A szomszéd telek alatt ásunk tovább
2009. március 21. írta: spanyol'

A szomszéd telek alatt ásunk tovább

A kínai-spanyol tengely a történelem ütőerét filmezte, ahogy zilálva dobog a Syma csarnok egy szegletében egy nagy vörös lepel előtt. Alább azok a nagy pillanatok, ínyenceknek bónusz trekkel! Gyurcsány feat. Eperjes!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr401016773

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Konzervatórium 2009.03.22. 11:44:08

Meg kell csörrenteni a vészkolompot!Olvasónk, Vigh Péter írása   Nagyképességű Ferenc újból táncba kezdett s egy pillanatra talán meg is mozdította ezt a mélyen apatikus országot. Lehet, hogy hamarosan én leszek Pesszimista Péter az alliterációs neve…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bell & Sebastian 2009.03.21. 23:39:35

Piros fény megnyugtatja!

discretio 2009.03.22. 00:23:28

És ezután a Feri nekiáll az aprómunkának és a tőle eddig tapasztalt hatékonysággal újjászervezi a lepusztult MSZP-t. ? Na, ettől nem félek! A kormányt sem tudta menedzselni, mitől lesz képes erre sokkal kisebb hatalommal, kevesebb szereplési lehetőséggel ?

2009.03.22. 00:36:48

@discretio: Csak ne becsüld le. Hatalomtechnikában még nagyon jó (gátlástalan).
Csak nem tud kormányozni.

Egyébként kíváncsi vagyok, hogy a balliberális értelmiség bukott miniszterelnöknek fogja-e nevezni Gyurcsányt. Mert még fülembe cseng ahogy Gerő András 2002 után nem tudott két mondatot mondani anélkül, hogy Orbánt ne bukott miniszterelnöknek aposztrofálja. Azt az Orbánt, aki kitöltötte a négy évét, és minimálisan vesztett.

Kopiás Attila Steve 2009.03.22. 02:19:34

"Vannak államok, amelyek most hiteleket vesznek fel, eladósodnak, hogy kezeljék a válságot. (...) Mi ezt nem tehetjük meg."

Kimaradtam valami infóból, vagy tényleg én tudom jól, hogy ezen mi már túl vagyunk?

Na mindegy. Én részemről arra szavaznék, hogy mondjon le de úgy rendesen, oszt legyen előrehozott választás.
Egyszerűen az, hogy a jelenlegi lejárt arcok közösen megválasztanak valami miniszterelnök-robotot, nem tűnik túl jó ötletnek. Konkrétan a demokrácia, amiből a politikusoknak kéne jó példát mutatniuk, úgy kéne hogy működjön, hogy amikor nagy horderejű történet van, akkor megkérdezzük a pógárokat, mit is akarnának kezdeni a közös országunkkal. Legalább nagy vonalakban, hogy akkor most jobbra, balra, előre vagy hátra.
Szóval ha egy kormány annyira hiteltelennék válik mint ez, akkor mondjon le, legyen választás, ne oldja meg az egészet azzal, felbüfizik egy másik félig megemésztett arcot mert az undorító.

Mondom ezt akkor is ha
1) ma a gyakorlatban ez azt jelenti, hogy Fidesz nyer és OV a minielnök, amiknek nem örülök, de így működik, ha ezt szavazzák meg a népek, ez van. Majd reménykedem benne, hogy ennél nem lehet rosszabb (poén, ezt csinálom 15 éve és még soha nem jött be...)
2) a Humanistáknak (és szerintem az LMP-nek is) nagyon nem jönne ez jól stratégiailag. Bevállalható, nyílt titok, hogy civil anyagi háttérből, civil eszközökkel dolgozunk, meglévő ütemterv szerint építjük magunkat, kampányainkat stb. Egy hirtelen előrehozott választások borítja az ütemtervet és jóval "gyengébb" állapotban találna minket a kampányidőszak, mintha mostantól egy évig ebben vagyunk.
Van ilyen. Praktikusan rosszul járnánk az előre hozott választásokkal, erkölcsileg viszont a kényelmesebb opció nem támogatható. Szóval I vote for change. Aztán ha kell, akkor majd megint és megint.
Kéne valami jó kis visszahívhatósági törvény, amikor háromhetente megyünk szavazni mert csalódtunk az aktuál kormányban, csak letisztulna ez a katyvasz, nem?...

