Elhatárolódás Kovátch Gamma Bertalantól
2009. február 13. írta: Francois Pignon

Elhatárolódás Kovátch Gamma Bertalantól

 Szerzőtársaink hiába próbálják vicceskedve bagatellizálni az ügyet, a skandallum megtörtént, lemoshatatlan. Lovas Istvánnak csak köszönet jár azért, hogy felhívta erre a figyelmet. A Tirpákbokrétás ominózus cikkének megjelenése a Reakció ajánlójában elgondolkodtató eset, ami miatt van okunk szégyenkezni.

 Hogy történhet ez meg itt is, meddig tűrjük, hogy Kovátsch Gamma folyamatosan gyalázza a magyarságot és nemzeti jelképeinket?

"A létra legtetején vannak azok a népek, akik a mában vannak. Ezek a kultúrnépek. Nem akarnék itt felsorolásokba menni: a kultúrnépek mindazok, akiket a hülyemagyarok irigyelnek. Például a zsidók."

"Korona, bazdmeg. (...) A sülthülyék most már kitörölhetik az agyukból a fasz, értelmetlen történelmi szimbólumokat."

 Ilyen és ehhez hasonló szövegekkel uszítanak a kovácsgammák, saját hazájukban a magyarok ellen. Hogy lehet egy ilyen alak még szabadlábon egyáltalán?

 Ezúton elhatárolódom Kovátsch Gamma Bertalantól, aki szégyent hoz mindannyiunkra itt a kvázi-neokon utánzat oldalon. Kérem, az elhatárolódáshoz csatlakozzon minden jóérzésű reakciós, és mondjuk le együtt Tirpákbokrétás előfizetéseinket!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr47940809

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Piréz 2009.02.15. 23:07:13

Bórkép Kvázi, nem kvázi és szub-kvázi neokon blog-körökben hú-de-nagyon elhatárolódtak Kovátch Gamma Bertalantól, alias KGB-től. Merthogy hú-de-nem magyar. Aztán KGB mégiscsak vicces volt, mint a belinkelt reakciós poszt kommentjeiből kiderült. Ja me…

Trackback: Konzervatórium 2009.02.13. 16:42:46

Akiket a humor füstje sosem csapott megKomolyan gondolkodóba ejtő, hogy vajon a radikálisok, és zászlóvivő árokásói röhögtek-e már jót életükben. Röhögtek-e egyáltalán? Ismerik-e az irónia fogalmát? És ha mégsem, akkor miért nem veszik fel végre végé…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.02.13. 15:06:52

Húha! Nincs már kicsit túlmacerálva ez a dolog? Megér ennyi posztot a téma?

martonx 2009.02.13. 15:15:24

A poszt írója kihagyta a legfontosabbat. Úgyhogy az ő nevében is ezúton szeretnék elhatárolódni a tirpákbokrétás kommentelőitől.

Még egy ilyen undorító bagázst...

;-)

Francois Pignon 2009.02.13. 15:15:31

@Gasper: Tessék, emiatt a közöny miatt tart itt ez az ország, mert nem zavar, hogy kovácsgammák mérgezik a levegőt.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.13. 15:15:46

Csatlakozom. KGB törvényen kívül áll mától.Bármelyik reakciós büntetlenül likvidálhatja.

CrL 2009.02.13. 15:17:14

de hol van Manyi Béci? ő kell most ide

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.02.13. 15:17:30

@Őrnagy Őrnagy:
Hentelheti.

Képtelen megjegyezni? Kulcsszó.

Azon csodálkozom, hogy LI nem bontotta ki, hogy a KGB a markában tartja a Tirpákot. Pedig kézenfekvő.
Rá kell küldeni a tirpák admint.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.02.13. 15:18:39

@martonx:
Egyre lejjebb süllyed a Reakció, pedig egykor kedveltem.

