Húsosfazék-kommunikáció - Ilyen ország pedig nincs XCI.
2008. május 21. írta: TuRuL_2k2

Húsosfazék-kommunikáció - Ilyen ország pedig nincs XCI.

 „A Fidesz azért szorgalmazza az előrehozott választást, mert adósságcsapdában van; közel kétmilliárd forint a tartozása. Ezért minél hamarabb szeretne a húsosfazék közelébe kerülni” - nyilatkozta tegnap kedvenc szóvivőnk, Nyakó István. Ez most a fő csapásirány a szocialistáknál, a Fidesztől féltik a közpénzeket a tiszta kezek pártja. Az mszp.hu három legfrissebb híre is ezen a tengelyen mozog: Újabb fideszes pénzelszívás (Nagykarácsony fideszes támogatású polgármesterének ügye egy helyi vállalkozóval), Adócsalók ülnek a Fideszben? (az Ezüsthajó Kft. adótartozásáról), A Jupiterek szabadsága (egy fideszes képviselő cége havonta többtízezer forintért végez jogi szolgáltatásokat). Hogy a Fiatal Baloldalnak valóban a fekete kasszás finanszírozás miatt kellett-e jogutód nélkül búcsúznia, arra nem tér ki a szocialisták portálja.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr69480020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyi Béci 2008.05.21. 09:34:08

Nyöhehe.
Nem is értem, miért használják ezt a húsosfazék kifejezést ebben a kontextusban, merthát, ugye, ez így azt is jelenti, hogy ők is annak tartják:)

Az természetesen üdvözlendő, ha bizonyos visszaélések v.hm.. kissé tisztátalan ügyek pártoktól függetlenül nyilvánosságra kerülnek?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.21. 09:37:47

Az természetesen üdvözlendő. :)
Ez a mondat a kedvencem: "És még csak ellenzékben vannak…"

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.21. 09:42:32

Rejtely, miert etetik a nepet ezzel a ket milliardos adossaggal.

Szerintem csapda. Mert ha valaki azt mondja, nincs is ilyen adossag, akkor a valasz az, hogy hova lett? Csak nem az onkormanyzati koltsegvetesbol lett ellopva?

A hocipom tele van azzal, hogy az MSZP mindent "kommunikacioval" akar megoldani.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.21. 09:46:25

ezt nyakó et. hetekkel ezelőtt mondta már, csak ismétli magát

Francois Pignon 2008.05.21. 09:46:28

Árnyékállam, megmondta a Nagyember, árnyékállam. Ezek még ellenzékben is...
Viszont nem biztos, hogy a legmeggyőzőbben úgy lehet érvelni az "ezek lopnak" mellett, hogy mennyire vannak eladósodva. Szvsz villák mutogatása talán hatásosabb lehetne, mint hogy mennyi adósságot loptak össze.

Dr.Stein (törölt) · http://republicator.blog.hu/ 2008.05.21. 09:50:14

Bocsánatot kérek. Nem spamolok, nyomom a teljes anyagot a kormány/pártszóvivés témájában.

Merítés a szarba: 00001
2007.10.05. 15:20 Dr. Stein
A mai, trágárságoktól hemzsegő őrjöngésnek egy reggel látott kis színes hír adta meg a kezdőlökést
...
és most e fogalom mellé Lendvai „lassan momdom, hogy Orbán Viktor is megértse” Ildikó példája kívánkozik, mint kommunikáció from MSZP.

Lendvai Ildikó - még a botox feltalálása előtt - történelem szakos tanári diplomát szerzett. Ezzel a végzettséggel háta mögött, ezzel az értelmi képességet megkérdőjelező hangsúllyal üzent Orbánnak néhány éve. Orbánt lehet nem szeretni, ám kétségtelen, hogy az oxfordi Pembroke College-ban is tanult, már jogászdoktorként. Minden tiszteletem a ’70-es években végzett történelemtanároké, mégsem érzem, hogy értelmi képességileg egy súlycsoportba tartoznának. A történet csattanójaként még a gázárat is felemelték végül.

