Demszky utolsó éve következik
2009. szeptember 24. írta: Novák Tamás (spanyol)

Demszky utolsó éve következik

  Szeptember 17-én egy rövid hír számol be arról, hogy elmarad a fővárosi képviselő-testület - rendkívüli közgyűlése ezen a héten hétfőn - szeptember 21 -, valamint ugyancsak elmarad a közgyűlés szeptemberi rendes ülése, amire pedig ma, azaz szeptember 24-én került volna sor. A fővárosi közgyűlés rendes ülése minden hónap utolsó csütörtökén szokott lenne a szokásjog szerint, persze a közgyűlés SZMSZ-e 2006 óta csak azt írja elő, hogy évente hat közgyűlést kell tartani. Demszkyék egy fős többségük birtokában hozták meg ezt a döntést, de ennél persze évente jóval többször ülésezik a közgyűlés.

  De kanyarodjunk vissza a Demszkyék és az elmaradó közgyűléshez! Miért is fújták le ilyen hirtelen az erre a hétre kiírt két a közgyűlést? Múlt hét szerda este született a döntés az anyagok visszavonásáról és a közgyűlés elhalasztásáról.

1. Az MTI információi szerint a közgyűlés időpontjának módosulásában közrejátszott az is, hogy néhány előterjesztés még nem készült el, illetve hogy a szocialisták által szorgalmazott budapesti egészségügyi modell kapcsán az ehhez szükséges újabb 600 millió forint körüli összeg felhasználásáról még tovább egyeztet a koalíció.

2. Nyáry Krisztiántól, Budapest Főpolgármesteri Hivatalának kommunikációs igazgatójától megtudtuk, hogy Demszky Brüsszelben tárgyal és ezért kellett elhalasztani a csütörtöki ülést, a hétfői rendkívüli ülést pedig azért, mert itt a BKV miatt kitört botrány kapcsán a fővárosi cégek vezetőinek javadalmazásra készülő kódexre még nem reagáltak érdemben a kormányzati szervek. Ezért még legalább a Miniszterelnöki Hivatal érdemi reagálására várni kell.

3. A folyosó pletykák pedig arról szóltak, hogy Demszkyék megijedtek attól, hogy esetleg a Fidesz más elégedetlenkedőkkel tárgyalva - Demszkynek nyár óta lényegében megszűnt a többsége, Hock, Bőhm, Katona, Lakos önjáróvá vált - feloszlathatja a közgyűlést. Ugyanis az Önkormányzati törvény (1990. évi LXV. 18. § (3)) szerint a közgyűlés önmagát október 1-ig oszlathatja fel: „A képviselő-testület feloszlása nem mondható ki a választást követő hat hónapon belül, illetőleg az általános önkormányzati választásokat megelőző év október l. napját követően. Az időközi választás költségét az önkormányzat viseli.” 

  Szóval Demszkyéknek már csak október 1-ig kell kihúzniuk és akkor meglehet neki az a bizonyos húsz év, amiről Mikola doktor annyit álmodozott. Lényeg a lényeg, hogy Demszky hasonló last minute puccstól tarthatott, mint szombathelyi kollégája.

  Mi lehet a politikai háttere az ügynek, azontúl, hogy Demszky Brüsszelben van és a kormányzati szervek nem reagáltak időben?

  Demszky valóban megijedhetett, de ez az ijedtség Tarlósra is átragadhatott. Ugyanis, ha néhányan Tarlós pártbeli ellenfelei közül kezdeményezik a közgyűlés feloszlatását ezt Tarlósnak meg kell szavaznia. Akkor pedig feloszlatja magát a közgyűlés, új választásokat írnak ki és a Fidesz jelöltje Tarlós István, aki várhatóan nyert is volna, igen ám, de csak egy éve lett volna polgármesterkedni. Ami nem sok. Ígérni lehet egy évre, de teljesíteni nemigen. Így Tarlósnak is az az érdeke, hogy ha már eddig elkormányozta a várost Demszky töltse ki az utolsó évét. Ugyanis, ha Tarlósék valóban meg akarták volna buktatni Demszkyt, akkor beadnak egy indítványt egy rendkívüli közgyűlésre, ehhez elég 16 képviselő aláírása és Demszkynek kötelező lett volna egy rendkívüli közgyűlést összehívni. Ezt viszont már szeptember közepén meg kellett volna tenniük, ha ezt komolyan gondolják, ugyanis a rendkívüli közgyűlés összehívását követelő petícióra Demszkynek nyolc napja van válaszolni. Tehát egy mostani petícióra elég október 1. után válaszolnia és október 2-ra összehívnia egy rendkívüli közgyűlést.

  Lényeg a lényeg, a mai nappal biztossá vált, hogy Demszky Gábor marad Budapest főpolgármester még egy évig, ahogy ezt a választópolgárok 2006 őszén eldöntötték. Dehát mit lehet erre mondani, semmit vagyis azt, hogy Józsi a mocsárban! Kötelező remekmű a csehszlovák TV-től!

(Képek és a videó a tumbliről jöttek.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr991401557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.09.24. 08:24:57

A Változás tehát érdeklődés hiányában 2006-ban és 2009-ben is elmarad Budapesten...

