Hazafiak, rendőrök, zsidók
2008. december 16. írta: TuRuL_2k2

Hazafiak, rendőrök, zsidók

 Ismét aktivizálta magát az önjelölt nemzetmentők (ejtsd: hazafiak) élcsapata, Budaházy György és Toroczkai László most a Hősök terét veszik védelmükbe. Hogy kik jelentenek veszélyt a térre? A zsidók. A zsidók, akik a legtöbb egyidőben égő hanukai fáklyával a nemzet nagyjainak szobrai előtt kísérelnek meg rekordot, ami talán a keresztény kislányok (Solymosi Esztertől a Körmenden meggyilkolt kislányig) rituális feláldozásánál is durvább támadás Szent István országa ellen. (A hazafiak adnak a tájékozottságra, fel lehetnek iratkozva minden valamirevaló zsidó hírlevélre és rss-re - nekem például fogalmam sem volt róla, mi készül, sehol sem találkoztam a Hanuka rekord rendezvény hírével a sajtóban.)

 A radikálisok két hőse ezért a haza és a kereszténység védelmében megfújta a harci kürtöt tülköt: felhívásukban tömör, de mégis rendkívül alapos valláselméleti áttekintéssel indokolják felháborodásukat. Ebből kiderül, hogy december 21-e az igaz keresztények számára aranyvasárnap, emellett a sólyomröptetés ünnepe, a Hanuka nyilvános ünneplése pedig a karácsonyi ünnepkört megzavaró utcai csinnadratta. A lényeg: december 18-ára tüntetni hívják övéiket a Dohány utcai zsinagóga elé, lehetőleg Árpád-sávos zászlókkal.

 Szerintem a Hanuka utcai ünneplésével nincs semmi baj, minden vallás (ha térítő, ha nem) nyugodtan mutassa meg magát a fásult járókelőknek: ilyen például a katolikusok Szent Jobb körmenete, de nekem a neoprotestáns kisegyházak aluljárókban tartott zenés megmozdulásai, vagy a Krisna-hívők felvonulásai ellen sincs kifogásom (na jó: a szcientológusok kivételek). A világrekord-kísérletektől (a világ legnagyobb, lábbal gyúrt rétese és társai) sikítófrászt kapok ugyan, a tüzezés iránti vonzalmat viszont - úgy is, mint gyermekkori feketelőpor-készítő - igazán megértem. A Hősök tere pedig vonzza a fáklyagyújtókat, itt szokott lángolni a humanisták békejele is (John Lennon miatt kérem törzsolvasóink szíves megértését és elnézését):

 Nem kell különösebben paranoidnak lenni ahhoz, hogy Budaházyék felhívásának hangnemétől („ha süket fülekre találna követelésünk (volt már ilyen), abban az esetben nem tudjuk garantálni, hogy a mélyen sértő esemény kapcsán jogosan felháborodó hazafiak nem vesznek-e elégtételt a nyilvános megalázásért”), Árpád-sávos összejövetelétől összeszoruljon (különösen idősebb) zsidó polgártársaink gyomra. Épp ezért a radikáljobbos tüntetés finoman szólva nem kívánatos - viszont jogszerű, beletartozik a gyülekezés és a véleménynyilvánítás szabadságába.

 Mit tesz erre a rendőrség? Nem engedélyezi a rendezvényt, mert a közlekedés más útvonalon nem biztosítható - ami nyilvánvaló hazugság. A térképen jól látható, hogy a rendezvény legfeljebb a Dohány és a Wesselényi utcák forgalmát akadályozná, amik különösebb gond nélkül elkerülhetők, például a Dob utcában és a Rákóczi úton. Legfeljebb a 74-es trolit kéne kéne busszal pótolni néhány óráig. Az eset kísértetiesen emlékeztet a arra, amikor nyáron ugyanezzel az indoklással a melegfelvonulást nem engedélyezte a BRFK. Akkor többek között Demszky Gábor is tiltakozott a rendőrségi határozat ellen, amit végül vissza is vont a rendőrség.

 Többször felmerült már, hogy esetleg a gyülekezési törvényt úgy kéne módosítani, hogy a rendőrségnek legyen lehetősége mérlegelni, kinek ad lehetőséget a demonstrációra és kinek nem (s ne kelljen a közlekedés aránytalan sérelmével alibizni). Akik szerint ezt rá lehetne bízni mai rendőrségünkre, azoknak ajánlom figyelmébe, hogyan látja ma a testület a 2006 őszén történteket. Az ORFK honlapján pénteken megjelent (Bodoky blogjában a Kapolyi-Bencze vacsora mellékszálaként is megénekelt) írásból vett részletek következnek, kiemelések tőlem:

Randalírozó tömegek, szélsőséges csoportok 2006 őszén

 

 A 2006. évi őszi események mérföldkövet jelentettek nem csak Magyarország történelmében, hanem a Rendőrség életében is, hiszen ötven éve nem fordult elő hasonló eset az országban. A Rendőrség nagyon sokat tanult és tanul ezekből az esetekből, mint azt az elmúlt időszak eseményeinek a biztosításakor számos példa is bizonyította.

(...)

A helyszínen korábbi demonstrációkról ismert szélsőséges személyek is megjelentek. Feltételezhető volt, hogy törvénytelen módon próbálják megzavarni a főváros közlekedését (pl. hídfoglalás), illetve be nem jelentett demonstrációkat kísérelnek megtartani.

(...)

Ezzel kezdetét vette az egész napon át tartó tömegoszlatás, a rendőröket a tömegből folyamatos támadás érte, ezért pozíciójuk megtartása, illetve a közvetlen fizikai konfrontáció elkerülése érdekében folyamatosan könnygázt, vízágyút, gumilövedéket alkalmaztak. Ezzel sikerült a rendbontókat a rendőri állománytól olyan távolságban tartani (dobó távolságon kívül), hogy sérülést nem okozhattak, de a FIDESZ-MPSZ által szervezett rendezvény menetét sem zavarták meg.

(...)

A főváros jogellenes demonstrációval érintett területein a közrend 2006. október 24-én 04.00 órára állt helyre.