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.22. 07:50:06

@csi: A balliberális értelmiség pontosan annyiszor fogja Gyurcsányt bukott miniszterelnöknek nevezni, ahányszor a jobboldali média Orbánt. Mondjuk ez aranyos, hogy Gyurcsány nem töltötte ki a négy évet, bezzeg Orbán. :)

devuscka 2009.03.22. 08:12:31

@KA_Steve:
Le a kalappal!
Már a mdfben és szdszben is így gondolkodnának és nem csak háttérzene lenne a 'hazaszeretet'.
*
Nagyon jót derültem a videón: Eperjes zseniális! :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.22. 09:15:06

@KA_Steve:
Te amiatt az LMP miatt fanyalogsz, amelyik Bakáts Tibor Nap-kelte körül settenkedővel és Para-liberális-Kovács Imrével népszerűsíti magát? Nem tudom, kik a Humanisták, de a LMP kizárólag levitézlett szadesz-liberális felfogású gennyedékekből áll. Az szdsz olyan, mint valami óriás kígyó: amikor eljön az ideje, levedli a bőrét, és egy kurvára nagyobb csúszómászó lesz belőle. Az LMP a szadesz bőréből éppen kibújni igyekvő rusnya féreg.

tevevanegypupu 2009.03.22. 09:37:09

Ezt a lemondast most sokan Gyurcsany gyozelmenek tekinti. Bukas ez meg akkor is - Gyurcsany mint tudjuk imadott miniszterelnok lenni - ha nagy szazalekban valasztottak meg partelnoknek.
Nem szabad elfelejteni az oszodi beszed utani rajongast sem: jellemtelen ember mellett teszik le a voksukat most is jellemtelen emberek. Es nagyon sokan vannak, tulsagosan sokan, ami elkeserito. Ezek az emberek nem szocialdemokratakra szavaznak ezek az emberek egy csalo, hazug, az orszagot lejarato emberre adjak a szavazatukat.Szerintuk tokeletesen megfelel az orszagnak - es foleg nekik maguknak - egy szelhamos. Lehet, hogy igazuk van.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.03.22. 09:37:42

Hö-hö

@KA_Steve: meg lehet szokni, hogy olyan kormány van, akit rühell az ember. Ballerékat leszámítva, az elmúlt 60 évet így élte meg a magyar.

plastik02 2009.03.22. 10:47:29

@tölgy: így van. nyilvány a Horthy-korszak kormányaiért odaadóan rajongott a magyar...

plastik02 2009.03.22. 10:48:10

ha 45-től 48-ig tartó korszakra gondoltál, akkor mea culpa.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.03.22. 10:54:11

csapd le csacsi rulezzz... :))

elvtársak! megvolt a kommunista szúbótá/суббота tegnap?

devuscka 2009.03.22. 11:14:34

@tevevanegypupu:
én is 'bukás'-nak gondolom. de.. valami 'bűzlik' a háttérben..
Nem eszik ilyen forrón a kását.. gyf-ről van szó. :(
Így nem lehet neki örülni, mint amennyire vártam volna.

Most nézem meg az ismétlését a 'péntek8' c. műsornak. Stumpf I. volt a vendég. Már péntek este(?) előre vetítette ezt a lehetséges 'gyurcsányi' forgatókönyvet, mint alternatíva, amit gyf meglép.
Bejött!
Akkor nem vázolta, hogy ennek lehet a folytatása. Kíváncsi lennék rá.
:)

tevevanegypupu 2009.03.22. 11:27:09

@devuscka:
nem is beszel arrol, hogy a garda amibol ujat akarnak elovarazsolni ugyanaz. Es marad mind csak esetleg a szereposztas valtozik.
Elorehozott valasztasrol szo sem lehet. Szoval oromre egyelore semmi ok, sot. Nem fognak konnyeden tavozni, legfeljebb ha viszik oket.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.03.22. 12:12:17

@plastik02: Akkor a kormányokat megválasztották még szabadon. Ezt a káros populista politikát számolta fel a baloldal 1948-ban.
Onnantól kezdve csak maguk szerették jó sokáig a kormányt.

devuscka 2009.03.22. 12:26:29

@tevevanegypupu:

Való igaz!

