Bolondok, haza!
2008. május 28. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Bolondok, haza!

 Mostanában volt az őszödi beszéd elhangzásának második évfordulója. Készült is rendőrségünk ezerrel: újra kordont húztak az országház köré, és ahogy ilyenkor szokták, megszállt övezetté alakították az V. kerületet. Felesleges volt. A szokásos száz futóbolondon kívül senkit nem érdekelt az egész. Bennünk felmerült, hogy kezdő bloggerek és idült indexes újságírók modorában cinikus beszámolót közlünk a hétfő esti tüntetésről, vicces képekkel, mókásnak tartott elkapott félmondatokkal, szellemes kommentárokkal. De aztán arra jutottunk, hogy ennél csak az lenne unalmasabb, ha holokauszt-filmet forgatnánk, vagy Wass Albert-estet szerveznénk, úgyhogy inkább itthon maradtunk és borsófőzeléket főztünk, Kínai Kálmán módra.

 Tegnap aztán megint belefutottunk egy tüntetésbe, ezúttal a Bank Center előtt vonult fel a Kossuth tér színe-java. Ma éppen az írektől akartak valamit „Európa Trianonja”, a lisszaboni szerződés ügyében, de az nem derült ki, hogy pontosan mit és miért. Szokás szerint a forradalmárok egyik frakciója alaposan összeveszett a másikkal, de már ezen sem tudtunk nevetni: a világ bármely más országában szórakoztató lenne egy Gonda László–Halász József csörte, de itt nem az, sőt, kifejezetten idegesítő.

 Az utcát immár több mint másfél éve uraló félkegyelműek ugyanis alapvető emberi jogainkat korlátozzák.

 Valljuk be, tüntetni jó dolog. Az ember hasonló gondolkozású polgártársaival találkozhat. Artikulálatlanul üvöltözhet, fütyülhet, tapsolhat, régi ismerősökkel futhat össze – „Te is itt?” –, sörözhet a primitív haverokkal esemény előtt, közben és után, s ha este félrészegen és könnygázszagúan megy haza, az asszonynál kimagyarázhatja a dolgot azzal, hogy jó ügyben fáradozott.

 Na már most, ezek az idióták elrontják az ember örömét. Két éve minden okunk megvolna rá, hogy napjainkat az utcán töltsük. II. és III. Gyurcsány Ferenc kormánya nem fukarkodik az olyan intézkedésekkel, bejelentésekkel, megszólalásokkal, akármikkel, amiktől azonnali lincselhetnéke támad az embernek. Mi azonban jó ideje sunyin otthon maradunk, s maximum sorban állás közben szidjuk a rendszert. És erről nem a futballstadionok romjainak környékéről szabadult, Harcos márkájú pólóban feszítő elmeháborodottak tehetnek – ők évente kétszer tévednek a belvárosba, s ha a rendőrség nem emberkedne velük, nem okoznának túl nagy felfordulást. Könnyű őket felismerni és elkerülni, s ha mégis közéjük keveredünk, az sem olyan nagy baj, mert jobb, ha az embert garázda vadállatnak nézik, mint ha dilinyósnak.

Számunkra az igazi problémát a magukat „Kossuth térieknek”, „forradalmároknak” stb. nevező emberek jelentik. Ők tényleg konkrétan bolondok. Akinek két éve még volt közülük némi esze, mára az is elitta a Tulipán presszóban, a „Kossuth tériek” főhadiszállásán. Eszementek. Elmebajosak. Agyalágyultak. Dilisek. Gyagyásak. Nincs ki mind a négy kerekük. Meg vannak buggyanva. Az ember nem szívesen mutatkozik velük együtt. És sajnos ők azok, akik 2006 szeptembere óta minden tüntetésen, felvonuláson, megmozduláson és gyűlésen részt vesznek. Ők soha nem unják meg. Miattuk nem lehet normálisan tiltakozni egy kórházbezárás, egy egészség-biztosítási törvény, egy milliárdos sikkasztás vagy bármi – amúgy baromira idegesítő – dolog ellen. Ha kimegyünk ellenezni valami ősfa kivágását, megjelennek, és alkotmányozó nemzetgyűlést tartanak. Ha nem szeretnénk, hogy bezárjanak egy jól működő iskolát, ott teremnek, és követelik a szentkorona-eszme visszaállítását. Ha szeretnénk elérni, hogy maszkos rohamrendőrök ne turkáljanak a végbelünkben, még ki se nyitjuk a szánkat, s ők már a zsidó-osztrák finnugorelmélet megdöntéséről szónokolnak. Ha nem szeretnénk tandíjat, fogmosásadót, dugási illetéket fizetni, nekik több se kell, ott vannak, és sámándobjaikkal megidézik Csaba királyfi szellemét. Ha felemelnénk a szavunkat az ellen, hogy egy Kajmán-szigeteki off-shore cég húsz forintért privatizálja a Várhegyet, ők máris ott lengetik hülye csíkos zászlóikat.

 (Még a tisztességes újnácik és az exhibicionista bohócok is szégyellik őket. Mostanában a médiát ez utóbbiak uralják, de az utcán még mindig a Kossuth téri ellenállók az urak, s igyekeznek összekeveredni az utóbbiakkal - bizony, Tomcat mögött mindig ott kullog Gonda, s a Magyar Gárda avatásainak közönségét is a Nagy-Magyarország illatú tusfürdőt használó Kossuth téri nénik teszik ki. A bolondság összevegyül tehát az aljassággal, s minket hiúsági és praktikus okokból az előbbi jobban zavar.)

 Nem csoda, hogy bár soha ilyen balfasz kormánya nem volt még az országnak, másfél éve egy tisztességes demonstrációt sem sikerült tartani. Ez a néhány értelmi fogyatékos egy nap alatt nevetségessé tette az egész jól induló Kossuth teret, rátelepszik a nemzeti ünnepekre, és minden magánembert és szervezetet elriaszt attól, hogy bármilyen jelszóval az utcára merészkedjék. Ki szeretné, ha az anyja komplett hülyék között látná este a híradóban? (Arról nem is beszélve, hogy a számukra kevésbé szimpatikus elemek – füvesek, melegek, Demszkyk – gyűléseit minden teketória nélkül szétcseszik.)

Egyszóval, ezek a barmok korlátozzák a gyülekezéshez való alkotmányos jogunkat, ami miatt igen dühösek vagyunk rájuk. Csinálni kéne hát valamit.

 A legegyszerűbb az lenne, ha reaktiválnánk egy időre az üzleti szférából Gergényi Pétert, hogy saját kezűleg vegye kezelésbe verje le Gonda László, Halász József, Takács András, Molnár Tamás, Tamás Károly, Bene Gábor, Kőrösi Imre, Rozgics Mária, Sámsomdi Kiss Károly, Tatár József, Rajkai Zsolt, Balogh Béla, Vitéz Gálfalvy Gallik Béla veséjét forradalmárokat. Ezután Gergényi mehetne a börtönbe, mi pedig usgyi, ki az utcára.

 Alternatív lehetőségként felmerül a gyülekezési törvény módosítása: gyülekezni legalább annyira veszélyes üzem, mint autót vezetni, ezért a tüntetést valamiféle demonstrációs jogosítványhoz kéne kötni. A jogosítványhoz könnyű IQ-, AFP- és műveltségi teszteken kéne átmenni.

 Csinálhatnánk azt is, hogy a következő heppeningen – mondjuk a Trianon-évfordulón – mindenki megfog egy Kossuth térit, összeköti a kezét-lábát nemzetiszín szalaggal, és egy antifasiszta tüntetés megvadult vadállatai elé veti őket.

 Ám a legkönnyebb mégis csak az lenne, ha egy tüntetés utáni éjszakán egyszerűen csak belakatolnánk a már említett Tulipán ajtaját; néhány napig ellennének a benti pia- és melegszendvics-készleteken, de aztán előbb-utóbb csak felfalnák egymást (és a presszóban rekedt taxisokat), mi meg mehetnénk végre egy jóízűt gyurcsánytakarodjozni.

 Mert ez így nem mehet tovább. A szavazóurnáknál már átvették a hatalmat az értelmi fogyatékosok, s ezt már nem lehet visszacsinálni. Az utcát azonban ne engedjük át nekik!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr66491095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.28. 11:10:33

Szerintem Gonda normális és tisztelem a kitartását. Egyéni véleményed és szived joga megállapítani, hogy nem szimpik, meg menjenek haza, de micsoda primitívség akár viccelődni is azon, hogy rugják le a veséjüket. Te még hülyébb vagy. Bocs.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.28. 11:18:52

"Ha kimegyünk ellenezni valami ősfa kivágását, megjelennek, és alkotmányozó nemzetgyűlést tartanak." stb:
:)))
remek - lenne tényleg, ha nem veretnéd le a veséket: én MolnárT veséjét védem: mert egykor még jókat mondott. kegyeletből ne verjük le az övét, ok? :)

Ács Ferenc 2008.05.28. 11:20:53

Gonda egy kedves bolond, az ún. "injekciós" különítmény vezéralakja. Bár abban az exlipótos kompániában a kedvencem a Palatinus kiszolgált úszómestere, a derék Fáber Károly, aki egyperces ülőblokádot szervezett a minisztériumok elé. Vagy ott van a másik forradalmár, Laczner Satu Ferdinánd, már a neve is egy kész novella.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.28. 11:28:23

Laczner Satu Ferdinánd - mintha egy kikötői daru neve lenne :P

vegyeskazetta · http://vegyeskazetta.blog.hu 2008.05.28. 11:49:18

Engem szórakoztatnak. Azon a nézeten vagyok, mint Rejtő nagylelkű málhahordója: engedjék harmonikázni az elmebeteget. :)

kzgy 2008.05.28. 11:50:46

Lola: nem, de ahogy látom, átjavították.

Viszont én tegnap épp a Szabadság téren ültem (próbáltam hűlni) a demonstráció idején, és felém hozta a hangfoszlányokat a szél. Engem aztán nem zavarnak - inkább vicces volt azon gondolkozni, hogy az OTP, az amcsik, a komcsik vagy az MTV ellen jönnek a zászlólengetők.

Mondjuk egyébként nem is mennék tüntetni, demonstrálni gyakorlatilag semmi ellen. Utálom a tömeget.

nemtudom 2008.05.28. 12:06:29

ezt mondom mióta, semmi baj a véleménnyilvánítással, de miért nem lehet tőlük szabadon közlekedni sem???

de egyéb közterületfoglalókkal is van ilyen gond:(

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.28. 12:09:31

"Ma éppen az írektől akartak valamit „Európa Trianonja”, a lisszaboni szerződés ügyében, de az nem derült ki, hogy pontosan mit és miért."

