A remény rabjai
2007. március 12. írta: TuRuL_2k2

A remény rabjai

Worluk szerint Kóka János elnökké választásásával létrejöhet a politikai palettáról jelenleg (szerinte) nagyon hiányzó Magyar Kapitalista Párt. De tényleg várhatunk-e ilyet Kóka Jánostól eddigi track recordja alapján? Aligha. Legfeljebb lecseréli "a magyar liberális párt" címkét "a magyar kapitalista párt"-ra.
Önmagára láthatóan selfmademanként gondoló Jánosunk lassan hároméves miniszteri pályafutása során túl sokat nem tett le az asztalra kapitalizmus-ügyileg (nevezhetjük vállalkozásbarát/versenyképes gazdasági környezetnek is). Nem lépett fel az adórendszer további bonyolítása és az adóteher-növelés ellen, az adócsökkentés (pártjával együtt) csak 2006. április 7-éig volt olyan fontos neki. Nem lépett fel a vállalkozások védelmében, amikor a PM éppen az áfa visszatartásával kezelte az államháztartás nehézségeit. Nem sikerült komolyabb eredményeket elérni a minisztérium által felügyelt MÁV-nál sem. A viszonylag egyszerű feladatnak tűnő reptér-vasút kapcsolatteremtés sem jött össze mindeddig. Nem özönlik hozzánk a működőtőke: a Hankook egy új munkahelyére eső közpénzek nagysága irracionálisnak tűnik, ekkora támogatással bármelyik Bt. képes új munkalehetőséget teremteni néhány évre.
Tényleg, mit tud felmutatni Kóka miniszterként (vagy akár vállalkozóként)? Miért lenne ő remény bármire is?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr2845681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oli bácsi 2007.03.12. 13:07:48

A legújabb megvan? "Vegyél lottót, mer' nem kapsz haikut!": ez lesz az új kultúrpolitika. Nem részben, egészben ebből finanszírozódna a kultúra. Ha meg beüt néhány telitalálat, legfeljebb bezárnak néhány múzeumot.
Részletek itt: www.kokajanos.hu/kokajanos/kokajanos_files/File/kulturpolitika.pdf

Egy igazi zöldszemes ostoros. Nem kedvelem Puzsért az ordibálásaival, de itt (szelsokozep.freeblog.hu/) a szívemből szólt, amikor Kókáról írt.

bugris 2007.03.12. 13:08:00

Engem speciel az a lustaság, nemtörődömség is zavar, ahogy Kókáék dolgoznak. Vagy csak én nem hallottam arról a komoly szakértői csoportról, amelyik a veszteséges vasútvonalak gazdaságosabbá tételére próbált ötleteket kidolgozni, mielőtt bezárják őket?

Nomante · http://rosszpcjatekok.blog.hu/ 2007.03.12. 13:24:30

Engem speciel Kóka tahóbunkó jelleme zavar. Mondjuk igy már érthető, hogy Kuncze után ő a legmegfelelőbb ember. Igaz Kuncze legalláb néhány humor bonbont elejtett, Kóka...(?)

ergé 2007.03.12. 13:45:41

azt bírom, hogy a vasút nagy modernizátorának állítják be Kókát, miközben a nagy tette a vonalbezárás volt. ilyet én is tudok :-)

sőt, én azt mondom, tilcsák bea vasutat, úgy ahogy van. akkor még többet spórolhatnánk rajta.

Tóta W. Árpád · http://w.blog.hu 2007.03.12. 14:00:16

1. A vonalbezárás dicső kapitalista tett. Sok-sok ilyenre van szükség. Lófasznak se kellenek a döglött vonalak. Vegyék át a régiók/megyék/őrgrófságok, ha annyira akarják. (Nem akarják.)

"ilyet én is tudok" - ehem, csak eddig senki se ért rá, mi?

2. Ha legalább felvállalná egy párt a kapitalizmust, ha nem tennénk úgy, mintha szégyellni kéne, az is szép, illő és helyénvaló volna.

ergé 2007.03.12. 14:09:05

Tóta úr, a mellékvonalak arányaiban kevesebb veszteséget termelnek (termeltek), mint a fővonalak. Talán előbb a fővonalakat kellett volna racionalizálni.