"Stumpf:Gyurcsány felmosórongyként használta saját pártkongresszusát"

Gyurcsány Ferenc számára az volt a legfontosabb, hogy minél nagyobb támogatással válasszák pártelnökké, mert ez egy olyan biztos legitimációt ad két évig, ahonnan a politikai jövőjét újra tudja építeni – mondta Stumpf István politológus a köztelevízió reggeli műsorában vasárnap."
www.mno.hu/portal/624421
video: napkelte.wildom.hu/naptv/naptv.visszanezo.page?nap=20090322#

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.03.22. 12:27:32

@Elpet: pihennek ma a kommerek vagy a sebeiket nyalogatják?

:)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.03.22. 12:52:53

@ufó - úgy néz ki, mint egy pemetefű cukorka:

Akkor én összefoglalnám a tegnpi nap fő üzeneteit:

1. A fidesznáczyk nem akarják a reformokat, és nincs programjuk

2. A fidesznáczyk összefossák magukat a félelemtől, hogy kormányozni kell.

Ezt a két Leitmotivot variálgatták nagyon hosszan és csekély szellemességgel.

Elmondták, amit akartak, most megvárják, amíg Ausztriában szedálnak bennünket.

molaris 2009.03.22. 13:03:21

Végigzongoráztam a megjelent postokat. Mondom, végig.

Arra a meglátásra jutottam, hogy alig valahol bukkan az ember higgadt, és áttekintő gondolatra. Aztán azt is mérlegeltem, hogy hová írjam meg az én kis gondolatom. Mivel korlátozott az ismeretem a számítástechnika rejtelmeiben, és nem akarom, hogy a csapból is én csobogjak, oda jutottam, hogy ide írok.

Szóval értékeljük helyén a dolgokat. Feri, egy zseniális húzással, bemondta a piros betlit. Színhiányra, majdnem zárt sorral. de egy hideg ásszal és egy hideg királlyal, és színhiánya is csak az indulás jogán van. Lehívott, és most már Viktornál A "ZSUGA". A két kicsi?- az egyik az osztásnál akart okos lenni, de kiütötte magát. Ilyen nyilvánosan eddig még nem csináltak hülyét senkiből. Ibike ezt beszopta, kérdés, hogy meddig bízik még a Political - ban, mert eddig rendesen szopatták. Bár, ez a szerep, Nála, nosztalgia. A másik?- az meg kapaszkodni fog, hogy lássuk; milyen meghatározók ők, bár nem játszanak, de- az osztás is fontos.

Feri?- jól csinálta. Piros hetessel indul, és Viki nem tudja mivel kell visszajönni, ráadásul úgy, hogy tudja, hogy nem biztos, hogy a partner nem "butáz".

Mert hiába van a piros húsz- száz Viktornál, bemondani nem lehet, csendben meg kevés. Durschmarschra meg nem mehet. Csak együtt lenne jó. De színteleníteni nem tudd, és kiáll egy ütés.

Szóval, az aki megértette a dilemmám, láthatja, hogy a kérdés az, hogy fel meri e venni Viktor, a talont, mert az tisztázhatja a dolgokat. De benne a fals is.

Szóval, ez egy érdekes parti, csak az a baj, hogy mi kibicek is benne vagyunk, és nem sír- nevet alapon, mert csak "sírni" fogunk.

molaris 2009.03.22. 13:04:58

Ps.: aki nem tud ultizni, dögöljön meg, és ne is szagoljon a politikához!!!

Bell & Sebastian 2009.03.22. 13:13:47

@molaris:

Túlbonyolítod. És ha van egy Deringer a kabátujjban? Eldönti.

Bell & Sebastian 2009.03.22. 13:14:44

@Elpet:

A káder nem vész el, csak átalakul, Elvtársak!

