Kiszavazó show
2007. május 16. írta: TuRuL_2k2

Kiszavazó show

A hétvégén lesz a Fidesz kongresszusa szövetségi találkozója. A kétnapos rendezvény leglényegesebb része alighanem a tisztújítás. Elnök-jelöltből pont annyi van, ahány hely, alelnöknek viszont eggyel többen indulnak, mint ahányan beférnek. A jelöltek: Kósa Lajos, Pelczné Gáll Ildikó, Pokorni Zoltán, Schmitt Pál, Varga Mihály.
Hogy ki nem kerül be közülük? A legtöbben Pelczné Gáll Ildikó vagy Scmitt Pál kiesését valószínűsítik. Szerintem inkább Pelczné Gál Ildikó (az egyetlen női politikus G. Nagyné Dr. Maczó Ágnes óta, aki a férjezett nevét használja a közéletben) fog távozni, de nem okoz különösebb veszteséget a Fidesz számára: az eddigi teljesítménye, khmmm, legalábbis nem volt meggyőző.
A nő(ke)t-a-politikába elv nem csak a Fidesznél virágzik. Az SZDSZ éppen azon van, hogy kötelezze a pártokat: fele-fele arányban töltsék fel a két nem képviselőivel. Mi lenne a következő lépés? A jelöltek 55%-a római katolikus, 15%-a református, 3%-a lutheránus és 1%-a zsidó legyen? Agyrém.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr9976650

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Naccső Blog 2007.05.16. 22:44:56

Ki ne... Miért legyen, vagy miért ne legyen a Fidesz alelnöke? Mielőtt a post végén található szavazógéphez nyúlnánk, gyönyörködjünk egy kicsit a jelöltekben! Miért legyen alelnök Kósa Lajos? Médiával jól bánó, szókimondó, szelle...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suski 2007.05.16. 08:37:59

Szerintem ô eleve azért került az elnökségbe, hogy legyen egy nô is a kirakatban.

bugris 2007.05.16. 08:40:48

Kósáné Kovács Magda

k|M 2007.05.16. 08:42:27

Kósáné Kovács László

bugris 2007.05.16. 08:45:42

És persze Deutsch-Für Tamás :D

zsombi 2007.05.16. 08:50:19

Barsiné Pataki Etelka

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.05.16. 08:52:43

Barsiné és Kósáné nem ér, nem hazai pályán játszanak... Talán ezért nem is jutottak eszembe. :)

bugris 2007.05.16. 08:57:04

Jó kifogás sose rossz. Szóval azért nem érnek, mert nem jutottak eszedbe :)
Juhászné Lévai Katalin, Vidorné Szabó Györgyi

politicus 2007.05.16. 09:02:39

Engem baromira iritál az Ildikó, nem tudom, ti hogy vagytok vele, de kifejezetten antipatikus.

k|M 2007.05.16. 09:04:46

Erről a jó sok nőt / sok jó nőt a közéletbe c. okoskodásról szép kis publicisztikát kanyarintott Seres a Hírszerzőn, érdemes belenézni.

nénike · http://ufi.blog.hu 2007.05.16. 09:07:40

Ahogyan azt a Belga is eldalolta: Devánszkiné Molnár Katalin

bugris 2007.05.16. 09:13:43

Hihetetlen, hogy egy ennyire jelentéktelen, színtelen-szagtalan politikus alelnök lehet egy nagy pártban. Ha már mindenképpen azt szeretnék, hogy legyen vezetői női politikus is a Fideszben, talán jobban is körülnézhetnének. Lehet, hogy nem kellett volna például a fényévekkel tehetségesebb Schmidt Máriát cseszegetni. Bár személy szerint borsódzik a hátam, ha Morvai Krisztina nyilatkozik, de láthatóan őt is elég sokra tartja a jobboldali tábor.

cziffra plachta zasztava · http://www.cziffra.blog.hu 2007.05.16. 10:30:17

én selmeczi gabira szavazok. olyan behatóan csücsörít:)

ergé 2007.05.16. 10:33:30

Balóné Morvai Krisztina

Bakura az okostojás · http://politikaikommunikacio.blogter.hu 2007.05.16. 10:53:41

