Áttörés: nácikkal cimborál az ATV
2009. április 27. írta: TuRuL_2k2

Áttörés: nácikkal cimborál az ATV

 Alighanem médiatörténeti eseményre hívta fel figyelmünket olvasónk, István. Csak néhány betű az egész a Rózsa-Flores hazudott! Kádár mellett szervezett szimpátia tüntetést című cikk végén: atv.hu/kuruc.info.

 A kuruc.info valószínűleg az utóbbi néhány év legsikeresebb online startup médiavállalkozása: míg más próbálkozások százmilliós befektetéssel is csak egy évig húzzák, addig kurucék napi százezer környékére tornázhatták fel a látogatottságukat (hiteles adatok nincsenek, de az kétségtelen, hogy nagyon sokan nézik). Ez persze egyáltalán nem jelent üzleti sikert, hiszen ki szeretne ilyen környezetben hirdetni? (Akinek viszont belefér, az nagyon olcsón érhet el nagyon sok egyedi felhasználót.)

 Az, hogy az atv.hu a kuruc.infóra hivatkozik, legalábbis furcsa, és nem találok rá egyértelmű magyarázatot. Lehet azt mondani, hogy korrektek, hiszen onnan van az infó, átvették, jelzik a forrást. Komoly dilemma ez a kuruc.info esetében: hiába tudom, hogy ez nem oszt, nem szoroz a látogatottságában, azért mégsem hivatkozom egy nyilas oldalra.

 Szerintetek lehet ez az első lépés a kuruc.info mainstreammé válása felé? (Amivel esetleg még szélesebb körben lehet igazolni A Veszélyt, Amitől Csak a Baloldal Védheti Meg a Köztársaságot.) Vagy csak az atv.hu egyik szerkesztőjének egyéni akciójáról van szó?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr771089429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.27. 16:28:30

Én nem illeszteném ezt nagy összefüggések közé, meg ez nem egy nagy folyamat ("ez az első lépés a kuruc.info mainstreammé válása felé") kis pici jele. Viszont mit fogsz kapni a "nyilas oldalazásért"... :)

winston01 2009.04.27. 16:29:05

Nem azzal van a baj ebben az esetben, hogy valaki onnan vesz át értesülést, hanem hogy a forrás hitelessége erősen kérdéses. Persze amíg csak az ATV érintett, engem nem zavar, de komolyabb hírforrások szerintem csak lejáratnák magukat ilyenekkel (más kérdés, ha mondjuk Budaházi állítólagos tartózkodási helyéről kell infót szerezni, arra jó a k.infó is :) ).

Mainstream nem lesz szerintem, amíg a mögötte álló ideológia sem.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.27. 16:29:24

Már mainstream. Minden újságíró állandóan azt bámulja. Öngerjesztő folyamat. Nemhiába írtam, hogy a ködevőket el kéne hallgatni. Vagy úgy is mondhatjuk, az oldal látogatottsága sejtésem szuerint vetekedhet egy kisebbfajta hírportáléval. Ha nemn is folyamatosan, de rendszeres időközönként igen.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.27. 16:30:53

@Őrnagy Őrnagy: @Krokodil:
a kuruc télleg náci. Csurka nem az, a barikád nem az, a jobbik nem az, de a kurucinfón legalábbis konstans jelen vannak a náci eszmék. (A többiek egyéb ködevő hagyományok folytatói).

Bladecatcher 2009.04.27. 16:32:18

Összeér, ami összetartozik.

winston01 2009.04.27. 16:32:27

Mmint úgy értem, ha létezne megbízható nyilas hírforrás, akkor egyszerűen muszáj lenne a nyilasokkal kapcsolatban arra hivatkozni.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.04.27. 16:38:26

" Szerintetek lehet ez az első lépés a kuruc.info mainstreammé válása felé? "
áh, ne reménykedj... :))))

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.04.27. 16:40:08

A kuruc.info mögött a titkosszolgálat/szolgálatok állnak (nem feltétlenül direkt módon; lehet, hogy maguk az "üzemeltetők" sincsenek ennek tudatában). Ugyanúgy, amint a Toroczkay-féle balettkar mögött is (a titkosszolgálat/szolgálatok állnak) . Ha nem így volna, már egyik sem működne rég.

ü
bbjnick

winston01 2009.04.27. 16:40:36

Vendéan (dszg) 2009.04.27. 16:29:24

Amíg csak minden újságíró azt olvassa, nem baj. Baj az lenne, ha utána úgy is írna. Azért olvassa mind, mert akörül van a nagy felhajtás, arról kell írni. Én nem félek attól, hogy a k.infó majd jól elterjeszti nálunk a nácizmust. A fogékony rétegek nem olvasnak blogokat (se) (meg annyira talán nem is fogékonyak), az utcai jelenlétnek szerintem sokkal nagyobb a hatása. 1ébként mainstream nem attól lesz valami, hogy hányan olvassák, hanem hogy kik. Ezzel kapcsolatban meg lásd az első mondataimat.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.04.27. 16:44:51

persze gratulálok az újabb nácizós-fasisztázós, jajj istenem mainstreammé válik a náciság, úristen mi lesz itt poszthoz!

winston01 2009.04.27. 16:46:42

Grift 2009.04.27. 16:44:51

Náci-e vagy? (Csak vicceltem!)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.04.27. 16:48:37

@Grift:

Nem olyan könnyű ebből kilépni. Ha ez elmaradna, akkor mi maradna?! Valamit érdemben is mondani kellene... Az meg, ugye, nem olyan egyszerű.

