Polgári pornó
2008. június 03. írta: nénike

Polgári pornó

 Azon ugye nem fogunk vitázni, hogy a Helyi Téma a konzervatív – liberális - szocialista háromszög melyik sarkában keresendő. Nekünk is ott figyel mindig a postaládánkban. Persze erősíteni kell az olvasottságot, hisz mit sem ér a terjesztett példányszám, ha a termék fele az olvasás előtt már a nagy fekete iktatóba kerül.

 Gál Gyula, a lap Napi ÁSZ-tól átcsábított főszerkesztője, érző szívű ősbulvárosként neki is állt elvinni az irányultságot könnyedbe. Ám az olvasott, idős, de kispénzű nénik és bácsik sokkal inkább a tojás árának változására izgulnak, mint két feszes görögdinnyécskére, ergo a gidákat át kell pozícionálni. Ezért is csippentettük fel doktor Sass Norbertként a minden idők legkurrensebb magyar pornósával készített, ám Semjén Zsolt modorában megkomponált interjút.

 A színésznőként aposztrofált jómunkásleány már-már a minden magyar családanya etalonjaként emlegetett Lévai Anikó babérjaira tör, amikor kifejti, hogy férje és gyermeke mindennél fontosabb, értük még a munkájával is képes szakítani. Teljes kitárulkozás kontra magánélet, mint múlt és jelen összebékíthetetlen ellentéteke dudorodik e cikkből. A csatolt fotó alapján ránézésre a női tagozat Somogy megyei alelnöke is lehetne.

 Mit lehet ehhez hozzátenni? Úgy vagyunk vele, mint Pataki Attussal: a régi, kemény, belemenős műsora hitelesebb volt. Háborgó lelkünk megnyugvást csak a képaláírásból meríthet: „Nem maradok munka nélkül.” Már nagyon várjuk Kapócs Zsóka személyes hitélményének érzékletes leírását, és persze Fresh Andi jelentkezését a pelenkázó mellől.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr24499770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irrelevant 2008.06.03. 11:12:19

Most miért?
Theodóra császárné is egy ócska kurvaként kezdte, aztán hová jutott.

Francois Pignon 2008.06.03. 11:18:44

"Ha a szegény kis ápolónő mondjuk nyaralni megy, az elég furcsa lett volna, hiszen a történet szerint nincs pénze."

Tényleg bele kéne már néznem egyszer ebbe a sorozatba, milyen képet fest az egészségügyről. Aki látta, meg tudná mondani, volt-e benne szó a vizitdíj kérdéséről?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.06.03. 11:22:03

Az Asszonnyal jó sokat vártunk a terhesgondozáson esténként, és ez ment a váróban, ha nem vittem könyvet néztem. Magánkórházban játszódik.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.06.03. 11:24:46

Aki pénzért baszik, az mind kurva!

Még hogy "felnőtt filmes szakmában színésznő"? Lókukkert..... jaaaa, a sejhajába! LOL

Sose értettem, h ekkora IQ-val (nagy van neki) mié' akkora hatalamas farkak társaságában tudja egy nő jól érezni magát, mié' nem könyvek között a könyvtárban?:o)))

Üdv.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.06.03. 11:30:43

nénike, valami tendenciát vélek felfedezni: a múltkor a kurvázós legénybúcsús poszt, most pedig vad jutka... :)
Egyébként szerintem a tojásáras újságot már csak a nénikék olvassák, a bulvárosat meg mindenki. Megkérdeztem pár ismerőst, hogy átlapozzák-e a Témát. Fújjoltak ugyan, hogy milyen bulváros, de aztán kiderült, hogy átlapozzák, sőt még egy-két cikkre emlékeznek is.

R01 2008.06.03. 11:33:31

"mié' nem könyvek között a könyvtárban"

Még lehet, hogy van ilyen filmje is ;)

nénike · http://mandiner.hu 2008.06.03. 11:43:35

Ja, igen, hát látod, mi (én) is bulvárosodunk. Lola, megvalósítottam egy régi álmodat a címmel?

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.06.03. 11:57:55

nénike, kicsit fájt. A "polgári pornó" kifejezést az enyémnek érzem és nem akarom, hogy elhasználódjon :)
A polgári pornó még nem tudjuk, hogy micsoda. Valami ilyesmi, de nem ez...

hiba 2008.06.03. 12:12:25

Ha a pornó ennyire benne van a napi közgondolkodásban mint manapság tapasztalhatjuk, akkor miért is nem tudjuk a pornószínésznőséget tisztes polgári foglalkozásként elfogadni? Vagy mondjuk ki, hogy a pornó mocsok, fujj, női test megalázása, szexuális kultúra rombadöntője, vagy ne fintorogjunk.

csóró · http://www.penzmagus.hu/msz 2008.06.03. 12:19:55

Minden megtörténhet manapság :)

kzgy 2008.06.03. 12:48:53

Hiba nem hibáz, ott a pont nála!

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.06.03. 12:58:42

Ehhez a post-hoz le kellett volna igazolni Fenék Tibit a matuláról. XDDDD

Bummer 2008.06.03. 13:33:00

De jó szöveg: "Vannak terveim. Biztos, hogy nem maradok munka nélkül."

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.06.03. 13:56:19

Fenék Tibi túl zseniális volt ahhoz, hogy így hagyták elveszni.

szpal 2008.06.03. 13:58:06

ugye Vad Katalin gondol a jövőre is, és ezért vállalt szerepet egy olyan-amilyen, de nem pornográf sorozatban. És ha elolvassátok a cikkecskét, kiderül, hogy ugye ő is szeretne elmenni szabadságra, szóval tipikusan munka-család-biztonság üzenete van a cikknek. A "polgári pornó" szót használni erre tipikus UFI-s jajdeszókimondókeménygyerekekvagyunkozás.

Bandi NL 2008.06.03. 14:19:15

Most mit kell b@sztatni?
Szerintem a sajat mufajaban maradandot alkotott, meg mar kulonben is abbahagyta, szerintem hagyni kene normalis eletet elnie.

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.06.03. 14:21:24

jaja hannibal nekem is ez szúrt szemet :D

nénike · http://mandiner.hu 2008.06.03. 14:23:20

Helyi Téma oldalán olvasható: "Tegyük együtt közzé kerületének rejtett értékeit"

agálgyula 2008.06.03. 14:33:11

Loptam, de jó: az újságírás olvasással kezdődik. Olvassatok! nol.hu/cikk/491229/

Üdv mindenkinek!

Freddy Lounds

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.06.03. 14:36:56

Sokáig külföldön élő nagy nőcsábász haver randizgatott egy visszavonult expornóslánnyal, és mikor megtudta kivel van dolga, egyből befejezte a dolgot. Úgyhogy nekik igen nehéz ám, nekik is jár normális élet szerintem.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.06.03. 14:39:33

Őrnagy Őrnagy:
Igen, biztosan nehéz a visszaút.

irrelevant 2008.06.03. 14:39:57

Haverod helyében ugyanezt tettem volna.

Francois Pignon 2008.06.03. 14:51:03

Hmm, érdekes hogy még senki sem írta be: "dugnám".

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.06.03. 15:00:11

Pignon, szerintem nem lehet nagy élmény szexuális kapcsolatot létesíteni vele.

Bár állítólag qrvából lesz a legjobb feleség. De az már más tészta.

Loxon, konzervatív létére nem szégyelli magát? :)
Szép arca van, az tény, kár hogy nem sima modell lett anno.

Francois Pignon 2008.06.03. 15:02:08

Azt én sem gondolom, de a téma szokta vonzani a hasonló kommenteket. ;)

konspi · http://www.konspiradio.blog.hu 2008.06.03. 15:08:09

"Ám az olvasott, idős, de kispénzű nénik és bácsik sokkal inkább a tojás árának változására izgulnak, mint két feszes görögdinnyécskére, ergo a gidákat át kell pozícionálni."
Ebben nem vagyok annyira biztos. Sőt! A szembeszomszédom egy 70+-os néni, aki minden este nyitott ablaknál, üvöltő készüléken nézi a hustler tévét. Pont rálátok...

arta 2008.06.03. 15:13:26

Szegény, drága jó asszony... Velejéig tisztességes, igazi családanya. A fél világ szétbaszta, most meg sajnálgassuk? Mint tudjuk: nem marad munka nélkül:-)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.06.03. 15:15:35

konspi:
Nem lehet, hogy a csatorna napközbeni műsorát nézi? Aztán estére elalszik, s amikor felébred reggel, már megint valami konszolidált utazgatós/főzőcskézős műsor megy? :)

Bummer 2008.06.03. 15:21:57

Most is dolgozik, havi tanácsokat osztogat az egyik férfimagazinban.

bergeroth 2008.06.03. 15:24:37

Volt szerencsém találkozni vele ott ahol a sorozatot forgatják. A valóságban egy nagyon visszafogott lány, nem is túl magas, ha nem tudná az ember hogy ki az, akkor észre sem venné.
A férje egy teljesen normális, humoros srác. A gyerekük pedig aranyos mint minden kisbaba. Csak ennyit akartam mondani, kérem kapcsolja ki.

hiba 2008.06.03. 15:30:09

Azért abba is érdekes belegondolni, hogy hová vezet az az út amin a pornó a dugdosott kazettáktól eljutott a nyelv és a divat formálásáig. Mindezt úgy, hogy alapvetően a társadalom felének szól csak. Meg ezek szerint az öregnéniknek.

nénike · http://mandiner.hu 2008.06.03. 15:34:46

Részben az én hibámból kicsit félrement a téma. Az lenne itten a kérdés, hogy a polgári, konzervatív értékrendnek van-e, lehet-e közös metszete a bulvárral, máshogy fogalmazva, amivel a Helyi Téma kísérletezik, abból esetleg kevésbé kínos dolog is kisülhet-e, vagy mindez (ráhúzva a fidesz imázsra) ab ovo hiteltelen?

Lukács Laci interjú lehet az ellenpélda.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.03. 15:40:51

megbotránkoztató leszek, meg minden
vagy nem

régi jobbkonz érv (már '02-től) a panelprolisnyugdíjasgyőzikesónézősbalos szavazó toposza

(mintha a fidesz nem is néppárt lenne)


na de most, a kétharmad környékén, minden bulvárnéző-olvasó mónikasó-fókusz-blikk-sztory-stb-fogyasztó nagy része IS tuti konzi szavazó

hmm?

