Szoftverlop-stop
2009. június 09. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Szoftverlop-stop

  Vasárnap este a Reakció nagy erőkkel és egy óriáscsirkével volt jelen az SZDSZ-székházban. A sajtószobákban a laptoposokat wifi, a prolikat néhány asztali gép várta. Mivel mi az utóbbi kategóriába tartoztunk, egy asztali géphez ültünk le pár percre, méghozzá ahhoz, amely felett ez a plakát nézett le a falról: 

 

  Miután unalmunkban átfutottunk néhány felnőtt oldalt, s megpróbáltunk átküldeni pár képet a főszerkesztő úrnak, egyszercsak egy felugró izé jelent meg a képernyő jobb alsó sarkában:

 

 

  Vagyis az SZDSZ-székházban lopott operációs rendszert használnak, ami egy magára valamit is adó pártnál, amely ráadásul a magántulajdon szentségének fő védelmezője, meglehetősen kínos. Mi amúgy a szellemitermék-elorzásnak őszinte hívei vagyunk, s nem is hoznánk nyilvánosságra ezt a screenshotot, ha nem merülne fel bennünk a kérdés: vajon hétéves kormányzása alatt milyen mentalitás jellemezte az SZDSZ-t a közpénzek kezelésében, ha arra nem képes, hogy legális úton szerezzen be egy nyomorult XP-t a sajtósok gépére?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr921171738

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ecommerce platforms like shopify 2018.04.07. 04:37:21

Big Data-konferencián jártunk - Kereső Világ: keresés, szövegbányászat, big data

Trackback: RE:blog 2009.06.09. 22:40:39

Szolgálati közleményFff... fff... egy, kettő. Egy, kettő, három. Ppp-kkk-ppp! Sssss... egy, egy, egyesss. Kettesss. Jó. Hol is van? Ja, oké. Na. Kezdem.Kedves blogolók, kedves kommentezők!Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a Szabad Demokraták Szövetsége r…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.09. 14:13:42

Maga az szdsz sem eredeti, akkor miért pont az op.rendszerük lenne az.

De hát az a kép a falon, az kivesz az észből, nagyon odatosz, összekuszálja agyam bozontosát.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.06.09. 14:14:04


bocs, de most ez már kezd igénytelenséggé válni

unalmas az n+1 számú szdszposzt

Teddypompom 2009.06.09. 14:19:58

Így,cseppenként adagolva az információt az embernek van ideje ízlelgetni a dolgok bukéját.
A szdsz-é erősen fütyülős barackpálinka zamatú amit jó sokáig bőgatyában érleltek, majd megbolondították egy kis erjedt nyállal, izzadságszagú erőlködéssel, csipetnyi gőggel és életidegenséggel , egy jó adag előítélettel,(némi öngyülölettel) és leönötték sok sok pénzzel .

És most szomorkodnak azon ,hogy senkinek sincs gusztusa hozzája.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.06.09. 14:20:10

A pofátlan sunyi libsi tolvajok. Ennyire tömik a zsebüket, hogy nem telik egy szaros XP-re?

Teddypompom 2009.06.09. 14:30:51

Az szdsz-nek ez a képmágia a mániája.
Jobban rá vannak kattanva mint a Jobbik.
Biztosan ezért buktak ki a turulokra is.
2002-ben a Gizella utcában Orbán volt a falon, a gyűlölt ellenség aki legyőzetett és akin lehetett röhögni.

Szerintem innen gyött nekik " az alkossuk meg az ellenség fantomképét, Tito Ortiz" meg az "állítsunk ki szimpatikus papírmasé homokosokat az utcára, mert akkor szeretni fognak minket és izé..." tipusú rendkívül sikeres kampányuk alapötlete.

reality 2009.06.09. 14:31:18

Nem lehet, hogy csak lusták voltak aktiválni? Bár teljesen el tudom képzelni, hogy annyira pökhendik, vagy csak leszarnak mindent, hogy kalózverziók vannak fenn a gépeiken.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.06.09. 14:36:06

@rajcsányi.gellért (ergé):

az is unalmas lesz ha enynit posztoltok majd

@sün!malac69 szegfűt helyez az szdsz sírjára:

a pető kép meglepő kicsit, talán nem is ez az a poszt ami már tényleg feleslges, inkább a videókat lehetett volna egy posztba tenni

A csirkés poén -nekem legalábbis- erőltettnek tűnt: legalább a logójukra hasonlított volna a jelmez. Ami a fricskákból öteltes volt, az a hurkapálcás papírfigurák. Az jó volt.

Az tényleg ötletes volt, no meg akkor még nem a nyilvánvalóan megvertet rugdosták vele.

Rwindx 2009.06.09. 14:42:38

Tényleg sok már a sok szdsz poszt, de azért én is tennék hozzá:)

Nem tudom mi történhetett hétvégén az szdsz háza tájékán, de az mno-n azt olvastam hogy úgy tűnik az szdsz javasolja hogy minden ingatlanra értékhatár nélkül vessék ki az ingatlanadót.
Egy ilyen tisztességes, becsületes párt esetében az ember fejében meg sem fordulhat hogy esetleg bosszút akarnának állni az országon valamiért...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.09. 14:42:39

pető kép LOL
kérem szépen plakátnagyságban :P
felüdít, ha ránézek

Teddypompom 2009.06.09. 14:46:04

Még egy dolog , azért a Petö kép elárulja .hogy milyen módon viszonyul az SZDSZ a vidéki Magyarországhoz.

És innen érthető a vidéken mért támogatottságuk mértéke.
Valamelyik liberális barom(már nem emlékszem ki) írta hogy a régi , paraszti Magyarország iránti hazug nosztalgia a fasizmus fészke.
Konrád szerint a Nagymagyarország utáni nosztalgia a fasizmus fészke.

Ezeknek minden a fasizmus fészke, amihez nem értenek vagy nincs közük.

Samott 2009.06.09. 14:47:46

@rajcsányi.gellért (ergé): kicsit olyan ez mint amit a szlovakok csinalnak... nem kepesek urra lenni a kisebbrendusegi erzesukon ezert tulreagalnak minden aprosagot. Mintha nektek is lenne barmifele felnivalotok az szdsz-tol, pedig hol van az mar...

kispufi 2009.06.09. 14:52:24

most olvasom, aszongyák, ingatlanadót mindenkinek, de most és rögvest, de azonnal. annyit üzenek nekik: 62 ezren vágyják ezt, tehát minden jogalapjuk megvan.
nem véletlen nem mertem még alkoholhoz folyamodni most vasárnap estve. majd eljön annak is az ideje, de várjuk ki. sün 69-nek mennyit kell még aludnia addig?

Teddypompom 2009.06.09. 14:53:01

Egyébként a liberálisok, jelesül a pesti származék még azt sem tudja hogy igenis voltak parasztzsidók, akik majdnem ugyanúgy éltek mint a faluban bárki más, szánottak vetettek, állatokat tartottak , csak éppen kóser konyhát vittek és máshová jártak imádkozni, de a viseletükben, magatartásukban, joagikban és kötelezettségeikben
szóval mindenben élték a többségi társadalom életét.
Még zsidó huszárról is maradtak feljegyzések, Szabolcsi János ír róla valahol.
Summa-summárum Pető és társai éppen olyan bunkók mint ahogyan azt a legsötétebb előítéleteimben feltételeztem róluk.

kispufi 2009.06.09. 14:53:33

@Samott: közben, úgy látom, téged is megválaszoltalak. majd akkor nem félek tőlük, ha már nem kell félni tőlük...

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.06.09. 14:55:45

@Az Olei Hagardom terroristái: @Samott: ez egy 30 fős, önkéntes blogközösség, amiben mindenkinek megvan a maga véleménye. Arról és annyiszor írnak, ahányszor akarnak. Mi ennek a hétnek a témája a magyar közéletben, ha nem az SZDSZ és a Jobbik?

Természetesen ti is elkezdhettek blogolni a saját szátok íze szerint: ha elég jól megy, bekerülhettek a blogajánlóba is. ;) A Reakciót pedig hadd szerkesszük mi magunk, tíz év közös tapasztalata van mögöttünk.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.06.09. 14:57:05

A Szadi - most már minden mindegy alapon - keményen sarcolna: "Az SZDSZ a vagyonadó kiterjesztését javasolja minden ingatlanra, beleértve a vállalkozások tulajdonában lévő ingatlanokat is - mondta Kóka János (SZDSZ) a jövő évi adótörvények és a vagyonadóról szóló előterjesztés keddi parlamenti vitájában."

Samott 2009.06.09. 14:57:48

@kispufi: de az 56%-os fidesz (hiszen ez egy fideszkozeli blog, nem?) miert felne a 2%-os szdsz-tol? Ertheto az orom, mert sokat vartak a nagytestver pusztulasara de megtortent, innet mar nem allnak fel, vege. Ideje tovabblepni...

Teddypompom 2009.06.09. 14:57:49

@Samott:

Nem, csak mostan kezdjük kiböfögni azt a húsz évet amit az Szdsz
áldásos tevékenysége fűszerezett meg a számunkra.

Broáááá.
Fúj.Nekem most jött ki a Kónya -Pető vita.

