Igencsak gyanakvó ember vagyok. Olyannyira, hogy még az összeesküvés-elméletekre is gyanakvással tekintek.
Van ugyanis ezeknek egy igen erős alapfeltevése, mégpedig maga a megtervezettség. Egy sikeres konspiráció több lépéssel előre gondolkodni, a folyamatokat kézben tartani és irányítani képes embereket feltételez. Valami olyasmit, mint együtt Hari Seldon előrelátása, Bobby Fischer kombinációs készsége és Ted Bundy rendíthetetlen mentális ereje.
Valószínűleg akadt már a történelemben sikeres összeesküvés, akárcsak tökéletes gyilkosság. Nem lehetett kéznél mindig Columbo hadnagy, hogy lerántsa a leplet. Az ilyen esetekről sosem fogunk értesülni. De a legzseniálisabb bűnözők is ejtenek hibákat, akadnak előre nem látható malőrök, és igenis létezik az emberi tényező.
A hétköznapokon legalábbis így mennek a dolgok. Megfogadjuk hogy csak két sört és majd korán lefekszünk. Aztán mégis lecsúszik pár további pohár, az ex is éppen akkor toppan be, az óvszer is elfogy az éjjel-nappaliból, aztán csak lesünk, amikor visszagondolunk pár hónap múlva a szépen eltervezett estére. Egyszeri-emberéknél így alakul a történelem.
Vajon a haza urai is hétköznapi halandók? Néha lehull az álarc, mint amikor a Kárpátok James Bondjáról kiderült, hogy gyárilag naiv. Utódja különleges képességeiről viszont már combosabb legendák keringenek.
Tényleg maga lenne az Uri Geller-bőrbe varrt Moriarty professzor? Hihető-e, hogy a Szemlőhegy utca elsötétített szobáiban viszki és szivar mellett a legnagyobb kombinátor és csapata konspirál?
Próbáljunk hát egy szerény számvetést készíteni, az elmúlt évek dolgai alapján.
Amire képesnek sejtik (neadjisten sejtjük) őket:
- az őszödi beszéd taktikai célú kiszivárogtatása;
- a szélsőjobboldali veszedelem megteremtése és fenntartása önerőből;
- a koalíció felbontásának színjátéka szavazatszerzési célból;
- stb.
Amire képesnek bizonyultak:
- Combino-vásárlás, négyes metró-építés;
- kormányzati negyed és a pécsi EKF projektek;
- a 2006. augusztus 20-i események felgöngyölítése;
- a Pannon Puma és a Hankook-sztori;
- önkormányzati választások, népszavazás;
- SZDSZ-elnökválasztás;
- stb.
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr48408834
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Res Publica 2008.04.05. 10:53:06
Népítélet előttSajnos, legutóbbi posztunk nem sikerült eléggé ironikusra, ezért próbálkozzunk meg egy másik verzióval! Kilóra megvették a Fideszt a zsidók. Nem gatyáztak, az utolsó mezei Fidesz-tagig felvásárolták őket. Mára a narancspárt visszatért mód…
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
countrystudy 2008.04.03. 06:09:16
lassan már sztárt csinálunk a blikk fotósából,de ő lett a hét hőse
nézzétek meg tartufferi elégedett vigyorát, meg azt,h fogadja cocajani szerényen az elismerését
nézzétek meg tartufferi elégedett vigyorát, meg azt,h fogadja cocajani szerényen az elismerését
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.03. 08:17:05
Hát, ha tényleg ők szivárogtatták ki az őszödi beszédet, akkor az elég rosszul sült el...
A színjátékban lenne logika, kivitelezhető is, de hogy tényleg így van -e... Who knows. Mondjuk az összeesküvés elméleteket én is csak filmen szeretem, a valóságban nem nagyon hiszek bennük.
A színjátékban lenne logika, kivitelezhető is, de hogy tényleg így van -e... Who knows. Mondjuk az összeesküvés elméleteket én is csak filmen szeretem, a valóságban nem nagyon hiszek bennük.
stoppard · http://forint.blog.hu 2008.04.03. 08:20:16
jól van alakul ez. lassan sikerül megütni ezekkel a nívós posztokkal a magyar nemzet színvonalát. de hát ha az igényszint ekkora, akkor ennyi megy csupán. nehogy véletlenül egy kicsit reálisabb értékelést írjatok, mert ahhoz kell egy kis agymunka. azt meg minek, ha a ballibek osztályzata attól sem javulna sokat. így már csak a belső igényesség hajthatná az embert, már ha lenne...
bloodhound v2.0 2008.04.03. 08:25:31
ez egy post? kínos...
persze mindjárt megkapom, hogy komenista vagyok. :)
pedig csak szeretnék igényes írásokat olvasni, de ez a szemét, amit iderittyentettél, kb. 1,5 perc alatt, az bizony nagyon a béka segge alatt van.
persze mindjárt megkapom, hogy komenista vagyok. :)
pedig csak szeretnék igényes írásokat olvasni, de ez a szemét, amit iderittyentettél, kb. 1,5 perc alatt, az bizony nagyon a béka segge alatt van.
Francois Pignon 2008.04.03. 09:11:20
Köszi, majd igyekszem tanulni. Emlékeim szerint a miniszterelnök történelmi beszédei is viszki és szivar mellett születnek.
Tegnap este megkérdezték Fodor Gábort is a fondorlatos összeesküvéseket kiagyaló nagy magyar sakkjátékosokról. Mire ő: „Az a helyzet, hogy én a magyar politikai életet közelről látom elég régóta és nem akarok senkit sem kiábrándítani, de nem látom a hatalmas sakkjátékosokat az a helyzet.”
www.mtv.hu/magazin/cikk.php?id=270927
Tegnap este megkérdezték Fodor Gábort is a fondorlatos összeesküvéseket kiagyaló nagy magyar sakkjátékosokról. Mire ő: „Az a helyzet, hogy én a magyar politikai életet közelről látom elég régóta és nem akarok senkit sem kiábrándítani, de nem látom a hatalmas sakkjátékosokat az a helyzet.”
www.mtv.hu/magazin/cikk.php?id=270927
W Joe 2008.04.03. 09:17:55
Van az egyik kereskedelmi csatonán az a műsor, ahol az embereknek hazugságvizsgálóra kötve kell válaszolniuk a kérdésekre. A parlamenti képviselőket (minden pártból) kellene beültetni játékosnak, és akkor választ kapnánk néhány többek között a fentiek közül is :) Meg még sokkal érdekesebbekre is.
