Kormányzati magánnyomozás
2008. április 25. írta: TuRuL_2k2

Kormányzati magánnyomozás

 A Magyar Nemzet ma előállt a tegnapelőtt megszellőztetett politikai motivációjú magánnyomozói akció megbízójával: a lap bizonyítékai szerint Keller László, a Pénzügyminisztérium jelenlegi államtitkára állt az Orbán Viktor, Kalmár István és Simicska Lajos ellen irányuló privát nyomozás mögött.

 A Nemzet szerdán írt először a három ember és környezete ellen irányuló, 2002 novemberében induló akcióról, tegnap pedig feltárta, hogy a Finder Bt-vel Kapolyi László, illetve az ő System Consulting Rt-je szerződött. Daróczi Dávid a tőle megszokott, pártszóvivői, buta arroganciával („Öngólt rúgott a Fidesz”) jelentette be, hogy a kormány soha nem adott ilyen megbízást, Kapolyi László szerint pedig a Finder munkájának nem volt politikai tartalma, az csak villamosenergia-kereskedelemre vonatkozott (azt nem részletezte, hogy ehhez miért lett volna szükség ilyen feltételekre: A hálózat hatékony működtetéséhez a szervezet legitimitását alátámasztó olyan megbízással kell a szakirányítást végző vezetőket ellátni, amely valójában kifejezi a politikai és hatalmi akaratot. A megbízásnak épp ezért olyannak kell lennie, amely világosan utal a tevékenység fontosságára, kimondja, hogy a megbízás szigorúan bizalmas, konspiratív, de nem tér ki a tevékenység részleteire.)

 2002 novemberében Keller László szűk fél éve volt közpénzügyi államtitkár. Az Orbán-kormány ügyleteiről ígért nagy leleplezésekkel nem állt valami fényesen, ráadásul a szintén az előző kormány tevékenységét vizsgáló (az egy hete elindult Zoomot jegyző Tarjányi Péter vezette) ProWare Kft-vel is összerúgta a port. A körülmények alapján tehát elképzelhető, hogy kapóra jöttek volna számára a Finder Bt. szolgáltatásai. Az is érthető, hogy mindezt nem lehetett a Közpénzügyi Államtitkárság neve alatt futtatni, ezért kellett a System Consulting, illetve Kapolyi László, mint fedőmegbízó. De miért volt érdeke Kapolyi Lászlónak vállalni a legalább százmilliós költségeket? Ki állta a számlát? Volt-e egyáltalán számla? Elfogadható-e, ha egy kormány (hiszen Keller László nyilván privát műkedvtelésből dolgoztatott a magánnyomozókkal) így kutakodik riválisainál?

 Az mindenesetre biztos, hogy Keller László távozása a minimális következménye kell hogy legyen az ellenzék elleni (ne adj' Isten titkosszolgálati eszközöket is felvonultató) magánnyomozósdinak.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr88441266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

decens 2008.04.25. 12:27:32

Fedor maga egy sötét alak! Nem szeretnék egy sötét utcában szembe találkozni magával! Nagyon félnék, pedig becsületes ember vagyok.

Google 2008.04.25. 12:36:37

Azoktól kérdezem, akik (megint) abba az illúzióba ringatják magukat, hogy na, megint mondott egy nagyot a Fidesz, van-e, volt-e olyan eset, amikor ők (is) kételkednek a hőn szeretett kormányukba, Kellereikbe?

simonmondja... 2008.04.25. 12:38:50

Azért, nem hittem, hogy lehet akkora uborkaszezon a politikában, hogy Keller legyen a James Bond.

vujicsics trutymo 2008.04.25. 12:38:50

Kapolyi nehézsúlyú kommunista bűnöző volt már lánykorában is. Ipari miniszterként tevékenykedett a kollaboráns Kádár kormányban. Ukrajnai, orosz üzletei bizonyítják, hogy a birodalom egyik legalávalóbb seggnyalója volt. A hivatásos forradalmároktól, a munkásság élharcosaitól minden kitelt és minden kitelik. A kormány nagy része KISZ KB tag. A vezető maszopos politikusok nagy része KB és Politikai Bizottsági tag volt. Inkább hiszek a Hétszünyü Kaponyányi Monyóknak mint ezeknek a senkiházi kommunistából lassan fasisztává vedlő bűnozőknek.

Zetek 2008.04.25. 12:39:57

Az egy kicsit gyenge érvelés, hogy a kormány nem mondott le az első megfigyelési ügynél sem. A történet abból szempontból különösen érdekes, hogy itt már egészen kínos ügyek szivárognak, ami a bukás közvetlen előszele.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.25. 12:45:19

"Nagyon egyszerű a bizonyítás: a kormány tagad.

Tehát igaz."

Ja, ilyen logikával nem tudok vitatkozni.


decens, maga meg érdekes következtetéseket von le abból, hogy egyszerűen bizonyítékokat szeretnék látni, és eszembe jutnak magától adódó analógiák. Miért kéne tőlem félni? Megfenyegettem én itt bárkit is?

Hoppá, most fogtam csak föl, hogy mit is írt:

"Nem szeretnék egy sötét utcában szembe találkozni magával! Nagyon félnék, pedig becsületes ember vagyok."

Tehát tőlem félnivalója csak a nem becsületeseknek van. Ez hízelgő :-)

Bummer 2008.04.25. 12:45:30

Fedor is hozza a szöveget, hogy "biztos nem csinált ilyet a Kapolyi, mert törvénytelen lett volna". De hát pont arról beszélünk, hogy törvénytelen dolgot csináltak!!!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.25. 12:50:43

Én egy szóval se állítottam, hogy "biztos nem csinált ilyet a Kapolyi, mert törvénytelen lett volna". Még akár ki is nézem belőle. Csak éppen IGAZI bizonyítékot szeretnék róla. Ennyi.

CrL 2008.04.25. 12:59:01

"Manipulálnak bennünket, az egész országot és közülünk sokan nem hajlandók észrevenni, hogy egy konstruált politikai játszma áldozatai - tette hozzá. Gyurcsány Ferenc úgy látja, megfigyelési ügyet kreálnak ott, ahol nincs megfigyelés, és napokon keresztül szajkózzák, ismétlik, "tényektől, valóságtól függetlenül".

Feri, még mindig nem érted ugye?

Ez azért van mert k-rvára meggyengültél és a kormány is. És nem a népszavazás meg a félidő miatt, hanem öszödöd óta folyamatosan. Le kellet volna mondani, de még mindig nem megy, ahogy a kormányzás sem.

Bummer 2008.04.25. 13:03:01

Fedor, a konspiratív ügyekre soha az életben nem lesz "IGAZI" bizonyíték.
Közvetett bizonyítékok vannak: Kapolyi átutal 100 milliót egy 100 ezer Ft-os alaptőkéjű Bt-nek, és belekeveredik Keller László is.

