Hét
2008. november 11. írta: TuRuL_2k2

Hét

 Inszeminátortól kaptam a hetes játék labdáját, úgyhogy egy bejegyzés erejéig énblogolásra rabolom a Reakció drága felületét. Többféle szabállyal találkoztam már, itt most a Gaspernél olvashatóakat fogom követni:

1. Belinkelni a kérdezőt.
2. Hét dolgot elmesélni magamról.
3. Továbbadni hét embernek. A hét helyére bármilyen tetszőleges szám behelyettesíthető természetesen.

 Ha ősz, akkor sült gesztenye. Dédnagymamám Velemben élt, sokszor jártunk nála gesztenyét szedni. Néha találtunk bariszőlőt is, amiről csak néhány évvel ezelőtt derült ki számomra, hogy nem más, mint az áfonya (a Google is csak tíz találatot ad erre a szóra, amiből néhány ráadásul egy régi UFi-cikkem linkje). Egy ideje nagybátyámék élnek az átalakított dédszülői házban, ha tehetjük, októberben meglátogatjuk őket a falu Gesztenyeünnepén.

 Kiskoromban nagyon szerettem a matekot, és jól is ment: az egervári általános iskola első osztályában a másodikos, másodikban a harmadikos matekanyaggal kötött le idős tanítónénim. Még középiskolában is jó voltam, de a gimi végére nagyon megutáltam a matematikát: az egyetemen már kifejezetten szenvedtem az analízissel és a lineáris algebrával, máig sem értem, hogy lett meg a módszertani szigorlatom.

 Gimnazistaként egy ideig génsebész szerettem volna lenni. Nagyon érdekelt a genetika, bár arról csak homályos sejtéseim voltak, mit csinálhat egy génsebész. Amikor megtudtam, hogy előbb az általános orvosit kéne elvégeznem, sok-sok vérrel és belekkel, akkor nagyon gyorsan pályát módosítottam, így kerültem aztán (PSZF-es kitérővel) a Közgázra.

 Szeretek játszani, elsősorban társasjátékokat. Barátaimmal rendszeresen játszunk: nálam, a bérházunk udvarán, a strandon vagy éppen síelés után a hüttében. Ha néha beleszeretek egy-egy számítógépes játékba, akkor azzal is egészségtelenül sok időt tudok eltölteni – szerencsére barátnőm, Mese ritka megértően viseli mindezt.

 Az én fejedelmem II. Rákóczi Ferenc, a Cum Deo Pro Patria et Libertate pedig ezer év legjobb politikai szlogenje. Apai ágról sárospataki vagyok, sok időt töltöttem kölyökként a pataki várban és a Nagykönyvtárban – a hétvégén is elsétáltam a Vörös-toronyhoz.

 Szétszórt vagyok, szörnyű név- és arcmemóriával. Gyakran előfordul, hogy valakinek másodszor, harmadszor vagy akár sokadszor is bemutatkozom, ami nagyon kínos és udvariatlan dolog, de nem tudok vele mit kezdeni.

 Nagyon válogatós voltam a napközi menzáján, a legtöbbször csak sós kenyeret ettem, mert a borsófőzeléket és a zsíros húsokat egyformán utáltam.

 Végül Lolának és Kovátsch Gamma Bertalannak adnám tovább a stafétát.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr33763145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kispufi 2008.11.11. 12:23:57

Velem és Cák: nekem a Másfélmillió lépés Magyarországon búcsújelenetei, archaikus présházakkal és természetesen gesztenyesütéssel. Kellemesen bizseregtető volt ezt olvasni.
A többi reakciós is hasonlóképp érdekelne, jertek csak, jertek.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.11.11. 12:29:08

KGB-nek? Maga megőrült? Ha kiírja a lelkében lévő sötétséget ide, mindahányan kanállal vágjuk fel az ereinket.

Srí 2008.11.11. 12:43:04

De jó, hogy benne vagy a játékban, Turul:) Inszeminátor bátrabb volt nálam, nem mertelek megkörnyékezni, ahogy Gizikét sem. Pedig lett volna rá igényem:P

plastik02 2008.11.11. 13:14:53

kis relaxáció az elmúlt hét serious shit poszt-tengere után. nice!

szpal 2008.11.11. 15:50:38

tipikus fideszes életút, te, mint "génsebész", hehehe, ügyes kis bohócdoktor lett volna belőled! és ha ezt olvasom, hogy "sós kenyeret ettem, mert ... a zsíros húsokat ... utáltam", és tudjuk, hogy Sárospatak milyen irányban is van, a származásodra is vannak tippjeim...

szpal 2008.11.11. 16:32:50

Srí, ülj nyugton, minek akarsz itt fiatal fiúkat megkörnyékezni? Van családod, és nem is vagyunk vevők az ilyesmire.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.11.11. 16:56:06

szpal:
Hallgatom a tippjeidet. :)

inszeminator · http://inszeminator.blog.hu 2008.11.11. 18:36:17

szpall 16:32::50
....ez nem stílus, segédeim a sárga doboztól tíz lépésre. Rossz idő esetén öt lépésre.....! Hogy kellőképpen komol,yan vegyük a geoakármit, amit én marha mindeddig kirándulásmak hittem, csak úgy jókedvűen mindenféle sárgadobozos hókuszpókusz nélkül.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.11.11. 19:02:22

Tarokk, bridzs, sakk, ilyesmi megy, Turul?

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2008.11.11. 19:54:16

Velem nagyon frankó hely, mint ahogyan Sárospatak és környéke is. Fasza kuruc vidék! Volt. :))))

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.11.12. 11:35:19

Szerintem ezt a játékot valami fejvadászcég indította. Úgyis CV-ket kell olvasniuk egész nap, így meg közben blogolhatnak is. :D
süti beállítások módosítása