Azért az SZDSZ javaslatát (amit szintén kifiguráztam külön postban) belekeverni... :)
Ám igazából Kósa Lajos kampányát ajánlom mindenki figyelmébe:
politikaikommunikacio.blogter.hu/?post_id=154565

Szerintem egyébként Schmitt Pál fog kiesni.

abuhasz 2007.05.16. 16:04:10

"55%-a római katolikus, 15%-a református, 3%-a lutheránus és 1%-a zsidó "

Igen, kuldjunk el mindenkit.... mert csak egy maradhat!

nénike · http://mandiner.hu 2007.05.17. 09:30:33

Azért legyen Kósa Lajos, mert ő egy IRÁNYADÓ ELV! Ami természetesen nem jelenti azt, hogy Spirituális Vezető ne lenne IRÁNYADÓ ELV. De csak ők ketten!

:-S 2007.05.17. 11:22:24

nénike

Mármint a bekerülő, nem?

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.05.17. 11:25:24

Szerintem nem Pelczné esik ki, hanem Schmitt. Pelczné mostanában erősít (nyilatkozik, szerepel), Schmitt meg továbbra sem. Ráadásul Illés Zoltán beszólását (attól, h valaki jól mutat a plakáton, még nem jó politikus) ugyanúgy lehet Schmittre is érteni. Pelczné ráadásul nő, sokgyermekes, jó kiállású, az ország legszegényebb régiójából.. Hülyeség lenne kiszavazni.

cziffra plachta zasztava · http://www.cziffra.blog.hu 2007.05.17. 11:32:49

királyrák, jó kiállású, na, legyen. de a hangját hallani idegborzoló.
ezzel együtt sztem is a schmitt fog kiesni. még az a jó, hogy ő nem egy durci típus.

ergé 2007.05.17. 11:43:21

Pelczné jó kiállású? Nagyberényben nem mert vitázni Gáljézolival, amikor az kijött hozzá, megzavarva a "hazugkormánytönkreteszminket" jellegű monológját.

Ha vezető politikusként, több diplomáját reklámozva nem mer kiállni vitázni ezzel az érettségizett szocival, hát én azt nem nevezném jó kiállásúnak...

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.05.17. 11:51:32

Szerintem sem jó kiállású, kifejezetten álmosító, amikor beszél.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.05.17. 12:17:55

Ha Morvai pozíciót kap a fideszben, borítékolható a népszerűségvesztés. Nem kell több megosztó ember, Mikola, Semjén és bizonyos értelemben Orbán bőven elég.

nénike · http://mandiner.hu 2007.05.17. 13:11:26

Ja, az IRÁNYADÓ ELV, mint személy Bencsik András szellemi apportja volt a nemzet megmentési projektben.

dejavubazz 2007.05.17. 13:15:48

Pelczne lehetne iroasztal folott otletelo, programalkoto szakpolitikus (bar elmeleti es privat szferas tapasztalatairol csak akkor hallottam, mikor megemlitettek, hogy van neki), de tvmusorokba nem valo. Barkivel vitazik, eleg ha az ellenfel megereszt egy kozhelyet es mosolyogva ralegyint, hiaba sorolja ellenerveit Pelczne, a nezo egyszeruen nem hisz neki, "inkabb menne haza a csaladhoz, hogy megnezze, kesz-e a gyerek leckeje es rendben van-e a tornazsakja, mert holnap tesiora lesz" - gondoljuk, es lelkiismeret-furdalas nelkul csatornat valtunk.

Az alelnokot - mint karaktert, - a kulvilag szamara is valasztjak. Igy nem lenne/lesz okos dontes a sztereotip lelkeszfeleseg Pelczne vagy az ex-fuggetlen, melegitos Schmitt Pal, de meg az otleteles szintjen itt felvetodott "szent bolond" Morvai Krisztina sem.