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.06.03. 15:41:00

Nénike, egyrészt a Helyi Téma nem a Kommentár, tehát egy hirdetési-bulvár újságba belefér Vad Katalin is, függetlenül attól, hogy a lap jobboldali érdekcsoporthoz tartozik / jobbos nézőpontot képvisel. Honnan tudod, hogy Vad Katalin nem Fidesz-szavazó? :)

PS: milyen Lukács Laci-interjú? érdekel.

Hegyirablo 2008.06.03. 15:41:30

Malacka, te tényleg bedőltél ennek a Michelle Wild --> 8500-as IQ kamunak? Ez a mese csak azért kellett, hogy jobban el tudja fogadtatni a bigot társadalommal ezeket a kurvákat. Bejött!

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.06.03. 15:45:06

Egyébként Vad Katalin színeváltozása tényleg hihetetlen: ezt a nőt konkrétan szét....ák néhány év alatt, premier plánban, nyilván rengeteg pénzért.

És most nem is szörnyű színésznőként, egy nővérkét alakítva, imázsához pedig ez a pasztellszínű, kispolgári miliő, és komoly tekintet társul immár.

Mégsem hiteltelen. Hogy lehet ez?

irrelevant 2008.06.03. 15:46:06

Úgy lehet, hogy hiteltelen.

Francois Pignon 2008.06.03. 15:47:25

Hát hány nímandból csináltak sztárt a bulvártévék? Mi lehetne hiteltelen ezek után bulvárszinten?

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.06.03. 15:47:43

Szerintem a bulvár tök nehéz műfaj, tulajdonképpen minden cikk egy komoly marketing munka: figyelemfelkeltő cím, rövid tömör összefoglaló, amit el is kell olvastatni. Pl. szoktam nézni a Blikkben, hogyan bírkóznak meg olyan feladattal, hogy EU, vagy gazdaság, vagy új törvény, politika. Nyílván egy Vad Jutka vagy Győzike interjú rutinfeladat, de másról is írnak, sőt sokan a bulvrból tájékozódnak a politikáról és a gazdaságról.
Tehát a jobboldali bulvárt nem lehet megkerülni, van rá igény.
Egyébként ajánlom Gál Gyula fentebb belinkelt cikkét is.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.03. 15:50:18

Hegyirabló, a kurva az, akihez kijársz a sorra

Vad Kati felnőttfilmesből lett filmes

:)

Francois Pignon 2008.06.03. 15:51:29

Nénike kérdéséhez visszatérve: "konzervatív értékrendnek van-e, lehet-e közös metszete a bulvárral?"
Torgyán és Kelemenn Anna közös műsora? A népi jobboldal vezére egy kokós kurvával incseleg, a pórnép meg tapsol?

nénike · http://mandiner.hu 2008.06.03. 15:54:26

Hanni

OFF

Nem a kurva per definitionem, aki pénzért kamatyol?
Ez a felnőtt filmes nagyon megengedő fordulat nem?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.03. 15:54:43

Gondolom, a polgár régen se járt kuplerájba, régen se kocsmázott, nem kúrt félre, nem pletykálta ki a másik polgár félrekúrását és/vagy felszarvazását...


Burokban éltek ott jobbközépen?

A bulvár - mint műfaj, mint filozófia(mentesség). mint ipar - politikamentes, értéksemleges (értéktelen..:P)

Hegyirablo 2008.06.03. 15:56:40

Hannibál, akit pénzért basznak meg nálam = kurva. Sőt, ha kamera előtt teszik, azt még rosszabbnak tartom, mint aki a soron áll.
Félreértés ne essék, nézek én is pornót, de attól még nem becsülöm azokat, akik így akarnak pénzt keresni. Elfogadom, hogy a társadalomnak igénye van erre, a sintérre is igény van, de azért sajnálom a kutyákat, akiket kinyírnak a telepen.

Már az a mondata is szemet szúrt ennek a KURVÁNAK, mikor azt nyilatkoza, hogy ott mucsán, ahol élt, már akkor is arra vágyott, hogy színésznő lesz belőle, s mennyire örül, hogy teljesült a vágya. Érdekes kezd lenni társadalmunk felfogás a színészetről. Eszembe jut itt az elhíresült Csortos Gyula aranyköpés.

De a lényeg csak az, hogy ebből a lényből sosem lesz valódi színésznő, és ezt szerintem ez is tudja a lelke mélyén.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.03. 15:58:21

'jobboldali' bulvár?!?:))

mondjuk a nemzeti bulvárt már megírtam:
bulvarter.blog.hu/2008/04/08/nemzeti_bulvar
:D

Hegyirablo 2008.06.03. 15:58:39

Nem nálam basszák meg, hiányzik egy vessző a "meg" szó után. :)

Hadrian VII. · HTTP://KONZERVATORIUM.BLOG.HU 2008.06.03. 15:59:45

aki szerint a pornós=/=kurva, az nézzen utána a szó etimológiájának, köszönet

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.06.03. 16:00:32

Hegyirabló, ne ezezzél, mert ő ő, még akkor is ha kurva.

Francois Pignon 2008.06.03. 16:00:43

Hannibál,
tegyünk azért kis különbséget. A pornó felnőttműfaj, nem véletlen, hogy napközben nem sugározhatják a tévék. Nyilván fiatalabbak is nézik, de azért van egy kor, ami alatt tényleg nem jó ezt nézni, mert mégiscsak elég torz szexuális mintákat adhat, ha valaki ebből tanulna.
A szappanoperák meg a valóságsók viszont már más kategória, azért mégiscsak elgondolkodtató, hogy ma tízévesek gondolják teljesen normális karrierindításnak a pornózást, bármit is tudjanak róla.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.03. 16:02:57

Színésznői képességei hogyan is függenek össze pornós múltjával?

Bbiztos, hogy nem azért ergya, ha az, mert pornós volt (nem nézem a sorozatot)


'ez'???? - magyarul, nembunkón: ő

...még a kurva is ember, tudod?

Vagy ez az álszent 'nézek én is pornót' lenne a polgári mijafaszom?

Vissza a szocialista erkölcsöt!

Hegyirablo 2008.06.03. 16:03:07

Nem, lelkylola, nálam egy eféle a pondró kategóriában van, bízom benne, hogy a demokrácia jegyében elfogadod ezt tőlem.

X Y kronosz óra 2008.06.03. 16:03:13

Hadrian VII.

Megtennéd helyettünk? Szerintem minimum rokonszakma.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.03. 16:04:30

Hegyirabló, nálam meg a felfuvalkodott álszent faszfejek vannak a pondró kategóriában

:akinek nem inge

konspi · http://www.konspiradio.blog.hu 2008.06.03. 16:05:00

TuRuL_2k2: Nem, biztos vagyok. A tévé szemben van az ablakkal, míg a néni háttal ül egy fotelben és néha kimegy a konyhába és a műsor közben is mozog a feje.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.03. 16:05:22

Pignon, nem mondom, hogy normális karrier

De attól még lehet(ne) akár jó szinésznő, lehet jó anya, feleség, mert valaha pornózott...

konspi · http://www.konspiradio.blog.hu 2008.06.03. 16:06:29

Sőt, fordítva, egy talicska élettapasztalattal még jobb pornós válhat belőle...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.03. 16:07:01

És az ki-mi, AKI pénzért bassza a kurvát, veszi-nézi a pornót?

:költői kérdés

Hegyirablo 2008.06.03. 16:09:22

Te, hannibál, ha ekkora tehetsége van a színészethez, akkor miért nem akkor próbálkozott vele, amikor még nem volt túlkoros a főiskolához? Ja, mert akkor az lett volna a nehezebb út, igaz! Egyszerűbb volt széttenie a lábát, az megy ám minden nőnek, még is sokan vannak, akik nem ezt választották, szépek is, talán még az IQ-juk is van 158-as.

Micsoda remek életszemlélete lehet annak, aki mindig a könnyebb utat választja...

Zetek 2008.06.03. 16:09:58

Aki eddig nem pornózott az pedig szégyellje magát és sújtsa dolgozó nápünk méltó megvetése.

Hegyirablo 2008.06.03. 16:10:19

Én pl. még sosem voltam kurvánál, nem szorultam rá.

Francois Pignon 2008.06.03. 16:10:44

Lehetne. Bár a gyermekeit nem irigylem, amikor szembesülnek azzal, miből van a ház, ahol laknak.
Én a társadalmi mintákról beszélek. Van amit felnőttek szabadon nézhetnek, de gyermekeknek mégsem nem való. És hogy a pornósokat (nem Wild az egyetlen) manapság karriermintának állítják be, szerintem igenis káros. A régi polgári kultúrából a "Nicht Vor Dem Kind"-nek ma is meglenne időnként a helye.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.03. 16:12:57

ki vesz pornót?
ki jár kurvákhoz?
ki fogyaszt bulvárt?

(ezt fokozásnak szántam:)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.03. 16:13:30

rabló: én sem

mégis azt gondolom, ő (és nem 'ez')

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.03. 16:14:29

Nem vagyok jártas Vad Kati karrierjében, sem életrajzát nem ismerem, sem IQ-ját nem mértem soha

Francois Pignon 2008.06.03. 16:17:20

Amikor én még kissrác voltam, A Tutti-Frutti (és ott többek közt Kiszel Tünde;)) volt a legdurvább szex, amit a médiából kaphattam.
Valószínűleg ezért van, hogy nem izgat fel a dupla-anál. És tartsatok bár kispolgárinak, örülök hogy így alakult.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.06.03. 16:17:35

Én nem nézek pornót, nem erkölcsi okokból, hanem egyszerűen meguntam már rég. Egyforma filmek, semmi fantázia, monoton, stb. Mondjuk most már az Asszony se hagyná nézni, de ő erkölcsi okokból se:)))
A qrvázásról meg: nem sok különbség van egy kurvávál végrehajtott közösülés meg az önkielégítés között szerintem. A lényeg mindkettőnél hiányzik:)

Különben a qrvaság határai igen szélesek. Pl. a kopaszmercis állatok v. gazdag macsók barbibabái érdekes kérdés.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.03. 16:18:33

Vad Kati téma: Szerintem nincs szó színeváltozásról. Addig azt vállalta be, most meg ezt. Aki van olyan elmeháborodott, hogy gyűlöli, az ne nézze, főleg ne reiszoljon rá, és legalább, ha már anya lett, a gyerekére legyen tekintettel.