Samott 2009.06.09. 15:04:12

@rajcsányi.gellért (ergé): Dehogy akartam en megszabni nektek hogy mirol irhattok... :) csak azert jarok ide olvasni, mert ugy vettem eszre, hogy ez a jobboldal egyik legkevesbe beszukult tudatu helye. Ezert erdekes... de ez a sok szdsz poszt mar nem hozzatesz hanem csak zajt general.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.06.09. 15:05:01

@Samott: a legnagyobb pofonokat még ki sem osztottuk ;)

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.06.09. 15:05:35

@rajcsányi.gellért (ergé):

a kommentelés lehetősége meg gondolom azért van hogy véleményt mondhassanak az olvasók

a jobbikos posztjaitokra sokkla inkább kiváncsi lennék (de abból sem 6-8ra egymás után)

kispufi 2009.06.09. 15:07:17

@Samott: fájdalmas lehet még a szadesz végvergődése. ha kihullott az ország basztatásának lehetősége a kezükből, eltakarodtak a parlamentből, akkor van végük. amíg - ld. fent - még kókamóka osztja az észt úgy, hogy azt akár a farokcsóválta korcs meg is húzhatja, addig nem, addig köpni, tiporni, okádnivalók, szükséges a velük való foglalkozás. ilyen kurva egyszerű.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.06.09. 15:07:41

@Teddypompom:

akkor már nem sok van hátra ugye?

legalábbis ha FILO rendszerben működik a logisztikád

Teddypompom 2009.06.09. 15:12:17

Nem tom micsinál a micsodám,de mingyá jön föl a Carta....az esernyőivel....

kispufi 2009.06.09. 15:14:23

@Az Olei Hagardom terroristái: a Jobbik szvsz egyelőre még nem ok, csak okozat. Most még tehát az okozat a fontosabb, amit nevesítve (nagyobbrészt) szadesznak nevezhetünk. Ha majd a Jobbik sületlenségei jutnak el a megvalósulás stádiumába, vagy akár csak a lehetőség válik kézzelfoghatóvá, hát szerintem majd ráérünk akkor rettegni. Most még messze nem emlegethetők egy napon M. Bálinttal, K. Jánossal, H. gáborral...

BK 2009.06.09. 15:14:26

aranyosak és nagyrészt eléggé jogosak ezek a posztok. de a kommentekkel kapcsolatban - mondjuk ennél a posztnál pont nem - van egy érzésem, hogy van egy olyan réteg, akinek az a programja, hogy 'SZDSZ, bruhaha'-poszt, sablon ekézőszöveg be, majd kiveri és gyöngyöző homlokkal orgazmál. és nagyon hiányolnák, ha nem adódna rá elég lehetőség. :-)

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2009.06.09. 15:17:15

@Az Olei Hagardom terroristái: Az igazság az, hogy a vasárnap estét a fél Reakció az SZDSZ-székházban töltötte, valami miatt mindenki odakérte magát, hiába rimánkodott a főszerkesztő, hogy legyünk arányosabbak. Így készült egy csomó kép, videó és gondolat, amit, ha már elkészültek, megosztunk az olvasóval. Mi egyébként azt mondjuk, az legyen a kedves olvasók legnagyobb baja, hogy egy-két napig túl sok SZDSZ-sirató poszt jelenik itt meg.

2009.06.09. 15:19:51

Még a törést sem voltak képesek feltelepíteni, ez elég elítélendő...

kispufi 2009.06.09. 15:20:21

@BK: nebazmeg, hát tudod, milyen jól esik? ne irigyeld, kövesd! :-)

amiraga 2009.06.09. 15:21:11

Azért nem innék a szadi megszűntének bőrére. Sok mindent rejthet Rytkó Emília páncélszekrénye. Ennek a választásnak sok tétje nem volt, az 5,0025%-os formanyomtatványt fontosabb ügyekre érdemes felhasználni.

states 2009.06.09. 15:21:56

Mi ez a chikosch Pető-kép? Fel voltak háborodva Morvai metélt farkincázásán, ez ugyanaz....

Black Birka · http://www.genyatrade.blogter.hu 2009.06.09. 15:23:48

Nehogy már bárki egy kicsit is elkezdje sajnálni/védeni őket. Posztokat még, basszák meg! :)

cutcopy 2009.06.09. 15:30:42

"az SZDSZ-székházban lopott operációs rendszert használnak"

Tök mindegy mert a gép is lopott..

states 2009.06.09. 15:34:03

Mi ez a chikosch-goulasch Pető-kép? És még ezek voltak felháborodva Morvai metélt farkincázásán. Ráadásul a hülyék még ki is dekorálják vele a székházukat. Na ezt tudja meg Vona, küldjétek csak el a Jobbiknak ezt a fotót, kíváncsi vagyok, veszik-e a lapot...

Harald Blåtand 2009.06.09. 15:35:12

Az SZDSZ-ert nem kar, de ha megfeszulok, sem ertem, mi a baj ezzel a Peto-keppel...

states 2009.06.09. 15:41:04

Ez egy kicsit off, de Lendvainak alighanem az agyára ment a 4 mandátum, ezt találta mondani ma:: "A szocialistáknak van dolga és van kötelessége azok iránt a baloldali szavazók iránt is, akik most otthon maradtak vagy más pártokhoz pártoltak. Tudjuk, vissza kell szereznünk a bizalmukat, és mindent meg is teszünk ezért. Tudjuk, és kell hogy ők is tudják: más pártoknak a voksaikra van szüksége, az értékeikre nem (Közbeszólások a Fidesz soraiból.); az értékeikre nekünk van szükségünk." A fél parlament feküdt a röhögéstől...

molaris 2009.06.09. 15:44:13

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:
Igazatok van, utána a hiányuk mindenért kárpótol.:::)))

tewton 2009.06.09. 15:45:35

háháhá, jó ez így, RG, TT, KK,
100 lépésben ha adagoljátok a fincsiséget. Legfeljebb pár ballib elúnja. Engem kimondottan üdít, hogy mennyi apróságot láthatok tőletek ebből a szubkultúráról. Ez a poszter is...

Ez a pártocska annyit tett értem minden vonatkozásban, annyit próbált nevelni rajtam, annyi gondoskodással próbálta elmagyarázni, hogy nekik higyjek, ne a szememnek, hogy hálás szeretettel nézem őket. Bárcsak a relikviáikat látnám már csak, üveg mögött.

Köszönöm a vasuti fejlesztést, a felsőoktatás europizálását, a közbiztonságot, az egészségügy rendbetételét, fáradozásukat, hogy az itteni cigányságot öntudatos, büszke és harcos nemzetté emeljék (akár az én adómból is) -- szóval az egész szakértői kormányzásukat.

Teddypompom 2009.06.09. 15:47:52

@Harald Blåtan:
Az hogy elkészült.
Láttál te rabbinak öltözött Kövérlászló posztert a fidesz székházban....?

Az a ciki hogy átjön a gúnyos felhang , hogy Petőnek ez egy ciki egzotikum hogy ilyen gúnyába bújhat.
Hiszen amit ez a ruha képvisel az olyan távol van tőle , mint Makó Jeruzsálemtől.Ami egy magyar párt prominensétől több mint kínos.
Kicsit több empátiát vártunk volna tőle, ez ügyben is....
Bár hogy lehet empátiát várni valakitől akinek az papája ott van a falon?

Tehetetlen Dodó 2009.06.09. 15:51:56

@Teddypompom: sajnos nincs kinn a falon, csak az üres keret.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.06.09. 15:56:52

@Teddypompom: szeretik alkalmazni a feketemágia fogásait.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.06.09. 16:01:09

vero 2009.06.09. 15:55:34
gates tesó ingyé adta.

na jó, ezt én sem gondoltam komolyan.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.06.09. 16:09:50



bőgatya kipipálva

de hol van a fütyülős barack a képről?

Ha az is előkerül a végén Pető belép a Jobbikba. :)

tewton 2009.06.09. 16:12:18

@Az Olei Hagardom terroristái:
"Most meg ballib lettem. :)"

pfff. tudhatná, hogy nem a ruha teszi az embert :)

inkább nézzük úgy, hogy a hatalom nélküli, a zsarnokságnak kiszolgáltatott "nép" a maga hatalomnélküli módján csúfolódik.

Szori 2009.06.09. 16:13:34

szerintem ti többé a közelébe sem mehettek az szdsz-nek :D

szpal 2009.06.09. 16:20:00

Ez az, ne kíméljétek őket, nézze meg valaki a Btk-ban, hogy szoftverkalózkodásért hány év börtön jár, aztán mehet a banda Zuschlag után a börtönbe!

Cypriánus 2009.06.09. 16:36:10

végül is nem baj, hogy ennyi poszt szól a szadiról, nem mindennap pusztul el az ország egyik legkártékonyabb pártja!!!....:)

amúgy tudtommal aYoutube-on nincsenek "felnőtt" tartalmak (lehet hogy rosszul tudom) meg gondolom az asszony is fejbecsap KálmánTóni, úgyhogy ne hirdess magadról ilyeneket. :)

negeev 2009.06.09. 16:41:24

@Az Olei Hagardom terroristái: Rosszul látod.
SZDSZ cikkből sohasem elég! Még több kell!
Végre, felszabadultan lehet rajtuk nevetni.

Teddypompom 2009.06.09. 16:45:23

@Cypriánus:
Hát azok a képek amelyeken Horn Gábor közeliben mosolyog, azért kimerítík a felnőtt tartalom kategóriát...

tewton 2009.06.09. 16:46:18

persze az is lehet, hogy hamarosan jön a cikk a 168 órában:

a rasszista, fidesz-közeli honlap spicliskedik és rágalmaz

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.06.09. 16:47:30

MSZP-SZDSZ közös listával a Szadesz 2010-ben bemegy a parlamentbe, aztán ellenzékben könnyű megerősödni, jön egy-két új arc, és végül túlélnek, mint az MDF.

tewton 2009.06.09. 16:48:22

persze az is lehet, hogy hamarosan jön a cikk a 168 órában:

a rasszista, fidesz-közeli honlap spicliskedik és rágalmaz.

