét képezték, micsoda ország tényleg...

surcouf 2009.11.19. 10:36:01

micsináljunk ragaszkodnak a színvonalhoz, sőt ha kell duzzasztanak is rajta :)

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.19. 10:37:21

"akik 10-20 éven át az életük részét képezték"

Micsoda életek.

caralho voador 2009.11.19. 10:40:42

Abszurdisztánt nagyrészt birkák lakják, elképesztő. Naponta két kézzel tömködik le a szájukon a szart, alkalmasint még páros lábbal is rásegítenek, és csak ülnek, mint a lemerült telepű droidok. Bezzeg ha két ilyen fostarisznya rádió megszűnik bazmeg, akkor kimennek ajvékolni az utcára! (Sebestyén Balázs hívja vissza a csapatait az utcáról!) Nincs élete az embereknek, és ilyen szánalmas pótlékokat keresnek. Ha meg valami ilyesmi kiesik, megzuhannak.
Szégyellem magam helyettük is.

Naumov 2009.11.19. 10:43:33

Meg kell szakadnia a szívnek.
Szinte már várom, hogy mikor kezdenek adománygyűjtést az úgymond munkanélkülivé vált bocskoréknak (akik miközben a lelkes rajongók értük virrasztanak, éppen valami előkelő szórakozóhelyen iszogatják a koktélokat és vállalkozó kedvű szupermodelleket hegesztenek)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.11.19. 10:43:52

Én nem érzek ebben semmi szégyellni vagy kivetni valót. Sőt! Meg kell, hogy mondjak, hogy azok közül, akikkel ott álltunk égő gyertyával a kézben, egyikünk sem érzett semmi szégyellni vagy kivetni valót:-)

ü
bbjnick

surcouf 2009.11.19. 10:50:22

és micsoda gondolatok ?

olyan komplexitás és a lét rejtett mélységeinek egész tárháza , és tökörképe pl ez a gondolat ,pl itt :

"danóbius az én rádióm"

hogy hát nagyon soxor el kell mondani, hogy az emberek kiszopogathassák belőle a többszintű tudattartalmakat ...

izlelgessétek csak lassan kifújva a levegőt

danóbiusz az én rádióóóó óóó óóóóóóóómmm óóóóóóóóóóóm
az én az ééén az én rádióóóóóm

nem csoda ha kialakul egyféle csak a kereszténység hatásához mérhető kultúrális értékfüggés ... na ha nincs hiányzik

surcouf 2009.11.19. 10:53:05

olyan lehetett mint egy szép szőke műanyag sun shine barbie temetése az oviban :elvégre is leesett a feje ... és mindez oly nagyon nagyon meghatóóó

andrush 2009.11.19. 11:02:25

Nem is aludtam ma jól...

Roltii 2009.11.19. 11:03:45

@surcouf:
a lényeget nem érted. Az ovis nem sajnálhatja a sunshine barbieját ha letörik a feje? Lényegtelen mennyire értékes, szerette, sokáig vele volt stb. Lefikázod majd a gyerekedet, ha mondjuk a plüssmacijának letörik a keze, hogy hagyjad csak gyermekem, csak egy szar maci, értéktelen fos, nem kár érte?

Szt. Ahanov 2009.11.19. 11:07:02

Komment a comment-ről:

"Éjfél után aztán kijöttek páran köszönetet mondani az ott maradtaknak, elénekeltük a Himnuszt, később pedig fotózkodásra és autogram kérésre volt lehetőség."

B+, b+, b+! Himnuszt énekeltek. Nem hiszem el.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.19. 11:08:09

@bbjnick:

"akikkel ott álltunk égő gyertyával a kézben"

:-) Te májköldzsekszont is gyászoltad, fogadjunk!

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.11.19. 11:08:32

Elég undorító, ahogy a két rosszból lesz egy jó fals logikája érvényesül a rádióügyben: csak azért mert volt két viszonylag gagyi, pártalkuval létrejött rádió, akkor az is oké hogy durva pártalkuval kidobták őket?

Ezen a rádiós eseten meglátszik, hogy gyakorlatilag mennyi hülye van:

- A balról a Népszabadság/Népszava tartja a frontot hogy miért volt védhető a rádiós döntés
- Jobbról a Magyar Nemzet és a HírTv, jóval függetlenebbül a Heti Válasz alkot csatárláncot amivel magyarázzák hogy nem kár a "komcsi" rádiókért
- A most rádiókért tüntetők 99%-a akkor is fel lett volna háborodva és ment volna tüntetni, ha a rádiók teljesen politikamentes helyzetben vesztik el a frekvenciára a jogot.

A cél nem szentesíti az eszközt, ha van két monopólium frekvencia, akkor tessék piaci alapon eldönteni, lehetőleg árveréses módszerrel és ne pontozásos hülyeségekkel, hogy kié lesz. Ehhez a politikának nem szabad lett volna, hogy köze legyen. Amíg a minimális közszolgálati feladatokat ellátja a rádió, ami egy monopólium odaítélése esetén elvárható, azután kurvára nem tud érdekelni hogy mit kezd a frekvenciával az adó ha egyszer ő volt a legtöbbet hajlandó fizetni a jogért.

Ez kellett volna, hogy történjen, ehelyett lett egy politikai alku és fel vannak háborodva a politikusok mindkét oldalon, hogy amit 10 évvel ezelőtt meg lehetett csinálni, azt ma már nem lehet.

Szóval lehet írni az "Ilyen ország nincs..." posztokat a helyzetről, de még akik kimentek kiállni a rádiójukért azok jöttek talán ki az egészből a legtisztábban.

caralho voador 2009.11.19. 11:08:49

@Roltii: nem az a baj, hogy sajnálják. Csak az a röhejes és szánalmas, hogy azért nem mennek ki az utcára, nem alakítanak mozgalmakat, nem viselnek kitűzőket, stb., mert nincs munkájuk, nem tudják kifizetni a számlákat, pofátlanul kilopják a szemüket is és a képükbe hazudnak. Viszont ha a napi betevő bocsi/balázs megszűnik (ami ráadásul nem is igaz, hiszen a szar itt is szépen átalakul), rinyálnak. Persze ugyanez lenne, ha megszűntetnék mondjuk a Blikket vagy a Storyt.

caralho voador 2009.11.19. 11:11:46

@br: tévedsz. A pártalku nem a kidobásuk volt. Lejárt az idejük, ESETLEG kaphattak volna új mandátumot, de valószínűbb volt, hogy nem fognak. A pártalku a két új csatorna megnevezése volt. Na, az tényleg undorító. De nem is az ellen tüntetnek, ha jól hallom.

Szt. Ahanov 2009.11.19. 11:13:27

@Jobb híján MDF-es: Nem mondtam, hogy nem szabad, de b+ akkor is. :)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.11.19. 11:14:02

@zoli29: talán ott is voltál.

reményteli, hogy adott az alapanyag. a művész feladata, hogy alakítsa az anyagot. a maga képmására.

Roltii 2009.11.19. 11:16:42

@caralho voador:
örüljünk inkább annak, hogy megtaláltuk, hogy mivel lehet a zembereket az utcára vinni. Egyébként igazad van, de hát ez van.

De nem az dönti el a szellemi szintet MOn, hogy szereti-e a Slágert vagy a Danubiust, vagy akár a Benkőt és Győzikét. Nekem ez a bajom, hogy mostanság ez megy, ez alapján véleményt mondanak, és ez felbasz.

zoli29 2009.11.19. 11:16:45

@vero:

Egyáltalán nem hallgatok rádiót. De szerintem semmi probléma nincs azzal, hogy kétezer ember fontosnak tartotta, hogy ilyen demonstratív módon búcsúzzon el a kedvenc rádiójától.

Szt. Ahanov 2009.11.19. 11:16:54

@Roltii: Gyerek-plüssmaci relációban ez normális, felnőtt-erkölcstelen, színvonaltalan szarfaszúak (pl. SB) gagyi gagyogása relációban nem. Különben az a legdühítőbb benne, amit @caralho voador: ír: ezért képesek utcára menni, másért nem. És őket még haza sem küldi senki.

Szt. Ahanov 2009.11.19. 11:19:26

@caralho voador: Pont ez a problémám nekem is. Ott a pont.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.11.19. 11:22:14

@zoli29: Ember, országos kereskedelmi adót siratni? Amiből nemhogy 12 egy tucat, de 12x12x12 egy köbtucat? Kap a júzer másikat, ugyanazokkal a fos zenékkel, ugyanolyan szar trendieskedő pöcsökkel, garantáltan értelmes gondolatok nélküli kivitelben továbbra is. Mindössze a brand változik, új szignál, új szlogen, új matrica. Ha mindezt úgy tálalnák hogy arculatfrissítés, és nem egyszerre, hanem három hónap alatt pár külön lépésben, észre sem vennék. Baszd meg, ezek a zombik egy szünetjelért zokognak, tüntetnek, autóantennadekorálnak már hetek óta. Már hogy ne volna ez "ilyen ország pedig nincs" kategória?!