Az ireknel nem lehet megkerulni a nepszavazast a liszaboni szerzodesrol. Az euroszkeptikusok abban remenykednek, hogy az irek leszavazzak (mondjuk nem ugy nez ki, hogy ez megtortenik).
www.spectator.co.uk/the-magazine/features/721421/irelands-eu-referendum-will-be-no-walkover.thtml

Téglagyári Megálló 2008.05.28. 12:10:49

Aha, most már értem. A metrón találkoztam egy lyukas kék zászlót vivő tüntetőgyanús elemmel. Szép, ahogy fejlődnek a szimbólumok. Kiváncsi volnék amúgy, hogy a zászló vivője tisztában van-e azzal, hogy a tizenkét csillag hol szerepel először a kultúrtörténetben.

amc 2008.05.28. 12:15:08

Milyen lehet az a Nagy-Magyarország illatú tusfürdő?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.28. 12:16:23

a "3 tenger illata" verzión még dolgoznak :P

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.05.28. 12:17:11

OFF OFF

Kedveseim! Mint azt olvastam az előfizetés menüpont alatt: "a Reakció a jövőben online jelenik meg".
Április végén még jött egy e-mail, hogy kibővített, dupla szám lesz a meg nem jelent április-május helyett, valamikor május végén. Vastagon májs vége van, lap sehol, ezek szerint nem is lesz.
Azért mint előfizető jól esett volna egy levélke, vagy legalább egy blogpost, hogy ennyi, vége.
Szomorú vagyok.

sitcom 2008.05.28. 12:18:28

Én mennék tüntetni, a szándék sokszor megvolt,de ezek közé tényleg nem lehet. Csak egyszer sikerült belecsöppennem egy március 15-be, színházban voltam, de mivel az előadás vége előtt haladt el a rendőrsorfal az épület előtt, ezért nem lehetett bent maradni, nehogy hátbatámadjam őket. Viszont "csak úgy" meg nem lehet beleszippantani a könnygázba, mert vagy hazafi vagy, vagy ellenség. Ha nincs nálad legalább 2 négyzetméter árpádsáv, akkor ávós-zsidó-cigány-meleg-diktátor-terrorista vagy. A press mellényre meg mindkét oldalról lőnek, főleg fényképezőgép nélkül.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2008.05.28. 12:18:48

A veseleverés természetesen szónoki túlzás volt. Szerencsésebb lett volna azt írni: "dugjon fel a seggükbe egy esernyőt csukva, és húzza ki nyitva" vagy valami hasonlót. Minden érintettől elnézést kérünk.

Az azonban valóban idegesít minket, hogy az injekciósok áldozatos munkájának köszönhetően a tüntetű=hülye képzet rögzült a zemberek fejében, így már szégyellünk élni egyik alapvető jogunkkal.

Francois Pignon 2008.05.28. 12:28:28

És a lyukas japán zászló?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 12:30:33

Szerintem pedig magasról tenni kéne arra, hogy jönnek-e az idióták vagy sem. El kell zavarni őket és kész. 2006-ban elzavartam néhány óbégató, háromfogú őrültet, akik nagyban igyekeztek a tüntetésre "maguk pont nem kellenek oda" felszólítással. Nem is mentek végül.

Ha meg Budaházyékról van szó, hát csinálják, amíg engedik nekik. Nem kell mindenkinek oda menni, és velük tartani.

Idiotizmus nélkül is lehet harckocsit vezetni.

irrelevant 2008.05.28. 12:36:52

Ez a cikk hiánypótló, valakinek már meg kellett írnia!

Lola

A Gárda vezetői és tagjai ugyanazok a futóbolondok, akik a Kossuth téren sátraznak. Nem akarlak bántani, de miért csodálkozol, hogy hevesebb természetű emberek lefasisztáznak, ha ilyen állatokkal szimpatizálsz?

backg 2008.05.28. 12:37:33

Amikor megláttam őket az Osztrák követség előtt, amikor Rába habzás ügyben tüntettünk, engem is kivert a veríték. Szomorú, hogy ez van.

Azzal próbálom magyarázni, hogy nem maguktól csinálják. Vagy legalábbis egy páran közülük nem maguktól csinálják. Persze ez összeesküvéselmélet, fúj, fúj.

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.05.28. 12:38:41

Szerintem ki kellene nekik jelölni egy helyet a városban (like Hyde Park), aztán meg punk skanzen néven pénzért lehetne őket mutogatni a turistáknak.

Haladár Aladár (törölt) 2008.05.28. 12:39:54

Hihi, most hogy OV is megmondta, hogy tuti a nyerés, ideje, hogy a jobbosok egymás ellen forduljanak.

Nem élhettek ellenség nélkül, ugyi? :D

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2008.05.28. 12:39:58

Loxon, pont erről szól a poszt, csak kicsit szófosósabban. Harckocsizni csak diplomával és húsz fognál többel!

Ács Ferenc 2008.05.28. 12:40:29

fuxos: Igen, csak az ne a Kossuth tér legyen. Ez is mutatja, hogy az OPNI bezárása jóvátehetetlen szakmai hiba volt.

Ács Ferenc 2008.05.28. 12:41:45

Kedves Haladár: a Kossuth téri zombikeltető miért lenne "jobbos"?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.28. 12:43:59

loxon: műveltségi cenzust 4 fogtól! :)

"zombikeltető"? :-D

Devil Inside 2008.05.28. 12:46:04

Ha jól emlékszem, a nagycsaládosoknak sikerült őket elhajtani a tüntetésükről, pedig ott is bepróbálkoztak. Szerintem rendezőségen múlik erősen.

Amúgy teljesen igaz, a futóbolondok miatt szégyell az ember kimenni tüntetni. Innentől pedig jöhetnek az összeesküvéselméletek... Gyakorlatilag mindenkivel kicsesznek: ha egyetértenek a céllal, akkor az egyetértésük zavaró (Piszkos Fred effektus), ha nem értenek egyet, akkor a kereplés és füttyögés. Azon kellene alakítani a gyülekezési törvényben, hogy másnak a rendezvényét ne lehessen ilyen könnyedén tönkretenni: egy demokráciában a homokosoknak, a füveseknek és mindenki másnak joga van úgy tüntetni, hogy idétlen hülyék ne zavarják meg.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 12:46:08

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2008.05.28. 12:39:58, valamint Szamárfül · murci.freeblog.hu/ 2008.05.28. 12:43:59

Egyetértek:

Haladár Aladár (törölt) 2008.05.28. 12:50:59

Ács Feri:

"a Kossuth téri zombikeltető miért lenne "jobbos"?"

Ha ők jobbosnak vallják magukat, akkor ezt az okosabb jobbosok sem vitathatják el ezt tőlük. Olyanok mint a szegény rokonok.
Amíg nem volt biztos a győzelem, azért kevesebb gond volt velük, nem? Most már lassan fel kell osztani a koncot...

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.05.28. 12:53:05

A demokratikus szabadságjogok mindenkit megilletnek, még a futóbolondokat is. Ez a poszt egészen egyszerűen ostobaság, a vesés poén pedig - főleg jobboldalitól - mélységesen erkölcstelen.

A futóbolondok hírértéke pedig meredeken esik, ma néhány ballib médiamunkáson meg saját magukon kívül igen keveseket érdekel, mit alkotmányoznak éppen. Ha szabad nekik, hát tegyék.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.05.28. 12:55:23

Haladár Aladár: mit tudom én, hamarosan úgyis jönnek ide hazaárulózni a képviselőik, szerintem beszéld majd meg velük. ;)

smalladam 2008.05.28. 12:56:00

nekem pontosan ezek a gondolatok szoktak eszembe jutni, mikor hivatalból kilátogatok egy-egy ilyen rendezvényre.

ami engem a legjobban idegesít, az hogy ha valaki kérdőre vonja őket bármi miatt, vagy kritizálja, beszól, megkéri, hogy menjenek odébb, (különben a rendőri csapaterő...) stb, akkor mindig az a reakció, hogy "mé', most azé' me' magyar vagyok?"

a magyarságtudatomat kezdi egyre jobban irritálni ez a dolog.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.28. 12:58:52

Lola,

szerintem két dolog: természetesen a veseleverős cuccos túlzás. De abban a szerzőnek igaza van, hogy Gondától Molnárig mindegyik kezelésre szorulna. Csak hát, az OPNI bezárt. Nem hasznos idióták, hanem idióták - hasznos nélkül.

Drömögödömötör 2008.05.28. 12:59:29

Bolondnak lenni alkotmányos alapjog

Devil Inside 2008.05.28. 13:00:43

Látom Haladár, most először jársz erre.

A győzelem qrvára nem biztos, a Kossuth-tériek pedig leginkább bolondok és a kormányellenességen kívül nincs miért úgymond jobbosoknak hívni őket; az amit itt számonkérsz, hogy már bomlik az egység, megsúgom: nincs mindek bomlania, az un. jobboldal egységessége baloldali legenda, soha nem volt az és soha nem lesz az, főleg nem az, csak megfelelő választék híján szavaz a radikáljobbtól a nemzeti szabadelvű kapitalistákig sok ember a Fideszre.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.05.28. 13:02:16

nemzetközi szabadelvű szociálkapitális magyar az milyen, tess mondani?

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.28. 13:07:59

Hannibál:

talán Bogár Lászlót kéne megkérdezni. Ő szokott félórás nemzeti marxista monológokat nyomatni.

Ács Ferenc 2008.05.28. 13:08:13

Kedves Haladár: milyen győzelemről beszélsz? Ez egy újság. Mi akkor győzünk, ha sokan olvasnak bennünket. Másrészt nekem semmilyen értelemben nem "rokonaim" a Kossuth téri toi-toi vándorcirkusz csepűrágói. Nulla közöm van hozzájuk, érted? A Hyde parkot viszont erősen pártolom. Az viszont nem a Buckingham palota előtt van, ez tény.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.05.28. 13:11:19

...csak mert, ha van nemzeti szabadelvű kapitalista...

Haladár Aladár (törölt) 2008.05.28. 13:14:05

Devil Inside:

"A győzelem qrvára nem biztos"

OV már 12 évet tervez, nem?

"nincs miért úgymond jobbosoknak hívni őket"

A szélsőjobb is jobb, és a bolond-jobb is jobb. Miért, szerinted mik? Balolaliak? Liberálisok?

"az un. jobboldal egységessége baloldali legenda"

Lehet, de eddig valahogy óvatosabb volt az elhatárolódás. Persze lehet, hogy nem a győzelem szele a hibás, hanem az, hogy OV véletlenül értelmes ember módjára nyilvánult meg, új divatot teremtve ezzel :)

Haladár Aladár (törölt) 2008.05.28. 13:14:59

Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Bolondok, haza!
Bolondok: Itthon vagyunk!!

Hattory Hanzo 2008.05.28. 13:15:51

Kedves lelkylola!

Az általad normálisnak és tisztességesnek tartott Gonda 2006-ban egy autó tetejéről számolt be a kedves egybegyülteknek arról, hogy a Hit Gyülekezet fegyveres zsoldosokat képez ki, akik készek a rendőrök oldalán küzdeni a tüntetők ellen.

Rossz belegondolni, hogy miket mondana, ha nem volna normális és tisztességes...

Haladár Aladár (törölt) 2008.05.28. 13:18:50

Ács Feri:

"milyen győzelemről beszélsz?"

Ha OV győzelme mindegy neked, akkor nem mondtam semmit.

"Ez egy újság."

Azt hittem, már csak egy blog. A reakcio.hu/-n az van, ami x ideje is volt.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 13:19:57

Dörmögő :>
Jog, de nem kötelesség, ugye?