Az antiszemita, holokauszttagadó olvasói kommentárokat iis megtűrő Reakció honlap "újságírói" újra tanúságot tettek ... blabla

negeev 2009.06.09. 16:52:31

@Samott: Soha ne mond, hogy soha.

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.06.09. 16:56:02

Ja, a közös listát természetesen egy Jobbik-ellenes "antifasiszta népfronttal" (szöveggel) fogják legitimálni.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.06.09. 16:56:35

@tewton:

ahhoz írni kellene egy ütős kommentet az első 3 között :)

no meg kelelen hozzá egy választási kampány :)

no, majd talán az ogy választások előtt össze lehet hozni valamit :)

molaris 2009.06.09. 16:56:37

@Csunderlik Peti:
A MSZP örül ha maga bejut, nemhogy ilyen púppal a hátán!!

plastik02 2009.06.09. 17:15:51

nem unalmas ez már egy kicsit? a nyitóoldalon ez a 9. poszt, ami az SZDSZ bukásán örömködik. örültök, hogy nem leszerepeltek, hurrá, de ez már így ugyanolyan szánalmas, mint az SZDSZ szereplése maga.

Teddypompom 2009.06.09. 17:23:26

(Ki:)
Ha valaki további érdekességekre vágyik a szorgos mszp-és és szdsz-es politikusok hétköznapjairól, olvassa el a :
kepviselofunky.blog.hu/2009/06/09/mi_mindig_egyutt_aludtunk
cimű szösszenetét.
Érdekes, majdnem annyira mint a "Sötétség délben".
És pikáns. Meg minden....
(be)

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.06.09. 17:23:44

Hmmm. Mindig is sejtettem, hogy a trógerkínai valójában azonos azzal a köcsög Jeszenszky-gyerekkel.
This post sucks ass.

:P

eeepunk 2009.06.09. 17:24:07

Nyájas poszt az SZDSZ-re nézve. Abba ne hagyjátok, míg létezik ez a párt. Nehogy erőre kapjon az álliberális torzó!

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.06.09. 17:57:23

Fake.
De azért rendes tőletek, hogy véletlenül nem pedofilt tartalmat találtatok. Vagy ezt jelenti a "lesz ez még keményebb is"? :-)

Sebastian Knight 2009.06.09. 18:13:15

A sok szürkeállomány ellenére nem jutott eszükbe linuxot telepíteni
:)

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.06.09. 18:26:39

@Sebastian Night:

ezt ugye nem gondoltad komolyan, hogy
a globalista neoliberális tőke hazai grállovagjai majd GPL szoftvert fognak közszemlére tenni

TD223 2009.06.09. 20:04:51

Azért én még nem örülök maximálisan. A parlamentben még ott van az Szdsz, a médiában nem fog akkorára csökkenni a megjelenésük, mint amennyit egy 2%-s párt érdemelne. Pénzük van temérdek, ők miért ne szövetkezhetnének egy Tisztelet Társasága féle bandával vagy 1-2 szektával? Még egy évig sok szennyet rá tudnak erőltetni még az Mszp-re és így mindenkire és még lopnak egy évtizedre elegendő pénzt is.

BÖRTÖNBE AZ MSZP-SZDSZ-SZEL!!! 2009.06.09. 20:08:15

@TD223:


az MSZP már nem fog bármit bevállani egy 2%os párttól, még be szeretne jutni a parlamentbe.


NE ENGEDJÜK!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.09. 20:35:03

A kép a súlyos, nem a szoftverlopás ... te atyajóég!

BÖRTÖNBE AZ MSZP-SZDSZ-SZEL!!! 2009.06.09. 20:46:07



vajon mit kell ahhoz rábizonyítani, hogy börtönbe kerüljön


egy MSZP-s GENNYLÁDA:


www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=274291

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2009.06.09. 21:24:24

@Kettes: Nem fake, primitív gecik vagyunk, de nem ennyire.

pepelopez 2009.06.09. 21:43:59

Ebböl is látható, ha windowst használsz, sikeres párt nem lehetsz !! ;)

ElDuderino 2009.06.09. 21:56:17

És most szomorkodnak azon ,hogy senkinek sincs gusztusa hozzája" De van. Gusztosa.

nemuccaszoc 2009.06.09. 21:59:15

Szerintem ezenek már mindegy. meg, amúgy is! Szegény embert az ág is húzza.

tlac 2009.06.09. 22:03:36

nem futotta a Sulinet buliból oprendszerre..

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.06.09. 22:03:46

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

viszont antiszemiták annál inkább :)
no de hát lelkyzős kínai nénik trágár spanyol turulcsirkéitől mit lehet várni: csoda hogy nem kínáltok ingyen disznóhúst :)

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.06.09. 22:09:22

he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he, he he he,

Alf (törölt) 2009.06.09. 22:10:05

a mentalitás megértéséhez nem kell a székházig elmenni..érezzük.

Azor 2009.06.09. 22:12:38

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

most az egész szdszről kiderült h fotosopp!

van e kétszázez...
NINCS!

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.06.09. 22:16:15

fütyülős barack, és bőszárú gatya.
nyertem? akkor kérem a csokoiskexemet :p

moszkvicsslusszkulcs 2009.06.09. 22:18:26

Az fikázza őket akinek valódi előnyös az op rendszere! (Néhányan azért biztos vannak). De mégis jobb, mintha közpénzből költöttek volna még ERRE IS 40-50 ezreket gépenként...

hanu 2009.06.09. 22:19:22

persze mindenki lop, de legyünk azért korrektek. látunk egy bizarr pető-posztert a falon, meg egy monitort. meg utána két screenshotot, ami bárhol készülhetett.
bitang erős bizonyíték

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.06.09. 22:19:44

@0o0o:

ennél itt színvonalasabb, értelemmel bíró hozzászólások szoktak lenni

fütyülősbarack-bőgatya kombó már megvolt

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.06.09. 22:22:31

@moszkvicsslusszkulcs:

ne aggódj te afelől, hogy nem költöttek közpénzt erre:

papíron elszámolták a legális verziót

Lali_ 2009.06.09. 22:34:31

Hiába, válság van, nem tudnak annyit lopni :D

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2009.06.09. 22:40:13

@hanu: Ha hazudni akarnánk, sokkal viccesebbet találnánk ki.

hanu 2009.06.09. 22:44:04

@KK&TT: nem mondom, hogy hazudtok, mert bármi lehetséges, és nem ismerlek benneteket. csak ez nem bizonyíték

hanu 2009.06.09. 22:46:21

teszek a szadeszre egyébként, meg az összes többire is (az újakkal együtt), túl régóta hallom, hogy mostantól minden másképp volt. csak ez nem bizonyíték

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.06.09. 22:48:52

@hanu:

hiába írod, hogy teszel az szdsz-re, a sorok között látszik, hogy nagyon csalódott vagy.

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2009.06.09. 22:49:23

Ó, szentséges John Stuart Mill!!

Ezek még egy M$ eredetiségvizsgálómegkerülést sem tudnak összehozni, hát még egy gazdválságkezelést?

hanu 2009.06.09. 22:49:29

amellett, ha igaz, nehogy már pont a microsoft a baj :)

88wx335dsf 2009.06.09. 22:49:51

Ez egy ilyen lopós párt. A windózt is ellopták.

hanu 2009.06.09. 22:50:15

@elemes: ha így látod, biztos igaz

hablabla 2009.06.09. 22:59:03

Szavazatokat vesznek, kisegítik az MSZP-t némi hatalomért, miniszteri helyért cserébe, a szoftvereik nem legálisak, még egymást is átverik ha pártelnököt kell választani ez tőlük megszokott.
Félreértett liberalizmus címen Horn Gábor és galerije még könyvet is írhatna.

Ha valaki találkozik élő SZDSZ szavazóval, nézze már meg nem-e felfújt guminők, vagy értelmiségiek vagy akármik.

Három módon lehet ellenőrizni:
- van rajtuk szelep, amikor nincs rá szükség, leeresztik Őket, és Horn Gábor az ágya alatt tartja.
- MADE IN CHINE felirat van rajtuk. (Nem, szándékosan nem az amire gondolnak, mert ennyire Ők sem kapzsik mint ezek :) )
- Oldalt bevarrva a címkén vonalkód, és CE (Certif. Europe) jelzéssel vannak ellátva a megtévesztés végett.

kamasuka 2009.06.09. 23:42:43

@rajcsányi.gellért (ergé):
Milyen szép, hogy Demszky meg fel volt háborodva a választások előtt ugyanezen. Még jó, hogy egy hullámhosszon van a párttagság!

buntus 2009.06.09. 23:52:19

A szellemitermék-elorzás messzire vezet, negatív előjelekkel, a fejlődés kerékkötője

gyz 2009.06.10. 00:02:14

nemcsak veszíteni, nyerni is illene úriember módjára.

Már ha úgy érzitek, nyertetek valamit.