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.19. 11:22:39

@Szt. Ahanov:

Magyar emberek akkor gyújtanak a himnuszra, ha jelezni akarják a pillanat emelkedetségét. Ezek a szerencsétlen, de azért kétségtelenül magyar emberek, úgy érezték, hogy zaklatott lelkiállapotukat a himnusz hangjaira nyugtatják, úgy ahogy, jelezvén, hogy Magyarországon magyar emberekkel méltánytalanság történt. Erről tökre meg vannak győződve, ezt úgy érzik.
Bocskor is elmorzsolt egy-két könnycseppet, felemelőnek érezte a dolgot, gondolta nem élt hiába, letett valamit az asztalra ő is.
(most megyek hányni)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.11.19. 11:23:33

@zoli29: ojjektíve nincs.
de van-e mi objektív? ld. caralho voador

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.11.19. 11:24:29

@Jobb híján MDF-es: bocsi is énekelte a himnuszt, remélem! mert különben nem ér!

Szt. Ahanov 2009.11.19. 11:24:45

@Jobb híján MDF-es: Értem én a tréfát, csak nem szeretem.

gyaloghartur 2009.11.19. 11:25:28

Elbúcsúzhatsz Borostól,
szőröstől-Bochkorostól:
oláh is kilép bocskorból,
a medve is a bocs-korból...

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.11.19. 11:26:16

@Szt. Ahanov:

Ezt olyan félig komolyan félig viccesen írtam, magam sem tudom.
Veszélyes az érzelmi megközelítés.

Naumov 2009.11.19. 11:27:57

@br: Nagyjából arról van itt szó, hogy az elmúlt húsz év médiával kapcsolatos megszámlálhatatlan pártalkuinak sorába bekerült egy újabb, csak ezúttal az MSZP valamilyen megfontolásból a Fidesszel feküdt össze, és az úgynevezett liberálisok kerültek a f*** rosszabbik végére, lévén hogy ez a két csatorna a zenei betétek között az ő propagandájukat adagolta az istenadta népnek. A rádiók megszűnése utáni egész országos cirkuszt ők generálták (még az első napokban belenéztem egyszer valamelyik mentsükmegaslágert fészbúk csoportba, és az első két oldalon több exszadeszos meg újdegenerációs arcot láttam mint civilt) hogy aztán derékhadként maguk előtt tolják a sebestyénbalázsékon szocializálódott prolik tömegeit. De most már lassan lecseng az ügy, mostantól majd két másik csatorna adagolja a bulvárszemetet az éterben, bocskorékat is hamarosan viszontlátjuk majd valami másik frekvencián mert a gagyira mindig is lesz kereslet, szóval szépen lassan megnyugszanak a kedélyek.

Szt. Ahanov 2009.11.19. 11:30:08

@Jobb híján MDF-es: De beletrafált. Nyilván nemzeti sorstragédiaként élték meg (mi másért gyújtottak volna rá egyébként a Himnuszra?), ezért olyan szánalmas.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.11.19. 11:32:47

"Ez kemény, ez a csapat kemény."

a 20 fős társaságra gondolok, természetesen :DDD

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.11.19. 11:34:13

Az irigység beszél belőletek. Irigylitek a közös élményt, az összetartozásos élményt. Nem csinált ott senki semmi rosszat! Csak énekeltünk és nosztalgiáztunk. És teljesen törvényesen, egyikőnk sem viselt félelemkeltésre alkalmas fekete nadrágot és mellényt és fehér inget!

ü
bbjnick

Morbus_Hungaricus 2009.11.19. 11:34:29

@br: Nem értem mit lovagoltok ezen a pártalkun. Az ORTTben pártok delegáltjai alkudoznak, nyilván pártalkut fognak kötni. Azért vannak ott, hogy pártalkut kössenek.

Persze tudom én, hogy amikor az MSZP-SZDSZ alkudozik az független szakmai döntéshozás, de hát késő bánat. Tetszettek volna az EP választáson az SZDSZ-re szavazni.

caralho voador 2009.11.19. 11:35:35

@Naumov: Tökéletesen igazad van. Nem véletlenül ordít Kóka és Ibolyka az igazságtalanság ellen: az egyetlen bajuk, hogy nekik nem jutott konc. Ennyi.

betyár (törölt) 2009.11.19. 11:39:23

@bbjnick:

Isten hozta. Ezért az összetartozásos életérzésért különösen irígylem:))

nénike · http://mandiner.hu 2009.11.19. 11:41:29

Én ma a Class hallgatásával búcsúztattam a Danubiust. Reggel arra kérték a hallgatókat, hogy telefonálják be, ha náluk süt a nap. Plusz minden kedves SMS-ezőnek szóbeli puszit adtak.
Csöbör, vödör!

betyár (törölt) 2009.11.19. 11:41:31

@bbjnick:

Isten hozta. Ezért az összetartozásos életérzésért, ha szabad mondanom, összekapaszkodós közös élményért igazán irígylem:))

betyár (törölt) 2009.11.19. 11:42:06

@betyár:
Ó azt hittem, az első elszállt

Szt. Ahanov 2009.11.19. 11:45:17

@nénike: És ide a rozsdás bökőt, ha egyszer - "ne adj' Isten" - megszűnik a class fm, kb. ugyanez a kétezer ember ugyanott fog virrasztani. :)

zoli29 2009.11.19. 11:45:18

@Dr. Zerge:

A hallgatókat nem érdekli, hogy kereskedelmi vagy nem kereskedelmi. Ők hosszú éveken keresztül hozzászoktak, hogy reggel/munkába menet/munkahelyen a háttérben/munka után a sörözőben vagy otthon hallgatják a kedvenc rádiójukat, ismerik a műsorvezetőket, szeretik a hangzásvilágot, a stílust, és most ennek vége. Vannak emberek, akiknek a Danubius vagy a Sláger része lett a mindennapjaiknak, és ha lesz is helyette valami hasonló, akkor is hiányozni fog nekik.
Miért nem lehet ezt emberileg megérteni?

"Baszd meg, ezek a zombik egy szünetjelért zokognak"

Mert akinek nem az a fontos, ami neked, az egy zombi. Ezzel a felfogással sok gondolkodást meg lehet spórolni, tudom.

Szt. Ahanov 2009.11.19. 11:49:15

@zoli29: Rendes, türelmes gyerek vagy. Ezt irigylem. De tényleg, vicc nélkül. :)

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.11.19. 11:56:01

Valami az életünk részévé vált, amit megszerettünk. Elvették, és hiányzik.

A Comment.com minősíthetetlenül bántó és lekezelő cikket írt, ez sem marad el sokban mögötte.

Hiába, vannak akiknek magas a liberalizmus, vannak akiknek nem tetszik, hogy drogos, alkoholista, buzeráns, vagy más deviáns liberálisok mondják meg, hogy mit kell szeretni, és mit nem.

orsi00 (törölt) 2009.11.19. 11:57:23

Szép csendben elvették a BBC-RFI-től is a sávot. Hogy hogyan kellene szólnia egy nemzeti közszolgálati rádiónak, itt lehetett meghallgatni. Most helyette adnak egy kereskedelmi szemetet csak klasszikus zenével.
Ha nem a BBC-RFI-t hallgattam, akkor a Bartókot, a hallgatható zenék rádióját. De az kultúradó, ahol, többek között, a műveket egyben lejátsszák, az elejüktől a végükig. Hallottam már ilyen kereskedelmi klasszikot külföldön: a művek egy tételét játsszák csak. Majd lehet hallgatni a badinerie-t naponta 25-ször. De az egész Máté passióról ne is álmodjunk! Elemzés, ismertetés, interjú, irodalom stb. meg semmi.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.11.19. 12:08:04

@anti_troll: ez egy hír, nem véleményposzt, nincs is benne vélemény.

zoli29 2009.11.19. 12:11:38

@rajcsányi.gellért (ergé):

Azért a cím elárul valamit a szerző véleményéről. :)

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.11.19. 12:14:38

@rajcsányi.gellért (ergé):
"ilyen ország pedig nincs"
Ez nem prejudikálja a véleményt egy kicsit se, ugye?

zoli29 2009.11.19. 12:16:57

(Esküszöm, nem beszéltünk össze anti_troll-lal. :) )

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.11.19. 12:21:29

@KurtaBetyár: Igen, de facto pártdelegáltak vannak az ORTT-ben és az ORTT dönt a frekvenciáról ráadásul nem az alapján hogy ki fizet többet érte.

Ez baj.

De amit mondasz az tautológia, mert én pont azt kifogásolom amit te megállapítasz mint tényt.

Amúgy meg nem kell rögtön az szdszes bélyeget aggatni valakire ha nem tetszik neki amit a fidesz és az mszp összehozott ezügyben.

eeepunk 2009.11.19. 12:25:19

@zoli29: Figyu, egyszerű. Ha találsz ellenpéldát, azaz egy másik országot, ahol egy megszűnő rádió előtt min kétezren sírtak, akkor nem jogos a topic cím - Ilyen ország nincs.
Most vagy van vagy nincs.
Várjuk :)

zoli29 2009.11.19. 12:27:10

@br:

"az ORTT dönt a frekvenciáról ráadásul nem az alapján hogy ki fizet többet érte."