Az idealis alelnokNO hozzavaloi, egy szemelyre, lombikban forralva, a nem stabilan elkotelezett valasztokra gyakorolando optimalis hatast tekintve, szerintem:

A Repassy/Szijjarto - Pelczne harcossagi tengelyen valahol feluton mocorog (azaz jol forog a nyelve es szeret vitazni, de kepes gesztust gyakorolni; tud kozvetlen, kurucdac-mentes lenni es kompromisszumkepesnek latszani), mondjuk jogasz vagy valami phd arc (a doktori cim jol mutat), van szakterulete (=nem puszta kommunikator), 30-45 eves, tovabba nem csunya, alkalmankent mosolyog es ez jol is all neki. Vegul megkockaztatom: lehetne szingli, ha 35-nel nem idosebb.

nénike · http://mandiner.hu 2007.05.17. 13:35:23

Mondjuk olyan Rogán Antónia?

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.05.17. 13:44:37

Én a Bajnai Gordon-Pelczné meccset láttam a közgázon, engem is meglepett, milyen jó vitapartner volt. Azóta változott meg róla a véleményem

Bakura az okostojás · http://politikaikommunikacio.blogter.hu 2007.05.18. 20:28:09

Ezt is megéltem. Itt védek meg egy Fideszes politikust az egyik szuperokos UFI szerzővel szemben.

"Pelczné jó kiállású? Nagyberényben nem mert vitázni Gáljézolival, amikor az kijött hozzá, megzavarva a "hazugkormánytönkreteszminket" jellegű monológját.

Ha vezető politikusként, több diplomáját reklámozva nem mer kiállni vitázni ezzel az érettségizett szocival, hát én azt nem nevezném jó kiállásúnak... "

Egyszerűen nem mehet be az egyeztetésre, mikor a teljes Fidesz-frakció kivonul Gyurcsány napirend előtti felszólalásakor, mikor a Fidesz hallani (és így tárgyalni) sem hajlandó a vegyes biztosítókról, mikor eleve azért megy oda, hogy azt kifogásolja, ott dőlnek el az ügyek.
Az alelnökasszony egyszerűen nem jöhetett jól ki a szituból, de mindenképpen a helyes döntést hozta meg, mikor elutasította az invitálást.

De mint tudjuk, én nem értek semmihez.

Guild 2007.05.18. 22:41:10

Simán kijöhetett volna jól is (szerintem baromi átlátszó demagóg duma volt ez az invitálás), de ehelyett zavarba jött. Nem való a frontvonalba.

k|M 2007.05.18. 23:08:01

Bakura, te nagyon magadra veszed ezeket a dolgokat. Nekem olykor éles nyelvem (billentyűzetem) van, és őszintém le is kell neked itt írnom, ezt a hiperszenzitív hozzáállást nem értem. És nagyon nem is tudok mit kezdeni vele.

Mindezt persze azért írom, mert tudom, hogy velem állsz hadilábon egy másik post ürügyén és ezért írtad a végére, hogy "de mint tudjuk, én nem értek semmihez".

Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.05.19. 09:56:54

k|M: Tudod elég nehéz valamit nem magamra venni, mikor meg vagyok nevezve mint címzett...
Egyébként van olyan szerzőkollégád (politicus), aki a korábbi vitáink alapján, simán megpróbálná megmagyarázni, hogy az ennek ellenére sem nekem szólt.
De legalább tudom mit gondoltok rólam, aminek örülök. Szeretem az őszinteséget.

Egyébként nem te vagy az egyetlen szerző itt akivel problémám van. Sőt többükről tudom, hogy még kevésbé kedvelnek. (ergé, szamárfül) De ezek régi ügyek, nem az UFI bloghoz kapcsolódnak.

k|M 2007.05.19. 10:28:16

Ha végigolvastad azt a másik postot, ott elég sokat kommenteztem, és nekem abból lett sok, hogy ott elég nyilvánvaló lett, hogy nem közhelyek meg fideszes lózungok vannak pukk-pukk, pukkasztva, hanem vélemény tükröződik, és úgy éreztem ennek ellenére nem "megy át", hogy erre vagy tisztességes saját érvek jönnek részedről vagy bárki részéről, vagy nem, de a sajtóból felcsipegetett szóösszetételeket hagyjuk meg a sajtómunkásoknak, mert nincs rosszabb, mint amikor két átlagember úgy vitatkozik, hogy fejből idézi a Népszabadságot vagy a Magyar Nemzetet.