Samott 2009.02.13. 15:20:57

Persze, a nagy Lovas emlekezett meg az oldalrol, igyekeznek eletben tartani a "szenzaciot"... :)

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.02.13. 15:24:55

@Samott: csak egyszerre két bloggernek is eszébe jutott írni róla, és beztos az iiletékeseknek nem volt kedve kihúzni valamelyiket. Önnyi.

martonx 2009.02.13. 15:25:20

@tölgy:

Hja régi szép idők. Manapság én is már csak a vicces képek miatt nézek be.

Most például nagyon tetszett az a kép, amin gyurcsány a saját szájába pisil :-D

A posztok említésre se méltók. A kommentelők mentik meg az egész blogot. :-)

Francois Pignon 2009.02.13. 15:26:52

@dszg: Egen. Amúgy nem jön rosszul egy kis reklám tirpákéknak sem ;)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.13. 15:27:55

Nekem az elhatarolodas keves.
Batran kimondom, hogy Kovatsch Gamma Bertalan egy mocskos nyalkafereg, akinek az okoz perverz oromet, ha arthat.

Tessek, egy ujabb szomoru kovetkezmenye a Lipot bezarasanak. Ilyenek koszalnak szabadon, mint Kovatsch Gamma Bertalan.

tevevanegypupu 2009.02.13. 15:29:28

Undor, kozony es hany! Kepesek megtagadni egy szora Kovacs Gamma Bertalant!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.02.13. 15:30:03

Letiltani, felnégyelni! Reakció redakció végre kimutatta a foga fehérjét: nemzetáruló libbantak gyülevész gyülekezete!

Köszönjük a bejelentést az éber nemzettársnak!

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.02.13. 15:32:53

Én kérem, nem értem KGB humorát, mert rossz a humora. Elhatárolódom, nem olvasom. Lovasnak teljesen igaza van, azzal is teljesen egyetértek, amit a konzisokról mond. Tőlük is elhatárolódom.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.02.13. 15:34:11

Kovátsch Gamma Bertalan egy kvázi-neokon utánzat. Pont.

CrL 2009.02.13. 15:37:47

@tölgy: látja, ezért él a TP mottó mindig. a jobberek mindig felfalják saját magukat ahelyett, hogy összefognának mint a ballerek.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.13. 15:38:20

@ergé:
Kvazi-neokon, globalizacioparti ES komcsi.
Az a blog az emberellenes eszmek egesz dogkutja.
Hol lehet feljelenteni?

Francois Pignon 2009.02.13. 15:40:48

@ergé: Hát Lovas ezt tényleg telibe trafálta ;) Még ha véletlen is volt, ennél jobban le sem lehetne írni KGB-t.

Gabe2 2009.02.13. 15:41:24

ne felejcsék el a telaviv-nújork tengelyt sem, amikor választás van, KGB különgéppel repül tirpákiából szavazni nyíregyre, mert ott van bejelentve
vagy micsoda

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.02.13. 15:53:10

@Doomhammer: Az a fazon ráadásul ékezet nélkül ír!
Valami globalista lehet.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.02.13. 15:53:58

@CrL: Fogjuk össze annak a KGB-nek a torkát?

tevevanegypupu 2009.02.13. 16:04:07

KGB= Greczy Zsolt. Jobb ha nem rugjak vele ossze a port, mert maguk huzzak a rovidebbet. Kartonjaik a HIVATAL kezeben vannak..

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.13. 16:20:49

Tölgy, maga nekem gyanús. Ott is szokott kommentelni, KGB nagy cimborája.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.13. 16:22:57

@lelkylola: Nem csoda, hogy nem érti, mert nincs humora. Egy tapló. Viszont a konzisoknál vannak jó fejek is, meg serescsicska köcsögök is. Az a kérdés, hogy ők is Ferire szavaznak-e vészhelyzetben. Tartok tőle, hogy igen.

Gabe2 2009.02.13. 16:23:16

Ja, herr major ad2 még az url-ben is propagalja ezt a gennyladat!
Bant nekik!