Bulvár-téma: nincs igazából véleményem. Maga a pletyka műfaja szerintem alávaló kissé, különösen férfiak számára, de ennyiben akkor már az egész újságírás az, pl. akkor ez a blog is bizonyos részben, szóval határozott véleményt mondani erről nem tudnék, nem is akarnék. Főleg a XXI. század elején, amikor már pártkérdést csinálnak a dologból.

Van egy baromi nagy mediális világ, ami már annyira kiépült, hogy nem lehet teljesen elmenni mellette, benne van boldog-boldogtalan. Hacsak nem vonul el az ember valahova (hova?), úgyis találkozik ezzel a világgal. Akkor már lehet színvonalasabb is ez a találkozás.

De Vad Kati egyáltalán nem a legrombolóbb találkozások egyike – ő egyébként szerintem a kulturált pornó kategória. A riporter meg olyan volt, amilyen, az már az ő baja.

Hegyirablo 2008.06.03. 16:20:12

Hannibál, sajnos ebben az országban muszáj ilyen véleményeket megfogalmazni. Mert lassan a 2 millió potenciális kurva országa leszünk.
Egyetemen vetettem fel egyik közismert tanáromnak, hogy ebben az országban minden fiatal már pornó szereplő, szépségkirálynő, bulvár sztár, énekesnő, stb. akar lenni. Arra, hogy normális szakmát, tudást végzettséget szerezzenek szarnak, s lenézik azt, aki tanul, és küzd az életben. Le vagy nézve, ha nem vagy úgymond "trendi", ciki, ha nem vagy extravagáns, ha tanulsz, s nem béemvével jársz.

Férfiak elmennek abba az irányba, hogy a nőideál pornós, valóságsó szereplő, bulvár sztárocska vagy szépségverseny résztvevő legyen, az sem baj, ha nincs személyisége, csak legyen szép nagy műmelle.

Nőknél, meg legyen béemvéje, legyen kopasz, kigyúrt, bűnöző. Az sem baj, ha megveri, megalázza, megcsalja, elveszi a pénzét, csak mondhassa a többieknek, hogy neki milyen menő a pasija.

Hát ha ez a követendő példa, akkor én menekülök innen!

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.06.03. 16:21:37

Mondjuk az azért nagyon durva, hogy egy taxis mesélte: manapság az éjszakában vannak lányok, akiknek nincs pénzük és természetben akarnak fizetni. Nem kurvák, hanem kis, hülye tinik. Ráadásul nem is mindig viszik őket haza, hanem átpasszolják egy kollégának. Ocsmány a taxisok részéről. De honnan jut eszükbe a lányoknak? Nagyon káros a pornósok sztárolása. Nyilván egy polgári bulvárba ez nem férne bele, még akkor se, ha az idézett pornós Fidesz szavazó :)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.03. 16:22:55

Ez általánosítás

És mint ilyen, nem igaz

"Magyar, ne lopj!"

Hegyirablo 2008.06.03. 16:24:15

Sok előítélet valóságos alap miatt alakult ki.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.03. 16:24:36

lécci... NINCS polgári (meg nempolgári stb) bulvár

Bulvár van. pont.

(az, hogy sajnálatos - ti. hogy van bulvár -, az egy másik kérdés. a magam szerény eszközeivel teszek is ellene..:)

gentry 2008.06.03. 16:25:17

Időnként kezd csillapodni az ellenszenvem a konzervatív oldal iránt, de szerencsére minidg eszembe juttatjátok, hogy konzervatív = álszent. Köszönöm.
Egyébként mi a baj a qrvákkal, vagy a pornósokkal?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.03. 16:26:10

Nem értitek ezt a világot :D

Ma már nem az a kérdés, hogy elpornósodnak-e a dolgok (el hát), hanem hogy hogyan. Egy színvonalas pornó ma egészségesebben hat a lélekre, mint hatszáz kötet modern magyar novella, meg ötven Magyar Nemzet.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.03. 16:26:57

az általad említett kétmillió potenciális kurva között van vagy bő másfélmillió fidesz-szavazó..:))

(meg pl. az én lányom is (17))

Csoda, hogy nem küldelek el valami melegebb éghajlatra...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.06.03. 16:27:46

Semmi baj velük gentry, csak ne legyenek követendő példa.
Meg áru lett a szexualitás, ez sem igazán jó.

Zetek 2008.06.03. 16:29:15

gentry kellemes tiszta, száraz érzés kiélni az előítéleteket, ugye? Az, ha mindenki őket tekinti mintának, akkor nagyjából annyi egy társadalomnak. Mert hülye, aki dolgozik.

Francois Pignon 2008.06.03. 16:29:48

Loxon, tudsz valami kultúrkört, ahol színvonalas pornóhoz lehet jutni? ;)

Hegyirablo 2008.06.03. 16:30:34

Hannibál, minden tiszteletem mellett, honnan vagy te biztos abban, hogy a lányod nem fogja ezt csinálni? Biztos nem lehetsz benne, talán vad kati apja tudta előre?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.03. 16:33:58

az én lányom? na ő tuti hogy nem lesz ilyen...

...nem lesz fidesz-szavazó:)))

(:elnézést, magas labda, lecsaptam:)


Talán onnan, hogy mit lát maga körül, mire van úgymond nevelve, ilyenek...

Hegyirablo 2008.06.03. 16:38:10

Ez viszont dícséretes! :D

Bár az én nagybáttyám, (aki vezető budapesti szoci politkus) azt mondta a most 8 éves unokatesómra, hogy majd eldönti magától, ha felnőtt lesz, kire fog szavazni, ő nem fogja befolyásolni semmilyen irányban.

Amúgy nem hiszem, hogy vad katalin azt látta a szüleitől, környezetétől, mint ami lett belőle...
Rossz ez az érved. Kelemen Anna apja egy szigorú háziorvos, az anyja mint egy szigorú mostoha, még is mi lett belőle, az apja meg csak csóválja hatalmas fejét, mint az Úr Zager and Evans dalában.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.03. 16:45:28

Hannibál, kösz, hogy kimondta helyettem.

Francois Pignon 2008.06.03. 16:51:54

Vajon ilyen lenne egy igazi konzervatív pornó? ;)))
erotika.indavideo.hu/video/5_Uschi_Digard

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2008.06.03. 16:52:17

Nem az a gond Vad Katival, hogy pornózott, hanem hogy olyan pornókban szerepelt, amiknek a szexhez semmi köze nem volt. Ennek köszönhetően elég sokan hiszik, hogy ilyen a szex, pedig hát egyáltalán nem. Az is sajnálatos, hogy normális felnőttfilmet nem is adnak hazánkban, pedig készül olyan is, amiben két kultúrált átlagember/nem prosti szeretkezik egymással és nem kell közben színészkedniük.
Akkor már inkább a Csisztu videóként elhíresült film, ott legalább a lányon látszott hogy szerelmes.
Viszatérve Michelle Wild-ra, egyértelmű, hogy ő jól szórakozott a forgatásokon, azt kapta amit akart és az ismeretséggel férjet is talált magának, ezekben semmi rosz nincs, de azokhoz a pocsék filmekhez aszisztálni az bűn volt.

plastik02 2008.06.03. 16:52:54

én úgy tudom a pornózást nem bünteti a btk., mire hát ez a nagy felháborodás?
színésznőnek nem mondanám, de mondjuk a sorozat többi szereplőjéről sem merném állítani, hogy komoly előadóművészi tehetséggel rendelkeznek.

"A színésznőként aposztrofált jómunkásleány már-már a minden magyar családanya etalonjaként emlegetett Lévai Anikó babérjaira tör, amikor kifejti, hogy férje és gyermeke mindennél fontosabb, értük még a munkájával is képes szakítani."

és ez miért olyan elképzelhetetlen? az ex-pornószínésznők dugnak a pelenkázóágyon? threesome-oznak a gyerekszobában?
tudtommal ugyanannyi esélyük van jó anyának lenni, mint a más iparágban dolgozó nőknek.

Hegyirablo 2008.06.03. 16:53:41

A lányon, aki maga Csisztu Zsuzsa volt.

plastik02 2008.06.03. 16:54:21

" Madnezz 2008.06.03. 16:52:17 Nem az a gond Vad Katival, hogy pornózott, hanem hogy olyan pornókban szerepelt, amiknek a szexhez semmi köze nem volt. Ennek köszönhetően elég sokan hiszik, hogy ilyen a szex, pedig hát egyáltalán nem."

ne haragudj, de ezt kifejtenéd kérlek? :>

Invictus 2008.06.03. 17:12:53

A szexhez van köze a pornónak, a szerelemhez, ahhoz nincs...
Az biztos hogy a pornó mintái erősen befolyásolják az emberek szexuális életét, főleg a fiatalokét.
Tizenévesek számára az anál meg az arcra élvezés természetes, 16 éves srácok is megkövetelik a hasonló korú barátnőiktől, azért anyáink-apáink idején ez nem így volt.
Na most hogy ez jó vagy rossz, arról nem nyitok vitát, mert úgyis irigynek bélyegeznének liberális oldaról ;)

egyenlítő 2008.06.03. 17:14:22

Itt egy érdekesebb életrajz:
www.michellewildonline.com/biography.asp

Egyébként nem értem: miköze egymáshoz az IQ-nak és a pornózásra való hajlamnak? Nem hiszem, hogy azonos agyterületen gyökereznének.

Néhány hónapja írták valahol, hogy Németországban egy szerzetes lebukott pornódvd-lopáson. A házkutatásnál több százat találtak a szállásán. Itt egyértelmű a vágy és az elkötelezettség ellentmondása: nem merte megvenni :-)

Devil Inside 2008.06.03. 17:16:04

Nézhetjük úgy, hogy nincs Vad Katival semmi baj, mert azon a területen csinált karriert, amihez Isten adta tehetsége volt, kimondottan jól csinálta és - szemmel láthatólag szerette csinálni. Mindenki ilyen munkára vágyik. A teljesítmény elismerése pedig egy polgári társadalomban alap. ;-)

Persze vannak szakmák, amikhez bármilyen kimagasló teljesítmény esetén sem jár komolyabb társadalmi megbecsülés, pl. az ország legjobb szippantósának. Emellett szerintem TV-ben betelefonálós játékot vezetni sokkal nagyobb gáz, mint pornózni. (Engem mondjuk karrier szempontból egyik sem érdekel. :-))

Visszatérve Vad Katira: visszavonult, mint a sportolók és más területen kezdett el dolgozni - igaz szintén médiaközelben. Hegyirabló kedvéért: nincs műmelle - kimondottan csinos élőben (ami pláne nem mondható el szétkúrt, kiélt volt pornósokról) -, a férje sem egy kopasz kigyúrt bűnöző.