Az, hogy ki, kit kedvel, az meg a vita szempontjából tök lényegtelen. Ne a vitapartnerem szeressen, azt meghagyom másnak (család, nő, barátok). Szerintem.

Bakura az okostojás · http://politikaikommunikacio.blogter.hu 2007.05.19. 10:52:02

Pont fordítva volt! Én érveltem, ti nem!

k|M 2007.05.19. 11:02:44

Nahát, még az emlékeink is mások.

Másik múlt történik velünk, így a jelen se ugyanaz. Mit hozhat a jövő? ((((:

Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.05.19. 11:06:21

Amiket én írok, azokból sokat meg nem találsz a média és a pártok érveiben. Egyik nagy problémám, ugyanis, hogy nem azt mondják, írják, nem azt kommunikálják amit kéne. (Nemhogy rám hallgatnának! :DD )

Ezzel szemben a "jobbosok" érvkészlete:
1. sértegetés
2. Azt hazudni, hogy a másiknak nincsennek érvei és közhelyeket puffogtat, ők bezzeg nem.
3. A média és a Fidesz baromságainak szajkózása.
Jó példa erre a rendőri ügyek. Itt is (és a teljes blogszférában) ugyanazt olvasni mint a Magyar Nemzetben...

Bakura az okostojás · http://politikaikommunikacio.blogter.hu 2007.05.19. 11:21:21

Most látom, hogy már Gyurcsány, a Népszava és a Népszabadság is a rendőrök ellen fordul.
Tehát akkor vagyok én egyedül, aki a blogján megvédi a rendőrséget és van mindenki más.
Ennek ellenére te és az UFI-sok mindjárt kitalálják, hogy én aki egyedül vagyok nincs önálló véleményem és a másokét szajkózom, bezzeg a tömeg mennyire önálló véleményt nyomat! :DD
Végülis a tények sosem zavartak titeket...

:-S 2007.05.19. 11:36:38

Na igen, mindig zavart okoz az elvakultak körében, amikor egy párt kénytelen kihátrálni az addig fennen hangoztatott hazugságai mögül...

k|M 2007.05.19. 11:52:54

Baku, szerintem karcosan írni nem sértegetés. Az egyik legfőbb bajom a magukat baloldalinak/liberálisnak/antifideszeseknek vallókkal - és ez széleskörű megfigyelésem -, hogy ha vitatkozni kezdek velük, úgy érzik, sértegetem őket, úgy érzik, mintha az identitásukban, a jól felépített személyiségükben támadnám őket. Én ezért írtam korábban, hogy a közéleti orientáció csak egy kicsiny része az életnek, és nem lehet a mércéje (kivéve hivatásos politikusok), ezért számomra mindig különös, ha valakinek a személyisége politikai orientációjának teljeskörű kivetülése is egyben.

"Ennek ellenére te és az UFI-sok mindjárt kitalálják, hogy én aki egyedül vagyok nincs önálló véleményem és a másokét szajkózom"

Azért különbséget tenni még tudunk. Neked igen sajátos véleményed van az ügyben, dehát az meg lehet.

No, én befejeztem mára, vár a sportolás, szevasztok.

Bakura az okostojás · http://politikaikommunikacio.blogter.hu 2007.05.19. 14:13:46

k|M: "Baku, szerintem karcosan írni nem sértegetés." Na ebben egyetértünk!
De ha az ember fejéhez hozzávágunk dolgokat, alaptalanul vádoljuk, az szerintem nem karcosan írás.
Egyébként jó sportolást!

Benedek: Az, hogy ki az elvakult lehetne róla vitázni. Tudod még sosem láttalak a blogjaimon. Feltételezem te sem ismered azokat. Így érdekes a véleményalkotásod. Sőt máshonnan sem ismerős a neved. Itt viszont "jobbosként" nincs különösebben nehéz dolgod. Ugyanazt ismételgetni mint a többiek, biztos nagyon fárasztó és nagy szellemi kimerültséget igényelhet...