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2009.02.13. 16:34:59

Nincs más hátra, tárcsázni köll a MÚOSZ minden ellenállást megszüntető öklét, hiszen fostelepek, dögkutak és kriptokomcsik bizonyítottan hozzák a durván mínuszos egyenértéket.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.13. 16:37:32

@Gabe2:

Maga nem jól lát. Ha az elit az mondja, hogy nincs az ur-lemben semmi, akkor nincs.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2009.02.13. 16:38:07

Ennyi kvázi neokon-utánzatot egy helyen!
Nem szégyellik magukat?

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.02.13. 16:40:03

Követelem, hogy KGB ne sumákoljon tovább és ezentúl a kvazineokon.blog.hu cím alatt folytassa kártékony munkásságát!

CrL 2009.02.13. 16:46:49

@tölgy: egyelőre magamat fojtogatom, hogy nem kaptam mogyikat a sok ingyenes tippért:

"a jövőre pedig meg kell hirdetni a hazafi programot: aki többet áldoz az országra, az a legnagyobb patrióta, az menti meg országa jövőjét.

értelemszerűen az aki 4 évig megszorít, az a leghazafibb miniszterelnök. "

reakcio.blog.hu/2008/09/13/lelky_lola_zsenialis_blogbejegyzese?fullcommentlist=1#c3686501

Adót fizetni hazafias kötelesség, és a kormánynak az a dolga, hogy az embereket rávegye: lássák, értsék ennek fontosságát - mondta Gyurcsány Ferenc miniszterelnök pénteken a Parlamentben

mno.hu/portal/615918

tanarseged ur 2009.02.13. 16:48:56

Minden demokratikus érzelmű, tisztességes embert mély aggodalommal és felháborodással tölt el az a kirekesztő, uszító, Kovács-ellenes hangnem, ami a "Reakció" című szélső-kvázi-neokon utánzat oldalon egyre elharapózni látszik. A "Reakció Elhatárolódás Kovátch Gamma Bertalantól" című posztja előítéleteknek, diszkriminációnak, továbbá alaptalan, káros és veszedelmes általánosításoknak adhat tápot. Felelős blogger billentyűzetét nem hagyhatják el olyan, a történelem szemétdombjára való hamis lózungok, amelyek félelmet keltenek a tisztességes Kovátchokban, Kovácsokban, Kovátsokban és Kováchokban. Követelem, hogy a Reakció határolódjon el saját magától, ahogyan az tisztességes, európai értelemben vett konzervatívokhoz illik.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.13. 16:48:56

@Őrnagy Őrnagy:
"Maga nem jól lát. Ha az elit az mondja, hogy nincs az ur-lemben semmi, akkor nincs. "

Mi a baja ennek a Gabe2-nek? Maganak nincs az url-jeben semmi.

Laertes 2009.02.13. 16:52:48

@Doomhammer:
A magáéban is a Tirpák szemétblogra mutató link van. Vak itt mindenki?

Gabe2 2009.02.13. 16:53:35

Na jó, széllel szemben nem huggyozok...
eiltek, piha!

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.13. 16:53:55

@Doomhammer:
Na ugye, Gabe2 meg Laertes drogos állapotban url-eket hallucinálnak.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.13. 17:06:47

Különben a konzervativizmust itt csak a Teakör, meg a Monarchista blog képviselik. A Konzervatórium egyszerűen hiteltelen magyar narancsosokkal hírszerzősökkel, index közeliséggel

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.13. 17:08:20

@Őrnagy Őrnagy:
Nem hiszem, hogy ez egy hallucinacio. Egy ember begombazhat, de egyszerre ketto, az valoszinutlen.

Ez egy osszeeskuves, Ornagy.

Pelso.. 2009.02.13. 17:12:43

Jaj, de nagynagy problémáitok vannak...

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.02.13. 17:19:52

A Konzervatórium egy trójai faló. Csak nem tudni, hogy balról tólták e be a jobbos táborba, vagy jobbról a balosok közé. )
Őrnagy küldje a felderítőket.