Ebben az esetben éppen arról van szó, hogy azok nyertek, akik a legtöbbet ígérték. Akik nem értenek egyet a döntéssel, éppen azt kifogásolják, hogy a győztesek irreálisan magas befizetést ígértek, amit nem fognak tudni teljesíteni.
Szépséghiba, hogy korábban a Sláger és a Danubius ugyanezzel a módszerrel nyert, akkor viszont nem volt ekkora felzúdulás.
kreativ.hu/cikk.php?id=25029

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.11.19. 12:28:13

@br:
fidesz és mszp összehozta fákk. RBQAP

szdsz-es bértollnokok ( comment.com) meg magasztalaják.....

zoli29 2009.11.19. 12:28:46

@eeepunk:

Te is tudod, hogy a címet nem szó szerint kell érteni. ;)

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.11.19. 12:31:03

@zoli29:

NAgyon nem mindegy, hogy valaki valamiért többet fizet,

Vagy magasabb százalékot ajánl.

Nyakamra a rozsdás bökőt, hogy effektíve a két új, nem fog többet fizetni mint a két régi, csak veresjani megtanította őket trükközni....

eszkep 2009.11.19. 12:35:49

@br: "ha van két monopólium frekvencia, akkor tessék piaci alapon eldönteni, lehetőleg árveréses módszerrel és ne pontozásos hülyeségekkel, hogy kié lesz."

Nem tudom, feltűnt-e: ezen az alapon döntötték el... (legalábbis ez volt az amúgy tényleg jogos - indok)!

Hihetetlen mennyi infantilis van ebben az országban... Képtelenek felfogni, hogy a rádiófrekvenciák az állam tulajdona, és annak adja bérbe akinek akarja.
Mindkét rádió előtt nyitva volt a lehetőség, hogy másik (igaz nem országos lefedettségű) frekvenciára pályázzanak, ehelyett ők a "demokráciát temették"... No comment!

eszkep 2009.11.19. 12:38:07

@br: "de facto pártdelegáltak vannak az ORTT-ben"

Miért, pékek üljenek ott? Na ja, anarchisták hátrányban...

eszkep 2009.11.19. 12:39:31

@Tungus: "eljön a TV2 és az RTL ideje is, ott mi lenne?!"
Bárcsak már ott tartanánk!

zoli29 2009.11.19. 12:40:34

@anti_troll:

A százalékot az ORTT állapította meg, és ennek a számnak az ismeretében kellett a pályázóknak prognosztizálniuk, hogy mennyit fognak tudni befizetni.

Ha jól tudom, a korábbi tendernél (amikor Danubiusék nyertek), nem volt százalék megállapítva, egyszerűen vállalni kellett egy összeget, amit mindenképpen be fognak fizetni. A két nyertes (Danubius, Sláger) akkor irreálisan magas összeget ajánlott, majd amikor kiderült, hogy azt tényleg nem fogják tudni teljesíteni, lealkudták. A bírálók most ugyanezt valószínűsítik az Advenio és az FM1 esetében.
Vagyis nincs lényegi különbség a két eset között.

surcouf 2009.11.19. 12:57:57

@Roltii:

ja hát hogyne miért is ne menekülhetne infantilizmusba a kispógár ,gyurcsány országában ? elvégre nem kisebb dolog mint trónfosztás történt lajos király bebukta a csatornáját ... hamár a tévé ostrom nem ment ugye , mint média reformkísérlet , hát legalább valamit tegyünk magunkért ... és lám megtették ... meg ezek...

persze mindig egy kicsit magasabb szintről látszik csak az alacsonyabbság : mondhatnák szánalmasan idióta silányságot is mert bochkor és az a másik majom hát ezek nélkül tényleg rádiózás
meghal és temetni kell gyertyával és könnyekkel ... mert oda egy üde fosfolt a sokszínű globál kultúrán

surcouf 2009.11.19. 13:00:09

de ki kell állni büszkén minden silányságért... sőt csak azért érdemes

Roltii 2009.11.19. 13:07:37

@surcouf:
te bolond vagy, komolyan mondom. Mellesleg nem ezeket a rádiókat védem, hanem azt mondom, hogy nem kell azokba belerúgni még egyet, akik szerették. MJ halála után is sokan virrasztották, azok miben másak? mert véleményed szerint MJ színvonalasabb volt? vagy többet adott a világnak? Na ezek elég relatív fogalmak, mégha ez torz példa is. BB-ék kitalálták ezt a fajta reggeli rádiózást, lehet szeretni, lehet utálni, de fura módon a legtöbb rádió átvette, tehát az emberek szeretik. Ki vagy te ahhoz, hogy ennyi embert megítélj csupán ennyi alapján?

Az, ha BB-t vagy Balázsékat nem szeretted, szíved joga. Bár ördögi kör, mert ha nem szeretted, akkor nem hallgattad. Viszont ha nem hallgattad, akkor honnan tudod, hogy mindig szar?

Roltii 2009.11.19. 13:08:51

@surcouf:
még valami: az emberek azért mentek virrasztani, mert elvettek tőlük valamit ami az életük része volt. Itt nem számít, hogy silány-e vagy sem.

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.11.19. 13:15:08

@bbjnick: látod, ez a baj. Nem érzed, nem látod, nem tudod.
Ez a két rádió termelte ki a magyar "zenét" ami ma manapság divatos. Gratulálok nekik.

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.11.19. 13:16:43

@Roltii: az életed része a gyereked/férjed/feleséged/élettársad/anyád/apád/kutyád de nem a rádió baszod. A rádió egy tárgy. Akkor is virrasztasz ha elromlik a vibrátorod/müpin*d?

Roltii 2009.11.19. 13:21:58

@Sandokohn, a maláji jiddis.:
miért hiszed/hiszitek hogy a mai magyar könnyűzene olyan húdenagyonjó és a rádiók a hibásak hogy nem játszák? Nyáron sok fesztiválon ott vagyok (nem a tüc-tücökön) és rühellem ezt a sok magyar tingli-tangli zenét, és csodálkozom, hogy mennyien szeretik. Szerintem ezzel nem vagyok egyedül...úgyhogy lehet hogy a rádiók annyira nem is hibásak ebben. Meg kérdés, hogy mi is a feladata a két országos <caps lock>kereskedelmi</caps lock> rádiónak valójában...A minőségre ott van az MR... Bár mondjuk a Petőfivel nem értek egyet, de van még másik 5 hálistennek. Igaz, hogy ezeket kb soha nem hallgatom, de úgy vélem, hogy nem a kerrádiók feladata az értékközvetítés.

Az életem része témához pedig csak annyit, hogy amit mindennap kb félórát hallgatok a kocsiban, az az életem része, bármit is mondasz. És igen, szomorú vagyok, hogy megszűntek, de mellette kiváncsian várom, hogy mi lesz a két újonccal. És nem rúgok bele azokba, akik annyire nem kiváncsiak az újakra, mert tudjuk, hogy váltani nehéz.

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.11.19. 13:27:19

@Roltii: "miért hiszed/hiszitek hogy a mai magyar könnyűzene olyan húdenagyonjó és a rádiók a hibásak hogy nem játszák?"
Funkcionális analfabétizmus rulez, igaz?
a magyar zene szar. nagyon. épp a sláger a danubius és a juvi miatt.

Roltii 2009.11.19. 13:31:51

@Sandokohn, a maláji jiddis.:
máshol is írogatok most, az elfogadott vélekedés az, hogy a zene nem szar, csak az ízlés a rossz a kommersz rádiók miatt.
Egyébként inkább leszek funkcionális analfabéta, mint olan idióta mint te, de ne vedd személyeskedésnek.
Egyetlen apró kérdés:
Milyen hatással van a rádió arra, hogy milyen zenekarok alakulnak és milyen zenét játszanak?
A zenei kulturára vágyók eddig se a kommersz rádiókat hallgatták...

surcouf 2009.11.19. 13:36:08

@Roltii:

a magyarok nemcsakhogy bolondok de még nagyvonalúak is : bárkinek engedik -és meg is tapsolják- hogy totálisan lejárassa magát , lehet politikus ,rádiós idióta ... vagy épp kommentező...

mondhatod ugyan csontig rágott ócska érvként pl hogy van aki mákostésztát , másvalaki meg a túróstésztát szereti és ennyi , csakhogy ahhoz hogy ízlés dolgában a szabad választást biztosítani lehessen , ahhoz 2 ízléses dolog kell , pl jól megfőzött mákostészta és rendes túróstészta

szrral kikent lábosba szórt tésztával nem lehet odaállni a swédasztal mellé hogy válaszd a csokisat ... ahhoz meg hogy meg tudd ítélni, mi az ami ízléses , kultúr és ilyesmi ..megszületni és pofázni , vélekedni és ragaszkodni a saját érvekhez ez nem elég ...

nahát ez a helyzet kb ezért megy a totális lehülyítés : mert akkor occsóság a szemét is jó neki ...nem veszi észre oszt ha elszedik előle akkor azért nyivákol... és követeli hogy adják neki vissza ...

egyébként mit is ? azt az unásig kombinált 1000 1500 számot bárki letőtheti fejébe basz egy mp3 lejátszót és ennyi...ehhez nem kell sláger rádió

Roltii 2009.11.19. 13:41:56

@surcouf:
és ki határozza meg, hogy mi a szar és mi nem a rádióban? vagy játszunk Aczél elvtársasodit? Megmondod, hogy mi a jó és mi a nem és akkor mindenki azt hallgatja?

"azt az unásig kombinált 1000 1500 számot bárki letőtheti fejébe basz egy mp3 lejátszót és ennyi."
mi tart vissza? bárki megteheti, és akik ezeket nem szerették, meg is tették.