Visszatérve a BKV- és más állami szervek kommunikációjára, felmerülhet a kérdés, a milliárdos nagyságrendű, országszerte kiszórt pénzből hogyan lehet ennyire minimális és nyomorék kommunikációt megvalósítani? Pedig a magyarázat logikus, azért láthatunk ennyi szerencsétlenül csetlő-botló, szánalmas balfaszt a képernyőkön, mert belterjes politikai hátországból érkeznek, ilyen-olyan megfontolásokból választódnak ki (Batiz András rokonságáról mindjárt, bővebben). Követelmények nélküli munkavégzésük eredménye pedig szubjektív megítélés alá esik. Szó sincs róa, hogy kirúgunk, ha nem vesznek több Dörner-féle paradicsomszeletelőt, mint a versenyszférában, dehogy.

Igaz, ha mérsékelt a forgalom egy vállfaboltban, nem mindig a cégérfestőt kell hibáztatni. Az is tény, hogy van itt valaki, akinek gesztusai alapján nem kormányzati kommunikációs háttér, hanem kényszergyógykezelés lenne a legsikeresebb imidzsformáló eszköz és ezen semmiféle ATV-s fényezés nem segít. Az elmúlt évtized kormánymédiája (és ebbe a Milennáris újság is beletartozik) csak pénzpocsékolás és lenyúlás volt. Kevesebb lopással és hazudozással pedig a politikának is kevesebbet kell fáradni önmaga reklámozásával, azért van a Magyar Közlöny és a Statisztikai Hivatal.

Azonban nem erőszak a disznótor és ha valaki Batiz András, találhatott volna más médiamunkát is a szinte biztos kudarccal kecsegtető szóvivőség helyett. Évek szívós munkájával akkorra már elérte, hogy halott csecsemők és érdekesen megrokkant emberek vásári mutogatórikkancsának szerepével azonosítsuk. Akár a Temetkezési Intézet, akár az Orvostudományi Egyetem preparátumraktára szívesen zárta volna kebelébe az eltorzult testek iránt feltűnően vonzódó riportert.

Ilyen háttérrel nehéz komoly kormányzati arcélt felmutatni. Hát igen, miniszterelnöke népszerűségét még a táncos videó sem lendíthette maradandó szintre. András tehát a háttérből irányítja immár felesége rokonát (Daróczi Dávid ), mint tudjuk, óránként 30e forintért. A felháborodott társadalom egy néhány fős …ööö..része (nem akarom a "kisebbség" szót leírni, mert ízé…) nemrég sikeresen visszarabolta a tanácsadói díj egy elhanyagolható szeletét. Így nő a dzsídípi.

Elfogyott az erre szánt blogtér, de nem mehetünk el szó nélkül a audiovizuális médiapolitikáért felelős államtitkár friss kinevezése mellett (akinek az illuszrációhoz ugyan semmi köze, viszont a kép látványosan és frappánsan utal Demcsák anyuka sikertörténetére).
Vélhetően igény mutatkozott egy, a Gál J. Zoltán érettségijénél magasabb tudományos fokozattal bíró államtitkárra is. Remélem, az eddigi szóvivőbotrányok után nem találnak foltot Sarkadi Ildikó múltjában. Nem kerülnek ki pornófelvételek, és a másnapi Blikk sem kiskutyák halálra kínzását, mint szabadidős elfoglaltságot emeli ki hobbijai közül.

Nem lehetne nyugodt szívvel lezárni ezt a postot, ha a hivatalos médiumok legiritálóbb seggfejeit számbavéve egy kalap alá vennénk őket azon népszerű, korrekt és méltán hmmm... megkockáztatom a szeretetreméltó jelzőt… szóvivőivel, mint a mentőké, budapesti tűzoltóké, katasztrófavédelemé, VPOP-é, és még sokan másoké. Ők a szervezetük arcai, állandóan topon kell lenniük és ennek jórészt megfelelnek (a rendőrség – melyet lassan politikai szervezetnek kell tekintenünk - médiaarcairól külön, de ezen cím és kontextus alatt).