Bell & Sebastian 2009.03.22. 13:18:25

@molaris:

Megadja, megadja! Megadja. (by Klárikáné)

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.03.22. 13:19:15

@Elpet: köszi a zösszefoglalót...
pontos & tárgyszerű...

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.03.22. 13:22:54

@molaris: de jó!
én is szeretek ultizni...

kihagytad, hogy az all-in-t azt ki fogja benyögni...?

a nemzet vagy a lakosság...?

Kopiás Attila Steve 2009.03.22. 13:30:17

@Mr Falafel: Hát a kedvenc kajámmal vitába állni elég fura dolog, ráadásul ezt a szadeszos butaságot is mennyire unom már... A HP és az LMP nem a szadesz mentőcsónakja, hanem - mintegy mellesleg, számunkra nem főcélként - az utolsó szög lesz a szadi koporsójában.

@tölgy: jah, nem mondom hogy nekem szokatlan érzés lesz... Bohó ifjú koromban (haha) örültem én még kormányváltásnak, hol ide, hol oda. Volt szerencsém a teljes parlamenti palettából tapasztalati úton kiábrándulni, szóval nincsenek nagy elvárásaim.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.03.22. 13:36:55

@Elpet: Azt a szálat kihagyta, hogy

3, a fidesznácik vannak hatalmon (ügyészség-bíróság), árnyékállam, etc

Akkor ki is a felelős? na ugye!

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.22. 13:58:47

@tölgy: "A Fidesz választmányi elnöke szerint Gyurcsány Ferenc a globális nagytőke szálláscsinálójává vált." (Kover Laszlo ma)

A globalis nagytoke szallascsinaloja. Igazi kojobboldali mondat :)))

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.03.22. 14:20:08

Spanyol, jó a vágás! :))

off
nem akarok megint printscreenelni, de a tv2-n épp a FLASH GORDON megy...

molaris 2009.03.22. 14:42:20

@Bell & Sebastian: @ufó - úgy néz ki, mint egy pemetefű cukorka:
Mondom ulti!! Nem póker. Itt nem lehet hamiskálni. Akivel megteszik, az megérdemli. Azért , "urambocsá'", akinek tetszik az okos szerepe, tanuljon meg 32- ig számolni. All in, ha már bemondta, és ez a Feri gyerek bemondta a piros betlit. Itt az a kérdés, Viktor felveszi e a talont, és hazardíroz- e a sorvég nélküli lapjára, vagy passzol. Én, most, passzolnék az Ő helyében, viszont, löknék olyan kontrát, mint ide Bilbao. Kétszínű lappal, megy ez.

tevevanegypupu 2009.03.22. 15:14:42

@devuscka: www.hirszerzo.hu/cikk.gyurcsany_meg_3_hetig_javaslatokat_nyujtana_be_a_parlamentnek.102052.html

Kulonben tenyleg ugy nez ki mint amikor egy igazgato otthagyja az irodajat es megmondja a takaritononek, hol torolgessen port..Aztan mikor ugy gondolta, hogy mar tiszta minden, visszajon es kikuldi a takaritonot a szobabol. Korulbelul ilyesmi lesz az "utod" szerepe.;na persze a takaritoszert tartalmazo szekreny kulcsa az igazgatonal marad. De vegulis az mszp jo ideje ilyen celt szolgal..szemetelnek. Minden szemetsegre kepesek.

zoli29 2009.03.22. 15:35:20

Én még az MSZP-nél és GyF-nél is gerinctelenebbnek tartom az SZDSZ viselkedését, akik láthatóan most boldogok, hogy ellenzéki pártként ismét találtak egy kifogást, hogy ezúttal miért ne oszlassa fel magát a Parlament. Belemennek egy borítékolhatóan hónapokig tartó huzavonába, aminek teljesen bizonytalan a kimenetele, sőt biztosra vehető, hogy az MSZP a lehető legtovább akarja húzni az időt, hogy ne kelljen csinálniuk semmit.
Úgy látszik, ebben számíthatnak az SZDSZ-re.

