Lélekharangból színesfém - Ilyen ország pedig nincs CIX.
2008. július 12. írta: TuRuL_2k2

Lélekharangból színesfém - Ilyen ország pedig nincs CIX.

 A Borsod megyei Csernelyből az utolsó, negyvenkilós lélekharangot is ellopták, két héttel az első kettő eltűnése után. Szakszerűen.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr46565012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hiba 2008.07.14. 14:45:34

elGabor: ezt én is teljesen így látom, még azzal együtt is, hogy elhiszem, nem az értelmiségre kell alapozni a kommunikációs stratégiát. De a jobboldali médián belül is egyre csak a radikalizálódást látom. Már ha csak a HírTV műsorait nézem akkor is. Volt pl egy jó beszélgetős műsor egy 1 kissé elfogult műsorvezető, 1 elfogulatlanságra törekvő politológus + 1 liberális és 1 konzervatív értelmiségi felállásban. Most ez már rendszeresen úgy jelentkezik, hogy a régi műsorvezető mellett az a srác a politológus, aki valamelyik fradi megmentés kapcsán került a fősodorba és láthatóan bemérte, hogy neki jó az, ha azt mondja amit egy fanatikus OV hívő hallani akar, hozzá pedig meghívnak egy gondolkodó jobboldalit meg általában egy elborult jobbos művészt, aki gondolkodni már nem nagyon akar, csak haragudni a világra. Na jól kisírtam magam teljesen offtopikilag.

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2008.07.14. 15:31:08

A minap koreai ügyféllel beszélgettem. Nem értette, hogy lehet, hogy az építkezésről (technológiát telepít egy budapesti helyszínen) lopnak. Egyáltalán hogy lehetséges, meg aztán mit csinálna valaki vezetékkel meg kábeltálcával. Eladni nem lehet a kábelt, hiszen ahhoz le kéne égetni róla, azt meg kilométerekről látni.

Szegény, szerencsétlen, fejletlen koreai! Látni az 100 km-ről Alföldön, és? Odamegy akárki is?!?!?!

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2008.07.14. 23:30:24

elGabor

A jobboldali média fő ereje egyértelműen botránytudósításokkal foglalkozik. Ez részint jó és hiánypótló, mivel hosszú időn keresztül a baloldal takargatni való dolgai szépen el is voltak takarva, nem volt médium, amely hírt adott volna róluk. Ennek azért már vége, a borányfelvetések messzire hallatszanak, ez mindenképpen fontos eredmény. Rossz hatása van azért, mert a kívülállónak azt sugallja, hogy a jobboldal csupa hisztérikus, frusztrált, sikertelen emberből áll, akik a másik oldal rémtetteit szemezgetve legalább erkölcsi fölényt akarnak érezni. Sajnos van is ilyen vetülete a dolognak, bár ez nem szabadna általános legyen, ahogy nem is az. Nincs viszont emészthető és élvezhető jobbkonzi szórakoztatás, ismeretterjesztés, mérsékelt politikai vita ésígytovább, amin keresztül egy kívülálló is barátkozhatna az értékrendünkkel. Igen, az árokásás bizonyos értelemben fontos volt, de az utóbb említett dolgok hiánya ma már szembeötlő. A nyomtatott sajtóban azért vannak ilyen megnyilvánulások, a Heti Válasz viszonylag emészthető, a Magyar Nemzet szombati mellékletében is akadnak cikkek, írások, amiket el lehet olvasni, bár ezek főként a megmaradt régi oszlopok. (Az MN-ben nem újítani, hanem régíteni kéne főként.) TV-ben ilyesmi még nemigen látható.
Az elitváltás problémája szerintem nagyrészt lefutott. A jobboldalnak el kell döntenie, fenntartja-e a régi törekvést. Miszerint döntő morális és politikai győzelmet akar aratni a Kádár-rezsim továbbélő struktúráival szemben, és teljesen megújított alapokra helyezett társadalmat épít. Valamikor hittem és bíztam ebben, ma már csak kicsit szomorúan mosolygok rajta. A Kádár-korszak struktúrái olyan mélyen a társadalomba ágyazottak, hogy fenekestül kéne mindent fölfordítani, hogy ez sikerüljön. De egy ilyen fölfordításnak maga a társadalom áll ellent, hisz lássuk be, a mi értékeink nem annyira kedvesek a többségnek, hogy azokért áldozatokat szeretnének hozni. Kitart-e a jobboldal ennek akarásában? Vagy meg tud-e elégedni annyival, hogy időnkénti kormányzása idején a saját értékrendjéből finoman beültet ezt-azt az ország életébe, ami nyilván nem fog senkinek kárára válni. Mert az erőnkből jó esetben, ha ennyire futja. Orbán vezetésével megint a totális győzelmet célozzuk, az az érzésem. Így könnyen oda juthatunk, hogy még az általam utóbb említett kis győzelmek sem sikerülnek majd. Nincsenek elég erős lapjaink a terített durchmarshoz, honjaim. Ehhez még egy választási győzelem sem elég. Egy kétharmad, talán. De erről kár álmodozni.
Én mindenesetre a kis győzelmek célkitűzését javaslom. A vezénylő tábornok ezt nyilván rosszallaná. Nem tudom, ő hisz-e a végső győzelemben, vagy csak a hatalmát akarja fenntartani az állandó háborús hangulat segítségével. Szerintem rossz lapokat játszik meg rosszul. Lehet, hogy tévedek. Ki fog derülni.
Ja, és örülök, ha nem tartanak emiatt komcsibérencnek.

tevevanegypupu 2008.07.15. 00:13:57

A jobboldal tenyleg rosszul jatszik. A rendszervaltast meg tudtak szervezni, veghezvinni, a politikahoz viszont nem ertenek elegge. Nagy kar, hogy a fidesz es az szdsz annyira utaljak egymast. Ketten egyutt mehetnenek valamire, de azt hiszem ez majd ugy ketszaz ev mulva lesz csak esedekes.

Manyi Béci 2008.07.15. 06:49:11

elGabor 2008.07.14. 10:22:41
Pár kérdés

„de megfelelő szövetségesekkel, „
Azért megfelelő szövetségesnek nevezni a Torgyán-féle csapatot és az akkoriban beerősítő szélsőjobbot mindenesetre érdekes megállapítás:)
Vajon nem ez az egyik oka annak, hogy „az általuk megvalósított kommunikáció nem volt vonzó a kevésbé elkötelezett választói csoportok számára, sőt, taszította a szocikról leváló szavazókat”?

Milyen alapvetésekben tér el a jobboldali média kommunikációja a párt kommunikációjától?
Van e felelőssége a pártnak abban, hogy „de később rajta is(Hírtv) eluralkodott ugyanaz a szemlélet és megszállta ugyanaz a közszereplői kör.”
Milyen következtetéseket lehet ebből levonni a pártról?:) És mire utal az, ha „jelenlegi formájában a jobboldal zöme nem alkalmas a probléma megoldására”

És hát..…mennyire bölcs dolog folyamatosan a médiát kárhoztatni a kudarcokért?