Chicano 2008.04.25. 13:08:46

Persze Fedor, baloldalon nem csinált senki semmi rosszat. Megint a fidesz. Rohadt ellenzék már megint felbérelt valakit hogy provokálja ezeket a kitünő embereket a kormányoldalon. Tudjuk, mindíg ez van, azért nem tudnak szegények kormányozni.

Szóval bizonyíték... Állítólag ma este 9:30-kor lesz valami hangfelvételes szösszenet a Hírtv-s Célpontban. Rebesgetik valami Kapolyi féle hangfelvétel szivárgott ki az ügyben. Plusz holnap folytatódik a saga az MN-ben.

És az is érdekes ahogyan a magyar nemzet csinál hülyét szegény kormányszóvivőből. Szerintem van még ez-az a tarsolyukban, de szép lassan fogják szivárogtatni hagy beszáljenek össze vissza a másik oldalon.

Még annyit hogy valószínüleg ahogy egyre közelebb kerül a biztos és igen nagy bukta sok eddig hűséges seggnyaló fog előjönni ilyen vicces kis dokumentumokkal. Nyugodtan készüljünk rá hogy innentől botrány botrányt fog érni.

Csumpitáz Alfréd 2008.04.25. 13:14:33

Ez egy hülyeség! A Keller mondjon le, de ne ezért, hanem azért mert egy hülye lúzer, aki már többször beégett.

Ez az ügy viszont egy Fidesz megrendelésre bedobott gumicsont, mert az előrehozott választások előtt kell egy álmegfigyelési balhé (egyszer már bejött). Csak ehhez előre hozott választások is kellenek.

Azért magánnyomozót fogadni és információkat gyűjteni még nem törvénytelen, csak a politikában erkölcstelen. Törvénytelen akkor, ha titkosszolgálati eszközöket is igénybe vesznek, de ahhoz nem voltak ügyesek valőszínűleg, mert akkor nem egy sikertelen nyomozásról beszélnénk.

A magánnyomozó felfogadása és hasonló eszközök felhasználása politikai ellenfeleink ellen a mai magyar politikában mindennapos dolog (a politikai zsarolással együtt), éppen az öszödi beszéd a legjobb példa erre. A mai napig nem tudjuk, hogy ki készítette a felvételt, ki vette meg, ki tartogatta hónapokon át azzal a céllal, hogy aztán a kormány ellen felhasználhassa. Még zavargások kirobbantása árán is. (Éppen vannak tippjeim a baloldalról is.)

De a nyomozás-kiszivárogtatásban pont a Magyar Nemzet és a Hír Tv jár az élen az utóbbi időben. Lásd: Zuschlag ügy, Veres János fiai és üzlettársai, vagy Molnár Gyula (MSZP-XI. ker.) káromkodása Lakos Imre (SZDSZ) kapcsán. Ez utóbbi felvételen is digitálisan fel lettek erősítve az ominózus mondatok, feliratozva lett, mielőtt felkerült a youtube-ra. Az eredeti felvételen nem lehet hallani ilyen tisztán Molnár szavait, ezt valakinek végig kellett hallgatnia a több órás ülés anyagát (a szüneteket is), keresve valamit, aztán még fel is kellett javítani, stb.

Szóval itt mindenki nagy elánnal dolgozik, a másik oldalt terhelő bizonyítékok felderítésén, nem tiszta módszerekkel. Azt meg kell hagyni, hogy ebben a Fidesz és a jobboldal ügyesebb. Sokat lőnek és sokat is hibáznak (pl. Orbán beégése lehallgatási ügyben, vagy a Magyar Nemzet 130 elveszített helyreigazítási pere), de ha találnak, az nagyot szokott szólni. Az Mszp meg ebben is béna. Néha egymást lövik, de általában besül a fegyver.

Valami ilyesmiről szól ez a mostani ügy is. A jobboldal nyomozói és híszerzői kinyomozták, hogy a baloldal valamit megint elszúrt, ráadásul pont a hírszerzési oldalon. Itt a tökéletes új gumicsont a népnek!

Már látni kéne hogy nem ez a lényeg, hanem a közelgő gazdasági válság kezelése és egy valódi problémákra koncentráló politika felmutatása. Bassza meg mind az összes haszontalan politikus jobbról balra végig!

nemkellvagta (törölt) 2008.04.25. 13:17:28

turul, a zuhanó repülőn kiderül, hogy a vécéajtó se működött rendesen és vitatkozunk rajt' egy jóízűt. csak mindannyian rajta ülünk ezen a kibaszott repülőn.

Google 2008.04.25. 13:19:31

Kellett Kapolyinak szocdem pártot gründolni, amikor szegény Gyurcsány gyengélkedik!

Most nézheti magát!

De lehet, hogy nem is gyengélkedik Gyéef, cak pihen!

nemkellvagta (törölt) 2008.04.25. 13:19:34

ami nyilván nem egyedi meglátás, vagy valami, de nem lehet eleget ismételni. annnnyira, de annnyira elég volt.

CrL 2008.04.25. 13:23:11

galabenisztomasz:

"A mai napig nem tudjuk, hogy ki készítette a felvételt, ki vette meg, ki tartogatta hónapokon át azzal a céllal, hogy aztán a kormány ellen felhasználhassa. Még zavargások kirobbantása árán is. (Éppen vannak tippjeim a baloldalról is.)"

informátorok szerint épp Kapolyi volt LoL

Hattory Hanzo 2008.04.25. 13:24:36

Könyörgöm, az mennyire lehet komoly ember, aki azt állítja, hogy bizonyítani tudja az Orbán-kormány pénzkisíbolását külföldre, majd az árnál azt mondja, hogy 5 millió forint?! Egy használt BMW áráért tudja ezt szállítani? Simicska APEh-es ténykedése 3 milla? Milyen árak ezek? Hol vagyunk, a kínai piacon, és Futachi autósrádióra alkudozunk?

némalevente 2008.04.25. 13:25:47

galbenisztomaszé a pont.

erről van szó.
van két nagy pártunk, összesen a szavazok 8x százalékának támogatását élvezik, és annyi erejük nincs együttvéve, hogy egy normális adóprogramot vagy gazdasági irányelveket összehozzanak.
Egymás sárbatiprása, meg a szardobálás megy csak.
Ha ezt ilyen jól csinálják együtt, akkor igazán kézenfoghatnák egymást és elhúzhatnának a búsba. A parlament elé tervezett nagy játszótér pont nekik való, lehetne homokkal dobálózni.

Chicano 2008.04.25. 13:26:54

Laprensa: "a zuhanó repülőn kiderül, hogy a vécéajtó se működött rendesen és vitatkozunk rajt' egy jóízűt."