Még azt sem lehet tudni, hogy GyF egy meghatározott programhoz keres kormányfőt, vagy az új kormányfő határozhatja meg a programot . És ha az MSZP 3 fős delegációja esetleg meg is állapodik a szadesszel egy személyben és egy programban, vajon mennyi ideig fog tartani mindezt átverni a szoci frakción?

Bell & Sebastian 2009.03.22. 15:44:00

@molaris:

Pókerből felmentve, mióta nagyon kifosztottam egy svéd asztaltársaságot és elhegedülték a nótámat Gyöngyösön...

Ulti csak alapfokon, de épkézláb stratégiának tűnik.

Bár ez leginkább kopka. Dupla vagy semmi.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.03.22. 15:44:34

@molaris:
dehogyis passzolni, még csak az kéne...
piros ultimóra azonnal egy polgári szubkontra dukál...
és legyen Fedák Sári a min.elnök... :))

Bell & Sebastian 2009.03.22. 15:48:42

@molaris:

Beszart az engine, na újra...

Pókerből felmentve, kifosztás okán bosszúból elhegedülték a nótámat a svédek.
Ulti csak alapfokon mén, de jó taktikának tűnik.
Bár ez inkább kopka, dupla vagy semmi!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.22. 15:56:54

@KA_Steve:
"A HP és az LMP nem a szadesz mentőcsónakja, hanem - mintegy mellesleg, számunkra nem főcélként - az utolsó szög lesz a szadi koporsójában." - Hát ezen kibaszott nagyot röhögtem. Ha viccnek szántad, rendben. Ha elhiszed, amit írtál, nem vagy normális.

Kopiás Attila Steve 2009.03.22. 16:19:07

@Mr Falafel: Kösz. Vitatkozzon veled a pék, de ha már leírtam, kifejtem.

Azt gondolom te is tudod, hogy sem az LMP-ben sem a HP-ben nincsenek korábban szadis politikusok. Az LMP-nek elsősorban zöld civilekből áll a kemény magja, illetve jobb és baloldali pártokból egyaránt fél évtizede kiábrándult arcok vesznek még részt benne. A HP-ben szintén, ott humanista civil aktivisták viszik az egészet.

Mindkét politikai formációra jellemző, hogy civil gyökerekkel szervez, fontosnak tartja az emberi jogokat (mielőtt lejáratták volna a szót, ez "liberális" kultúrkörbe tartozott), erős a szociális érzékenysége (máshol ezt "baloldali"-nak mondanák, nálunk ugye ez necces lenne), emellett pedig kiemelten fontosnak tartják a határon túli magyarok támogatását, a vidékfejlesztést, a kultúra előtérbe helyezését (aka "jobboldali" vagy "konzervatív" értékek), végül de nem utolsó sorban pedig fenntartható fejlődésben, ökológiailag oké gazdaságban utaznak.

Ez tetszik, vagy sem, a szadi szempontjából azt jelenti, hogy megjelent egy (kettő) társaság, aminek tagjai évtizedek óta valóban dolgoznak azokért az emberi jogi értékekért, amit a szadi csak plakáton, választás előtt reklámoz, emellett pedig aktív demokrácia-pártiságuk és korrupció-ellenességük miatt pont azokban a kényes kérdésekben is jobbak, amik miatt a szadi vállalhatatlan. Ha ez csak 1-2% mínuszt jelent a szadinak, gyakorlatilag meghaltak.

Nem akarnám azt az illúziót kelteni, hogy tartalmilag itt valami neoszadiról lenne szó, mert nagyon nem. Mint gyökerét tekintve, mint teljességét nézve, teljesen más nézetekről van szó. Mindössze arról van szó, hogy akik eddig saját emberi jogi érzékenységük miatt - helyes vagy hibásan, ezt döntse el mindenki maga - a szadit támogatták, azoknak most van egy - szerintem - hitelesebb választási lehetőségük is. De egyébként ez a többi témára is vonatkozik, nemrég hallottam aktuális közvélemény-kutatásról, ami szerint az LMP üzenetében a szavazók reakciója alapján kábé ugyanakkora súllyal érezhető az emberi jogi, a szociális, a kulturális, a vidékfejlesztési és az ökológiai tényező. Mondom ezt úgy, hogy LMP-seket nyilván ismerek, állandó kapcsolatban vagyunk, de belső dolgaikba azért nem látok bele. HP-nál "eléggé" belelátok a belső dolgokba, feltűnne ha hirtelen szadeszosok bukkannának fel... :+))