Manyi Béci 2008.07.15. 06:53:39

tevevanegypupu

"A rendszervaltast meg tudtak szervezni, veghezvinni, a politikahoz viszont nem ertenek elegge"
A rendszerváltást a jobboldalnak tulajdonítani csupán tévedés. Elég nagy:)
At úgymond szegényrendes, becsületes, csak a rút politikai csatározásokhoz nem értő jobboldal képének felvázolása pedig egyenesen kacagtató:)

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.07.15. 08:25:52

Manyi Béci: az MDF és az FKGP megfelelő, de nem optimális szövetséges volt, mivel a Fidesz a segítségükkel létretudott hozni egy cselekvőképes és - növekedési, államháztartási mutatókban is - sikeres kormányt. Ez akkoriban sokaknak nem volt elég, de engedje meg, hogy az elmúlt hat év szoci-szadeszes mélyrepülésének fényében jó véleménnyel legyek róla. Igaz, annak fényében még az is jobb megoldásnak tűnne, ha a kormányzást egy penészes lódenkabát és egy szódásszifon koalíciójára bíznák.

tevevanegypupu 2008.07.15. 08:49:32

Manyi Béci
"A rendszervaltast a jobboldalnak tulajdonitani csupan tevedes. Eleg nagy:)"

A rendszervaltas igaz tortenetet egyelore mindenki ugy adja elo, ahogy neki jobban megfelel. Antall es a partok szerepe ennek fuggvenyeben meglehetosen valtozik.

A jobboldal politikai csatarozasa elegge katasztrofalis es legtobbszor hatastalan. Ezt nemcsak a baloldal gonoszsaganak(: koszonheti, hanem sajat tehetsegtelen es sokszor nagyon khmm..tulfutott szakembereinek is. Kevesebb tobb lenne. Ettol fuggetlenul a baloldal hazugsagai sokkal tobbszor kerultek mar napvilagra ahhoz, hogy az ember ne adozzon bizonyos csodalattal annak a manipulacionak, amivel ujra es ujra sikeruk van dolgozo nepunk koreiben.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.15. 08:50:20


Manyika,

A rendszerváltásban pozitív szerepet tulajdonítani a baloldalnak, tévedés. Elég nagy. :(
A reformszocik is csak reformcuclizmust akartak. ÉS a bal azon van 20 éve, hogy minél többet megőrizzen vagy visszaszerezzen a korábbi monopóliumaiból.
CSupa szimpi, jószándékú, csiszolt, européer arc. :(

A rendszerváltás helyett írjon inkább Haladást (ha jól értem, a rendszerváltás a történelem kerekének visszaforgatására tett kísérlet volt).

tevevanegypupu 2008.07.15. 09:19:59

De az teny, hogy a rendszervaltas a baloldalnak nagyon pozitive jatszodott le. A nyertes ketsegkivul o.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2008.07.15. 09:27:52

Manyi Béci!

Régen láttam már. Örülök Magának!

tölgy
A reformszocialisták nem reformszocializmust akartak, hanem valódi kapitalizmust a hatalmi struktúrák változatlanul hagyásával. Arra rájöttek, hogy a szocializmus gazdaságilag nem hatékony, megszületett hát a gondolat, hogy a GMK világ kapitalizmussá növesztésével és a Párt vezető szerepének megtartásával a szép új világ kovácsai lehetnének újfent. Hogy ez csak részben sikerült, ez kétségkívül a jobboldal érdeme, amihez akkoriban az SZDSZ is sorolandó volt.
A célja mindenkinek a versenyalapú piacgazdaság volt, ellenzékinek, reformszocialistának egyaránt, hiszen a tervgazdasági rendszer életképtelensége minden minimális józan ésszel rendelkező ember számára látható volt, és az életképtelenség a reformszociknak sem volt célja. A harc tétje igazából az elitváltás volt akkor is és talán most is. A reformszocialisták teljesen átemelték volna a régi struktúrákat az új rendszerbe. Hogy nem sikerült teljesen, az nagy fájdalmuk, ezért is párásodik be a tekintetük, ha Kínára gondolnak.

Manyi Béci 2008.07.15. 11:39:01

elGabor 2008.07.15. 08:25:52
Megengedem, elgabor.:)
Kár, hogy a kérdéseimet figyelmen kívül hagyta:

tevevanegypupu 2008.07.15. 08:49:32
„A rendszervaltas igaz tortenetet egyelore mindenki ugy adja elo, ahogy neki jobban megfelel.”
Úgy van. És mindenkinek van mit előadnia.

„ a baloldal hazugsagai sokkal tobbszor kerultek mar napvilagra ahhoz, hogy az ember ne adozzon bizonyos csodalattal annak a manipulacionak, amivel ujra es ujra sikeruk van dolgozo nepunk koreiben. „
És a jobboldal hazugságai is. Tegyük ezt hozzá:)
A dolgozó nép másik felénél annak van nagy sikere.
.

tölgy • konzervativok.blogspot.com 2008.07.15. 08:50:20

„A rendszerváltásban pozitív szerepet tulajdonítani a baloldalnak, tévedés. Elég nagy. :(„
Nem, nem az. Lapozgasson korabeli újságokat, idézzen fel emlékeket, tekintse át az akkori nemzetközi politikai helyzetet ismét.
Utálkozzon, ha ez jól esik magának, de próbálkozzon némi tárgyilagossággal közben.

"A reformszocik is csak reformcuclizmust akartak. ÉS a bal azon van 20 éve, hogy minél többet megőrizzen vagy visszaszerezzen a korábbi monopóliumaiból.
CSupa szimpi, jószándékú, csiszolt, européer arc. :("
Perbált.
Fárasztanak a gonosz baloldallal kapcsolatos kliséi, ha nem haragszik.
És a maga helyében ezekkel a baflaságokkal, hogy kinek milyen az arca, nem példálóznék. Tanulmányozza egy kicsit a jobboldaliak vonásait is, és meglátja, igazam van.

Elpet,
reörül:)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.15. 11:55:08

Manyika,
sokszor mondtam már: köztük járok-kelek. Ennyit az arcukról.
Engem meg a gonosz baloldal fáraszt, de régóta. A klisék tudja azért vannak, mert működnek.

A cuclizmusnak meg úgy lett vége, hogy egy nap felébredtek Grósz bácsiék és Aczél bácsiék, és azt mondták: tényleg, mi lenne ha az orosz csapatok elmennének, és legyen sok párt, és magántulajdon, és lépjünk a VSz-ből, és bele a NATO-ba.
Biztosan így volt, ja :(
Manyika, amit maga reformszociknak néz azok vagy kármentők voltak vagy álmodozók, de mind a cuclizmus keretein belül.
Olvasgassa Magácska is a korabeli sajtót. Mondjuk a Népszabó hogyan viszonyult az "alternatív" szervezetekhez. Vagy emlékszik Grósz bá fehér terroros beszédire? Ma is mondják, csak Ferkó, Kartal Zs, Bolgár, stb.