Peter252 2008.04.03. 09:20:53
Szerintem nagy taktikus Gyurcsány, sőt azt mondom, nem is rossz stratéga, sajnos 2 évvel vagyunk még a választások előtt, 2006 ban sajnos láttuk, hogy fogyott el hétről hétre a Fidesz előnye, amikor Gyurcsány kampányüzemmódra kapcsolt...
Nem szeretnék megint megismétlődni látni egy olyat, ne bízza el magát a jobboldal, még egy vereség 2010 ben már katasztrófális lenne.
Nem szeretnék megint megismétlődni látni egy olyat, ne bízza el magát a jobboldal, még egy vereség 2010 ben már katasztrófális lenne.
Steve the Great 2008.04.03. 09:24:37
"de nem látom a hatalmas sakkjátékosokat az a helyzet."
Akkor kurva nagy gáz van, azt gondolom...
Akkor kurva nagy gáz van, azt gondolom...
Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.03. 09:43:17
Amit ide egyesek írtak, hogy a poszt ilyen meg olyan, szerintem nem állja meg a helyét. Foglalkozni kell az összeesküvéselméletekkel. Más kérdés, hogy Pignon eleve ironikusan veszi elő a dolgot.
Szerintem hatalmas naivitás azt gondolni, hogy nincsenek megtervezve dolgok. Igenis megy a sakk. Természetes, hogy vannak hibák, banánhéjak, és végső soron minden ember "magánember".
A naivitás tagadását azon a szinten kell kezdeni, hogy nem kizárólag azok az emberek vesznek részt a játékban, akik a képernyőkön láthatók. Egy Medgyessy: mozgatott alak. Werberék vagy Rosner & Silberstein is egy szint, de ez sem minden. (És természetesen léteznek szabadkőműves páholyok is, nem csak a mesékben – de ezt most hagyjuk.)
A második és legfontosabb naivitás-felszámoló tényező, hogy egy "összeesküvés" lehet nem feltétlenül tudottan tudatos, de ettől függetlenül valós. Ez az összeesküvések szilárdabb és megbonthatatlanabb fajtája. Ez ugyanis az elmékben operál. Két ember például nem tud egymásról, mégis szilárdan ugyanazon a terven dolgoznak (akár idézőjelbe tesszük a tervet, akár sem). Ez egy univerzálisabb konspiráció-tan felé vezet, kiemelve a témát a komolytalan paranoiák köréből.
Szerintem hatalmas naivitás azt gondolni, hogy nincsenek megtervezve dolgok. Igenis megy a sakk. Természetes, hogy vannak hibák, banánhéjak, és végső soron minden ember "magánember".
A naivitás tagadását azon a szinten kell kezdeni, hogy nem kizárólag azok az emberek vesznek részt a játékban, akik a képernyőkön láthatók. Egy Medgyessy: mozgatott alak. Werberék vagy Rosner & Silberstein is egy szint, de ez sem minden. (És természetesen léteznek szabadkőműves páholyok is, nem csak a mesékben – de ezt most hagyjuk.)
A második és legfontosabb naivitás-felszámoló tényező, hogy egy "összeesküvés" lehet nem feltétlenül tudottan tudatos, de ettől függetlenül valós. Ez az összeesküvések szilárdabb és megbonthatatlanabb fajtája. Ez ugyanis az elmékben operál. Két ember például nem tud egymásról, mégis szilárdan ugyanazon a terven dolgoznak (akár idézőjelbe tesszük a tervet, akár sem). Ez egy univerzálisabb konspiráció-tan felé vezet, kiemelve a témát a komolytalan paranoiák köréből.
Drömögödömötör 2008.04.03. 09:54:55
már elnézést a post témája jó de ami miatt szar az alábbi :
a Combino , 4 -es metro
b SZDSZ elnök választás
cPannon Puma Hankook
Ezek SZDSZ -es ügyek vagy Kókáról van szó ?? mert az meg nem Miniszterelnök
ha már GY.F -ről van szó arról hogy mire volt képes nos:
a. 4 év alatt megkerülhetetlen figurája lett a politikának ( ki halott róla 2004 - ig ???)
b. Nyert egy választást ( tök mindegy most hogy de nyert)
c. túl élt egy öszödi beszédet
nos szerintem igen csak jó sakkjátékos ( sajnos ebből az ország előnyt még nem látott)
a konyak és wiskey pedig saját izlésemre célzot GY.F-t nem ismerem
a Combino , 4 -es metro
b SZDSZ elnök választás
cPannon Puma Hankook
Ezek SZDSZ -es ügyek vagy Kókáról van szó ?? mert az meg nem Miniszterelnök
ha már GY.F -ről van szó arról hogy mire volt képes nos:
a. 4 év alatt megkerülhetetlen figurája lett a politikának ( ki halott róla 2004 - ig ???)
b. Nyert egy választást ( tök mindegy most hogy de nyert)
c. túl élt egy öszödi beszédet
nos szerintem igen csak jó sakkjátékos ( sajnos ebből az ország előnyt még nem látott)
a konyak és wiskey pedig saját izlésemre célzot GY.F-t nem ismerem
Bummer 2008.04.03. 09:55:39
1 dologhoz tényleg nagyon értenek: hatalmat szerezni és megtartani. Minden máshoz hülyék.
Francois Pignon 2008.04.03. 09:56:37
Amúgy én azt nem zárom ki, hogy a mostani szakítás egy előre megbeszélt dolog. Ez esetben viszont pont beleillik a szemezgetett bénázások sorába, hiszen milyen konspiráció az, ha már másnap mindenki összeesküvésről beszél.
Steve the Great 2008.04.03. 09:59:44
Francois Pignon: azért a magyar politikában az ellenoldal kapcsán mindig mindenki kvázi "összeesküvésekről" és/vagy titkos üzelmekről beszél, lásd. "háttérben álló (pénzügyi) csoportok" ill. "egyre türelmetlenebb hitelezők"
Francois Pignon 2008.04.03. 10:01:39
Siromajom, a felsorolás csak gondolatébresztő, hogy milyen teljesítményre képesek egyszerűbb feladatok esetén is, ezért címszavas és kissé összecsapott. Hogy került bele GyF és Kóka is? Hát nem arról van szó, hogy most közösen terveltek volna ki valamit?