Laertes 2009.02.13. 17:20:35

Hülye bölcsész bagázs. Meg egy kivénhedt alkesz tiszt

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.13. 17:21:47

@gloire:
Szerintem balról. Bár tudni kéne, ki volt ott először.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.13. 17:22:30

@gloire:
Leskelődőnek szóljon a Tirpákról, ő jó mélységi felderítő.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.13. 17:25:50

@Laertes:

Maga jön a bölcsészekkel, még a neve is valami primitív őskori drámából jön.

Gabe2 2009.02.13. 17:37:50

sztem szólni kéne a guglinak, h kapcsolják le ezt a tirpák nevű gombatenyészetet
ha jól emléxem, 1X már kinyírták KGB-t és trágár csatlósait

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.02.13. 17:47:48

Hehe, pár óra hírnév, hülye tirpákok, már eltűntetek a barikád cikkből:
barikad.hu/node/23960

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2009.02.13. 17:49:24

@lelkylola:


ezek nem csak hülyék, de még sunyik is.
Íme, a radik jellemrajza!:)

Francois Pignon 2009.02.13. 17:49:52

@lelkylola: De kurucék egyelőre nem cenzúrázták a "Kicenzúrázva..." kezdetű cikket.
kuruc.info/r/6/35246/
A Barikádnak elismerésünk az utólagos és nyom nélküli törlésért. Csak így tovább a cenzúra elleni küzdelem mezején!

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.13. 17:52:27

...-----.--......!

---........--..........--...
----.--..------...?

---

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.13. 18:05:52

@Gabe2:

Az valami szerelmi bosszúját kiélő, kielégítetlen nőszemély volt.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.13. 18:07:38

@lelkylola:

Maga intézte el ,a maga kapcsolataival. Bakurát is maga védte meg, mikor miattam meg akarták verni, legalábbis ő így képzelte. Tényleg, mi van Bakurával? Hiányzik.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2009.02.13. 18:12:15

@lelkylola:

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.02.13. 18:18:54

@Őrnagy Őrnagy: egyébként szpal volt a szemfüles, ő vette észre a kis igazítást.

Francois Pignon 2009.02.13. 18:27:29

"...a skandalum megtörtént, lemoshatatlan."
Mekkora tévedés volt, ugye?

sergei 2009.02.13. 18:32:26

:)

Ez a kicsi smiley nem tudja visszaadni azt a széles mosolyt, ami ez a két poszt varázsolt az arcomra, és még mindig tart! Köszi! :)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.13. 18:45:55

@lelkylola:
Ő vette észre, de maga intézte el. Összeesküvést sejtek.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.02.13. 18:47:16

A Magyartarka tavaszi nyitótüntijét azt hiszem KGB-nek fogjuk szentelni.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.02.13. 18:48:02

@Őrnagy Őrnagy:
A mag eszin nem túljárni. Félelmetes penge logika :(

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.02.13. 18:49:24

@Őrnagy Őrnagy: ezek nagyon bonyolult konspirációs technikák. Nem volt egyszerű. Elsőnek Szilvásy-t hívtam, de a Bahamákon nyaral, aztán Drazsénak csörögtem oda, de szerintem ők Lovassal jóban lehetnek, mert furcsán terelt. Aztán megkerestem Bakurát és ment minden, mint a karikacsapás. Ennyit mondhatok (csak szólok ebben is van félrevezetés).

medve2 2009.02.13. 18:52:37

Háhá! Li egy zseni! A gazbitang judeobolseviosta-anticsávezista-nemeléggécsiáncöminista-neokonista-nemeléggéhammaszista puhapöcsű Reakció kvaterkál KGB-vel!