Remélem vizuális típus vagy, úgyhogy itt van neked az én verzióm: az a baj hogy folyik ki a xar a nyitott vécéajtón attól zárlatos a műszerfal a pilótafülkében. Előbb próbáljuk meg bezárni azt az ajtót, azután lecserálni a pilótákat aki még arra is hülyék hogy egy ajtót becsukjanak, és utána lehet kezdeni a xartakarítást. Ha addig még le nem zuhantunk. De ekkora xarban ilyen idiótákkal a (bot)kormánynál esélyünk nincs.

zsotti 2008.04.25. 13:29:27

laprensa:
Ül a faszom. Nem vagyok hajlandó szolidáris (4%) lenni ezzel a kreténnel, úgyhogy én leléptem.
itt nincsenek kommunisták.

Chicano 2008.04.25. 13:32:02

"összesen a szavazok 8x százalékának támogatását élvezik"

Ez azért egy jó nagy hülyeség. A szocik vannak a 8% közelében, a másik úgy 40 alatt valamivel. Ne kenceficézzük itt a dolgokat, 2002 óta elég jól körülhatárolhatóan nem az ellenzék kormányoz.

némalevente 2008.04.25. 13:32:03

Chicano: a baj csak ott van, hogy a félhülye pilóták helyére csak szellemi fogyatékosok tülekednek, akik azt hiszik, hogy az egy játék.
Ha lezuhantuk meg majd nyomkodják a retry gombot.

Külön elnézést kérek a szellemi fogyatékosoktól a degradáló asszociáció miatt.

Csumpitáz Alfréd 2008.04.25. 13:32:54

Hatory Hanzo! Ott a pont! Mi ezen röhögünk (és egyben komolytalanná válik az ügy), de ettől ez még ügy lesz jó pár hétig. A sok tudatlan beszopja.

Legalább viszont addig sm kell megmondani, hogy ki és mennyit kíván elvenni például a 30 éves életerős "rokkantnyugdíjasok" ezreitől.

Már néha azt hiszem, hogy ez a zavarkeltés a teljes politikai elit közös ügye, mert az állam csapolásához nem kell hosszú távú terv, csak folyamatos "zavar az erőben". Le van osztva, országos szinten a ballibek lopnak, önkormányzati szinten a fidesz-kdnp, csak a felszínen feszülnek egymásnak. Olyan ez, mintha te két részeg verekedését néznéd miközben a haverjaik kilopják a zsebedből a tárcádat.

Bummer 2008.04.25. 13:34:53

Nem lehetne először eltakarítani az őszödi bandát, aztán szépen nyugodt körülmények között (amikor már nem kell dobálni a szart) megbeszélni a gazdaságot stb.?

CrL 2008.04.25. 13:35:59

blog.amoba.hu/blog-3.php?oid=Ta29099d19114877491170e59a4c367e

"ez a vég barátaim!" csattanósabb és őszintébb lett volna

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.25. 13:39:31

CrL 2008.04.25. 13:35:59:
""ez a vég barátaim!" csattanósabb és őszintébb lett volna"

Azt mondja?
Volt mar hasonlo szovege.
Valoban eleg elkeseredettnek tunik. Minden szamitas szerint a veg nem lehet kozelebb neki, mint osz.

Chicano 2008.04.25. 13:40:10

"Chicano: a baj csak ott van, hogy a félhülye pilóták helyére csak szellemi fogyatékosok tülekednek, akik azt hiszik, hogy az egy játék."

Szerintem tévedsz. Ment ez a repülő magasabban, simábban sőt olcsóbban a másik válltás pilótával. Csak a jelenlegi pilóták elhitették az utasokkal hogy ők jobbak mint a régiek azok meg voltak olyan ostobák hogy leválltották őket. De már bánják. Viszont a pilóták akkor sem hajlandóak átadni a kormányt ha tudják itt döglünk meg mindannyian. Persze lehet hogy azért mert nekik van ejtőernyőjük és csak mi döglünk bele a végén.

Chicano 2008.04.25. 13:45:03

"Legalább viszont addig sm kell megmondani, hogy ki és mennyit kíván elvenni például a 30 éves életerős "rokkantnyugdíjasok" ezreitől."

Most komolyan: mit tud tenni az ellenzék ez ügyben? Akkor szidd őket ha kormányra kerülnek és ugyan olyan tesze-tosza szerencsétlen balfaxok lesznek mint ezek most. Mert 6 év alatt ők SEMMIT nem tettek ez ügyben. Miért nem? Csak nem azért mert a törzsszavazóikat sértené a dolog?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.25. 13:51:13

CrL,
csak most és csak miattad elolvastam.
De érdekesebb volt, mint gondoltam. Egy érv maradat: a zsidóság, antifasizmus, jobboldali radikalizmus.
És hát emiatt, le kell verni bátran öntudatosan a Fideszt, mint vak a poharat. Nincs mit tennie a szegény balnak. A humanizmusa és demokratizmusa miatt ütnie kell.

Bummer 2008.04.25. 13:52:44

A jobbikkal az szdsz működik együtt, lásd városháza tegnap.

Bummer 2008.04.25. 13:55:24

No meg az se semmi, hogy idáig jutott a kormányzati kommunikáció:
- Gazdasági csőd? Fasiszták.
- Lehallgatás? Fasiszták.
- Nem működő kormány? Fasiszták.
- Kormányválság? Fasiszták.
- 250. botrány? Fasiszták.

k|M · reakcio.blog.hu 2008.04.25. 13:56:11

A picsába azzal, hogy az ember a legrosszabbat is el tudja képzelni róluk és ez a legrosszabb __rendre valóra is válik__.

Chicano 2008.04.25. 13:57:47

No de a hozzászólások! És ezek beszélnek agymosott jobboldali söpredékről akik istenítik a vezérüket. Egyszerűen hihetetlen, ha máshol olvasnám azt hinném paródia.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.04.25. 14:00:21

Dehogy fog távozni Keller! Ugyan miért? Ha az őszödi után helyén maradhatott az elkúró, akkor ez már csak szúnyogcsípés. Az viszont nem világos, h ha én figyeltethetem magánzsandárral a nejem, akkor milyen jogi akadálya van annak, h ezt tegyen a politikai riválisommal (ha már a családi riválissal lehet...). Akkor lesz itt jogi gáz sztem, h a kifizetett összegben van állami pénz is, de így..... hát nem tudom. Erkölcsi okokból itt már senki nem mond le, ez már nem tészta...
*
Daróczi.
Hát nem akarok rasszista hangokat megütni, és visszautalni a medencébe taknyoló híres író kapcsán a Bayer által definiált "indok-zsidó" kitételre, de Daróczi alighanem egy "indok-roma" :-))) Bocs Lakatos C., veled semmi baj se, meg veled se Sárközi M. Ti egyébként szeretitek D.D.-t?

nemkellvagta (törölt) 2008.04.25. 14:04:21

zsotti, "itt nincsenek kommunisták." várjál kitalálom. kuba?

Google 2008.04.25. 14:12:12

Hagyjuk Daróczit! Ő megkap egy szöveget és felolvassa. De ki írja a szöveget?
És ki írja a blogot? Mert az több mint valószínű, monomániás, fasiszta, fasiszta, fasiszta, mást sem tud!
Na és, visszatér a büszke baloldali!
Kérdezem: mire?