És igen, sajátosan groteszk (nem csak őket minősíti), hogy az elmúlt négy évben egyetlen dolgot voltak képesek sikeresen végigvinni, és az éppen az országgyűlési választás volt.
És igen, sajátosan groteszk (nem csak őket minősíti), hogy az elmúlt négy évben egyetlen dolgot voltak képesek sikeresen végigvinni, és az éppen az országgyűlési választás volt.
elwood 2008.04.03. 10:02:06
Kimaradt az amire képesnek tartják őket jobboldalonból:
- A választási csalás olyan konspirációs technikával ,hogy az EBESZ nem vesz észre semmit, a FIDESZ is csak akkor mikor már megszavazta választások eredményének elfogadását.
- Tojással dobáltatják magukat népszerűségszerzésből
- Felgyújtatják a tv-t olyan szervezésben, hogy még a HirTV sem bírt egy beépített embert találni.
Nem csodálom az aggódást.
- A választási csalás olyan konspirációs technikával ,hogy az EBESZ nem vesz észre semmit, a FIDESZ is csak akkor mikor már megszavazta választások eredményének elfogadását.
- Tojással dobáltatják magukat népszerűségszerzésből
- Felgyújtatják a tv-t olyan szervezésben, hogy még a HirTV sem bírt egy beépített embert találni.
Nem csodálom az aggódást.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.03. 10:09:28
írtam egy q hosszú kommenttet csak elveszett - szerencsés napotok van :D
Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.03. 10:16:02
"elwood",
elbagatellizálod a kérdést.
"Steve the Great" kommentárját ajánlom megfontolásra. Ez ugynanis, ha mélyebben elemezzük, elvezet a koalíció-hívek által vizionált apokaliptikus végkifejlethez:
reakcio.blog.hu/2008/04/01/bajnai_simor_vagy_kisebbsegi_kormany#c1865132
Természetesen ehhez a nagy vonalakban vázolt üdvtörténethez tartozik egy aktuálpolitikai interpretáció is:
reakcio.blog.hu/2008/04/02/osszenevetos_osszeeskuves_koka_gyurcsany#c1864975
elbagatellizálod a kérdést.
"Steve the Great" kommentárját ajánlom megfontolásra. Ez ugynanis, ha mélyebben elemezzük, elvezet a koalíció-hívek által vizionált apokaliptikus végkifejlethez:
reakcio.blog.hu/2008/04/01/bajnai_simor_vagy_kisebbsegi_kormany#c1865132
Természetesen ehhez a nagy vonalakban vázolt üdvtörténethez tartozik egy aktuálpolitikai interpretáció is:
reakcio.blog.hu/2008/04/02/osszenevetos_osszeeskuves_koka_gyurcsany#c1864975
ÁrPi 2008.04.03. 10:24:04
Francois Pignon 2008.04.03. 10:01:39
"Siromajom, a felsorolás csak gondolatébresztő, hogy milyen teljesítményre képesek egyszerűbb feladatok esetén is, ezért címszavas és kissé összecsapott. Hogy került bele GyF és Kóka is? Hát nem arról van szó, hogy most közösen terveltek volna ki valamit?"
FP! Ha siromajom nem érti a postodat, akkor ne kérdésként tedd fel neki, hogy erröl vagy arról van-é szó a postodban. Nem érti és slussz, ja de amúgy sír. Ha csupán nem AKARNÁ érteni a postodat, akkor inkább az a három majom lenne, tudod azok a fülük szemük szájuk eltakaró hárommajom.
"Siromajom, a felsorolás csak gondolatébresztő, hogy milyen teljesítményre képesek egyszerűbb feladatok esetén is, ezért címszavas és kissé összecsapott. Hogy került bele GyF és Kóka is? Hát nem arról van szó, hogy most közösen terveltek volna ki valamit?"
FP! Ha siromajom nem érti a postodat, akkor ne kérdésként tedd fel neki, hogy erröl vagy arról van-é szó a postodban. Nem érti és slussz, ja de amúgy sír. Ha csupán nem AKARNÁ érteni a postodat, akkor inkább az a három majom lenne, tudod azok a fülük szemük szájuk eltakaró hárommajom.
Drömögödömötör 2008.04.03. 10:44:17
Kókát van "szerencsém" személyesen ismerni Ő erre nem képes GY.F és háttér támogatói valószinüleg igen
Kókát van "szerencsém" személyesen ismerni Ő erre nem képes GY.F és háttér támogatói valószínűleg igen
Árpi ne keverj bele olyat ami nincs
számomra indifferens ki ül kormányon mivel egyik oldalt se tartom túl sokkra ( igaz különböző okokból) .
Hál istennek magánéletemben és munkámban meg nem befolyásolnak ezeknek az "urak" -nak a tevékenysége
Kókát van "szerencsém" személyesen ismerni Ő erre nem képes GY.F és háttér támogatói valószínűleg igen
Árpi ne keverj bele olyat ami nincs
számomra indifferens ki ül kormányon mivel egyik oldalt se tartom túl sokkra ( igaz különböző okokból) .
Hál istennek magánéletemben és munkámban meg nem befolyásolnak ezeknek az "urak" -nak a tevékenysége
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.03. 10:48:43
Egyetertek Siromajommal.
Ez nem igazi konspiracio.
Gyurcsany es az MSZP tervelte ki es azt hittek, mindent atgondoltak.
Az SZDSZ es szemelyesen Koka azonban nem racionalisan, hanem hiszterikusan reagalt es ez felboritotta a tervet. Most ok is idegesek es kaparnak. Gyurcsany tegnap mar regi baratjanak, Konrad Gyorgynek udvarolt.
Ez nem igazi konspiracio.
Gyurcsany es az MSZP tervelte ki es azt hittek, mindent atgondoltak.
Az SZDSZ es szemelyesen Koka azonban nem racionalisan, hanem hiszterikusan reagalt es ez felboritotta a tervet. Most ok is idegesek es kaparnak. Gyurcsany tegnap mar regi baratjanak, Konrad Gyorgynek udvarolt.