Zetek 2009.09.24. 08:51:10

Nem kellene a ciklusok szabályozásán elgondolkodni? Mert pl.- miért nem lehet ott sem egy évvel korábban feloszlatni a testületet?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.24. 08:57:38

na, gyerekek, gratulálok! sikerült a katonázó orbán, a jobbosokat keresztény erkölcsre oktató kövér után, tarlóst is megtalálni. kíváncsi vagyok, honnan mozgatnak titeket.
hogy ennek a tempónak mi lesz a jutalma azt sejtem. ti is?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.09.24. 09:02:50

Azért az tutira nem biztos, hogy Hock, Bőhm, Katona, Lakos belementek volna a buliba.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.09.24. 09:10:19

"új választásokat írnak ki és a Fidesz jelöltje Tarlós István, aki várhatóan nyert is volna, igen ám, de csak egy éve lett volna polgármesterkedni. Ami nem sok."

Ha csak ennyire bízik abban, hogy újraválasztják, akkor egyáltalán mi a fasznak indul?

"Ígérni lehet egy évre, de teljesíteni nemigen."

Én nem nagyon érzem úgy, hogy ez eddig bárkinek problémát okozott volna.

drkovax 2009.09.24. 09:17:25

@Őrnagy Őrnagy: Sőt. Erősen kétséges. És ezt az ott bent ülők tudhatják is (nem csupán sejthetik). Ezek után ebből ezt a következtetést levonni ATV/Népszava szint (na jó, Hírszerző ;-) ). Mindenesetre nem Arisztotelész.

A kicsi fecske amint kikelt a tojásból, tudja, hogy az outputhoz meg kell fordulni és a fészekből kifelé kell termelni. Most akkor a kicsi fecskének van több sütnivalója, vagy itt néhányan ösztönösen egy másik fészkettekintenek otthonuknak ?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.09.24. 09:25:45

Ez a poszt jól felépített blődli libbancs hülyegyerekek édesgetéséhez.
Hát persze, az elcsavargó zsidó bárányok majd a sötétség seregének vezénylőtábornoka szája íze szerint szavaznak. Hülye vagy, Spanyol?
A Fidesz meg fél a választásoktól, mert egy év alatt nem lehet teljesíteni. Anyád! Két hét alatt is lehet teljesíteni. Elég csupán a számonkéréseket megkezdeni, a sutba vágott dokumentumokat nyilvánosságra hozni. Ez bőven elég a népnek, tudhatnád, ha már véleményformálással foglalkozol.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.24. 09:25:59

@drkovax:
bizony. a fidesznek a saját holdudvarában kell majd kezdenie a vérontást.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.09.24. 09:36:34

@drkovax: Meg nem hülyék ezek az "elhajlók". Tuti nem választják őket meg újra, esik a jó zsíros állás.

X Y kronosz óra 2009.09.24. 09:36:45

Grift

Most megint mit húzod fel magad? Tarlós független jelölt, ezt maga Orbán Viktor mondta. Fidesz fanként miért fáj neked, ha Pista nevét kiejti a Reakció?

tevevanegypupu 2009.09.24. 09:38:37

De lehet egy ev alat is nagyon sok mindent csinalni. Pava Zsolt is vallalta Pecsett. Valoszinuleg inkabb az lehet, hogy Demszky meg mindig van olyan eros, hogy maradhasson egy evig, mig kialakulnak az uj eroviszonyok. Es talan a kepviselo urak kozul mas is szeretne fopolgarmester lenni, mig ha Tarlost most esetleg megvalasztanak, nem lehetetlen, hogy a kovetkezo negy evben is o maradhatna. Ha a valasztast nem is tudjak megnyirni a szoclibek, Budapestert hazrol-hazra harcolnak majd
ez biztos.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.24. 09:39:28

@tölgy: LOL

@X Y kronosz óra:
nem húztam én fel magam. hűvös és tárgyszerű vagyok. :)

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.09.24. 09:50:56

@drkovax: Ezen a blogon konkrétan nagyon sokan ösztönösen a Jobbikot tekintik otthonuknak, miközben a Reakció fészkét nem szégyellik folyamatosan leszarni. Hogy miért teszik, az az ő dolguk, de nagyon unalmas már minden posztban azt olvasni, hogy ez a blog szar, libsi, ja és persze zsidó. Verbális, proli szemetelés megy, amit a bloggazdák valami rosszul értelmezett szólásszabadságból kiindulva megtűrnek.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.24. 09:55:42

@elGabor:

hehe, az aranyos, hogy pont a sokadik fideszbe harapó reakciós poszt alatt véded a reakciót a fideszellenes jobbikos köcsögöktől. :))))

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.24. 09:56:35

@elGabor:

Ennek a szólásszabadságnak az az ára, hogy lassacsán eltűnik mindenki más.

Karcolt lendület 2009.09.24. 09:59:58

@Grift:
Hát ez tényleg nagy savazás, hogy Tarlóst megvádolta a poszt-író azzal, hogy reálpolitikus.

Ahogy előttem írták: ez a négy ember nem valószínű, hogy 3/4 évvel kevesebbet szeretne a városházán ülni, mint amennyi jár nekik. A cikknek igaza van, Tarlósnak sem feltétlenül érdeke, hogy egy év alatt kelljen valamit kezdenie a városban (vszeg nem konfliktus-mentesen). De nem feltétlenül érdeke a Fidesznek sem, hogy az országgyűlési választások előtt ő adja közgyűlés többségét: a kampányban a másik oldal egy csomó olyan dolgot a nyakukba varrna Budapesten, amihez (még) semmi közük.