Másrészt: Tóta úr nagy becsben tartja a VEKÉt (ez örvendetes).

De akkor a VEKE háza táján érdemes lenne elolvasnia/meghallgatnia a vasútvédőket is, akik némileg megalapozottabban ismerik a témát, mint a "Lófasznak se kellenek a döglött vonalak" attitűddel rendelkezők.

ergé 2007.03.12. 14:13:47

Még valami: "Vegyék át a régiók/megyék/őrgrófságok, ha annyira akarják. (Nem akarják.)"

Először is a MÁV nevű ősállatot kellene megkérdezni, hogy kapitalizmus ide vagy oda, miért ragaszkodik foggal-körömmel a monopóliumához. Azon a téren is, hogy bürokratikus akadályok (meg a büdös valóság) miatt az államvasút decentralizálása sem lehetséges...

Hogy a megye miért nem veszi át? Tessék megkérdezni egy megyei vezetőt az idei költségvetési helyzetről.

LL 2007.03.12. 14:27:01

Annak semmi köze a kapitalizmushoz, hogy valaki előzetes kalkulációk nélkül bezár vasútvonalakat. Ilyet kérem az átkosban is csináltak.

A szárnyvonalak kevésbé veszteségesek mint jónéhány fővonal, mert a karbantartási költség a terheléssel négyzetesen nő. Egyébként meg megvenni nem lehetett a szárnyvonalakat, bezárták és kész.

A busz működtetési költségében az út fenntartása nincs benne. Az sincs benne, hogy a kistelelpüléseken élők így jóval többet ingáznak így kiszorulnak a munkaerőpiacról (és vehetik fel a segélyt). A buszvonal ezután is lehet veszteséges, csak a Volánoknak mint monopóliumoknak kötelező indítani őket és keresztfiananszíroznak a nyereséges városi járatokból meg az évenkénti pár milliárdos buszvásárlási díjból meg az ingyen utazók utáni támogatásból.

Tehát "a busz jobb mint a vonat" mondat megfogalmazása egyszerűen a felszínesség, és az ismerethiány magabiztos dühöngésének újabb manifesztációja. Szerintem nem ez az eltökélt dilettantizmus, amit kapitalizmusnak hínak.

Guild 2007.03.12. 14:27:41

Ez a "vállaljuk fel a kapitalizmust" egy teljesen üres jelszó. A köztársaság barátaihoz vagy a plebejus politikához hasonlóan. Egyik parlamenti párt sem akarja megváltoztatni a nyugati világban standard szabad, demokratikus, kapitalista jogállamot.

Ami komoly gondot jelent ma a piaci versenyben, az
1. a hatalmas adóterhek
2. a nagy bürökratikus terhek
3. a korrupció
Ezeknek a megoldására még csak szándékot sem látok, sőt inkább egyre rosszabb lesz minden. Azzal kapcsolatban is vannak kétségeim, hogy kormányzati szerepét kihasználva milliárdokat bezsebelő "üzletember" lenne a megoldás kulcsa.
Ha pedig csak egy üres jelszó kell, tudok jobbat is a "kapitalista pártnál".

Pallos Levente 2007.03.12. 14:28:38

Miután a szlovákok kihátráltal a megegyezésből, a Hankook kutyaszorítóban volt, mert 2007-re be akarták indítani az európai termelést. Kóka elugrani sem tudott volna azelől, hogy ide jöjjenek.

Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.03.12. 14:59:45

Épültek az autópályák. Levitte azok költségeit. És igenis megrefolmálja a vasútat!
A fővonalakon ugyanis így tényleg több vonat jár, amit nehéz elismernetek... Ráadásul így sokkal többen járnak jól, mint amennyien rosszul!
Ez máris sokkal több, mint amennyit az előző kormányok e területeken tettek!

"Tóta úr, a mellékvonalak arányaiban kevesebb veszteséget termelnek (termeltek), mint a fővonalak." Ekkora blöfföt!!! :DD
Már megint csúsztatsz ergé?! Ez ugyanis teljesen kizárt! :)
Esetleg olyat tudok elképzelni, hogy abszolút értékben azért kevesebb a veszteség, mert ott jóval ritkábban megy a vonat, és rövidek a szakaszok...