ElGabor. A demokratikusak igen. Na de mi nem demokratikus, hanem elit tüntetőket szeretnénk, minimum 20 foggal. Vagy legalább protézise legyen az illetőnek. Vagy ha nincs az se, akkor legalább ne nyissa ki a száját.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.05.28. 13:23:52

A problémafelvetés jó, a konklúzió és a megoldási javaslat hajmeresztő...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.05.28. 13:25:37

Ez kicsit álságos. Nem azért nem mész ki mert, hülyének néznek, hanem azért mert lusta vagy és félsz is.
Ha az összes ilyen kijönne, fel sem tűnne Gonda és a többi. Persze így lehet a fotelből hülyézni (teljesen jogosan), mennyivel könnyebb...

kanbatu 2008.05.28. 13:26:47

Szeretek én is primitív haverokkal sörözni, artikulálatlanul üvölteni, fütyülni és tapsolni, régi haverokkal összefutni. Erre való a Sziget. Vagy egy jó kis koncert.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 13:31:33

TaTa86, én is ezt mondom. A normális az, hogy figyelembe sem vesszük őket. Jó, a felénk repülő Molotov elől félre kell állni, de ennyi az összfeladat.

Aki meg óbégatni kezd, azt a normális tüntetőknek (nem a rendőröknek) le kell oltani és kész.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2008.05.28. 13:32:53

Le a kalappal!
Ez a cikk nagyon jó, stílusában is, igazságtartalmában is. Örülök, hogy valaki megírta.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.28. 13:34:01

Tata,

tévedés. Ezek akkor is kijönnének, ha csak lángososztás lenne a Kossuth téren, és akkor is bevezetnék a háromnyomásos gazdálkodást a virágágyásokba. Én elhiszem, hogy jó buli a szoborba kapaszkodva szarni meg ott héderelni, de arra jó a Punk Island is.
Én amúgy kimentem még a legelején, már csak megtekintés céljából is, de már akkor is egy kibővített Hyde Park-jelleget öltött. Vagy simán bohócok sokaságát lehetett megtekinteni, és néha a bohócok dobálták a karjukat is. Egy darabig ezt még én el is viseltem, a mellettem álló cimbi, akinek a nagyapja a "nyilván nem létező" koncentrációs táborból tért haza, már nehezebben viselte. Úgyhogy inkább hazamentünk. Nekem ennyi volt a Kossuth tér.
Amúgy volt vicces része, mindenki izgalmas okfejtéseket nyomott a világ működéséről és az összefonódásokról. Egy részük kifejezetten mulatságos volt.
De Gondának és a hozzá hasonlóknak jobbat tenne, ha inkább berregnének és pörgetnék az alsó ajkukat - a Jóisten eredeti szándéka szerint.

hammer 2008.05.28. 13:35:49

Hattory Hanzo

Ha valaki a Hit Gyülekezet nevű veszélyes és destruktív, idióta szektát nem szereti az miért tisztességtelen?
Amúgy elárulom, hogy a Hit Gyüliben szolgálnak fegyveres testőrök, elég sok, Németh Sanyika Próféta Urat védik, akinek volt szerencslém látni páncélozott spalettás, megerődített balatoni palotáját és aki - hidd el - kész gondolkodás nélkül felajánlani eme szakembereit egy kis "magyarverésre". Tudod a Gyülisek szokták az mszp-s meg szdsz-es "tömegrendezvényeken" a spontán támogatókat képezni, meg bejuttatni a parlamentbe a szadit.
Persze nem tudom igazat mondott-e Gonda, de akár simán igaz is lehet, nem is lenne annyira túlzás.

.szali 2008.05.28. 13:35:58

Nagyon jó post, gratulálok!

Már kezdtem azt érezni, hogy minden magyar vagy radikális, vagy ballib, én meg egyedül maradtam mint mérsékelt jobbos. :D

mirejmatyiő · http://www.antikkonyv.hu 2008.05.28. 13:36:27

Én mindig a város szívében szerettem volna sátorozni. Ingyen. És csak másokat zavar.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.05.28. 13:37:52

Loxon,
"A demokratikusak igen. Na de mi nem demokratikus, hanem elit tüntetőket szeretnénk, minimum 20 foggal. Vagy legalább protézise legyen az illetőnek. Vagy ha nincs az se, akkor legalább ne nyissa ki a száját."

Vallja be, maga azt szeretné, hogy a tüntetés fontos szabadságjogát a nép úgy általában az Elit képviselőin keresztül gyakorolja. Igaza is van, végülis miért ne tüntethetne a szélsőjobboldal jogaiért mondjuk Babarczy Eszter és Vágó István? Tán nem alkalmas rá?

Drömögödömötör 2008.05.28. 13:39:30

engem sepc inkább szórakoztatnak mint zavarnak nekik köszönhetjük pl hogy a CNN is élőben kapcsolta Budapestet :))))

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.05.28. 13:40:14

Egyébiránt: a Felvonulási téren kellene ácsolni 2, egymásnak háttal fordított színpadot, így egyből lehet tüntetést és ellentüntetést is tartani, állandó hangosítással, sajtós kuckóval, zuhanyzós wc-vel, így aki héderezni akar hetekig valahol, annak ideális. Persze díj ellenében. :)

scsaba1 2008.05.28. 13:41:50

Hasonlóan gondolom én is, hogy egy normális társadalomban egy "öszödi beszéd" szintű botrány után az össznépi haragnak kellen -persze békés eszközökkel- elsöpörnie a vétkeseket. Új választások, stb.

Erre volt is sansz, mert az első napokban 15-20000 ember volt kint oldalfüggetlenül.

Ám ezek a ragtrollok már akkor is egymás kezéből tépték ki a mikrofont, majd elhatárolódtak egymástól, alkotmányoztak stb...

Viszont nálunk mindenki otthon lapított a részletre vásárolt lakásában, féltette a hitelre vett autóját.

Drömögödömötör 2008.05.28. 13:41:54

hammer ne égesd már magad nem testőrökről volt szó hanem zsoldosokról az azért erősen más .
bár megnézném amint a speciálisan kiképzett zsoldosk érintésére az ellen révületbe esik :)))))

átlátó 2008.05.28. 13:43:56

Volt egy szép mondat, találó jelzőt tartalmazott. :) "...balfasz kormány..." :) :) Kiegészítésként: rabló, hazug, pállottszájú, hintaló...

Ács Ferenc 2008.05.28. 13:44:32

Dörmögődömötör: hát ez nagyszerű, hála a dühöngő őrülteknek, sikerült bekerülni a világhíradókba, ez aztán a hírnév! Bezzeg az unalmas szlovénok, meg a csehek, egyetlen bréking nyúzban sincsenek benne!
Igaz, nem is rajtuk röhög a fél világ. Szegények.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2008.05.28. 13:47:10

hammer: "Amúgy elárulom, hogy a Hit Gyüliben szolgálnak fegyveres testőrök, elég sok, Németh Sanyika Próféta Urat védik, akinek volt szerencslém látni páncélozott spalettás, megerődített balatoni palotáját és aki - hidd el - kész gondolkodás nélkül felajánlani eme szakembereit egy kis "magyarverésre"."

Most te ezt komolyan gondolod, hogy akár ez az illető, akár más (általam is taszítónak tartott) hitgyülis konkrétan ennyire utálja a magyarokat (en bloc, mint népet!), hogy szeretne bárkit megveretni, merthogy magyar???

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 13:54:04

ElGabor, ne ferdítsen. Vágó István magának az elit?

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.05.28. 13:54:56

Szegények, mi lesz veletek, ha hamarosan Orbán visszajön, akkor ki ellen mentek majd tüntetni? :)))
Hogy tudtok majd akkor egy jóízűt "gyúrcsánytakaroggyozni"? :)
Bár ahogy a Jel legutóbbi megnyilatkozásait olvasni, mégse jön el rögtön a Kánaán, hanem lesz szívás majd rendesen...
Vajon azok akik most komcsiznak és gyúrcsánytakaroggyoznak, akkor majd milyen jelszavakat kiabálnak, ha a polgári kormány lépi meg a megszorításokat? Olyan kiváncsi vagyok... :)

Bummer 2008.05.28. 13:56:02

Daily Shark, a megszorításokat a többség lenyelte volna, ha nem úgy indul, hogy "a mi kormányunk az adócsökkentés kormánya", "5 éves adócsökkentés. Megcsináltuk." "Lecsökkentettük az ÁFA-t. Megcsináltuk".

Drömögödömötör 2008.05.28. 13:56:04

Ács Feri

a csehek is bent voltak a TV ben amikor pépesre verték a nácikat Prágában testületileg tudod akkor az összes felekezet pol. párt együtt tiltakozott a felvonulásuk ellen

Endreszjú Ájven 2008.05.28. 13:56:38

Kurvajó, mosdatlan pofájú libsi csőcselék, hogy ti a büdösséget a "polgári->

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.05.28. 13:58:03

Hát, gyerekek, ez erősen közelíti Tomcat bevadultabb szintjét: tudjátok, az "akasszuk fel a gyerekeiket is" címűt. Muszáj a Reakciót erre elvinni? Jó, ez nagyon polkorrekt meg nagyon fidesznyik duma, és most jól fekszik, de ez a poszt undorító.

Tudod mit, Trágár komám? A te vesédbe Gergényit. Kettőt, egyszerre, hiszen két veséd van. Aztán ugass, hogy emberi jogok (merthogy az csak neked jár, és mindenki más, aki nem pont úgy és akkor megy ki az utcára, amikor te, az zavarja a városképet). Szégyen, hogy ez a poszt kijöhetett, nem a Reakció színvonala. Nem nagyon szeretném látni többször ezt a szerzőt - eddig is szarokat írt, de ez már mindennek a teteje. Mindenesetre trágár+kínai mostantól ignore-listán nálam.

Endreszjú Ájven 2008.05.28. 13:59:56

Hannibál.

Az ZSIDÓ, picinyem....

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.05.28. 14:00:37

OFF
anélkül, hogy kommentje tartalmára reagálnék, megjegyzem, hogy

hammer nem én vagyok. én Hammer vagyok

borzash · http://frozensteak.bandcamp.com 2008.05.28. 14:01:17

Tényleg, mi van Satuval, meg a fakanálbáb-tehenével?

Francois Pignon 2008.05.28. 14:01:52

Daily Shark,
"Vajon azok akik most komcsiznak és gyúrcsánytakaroggyoznak, akkor majd milyen jelszavakat kiabálnak, ha a polgári kormány lépi meg a megszorításokat? Olyan kiváncsi vagyok... :)"

Olvasd a kurucinfót, ott már most megtalálod az új jelszavakat.

DannyWilde 2008.05.28. 14:04:21

Akinek "ma Magyarországon" "pár100 idióta" a legkomolyabb 10 probléma között van,

A Z N E M N O R M Á L I S.


Még valami:

"Ez a néhány értelmi fogyatékos egy nap alatt nevetségessé tette az egész jól induló Kossuth teret, rátelepszik a nemzeti ünnepekre, és minden magánembert és szervezetet elriaszt attól, hogy bármilyen jelszóval az utcára merészkedjék."

-- A mondat állítása nyilvánvaló baromság, mert 1) az ország (még Bp is) hatalmas ahhoz, hogy néhány embert el lehessen kerülni
2) A Kossuth tér tényleg jól indult, de nem (csak) ők, hanem a sok patkánylukból előbújt provokatőr, vezényszóra induló huligán, meg a tömeg bambasága tette tönkre.