Szóval rajtunk kívül mindenki jól járt ezzel a felállással.

@elGabor:
Pont ugyanabban az arrogáns, skatulyázós, dogmatikus posztolást folytatják, mint anno az eszdéeszesek pl. a polidiliben.

bz249 2009.09.24. 10:02:37

@Elpet: kellene egy trollfilter na... tényleg nehéz átgörgetni a csomó hüjegyereket :)

drkovax 2009.09.24. 10:04:50

@elGabor: Kénytelen vagyok Grift véleményét osztani a konkrét esetben. Itt nem a kommentelők Jobbikos elhajlásról van szó, hanem arról, hogy nem ez az első poszt, ahol a szerző Arisztotelészt semmibe véve vezet le egy a balos (és a vele lényegét tekintve azonos Jobbikos) vádakat szajkozó butaságot.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.09.24. 10:05:16

@Grift: Hamisított alapfeltevésből vonsz le hamis következtetéseket. Itt te és néhány haverod próbáljátok Fideszbe harapóként lefesteni ezt a blogot. Most sem volt, korábban sem volt, és a jövőben sem lesz az.

X Y kronosz óra 2009.09.24. 10:05:37

Grift

Kezdem úgy érezni, hogy Kubatov Gábor segge lyukán kívül mindenhol kényelmetlenül érzed magad.

Ezzel az állandó éberség elvtársak attitűddel komoly időutazásra hívsz bennünket, nem gondolod?

drkovax 2009.09.24. 10:07:19

@Karcolt lendület: Nem az a baj, hogy a poszt Tarlóst reálpolitikusnak mutatná, hanem az, hogy épp a Jobbik egyik kedvenc mantráját ("ha akarná elkergethetné") húzza rá ...

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.24. 10:08:10

@Karcolt lendület:
tarlóst a poszt nem egészen reálpolitikusnak festi le. azt ugye mindketten tudjuk, hogy sem tarlósnak, sem a fidesznek nem kell a hatalom idő előtt. de ezt ne itt feszegessék az urak, hanem a hírszerzőn. :))
ezek a legények a fidesz kormány idején szeretnének valakik lenni. tanácsadók, főóvék, kabinet irodákon seggetmeresztő barmok, megmondóemberek a tévében, pályázat nyerők ilyen-olyan ügyekben és cégekben, stb. na mostan, azt mindenki tudja, hogy a kutya sem harap a kézbe amelyik enni ad neki. ez be kéne tartani. ha nem, akkor a fideszben majd fel kell ütni időnként a nagykönyvet: spanyol? spanyol? hát ez meg mit akar? ez ekkor és amakkor ezt írta. :))))

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.24. 10:09:27

@elGabor:
orbán cikk, kövér cikk, és ez. ezeket magyarázzad meg ha tudod. néhány haverod? négyek bandája? ilyesmi? :))

drkovax 2009.09.24. 10:14:00

@elGabor: Én nem mondanám, hogy a fő profil az Fidesz csesztetés lenne, de ez, és Grift által fentebb emlegetettek ("a katonázó orbán, a jobbosokat keresztény erkölcsre oktató kövér") valóban elfuserált posztok. Arányokon nem vitatkoznék, mert több nekem se jut eszembe, de nem lenne egyszerűbb azt mondani ok, "ez így, ahogy le van írva, nem jó", mint mindenáron megvédeni. Ettől jobban sérül a homlokzat, mint egy tévedés beismerésétől (a tévedhetetlenség szdsz-es - és újabban Jobbikos - szokás).

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.09.24. 10:14:40

miért? ha így is volna, mit kellene tennie a fidesz frakciónak és tarlósnak? fejjel nekirohanni a falnak?
lenne aki ezt tenné? pl. novák tamás hogy sakkozna? királynővel ki az első vonalba?

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.09.24. 10:22:16

nem mellesleg a polgármester 5 letöltött ciklus után közszolgálati járadékra jogosult, amely a részére kiszámítható öregségi nyugdíj 70%-A. a pm-ként eltöltött évek köszolgálatnak és így a nyugdíjba is számítanak. egyik a másikat generálja.
hát hülye lenne demszkáj. tarlós meg nem lehet ennyire gec. egyszer nekik is számít majd.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.09.24. 10:34:09

Ez a Jožin z Bažin videjó azért elég régi trip. Legalábbis a haveri körön úgy három éve már átszáguldott ez a videjó.

Ismerőseim egyszer látták a felettem kommentelő verót, amint az encsi Lion diszkóban Jožin z Bažin-ra rakosgatta géppuskalábait.

Karcolt lendület 2009.09.24. 10:36:50

@drkovax:
Négy éve a reakciósok és többen is hallgatólagosan elfogadtuk a Fidesz primitív és elkúrt kampányát, amit még egy megnyert választással sem lehetett megindokolni - csak utána dühöngtünk nyíltan az egészen. Szóval hagyjuk már ezt az összezárós, kussolós igényt, annak pont az lenne az eredménye, mint 2006-ban.

A baloldal azért tudott az öszödi-beszédig hiteles maradni sokak szemében, mert végig látható volt az un. belső kritika és nem azzal csesztették egymást, hogy a másik fideszes vagy fasiszta vádakat fogalmaz meg - azaz akinek baja volt valamivel a brancsból, azzal leálltak vitatkozni, nem áttolták a másik oldalra. Így vitáztak, de megtartottak nagyjábból mindenkit, akik aztán megfelelő pillanatban tolták a szekeret.