Valamit azért jelenthet, hogy más polblogokkal szemben itt nem oszlanak meg a látogatók irányultság szerint. Elképesztően homogén a hozzászólók tábora. Bár ahogy engem fogadtok, (és amilyenek az írások) nincs min csodálkozni...

Én megtisztelem a helyet hogy idejövök, elolvasom az írásokat, néha hozzászólok, kulturáltan viselkedem, igenis érvelek, és kihívásnak tekintem hogy vitázzak az itteniekkel, különösen a szerzőkkel, akikről feltételezem a hozzáértést és a tájékozottságot. Talán még tanulhatok is néha.

Cserében megtapasztalom hogy lenéznek, hülyének, elvakultnak és érvhiányosnak álítanak be, pont engem.
Bocs, ha egyre kevésbé kedvelem e helyet, és néha bennem is elszakad a cérna. Viszont én valahogy tudok elnézést kérni utána.

A konkrét ügyhöz: A véleményem természetesen fenntartom. Mikor megírtam nem ismertem sem a kormány, sem a médiája álláspontját. (Nem érdekelt és csak fél füllel hallottam a hírekben.)
Csak most néztem meg, miután megírtam a fenti kommentet, nehogy véletlenül ők is azt írják mint én, (és megint alaptalanul vádoljatok) de megnyugodtam ez ügyben. :)
Sőt biztosíthatlak meglehetősen sok kérdésben egyedi a véleményem! Amire büszke is vagyok.

Nézd, utálom az MSZP-t, a Fideszt és az SZDSZ-t is csak mint a legkisebb rossznak látom. Bírálom is mindet rendesen. Másnál sajnos nem ezt tapasztalom...

dejavubazz 2007.05.19. 14:55:34

nénike,

Rogan reszemrol okes (jot tett neki, hogy visszahuzodott egy idore az orszagos frontvonalbol), Antoniabol - szemelyiseget, nem pedig partszimpatiat tekintve - inkabb az Eros, mint Balint, de ha a sotet hajszin ellenjavallt (laborban vagyunk, ugye :) ), akkor elso blikkre egy par kilot felszedett Pataki Agira voksolnek.


Király Rák,

elhiszem, remelem is, hogy tud vilagosan es hatasosan ervelni, elvegre kepzett es tapasztalt ember, raadasul tanar a lelkem. :)
Nem ertem viszont, teged mivel gyozott meg Pelczne, hogy jo alelnok lenne.
A kozgazon regebben en is voltam par Tarcatukor rendezvenyen, de az a szituacio torzit: oda zommel az egyetem tanarai es - jobb esetben a szakmahoz erto, vagy erteni akaro - hallgatoi ulnek be, ok konnyebben ertelmezik a hallottakat.
Valasztas inkabb a mediaban es nagygyuleseken nyerheto, mint a IV-es eloado (gondolom ott tartjak meg a vitakat) nagysagu, parszaz fos termekben tartott szakpolitikai vitakon.
Apropo, tavaly osszel volt szerencsem latni-hallani Pelcznet a Kossuth teri Fideszes szonoklatsorozat kereteben. Szamomra ott se teljesitett jol, "forradalmiatlan", sot, sotlan volt.
Felreertes ne essek, a holgyet kedvelem, tisztelem, csokolom, olelem, de hat nem lehet mindenben tokeletes. :)

Gabe 2007.05.19. 15:06:22

Nem tudtad, Pakura? Ide azé gyüvünk, me máshun annyira gyaláznak münket, buta jobbereket, hogy egymás hátát vakarászgatni van ez a hely nekünk itten.
És mindig örülünk, ha meglátogatnak minket nagy és okos barátaink, akik itt és és blogjaikban is megmongyák, hogy amúgy nem ebben az országban élünk, mint virtuálisan tájékozott kolegáink (bocs, ha egy szintre hoztam magam Veled), és hogy nincsen önálló véleményünk sem, mert ahhoz is buták vagyunk.
És bocsáss meg nekünk, mert nem olvassuk eégszer blogodat, és mert tiszteletlen hangon emlegetünk.
Nem vagyunk rá méltók, nem vagyunk rá méltók...