ü
bbjnick

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.04.27. 16:50:41

@winston01:

a diktatúrát kedvelem, a nemzeti szocializmust nem. persze, ha jobban belegondolok.... :))))

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.27. 16:52:25

@Grift:
Köszönöm a gratulációt. Szürke és sivár lett volna az életem nélküle...

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.04.27. 16:53:03

@bbjnick: teljesen nyilvánvaló, hogy jelenleg ugyanaz a közeg nyomul be konzinak, akik genetikusan félnek a németjuhász kutyáktól. hát mi más foglalkoztatná őket? :)

Google 2009.04.27. 16:53:25

A köztársasági elnök már régebben észrevette a rokonságot.
Azt mondta, nem vár utasítást sem a kuruc.infotól, sem a 168 órától.

Nem kell mondanom ugye, hogy a 168 ora és az atv egy család.
A kacsintgatás már nem elég, a gonosz Fidesz ellen ölelkezni is kell.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.27. 16:56:32

@Grift:
Ezt ha pontosítanád egy kicsit...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.04.27. 17:00:54

@Grift:

Ha már kutyák:-) A szmszédunkban lakik egy öreg vörösbáró. Neki van egy németjuhász kutyája. Szuka. Gondolom, szüksége van társra, mert neki már csak a kutya tud a szemébe nézni, és viszont. Elnéztem, ahogy a kutyájával beszélget és feléledt bennem a vágy, hogy nekem is legyen egy kutyám. (Parasztgyerek vagyok, tanyán nőttem fel, "kutyák között", ismerem és szeretem az állatokat.)

Jó, ha az embernek van egy kutyája:-) De én vizslát szeretnék. Az baj???

ü
bbjnick

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.04.27. 17:06:17

@bbjnick:

a vizsla menő! persze, ha magyar! a sima és drótszőrű németvizslától óvnálak, az könnyen benácul. jó, nem úgy mint egy rothweiler, vagy egy dobbermann, de azért mégis. de, ha belegondolok, a vizsla sem kóser, sem a pumi, sem a mudi, sem a magyar agár...
talán mégse vegyél kutyát! víz mellett laksz? tartsál kajmánt! LOL

Amkin 2009.04.27. 17:31:43

@bbjnick: Amit írsz, abban lehet valami! Ez a bajom most a Jobbikkal is, nem tudom mit gondoljak róluk!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.04.27. 17:32:41

@Grift:

Az már nem az én világom lesz, amikor az újgazdák kerítésének lécei között kajmánorrok szimatolgatják a járókelőket:-(

ü
bbjnick:-)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.04.27. 17:46:35

@Amkin:

Szerintem ez még egy nem lejátszott játszma:-( Az, hogy a mainstream-pártok nagyon hírbe akarják hozni a Jobbikot (Kövér-nyilatkozat, Kupper- és a Szegény jó Soltész bűvészkedése, meg a satöbbi, a balról nem is beszélve) azt sejteti, hogy van még némi autoritásuk (mármint a jobbikéknak). De ha még van (a pártokrácia nem hagyja annyiba), majd nem lesz :-(

ü
bbjnick

Google 2009.04.27. 17:46:58

www.nol.hu/belfold/fokuruc_a_parlamentben

Novák Előd, a k. info szerkesztője, a Jobbik delegáltja az OVB-ba.
Mondták itt egyesek, hogy a k.info és a Jobbik különböző dolgok.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.04.27. 17:53:31

@Amkin:

"Novák Előd, a k. info szerkesztője, a Jobbik delegáltja az OVB-ba."

Ha ez igaz, akkor visszavonom, amit az előbb írtam: mármint, hogy a Jobbik sorsa még nem egy lejátszott dolog. Ha ez igaz, akkor egy lejátszott dolog:-(

ü
bbjnick

states 2009.04.27. 17:58:21

Én csak szegény Fideszt sajnálom, egyszerre kellene megtartania a balra is, jobbra is kóricáló szavazóit, és ez a jobbra kóricálók esetében egyre nehezebben megy, s ebben Fletónak csak kicsivel nagyobbak az érdemei, mint a kurucinfónak és az ATV-nek együttvéve...

Zetek 2009.04.27. 18:09:25

@states: Ha lehet ne sajnáld a Fideszt, az olyan mint a magyar költségvetés, köszöni szépen megvan. A szavazóit sem kell féltened. Én inkább a Jobbikra szavazó hátrányos helyzetűekért aggódom, kellemetlen lesz magyarázkodniuk.

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2009.04.27. 18:15:44

Nem mindegy? Ki nézi a hitgyüliis, mszmp-s holdkórosok adóját? :-)

Mária 2009.04.27. 18:15:57

Online startup médiavállalkozás :)

VIKUNYA 2009.04.27. 18:16:02

kétség kívül a náciveszély a ballib egyetlen esélye, így nem véletlen, hogy nem szakadnak meg a nácik eltakarításában, néhány figura valószínűleg tudatosan be lett dobva közéjük, hogy hergeljék a csapatot, ettől függetlenül rengeteg futóbolond van, aki ezt önként és dalolva, meggyőződésből végzi.

luucy 2009.04.27. 18:19:03

-Összenő, ami összetartozik.
-Ellenségem ellensége a barátom.
-Oszd meg és uralkodj!

Kb ezek jutottak nekem is eszembe.

Az elsőt nem kell magyarázni, megtették itt sokan előttem, meg különben is, túl sok az összefüggés. Néha én is feltévedek a kurucra, csak néha akkora képtelenségeket és összeesküvéseket gyártanak, ami még nekem is sok, pedig aztán én is szeretem az összeesküvés elméleteket!