 Már az sem vet túl jó fényt rendőreinkre, hogy akarva, akaratlanul 1956 karhatalmi erőivel állítják párhuzamba saját 2006-os szerepüket. De arra nincs mentség, hogy az egész visszaemlékezésben egyetlen szó se essen arról, hogy miért nem sikerült megvédeni a tv-székházat, miért szorították a balhés keménymagot a fideszes rendezvény résztvevőire, és milyen védhetetlen brutalitással léptek fel ártatlan emberek ellen.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr30825567

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szombatblog 2008.12.16. 13:19:38

Azé az utca, aki elfoglaljaSajnos. Demokráciában ez a szabály. Ha minimális formaságokra ügyelnek, az agresszív gyűlölködők vidáman masírozhatnak – mindig valakik ellen, a valakik pedig félhetnek. Budapesten leggyakrabban mi, zsidók vagyunk valakik…

Trackback: Árokásó Top100 2008.12.16. 11:33:03

Budaházy GyörgyHunnia felkent vezére és forróvérű megmondóembere, étteremtulajból lett széljobbos médiaceleb, önjelölt Trianon-szakértő és szittya divatdiktátor. Budaházy György egy radikális multitalentum, aki elsősorban ősmagyar exkavátor nyilakat szór…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berci_JCHC (törölt) 2008.12.16. 16:57:47

states: lásd uszkai példa. Se nem állam, se nem (önjelölt) karhatalom. Egyház. És még csak nem is történelmi.

AYBARS ANDA 2008.12.16. 16:57:52

""" Berci_JCHC 2008.12.16. 16:02:16
Hát gyerekeke, ennyi trollkodást...
A trollok pogány kultusz részei. :D """

BEEEERCI....:)))))))

Alapvetően TE VAGY ELTÉVEDVE:

a REAKCIÓ egy "troll" BLOG, kicsi fijam, tudod????

Oszt most mennyé vissza az újlipivársi szopácskádba,

TÓTA AHARONT szopizni....Életidegen műanyag antikatona !!!

medve2 2008.12.16. 17:40:30

Szerintem szép lassan felejtsük el Handa Banda barmot, mert egyre nyilvánvalóbb: hükye komcsi, aki szét akarja verni a topicot.

hiba 2008.12.16. 18:09:53

medve: ez már Neked a mániád. Hidd már el, hogy a világ szép és változatos! Vannak ilyen hülyék az NBH nélkül is. Sztem Budaházy és Tomcat is teljesen önjáró. Toroczkaiban már nem vagyok biztos.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2008.12.16. 18:12:27

medve2 2008.12.16. 14:27:12

Nem kell. Csak van...

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2008.12.16. 18:13:18

Hát emberek, ez az ajvépanda rendesen szétkúrta itten a népművelést... kár. Miért nem moderáltok?

tevevanegypupu 2008.12.16. 18:20:35

Gondolom azert nem moderalnak mert szorakoztato es o is jol szorakozik...Ez csak egy olyan l'art pour l'art jatek szavakkal, bar ketsegtelen, hogy egy vallas rovasara, ami viszont izlestelen..

medve2 2008.12.16. 18:57:42

Hiba! Aligahanem igazad van. De miért van szabadlábon Budaházy és miért a Fidesz nagygyűlésén talál rá a rendőrség. Tóth Lászlü meg már Szegeden gyanús volt: gyorsan lemondott egy alapítványi kurátorságról, amikor elérte a nemzetbiztonsági átvilágítás

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.12.16. 19:18:42

Mi a baj a hanukázó zsidókkal? - Szerintem semmi. Persze, arra kíváncsi lennék, hogy miként reagálna Feldmajer és Váncsa, ha Budaházyék a zsinagóga előtt, vagy a holokauszt múzeumban akarnák felállítani a nyereg alatti húspuhítás rekordját.

medve2 2008.12.16. 19:34:57

Jó, most hogy már elmentek a droidok, megkérdezném: mi valójában a Hanuka rekordja?

Francois Pignon 2008.12.16. 19:44:10

Jaja, ha Torockaiék nem szervezik rá ezt a hülye tüntetést, rötyöghettünk volna azon egy jót hogy mi is ez a hanukai rekord. Meg hogy beszélgetősarkat rendeznek be az A38 "Orrbár"-jában.

Gery Greyhound // · http://www.bestofgyurcsany.hu 2008.12.16. 20:07:13

Medve2: az ország legnagyobb hanukájának felállítása :)

Egyébként nekem semmi bajom a hanukázós zsidókkal. Tőlem akár a Nyugati aluljáróban is hanukázhat bárki, nem fogok belerúgni a metró felé menet.

De ehelyett az idióta baromság helyett inkább érdemes lenne beszélni arról a tendenciáról, ami valahol Angliában indult el, hogy a karácsonyt egyes helyeken már "téli fenyőünnep" néven illetik, mert a keresztény ünnep és Jézus emlegetése (ugye arrafelé a Christ, azaz Krisztus névből képződött a karácsony elnevezése) közterületi feliratokon és egyéb látványos helyeken sértheti bizonyos muzulmán és egyéb hívő vallását, vagy a tököm tudja mijét. Ahol a többség önszántából alkalmazkodik a kisebbséghez, ott szerintem komoly bajok vannak, főleg hogy nem holokausztot ünnepelnek például.

plastik02 2008.12.16. 20:09:55

ez a rekord dolog nem Budaházyék figyelmét akarta felhívni, hanem a zsidó valláshoz vékonyabb szálon kapcsolódó zsidó származású fiatalokat. remélem nem árultam el nagy titkot...

plastik02 2008.12.16. 20:11:16

és természetesen minden emberét, aki kíváncsi arra, hogyan is zajlik ez a chanuka nevű izé.

Alfőmérnök 2008.12.16. 20:13:50

Szerintem sokkal inkább arról lenne érdemes beszélni, hogy a bevásárlócenterekben (és szinte mindenhol) már november közepén "elkezdődik" a karácsony. Mi a f@szért?
Csak nem azért, mert az egész már csak kva nagy biznisz?

Berci_JCHC (törölt) 2008.12.16. 20:25:06

Gery Greyhound: erről csináltak St. Paulban egy kisfilmet, igaz Húsvéttal kapcsolatosan. Érdekes rész, amikor arra jutnak, hogy akkor már a városnevet is cseréljék le - igen, az új név nagyon gyomorbavágó:
www.youtube.com/watch?v=rwlyNebrmnA

Alfőmérnök:
pár gyülekezet az Államokban már nagyon aktívan nyomja az online és offline kampányt, hogy akkor most mire is ez a nagy Shoppingfes - ha már pénz, az menjen másra, a családnak meg elég az igazi lényeg::
www.youtube.com/watch?v=eVqqj1v-ZBU
A kampány honlapját is érdemes megnézni, az is igényes, kreatív, ötletes, elgondolkodtató.