A cím sorszámozása sugallhatja, hogy nem ért véget azoknak a tehetségtelen senkiknek felsorolása, akik csak a fair play szellemében maradhattak posztjukon. Azaz, hogy saját pártjuknak okozott károkozásuk paritásban legyen az ellenkező oldalon romboló balfaszok tevékenységével. Nyakó Istvánnal folytatjuk.
Szólj hozzá!

Bummer 2008.05.21. 09:51:05

"mennyi adósságot loptak össze" :-))
Az MSZP, aki nyilvánvalóan legalább annyit költött kampányra, mint a Fidesz, miért nem küzd 2 mrd-os adóssággal, he?

morpho 2008.05.21. 10:07:16

Bummer
Vélhetően azért,mert kormányon van.

Egy párt azért akar kormányra kerülni,hogy közel legyen a kasszához(ha tetszik húsosfazékhoz).Hogy ő diszponáljon a lóvé felett,ami befolyik a költségvetésbe.Ez a világon mindenhol így van.Az emberkék nem nonpropfit formációban gondolkoznak,amikor politikusnak mennek.Pénzt akarnak keresni.Sokat.Mindegyik.Most mit van ezen bárki is fennakadva?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.21. 10:11:02

morpho 2008.05.21. 10:07:16:
"Egy párt azért akar kormányra kerülni,hogy közel legyen a kasszához(ha tetszik húsosfazékhoz).Hogy ő diszponáljon a lóvé felett,ami befolyik a költségvetésbe.Ez a világon mindenhol így van."

De miert akarja ezt megtenni?
Normalisan azert, mert meg van gyozodve, hogy o jobban csinalja. Gyurcsanynal meg is van ez a meggyozodes.

Az csak magyar sajatossag, hogy a penzelosztas egyben husosfazekat is jelent. Mindenhol mashol a vilagon ezt korrupcionak hivjak.
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2008/05/virgok-s-zene.html

CrL 2008.05.21. 10:54:00

oh hát Nyakó (bocs) a prolik szóvivője, és mindig azt mondja el amit a törzsbázis hallani akar. Külön bírom, hogy mindig azt mondja el amit az MSZP csinál csak inverse.

"Az MSZP azért nem szorgalmazza az előrehozott választást, mert 6 év alatt megszedte magát; közel sem lehet tudni mennyit, de még nem eleget. Ezért sem akar még 2 évig a húsosfazék mellől felállni."

morpho 2008.05.21. 10:58:23

A meggyőződés mindenkinél megvan.Én majd jobban fogom csinálni mint te.Ez minden szakmában így van.A politikusnál is.Csakhogy nem ingyen csinálják,hanem pénzért,lehetőleg jó sok pénzért.
Egyébként meg lehet oldani,hogy ne korrupciónak,hanem pofátlanságnak hívják.Gondolj a képviselői költségtérítésekre például.Ott valahogy egyik párt sem mutogat a másikra,hogy az a szarházi felvette,én bezzeg szétosztottam az árváknak.Gond és pártállás nélkül felveszik mind.
ebből teljesen világosan kiderűl,hogy szó sincsen itt nagyratörő országmentő/országrontó politikáról.Itt a zsetonról van szó.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.05.21. 11:09:18

Hát röhelyes, hogy az mszp ezzel jön, viszont azt kár lenne tagadni, hogy valószínűleg van valami abban amit mondanak. És azt a 2milliárdot, bizony össze kell majd lopkodnia a fidesznek.

Mondjuk, bárcsak az mszp lopott volna akár 20milliárdot, de kormányozna. :P

CrL 2008.05.21. 11:13:25

igen ha már betegesen lopunk, félszemmel figyeljünk már az ország lehetőségeire, jövőjére is ha lehet.

Ombudsmanyus 2008.05.21. 11:13:53

Szerintem az MSZP megkezdte választási kampányát az előrehozott választásokra, akármennyire is tagadják ennek realitását.
Érzik, hogy a Fidesz most okosan nyomul.
Lásd.
index.hu/politika/belfold/ovkeriszell0/

INkvizítor 2008.05.21. 11:33:10

OFF, OFF, OFF

Athéntól-Pekingig!!!