A második az egyértelműen az MSZP-Jobbik kapcsolatra utal. Számomra roppant feltűnő, hogy a Jobbik mára többet foglalkozik a Fidesz ócsárlásával, mint a kormánnyal vagy az MSZP-SZDSZ-szel. Ez azért több mint furcsa!

Ami meg a harmadikat illeti. Egyértelmű, hogy az MSZP-nek érdeke, hogy a Jobbik szavazókat vegyen el a Fidesztől. Ezért csinálja neki állandóan a média visszhangot. Ingyen reklám. Ha a Jobbik nem ment volna folyamatosan a TV-be, akkor azt se tudnánk, hogy létezik, ergó támogatottsága sem lenne. Ha az MSZP valóban ellenük lenne, akkor nem reklámozná őket, hanem elhallgattatná. De nem ezt teszi! Ráadásul minél több embert nyúl le a Jobbik a Fidesztől, annál kedvezőbb helyzetbe kerül az MSZP.

Itt van Morvai Kriszti esete is, aki nagyon kedves, megnyerő ember, volt hozzá szerencsém személyesen is. Talán már túlságosan is megnyerő. De azért az akkor is fura, hogy valaki Baló Györggyel él együtt 12 évig, majd hirtelen radikálisan jobboldali lesz! Aki egyébként védi a melegeket, a romákat, a zsidókat, (ami mind pozitívum, csak messze áll a Jobbik retorikájától).

Szerencsétlen Jobbik szavazók át vannak vágva. Még a vidéki párttagok is, talán Vona Gábor és köre van csak tisztában azzal, hogy mégis honnan van ennek a pártnak ennyi pénze? Ki pénzeli őket?
Végig járják az országot, tényleg majdnem minden helyre elmennek, de mégis miből??????
Azért a jobbik szimpatizánsai főleg a szegényebb rétegekből kerülnek ki, és állítólag nem áll mögöttük semmilyen gazdasági érdek. Akkor meg miből?????

Már írtam régebben, hogy a Jobbik szavazói koppannak majd a legnagyobbat, mert a párt retorikája köszönő viszonyban sincs azzal, amit akarnak.
Ráadásul nem akarnak kormányozni. Akkor meg mégis mit akarnak? Hogy akarnak érdeket érvényesíteni, embereket képviselni, ha örökös ellenzékben akarnak maradni?

Nekem szimpatikus volt a Jobbik régebben, de már nem az. Azt hittem valami hasonló lesz, mint a Fidesz, csak erőteljesebb kivitelben. De nem az. Egyetlen célja a Fideszt rombolni, semmi más. Eszetlenül, terv nélkül, és ezáltal az MSZP malmára hajtani a vizet....

luucy 2009.04.27. 18:21:23

@VIKUNYA: Ebben ne legyél olyan biztos. Ha nem lenne tudatos a dolog, akkor Budaházy meg Toroczkai (akik már a Magyar Gárdának is nekimentek) már rég a rács mögött lenne, erre mindig beviszik, amdj kienegedik, hagy csinálja a balhét, ami senki másnak nem jó, csak a hatalomnak. Ennyit a véletlenekről...

prometheus_X 2009.04.27. 18:23:07

Posztírónak: "A Veszélyt, Amitől Csak a Baloldal Védheti Meg a Köztársaságot."

Szerintem az "a Baloldal" "a"-ja is nagybetű ;))

Elmondom a szubjektív próféciámat, aztán 10 év múlva meglátjuk, hogy beigazolódik-e. Szerintem a kuruc.info mainstream-mé fog válni, az áttörést szerintem 2011 fogja meghozni ebben, addigra a mainstream széljobbosokhoz igazodva kissé fel is fog hígulni, ezért még abban az évben, vagy legkésőbb 2012-ben szakadás lesz a kurucban, és a legszéljobbosabbak egy új kurucot fognak csinálni (vagy lelövik a gyengéket és minden marad a régiben - jaj, nem is lelövik, kiteszik a fényképeiket névvel és címmel, telszámmal :D). Így egy ideig két kuruc lesz, ami óhatatlanul abba fog torkollani, hogy ki a kurucabb. Ez után a régi kuruc bemártja az újat az NBH-nál és nekik annyi. Így lesz egy agyonolvasott netes széljobbos hazugsággyár a meglévő konzervatív és jobb hátszeles neolibsi gyárak mellett.

Hát nem csodás? :)

states 2009.04.27. 18:26:46

@Zetek:
Az egyre nyilvánvalóbb, hogy ma már nem annyira az MSZP-nek vannak rejtőzködő szavazói, hanem a Jobbiknak. Egy Jobbik-tüntetésen sem voltak többen 200-nál, viszont a közvélemény-kutatók többsége szerint megvan nekik a parlamenti küszöb...

viks 2009.04.27. 18:27:05

Nem kell messze menni - pl. a HirTV is ilyen - súlyos demagógia és amióta létezik tudja mindenki, hogy a NONI szörpök a legegészségesebbek.

Hát kérem ilyen a kapitalizmus - mások véréből csinálja a pénzt.

szpal 2009.04.27. 18:30:02

A kurucinfót már egy csomószor idézték egy csomó helyen, nem ez az első ilyen.

Earthquake84 2009.04.27. 18:30:25

Jaj, a Jobbik nem azért ócsárolja a Fideszt, mert az MSZP kreálmánya, hanem azért, mert a Fidesz is Izrael barát, ráadásul jó pár kilincsorrú is van a pártban. Nem kell ezt túl bonyolítani. Kövér elvtárs ugyanakkora veszély az ország, mint Li-Bajnai Gordon. Az meg hogy a kurucinfótól idéznek, az csak annyit jelent, hogy hiteles amit ír, semmi többet. Azzal hogy onnan idéznek, kvázi elismerik, hogy a kuruc csak az igazságot közli, és ez így is van rendjén!