heima (törölt) 2009.03.22. 16:43:26

@jotunder: még mindig az ideológiáknál vagy lemaradva.... komolyan miért kell dogmák mögé beállni, és eldönteni hogy mi jobb- baloldali vagy konzervatív? Vagy ha ballibáknál ez a hobbi, miért nem lehet elviselni h máshol meg nem így mennek a dolgok, a fő cél nem nem a "szociáldemokrácia" vagy a liberalizmus, hanem egy normális ország?

Bell & Sebastian 2009.03.22. 16:49:06

@KA_Steve:

Abban tetszik tévedni, hogy a politika határozza meg a gazdaságot.

Áááá dehogy! A gazdaság és pénzvilág elmegy a boltba, vesz magának politicuszt a céljainhoz.

A népet szolgálni és felemelni ki fogja? Nem a jelszavak, nem az agyalágyult német vagy olasz politikai berendezkedés, viszonyok!

Ki visz vissza egészen 1989 -ig? Na látja...

heima (törölt) 2009.03.22. 16:52:25

@KA_Steve: unalmas wordpísz és flowerpower maszatolás ráérő belvárosi hülyegyerekeknek lejárt szavatosságú vadliberálisokkal dúsítva. kezd zavarni hogy nem lehet egy kommentfolyamot végigolvasni a Reakción a köcsög hype/spam nélkül.

Egy Heim Péter vagy Hamecz István önmagában többet tesz azért h legyen más a politika, mint ezek a formációk vlaha is fognak....

devuscka 2009.03.22. 17:14:29

@tevevanegypupu:

"Nyitott, nemzeti kormányt szeretnénk alakítani, olyan kormányt, amelynek az a célja, hogy a nemzetközi válság közepette olyan intézkedéseket hozzon, amely korlátozza, csökkenti a recesszió hatásait, és amely mérsékli ezek körében a foglalkoztatási és szociális feszültségeket, és segíti, hogy mielőbb magára találjon a gazdaság"... mi a fenéről a hablatyolt eddig? Nem ezt, csak más szórenddel?
Egyre inkább az-az érzésem : nem lesz itt semmi. (egy kis circus- esetleg)
Olyan csiki-csuki helyzetet manővereztek ki.
(ez 'malom' - nem ulti -ahhoz nem értek- ezért nem is értettem az eszmefuttatást)

Pártvezérként abszolút megerősítve, Sólyom kiiktatva, párton belüli 'ellenzék' megszívatva: jelöljenek 'jobbat' ha tudnak/de ő a pártvezér aki rábólint - 50%kell ehhez a parlamentben - a baráti 'kispártokkal' ha akarja meglehet a többség (de akarja-e), ha akarja nincsen meg és akkor marad.
Az idő meg megy – addig sem kell felmutatni kormányzati teljesítményt - megoldást a problémákra..
Ő meghozta az áldozatot, mint hazafi.
Marad minden a régiben. :(

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.03.22. 17:20:10

na tessék. hirtelen előbújt egy csomó arc, aki már nem a megszorításban látná a megváltást.

index.hu/gazdasag/magyar/2009/03/22/a_lehetoseg_adott_egy_kilabalast_hozo_csomaghoz/

Merő kíváncsiság ugyan részemről, de vajon miért hiányzik a cikbből a demagóg polulista ellenzék neve? emlékeim szerint eddig ők is ezt mondták...

nyilván, az akkor volt. a vudu időkben.

devuscka 2009.03.22. 17:28:52

The New York Times: Gyurcsány lemondása huncutság

„Gyurcsány bejelentése a Szocialista Párt hétvégi találkozóján még a tapasztalt politikai elemzőket is meglepte. Budapesten most azt találgatják, hogy a lemondás valóban komoly szándék, vagy csak egy népszerűtlen politikus huncutsága." - fogalmaz a cikk szerzője, majd hozzáteszi: akár így, akár úgy, mindez csak erősíti a bizonytalanságot abban az országban, ahol épp a gazdasági válság előtt köszöntöttek be a nehéz idők.