Bár javítsatok ki, LI az utóbbi időben nem a volt KGB-sek imádatában él?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.13. 18:55:48

@lelkylola:

Azt hittem , hogy egyből Bakurának szólt, tudja, nagyon kedveli magát.
@tölgy:
Nem lehet mindenki bölcsész.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.13. 18:57:23

@tölgy: hát persze, hogy nem érti, mert ez az üzenet bayer és gréczy uraknak ment...
ma 8-kor találkozom velük az Örök rangadó nevű talponállóban, és átadom nekik az utasítást, hogy mit kell írniuk a hazai lada zsiguli gyártás beindításának örömére...

www.youtube.com/watch?v=caNJImkTy2c

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.13. 18:57:43

@medve2:
DE. Ezt nem fogom fel, hogy nyalhatja egy konzervatív jobbos Putyin ülepét. Valami okos ember elmagyarázhatná.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.02.13. 19:00:35

@Őrnagy Őrnagy: Kérdezze KGB-t. Putyin is onnan jött.

@ufó - a kibertér trubadúrja: Zsótik csak teát vagy forralt bort isznak, gondolom nagyon átfagytak kint a Kossuth-téren.

Pelso.. 2009.02.13. 19:02:44

Őrnagy,

Hát, akad fontosabb. Persze, ez szubjektum.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.13. 19:15:11

egy kis fresh..., de ha nem érdekel senkit, akkor töröljed pinyón a kommentemet...

www.youtube.com/watch?v=jBz1tc5L9oU

Francois Pignon 2009.02.13. 19:21:17

@ufó - a kibertér trubadúrja:
Köszi, én például lemaradtam erről, érdekel. Szerintem Spanyol és Kálmánék is csinálnak majd a mai tüntetésekről audiovizuális beszámolót... szóval videót ;)

Bell & Sebastian 2009.02.13. 23:32:14

Kissé belterjes... hány fejük van maguknak?

Rohadt provokatőrök! :)

Bell & Sebastian 2009.02.14. 00:47:09

@ufó - a kibertér trubadúrja:

Merítsen magának a közösből, mondjuk a SPARTA Threes-ét 2006-ból.

screw guys 2009.02.14. 02:09:04

De nagyon ráér a sok okos bölcsész. :]

Bell & Sebastian 2009.02.14. 02:10:42

Ja, és a titkos fegyver: GIPSY.CZ. - Reprezent (2008)

Vidéki 2009.02.14. 09:26:54

Kovács Gamma félék jól megélnek abból, hogy arcátlanul provokálják a többségi társadalmat és folyamatosan uszítanak ellene.
Vajon kik lehetnek azok akik tenyerükből etetik ezeket a (a gyakran „Pulitzer díjjal jutalmazott) provokátorokat?

Francois Pignon 2009.02.14. 12:59:26

Tegnap esti hozzászólás KGB írásához:

"Kündü írta...
A fasz tele van, hogy ilyen büdös bunkók beszólogathatnak az MH-nak, Széles mesternek és a PUBI királyának, Bayerzsocának!
Gamma, húzzál a picsába el!"

Sikerült zavarba hoznia. Vajon ezek után is komolyan vette?

Francois Pignon 2009.02.14. 13:11:18

Csak kavarja tovább:
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2009/02/kicenzurazva-2-resz.html

Vajon kinek az érdeke ez, ki állhat a háttérben? És ne szemérmeskedjünk, tegyük fel a kérdést: Ez a Gamma ugye nem magyar név?

Google 2009.02.14. 13:29:28

Persze hogy nem magyar. Alfa és Omega között kell keresni, nem a magyar ábécében.
Azonkívül Kovács, de nem úgy, mint László, hanem úgy, mint Deutsch. Kovátsch. Többszörösen is gyanús.
Valamint a Létrában azt írta, egymillió évvel maradtak le itt valakik.
Megengedhetetlen.
Tankja is van.
Ennyi nem ölég?

Vidéki 2009.02.15. 07:56:23

@Google: Jól tennéd, ha elolvasnád a cikket és azt is, miket ír ez a Pulitzer díjas provokátor:

„A létra tetején vannak azok a népek, akik kulturnépek. Nem akarnék itt felsorolásokba menni: a kulturnépek mindazok, akiket a hülyemagyarok irígyelnek.
Például a zsidók.”