Roltii 2009.11.19. 13:44:38

"bárkinek engedik -és meg is tapsolják- hogy totálisan lejárassa magát"
szabad ország, nem? ez a szép benne, bárki megteheti. Ha te jobban csinálnád, akkor menj és csináld.

"pl jól megfőzött mákostészta és rendes túróstészta "
mit jelent a jól megfőzött? Mondjuk egy michelin csillagos étterem vs sarki büfé? inkább a sarki, köszönöm.

"nem veszi észre oszt ha elszedik előle akkor azért nyivákol... és követeli hogy adják neki vissza ... "
nem egyetérteni kell vele, hanem csak elkéne fogadnod a véleményét. hiányzik neki, ezt szerette volna tovább hallgatni is kész. Senki se kéri, hogy egyet érts vele. Csak ne rúgjál bele még egyet, ahogy a comment:com-on teszik. Ha hülye, akkor hülye...joga van hozzá,nem?

nyg 2009.11.19. 13:48:28

Kiért, miért szorított ez a kétezer megszorított ember? A műsorvezetők nagyjából ugyanazok, a műsorok is, a zene is (remélem valamivel job lesz, de ezt még nem tudhatjuk). Csak egy megoldás van, a volt tulajdonost (Accession Mezzanine Capital)szeretik,őérte álldigáltak éjfélig. A befektetőért! Még hogy tőkeellenesség lenne Magyarországon.

Roltii 2009.11.19. 13:50:40

@nyg:
a műsoraikért, a műsorvezetőiért a hangzásvilágért. Ezek nem lesznek ugyanazok.
(és ha a AMC-ért szorítottak? tilos? beléjük kell rúgni ezért? meg nem tök mindegy?)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.11.19. 13:58:59

Egyszer halottam egy ilyen kábeltévé-szolgáltatós ügyfélszolgálathoz beérkezett telefonhívásokat. Nyilván a válogatott hülyéket, de ami ott volt... tisztára, mint az elvonástól szenvedő drogosok.
Nincs tévé, ember, nem érti, hogy vészhelyzet van? Nem tudok tévézniiiii.
Kb. így.
Az itt kivonult hülyék is ... hát, hülyék, na.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.19. 14:11:57

@Jobb híján MDF-es: Kabbe idióta, Májkeldzskszont spéci én gyászoltam, nem magamat mutogatva, hanem csak úgy bent.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.11.19. 14:17:03

@zoli29:
Rosszul tudod, a pályázóknak kellett felajánlaniuk a bevétel bizonyos százalékát.
Erre a százalékra lehetett a legtöbb pontot kapni, így nyert a két új rádió.

50 ill 55 százalékot ajánlottak, persze ezt majd megoldják (reklámértékesítés kiszervezés), hogy nagyon kicsi legyen az az alap, amiből ezeket a %-okat fizetni kell....

Roltii 2009.11.19. 14:18:28

@anti_troll: és garantáltak minimum összeget is, amit így is úgy is befizetnek, valami 250 misi környékén/év asszem.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.11.19. 14:21:43

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:
A tévé és a rádió jelentőségét elhanyagolni ostobaság. Honnan szerzel információt, hanem a médiákból? Számomra a tv és az internet a legfontosabb hírforrás. Nyomtatott sajtót nem olvasok, mert szarokat írnak szar emberek, és még pénzbe is kerül. A belőle nyerhető információmennyiség viszont töredéke a tv-ből és az internetről nyerhetőnek.
Az információ a legnagyobb hatalom ma. Persze, egy alkalmazottnak ez nem sokat mond, akkor is megkapja a fizuját, ha csak szimpla szakbarbár, és egy életet húz le egyetlen munkahelyen.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.11.19. 14:26:28

@anti_troll:
Amennyire én tudom, a pályázati kiírásban szerepel, hogy az irreálisan magas %-ot felajánlókat ki kell zárni. Majtényi azt nyilatkozta, hogy valahol 20% körül szabták meg ezt a határt.

Egyébként lényegtelen, mert a közönségkedvencek napokon belül megszólalnak más frekvenciákon. A rádióvezetés kedvéért még előadták a hattyúdalukat, mivel ezért fizetik őket. Aztán irány előre.

Szt. Ahanov 2009.11.19. 14:27:38

@Mr Falafel: Az internet korában szerintem a tévé információközvetítés tekintetében lehúzhatja magát a klotyón. Már persze azoknál, akiknek van internetük. Nekem pölö már rég nincs tévém és egy cseppet sem hiányzik. Úgyhogy abszolút nem igaz, hogy nem lehet tévé nélkül élni. Sőt!

zoli29 2009.11.19. 14:32:20

@anti_troll:

Lehet, hogy neked van igazad, de a lényeg: korábban a Danubius és a Sláger is trükközött, nem pont így, hanem úgy, ahogy az akkori kiírás lehetővé tette.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.11.19. 14:46:03

@Szt. Ahanov:
Interneten szar Forma1-et nézni, és a kedvenc sci-fi sorozataim sincsenek sehol. A tévében meg hétvégente egyszerre három csatornán is nézhetek filmeket. Az interneten nem lehet kapcsolagatni a NG és a Spektrum között. Amint megvalósul William Gibson vagy a Shadowrun világa, én is kilövöm a tévét. Addig a kettőt együtt, legtöbbször egyszerre használom.

Szt. Ahanov 2009.11.19. 14:51:07

@Mr Falafel: És milyen elengedhetetlen információkat szerezhet az ember a sci-fi sorozatokból? :) Érted: tévé a szórakoztatásra még úgy-ahogy jó, de információforrásként fölösleges. Sőt. NG és Spektrum is leginkább "dezinformáció-forrás". Szórakozás csupán.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.11.19. 15:04:53

@zoli29: Persze, értem én ezt, de ettől még ez nagyon is "ilyen ország nincs" témakör. Máshol azért a proletariátus egy kicsinyt értelmesebb, és efféle ökörség miatt nem utcáraheccelhető. Szerintem.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.19. 15:07:58

A kulcsszó: EMPÁTIA
Akiben nincs az hülyéz, akiben van, az nem hülyéz.
PONT

Szt. Ahanov 2009.11.19. 15:14:01

@Dr. Zerge: Szerintem ebben az egyben téved. Ne ostorozzuk magunkat, hagyjuk meg ezt nagy íróink privilégiumának. A mi csőcselékünk se rosszabb a többinél. Avagy a többi sem jobb a miénknél. ezek a baromságok nyilván másutt is megtörténnek, csak - teljes joggal - nem járják be a világsajtót.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.11.19. 15:21:54

@Szt. Ahanov: Hát nemtom. Másutt szerintem annyit az egybitesek is föl tudnak dolgozni, hogy az efféle ker.frekvencia adott időre pályázható, oszt' utána új pályázat és akár új rádió gyön. (Most a honi pályázás cizellátumait tán hagyjuk...) Nem akkora ördöglakat ez...

Roltii 2009.11.19. 15:22:36

nem kommentelhetek a comment:com-os post-ba, tök jó:D pedig csak a postíró iwiw profilját linkeltem be...tóta w volt a meghívó:DDDD
Persze se figyelmezetetés, se értesítés, se semmi. Egyébként KiricsiZoltán írta, ott van a neve fennt, úgyhogy nem anonym post, tehát nem értem...na mindegy, szép új libsi világ...

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.11.19. 15:26:01

@Talon Karrde: Jól értem, hogy egy klasszikus zenei adó eltűnését, vagy egy Chavez ellenes tv adóért folyó aggódást kéne párhuzamosítanom ezekkel az itthoni szarokért virrasztó proletárokkal? Na, eriggyé má...

És hogy szegény ugandaiak hogy kerültek ide, nem nagyon értem.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.19. 15:29:36

@Dr. Zerge: Sajnos nincs több időm hogy elmagyarázzam pl. neked is, hogy mit jelent az a szó hogy EMPÁTIA.

kackia 2009.11.19. 15:36:51

Nem értem a problémát, mi az a danubiusz, mi szűnt meg? Kik sírnak?

Josef (K.) 2009.11.19. 15:40:19

@caralho voador:

"A pártalku nem a kidobásuk volt. (...) A pártalku a két új csatorna megnevezése volt. Na, az tényleg undorító."

Így van, de erre a pártalkukra is vonatkozik
@br: alábbi megjegyzése:

"- A balról a Népszabadság/Népszava tartja a frontot hogy miért volt védhető a rádiós döntés
- Jobbról a Magyar Nemzet és a HírTv, jóval függetlenebbül a Heti Válasz alkot csatárláncot"

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 15:55:51

@br:

ott a pont. én a slágerrel elfogult vagyok, de csak a három hülye miatt, ert mindhárman nagy ácé villám décé fanok, azokat meg szeretem.

de a danubius nem kutyám, nem macskám, soha nem bírt szórakoztatni egy percig sem, az új adó kvázi meg is vette az arcait kilóra, tehát arról csak nyilatkozhatok: rohadjon meg, aki _így_ szüntette meg.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 16:11:47

@zoli29:

"A két nyertes (Danubius, Sláger) akkor irreálisan magas összeget ajánlott, majd amikor kiderült, hogy azt tényleg nem fogják tudni teljesíteni, lealkudták."

na, ez pont így nem teljesen igaz. A rádiós piac alakult át teljesen, az ORTT jogi képviselője is elismerte, hogy 2001 környékétől az országos frekikre jutó reklámbevételek jelentősen csökkentek a korábbi időszakhoz képest.