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.03.12. 15:36:23

Épültek. Én is szívesen építenék egy kúriát a Népszigetre, ha nem kéne azzal törődnöm, ki fogja kifizetni...
Levitte az autópályák költségeit? Azaz szerinted olcsóbban épültek Kóka alatt (per kilométer, jelenértéken), mint anno Orbánék idejében? :]
Az ütemes menetrend jó elképzelés, mávos kivitelezésben. Pl. emiatt maradtam le Miskolcon az Intercity-átszállásról. Mehettem gyorssal, ütemesen.

Tóta W. Árpád · http://w.blog.hu 2007.03.12. 15:48:09

"ergé" úr, olvassál vasutas sajtót. sajnos az indóház nincs fent a weben. mikrobusznyi utasszámra nem kell vonat és kész, slussz, punktum, causa finita.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.03.12. 15:53:58

A nagyon kis kihasználtságú vonatjáratok helyett szerintem is jobb a busz. De ez vasúti reformnak édeskevés. :)

piszkafa · http://vurstli.blogspot.com/ 2007.03.12. 16:03:28

Emmá nem oszt nem szoroz. Néhány vonal megszűnt? Na bumm. Szar azoknak, akik épp azokat használták. Akkor mi van? Számít valamit? Számít bármi is?
Kóka úrnak csak a saját pecsenyéje számít. A többiek -szerinte- le vannak sz...va. Akkor meg miről is beszélünk?

mildi 2007.03.12. 16:19:45

TuRuL,
ott a pont. ez tleg nem reform, csak kiadáscsökkentés. de legalább odáig eljutottunk, hogy minimalizálják a veszteséget, még ha ez bezárással is jár, és nem ölik bele tovább a pénzt feleslegesen

Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.03.12. 17:37:15

Azaz szerinted olcsóbban épültek Kóka alatt (per kilométer, jelenértéken), mint anno Orbánék idejében? :]
Igen, azt hiszem! :)
Sőt többet állítok: Most van verseny és e területen a korrupció is jóval kisebb! :)

tudatlan 2007.03.12. 18:03:58

turul, a linkedet kovetve az evszamok alapjan nem vilagos mennyire van ehhez koze Kokanak.

Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.03.12. 18:17:13

Te is blöffölsz?! Na de ennyire átláthatóan?!
2004 nyarán még Medgyessy Péter volt a miniszterelnök, és sehol sem volt Kóka!

De még ez is arról szól, hogy büntették őket, és hogy többen vannak! :)) Orbán idején volt a Vegyépszer és...

ergé 2007.03.12. 18:24:01

Mr Bakura, Mr Worluk, hadd támasszam alá megjegyzéseimet:

"A Levegő Munkacsoport szerint a mellékvonalak bezárása nem alkalmas a MÁV finanszírozási problémáinak megoldására, hiszen a teljes pályahálózat 12,2 százalékán csak a veszteség 8,7 százaléka keletkezik, tehát arányaiban a többi vasútvonal veszteségesebb."

"korábban maga a vasúti miniszteri biztos is azt nyilatkozta, hogy a mellékvonalak gazdálkodása eredményesebb a fővonalakénál."

"A gazdasági és közlekedési miniszter szerint a 28 mellékvonalon (a teljes pályahálózat 12,2 százalékán) csak az utasok 2 százaléka utazik, s itt csak a teljes bevétel 1,1 százaléka képződik. A Védegylet szerint az adatok mellől hiányzik, hogy mekkora költséghányad jellemzi a mellékvonalakat, mert ha tényleg a költségek négy százaléka jut a hálózat 12,2 százalékára, akkor ez a MÁV hálózatának fajlagosan éppen „költséghatékony” része. "

mn.mno.hu/index.mno?cikk=364064&rvt=5&rvt2=29&s_text=mell%E9kvonal+vesztes%E9g&s_texttype=2&pass=3

bugris 2007.03.12. 18:33:00

A dolog nem is olyan bonyolult. Veszteséges a személyszállítás, tehát kevesebb utas, kisebb veszteség. Mint a viccben, akkor járna legjobban a MÁV, ha szombaton zárva tartana.
Csak emlékszem, amikor a BKV vezetői a veszteséget magyarázták: a cég célja nem a profit, hanem közszolgáltatás ellátása. Úgy van, de akkor a vasútnál miért is van másképp? Vagy akkor tényleg az egészet csukják be.

Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.03.12. 19:00:04

Turul: Oké, nincs semmi gond. Én is elnézést kérek, lehet túl kemény voltam az előbb. :)

Ettől viszont még fenntartom az állításom. A díjakat egyébként főleg 2006-ban sikerült drasztikusan levinni.
Azt ti sem vitathatjátok, hogy az a jó ha van verseny, és ha a a versenyzők szabálytalankodnak, büntessen az állam! Ez vezet az olcsóbb díjakhoz! És ez történik!!!
Az pedig nem lehet kérdéses, hogy ez most, vagy az Orbán-kormány idején valósult e meg inkább...

Ilyen cikkekhez hasonlókat, akár én is összeírkálhatnék, és akkor meg rám hivatkoznának! :DD

ergé: Nem akarok szövegértelmezésbe menni. A Magyar Nemzetnek (aminek a hitelességét finoman szólva is megkérdőjelezem) és néhány okos jobbos "szakértőnek" kinevezett emberkéknek sikerül ezt kierőszakolniuk magukból. (Felhasználva rengeteg számot, adatot, statisztikát.)
És hasonlóan más területekhez így hülyítenek téged és aki ezeket beveszi...

Gondolkozzunk már józan paraszti ésszel: Azonos távolságon, azonos mozdonyokkal és vonatokkal, nehogy már az legyen a kevésbé veszteséges, ha kong a vonat az ürességtől, és nem az ha tele van!!!
Ilyen alapon az a nyereséges újság amit nem olvasnak, az a nyereséges tévé, amit nem néznek, stb.

Talán Simicska mondta, hogy hülyének lenni is joga van az embereknek?!...
Nem akarok senkit hülyének bélyegezni, csak azt kérem gondolkozzunk is néha! :))

tudatlan 2007.03.12. 19:05:42

"Azonos távolságon, azonos mozdonyokkal"
most akkor ez igy igaz?

Gabe 2007.03.12. 19:15:16

Amúgy arról a Kókáról beszélünk, aki pártjának kedvenc városában és sztárpolitikusával az élen el akar költeni iszonyat pénzeket egy soha meg nem térülő projektre?
Ja, a paraszt szenvedjen Rettentőpusztán, mert az veszteséges, mi meg viruljunk a mások adójából?
És mégy egy: kapitalistáéknál úgy megy a verseny, hogy először bezárunk, megdrágítunk, aztán a szegény utas meg több pénzért a szarabb, kevesebb szolgáltatást (vagy csak ugyanazt) kapja?

Pallos Levente 2007.03.12. 19:17:05

És az 1 milliárdért épített felüljáró a fél év múlva bezárt vasút fölött, az ugye az átgondolt és ésszerű stratégia része? Meg az 1-2 éve felújított vasútállomás (másik vonal)?

mozis 2007.03.12. 19:26:41

Édes Bakura!

Látom megjelentél itt is, felkészülhetünk tehát a "szerintem" kezdetű kommentek káros burjánzására, az "épp erről írtam a blogomba"-szerű mondatzárásokra. Illetve az olyan, tökéletesen értéktelen információk habosítására, amelyeket minden újságolvasó ismer. Sebaj.

Debrecenben liberálisnak lenni amúgy is rém nyomasztó lehet.

dejavubazz 2007.03.12. 19:30:55

Bakura 2007.03.12. 19:00:04

"néhány okos jobbos "szakértőnek" kinevezett emberkéknek sikerül ezt kierőszakolniuk magukból"

A fenti felmondattal azt allitod, hogy a Vedegylet es a Levego munkacsoport a Fidesz zsebeben van.

doomhammer · http://forabettertirpakbokretas.blogspot.com 2007.03.12. 19:39:46

"Tényleg, mit tud felmutatni Kóka miniszterként (vagy akár vállalkozóként)? Miért lenne ő remény bármire is?"