Invictus 2008.06.03. 17:16:28

A csisztuvideóról meg annyit, hogy szerintem egy nem nyilvánosságnak szánt házi szexvideót megnézni tényleg erkölcstelen, egy fogyasztásra szánt pornót viszont nem.
Én a csisztut egyszer néztem meg (kíváncsiság nagy úr), utána töröltem, és nyomorék kukkolónak éreztem volna magam, ha önkielégítési segédletként használtam volna.

Hegyirablo 2008.06.03. 17:16:33

Invictus, mindamellett, hogy sokban egyet értek veled, nem túlzottan ismerheted az erotika történelmét, ha azt gondolod, hogy 50 éve nem volt szopás, nyalás, stb.

Egyenlítő, annyi köze van hozzá, hogy ez a michelle wild és a körei folyton azt hangoztatták, hogy ennek a nőnek mekkora az IQ-ja. Úgy gondolom, ez egyfajta önigazolásra kellett neki, hogy nem is annyira elítélendő, amit csinál.

Hegyirablo 2008.06.03. 17:18:27

Devil Inside, sajnos nem egyszer volt szeretném látni ezt a nőt életben, kifejezetten nem tartom szép nőnek, Amerikai szépség hasonlat jut eszembe, csúnya, unalmas, átlagos, és ezt tudja is magáról.

irrelevant 2008.06.03. 17:20:17

Na akkor gyorstalpaló hülyéknek:

- nem az a baj Michelle Wild-dal, hogy pornózott. Pornóra van igény, meg kell csinálnia valakinek. Nem kényszerítette senki, önként állt kurvának, megfizették, talán néha még élvezte is, mindenki jól járt.

- nem is az a baj, hogy férje van meg gyereke, ha ugyanis van olyan férfi, akinek ilyen nőkhöz van gusztusa, hát istenem.

- a baj az, hogy ezek a pornószínésznők a rohadt nagy tömegek által olvasott bulvármédiában állandó szereplők, sőt, pozitív színben feltüntetett "celebek", és ennek igen káros befolyása lehet a felnövő generációkra. Nem csak a Blikkről van szó, hanem a Retekklub Fókusz meg arról a másik műsorról, ahol Rékasiné mondja el a legfontosabb "híreket" a "celebekről" öt percben. De ott vannak a TV2 este 7 óra körüli műsorsávjában is vastagon, amikor a gyerekek jó eséllyel pont tévéznek. Ott vannak az indexen is, az egyik indexvideón valami pornóskurva kilógó mellekkel, vigyorogva magyarázta, hogy a strandon úgy megreszelte két benga néger, hogy a homokszemektől gátszakadása lett. A videó elsődleges üzenete a következő volt: a homok gátszakadást okozhat, vigyázzatok a strandon, lányok. Másodlagos üzenet: tökjó dolog egy strandon két kafferrel "szeretkezni", csak legyünk óvatosak a homok miatt.

Van aki szerint ez normális?

Hegyirablo 2008.06.03. 17:24:45

Otvospeter, ilyesmiről írtam pár beírással hamarabb én is.

Csisztu porbóról még annyit, oké, hogy az egy home videonak készült, DE amikor készült, akkor Csisztu már ismert sportoló volt, ha úgy tetszik közéleti személyiség, akive kefélt a filmen szintén ismert sportoló volt, ebben az esetben viszont számolnia kellett volna azzal, hogy a szó elszáll, a videofelvétel megmarad. Emiatt nem tudom sajnálni, egye meg amit főzött.

Devil Inside 2008.06.03. 17:29:58

Hegyirabló:
Ízlések és pofonok, nekem tetszik. Mondjuk az IQ-járól semmit nem tudok, soha nem beszéltem vele, a férje egyik sörözőjében szoktam látni...

otvospeter:
Ez a mintaadás tényleg gáz...

Hegyirablo 2008.06.03. 17:33:12

Ezzel egyet értek, mindenkinek más tetszik.

tewton 2008.06.03. 17:33:28

vagy vegyük Niki Bellucci (remélem, jól írom?) karrierjét: pornó > félmeztelen dj > celeb.

celebként a pornókarrierje egyre rövidebb ideig tartott, ahogy telik az idő. Már azt is tudni lehet, hogy amúgy tornász (vagy mi) volt, jósportoló.

de vicces, hogy a neten ott van minden :( kivakarhatatlanul :(

majd negyven- meg hatvanévesen lesz nehéz magyarázni, hogy "az is egyfajta karrier volt, nekem nagyon sokat jelentett" :)

az nem biztos, hogy "50 éve nem volt szopás, nyalás," de hogy nem volt 1. publikusan dokumentált és 2. reklámozott, az tuti. Az ivarszervek és a testnyílásaink száma limitált, minimális fantázia / permutációs készséggel mindent ki lehet találni. Csak régen nem volt minta.

hiba 2008.06.03. 17:37:15

Hát lehet, hogy ha K. Anna vagy V. Kati apukája egyszer elmagyarázta volna a lányának, hogy miért nem jó dolog a saját tested legféltetteb részeit áruba bocsátani, akkor most nem ők lennének itt a beszédtéma. De a szigorú és bölcs apukák erkölcsi magaslatukról többnyire csak annyit mondanak, hogy KUUUURVAAA. Aztán békésen tovább nézegetik a pornó oldalakat, meztelen nőket simogatnak a legénybúcsún esetleg kíváncsiságból ki is próbálnak egy igazit. És ezek még a jobb apukák.

egyenlítő 2008.06.03. 17:37:20

Ja, minta az nem volt. Budapesten bejegyzett huszonvalahányezer bárcás viszont igen. Meg a félhivatalosok, a szolgálólányok, stb.

Hegyirablo 2008.06.03. 17:38:48

Sokkal nagyobb ciki lesz ezeknek az embereknek ez a múlt, amikor majd a gyereküknek kell elmondani, és amikor a gyerekük azzal fog hozzájuk odamenni, hogy "Csúfolnak a suliban mert pornós voltál, anyu!"

tewton 2008.06.03. 17:39:44

egyenlítő 2008.06.03. 17:37:20
igen, és mi következik ebből?

gentry 2008.06.03. 17:40:17

Őrnagy Őrnagy, Zetek,
Szerintem nem akkora baj, ha követendő példák. Mert aki jól néz ki, az használja ki az adottságait - mindenki örömére. Mert qrvákra, pornós lányokra mindig szükség lesz.

gentry 2008.06.03. 17:42:06

Hegyirablo
Egy normális világban nem lenne ciki. Sajnos azonban ebben az álszent társadalomban az osztálytársak szüleinek egy része minden bizonnyal negatív színben tüntetné fel a pornósokat.

tewton 2008.06.03. 17:44:37

hiba,
"De a szigorú és bölcs apukák erkölcsi magaslatukról többnyire csak annyit mondanak, hogy KUUUURVAAA."

miért, nem az? :)

"Aztán békésen tovább nézegetik a pornó oldalakat, meztelen nőket simogatnak a legénybúcsún esetleg kíváncsiságból ki is próbálnak egy igazit. És ezek még a jobb apukák."

magadból indultál ki? :)

Hegyirablo 2008.06.03. 17:45:29

Gentry, próbáld meg nekem elmagyarázni, hogy miért követendő ez, amit a pornósok csinálnak. Te örülnél, ha a lányod ezzel foglalkozna? Büszke lennél rá?

plastik02 2008.06.03. 17:47:31

" Invictus 2008.06.03. 17:12:53 Tizenévesek számára az anál meg az arcra élvezés természetes, 16 éves srácok is megkövetelik a hasonló korú barátnőiktől, azért anyáink-apáink idején ez nem így volt."

nem a faszt nem, már elnézést...

"a baj az, hogy ezek a pornószínésznők a rohadt nagy tömegek által olvasott bulvármédiában állandó szereplők, sőt, pozitív színben feltüntetett "celebek", és ennek igen káros befolyása lehet a felnövő generációkra."

tévedsz, a "baj" az, hogy erre van igény (és ez sem a modern kor átka, régen is a dugás, vér, erőszak vonal mozgatta meg legjobban a nagy átlag képzeletét)

gentry 2008.06.03. 17:49:02

Hegyirablo
Azért követendő, mert akinek megvan az adottsága a pornózáshoz az használja ki, hisz "normál" munkával többet dolgozna és kevesebbet keresne.
Engem nem zavarna, ha a lányom ezzel foglalkozna, szerintem büszke is lennék rá. Egyébként korban is pont a legjobb korban lenne ehhez (19 múlt) és jól is néz ki, de őt más érdekli.