Csumpitáz Alfréd 2008.04.25. 14:12:14

Chicano! Ez egy demagóg érv, a rendszer a rendszerváltás óta ilyen, a rokkantnyugdíjasok példájánál maradva. Ha egy kormány 4 évig hatalmon van az épp elég idő, hogy tegyen valamit a rendszer megreformálására. De igazad van abban is, hogy 6 év még több, elkúrni meg egy hét alatt is el lehet. Minden relatív. Csak azt lássa meg itt mindenki, hogy az egyik béna és töketlen, a másik meg erősnek mutatta magát (és retorika, szimbólumok terén az is volt), de valahogy sosem nyert akkor amikor kellett volna neki. Vajh miért?

A rendszer alapját lassan elárasztó szarral viszont senki sem akarta bepiszkítani a kezét. Az egyik fasisztát kiabál és terrorveszélyt, a másik meg koronát úsztat, meg Milleneumi Országjárót nyomat. Ettől pörög ám a gazdaság!

A törzsszavazókról meg annyit, hogy lassan a Fidesz oldalán bukkannak fel a megélhetési rokkantak, de legalábbis ott vannak a szerettet 3.000.000 nemmel szavazó között.

Chicano 2008.04.25. 14:14:37

Daróczi nagyon jó helyen van. Addig jó amíg ő a kormány arca. Csak le ne váltsák. (Azért remélem néha elbúsulnak a szocik mikor látják Borókait valamelyik műsorban. Mert úgy is lehetett...)

CrL 2008.04.25. 14:19:58

galabenisz, épp ez az, ez a 90óta beragadt korrupt rendszer van végleg kifulladóban és nemcsak a kormány, az csak külön hab a tortán hogy épp az MSZP-SZDSZ kormány alatt szart be, megtettek mindent érte az fix.

erzs 2008.04.25. 14:20:20

„F.P.: Kíváncsi vagyok, ez milyen –gate lesz?”
Kelgét – A TISZTASÁGI FASZTA!
(bocsánat)

Chicano 2008.04.25. 14:20:38

Galabenisztomasz, én vidéken lakom és a mi vidékünkön etnikailag nagyon jól körülírható az a réteg akik közül (arányaiban) a legtöbb ifjú rokkantnyugdíjas kikerül. Namost, ez az etnikai réteg igen ritkán szok a jobboldalra szavazni. (A polgárosodottab része igen, de azok nem rokkantnyugdíjban utaznak.) Valami azt súgja ha győz az ellenzék és hozzá próbálnak majd nyúlni (hozzá kell!) ehhez a valóban gyomorforgató segélyezési rendszerhet a szocialista/liberális polgártársak fognak majd leghangosabban sipákolni. Megelőlegezem hogy ezért (is) lesz majd fasiszta az új kormány.

k|M · reakcio.blog.hu 2008.04.25. 14:21:07

"Az egyik fasisztát kiabál és terrorveszélyt, a másik meg koronát úsztat, meg Milleneumi Országjárót nyomat. Ettől pörög ám a gazdaság!"

Hát pörgött a gazdaság, az egyszer biztos, itt azóta, hogy Medgyessy Pé. belemondta a kamerába, hogy ööö...öööö, majd rákérdezett, hogy mindenki pontosan értette-e, amit mondott, nos, azóta itt nincs semmi más, csak ez a kibaszott bűzösszagú posvány, ez a se előre, se hátra szerencsétlenkedés, ez az undormány adjál már egy milliárdot a barátaimnak, Ferikém kormányzás. És ez a korszak a legaktívabb koromat veszi el tőlem abban az értelemben, hogy se prosperitás, se fejlődés, csak Mr. 1%, akinek az a legnagyobb érdeme, hogy az szdsz-t és a magyar gazdaságot is 1% alá húzta.

Nincs mire büszkének és kormánypártinak lenni, balosok! Ezt kéne már kurvára felfogni, nem itt nagy arccal nyomatni, hogy az ellenzék fasiszta és/vagy nincsen programja! Ez a szar közös szar, de aki a szavazatával támogatta és verbálisan ma is támogatja a fekália tartós ittmaradását, az kicsit vegyen visszább! Ne sokat, csak kicsikét! (Hűh, kiabálok, elég lesz mára a dilipoli.)

nemkellvagta (törölt) 2008.04.25. 14:21:48

galabenisz: "Minden relatív". Nektek.

Bummer 2008.04.25. 14:32:22

Az hagyján, hogy az ellenzéknek nincs programja. De a kormánynak sincs!!!

Bummer 2008.04.25. 14:32:54

(Pontosabban: a kormánynak nincs programja, ami van, az a konvergenciaprogram, amiből egy szó sem igaz már.)

ÁrPi 2008.04.25. 14:33:43

galabenisztomasz 2008.04.25. 14:12:14

"de valahogy sosem nyert akkor amikor kellett volna neki. Vajh miért?"

De miért?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.25. 14:50:46

Bummer,
az ellenzéknek van programja: a kormány lemond, új választások.
Addig én sem gyűnnék elő a farbával.

Chicano 2008.04.25. 14:51:23

"De miért?"

Khm khm... Valamire emléxem valami ezernyi kis trükkről (amiről nektek nem kell tudnotok) meg eltitkolt adatokról, etc. Hol és kitől is hallottuk ezeket?

CrL 2008.04.25. 14:52:09

tölgy ez mítosz hogy van, a Mester is megmondta. akkor az úgy van.

zoli27 2008.04.25. 14:54:12

Várjuk meg, milyen hangfelvételeket mutat be ma este a Célpont, meg milyen más bizonyítékok vannak még a Nemzet birtokában...

Mindenesetre ahhoz, hogy ebből igazi botrány meg lemondások legyenek, még nem elég az, ami mostanáig kiderült. Legalábbis a mostani média-viszonyok közepette.
A Napkeltébe, Estébe meg Mokkába nyilván meghívják majd Kellert, hogy előadhassa a saját verzióját, és ezzel a mainstream média elintézettnek fogja tekinteni a dolgot.
Kivéve, ha valami nagyon ütős bizonyítékok kerülnek elő.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.25. 14:55:35

CrL.
a Mester má' komcsizik is.
Még egy pár hét, és megvilágosodva ébred. Fogy a zsé az elit körül is, bár a Mestert elég olcsón meg lehet venni, azt hiszem.

smalladam 2008.04.25. 14:55:37

tölgy, azért ez nem ilyen egyszerű. az "átlagembereken" kívül a "véleményformáló értelmiség" minél szélesebb rétegét meg kellene nyernie a fidesznek, hogy minél kisebb kommunikációs ellenszélben kelljen nyomulnia győzelem után is.

ahhoz pedig nem elég a szép szó, hogy majd jövünk, aztán minden szupi lesz. btw dajcsfűr beszél erről a legfrissebb heti válaszban.

