Fájni, fájni, fájni fog – Ilyen ország pedig nincs CCCLXXXV.
2013. november 13. írta: TuRuL_2k2

Fájni, fájni, fájni fog – Ilyen ország pedig nincs CCCLXXXV.

Bajnai_Gordon_fajni_fog_13_havi.png

A köztelevízió mindent elkövet, hogy nézői ne csak a kormány eredményeit illetően legyenek naprakészek, de behatóan megismerhessék az ellenzék gazdaságpolitikai elképzeléseit is. Az MTV napok óta lelkiismeretesen újra és újra beszámol arról a híradóiban, hogy Bajnai Gordon szombaton azt mondta: „fájni fog″.

Sajnos néha minden jó szándék ellenére is hiba csúszik a korrekt tájékoztatásba, így fordulhatott elő, hogy a poszt nyitóillusztrációjául is szolgáló, korszerű infógrafika nem teljesen pontos. A közszféra 13. havi fizetésének megszüntetéséről ugyanis még jóval Bajnai Gordon 2009. áprilisi hivatalba lépését megelőzően, 2008 decemberében döntött az Országgyűlés. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr445630244

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fájni, fájni, fájni fog 2013.11.13. 09:26:03

A köztelevízió mindent elkövet, hogy nézői ne csak a kormány eredményeit illetően legyenek naprakészek, de behatóan megismerhessék az ellenzék gazdaságpolitikai elképzeléseit is.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ben Franklin 2013.11.13. 19:10:18

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Édeskevés sajna ez elvtársaidnak ez az 1/3ra is kevés lesz.

Uva 2013.11.13. 19:14:31

ki a faszom nézi a köztévét?!?

vantaan 2013.11.13. 19:21:50

@ermi71: Pedig zavarjuk el ezt a pöcsvégnyi dictátort! ...mert ez többet ártott már mint a mohácsi vész.

dr kíváncsivagyok 2013.11.13. 19:32:52

@vantaan:
"A köztévé híradóját pedig nem kell állandóan nézegetni. "

Én csak a reklámokat nézem ott...

dr kíváncsivagyok 2013.11.13. 19:35:28

@vantaan: Remélem a jövő évi választások előtt is benyalják a közvélemlnykutatók balfaszságait,...aztán ismét jöhet a hatalmas pofára esés !
A Graz -i klinika ismét előkelő ápoltat kap !

svega 2013.11.13. 19:42:16

@Ben Franklin: Visszafizette az adósságot? Elmagyarázom, egyszerű ember: a kedvező kamatozású IMF hitelt fizette vissza a drága kamatozású, amerikai kötvényből. Ezen kb 6%-ot bukott. De ő fizette vissza? A saját pénzéből? Azt te fizetted, csak kimosták az agyadat és elhiszed, hogy a géniusz Mini Szterelnök fizette vissza.
Szerinted mikor fog kiborulni a bili? Mindenféle gazdasági növekmény nélkül úgy szórja a pénzt, mintha nyomdája lenne otthon. Mindenféle állami cégek, államosítás, rengeteg államtitkár, segélyek, állami rongyrázás.
Előre megjósolom, ha viktor megszorul (mert meg fog, a semmiből nincs valami), akkor veszett pénznyomtatásba fog, ezután giga infláció, stb. Olvass utána, pont ezt csinálta az argentin elnökasszony. Hangzatos duma, a külföldi befektetők elriasztása, majd infláció, aztán összeomlott az ország.

2013.11.13. 19:46:41

még ezek után is lesz olyan idiota, aki bajnaira szavar, meg a komcsikra, meg a gyurcsányra.

Bogyó 2 2013.11.13. 20:08:40

@ermi71: Ja, igazad van, hülye aki igazat mond. Az a fasza gyerek meg a kurva alkalmas aki kolbászból kerítést ígér. Saját magad is lenézed az ilyen dumával.
Többre értékeled az átverést mint az őszinteséget vagy legalábbis nem ez a lényeg. Csak a siker, az erő. Nem számít, hogy te is megszívod.
Pont az a baj, hogy az Orbán-féle hazugok a sikeresek. Akik lovagolnak a Bajnai-féle fájni fogon, s ugyanúgy okoznak fájdalmat, adni meg a máséból adnak (rezsi, Ingyenes kp-felvét)
Ha annyira szemetek voltak ezek, most meg annyira kurva jó minden, akkor miért nem adták vissza 4 év alatt sem se a 13. havi bért, se a 13. havi nyugdíjat? Miért nem csökkentették a rezsit a 8 emelés előtti szintre, miért csak 10%-kal?
Ja, lehet, hogy nem is voltak ezek az intézkedések indokolatlanok?

