A nélkülözhetetlen ember
2007. május 30. írta: politicus

A nélkülözhetetlen ember

Legutóbb Ergé kollegának javallottam, hogy ne nézzen Nap-Keltét, ne idegesítse fel magát feleslegesen. Azonban van egy nélkülözhetetlen ember, akit bárhol is jelenjék meg, muszáj meghallgatni. Korábban OV-val is így voltam, most sem tehetek kivételt.

Az interjút Bakács Tibor készítette, aki olyan tökélyre fejlesztette a nyalást, amit a Pörzse-Matúz-Bencsik hármas is megirigyelhetne. Az interjú egyébként a szokványos mederben telt, kizárólag az eleje és a vége az érdekes, amit ezennel le is jegyzek:

BK: Nagy nagy öröm és tisztelet, hogy Gyurcsány Ferenc itt van közöttünk, de minden tiszteletem ellenére meg kell kérdeznem, hogy még egy ilyen évet ki fog bírni? Ezt azért kérdezem, mert érzem, hogy az ellenzék rászánja az időt és az energiát, hogy önt mentálisan és szellemileg tönkretegye, ám ebben az esetben attól félek, hogy a konvergencia-program magába (sic!) hull.

GYF: Magába hull? (Ezt szegény Fletó sem értette...::))

BK: Igen, tehát nehezen képzelem el Kiss Péterről vagy Szili Katalinról, hogy majd tovább viszi ezt a programot…

GYF: Ö...Ha értem...ö...aggódik (Szegény miniszterelnököt is váratlanul érte a csontig hatoló nyelvcsapás...), akkor ez részben nagyon kedves öntől, köszönöm szépen...
.
.
...
Blablablablabla...
.
.
.
BK: Köszönöm szépen, hogy bejött és hát hajrá!


Mi mást kívánhatnák mi is stílszerűen: Hajrá Gyurcsány Ferenc, hajrá MSZP!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr3389404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

politicus 2007.05.30. 16:39:05

Nekem a legjobban a blablablabla rész tetszett... :::)))

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.05.30. 16:51:16

HÁÁÁÁÁ! Visszatért a közszolgálatira a kabaré. Nap-Kelte a neve.

sHelf 2007.05.30. 17:00:25

"Jó benned hinni, és indulni veled!" ufi.blog.hu/2006/10/25/koszonjuk_neked_gyurcsanyi_elvtars :)

egyébként pedig ilyenkor mindig az ugrik be, hogy lehet nyalást rendezni, meg csinálhatják ezt közismert újságírók, színészek, amit akarsz, de a KÖZTÉVÉN? azon az adón, amelynek célja a köz szolgálata? a mi pénzünkből? szörnyen idegesítő, de a Napkeltétől már megszoktuk.

Ács Feri 2007.05.30. 17:18:51

Ezen a "Magába hull"-on még Fletó is röhögött, annyira értelmetlen. Amúgy ez a Bakács a volt narancsos muksó? Abból a csapatból, amelyben divat volt vicceskedő előneveket felvenni, gyilkos stílusban osztani a kilencvenes évek elején látványosan szerencsétlenkedő jobboldalt, mélységesen lenézni a multiknál robotoló tucatmenedzsreket, hogy aztán a kopaszodás első jeleire ők maguk a legordasabb módon kurvuljanak el?

Gabe 2007.05.30. 17:39:17

Mancs, index: észosztás, fikázás, nulla teljesítmény. Lehet, jót tenne ennek a csapatnak, ha most jó néhány évig tényleg ellenzéki sajtómunkatársak lennének.

Gabe 2007.05.30. 18:14:33

És milyen érzés egy ex-mancsosnak egy tahó vidéki művházban műsort vezetni?

Gabe 2007.05.30. 18:23:43

És mi/ki az a BK?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.05.30. 19:34:50

Jajj ezt láttam reggel,még félkómában:) De nem foglalkozott vele senki,már azt hittem,hogy csak álmodtam. Hát igen,Bakács "Uljanov" Tibor megint villantott. Nemrég Fábry gyalázta bele a talajba,de erősen. Most először sajnáltam a Ferit:) Kétségbeesett ő is az első mondaton. Jujj.

dowNLoad 2007.05.30. 20:18:27

Ez már majdnem olyan mint a "V mint Vendetta" sajtómunkásai, (még szerencse, hogy nem kötelező nézni)
Kellene egy a valós hírekkel foglalkozó médiák szövetsége, 1-2órás napi műsorral valamelyik szabadon vehető TV csatornán (hahaha a napkelte helyett is jó lenne) pl. UFI, Demokrácia Rt., Utólag TV, Nibiru, Falanx, Indymédia, Hetiválsz, hogy csak a magyar nyelvűeket említsem. (oknyomozó riportokat senki nem mer csinálni?)