Earthquake84 2009.04.27. 18:32:04

@states: Meg is lesz bőven! Kiváló erre most a hazai közhangulat, gazdasági válság esetén erősödnek a szélsőségek, és ez jó ok is lesz arra, hogy valaki végre rendet rakjon!

negeev 2009.04.27. 18:35:52

@viks: Már bocs! A én védeném a Hír TV-t.
Eléggé sok disznóságot feltárt az évek alatt az MSZP környékén.
(Remélem hasonlóan aktív és éber lesz egy Fidesz kormányzás idején is.)

zoli29 2009.04.27. 18:39:33

Turul,

Szerintem nincs szó átgondolt stratégiáról. Úgy tűnik, ERF-et halála után bemocskolni olyan cél a baloldal számára, hogy még a kuruc.info megjelölése is megengedhető eszköz.
A jobboldali médián kívül más úgysem fog ezen rugózni, hogy "az ATV a kuruc.info-t idézi"...

Nekem az tetszett, amikor valamelyik nemzeti ünnep előtt Apáti-Tóth Kata a Napkeltében élő adásban közölte, hogy Torockaiék a kuruc.info-n meghirdették, hogy hol és mikor fognak gyülekezni (ATK a helyszínt és az időpontot és megnevezte).

Az biztos, hogy a szélsőjobbnak meg a fasisztáknak pont azok csinálják a legnagyobb reklámot, akik a leghangosabban tiltakoznak ellenük.

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2009.04.27. 18:39:34

AZ inkább érdekes kérdés, vajon hány ember tekinti mainstream-nek a kuruc.info oldalt és hányan az atv.hu oldalt.

kíváncsi lennék az eredményre!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.27. 18:39:37

@states:
Ebben neked tökéletesen igazad van. Ciki megvallani, ha a Jobbik által hangoztatottak benned is megfogalmazódott. Magyarországon dívik leginkább a valóság elől való bújkálás.

Tapmancs 2009.04.27. 18:40:27

Múlt héten a Kisalföld című napilapban (online) is volt hivatkozás a kuruc.infóra: amikor az állítólagos gárdista megölte a barátnőjét, akkor a keretes részben idézték a Gárda nyilatkozatát (t.i. hogy a szakadár gárda tagja volt), na és forrásnak a kuruc.info volt feltüntetve. De nem sokáig, mert hamar átírták magyargarda.hu-ra. (a kuruc is onnan vette)

Pásztor Tibor · http://pasztortibor.hu 2009.04.27. 18:43:25

@prometheus_X: Kurucinfó már most is kettő van, nem? Mintha anno a kuruc.hu-ról szakadt volna le a kuruc.info. (Most nézem, hogy a kuruc.hu nem üzemel.)

@Vendéan (dszg): Csurka miért nem náci? A Surányi-kép Dávidcsillagkeretben miért nem náci? A homofób-antiszemita barikád miért nem náci?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.04.27. 18:50:48

@Pásztor Tibor: Nem tudjuk. Itt mindenki náci. Ilyen nácitengerben már nem lehet tájékozódni. :>

plastik02 2009.04.27. 18:53:33

nyilván nincsenek nácik. kommunisták sincsenek...
(gumicsont -on-)

SirBors · http://kisby.blog.hu/ 2009.04.27. 18:58:39

@Google: aha, szóval az szdsz azt mondta kurucos szerkeztő. Valaki olyantól is lehetne ezt hallani akinek lehet is adni a szavára?:)

Semmi gond nincs vele, az meg természetes hogy mindenféle alaptalan koholt és/vagy érdektelen vádakkal próbálják lejáratni, félnek tőle mint a tűztől miután Ferencvárosban is az indulók 3/4nél bukkant választási csalásra.

Azor 2009.04.27. 19:01:38

ahhoz képes th nem hivatkozol a nyilas oldalra elég sokat írsz róla ;)

Asidotus 2009.04.27. 19:03:28

@Mr Falafel:
Lesz majd meglepetés a szavazáskor, mikor kiderül, hogy hány ember tartja cikinek az MSZP-t azt mégis rájuk szavaz majd. Szerintem mind a Jobbik, mind az MSZP több voksot fog kapni, mint amit most jósolnak nekik, többet, mint amennyit az emberek most gondolnak az ismeretségi körükből kiindulva.

mm455367 2009.04.27. 19:08:20

Sok és sokféle vád érte a kurucot, egy bizonyos vád viszont eddig nem nagyon hangzot el, ez pedig az hogy:
HAZUDIK A KURUC INFÓ!
Ez egyes esetekben akár elő is fordulhat, viszont az ott megjelenő hírek cikkek számarányához vszonyítva elenyésző mennyiségben jelenik meg ott szándékos vagy véletlen csúsztatás, tévedés, hazugság.
A ballib médiának a legjobb az lenne, hogyha a kuruc minden alap nélkül publikálna légbőlkapott híreszteléseket, cikkeket, és egyéb hazugságokat, de elemezve a helyzetet, tisztán látszik, hogy NEM ÍGY VAN!

Sok ballib hülyegyerek, akik nem hajlandóak foglalkozni bizonyos nagyon is éget problémával, ezt tessék megemészteni!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.27. 19:22:31

@Nűnű:
Neked is igazad van. Az MSZP tábora nem csökkent, ahogy a Fideszé sem nőtt. A bizonytalanok döntenek, és azok most nagyon nem szeretik a szocikat. Miután pedig a szadesz szociháton bejut, a Jobbik bejutása létkérdés.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.27. 19:26:01

@mm455367:
Azért nem hangzott el a vád, amit említesz, mert elmebetegeken senki nem kéri számon, miket mondanak. A kuruc, a szentkoronarádió, és a barikád szerzői nem teljesen normálisak. Naturális stílusuk miatt olvasom őket, hogy más megvilágításban is láthassam a híreket.

APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2009.04.27. 19:47:27

Én is mindig megadom a forrást. Szerintem ez a normális.

Ja és mielőtt megkérdeznétek. Még sosem láttam a kurucinfót. Így infót sem szerzek onnan.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.27. 20:20:20

Szerintem korrekt az ATV, hogy megjelöli a forrást. Ha nem jelölné meg, akkor lehetne azt írni: az ATV a kurucról lopja a híreit. Az ATV pedig azért vette át ezt a cikket szerintem, mert jó nekik Eduardo lejáratása. Azon az áron is, hogy ezáltal reklámozzák a kurucot.( A kuruc látogatottságát egyébként nem hiszem, hogy jelentősen megnövelné egy ATV-és hivatkozás.)

Más, de ezzel kapcsolatos: szerintem nem a titkosszolgálatok állnak a kuruc mögött. (Ez ugyanolyan összeesküvés elmélet, mint az, hogy a New York-Tel Aviv tengely irányítja a világot.)
Szerintem egyszerűen arról volt szó, hogy a Jobbik ügyesen kitalálta a PR-ját pár évvel ezelött. Gondolom az volt az ötletük, hogy csinálnak egy "független" szélsőjobboldali bulvárt - ez a kuruc és egy "független" egyenruhás szervezetet - ez a gárda. A fő kampánytémájuk a cigánybűnözés. Tulajdonképpen elég ügyesen végigvitték ezt a kampányt, mert ha a gárda felvonul, ott ahol valakit fenyegetnek a szomszédai, és erre kiérkezik hatszáz sün - az médiaképes. Ugyanígy a kuruc végtelenül provokatív bulvár, ezért nagy lesz a látogatottsága, ráadásul folyamatosan frissül és ez folyamatos látogatottságot generál. A gárdához és a kuruchoz szerintem nem kell nagyon sok pénz: kell mondjuk 7 újságíró és napi ügyeleti rendszerben még munka mellett is meg tudják csinálni a kurucot.
Nekem szimpatikus volt a Jobbik és tetszett a kuruc is, hogy sajátos módszerrel (telefonszám) felléptek azok ellen a bírók ellen, akik koncepciós perekben ítéltek el összevert, azóta bizonyítottan ártatlan embereket. A mostani cigányozás a Jobbik részéről és cigányozás, zsidózás a kuruc részéről már nem tetszik. De ha csak azt nézem, hogy ügyesek-e, akkor azt kell mondjam, hogy ügyesek. Ha nem cigányoznak, gárdáznak és kurucoznak, (hanem mondjuk csak komcsiznának) akkor a kutya se ismerné a Jobbikot. Ezzel a kampánnyal viszont elérték, hogy a Parlamentbe is bekerülhetnek.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.04.27. 20:27:36

@lelkylola:

Ritka pillanat, azt kell mondanom, hogy sztem te látod jól a helyzetet. Természetesen a szimpátia-dologtól eltekintve.

Erre a szarra nálam nincs mentség, persze nagyon másképp gondolkodunk mi ketten, ez már régen elég nyilvánvalóvá vált.

S. Annyi 2009.04.27. 20:40:48

Már a neandervölgyi is náczi volt, amikor fejbekúrta fabunkóval a szomszédját. Nofretete antiszemita volt, Napóleon fasiszta.

osborne 2009.04.27. 20:44:27

a tisztánlátás ma a legfőbb érték, ha valaki még nem értené az összefüggéseket RFE és a Fidex ügyben:

kepviselofunky.blog.hu/2009/04/27/torok_7

rognork 2009.04.27. 20:44:49

bő gatya, bő ing,
visszavárunk gőőőőőőring

majd ha ezt halljuk a juventusból a jópofizás helyett...

;)

kamasuka 2009.04.27. 20:59:25

@Zoli28:
Na a Demcsákos tévés interjúban is kb. ezt emelte ki a pasi ...

plastik02 2009.04.27. 20:59:55

@lelkylola: "Ha nem cigányoznak, gárdáznak és kurucoznak, (hanem mondjuk csak komcsiznának) akkor a kutya se ismerné a Jobbikot. Ezzel a kampánnyal viszont elérték, hogy a Parlamentbe is bekerülhetnek."

hát ez kurva nagy örömhír :D

Google 2009.04.27. 21:01:58

Itt nem arról van szó, hogy korrek-e vagy sem az ATV.
Arról lenne szó, hogy k.infotól nem veszünk át anyagot. Valamikor verbálisan a kormányzat is harcolt ellenük, már nem?
De hogyan jutna be bárhová is egy Jobbik az MSZP, MTV, ATV segítsége nélkül?

kamasuka 2009.04.27. 21:04:51

@kamasuka:
Erre gondoltam:
"Az biztos, hogy a szélsőjobbnak meg a fasisztáknak pont azok csinálják a legnagyobb reklámot, akik a leghangosabban tiltakoznak ellenük."

kamasuka 2009.04.27. 21:24:47

Amúgy a Jobbik radikális, de semmi extrát nem csinál, amitől ennyire ki kéne akadni. A fő probléma az, hogy ezt most kell-e vagy kicsit később? Mert ha teszem azt nem kerülnek be jövőre, akkor bizony az összes rájuk adott szavazat az MSZP és az SZDSZ/MDF bandára fog esni, és az bizony minden lesz, csak nem jó ...