Endreszjú Ájven 2008.05.28. 14:04:31

Ne fikázzátok a jobboldalt, mert leverem a a petróleumlámpát,

oszt CSÜLÖKRE, PARASZTOK !!!

Valami gyengus hurkalé kölkök a Reakción antimagyarkodnak??!!

Szétütlek, Köcsögök!

Mi van, a félnóáshívek elfoglalták a
Reakció Szégházát???

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.05.28. 14:04:33

Bummer,

Neked legyen igazad. Bár én kételkedem.
Errefelé az járja, hogy jogaink vannak, de kötelezettségeink nincsenek, nekünk minden jár alanyi jogon, de isten őrizz, hogy a közterhekből viselnünk kelljen valamit.
Ja, és ezt nem a kormányra mondtam.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2008.05.28. 14:07:29

"2) A Kossuth tér tényleg jól indult, de nem (csak) ők, hanem a sok patkánylukból előbújt provokatőr, vezényszóra induló huligán, meg a tömeg bambasága tette tönkre."

Igen, sose "mi" rontjuk el, hanem a másik fél, meg a provokátorok, meg a félrevezetett nép stb. stb.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.05.28. 14:08:12

Francois Pignon,

Nem nagyon szoktam olvasni a Kurucinfot, most a kedvedért megtettem, és egy jó ideig elég volt megint, elég gyomorforgató... :)

DannyWilde 2008.05.28. 14:08:52

sitcom 2008.05.28. 12:18:28
"Viszont 'csak úgy' meg nem lehet beleszippantani a könnygázba, mert vagy hazafi vagy, vagy ellenség. Ha nincs nálad legalább 2 négyzetméter árpádsáv, akkor ávós-zsidó-cigány-meleg-diktátor-terrorista vagy."

-- Látszik, hogy te sosem voltál ott...

DannyWilde 2008.05.28. 14:10:17

Hoppácska 2008.05.28. 14:07:29

Bocs, de a cikkíró -akivel vitatkoztam- nem azt állította, hogy "mi" rontottuk el.

Egyébként egyet értek, a bamba tömegbe részben (!) magamat is beleértettem.

mr. pharmacist1 2008.05.28. 14:11:23

ez a franciabulldog még felelni fog trianonért.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 14:13:52

MG,
a tibeti Trágár-poszton én is megdöbbentem, ebben azért van valami, ha a stílustól eltekintünk (nehéz eltekinteni tőle, és valóban nem szimpatikus).

Ugyanakkor ez valós probléma. Ezek az emberek hobby-t csináltak a zászlórázásból, meg hasonlókból. Amellett politikai elképzeléseikkel se nagyon lehet mit kezdeni. Kisebb parlament. És...? Ezért kell molotovot dobálni?

Én nem vagyok egy antiradikális puhapöcs, de a hülyeség ártalmas az Ön és környezete egészségére.

Ha itt egyesek betojnak, és nézik a tv1-et, hogy "na, vajon már betörték a mi ablakunkat is?", akkor rendben van, gyávák. De vannak olyanok is, akik szeretnének komolyan tiltakozni, és mégsem tehetik, mert mindent elfoglalnak azok, akikkel nem lehet együttérezni, amikor krumplifejű ostobaságokat mondanak.

Én magam részéről akár a parlamentet is megostromolnám, 500000-es tömeggel. De

1. álarc nélkül
2. "dózsa talpas népe" jelszavak nélkül
3. óbégatás és chippendale-show nélkül
4. mártíromkodás nélkül
5. Nem a sumér-magyar rokonságra hivatkozva.

Azt hiszem, most elég lesz ennyi.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2008.05.28. 14:14:35

Kedves Molnárgörény! Hiába kepesztesz, úgysem kapsz szömörcsögöt.

Ács Ferenc 2008.05.28. 14:15:47

Dörmögő: nem értünk egyet. A cseh példa ugyanis pozitív volt, ott mindenki politikai erő és egyház összefogott a neonácik ellen, ezenfelül kicsit meg is ruházták őket. Ez így együt lett hírértékű. Nálunk meg negatív hírekkel sikerült bejutni a világhíradókba. Ez még akkor is igaz, ha a cseh politika más szempontból is egészségesebb, mint a magyar. Ott például az antikommunizmus sokkal jobban érvényesült a rendszerváltozáskor.

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.28. 14:16:02

Nem bírom ezt a stílust. Túl indexes. Nem reakciós. Jó gondolatok ocsmány köntösben. Már a posztíró(k) neve(i) is ellenérzéseket vált ki belőlem. Tudom, nem kell olvasni, el lehet menni.

Ha te durva vagy, Tóni vagy Kálmán vagy mindkettő, miért vársz másoktól mást? Milyen jogon minősíted őket így?

Valaki hülyíti és turbózza ezeket az embereket, nyilván. Csórók, iskolázatlanok, két felesért azt kiabálnak, amit mondanak nekik. De nem az ő szégyenük, hanem azé, aki a szavakat meg a piát a szájukba adja. Mocsok dolog valóban. És így írni róluk szintén az. Szerintem.

Valószínűleg nincs diplomájuk, kedves Tóniék. Talán nem volt lehetőségük tanulni. Sőt, egy-két foguk van csak, mert nincsenek százezreik fogorvosra, mint neked. Szóval: ez a poszt meg jó néhány komment számomra elfogadhatatlan.

ÁrPi 2008.05.28. 14:16:25

Téglagyári Megálló 2008.05.28. 12:10:49

EU-zászlóról

" Kiváncsi volnék amúgy, hogy a zászló vivője tisztában van-e azzal, hogy a tizenkét csillag hol szerepel először a kultúrtörténetben."

Bahátom!
Amikor egy egydollároson Piramist látsz, akkor kiváncsi vagy tudják-é a freemason-ok, hogy Ekhnaton fáraónak ki volt a neje?

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2008.05.28. 14:16:27

Elrontás:
Szerintem a "szélsőségek" egyik jellemvonása, hogy sosem ismerik be, hogy hibáztak. Mindig a másik a hibás. Mert amott van a pénz, meg amott van a média, meg amott vannak a provokátorok, meg a vezényszóra induló katonák, meg a félrevezetett nép stb. stb.
"Mi" legfeljebb abban hibáztunk - szokták mondogatni -, hogy nem voltunk elég kemények, elég kíméletlenek stb. Az sose jut eszünkbe, hogy éppenhogy a túlságos keménység és kíméletlenség miatt nem jött be a dolog...

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.05.28. 14:17:24

Loxon,
Miért a parlamentet? Az nem a kormány...

És tegyük fel, rászabadul az ötvenezres tömeg a parlamentre, szerinted mi lesz ott?

És utána mit tesztek? Alkotmányoztok? :)

Ács Ferenc 2008.05.28. 14:17:27

együt=együtt
mindenki=minden

Bocs, siettem.

DannyWilde 2008.05.28. 14:18:43

Loxon 2008.05.28. 14:13:52
"De vannak olyanok is, akik szeretnének komolyan tiltakozni, és mégsem tehetik, mert mindent elfoglalnak azok, akikkel nem lehet együttérezni, amikor krumplifejű ostobaságokat mondanak."

-- Egyszer rá kell döbbenni: nem elég csak állni, és várni karbatett kézzel, hogy majdcsak összejön az ostromló 500000-es tömeg. Valamit tenni is kell érte.
A nyavalygáson kívül, úgy értem...

DannyWilde 2008.05.28. 14:23:32

Hoppácska 2008.05.28. 14:16:27
Valamelyikünk kezd összekavarodni.
Miben hibáztunk tehát "mi", nemradikális, normális Kossuth tériek?

Mert ugye túl kemények nem "mi" voltunk, hanem "ők", a radikálisok.
"Mi", "normálisok", pedig bembák voltunk, néztük, ahogy pár100-an elkúrják, amiért pár10000 összejött.

Hol ebben a gondolatban a hiba?

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2008.05.28. 14:29:24

"Valamelyikünk kezd összekavarodni."
Én nem, mert most nem konkrétan rátok értettem, hanem úgy általában. Hogy a politikai erők a legtöbbször mindig a másikban látják a hibát. Te is azt írtad többek között: "hanem a sok patkánylukból előbújt provokatőr, vezényszóra induló huligán"

"Miben hibáztunk tehát "mi", nemradikális, normális Kossuth tériek?"
Én nem tudom. Voltak ott olyanok is?

Drömögödömötör 2008.05.28. 14:33:46

Ács Feri

de egyet értünk pont erre probáltam célozni hogy ki mivel kerül be a hírek be hát sajnos mi ezekkel kerültünk be

Árpi

ott nem is a piramis a lényeg hanem az hogy kinek - kiknek a jelkép volt vagy még ma is az

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 14:33:59

Daily Shark,

azért a parlamentet, mert ott semmi se történik, csak szájjáratás. És ötszázezres tömeget írtam, nem ötvenezrest.

:->

Tita,
szerintem igazad van, MG-nek is – én voltam az első, aki "kifakadtam" a "jakszar"-os poszt alatt (a kommentálókon is, nem csak a posztírón!), de míg a posztírónak némi konzervatív stílust volna üdvös tanulnia, addig néhány kommentátornak több iróniaérzékenységet. (A fogakat én hoztam a képbe).

Mivel ez zavaros terület, és szinte mindenkinek az érzékenységeit valahogyan irritálja, a durva szavakat ezúttal, ha nem is jónak, de érthetőnek tartom.

suski 2008.05.28. 14:38:50

már elôttem is leírták többen amit én is gondolok: a bolondoknak is joguk van tüntetni. Meg hogy ki a bolond, az is relatív ugye.
Nem ezek miatt nincsenek az utcán az emberek, hanem mert lusták és félnek és hiábavalónak látják. Az is igaz, hogy a média a fogatlan tetkós 50 szavas szókincsû polgártársaink folytonos mutogatásával tudatosan lejáratta a tüntetéseket, csak ennek nem kéne bedôlni. Morvai Krisztinának pl sosem derogált közéjük menni.
És azok után, amit kurcsány mondott, hogy majd megunják és hazamennek, nagyon is érthetô, hogy nem mennek haza.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 14:41:17

Suski, ott a pont. Szebben és egyszeűbben nem lehet elmondani.

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.28. 14:41:58

Loxon, elolvastam mindent. És jól értem az iróniát. De ezt így nem lehet, nem szabad.

Ez a poszt egy valamire jó: kivágni innen gyorsan. És megtanulni másképp beszélni embertársaidról, kedves Trágár. Legalább ezerig számoltam, míg az előző kommentet megírtam. És most is ugyanúgy gondolom. Szégyellem magam helyettetek is.

Azt írtátok többen is talán: jó a problémafelvetés. Nem, nem jó. Nem ők a bűnösök. Sokkal inkább áldozatok. És emberek, mint ti. Emberek pedig ne beszéljenek így egymásról. Nem lenne szabad hagyni ezt a stílust eluralkodni a Reakcióban. Semmiben sem különböztök így azoktól, aikről írtok. Diploma ide, vagy oda. És hiánytalan fogsor.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.05.28. 14:45:33

Endreszjú Ájven, alias Kündü

:énkérekelnézést:)

Bummer 2008.05.28. 14:45:52

Mezopotámiai jöttmentek.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.05.28. 14:46:35

" Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2008.05.28. 14:14:35
Kedves Molnárgörény! Hiába kepesztesz, úgysem kapsz szömörcsögöt."