(És ez csak két szelete annak, amiért az ilyen ötletekkel előrukkolni képes amerikai keresztény gyülik és szervezetek nagy csodálója vagyok.)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.12.16. 20:27:58

Gery:
2002-ben éppen Medgyessy száműzte a karácsonyfát a parlament épületéből, mondván, sértheti más vallások híveit. Ehhez képest a menora ott volt, és van azóta is a parlamenti ablakokban. Mindez azért gáz, mert a karácsony nem kizárólagosan keresztény ünnep, és nem elsősorban valláshoz köthető ünnep. A karácsony a szeretet ünnepe volt évtizedeken át nekünk, magyaroknak. Függetlenül attól, hogy valaki hívő vagy ateista.
Én próbálom tolerálni a különböző vallások hiveinek buzgalmát, de lassan kezd túl sok lenni.

nénike · http://mandiner.hu 2008.12.16. 20:28:38

Dr. Zerge

Ha csak egy zombi van, az szórakoztató. Maradhat.

Egyébként is a REAKCIÓ egy "troll" BLOG, kicsi fijam, tudod?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.12.16. 20:28:49

Még mindig jobb, ha a zsidó fiatalok hanukáznak, mintha macskát fojtanak vízbe, vagy geciznek a Madáchcsal.

Szeretnék egy olyan Izraelben élni, ahol a magyarok 1%-ban élnek, de a politikában, a médiában, a bankszektorban, a közéletben meghatározó szerepük van.

plastik02 2008.12.16. 21:01:10

"Szeretnék egy olyan Izraelben élni, ahol a magyarok 1%-ban élnek, de a politikában, a médiában, a bankszektorban, a közéletben meghatározó szerepük van."

olyan USA-ban élhetsz...

medve2 2008.12.16. 21:11:49

Kedves Gery! Az számomra furcsa, hogy óriás Hanuka. De ha Toroczkaiék szarakodnak, óriáshanuka-párti leszek. Zsidóknak jogukban áll hülyének lenni. Természetesen az is baromság, hogy Karácsony nem Krisztus születésének napja. És a többségnek valóban nem a kisebbséghez kell alkalmazkodnia.

medve2 2008.12.16. 21:12:32

Plastik! Ez baz óriáshanuka nekem kicsit olyan amerikai ízű.

medve2 2008.12.16. 21:13:51

Alfőmérnök! De igen. Viszont ez ellen te tehetsz, a saját családodon belül, hogy ne legyen biznisz ízű. És ha sokan tesznek, akkor nem lesz biznisz.

medve2 2008.12.16. 21:15:15

Falafel! ott egy bazi nagy karácsonyfa a parlament előtt, menorát meg nem látok szabad szemmel.

medve2 2008.12.16. 21:16:38

Malacka! Én meg szeretnék egy bukott Fletós és antiszemita droid-mentes Magyarországon élni.

medve2 2008.12.16. 21:17:08

Hűha! Droidtámadásra számítok: első fokon feloszlatták a Magyar Gárdát!

Berci_JCHC (törölt) 2008.12.16. 21:21:24

Falafel: nem a karácsonyi piramis nevű, újraélesztett római szokással kevered a parlamenti menórákat? 7 gyertyájú/égőjű ilyen izé. Eredetileg egy ágakból rakott kis ívre tették a gyertyákat, Itáliában. Még jóval a faállítás előtt. A mintát viszont a Titus-diadalív menóra-domborműve adta (ahogy Izrael állam címeréhez is), ellenben kapott egy keresztény szimbolikát is: a 7 egyház.
Súlyos összeesküvés szagát érzem a levegőben.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2008.12.16. 21:21:57

Nénike, kérem, a baj az, hogy elkocogtam a Szecskába fürödni egyet, oszt' mire visszatértem addigra ez a maguk zombija kissé elszabadult. Kendéket bizonnyal jól elszórakoztatta itten folyamatában, ám nekem nemakármekkora nehézséget okozott a visszacsatlakozásban. (Van ez a bornírt faszság, hogy ha valahova egyszer beugattam, akkor oda vissza-vissza nézek és képest vagyok ezt olyan túlméretes ostobasággal tetézni, hogy végig is olvasom azt a beszélgetést, aminek kéretlen gyarapítója lettem - nehogy valaki hozzámböffenése megtorlatlan maradjék, oszt' ezáltal legyen egy jó napja az illetőnek. Jó úttörő ahol tud...) No, nem mintha az eredeti állatkert jobb lett volna, de azok okításán körösztül tán a csendben figyelő nagyérdemű is fejlődésnek indulhatott. (Már elnézést az idejétmúlt népművelői attitűdért!) Ez a zombi viszont semmi másra nem jó, mint fejvesztett menekülés azonnali előidézésére, kolostorbavonulás, némasági fogadalom, vagy bármely más önkiközösítő eljárás indukálására. Szal szerintem ip-stül kibaszni, mint a macskát szarni nem kell félnetek.

medve2 2008.12.16. 21:22:56

Hűha, ez komoly. Jó válasz!

Berci_JCHC (törölt) 2008.12.16. 21:26:46

medve2: meg rövidzárlatot kapó droidok amperszagát is. :D

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2008.12.16. 21:34:01

Malacka!

"geciznek a Madáchcsal."

Na. Először is nem 'a Madáchcsl', hanem 'Madáchcsal.

Ez a mai mániám. Turbómagyar tudja már az anyanyelvét rendesen használni, a büdös picsába!

Másodszor mi is volt az a gecizés?
Gondolom fingod sincs róla, csak valaki mesélte, aki hallotta egy olyantó', aki kibaszott tájékozott szok lenni, és különben is má' megin' ezek a pimasz zsidók, há nem, hö!? Faszkivan, hogy mindenki úgy ugat, mintha látta volna azt a rohadt, semmitmondó és senkinek sem ártó, nemhogy színháztörténetileg, de minden más szempontból is jelentéktelen színielőadást, vagy legalábbis lelkesen végigolvasta volna a vonatkozó szaksajtót és minden beszámolót. Faszkivan, hogy egy gerillamarketing így el tud szabadulni.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2008.12.16. 21:35:43

Na ez a legutóbbi kicsit erősre sikeredett, Lnézést! De tényleg ki van a lompos...

medve2 2008.12.16. 21:38:23

Hű, ezt én is használni fogom: turbómagyar gerillamarketing!