Hegyirablo 2008.06.03. 17:50:56

Ja, értem, a normális munka szégyen, ugye. Sajnálom a lányodat...

hiba 2008.06.03. 17:51:32

tewton: "magadból indultál ki :)"
ja, magamból, de lehet, hogy csak én vagyok ilyen.

artifex · http://www.amywinehouse.co.uk/ 2008.06.03. 17:52:04

Hogy egy klasszikust idézzek:
"Büdös kurva vagy te, mindig is az voltál."

tewton 2008.06.03. 17:53:05

gentry,
ha ilyen laza vagy, csak egy kérdés:
elvetted volna a lányod anyját (oké, lehet tartós élettársi kapcsolat is), ha tudod, hogy kurva / pornós (volt)?

gentry 2008.06.03. 17:55:03

Hegyirablo
Nem szégyen, de miért dolgozzon az ember, ha nem muszáj. Én speciel, ha megtehetném, egész életemben egy szalmaszálat sem tennék keresztbe, de sajnos ez nem adatott meg nekem.
A lányomat nem kell sajnálnod, nagyon jó a kapcsolat közöttünk, inkább baráti mint apa-lánya. Pont azért, mert nem tipikus apaként viszonyulok hozzá, a bizalmasa is lettem, a családból az egyetlen ember vagyok, aki tud minden ügyéről. Mert nekem nyugodtan elmondhat mindent. Most egyébként a kiscsaj már hónapok óta monogám kapcsolatban él, amivel én nem teljesen értek egyet, de elfogadom, ha ő ezt akarja. Ugyanis mi a nejemmel nem monogám kapcsolatban élünk. :) (Megj: a nejem nem azonos a lányom anyjával.)

gentry 2008.06.03. 18:01:21

tewton
Minden további nélkül összeálltam volna vele.
Egyébként a két nejem közt volt egy barátnőm, aki qrvaként dolgozott. Igaz, hogy nem költöztünk össze, de elfogadtam, hogy másokkal is kefél. Mondjuk őt úgy ismertem meg, hogy egyszer a vendége voltam. :)

gentry 2008.06.03. 18:03:42

tewton
Közben rájöttem, hogy réges-régen (még exnejem előtt) volt egy barátnő, aki pár évvel később választotta ezt a hivatást. Most egyébként egy gazdag olasz pasi nője.

Hegyirablo 2008.06.03. 18:04:25

Gentry, azért remélem nem te avattad fel! Bocs, én mérsékelten liberális vagyok, de nekem ez már durva.

gentry 2008.06.03. 18:07:43

Hegyirablo
Na ezt nem értem! Mármint azt, hogy attól, hogy az ember lazán áll a dolgokhoz, miért feltételezel róla beteges dolgokat. Elég szomorú, ha akét dolog Nálad egy kategória....

tevevanegypupu 2008.06.03. 18:08:36

Vajon Sharon Stone mivel foglalkozott es hogyan lett vilagsztar?? Elemi osztonbol nyilvan.(: Mi kis orszag vagyunk, nalunk nem olyan konnyu megszabadulni a kurva skatulyajabol. Es milyen nehez elhinni, hogy lehet belole szolid, kispolgari feleseg. Nagyon Viktoria korabeli meg a gondolkodasunk ebben a XXI. szazadban, nagyon-nagyon kispolgari.

gentry 2008.06.03. 18:10:33

Sorra, hogy a "dolog" szót háromszor is használtam két mondaton belül, de rohannom kellett és sajnos most i mennem kell. Tsók mindenkinek.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.03. 18:14:11

Hogy régen nem volt szopás, nyalás stb.?
Ilyeneket valaki komolyan leír?

Hogy nem tették közszemlére? Khajuraho templomai nem léteznek?

Nem a szexualitás léte vagy láthatósága a probléma, hanem 1. színvonala, 2. funkciója.

A média jelenleg a általánosságban "barbi" színvonalon van – az ún. "erkölcsös" hírek tekintetében is. Inkább ez a baj, nem annyira Michelle Wild, aki csinos és kulturált.

tewton 2008.06.03. 18:14:14

az a baj, hogy a "beteges" és a "laza" közt kívülállók számára a határ kicsit elmosódott.

teve,
Ms Stone-nak vannak pornóvideói?

Pötyy 2008.06.03. 18:20:38

Hegyirablo:

Miért gondolod, hogy a pornózás, prostitúció nem normális munka? Ha nem lenne szted nem lenne rá igény?
Tudom az érved az, hogy ez a könnyebbik út, mert minden további nélkül csinálhat valaki ilyen karriert.
A) Ez nem igaz, mert azért nem mind1 hogyan néz ki az illető (persze ez adottság kérdése, de mondjuk az értelmi képesség is az)
B) ennyi erővel az eladó sem végez normális munkát, mert hidd el eladó is lehet bárki (a minőség most nem releváns)

Francois Pignon 2008.06.03. 18:21:40

Sajnos a toplista élbolyából sem tudom mindenkiről, hogy kicsoda, de lehet rajtuk csámcsogni.
velvet.hu/celeb/hcdb/toplista
Elismerhetjük valakiről, hogy "ügyes" ha különösebb képességek nélkül közismertté és közepesen gazdaggá szopja magát. De talán még nem tűnök maradinak, ha nem társítom hozzájuk a "példa" és az "érték" kifejezéseket.

Francois Pignon 2008.06.03. 18:25:58

"Ez nem igaz, mert azért nem mind1 hogyan néz ki az illető"
Khm. velvet.hu/szex/porn080529/

Pötyy 2008.06.03. 18:26:50

Kivételek mindig vannak :) És neki sem mindegy, mert egy átlagos nőt simán kiröhögnek. A szép a menő meg a csúnya

Hegyirablo 2008.06.03. 18:27:17

Egymillió dolgot tudnék írni, hogy miért nem tartom annak, de a legjobb érvek, a lelki beteg volt pornósok, az a csaj, aki folyton kevesebb pornós időt hazudik a múltjába, a sok öngyilkos pornószereplő, a felsorolás végtelen.

Pötyy 2008.06.03. 18:28:25

Te nem vagy amúgy ilyen velvet spammer ;) Eddig életemben nem jártam ezen az oldalon, most meg a linkjeidnek hála kétszer is rövid időn belül :)

irrelevant 2008.06.03. 18:31:07

Vajon milyen lehet egy beszélgetés egy pornós csaj és a szülei között?

apa: - szervusz kislányom, miújság? milyen a munka?
lány: - semmi különös, köszi.
apa: - láttalak az Analgeddon 4-ben. váááó, hát a harmadik jelenetben olyan szájmunkád volt... anyádat igazán megtaníthatnád, komolyan mondom.
anya: - jajmár, te vén perverz csataló!
apa: - ...utána meg, amikor a hatos jelenetben tízen az arcodra élveztek... hát rendesen felállt nekem, pedig az apád vagyok.
lány: - óóóó, apa, olyan jól esik tőled a dícséret!

(ölelés)

Hegyirablo 2008.06.03. 18:31:09

Pötty, egyébként meg most mit írjak erre? Valaki pornózni akar, valaki meg több diplomát szerezni, aztán a társadalom majd megítéli, hogy ki a hasznosabb tagja, elimseréssel, megbecsüléssel, integrációval.

S mint tudjuk, a társadalom ítélete elég erős tud lenni.

Pötyy 2008.06.03. 18:31:51

Gondolom még nem hallottál a lelkibeteg, öngyilkos katonákról, rendőrökről. Az meg hogy valaki nem vállaja be, alighanem a társadalmi ellenállásnak tudható be, semmi másnak.
Mondjuk én speciel nem tartom normális foglalkozásnak a szórólapozást, mert arra nincs igény, és társadalmi haszna sincs. Itt legalább az első megáll a lábán.

egyenlítő 2008.06.03. 18:33:32

tewton:

Minta mindig volt, csak TV nem.

Pötyy 2008.06.03. 18:34:14

Ne értsd félre, nem mondom, hogy mindenki menjen pornózni, de azt sem, és ezt hangsúlyozottan nem, hogy mindenki szerezzen diplomát. Aki pedig dolgozik, függetlenül attól, hogy mit, az már egy fokkal jobb annál, mint aki nem dolgozik, legyen az bármily megbecsült, vagy bármennyi diplomája.

Pötyy 2008.06.03. 18:37:01

Még1 észrevétel, aztán mára ennyi:
"S mint tudjuk, a társadalom ítélete elég erős tud lenni. "

S mint tudjuk igen téves is, lásd mondjuk MO. 2008 tanárok, rendőrök kontra tévésztárok

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.03. 18:37:28

Ötvös Péter, látod, téged is megnevettet a dolog.

Hegyirablo 2008.06.03. 18:37:38

Nem is az a baj, ha valaki pornózik, én is nézem ha kell, mint írtam (bár sokra nem becsülöm szereplőit), a baj az, hogy úgy próbálják ezt beállítani a fiataloknak, hogy ez a követendő példa, s nem rendes szakma szerzése, munka keresése.

abdul 2008.06.03. 18:53:31

Ki a f.szt izgat egy gec.nyelő expornós lelki és családi élete?
Ez helyi hír?
Ráadásul, hogy szexuális kérdésekre is szakosodott szakértőként. Nevetséges. Mit mondhat: "...ha három fekával vagy, ahhoz, hogy elkerüld a biztos gátszakadást, én ajánlanám azt és ezt a síkosítót..."
Az erotika az nem pornó, a kurva meg nem szerető, aki meg csak beleélvez valakinek a szülőcsatornájába, az nem lesz csak ettől apa.
Bocs Vad Kati, az, hogy Te mit csinálsz, leszarom, de, hogy erről folyamatosan halljak, meg az összes pornósról, mint a hazai élet fontos kultúrális részéről, meg arról, hogy ezt ti erotikának hívtok, az szánalmas.
A kislány megjavult, már nem szív ki hat f.szt a kamera előtt.
És akkor mi van.
Egyébként meg a Helyi Hírek szánalmas. Ebből is látszik.

tewton 2008.06.03. 18:57:23

Pötty,
"Az meg hogy valaki nem vállaja be, alighanem a társadalmi ellenállásnak tudható be, semmi másnak."

namost ha valaki úgy lesz kurva / pornócinéc, hogy
1. tudja, hogy mi a társadalom véleménye,
2. tudja, hogy mit mond a gyerekének,
3. és fel tudja vállalni mindenki előtt, nyíltan, mert olyan lelki habitusa van, akkor legyen nyugodtan.

De amikor valaki nem ilyen kemény, kiöregszik (ha épen megéri), és marad a társadalom megítélése...
akkor megy a kozmetikázás minden szinten:

1. elkenik verbálisan: "felnőtt filmek" (pornó helyett), "színésznő," "művésznő" stb, köszönet a tv2-rtlklub-bulvársajtónak
2. jönnek a mentegető érvek: mindenki néz pornót, a pornó természetes; aki nem néz, az is néz, csak nem vallja be; ésatöbbi. Mindenki kurva, csak az, aki tiltakozik, az képmutató is, és megy a vinnyogás az "erkölcsi magaslatról," amihez ugye senkinek sincs joga. Csak annak, aki képmutatót kiált :)broáf.

Szóval én kíváncsian várom azokat az ex-pornós celebeket, akik nyíltan felvállalják a múltjukat. Mielőtt a gyerek be tudja írni a keresőbe a művésznevüket.