A baloldal egy érdemét - azonkívül, hogy hatékonyan írtották egymást - ha megemlítené, már tanulnék valamit.

tevevanegypupu 2008.07.15. 12:15:17

Manyi Béci

Kivancsi lennek mi lenne a helyzet, ha Grosz elvtars vagyalma teljesul, es ra tudja venni a mostani reformszocialistakat, hogy elobb lovessenek a tomegbe megiscsak. Ez bizonyara azert nem sikerult, mert kozben az elvtarsak rajottek arra hirtelen, hogy
nem is olyan rossz dolog a magantulajdon. A tomegbeloves helyett inkabb osszeszedtek gyorsan azt amit a neppel s a nep altal evtizedekig oriztek. Ezek utan aztan rakaptak a demokraciara.
Illetve osztoznak rajt az szdsz-szel.

Manyi Béci 2008.07.15. 12:16:39

Sajnálom, hogy az utálat teljesen elveszi a józanságát, tölgy:)
Tényleg.
Rettentő fárasztó lehet, és óriási csalódások is érik majd, ha a politikába érzelmeket kever és aszerint ítél. Ráadásul alkalmatlanná teszi a vitatkozásra.
Egyszer próbáljon meg abból az előfeltevésből kiindulni, hogy a baloldalon ugyanolyan emberek mozognak, mint a jobbon.

Most pedig csukja be a szemét, és képzelje maga elé például Kövér László vonásait.
Naugye:)


Most csukja be a szemét, és képzelje maga elé Semjén, Mikola, Kövér urakat,

Manyi Béci 2008.07.15. 12:17:52

Na tessék, egy felesleges mondat bennmarat:)
Nem baj, képzelje maga elé őket is.

Manyi Béci 2008.07.15. 12:51:33

tevevanegypupu 2008.07.15. 12:15:17
Manyi Béci

"Kivancsi lennek mi lenne a helyzet, ha Grosz elvtars vagyalma teljesul, es ra tudja venni a mostani reformszocialistakat, hogy elobb lovessenek a tomegbe megiscsak."
De nem tudta, ugyebár.
Más dolgokon is el szokott így filózni?
Például egy-két jobbos szösszeneten?
Egyszer próbálja meg, és talán megérti, hogy azok, akiket megvezetett barmoknak tart, esetleg csak ugyanolyan filozofikus hajlamúak, mint Ön:)

"Ez bizonyara azert nem sikerult, mert kozben az elvtarsak rajottek arra hirtelen, hogy
nem is olyan rossz dolog a magantulajdon."
Nyilván, hát persze. A sátán sötét erőit mi vezethetné más?
Még szerencse, hogy velünk vannak a jók is. Akik soha, akiket nem az, a tiszták, a szépek, a becsületesek.

"A tomegbeloves helyett inkabb osszeszedtek gyorsan azt amit a neppel s a nep altal evtizedekig oriztek. Ezek utan aztan rakaptak a demokraciara.
Illetve osztoznak rajt az szdsz-szel."

Ezt már párszor leírtam, de akkor ide is:
Egyáltalán nem mentség az, hogy adott esetben már nem tudtak annyit elsíbolni a másik oldalon, mert egyszerűen nem maradt annyi. Amikor lehetőségük volt rá, ők is meglépték ugyanazt, ugyanúgy.
Nincsenek erkölcsi fölényben.:)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.15. 12:56:06

Manyi Béci 2008.07.15. 12:51:33:
"Amikor lehetőségük volt rá, ők is meglépték ugyanazt, ugyanúgy."

Dontse el, Beci, melyik melodiat fujja. A kanon szerint az 1998-2002 kozotti kormany megakasztotta a kibontakozas folyamatat, mert leallitotta a privatizaciot (vannak az allami gazdasagok (heten voltak?) es annyi). Ez ellentmondasban van a maga kijelentesevel.

Ovatosabban, ha kerhetnem. Ne feledje, a kanonnal ellenkezo dolgokat nem mondhat, mert zavart tamaszt a buksi fejekben. Ha Fidesz es lopas, akkor a szolobanyara tessek celozgatni.

hiba 2008.07.15. 12:59:09

Elpet: Ez nagyon pontos rendszerváltás meghatározás volt szerintem. Közel lehettél, ha ennyire tisztán látsz.
Tölgy: az a technika, hogy olyat adunk a másik szájába, amit nem is mondott biztos van ahol működik. Senki nem mondta, hogy Grósz és Aczél elvtársak voltak a rendszerváltás szekértolói.

Manyi Béci 2008.07.15. 13:06:08

Nem, nincsen, Doom:)
Ugye nem akarja, hogy az unalomig ismert neveket és síbolásokat sorolgassuk egymásnak?:)

Hogy a Fidesz belepunnyadt anno a kormányzásba, és érdemi intézkedéseket nemigen hozott, (ezt állítottam, ezt állítják a szakértők, nyílván fizetett sátáni ügynökök mind), az nem azt jelenti, hogy nem vette ki a részét a7 össznépi síbolásból, amennyire tudta.


Az biztos, hogy maga mindig ugyanazt a melódiát fújja, Doom, ha már ezt a kifejezést használjuk.
Mikola ügyben mikor jön meg a tuti? Izgatottan várom:)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.15. 13:09:46

Manyi Béci 2008.07.15. 13:06:08:
"Hogy a Fidesz belepunnyadt anno a kormányzásba, és érdemi intézkedéseket nemigen hozott, "

Hahahaha, Greczy Zsolt, Greczy Zsolt!!!!! :-)))
Onnan gyujti?
www.stop.hu/blog/topics.php?blog_owner=g.zsolt

Es persze, loptak is, meg ha latszolag nem is adtak el semmit, akkor is. Nem lehet maskeppen, nem bizony.

Ejnye, Beci, en tobbet varok magatol. Most fel kellene emlegetnie a Vegyepszert meg a Millenaris halastavat.

"Mikola ügyben mikor jön meg a tuti? Izgatottan várom:)"

Mar megirta a Mester.
w.blog.hu/2008/07/15/mikola_istvan_arulo

Manyi Béci 2008.07.15. 13:26:06

Nem, Doom, egyszer egy "dejólkormányzottafidesz" bejegyzésnél utána néztem, egy fél napig olvasgattam különböző cikkeket és elemzéseket erről, képzelje:)

Tudja, kedves Doom, a fidesz lopkodásainak felemlegetése semmivel sem fárasztóbb és nagyobb klisé, mint a szocik lopkodásairól szóló szövegek, most a 40 évig stb, és a Gyurcsánnyal kapcsolatos megjegyzéseket nem is említem.
Az egyikhez állandóan tromfol, a másikra meg idegesen fúj:)
Ha az egyik klisé elhangzik, bizony el kell hangoznia a másiknak is, már az egyensúly kedvéért is. Sosem értettem, miért nem érzik, hogy ez így van rendjén.
Milyen szép lenne, ha nem kellene kliséket olvasgatni, ugye?
Mostantól harcoljon ellenük! De mindkét fajta ellen!
Támogatni fogom.:)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.15. 13:28:10

Persze, valami kínai vagy orosz megoldásra törekedtek. Politikai kapitalizmusra.

Akkor akartak-e rendszerváltozást? Vagy csak kármentettek?