Tehetetlen Dodó 2009.11.19. 16:20:48

Na, amikor ezt meghallottam, sötét sejtelmek szálltak a lelkemre a tavaszi választást illetően.
Még mindig jó esélyei vannak a liberálbolsi bagázsnak.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.19. 16:25:31

@Tehetetlen Dodó: Dodóka, az ízlés illetve empátia szerintem pártfüggetlen.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.11.19. 16:32:23

@Szt. Ahanov:
Ami neked nem információ, az másnak még az lehet. Nekem a sci-fi sorozatok rengeteg információt szolgáltatnak, és elég jól tudtam eddig hasznosítani. Az ismeretterjesztő csatornákon nem a túlélő gyereket és a krokodilokkal baszakodó majmot nézem. Jártam néhány olyan helyen, amit az utazási irodák nem hírdetnek, de láttam a Spektrumon pl. A "Hogyan készül?" is elég jó. Építőipari megoldások, anyagok felhasználási módjai, stb. Nekem ez mind infó.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 16:33:05

@Dr. Zerge:

Ez fasza párbeszéd volt

- ilyen ország nincs!
- hát de tessék, itt van fél tucat példa
- de ezek nem számítanak, mert ...

csak így tovább

én nem mentem siratni, nem raktam ki szalagot, nem az én műfajom, de hiányzott reggel a három marha, meg a munkatársaik

neo-t próbáltam hallgatni, szegény gangszta eléggé halovány volt, de a másik adón is színtelen volt a duma rész

zoli29 2009.11.19. 16:33:23

@mavo:

De ezzel nem mindenki értett egyet. Az ORTT-nek pedig valamire hivatkozva engednie kellett a Sláger zsarolásának, mert attól tartottak, hogy ha bedől a Sláger eltorzul a piac.

Amúgy itt a teljes cikk a Kreatív Online-ról:

Az Adveniót és az FM1-et is azzal gyanúsította az ORTT elnöke, hogy utóbb lealkudják majd a magas díjakat, amelyeket a győzelem érdekében ajánlottak. Ironikus módon azonban a Danubius és a Sláger is ugyanezt tette korábban.

„A pályázatok elsődleges elbírálási szempontjává az ígért koncessziós díj értéke vált. Egyes pályázó csatornák így egy kis üzleti inkorrektséget is megengedve akár irrealitásba hajló ajánlatokat is hajlandóak voltak megtenni a frekvencia elnyeréséért.”

Mindezt a Kreatív írta, de nem a mostani, az Advenio és az Est Média FM1 konzorciuma győzelmével zárult kereskedelmi rádiós pályázatról, hanem az 1997-es első eljárásról. Ennek során pontosan ugyanaz történt, mint most is: az nyert, aki a legnagyobb számot mondta, és akkor ez a Danubius és a Sláger volt.

A Sláger évekkel később azonban sikeres játszmába kezdett az ORTT ellen, hogy díjcsökkentést érjen el, ennek nyomán pedig a Danubius által fizetendő összeget is hasonló mértékben csökkentették.

Nem fizettek, 70 százalékot alkudtak
A frekvenciákat hét évre, 2004-ig nyerték el. A Sláger viszont 2001-ben felhagyott a műsorszolgáltatási díj és a kirótt késedelmi kamatok fizetésével. A testület az év novemberében odáig jutott, hogy felmondta a Sláger szerződését: a tartozás akkor már másfélmilliárd forintra rúgott. A Sláger bíróságon támadta meg az ORTT döntését.

A rádió és az ORTT között már több mint két éve húzódott a műsorszolgáltatási díj módosítása körüli vita. A hatóság 2001-ben már próbálkozott a Sláger Rádióval kötött szerződés felmondásával, de a Fővárosi Bíróság akkor – a rádió keresetének helyt adva – törvénytelennek nyilvánította az ORTT lépését. A testület felszámolási eljárás megindítását is kezdeményezte, de kérelmét a Pest Megyei Bíróság elutasította.

2002 végére végül sikerült megegyezni a Slágerrel: a rádió vállalta, hogy még 2003 elején kifizeti a 2004-es teljes koncessziós díjat (mintegy négymilliárd forintot), cserébe viszont a törvényi lehetőséggel élve 5 évre meghosszabbították a koncessziót – az 1997-ben ajánlott éves díjnál 70 százalékkal alacsonyabb áron (négy évre egymilliárdért).

A versenyegyenlőség és az üzleti korrektség megőrzése érdekében közvetlenül a Slágerrel kötött megállapodás után a testület a Danubius Rádiónak is hasonló feltételeket ajánlott a szerződés meghosszabbítására.

Ki tehetett róla?
A piaci feltételekhez képest túlzónak tartott és az új szerződésekben sikerrel lealkudott koncessziós díjak kapcsán a kereskedelmi adók rendszerint az ORTT-re hárították, főleg azzal érvelve, hogy 1997 óta számos rádió indult, amelyekkel kénytelenek osztozkodni a reklámtorta rádiókra jutó részén.

A bírálók szerint viszont a rádiós piac alakulására vonatkozó terveket már az első pályázatkor is ismerni lehetett, a Sláger és a Danubius pedig saját maga tett ajánlatot a koncessziós díj nagyságára.

Az ORTT szorítóba került: ha enged a Sláger zsarolásának, félő volt, hogy mások is díjcsökkentési kérelemmel fordulnak felé (ezt azóta számtalan rádió megtette), ha pedig nem, attól tartottak, bedőlhet a csatorna, beláthatatlan torzulásokat előidézve a piacon. A testület akkori jogi képviselője, Bogdán Tibor azonban a Kreatívnak elismerte, hogy a technikai fejlődés és egyéb tényezők nyomán az országos frekvenciák értéke valóban csökkent az 1997-es állapotokhoz képest.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 16:36:15

@caralho voador:

jaj bazmeg, ez a tyúk vagy tojás maszatolás. ha nincs a két pártközeli, akkor elég garantáltan nem veszik el tőlük a frekvenciákat. most a döntés előtti finom felvásárlási ajánlatokat ne is pedzegessük

zoli29 2009.11.19. 16:40:08

@Talon Karrde:

De igen, Mavo-val éppen erről vitatkoztunk.

Szt. Ahanov 2009.11.19. 16:40:37

@Mr Falafel: És hozzájutsz olyan infókhoz is, ami neten nem elérhető? Komolyan kérdem, nem cukkolásból. Mert ha igen akkor belátom, hogy nem volt igazam.
Sőt, ha jobban belegondolok, akkor sincs igazam, ha nemmel válaszolsz, mert a tévé pl. egy kiinduló pontnak teljesen jó. Látsz valami érdekes építőanyagot, aztán uánamehetsz a neten, míg ha nem mutatják be a tévében, lehet, eszedbe sem jut rákeresni.

Egy szó mint száz: Igazad van. Megkövetlek.

zoli29 2009.11.19. 16:40:43

@Talon Karrde:

...vagy félreértettem a kérdést?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 16:43:29

@zoli29:

ismerem ezt a cikket, és nevezhetjük a sláger akcióját zsarolásnak (amiből majdnem az összes adó jól jött ki, ugyanis nem csak a danubius kapott ez után engedményt, hanem szinte az összes nagyobb regionális adó is

ettől még az indokuk valamennyire megállta a helyét, az ortt meg egyszerűen bevétel nélkül maradt volna.

ami tisztán mutatja, hogy az ortt úgy faszság, ahogy van, beszántani, sóval beszórni, ennyi. és meg lehet nézni, mikor írtam ezt le legelőször. hát nem tegnap történt ... sajnos túl hamar örültem ...

polmavo.blog.hu/2007/07/24/legszebb_orom

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.19. 16:43:41

@zoli29: Picit igen, az ORTT-döntés jogosságát párszáz kommentben már kitárgyalták/tuk. Akkor is volt sok pro/kontra. Most a cikk a tüntetőkre helyezi a hangsúlyt és a kommentek nagy része is. Erre gondoltam.

zoli29 2009.11.19. 16:46:51

@Talon Karrde:

Akkor nem értettem félre. Így van, a post másról szól, de Mavo-val erre tértünk rá.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 16:47:21

@zoli29:

szerintem meg nem vitatkozunk. ráadásul az eset olyan irreleváns, hogy ihaj. a mostani ügyben tökérdektelen, hogy 97-ben vagy 2002-ben mi történt

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.19. 16:48:06

@zoli29: Rendben, de akkor ez már OFF, nem? :) Ne vedd komolyan, csak szőrszálhasogatok meg kommentkényszerem van.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 16:50:52

@Talon Karrde:

a post meg (ezzel a címmel) szimplán rosszindulatú, de igazából telibeszarom.

nekem jogom volt és talán lesz még kedvelni a bumerángot, nekik meg joguk van szarnak hívni és idiótának tartani iksz százezer, talán millió embert, aki szintén kedvelte. hallgassanak "értelmiségi" rádiót, az ő dolguk, azt is telibeszarom.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.19. 16:51:06

@zoli29: Igen. Vagyis nem, most összezavartalak? :)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.19. 16:52:56

@Dr. Zerge: "Funkcianalfabéta"
1 találat a guglin.
Ez a szó mit jelent?