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.03. 10:49:48
"Fedor 2008.04.03. 08:17:05
Hát, ha tényleg ők szivárogtatták ki az őszödi beszédet, akkor az elég rosszul sült el..."
Oszinten, a legvaloszinubbnek azt a verziot tartom, hogy ertesultek arrol, hogy a fidesz kezebe kerulte egy felvetel, es akkor magprobaltak menteni a menthetot. De ha megnezed, hogy milyen gordulekeny propagandagepezet indult be (a kiszivarogtatas utan par oraval fleto mar postot irt a blogjaba, legalabb 4-5 prominens mszp vezeto nyilatkozott teljesen osszehangoltan (lendvai, gyurcsany, szekeres, juhasz, kisspeter, stb.). Egy derulte egbol villamcsapas eseten nem igy mukodnek a dolgok. Pl. az augusztusi tuzijatek eseten milyen volt a kommunikacios gepezet? Total kaosz, senki nem nyilatkozik semmit, amig ossze nem egyeztetnek.
Masfelol meg (bar ez kevesbe elenorizheto adat, vagy elhiszed nekem, vagy sem) amikor szamomra ugy este kilenc korulre teljesen nyilvanvalova valt, hogy mekkora atveres van itt, felhivtam par fideszest, akik elegge tuz kozelben vannak, es ketsegbeesetten kerdeztem, hogy mi tortenik itt? A fidesz berkeiben total kaosz uralkodott aznap este.
Per pillanat most nem latom azt a tokeletes kommunikacios gepezetet, ami uralkodott oszod kornyeken. Persze en mar csak olyan paranoias vagyok, hogy azt is el birom kepzelni, hogy tanultak a fiuk oszodbol, es probalnak elethuebbek lenni. Ebbol log ki nagyon a fleto-kokadt egymasrarohoges. Sz'al nem tudja az ember.
De dobok meg egy Eng. Break.-ot, hatha megvilagosodom :)
Hát, ha tényleg ők szivárogtatták ki az őszödi beszédet, akkor az elég rosszul sült el..."
Oszinten, a legvaloszinubbnek azt a verziot tartom, hogy ertesultek arrol, hogy a fidesz kezebe kerulte egy felvetel, es akkor magprobaltak menteni a menthetot. De ha megnezed, hogy milyen gordulekeny propagandagepezet indult be (a kiszivarogtatas utan par oraval fleto mar postot irt a blogjaba, legalabb 4-5 prominens mszp vezeto nyilatkozott teljesen osszehangoltan (lendvai, gyurcsany, szekeres, juhasz, kisspeter, stb.). Egy derulte egbol villamcsapas eseten nem igy mukodnek a dolgok. Pl. az augusztusi tuzijatek eseten milyen volt a kommunikacios gepezet? Total kaosz, senki nem nyilatkozik semmit, amig ossze nem egyeztetnek.
Masfelol meg (bar ez kevesbe elenorizheto adat, vagy elhiszed nekem, vagy sem) amikor szamomra ugy este kilenc korulre teljesen nyilvanvalova valt, hogy mekkora atveres van itt, felhivtam par fideszest, akik elegge tuz kozelben vannak, es ketsegbeesetten kerdeztem, hogy mi tortenik itt? A fidesz berkeiben total kaosz uralkodott aznap este.
Per pillanat most nem latom azt a tokeletes kommunikacios gepezetet, ami uralkodott oszod kornyeken. Persze en mar csak olyan paranoias vagyok, hogy azt is el birom kepzelni, hogy tanultak a fiuk oszodbol, es probalnak elethuebbek lenni. Ebbol log ki nagyon a fleto-kokadt egymasrarohoges. Sz'al nem tudja az ember.
De dobok meg egy Eng. Break.-ot, hatha megvilagosodom :)
kojéve 2008.04.03. 10:50:36
Francois:
a politikai taktikai érzéknek nem sok köze van a jó kormányzáshoz, projektek mendzseléséhez.
Sőt, hazánk történelme épp arról tanúskodik, hogy a baloldali csoportok jeleskednek a hatalom megszerzésében és megtartásában, az ország kormányzásában azonban a legkevésbé sem!
a politikai taktikai érzéknek nem sok köze van a jó kormányzáshoz, projektek mendzseléséhez.
Sőt, hazánk történelme épp arról tanúskodik, hogy a baloldali csoportok jeleskednek a hatalom megszerzésében és megtartásában, az ország kormányzásában azonban a legkevésbé sem!
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.03. 10:57:42
Istvan 2008.04.03. 10:49:48:
"Per pillanat most nem latom azt a tokeletes kommunikacios gepezetet, ami uralkodott oszod kornyeken."
Az mar korabban bedolt, nagyjabol a nyari 6 perces Fleto-beszed elott. Az oszodi beszed ota teljesen hiteltelenne valtak es barki allt ki mellettuk, az is hiteltelenne valt.
Miota vartam en mar erre ... :-) A regi stilusu szovegertelmezos szocsataknak vege.
"Per pillanat most nem latom azt a tokeletes kommunikacios gepezetet, ami uralkodott oszod kornyeken."
Az mar korabban bedolt, nagyjabol a nyari 6 perces Fleto-beszed elott. Az oszodi beszed ota teljesen hiteltelenne valtak es barki allt ki mellettuk, az is hiteltelenne valt.
Miota vartam en mar erre ... :-) A regi stilusu szovegertelmezos szocsataknak vege.
Francois Pignon 2008.04.03. 11:15:31
kojéve, van igazság abban, amit mondasz.
Ugyanakkor azt se feledjük, hogy amit egyértelmű sikerként könyvelhetnek el (az országgyűlési választások, illetve a 2004-es népszavazás), az nem csak rajtuk múlott, hanem a szavazók ítélőképességén és nem kis részben a politikai ellenfeleik rátermettségén is. Viszont amit önerőből el lehetett kúrni, azt elég sokszor meg is tették.
Ugyanakkor azt se feledjük, hogy amit egyértelmű sikerként könyvelhetnek el (az országgyűlési választások, illetve a 2004-es népszavazás), az nem csak rajtuk múlott, hanem a szavazók ítélőképességén és nem kis részben a politikai ellenfeleik rátermettségén is. Viszont amit önerőből el lehetett kúrni, azt elég sokszor meg is tették.
dr.minorka 2008.04.03. 11:15:40
elwood pályázik az Internet ostobája kitüntető címre:
"Felgyújtatják a tv-t olyan szervezésben, hogy még a HirTV sem bírt egy beépített embert találni."