HgGina 2009.06.10. 00:03:12

Bárcsak lenne itt olyan igazi demokrácia, hogy nyilvánosságra kerülhetne az az ügy, amiben kiderülne, hogy a Miniszterelnöki Hivatalnak kb. 900 gépén, az APEH-nek kb 3000 gépén van lopott szoftver.
És adná Isten, hogy aki ezt be tudná bizonyítani, ne kellene féljen a megtorlástól.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.06.10. 00:22:17

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Ne mondd már, hogy ez nem vicces. Ha röhögnek, akkor vicces. Ennél viccesebb már csak az lenne, ha beöltözött csirke szaladgálna a szadi székházban, de én ezt már el sem tudom képzelni.

tewton 2009.06.10. 00:31:03

@gyz: igazi úriember nem tesz szóvá bizonyos dolgokat :)

igazi liberális meg nem tesz megjegyzéseket arra, hogy másnak hogyan kéne viselkednie, legalábbis amíg a szabadsága nem sérül :)

Pech, de ezen az oldalon az örömködő arcok vannak otthon :)

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2009.06.10. 00:32:22

@hiroponicus: Ebben teljesen igazad van.
@Kettes: Milyen csirke? Megőrültél?
@gyz: Mi speciel nem nyertünk semmit, csak egy jó estét.

Samurai · http://japancsaj.blog.hu/ 2009.06.10. 00:58:27

mindenki lop, csak az bukik akit elkapnak, azt pedig tudjuk, hogy bejelentes kerdese...

tewton 2009.06.10. 00:59:35

muhahaha, indexcimlap lett :)

talán lesz ebből 168órás válaszcikk is :)

ikocka · http://kocka.blog.hu 2009.06.10. 01:00:31

@HgGina: emailezd el nekunk a bizonyitekot egy free emailrol, majd mi nyilvanossagra hozzuk :)

I'll be Beck! 2009.06.10. 01:09:26

Én is teszek a szadeszre, de történetesen ezt a szkrínshotot Zimhányi Linda Dácsjiájában (báj rönó - ez nem szójáték!) már láttam egy ájbúkon szóval onnan szivárog. Csodálkoztam is, hogy vindóz. Kitartás!

I'll be Beck! 2009.06.10. 01:11:25

Egyébként a félreértések elkerülése végett leszögezném, hogy Pethő egy sármőr, és bőgatyásan is állatira begerjeszt. Blokkolnám, simán.

Netuddki. 2009.06.10. 01:42:14

Fotosopp. Politikusok nem lopnak. Szoftvert se.

pappito · http://pappito.com 2009.06.10. 03:07:31

1. szadi iz óver. fact, mindent megtettek érte ők maguk.
2. a fényképpel nincs semmi baj, viszont jól lehet hörögni miatta a jobberek közül a félkegyelműeknek
3. amatőrség koccolt wint tolni az ojságiróknak (vagy nem érteni hozzá ott valakinek, netpártéknál)
4. amatőrség nem linuxot tolni és dülleszteni a szabad szoftver miatt
5. szadi elkopott, maszop éppen kivérzik, kit fog köpdösni a félkegyelmű jobbnyik, hogy mégse leszünk svájc?

kezd ciki lenni a szadin örömködés skacok, ez a blog felnőttebb szokott lenni

cambridge.on 2009.06.10. 04:32:27

Ekkora baromságot leírni!
"a magántulajdon szentségének fő védelmezője" ezt hogyan tudod összeegyeztetni a "megélhetési bűnözés"fogalmával?
Szerintem az állami vagyon szétverése (SZDSZ),saját zsebbe privatizálás, nem egyenlő ezzel.
Onnantól kezdve ,hogy megszűnt az állami vállalat ill.Tsz, a tulajdon magánkézbe ment át .Azok az elemek akik lopják az erdőt,ellopják a termést ,a tyúkokat, azok nem az Állam Bácsitól lopnak ,hanem Mari nénitől meg Józsi bácsitól.Mikor hallottad ,hogy a szadesz kiállt ezeknek a tulajdosoknak a védelméért? Lehet ma nem 2%-os párt lenne ha megteszi!
Azt mondják vidéken erre kell a Gárda ,mert más nem foglalkozik velük.Mari nénit nem érdekli a Jobbik zsidózása csak az,hogy reménye szerint segít megvédeni a saját tulajdonát!
Na ,ezt köszönhetjük a szadesznek!
Azzal a jóleső érzéssel szűnhetnek meg ,hogy sikeresen bábáskodtak a kis Jobbik felnevelésében.Igaz ezért sok szélmalom harcot kellett megvívniuk.
Lehet ,hogy a magyar Kalóz Párt megalakulásának az első kézzel fogható jelét tapasztaltad ?

Rosenfeld Koppány · http://magyarinfo.blog.hu 2009.06.10. 05:50:47

@A Nép - Te vagy!: szerintem inkább proto-MDF. Odamennek a neolib gyökerek.

2009.06.10. 07:09:12

Vicces, hogy önmagukat jobboldaliként definiálók a privatizációt teszik felelőssé mai problémáinkért. Ezek az emberek nem vették észre, hogy rendszerváltás volt.

belekotty 2009.06.10. 07:57:22

Mint konok ballib szavazó örülök az KÓKAdt varjak csapatának lenullázódásának. Az a párt ahol egy Kóka nevű kapcsolati tőkés pártelnök lehetetett, aki miniszter lett, az a történelem soha nem újrafelhasznál6ó szemétládájába kell hogy kerüljön.
A liberalizmus szép fogalmáért azért kár hogy ezek elkoptatták a következő 50 évre.

el lobo 2009.06.10. 08:04:25

Asva és rendörség kivonul, intézkedik. Alapos gyanú esetén lefoglal.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 08:11:57

Igazából egyre nagyobb kedvet érzek ilyenkor, hogy a jobbikhoz csatlakozzak .

Ilyen ország pedig nincs...

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.06.10. 08:12:07

@Zoltanius:

semmi vicces nincs ebben - főleg rád nézve:

ki kellene lépni a szűkagyú libsiség jobbos szetreotípiáiból
de hát ez nem szokott menni :)

Russell44 2009.06.10. 08:18:25

de a liberalizmusnak nem az a lényege hogy mindenki azt csinál amit akar (szoftvert is lophat) vagy az az anarchia?

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 08:18:49

@Zoltanius:
Én azt nem veszem észre, hogy rendszerváltás volt egyáltalán. Kiigazítás, lenyugvás volt, de váltás.... na az nem.

Rá Dios 2009.06.10. 08:28:12

states, Te - már megbocsáss - különösen hülye szöveget nyomsz. Igaz, nem vagy egyedül. Honnan veszi ma ebben az országban, a mi történelmünkkel, önzéseinkkel, bukásainkkal, megalkuvásainkkal, utólagosan dicsőülő forradalmainkkal bárki a bátorságot (nem a fizikait, az erkölcsit) hogy bárkit, értitek, BÁRKIT fikázzon, zsidózzon, anyázzon?
Ki az, aki magába nézve azt mondhatja, én nem kérek áfás számlát a két zsemléről, nincs pénzem Cipruson, nem fizetek feketén autójavítást, megveszem a jegyem a villamoson, átadom rajta a helyet a nálam törődöttebnek, ha megállítanak az utcán, nyugodtan fordulok a kérdező felé, nem gyűlölöm a közös képviselőt, nem teszem ezt, azt, ezer ksiebb nagyobb szemétséget?

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 08:32:00

@Rá Dios:
1., Honnan tudod hogy én hol vagyok?

2., "pedig van" MI??? Mi van ?

Rá Dios 2009.06.10. 08:40:51

@Admiral William Adama:
"Igazából egyre nagyobb kedvet érzek ilyenkor, hogy a jobbikhoz csatlakozzak .

Ilyen ország pedig nincs..."

Erre ment a válasz, lelkem.

dshk 2009.06.10. 08:43:08

@Russell44: megnyugtatlak, még az anarchisták szerint se csináljon mindenki azt amit akar. Onnan származik ez a marhaság, hogy - jellemzősen magukat jobboldalinak hivő, valójában tipikus kommunista - emberek azt hiszik hogy a jogállam, ami liberális fogalom, sok jogot jelent. Pedig még csak közel sem.

Russell44 2009.06.10. 08:47:24

@dshk: jóvanna, te is tudod (remélem), hogy valójában a pártoknak nem sok köze van az általuk "képviselt" eszmékhez. Ez csak egy díszes csomagolás, ami rajtuk maradt, mert a valós gazdasági programjukkal mégsem reklámozhatják magukat.

dshk 2009.06.10. 08:47:58

@Admiral William Adama: ha nem vetted észre, hogy rendszerváltás volt, akkor sürgősen nézz körül. Mások már észrevették, és ha nem vagy még nyugdíjas, nagyon le fogsz maradni.

Severus 2009.06.10. 08:48:21

@Teddypompom: Arról, hogy photoshop, hallottál-e? :)

Gerekek, ez már tényleg uncsi, meg sekélyekéj, de csináljátok, a Ti dolgotok. Nem arról van szó, hogy nem vérciki sajtósgépre lopott szoftvert tenni, sőt, arról sem, hogy ne érdemelte volna meg az szdsz, amit kapott, de a vesztesen kórusban röhögni sosem gentlemanlike.

Csak aztán ne épp ez a káröröm váltson ki dacot az szdsz szimpatizánsaiból. Így nehéz lesz a jobboldalra csalogatni a most otthon maradt szdsz-mszp szavazókat. Tudjátok, volt már úgy, hogy a jobboldal túlnyerte magát egy EP-választáson, aztán koppanás lett a vége, mert páran már nyeregben érezték magukat, és elkezdett ömleni belőlük a sötétség...