Ben Franklin 2013.11.13. 20:09:23

@svega: 'Ezen kb 6%-ot bukott. '

Ezt kifejted? Hivatkozásokkal.

'A saját pénzéből?' - Ilyet nem írt senki rajtad kívül.

'Előre megjósolom, ha viktor megszorul (mert meg fog, a semmiből nincs valami), akkor veszett pénznyomtatásba fog, ezután giga infláció'

- Egyelőre a Viktor gigainflációja 40 éve a legalacsonyabb.

Hehe.

VHB 2013.11.13. 20:09:44

@vantaan: Sajnos nem mondasz igazat.

A legolcsóbb XC60 599e korona azaz 80e EUR. Tehát a haverod ismerősének a fodrászának a húga, _középvezetőként - főiskolával_ 160e EUR éves fizetést könyvelhet el. Orvos specialisták nem keresnek ennyit.

A házra inkább nem mondok semmit.

Link a Volvo-hoz:
www.volvocars.com/dk/Documents/Prislister/pris_XC60_MY14.pdf

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.13. 20:13:33

@Ben Franklin: Rejtély, hogy most mire válaszoltál, de szerintem valamit félre nyomtál.

gnme 2013.11.13. 20:13:38

veszek még egy 110-es triaxot és izzítom az astrát is

elegem van ebből a sok konzumidiótából

én vagyok a hülye pfásszegh'.. (én érzem magam kellemetlenül pfázzegh') hogy megnézem mit mondanak ezek a barmok (a magyarok)

hazudnak mind

Ben Franklin 2013.11.13. 20:16:54

@VHB: Jóvan az is igaz hogy 3 évesen 200ezer km-rel egy levetett céges a harmadába kerül azt magyarnak az újautó...

Amúgy az EUban 80e euróba már a teteje fér az XC60ból, ha Dánia ennyire drága akkor szlovákrendszám osztjónapot.

www.autopricedirect.eu/NL/configurator/volvo/xc60/

gnme 2013.11.13. 20:26:19

@Ben Franklin: mégis milyen jól bírják a behozott félmillió km-es pd-k

..majd ha a mostaniak is futnak igazolhatóan ennyit, akkor iszok rájuk

de addig.. á.

megyek, Béla már tépi a húrokat.. lemaradok

www.youtube.com/watch?v=gV7jIXmIwfM

toportyánzsóti 2013.11.13. 20:28:20

Egyre szánalmasabb ez a zsidrák birnbaum házaspár által nyomatott náci propagandaőrület.Mária országa ettől többre érdemes narancspatkányok!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.11.13. 20:28:33

a köztévének igaza van
jó lenne végre tudni, mi a magát demokratikusnak hazudó ellenzék konkrét programja

mert eddig csak sejtéseink vannak, abból, ami ellen eddig felszólaltak.
ezek alapján ugye ami tőlük jönne, az a :
magasabb rezsi, több szja, kisebb multiadó, több hajléktalan, több segély, több imf hitel, alacsonyabb minimálbér

ezeken kívűl hogyan vezetik el az országot a kánaánba?

Bogyó 2 2013.11.13. 20:28:40

@Azt mondja az outlook, én vagyok a tóth béla:

Meg olyan is, aki a MAnyup lenyúlás, az AB és a jogállami keretek lezüllesztése, a közmédia és a médiavilág orwellivé tétele, a 47 ezres közmunkásbér, az olyan átverések mint a tranzakciós-ügy, a rezsicsökkentés, a vidéki kisfalvak tönkretétele, a világnézeti semlegesség felszámolására irányuló törekvések, a civil szféra beszűkítése, a kommunista stílusú intézkedések visszahozatala, a majdnem regisztrációra kényszerítés a szavazáskor, a külföldiek által kiépített üzletek lenyúlása és haveri körnek való átpasszolása multi és Eu-ellenes harcként eladva, a földbérleti és a trafikügyekkel az élen, bazinagy állami vízfej szervezetek létrehozása mint a KLIk meg a járások az önkormányzatok ellehetetlenítése mellett, egyre erősödő személyi kultusszal megerősítve, ahol lassan a miniszterelnök hatalmát lassan csak a felesége korlátozza, felnőtt ember számára komolyan nem vehető NER-es, fülkeforradalmas nyilatkozatok, Alaptörvény asztala-féle bohócságok, Mao-Ce-Tung elvtársra emlékeztető kormánytámogató felvonulások szembeköpve a rendszerváltó önmagukat, nos mindezek ellenére olyan is lesz, aki a Fideszre szavaz.