Manyika, én felettébb díjazom az erőfeszítéseit, hogy eladja a fiataloknak a cool/humanista baloldal képét. Csak én ehhöz öreg vagyok má'. Utoljára 1990-ben hittem el. De csak be voltak szarva akkor.
Csak az erőből értenek, ezért fairnesst tőlem ne várjon a ballal szemben.

tevevanegypupu 2008.07.15. 13:28:17

Manyi Beci

gondolja, hogy a Fidesz vezerkaranak azert nincsenek milliardjai - mint Gyurcsanynak, verenek, Bajnainak, Szivasieknak (kiemeles hianyos) - mert keson kerultek abba a helyzetbe hogy lopni tudjanak? Ketelkedem ebben. Azt hiszem visszatartotta oket egyfajta becsulet (lehet kaczagni) ami nekunk is megkoti a kezunket, ha mondjuk egy nyitott kincseslada elott par percre egyedul hagynanak. Az emberek tobbsegeben azert van egy sorompo ami nem engedi lopni. Es a mi lett volna ha igy vagy ugy lett volna, erre nem lehet kovarat epiteni.

Sok hulye van a fideszesek kozott, sok rossz politikus akinek koszonhetoen elvesztettek ket valasztast is Magyarorszagon, ez nem ketseges. Szoktam is filozni rajta, hogy ilyen cimeres okroket vajon miert engednek eveken keresztul szavakkal dulni-rombolni ? Nyilvan a szep, kozos mult az oka, hogy meg veszteni is hajlandoak ertuk.

De azt gondolom, hogy negy eves kormanyzasuk alatt azert nem hibaztak annyit es nem szortak ugy a penzt mint ahogy teszik Gyurcsany vezetesevel.Es viszonylagos rend volt az orszagban. Nem a diktaturak rendje, hanem a szimpla demokraciae. Nem koboroltak harcias ifjak Molotov koktellal, rendorok nem lovoldoztek tuntetokre gumigolyokkal, nem jutott eszebe senkinek az MTV Szekhazat megtamadni.

Az viszont teny, hogy felepitettek a ronda Nemzeti Szinhazat, ezt en is hibajukul ronam fel. A godor, a romkocsmak, a grafittik, a szetdult varos viszont mar Demszky tehetseget dicseri meg a fidesz ideje alatt is.

CrL 2008.07.15. 13:29:54

Manyi Béci, ön is elitet váltana? Én is.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.15. 13:31:09

hiba,
mondana egy balost, aki rendszerváltást, és ezzel a privilégiumairól való lemondást akarta - és nem csak futott az események után (hiszen szembeszállni nem tudtak, lévén a Szu épp rogyot össze, mint a vizes zokni).

Manyi Béci 2008.07.15. 13:35:53

teve
"Manyi Beci

"gondolja, hogy a Fidesz vezerkaranak azert nincsenek milliardjai - mint Gyurcsanynak, verenek, Bajnainak, Szivasieknak (kiemeles hianyos) - mert keson kerultek abba a helyzetbe hogy lopni tudjanak?"
Igen, ezt gondolom.
És kacagok, nagyokat:)
"Es a mi lett volna ha igy vagy ugy lett volna, erre nem lehet kovarat epiteni."
Akkor talán ne építgessen, kedves.:)

"De azt gondolom, hogy negy eves kormanyzasuk alatt azert nem hibaztak annyit es nem szortak ugy a penzt mint ahogy teszik Gyurcsany vezetesevel"
Ez így van. Egyetértünk.
Látja, ez ilyen egyszerű. Ennyi.
Nincs szükség ostoba, előítéletes klisékre.

Manyi Béci 2008.07.15. 13:36:45

Crl

Nagyon szeretnék:)
Ne álmodozzunk.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.15. 13:38:10

Most hogy a "bal a jobb" kampány nehezen menedzselhető, úgy 2 éve a "egykutya mindkettő" kampány megy.
A 40 évet meg elbaszták, nem kicsit, és az utóbbi 6-t és még a jövőnket is nagyjából. Ezek klisék?
Amikor a mézesköcsögből csurran és Nyugatra mennek, akkor nézzenek körül. Ott nem pusztán a csókosok élnek úgy. És azután hazafelé ismételgessék, "Hülyeség a 40 évet felhánytorgatni!"


CrL,
tudja ki akar itt elitet váltani? cö-cö-cö.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.15. 13:38:30

Manyi Béci 2008.07.15. 13:26:06:
"Milyen szép lenne, ha nem kellene kliséket olvasgatni, ugye?"

Ezt sajnos nem kerulheti el, de azert vigyazhatna az erzekenysegekre. Maga a Millenaris halastavat emlegeti fel es a szolobanyat (nem merte megtenni, tudja, hogy hova vezet) olyan helyzetben, amikor egy demagog hatalommaniakus (a Feri) elkurta es ettol majdnem mindenkinek Magyarorszagon rosszabbra fordult a sorsa, kinek jobban, kinek kevesse. Ekozben ugy mellekesen el is adogatott ezt-azt, mondjuk a budapesti repteret, ami termeszetes monopolium, mivel hamarosan nem epul ujabb.

Ilyen helyzetben azert vigyazzon az olyanokkal, hogy "nincsenek erkolcsi folenyben."

De vannak. Egy zurzavaros kormanyzast vettek at 1998-ban es egy jo allapotu orszagot adtak at 2002-ben. Olyan jo allapotut, hogy Petinek es Ferinek 4 ev megfeszitett munka kellett ahhoz, hogy elkurjak.

De azert sikerult nekik.

Manyi Béci 2008.07.15. 13:43:36

:DDDD
Doom, most ideges, mert nem azt írtam, amit szeretett volna?
Egy szót sem szóltam olyasmiről, amivel most vitába száll, nagyon szórakoztatóan csinálja, amúgy.
No, most mire gondolok?

Manyi Béci 2008.07.15. 13:44:44

Tölgy
Nem egykutya?
Miért nem?

Ja, és igen, nagyon régi klisék, tölgy.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.15. 13:49:01

Manyi Béci 2008.07.15. 13:43:36
:DDDD
"Doom, most ideges, mert nem azt írtam, amit szeretett volna?"

Beci, nem emiatt vagyok ideges.
Tanulmanyozza meg ezt itt alaposan.
www.mszp.hu/index.php?gcPage=public/hirek/mutatHir&fcHirTipus=h&fnId=122110&fnHid=122110
Kepzelje, Magyarorszagon tul nagy a szabadsag.
Ami nagy baj, mert a teljes lakossag 30%-a, a jobboldali szavazok 50%-a antiszemita.
esbalogh.typepad.com/hungarianspectrum/2008/07/a-sociological-study-about-political-radicalism.html

CrL 2008.07.15. 13:49:27

Manyi Béci, ha már lufikat pukkaszt. Maga milyen megoldásokat látna akkor a kleptokrácia feloldására?

eldiablomismo 2008.07.15. 14:31:06

"egy jo allapotu orszagot adtak at 2002-ben. Olyan jo allapotut, hogy Petinek es Ferinek 4 ev megfeszitett munka kellett ahhoz, hogy elkurjak."

'45-ben a szovjetek csak úgy bejöttek, minden ok nélkül, és elkúrtak mindent. Pedig milyen jól ment minden.

