Ilyen ország pedig nincs XLV.
2007. augusztus 28. írta: TuRuL_2k2

Ilyen ország pedig nincs XLV.

Ki a felelős az SZDSZ szerint a Magyar Gárda megalakulásáért? Természetesen a Fidesz, a történelmi egyházak és Sólyom László.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr38150905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Citrom ;) 2007.08.28. 09:18:08

Gumicsont!

Nem mindegy?

A szart, -a halaktól függetlenül- időnként feldobja a víz.
De, egyenlőre még az sem biztos, hogy fekáliával van dolgunk.

Várjunk még a mutogatással, jelző ragasztással, felelős kereséssel.
A politikusok meg csak csinálják nekünk a színházat. "Küzdenek" folyamatosan. Mi meg önszántunkból felülünk nekik.

Gumicsont.

Nom:ante 2007.08.28. 09:29:24

S Külön Orbán Viktor miért nincs megemlítve? Hát, nem ő a felelös mindenért?
___
Én egyébként láttam a zinterjut a Magyar Bálintal [hogy honnan szedték elő?] előszőr egy egyhe nevetés fogott el, de aztán láttam, hogy komolyan mondja amit gondol, és inkább elkapcsoltam.

Ízé(sic!).. a Magyar Kétfarkú Kutyapárt ill a Baptista szeretetszolgálat már elhatárolodott tölük?

De még az Ufi.blog-on se láttam... nem leszünk igy jóban.

Ombudsmanyus 2007.08.28. 09:44:43

Azt hittem, a Magyar Gárda Magyar Bálintról lett elnevezve. Ezek szerint mégsem. Nahát!

politicus · http://ufi.blog.hu 2007.08.28. 09:58:01

szia Citrom, rég láttalak ::))

dowNLoad 2007.08.28. 10:35:21

Teljesen igaza van az szdsz-nek, az ő szempontjukból ami NEM egyezik meg az ország véleményének 99%-ával. Persze van tv-jük, rádiójuk, nagyhangú megmondóembereik, így sokkal nagyobbnak tűnnek. (még saját gárdájuk is van, de azt biztos vonalnak hívják) Ezt meg egyenes beszédnek. (lepp gyula és kókadt üdvözöl bálint, jó voltál)

vajon 2007.08.28. 12:08:21

...és kinek jó a Magyar Gárda megalakulása Pokorni Zoltán szerint? Természetesen a kormánynak és Gyurcsány Ferencnek.

g 2007.08.28. 22:10:06

hüje ;) f@sz! MB megveregetheti a saját vállát, hónapok óta újra sikerült médiamegjelenést produkálnia... Szánalmas

Parapitty · http://parapitty.blog.hu 2007.08.28. 22:44:22

Ezek a kölcsönös abszurd vádaskodások évek óta zajlanak, nem tűnt fel? Amíg van rá igény, addig csinálni fogják és addig senki sem nézi, mivel foglalkoznak valójában.

Citrom ;) 2007.08.29. 10:17:31

politicus
Szia!
Szabadságoltam magam.
Kiscsaládom is sikeresen eltávolítottam, mindenféle katódsugárcső és továbbfejlesztett változataik mellől.

A család újra tanulta a türelmes, másikra valóban odafigyelő kommunikációt egymás között.

Aztán újra munka és szabadság alatt történtek lassan feledésbe merülnek. Átmenetileg. Ha csak rajtam és az asszonyon múlik.
Itt tartunk.

Bakura az okostojás · http://bakura.blogja.hu 2007.08.29. 11:11:04

Csak jelzem, hogy korábban meg a Fidesz és a szócső médiája Gyurcsányt vádolta.
bakura.buzz.hu/archives/2007/08/26/Fidesz_Gyurcsany_a_hibas/

Sőt szinte e blogon kezdődött Szamárfül bejegyzése által. :DD

Vicces ez a kettős mérce amit e blogon alkalmaztok. :)

dowNLoad 2007.08.29. 23:25:08

ki a felelős a vicces lánchíd rádiós képért?, ez aztán odab@szott keményen, lassan azt kell feltételeznem rosszindulatúan, hogy egy buzibarát is beleszól a kormányzásba?
"Ha kell cigány vagyok,ha kell buzi vagyok, ha kell, ha nem kell de zsidó vagyok(?) csak magyar nem tudok lenni, székely meg végképp!"
Gyurcsány Fletó

Devil Inside 2007.08.30. 13:45:25

Az nem abszurd vádaskodás, hogy a Magyar Gárda megalakulása a kormánynak jó, mert így van.
Politikai kommunikációjuk most erre az egy témára épül, ahogy tegnap a sajtótájékoztatón csoportosan rettegteg a dobogon, az valami félelmetes volt. ;-)
(Valójában a nevetséges és a vérlázító között mozgott az egész produkció, ez utóbbit igyekeztem elnyomni, mert még majdnem belőlem is előbújt a hard-core gárdista...)

gloire 2007.08.30. 16:11:26


Most hallgattam a fogorvosomnál a jazzy rádió híreit.
Bemondták, hogy Orbán jó ideje a magyar szélsőjobb vezetője.
Ez nekem pl. új!

dowNLoad 2007.08.30. 16:42:20

haha a dobogóra állás, az dobogós volt, mehetne a kép a kretén.hu-ra, mint lúzerkormány 2007, valahol csak ott van az a buzibarát? Egy ilyen kiállás lett volna a magyarveréskor, akkor a délvidéki, szlovákiai, erdélyi magyarok már rég autonóm régiók lennének, de nem, mert ott nem buzikról(zsidókról) van szó? Ez az ferenckirály, csak így tovább lesz még egy pár ilyen akciód, és 10,000 taggal bővül a gárda.

Bakura az okostojás · http://bakura.blogja.hu 2007.08.31. 09:33:19

Devil: Annál jóval többet állított a Fidesz, hogy ez az ügy jó a kormánynak.

dowNLoad: Téged nem akarnak meghívni ide szerkesztőnek?!
Több emberhez jutna el a zsidó és buzi "imádatod".
süti beállítások módosítása