gnme 2013.11.13. 20:31:35

@Bogyó 2: ja, ez a közmunkás dolog kinevetnivaló :-D

lehet árkot tisztítani meg .. árkot tisztítani

ha nem felel meg ... akkor el lehet menni

:-D

fideszes megoldás

Ben Franklin 2013.11.13. 20:31:54

@wmiki: Több IMF hitel az jó lenne. Különösen az értelmiség szeretne több IMF hitelt. Nem is értem miért nem kölcsönöz az IMF közvetlenül a lakosságnak, különösen a független szakértő értelmiségnek aki zabálná az olcsó hitelt.

martineden 2013.11.13. 20:35:11

@Mr Falafel: . Ő volt a miniszterelnök. Jogában állt volna változtatni egy korábbi döntésen, ha azzal nem értett volna egyet......A csuti cigany mert nem allitja vissza?Kicsit tobb hatalma van

gnme 2013.11.13. 20:35:25

@Bogyó 2: meg aza csávó .. a mostani fidezses szépségkirály

:-D aza nagyonjóképű csóka

hát bázZze lealacsonyítja magát azzal hogy .. bázZze :-D ..nembírom röhögés nélkül :-DDD

kiáll bazzegh és elmondja, hogy a baloldal mit "csinálna"

:-DDDDDDDDD

érted...

áháháááá ekkora kibaxott majmot

áháháhá :-DDDDDDDDDdd

VHB 2013.11.13. 20:38:28

@Ben Franklin: A magas regisztrációs adó (180%) és hozzáadottérték-adó (25%), továbbá a világ legnagyobb jövedelemadórátája következtében az új autók rendkívül drágák. Az adó célja az autók számának korlátozása.

Forrás: Dánia wiki
hu.m.wikipedia.org/wiki/D%C3%A1nia

Bogyó 2 2013.11.13. 20:38:28

@gnme: Munkát adtak nekik. Ez a duma. Miközben sok helyen ez a munka nem sokat ér, csak alibi. Jópár éve segélyként is kaptak ennyit egyesek, de a lényeg, hogy legalább ki tudták egészíteni a jövedelmüket feketemunkával, napszámmal. Tudom, hogy nem egyszerű ezt kezelni, de a szarra akkor sem kellene azt mondani, hogy most milyen jó nekik. Mindeközben egy Klikes vagy egy járási vezető bére a millió felé közelít inkább, nem a félmilkóhoz. Az emögött lévő teljesítményt hadd ne minősítsem, sajnos rálátok.

Totof 2013.11.13. 20:39:34

@Ben Franklin: Miután nincs kereslet, csökkennek az árak.

gnme 2013.11.13. 20:40:28

@Bogyó 2: éÉÉ'rted..

kiáll a fideszes szépségkirály és készpénzként előadja, hogy a bukott baloldal mit "csinálna"

áhháháhááá :-DDD

Ben Franklin 2013.11.13. 20:43:24

@Totof: A kolléga vizionált gigainflációt, persze lehet sírni az infláció hiányán is.

csárli hárper 2013.11.13. 20:43:49

"Sajnos néha minden jó szándék ellenére is hiba csúszik a korrekt tájékoztatásba"

nabazmeg...

gnme 2013.11.13. 20:44:00

@Bogyó 2: milyen munkát adnak nekik?

az avartakarítás? :-DDDDDDDdd

a munkát terhelő járulékokat és a munkabért azt ki fizeti .. kitermelik-e a bérüket? (...) vagy tartják őket?

teccik érteni

:-DD áháháháá :-DDDD

full nevetség báZze a fidesz

martineden 2013.11.13. 20:45:01

@dr kíváncsivagyok: Hat ebben az esetben Tokol jobban tetszene

Totof 2013.11.13. 20:45:57

@Ben Franklin: Az infláció hiánya lehet valaminek a jele. Konkrétan a gigainflációhoz vezető út egyik utcaköve.