Tehetetlen Dodó 2009.11.19. 16:55:10

@Dr. Zerge: Írástudatlan párttitkár :o)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.11.19. 16:56:36

@Szt. Ahanov:
Megválaszoltad magad. :-))
Én a két forrást együtt használom. Több, gyorsabb.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 16:59:27

abszolút zárójelben

nem sok hiányzott, hogy én is kőarcú sznob fasszá váljak, aztán amikor elkezdtem a sznobériának nem megfelelő, ugyanakkor abszolút profi cuccokkal megismerkedni, rájöttem, ez a finomkodós műítészkedés nagyon nem nekem való.

egyszerűen képtelen vagyok felfogni, aki legalább vonnegutot képes kedvelni, az utána a picsáért képes például stephen kinget igénytelen szarnak minősíteni. jelzett úriember jópár könyve simán lemos irodalmi minőséget, megírottságoott és efféléket tekintve egy halom kurva magas irodalmi bullshitet.

mondjuk egy bródy ezüstkecske aranyos, meg mittom, de olyan szinten össze van csapva, annyira panel az egész, hogy jaj. egy rémkoppantók meg messziről láthatóan centire meg van csinálva. és bródy a szépirodalom, king meg a szar ponyva.

hááát ...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 17:01:34

@Tehetetlen Dodó:

"Írástudatlan párttitkár "

kúl! :-D

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 17:09:39

@Dr. Zerge:

de csak a kedvedért kifejtem

értem én, hogy már az alap állításodban neked feltétel volt a "minőség", csak éppen ölég siralmas feltétel. elárulom neked, van nem két tucat ember, akinek (hasraütök) a kvín vagy kúlió a minőség, esetleg (horribile dictu) madonna, és bétóven, bartók, meg sőnberg a hallgathatatlan fos

ez van bazmeg, együtt kell élned a sok millió idiótával, akinek más a jó és más a szar, mint neked

statez 2009.11.19. 17:22:41

Ennél nagyobb gyász csak akkor lesz, amikor majd az új rádióknak is lejár a szerződésük, és jönnek a még újabbak. Ilyen ország igenis van, Magyarország, így szeretlek...

Josef (K.) 2009.11.19. 17:26:18

@mavo:

"a post meg (ezzel a címmel) szimplán rosszindulatú, de igazából telibeszarom."

Ugyan! RG is megmondta, hogy "ez egy hír, nem véleményposzt, nincs is benne vélemény". Majd mindjárt azt is megmagyarázza, hogy az "Ilyen ország pedig nincs CCV" szöveggel nem is fejezett ki véleményt. Tudod, meg kell értened a "cím többféle értelmezhetőségét"...

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.11.19. 17:42:09

@mavo: Egyszerűen nem értem, mit kuruttyolsz, és miért nekem. Kevesebb etilvegyület, több értelem, vagy mi. Faszom se beszélt arról, hogy ezek a néhai rádiók jók voltak-é avagy senem, azt sem vitattam, hogy ízlés dolga, ki mit hallgat.

Másoknak is, utoljára, példával világítva a lényeget:

Arról volt itten eredetileg szó, hogy ez most akkor "ilyen ország" téma, avagy senem. Márpedig senki nem tud másik országot mondani, ahol a ploretariátus teszem azt az ingyens reklámújságokért tünet. Mert egy popzenei ker.ráddió az köbö az a szintű kommercialitás, mint az OBI karácsonyi katalógusújságja. Ilyesmit olvasni, hallgatni persze szoktak, ki többet, ki kevesebbet, mindenesetre nem tilos, nem bűn, nem nagyon ciki, de hogy valakinek kedvenc barkácsáruháza legyen, hát már az sem hétköznapi, de hogy még utcára isvonuljon, mert az Obi helyére valaki Praktikert épít, hát vazze, ha ez nem unikális hungarikum, akkor semmi sem az.

Uff.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.11.19. 17:43:54

@Talon Karrde: Kiérdemeltél egy dalt:

Keresztrejtvény megfejtésből szerezted a műveltséged, annyit tudok ajánlani képezd magad, olvass könyvet!

naugyehogy 2009.11.19. 18:02:50

Az, hogy 2 kereskedelmi rádió megszűnése miatt utcára ment 2000 ember, míg költségvetés, uniós pénzek ellopása stb miatt nem mennek az gáz.

De nem azoknak gáz akik tegnap elbúcsúztatták a kedvenc rádiójukat.
Azoknak gáz akik miatt "az emberek" rádióért tüntetnek nemzeti vagyonért, egészségügyért stb, meg nem.

Nem kelek-fekszem a Danubiussal, de hiányzott reggel a pirítós, mert kora reggel semmi ennél komolyabbat nem fogad be a szervezetem. :-) Délután már mehet az Infó rádió, de reggel... hát ez van.

Azon kéne elgondolkodni, hogy miért fáj ez a posztolónak ennyire, hogy külön posztot szán neki, szerintem kifejezetten pozitív, hogy még van egyáltalán valami amiért az emberek közösséget vállalnak, megmozdulnak.

Ha nem lenne ennyire hiteltelen a közélet akkor tán-tán meghallanák a mindennapi disznóságokat és tán még megugranák azok az ingerküszöbüket.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 18:13:56

@statez:

az első délután alapján ezekért nem fogok sírni, és ha akkor is polidili fog dönteni, lehet, már én is leszarom. addigra nemes hagyomány lesz belőle, lehet majd örülni.

ja, és bbc-fri is megszűnt, az esti hazamenős rádiómnak is annyi. :(

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 18:15:56

@Dr. Zerge:

"Faszom se beszélt arról, hogy ezek a néhai rádiók jók voltak-é avagy senem, azt sem vitattam, hogy ízlés dolga, ki mit hallgat."

ez mennyire rímel ezzel it lejjeb, hú, de mennyire!

"Jól értem, hogy egy klasszikus zenei adó eltűnését, vagy egy Chavez ellenes tv adóért folyó aggódást kéne párhuzamosítanom ezekkel az itthoni szarokért virrasztó proletárokkal?"

vagy a szar az nem értékítélet? á, dehogy.

részemről ennyi. mondjuk a fasznak vitatkozom olyannal, akinek a legütősebb érve kábé annyi, hogy "há te biztos be vagy baszva" ...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 18:21:09

@Josef (K.):

ezt mindig elfelejtem ... most azt is megtudtam, hogy a szar, mint jelző sem azt jelenti, hanem mást

@Dr. Zerge:

xx. századi híradó? és a mócárt meg a bétóven? azok ilyenkor forognak a sírjukban, hogy igénytelen fost is teccik hallgatni? :-)

hát már eleve: feró kibaszottul hamisan énekelt ... mondjuk a ricében még hamisabban, de az más kérdés

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 18:23:53

(ajjaj, jut eszembe, slágeren időnként [új] ricét is löktek a konzumhülyéknek, hadd sorvadjon tovább az agyuk, fúj, köpni kell)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.19. 18:28:23

@mavo: embör, én csapkodom a térgyem a röhögéstől
Lehet hogy tényleg "tőzsgyökeres szoci-szavazó" vagy (mint azt páran eddig állították, nekem pl. nem jött le), de ez legyen az egyetlen hibád.

elfelejtette 2009.11.19. 18:51:19

En biztos vagyok benne, hogy most mar bekoszont a minoseg kora, mert utalom a bocskort, szoval ezert.

Ezentul pedig, javaslom, hogy a frekvenciakat licitre adjuk. Lesz frekvenciatozsde. Aki tobb penz ad ott kapeben, az kapja KESZ! Farncnak kell itt ez a flancolas palyazattal, meg bizottsagosdival.

Josef (K.) 2009.11.19. 18:56:56

"En biztos vagyok benne, hogy most mar bekoszont a minoseg kora, mert utalom a bocskort, szoval ezert."

Ez kiváló érv! Engem is meggyőzött, hogy beköszönt a "minőség kora".

elfelejtette 2009.11.19. 18:59:24

@Josef (K.): Ugye? Azert valljuk be, sok komment ennyivel le is irhato, csak ok kicsit tulbonyolitottak. En nem esek ebbe a hibaba, ami a szivemen, az a szamon! :D

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 19:01:32

@Talon Karrde:

"Lehet hogy tényleg "tőzsgyökeres szoci-szavazó" vagy"

előbb akasztom fel magamat, mint hogy erre a hányadék maszopra savazzak ...

kivert a hideg bazmeg, esküszöm :(

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 19:03:30

@elfelejtette:

"Azert valljuk be, sok komment ennyivel le is irhato, csak ok kicsit tulbonyolitottak."

ott a pont! :)

Josef (K.) 2009.11.19. 19:20:26

@elfelejtette:

"Azert valljuk be, sok komment ennyivel le is irhato, csak ok kicsit tulbonyolitottak."

Ne izélj már az itt kommentelőkkel. Ők csak a jó öreg marxista dialektika szerint vezetik le, hogy most csapott át a mennyiség a minőségbe. A tömegnek, a plebejusoknak, a "proletároknak" (lásd a kommenteket) szóló Bochkor-műsorok után majd most jönnek a Neo és a Class minőségi műsorai.