Tényleg ám és mi van az adókkal? Az adóemelés talán nem tartozik egy gazdasági miniszter "vívmányai" közé? Vagy az, hogy a GDP növekedése a legalacsonyabb a térségben, ebben az évben vacak kis 3%?

Hogy a pannon pumáról már ne is beszéljünk.

Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.03.12. 20:36:20

mozis:
1. Nekem viszont halvány lila gőzöm sincs, hogy ki vagy, mert eddig sehol máshol nem láttalak korábban. Nem hiszem, hogy zavartalak...
2. A fent említett szavakat, most sem használtam. De nem is értem, mi velük a baj. Ha a véleményemet írom, minden további nélkül odaírhatom, hogy SZERINTEM, hiszen hiába tartom zseniálisan okosnak és blogistennek magam, előfordulhat, hogy nincs igazam. Ténykérdésben szinte sosem tévedek és ez a lényeg.
De elfogadom, hogy te fölöslegesneg érzed a szó használatát, és úgy véled neked mindig igazad van. Én ennél szerényebb vagyok...
Abban sem látok kivetnivalót, ha a blogomban található okosságaimra felhívom a figyelmet, főleg, ha nem kell így újra leírnom!
3. "Illetve az olyan, tökéletesen értéktelen információk habosítására, amelyeket minden újságolvasó ismer."
Passz, de ezt nem tudom hová tenni. "A hír szent, a vélemény szabad" elve alapján a híreket olvasd el ahol akarod, a véleményedet pedig nyugodtan közreadhatod. Sőt, mivel eddig senki sem tiltakozott én is...
4. Én sosem személyeskedem, és maximálisan tiszteletben tartom mások véleményét, és ezt várom el másoktól is.
5. Ha csúsztatásokkal, tévedésekkel és valótlanságokkal találkozom, megengedem magamnak, hogy erre felhívjam a nálam tájékozatlanabb, esetleg figyelmetlenebb olvasók figyelmét. Tudom, hogy ezt fordítva is megteszik.

tudatlan: Ezt a kommentjeimből világosan kiolvashatóan egyébként, ergé egy korábbi állítására írtam. "Tóta úr, a mellékvonalak arányaiban kevesebb veszteséget termelnek (termeltek), mint a fővonalak." Erre. Olvasd el a kommenteket újra, és minden világos lesz! :)

dejavubazz: Nem azt állítom! De azt igen, hogy bármikor találnak maguknak jobbos embereket, akik szakértők lesznek, sőt sokszor "civil" szervezeteket is létrehoznak... Egy ilyen "szakértői" csoport nevében megszólalni, pedig a hitelesség netovábbja. :)
Egyébként nem választanál egyszerűbb nicknevet?! :)

tudatlan 2007.03.12. 20:49:04

bakura, en meg arra, hogy szerintem meg nem ugyanolyan mozdonyok mennek a mellekvonalakon es a fovonalakon, sot, a szerelvenyek merete sem ugyanakkora. ezt erge nem allitotta, te indultal ki ebbol "jozan paraszti esszel".
(ettol meg van egy olyan kihasznaltsagi szint, ami alatt erdemes gondolkozni mas megoldasokon.)

dejavubazz 2007.03.12. 21:20:29

Bakura,

ez erge altal linkelt mno cikk 3 szakerto velemenyet kozli. Kozuluk egy a Vedegylet (Fleischer Tamas), egy pedig a Levego munkacsoport(Bodecs Barna) tagja.

A linkelt mno cikkel kapcsolatban ezt irtad:"Nem akarok szövegértelmezésbe menni. A Magyar Nemzetnek (aminek a hitelességét finoman szólva is megkérdőjelezem) és néhány okos jobbos "szakértőnek" kinevezett emberkéknek sikerül ezt kierőszakolniuk magukból."

Utobb pedig, szinten toled, valaszul arra, hogy most jobbos kutya-e a Levego mcs es a Vedegylet:"Nem azt állítom! De azt igen, hogy bármikor találnak maguknak jobbos embereket, akik szakértők lesznek, sőt sokszor "civil" szervezeteket is létrehoznak..."