Nomeg nem nekem, szavazónak kell a Fidesz álláspontjához és igényeihez alkalmazkodnom, hanem nekik pl. hozzám ill. a milliónyi szavazójukhoz. Ez azt jelenti, hogy lesz egy csomó ügy, amiben nem értek velük egyet: nehogy már erről ne fejthessem ki a véleményem, mert az hasonlít valami emeszpés, jobbikos vagy elempés véleményhez. Azért is olvasom sok éve a Reakciót (ill. korábban az UFI-t), mert ők is eszerint írnak. Az persze mostanában ront az élményen, hogy a jobbikosok egy része pártfeladatból jár ide zsidózni és kampányolni, ahogy Rózsa Misi az EU-választások előtt az LMP oldalaira. (Ez nem rád vonatkozik, csak még az másik témához eszembe jutott.)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.24. 10:40:17

@Gasper:
ne! ezt én is hallottam veroról! :))

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.24. 10:43:30

@Gasper:
mit röhög? mi maga itten? küldött jobbikos? :)))

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.09.24. 10:44:00

@Karcolt lendület: Neee, Rózsa Misi az EU-választások előtt az LMP oldalaira járt kampányolni és zsidózni? ;)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.24. 10:45:26

@Karcolt lendület:

"A baloldal azért tudott az öszödi-beszédig hiteles maradni sokak szemében, mert végig látható volt az un. belső kritika"

hehehe

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.09.24. 10:47:47

@Grift: ja, mer' biztos a tükör elött próbálgatom a gárdaegyenruhát a Levi Strauss sapkával. Ugggyan már, nézze inkább az avataromat: én igazi tauglich vagyok és K.u.K. uniformisban járok. :)))

Dr. Baruch Goldstein (törölt) 2009.09.24. 10:48:09

Nagyon sajnálatos, ami Demszky Gábor polgármesterrel történik. az egyik legtalpraesettebb politikus ebben a szar országban. Tevékenysége alatt soha nem engedte, hogy nácizenekarok koncertezzenek (több ilyen fellépést betiltott).
Rengeteg kulturális esemény fővédnöke volt, a főváros és a fővárosi SZDSZ egyszerűen elképzelhetetlen nélküle.

Agilis, a legjobb korban van, tettrekész ember. Ilyen emberekre van szükségünk.
Nem pedig a teljesen jellegtelen Tarlósra, akinek egy önálló gondolata sincs, hűen követi a vezér parancsait.

Ez a mostani időszak létfontosságú.
Őszintén remélem, hogy ebből a tisztújítós-dologból az SZDSZ megerősödve kerül ki, új tervekkel, koncepciókkal, hogy mit lehetne tenni ezzel a szemétdombbal, Magyarországgal.

Egy biztos: A fasiszta söpredéket (jobbik, gárda) KI KELL INNEN SÖPÖRNI.
Ha hagyjuk hogy tovább randalírozzanak, akkor ne csodálkozzunk, ha egyszer majd falhoz állítanak minket, valamilyen képzelt ürügy miatt.

Shalom

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.09.24. 10:50:41

@Grift: meglehet, de ez a Baruch Goldstein nem a trójai?

drkovax 2009.09.24. 10:52:43

@Karcolt lendület: Nem igazán értettél meg. Nem a kritika a baj, hanem az, ha téves alapokon nyugszik és a tetejébe még rá is erősít a külső (tudatosan hazug) mantrákra ...

Hogy 2006-ban mit írtak itt a fidesz-kampányról, nem tudom, akkor még nem követtem a reakciót. Az utólagos kinyilatkoztatás a 2006-os "elcseszett kampányról" tűnik nekem a 4. butaságnak (a fenti 3 mellett), mert bár az eredmény elszomorító volt, de a kinyilatkoztatóktól sem olvastam se itt, se másutt olyan alternatív megoldásokról, amik egyáltalán kezelhették volna azt a jól komponált, jól finanszírozott, többszereplős hazugságáradatot. Anélkül meg ez a "kritika" csak olyan őrmesteres folyami átkelés ("sorakozó a túlsó parton").

tevevanegypupu 2009.09.24. 10:52:59

@Dr. Baruch Goldstein:
Igaza van! Maga fejen talalta Demszkyt!

nénike · http://mandiner.hu 2009.09.24. 10:55:59

Az én hazám nem szemétdomb.

drkovax 2009.09.24. 10:57:19

@Karcolt lendület:
"A baloldal azért tudott az öszödi-beszédig hiteles maradni sokak szemében, mert végig látható volt az un. belső kritika"
Hát ezt nagyon nem így látom. Egyrészt nem emlékszem belső kritikára, max központilag koreografált kibeszélésre, másrészt sokkal inkább az volt az ok, hogy addig sikerült elkerülni a tömeges összeütközést a folyamatosan fenntartott és továbbfejlesztett virtuális valóság (hazugság) és a valóság között.

Dr. Baruch Goldstein (törölt) 2009.09.24. 11:00:20

@nénike:

De igenis az. Szemétdomb, melyen a fidesz és a jobbik marakodik a koncért. Sajnos ide jutottunk.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.24. 11:06:05

@drkovax:
egyrészt szervezett kibeszélések, koreográfia szerint, másrészt a folyamatosan harcoló érdekcsoportok viharának tajtékja ami megjelenik. komoly belső kritika sosem jelent meg. volt, de nem nyilvánosan.