Aki igazán győzni akar, annak maga mellé kell állítani a másik oldal szavazóit, nem megalázni.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 08:51:07

@dshk:
Körülnéztem. Régi kiszes fickók osztják az észt.
Mit akarsz nekem elmagyarázni ? Miről maradok le ? Nem lehetek már szdsz tag? Vagy mi ? MUHHHAAHAAA

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 08:55:06

@Severus: Az az igazság, hogy többen voltak azok, akik nem mentek el szavazni, mint akik szavaztak... Mit szeretnél kezdeni az szdsz 2 % -val ? De komolyan !

Russell44 2009.06.10. 08:55:26

@dshk: valami volt télleg, amire azt mondják, hogy rendszerváltás. csak az előző rendszerből menekült át túl sok ember és elképzelés az újba.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 09:01:01

@Rá Dios:
Mindig meghat amikor így aggódtok a jobboldalért, de tényleg ...

Timeo Danaos et dona ferentes

dshk 2009.06.10. 09:01:11

@Russell44: a szadesz gazadsági programja valóban érdekes néha. Ott lehet a kutya elásva, hogy - amennyire tudom - a más témákban egységes tagságban kb. egyenlő arányban vannak jelen az erősen bal és az erősen jobboldali gazdságpolitikát előnyben részesítők.

dshk 2009.06.10. 09:03:42

@Admiral William Adama: "Miről maradok le ?"
Arról, hogy elérj valamit az életben.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 09:05:49

@dshk:
Óóóóóóó, nem mondod... Tehát, ha a családi ügyvédi irodámban dolgozom, akkor lemaradtam. Ja persze....
Te mit értél el ?

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 09:07:39

@dshk:
Az a gond, hogy mindig megvan ez a kibaszott szdsz-es beképzeltség. Értelmiség krémje??? Beképzelt deviánsok....

Bakkerovics Bakker 2009.06.10. 09:08:43

Severus 2009.06.10. 08:48:21
perszehogy nemnagy vaszisztdasz eggy döglött oroszlánt rugdosni. csakhogy tegyükhozzá, hogy a reakcijós fijjug már akkoris bőszen rugdosták eszta férresikerült kreatúrát, amikormég ögencsak csattogtatta a fogát, gumilövedékkel, rendőrterrorral, és teljes médiairányítással, ergo, itt ezt minden leki skrupulus nélkül megtehetik, mert gyanítom, hogy sok szempiila felpattanásához segített hozzá az ő munkájuk.

Rá Dios 2009.06.10. 09:16:50

@Admiral William Adama:
családi ügyvédi iroda? Én meg azt hittem a nicked alapján, hogy nigériai lánclevelező vagy, aki most akarja megosztani a nyakába szakadt párszáz milliót az arra érdemes európai balekokkal .-)

dshk 2009.06.10. 09:22:20

@Admiral William Adama: "Te mit értél el ?"
Mondjuk valamit, ami nemzetközi szinten is működik, nemcsak itthon. De inkább magaddal versenyezz, ne velem. A személyeskedés amúgy nem mutat túl jól.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 09:25:26

@Rá Dios:

Kisebb arcot elvtárs, picit kisebbet.

Ez most mi? Visszavágtál ? lol

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 09:26:57

@dshk:
"nemzetközi szinten is működik, nem csak itthon"

- Prostitúció, drogkereskedelem ???

Rá Dios 2009.06.10. 09:29:52

@Admiral William Adama:
Ajjaj, ügyvédekkel ne kezdjen az ember :-)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.06.10. 09:33:02

@Rá Dios: Mi van, Te már nem tanultál Marxot meg fejre állított Hegelt? A rendszerváltásnak nevezett folyamat a megszüntetve megtartás leggyönyörűbb példája (sebészeknek meg a tumor gyönyörű...). A politikai hatalomról pici időre részben lemondva akkora gazdasági hatalmat szerzett a szocialista diktatúra vezérkara, hogy azzal a korábbitól még korlátlanabb politikai hatalomhoz, és így korábban elképzelhetetlen gazdasági hatalomhoz jutottak. De elkúrták. Talán...

dshk 2009.06.10. 09:34:49

@Admiral William Adama: "@Rá Dios: Kisebb arcot elvtárs" jó poén volt, inkább ismerd el

Severus 2009.06.10. 09:35:17

@Admiral William Adama: Félreértettél. Nem a 2 százalékkal, annak döntő többsége törzsi alapon akkor is kitartana mellette, ha a jobbikkal tervezne közös listát (Épp emiatt lesz szerintem közös lista a maszoppal, és így még jósok évig lesz parlamenti párt a szadesz). Hanem a többi 3-4%-al, aki most részben otthon maradt, részbn az LMP-vel + Ibolyával kacérkodott. És a "parlaminti" 3-4 % jóval több, mint az "EP-s" százalék a magasabb részvételi arány mellett.

Valahogy most úgy tűnik, hogy a fidesznek nem sikerült átcsábítania senkit a többi pártból az utóbbi időben, a "baloldali" (kac-kac) szavazók egyszerűen otthon maradntak, vagy kisebb részben a Jobbikhoz csapódtak. És én szerintem itt hibáztok, mert kellően arrogáns stílussal megint fel lehet piszkálni őket. Az előző 2006-os parlamenit választásokon a fidesz 2.272.979 szavazatot kapott. Most 1.630.482-t. OK ez EP választás, más műfaj. Az előző EP választáson 1.457.750-et kaptak, ami ugyan kevesebb, de valahogy nem látom egyelőre sehol a hozzájuk átállt tömegeket, csak az otthon bizonytalankodókat. A szociálisnak nevezett népszavazás meg nem ér, az csak önbecsapásnak elég.

@S.N.E./AlkalmiYeti: Akkor nem is basztattam őket... :) Hatalmon pöffeszkedő, pökhendi és érzéketlen pártot rugdosni ér, a földön fekvő vesztest köpködni ízléstelen.

Severus 2009.06.10. 09:45:46

"Így nehéz lesz a jobboldalra csalogatni a most otthon maradt szdsz-mszp szavazókat" ja, bocs, meg esetleg azokat, akik inkább a Jobbikra szavaztak. Szóval, ha jobbra is szavaz, akkor sem a fideszre. Ami gáz, de rátok nézve is...

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 09:46:44

@Severus:
A vasárnapi eredmény nem kis jel volt a pártok számára, hogy ilyen nagy arccal nem megy. Rengeteg ember van, aki nem vesz részt a politikában. Mert elege van. Őket kéne megszólítani. A sértődött szdsz szavazók meg majd feldolgozzák vagy nem.
----
@dshk:

Versenyről, rendszerváltásról, vagy nem tudom még miről szeretnél kioktatni. Csak jeleztem, hogy talán nem neked kéne. Talán ehhez te senki vagy. Érted? Egy szdsz-es klubban játszhatod az eszed, de máshol ezért kiröhögnek. Világos? :D

Rá Dios 2009.06.10. 09:51:10

@Severus: törzsi alapon? Mi van, megtaláltad az elveszett nyolcadik törzset (ennek örülnék) vagy pusztán csak egyvagy a sajnos sok tanulatlan-műveletlen-lúzer zsidózó közül (ezért kár volna)?

Severus 2009.06.10. 09:51:30

@Severus: na még1x, előző hsz stornó
"de valahogy nem látom egyelőre sehol a hozzájuk átállt tömegeket, csak az otthon bizonytalankodókat" ja, bocs, meg esetleg azokat, akik inkább a Jobbikra szavaztak. Szóval, ha jobbra is szavaz, akkor sem a fideszre. Ami gáz, de rátok nézve is...

dshk 2009.06.10. 09:52:57

@Admiral William Adama: ebben a stílusban nem fogunk vitázni

Rá Dios 2009.06.10. 09:53:01

@Admiral William Adama: "Egy szdsz-es klubban játszhatod az eszed.."
Az milyen, mesélj!

gyz 2009.06.10. 09:54:21

@tewton: igazi liberális nem vagyok, nem igazi sem. elégedetten vettem tudomásul, amit előre lehetett tudni. Ettől a pitiáner hullán táncolástól viszont nem kapok röhögőgörcsöt, már csak azért sem, nehogy valaki összekeverjen a Hisztikés, gyökérhadsereges alakulat híveivel.

Rá Dios 2009.06.10. 09:54:59

@dshk: Sose bándd (legyintek lemondólag közbe'...) !

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 09:55:24

@dshk:
Kérdezd meg, hogy érdekel e a sírdogálásod ?

---------------
@Rá Dios:

Van 60 ezer szdsz-es még. Biztos összejárnak lol ( vakok között meg félszemű a király : )

Severus 2009.06.10. 09:56:45

@Rá Dios: Nemnem. Szó se róla, törzsi alapon azt értem, hogy csomó informális (meg formális) kapcsolat van egy társaság között, akik számára az ideológia, stb. majdhogynem mellékes. Kitartanak a párt mellettm, mert összetartotoznak, a kapcsolati hálózatuk erre predesztinálja őket. Valszeg minden párton belül van egy ilyen kör. Ezzel egy szdsz-es jóbarátom definiálta a párthoz, vagy inkább annak tagságához való kötődését, amikor azzal basztattam, hogy mit lehet még csípni bennük. Etnicitásról szó sincs, networkről annál inkább.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 09:56:50

@Rá Dios:

Olyan arik vagytok. Ahogyan mindig besértődtök. Ellenben a legnagyobb pofával próbáltok mindenkit kioktatni .... Lehet ezért a 2 % ?? :D

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.06.10. 10:00:37

@gyz: Aki még emlékszik a "szürkeállomány pártja", a "nálunk van minden európai politikaik irányzat", a "tudjuk, merjük, tesszük" arcoskodására, az most kárörvend.
A káröröm, pedig köztudottan a legnemesebb, hiszen érdek nélkül való.