Bummer 2008.04.25. 14:58:44

"véleményformáló értelmiség" hahaha.
Azt akkor nyeri meg a fidesz, ha mszpvé transzformálódik, reformpárti lesz.
Akkor inkább ne nyerjen.

dekoninckx (törölt) 2008.04.25. 14:59:46

Bárcsak tudnám, hogy ha ez a nyomozósdi igaz, akkor mit érezhet most keller és kapolyi. (Na meg a megfigyeltek, ha van vaj a fülük mögött...)

k|M · reakcio.blog.hu 2008.04.25. 15:02:17

"a "véleményformáló értelmiség" minél szélesebb rétegét meg kellene nyernie a fidesznek"

Ugyanugyanugyan, hol volt ez a "véleményformáló értelmiség", amikor piszkos kis trükkök ezrei, szemkilövések, utcai veretés meg ilyenek voltak, hagyjuk már.

Attól, hogy valaki rendszeresen telebömböli tízkolumnán a Népszabadság négy sarkát, az ÉS-t meg hasonló lapokat, még nem lesz "véleméynformáló értelmiségi".

Én nagyon jól tudom, hogy ez fájdalmas, meg sérti az egót, meg rossz dolog, ha az embernek nem hallgatják meg a nagyon okos és nagyon hatásos tanácsait, de hát ez van, aki ezt a szerepet választotta magának az ne duzzogjon.

Az Isten óvja a generációmat attól, hogy ilyen frusztrált megmondói szerepre készüljünk.

Kit érdekel ez a tábori értelmiség meg az Ő világlátása???

Bummer 2008.04.25. 15:02:47

Hú bmeg. Keller bevallotta, csak a sorok között:
"Keller László ... cáfolja a Magyar Nemzet napilap állítását, miszerint ___közpénzügyi államtitkárként___ bármiféle megbízást adott volna a Finder Bt-nek.

A napilap április 25-i számában megalapozatlanul állítja, hogy a ___kérdéses ügyben___ Keller László lett volna az igazi megbízó." (Forrás: PM Sajtó, kiemelések tőlem.)

Magyarul: "Keller László elismeri, hogy nem közpénzügyi államtitkárként, nem a kérdéses ügyben adott megbízást a Finder Bt.-nek".
Kíváncsi vagyok, hogy erre rákérdez-e bármelyik újságíró.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.25. 15:07:15

Azért,mert a véleményformáló értelmiség erkölcsi és intellektuális romlottságáról megvan a véleményünk - azt hiszem nálam itt kevesebben viszolyognak tőlük - attól még a kérdés megmarad: mi legyen velük?
Mert a pályán vannak, valamit kezdeni kell velük.

smalladam 2008.04.25. 15:13:18

k|M te belestél egy szokásos (jobboldali) téveszmébe. "véleményformáló értelmiség" ugyanis jobboldalon is van, ha tetszik középen is, lásd a védegylet körüli arcokat. és nem csak olyanok tartoznak bele, akik egyik vagy másik pártnak fogadtak örök hűséget.

ezt nemtom ki találta ki, hogy a véleményformáló értelmiség az egy ilyen ballib dolog, de voltaképpen jó nagy hülyeség. miért, a bayerzsolt nem véleményformáló értelmiség? vagy a borókai gábor? a körösényi? a lánczi? és a schiffer andrás?

ha meg ragaszkodunk a az oldalas sablonokhoz: a ballibek közül is minél többet meg kell győzni. tudtommal erről is szól a demokrácia. ha nem áll mellénk, legalább ne baszogasson.

az más dolog, hogy a frusztrált megmondóemberekből elég volt már oldaltól függetlenül, de még mindig ők nyomják a tutit, amit elég sokan bevesznek ezért nem teljesen mindegy, hogy ők mit mondanak.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.25. 15:14:27

én még csak egy véleményemet formáló értelmiségi vagyok :)

dekoninckx (törölt) 2008.04.25. 15:15:12

Bummer, lehet hogy ez van. Ha pl. magánemberként vagy MSZP-tagként tette, akkor nem hazudott, csak nem mondta el a teljes igazságot.

CrL 2008.04.25. 15:29:26

smalladam, a Fidesz soha nem fogja megnyerni a posztkom elitet, mégha akarná sem. Főleg a Sárközy vagy Kéri féle elitet nem, még egy elkúrás után is messiás volt nekik Gyurcsány, elhitték neki, hogy majd ő majd ő. Most is ott tartanak, hogy minden csak Orbán nem.

Ott lett igazán mélyen elkúrva, és ez is lejárt lemez már hogy rendszerváltozás után megmaradtak a múlt emberei mindkét oldalon persze és ennek egyik fatális eredménye volt, hogy olyan miniszterelnököt raktak meg mint Medgyessy.

Az pedig teljesen mindegy hogy Kósa vagy Orbán vagy Navracsics, a Fidesz persona non grata lesz, elsőként a 98-02 közötti korszak és a szélsőjobbal való alkalmi flörtök miatt.

Héttörpe (törölt) 2008.04.25. 15:31:15

És akkor mi van? Miért ne nyomoztathatna Keller Úr a magánnyomozó Kapolyi Úrral a zorbán után? Hát a zorbánnak már mindent lehet? Őt már nem is nyomozhassák le? He?

smalladam 2008.04.25. 15:32:20

CrL megnyerni nem is lehet mindenkit, de legalább valami európai módon ártalmatlanná tenni. pl nem mondunk/csinálunk direkt olyan dolgokat, ami másra sem jó, csak hogy hergelje őket. vagy adunk nekik valami háttérintézmény parkolópályán valami pénzes ámde ártalmatlan megbízást. van egy csomó lehetőség. csak azt kell keresni, nem azt, hogy hogyan lehet velük minél többször tengelyt akasztani.

Devil Inside 2008.04.25. 15:34:56

smalladam:
A legnagyobb gond, hogy az un. "véleményformáló értelmiség" kifejezést a (jórészt) belpesti* értelmiségi réteg találta ki magára, hogy a szocializmus végéig szerzett pozícióikat, megmondószerepüket és az "igazi szakértői" imidzset fenntartsák. Ez a társaság pedig - bármit is csinál a Fidesz - saját múltja, kötődései miatt az SZDSZ/MSZP vonalat támogatja (és családilag is ezt továbbítja), nem érti és fél attól a "vidéki", kisvárosi értelmiségi mentalitástól, amit Orbán is képvisel. Egyszerűen nem hiszik el, "körön kívüli" akárcsak félig is érthet ahhoz, amihez egy "körön belüli". (Ami hülyeség, még akkor is, ha kétségtelenül vannak alapvetően értelmes, tehetséges emberek a "körön belül".)

Szóval a Fidesznek max. annyit tud kezdeni ezzel, hogy a "véleményformálók" mindentudó imidzsét rongálja. Bár már nem kell ezért sokat tenni, Gyurcsány észnélküli támogatásával elég ügyesen rombolták a saját hitelüket. (Pl. ki hivatkozik ma már PMZ-re...)