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2008.12.16. 21:46:32

A gerilamarketing az volt, hogy itten szegény M. Imre műve volna megsértegetve. Ebből egy hang nem volt igaz, de bizonyos körökben ez jó reklám, és kellő habosításról gondoskodnak ilyenkor turbómagyarék. Jelen esetben némi túlzásokkal... mármint az alkotók várakozásához képest.

De abban a szerencsétlen fércműben természetesen nem Madách műve volt pornósítva, hanem a színdarab története szólt arról, hogy valaki nekiáll egy pornó-embertragédiáját gründolni. Kis különbség, nemde? Csak hát a kétbites agyaknak ez már túl sok infó. De hogy még hónapok múltán is, ránézésre írástudó emberek, ezen a 'geciznek Madáchcsal' szinten legyenek... hát tényleg érdekes hely ez az ország...

plastik02 2008.12.16. 21:49:05

"medve2 2008.12.16. 21:12:32
Plastik! Ez baz óriáshanuka nekem kicsit olyan amerikai ízű."

mert 100 méter magas fákat állítgatni minden sarkon nem az...
sajna Amerikából is inkább a hülyeség ragadós.

Alfőmérnök 2008.12.16. 21:51:11

Dr. Zerge
Ja, ráadásul a macskagyilkos nem zsidó (legalábbis saját bevallása szerint). + ismerek én (nem egy) színmagyar bácsit, aki macskát fojtott vízbe/baszott falhoz (sajnos).

malacka második bekezdése viszont sztem kicsit szellemes.

medve2 2008.12.16. 22:08:14

Zerge! Ugye tudod, hogy a tények nem számítanak. Zsidó az zsidó, oszt nayji. Elvégre az idegengyűlölet és a rasszizmus nem logikus.

vaffanculo 2008.12.16. 22:12:01

télleg, mijafaszom van dánlóddal? helyette kündü? nem jó csere-:)

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2008.12.16. 22:16:51

Alfőmérnök!

Szellemes??? Mi a frász szellemes van azon, hogy valaki hasraütésre saccolgatja, milyen munkakörben hány % ilyen-olyan vallású, etnikumú ember ténykedik? Ez nem szellemes, hanem sírnivaló.

Alfőmérnök 2008.12.16. 22:38:15

Dr. Zerge
Malacka szerintem kicsit infantilis, de nem veszi komolyan magát. Mindenkinek vannak mániái.
Ugyanakkor vicces, hogy Magyarországon nem lehet kimondani azt a szót, hogy "zsidó", valakiről, aki az. Szegény Elek István is megkapta a magáét a baloldali sajtótól, amiért az "ATV közismerten zsidó származású műsorvezetőiről beszélt".

Nem ártana egyszer már ezt a kérdést értelmes embereknek kibeszélni.
Mellesleg, Én úgy tudom, a most a Jobbik által futtatott Csengey Dénes tervezte ezt, pont Elek Istvánnal. Csak előtte egy kicsit szívinfarktust kapott.

eldiablomismo 2008.12.16. 22:43:03

Ismét egy értelmes "magyar".

Azért érdekes lenne az ő országuk, a kb ezer "fajmagyarral" :)
Az addig ok, hogy jól elgyűlölködnének együtt, de mit ennének pl? Ki művelné az ő magyar földjüket? Mennyi idő után kezdenék elvágni egymás nyakát, hogy melyikük a magyarabb? :)

eldiablomismo 2008.12.16. 22:44:25

Egyébként érdekesen értelmezik a kereszténységet és Jézus munkásságát :)

AYBARS ANDA 2008.12.16. 23:42:41

Na.

Távoléletemben hajlanak a jobb szóra....

Oszt a Magyar Gárda Mozgalmat is, meg a Magyar Gárda Magánnyomozó és Biztonsági Kft-t is??!

Aligha.

Az előbbi JOGILAG MEGFOGHATATLAN, pls. mint a "POLGÁRI KÖRÖK" voltak;

utóbbi nem ügyészi felügyelet alatt áll,
hanem cégbírósági alatt, ott meg NEM KOMCSI SZARKEVERŐK ÜLNEK, ráadásul minden törvényes volt, s már rég jogerős a bejegyzés....

ÁMÁTÖR LÚZEREK VATYTOK....:)))))))))))

medve2 2008.12.16. 23:47:51

Szerintem most állapodjunk meg abban, hogy ennek az idiótának nem válaszolunk, mert megoint szétveri a topicot.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.12.17. 00:05:35

medve2, zerge

de baszott egy lükepék agyatok van, ha nem tudjátok disztingválni a normál antiszemitát a faszkolódó játszásitól.... bááááááá

A macskafojtó-gecimadáchozó sémita életit nekijje!;-)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.12.17. 00:10:41

Alfőmérök

"Malacka szerintem kicsit infantilis, de nem veszi komolyan magát. "

Aki tudja, h infantilis, az már nem is az. Az igazi infantilis nem tudja magáról.
Akkor vagyok komoly, amikor csak akarok, és akkor játszom faszkolódást, amikor vkik röhejesen komolyan veszik magukat...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.12.17. 00:18:38

Zerge

"saccolgatja, milyen munkakörben hány % ilyen-olyan vallású, etnikumú ember ténykedik"

Ahammm. A szakirodalom szerint kb. 1%-.nyi zsidó él Magyarországon. Jaaaa.
Namostan
ez azt jelenti, ha nincsenek felülreprezentálva az említett szerepkörökben, akkor ha én mondok 1 híres zsidó újságírót, neked 100-at kell mondani cserébe, ha mondok egy híres tévést, akkor neked százat kellene, ha mondok egy híres zsidó írót, neked 100 magyart kellene, stb...

Ugye te is érzed, h ezt a csatát én nyerném, ergo a felülreprezentáltság tény. A tények kimondása még nem antiszemitizmus, deviszontellenben ha azt mondanám, h csináljunk numerus clausust, akkor az már antisémita lenne.

Deviszont állítom neked, h a mezőgazdaságban meg durván alulreprezentáltak, mint ahogy a köztisztasági hivataloknál is.