Te szentséges... na várjatok, akkor ez most a Reakció új stílusa és nem egy véletlen félrelépés? Azért jó lenne tisztában lenni ezzel...

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 14:47:41

Tita, meghajlok az Ön finom női bölcsessége előtt.

(Fogmosás után harckocsiba száll, és a parlament felé veszi útját. Nyomában épkézlábak és bolondok, szent egységben.)

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.28. 14:49:39

Loxon, te őrült:) De valahogy így kellene. Csak tiszta és világos legyen a cél.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.28. 14:50:53

JClayton:
Nem új stílus - új szerző.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2008.05.28. 14:53:48

Kedves kommentelők! Szeretnénk jelezni, hogy a blog egyes bejegyzései nem a Reakció szerkesztőségének álláspontját képviselik - mi úgy tudjuk, nincs is olyan -, hanem csak az egyes szerzőkét. Többeknek javasoljuk továbbá, hogy a Bakos-féle szótárban nézzen utána, mit jelent az "irónia" szó. Ha valaki komolyan azt hiszi, hogy e blog bármely szerzője Gergényivel szeretné valamely embertársa veséjét leverettetni, vagy tényleg szeretné őt bezárni a Tulipán presszóba, az ahelyett, hogy munkaidőben kommentezne, inkább önlözzék be Festéktüsszentő Hapci Benőnek, és ugráljon végig féllábon a Rákóczi úton. Továbbá kérjük, hogy a "Takarodj a kurva anyádba gyurcsányista geci" jellegű e-mailektől kíméljék meg postaládánkat. Köszönjük.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.05.28. 14:55:08

Loxon,
Ja bocs, az eleve meg se fordult a fejemben, hogy ötszázezer embert annyira be lehet indítani ma Magyaroszágon, hogy megostromolják a parlamentet... :)
Oké, nem történik semmi, ezért megostromoljátok. És utána? Ez mennyiben is segít a dolgok jobbá tételében?

Drömögödömötör 2008.05.28. 14:55:14

tita

igen áldozatok de bolondok és

ÁRATALMASOK MERT EGYSZERŰEN NEVETSÉGESÉ TETTEK MINDENT AMI ÖSZÖDI BESZÉD UTÁN VÉGRE ELINDULT

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 14:59:05

Tita (és Daily Shark)
dolgozunk rajta. Mármint a világos célon.

Hannibál úrral ellentétben, aki verbalokrata, tehát azt hiszi, a "szó, szó, szó" mindent visz, ajánlom Tevvton ultrazseniális posztját a gondosan megválasztott harckocsiról:

konzervativok.blogspot.com/2008/05/hobby-s-letmd-harckocsi.html

Én ritkán nevetem magam könnyesre, de ez a poszt még most is a Nr. 1. nálam minden tekintetben.

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.28. 15:03:58

Anyád nick, te az előbb még Dömötör voltál, gyors ez a változás, ejha:)

Dömötör, nem voltam világos ezek szerint. NEM ŐK. Hanem akik őket vezénylik.

A csordaszellem érvényesülni képes a real worldben éppúgy, mint klavin száguldó vagy tétovázó ujjak által. Megyünk, merre a megmondók visznek. Mert egyszerűbb, ha menni kell és nem gondolkodni. Főleg ha közben töltik belénk az üzemanyagot, főznek ránk.

És ebben van a felelősséged, Tónikálmán. Nem jó irányba viszed a világot, eddig sajnos ez a tapasztalatom. Agresszivitásod agressziót szül. Mert való igaz, nem mindenki érti az iróniát. Van aki cashnek veszi a szavaidat. Hidd el, sajnálom, hogy ilyeneket kell írnom, mert a kínais szöveggel pl megnevettettél. Tökéletesen jogosnak éreztem, el tudtam képzelni, hogy a kínaiak ilyennek látnak bennünket és igazuk van. De ez itt más.

2008.05.28. 15:04:14

Az biztos hogy a Kossuth tériek között vannak debilek, de ezerszer inkább futok beléjük, mint néhány "van egy cigid" követeléssel fellépő cigányba.

keb_26 2008.05.28. 15:08:58

Közhely, de aki szidja a kormányt magára vessen. Ha hat éve elhatárolódna a jobboldal ezektől az elemektől, akkor ma Gyurcsány Ferenc nem lenne miniszterelnök.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.05.28. 15:10:52

Izé. Szóval értem én, hogy mindenkinek kell egy saját Bayer Zsolt, meg örülök neki, de nem inkább is. Értem és szeretem a gyilkos iróniát, de ez a hangnem nagyon nem volt eddig itt jellemző és nem hiányzott igazából senkinek (na jó, nekem). Nem ezért jöttem ide olvasgatni.
Az új szerzőnek sok jó bejegyzést, részemről az öncélú rinyálást abbahagytam.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 15:11:22

keb,
aki ma szidja a kormányt, az nyilván elmeháborodott.
Elhatárolódóm.

Drömögödömötör 2008.05.28. 15:11:49

6 éve ezek nem voltak sehol keb jól meg lett keverve oszt feljött az is a felszínre aminek nem kellett volna majd leülepszik

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.05.28. 15:12:42

"úgyhogy inkább itthon maradtunk és borsófőzeléket főztünk,
Kínai Kálmán módra."

Kálmán, már együtt éltek Tónival?

Kieran Hayes 2008.05.28. 15:14:04

nekem nem tetszik az új szerző stílusa

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.28. 15:17:24

JClayton:
Nem öncélú, jól jönnek a tetszik/nemtetszik visszajelzések.
Amúgy pár hozzászólással korábban nem fogalmaztam pontosan: szerzőnk csak a blogon új, a print lapban a régi (na jó, középrégi) motorosok közé tartozik.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.05.28. 15:22:03

Van akinek tetszik?

Ez nem is igazi szerző. Lehet, hogy egyfajta emberkisérlet
áldozatai lettünk, kiváncsi lennék Turul ezt hogy vállalhatja be.
Hallod Turul? Mi ez a rossz vicc? Gergényi verje le a veséjüket?
Ne már! A lapotok, és a blog sikertelenségét ne egy tóta imitátorral
próbáljátok visszahozni, ebből semmi nem lesz így.

Kieran Hayes 2008.05.28. 15:23:11

hová tünt damon hill?!? akarom mondani oli bácsi?

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.05.28. 15:25:01

"Kínai Kálmán és Trágár Tóni"

És ez? Ez antipoénnak is gyenge.

Zetek 2008.05.28. 15:28:12

Kedves Szerzők! Ti mikor és hova indultok, hol a hazátok? Ez a szófosás ugyanis nagyon gyenge volt. Mert aligha vehető komolyan, hogy egy ilyen jelentéktelen társaágra érdemes ilyen hosszú szöveget vesztegetni.

Gabucino_indakurvaanyad 2008.05.28. 15:31:53

> Egyszóval, ezek a barmok korlátozzák a gyülekezéshez való alkotmányos jogunkat

A 2006 óta eltelt 2 és fél év alatt a Reakció mindössze egyetlen tüntetést (flashpersont) tudott összehozni, azt sem a kormány, hanem a legismertebb magyarországi (és ráadásul jobboldali) blogger ellen. És hát eléggé kis vicceskedőnek szánt dolog volt az is, mindössze egy becsületsértési pert sikerült kiharcolnotok vele.

Legyenek a "kossuth tériek" olyanok amilyenek, de tüntetésből van tőlük mit tanulnotok, Új Péter "jobbos" lapjának kedves szerkesztői.

BTW gratulálok az új szerzőkhöz, nem hittem volna hogy van hova süllyednetek :) fika.blog.hu meets reakcio.blog.hu, milyen aranyos.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.05.28. 15:40:41

nagyon jó post, gratulálok.

semmi irónia, tényleg ezt gondolom.

szpal 2008.05.28. 15:42:09

Az nem igaz, hogy nem lehet ezek miatt tüntetni, a Fidesz március 15-i megemlékezésén idén is százezrek voltak, és nem volt feltűnő a Kossuth-tériek jelenléte. Talán nem is voltak ott.

Ja, és ne felejtsük el, Gyurcsány volt az, aki azt mondta, hogy "majd megunják, és hazamennek."

Ács Ferenc 2008.05.28. 15:42:37

Polgárúr mitől lenne jobboldali? Amúgy egy szerkesztőségnek nem a tüntetésekben kell jeleskednie, Gabucino testvér. A gratulációt azért köszönjük, szerintem is jogos, mert abszolút találó ez a post. :)

Uj Péter jobbos lapja :DDDD

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.05.28. 15:46:41

Szami, nemtom te mire gondolsz, én a névre (nevekre).

Kb. egy hete eltüntek az injekciósok, és elindult valami
per a tv ostromlók ügyében. Gondát leverték a Tulipánban.
A tevékenységük a világon senkit nem érdekel, nézd meg az
oldalukat, 4-5 kommentelőjük, 10 látogatójuk van.
Az aki abba rug, aki már amúgy is a földön fekszik,
szerintem féreg. És gyáva.

Mindezt úgy írom, hogy akár még egyet is értünk pár
dologban amiről a cikk szól. Nekem ennek ellenére
hidegrázásom van ezektől az erőszakoltan keménykedő
írásoktól. Totál tévút. És gonosz.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2008.05.28. 15:50:02

Na jó, akkor előről kezdjük az egészet Horkay Hörcher Ferenc stílusában.

A jelenlegi magyar kormány hiteltelen, hazug és inkompetens. Nyomasztó válságba vezette az országot, amit szeretünk. Alkotmányos eszköz nincs a megdöntésére. A kormányra való nyomásgyakorlásnak, az elégedetlenség kifejezésének - hogy legalább ne higgyék azt, hogy jó úton járnak - a szinte egyetlen törvényes módszere a tüntetés. Volt egy kegyelmi pillanat, az a bizonyos vasárnap délután, amikor az őszödi beszédet kiszivárogtatták, ekkor kerekedhetett volna olyan nyílt elégedetlenséghullám, amely komoly változáshoz vezethetett volna. A főszerepet azonban lényegében kevesebb mint 24 óra alatt átvették a futballhuligánok, illetve olyan, fogalmazzunk így, furcsa eszméket való polgártársaink, akikkel igen sok mindenben nem értünk egyet, s nemcsak mi, hanem azország lakóinak döntő többsége sem. A médiumok zöme ezeket az embereket tudatosan összemosta azokkal, akik kevéssé szimpatizáltak Gyurcsány Ferenccel, ám nem ragaszkodtak az új alkotmányhoz és a teljes politikai elit likvidálásához. Gyurcsány Ferencnek és hálózatának úgy kellettek és kellenek ezek a felebarátaink, mint egy falat kenyér. Ők ugyanis csaknem lehetetlenné teszik, hogy bármely politikai döntés ellen demonstrálni lehessen anélkül, hogy este a híradó nem mindenki számára egyértelműen épelméjűnek tűnő embereket tudna mutati, mint valamelyik reformlépés ellenzőit. Miattuk sok tiltakozást eleve nem szerveznek meg, sokra meg nem megy ki számos olyan ember, aki amúgy egyetért a céllal, de nem kíván fentebb említett polgártársaival együtt mutatkozni. Ez a helyzet minket frusztrál, mert nagyon szívesen részt vennénk értelmes megmozdulásokon. Frusztrációnk miatt nyilvánvaló abszurditásokat beszélünk, de pontosan tudjuk, hogy senki véleménynyilvánítási joga nem korlátozható, s ha erre bárki kísérletet tenne, mi lennénk az elsők, akik tiltakoznánk ez ellen. Mint ahogy eddig is számtalan ilyen-olyan megmozduláson részt vettünk, s csak akkor szoktunk le róla, amikor már tényleg csak mi ketten maradtunk a téren polgári középízlés szerint normálisak.

szpal 2008.05.28. 15:50:28

mindig ilyen gyorsan jönnek a reakción új cikkek, vagy a keresztyénes cikkel ezt a gagyit próbálják palástolni?