Nevüket nem vállaló tanácsadók szerint, feri regnálása athéntól pekingig fog tartani!! (olimpiától-olimpiáig) :))))))

athén idején puccsolta meg megyót, és peking idején fogja átadni gordonkának a stafétát!!!

ezek szerint 4 évnél több neki sem jutott!!!

az időzítés mesteri! úgy is mindenki az olimpiával lesz elfoglalva, így ez a csoda is csak 3 napig fog tartani... a médiában...

tevevanegypupu 2008.05.21. 11:45:38

Nem hiszem hogy az lenne a jo megoldas, ha egy kormany lopna viszont ugyesen kormanyozna. Tulajdonkeppen hova sullyedtunk hogy ezt olyan termeszetesnek tartanank mar?

Google 2008.05.21. 11:45:46

Az remek volt, amikor az ország közvéleménye, legalábbis annak egy része, a doppingolásokkal volt elfoglalva, vajon lemond-e a sportminiszter -Gyurcsány, ki más?-, mégiscsak ciki a történet, akkor ő tényleg lemondott, de azért, hogy szabad legyen, meg- és felkérhessék, hogy miniszterelnök legyen. Össze-vissza sunnyogott, hogy vele, a munkájával nem elégedett Medgyessy, ő tudja, és így tovább, és így tovább.

CrL 2008.05.21. 11:48:51

teve, természetesen ideális esetben nem szabadna, de a politikusok loptak, lopnak és lopni fognak, miközben üvegzsebet, tisztakezeket, tiszta kampánypénzeket emlegetnek. nyugaton detto, csak ott jobban leplezik és nem ennyire mohók, hogy pár tál szederért elkúrják a saját országukat.

Google 2008.05.21. 11:59:54

Ami pedig a lopást illeti, hát aki hazudik, az lop is. Nem?
Arra lennék kíváncsi, hogy az MSZP-SZDSZ a pártállami zsírosbödönt a rendszerváltás 20 éve alatt kiadta-e egyáltalán a kezéből, vagy csak a korlátozott hozzáférést engedélyezte? Kényszerűségből azt is?
Szoci szavazótól hallottam: tőle inkább az MSZP lopjon, mint a Fidesz!
Az igénytelenség, a nemtörődömség a megdöbbentő, nem érdekel, hadd lopjanak, de legalább az enyéim lopjanak! Mert az olyan szép!
Az európai pénzek nagyrésze is humán-erőforrás képzésére megy, nyelvekből, ebből abból, újabb és újabb adóváltozásokból képeznek tovább valakik, akiket ezek az európai pénzek hízlalnak. Ahelyett, hogy közvetlenül bekerülnének a gyártásba, kutatásba ezek a pénzek, hogy valami hasznukat is lássuk!

tevevanegypupu 2008.05.21. 12:01:37

CrL
mas orszagban is vannak "lehetosegek" amiket politikusok kihasznalnak es ha szerencsejuk van nem buknak le. Mar ha ezt szerencsenek lehet nevezni. De hogy nalunk meg azok is vidaman maradhatnak akikhez nemcsak a gyanu fert hozza, hanem bizonyithatoan gyanus ugyeik vannak az szegyenletes. Ez tenyleg rohadtul balkani.
Ez a husosfazek ugy a legjobb bizonyitek ra, Nyako meg csak nem is gondolta at, nem is kepes felfogni, hogy mit mondott. Nyilvan elfoglalja, hogy kapaszkodik a fazek fulbe.

CrL 2008.05.21. 12:09:29

az volt pofás érv 2002-ben még ha emlékeztek a kisebbik rossz kamu érve mellett persze, hogy Medgyessyiék már gazdagok, ők nem akarnak majd lopni mint a Fidesz, nagyjából ugyanott vagyunk megint.

Lopstop 2008

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.21. 12:13:24

höm:
Ez nekem is eszembe jutott már. De biztos, hogy legalább 4 év + 1-2 napig kihúzza, hogy elmondhassa: tovább regnált, mint Orbán.