Ha neked ez a szöveg tetszik, annak oka az lehet, hogy nem érzed magad magyarnak, sőt gyűlölöd a magyarokat.
Ha a magyarok tapsolnának ilyen mocskos provokáló szöveghez, valóban hülyék lennének.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.15. 09:51:26

@Vidéki:
Miért, szerinted hol állnak a létra fokain az említett népek? Ki van feljebb és ki lejjebb?

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.02.15. 10:06:29

Doomhammer

Haladéktalanul írj egy bejegyzést az árokásó blogra Kovátsch Gamma Bertalanról.

Ezt a helyzetet már nem lehet másként tisztázni.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.15. 10:15:55

@Elpet:
Igen, magam is úgy érzem, ez szükségessé vált. Anyagot gyűjtök és megcselekszem. Nagyon termékeny volt, bőven lesz kompromittáló idézet.

Kicsináljuk a pofát.

Google 2009.02.15. 10:23:56

Vidéki,
ez annyira hullámzó.És annyira mellékes. Attól függ, aki mondja.
Egy egészséges önértékelésű embernek hiába mondják azt, hogy a létra legfelsőbb fokán áll, de azt is, hogy a legalsón.
Érzi, tudja ő maga is, mikor hova kerül a népe, s benne ő maga.
Sem a Tóta W., sem a Jobbik iránymutatásai nem mérvadóak. Mindkettő véglet. Mondom, az egészséges önértékelésű egyedeknél.

Vidéki 2009.02.15. 10:28:54

@Doomhammer: Valóban, ha a Bibliát olvasod, megtudhatod belőle, hogy a zsidó nép „Isten kiválasztott népe”.
Ezért lehetne is irigyelni őket.
Miért csak őket választotta ki az Úr és miért nem minket?

De azt nem lehet a bibliából sem kiolvasni, hogy a magyarok hülyék lennének.

Vidéki 2009.02.15. 10:45:48

@Google: Ez egyáltalán nem mellékes, ha a tisztességes újságírás fogalmában is gondolkozunk.

A Pulitzer díjas Kovátch Gamma szerint hülye magyarozni lehet, ez egy „Politikailag Korrekt” beszéd, ellenben a hülye cigányozás, vagy hülye zsidózás „Politikailag Nem Korrekt” beszéd.
Te úgy gondolod, hogy az „egészséges önértékelésű egyedeket” mindez nem irritálhatja.

Gondolj azonban a nemrég történt Ruandai eseményekre, amikor a „hutuk” néhány hét alatt kilencszázezer „tuszit” mészároltak le, miután lelküket a propagandisták jól megmunkálták, bebizonyítva, hogy a „tuszik” tulajdonképpen „csótányok”.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.15. 10:46:44

@Vidéki:
"Miért csak őket választotta ki az Úr és miért nem minket?"

Tehát akkor szerinted hogyan állnak ezek ketten a létrán? Melyik van melyik felett?

Vidéki 2009.02.15. 10:59:05

@Doomhammer: Ha „Szentírásnak” tekintjük a Bibliát, kérdésed egyértelmű választ nyer: a zsidók állnak a létra magasabb fokán.
De ebből még nem következik amit a Pulitzer díjas Kovátch Gamma állított, hogy viszont mi magyarok hülyék lennénk.