Kell radikálisabb megjelenítés a parlamentbe, kell az EUba is, de semmiképpen sem kéne a jelenleg aktív két jobboldali pártnak egymás gáncsolgatásával foglalkoznia, lenne más dolguk is.

JXB 2009.04.27. 21:26:47

A link miatt áttévedtem az ATV oldalára. HUH
Az egy külön kategória. Legjobb a Kálmán Olga. Felénk az ilyen csak HP kategória.

2009.04.27. 21:36:50

A kuruc.info felfrissülést jelent a mainstream média hazudozó-elhallgató (politikailag korrekt) hírközlésével szemben. Lehet itt összeesküvés elméleteket gyártani, de szerintem a népszerűsége ilyen egyszerű.

Google 2009.04.27. 21:46:37

Elhiszem, hogy ha az MSZP-nek választania kell, Fidesz vagy a Jobbik, hát inkább a Jobbikot preferálja és viszont.
Jobban is illenek egymáshoz. Ugyanazok a szokások, azonos nívó, ugyanaz a modor(talanság).

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.04.27. 21:49:04

Kedves Turul!

Ha nincs normális témád, nem muszáj írnod.

Ez annyira marginális, hogy kár volt a billentyűket koptatni.

Nem mellesleg, az, h a témának helyt adsz, az többet jelent, mint 5 piros ugróhivatkozás a posztban.

Elég fantáziátlan, h ez a téma megért egy posztot neked.
Nem bántani akarlak, érted haragszom...

Üdv.

plastik02 2009.04.27. 21:49:39

@imperial: hát akinek felfrissülés 2009-ben vérvádakról, nigger elnökökről meg baráti Iránról olvasni, annak egészségére...

2009.04.27. 21:56:09

@plastik02: ezek szerint te is olvasod. Helyes.

Google 2009.04.27. 22:02:58

Hála Pártunknak és Kormányunknak a Köztársaság Barátai ma szabadon olvashatnak k.infot.
A rendszerváltás (mák)virágai és szamártövisei.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.27. 22:06:52

@sün!malac69 várja a jún. 7-e utáni jún. 8-át:
Sajnos én is érzem, hogy nem sikerült igazán jól megfognom, több lett volna benne. :/

zoli29 2009.04.27. 22:12:37

@TuRuL_2k2:

Én viszont örültem, hogy írtál róla... Nekem is feltűnt a dolog.
Megérte ezt a rövid postot.

Kristian Kalle \"úr\"nak küldöm eztadalt a 400K Ft 2009.04.27. 22:14:39

szamomra erthetetlen, miert tenne az ATV ilyet. Talan ez igy mar nekik is kinos. Eljen a web2

plastik02 2009.04.27. 22:18:55

@imperial: még jó :D
jackasst is megnézem, pedig hánynom kell néha tőle.

gulasZuppe 2009.04.27. 23:07:25

ugyanmar mit rinyaltok
36%meg igyis mszpre szavaz - a többiek meg csak nem szavaztak :)

Kalmár 2009.04.27. 23:27:12

Mindenesetre szokatlan lépés.
Gondolom mint mindig, az az igaz ami egyszerű.
Az ATV a szociké.
A Kuruc infó náci portál.
Ha sokat idézgetünk, félelmet kelthetünk, ami talán mozgósítja a sok csalódott embert.
Az, hogy már a létrejötte is a szociknak köszönhető vagy csak örűlnek egy idióta oldalnak amit rákenhetnek a Fideszre, mindegy is.

viks 2009.04.27. 23:39:37

@negeev: Ha a demagógia meghatározásnak utánaolvasol - az pont erről szól - tökéletesen körbeírtad.

Talán pont ezért a legveszélyesebb formája a propagandának.

A feltárások híve vagyok én is de azért lássuk be az Index is odavarrt eleget már - csak mert nem utazik le Egerbe, hogy egy hétig kiabálja, hogy valaki ellopott egy kanna élesztőt meg nem kell jobbra kanyarodni.

Jenecsek Miklós 2009.04.27. 23:42:53

Turulkám, elfogadhatatlan, hogy nácizod a kuruc.info-t. Mert akkor te meg egy likudista firkász vagy...

zsögödbenő 2009.04.27. 23:50:29

Bocs, hogy beleszólok a nagyfiúk homokozóbéli játékába....de valaki definiálná nekem a náci jelzőt 2009 Magyarországára vetítve?

zoli29 2009.04.28. 00:06:24

@zsögödbenő:

Laikusként, és korlátozott történelmi ismeretekkel rendelkező emberként:
A náci eszme sajátja volt a nemzet (eredetileg a német nép) felsőbbrendűsége, illetve hogy a zsidóság minden bajnak az okozója, ezért ellenük minden lehetséges eszközzel fel kell lépni.

Sajnos ilyen és ehhez hasonló gondolatokra Magyarországon is (mint minden más országban) van fogadókészség, de szerencsére csak egy minimális törpekisebbség körében.
Ugyanakkor fennáll a veszélye, hogy a politika iránti bizalmatlanság és a szociális leszakadás következtében egyre többen fordulnak az ilyen eszmék felé.

zsögödbenő 2009.04.28. 00:09:22

@Zoli28: ne haragudj, de ez ma kis hazánkban értelmezhetetlen...erre kívántam álnaív kérdésfelvetésemben is utalni...szépen felmondtad a tankönyvszöveget, de ez köszönőviszonyban sincs a mai valósággal...ezért nem értem a jelző használatát....