Mindig mindenhol előzmények nélküli példálózást látok. Grafikonokat, diagramokat, gazdasági mutatókat szigorúan 2002-től, soha nem '98-tól.
Csak a "Fidesz alatt jobb volt", és az "Elkúrták" dogma.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.15. 14:36:43

Orbi baba már 45-ben is regnált?
Akkor tényleg qrva jól tartja magát. Ez valami boszorkányság kell legyen!

tevevanegypupu 2008.07.15. 14:51:37

Igy igaz, el lett talalva! Talan tenyleg a szovjetekhez lehetne hasonlitani amit Peti es Feri muvelnek. Eloszor a kommunizmus, most a demokracia neveben.

Manyi Béci

Mindenesetre az mszp-szdsznek nincs oka panaszra: virulnak es maradnak, tesznek amit tesznek.
Almodozni pedig csak arrol lehet manapsag, hogy egyszer majd valaki felelossegre vonja oket es nem usszak ezuttal ugy meg, mint mar tobb alkalommal sikerult.

Manyi Béci 2008.07.15. 15:10:51

Crl
az időt, semmi mást:(
Egyfajta fejlődési folyamatot képzelek el, amivel úgy húsz-harminc év múlva elérkezünk az ún. normális állapotokhoz.

Manyi Béci 2008.07.15. 15:14:12

teve
Hát igen, a fidesznek valóban több oka van panaszkodni. Folyton elveszti azokat a rohadék választásokat:)

A felelősségre vonás egyik oldalt sem sújtja, mint tudjuk.
Én üdvözölném:)
Ki maradna?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.15. 15:29:28

Manyi Béci 2008.07.15. 15:14:12:
"Hát igen, a fidesznek valóban több oka van panaszkodni. Folyton elveszti azokat a rohadék választásokat:)"

Talan erre se hivatkozzon, Beci, mert esetleg kiolvad a biztositek nehany olvasoban.
Hany ezermilliardba kerult a 2006-os gyozelem? Mibe a 2002-es? Miert van szarban az orszag most es miert kellett varni a 2006-os valasztas vegeig, hogy kideruljon?

"Nincsenek erkölcsi fölényben.:)"

www.hirszerzo.hu/cikk.tolgyessy_a_jobboldal_demonizalasa_mindent_felulirt.62502.html
"A politikai elemző úgy véli: a jobboldal démonizálása mindent felülírt, emiatt hozott a kormány olyan gazdaságilag irracionális döntéseket is, amelyek mélyítették a gazdasági válságot. A szakértő hozzátette: a jobboldal távol tartásával a reformközgazdászok is egyetértettek, így, amikor 2002 és 2006 között folyt a költekezés, meglehetősen halkan mondták, hogy nem kellene szórni a pénzt. "

Manyi Béci 2008.07.15. 15:46:10

Doom.

Kiben mi csapja ki a biztosítékot. Hogy kedvenc kifejezésével éljek: öntől azért ennél többet vártam.:)

Egészen vicces, ahogyan az általában lelkesen fikázott Tölgyessyt most előhúzza, mint megkérdőjelezhetetlen tekintélyt:)

Doom.
Maga ezzel egyetért. Rendben.
Mások másfajta megállapításokkal értenek egyet.
Legyen az is rendben akkor.
Béke:)P

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.15. 15:51:12

Manyi Béci 2008.07.15. 15:46:10:
"Kiben mi csapja ki a biztosítékot. Hogy kedvenc kifejezésével éljek: öntől azért ennél többet vártam.:)"

Ne tereljen, ha kerhetem. :-) Mennyibe kerult a 2002-es es 2006-os gyozelem? Maga Feri mondta el a nevezetes oszodiben (tudja, a trukkok szazai).

Ugyancsak kiszamolhato az allamadossag novekedesebol. Ezermilliardokrol van szo. Ez volt az ara a 2002-es es 2006-os baloldali valasztasi gyozelmeknek, csak azert, hogy olyan nimandok, mint Kuncze, Koka vagy Gyurcsany kiskiralyt jatszhassanak.

Tolgyessyrol szolva: nezzen csak at a Tolgyessy-posthoz, elolvashatja, hogyan utalgat az angol nagykovet arra, hogy a korrupcio nott es ha ez igy marad, a befeketetok el fognak menni.

Persze, biztos o is fideszberenc.

Manyi Béci 2008.07.15. 16:14:09

Domm

Mennyibe?
Forrásokkal alátámasztott összeget, legyen szíves:)
És összehasonlításként azokról a választásokról is, amiket nem a sátáni erők nyertek.
Tényleg, ez érdekelne, még nem láttam ilyet sehol.

Soha ne csepülje az ellenfelét, mert azzal bukása még szánalmasabb lesz, győzelme pedig sokkal értéktelenebb.

Nyöhehe, Orbánt még egy nímand is legyőzte!
Mekkora balfék!
:)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.15. 16:17:38

Manyika,

ez a 2005-6-os taktika: a választást két ember csatájaként bemutatni.
Ez lesz az új taktika is?

Ferkó legfeljebb a bőrrákot győzte le, de azt hogy!

CrL 2008.07.15. 16:18:04

Manyi Béci, a tisztulás csak fenntről kezdődhet és nem lesz bársonyos. Mondjuk elég lenne kinyitni az olaj, privatizációs stb aktákat, egyből borulna az egész elit. Téved ha azt hiszi, magától az idő majd megold mindent.

Manyi Béci 2008.07.15. 16:28:58

És ki fogja kinyitni azokat az aktákat, crl?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.15. 16:29:33

Manyi Béci 2008.07.15. 16:14:09:
"Forrásokkal alátámasztott összeget, legyen szíves:)"

Erdemi es nivos? Legyen.
Maradjunk Ferinel akkor.
www.akk.hu/object.c693e119-153c-49bc-bc3d-71f805d83db1.ivy
Szinpadra lep 2004 szeptembereben, koltsegvetesi adossag: 8,844.4 milliard forint.
Megnyeri a valasztast 2006 majusara: 9,848.5 milliard.

Kulfoldi allamadossag 2004 szeptembereben: 2,748.0 milliard.
2006 majus: 4,193.3

Cakkumpakli az annyi, mint 1445+1004, azaz 2449 milliard forint.

2500 milliard forint. Szep summa.
Ezek utan talan ne beszeljen arrol, mennyire nem szep dolog a Fidesztol, hogy durcazik a valasztasok elvesztese miatt.

Durcazik, de ez mellekes. A nem mellekes az, ami itt tortent. Feri 2006-ot nem a szerverrel es nem a voros negyszoggel nyerte meg, hanem azzal, hogy elkurta az egesz orszag eletet.

Manyi Béci 2008.07.15. 16:30:40

tÖLGY:
Csak magának: A Fideszt simán lealázták holmi nímandok, mekkora balfék társaság!:)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.15. 16:32:34

Manyi Béci 2008.07.15. 16:30:40:
"Csak magának: A Fideszt simán lealázták holmi nímandok, mekkora balfék társaság!:) "

Beci, tulfesziti a hurt. Feri sajat maga ismerte be, milyen ara volt a gyozelemnek. Egy egesz orszagot tettek tonkre erte. Ezek utan ne gunyolodjon, mert nagyon gusztustalan. A tortentek miatt minden normalis helyen siman bortonbe csuknak, aki csinalta. Gyurcsany es Kuncze oda is valok.