Gabucino_indakurvaanyad 2008.05.28. 15:53:17

De az is egy cuki gondolat, hogy "jaj nem merünk tüntetni menni mert összevonnak minket EZEKKEL". Ezt a műveletet ugyanis a legsikeresebben az Index végzi elsősorban a videóival, másodsorban a "beszámolóival".

Annyira csodás ez az összefonódás: a balos Új Péter egyik lapja összevon, csúsztat, hazudik - a másik lapja pedig emiatt sírva lemond inkább a demokratikus alapjogairól is. De végül közös nevezőre jut az egész, hiszen minden hónap ötödikén jön ÚP-től a fizetés mindkét brancsnak. Lásd: hogyan csináljunk segget a szánkból Reakció módra. :)

Persze ha a Reakciónak _lenne közönsége_, talán tudna tüntetést is szervezni a baloldal ellen. Persze egyébként nem akar, ez az elmúlt két és fél év semmittevéséből remélem evidens. Természetesen érthető az is, hogy ezzel az 5-6 mozgósítható emberrel jobb nem szervezkedni, csak akkor nem kéne többszáz más, 2 éve kitartóan tüntető emberekre ráfogni a saját impotenciátokat.

Jó példa erre a Bombagyár szerkesztősége, akik tüntetést szerveztek egy magyar lány megalázása ellen: kiírták hogy nácik és idióták kíméljenek: érdekes módon nem hemzsegtek ott a "kossuth tériek", hmmm. A második tüntetésre már előre meg lett hirdetve, hogy az idiótákat a szervezők eltávolítják. Mégis, a csatlakozó szervezetek között nem láttam a "jobboldali" (kacagnom kell) Reakciót, hmmm#2.

Ja bocs, hogy ti meg épp a Bombagyár ellen tüntettetek aznap. ROTFL.

hammer 2008.05.28. 15:54:26

A gyüli vezére persze nem "magyarverésre" ajánlaná fel az embereit, éppen azért tettem idézőjelbe, mert ez olyan Kossuth-téries. A "gyucsánydöntőverés" vagy "szdszellenesjobbosverés" lenne az igazán jó kifejezés. Az a helyzet, hogy a Hit Gyülekezete csak a ballib kormányok regnálása idején virágzik igazán, tud médiahatalmat és tulajdont nyerni (ATV), ilyenkor dől hozzájuk a pénz. A kormánypártoknak van is mit megköszönni nekik, hiszen ez a bolondok gyülekezete stabil, kiszámítható és mozgósítható brigádot jelent számukra.
Sándorunk tehát- és ezt elhihetitek nyugodtan - szinte bármit képes lenne megtenni, hogy egy ballib kormányt hatalomban tartson.
És igen, persze, hogy nem zsoldosokról van itt szó, de az nyugodtan elképzelhető, hogy a Nagy Egyházvezető felajánlotta képzett biztonsági szolgálatának embereit a rendőrség vagy a nemzetbiztonság számára, nehogy már megbuktassák a kormányt.
Amúgy: a Harcos póló nagyon is jól néz ki, főleg ha rovásírás van rajta! Ezzel már mi a franc bajotok van? Mindenkinek majom angolszász meg digó márkákat kell hordani, mert attol lesz politikailag pc?:-)

Gabucino_indakurvaanyad 2008.05.28. 15:56:57

Ács Feri, nem vagyok a testvéred, de most az egyszer megengedem hogy személyeskedéssel töltsd ki érveid helyét :)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.28. 15:58:33

szpal:
Kísérletezgetünk a tempóval, de nézd meg az elmúlt pár napot, akkor is körülbelül ennyi idővel jött a délelőtti poszt után a délutáni (amúgy A tolerancia bajnokainak a megjelenési időpontját már akkor beállítottam, amikor ez a bejegyzés még nem is volt éles).

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.05.28. 15:59:30

Szerintem a mondanivalóval senkinek sincs baja. De a cikk végén javasolt (nem javasolt, ironikusan javasolt - megfelelő rész törlendő) megoldási javaslatok hatására kinyílik az ember zsebében a bicska. Kulcsszavak: önbíráskodás, kurucinfó, tomket. Pont ezeket a dolgokat nem akartam itt viszonthallani.

Písz.

kutyacica 2008.05.28. 16:04:01

orbán vezér kiadta parancsba: gárda hopp - és no lám, hirtelen a konzervatív gondolkodóknak is egyből meg van a véleménye a tüntetőkről.

mekkorákat fogok kacarászni amikor a reakció elkezd majd a megszorítások szükségességéről blogolni.

the szocialistapárt already did it.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.28. 16:05:30

JClayton:
A javaslatok iróniája számomra egyértelmű volt. A veseleverős rész benthagyása az én hibám - dilemmáztam rajta egy darabig, aztán rosszul döntöttem. Sajnálom.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.28. 16:06:30

kutyacica, az ördög a részletekben van - majd figyelj.

Bummer 2008.05.28. 16:09:39

a gondolkodó Fidesz-szavazók pontosan tudják, hogy 1998 és 2000 között is megszorítással kellett indítani. De nem mindegy, hogy mit szorítanak.

hiba 2008.05.28. 16:10:30

Zannya, van arról fotó ahol a "nácik és idióták kíméljenek" tábla alatt álldogál Tomcat, Blogin és Gabucino? A szürreál maga. Művészek ezek, mondom én.

Francois Pignon 2008.05.28. 16:13:06

Valaki minden héten felhív, hogy erről vagy arról jó lenne írnom egy posztot. A hang ismerős, de csak találgatok. Segítsetek, most akkor UP vagy OV az?

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.05.28. 16:14:25

TuRul: nem csak a veseleverésről van szó. A Gergényivel való megápoltatás, összekötözés és antifasiszták elé vetés ugyanúgy leveri a lécet. Még akkor is, ha állítólag ez irónia. Márminthogy az ember azt hinné, hogy a problémára van valami normális megoldás, vagy hogy sejtelmes ködben maradnak az igazi tennivalók, erre föl pedig kap egy gyűlöletbeszédet konklúzióként.

(fenébe, megint nem tudtam megállni, hogy ne okoskodjak... :P)

Ács Ferenc 2008.05.28. 16:15:45

Kedves kutyacica: te most vagy itt először? :)) A gárda bohóckodásairól már tavaly - és azóta is - megírtuk a véleményünket. Ugyanez a megszorítások témakörében: már a szeptemberi kormányprogramban is bíráltuk a szociális demagógiát. A 13. havi nyugdíj eltörlését évek óta szorgalmazzuk. Én még hozzátenném, hogy a nyugdíjakat nem két évre kellene befagyasztani, hanem minimum egy teljes parlamenti ciklus erejéig. Mindezt pedig a szociális segélyezés teljes leépítésével kell kiegészíteni, mert csak úgy ér valamit.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 16:16:02

Tóni, mi volna, ha ezentúl Horkay Hörcher néven írna, a fenti stílusban? Szerintem többre menne.

Persze, ha az iróniában akarja kiélni magát, mert ez Ön szerint így entellektüel, akkor maradjon e kétséges értékű stílusnál.

Én értem az iróniát, de nem mindig szeretem. Olykor csak cinizmus. Mások pedig gyakran nem is értik. Kérdés, hogy egy szűk közönségnek akar írni, akik szépirodalmi műveken edződtek, és szinte maguk is írók, vagy egy olyan népszerű blogba, amely – feltéve, hogy ez cél – politikailag, stílusban stb. formáló erejű lehet.

Mert akkor tekintettel kell lenni azokra, akik nem olvasnak könnyen a betűk között (vagy igen, de nem szeretik a cinizmust). Nem beszélve arról, hogy olyan esetben még vitatkozni, eszmét cserélni is lehet. Így csak hurrázni vagy fikázni, és akkor még szó sem esett a tartalomról, mert arra már nem is jut kedv és figyelem.

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.28. 16:17:00

Attól félek, hogy a kattintásszám a lényeg. Vagyis a látogatottság. A tulajdonosokat más nem nagyon érdekelheti. Az index főoldalára kitéve ez a stílus hozza a tömeget. Ezt szokták meg az Indextől.

És akkor mostantól nincs miről beszélni. Minél durvább a szöveg, annál nagyobb lesz a tömeg. Basszus, ez versszerű. na mégegyszer: minél durvább a szöveg, annál inkább címlapra kerül és ezrével jönnek a szimpatizánsok.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.28. 16:18:29

kutyacica:
"orbán vezér kiadta parancsba: gárda hopp - és no lám, hirtelen a konzervatív gondolkodóknak is egyből meg van a véleménye a tüntetőkről."


Elárulom neked féltett titkunkat - a dolog fordítva megy, mi adtuk ki a parancsot Orbánnak, csak nagyon lassú a végrehajtás:
reakcio.blog.hu/2007/08/06/munkasorok_unokai

"mekkorákat fogok kacarászni amikor a reakció elkezd majd a megszorítások szükségességéről blogolni."

Itt is kiadtuk az ukázt már szeptemberben (13. havi nyugdíj és gázártámogatás eltörlése, stb.), meglátjuk, mi lesz belőle:
reakcio.blog.hu/2007/09/18/a_jovo_visszahoditasa

Francois Pignon 2008.05.28. 16:19:42

Tita, az index-főoldalas kattintásokat nem a posztok szövege, hanem az egymondatos ajánló befolyásolja. (Amit az indexes szerkesztő ír.) Tapasztalat, hogy sok esetben a kommentár is csak arra reagál, a poszt figyelmesebb elolvasása nélkül.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.28. 16:20:21

"idióták kíméljenek" volt a címszó, és a tüntetésen ott volt Gonda László, Hegedűs Lóri, Toroczkai Laci, stb. Akkor mégsem jött össze a reklám/felhívás.

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.28. 16:26:15

Francois, arra gondolok én is. Mindig ügyesen választják ki azt az egy mondatot. De ha nincs a posztban durvaság, akkor nincs mit kiválasztani. Líraibb posztok nem annyira kerülnek címoldalra - de tudom, tudom, címoldalra kerülni jó.

Tudod, féltem a Reakciót. Érte pofázom ennyit, nem ellene:) Kevés kedvencem van, nem akarok elveszíteni egyet sem.

Szélsőségesen Liberális Wicca (törölt) 2008.05.28. 16:26:39

Egyszer találkoztam személyesen Gonda Lászlóval.