FotelTroll 2009.04.28. 00:12:47

aki kikeri maganak, hogy nyilasnak nevezik, de nyilas egyenruhaban feszit;
aki kikeri maganak, hogy antiszemita lenne, de zsidozik es holokausztot tagad;
aki kikeri maganak, hogy nacinak nevezik, de a Hosok teren Hitlert elteti.

es ezek utan habzo szajjal uvolt, hogy a mocskos liberaliskommunista zsidocigany mar megint az o MAGYARSAGAT tamadja...

hat a kurva anyatokat, kedves neonacik. bar itt nalunk kicsit masmilyenek, mint nyugaton, de egy dolog nem kulonbozik. foldbuta nyomorult szar arcok, akiket ahogy anno, most is a demagog ostobasag eltet es hajt. ez a "2009-es magyar naci". Nem ugyanolyan, mint az 1930-as naci, de hasonlo sorsra erdemes...

zsögödbenő 2009.04.28. 00:14:53

FotelTroll,
te melyik országban és melyik évben élsz? Javaslom, hogy sérelmeiddel az NBH hatáskörrel rendelkező osztályához fordulj.

FotelTroll 2009.04.28. 00:20:54

magyarazd el kerlek, ez igy egy kalap szart sem er. ahogy te sem

FotelTroll 2009.04.28. 00:28:17

irok a kerdesedre valaszt, sztem ez konstruktiv. erre gunyosan rampoccintesz ragyogo szellemedbol egy darabot. hat mit varsz? inkabb te lennel konstruktiv, de azt mar nem... de miert?
1. mert egy ostoba tulok provokator vagy
2. mert egy ostoba tulok kurucnovendek vagy es vered ide a nyalad


egy biztos. ha ejjel fel egykor ide vered, akkor mashova nem is nagyon lehet. ezen gondolkozz el, aztan talan megcsap a tavasz teged is es kimaszol a kriptabol

zsögödbenő 2009.04.28. 00:31:02

@FotelTroll: hű, de gúnyosak vagyunk.
Mindazonáltal ha elfogadom a fentebb általad meghatározottakat, akkor ez ma kb néhány ezer magyar állampolgárt takar. Ettől kell félnünk, ez az, ami megéri, hogy hőbörögjön bárki?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.04.28. 00:31:10

@zsögödbenő: Vannak trollok, akiknek még a fotelban is habzó szájjal ülnek. Az ilyenek nem nácik. De akkor mik? Epilepsziások? :>

zsögödbenő 2009.04.28. 00:33:44

És egyébként szerény véleményem az, hogy azok a kőbuta gyerekek, akiket körülírsz, nem kérik ki maguknak, hogy antiszemiták etc. lennének.

FotelTroll 2009.04.28. 00:39:10

na latod, tudsz te valaszolni!

a hoborgessel van gondod, ezek szerint?
nehez am ugy kommunikalni, hogy harapofogo kell a velemenyed kiimadkozasahoz.
szoval hoborges. kik hoborognek?
akiket zavar ez a dolog. civilek, zsidok, ciganyok, mittudomen.
a kerdes, van-e letjogosultsaga a hoborgesnek?

a tortenelem azt mutatja, hogy van. a nehany ezer barom mogott gyulnek a birkak. es a sajat borunkon tapasztalhatjuk mi van ilyenkor, eleg csak a Slotara gondolni, aki "csak" a magyarokat utalja...

a masik pelda a magyarorszagi romakat utobbi idoben elszaporodo megfelemlito/eroszakos akciok. szerintem emiatt is erdemes hoborogni...

es szerintem az, akinek mondjuk a nagyanyjat megoltek a nyilasok, nem szivesen nezne nyilas felvonulast a Hosok teren.
ahogy nem szervezek voros-csillagos brigadokat sajat szorakoztatasomra... mert EMBER vagyok, es toleralom a sajat nemzetemet, tortenelmemet, es embertarsaimat.

na ezek ezt mind nem teszik. engedtessek meg akkor a hoborges...

zsögödbenő 2009.04.28. 00:46:36

Jó. Akkor hőbörög. Szíved joga.Engem is zavarnak bizonyos köztéri események. De ettől még nem gondolom, hogy ez most akkor a "barna eső" kezdete, jele stb. lenne.
Ahogyan egyébként zavar sok más is. Pl. a magyar romákat megfélemlítő akcióknak nevező feltáratlan hátterű történések. Amikről egyből feltételezed kis elvbarátaiddal, hogy ez a bizonyos megfélemlítés motiválta őket egyől egyig. Tehát előítéletes vagy. Ez aztán a náci beszéd, kispajtás!

FotelTroll 2009.04.28. 00:59:09

gondolom az teljesen mellekes teny, hogy a gardistak masirozni jarnak videkre... nem megfelemlitenek, csak setalnak ;)
meg seregszemlet tartanak hanukakor a hosok teren, amikor a zsidok odamentek volna. a zsidok ellen! ja bocs, orszaghoditok
meg az (ex)fokapitany holokausztot tagad a sandorpalota elott.
tudom o mar nem gardista, ahogy a dekapitalo kalocsai kislurko sem.

nem tudom, nekem ki az elvbarataim, de azt mondd mar meg, a te elvbarataid hogyan tudjak ezt a maszlagot ilyen egyszeruen a fejedbe tomni?

zsögödbenő 2009.04.28. 01:01:53

@FotelTroll: egyszerű fiú vagy, ez eddig is kiderült,.....
Én még nem láttam gárdát masírozni. Ellenben láttam cigányt bűnözni. Akkor most hogy álll a meccs?
A holokauszttagadás és egyebek kapcsán meg el kéne dönteni, hogy a véleménnyilvánítás szabadsága mellett vagy ellen vagyunk. Mert ha mellette, akkor mindent szabad, ha ellene, akkor viszont nem csak az egyik oldal irányában szűkítünk ám.