:-S 2007.05.19. 15:19:26

Baku

Na, akkor egy rövid ID: valóban nem vagyok egy túl beágyazott nick, a nagy pörgést egyéb elfoglaltságai mellett nem bírom és nem is nagyon akarom követni. Azért a kezdeti időkben gyarabban, mostanában kicsit ritkábban, de találhatsz tőlem bőven hozzászólásokat TWÁ blogján (korábban VIII. Nagyapó néven), van némi index fórumos tapasztalatom, meg a némely liberáis barátaimmal korábban szóban kezdett vitáinkat is folytatom itt:

inglobwetrust.blog.hu/

Ami konkrétan a Te blogodat illeti, volt, hogy elnavigáltam innen oda, annyira sajnos nem ragadott meg, bocs.

Ide viszont valóban nem annyira vitatkozni, mint inkább olvasgatni járok, bár kisebb-nagyobb nézeteltéréseim azért akadnak az itteni főárammal is (pl. kórházbezárás-ügyben), nem beszélve az elvakultabb kommentelőkről. De sajnos a blog szerzőihez (és nem a kedvenc pártjához) nagyon közel áll a világszemléletem, szóval nagy összecsapásokat ITT ne várj.

Ennyit magamról.


Örülök, hogy ide jársz, és sajnálom én is azokat a balosokat, akik betéve ide a lábukat mindjárt 4-5 blogszerzővel találják szemben magukat, amitől aztán rendszerint menekülőre fogják előbb-utóbb. Épp ezért nem is nagyon szoktam Veled gorombáskodni. De ami a rendőrökkel kapcsolatos véleményedet illeti, az számomra nem az elfogulatlanságodat mutatja, sokkal inkább azoknak az újságíróknak a helyzetét juttatja eszembe, akik egész a bukás pillanatáig kitartottak Medgyessy mellett, aztán álltak hülyén, amikor a saját oldaluk is kénytelen lett elismerni, hogy a személyével bakot lőttek...

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.05.19. 18:10:22

dejavubazz,
nem mondom, h ő lenne a legalkalmasabb erre a posztra, sőt. Csak annyit, hogy az utóbbi időben jobban szerepel, mint régebben (nem kizárt, hogy éppen a kongresszus miatt kapcsolt rá), és, hogy az öt jelölt közül nem ő a legrosszabb választás.

Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.05.19. 19:19:37

Benedek: "Ami konkrétan a Te blogodat illeti, volt, hogy elnavigáltam innen oda, annyira sajnos nem ragadott meg, bocs."
Természetesen semmi gond.

TWÁ blogját én messzire elkerülöm. Egyszerűen írritál a stílusa amit a blogján visz. Azt hiszem túlzottan konzervatív vagyok hozzá. Annak viszont örültem, hogy az El Mondo áprilisi számában olvashattam a véleményét a vallásról és Istenről, még ha nem is értettem vele egyet. Ám mindenképpen elgondolkodtató volt.
Ha neked az ő stílusa tetszik, nem csodálom, hogy az én blogom nem...
Bevallom az Indexet sem kedvelem, és csak ritkán olvasom.

Ami a rendőrségi írásomat illeti. Én ott azt akartam kifejezni, hogy ne általánosítsunk, a rendőreink többsége igenis becsületes, félő hogy ezek után kevesebben jelentkeznek, s így csökken az állomány szinvonala, és feltételezem valakinek nagyon érdeke, hogy hirtelen ennyi eset került elő.
Ennek az igazságtartalma független a testület vezetőinek személyétől. Őszintén szólva azt hittem, szinte mindenki egyet fog velem érteni, ehelyett mindkét helyen megkaptam a magamét, hogy igenis minden rendőr bűnöző... (Ha nem is lett így leírva.)
Érthetetlen számomra az a gyűlölködés idegbetegség amivel mindenhol találkozom. :(

:-S 2007.05.19. 19:41:39

Fenét minden rendőr bűnöző, én ilyet sosem gondoltam.