* Ez tudom, hogy félreérthető, de határozottan nem arra gondolok, amire dowNload gondolna, egyszerűen van egyfajta pesti értelmiségi mentalitás, amelyik a vidéki vagy a körön kívül levő értelmiségieket, szakembereket masszívan lenézi, miközben magukról úgy képzelik, a seggük helyén is fejük van. Ez egyáltalán nem újkeletű, hallomásból tudom, hogy '60-as években is érzékelhetően megvolt pl. a bölcsészkaron...

Google 2008.04.25. 15:35:50

Mi legyen a (kicsit lejáratódott) véleményformáló értelmiségiekkel?

Vajon miért hadakoznak, kapálóznak most kézzel-lábbal? Nem azért-e, mert érzik, rájuk nem lesz már olyan nagy szükség?

Ez ellen hadakoztak végig, de most már látszik, csak időt nyertek. De egyszer csak az az idő sem nekik dolgozik már.
Mindenki a helyére fog kerülni. Sokan vannak, akik saját magukat teszik helyre. Vagy a másikat.

zoli27 2008.04.25. 15:38:01

"És akkor mi van? Miért ne nyomoztathatna Keller Úr a magánnyomozó Kapolyi Úrral a zorbán után? Hát a zorbánnak már mindent lehet? Őt már nem is nyomozhassák le? He?"

Nini, egy droid.

Bummer 2008.04.25. 15:40:34

"Miért ne nyomoztathatna Keller Úr a magánnyomozó Kapolyi Úrral a zorbán után?"

Nem elég erős a captcha?

smalladam 2008.04.25. 15:43:02

devil. ebben részben igazad van. a vidék budapest szembeállítás is jogos. csak én úgy látom, lehet hogy rosszul, hogy az értelmiségnek igenis van egy szalonképes része, amibe egy csomó mindenki beletartozik balról jobbra.

csak ővelük ugye az a baj, hogy kevésbé tolják őket, mivel a "saját oldalukba" is bele-bele rúgnak, ha az megérdemli.

az ellenoldalak véresszájú megmondóinak meg ők is az ellenség közös nevezőjébe tartoznak.

ezt a tárgyalóképes részt kellene jobban figyelembe venni, és nem azon rugózni, hogy bayer zsolt, vagy aczél endre mit mond.

Bummer 2008.04.25. 15:44:22

smalladam, nincs kapcsolatod véletlenül a véleményiparral (aka média)? Hogy ne azon rugózzanak, mit mondott bayerzsolti vagy aczélbandi?

smalladam 2008.04.25. 15:55:54

bummer. van kapcsolatom, de nem tartunk minden héten értekezletet, hogy kiről írunk, és miről nem. magyarán mondhatom én meg mondjam is, hogy mondjuk ne ezzel foglalkozzunk, de most rajtam ezt sajnos hiába kéred számon.

ÁrPi 2008.04.25. 15:59:06

galabenisztomasz 2008.04.25. 13:14:33

"Ez az ügy viszont egy Fidesz megrendelésre bedobott gumicsont, mert az előrehozott választások előtt kell egy álmegfigyelési balhé (egyszer már bejött). Csak ehhez előre hozott választások is kellenek."


Oké hát rendben, legyenek előrehozott választások. :)

MertHa pedig nem lenne "álmegfigyelési balhé", akkor egész esélytelenül indulna neki a választásnak a fityesz? :)

Republikánus Péter 2008.04.25. 16:24:29

"Elfogadható-e, ha egy kormány ... így kutakodik riválisainál?"

Csúsztatás. Ha igaz a sztori, egy szoci képviselő magánvagyonából finanszírozták a "nyomozósdit"; erre nem lehet azt mondani, hogy a kormány csinálta.

Saját zsebre miért ne lehetne? Mi tiltja? (Mármint, a jóízlésen kívül.)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.04.25. 16:27:39

Republikánus:
Jaj. A Fidesz-ügyi államtitkár kapta a jelentést. Hogy mi ezzel a baj?

Republikánus Péter 2008.04.25. 16:46:59

De nem az állam pénzén csinálták!

Jobboldali milliárdos vagyok, felkérek egy magánnyomozót, aki 100 milláért kideríti, hogy Szilvássy lövetett a rendőrpalotára. Jóbarátságból továbbadom az infót a Kövér Lacinak. Ez ellen is tiltakoznál?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.04.25. 16:50:28

Republikánus:
Azért jobboldali államtitkár =/= jobboldali milliárdos, tetszik érteni? Szerinted egyébként Kapolyi altruizmusból állta a számlát? :]

Bummer 2008.04.25. 17:06:43

Így van. A kulcsa az a dolognak, hogy létrehozunk egy államtitkárságot, aminek semmi más dolga nincs, mint hogy terhelő infókat gyűjtsön Orbánról és társairól (emlékezzünk! Szanyi mondta, hogy "reméljük, sikerül bíróság elé állítani Orbánt").
Botránykeltő lenne, ha erre 100millió látható közpénzt elszórnának, ezért kell egy stróman és egy stróman-bété (ugye nem gondoljuk, hogy egy 100e-es alaptőkéjű bété rendelkezik azzal a potenciállal, ami egy ilyen nagyságrendű nyomozáshoz kell).

dolphin · http://adlibitum.hu 2008.04.25. 17:09:08

"ellenzék elleni (ne adj' Isten titkosszolgálati eszközöket is felvonultató) magánnyomozósdinak."

Igen, Deutsch-Fur mamaja annyira erdekes, hogy lassan 11 eve figyelik...

dolphin · http://adlibitum.hu 2008.04.25. 17:11:49

"Hát nem akarok rasszista hangokat megütni, és visszautalni a medencébe taknyoló híres író kapcsán a Bayer által definiált "indok-zsidó" kitételre, de Daróczi alighanem egy "indok-roma" :-)))"

Mar csak az marad kierdes, hogy akkor Szijjarto Peter meg micsoda...?

dowNLoad 2008.04.25. 18:36:25

LETARTÓZTATTÁK ORBÁN VIKTORT, az NBH információi alapján, adta hírűl a Duck-News és a MeneTelavivInfo, a szűkszavú közleményből csak annyit lehet megtudni, hogy illegális SZŐLŐBÁNYÁKKAL érték tetten! Az elfogásnál jelen volt Szilvásy titkosszolgálati főkancellár, Kapolyi energiaügyi miniszter, és Zusschlag János korrupcióellenes miniszter is.

grupi 2008.04.25. 19:46:33

Kellert és társait már rég fel kellett volna akasztani, jó szocialista szokás alapján.

Televan a párt az ilyen aljas ferdehajlamu élősködőkkel.

grupi 2008.04.25. 20:18:20

Keller 2002- óta 40 eljárást kezdeményezett Fidesz-közeli személyek ellen. Így például perbe fogta a párt alapítványát, a Magyar Fejlesztési Bank egykori vezérigazgatóját, a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének volt vezetőjét és munkatársait, a Millenáris kht. ügyvezetőjét, s az APEH egykori Külügyi Igazgatóságának alkalmazottait - aki közül ez idő alatt egyikük öngyilkos lett -, ám bűncselekmény, illetve bizonyítékok hiányában valamennyi esetben megszüntették az eljárást.