Invictus 2008.05.21. 12:24:17

Olyan szép bolsevik feje van ennek a nyakópistinek, le sem tagadhatná hova tartozik. Nem lógna ki egy "a KMP/MKP/MDP/MSZ(M)P története" arcképcsarnokból. Valahogy mint pl. fideszest nem tudok elképzelni egy ilyen pofát. És igaza van CrL-nek, ő a törzsbázisnak (panelprolik, a "tőlem inkább az MSZP lopjon, mint a Fidesz" félék) beszél, és azok kajálják is amit mond, az ő szemükben Nyakó egy tökös gyerek. :)

Francois Pignon 2008.05.21. 12:29:00

höm,
ha ez megtörténik, majd én fogom mondani Bakura-módra, hogy ezt is megjósoltam. ;)
reakcio.blog.hu/2008/03/26/peking_2008_menni_vagy_nem_menni#c1803374

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.21. 12:40:11

Egyszer azért az MSZP-nek bejött ez a kommunikáció. Emlékszem 2002-ben (sőt azóta is) mást se hallottam az MSZP-SZDSZ-es ismerőseimtől, mint: Orbán bányák-szőlők. Az más kérdés, hogyha rákérdeztem, egyikük se tudta elmondani, hogy pontosan mi a probléma. Loptak, azt kész.
Szóval várom az újabb, hasonló sztorikat: egy Orbán kender ültetvény? Esteleg Kövér gumigyára?

soseleszekelső 2008.05.21. 12:51:12

Kb annyian tudják, hogy mi volt a bánya/szőlő ügy, mint ahányan tudják, hogy mi volt a kormányüdülő vagy akár Tocsik ügy pontosan.
Nyugodj meg, az adott oldal médiája kellően az emberek fejébe verte az üzenetet. De mindig csak a másik oldalnak kellemetlen ügyét.
Egy friss példa: Hány jobboldali helyen volt szó a nagykanizsai polgármester (fidesz-kdnp) autóbeszerzéséről? Pedig elég ciki a luxusbaloldalizás után...

De nem ez a lényeg. Az elmúlt 6 év mindkét oldalon csak arról szól, hogy a másik oldalt ellenségként tüntessék fel. Annyira meg kell utáltatni a másikat, hogy bármit megtehessenek, akkor se szavazzanak át.
Mindenki tudja, hogy a "választottja" nem tökéletes, de azért még mindig jobb mint a másik.

felejthető epizódszereplő 2008.05.21. 12:53:17

igaza van nyakónak. az a baj, hogy a fidesz még lopni sem tud elegánsan.

CrL 2008.05.21. 12:59:19

szerintem se, mert nem akarja odaengedi az elegánsan lopó MSZP.

soseleszekelső 2008.05.21. 13:04:15

Volt azért, hogy tudott elegánsan lopni. Csak akkor ő nála volt a kanál (húsosfazék)
Dolgoztam olyan cégnél, ahol jó fideszes kapcsolatok voltak. A párt ma is aktív 'oktatási szakpolitikusa' volt az összekötő. Ő intézte azokat a közbeszerzéseket, ahol véletlenül csak a munkaadóm három cégét hívták meg a pályázatra.
Cserébe az extra profitért a választások idején olcsón/ingyen kaptak reklámfelületeket.

Így megy ez mindkét oldalon.

tevevanegypupu 2008.05.21. 13:05:01

Tenyleg nagyon ciki a nagykanizsai polgarmester autoja, es az biztos, hogy aki ennyire pofatlan az nem valo polgarmesternek. Elegansan lopni pedig azt gondolom valami olyasmit jelenthet a nepmesekben, hogy a gazdagoktol elvenni es odaadani a szegenyeknek. Vegulis mondhatjuk, hogy a szocialistaknak - bar ketsegtelenul a rendzervaltasnal sem voltak a szo szoros ertelmeben szegenyek - ez sikerult. Igaz, hogy a nepi demokraciatol.(:

felejthető epizódszereplő 2008.05.21. 13:14:57

elegánsan úgy kell lopni, hogy privatizálunk kárpótlási jegy ellenében bankot miegymást. mit nem értetek? vagy kaszálunk a tervezhető forinton. olajban benne voltak, de nem ők kapták a nagyját. nézzétek meg az orbánról szóló filmeket a mehben, nagyon jó időtöltés, és csak 10 milliárdba került az országnak. meg a putri csatornázása is csak négy jardba fájt a pógároknak, de az is megérte. ócska balkáni lótolvaj, még a cia is minket emleget mint szemléltető példa. szerencse, hogy mindketten tudnak írni, így legalább van mire fogni a lopott szajré ellenértékét.