CrL 2008.07.15. 16:33:30

Manyi Béci, hát nem Dávid 'Tiszta Kezek' Ibolya az biztos ;]

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.15. 16:37:09

Manyika,
láttya, szerintem is puhapöcsű volt a Fidesz. Komcsikkal szemben van egy ötletem.

Manyi Béci 2008.07.15. 16:40:00

Doom:)

Ez nevetséges próbálkozás volt, maga is tudja. Legfeljebb pár hívőnek ad némi plusz muníciót, de komolyan venni nem lehet.

Mondjuk valahogy éreztem, hogy nem fog tudni sem pontos kimutatásokat, sem visszamenőleges, összehasonlítási alapul szolgálható összegeket hozni. Sajnos az ezzel kapcsolatos megállapításai így súlytalanná, komolytalan vádaskodássá váltak.

Ez van.:)

Manyi Béci 2008.07.15. 16:41:43

Doom

Ne mérgelje fel magát:)
Példa volt.

A Fidesz JÓ! A Fidesz a király!

Így ok?:)P

CrL 2008.07.15. 16:42:34

Manyi Béci, tisztázzunk akkor valamit. Akkor ön most mégis védi a Gyurcsány, Drazsé, Szilvásy tímet vagy csak tirpakos társait provokálja a koleszosok lopásaival?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.15. 16:46:47

Manyika is monarchista lett, éljen, éljen!

Manyi Béci 2008.07.15. 16:48:04

Hol védtem akárkit is, Crl?
Mutassa.

Ja, hogy Doom leadta a szokásos lózungokat, ellenőrizhetetlen kijelentéseket, amibe kicsit belekötöttem?
Előfordul.
Ezért kell elkerülni az ilyesmit.:)

CrL 2008.07.15. 16:55:54

Manyi, akkor jó ha csak provokál az ilyen Fábry Vágó árnyéboxízű 'a nímand legyőzte balféket szöveggel'.

Azt azért ugye nem tartja lózungnak hogy az ország adóssága 'kicsit' többszöröse a rendszerváltás előttiének. Ebben az összes balfék és nímand benne volt.

Viszont azért az tudja, hogy igencsak visszatetsző amikor arcukat verik a szoci és szadesz szimpatizánsok (nem magára gondoltam most rondán általánosítok) miközben ők vannak kormányon és _ugyanúgy_ folytatják a kleptokráciát és elkúrást mint eddig.

Manyi Béci 2008.07.15. 17:05:03

Nem, azt nem tartom lózungnak.

Crl
nem a szimpatizánsok vannak kormányon
Csak vitatkozni járnak ide, ugyanannyi igazsággal és ugyanannyi klisével, mint a másik oldal.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.15. 17:08:18

Manyika,
a szimpatizánsok felelősek: 1, beszavaztak egy kormányt,
2, nem kényszerítik korrekcióra, és el sem zavarják.
Ráutaló magatartás: a szimpatizánsok szerint ez így jó.

CrL 2008.07.15. 17:09:32

Manyi: félreérthetően fogalmaztam, de tudjuk ki van kormányon, nekik még nagyobb az arcuk 6 év után, elárulná, akár ön is, hogy mire?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.15. 17:10:27

Manyi Béci 2008.07.15. 16:40:00:
"Mondjuk valahogy éreztem, hogy nem fog tudni sem pontos kimutatásokat, sem visszamenőleges, összehasonlítási alapul szolgálható összegeket hozni."

Beci draga. A pofatlansagnak is van hatara.
En vettem a faradtsagot es kikerestem az AKK adatait. Ott van, megnezheti. Biztosra mentem, ugyanis ma mar a "reformkozgazdaszok" is beismerik (igen, ok is nimandok), hogy eszetlen koltekezes folyt a 2006-os valasztas megnyerese vegett. Meglepetes, meglepetes, a szamok ugyanezt mutatjak.

Ezek utan azt mondani, hogy en nem hoztam "pontos kimutatasokat", az kifejezetlen gusztustalan huzas.

Menjen el az AKK honlapjara es tekintse meg a szamokat. Jo sok van belole.

Ertem en, hogy kellemetlen erzes, hogy atvertek az agyat. Annyival kellemesebb azt hinni, hogy a Fidesz a szerverugyon veszitette el a 2006-os valasztast, de ez nem igaz. 2500 milliard kellett hozza. Azt a penzt hitelbe vettek fel es most mindenki buzgon fizetgeti vissza.

Maga is. En nem.

Manyi Béci 2008.07.15. 17:11:52

Tölgy
Maga gyigya:)

Egyébként a nem szimpatizánsok sokkal többen vannak, ők miért nem kényszerítenek korrekcióra és zavarják el a kormányt?
Ráutaló magatartás, szerintük is jó ez így.

Tölgy, ebben az országban mindenki boldog és elégedett!!
Örüljünk együtt:)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.15. 17:15:09

Ok,
örüljünk. Jöhet Doom, Őrnagy és CrL is?

CrL 2008.07.15. 17:22:49

Manyi, miért érzem azt, hogy maga lelkesen leszavazott a mostani kormányra, amikor pedig iszonyat jogosan kritizálják őket ön védekezésből hirtelen átkapcsol a (józanabb és valóságosabb) 'mindegyik szar' érvelésbe? sry ha rosszul érezném.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.15. 17:24:39

tölgy · konzervativok.blogspot.com 2008.07.15. 17:16:47:
"bazmeg! Maga nem fizet?"

Jol latja, Tolgy. En vagyok az, aki nem fizet.
www.youtube.com/watch?v=g-DwZ7kS8-o

tevevanegypupu 2008.07.15. 17:32:32


Hat igen, az mszp-szdsz mar ketszer legyozte a fideszt, ez teny, nem tagadhatjuk. Gyozott a jobbik. Milyen kar, hogy sikereik csucsan ugy dontottek, hogy kulon folytatjak tovabb. Pedig micsoda nagy szerelem volt. Ferfias, gyonged es meleg.

Azt mondjak, hogy a kapcsolatok het evente valsagba kerulnek, azt hiszem naluk ez a masodik het ev vegen bizonyult vegzetesnek. Megnyugtato, hogy a vagyon miatt azert csak egyutt maradnak, ezentul majd tavolrol szeretik egymast. Muszaj, 8000 milliard az sok penz.

Viszont Molnar Lajos, Horvath Agnes, Kuncze Gabor es az o tunderi humora. Koka Janos a bekak reme es a pumak ura..Nem felejtunk, nem, nem soha.

De kozos gyermekeik megmaradnak nekunk, milyen orom. Leginkabb a negyes metronak, a Magyar Chartanak, a Parlament koruli korlatnak es az uj vizagyuknak orultem meg a trukkok szazainak amirol pedig nem is tudtam. Sikertortenetek. A gumigolyoknak nem annyira, az en szememet ugyan nem lottek ki vele, de ki tudja, talan majd legkozelebb, ha esetleg elmegyek egy fidesz naggyulesre..