Egy pszichiáter 5 perc beszélgetés után simán kiállítaná számár a diliflepnit. :) És ez nem vicc.

szpal 2008.05.28. 16:29:50

Nyilván a szerző szerint ez egy egészen komilfó gondolat: "Miközben egyszerűen lenyűgözött az a szakszerűség, amellyel a rendőrség tette a dolgát és védett engem, tisztességes adófizető állampolgárt, az motoszkált a fejemben, hogy nem kéne ezt valahogy megköszönnöm? Természetesen akár fizetésemelésre is gondolok, de talán az lenne még jobb, ha a munkakörülményeken javíthatnánk" - olvassuk a miniszterelnök blogjában. 2006. október 23-ának világraszóló botránya után.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 16:30:35

Tita, ha így volna, akkor ez esetben részben beigazolódhatna azoknak a vádja, akik a R. megvásárlásáról beszéltek. Én nem gondolom azt, hogy igazuk van, de ennek még a látszatát is szerencsésebb volna kerülni. Persze ez csak egy kibic ajánlása a szerkesztőkhöz.

Tölgy, konkrétan nem HHF-ről van szó.

suski 2008.05.28. 16:31:28

"Egyszer találkoztam személyesen Gonda Lászlóval.

Egy pszichiáter 5 perc beszélgetés után simán kiállítaná számár a diliflepnit. :) És ez nem vicc."

de Gonda nem lett miniszterelnöknek választva legalább.

Furcsa, de nekem a poszt "stílusa" nem is szúrt szemet. Hogy lehet ezen ennyit vitatkozni? A tartalmával viszont nem értek egyet.

Francois Pignon 2008.05.28. 16:34:26

Tita, ez azért nem mindig így megy. A blogszerkesztő elé egy böhöm nagy feedolvasón naponta többezer friss poszt kerül. Ezeket vagy átfutja, vagy csak belekukkant, aztán kiválaszt vagy ír egy mondatot arról, ami neki átjött. Így fordul elő elég sokszor, hogy, nem is arról szól a kiajánló, amiről a poszt. (Szvsz a Reakciónak nem kell olyan hatásvadásznak lennie az index címoldalához, láthatóan van pár tucat kedvenc blog, akik rosszabb napjaikon is ott vannak.)

ÁrPi 2008.05.28. 16:36:34

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2008.05.28. 12:18:48

"A veseleverés természetesen szónoki túlzás volt. Szerencsésebb lett volna azt írni: "dugjon fel a seggükbe egy esernyőt csukva, és húzza ki nyitva" vagy valami hasonlót. Minden érintettől elnézést kérünk."

Értem értem t. új-szerzőurak,

már a megalkuvás és a rebegve bocsánatkérés jegyében MINTHA MÁR nem is botmixert a bolondok seggébe vagy leverni a veséjüket ötlet jön itten (mer' emez át van már húzva a textben) ,hanem esernyőt bedugni és kinyitva ki.

És mindez a keserü kegyetlenség azért jőve,
mert tehát (2008.05.28. 15:50:02 komment) TI volatok a két utolsó épeszű jó ember a Kossuth-téren a tüntetések el-bolondizálódásának folyamatában, és (az állami és kormányzati és) a "ballib" médiagépezet által már végkép a terminológia szerinti bolondokkal egykalapba kerültetek volna.

"- Kérjen töled bocsánatot a trágárkálmántóni! "

Minek olyan elnézéskérés hogy ""-Oké,mégse verjék le a veséjüket, hanem csak jólseggbeesernyőzzék őket!"" - Minek is ez?

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.28. 16:36:47

Loxon, ez nem vád, hanem tény. Megvásárolták a Reakciót, állítólag szabad kezet kaptak, írhatnak úgy, ahogy akarnak, ahogy korábban. És most jön a lényeg: mindaddig, amíg elég sok látogatót hoz, vagyis mindaddig, amíg lesznek, akik fizetnek a hirdetésért, amiből a tulajdonosok élnek. Ez színtiszta üzlet. Törvényszerű, hogy ha csökken a látogatottság, akkor tenni kell ellene. Hogy lehet tenni? Ilyen posztokkal. Főoldalra vele. Ott is volt a megfelelő hívómondattal.

Nem irígylem a reakciós fiúkat-lányokat, mert mocsok egy helyzet ez. Szeretik, amit csinálnak és lassacskán teljesen kiszolgáltatottá válnak. Elmenni lehet - csak nem mindig van hova.

Ne Legyen Igazam.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.28. 16:37:30

tita:
Címoldalra kerülni ellentmondásos. :)

A féltés igazán kedves. Az utolsó figyelmeztetéses hőskor óta a lapnál vagyok, belülről sok minden másként látszik, mint olvasóként. Valószínűleg ezért nem éreztem azt sem, hogy ez a bejegyzés ennyire nem lesz az ínyére sok törzsolvasónknak. Nekem nem tűnt ironikusabbnak (na jó: cinikusabbnak), mint pl. a pár évvel ezelőtti, Magyar nácik c. cikkünk:
www.ufi.hu/index.php?site=cikkr&c0id=924

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.28. 16:40:29

Francois, talán sötétebben látom, mint kellene.Abba is hagyom. Sokat beszéltem mára:) Biztos a hőség teszi.

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.28. 16:44:34

Turul, természetes, hogy másképp látod. Nekem gyorsan feltűnik valami ide nem illő és ez a Tónis poszt nagyon az. A nevek is elrettentőek, talán változtatnia kellene Trágár Tóniról valami bársonyosabbra. Az most úgyis trendi.

Valami rendszeresség van a fellépéseidben a Hírtévében? Állandóan mégsem tudom megnézni a Lapzártát. Ma?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.28. 16:45:41

szpal:
Erre az idézetre emlékszem, nem éppen komilfó gondolatként hivatkoztunk rá anno. :)

szpal 2008.05.28. 16:47:13

Hát egy dolog az irónia, és más dolog suttyó módon minden harmadik mondatban lehülyézni olyan embereket, akik talán nem is tehetnek róla, hogy olyanok, amilyenek. Szóval van itt jócskán rosszindulat, igazi zsigeri gyűlölet, és a végén már a demokrácia létjogosultsága is megkérdőjeleződik.

Ha már minden hit lejárt,
mi lesz, itt új Hitleráj?

Szerintem egész simán ez egy náci cikk, a Tulipán presszóba bezárni és megölni embereket, ez egészen olyan, mint Auschwitz, mindenféle irónia nélkül lógnak ott a cikk végén ezek az ilyesztő mondatok.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 16:47:18

Tita, nem a megvásárlás üzleti részére mondtam, hogy puszta vád, hanem az átvitt értelmére. Kérdés, hogy van-e ebben a vádban valami, vagy Tóni (szerintem egy személy) – aki blogszerzőnek állítólag új – csak egyszerűen előállt egy stílussal, amit majd levet. (Másoknál nem tapasztaltam jelentősebb stílusváltást.)

A Kozervatóriumon is megkísértett némelyeket ez a Para-Kovács vagy Cserna Szabó- vagy milyen stílus, de ott szerintem nem válik majd példaszerűvé. Itt kicsit tartok tőle, hogy igen, mert többen is lelkesednek érte. Nyilván olyanok, akik szeretik a bonmot-kultúrát. Csakhát ez már vizenyős terület, amolyan fekete gettó-vaker.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 16:47:55

(szpal, pfff, ne túlozzunk azért.)

ÁrPi 2008.05.28. 16:48:37

Szélsőségesen Liberális Wicca 2008.05.28. 16:26:39
""Egyszer találkoztam személyesen Gonda Lászlóval.

Egy pszichiáter 5 perc beszélgetés után simán kiállítaná számár a diliflepnit. :) És ez nem vicc.""


Hanem WICCA!

Egy Wicca 5 perc beszélgetés után simán kiállítaná Gonda számára a diliflepnit. :)

És ez nem vicc.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.28. 16:50:43

tita

Ha Nobilis üzleti számításait a reakcio blog guglis hirdetései érdemben befolyásolják, akkor komoly bajban van a KEMK zrt. :)) (no offense kedves reakciósok)

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.28. 16:52:49

Értettem Loxonom elsőre is. Megvásárlás az megvásárlás. Egyféle értelme van, nem kell átvitt értelemben gondolkodni. Aki megvásárolta, az vezényel. Mindaddig nem szól bele, míg az eredmény egyezik az üzleti érdekeivel. Utána beleszól. Keményen. Vagy tönkremegy. Melyiket fogja választani? Sok kicsi haszon sokra megy. Minden egyes iciri-piciri hirdetés hoz valamit a konyhára.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.28. 16:53:44

tita:
A szerzőink maguk felelnek álneveikért, ha valaki változtatni szeretne, az ő dolga.

Nincs rendszeresség. Ha hívnak & ráérek, akkor szívesen megyek. Ma este biztosan nem. (Már többen kérték, hogy írjunk a blogra, ha előre tudjuk, hogy valahol szerepelni fogunk - de az olyan furcsa lenne, eddig nem sikerült rávenni magam.)

szpal 2008.05.28. 16:55:14

amúgy ugyanez volt az öszödi beszéddel is, lebukás, utána magyarázzák, hogy igazságbeszéd. Itt meg újfent a nép a lüke, hogy nem érti az iróniát. Mert ahoz nem elég ám a zérettségi.

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.28. 16:56:56

Bazalttufa, épp az előbb írtam le. Minden számít. Azért sikeres vállalkozó(k), azért dől hozzájuk (vagy csak Nobilishoz, nem tudom ) a lé, mert minden forint számít. Nem is tudom másképp elképzelni. Megvett volna egy veszteséges lapot és weboldalt, ha nem nyereségben gondolkodna? Csak úgy? Fizetést ad, miközben veszteséget termelnek? Más fogalmaim vannak a kapitalizmusról.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.28. 16:57:33

Tóni jól ír, és nem új játékos, az UFi-nak is évek óta alkalmi szerzője volt. Kína-témában szinte verhetetlen, a veseleverés emlegetése viszont túlmegy minden irónián. :(

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.28. 17:01:22

Turul, pedig írd ide be. Ez a legkevesebb. Nem várhatod el, hogy állandóan keresgéljünk benneteket. Nekem szívügyem ez a blog és még pár, megtaláljátok a blogomban, tehát örülök, ha élőben is hallhatlak benneteket. Lolát is beleértve, mielőtt valaki pasizási hóbortnak venné. Mások is így vannak ezzel. Az oldalelemek közé nem lehet becsempészni valami ilyesmit? Csak tényszerűen a felsorolást: ekkor itt és itt.

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.28. 17:05:12

Ergé, én is így gondolom. Le is írtam, hogy a kínain szétnevettem magam, annyira jó volt. Úgy kellene tovább is. És jó lenne, ha nem basztatásnak (bocsi, gyorsan tanulok) venné hanem elfogadná a kritikát, mert jogos. Jól ír. Nagyon is ahhoz, hogy veszendőbe menjen. Indításnak változtasson nevet, mert a név meghatároz. Trágár Tónitól mit várhat az ember?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 17:07:25

Tita, döntöttem. Maga ül mellém a harckocsiba.

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.28. 17:11:58

Smit csinálunk ott bent?:) Lövünk vagy csak dudálunk?:)

ÁrPi 2008.05.28. 17:16:56

tita 2008.05.28. 17:05:12

"Indításnak változtasson nevet, mert a név meghatároz. Trágár Tónitól mit várhat az ember?"