Karcolt lendület 2009.09.24. 11:06:31

@drkovax:
Csak Mikola doktor kihagyása a kampányból már döntetlenre hozta volna az eredményt - sokakat megmozgattak a hülyeségei az ellenoldalon.
A többi ki nem kényszerített hibáról, a magyar vizsla ill. a szerverügyről (és ezek lebukás utáni kommunikációjáról) nem is beszélve. Azaz a szolid győzelemhez elég lett volna kevebbet hibázni.

A "Rosszabbul élünk, mint 4 éve" kampány pedig nem találkozott az emberek napi tapasztalatával, a 14. havi nyugdíj meg pl. az improvizatívan, tévedésből elkövetett Budapest-minisztérium sokat segített, hogy az MSZP hitelteleníteni tudja a Fideszt.
---
A cikkben az tényleg vszeg tévedés, hogy Tarlós ha akarná sem tudná feloszlattatni a közgyűlést. De engem speciel nem zavar, hogy reálisan felmérve a helyzetet nem próbálja ezt bebizonyítani azzal, hogy elmegy az ütközésig.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.09.24. 11:08:10

@Gasper: nagy rejtély az ilyen ember... játsza vajon vagy magától ilyen?!

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.09.24. 11:11:00

Posztot nem nagyon értem, kommenteket végképp, de legalább a videó állat.

Btw, legalább a szombathelyi akciót érti valaki? Csak mert ahhoz képest ez a képzeletbeli bp-i dolog még akkor is sületlenség volna, ha annak legalább lenne bármi értelme, de attól tartok nincs...

Na, legalább az irányok vázlatának veselkedjünk neki:

1 Mégis, mi a töknek kellene önkormányzatokban előrehozott választásokat kibrusztolni egy évvel a rendes ügymenetet előzgetve, ha egyszer az önkorik túlnyomó többségében amúgy is fikuszos vezetés regnál?

2 És a helyi kalapokba? Budapest pölö mégis miért volna vonzó egy szűk évre a várható jövő évi országos költségvetés áldásos hatásaival? És Szombathely, és stb.? Egyáltalán, milyen szék vonzó egy évre, garantáltan szar pénzügyi kondíciókkal?

3 A magyar választási törvény érdekessége folytán ugye előrehozott parlamenti választást ciklus és év végén tartani önkiherélés. Ergo jelenleg az ellenzék eminens érdeke, hogy idén ogy-i már ne legyen, a kormány érdeke, hogy jövőre meg minél később, ezért azután nyakig is ülünk egy előrehozott költségvetési vitában, vagyis lesz költségvetés, és tavasszal rendes menetrendben parlamenti választás, majd ősszel helyhatóságiak. Mindig - kivéve Őszöd kiszivárgása után - aki tavasszal nyert, képes volt őszig hullámhegyen tartani a népszerűségét, és behúzni a papírformát az önkormányzatin. Miért lenne ez jövőre másként, miért kellene itt kapkodni egy-két városban az ellenzéknek?

drkovax 2009.09.24. 11:11:09

@Dr. Baruch Goldstein:
Nem tudom, hogy ki alkotta ezt a "dr Baruch Goldstein" nick-et, de az az érzésem, pont olyan kreáció mint "Idősasszony" ... Csak míg azt könnyen és következmények nélkül be lehet terelni a maga kategóriájába, addig ezzel a nick-el már nem olyan egyszerű, már csak amiatt sem, mert kiválóan hozza a legsötétebb széljobb/szélbal rémképeit (és provokálja a rá adott válaszokat).
Szóval ezt, mint rossz viccet abba kéne hagyni (persze, ha valamely pártkassza fizet érte - többesélyes: jobbik, mszp, szdsz - az más, nem venném el a kenyeredet).

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.09.24. 11:11:28

Nu, zog mir Barauch, host Du geseh'n etwas im deine Wunderspiegelei über 2010??? :-)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.09.24. 11:28:22

egyet szögezzünk le: baruch goldstein meghalt.

drkovax 2009.09.24. 11:29:35

@Karcolt lendület:
Vidékiként nem érzékeltem (mármint a szavazókra kifejtett hatásban) sem Mikola, sem a "rosszabbul élünk" problematikáját (oly nagyon a vizslát se, max a szerver ügyet).
Aztán persze ez Budapesten lehetett másképp, és a választási matematika (Budapest szavazatszámhoz képest aránytalan mandátumszáma - kb. 300.000-rel több szavazójogosultnak járna ennyi mandátum + megfejelve a nagyobb aktivitással, ami Mo.-n mindig balos/mszp-s tartalék) önmagában is felerősíthetett egy ilyen lokális hatást. Talán kiszámítottan is, mert vidéken már akkor is sokak számára világos volt a "rosszabbul élünk" csak még sikerült a gátszakadást megakadályozni (fél/egy éve visszatartott kifizetések kipörgetésével), Bp.-n meg (és erre alapozva a médiában is) még a hiteltelenítés is sikerült. Persze csak a virtuális valóságban, mert a valódi hétköznapokban már egy oktalan állat érzékelte volna, de az "ember felülemelkedik a napi nehézségeken" ha azt sugallják neki és csak később esik le, hogy "jé tényleg már tegnap sem volt semmi a cicatányérban".