A lap megkérdezte Mráz Ágoston Sámuelt a helyzetről: „Ha nincs senki, aki készen lenne a (miniszterelnöki) munkára, Gyurcsány meg fogja erősíteni a pozícióját és ő lesz a győztes" - mondja Mráz.
www.hetivalasz.hu/cikk/0903/the_new_york_times_gyurcsany_lemondasa_huncutsag

nnpeter 2009.03.22. 18:03:49

Elvtársak, most majd jól bizalmatlanok leszünk önmagunkkal szemben! Megmutatjuk ezeknek a fideszes bujtogatóknak, hogy igenis tudunk mi is ellenzékieskedni!

tevevanegypupu 2009.03.22. 19:30:07

@devuscka:
mindenesetre nagyon jol tudja elmeletben, hogy mit kell(ene) csinalni, gyakorlatban tobbszorosen megbukott. Az eyik politologus mondta, hoy nem veletlen a lemondasa es nem a hazai legkor az ami kivaltotta belole ezt a rohamot: valoszinuleg a nemzetkozi legterben fagyott meg korulotte a levego, ott szolhattak neki, hogy tanacsos lenne elmenni..
Ezt a nemzeti kormanyt kulonben tole mindig mulatsagos hallani..

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.22. 19:30:14

@KA_Steve:
Mile Lajos bemutatkozását biztos nem olvastad még.

devuscka 2009.03.22. 19:42:07

@tevevanegypupu:
nemzeti... na ja
Csak tizedével értene úgy a kormányzáshoz, minta sz@r keveréshez..
elnézést :)

gyf.: Ha zsidóznak,zsidó vagyok,ha cigányoznak akkor cigány.
-De miniszterelnök úr,önt hazug tolvajozzák!

tevevanegypupu 2009.03.22. 20:02:10

@devuscka:
Gero Andrast fomusoridoben arrol hallottam nagy meggyozodessel beszelni, hogy semmi baj azokkal akik a rendszervaltasnal meggazdagodtak, mert ezt hivjak eredeti tokefelhalmozasnak, es ez igy rendben van. Szoval nem hazug tolvaj hanem dinasztia alapito nagytokes.

Tulajdonkeppen kulonben minden mindegy, ugysem szolhatunk bele semmibe, szoval vegyuk jateknak az egeszet es talalgassunk.

tevevanegypupu 2009.03.22. 21:41:26

@tölgy:
igen..kerdeztem is a szobaban jelenlevoket, hogy jol hallottam-e. Jol hallottam.

Kopiás Attila Steve 2009.03.25. 15:22:19

@Mr Falafel: Hát, azért már csak olvastam... Volt MDF és MDNP alapító volt két évtizede, aztán elege lett belőlük. Ha ő liberális veszedelem az LMP-ben, akkor kezdek megnyugodni... :+)

@Bell & Sebastian: Jah, a kérdés az, hogy szerinted ez jó-e. Ha igen, akkor hajrá, támogasd bármelyik megvett pártot, van parlamenti és parlamenten kívüli is ilyenből. Szól mellette érv, belátom, elvégre "hülye hippik, hogy képzelitek, hogy pénz nélkül bármi változást értek el, elmentek ti a sunyiba...", hallottam már eleget. Ha valakinek ez nem oké, nem autópálya-konszernekre és gázoligarchiákra akar szavazni, akkor legalább legyen neki egy+egy alternatíva. "Lehet", hogy nem lesz olyan látványos, nem lesz olyan jól megmarketingelt, de legalább alternatíva. Aztán ha valakinek az a fontos, hogy ne befektetői csoportokra szavazzon (amiből majd az összes korrupciós és privatizációs botrányunk is származik) és azt látja, hogy az LMP ésvagy a Humanisták is elkurvultak, akkor lesz szíves őket/minket is elküldeni a bús fenébe. Ha meg valaki megtapasztaltan korrupt pártokat támogat, ne lepődjön meg az eredményen...
süti beállítások módosítása