Most vagy nem olvastad el, hogy a cikk kinek a szakvelemenyen alapul, de csuklobol velemenyezted, vagy egyik mondatoddal lazan ellentmondasz a masiknak. (vo.: okostojas)

A nick kerdeseben nyitott vagyok, varom a targyalasi alapot :)

mozis 2007.03.12. 21:32:01

OFF
Kedves Bakura!
"máshol nem láttalak korábban": no, látod ez a baj. Ha valamit nem látsz, attól az még létezik. Bocs, ha kissé nyersen fogalmaztam, biztos rendes ember vagy, engem az a közéleti hozzáállás dühít/keserít el, amit képviselsz. Saját kis környezetemben eddig mindig olyan liberálisokkal találkoztam, akik ugyan a társadalom életéről doktríner hülyeségeket gondolnak, de van valami hozzáadott érték a szövegükben, olvasmányélmények, ilyenek.

Nálad ennek nyoma sincs. Tudom, hogy a stilisztikai bravúrokra nagy ívben teszel (bakura.buzz.hu/archives/2006/11/27/Blog_es_marketing/) de mást nagyon nem is igen tehetnél. A Forma 1 meg a az NSO, mint hivatkozás, hát, ne haragudj. A többi meg ugyanannak a b-kategóriás fosnak a köpülése, amit a Népszabadságban is lehet olvasni.

De a saját blogodban, oda, tényleg, nyugodtan. Oda nem is piszkoltam. Az viszont igenis zavart, hogy a fenti fordulatokkal teleszórod mások kommentjeit, még a jó blogokat is. Gondolom a fentebb belinkelt marketinged szellemében. Amit, lehet, csak ne sértődj meg, ha valakinek ez nem tetszik.

Kelj fel a gép mellől és olvass valami papíralapút. Tudod, olyat, aminek kemény fedele van. Mert ez végtelenül gyenge.
ON

k|M · http://ufi.blog.hu 2007.03.13. 00:00:25

nekem úgy tűnik, Kókának azért nem volt ideje valami nagyszabású kapitalista tettet eddig végrehajtani, mert egyszerűen nem ezzel volt elfoglalva: hanem inkább azzal, hogy a gkm-környéki közbeszerzési-megbízási pénzekkel a személyén keresztül tegye magát megkerülhetetlenné a gazdasági-vállalkozói világ pártokkal - jelen esetben az az szdsz-el - összeérő egyes szegmenseiben

de ez csak egy érzés, nem tény

Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.03.13. 08:43:26

tudatlan: Te nem értel engem! Két tényezőt akkor lehet összevetni, ha minden más feltételben azonosak, csak abban az egyben különböznek! A kormány a kihasználtságra, az utasszámra hivatkozik. Erre tényleg az a logikus válasz, ha két minden más tekintetben és feltételekkel azonos vonalon az a sokkal jobb, ha több az utas! Ennek ellenkezőjéről értelmes embert nem lehet meggyőzni.
Az, hogy a gyakorlati életben hol milyen a mozdony, e szempontból lényegtelen. Talán az lenne a legjobb, ha mindenhol a leginkább költséghatékony lenne.
Lássuk be, bezárásként, hogy ott a drágább mozdony, nevetséges indok lenne. :))

dejavubazz: "A fenti felmondattal azt allitod, hogy a Vedegylet es a Levego munkacsoport a Fidesz zsebeben van."
Ismétlem ez téves! Nem állítottam, hogy a Fidesz zsebében vannak, sőt a Fidesz szót le sem írtam!
Azt állítom, hogy vannak köztük jobbosok, akiket a jobbos média ilyenkor elő tud venni. Ezt azért nem nehéz belátni. :) Olvass figyelmesebben! Biztos este volt, és fáradt voltál. :)