De hogy mi történhet meg és mi nem, illetve hogy hányszor, az igenis nagyban múlik a vezetésen. Így azon is, hogy a kínos esetekben a mundér becsületét védik és maszatolnak-e az érdekükben, vagy visszakézből karrróba húznak-e mindenkit. Hogy van-e belső ellenőrzés, hogy megkövetelik-e az azonosítószám viseletét, vagy azonnal leparancsolják és közlik, hogy leesett. Hogy az-e a válasz egy hatáskörtúllépésre, hogy szegény nagy nyomás alatt áll, hogy éri-e retorzió azokat, akik a Kruchina testvérek esetében vélhetően hamisan vallottak:

index.hu/politika/belfold/kruchina7930/

Amúgy nemrég hallgattam Kis Jánost, kb. ugyanez volt a véleménye.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.05.19. 19:52:13

Már megint kezdik: "Az ügyvéd kiemelte: a rendőrök vallomásaik fedik egymást, nincsenek köztük eltérések." Hogy a fenébe ne fednék egymást, bőven volt idejük egyeztetni, hogy mit is mondjanak. Ősszel is sokszor összeállt 3-4 rendőr és az előre egyeztetett tanúvallomásuk alapján gyanúsítottak meg hatóság ellen, csoportosan, felfegyverkezve elkövetett erőszakkal fiatalokat. És simán el is ítélhetik őket rossz esetben. :(

Bakura az okostojás · http://politikaikommunikacio.blogter.hu 2007.05.19. 20:05:01

Benedek: Nem állítottam, hogy te voltál. (Sőt arra gyanakszom, nem is olvastad az írásom.)

Turul: Kérlek tedd be a teljes linket, mi a rendőrök variációja!
Amúgy jellemző, hogy máris a 21 éves nőnek hisz mindenki. Mintha életszerű lenne, hogy ha megerőszakolnak valakit, szereznek néhány tanut is...

Csak az a rossz, hogy aki ennyire rendőrellenes, azt sem hiszi el ha kiderül ártatlanok. Hiszen a rendőr csakis bűnöző lehet.

:-S 2007.05.19. 20:21:44

Bakura

De, olvastam. Az jön le belőle, hogy mit vagyunk így oda, a legjobb családban is előfordul az ilyen...

Amúgy a megerőszakolós sztorihoz - amennyire én hallottam, van valami orvosi eredmény is. DNS-t ilyenkor még lehet találni?

Amennyit az ügyből hallottam, konkrétan a lány nekem sem teljesen biztos, hogy tiszta - vannak lyukak a sztoriban, onnantól, hogy elintézzük természetben, odáig, hogy eljutottak egy mellékutcába... De hogy volt szex, az is szinte biztos.

:-S 2007.05.19. 20:25:34

Konkrétan csak ennyi baj van a teóriával:

"Biztos azzal próbálnak védekezni, hogy felajánlkozott a lány.

Bár voltak ilyen hírek, az ügyészség szerint a kihallgatott rendőröktől ilyen nem hangzott el. "

index.hu/politika/belfold/rend3830/

Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.05.19. 20:41:01

Benedek: Ha neked az jön le, akkor "gratulálok".

Persze senki sem vitatja, hogy volt szex (közel sem biztos hogy a rendőrökkel), és hogy a rendőrökkel is találkozott akiket így nem csoda hogy felismert.
Nem mindenkinek olyan rossz az arcmemóriája mint nekem. :)

Mellesleg ennek az ügynek a kimenetele semmiben sem befolyásolja a postomban leírtakat...

:-S 2007.05.19. 21:27:44

Hát pedig... A rendőrök többsége rendes ember, és csak azért hoznak most ennyi balhét elő attól a néhányról, aki nem az, hogy lejárassák szegény vezetést, ami nagyon csúnya dolog, mert megrendíti a közbizalmat - kb. így foglalható össze az írásod.

(Mellesleg: akkor az orvosok "lejáratásáról", amit jobboldalt szeretnek emlegetni, mi a véleményed?)

----

Hogy nem a rendőrökkel... Na, erről azért érdekelne a teóriád; énszerintem elég hülyén hangzik a dolog (egy síma félrelépéshez simán kitalálhatott volna egyszerűbb sztorit is a csaj.) Amúgy gondolom, lesznek itt DNS-vizsgálatok is, szóval ez gyorsan ki fog derülni.
süti beállítások módosítása