drkovax 2009.09.24. 11:32:27

@tevevanegypupu: Ezt azért reméltem ;-). Ezt akkor is kissé ízléstelen viccnek gondolom - különösen, hogy nem láttam még kiesni a szerepéből (de lehet csak én vagyok maradi...).

drkovax 2009.09.24. 11:39:32

@Grift: Ha lett volna valódi belső kritika, a 2006-os kampányt sem tudták volna eredményesen végigcsinálni. Összeszorított fogak, összezárás, tökéletes harci morál. Ha valamit elcsesztek (nekik is lett volna akárhány buktató ügyük) azt eldugták és nem ráerősítettek kifelé, hogy jobban látsszon.

drkovax 2009.09.24. 11:40:52

off
Látom mindenki elment ebédelni. Követem a jó példát ... :-)
on

tevevanegypupu 2009.09.24. 11:46:15

@drkovax:
ez csak kifigurazasa az olyan alakoknak, akik valoban es halalosan komolyan irjak azt, amit Baruch csak szorakozasbol.Vannak eppen elegen.(:

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.09.24. 13:08:03

@nénike:

"Az én hazám nem szemétdomb."

De a blogod lassan az lesz. Nem a postok miatt.

f.m.j. 2009.09.24. 13:12:03

@vero:

ahogy elnézem, hál'Istennek :)

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.09.24. 13:26:17

(Képek és a videó a tumbliről jöttek.)

Ez olyan, mintha a Reakcióra úgy hivatkozna valaki, hogy a blog.hu-n van! :-)

sz.sz.k.p. 2009.09.24. 13:54:59

a nev amit takar.szocialista szabadkomuves kizsakmanyolo part.
hat 20 eves fosztogatas utan amit a Demszky elvtars a nemzeti vagyonbol ellopott es kiprivatizalt,svajci bakszamlara kirakott az az a penz ami most a egeszsegugyre kellene.arrol nem beszelve amit az szdsz maffia ezentul ellopott.es az eletunkbol a gazdasagi eletben okozott karokrol nembeszelve.ha minden ugyletet alapul vennek amit ezek a mocskok muveltek akkor nemlenne allamadosaga az orszagnak.minden kozbeszerzest duplajaert vagy triplajaert szerveztek magukhoz.ezek nagysaga a tobb 10 ezer miliardot meghaladja.senki sem beszel a bezart korhazak berendezeseirol.a 4 metro 3 x aranak megalkuvasarol.ezert a penzert budapest becs 4 metrot lehetettvolna epiteni.a hidak felujitasa !minden felujitott hid arabol budapest egy uj hidat kaphatott volna.es akkor de nem vegul a lista legyen teljes a parkolo tarsasagok kiszervezese.1000 miliardok eltuntese .viszont egy szep teljesitmeny reszukrol ehezo gyerekek,varolistak onkenyes kilakoltatasok lepusztitott egeszsegugy 100 miliardos hitelek,kimagaslo bunozes. a kovetkezo nemzedek szobrot emelhet a triumviratus maffia tagjainak gyurcsany bajnai demszky.remelhetoleg nem csak a madarak szrjak majd le a szobrokat

Tehetetlen Dodó 2009.09.24. 14:40:44

@tevevanegypupu: Én is éltem a gyanúperrel, hogy mindez csak vicc, mert alanyi jogon ennyire hülye nem lehet senki. Ráadásul ilyen komoly pofával előadva.

tevevanegypupu 2009.09.24. 15:07:16

@Tehetetlen Dodó:
Mar a nevvalasztas is pusztito, nagyon jot vihogtam rajta, a szoveg csak raadas.((:

956stö9f 2009.09.24. 16:33:31

NEM VIHOGNI KELL RAJTA.SZORAKOZNI ELKELL MENNI A FODOR GABOR BECSI HOMOKOS BARJABA MULATNI.MINT EGY MAGYAR UR.MOST ALAKITJAK AT A LIBERALISOK AZ UJ PARTOT.TRANSZVESZTITAK BOLDOG EGGYESULET NEVRE.JOVORE A HORTOBAGYON FOGNAK EJJEL FELVONULNI,ES A NATO FOGJA BIZTOSITANI OKET.

tevevanegypupu 2009.09.24. 21:38:43

@956stö9f:
Rozsaszin lufi arpadsavos madzaggal?((:

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.24. 22:23:13

Szerintem sem az nem felháborító, hogy Tarlós nem akarja e pillanatban Demszky polgármesterségét megdönteni, sem az, hogy erre a Reakció felhívja a figyelmet. Értem persze a felháborodást, különösen azzal együtt, hogy ilyenkor mindig felemlegetődik a reakciósok potenciális szerepe a következő Orbán-adminisztrációban. Attól függetlenül, hogy ez személyekre szabottan így van-e, valóban komoly az esély arra, hogy az értelmiségi háttérben az atlantista-nyugatbarát, eurounionista polgári konzervatív csoportoknak lesz a legnagyobb szerepe. Ettől bizony lehet tartani, már aki tart tőle, én például szeretném, ha így lenne.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.09.24. 23:32:31

Katona simán bejutna egyéniben.

Thulsa Doom (törölt) 2009.09.25. 09:12:18

@Elpet: "atlantista-nyugatbarát, eurounionista polgári konzervatív csoportoknak..." muhahaha!