Rá Dios 2009.06.10. 10:04:04

@Severus: Köszönöm a normális választ!

Severus 2009.06.10. 10:18:19

@Admiral William Adama: Így van, én ha a fidesznek lennék, most nem az "új többség" hanem az "új összefogás" szlogent választanám, kicsit a válság miatti egymásra utaltsággal kiszínezve... A "többség" fenyegető a "kisebbségben" rekedtek számára, és még számtalan ilyen példa van. És egyszerűen ez a minimális empátia nincs (és nem is volt meg ) soha a fidesz vezérkarában. Pedig mekkora lehetőség előtt állnak, lehetnének egyedül kétharmadosak, végre valaki rendbe tehetné a válsztási törvényt, az önkormányzati törvényt, a szociális és munkaügyi ellátórendszer kettősségét... De max.egyszerű többségük lesz, ha lesz. Mondjuk egyáltalán nem bánom, ez a szép a demokráciában, aki kompromisszumképtelen, az rákényszerül. :)

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 10:22:25

@Severus:
Csalódni fogsz, de ezzel turnézta végig Viktor az országot.

Severus 2009.06.10. 10:28:36

@Admiral William Adama: Komoly? Még a végén kellemesen csalódom. Kicsit még ütni kéne ezt a vasat, a kdnp-t meg külön listán indítani és hagyni kiesni, és még talán lehetne belőlük valami...

Severus 2009.06.10. 10:35:54

@Admiral William Adama: Hm. Lehet, hgy ezzel kampányolta végig az országot, de akkor miért nem találok semmit erről? Meggugliztam, de főleg az RMDSZ sepsiszentgyörgyi kampányáról találtam híreket, meg egyszer Navracsics említette meg az "új összefogást" egy felsorolás részeként.

Valami hivatkozás? Érdekelne.

Severus 2009.06.10. 10:47:15

@Admiral William Adama: Nos, hozzám nem jutott el, de még a netre sem. Fideszes rendezvényre meg manapság már csak fanatikus fideszesek járnak, így nehéz megszólítani a bizonytalankodókat, hát még a másik tábort... Az "új többség" viszont a csapból is... (gugli: "új többség": 26.000 találat, főleg fidesz, "új összefogás": 600 találat, elvétve fidesz).

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 10:55:43

@Severus:
Erre a választásra ez a stratégia elég volt. Sehol nem ért el még párt 56 %-ot Ep választáson.
Most új helyzet van, lesz új stratégia ( valószínűleg) is.
De megsúgom csak barátilag. A szeressük felebarátainkat dolog a politikában nem működik. Mindig lesz ellenség. Hogy épp ki, az a helyzettől függ.

gyz 2009.06.10. 10:57:51

@tölgy: jaj, hagyjál már. Őszintén, nem tudsz minden párt részéről legalább ilyen segg dumát találni?

Nem mondjátok, hogy ti még mindig attól rettegtetek, hogy bekerül a szadesz? kiestek ők már két éve, csak most vált hivatalossá.

Amúgy meg ami elégedettség az egyik oldalon, az szégyen a másikon (igen, a Jobbikra gondolok), ezért a jókedv és a rossz egyensúlyba kerül nálam. Sőt, ad absurdum nagyobb bajnak tartom a 15%-ot, mint amilyen jónak a 2-t. Lehetett volna 4,5-4,5 :-)

Severus 2009.06.10. 11:05:18

@Admiral William Adama: Hát ebben _nagyon_ nem értünk egyet. A szerintem politika az összefogásról és a szolidaritásról szól, és ehhez csak akkor van szükség ellenségre, ha a közösségnek nincsenek körülhatárolható céljai, értékei, megvitatnivaló kérdései, megoldásai. Vélemények, érdkek ütközése lehetséges, erre való a nyilvános közbeszéd, meg a demokrácia döntéshozó intézményei, de állandó ellenségkép??? Az ellenség a háborúhoz kell. Ezt nagyon benézted, remélem, hogy csak a korodból adódóan.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 11:09:38

@Severus:
Szép szavakat én is le tudok írni. Az baromi egyszerű dolog.

dshk 2009.06.10. 11:09:47

@Kitalátor feljegyzete: "megszüntetve megtartás"

egyrészt a tervgazdaság és a (kétségtelenül mutyizós) piacgazdaság között finoman szólva is nagy különbség van... Másrészt ha az MSZMP elit, akinek legalább a fele amúgy eltűnt, valóban "még korlátlanabb" politikai hatalmat szereztek volna, akkor nem lehetne őket most másodszorra is kirúgni. Még az ideológiát sem az MSZP határozza meg, már vagy tíz éve nem a saját, hanem Orbán játékát játsszák.
De igaz, hogy az emberek jelentős részt ugyanazok, sajnos a mutyizós stílusuk megmaradt. És sajnos a másik nagy pártunk se jobb egy fokkal se. Volt itt rendszerváltás, csak kellene egy kis újabb is.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 11:11:43

@dshk: Ez 67-től kezdett picit átalakulni. Nem véletlen, hogy előbb volt Gt, mint gyülekezési tv :D

Severus 2009.06.10. 11:13:07

Hopp, csak most tűnt fel, hogy a fénykép nem is fotosopp, mert mellette a telefon, meg mögötte mintha térkép lenne. Biztos beöltözött farsangkor. De talán mégsem ezen kellene pörögni...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.06.10. 11:20:52

Egyébként nincs hírértéke a posztnak. Nem a postás harapta meg a kutyát, és nem fürödnek proletár gyerekek a Fittelinában...

Severus 2009.06.10. 11:26:11

@Admiral William Adama: Nem is annyira egyszerű az. :) De muti, mi van Nálad?

Egyébként meg Te beszéltél arról, hogy meg kéne szólítani a nemszavazókat:
"A vasárnapi eredmény nem kis jel volt a pártok számára, hogy ilyen nagy arccal nem megy. Rengeteg ember van, aki nem vesz részt a politikában. Mert elege van. Őket kéne megszólítani."
Aztán "bebizonyítod", hogy Viktor már javában szólongatja bőszen az "új összefogással", utána meg azt, hogy nem is az kéne, hanem valami jó ellenség. Kicsit koherensebben, plz.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.06.10. 11:26:17

@gyz: A 4,5 - 4,5 -nek én is jobban örültem volna. Sosem hittem, hogy a szadesz kieshet.

Minden pártnak vannak hülye dumái, de csak a szadesz volt arrogáns, és később a Pojáca.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.06.10. 11:28:53

@dshk: A tervgazdálkodás felé óriási lépéseket teszünk a csődölő Nyugat nyomán, az MSzMP-s elitből meg csak azok tűntek el, akiket a magas kor vagy a féktelen élvezetek szövődményei (=ördög) már elvitt. Gyerekeik, unokáik itt vannak, ha lehet még opportunistábban, mint muszkavezető őseik, csak ők most másfajta hatalommal kollaborálnak, de "a lényeg(továbbra is) a gyényeg"...
Azé' az nem semmi, hogy "az ideológiát sem az MSZP határozza meg, már vagy tíz éve nem a saját, hanem Orbán játékát játsszák"!
Van hatalma a csávónak!
Ezt komolyan is gondolod?

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 11:41:13

@Severus:
Nem volt itt logikai bukfenc. Akik most nincsenek megszólítva, azok nem biztos hogy szeretet hívószavára várnak. Csak épp nem szólt hozzájuk még senki.

Teddypompom 2009.06.10. 11:41:51

@Severus:

A kdmp-nek nagyon jó szociálpolitikusai vannak , és mivel 45 óta meg az agymopsás ezerrel ,hogy ők a főellenség ezért a Fidesz addig fog közösen indulni vele ameddig a támogatói rétegük meg nem erősődik.
Kereszténydemokrata javaslat volt például annakidején az családtámogatást iskolalátogatási igazoláshoz kötni, amit a libarancs barátaid demonstrative szüntettek meg 2003-ban.
Mostani kereszténydemokrata konstrukció a családi adózás, ami remélhetőleg bekerül a Fidesz programjába.
Neked az a bajod velük, hogy más nyelven beszélnek mint te, olyanon amelyen a saját választóikat lehet megszólítani.Azzal meg egyet tehetsz, tolerálod.

Különben ki nem szarja le ,hogy te mit szeretnél?
Menj vissza szdszesnek.Az olyan trendi mostanság.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 11:50:46

@Teddypompom:
Jajj már ! Severus is olyan cuki ezzel a békemozgalommal! Vannak ők a "jók" meg a "sötétség seregei a vezérlőtábornokkal" :D

tewton 2009.06.10. 11:57:59

@Severus: "Biztos beöltözött farsangkor. De talán mégsem ezen kellene pörögni..."

dehogynem. ez is azt bizonyítja, hogy a SZDSZ prominensei nyitottak (voltak) a bőgatyás befogadónemzet koncepciója felé meg az összefogás felé is. kár, hogy ez csak most derül ki.

Szentgáli 2009.06.10. 12:02:16

Tóni és Kálmán! A Rogán Tóni haverotok meg szervert tört fel. Az mennyivel jobb? Arról mikor írtál posztot?