Thulsa Doom (törölt) 2009.11.19. 19:32:09

Megnyugtatom az összes aggódó baromarcút, senki nem marad moslék nélkül! Ha esetleg elsőre nem ízlene az új táp, keverd felváltva a jól megszokott maúúnikasóval meg józsibaráttal! Néhány hét és már meg is szoktad!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 19:35:56

@Josef (K.):

én azon szoktam röhögni, amikor (pl.) a slágerrel az mr2-t (petőfi) meg az mr3-t (bartók állítják szembe.

segítek egy picit.

a bartók az rétegrádió, aki symphoniát, meg (nomen est omen) bartók zongoraversenyt szeret hallgatni, az a törzsközönsége. speciel a hármas zongoraversenyt szeretem, és a kékszakállú az egyik kedvencem, de ez speciel mellékszál. ha kurvakomoly felkonferálást és kurvakomoly zenét akarok hallgatni, akkor bartókra tekerek. van kábé százezer hallgatóje, de lehet, hogy túlbecsülöm.

az mr2 azonban olyanféle zenéket nyom jellemzően, mint amilyen a sláger kínálatának nem kis hányada volt akkor, amikor megszületett. csak éppen azóta sláger lett, mert mittom, mert sajt, azé bazmeg. a bítliszen is fanyalogtak a sznobok, a kvínen is, a zöhún is, meg a sztónszon is, de lehet a zeppelin vagy az íszídíszí is, pechükre mára ezek számai slágerek lettek, a kultúrhájpolt emerzonlékendpalmer meg nem (speciel vannak jó cuccaik).

simán megeshet, hogy 10 év múlva a most hájpolt fankadeli, vagy a vad fruttik (na az azért nem (: ) lesz A Nagy Klasszikus Sláger, azt fogja nyomni a szar kereskedelmi, és akkor majd arra fognak fanyalogni az aktuális sznobok, hogy fúj, populáris szar - kisujj eltart, undorodó arc beizzít, Minőségi Rádióra ráteker

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 19:39:50

@Thulsa Doom:

egyszer már lezavartam egy kis vitát egy másik marhával, akinek a slágerről szintúgy a maunikasó jutott az eszébe, szóval veled nem állok le megrágicsálni, hogy miért nem egy szint a kettő

na jó, veled nem csak ezért

Thulsa Doom (törölt) 2009.11.19. 19:47:25

@mavo:
Nem is mondtam hogy egyforma a kettő! Ezért ajánlottam, hogy ízesítsd a régivel az újat! Hogy hamar megszokd és ne jelentsen számodra lelki törést a váltás! Éééérteed??

atila68 (törölt) 2009.11.19. 19:54:19

Miről beszélgettek?
Tegye fel a kezét akinek az életében értéket képviselt a Sláger meg a Danubius.

Tehetetlen Dodó 2009.11.19. 20:11:12

@atila68: Én is azt hittem, hogy errefelé nem akad ilyen egyén.
Csalódnom kellett.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.19. 20:26:01

@atila68:
@Tehetetlen Dodó:
Értsétek már meg hogy értéket képviselni és szórakoztatni két külön dolog.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.19. 20:41:54

Baszki, hát miközben ezek krokodil könnyeket morzsolgatnak, lényegesen fontosabb médiabotrány zajlik a háttérben csendesen:

malacnews.freeblog.hu/archives/2009/11/19/Elefant_az_MTV-ben/

Thulsa Doom (törölt) 2009.11.19. 20:47:09

@Talon Karrde:
Mán' miért ne képviselnének értéket ezek a dolgok? Vannak akiknek érték az, ha minden nap hallhatja a kedvenc rádiójában, hogy "váp váp vápsuvápp, vápp vápp suváppvápp...", Másnak meg az érték, hogy maúnika elmagyarázza a delikvensnek, hogy máskor óvatosabban rúgja szájba a felségét, mert már így is csak három hátsó őrlőfoga van meg.
A harmadiknak meg mondjuk az opera tetszik, ahol késsel a hátukban, énekelve haldoklanak a delikvensek órákon át.
Virágozzék ezer virág, ahogyan azt nagyon helyesen Tengszijóping elvtárs is kifejtette egykoron!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.19. 20:50:16

@Thulsa Doom: Yo Doom! Ugyanarról beszélünk. Akiknek írtam a mondatomat azok keverték az ízlést az értékkel.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.19. 21:19:31

@Sandokohn, a maláji jiddis.:

"Ez a két rádió termelte ki a magyar "zenét" ami ma manapság divatos."

És azt a stílust, mely szerint tahó módon beszólni menő, és nem dezintellektuálizáltan prosztó.

Hányszor is büntették őket több millióra? Megmondom: nem elégszer...

Tehetetlen Dodó 2009.11.19. 21:34:18

@Talon Karrde: Még nem értesültél olyanról, hogy a kettő együtt is mehet?
Szomorú.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.19. 21:43:15

@Tehetetlen Dodó: De igen, te azt elfogadod hogy a kettő nem zárja ki egymást?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 21:54:47

@atila68:

ezt beszoptad öcsém, kurva sokan feltették már

Tehetetlen Dodó 2009.11.19. 21:57:35

@Talon Karrde: Te most összevissza beszélsz, vagy mi??

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 21:57:57

"dezintellektuálizáltan"

sírva röhögök ... veri az asztalt a kultúráért, és közben nem létező, de legalább minden szempontból értelmetlen és ostoba idegenszót gyárt ...

made my day ...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 21:59:00

@Thulsa Doom:

én is tudok lenéző pöcs lenni, nem csak te értesz hozzá kishaver

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 22:01:44

ja, és valaki súgja meg már ennek a baromnak, hogy a kormány _előbb_ elkezdett pénzt elvenni az egyébként haszontalan szar mtv-től, és az új vezetőség azután baszta ki gyárfásékat, tehát az ok-oksági kapcsolat finoman szólva is fordított. megjegyzem, gyárfásék, ha perelnek, nem éppen esélyesek. ha megnyerik rábaszunk, az meg egy másik kérdés

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 22:18:07

@Tehetetlen Dodó:

komolyan mondom, nem értelek. neked tuti, hogy ott van a bartók, vagy ha nem a "komoly" zenét szereted, akkor a mittommi, a faszomért zavar, hogy másnak más az ízlése, és azt is kielégítik rádiók? ha így vesszük, a két új adó egy centivel sem jobb, nem a kilencediket adják, de nem is a Wachet auf-ot (BWV 645, hogy örülj bazmeg, és lehotka királyul nyomta anno, bakker elmúlt 70 az öreg, ha él még), hanem bizony Depeche Mode-ot, meg Twisted Sisterst.

most kezdjek el azon hőbörögni, hogy a bartókra elmegy egy kazal pénz, miközben bruttó százezer hallgatója van, és akkor nagyon fölé becsültem?

úbazmeg, klasszikot is hallgattam hazafelé, az a gázabb, esti műsorvezető minden bejelentkezéskor úgy kezdett, hogy "itt nagyon jó a hangult"... meg klaszik iszonyatosan eklektikus, nulla arculata van egyelőre

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 22:19:26

"gyárfásék, ha perelnek, nem éppen esélyesek"

elírtam, helyesen nem éppen esélytelenek

nem mindegy

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.19. 22:30:02

@mavo:

"én is tudok lenéző pöcs lenni"

De leginkább csak egy primitív tahó vagy, béka segge alatti EQ-val.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.19. 22:31:10

@mavo:

Te balfasz, a költségvetést azután fogadták el, h kibaszták a haverjaidat!

Alfőmérnök 2009.11.19. 22:32:10

@mavo: Jellemző. Hármas zongoraverseny, Kékszakállú.
A 3. zongoraversenybe már nyálas elemek vegyültek, a kékszakállú nem túl izgalmas zeneileg. Ezek után nem csodálkozom, hogy a sláger rádiót véded.
2. zongoraverseny, Zene húros hangszerekre ütőkre és celestára, kétzongorás szonáta, concerto a menő.

Egyébként elgondolkoztam ezen az MP3lemezes dolgon. Mármint hogy ugyanaz-e, ha egy Mp3 lejátszó folyamatosan ugyanazokat a számokat játsza, meg hogy ha egy rádió. Nem, nem ugyanaz, mert az előbbiben nincs ott a közvetítés érzése, meg az, hogy még x ember is most pont ezt hallja.
Én is szoktam hallgatni a 68-tól 90valahányig magyar slágerválogatást ha nagyon alacsonyszintű szellemi tápálékra van szükségem. Szar, szar, de máshogy szar, mintha élő adásban hallgatnám.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.19. 22:35:29

"A társadalom számára nincs nyilvános és érdemi, adatokkal és érvekkel alátámasztott magyarázat a Magyar Televízió költségvetési ellehetetlenítésére 2010-re"

www.mtvzrt.hu/?id=313417

Hülye mavo, itt 2010-es pénzekről van szó, baszod!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 23:36:06

@Alfőmérnök:

te birkózószart reggeliztél, ember. :)
a kékszakállúnak konkrétan egy előadását kedvelem, Jevgenyij Nyesztyerenkóval és Jelena Obrazcovával, mert nagyon nem a valóban csontig nyálas magyar előadásokhoz hasonlított (a francba hívták a szilviát, vagy kit, kurva nagy sztár volt, hát nála idegesítőbb júliát nem sikerült kifognom). Zeneileg nem akkora duranás, ez így van.

most, hogy mondod, lehet, hogy imkább amásodikat szerettem jobban. fejvakar. keverem én már ezeket. a Zene ... alapmű, nem is tudom, hogy nem jutott az eszembe, és hát persze, concerto, sir soltival, na az jó volt. és bevallom a barbarót is szerettem, ha ciki, akkor lécci nézd el nekem.