Megnyugtat, hogy a rendszervaltas megsem volt hiaba. Legalabb lovoldozni szabad vaktaban. Es Draskovics meg Keller is visszajottek! Ez az orszag az o orszaguk, mostantol az o kezuk epit.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.15. 17:33:18

Amikor a számlákkal való bűvészkedéshez ért a Mese, megijedtem, hátha egy csillár vagy uszoda jelenik meg a rajzokon. De szerencsére profi munka, és vigyáztak.

Manyi Béci 2008.07.15. 17:42:47

Doom:)

Maga most kinek játszik?
De tényleg:)
Ennyire hülyének nézi az embereket?

Nem hozott olyan kimutatásokat, amik
- megmutatnák, hogy mennyit költött el a választások előtti osztogatásra az MSZP
- mennyit költött el ugyanerre anno a többi párt, példának okáért a Fidesz
- mennyibe kerültek a választások pontosan a pártoknak
- honnan szedték hozzá a pénzt.
Ennyi.
Persze ilyen kimutatások nincsenek:) Marad a fikció, számadatokat emelünk ki oszlopokból, és adunk nekik egy szép nevet, majd fennhangon hadonászunk vele egy kicsit.

Nézze
Igen, már a Fidesz idején is sokszor beszéltek választások előtti osztogatásról, már-már bevett gyakorlat, mondhatni.
Még azt is elhiszem magának, hogy a szocik többet osztogattak. Jó lenne pontosan tudni, hogy mennyivel többet osztogattak, mint anno a Fidesz, és akkor talán lehetne valami összehasonlítást tenni.
Ez így egy nagy semmi, Doom.
Lózung, as usual.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.15. 17:55:44

Manyi Béci 2008.07.15. 17:42:47:
"Maga most kinek játszik?"

Pechje van, Beci. Erzekenyen erint a tema. Igy van ezzel meg nehany millio magyar allampolgar.

"- megmutatnák, hogy mennyit költött el a választások előtti osztogatásra az MSZP
- mennyit költött el ugyanerre anno a többi párt, példának okáért a Fidesz
- mennyibe kerültek a választások pontosan a pártoknak
- honnan szedték hozzá a pénzt."

Megint terel, Beci. Ugyanugy terel, mint ahogy a "partfinanszirozasi" vitat elterelik a ballib oldalon, beleertve a Mestert is. Maga is kitunoen tudja, hogy az a max. 30 milliard forint, amit az osszes part elkolt kampanyra, az nem oszt, nem szoroz.

Magyarorszagon nem azert burjanzott el a korrupcio (ld. angol nagykovet a hirszerzo.hu-n), mert 4 evente 30 milliardot elkampanyoltak a partok. Magyarorszagon azert burjanzott el a korrupcio, mert a partok etetik a zsakmanyszerzo klienturajukat. Ezek kozul is prominens a maga 5%-at sulyos tizmilliardokra valto SZDSZ. NKTH. Budapesti utfelujitasok. Sulinet Expressz. Negyes metro. Folytassam?

Ezek a tetelek nem 30 milliardosak, hanem 6 evre vetitve tobb szazmilliardot tesznek ki. Nem a kampanyra kell, hanem sok ezer jo elvtars gondtalan eletere.

Ugyanez megy a nagy partoknal nagyobb meretekben.

Visszaterve az osztogatasra. Osztogatni lehet, ha van mibol. Ezt csinalta 2002-ben a Fidesz, de nem eleget, nem eleg sokaig. A szocik nem kovettek el ezt a hibat. 2500 milliarddal nyomta meg az allamadossagot nem masfel ev alatt Gyurcsany Ferenc. Maga szerint hova ment az a penz? Epult belole 1000 km autopalya? Mert a nyoma nem latszik?

Nem, Beci kedves. Azt a penzt siman a nep koze szortak, cserebe pedig a nep megvalasztotta oket. Ezert nyomja fel az agyamat, ha arra hivatkozik, milyen ugyesen nyert a baloldal 2002-ben es 2006-ban.

Az a ket gyozelem nagyon sokba kerult az orszagnak.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.15. 17:59:23

Doom,

Manyika kuncogását idáig hallani. Csak hergeli magát.

CrL 2008.07.15. 18:01:44

Manyi, majd válaszolhat nekem is, ha ráér: a mostani kormány fanklubjának tagjaként adja elő a 'mindkettő fos' szöveget vagy a 'no vote' táborából szólt? a kettő között vannak enyhe árnyalatok.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.15. 18:06:44

tölgy · konzervativok.blogspot.com 2008.07.15. 17:59:23:
"Manyika kuncogását idáig hallani. Csak hergeli magát."

Eleg regota ismerem, ne aggodjon. :-)
Ezt itt speciel komolyan gondolja.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.15. 18:16:20

CrL 2008.07.15. 18:01:44
"Manyi, majd válaszolhat nekem is, ha ráér: a mostani kormány fanklubjának tagjaként adja elő a 'mindkettő fos' szöveget"

Igen, ebbol a poziciobol adja elo.

CrL 2008.07.15. 18:55:17

egy minimítosszal kevesebb

Manyi Béci 2008.07.15. 19:14:39

Nem, Crl, nem vagyok a fanklub tagja, bár Doomhammer rendszeresen előadja ezt, amikor ideges lesz egy-egy vitánk során.
Ő ugyanis fanklubtag, valóban:)

Azért persze nyugodtan csalódjon csak bennem, és még valószínűleg fog is párszor, megszoktam:)

Manyi Béci 2008.07.15. 19:23:07

Doom

folyamatosan maga terelget, mindig úgy, hogy előjöhessen valahogy a fontos és súlykolni való szövegekkel.:)
Semmi elfogadható forrást nem produkált az állításaira, nagyvonalűan mellőzi a fidesz- osztogatás összegének megállapítását, érdekes módon a szocikét pontosan tudja, valami egészen érdekes technikával számolta ki egy költségvetési kimutatásból, és a saját állítását tekinti bizonyítéknak a következtetései levonásához:) Ráadásul kedélyesen eldiskurál rólam másokkal, hogy ezzel is begyömöszköljön abba a kockába, amibe az összes ellenvéleményen lévő embereket gyömöszkölik itt nagy lelkesen, ezzel oldva meg minden konkrét nézeteltérést:)
Kezdi elveszteni a korrektségét megint

Manyi Béci 2008.07.15. 19:32:21

ó, jaj, sulykol, természetesen

Manyi Béci 2008.07.15. 19:36:22

Jah, még valami
Nem állítottam, hogy ügyesen nyertek a szocik. Azt viszont igen, hogy egészen ostobán veszített a Fidesz.:)
Mert ez így is van:)

CrL 2008.07.15. 19:40:00

Béci, nem csalódtam magában, bizonyos érvei súlytalanabbak vagy hiteltelenebbek lettek, de majd alkalmazkodom ha újra vitát generál, provokál right here, right now ;]

Manyi Béci 2008.07.15. 20:10:29

Na látja, pontosan ez volt Doom célja, és el is érte:)

Bár, ha egy érvnek az ad súlyt v. hitelt magánál, hogy mit gondol a másik világnézetéről vagy éppen mit hallott róla tegnap a piacon, hát...mit lehet erre mondani, mondja?:)

tevevanegypupu 2008.07.15. 20:15:56

Doomhammer
torodjon bele, hogy a koalicio lete onmagaban garantalja a sikert. Mint Gyurcsany Ference vagy Magyar Balinte. Arra szulettek, hogy sikeresek, szepek legyenek es szeressek oket. Errol sem ok nem tehetnek sem azok akik rabjukka valtak.
Ez a teny szinten magaert beszel. A Sors, Haladas es Tudas ellen nem lehet statisztikakat ervkent lengetni. Ok azt nem szeretik. Szaz apro trukk letetemenyesei ok, azok voltak a multban is.
De mar tenyleg elmehetnenek a 3.14-be.