Hegyirablo 2008.06.03. 19:17:44

Tewton nagyon jót ír! Ha tényleg nincs ebben semmi szégyelnivaló, akkor miért nem vállalja fel egyik sem a valódi nevét, életrajzát, stb!?! Mint az igazi művészek!

tevevanegypupu 2008.06.03. 19:37:30

Pornozas altalaban nem maganyos foglalkozas, ahol egyedul - na jo olyan is van, de a teve elott azert ulnek - tevekenykednek lanyok. Nagy altalanossagban fiuk is vannak. Ugy kepzelem, hogy amig igeny van ilyesmire - evezredek ota van - addig kell legyen olyan is, aki vallalkozik arra, hogy ezt az igenyt kielegitse. Kulonben azt hiszem korra es nemre valo tekintet nelkul legalabb egy szexfilmreszletet mindegyikunk latott mar. Nem konnyu mesterseg, eros fizikum es lelek szuksegeltetik ehhez.

De az emberek igy vagy ugy tobbsegukben eladjak magukat mas teruleteken is, ahol kihasznaljak, megalazzak es raadasul meg sem fizetik oket. Ontudatlanul vallalnak olyasmit amit egy pornos lany vagy fiu tudatosan. Eros a hasonlat ugye? De azert van benne valami.

Ms. Stone sajat bevallasa szerint kihasznalta a "lehetosegeket", hogy pornofilmet forgatott-e azt nem lehet tudni, eddig meg nem derult ki.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.06.03. 19:40:53

Ha jól tudom, a tulaj a Kurírral bepróbálta már a jobboldali bulvárlapot. Nem feltétlenül hülyeség a koncepció...

tewton 2008.06.03. 19:47:58

teve,
ne keverjük össze a kukkolást a szexuális élettel. A pornó az elsőt adja. A valós világban nehézkes lenne meglesni, amint éppen egy / két fickó meg egy / két nő akciózik, de most letölthető, megvehető. Normális ember nem nézi, hanem csinálja.
Előítéletes vagyok? :)

tevevanegypupu 2008.06.03. 20:04:25

tewton
csak eppen azt akartam bonyolult modon kifejezni, hogy nagyon sok embernek ugy latszik szuksege van arra, hogy ilyesmit nezzen. Kulonben nem menne olyan jol az uzlet.

grupi 2008.06.03. 20:23:29

Vad Kati amikor korábban más csatornákon volt látható, akkor sem tudott kimagasló szinészi magatartást produkálni. Viszont jól szopott.
A kereskedelmi tévé sorozatában sem tudott bizonyságoit adni szinészi képességeiből. Itt is csapni való volt, és már a teste sem tette vonzóvá. Álítólag itt is megszopatták, (meg vele a nézőket is,) ezért telt be vele a pohár.
A szajhát ugyanis hiába bujtatják más gunyába, az azért csak szajha marad.
Én akkor láttam volna szivesen a sorozatot, ha Klára asszony is bemutatja képességeit. Így azonban nem volt ez más, mint a vele szereplő színészek elkurvásítása. Ugyanis egy normális szinész nem lép fel egy posztra, egy színre egy prostival. (Pénzért pornozó = testét áruló, vagyis prosti.)
Érdemes művészek maradnak ma szerep nélkül, mig a mások a szinészekkel és a szinművészettel kurválkodhat. Aki ezt szinművészként felvállalta, az mind szégyelheti magát, ahogy a szini társadalom is, ha eléggé el nem ítéli ezt a jelenséget.
Ennél már csak az lenne szebb, ha valamelyik ismert színészünk a jobb megélhetés okán a pornószakmába lovagolna át.
Ott biztos Oszkár lenne.

Szóval játszhatja az erkölcsös, meg az anyát a Kati, de azért csak az marad és az jellemzi, amit űzött. Vihet akár háyn gyertyát, a megváltást tőlem csak akkor kapja meg, ha majd összeáll gyurcsányival és mint förszlédit mutatja be a közönségnek az Opera páholyában, az ál-arcosbál gáláját követően.

katus is megmondta, hogy amíg éjjel ment Vad Kati műsora, addig nem nézte, de miután délutáni sorozatot keráltak belúőle, már ő is kedveli.
Ezért nem kizárt, hogy Feri is szerteni fogja.

tevevanegypupu 2008.06.03. 20:35:25

grupi
egymas mellett all mondjuk szaz no, meg tudod-e mondani, hogy kozuluk melyik volt prostitualt? Nem hiszem. Par ev mulva errol a lanyrol sem lehet megmondani, addigra elfelejtik majd.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.03. 20:58:29

Én nem tudom, honnan veszik egyesek azt, hogy MW erkölcsös szentet játszik. Vmi forrás esetleg?

:D

Tewton, egyébként ja, kicsit nagy az eltolódás manapság a nézés meg a tett között.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.06.03. 22:07:21

pedig mintha csak tegnap kenték volna össze a száját egy jelenetben többen is...
azok voltak a régi szép idők, amikor az ember tudta, ki-kicsoda - a kurva az kurva vót, a szent meg bigott.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.06.03. 22:10:19

Rák,

jobbos bulvárlap? Az olyan, mint a katolikus pornó?:(((

X Y kronosz óra 2008.06.03. 22:15:25

Loxon

Senki nem mondta, hogy erkölcsös szentet játszik, itt az áll, hogy a lap ilyennek állítja be. (Persze hozzá tartozik, hogy ő meg nem jön azzal, hogy, de kérem, én nem színésznő vagyok.)

Invictus 2008.06.04. 00:58:21

Hegyirablo 2008.06.03. 17:16:33

Nem is a szopás-nyalást írtam. Bár prűdebb korszakokban az is olyan perverzitásnak számított hivatalosan, ami csak a prostik reszortja (erkölcsös nő nem élvezte a szexet, csak sötétben, paplan alatt csinálták, és pár perc alatt megvoltak vele, na nem ezt kívánom vissza a "konzervatizmus szellemében". :))
De az anal, a faustolás vagy a kiscsaj szeme közé spriccelés az kétlem, hogy 50 éve alap volt. Vagy 20 éve. A mai pornón (hangsúlyozom mai, 20 éve a SAT1 bugyuta erotikus filmjei, a Tutti Frutti, az Emmanuelle filmek, a Playboy volt "pornó" a többségnek... azaz akkoriban már VHS-en terjedt a hardcore is azért) felnőtt generációnál viszont...
Nem vagyok álszent, de ahogy hallom, a mai fiatal lányok bizony igen hamar hajlandók leszopni a szórakozóhelyen felszedett idegent, vagy készséggel belemennek a hármas felállásba is stb. Tisztelet a kivételnek.
A pornó igenis átalakította a szexuális kultúrát, a férfiak (fiúk) igényeit, illetve normává tett korábban is létező, de akkor sokkal kevésbé elfogadott (vagy csak szubkultúrákban elfogadott) dolgokat. Persze nem csak a fiataloknál, liberális szellemű 40-esek, 50-esek járnak swinger klubokba stb.

hiba 2008.06.04. 01:20:26

Mi az a faustolás?

Invictus 2008.06.04. 01:23:25

hiba, ökölszex, fisting :) Na jó azért az spec. nem számít azért annyira alapnak ma sem szvsz.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.06.04. 01:29:32

"jobban örül egyetlen megtérő bűnösnek..."

Invictus 2008.06.04. 01:35:36

Gondolod megtért? :)
Jó tudom, templomban volt az esküvő. :)

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.06.04. 01:47:58

Nem tudom. De most kilépett abból az ótvar
sorozatból is. Fokozatosan hátrál ki. Lehet,
tényleg keres valami igaz, normális életet.
És képzeld milyen nehéz lehet ezt az ő
emlékeivel a fejében megtalálni.

tewton 2008.06.04. 02:06:15

Invictus,
"erkölcsös nő nem élvezte a szexet"
vagy legalábbis nem beszélt róla. az a sejtésem, hogy a szex élvezete nem egyértelműen morális kategória se ma, se régen. Valahogy a néprajzi anyag mintha nem fedné teljesen az elképzelésed :)

"csak a prostik reszortja"
hát ondót nyelni ingyen / érzelmi zsarolásból nem volt része a világképnek, az tuti :) meghát egy olyan konzervatív világban biztos bezavart az az elv is, hogy ne tedd másnak, amit magadnak se akarnál. Megnézném, hány szopatásra ácsingózó hímnemű nyelné le a saját örökítőanyagát.

amúgy igazad van a többiben.

(ökölszex? el se tudom képzelni, hogy abban mi a jó, de azt se, hogy hogyan csinálják. Óh igen, az Emmanuelle-vonal...)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.04. 03:31:34

Tewton, haha, ez a "ne tedd másnak"... egyébként ha komolyan venném, hülyeség, mert a _másik nemmel kapcsolatban_ nincs olyan szabály, hogy az ember mit nem szeret.

"Erkölcsös nő nem élvezte a szexet"? Már eleve, ez a szó, hogy "a szex", valami annyira brutál sablon, hogy értelmezhetetlen is. Hogy ne élvezte volna a világtörténelem folyamán a XX. század előtt az ölelést, az egyesülést, vagy akár a kefélést egyetlen ún. "erkölcsös" nő sem? Elképesztő marhaság.

És az a feledés meg különösen mulatságos, mely szerint extra Europam non est vitam, mert egyrészt kultúrbuziságot, másrészt csőlátást feltételez.

Bizony, mondom néktek, kedves barátaim, kerek e világon mindig szoptak és nyaltak, és az eljövendőkben is így lészen, amíg csak két nem van a világon (márpedig mindig két nem van a világon, én mondom ezt, a konzervatív).

Aki meg Prüdéria nevű tartományban nevelkedett, az ránduljon át Orisszába, és tanuljon a frízekről.

tewton 2008.06.04. 07:42:48

Loxon,
Ön dodonai :)
a "ne tedd másnak" részemről egy radikálisan egyenlőségpárti ötlet.
A dolog "megnézném" része továbbra is áll :)

csak kettő?
és a transszexuálisok?
és a delfinek?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.04. 09:13:08

tewton,
rámutatott helyesen Loxon konzervatív csőlátására. Nem 2 nem van, hanem végtelen, illetve pont az a kettő nincs - már régen dekonstruálták.