sajna sehol nem találok godtól semmit, kurva nagy zene, asszem megtudnád, milyen az a nyálas zene. :) black jesus a preparált zongorával, hm, nyammnyamm, bár a fucked a kedvencem inkább, meg ajánlom neked a godfleshtől a pure albumuk bé oldalát, az is tipikus szintipop. :-D

na jó, egy kis ízelítő a táncmuzsikából: www.youtube.com/watch?v=mVcI-9NOXnY

:)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 23:37:59

sass sylvia, az lesz az. az a nő micsoda giccset csinált juditból, brrr

ja, most látom, előbb júliát írtam, hüle voltam :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 23:46:35

na, csak megvan a nyálzene, szóval godflesh: pure; tízes számú nóta, két részben:

www.youtube.com/watch?v=3d6ive50kpc&feature=related

és

www.youtube.com/watch?v=BAP9rXmIvj4&feature=related

kellemes tinci-táncikálást! :)

Alfőmérnök 2009.11.20. 00:13:30

@mavo: "te birkózószart reggeliztél, ember."
Nem, de kurva szar napom volt, ez tény.
A youtube meg per pillanat nem műxik a böngészőmön.
De az ős-bikini is menő egyébként.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.20. 00:42:26

na, ezek szerint megette ez a szar.

szóval röviden:

1. a belépődhöz képest tiszteletreméltóan hamar átváltottun beszélgetésbe, ez jó pont nálam.

2. godflesht tessék meghallgatni, ha youtube elérhető lesz, én kedvelem, hiába nyálas popzene. :)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.20. 06:14:35

@mavo: Ez a zene tényleg jó, íft elsőre olyan Mortal Kombat-os hagulat (film), de jó.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.20. 06:19:50

LOL
ift =igy

"Question 4 - Absorber was never released. This was a remix of Wake that never made it to the Mortal Kombat soundtrack. Another remix that didn't make it to that soundtrack was Hunted & Consumed (remix of Hunter)...but this came out on a promo cd called Infected. 40 Versions is a Wire cover song appearing on the Whore compilation and My Own Light is the classic counterpart to Love is a Dog from Hell, featured on the Pathological compilation. Once again, this is detailed in the FAQ. "
www.godflesh.com/archives.html

feliguresvagyfeligtele 2009.11.20. 07:25:02

Rettenetes, hogy 2010-ben a hugyseggszar kellős közepén az emberek ezért képesek spontán kiállni, önmagukért, és gyermekeik jövőjéért pedig nem. Egy ilyen visító proli szar rádió manapság az egyetlen amiért érdemes hétköznap éjszaka az utcán ácsorogni.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.20. 07:32:44

@feliguresvagyfeligtele: Mr. Nostradamus, erről majd a 2010-es választások után lehet érdemben vitatkozni.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.20. 09:36:25

bazmeg, bazmeg, bazmeg, rádió kú, és nine inch nail meg marcus miller, meg persze fiala, és hát beszarás, fiala cseveg a gój motoros arccal, kezdem nem érteni, átlag jobbernek miért nem fiala, és miért (mondjuk) bencsik

post kéne belőle, telibe szarjam-e?

feliguresvagyfeligtele 2009.11.20. 09:43:12

@mavo: én is hallgattam, kemény
@Talon Karrde: mikoris az mszp hamvaibol felkelve ujra bebetonozza magat az orszag elere.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.11.20. 09:51:44

@mavo: Figyi mán te mézga, attól még, hogy mellékesen valamit leszarozok, van a gondolatnak egy főcsapásiránya is. (Konkrét esetben az, hogy egy kereskedelmi popzenei állomás nem vethető össze egy klasszikus zenét sugárzóval az inkriminált szempontból.) No, értelmes ember ezzel a főcsapással foglalatoskodik.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.20. 11:56:23

@Dr. Zerge:

"mellékesen valamit leszarozok" mellékesen, hogyne LOL. a post címe pedig objektív tudósítást jelez előre, hogyne. ha nem tartom de facto szarnak, nem szarozom le, ennyi. de ne nyissunk vitát, tényleg unom, meg azt is, hogy a hozzád hasonlók (te nem biztos, vágod?) reppelnek mindeközben ízlésterrorról

"egy kereskedelmi popzenei állomás nem vethető össze egy klasszikus zenét sugárzóval az inkriminált szempontból"

hát ugye erre mondják (lemmel), hogy húdejó. a möröhárom bartókot én se nagyon vetném össze még az újakkal se: az egyik fajta rádió komoly mennyiségű valós zenei igényt elégít ki, és kibaszott sok pénzt hoz az államnak, a másik meg herdálja a Zadófizetők pénzét, hogy cserébe pendereckit, ligetit, hortobágyit, meg sőnberget hallgathasson pár sznob fasz

hogy én is tudjak élesen fogalmazni

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.20. 11:59:05

@feliguresvagyfeligtele:

mondjuk fialát akkor kezdtem respektálni, amikor a meglehetősen kereskedelmi kalipszó kellős közepén beült, oszt aszondta, neki rossz kedve van, telibeszar mindent, és akkor ő most a tomvéctől az ezt meg ezt berakja, és majd fordít a lemez végén, de az ő műsorvezetése mostanra ennyi. tomvéc meg jó vót :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.20. 11:59:44

@feliguresvagyfeligtele:

mondjuk fialát akkor kezdtem respektálni, amikor 88-ban a meglehetősen kereskedelmi kalipszó kellős közepén beült, oszt aszondta, neki rossz kedve van, telibeszar mindent, és akkor ő most a tomvéctől az ezt meg ezt berakja, és majd fordít a lemez végén, de az ő műsorvezetése mostanra ennyi. tomvéc meg jó vót :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.20. 12:02:48

@Talon Karrde:

már hogyne lenne jó? ha én valamire aszondom, hogy jó, az jó, tessenek má végre megszokni.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.11.20. 12:05:44

@mavo:
Azért nem komálja az átlag jobber Fialát, mert egy átlagon aluli libbancs. A libbancs magyarul egy zsé betűs szó.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.11.20. 14:59:03

@mavo: Neked tényleg megterhelő visszemlékezni vagy kikeresni az "inkriminált szempontot"? Már megint olyasmiről beszélgetsz velem, amiről én nem is ejtettem szót. Ezt meg én unom ám, nem kicsit... Ha lehet ne baszkuráld már a "Válasz erre" gombokat, ha nem arról locsogsz, ami az adott hsz.-ban és előzmményeiben foglaltatik, jó?

Tehetetlen Dodó 2009.11.20. 15:18:20

@mavo: "komolyan mondom, nem értelek. neked tuti, hogy ott van a bartók, vagy ha nem a "komoly" zenét szereted, akkor a mittommi, a faszomért zavar, hogy másnak más az ízlése"
Egyszer már próbáltam elmagyarázni neked, hogy nem a zenei ízlésről van szó.
Itt a két tróger ócska, primitív világának az erőltetéséről. Ezek a hasonlóságok Mónikával, nem a zene.

Josef (K.) 2009.11.20. 16:10:24

@Thulsa Doom:

"Virágozzék ezer virág, ahogyan azt nagyon helyesen Tengszijóping elvtárs is kifejtette egykoron!"

Száz virág volt az. No meg Mao elvtárs.

Persze egy olyannak hiába magyarázom ezt, aki szerint az opera arról szól, hogy "késsel a hátukban énekelve haldoklanak a delikvensek órákon át". És ez adja itt elő magát a kultúra megmentőjeként, és hőbörög a "maúúnikasó"-n meg "józsibarát"-on:

"Megnyugtatom az összes aggódó baromarcút, senki nem marad moslék nélkül! Ha esetleg elsőre nem ízlene az új táp, keverd felváltva a jól megszokott maúúnikasóval meg józsibaráttal."

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.20. 16:48:47

@Dr. Zerge:

beszélgess magaddal. jó társaság lennél magadnak, folyton egyetértenél

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.20. 16:50:26

@Tehetetlen Dodó:

"Itt a két tróger ócska, primitív világának az erőltetéséről"

Bazmeg, komolyan mondom ... hagyjuk.

Szar lehet neked a sok millió agyhalott magyar mellett. Te kis felsőbbrendű, te.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.20. 18:13:45

@Josef (K.):

te ezt nem érted. thulsa viccölt.

Alfőmérnök 2009.11.21. 00:47:24

@mavo: Jónak tűnik, bár most csak egy végigpörgetésre volt energiám. Egyébként nem ismertem.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.21. 10:05:50

@Alfőmérnök:

na, akkor innen egy lépés elfogadni, hogy én ez is kedvelem, meg a queent is, meg a voivodot is, meg bachot is.

és ebbe nekem a slágeren tolt zenék úgy kétharmada simán belefért, ugyanis amit az ellendrukkerek előadnak, hogy bonbon, meg back street boys, meg jimy ment egész nap: szimplán nem igaz. ment szar is. tény. de nem csak az, sőt.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.21. 10:07:08

ja, és az agyon hájpolt mr2-n naponta többször is mentek le számok rendszeresen (a slágeren erre azért vigyztak), érdekes, mégsem savazzák, hogy há de öccámot ismétel. ja, hogy a szokásos, azt szeressük, annak szabad.
süti beállítások módosítása