Vitatod, kedves zerge?

plastik02 2008.12.17. 00:25:35

az NBA-ben állítólag durván alulreprezentáltak a fehérek :/

Alfőmérnök 2008.12.17. 00:36:09

malacka, ha azt látom, h vki nem veszi tejjesen komolyan magát, az engem nem idegesít. De ha valaki infantilzmus nyomja a fasságot, az felbasz. Te nem tartozol ebbe a kategóriába, de ez nem nyalás. :)

zsögödbenő 2008.12.17. 00:42:51

Vissza a főtémához...természetesen mindenkinek (?) joga van nézeteit szabadon kifejteni, demonstrálni, miegyéb...de halkan megkérdezhetem, vajon nem lett volna-e szerencsésebb, ha nem a Hősök terén történne ez a kiváló rekordkísérlet? Nem vagyok különöebben paranoiás, de elgondolkodtam rajta, hogy véletlen-e a helyszínválasztás...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.12.17. 07:30:26

medve2: Azt írtam, a "parlamentből", nem a "parlament elől". Érzel némi különbséget?
Ha ne adj isten a rakparton kocsikáznál, nézz majd fel az országház ablakaiba. Hanuka 21-én kezdődik. Célszerű ettől az időponttól menorát lesni.;-)

Zerstörer 2008.12.17. 09:21:50

Érdekes, hogy nem hallom a humor nagyágyúit, a 168-órát és tóta w-ét gúnyolódni a 40 fokban kaftánt és prémes sapkát hordó lubavicsieken, csirkenyakmetélő ortodoxokon, tetűhintás UZI-val rohangászó izraeli szélsőségeseken...na azok aztán a Felvilágosodás és Ráció gyermekei a sötét, véres sivatagi babonáikkal....rajtuk miért nem szokás élcelődni? 60 éve megvásárolták a sérhetetlenséget?

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2008.12.17. 10:37:11

Malacka, hogy a tökbe lehetne nem alulreprezentált a zsidóság a földmívesek közt, ha egyszer majd' ezer évig nemhogy földje nem lehetett, de le sem telepedhetett akárhol? (Jegyzem meg, a cigányság hasonló bocskorban sántikál.) Vagy hogy a tökbe ne volna alulreprezentált a köztisztaságban, ha egyszer majd' évezredig piszkosnak, fertőzőnek, ragályterjesztőnek bélyegeztük? (Az is ennyire baszarintja a csőrödet, hogy az üstfoltozók között állatul felülrepi a roma etnikum?) És hogy a faszba ne volnának felülreprezentáltak azok a pénzvilágban, akiket évszázadok óta arra használtunk, hogy intézzék a mocskos pénzügyeinket? Képzeld, az orgonisták között is kibaszottul alulreprezentáltak. És képzeld, ezek a kibaszott összeesküvők viszont kurvára fölülreprezentáltak a hegedűsök, klarinétosok között. Mert futni hegedűvel a hóna alatt tud az ember, orgonával nem.

Mars olvasni, tanulni!

Egyebekben
1-Akinek mániásan csak és kizárólag a zsidóság reprezentáltsága a fontos, az márpedig antiszemita. Bármilyen tetszőleges embercsoportra tudok mondani jellemző - vagy legalábbis toposzszerűen jellemzőnek vélt - fölül és alulreprezentáltságot ilyen-olyan területeken.
2-A világ, és benne az emberi társadalom akkor sem lesz patikamérlegen kiókumulált, ha rohadt hangosan ordibálják a fogyatékosok a nekik szimpatikus szempontokat, ami mentén két bites agyuk képzelt sérelmeket detektál.
3-Minekutána zsidónak lenni meglehetősen sokféle módon lehetséges, és minekutána nincs semmiféle megbízható tudományos adat a lakosság etnikai, vallási hovatartozása felől, fingom sincs, milyen 1%-ról kuruttyolsz.

4- Semmiféle értelemben föl nem merülhet, nemhogy az, hogy megnyerhetnél, de hogy egyáltalán mi ketten bármiféle csatát, bárminemű síkon víhatnánk.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2008.12.17. 10:39:32

plastiko2

Nyilván a sok zsidónigger összesküdött.

hiba 2008.12.17. 11:05:18

Dr. Zerge: Csak jelzem, hogy alapvetéseid szerepelnek a blog minden olyan topicjában amelynek címében szerepel a zsidó szó, de olykor már a zs betű is elég. Persze nem lehet elégszer leírni, de azér ne pocsékolj túl sok energiát a témába, mert akik rendszeresen itt vannak, nagyjából értik ezt. A betévedő alulreprezentáltak pedig úgyse fogják.

Februar18 (törölt) 2008.12.17. 18:23:38

Nem értek egyet azzal, hogy a radikális tüntetést a zsinagóga mellett engedélyezni kellett volna. A forgalomakadályozás persze alibiindok, de antiszemita tüntetést nem lehet engedélyezni. Az nem fér bele a jó ízlésbe, és alighanem olyan jelleget öltene, ami a szólás- és véleményszabadság kereteit is túllépi.

medve2 2008.12.17. 18:43:13

A rendőrség nem tilthat be egy tüntetést azért, mert az egy népcsoropt ellen irányul?

gonoszka · http://gonoszka.nolblog.hu 2008.12.17. 19:16:19

A szélsőjobboldaliság nagy üzlet sokaknak.
Olyanok is mindig lesznek akik szeretnek katonásdit játszani. Sok százezren, millióan pedig szurkolnak nekik.
Bővebben a blogomon. :)

medve2 2008.12.17. 19:19:04

Gonoszka! Eléggé szoci a bloggod.

korrekt orr 2008.12.17. 22:22:05

miajó a zembereknek (Orbán miniszterelnök úr): ne jussanak haza a szeretteikhez karácsonykor, hiszen Gyurcsány A Hibás - sajnos, ez sem jön be, sôt, Orbán úr: szokás szerint téved!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.12.17. 23:03:33

zerge

1. elmész te ám a búbánatos péniszbe;-)

2. Ismerek egy pár híres zsidót.
Verebes, Orosz j., Pető I., Konrád, Friderikusz, stb.... és egyet nem tudok mondani, aki szimpatikus lenne nekem.

Ha akarod, tarts antiszemitának, én meg téged tartalak egy fasznak, a fingot fűrészel, és közben élvezi a felbökkenő szagokat.