Invictus,
azt én sem értem, honnan tudod milyen volt a szex 50 éve vagy még régebben. Annyira öreg lennél, hogy emlékszel? Még a mai szexuális szokásokról sincs pontos képünk, én pl. csak egy pasi szexuális szokásait ismerem.
De hogy mi volt 100-200 éve? Ez inkább csak kivetítés. Szerintem akkor is vidáman reszeltek.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.04. 11:18:06

kb végigolvastam

naakkor:

Nem is a (konzi? jobbos?) álszent, ostoba prüdéria a legnagyob baj a fejekben, hanem az erre még ráépülő alpári, korlátolt macsóság.


Egy korrupt piti helyi politikus pl. (és ilyen akad jócskán, pártsemlegesen) vagy egy karrierista, mindenkin átgázoló faszfej egy multinál az én szememben sokkal nagyobb pondró (Hegyirabló szavával élve:), sokkal erkölcstelenebb, mint bármely pornós csaj

Az ún. társadalmi veszélyességéről nem is beszélve

De azért jól esik, ugye, hogy ezt a csajt lekurvázhatjátok...

...értékrend, emberek, konzervatív értékrend?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.04. 11:22:14

Tevvton, transszexuálisok? Miért, azok nem ugyanúgy két nemből vannak előálítva?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.04. 11:22:41

Hannibál,
aki pénzért dug, az nem kurva? Hogyan nevezzük?

A faszfejt meg nevezd faszfejnek nyugodtan. Az egyik faszsága még nem törli a másik kurvaságát.

Etiópiában meg éheznek.

Devil Inside 2008.06.04. 11:35:32

Nem tudom, ez vicc vagy komoly, de a "régen milyen is volt a szex?" vitához kapcsolódik:

www.interno.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=1903&Itemid=82
(1894 ÉVI SZEXUÁLIS ÚTMUTATÓ)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.04. 11:38:36

dear tölgy, én erőst eufémizmus-mentesen* szok blogolni, de azért köszönöm a biztatást:)


Hadd ne menjek bele a pornófilmes vs kurva viszonylat elemzésébe; főleg, hogy részletkérdés

Vegyünk egy fiktív hölgyet, neve legyen pl Erdei Virág (a valósággal való hasonlóság stb..), és legyen ő effektíve kurva.


Hogy ne keveredjen a dologba kisebbségügy meg szegénységszociológia, hagyjuk az út mentét és legyen hősünk konzumnő (bárkurva, ahogy tetszik.

Ő keményen megdolgozik a pénzéért, jól megél belőle pultos, portás, taxis - jó esetben még stricije sincs.
Idegenforgalmilag is jóékony hatást gyakorol a gazdaságra, nem veszélyezteti kiskorúak erkölcseit (hacsak kiskorúak nem járnak éjszakai szórakozóhelyekre)

Ezek után kérdem: Mi alapja, oka lehet az itt (is) tapasztalható hihetetlen dühnek, gyűlöletnek,megvetésnek...?


*nincs már pofám belinkelni, de van egy trágár blogom is, akit érdekel, megtalálhatja

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.04. 11:51:12

Hannibál,
az a baj Erdei Virággal, hogy kurva. Minden további értesítés nélkül.

Mondjuk mekkora üzlet lenne a szervkereskedelem? Dőlne a lé az országba, sokan és jól megélnének belőle. És ha ritkulna a magyar nép, akkor vehetnénk olcsóbb ukrán embereket re-exportra, mi csak szétszerelnénk, terítenénk a hasznos alkatrészeiket, stb. Miért nem él Mo a szervkereskedelem nagyszerű lehetőségével? Ön miért óckodna ettől vagy a leánykereskedelemtől?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.04. 12:09:22

sánta párhuzam, erőst

én meg a focistákat (karosszéria-lakatosokat, fogtechnikusokat stb) utálom

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.04. 12:27:43

Szerintem is, mit haragunni egy konzumhölgyre? Még a Jézuskrisztus se haragudott rá.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.04. 12:28:24

Hannibál,
a párhuzam egy dologra próbál rávilágítani: az anyagi előny/haszon mellett vannak így meg nem magyarázható erkölcsi megfontolásaink is: pl. a szerv-, gyerekkereskedelem elítélése vagy éppen a prostitúcióé.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.04. 12:54:55

A szerv- és gyerekkereskedelem mind törvényileg, mind erkölcsileg teljes joggal elitélendő és elitélhető.

Pont.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.04. 13:07:22

A prostitúció erkölcsileg teljes joggal elítélendő és elítélhető.

Pont.


Ugyi, nem az a kérdés mit ítél el a törvény, mert a törvény és az erkölcs ma elég laza kapcsolatban állnak. Nem az volt a kérdés, hogy a prostitúció törvényes-é Mo-n. Azt állítottad, hogy nincs vele semmi baj, mert egy csomó ember megél belőle. És látod, magad is elismered, hogy az anyagi haszonnal szemben van fontosabb szempontod, az erkölcsi - most ismerted el. Muhahaha

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.04. 13:11:46

Egyszerűbben fogalmazok: a kurva - erkölcstelen (szerinted)

De: kik járnak kurvázni? Hát mink*, a pógárok. Mióta világ a világ. Az egész világon. Vagyis: az emberiség erkölcstelen

muhaha

*én nem, természetesen:)


Szerintem meg ő is ember.

tevevanegypupu 2008.06.04. 13:13:08

"Az a baj Erdei Viraggal hogy kurva"

Reti Kamillaval pedig az, hogy a fonok besugoja es szeretoje, aki nem emel fizetest, nem fizet tulorat. Kappan Lorinc megcsalja a feleseget Tyuk Izoldaval is, o ugyanakkor leszbikus viszonyt folytat Meregdraga Dzsenifferrel. Dzseniffer ferje (baratoknak csak Lexi) leanygyermekuket 10 eves koratol kezdve a furdoszobaban molesztalja, aki viszont rendszeresen zsarolja apjat. Dzsenni az igy kapott penzbol kabitoszert vesz Zold Marcitol, akit homoszexualis kapcsolatai miatt feltekenysegbol mar tobbszor felholtra vert szerelme Patko Bandi. A rendorseg nem avatkozik kozbe, ver nem folyt, csaladi ugy. Bandi kabitoszerbol szerzett jovdelmebol egy szazalekot a zsido egy szazalekot a katolikus egyhaznak ajanl fel. Az ot igazoltato rendoroknek neha tobbet is..Akik aztan hajnali igazoltatasnal egy biztonsagi ovet nem bekapcsolo lanyon kovetnek el nemi eroszakot, ami az orvosi latlelet es a szakertoi velemeny ellenere sem bizonyithato, a fuggetlen birosag felmenti oket.
Minden gyanun felul allo allampolgarok.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.04. 13:14:31

A prostitúció erkölcsileg teljes joggal elítélendő - a keresztény világban (minek nevezzem)


Azért nem ártana tisztában lenni azzal, hogy távolról nem mindig és nem mindenhol

Vannak-voltak(lesznek) kevéssé álszent társadalmak

nénike · http://mandiner.hu 2008.06.04. 13:15:43

Hanni

Persze, ha innen nézed mindenki elíélendő, mert létezik az emberi gyarlóság. A lényegi különbség a szolgáltató és az igénybevevő között, hogy míg utóbbi "eseti megbízásokat" ad, az előbbi "generál-kivitelező". Ha érted mire gondolok.

hcrules 2008.06.04. 13:18:04

Ennyi erővel a dealert is fel lehet menteni, hiszen ő csak egy létező igényt elégít ki. Mi (én nem) vagyunk a bűnösök hogy drogot veszünk tőle.


Különben erkölcsi alapon elítélem, jogilag viszont megengedhetőnek tartom a prostitúciót. azaz szerintem undorító dolog, de ha másnak bejön az ilyesmi akkor csinálja, engem nem érdekel.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.04. 13:24:58

a dealer-párhuzam is több sebből sántít(elnézést:)


Hogy konstruktív (és feministafrendli:) legyek: a jelenleg a kurvákat sújtó megvetést ruházzuk át a kurvák szolgáltatásait igénybe vevőkre.

Legalább képzeletben.
Egy gondolatkisérlet erejéig.

Megvan?

...

Manyi Béci 2008.06.04. 13:27:06

Én nem ítélkeznék, inkább csak sajnálkozom. A szolgáltatást igénybevevőkön is, a szolgáltatást nyújtókon is. Olyan végtelenül szomorű és szánalmas dolog az egész.

hcrules 2008.06.04. 13:28:32

Na azokat még jobban megvetem. A legtöbb ilyen helyzetbe került nő sorsa valóban sajnálatra méltó. De azért nem fogom tisztességes foglalkozásnak tartani a kurválkodást.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.04. 13:31:25

A Hannibal Lektűr-attitűd · hannibal.blog.hu 2008.06.04. 13:11:46
Egyszerűbben fogalmazok: a kurva - erkölcstelen (szerinted) - így van. A "szerinted" mire érve? Szerintem a lopás is bűn és a gyilkosság is. A szervkereskedő szerint meg az ő tevékenysége nem erkölcstelen és a vásárlója szerint sem az.
Hanni, nem vagy kicsit relativista?

"De: kik járnak kurvázni? Hát mink*, a pógárok. Mióta világ a világ. Az egész világon. Vagyis: az emberiség erkölcstelen" - én nem járok.
Az emberiség nagyobb része erkölcstelen, de ez érvényteleníti-e az erkölcsöt?