Keller és az 44 szocionizmus + az utóbbi 18 év legfőbb tanulsága, hogy nem lett, és soha nem is lesz bolsevik kutyából demokrata, csak legfeljebb egy büdös kapitalista, vagy cionista szalonna.

grupi 2008.04.25. 20:32:50

A Medgyessy-kormány hivatalba lépésének napjától kezdve folyamatos volt az üldözés. A KEHI, az APEH, a rendőrség Szervezett Bűnözés Elleni Igazgatósága, a ProWare Kft. mint magánávó, a Keller-államtitkárság. És most kiderült, voltak mások is, legalább ez az egy, a Finder Bt. Hát nem őrület? Még egy bt.-vel megpróbálták „lebuktatni” Orbánt meg Simicskát…

Medgyessy azt mondta a kampányban, hogy nem kell majd lecserélni a hivatali telefonkönyveket? És mi lett a telefonkönyvekkel?

A tónus azóta sem változott. Ha tehetik, gyalázkodnak. Tessék csak meghallgatni Gyurcsány Ferencet. Tessék elővenni a régi sajtót, akár nyomtatottat, akár elektronikus anyagokat.

Tételesen felsorolható, kik vettek és vesznek részt ma is a folyamatos göbbelsizmusban, a mindent átható gyűlölködésben. Aminek jellemző terméke a Vágó István-féle minapi megnyilatkozás egy „társasági lapban” – mert nagy a baj, és amikor nagy a baj, akkor minden csatornán ennek kell dőlnie.

A ProWare Kft., amely igazi világbotrányként nyomozhatott (mint magáncég!) állami tulajdonú intézmények hivatali titkai között (amiért milliárdos nagyságrendben számlázhatott is), szóval ez a ProWare Kft. sorozatosan tette az ajánlatokat az Orbán-adminisztráció kisebb-nagyobb tagjainak, hogy ha „énekelnek”, akkor milyen jó lesz nekik… Mert a ProWare csak politikailag volt alkalmas, szellemileg olyan volt, mint főnöke, a dzsib-dzsubi rendőr Tarjányi Péter, aki arra volt a legbüszkébb, hogy ő biztosította annak idején a Budapesten keresztül alijázó (poszt)szovjetunióbeli zsidókat.

keller milliárdnyi pénzt vitt el az állmakincstárból és csupán a fekete rémképet, a gyűlöletet keltette vele. A bíróság minden általa bevádoltat felmentett. Egyetlen egy bűntényt nem tártak fel a fidesz és annak ideje alatt végzet intézményi tevékenységek alatt.
Keller mégis millirdnyi közpénzt vitt el büntetlenül.
A párt legnagyobb genyója ez a figura. Gyurcsányi ennek a genny alaknak a szülőatyja, ő maga geny-góc, a d-209 tipusú ügynökeikkel együtt. most és ma sincs másként ezekkel az élősködő és gyilkos -rabló alakokkal.

CrL 2008.04.25. 22:21:51

nem semmi a felvétel amit leadott a célpont, kapolyi meg épp most cáfolja amit a felvételen ő mond lol.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.25. 22:50:03

Muhahaha, Kékessy Dezső köpött a magánnyomozóknak.
Aztán egy évvel később a független, szuverén értelmiség lapja, az ÉS, lehozta az így megszerzett információt a zseniális oknyomozó riporter tolmácsolásában.

Elit.

Köpni kell.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.25. 23:00:35

Miért köpött Kékessy? (OV is jó barátokkal vette körül magát.)
És még ki is tüntették a neves oknyomozó firkészt. Úgy oknyomozott.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.25. 23:03:58

index.hu/politika/belfold/kapkekstotz0/
"A beszélgetésben Stozték azzal is előhozakodtak érvként, hogy lényegében megállapodtak Kékessy Dezsővel, az Orbán-kormány egykori párizsi nagykövetével, a Fidesz-elnök családjának üzlettársával, hogy akár Orbánékra terhelő információk kiadására is hajlandóak cserében azért, hogy a Medgyessy-kormány kiutasítja Kékessy korábbi vejét az országból. A magánnyomozó azt állította, hogy legalább 15 találkozó után az exminiszterelnök házibarátja hajlandónak mutatkozott arra, hogy akár a jobboldal számára előnytelen információk átadásába is belemenjenek, ha Kapolyiék elérik a férfi kiutasítását."

Ezért.
És igen, ki is tüntették, a független, szuverén értelmiség pedig tombolt a szőlőbánya ügyön.

Kovács Zoltán és az ő elit lapja.

Köpni kell.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.25. 23:11:28

Na mondjuk ez jellemző a Fidesz és személyesen OV káder-politikájára.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.25. 23:15:48

tölgy · konzervativok.blogspot.com 2008.04.25. 23:11:28:
"Na mondjuk ez jellemző a Fidesz és személyesen OV káder-politikájára."

Olyan országról beszélünk, ahol mogyoróért meg lehet venni bárkit. Egy taxisofőr mesélte, hogy angol üzletember vendége jobban szereti a szocikat a fidesznél. Az ok? A szociknál a megvesztegetési tételek jóval alacsonyabbak.

Ez egy ilyen ország. Gondolja végig a baráti körét és találja ki, kit lehetne megvenni mogyoróért.

Legyen a mogyoró mondjuk 10 millió forint. Vagy egy tanszékvezetői állás.

Hány barátja roppanna meg?

simonmondja... 2008.04.26. 07:42:32

Az Orbán-kormány APEH-elnökének informatikai tanácsadója - üzletel a munkája során megszerzett információkkal?
Eddig akkor - három ízben tette.
Ezen - nem ütközik meg senki.

Csányi, asszem zsarolásnak nevezte és feljelentette.
Kapolyi ajánlkozásnak nevezte. (nem tudom, ki volt bedrótozva a tárgyaláson, de gondolom ez is a zsarolás szándékával)
A Magyar Nemzet - hát nyilván, ők szokás szerint a küszöbükön találták a dokumentumokat - itt fizetés fel sem merül, mert oknyomozás a komcsi titkosszolgálatos módszerekről.
Na, várom a következő folytatást.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.26. 10:59:27

Doom, nincs sok barátom.
Ismerőseim közül a legtöbben már meg is roppantak.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.26. 14:12:02

Ja, ma reggel hallottam a híreket: "igaz ugyan, hogy a bigyó kötött ilyen megbízást anno domini ezerötszáz éve, de semmiféle bizonyíték nincs rá, hogy ez magában foglalta volna a tattaratattarata — mondta az ikszipszilon."