Vidéki 2009.02.15. 11:25:51

@Doomhammer: Egyébként tudományos szempontból kiváló genetikusunk Czeizel Endre is foglalkozott már a kérdéssel.
Szóba hozta azt a szembetűnő tényt, hogy Nobel díjjal kitüntetettek között a zsidók lélekszámához képest rendkívüli nagy arányban reprezentáltak a zsidó származásúak.
Genetikai kutatások alapján arra a megállapításra jutott, hogy vannak olyan speciális gének, melyek csak az „askenázi”-ként meghatározott zsidó népességcsoportra jellemzőek.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.02.15. 11:30:11

@Vidéki:
Magából itt hüjjét csinálnak. Vegye észre :(

Francois Pignon 2009.02.15. 11:33:58

@Vidéki: Ez a Czeizel egy náci? Gyanús ez az alak, ha zsidók genetikáját vizsgálja.
Csak óvatosan az ilyen kutatásokkal, mielőtt más aránytalanságokat is elkezdene vizsgálni, ráadásul statisztikailag értelmezhetőbb nagyságú halmazon.
reakcio.hu/news/a_bortonben_levo_felnott_ferfiak_fele_cigany

Google 2009.02.15. 11:50:34

Az Ószövetség szerint kiválasztott nép a zsidó.
De a történetnek itt nincs vége, megszületett az Újszövetség, s e szerint mindannyian kiválasztottak vagyunk, jelentsen ez bármit.
Egyenlőek az Úr előtt. Senki sincs kiválasztva és senki sincs kitaszítva. Nyilvántartást pedig nem készítünk sem magyarokról, sem zsidókról, sem cigányokról!
Pulitzer díja Tóta W.-nek van, KGB pedig néha belebújik ez előbbi bőrébe, lássa, milyen ott. Kísérlet, kíváncsiság, kétkedés.

Vidéki 2009.02.15. 12:00:19

@Francois Pignon: Gondolj az „angol telivérekre” a lóversenyek területén.
Ebből a vérvonalból származó lovak csaknem kizárólagos esélyesei a nagy lóversenyeknek.
Az Angliában pontosan vezetett tenyésztési törzskönyvekből kiderül, hogy ezek az esélyesek mindannyian egy néhány száz évvel ezelőtti szerencsés import (néhány arab import ló) leszármazottai.

Francois Pignon 2009.02.15. 12:13:21

@Vidéki: Csúszós talajra lépünk, ha ezt emberekre vonatkoztatjuk. Én inkább nem is gondolok erre így, ha megbocsátod, elvből is inkább a kulturális és neveltetési meghatározottságban hiszek. (A lovakat is tréningelik, ugye?). Ráadásul ezek testi dolgok, nem lelkiek, szellemiek.

@Google: Az Úr Ábrahámot választotta, még a muszlimok is igényt tarthatnak a kiválasztottságra.
De inkább hagyom most a témát, mert már azt olvastam: "KGB pedig néha belebújik az előbőrébe" ;)))

Google 2009.02.15. 12:45:19

Francois Pignon,
persze hogy a muszlimok is igényt tarthatnak a kiválasztottságra. Mindenki igényt tarthat rá.
Nem ide vág, de lehet, hogy egy az Isten. Nekem feltétlenül az. Láthatja, ábrázolhatja másként más, egy az.

Megnéztem ijedten, milyen hülyeséget írtam már megint, de legalább előbőrökről most nem szóltam.
Gyorsan olvasott, Francois. Valami újat akart megtudni KGB-ről; ezzel nem szolgálhatok.

Vidéki 2009.02.15. 13:06:13

@Google: Az Újszövetséget a zsidó vallás nem ismeri el Szent Könyvnek

Vidéki 2009.02.15. 13:19:20

@Francois Pignon: Az állattenyésztők régen rájöttek arra, hogy ha bizonyos tenyésztési szabályokat szigorúan betartanak, akkor a bizonyos szempontból kedvező genetikai állomány nem hígul fel.
Ezt bizonyítja az angol telivérekkel kapcsolatos tenyésztési tapasztalat is.
A Biblia ( Ószövetség) is tartalmaz olyan házasodási szabályokat (a választott népre nézve), amelyek mintha adaptálták volna az angol versenyló tenyésztők gondolkodását az emberi lényekre vonatkozóan.

Google 2009.02.15. 13:19:33

Mondtam, sok változat van és sok elképzelés.
De az Isten egy.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.15. 14:32:08

@Vidéki:
"A Biblia ( Ószövetség) is tartalmaz olyan házasodási szabályokat (a választott népre nézve), amelyek mintha adaptálták volna az angol versenyló tenyésztők gondolkodását az emberi lényekre vonatkozóan."