Ben Franklin 2013.11.13. 20:48:03

@VHB:

1) 180% regadó nincs(mi az adó alapja?).
2) hozzáadottértékadó értsd ÁFA, alacsonyabb mint itthon.
2) magas SZJA hol jelenik meg egy autó árában? Sehol.

Tehát az autó drága csak nem ezért.

gnme 2013.11.13. 20:48:25

@Ben Franklin: én a fócvágen csoport autóiban bízom

mer

azokat csillió dbszában gyártják .. és ha ott hiba adódik, akkor az több százezer db-os hiba és nagygebasz .. és ilyat nem csinálnak, mer oda a pertízs és a párátszt vesz helyette bmw-t

tehát.. ha hiba van, a beszállítót kibaxxák.. keresnek helyette jót.

és.. az utólsó autók közül kell venni .. nem az elsők közül

Ben Franklin 2013.11.13. 20:50:43

@gnme: 'az utólsó autók közül kell venni .. nem az elsők közül '

Ezzel egyetértek én inkább a jappppán benzinesekre esküszöm de a VW se rossz, nekem pont az a bajom vele hogy rengeteg van belőle. Meg szarok a dízelre.

Totof 2013.11.13. 20:55:00

@Ben Franklin: Nem ismerem TZS véleményét, te biztos hithű maszopos vagy, hogy rá hivsatkozol.
Mindenesetre, ha csökken a fogyasztás és csökkennek az adóbevételek, a pénznyomtatás egy eszköz az infláció gerjesztéséhez, ami jó irány a gigainflációhoz.
98-02 között a fidesz ügyesen alkalmazta az adóbevételek növelésére az infláció gerjesztését, most azonban a hiányt kénytelen folyamatos hitelfelvétellel kompenzálni.

gnme 2013.11.13. 20:57:21

@Ben Franklin: é'mmá hozzászoktam, jó az

tudni kell gépészként vezetni, lehet vele 300e is menni ugyanazzal a puklunggal, nyomatéklengés csillapítóval ... meg lehet vele 20e is

szal.. ha tudod mi van benne, tudod használni

ha nem tudod mi van benne, szétcseszed

ajánlom az nme-t, öt év (kötél)

ennyi

totalcar.hu/magazin/technika/2010/04/29/minek_nekunk_kettostomegu_lendkerek/

martineden 2013.11.13. 20:58:10

@Ben Franklin: Egyelőre a Viktor gigainflációja 40 éve a legalacsonyabb.,,,,,,,,Ja mert is?Mert 3 helyett negymillio koldus orszaga lettunk es nem vasarol senki
De tenyleg jobban teljesit,a peldakep lovastengereszt felulmulja,legalabbis ebben

2013.11.13. 20:59:30

@Bogyó 2: annak idején meg a bajnai ellen meg a gyurcsány ellen tuntettetek, most meg visszavárjátok? :D:D

manyup eleve baromság volt, annak a pénznek a költségvetésbe kellett volna menni eredetileg is. olyan pénzt siratsz, ami sosem volt a tied.
AB és a jogállami izénél nemtom miről beszélsz. mi hátrány ért téged?
közmunka nem volt, segíjesek voltak csak. az adofizetők pénzén. most meg dolgozni kell érte? az baj?
a tranzakcios adó fogyasztási adó, aki többet költ, többet fizet, támogatandó.
rezsicsökkentés: ha drágul a gáz az a baj, ha csökken az?
vidéki falvakat hogy tette tönkre? példát kérek
mit jelent a civil szféra beszűkítése?
az üzlet lenyulás, föld, média stb MEG MINDEN KORMÁNY ESETÉN UGYANOLYAN, ha nem vetted volna észre.

én soha nem fizettem ilyen kevés adót, mint most, a komcsik 8 éve igértek utfelujitást, ezek megcsinálták, és igen, jó dolog ez.
egykulcsos, már majdnem egyszerű adórendszer van, mely igazságos. aki többet keres, többet adózik. aki többet költ többet adózik. nem értem mi a probléma.

egy dolog biztos. valami történt az országban. nem tudom jo lesz-e, de történt valami.

Ben Franklin 2013.11.13. 21:00:10

@Totof: A valóság ezzel szemben az, hogy 98-02 között csökkent a GDP arányos adósság, 2010 óta meg stagnál GDP arányosan.

A fideszmentes időkben meg nőtt az adósság mint az állat.