Nem talált???:))))) Hányszor mutatták azt az ex-Meh dolgozót, aki hol az épületet elfoglalók között tüsténtkedett, hol a rendőrök arcát ápolta (feltünt idén is)?
"Felgyújtatják a tv-t olyan szervezésben, hogy még a HirTV sem bírt egy beépített embert találni."
Nem talált???:))))) Hányszor mutatták azt az ex-Meh dolgozót, aki hol az épületet elfoglalók között tüsténtkedett, hol a rendőrök arcát ápolta (feltünt idén is)?
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.03. 11:34:12
Szerintem tök jó a poszt. Engem is zavarnak az összeesküvés elméletek és hülyének érzem magam, hogy hiszek bennük.
Ami mellette szól:
- Az MSZP-nek és az SZDSZ-nek is szavazat növelés szempontjából jó a szakítás.
- Kóka-Gyurcsány, két jó barát, együtt harcol, s issza borát
Ami ellene szól:
- A 4-es metró barátai viccünknél napokig arról cikkezett a sajtó, hogy ez a nagyon profi Demszky kommunikációs stáb, legalattomosabb akciója.
Ami mellette szól:
- Az MSZP-nek és az SZDSZ-nek is szavazat növelés szempontjából jó a szakítás.
- Kóka-Gyurcsány, két jó barát, együtt harcol, s issza borát
Ami ellene szól:
- A 4-es metró barátai viccünknél napokig arról cikkezett a sajtó, hogy ez a nagyon profi Demszky kommunikációs stáb, legalattomosabb akciója.
rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.03. 11:37:04
Igazából médiahekk az egész kormányzás, sőt egész Magyarország is.
Tkp nem is létezünk, ez csak a Mátrix hiteti el velünk
:-)))
Tkp nem is létezünk, ez csak a Mátrix hiteti el velünk
:-)))
Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.03. 11:52:29
ergé 2008.04.03. 11:37:04
"Tkp nem is létezünk, ez csak a Mátrix hiteti el velünk"
Hát, kedves "ergé", ez így is van.
Vagy te tudod bizonyítani az ellenkezőjét?
"Tkp nem is létezünk, ez csak a Mátrix hiteti el velünk"
Hát, kedves "ergé", ez így is van.
Vagy te tudod bizonyítani az ellenkezőjét?
dr.minorka 2008.04.03. 11:57:00
Engem az a helyzet zavar, hogy az összeesküvés feltételezése valószínűnek tűnhet. Ennél már csak az a rosszabb, hogy ha nem is minden esetben, de ráadásul igazak.
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.03. 12:00:47
Csak néha akad, és kivillannak a hibák a mátrixban.
Kökényesi Gábor lebukása pl. ilyen, vagy Debil úr
nyilvánosságra került telefonjai. (magukra húzták. )
Kökényesi Gábor lebukása pl. ilyen, vagy Debil úr
nyilvánosságra került telefonjai. (magukra húzták. )
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.03. 12:02:15
Lola, ezt tudod lengyelul is?
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.03. 12:02:24
A szadi elnökválasztás pedig megintcsak a manipulációt
bizonyítja, hiszen ott ki is derült nagyjából, hogy egy
pszeudo pártról van szó.
bizonyítja, hiszen ott ki is derült nagyjából, hogy egy
pszeudo pártról van szó.
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.03. 12:06:12
OFF István, persze -, lengyel származásomra tekintettel ezt az egy mondatot tudom :)
Polak, venger dva bratanki, i do sabli, i do sklanki.
Polak, venger dva bratanki, i do sabli, i do sklanki.
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.03. 12:06:53
A combíno, és az európa kulturális fővárosa projekt,
pedig siker. Abban az értelemben, hogy ezek a választási
kampányukat erősítették: sikerrel. Egy másik kasszából is
lehetett így propagandát nyomni, plakát erdőket, 3D terveket.
pedig siker. Abban az értelemben, hogy ezek a választási
kampányukat erősítették: sikerrel. Egy másik kasszából is
lehetett így propagandát nyomni, plakát erdőket, 3D terveket.
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.03. 12:07:33
A combíno, és az európa kulturális fővárosa projekt,
pedig siker. Abban az értelemben, hogy ezek a választási
kampányukat erősítették: sikerrel. Egy másik kasszából is
lehetett így propagandát nyomni, plakát erdőket, 3D terveket.
pedig siker. Abban az értelemben, hogy ezek a választási
kampányukat erősítették: sikerrel. Egy másik kasszából is
lehetett így propagandát nyomni, plakát erdőket, 3D terveket.
CrL 2008.04.03. 12:09:27
ergé 2008.04.03. 11:37:04
"Igazából médiahekk az egész kormányzás, sőt egész Magyarország is.
Tkp nem is létezünk, ez csak a Mátrix hiteti el velünk
:-))) "
azért ha valaki megtalálná valahol a mátrixban az előrehozott választásokhoz a programot, akkor töltse be azonnal, köszi.
"Igazából médiahekk az egész kormányzás, sőt egész Magyarország is.
Tkp nem is létezünk, ez csak a Mátrix hiteti el velünk
:-))) "
azért ha valaki megtalálná valahol a mátrixban az előrehozott választásokhoz a programot, akkor töltse be azonnal, köszi.
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.03. 12:11:07
ezt hogy csinálta?
Érdekes még ez a széljobb vonal. Nyilván nem önerőből
csinálják. Ráépülnek, és befolyásuk alatt tartják az eseményeket.
A ttv esetében a tüntetés (ek) kriminalizálása volt a feladatuk.
A cél azt hiszem nyilvánvaló: a nagyobb tömegek távoltartása,
a rendőrség demonstratív megerősítése, 1023, stb.
Érdekes még ez a széljobb vonal. Nyilván nem önerőből
csinálják. Ráépülnek, és befolyásuk alatt tartják az eseményeket.
A ttv esetében a tüntetés (ek) kriminalizálása volt a feladatuk.
A cél azt hiszem nyilvánvaló: a nagyobb tömegek távoltartása,
a rendőrség demonstratív megerősítése, 1023, stb.