Azokat az angol versenylovakat időnként befogják szekerek elé? Kicsapják a sztyeppére, legeljenek ott és kerüljék el a farkasokat? Elmennek velük háborúba?

Úgy nagyon egyszerű kitenyészteni "felsőbbrendű" lényeket, ha pontosan ismerjük a pályát, amelyen versenyezniük kell. Ezen az apró problémán szokott elbukni az állatok nemesítésének alkalmazása emberekre. Mire kinemesíti a tökéletes hegedűst, addigra már a rap a divat és a hajára kenheti a tökéletes hegedűtudást.

Az emberi faj felsőbbrendűségének oka a sokoldalúsága. Megél a sarkkörtől a trópusokig és kultúrák ezreit képes létrehozni, amelyek mind másban jók. Ha elkezdi "nemesíteni", elvész a sokoldalúság és kap egy angol versenylovat, amit az első farkas leterít.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.02.15. 14:59:44

No, akkor egy kis Ószövetség, Isten ígéretei a nemzeteknek.

87. Zsoltár

Szent hegyeken vetette meg alapjait
jobban szereti Sion kapuit az Úr,
mint Jákob többi hajlékát.
Dicsőséges dolgokat mond rólad,
Isten városa!
Ráhábot és Babilont azok között említem,
akik ismernek engem;
Íme Filisztea, Tírusz és Etiópia népe:
mind ott született,
és maga a Fölséges erősíti meg.
Bejegyzi majd az Úr,
a népek könyvébe:
Ezek itt születtek.
Körtáncban fogják majd énekelni:
Minden forrásom belőled fakad.

" De én ismerem tetteiket és gondolataikat, és eljövök, hogy összegyűjtsek minden nemzetet és nyelvet; eljönnek majd, és meglátják dicsőségemet. Jelet helyezek el köztük, és elküldöm közülük azokat, akik megmenekültek, a nemzetekhez: Tarzis, Púl és Lúd, Mesek és Rós, Tubál és Jáván népéhez; a távoli szigetekre, amelyek nem hallották híremet, és nem látták dicsőségemet. És hirdetik majd dicsőségemet a nemzeteknek. Elhozzák valamennyi testvéreteket az összes nemzet közül ajándékul az Úrnak, lovakon, kocsikon és gyaloghintókon, öszvéreken és tevéken szent hegyemre, Jeruzsálembe, - mondja az Úr -, ahogy Izrael fiai hozzák az ajándékot tiszta edényben az Úr házába. És közülük is választok papokat és levitákat. -mondja az Úr.
(Izajás 66, 18-21)

Vidéki 2009.02.15. 16:57:48

Egyetértek veled.
Az angol telivérek valóban kiválóak egy lóversenypályán, de igáslóként nem biztos hogy jól megállnák a helyüket.
A kutyáknál nagyon jól szemmel látható, hogy bizonyos tenyésztési szempontok akár az életképességet is veszélyeztetik.
Az emberi faj esetében én is a sokoldalúság előnyeit látom.
Kovátsch Gamma elvtárs/úr nem így gondolkodik, ezért tartja hülye alja népnek a magyart, aki a létra legalsó fokain tartózkodik.

Bell & Sebastian 2009.02.16. 02:27:41

@Doomhammer:

Azért a gruppenszexben is véges a permutációk száma!

Új vendég?

medve2 2009.02.16. 08:18:43

@Őrnagy Őrnagy: Hát, Őrnagy Őrnagy! Az egy hosszú történet. Tuidod, vannak a jó KGB-sek, meg a rosszak Putyin az jó KGB-s.

medve2 2009.02.16. 12:59:43

Juj! A nézőpont szerint a Fidesz szavazói 60-27 arányban elvetik Putyint. nem dolgozott jól LI.
süti beállítások módosítása