CrL 2008.07.15. 20:21:52

Manyi: ha maga világnézet alapján szavaz ma pártokra Magyarországon, akkor tényleg be lett csapva csúnyán. (de gondolom már tudja, hogy nekem nem a világnézeti különbség hitelteleníti el a 1mindkettő szarv' érvet, hanem ha valaki azt az egyik oldal támogatójaként használja védekezésként, ellenérvként egy vitában)

eldiablomismo 2008.07.15. 21:01:04

"Doomhammer · tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/ 2008.07.15. 16:29:33
Szinpadra lep 2004 szeptembereben, koltsegvetesi adossag: 8,844.4 milliard forint.
Megnyeri a valasztast 2006 majusara: 9,848.5 milliard.

Kulfoldi allamadossag 2004 szeptembereben: 2,748.0 milliard.
2006 majus: 4,193.3

Cakkumpakli az annyi, mint 1445+1004, azaz 2449 milliard forint.

2500 milliard forint. Szep summa.
Ezek utan talan ne beszeljen arrol, mennyire nem szep dolog a Fidesztol, hogy durcazik a valasztasok elvesztese miatt."

Te itt mit adtál össze? És miért?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.07.15. 21:18:59

diablobiszbasz:
Amennyiben indulnál a Leghülyébb blogger címért, rám számíthatsz. Olyan kortesbeszédet mondok érted, hogy Barack Obama azonnal leszerződtet.

Manyi Béci 2008.07.15. 21:38:16

crl
Csupán azt mondtam, hogy az érvek súlyát vagy hitelét nem helyes függővé tenni pl. világnézettől vagy akár attól, hogy ki kire szavaz egy választáson.
Maga olyan továbbgondolós?:)

Nem emlékszem arra, hogy egy percig is védekeztem volna ebben a vitában.
Nem szokásom ;-)

CrL 2008.07.15. 21:50:19

Manyi, dehogy továbbgondolós. szimplán nem tartom fairnek ha egy szoci-szadeszes azzal provokál, vág vissza akár mókásan-akár nem hogy 'dehát mindkét oldal szar' - főleg hogy 6 éve kormányoz az akire leszavazott. Ha olyan mondja aki nem szavaz senkire vagy nem fog szavazni senkire mert nem lát alternatívát a mostani lenyúlokráciában, attól kissé hitelesebbnek hangzana, érti? ;]

Manyi Béci 2008.07.15. 22:00:12

Értem, de nem értünk egyet, Crl:) Akkor igaz ez a megállapítás, ha a kormány mentegeti magát ily módon.

CrL 2008.07.15. 22:10:05

de nem a kormány, hanem maga mentegeti azokat akikre szavaz ilyen 'mindkettő szar' érvve, ha valaki épp nekimegy kritizálni őket a nagy semmiért amit csinálnak ;]

Manyi Béci 2008.07.15. 22:56:30

Nem, crl, nem erről van szó.
Egyáltalán nem mentegetés az, ha néha-néha az itteni szavalókórust megszakítja pár közbevetés, pláne, ha igaz az a közbevetés.:)
Ez a kormány szar. Ebben egyetértünk. Valószínűleg még sok minden másban is.:)
A lózungokban nem. A szoci szavazók e blogban rendszeres minősítéseiben sem. A jobboldali párt(ok:) ) gyakran fel-feltűnő ajnározásában sem. A közelmúlt bután általánosító megítélésében sem. És még sorolhatnám.:)
Ha bőszen kimondjuk a tutit az egyikről, viseljük el azt is, ha a másikról is elhangzik. Mert csak úgy kerek a dolog.

Nem a kritikát, hanem a kritika tartalmát ill. minőségét kifogásoltam.

Én nem tudom, maga kire szavaz, nem is érdekel.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2008.07.15. 23:10:55

Az ember egy bizonyos élettapasztalat birtokában, valamint, ha a körülményei lehetővé teszik neki azt, hogy a pártkatonai szigorú alakiságot ne kelljen tartania, megengedheti magának a luxust, hogy kritikát mondjon erre is, arra is, sutba hajítva mindenféle összetartást. Ráadásul igazi értelmiségi hülye szokás a bírálat. Az értelmiségi már csak amolyan bírálgatós fajta, finnyás, soha semmi sem jó neki, nem lehet a kedvére tenni. Kritizálja még azt is, aki közelebb áll hozzá, sokszor azt bírálja keményebben, mivel érdekli a sorsa. Én például így vagyok ezzel. Hogy Manyi Béci pontosan hogyan van vele, azt nem tudom, mert őt nem könnyű kiismerni. Remélem, elérti a bókot.
De nem akarom őt védeni, nincs rá szüksége. Pusztán arra hívom fel a figyelmet, hogy aki dicsér, az sokszor a legrosszabb szolgálatot teszi. Becsüljétek meg a kötekedőket, mert megmutatják a gyenge pontokat.

eldiablomismo 2008.07.16. 10:38:36

"Mr Falafel 2008.07.15. 21:18:59
diablobiszbasz:
Amennyiben indulnál a Leghülyébb blogger címért, rám számíthatsz. Olyan kortesbeszédet mondok érted, hogy Barack Obama azonnal leszerződtet."

Ennek őszintén örülök. Addig is felnyithatnád a szemem, hogy elvtársad mit adott össze mivel, miért, és főleg milyen alapon.

Invictus 2008.07.16. 22:35:13

eldiablomismo

Hát ha tényleg nem jössz rá, akkor no comment...

eldiablomismo 2008.07.17. 12:07:57

"Invictus 2008.07.16. 22:35:13
Hát ha tényleg nem jössz rá, akkor no comment..."

Ebből nem derült ki számomra a válasz a kérdésemre.
Ha viszont arra célzol, hogy azért a hülyézés és a kussolás, mert egy részüknek fogalma sincs arról, hogy ezt nem így számolják és ezt leplezi, a másik viszont nagyon is tisztában van vele, ezért sunyít, nos igen, erre rájöttem. Nem volt nehéz.
Csak aztán nehogy a vagyontárgyak értékét is így számolják majd, ha sápot akarnak húzni belőle.

hiba 2008.07.17. 12:24:32

A nyár legjobb INDEX lead-je:)))
"Veres lesz Gyurcsány Kiss helyett.
A miniszterelnök és első helyettese egyszerre megy vakációzni, a pénzügyminiszter helyettesíti őket. Lesz-e színesfémátvétel a Kossuth téren?"

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.07.17. 12:26:25

Óbazz. ízlelgessük: de facto Veres János lesz Magyarország kormányfője.

Francois Pignon 2008.07.17. 12:42:48

Tavaly nyáron volt már Lamperth Mónika is.
süti beállítások módosítása