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.03. 12:15:23
Loxon 2008.04.03. 11:52:29:
"Vagy te tudod bizonyítani az ellenkezőjét?"
Igen, tudom. Ha nem leteznenk, hogy letezhetne ez a blog?
"Vagy te tudod bizonyítani az ellenkezőjét?"
Igen, tudom. Ha nem leteznenk, hogy letezhetne ez a blog?
Francois Pignon 2008.04.03. 12:16:46
A zavargások Waldoja (Kökényesi) szerintem inkább valami túlmozgásos, feltűnésre vágyó kis nímand.
Bár a rendőri vezetők rátermettségét nézve minden elképzelhető. Emlékszünk még? Itt a magas rangú ám annál furfangosabb fakabátok éppen a szintén rendkívül agyafúrt Budaházyékhoz sietnek konspirálni:
www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=159520
Bár a rendőri vezetők rátermettségét nézve minden elképzelhető. Emlékszünk még? Itt a magas rangú ám annál furfangosabb fakabátok éppen a szintén rendkívül agyafúrt Budaházyékhoz sietnek konspirálni:
www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=159520
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.03. 12:17:26
Szerintem egészen nyilván való, hogy kevertéki a szart.
Kössük augusztus 20-hoz, vagy a beszéd nyilvánosságra
kerüléséhez, mindegy, de egyszerűen olyan dolgok kezdtek
el történni a városban, hogy a Mester és Margarítában éreztem
magam majdnem.
Kihagytad a Teve utcai rendőrpalota lövetését, és a teljes
rendőri vezetés (egyszerre négy ember!) menesztését egy
Kálvintéri bártáncos/prosti miatt.
Kössük augusztus 20-hoz, vagy a beszéd nyilvánosságra
kerüléséhez, mindegy, de egyszerűen olyan dolgok kezdtek
el történni a városban, hogy a Mester és Margarítában éreztem
magam majdnem.
Kihagytad a Teve utcai rendőrpalota lövetését, és a teljes
rendőri vezetés (egyszerre négy ember!) menesztését egy
Kálvintéri bártáncos/prosti miatt.
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.03. 12:21:13
Kökényesi idén a Lánc-hídnál várta Ferit, és ő volt az
a "civil" aki kezetrázott vele a híradóban.
Egyébként én meg ennek a féregnek ismerem egy ismerősét.
Az nem nímand, az egy nagyon súlyos, és veszélyes alak,
akár gyilkosságot is vállal.
a "civil" aki kezetrázott vele a híradóban.
Egyébként én meg ennek a féregnek ismerem egy ismerősét.
Az nem nímand, az egy nagyon súlyos, és veszélyes alak,
akár gyilkosságot is vállal.
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.03. 12:22:33
lola, koszi :)
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.03. 12:22:58
A combíno vásárlásról készült ÁSZ jelentés?
Kötelezően kellett hogy készüljön a nagyságrend miatt úgy
tudom, de sehol sem hozzáférhető.
Kötelezően kellett hogy készüljön a nagyságrend miatt úgy
tudom, de sehol sem hozzáférhető.
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.03. 12:27:41
Önkormányzati választások.
Arra gondolt már valaki, hogy Demszkyt becsalták? A megelőző
"nyilatkozata", miszerint: "Így is, úgy is én nyerek" (hirtv), és a
mostani elnökválasztás fényében talán nem elképzelhetetlen.
A tv közvetítésben (önk. vál. este) a vége felé voltak furcsa
kiszólások, rosszul bevágott bemondó. Valamelyik fiatal
sportriporter félre néz, és suttogva kérdezi: - Melyik adatot?
A régit, vagy az újat...? Melyiket? Azután vágás.
Az első kerület adatainál, ha jól emlékszem.
Arra gondolt már valaki, hogy Demszkyt becsalták? A megelőző
"nyilatkozata", miszerint: "Így is, úgy is én nyerek" (hirtv), és a
mostani elnökválasztás fényében talán nem elképzelhetetlen.
A tv közvetítésben (önk. vál. este) a vége felé voltak furcsa
kiszólások, rosszul bevágott bemondó. Valamelyik fiatal
sportriporter félre néz, és suttogva kérdezi: - Melyik adatot?
A régit, vagy az újat...? Melyiket? Azután vágás.
Az első kerület adatainál, ha jól emlékszem.
Francois Pignon 2008.04.03. 12:28:44
Gloire, ha már tényleg kezet rázni sem találtak mást, igen nagy hiány lehet megbízható káderekből. (Viszont a Waldos párhuzamot igencsak erősíti ;) )
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.03. 12:29:25
index.hu/gazdasag/magyar/oszt080402/
"Eddig sem volt reform, és még mindig kéne"
Sz'al ha igy megy azert a kommunkacio, akkor akar osszeeskuves, akar kenyszerhelyzet, megint nem fog kijonni jol sem az mszp, sem az szdsz ebbol. a masik vezeto hir a zindexen, hogy akkor inkabb jojjon a fidesz, gazdasagi lap felmerese szerint ezt mondjak a gazdasagi elet szereploi.
Ezek utan mar igazan kivancsi vagyok, hogy ki tud-e ebbol jonni jol akar az mszp, akar az szdsz. Nagy kuzdok, legalabbis a ferike, az biztos.
Egyebkent birtokomban van a fleto kisz kongresszusi beszede, dobbenetes, hoy ugyanaz a retorika, mint most. Ha kell valakinek, szivesen elkuldom...
"Eddig sem volt reform, és még mindig kéne"
Sz'al ha igy megy azert a kommunkacio, akkor akar osszeeskuves, akar kenyszerhelyzet, megint nem fog kijonni jol sem az mszp, sem az szdsz ebbol. a masik vezeto hir a zindexen, hogy akkor inkabb jojjon a fidesz, gazdasagi lap felmerese szerint ezt mondjak a gazdasagi elet szereploi.
Ezek utan mar igazan kivancsi vagyok, hogy ki tud-e ebbol jonni jol akar az mszp, akar az szdsz. Nagy kuzdok, legalabbis a ferike, az biztos.
Egyebkent birtokomban van a fleto kisz kongresszusi beszede, dobbenetes, hoy ugyanaz a retorika, mint most. Ha kell valakinek, szivesen elkuldom...