"Szerintem meg ő is ember." - ezt ki vonta kétsége, már ha az "ember" jelent egyáltalán valamit.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.04. 13:49:14

Hannibál,
jól értelek, álszent az akinek vannak erkölcsi elvárásai, még ha nem vagy csak részben nekik megfelelni?
Lehet vagy jó-e élni szerinted egy erkölcsi elvárások nélküli világban?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.04. 13:51:10

többen is, itt fentebb is

erkölcstelen: ezt is írtam már: van, ahol, amikor NEM az
(az erkölcstelen emberiség meg - még ha igaz is:) - irónia)


relativista? hmm
A 'bűn' - erkölcsi, teológiai, büntetőtörvénykönyvi, hétköznapi stb értelemben?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.04. 13:55:59

A kurva megvetése NEM erkölcsileg magasztos valami, hanem:

(így kezdtem ma)
Nem is a (konzi? jobbos?) álszent, ostoba prüdéria a legnagyob baj a fejekben, hanem az erre még ráépülő alpári, korlátolt macsóság.


elnézést, mára elég volt
inkább írok
olvassanak:)
(Makula hannibal.blog.hu/2008/06/03/makula )

X Y kronosz óra 2008.06.04. 14:14:55

Ha elfogadjuk Hannibal Lektűr-attitűd állítását (hogy ti. a konzi hímek többsége prűd + macsó) akkor ezzel vissza is kanyarodtunk a kiinduló ponthoz, azaz, hogy Vad Kati újratöltve :) nem épp e korlátoltságra játszik rá, az "Egyszer megjavoluk én, jó leszek majd" modorában...
Tudja agálgyula.

tewton 2008.06.04. 14:45:27

Devil,
"Nem tudom, ez vicc vagy komoly, de a "régen milyen is volt a szex?" vitához kapcsolódik:

www.interno.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=1903&Itemid=82
(1894 ÉVI SZEXUÁLIS ÚTMUTATÓ)"

nyilván 20. szdi kamu, a szavakból látszik. "negatív élménynek számít" -- no ilyet akkor nem mondtak. Talán egy ismeretlen Karafiáth-szösszenet.

Úgy látom, megint megy a vinnyogás az "erkölcsi magaslatról" ... Volt itt valaki, aki azt mondta, hogy a kurva / pornószínész megvetése erkölcsileg magasztos dolog? (nem lát ilyet) Vagy inkább csak fáj az igazat hallani?

A macsó bunkóság se jó, de Manyi Bécinek van leginkább igaza.

nénike · http://mandiner.hu 2008.06.04. 15:55:48

Jobban örültem volna, ha magától összejön a 200, de mostmár mindegy :)

tevevanegypupu 2008.06.04. 17:16:55

Talan ha leteznenek azok a XV-XIX. szazadi - hogy ne menjek messze - szalonok amit szep es muvelt kurtizanok tartottak Italiaban vagy Franchonban, Cosimo vagy Lorenzo Medici baratnei, a francia kiralyok kitartottjai akik otthonosak voltak muveszetekben es politikaban egyarant, Villon Kover Margoja, Toulouse-Lautrec konzumnoi, Bonnard rozsaszin lanyai, Degas kis balettancosnoi.. vagy nevtelen kurtizanok szazai - magyarok is, ahol legjobbjaink a verbajt beszereztek - akikhez verseket irtak es megfestettek oket a legnagyobb muveszek..talan akkor maskeppen gondolkodnank. Vajon azok a lanyok milyenek voltak? De ennek a vilagnak vege. A Savonarolak es Victoriak viszont megmaradtak. "Hunyd be a szemed es gondolj Angliara." (:

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.04. 17:18:39

Teve, Magából a végén még esélyegyenlőségi minisztert csinálok. Csak legyen rá alkalmam.

tevevanegypupu 2008.06.04. 17:54:00

Loxon
megtisztelo a bizalma, de ugye nem ebben a mostani kormanyban kellene minisztralnom?

grupi 2008.06.04. 19:31:40

Média kurvából sem liberális művész-szalonna.
A pornóforgatáson mindig is jobban mutatott, mint a soft sorozatban.

grupi 2008.06.04. 19:32:21

Média kurvából sem lesz soha liberális művész-szalonna.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.05. 04:20:00

Kurva médiából sem lesz művész.
Liberális szalonna.

Teve,
ne aggódjon. Különben ki mondta, hogy ami most van, az egy kormány?

tevevanegypupu 2008.06.05. 09:16:09

Loxon
akkor jo, persze hogy igaza van. Ebbol a kozponti bizottsagbol kulonben ugyis hamar elkergetnenek, itt meg a szocialista erkolcs van ervenyben.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.05. 09:38:28

Lehet-e már tudni, milyen a jóoldali polgári boulevard?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.06.05. 09:43:11

írd körbe, hanni
tört az utat!
hanni macsétával :)

nénike · http://mandiner.hu 2008.06.05. 09:54:22

Az olyan, ami csak sötétben olvasható. Az éj jótékony leple a polgári erények legerősebb védőbástyája.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.05. 10:30:28

Hanni,
pornószínészek, kurvák vagy a mai kormánynak látszó perverzió?
Ugyi, hogy vannak erkölcsi dilemmáid! :)

Téglagyári Megálló 2008.06.05. 10:34:16

Hannibál, dicsérnünk kellene a kurvákat?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.05. 11:38:23

tölgy, eddig nem tűntél gyengeelméjűnek

Erkölcsileg elitélhető:
1.: a kurvázás
2.: a strici
3.: a kurva

Bár ugye ez is erősen kérdőjeles, ha elég nagy távlatból tekintjük a dolgot
De itt pont a fordított sorrend tűnik evidensnek
(lsd álszent, ostoba prüdéria + alpári, korlátolt macsóság.


(ide becsatolni az aktuálpolitikát: na az meg nettó perverzió

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.05. 11:38:59

megálló, olvsagasd el a kommentjeimet kicsit figyelmesebben

vagy ne szólj be faszságot

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.05. 11:40:49

HAnnibál
nyugodtan hülyézz, terápiás célra azt írta fel nekem a doki. És még szeretem is!

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.05. 11:40:53

Szamárfül, nem vagyok se Che, se pioneer
A bulvárt is csak okítom, mert csinálni nem tudom:))

De továbbra is kíváncsian várom a konzervatív (liberális, szocialista, nemzeti ...ja nem, az már megvan:) bulvár definícióját...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.05. 11:42:12

off
elnézést a szokásosnál indulatosabb reakciókért, irl kicsit felhúztam magam

bár ez nem mentség

on

tevevanegypupu 2008.06.05. 11:48:48

Ahogy olvasgatok itt, az tetszett a legjobban, hogy mindenki milyen tajekozott. Apro reszletesseggel taglaljatok, hogy mit csinalt es hogyan Kati a pornofilmjeiben. Csak nem neztetek meg tobbet is belole? Netan mindet?? Es ha pornosztar volt, akkor miert kell egy konzervativ, reakcios blognak foglalkoznia vele? Nem eleg, ha Semjen Zsolt szol a temarol a parlamentben?(:

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.05. 12:38:52

szfül, ehhzez nincs meg a K.K.F-em


(kellő konzi felkészültség)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.05. 12:43:33

"Hannibal Lektűr-attitűd · hannibal.blog.hu 2008.06.05. 12:38:52
szfül, ehhzez nincs meg a K.K.F-em
(kellő konzi felkészültség) "

Itt most álljunk meg, mindenki engedjen el mindent!
Mégis lehetséges!
Egy baller humor, és nem is rossz.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.05. 13:02:38

hihi

dézsavű

csak én jobbert írtam, valamikor, régesrégen, egyszer...
:D

grupi 2008.06.05. 21:57:04

tevevanegypupu 2008.06.03. 20:35:25
"egymas mellett all mondjuk szaz no, meg tudod-e mondani, hogy kozuluk melyik volt prostitualt? Nem hiszem. Par ev mulva errol a lanyrol sem lehet megmondani, addigra elfelejtik majd"

egy más mellett áll a börtön udvaron mondjuk 100 elitélt, megtudod mondani, hogy hány anyagyilkos, nemi eriszakos van köztük?
Pár év múlva ezekről a gyilkosokról és leányotok megerőszakolóiról sem lehet megmondani, hogy kinek miként okoztak film, vagy gátszakadást. "Addigra elfelejtik majd".

Ez a fent idézettel alapján elég hülye és deviáns elmélet szerinted normális?
A gyilkos és a gátszakító leányotokat megerőszakoló is az ami, akár hány év telet el.
Amennyiben ez veled és közvetlen környezetedben történik meg, biztos nem leszel ennyire toleráns. nem hinném, hogy valaki az anyja megölését pár elteltével leírná.
Teve, jómagad ezt tetted, hogy a leány példával elő se jöjjek.
A gyilkos gyilkos, a kurva, az kurva.
Az évek múlása sem teszi szebbé a sír(ó) emléket, csupán elviselhetőbbé, feldolgozhatobbá teszi az eseményt.
Nem hiszem el, hogy képes vagy ily gondolkodásra szüleid és gyermekeid vonatkozásában.
Aki ezt bevállalta , az annak megítélését is bevállalja és viseli, viselni köteles.
Ha te feloldozást is adsz, az áldozat szüleid, vagy volt, s érintett gyermeked biztos, hogy megteszi/megtenné a fenti párhuzam szerint, vagy elgondolásod illetve logikai meneted szerint ezt az általad vallotakat?

tevevanegypupu 2008.06.06. 00:34:47

grupi

nem gondolod hogy eros tuzas egy gyilkost, egy nemi eroszaktevot es egy kurvat osszehasonlitani?
Nemi eroszakot es gyilkossagot soha nem felejt el sem a meggyilkolt kornyezete, sem a megeroszakolt es azok sem, akik ezt a buntettet elkovettek.

Mas kerdes megint az, hogy a buncselekmeny egy bunozot mennyire gyotor meg, a lelkiismerete elbirja-e vagy raebred-e arra, mit kovetett el valaki vagy valakik ellen.

Egy kurva lelket is megolheti ez az eletmod amire kenyszeritik vagy amit onkent vallal, ez ketsegtelen. A tarsadalom hajlamos arra, hogy kapasbol eliteljen mindent ami mas es szokatlan, olyasmit, amire onkent esetleg kevesen vallalkoznak.

De engedd meg, hogy azt mondjam, aki onkent vallalja ezt a mesterseget es evek hosszu soran sem akar valtoztatni - lehetoseg mindig van - akkor azt kellene gondolnom, hogy nincs ellenere. Mint ahogy azoknak sem, akik ilyesfajta szoltaltatasra vagynak.

Ha azt varod, hogy a jo vagy a kereszteny erkolcs neveben eliteljek egy prostitualtat, akkor csalodni fogsz. Nem vagyok hajlando ra.

Ez a fiatal no - itt hallottam rola eloszor - a kep utan itelve csinos, helyes lany. Elotte az egesz elet. Csak nem azt akarod, hogy ne kaphasson semmi eselyt sem arra, hogy eletmodot valtoztathasson?

tevevanegypupu 2008.06.06. 09:35:03

Loxon
azt mar nem is merem kerni.(:
süti beállítások módosítása