Tőkeerős multi
2007. január 05. írta: nénike

Tőkeerős multi



















Kaptam egy csekket a T-com-tól. Nem vagyok vele levelező viszonyban, a drótos telefonom is feltöltőkártyás, szóval T-köm tudja mire kellene fizetnem. Becsületes ügyfélként a számlákat mindig rendben kiegyenlítem, most azonban elbizonytalanodtam. Ekkora összeg leveri a lábáról a családi büdzsét, s alighanem a T csoportnál is zavart okozna a kiesés, hisz ekkora summa nyilván a mérlegében is szerepel valamilyen soron a kintelevőségek közt.

Akik tudják, hogy mennyibe kerül egy csekk testre szabása, kipostázása plusz az egy csekkre eső pecsételési munkabér összege, azok között kisorsoljuk a sárga kis papírfecnit befizetés céljából, szolidarítási adó címén. A hazáért, a Köztársaságért!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr526173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ergé 2007.01.05. 17:15:25

Eyg-két éve hallottam a rádióban a következő sztorit: egy angol úriember többhónapos külföldi kiküldetésre utazott. Amikor visszajött, talált egy 0 Font költségű gázszámlát. Jót röhögött, mutogatta a haverjainak, csak akkor lepődött meg, amikor a felszólítás után kikapcsolták a gázt.

Elment valami hivatalba tanácsért, ahol elmondták neki, hogy tessék elmenni a postára, és tessék feladni a 0 Font összegű csekket, akkor majd lesz gáz.

Elment, feladta a csekket, lett gáz :-D

amok 2007.01.05. 17:17:57

Kb 170 Ft egy telkó számla előállítási ktge (adatfeldolgozás + nyomtatás + borítékolás + posta)

Nándo 2007.01.06. 04:29:37

ergé 2007.01.05. 17:15:25

az ilyen sztorikat muszáj mindenkinek elhinni? már csak azon csodálkozom, hogy ez nem az amcsiknál történt meg állítólag, mert ők úgy is olyan hülyék, ugyebár.

3k- · http://szellemszar.blog.hu/ 2007.01.06. 16:39:20

ez tényleg nagyon érdekes. btw én májerebb vagyok, mert ehónapban kaptam egy 1 forintosat a banktól. :]
süti beállítások módosítása