Teddypompom 2009.06.10. 12:05:19

@Admiral William Adama:
Egyszerűen képtelenek felfogni ,hogy nem az ő seggükből fúj a passzátszél.

Kit érdekel, hogy nekik hogy tetszene jobban a Fidesz?
Nekem is jobban tetszett volna Fodor Gábor kismamacipőben, és balettszoknyában, de mivekl nem vagyok Szdsz szavazó ezért megtartottam magamnak ebbéli vágyaimat.....
Kivülről nicht beleugatiren.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 12:07:33

@Teddypompom:

Erre írtam Timeo Danaos et dona ferente

De a szürkeállomány pártja nem érti :D (amúgy nem is kell, de ha már sznobulunk)

Teddypompom 2009.06.10. 12:08:16

@Szentgáli:
Arról már írt a Népszava eleget.
Tóniék nem akarják elnvenni a maradék kenyerüket, mert még nekik is van szivük...valahol mélyen.

Teddypompom 2009.06.10. 12:15:55

@Admiral William Adama:

Ajándékot,azt ...
Semmit sem szabad elfogadni tőlük.
Sem a kritikájukat, sem a vállveregetésüket, sem a smúzolásukat.
Mert most az jön ám......

Severus 2009.06.10. 12:17:15

Bebaia oti den eimai hellinas, alla esi pote tha to katalabaineis...

Khm, és dona ferenteS mert a danaossal kell egyeztetni plur. acc.-ban.... Mit nem értek én? :)

Egébként meg ne találgassátok, hogy milyen pártra szavazok, mert nem fog menni.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 12:17:35

@Teddypompom:
Csak a szokásos kioktatásuk a magaslóról. Egyszer csak észreveszik magukat...

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.06.10. 12:21:05

@moszkvicsslusszkulcs: "Az fikázza őket akinek valódi előnyös az op rendszere!"

Nekem most egy teljesen legális, MSDN-ről származó Windows 7 RC build 7100 van a gépemen. Előtte warezolt XP volt, de van eredeti is a fiók mélyén, csak ez SP3 integrated, az meg nem, ezért újrainstallkor mindig a kalózverziót tettem újra. De persze én nem olyan pancserül raktam fel a másolt XP-t sem, hogy kiírja ezt a hibaüzenetet, sőt a valódi előnyös letöltésekhez is hozzáfértem vele :) Szóval ha már valaki lop, akkor tegye hozzáértő módon.

Severus 2009.06.10. 12:22:14

@Teddypompom:

"Kit érdekel, hogy nekik hogy tetszene jobban a Fidesz?" hát, Téged, legalábbis olvasd el a fenti hsz-edet a bizonytalanok megszólításáról. De fényesen demonstráljátok, hogy ez miért is olyan nehéz. Na, koccoltam, érezzétek jól egymást, további szép napot.

Severus 2009.06.10. 12:24:03

Bocs, teddypompom, a fenti hsz nem neked szólt, hanem az admirális elvtársadnak. Na, tényleg kocc.

gyz 2009.06.10. 12:31:35

@tölgy: Gyurcsány, Orbán, Semjén és társaik soha nem lettek volna arrogánsak és pojácák?

érdekes meglátás

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 12:38:43

@Severus:
Mész, maradsz, nem teljesen mindegy? Nem mondtál semmi új dolgot, csak próbáltad játszani az eszedet.

Nem leszünk barátok, én fel tudom dolgozni. És te ??? :D

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 12:39:36

@gyz:
És ráadásul már 7 éve az van, amit Orbán akar. Nahátna ! :D

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.06.10. 12:40:30

@gyz: Én a Ferit hívom Pojácának. Tud még ilyen másodlagos frissességű ripacsot a honi politikában?

OV és Semjén sosem beszélt maga vagy a pártja nagyszerű intellektusáról, "szürkeállományáról".
De lehet engem kijavítani, csak idézeteket kérnék.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 12:45:36

@gyz:
Arról hogy az szdsz még mindig hatalomban tartja az mszp-t.
Nem lehet bántani őket? Nem etikus? Vagy mi ? Még nem ért véget a 2 . ciklus asszem...

Teddypompom 2009.06.10. 12:46:56

@Severus:
Mi nem találhatunk, hanem tudjuk.
További szép napot.

gyz 2009.06.10. 12:51:57

@tölgy: " de csak a szadesz volt arrogáns"

erre írtam, hogy nem. Az arrogáns viselkedés az általam használt magyar nyelvben nem pusztán azokra értendő, akik szürkeállományról handabandáznak. Szóval hagyjuk ezt az idézetesdit.

A pojácát benéztem, elnézést. Egyébként a mai palettán nem tudok más én sem. Józsi bátyánk volt az ultimate pojáca, de ő már szerencsére a jól meg nem érdemelt nyugdíját élvezi.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 12:55:57

"Bebaia oti den eimai hellinas, alla esi pote tha to katalabaineis... "

Ez mit jelent ???? Asszem nem lennék jó szdsz-es :D / az biztos nem Gusztos írt ide :) /

tewton 2009.06.10. 13:05:02

@Admiral William Adama: biztos egy ciprusi görög giroszos reklámszlogenje :)
@Severus: óh, Ön grammárnáci, de nem jó filológus. ebben a közegben vannak elgépelásek, szövegromlások.
További etruszk, szír és biblikus héber kommetjeit is örömmel látnánk

tewton 2009.06.10. 13:08:08

@gyz: egyedül a szadesz mert a vélelmezett intellektuális felsőbbrendűséggel hencegni. a többi ehhez túl emberi volt :)

gyz 2009.06.10. 13:17:23

@Admiral William Adama: de, lehet. etikátlannak sem mondanám. Csak olyan proli egy kicsit 3-4 poszton keresztül kárörvendeni, főleg, hogy már nyakunkon a kedvenceid.

Kokó jut eszembe, amikor vigyorgott, meg bohóckodott az ellenfelével, egy már megnyert meccsen. Ott utáltam meg.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.06.10. 13:25:32

@gyz: Sajnálom, hogy nem akar idézni.
Ezzel lemond a véleménye melletti érvelés egyik fontos lehetőségéről.
Így marad csak a véleménye. Lássa be, ez így itt kevés.

dshk 2009.06.10. 14:10:57

@Kitalátor feljegyzete:

A tervgazdaság és a szabályozott verseny között milyen hasonlóságot találtál? :) Mert úgy közös bennük a .... semmise.

Arról, hogy nem tűnt el senki az MSZMP-ből: inkább csak nem emlékszel, kik voltak elit. Mondjuk csak az utolsó két erős ember, Grósz Károly és Német Miklós. Egyik sincs az MSZP-ben, és nem az öregség miatt.

"Azé' az nem semmi, hogy "az ideológiát sem az MSZP határozza meg, már vagy tíz éve nem a saját, hanem Orbán játékát játsszák"!"

Igen. Már amennyiben ideológiának tekintjük a populizmust (300Ft, Mo fogja megmondani mennyibe kerül a gáz), osztogatást (mai napig évi 50eFt-ba kerül minden adózónak a nagyrészt rég-rég megszűnt lakástámogatás), hazugságok (nem lesz a kisgazdapárttal koalíció), alaptalan igérgetés (6% lesz a gazdasági növekedés). A populizmust Orbán kezdte nagyüzemben használni, aztán azt szépen átvette a maszop is. (Azóta Orbán megint nagyot újított: beszélni beszél, de nem mond semmit. Hagy tippeljek: ugyanezt fogjuk látni az mszp-től a következő négy évben) Ilyen politikusokra telik ennek az országnak. De azt kapja mindenki amit megérdemelt. És még van aki az EU politikusoktól fél ;)

gyz 2009.06.10. 14:16:52

@tölgy: mi mellett érveljek úgy mégis?

hoztam példát más oldalról is arrogáns alakokra. Erre az volt a válasz, hogy csak az szdsz arrogáns, mert ők azt mondták, ők a szürkeállomány pártja. Mintha ez lenne az arrogancia egyetlen kritériuma.
Ollózzak a sajtóból arrogáns mondatokat, amiket fideszes, kdnp-s, szoci meg jobbikos mondott?

annyi szabadidőm nincs. ha kevés, kevés. ez van.

(egyébként hipermodorosnak lenni jó?)

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 14:22:51

@dshk:
1,Populizmus nem szitokszó. Az emberek ellenében hogyan lehet kormányozni ???
2,Szörnyű orbáni évek nem az államcsőd közeli állapottal ért véget, és ha jól emlékszem akkor IMF hitelre sem volt szükség.
3, Lakástámogatás hozott is, vitt is. Most nem lesz semmi, mégis pörög az adósság felfelé. Hogy? :D
4. A gáz árát az dönti el akitől vesszük. Mert minden ország más árat fizet érte . Érdekes az orosz barátság erre nem volt alkalmas úgylátszik ...

osborne 2009.06.10. 14:23:50

kis szpam:

Köremail-ek keringenek a szabaddemokrata tagság és a szimpatizánsok körében, amelyben arról értekeznek, hogy cseréljék le a listás frakciótagokat, a frakcióvezetőt, a megkopott SZDSZ-gurukat, és jelöljenek új elnököt. Az elégedetlen hangok hamar megjelentek az EP- választás után

www.netriport.hu/belfold/cikk/?id=9109

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 14:26:03

@Admiral William Adama:
Szdsz-es meg koalíciókötésről ne beszéljen. 94- ben az összeborulás a szocikkal sok embert picit váratlanul ért. Fidesz nem bukott bele kisgazdákba. Szdsz 2010-ben önállóan indul, vagy marad az mszp ??? :D

dshk 2009.06.10. 14:27:24

Az eredeti témához is: vicces, amikor valaki gondolkodás nélkül hisz egy Microsoft hibaüzenetnek

tewton 2009.06.10. 14:29:50

@tölgy: még jó, hogy nem hozta fel a Konrád-féle génkoktélos szlogent :)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.06.10. 14:36:22

@gyz: Ha meg akarna győzni, akkor ollózna.