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.05.30. 21:58:31

dowNLoad: ezek a legjobb médiumok, bár az indy kezd egy kicsit elkurvulni. Egyébként az oknyomozó újságítás, ha lassan is, de biztosan kezd fejlődni.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2007.05.31. 02:13:32


Aha, azt mondja Malina Hedviga!
Aranypofa.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.05.31. 08:01:53

Javaslom egyszer bekapcsolni a KLUB Rádiót mindenkinek. Nekem volt szerencsém hozzá nemrégiben,többször nem is. Bolgár úr műsora különösen kegyetlen,utána meg jön a Nap-Keltés Orosz József. A betelefonálók és a közönséga proletariátus legüdébb színfoltjaiból emelkedik ki. Egy idő után függő lesz az ember és nem bír elszakadni az "annakidejinrégenjobbvótbolgárúrhiggyeel" emberektől. Szerencsére én időben leálltam:)

Őrnagy Őrnagy 2007.05.31. 08:37:33

Egy időben én is ráfüggtem Bolgár Úrra, elég nehezen gyógyultam ki, munkaterápiával. És ez a rádió kap állami pénzt is....

jbb 2007.05.31. 11:29:43

Én is sokkal-sokkal lelkesebb voltam, faltam a blogokat, az újságokat, néztem az összes csatornát, mindenről volt véleményem, minek okán is állandóan vitatkoztam szedett-vedett droidokkal. Sajnos észrevettem, hogy szinte belebetegedtem a politikába, semmi máson nem járt az eszem, ráadásul az örökös feszített lelkiállapotom biztosan elvett 1-2 évet a végéről. Aztán két hónapja egyedüliként maradtatok ti itt a blogon, az echotv, néha-néha ha nagyon unatkozom néhány legendás barom (rózsamisi, ..), de muszáj volt leállnom. A barátaim is őszintén kezdtek aggódni miattam, ráadásul semmit nem ért a sok idegeskedés. Most is elqró nyilatkozik a kormány nevében sajátosan gondterhelt komikus arccal, reggelente a túlpörgött, ráncfelvarott (GYF kormány 2.0) ildkó visitozik, kóka sikerre viszi baráti körét, mi meg csak esszük magunkat belülről. Na ebből elég volt, nem vagyok hajlandó magam többet ezeken a szemeteken felhúzni. Ha buktatni mentek szóljatok, az utcán szívesen csatlakozok bármikor, annak talán értelmes is lenne...
Sziasztok!

politicus 2007.05.31. 11:41:46

JBB!

NE add fel!!! Veled vagyunk!!!

Kieran Hayes 2007.05.31. 11:56:19

Ugyanezeken nagyjából én is keresztülmentem. Csak az ufiblog maradt...

jbb 2007.05.31. 12:04:04

:-)))

Nem, tényleg nem adom fel soha, ezért sem költözem külföldre mint sok volt évfolyamtársam, de nagyon ki vagyok akadva. Mi lesz itt, végel felszámolják országunkat???

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.05.31. 12:09:29

Természetesen újraépítjük.

cziffra plachta zasztava · http://www.cziffra.blog.hu 2007.05.31. 12:23:17

csak nehogy déva vára legyen. intő példa a magyar történelem.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2007.05.31. 13:49:12


Mondjuk volna kit beépíteni a falba.

VIII. Nagyapó 2007.05.31. 14:35:55

:-D

Hátvakargató megfáradt pártharcosoknak?

Ne adjuk fel!

Bár lehet, vita helyett néha jobb építkezni...

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.15. 14:32:45

Bár volt már ajánló a Reakción, de most végre meg is hallgathatjuk:
napkelte.wildom.hu/naptv/naptv.visszanezo.page?id=8881#

tewton 2008.04.15. 15:16:16

Breaking news!

Gyurcsány vöröslő fejjel rohant ki a parlamentből
index.hu/politika/belfold/kirohant5467/?main&rnd=304
süti beállítások módosítása