Megmondom én, fideszes balfaszkáim, mi lesz itt a közeljövőben: A fitysz megnyeri a választást, és őszig ugyanúgy leamortizálja magát, mint az összes eddigi kormány. Úgyhogy az önkormányzati választásokon megbukik mint a szar! Főleg egy ilyen jelölttel, mint Tarrós. Nem is értem, honnan szedték össze ezt a halvérű robotembert? Ő a legtökösebb figura a pesti fideszben? Gondolom igen... ez nagyszerű!
De lehet, hogy csak én nem vagyok elég "eurounionista polgári konzervatív" és ezért nem tudom értékelni ezt a kiváló embert. Ha meghallom nyilatkozni, mindig egy lejárt szavatosságú májkrémkonzerv jut eszembe erről a konzervatív Tarrós szakiról.
Demszkáj meg hiába egy anyaszomorító, húsz éve folyamatosan elpicsázza az összes jelöltet. Ez pedig nem őt minősíti, hanem az ellenfeleit. (Na meg persze az idióta butapesti szavazókat)

Úgyhogy fel a fejjel balfaszkáim! Eddig ti is mindent elkúrtatok amibe belekezdtetek, nem lesz ez másként a jövőben sem. Ebben biztos vagyok.

nénike · http://mandiner.hu 2009.09.25. 09:20:41

Elpet

A tények rögzítése kedvéért jelzem, hogy Tarlós István és Bagdy Gábor és az MDF 2009. április 30-án kezdeményezte a Fővárosi Közgyűlés feloszlatását.

nénike · http://mandiner.hu 2009.09.25. 09:43:31

Ami a számokat illeti 30-30 volt, ha jól emlékszem.

nénike · http://mandiner.hu 2009.09.25. 09:45:48

33 támogatta, 33 ellenezte. Nem volt meg a többség. Pedig sokan a frakcióból úgy tudták, sikeresek voltak a "háttértárgyalások".

tevevanegypupu 2009.09.25. 10:13:39

@Thulsa Doom:
Nem Demszky "picsazza" el a tobbi jeloltet hanem a budapesti szavazok.
Meg sem probaltak ez alatt a husz ev alatt mast. Tarlos lehet, hogy nem olyan szep mint Demszky, nincs villaja az Adrian es nem terepjaroval kozlekedik, de talan jobban ert ahhoz, mit kell egy varos vezeteseben csinalni. Szoval Budapestet nagy Budapest lakoi kozos erovel, Demszky tamogatasaval robbantottak le. Azt gondolna az ember, szinte szandekosan akarjak a fold szinevel egyenlove tenni.Hogy a rombolast folytatni fogja-e egy masik polgarmester, azt nem tudhatjuk meg, ne igyon elore oromeben a medve borere.

956stö9f 2009.09.25. 14:12:33

@Thulsa Doom: szerintem van egypar testvered,ennyire hulye egyedul nemlehetsz. bocsika de igen mert nagy valoszinuseggel a az szdsz seggeben mocorog a nyelved.de az uj part a homokosk es leszbikusok partja nemkerul a parlamentbe biztos.ugyhogy latans baratom elo meg egy pistiket es a pedofil karakter is kirajzolodik.

956stö9f 2009.09.25. 14:41:08

rendszervaltas lesz!!!!!!!!elszamoltatas lesz!!!!!!!!!!sot a lomniczy elvtars biroi karanak a kivizsgalasa es felelosegre vonasa a partalapokon mukodo biroi testulet miatt. tisztelet a fuggetlen es korrekt biroknak es ugyeszeknek.de hogy sulyos buntetesek es feleosegre vonasok lesznek az biztos.a 800 millio tresor meger vagy 2 evet.a lipotmezei privatizacio 8 evet.agika megy nyalocsara.a tobbi is koveti ne aggodj.
oszko elvtars nemfogja elvezni a villa kilatasat vagy 5 evig .utanna meg azert mert elkobozza az allam.gyurcsany veres laborc szilvasy es a tobbi maffiatag szep sorban.sajnos nincs halalos itelet .de az is keves lenne ezeknek az embereknek.nepnyuzo kizsakmanyolo kommunista szdsz diktatura rendszer kepviseloinek kora lealdozott.a foldon nincs szamukra biztos menedek.

Thulsa Doom (törölt) 2009.09.25. 15:02:15

@956stö9f:
Kissé nehézkesen képzed a mondanivalódat, mintha szorulásod lenne! Azért ötödszöri elolvasásra talán sikerült megértenem, hogy tulajdonképp mit akartál kipréselni a nem túl pörgős agyadból.

Gondolom azt, hogy Tarrós és Orbán elszámoltat meg rendszert vált, elszámoltatja a buzikat, Oszkót és újra megnyitja a Lipótot. muhahaha!
Orbánnak egy szerencséje van, hogy hatalmas az utánpótlás a hozzád hasonló agykárosultakból. Így mindig lesz elég szavazója. (mármint ahhoz elég, hogy a parlamentben mereszthesse a lusta picsáját ellenzékben)
Na jó elszámoltatást kispofa! Aztán ne ríjjál, ha majd mégse történik semmi! Nehogy megedd mérgedben a fidesz-tagkönyved, mert még a torkodon akadna, oszt' meghólnál a polgári atlantista tábor legnagyobb sajnálatára.