Úgyvaan, ugyvaan! :) Lehetne pölö

Trógár Tóni

..és " másnap ebédeljéé kÓposztalevest! "


( szabad felhasnálhatóságú ötlet, licenszdíj is zéró :)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.28. 17:21:36

Tita, azt majd annak idején. Előtte mindenkinek fizetünk fogorvost, és kialakítjuk, majd átnyálazzuk a haditerveket.

Meg kell szervezni az 500.000 embert is.

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.28. 18:06:56

Diploma is kell mindenkinek. Vegyünk valahol. Az Ecserin akciós, az enyém is onnan van, tudom:) Honnan van pénzünk? Legelőször a piszkos anyagiak, utána majd szervezünk. Nekem nem kell fogorvos, az árából vehetnénk valamit nekem. Csak valami apróságot. Egy tankosruci?:)

Dr.Stein (törölt) · http://republicator.blog.hu/ 2008.05.28. 18:20:52

Fiúk, ti amolyan Matulaszökevények vagytok ezzel a stílussal?

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.28. 20:11:22

Vegyeskazi, egyrészt párás szemekkel emlékezünk az egykori Matula magazinra, másrészt egyes szerzőink személyes kapcsolatban vannak a régi matulás-subbacultchás branccsal, még az sem kizárt, hogy írtak oda :)

Én a magam részéről dicséretnek veszem a Matula felemlegetését :DDDDDDDDDDD (Fenék Tibi után szabadon)

Google 2008.05.28. 20:32:13

Olvasom, olvasom, és nem hiszem, hogy itt milyen keveseknek van humorérzéke. Besavanyodtatok?
Mintha egy hajdani kisz gyűlésen lennénk, ahol Trágárt és Kínait kell elítélni, mert nevetségessé tették a szocializmus építésének goromba körülményeit!
Október 23-án a káosz kellős közepén a Magyarok Világszövetsége épületéből előhalászták Rácz Sándort, hogy lövöldőzés közbe se unatkozzon a halandó! Bevetésre készen állt.
Mintha gyerekek lennénk, a nagyokat zavarná a sírásunk, ezért cumitól kezdve a bőgő majomig és a felhúzható ugró békáig mindennel próbálkoznának, csak hallgassunk már!
Amikor egy-egy rendezvényen, ami napjaink gondjairól szól(na), megjelennek a fekete Trianon zászlóikkal, arra gondolok, hogy ezek pár évtized múlva Gyurcsány ellen is tüntetni fognak, csak kissé késleltetettek.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2008.05.28. 22:09:38

Köszönjük, Google, visszaadtad az önbecsülésünket.

Google 2008.05.28. 22:14:07

Én is nektek, a szívemből szóltatok. És nem először.

Athlay 2008.05.28. 22:19:34

Nekem abból van már elegem, hogy drágalátos szülővárosomban nem tudok esténként rendesen sétálgatni a barátnőmmel a belvárosban, mert ilyen futóbolond marhák minden este tüntetést tartanak a főtéren.
A múltkor is Gyurcsány meg a hongkongi maffia kapcsolatáról ordítoztak meg éktelen hamisan elvernyákolták a boldogasszony anyánkat. Rémes.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.28. 22:36:38

Google:
Bár nagyjából egyetértek azzal, amit írsz, Rácz Sándor a még élő '56-os hőseink egyike, minden tiszteletet megérdemel.

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.28. 22:51:13

Ha ez nektek humor, ami itt zajlott ma és amit a posztban olvastam, akkor tévedtem. Se humorérzékem nincs, se helyem itt.

Google 2008.05.28. 23:52:49

Hogy mondhatsz ilyet? Loxon mondta, a tankban a helyed! Vele. Még kérdezted is, hogy dudálnod, vagy mit is kell majd ott tenned.
Ne hagyj itt! Úgy látom, lesz itt dolgunk elég.
Ahogy a nagy gondolkodó mondá máma.

Turul,
igazad lehet, de akkor és ott, mikor fuldokoltál, elhinni nem tudtad, hogy filmforgatásra, más időzónába, síkba vagy hová kerültél, egy kicsit furcsa volt a helyzet.

Ypsilanti 2008.05.29. 00:47:19

van igazság abban, hogy egy Trágár Tónitól mit várhatunk el... amikor meglátod a szerzőt tudod, hogy kb. milyen stílusra számíthatsz, és akkor élvezed és érted a cikket, nem kell inkvizitorért kiáltani.
előző kínais poszt zseniális volt, ez is jó, egy verbális veseleverést meg megérdemelnek ezek a bolondok, nehogymá' ti is pc, meg toleráns, meg érzékeny, meg mittudoménmik legyetek. ezek őrültek, merjük kimondani. csak itt, csak most.

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.05.29. 06:27:55

Nem tom min vannak egyesek kiakadva én mint antifának elkönyvelt ember, tök jót röhögtem, azon a képen, hogy Gonda úrat elémvetik, és nekem kell szétcincálnom. Valhogy ugy képzeltem el, hogy lenintől felolvasom neki a Materializmus és Empiriokriticizmust.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.29. 06:31:27

Ypsilanti, meg Tóni, meg Google meg mindenki,

nem erről van szó szerintem. Értsük, hogy a szerző mit akart. Csak mégse tetszik mindenkinek, és ezt kifejezte. Valaki ráadásul viszont félre is értette.

Másrészt ott van a tényleges tartalmi rész arról, hogy most tényleg, mint állunk ezekhez az arcokhoz. Ebben sem értett egyet mindenki – én e tekintetben a határon mozogtam, és igyekeztem nem elveszteni a humorérzékemet.

Szilárd véleményem most sincs. Tóni klasszul tud írni, példa a már sokat hivatkozott kínais cikk.
Szerintem hülyeségeket is leír ebben a lehengerlő stílusban, mint pl. a tibetes cikkben.

Ez a cikk mindössze kiverte sokaknál a biztosítékot, ahogy mondani szokás. Elsősorban nem is a veselerúgás verbalizmusa miatt, amelyet a tömegolvasó konkrétan értelmez, hanem amiatt, hogy hiszünk-e a média által sugallt impressziónak: "aki tiltakozik, az félnótás"?

Két dolgot kell figyelembe venni:
1. Nem hiszünk neki.
2. Vannak félnótások, akikre a média rá tud zoomolni, és rá is zoomol. Sőt, csak rájuk. Mit kezdjünk ezzel az állapottal?

Magam részéről ezt:
tévéostrom. Pl.

ÁrPi 2008.05.29. 09:58:17

Loxon 2008.05.29. 06:31:27

és mindenkinek..

"" 2. Vannak félnótások, akikre a média rá tud zoomolni, és rá is zoomol. Sőt, csak rájuk. Mit kezdjünk ezzel az állapottal?

Magam részéről ezt:
tévéostrom. Pl.""

Tévéostrom? Szerintem nem adekvát, ha már zoom, akkor célzott likvidáció inkább adekvát.


Szerintem az egyik-másik közelkeleti országban gyakorta alkalmazott úgynevezett "célzott likvidáció"

mint ötlet felvetése a polkorrektség antitézise lenne, de a "célzott likvidáció" kifejezést én is úgy gondolom, ahogyan szofisztikált trágárTóniék a veseleverést.

Viccesen.

Ács Ferenc 2008.05.29. 10:16:32

Turul: Rácz Sándor '56-os szerepvállalása valóban komoly tiszteletet érdemel, de sajnos ő egyike azoknak, aki a rendszerváltozáskor eltévedt a politika bozótosában. 1989-ben a Fidesz még pajzsra emelte (köztársasági elnökjelölt volt pár hónapig, afféle Pozsgay-ellenes szimbólumként) de aztán különféle széljobber alakzatok környékén tűnt fel az öreg. Kár.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.29. 10:21:50

Google 2008.05.28. 20:32:13 :
aki körbenéz a neten, rengeteg pl. van rá, hogy már a netpolgárok is olyanok mint az ucca embere: savanyú, és nem veszi észre az iróniát, és azonnal megy torokra... sajnos.

dowNLoad 2008.05.29. 13:17:54

Trianon évforduló??? Van olyan? A kocsmában legfeljebb, hivatalosan te rasszista, fasisztanáci, soviniszta antiszemita vagy!!!! NÁCIK HAZA!!! Éljen Gyurcsány, éljen a Ejrópaunijó!!!! Mert ő ad nekünk sok sok Ejró!!! Elég volt belőletek, mocskos szélsőjobboldal!! Megyek is haza Bucuresti , ti meg dögöljetek meg!
Elvált (megint, hahaha) Dajcs Fürj Tojás, az ZSIDESZ üdvöskéje!
Erről nem lesz egy poszt, UFI???

dowNLoad 2008.05.30. 17:19:55

A liberális többpártrendszer, meg a tolerancia bajnokai magyarázzák már meg, hogy mi a lóf*sz ez:

május 26-án - két héttel a rendezvény előtt - a MOL-tól azt a választ kapták, hogy egy reggeli vezetőségi ülésen elutasították a kérést, a hanganyagot nem adják ki. A döntést nem indokolták.

A szervezők szerint a döntés hátterében az áll, hogy "a Magyar Országos Levéltár vezetése szerint a magyar társadalom nem elég érett és fölkészült ahhoz, hogy ötven évvel ezelőtt kivégzett miniszterelnöke és társai szavait meghallgassa és megértse. A forradalom kormányának és vezetőinek perét így továbbra is csak a kutatói kiváltságokkal rendelkező szűk szakmai nyilvánosság ismerheti meg."

A szeretett nagyvezér megmondja az ő népének, hogy mi a jó neki.
Éljen kinyíltszem elvtárs!!!!
Ez már az Észak-Koreai modell????

Gabucino_indakurvaanyad 2008.05.31. 08:44:54

> Amúgy egy szerkesztőségnek nem a tüntetésekben kell jeleskednie

Ez nagyszerű Ács Feri, csakhát így jelentősen lerövidül a Reakció tevékenységlistája: ugye tüntetni nem dolgunk, az újságunkat nem veszik, nem nézik, de - mindezekkel a legkevésbé se ellentmondva - azért nem tudunk tüntetni "mert a kosúttériek!!!4"

Aha...

Bájos tevékenységetek az ÚP által utalt fizetés felvételére korlátozódik, ami nem baj, csak ezekkel a cikkekkel és beszólásokkal egy picinykét segget csináltok a szátokból. Közben van ez a Bombagyár nevű újság, ami úgy ÚjPéteren kívül is fenn tud maradni, hovatovább az olvasótábora tartja fenn (istenkáromlás!). A szerkesztősége holmi gyülekezési alapjog hivatalos elismerését érte el, mert azt csinálták ami egy szerkesztőségnek ugye a Reakciós doktrína szerint "nem dolga".

De azért köszönjük nektek is "hasznos munkátokat" :)

Francois Pignon 2008.06.01. 13:32:57

Érdekes videó Gondával:
index.hu/video/2008/05/31/en_es_az_lsd/
Az valahogy fura, hogy széljobbos alakokat rendszeresen tudatmódosító tablettákkel mérgeznek, így járt szegény M. Giorgio is. Ettől függetlenül ezen a videón elég normálisnak tűnik Gonda.
süti beállítások módosítása