kispufi 2008.05.21. 13:16:42

Lola, kenderültetvénye nyilván Kövérnek van/lesz/volt, nem véletlen tulajdonították neki azt a kötél-dolgot.

tevevanegypupu 2008.05.21. 13:22:49

Nem azert a csatornazasert de a negyes metro mennyibe kerult eddig az orszagnak? Persze az majd kozos lesz, a videkiek is nyakra-fore mennek utazni rajta. Hogy nez ki Budapest? Hova lettek a korhazak? Mi van a kormanyzati negyeddel? Es ha globalice vesszuk akkor az orszag mennyit vesztett a fidesz es mennyit az mszp-szdsz kormanyzas alatt? Kire BIZONYITOTTAK ra, hogy jogilag elevult csalasokat kovetett el? Nagyon sajnalom, hogy igy kell kockazni, ki lopott tobbet vagy kevesebbet, teny, hogy eleg balkaniak a modszerek. Viszont a lejto aljara a labdat nem Orban, nem a fidesz es nem a jobboldal guritotta.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.21. 13:25:37

CrL 2008.05.21. 12:09:29:
"az volt pofás érv 2002-ben még ha emlékeztek a kisebbik rossz kamu érve mellett persze, hogy Medgyessyiék már gazdagok, ők nem akarnak majd lopni mint a Fidesz,"

1988-ban hallottam eloszor. Nincs uj a nap alatt.

Google 2008.05.21. 13:29:28

És ki az Gyurcsányi nevű nagy ember, aki Kulcsárék reménysége volt, hogy kihúzza őket a sza*ból (akárcsak a szocialista pártot)?
Az arányokat és a klientúra nagyságát kell mindig figyelni, ha már.

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.05.21. 13:32:40

Attól hogy Nyakó István mondja, még igaz lehet.

Bummer 2008.05.21. 13:33:19

fuxosbömis, a poszt is erről szól: Nyakó tudja a legjobban, hogy milyen húsosfazekat jelent a kormányzás.

soseleszekelső 2008.05.21. 13:47:29

Google,

Gyurcsányit sejthetjük, hogy ki.
Kaya Ibrahimot, Josip Tot-ot nem. Hosszú bájtok éjszakája?
És én úgy emlékszem, hogy a rendszerváltás utáni első párt-pénz botrány a Fidesz székházügye volt. Csak utána jött a Tocsik ügy.

Szerintem ebben a 'versenyben' nehéz lenne győztest hírdetni.

A recept az, hogy gyakrabban kell a másik oldal médiáját figyelni. Akkor egy idő után mindenki megutálja a kedvencét és jöhet esetleg valaki új.

Most a nagy taktika az oszd meg és uralkodj. Mindkét oldal ezt játsza, és csak rosszabb lesz, ha csak ketten maradnak a parlamentben.
Akkor már nem lehet olyan botrány, ami átszavazásra késztet.

k|M · reakcio.blog.hu 2008.05.21. 13:48:10

Bizony, a Hajdú-Bétes cuccban "nincsen kibontva az igazság minden részlete": pl. hogyan fordulhatott elő, hogy a csődeljárás megkezdése után 10 mrds ingatlanvagyont passzolhatott le a Hajdú-Bét off-shore cégnek.

Satöbbi satöbbi.

Papa Doc 2008.05.21. 14:01:54

tevevanegypupu 2008.05.21. 13:22:49
Nem azert a csatornazasert de a negyes metro mennyibe kerult eddig az orszagnak?