És bazmeg tény, h a legjobb helyeken túlreprenzentáltak a zsidók, és amikor nagy a szar, akkor felerősödik az antiszemitizmus, mint ahogy ezekben az időkben is az USA-ban.

Amúgy a faszom tele van azzal, h itt mindenki utálhat mindenkit, de zsidókat kritizálni nem szabad, mert akkor rohattetű-náci-antiszemita vagy.

És bazmeg, tartózkodj az efféle mondatoktól:
"Mars olvasni, tanulni!"

mert különben azt fogom gondolni rólad, h egy félművelt ostoba fajankó vagy, aki bebiflázott pár könyvet, magáévá tett néhány rögeszmét, de vitára egyáltalán sem alkalmas.

bye

Alfőmérnök 2008.12.17. 23:13:11

malacka69

Szerb A., Radnóti M., Teller E., Szilárd Leó, Neumann J. megvolt?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.12.17. 23:14:58

zerge
"Bármilyen tetszőleges embercsoportra tudok mondani jellemző - vagy legalábbis toposzszerűen jellemzőnek vélt - fölül és alulreprezentáltságot ilyen-olyan területeken."

Csak arra kérlek, egyetlen szar helyet mondj a földön, ahol a zsidók felülreprezentáltak.

," fingom sincs, milyen 1%-ról kuruttyolsz."

Olvass bazmeg! 80-200.000, azaz 0,8-2%

hu.wikipedia.org/wiki/A_zsid%C3%B3s%C3%A1g_Magyarorsz%C3%A1gon

Emitt 80.000 főről beszélnek:

www.interdnet.hu/zsido/tortenelem/magyarzs.htm

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.12.17. 23:16:00

Alfőmérnők

Olyat mondj, aki itt él Magyarországon, híres zsidó, és szimpi!

Ne régi arcokat, akik holtak!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.12.17. 23:20:18

Deutsch (ex-Für) Tompika szimpi? Nekem ő sem. Az utóbbi évek legártalmasabb politikusa a fideszben.
("Gyurcsány bemutatott : Magyarország bekaphatja.")

Avar János, Bolgár György, Mészáros Tamás, Dési János szimpatikusak?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.12.17. 23:27:35

A zerge nevű közhelypuffogtató, félművelt percembernek üzenem, h én nem antiszemita vagyok (érted te ezt a szót?), pusztán, mint jobboldali szavazó, a tököm tele van azzal, h a zsidó elit 99%-a egy az egyben az én érdekeim ellen politizál, ráadásul gátlástalanul kiszolgálja ezt a gyurcsány nevű elmebeteget.... na jó, enyhítsünk, személyiségzavarost.

Nem a zsidókat utálom, hanem megvetem azt a részét, ami, mint a jéghegy csúcsa, kilátszik belőlük. Szinte egytől egyig irritálnak, ha beszélnek a közéletről, politikáról.

Alfőmérnök 2008.12.17. 23:29:39

Deutsch nekem kicsit szimpi. Na, Avar, Blogár társaság meg Gerő persze, hogy nem. A "baloldalhoz" való irracionális kötődésük nyilvánvalóan összefüggésben van zsidó származásukkal. De tök mindegy, mert vannak, akik zsidó származásuk ellenére nemzeti érzelműek. A standard példa Sándor György, bár én mondjuk spec. nem vagyok nagy rajongója.

medve2 2008.12.17. 23:31:38

Malacka! De antiszemita vagy. Állandóan a zsidókkal foglalkozol. Foglalkozz inkább turbómagyarjaiddal, azokkal, akik leszavazták a kettős állampolgárságot és nyakunkra ültették Fletó. Velük legyen tele a tököd, és felejtsd el a zsidókat, akik a szagvazók 0.8%-t teszik ki. Vazeg.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.12.17. 23:40:30

Alfőmérnők

Azt azért szögezzük le, a jelenlegi zsidó elit ballibber 95%-ban, és igen nehezen találtad meg az egy Sándor Györgyöt.

Deutsch magánélete annyira zavaros, annyiszor félrekúrt, h alkalmatlan egy konzervatív, keresztény elveket valló párt képviseletére, kommunikációja pedig rendre károkat okozott a kampányokban, 2006-ban egészen brutál módon.

És zerge azért beszél hülyeséget, mert a zsidók a legjobb helyeken felülreprezentáltak (politika, irótársadalom, újságírás, színházi világ, bankvilág, média) a szar helyeken pedig nem.

Kiválasztott nép! Ezért csak elit helyek járnak nekik.
Aztán meg ha világgebasz van, és amerika bepipul rájuk, pajzsként tartják maguk elé a holocaustot, amivel időtlen-időkre "megvásárolták maguknak a sérthetetlenségüket, miközben ők rendre sértegethetnek bárkit, legyen az palesztin vagy magyarországi jobboldali politikus

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.12.17. 23:43:02

medve2

"Állandóan a zsidókkal foglalkozol."
Hülye vagy medve, hónapok óta számra sem vettem a zsidókat. Mi a faszról beszélsz?

Nekem nincsenek turbomagyarjaim.
Neked vannak Magyarországot felvásárló zsidójaid?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.12.17. 23:44:07

medve

te egy cionista náci vagy, menj Izraelbe palesztint lövöldözni

Jó neked ez a stílus?

Alfőmérnök 2008.12.17. 23:51:35

malacka,

azért a zsidóságot úgy en bloc nem az "elitjei" alapján kell megítélni. De még az "elitjei" között is vannak pl. anticionisták, sőt holokauszt-revizionisták (pl. chomsky, de a holokauszt-ipar c. könyv szerzője is zsidó).
Sándor Györgyöt nem nehezen találtam meg.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.12.18. 00:06:01

Alfőmérnők

Én_egy_rossz_szót_sem_szóltam_a _zsidóságról_általában!!!,

deviszontellenben a mai, magyarországi elitjének zömét ki nem állhatom. Nem gyűlölöm még őket sem, mint ahogy Kelemen Annát sem, csak egyszerűen nem szimpik, mint ahogy (K)annácska sem.

És hadd mondjam már el, h nekem nem szimpik.
Nem szimpik a pedofil papok sem, sőt... nem szimpi a politikai elit sem, és kikérem magamnak, h ne legyen szabad azt mondanom, h a jelenlegi zsidó elittől gyakran felbaszódik bennem az ideg.