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.03. 12:33:23
"Két ilyen fordulópont volt, mind a kettőt mi csináltuk. Ezt is mi csináltuk, meg a köteles akciót is. (...) Kövér mondja, amit mond. Többször mondja, meg is jelenik a sajtóban. Semmi nincs belőle. Elsikkad, egy hír a sok közül. (...) Ügy tűnik, hogy elveszítjük a választást. Összehívok magamhoz öt embert. (...) Klára meg én, és jön Gál Zoli meg még két ember. (...) És azon a pénteken, ott, nálunk úgy döntünk, hogy ezt a kötélügyet meg kell csinálni. (...) És akkor elindul mindenkinek az agya, még ott éjszaka megszületnek a sztori-boardok, hogy hogyan kell ehhez reklámfilmet készíteni, milyen rádióklip lehet ebből, hogyan nyikorog a kötél, szóval hogyan lehet ezt megcsinálni. (...)
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.03. 12:36:39
Istvan 2008.04.03. 12:29:25:
"Ezek utan mar igazan kivancsi vagyok, hogy ki tud-e ebbol jonni jol akar az mszp, akar az szdsz. Nagy kuzdok, legalabbis a ferike, az biztos."
Csak ha bevetik magukat a reformokba.
Az Index, a FAZ, az Economist es a hasonszoruek csak a kiadascsokkentest, az adocsokkentest es a privatizaciot fogadjak el reformnak. Ez Ferinek nem fog menni, mert tovabb erodalja az MSZP bazist. Tehat Feri kenytelen lesz ilyen ujsagcikkek elleneben kormanyozni tovabb.
Tartok tole, Ferinek nem sokaig lesz civil, értelmiségi egyénisége se (Konrad Gyorgy magasztalta igy tavaly osszel).
Az "ertelmiseg" veszelyes jatekszer, pillanatok alatt ki lehet esni pikszisbol.
"Ezek utan mar igazan kivancsi vagyok, hogy ki tud-e ebbol jonni jol akar az mszp, akar az szdsz. Nagy kuzdok, legalabbis a ferike, az biztos."
Csak ha bevetik magukat a reformokba.
Az Index, a FAZ, az Economist es a hasonszoruek csak a kiadascsokkentest, az adocsokkentest es a privatizaciot fogadjak el reformnak. Ez Ferinek nem fog menni, mert tovabb erodalja az MSZP bazist. Tehat Feri kenytelen lesz ilyen ujsagcikkek elleneben kormanyozni tovabb.
Tartok tole, Ferinek nem sokaig lesz civil, értelmiségi egyénisége se (Konrad Gyorgy magasztalta igy tavaly osszel).
Az "ertelmiseg" veszelyes jatekszer, pillanatok alatt ki lehet esni pikszisbol.
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.03. 12:37:50
Ezek kiképzett, biztos emberek, hol itt a hiány?
Az a gond, hogy csak ilyen emberekkel gondolták
egyengetni kishazánk sorsát.
Az a gond, hogy csak ilyen emberekkel gondolták
egyengetni kishazánk sorsát.
Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.03. 12:42:48
Doomhammer 2008.04.03. 12:15:23
"Vagy te tudod bizonyítani az ellenkezőjét?"
Igen, tudom. Ha nem leteznenk, hogy letezhetne ez a blog?
Hát még Önnel is sikerült elhitetnie a Mátrixnak? Nem csodálkozom: Mátrix – Mater – Matéria... Megint lehullott Magáról a lepel, materialista!
Én viszont vallom: elhitetni annyi mint létezni.
Úgyhogy Maga létezik, Doomhammer, csak én nem.
"Vagy te tudod bizonyítani az ellenkezőjét?"
Igen, tudom. Ha nem leteznenk, hogy letezhetne ez a blog?
Hát még Önnel is sikerült elhitetnie a Mátrixnak? Nem csodálkozom: Mátrix – Mater – Matéria... Megint lehullott Magáról a lepel, materialista!
Én viszont vallom: elhitetni annyi mint létezni.
Úgyhogy Maga létezik, Doomhammer, csak én nem.
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.03. 12:46:14
www.indavideo.hu/video/Helyzetjelentes_egy_kiegett_auto_radiojabol
Egy érdekes video a tv ostromról, aki még nem unja annak
ajánlom az utolsó két percet (hét perc az egész), aranyos,
ahogy látod a _helyszínt_ és mintha nem az lenne ott amit
a rádióban mint _helyszíni tudósítást_ leadnak.
"jellegzetes sapkában...persze bajusza is van" . )
Egy érdekes video a tv ostromról, aki még nem unja annak
ajánlom az utolsó két percet (hét perc az egész), aranyos,
ahogy látod a _helyszínt_ és mintha nem az lenne ott amit
a rádióban mint _helyszíni tudósítást_ leadnak.
"jellegzetes sapkában...persze bajusza is van" . )
Bummer 2008.04.03. 13:49:27
Még azt is megkockáztatom, hogy a saját párt népszerűségén túl még a befektetői köröket is jóllakatnák, Simor Andrást megtéve mondjuk egy szakértői kormány miniszterelnökének.
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.03. 15:17:59
Loxon 2008.04.03. 12:42:48:
"Hát még Önnel is sikerült elhitetnie a Mátrixnak? "
Hahaha, micsoda primitiv osszeeskuvesteoria. A Matrix, mi, aki elhitethet barmit velem. Kackac. Elarulok maganak egy nagy titkot.
En vagyok a Matrix.
EN elhitethetek magaval akarmit, meg azt is, hogy ez a blog letezik. Hatalmam hatartalan, ha a maga fejletlen emlosagyanak befolyasolasarol van szo.
Ugyhogy nyugodtan elhiheti, hogy ez a blog letezik, ha netan rajohetne az ellenkezojere, mert hiba lenne a matrixban (csak a megvalositasban, nem az eszmeben!), ugyis kitorolhetnem az agyabol egy tizedmasodperc alatt.
Legyen csak batran materialista, abban a vilagban, amelyet teremtettem maganak, ugyse tud magasabb szintre vergodni a materializmusnal.
"Hát még Önnel is sikerült elhitetnie a Mátrixnak? "
Hahaha, micsoda primitiv osszeeskuvesteoria. A Matrix, mi, aki elhitethet barmit velem. Kackac. Elarulok maganak egy nagy titkot.