(Egyébként, modortalannak lenni jó?)

@tewton:
Sőt, idézni lehetne Acélos et. örökbecsűjét: Mi kommunisták különleges anyagból vagyunk gyúrva. Talán Konrád is azt parafrazálta csak.

gyz 2009.06.10. 14:45:47

@tölgy: "Ha meg akarna győzni, akkor ollózna."

aha. de nem akarok, nem meccs ez.

"(Egyébként, modortalannak lenni jó?)"

ez viszont vicces, értékelem. :-)

(még ha nem is voltam modortalan, ellenben, ugye...)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.06.10. 15:56:49

@gyz: Nem akar érvelni, csak bejelenteni?
Akkor a monológjához közönség kell. Ágyő!

Sebastian Knight 2009.06.10. 16:02:26

@Az Olei Hagardom terroristái:
Sőt, felszólítom az SzDSz-t, hogy határolódjanak el az agresszív és kirekesztő Microsoft-tól! ;)

@moszkvicsslusszkulcs
"Az fikázza őket akinek valódi előnyös az op rendszere!"
Az én op rendszerem nem valódi előnyös, viszont teljesen legális. :)

Cypriánus 2009.06.10. 16:43:06

mán kár a néhai SZDSZ-re sok szót vesztegetni, vagy csak történelmileg érdekes :)....

persze a parlamenti frakciójuk miatt még egy ideig ők az
ORDÍTÓ EGÉRHULLA.

gyz 2009.06.10. 17:46:00

@tölgy: mire kell érv, mondd már el!

szerinted csak és kizárólag az az arrogáns, aki szó szerint azt mondja, mint a szadeszesek.

szerintem meg még millió fajtája létezik az arroganciának.

Ebből következően ha hozok egy arrogáns dumát bárkitől, ami tartalmában nem egyezik azzal, amit a szadesz mond, azt majd okosan diszkvalifikálhatod.

Hülye játékba meg nem megyek bele.

Gyerekemnek sem érvelek egy fél órát, miért ne nyúljon a tűzhöz.

A modorosságra meg inkább csak jószándékúlag figyelmeztettelek, nehogy véletlenül az a hamis képzeted támadjon, hogy ettől a félig komikus, félig bosszantó stílustól magvasabbnak tűnnek a gondolataid.

Könnyebb lenne írnod is nélküle, hidd el. Érvet nem hozok fel emellett sem.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.06.10. 18:11:16

@gyz: Azt hiszem Maga itten nagy tévedésben van.
Itt senki sem a gyermeke. A példája vagy pocsék - ez megbocsátható -, vagy maga is egy szadeszes szürkeállomány. Melyiket szeretné?

Ha társalogni akar, akkor nem elég bejelenteni a fikázást, ha rákérdeznek, bizony érvelni kell tudni mellette.
Valamely szadeszes oldalon - ha létezik még olyan - vagy a kapcsolat.hu-n elég e véleménye belengetése. Itt bizony vonatkozó idézetek nélkül csak egy vizesnyolcas a véleménye.
Kértem, hozzon idézeteket. Főképpen olyanokat, ahol Semjén és OV a maga és/vagy a pártja intellektuális kiválóságát hirdeti az ellenfeleivel szemben.

(A stílusom és a nikkem fikázása gyenge trükk, valami jobbal próbálkozzon. Mondjuk, hozza az idézeteket.)

gyz 2009.06.10. 18:35:19

@tölgy: a szadeszes, kapcsolatos részt ugorgyuk, gondolom, ezek a tőlem várt, érvekkel alátámasztott vélemények kategóriájába tartoznak, és közük nincs a személyeskedéshez. Van véleményem erről a vitapartnert az ellentáborhoz tologató, kategorizáló stílusról, de most nem fejteném ki.

Miért pocsék a példa? Érvet kérek rá...

Hol fikáztam? Példát kérek rá...

"Kértem, hozzon idézeteket. Főképpen olyanokat, ahol Semjén és OV a maga és/vagy a pártja intellektuális kiválóságát hirdeti az ellenfeleivel szemben."

Ha nem tudja (ok, magázódjunk), mit írt korábban, miért engem basztat? Amikor én azt kérdeztem, a többi párt emberei sosem lettek volna arrogánsak, arra az volt a válasz, hogy ők nem hencegtek szürkeállománnyal. És?
100 ezredszer: NEM ez az arrogancia egyetlen kritériuma. Akkor sem, ha rágja egy napon át ezt a gumicsontot.

A szadesz az egyik arrogáns, de nem az egyetlen. Ezt mondtam, ebbe kötött bele hibásan, majd engem terhelne idézetek ollózásával. Ha pl. Mikola nem hencegett a szürkeállományával, hanem szinglihordázott, akkor nem volt arrogáns? Millió ilyen példa volt, amit mindenki ismer az unalomig, maga is, nem kell megjátszani ezt a komolykodós idézetkövetelős stílust.

A modorosságát sem fikáztam: pusztán tényt állapítottam meg.

dshk 2009.06.10. 21:41:16

ami az intellektuális kiválóságot és hirdetését illeti, a 2002-es vagy 2006-os választásokon vettem a fáradságot, és nagyjából elolvastam minden egyes elképzelhetően bejutó párt programját.

Nem volt olyan nehéz, mert elég gyorsan kiderült ki, hogy csak az szdsz-nek van valódi programja. Az olyan fecniket, amelyek plakátokból véletlenszerűen kivagdosott jelmondatokból állt, jó esetben kicsit részletezve, nem tekintem programnak. De volt olyan párt amelyiknek még ennyit sem sikerült fellelnem a weboldalán. Az szdsz-é ehhez képest inkább egy félig meddig tudományos munka volt (legalábbis onnan ollózták, de ügyesen), konkrét, részletesen alátámasztott indoklásokkal, hogy mit miért. Száz oldal körül volt, nem vagyok benne bizos, hogy volt egyetlen ember is aki végigelolvasta. A különbség a többi párthoz képest vitathatatlan volt. Pl. feltünt, hogy milyen alaposan foglalkoznak a cigányokkal, pedig az akkor még nem volt divat.

Az szdsz nyugodtan hivatkozhat az "intellektuális kiválóságára", az egyszerűen tény. Nem is ezzel volt a baj soha. Hanem azzal, hogy ezekből a programokból ilyen vagy olyan okokból, de sok mindent megvalósítani nem sikerült. Akkor sem amikor hatalom közelében voltak.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 21:53:16

@dshk: Köszönjük Emese

"hogy csak az szdsz-nek van valódi programja."

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.10. 21:59:35

@dshk:"Száz oldal körül volt, nem vagyok benne bizos, hogy volt egyetlen ember is aki végigelolvasta."

Te sem, vagy mi ? HA elolvastad, akkor egy embre már volt. :D:D:D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.06.12. 09:18:52

@dshk: Az államosítást figyelmen kívül tetszett hagyni...
Bizonyára Orbán is örül, hogy pár év agymosás után majd azt fogják hinni, hogy ő találta fel a populizmust, de ma még páran emlékszünk Kádárra, Németh Miklósra (hogy elszegényedett...), sőt még Horn Gyulára is emlékszünk, aki pedig már nem. Meg emlékszünk Kunczéra is, akit azért választottak meg elnöknek, mert"olyan szép buta magyar feje van"...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.12. 17:24:30

Ez nagyon sportszerűtlen. Kb. mintha egy down-kóros kisgyereken röhögnétek, hogy hülyén áll a sapkája.
Hagyjátok már szegény szadesz békében sírdogálni a sarokban, van elég baja.

tevevanegypupu 2009.06.12. 23:06:31

Semmifele erv nem kell, az, hogy ujra Kunczet akarjak nemcsak elnoknek hanem frakciovezetonek is, es vele ohajt megujulni a part mar onmagaban bizonyitek hogy reszben elvesztettek a jozan eszuket az szdsz-ben, reszben egy kurva liberalist nem kepesek eloallitani aki valami frissesseget vinne a szerencsetlenek koze..

osborne 2009.06.13. 03:56:26

@tevevanegypupu: haha milyen szókimondó lett teve hirtelen ;]

a szadesz egy módon újulhatna meg ha belemenne a parlament feloszlatásába és majd feloszlatná önmagát

de neeem, ők még meg akarnak újulni meg fiatalodni és tovább játszani az ellenzéki kormánypártot a 2% után

tevevanegypupu 2009.06.13. 09:28:16

@osborne:
eleg ritka, de ez nagyon elcsodalkoztatott.Marmint hogy tenyleg ennyire ostobak, nemcsak mi hisszuk azt oroluk. A kormanyzasuk idejen ugyan szamos peldajat adtak, de azt hittem az csak a penz miatt van..Lehet, hogy most is csak azert?(:

Gandalf Garaboncias 2009.06.15. 09:53:02

A "csikós" fotótok megjelent a Magyar Nemzet Képeslap c. vasárnapi kiadványának hátulján, Betyár címmel. :)Természetesen föl van tüntetve forrásként a Reakció.
süti beállítások módosítása