Gyakran nézem a heti7-est, mert a humort szeretem, de Farkasházytól agyrémet kapok, holott pl. Kern egész elviselhető, néha egészen vicces figura.

Csak hergelem medve és zerge állat urakat, hadd antiszemitázzanak, eléggé veszik a cumit;-)))

Alfőmérnök 2008.12.18. 00:10:57

pl. Kern igen jó karakterszínész volt, Woody Allen meg a saját hangján rosszabb, mint Kern szinkronnal. Kicsit szétitta az agyát mára sztem sajnos.
Egyébként ő mondta még Firiderikuszra anno, h egy "rossz ízlésű buzigyerek".

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2008.12.18. 08:55:20

"Én_egy_rossz_szót_sem_szóltam_a _zsidóságról_általában!!!"

Nem a faszt nem, feszt zsidózól itt. Tetejébe mindenféle neked nem szimpi embereket lezsidózod. Árnyalatlan, kétbites, lábszagú, provinciális tahóság. Eriggyé' a kurucinfóra, oda való vagy!

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2008.12.18. 09:05:23

Normális ember, ha valakivel nem ért egyet, ha valakit nem kedvel, azt mondja, írja, és nem kezdi el vallási, etnikai, vagy bármi egyéb vélt vagy valós csoportokba préselve kiközösíteni az illetőt. Legfőképpen azért, mert ezzel komplett vallási, etnikai, egyéb embercsoportokat sért. Momentán pedig aki ezt a sötét bunkóságot a zsidósággal szemben alkalmazza előszeretettel, azt biza antiszemitának híjják. És jobb társaságokban átnéznek rajta.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.12.18. 16:41:50

Zerge

Bírd már felfogni a seggszagú kétbites agysejtjeiddel, h én nem általában a zsidókról beszéltem, hanem az aktuális magyarországi zsidó elitről.
Bizony kevés szimpi van köztük.
És bizony jogom van felemlegetni zsidó származásukat, ha ők is rendre megteszik ezt!

Ld. Popper, Orosz J., Verebes, Kern, stb.

Továbbra sem bírod megmagyarázni az izzadtságszagú hsz-eidben, h mi a ló büdös faszáért csak a jobb helyeken vannak felülreprezentálva, a szar helyeken miért nem..

"Eriggyé' a kurucinfóra, oda való vagy! "

Te meg eriggyé' Izraelbe Palesztinokat lövöldözni, az a neked való, paranoiás filosémita.

"Tetejébe mindenféle neked nem szimpi embereket lezsidózod. "

Ülj le, szövegértésből elégtelen, megbuktál.
Én nem a nem szimpi embereket zsidóztam le, hanem sorra vettem az emlékezetemben _híres_ magyarországi zsidókat, és megpróbáltam felidézni köztük számomra szimpit. Alig sikerül, egyszerűen a többségük unszimpi. És akkor se szimpatizálnám Gerőt, konrádot, farkasházyt, Oroszt, stb... ha nem lennének zsidók. Ezt kéne felfognod szellemi nihillke... meg azt, h a jelenlegi zsidó elit fényesre nyalja annak az mszp-nek a seggét, amelyik gyurcsánnyal az élen elrendezte, h 2004. decemberében úgy szavazzanak a magyarok, ahogy... Szégyen bazmeg, szégyen.

És ennek az elitnek el kéne már dönteni, h magyarországi zsidók vagy zsidó magyarok.

"Árnyalatlan, kétbites, lábszagú, provinciális tahóság. "

Ha-ha-ha:-)))) Te aztán alaposan árnyaltál, b+!
Ez a "lábszagú, provinciális" pedig annyira közhelyes szar libbancs toposz, h csak röhögök, ha valaki csak ezt bírja kisajtolni a kétbites agyából. Fel kéne terjeszteni a legtöbbet puffogtatott libbancs közhelyek listájának első helyére, tudod, iazzadtságszagú filoszemitácskám:-P

bye

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.12.18. 16:47:41

Rideg. :/
Pedig nincs is címlap...

Berci_JCHC (törölt) 2008.12.18. 18:12:55

Vannak, akik nem tudják feldolgozni, hogy a helyettesítő teológia téves.

Ezt a mondatot ki-ki tegye oda, ahova tudja. ;)

borsikm 2008.12.18. 19:04:37

"Ma kaptunk egy fülest (köszönjük), aminek utánajártunk és rendőrségi források alapján megerősítést nyert, hogy mégsem a Hősök terén lesz a Hanuka rekord. Eredetileg úgy volt, de a szervezők megváltoztatták."

szentkoronaradio.com/belfold/2008_12_18_nem-a-hosok-teren-hanukaznak-vasarnap

Na, erről van szó, ez így helyénvaló.

AYBARS ANDA 2008.12.19. 08:57:26

"""medve2 2008.12.16. 21:16:38
Malacka! Én meg szeretnék egy bukott Fletós és antiszemita droid-mentes Magyarországon élni. ''''


NOS:

Lesz műfelháborodás és ALKOTMÁNYJOGI HELYESLÉS:

a verbális "antiszemitizmus" a SZÓLÁSSZABADSÁGNAK bőven a RÉSZE !!!

AYBARS ANDA 2008.12.19. 09:01:00

RE: '"""Dr. Zerge 2008.12.16. 21:21:57
Nénike, kérem, a baj az, hogy elkocogtam a Szecskába fürödni egyet,""""

KÜND KIS homoerotikus antifa minikuki, HOL JÁRT.........??!

S miből is doktorált?

Ne zombizzá', mert kézhezkapod a keresetlevelemet, Kicsi Jew...:)))))

Dr. Aybars ANDA

AYBARS ANDA 2008.12.19. 09:10:20

Dr. ZEREGE rasszista judeo - komcsit SZÁMŰZZÜK a jobbközép blogról, mert az a zsidó köpködés, amit egy jobboldali blogon művelni mer,

kiugrasztja zsebemből a T-34-ést !!!!

S T. Szerki: KÉRÉSEM ezúttal HALÁLKOMOLY!

Ez már garázdaság, amit a Szecska-fördős metélt előizzad !!

AYBARS ANDA 2008.12.19. 09:15:39

""""Dr. Zerge 2008.12.18. 08:55:20
"Én_egy_rossz_szót_sem_szóltam_a _zsidóságról_általában!!!"