mozis: Azt hitten ezt a kulturáltságot, szellemi szinvonalat, sikerült meghagynom a blogtereseknek...
Olvasmányaim mennyiségével, nincs gond. Különösen igaz ez a politikára és a kommunikációra. Egyebek mellett a tanulmányaim is rákényszerítettek, hogy az emberek 99%-ánál többet olvastam róla, és ez igaz a mai napig is, mert kiemelten érdekel a közélet.
Jogod van hozzá, hogy ne tetszen a blogom - bár hogy neked nincs, vagy ha mégis van, nem mered megadni a címét, így könnyű a másikét fikázni - de szerencsére akad akiknek tetszik!
E blog szerzői közül is többen hónapok óta figyelnek, és nem panaszkodnak, sőt kulturáltan eltársalgunk.
Hozzáadott érték, kommentekben?! Te jó ég! Egyébként az enyémekben még mindig inkább megvan mint a tieidben, hacsak a sértegetéseket nem számolod annak...
Az F1-et meg itt te hoztad fel. Azt állítani, hogy arra hivatkoztam, hazugság!

Guild 2007.03.13. 09:06:13

Mit csinál Fodor, ha bukja a választást?
1. Sóhajt egy nagyot, és lenyeli a békát.
2. Megkínálják valamilyen pozícióval, hogy ne búsuljon.
3. Kilép.

Őrnagy Őrnagy 2007.03.13. 09:29:41

Az is érdekes, hogy igen érdekesen alakítják már jó pár éve a menetrendeket a "veszteséges" mellékvonalakon. Még véletlenül se lehet a fővonali csatlakozást elérni, minek is az. Így nem csoda, hogy mikrobusznyi ember vonatozik. És akkor lehet hivatkozni rá, hogy kevesen használják, be köll zárni, oszt kész. És a pesti Worlukok , akik életükben nem utaztak Piroskával meg ugatnak, hogy veszteséges, meg többet szennyez mint a busz, stb.
De én imádnék vonatozni, ha lehetne. Lehet járkálni, van helyem , stb. Biztos korszerűtlen vagyok. Mint pl az osztrákok. Most is építenek pl keskenynyomkozű vasutakat . 2007-ben. Nagyon korszerűtlenek, és reformellenesek, fújj.

dejavubazz 2007.03.13. 10:11:33

Bakura,

te a cikkhez szoltal hozza:"ergé: Nem akarok szövegértelmezésbe menni. A Magyar Nemzetnek (aminek a hitelességét finoman szólva is megkérdőjelezem) és néhány okos jobbos "szakértőnek" kinevezett emberkéknek sikerül ezt kierőszakolniuk magukból. (Felhasználva rengeteg számot, adatot, statisztikát.)
És hasonlóan más területekhez így hülyítenek téged és aki ezeket beveszi..."
(Hints: megkerdojelezett hitelesseg, idezojeles szakertok vs nem kell szovegertelemzes, nephulyites.)

Immar nekem irtad:"Azt állítom, hogy vannak köztük jobbosok, akiket a jobbos média ilyenkor elő tud venni."

Kik kozott? A MN-rol cikkrol, a cikkben nyilatkozo szakemberekrol es az altaluk kepviselt civil szervezetek hitelerol/elfogultsagarol van szo.
Akkor szerinted az ujsagban idezett szakertok/szervezetek jobboldaliak es engedik, hogy altalad feltetelezett politikai szimpatiajuk felulirja a szakmaisagot?
Nem verne ki a viz, ha kiderulne. Ha szerinted igy van, kerlek tedd meg, hogy adsz hozza linket, hogy szamomra is nyilvanvalova valjon.

Vagy csak ugy altalanossagban jelezted nekunk, hogy leteznek jobbosok (na nemar, eszem megall), es nekik neha jobbos szakertok (kampo szoveg, ilynek mar pedig nincsenek!) nyilatkoznak?

Utobbi esetben kb annyi ertelme volt hozzaszolasodnak, mint a mondatom vegenek, a Tisza Tokajnal apad, hajovontak es hajokaravanok talalkozasa tilos.

En itt befejeztem, mar ez is emberes OFF volt. Ha gondolod, kattints es mailezz.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.03.13. 10:35:39

Gorgiasz · ellenzek.blogter.hu/ 2007.03.13. 09:06:13:
"Mit csinál Fodor, ha bukja a választást?"

Amit eddig mindig. Újból megerősíti, hogy neki belső ellenzék és a bukott miniszter kevésbé dicsőséges szerepét szánták az SZDSZ-ben.
süti beállítások módosítása