956stö9f 2009.09.25. 16:12:58

na figyelj te eszement gyurott agyu latens buzi.1.soha sem voltam es nem leszek fideszes.meg csak partolo tag sem vagyok.sot baromarcu baratom semilyen partot nem dijjazok.nemvagyok szocialista es nemvagyok semilyen szervezet tagja.az apamat kivegeztek 1957 okt.8.an.a kommunista elvtarsak.3 eves voltam.az anyam 5 evet ult kalocsan. a nagyszuleimet kistarcsara internaltak.mindenunket elvettek.es megsem altam a toeg ele es nemkertem a nyilvanossag mindenhato erejebol.62,ben sikerult a nagyszulokkel kulfoldre mebnekulni,anyamat 2 evre ra kiloptak az orszagbol.egyetemet vegeztem,diplomaztam,es hogy lehet rosszul fogalmazok es irok,bocsanat.a rendszervaltast kovetoen hazmentem,es rovid idore ra vissza is jottem.az nem szendszervaltas volt.csupan a matuzsalermi kommunistakat valtottak a kommunista ifjak.apaik oroket orokolve fosztottak ki az orszagot.onkenyuralmat gyakorolnak a mai napig.nem fellengzos magas ertelmisegi semmitmondo szovegekre kell epiteni egy orszagot.a demokraciaban ugyan van nagytoke es az eros magantulajdon es a becsuletes embere a szocialista gondolkodasban,az emberekert valo tenniakarasban van a jovo.szamomra minden ember eber. vallas es borszintol mentesen.de a korrupcio az emberek nyomorba dontese az orvosi ellatas megszuntetese az oktatas elvetele az idosek vedelme es minden ember szabadsaghoz valo joga, a szolas szabadsaganak a megnyilvanulasa ez a cel.ha ez az ideologialilag beteg gyurcsany nem a kommunista part ala tolja a szekeret meg hasznos es jo vezeto lehetett volna. miert hazudott? a part ukaszt adott amit vegrehajtott.utanna nemvolt kiut.nembiztos ,hogy orban az eggyetlen kiut. de egyszer elkell szamolni es mindennel.az ellopott emberek eletenek a 20 evevel leginkabb.
HA NETALANTAN KODOLVA ES ERTHETETLENUL IRTAM VOLNA BOCSANAT. ENNYI TELLETT TOLEM.

Thulsa Doom (törölt) 2009.09.25. 19:01:28

@956stö9f:
Ha valóban ennyi ideje külföldön élsz, akkor megértem, hogy így írsz, sőt még gratulálok is, hogy még mindig foglalkoztat Magyarország jövője.
Azzal meg nem vagy egyedül, hogy nem igazodsz el ebben a színházi előadásban, amit nálunk demokráciának neveznek. A "rendszerváltás" óta már húsz év telt el és mégsem történt semmiféle elszámoltatás. Gyurcsány, Orbán, Antall és a többiek mind ugyanabban a darabban játszanak. Ne a szavaknak higgy! Nézd meg mi történt eddig! SEMMI! Pedig húsz év alatt a világot is meg lehetett volna váltani, ha valaki akarta volna a parlamenti pártok közül! De nem akarta!
Mert mindegyik jól megél ebben a húgymeleg pocsolyában amit demokráciának neveznek.

Én nem hiszek már egyiknek sem, sőt gyűlölöm az egész bandát, amiért elárulták Magyarországot! Te még reménykedsz, de hamarosan te is úgy látod majd mint én!

Ha eljön a valódi elszámoltatás ideje, neked is itt lesz a helyed, hogy bosszút állj mindenért!

Google 2009.09.25. 20:00:25

@Thulsa Doom:

Érdekes, hogy eddig, 2002-ben, 2006-ban még semmi bajuk nem volt, jelét nem adták annak, hogy lenne; nem gyűlöltek így mindenkit, csak most érte utol a nemtudoménmi magukat. Elszámoltatni sem akartak senkit, és nem kívánták vissza a '89 előtti időket.
Pedig de szép idők voltak azok, szocik vetekedtek szocikkal, s milyen jól elvoltak egymással. Csak kár, már nem volt, aki szponzorálja a kommunizmusuk építését.
Frusztráltak? 20 évből 12 sem volt elég? Elszámoltatnának, ugye?

Thulsa Doom (törölt) 2009.09.25. 21:33:54

@Google:
"20 évből 12 sem volt elég?"

De kurvára elég volt. Húsz évből mind a húsz!
Csak ti fideszmajmok még reménykedtek, de már nem sokáig! Persze ott is marad majd néhány százezer törzsszurkoló, mint a szociknál, de ez már semmit sem fog jelenteni. Főleg azért, mert a fideszes törzsgárdánál gyávább társaság nincs a magyar közéletben.

tevevanegypupu 2009.09.26. 00:00:34

@Thulsa Doom:

Az a baj magaval, hogy miutan kidobtak a koztisztasagi hivatalbol es a seprut meg a lapatot is le kellett adnia nemigen tud mit kezdeni magaval. A metilalkohol rossz tanacsado, hasznaljon inkabb genitalias csipeszt, az megnyugtatja.

drkovax 2009.09.26. 12:47:52

@Thulsa Doom: Éljen Satu Ferdinánd ! Vagy ki lenne a tévedhetetlen párthus "megváltó" ?

(A szöveged alapján te is egy mszp-ből jobbikba ábrándult tömény OH-csoport lehetsz. Bár itt időnként állítólag viccből is eljátsszák a hülyét, és te is nagyon jól adod ...)
süti beállítások módosítása