Nem a faszt nem, feszt zsidózól itt.
Tetejébe mindenféle neked nem szimpi embereket lezsidózod. Árnyalatlan, kétbites, lábszagú, provinciális tahóság.

Eriggyé' a kurucinfóra, oda való vagy! """"


EZT MERI DR. ZERGE!!!

EZ a NOLblog stílusa:

ZERGE REBE, egy mérsékelt jobboldaléi kommentelőt SEM FOGSZ innen, a mérsékelt JOBBOLDALI BLOGRÓL

elzavarni a KURUCRA!!!

ÉRTVE VAGYOK ?!

Óriásit TÉVEDSZ, hogy ti vagytok MINDENÜTT A MEGMONDÓEMBEREK:

sőt, egyre kevésbé!!!

AYBARS ANDA 2008.12.19. 09:18:37

RE: """"medve2

"Állandóan a zsidókkal foglalkozol."""

Tipikus PARANOID, üldöztetéses elmebaj tünete.

tevevanegypupu 2008.12.19. 09:55:54

Brody Janos, Beremenyi Geza, Makk Karoly, Bacso Peter, Palotai Boris, Tabi Laszlo, karinthy Frigyes Karinthy Marton..Ferencet csak azert hagytam ki mert az o szemelye eleg sok polemiara ad okot de milyen jol irt nem igaz? Csak azert tudom hogy zsidok mert ok maguk mondtak. Kinek nem szimpatikusak? Es Fisher Anni, a Fisher karmesterek, Marko Ivan..Nem a zsidosagukkal lettek hiresek es nem is azert szeretjuk oket, szoval micsoda ostobasag az egesz..

Alfőmérnök 2008.12.19. 20:54:11

teve:
Hozzátenném még ma pl. Lányi András és Kárátson Gábor nevét. Bár hogy az ő munkásságukat valaki ismerje, nem csak a Heti Hetest kéne néznie.
Krassó György is zsidó volt, asszem.
De még biztos lehetne találni, tényleg tök hülyeség az egész...
Bródyt meg kivenném, mert emberileg számomra egy nulla.

Alfőmérnök 2008.12.19. 23:15:08

Ja, és. Bereményi zsidó? Nem is tudtam.
De tök mindegy. A XX. század legjobb magyar dalszövegírója. Az Eldorádó meg az egyik legszebb magyar film. Ki a faszt érdekel a származása?

tevevanegypupu 2008.12.19. 23:39:25

Alfomernok
Miert haragszol Brodyra? Nagyon szep dallamai es szovegei vannak..Azok kifejezobbek mint amit neha nyilatkozik. Az Eldorado valoban fantasztikus ugyanugy mint a Cseh Tamassal egyutt irt szovegei is, minden kozosen irt lemezuk utanozhatatlan hangulatu.
Es meg a Szechenyi filmjet is szeretem..De ez nem egy Beremenyit dicsoito post ugyhogy abbahagyom. Valoszinuleg nagyon sok zsido vallasu vagy szarmazasu ember el mellettunk akirol nem is tudjuk hogy az..Nem tudom miert lett ez egyaltalan tema a rendszervaltas utan. Jo, tudom Csurka is tehet rola..

tevevanegypupu 2008.12.19. 23:41:29

Kicsit felreertheto amit irtam, szoval Beremenyi irt Cseh Tamassal egyutt. Ahogy en fogalmaztam ott ugy tunik mintha Brody lett volna az Eldorado rendezoje is..pedighat Beremenyi.(:

Alfőmérnök 2008.12.19. 23:56:15

Hát ez az izsdb egy vicc, ráadásul még nem is informatív. :)

Sajna a Hídember film szerintem messze elmarad az Eldorádó, de még a többi filmje mögött is. :(

Cseh T. a rendszerváltáskor összeveszett Bereményivel, mert az egyik SZDSZes a másik meg MDFes lett, de 94ben kibékültek és kiadtak egy lemezt pl. a következő szöveggel:

"Megint a gyilkosok győztek
Megáll az ösztön az ész
Te pedig ösztön és ész közt
Egy metróban félrebeszélsz
(...)
Kell legyen valami más is
Az ész és ösztön helyett
Kell legyen harmadik
Különben csakis a mindig a
Gyilkosok győznek."

tevevanegypupu 2008.12.20. 00:21:09

Hat ez a Matula..(:
A Hidembert eleg nehez lehetett megrendezni, borzasztoan nagy es szinte megfoghatatlanul komplikalt es beteg, tragikus lelki elete volt Szechenyinek, egy zseni gondolatairol filmet kesziteni szinte lehetetlen. Eperjes ebben is fantasztikus volt, kicsit megzakkant valamikor o maga is azt hiszem, legalabbis a nyilatkozatai nagyon egzaltaltak..
Ez amit itt idezel talan a Feher babakban van..
Brody es Szorenyi is osszevesztek korulbelul ugyanezert de mar ok is kibekultek..nagyjabol.

Alfőmérnök 2008.12.20. 00:33:34

Tevevanegypupu ezúttal tévedsz, ez a Levél nővéremnek 2.-ből van (elég lehangoló, keserű album) és aligha lehet elvonatkoztatni attól, hogy az MSZP hatalomrajutása után keletkezett a szöveg.
Szerintem Eperjesre alapvető tévedés volt Széchényi szerepét osztani, de ebbe ne menjünk bele.
De a Hídembert tényleg nehéz lehetett megrendezni, mert egyrészt nincs ennek a műfajnak hagyománya Magyarországon + különféle politikai elvárások is voltak...
Bródy írt jó szövegeket ( az István a királyt kedvelem), szerintem amúgy egy infantilis majom, Bereményivel nem összemérhető, mint ahogy Cs.T. Bereményivel való kapcsolata sem összehasonlítható a Szörényi-Bródy párossal.

tevevanegypupu 2008.12.20. 09:08:14

Alfomernok
Vannak legendas parosok, azert irtam Szorenyi-Brodyt is. Persze nem nagyon hasonlithato ossze a negy ember, csak a politikai hozzaallasuk kicsit hasonlatos volt. Mindig meglepodom - foleg mert jol emlekszem a rendszervaltas elotti megnyilatkozasaikra is - hogy nemelyek hogy megvaltoztak es kicsit csalodott leszek ha hallom oket beszelni.
Minden Cseh-Masik-Beremenyi megvan, de sokszor keverem, hogy melyik szam melyik lemezen is van..(:
süti beállítások módosítása