Milliárdokba került, és összesen százmilliárdokba fog kerülni, vagyis elmaradt értelmesebb beruházások formájában kb. annyi kárt okoz a fővárosnak, mint talán az összes valós és vélt korrupciós ügy az elmúlt 20 évben együttvéve. Van azonban egy lélektani törvényszerűség: bizonyos értékhatárok fölött az ember nem igazán érzékeli a mennyiségi különbségeket. Mondjuk öt darab százmilliós "ügy" jobban elfoglalja az emberek figyelmét, mint egy darab tízmilliárdos értelmetlen pénzkidobás.

Paranoid Android2 2008.05.21. 14:12:52

Miért beszélgetünk mi olyan képződmények megnyílvánulásairól, mint a nyakó?
Akit érdekel a rablóbandák szociológiája, az tanulmányozza, de azt hiszem most inkább avval kéne törődnünk, mi lesz a poszt rendszelváltási "demokratikus" korszak után.
Mert ami van az nem folytatható. Szerintem.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.21. 14:18:34

az utca népe, ha megállítod, mennyi is 1 milliárd, a fele nem tudná...

tevevanegypupu 2008.05.21. 15:17:13

Ha valaki nem tudja mennyi is egymilliard, erdeklodjon a fopolgarmesternel vagy az ifju baloldal jogutodjanal.(:

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.05.21. 18:26:57

A Hajdúbéttel kapcsolatban van sztorim. A Wallis korábbi logisztikai és szállítmányozási cége is felszámolódott valahogyan. "Picivel" több adósságot hagyva maga után, mint a Hajdúbét. Egy német speditőr, akinek 2,5 milliárddal tartoztak, főbe lőtte magát. Gordonka meg vígan van.

Mindenesetre a nyakó nagy öngólt lőtt ezzel a húsosfazekas dumával. Valszeg előre lökték, hogy "hé, paraszt, mondj valami nagy baromságot, azon elcsámcsognak egy darabig". Ez a szellemi éhenkórász meg kapott az alkalmon. Szerintem még meg is veregette saját vállát.

Francois Pignon 2008.05.21. 18:46:05

Hmm, vajon mi lenne az eredmény, ha megpróbálná az államadóssággal ugyanezt?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.05.21. 19:54:33

a legviccesebb szerintem, hogy ezzel beismerte, hogy ők is lopnak (okké, hogy ezt eddig is tudtuk, de akkor is). Szóval ilyen tipusó butaságokra max Semjén Zsolt képes. Nem is értem, azt gondoltam volna, hogy egy ekkora ostobaság utána a Gyurcsány kidobja ezt a f.szt.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2008.05.21. 20:51:26

A legnagyobb gáz a történetben a húsosfazék kifejezés. Ennek nevezi Nyakó a kormányzati hatalommal együtt járó lehetőségeket.

Vagyis nekik a kormányzati hatalom a húsosfazék. Freudi...

Bummer 2008.05.21. 23:45:06

Ebből is látszik, hogy az MSZP ellenzékben van elemében.

kogala 2008.05.22. 10:58:10

Nyakóból a "húsosfazék" említésével talán a bérmálása idejéből "tört elő" egy bibliai kép (hja, ha egyáltalán volt valamilyen köze az egyházhoz), de láthatólag a KISZ-nek és a pártnak nagyobb befolyása volt (van) az életére és a nézeteire. Ha már ilyen jól tudja alkalmazni a bibliai képeket, mondásokat másokra, ajánlanám neki a VIII. parancsolatot is: "NE LOPJ!" De találóbb Jézusnak azon mondása: "Miért nézed a szálkát atyádfia szemében, a magad szemében pedig miért nem veszed észre még a gerendát sem? Vagy hogyan mondhatod akkor atyádfiának: Hadd vegyem ki szemedből a szálkát! - mikor a magad szemében ott a gerenda. Képmutató, vedd ki előbb saját szemedből a gerendát, és akkor majd jól fogsz látni ahhoz, hogy kivehesd atyádfia szeméből a szálkát.”(Mt 7, 3-5)
süti beállítások módosítása