Szóval: magában foglalta.

grupi 2008.04.27. 08:10:47

"Könyörgöm akasszuk fel!" - Valahol Európában.

grupi 2008.04.27. 15:23:13

Keller László furcsa (gyilkos) múltú, bukott közpénzügyi államtitkárt kibuktatják a menedékül nyert polgármesteri székéből korábbi megválasztói.
A nehezen vállalható személyiség váratlanul pénzügyi államtitkár lesz a hatalmas nyomás alatt álló Veres miniszter minisztériumában.

Normális ez az ország vezetés van itt?
Normális ez az ország?

grupi 2008.04.27. 15:47:16

Igen! Közpénzügyi államtitkárként, egy becsületes, és a bíróság által igazolt ember halálát okozta.
Mondhatni halálra gyötörte, halálba kergette, halálba üldözte. Egy másikat porig alázott, nőiességében legyalázott. Egy harmadikat... és így tovább.
Az említett ember halála egyértelműen Keller-re vonatkoztatható, rá vezethető vissza. Ezt többen és több helyütt is megírták, levezették és a család is eljárást kezdeményezett ez ügyben, de a mentelmi bizottság nem adta ki a gyilkost.
Számtalan ellenper elől így menekült meg, mert különben börtönben ülne ez a genyó.
Szinte minden felmentett, meghúrcolt, és meghurcoltatott rágalomért, becsületsértésért és károkozásért perelte volna, de nem engedik, a mentelmi joga által. Az MSZP aljassága Ő.

grupi 2008.04.27. 15:52:02

Orbánt, Simicskát, és a volt legfőbb postást politikusi megrendelésre valami kevéssé ismert nyomozócég vélt korrupciójukról anyagot gyűjtve ellehetetleníteni akarta. A szereplők között föltűnnek a föntebbiek: Keller, Kapolyi, Kovács, Csányi; ki ilyen, ki olyan szerepben. Meg valami szerencsétlen lézengő balek informatikus. Ő amúgy hetek óta rács mögött van.

A másik is ideért: a kormány – vagy csak a miniszterelnök és bizalmas köre? – titkos rendeletet hoz, amelynek következtében nemzetbiztonságilag jogszerűen megfigyelhető lett a magyar politikai vezetőréteg nem jelentéktelen része – főleg az ellenzékiek. Furcsa, de ez a kör megint csak dilettáns módon lett lejátszva: még meg sem száradt a tinta a határozat szövegén, amikor minden kiderült és érkezett a kontra: a Keller – Kapolyi ügy.

És még nincs vége, bár sejthető, merről és merre tör elő a szenny.

grupi 2008.04.27. 16:16:11

2002-ben Keller László megbízásából egy magánynyomozó cég vadászatot indított az MSZP ellenségeinek kikiáltott Orbán Viktor, Simicska Lajos és Kalmár István ellen.

Kapolyi László: (…) Keller, aki ugye azt mondta, hogy valami beszélgetést kértetek tőle, és ő ahhoz tartja magát, amiben itt egyszer későn megállapodtunk, hogy idézőjelben, ugye rajtam keresztül történik az ügy, és ő külön nem akar… Tehát ő kvázi félti a politikai helyzetét.

Kapolyi László: (…) Egyszer adtam át neked ötmillió forintot, aztán utána nem tudott menni. (…)

Kapolyi László: (…) Amikor odaadtam azt a Kellernek, akkor már huszonöt példányban nála volt.

Gubuznai Zoltán: A Bankár-anyagot? Nem tudom, honnan. Én nem tudom, ki adta neki a Kellernek a Bankár-anyagot, én biztosan nem.

Gubuznai Zoltán: Csak egyetlen pillantást vessél rá ezekre a nevekre.

Kapolyi László: Milyen nevekre?

Gubuznai Zoltán: És ezek nem mellébeszélhető dolgok. Olyan rendszer van kidolgozva.

Kapolyi László: Ezek a Keller kezében vannak?

Stotz Gyula: Lehet, hogy a Bankár-anyag, amely harminc évre titkosított államtitok, minden egyes lapja, huszonöt példányban ott volt a Kellernél.

Gubuznai Zoltán: Meggyőződésem, hogy ha ott volt, akkor kilopták az APEH-tól. (…)

Gubuznai Zoltán: Kelleréknek nincs rá szüksége?

Kapolyi László: Ő eleve azzal hívott föl, hogy szemrehányást tett, hogy te milyen alapon kerested őt személyesen, amikor megállapodtunk abban, hogy egyáltalán, ha valami történik, csak rajtam keresztül lehet csinálni. Hogy milyen kapcsolatot hozok én, akik a megállapodást felrúgják…! (…)

Kapolyi László: Te mondj egy olyan ajánlatot, amikor egy cég nem fizet, hanem az adózók pénzéből, zsebből fizet, amivel nem kell utána csinálni semmit, nem kell lekönyvelni. Ez az egyetlen megoldási mód.

Stotz Gyula: Jó. Fizesd ki a számla felét!

Kapolyi László: Ennek az 55 milliónak?

Stotz Gyula: Igen, a felét.

Kapolyi László: Jó, hát akkor egyet fogok kérni, hogy valamit azért mutassatok a Kellernek belőle. Tehát úgy, hogy én ide hívom. (…) Én azt tudom megígérni, hogy egy összegben nem fogom tudni kifizetni. Részletenként fogom kifizetni, és legkésőbb decemberig.

Stotz Gyula: Akkor erre adunk kezet egymásnak?

Kapolyi László: Persze.

Stotz Gyula: Akkor köszönöm, akkor úgy lépek tovább, ahogy megbeszéltük, a Keller urat akkor én kiszolgálom.

Kapolyi László: Hétfőn beszélek a Kellerrel, és akkor megbeszélek vele egy időpontot.

Stotz Gyula: Anyagiakban pedig?

Kapolyi László: Elkezdem a törlesztést. Azt kell még megbeszélni, hogy milyen formában, mert nyilván úgy kéne, hogy kézből kézbe kell adni ahhoz, hogy ne szerepeljen sehol semmi. Megbeszélünk egy találkozót.

grupi 2008.05.13. 19:13:48

Letiltottak egy fideszes interpellációt. Talán kényes a téma.
A szoci házelnök visszautasította azt az ellenzéki interpellációt, melyben a Fidesz kérdőre vonta volna a kormányt, hogy vizsgálják-e a szoci Keller Lászlónak, a Miniszterelnöki Hivatal bukott közpénzügyi államtitkárának felelőségét az ellenzéki politikusokkal szembeni lehallgatási botrányban.
A Fidesz politikusai arra kívántak magyarázatot kérni, hogy a kormány miként vélekedik azokról a bolsevik6náci módszerekről, melyeket Keller László rendszeresen alkalmazott, s ma is alkalmaz. A volt közpénzügyi államtitkárról nemrégiben ugyanis kiderült, hogy magánnyomozók megbízásával kívánt politikai ellenfelei lejáratására alkalmas információkat szerezni.

Keller egy jellemtelen gyilkos, egy látens, vagy potenciális akasztófa virág.
süti beállítások módosítása