En vagyok a Matrix.
EN elhitethetek magaval akarmit, meg azt is, hogy ez a blog letezik. Hatalmam hatartalan, ha a maga fejletlen emlosagyanak befolyasolasarol van szo.
Ugyhogy nyugodtan elhiheti, hogy ez a blog letezik, ha netan rajohetne az ellenkezojere, mert hiba lenne a matrixban (csak a megvalositasban, nem az eszmeben!), ugyis kitorolhetnem az agyabol egy tizedmasodperc alatt.
Legyen csak batran materialista, abban a vilagban, amelyet teremtettem maganak, ugyse tud magasabb szintre vergodni a materializmusnal.
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.03. 15:28:09
Akkor mégiscsak Doom és Loxon ugyanaz a személy? Ez is egy tearéma.
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.03. 15:40:06
tölgy 2008.04.03. 15:28:09:
"Akkor mégiscsak Doom és Loxon ugyanaz a személy? Ez is egy tearéma."
Ez nagyon egyszeru megfogalmazasa a helyzetnek. Loxon teljesen a hatalmam alatt all. Azt gondol, amit a fejebe ultetek, azt lat, amit lattatni akarok vele. Habar Loxon "nem en vagyok", ez azonban csak formai kulonbseg. Loxon fuggetlen letezo, akinek a szajabol EN beszelek.
Egyebkent magaval is ez a helyzet.
Kellett maguknak a Matrixot emlegetni. Ne fesd az ordogot a falra, mert megjelenik, muhahahaha!
"Akkor mégiscsak Doom és Loxon ugyanaz a személy? Ez is egy tearéma."
Ez nagyon egyszeru megfogalmazasa a helyzetnek. Loxon teljesen a hatalmam alatt all. Azt gondol, amit a fejebe ultetek, azt lat, amit lattatni akarok vele. Habar Loxon "nem en vagyok", ez azonban csak formai kulonbseg. Loxon fuggetlen letezo, akinek a szajabol EN beszelek.
Egyebkent magaval is ez a helyzet.
Kellett maguknak a Matrixot emlegetni. Ne fesd az ordogot a falra, mert megjelenik, muhahahaha!
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.03. 15:48:16
Mé? Jön Manyika is?
De Doom, ki beszél a maga szájából? Ki rángatja magát mint kicsiny bábfigurát? Maga is és mind a nagy Összeesküvés részesei lennénk?
De ha Zionba vennénk az irányt, némely reakciósok félre is értenék.
De Doom, ki beszél a maga szájából? Ki rángatja magát mint kicsiny bábfigurát? Maga is és mind a nagy Összeesküvés részesei lennénk?
De ha Zionba vennénk az irányt, némely reakciósok félre is értenék.
dr.minorka 2008.04.03. 15:52:42
"Loxon fuggetlen letezo, akinek a szajabol EN beszelek."
Töpörtyű!
Töpörtyű!
smalladam 2008.04.03. 16:40:28
szerintem a Reakció blog is az összeesküvés része. Nem véletlen, hogy szigetvári viktor többször is felbukkant a kommentelők között. meg ugye itt vagyok én is, a new york-budapest-tel aviv tengely megbízásából.
azért van ez a blog, hogy az ilyen összesküvés-elméletek, meg gondolatkísérletek felvetésével zavart keltsen a jobboldal gondolkodásra képes tagjai között, így a kormány tetteiről most már senki sem tudja megmondani, hogy azok valamik, vagy mennek valahová, vagy mi. ez lebénítja a tábort, mert rágódásra pazarolják az idót.
egyébként is az összeköttetések elég könnyen kimutathatóak, hiszen a reakció annak a cégcsoportnak a tagja, amelyiknek az index, akinek közismert főszerkesztője a kormányközlei népszabadság publicistája, tulajdonosai pedig jóban vannak schmidt máriával, aki pedig bajnai gordonnal.
úgyhogy, a reakciós fiúk szolgálataikért cserébe bajnai gordon nemsokára elkövetkező miniszterelnöksége alatt különféle zsíros kommunikációs posztokhoz juthatnak majd.
egy tavaly nyári videó is erősíti a gyanút, amelyen a reakció szerzőit az öszödi kormányüdülőnél filmezték le.
azért van ez a blog, hogy az ilyen összesküvés-elméletek, meg gondolatkísérletek felvetésével zavart keltsen a jobboldal gondolkodásra képes tagjai között, így a kormány tetteiről most már senki sem tudja megmondani, hogy azok valamik, vagy mennek valahová, vagy mi. ez lebénítja a tábort, mert rágódásra pazarolják az idót.
egyébként is az összeköttetések elég könnyen kimutathatóak, hiszen a reakció annak a cégcsoportnak a tagja, amelyiknek az index, akinek közismert főszerkesztője a kormányközlei népszabadság publicistája, tulajdonosai pedig jóban vannak schmidt máriával, aki pedig bajnai gordonnal.
úgyhogy, a reakciós fiúk szolgálataikért cserébe bajnai gordon nemsokára elkövetkező miniszterelnöksége alatt különféle zsíros kommunikációs posztokhoz juthatnak majd.
egy tavaly nyári videó is erősíti a gyanút, amelyen a reakció szerzőit az öszödi kormányüdülőnél filmezték le.
Francois Pignon 2008.04.03. 17:42:26
Az ember igyekszik terelni a figyelmet az igazán gyanús mozzanatokról, erre jössz itt a leleplezésekkel meg kaftánzsebből fizetett pénzekkel. Töri magát itt hiába az ember...
Egyébként a new york-budapest-tel aviv tengelybe ideje lenne már elhelyezni valahogy Moszkvát is, mert anélkül nem elég hiteles már.
Egyébként a new york-budapest-tel aviv tengelybe ideje lenne már elhelyezni valahogy Moszkvát is, mert anélkül nem elég hiteles már.
smalladam 2008.04.03. 17:50:12
belehelyezhető moszkva is, de szerintem akkor már körbeér a világ körül:) és akkor már a kajmán szigeteket sem hagynám ki.
VIII. Nagyapó 2008.04.03. 21:07:44
Ha van egy kis időtők, sztem az 1009-es elég jó, és témába vág :-)
sp.hoff.hu/episodes/index.php?pS=10
sp.hoff.hu/episodes/index.php?pS=10