átlátó 2009.04.28. 01:31:26

:) :) :) :) Náci vagyok baszom a kenyereteket, náci! :) :) :)

mokas_gizi 2009.04.28. 02:17:45

@FotelTroll:
Én csak azt nem értem hogy mostanában miért "Náci" mindenki aki felemeli a szavát a cigány/zsidó bűnözés ellen...

Magyarország állítólag az egyik legrasszistább ország az EU-ban, de mi vagyunk szinte az egyetlen ország ahol a cigányok büntetlenül gyilkolhatja a Magyart...!!!

Már kezd túlzottan feltűnő lenni az a bizonyos kettős mérce...lásd az Érdi esetet is...
Olaszország,Franciaország,Szlovákia,Spanyolországban amikor a cigányok gyilkoltak ezeken a helyeken az emberek felgyújtották a cigány putrikat...!!!

A "Rasszista" "Náci" Magyar ember meg csak tűr birka módra...!!!
Már túl feltűnően megy itt 1-2 dolog, nem gondolja a magad fajta, hogy az embereknél kezd betelni az a bizonyos pohár...!!!

FotelTroll 2009.04.28. 04:25:10

szerintem ti itt kicsit furcsa szemuveget hordtok...
hogyan jon egy 'ciganybunozes'-hez a magyar garda?
a kettot ne tegyuk mar egy platformra csak azert, hogy a garda letjogosultsagat bizonyitsuk...

a felsorolt orszagokban nem alakultak ilyen gardak politikai tamogatassal... kivetel persze szlovakia, de hat ugye oket most utaljuk, mer verik a magyart... ugyanolyan ostoba eloitelet miatt, ami miatt magyarorszagon a ciganyokat hatranyosan kulonboztetjuk meg. EZ, es a tortenelem allomasai a mo.-i cigany populacioban az okok, amik a 'ciganybunozest' kitermeltek.

na most ez szerintem nem jogosit fel senkit ujnyilas gardat szervezni es meg jobban elmergesiteni az amugyis szar helyzetet. ez a megoldas az ostoba tulkok megoldasa, ne vedjuk meg ha lehet, es NE tegyuk a ket dolgot egy platformra, mert akkor nem latunk tisztan.

az meg, hogy a jobbik ezt tamogatja mar eleve veszharangkent kene, hogy az emberek fejeben megszolaljon. ja meg az is, hogy ha a sok tulok tenyleg ad 1 mandatumot nekik, akkor majd hallgathatjuk Morvagybeteg Krisztina hajmereszto revizios szonoklatait az EP-ben, ahol mar igy is tok hulyenek neznek mindet. de ha nekunk ez kell, balsors akit regen tep

letterforce · http://letterforce.blog.hirszerzo.hu 2009.04.28. 08:15:07

"Jogos, egyértelműbben kellett volna fogalmaznom: _egyetértőleg_ hivatkozni (pl. mint információforrásra).".írta válaszul Turul a blogomon.

kORREKCIÓ:

Most már világos. Megnéztem a vonatkozó kurucos cikket is: az ATV valóban teljesen hitelt ad a dolognak. Ez valóban problémás: a hitel adása a baj valóban. Legalább némi kétely kellett volna. Vagy sok kétely.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.04.28. 08:27:40

Nem csoda a nézettségük, Kúrcsány volt a marketingesük.
Minden híradóban főműsoridőben népszerűsítette őket hetekig.

zoli29 2009.04.28. 08:42:34

@zsögödbenő:

"ne haragudj, de ez ma kis hazánkban értelmezhetetlen"

Te nem hallasz a közbeszédben olyan kijelentéseket, amik a zsidóságot hibáztatják a világ összes létező problémájáért? Akkor jobban oda kellene figyelned.
Az igaz, hogy nyílt antiszemitizmusra csak nagyon kevesen vetemednek, de a bújtatott zsidózás már jóval elterjedtebb. Sajnos...

vizipipa 2009.04.28. 12:52:10

@states:
"Egy Jobbik-tüntetésen sem voltak többen 200-nál, viszont a közvélemény-kutatók többsége szerint megvan nekik a parlamenti küszöb... "

A struccpolitika a politikai paletta egyetlen pontján sem hasznos hosszútávon. Ahol 600 gárdistát avatnak 200 meglévő jelenlétében és 4-5-ször annyian figyelik az eseményt melyen Vona is beszél, kissé meredek a fenti állítás. Ez volt pl. idén márc. 15-én a Hősök terén.
Lásd: kepfeltoltes.hu/090428/K_p_11_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Utána meg volt délután egy Jobbik gyűlés a gödör mellett, ahol alsó hangon is volt kb. 10 ezer ember. Nem rejtőznek ők el, ma már, te is észrevehetnéd.
Nem rejtőztek el a Forsense elől sem: ...a Fidesz szavazók 2 százaléka válaszolta azt, hogy az EP-választásokon a Jobbikra szavazna...
www.stop.hu/articles/article.php?id=484923

Google 2009.04.28. 13:17:16

A Jobbik sem különbözik semmiben az RTL-től, TV-2-től.
Senkinek sem kellettek, senki sem követelt ilyen marhaságokat, de megkaptuk őket. A ker.tévéket és ker.pártot.
Pénzük van, reklámra, ruhára, rendezvényekre telik, a válság nekik nem fáj, pumpálják nagyra őket a közvélemény-generálók. És ők sajátmagukat.
És mindenki egy kicsit még visszább megy az időben.
Ha ez a cél, ez bejött.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.04.30. 14:38:10

Szerintem, ha 100 ezren olvassák, akkor mainstream. MOST.

A mainstreamet vajon hányan olvassák naponta?
süti beállítások módosítása