Persze mi sem természetesebb, hogy az alacsony infláció gigainflációhoz vezet.

Ben Franklin 2013.11.13. 21:01:48

@martineden: Hát emléxem hogy nektek ez sem jött össze sajnos. Meg más sem (GDP, adósság, foglalkoztatottság, kamatok). Brühühü.

vlgymir 2013.11.13. 21:04:41

@Ben Franklin: Figyi. Minősítettelek én Téged? Nem. Nem is foglak, bár nagy a kísértés. Azt állítod, hogy a finnek nem ismerik a történelmüket? Vagy, hogy hazudnak róla? De Te majd jobban tudod helyettük? Ha jól értem általában ez a véleményed róluk. Mi van, ha én vagyok az a finn forrás? Nekem is ezt kéne gondolnom a magyarokról?

Totof 2013.11.13. 21:06:55

@Azt mondja az outlook, én vagyok a tóth béla: "én soha nem fizettem ilyen kevés adót, mint most"
Azt te csak hiszed, öregem. Szja-t talán, de Áfa-t többet fizetsz, meg fizetsz egy csomó új nevű adót, amit "nem hárítanak át"

Hidvégi Mihály 2013.11.13. 21:08:41

@Azt mondja az outlook, én vagyok a tóth béla:

"...nem tudom jo lesz-e, de történt valami"

Látod, te magad sem tudod. Megmondom én: nem lesz jó. Amikor a hatalmi ágak nincsnek szétválasztva, az nem demokrácia, hanem diktatúra, ergo nem lesz jó. Mert a gazdaság pedig totál kommunizmusra törekszik, tehát bele van kódolva a szegénység, a hiány.
Rohadt Orbán mindent megtesz, nehogy a piac működjön, nehogy átlátszó legyen az állam... s te még nem tudod jó lesz-e?

Már szar, most is ennyit mondok. Fülelj barátom, ne maradj fideszbirka.

Totof 2013.11.13. 21:09:55

@Ben Franklin: Nem megy a szövegértelmezés. Nem az alacsony infláció vezet a gigainflációhoz, hanem a gazdaság visszaesése.

2013.11.13. 21:10:15

@Totof: lassan írom, hogy te is megértsd:

a (tranzakcios ez áthuzva) áfa fogyasztási adó, aki többet költ, többet fizet, támogatandó. mivel kevesebbet adózol, több pénzed marad. pénz a semmiből nem lesz, és az áfát és hasonlo adókat, mint pl utdij, tranzakcios adó, stb sokkal nehezebb elcsalni, könnyebben ellenőrizhető adó.

majd zt hitted, hogy 0 % adó lesz, meg majd még támogatnak is, meg ingyen lesz minden?? igen?? de édii

2013.11.13. 21:11:36

@Hidvégi Mihály: rühellem a fideszt, de vannak támogatnivaló ötletek, leirtam, hogy mi azok. életemben nem szavaztam rájuk, nagyon is tusztában vagyok veluk, de ami tetszik, az tetszik. komcsikat meg a liberálisokat már láttuk. kösz nem.

Ben Franklin 2013.11.13. 21:14:15

@vlgymir: 'Azt állítod, hogy a finnek nem ismerik a történelmüket? Vagy, hogy hazudnak róla?'

Persze hogy azt. Miért mit hittél? Hogy a finnek verték vissza az oroszokat, vagy a hideg? Hehe.

Olvasgassál a témáról: ''Hruscsov, aki a téli háború idején már „pártgenerális” volt, így emlékezett vissza: „A finnek ellen vívott háborúnkban mi választhattuk meg a háború helyét és kezdetének időpontját. Szám szerint fölényben voltunk az ellenféllel szemben, elegendő időnk volt arra, hogy felkészüljünk a hadműveletre. De még e lehető legkedvezőbb feltételek mellett is csupán óriási nehézségek és hihetetlenül nagy veszteségek árán tudtunk győzelmet aratni. Ez a győzelem valójában erkölcsi vereség volt. Népünk erről persze sosem szerzett tudomást, mert sohasem mondtuk meg nekik az igazat.”[11] Hruscsov idővel visszaadta Finnországnak a Hanko-félszigetet. A hidegháború idején főként szovjet és svéd hadieszközökkel szerelték fel a finn haderőt.''

hu.wikipedia.org/wiki/T%C3%A9li_h%C3%A1bor%C3%BA

Meg mondd el a hülye haverodnak hogy az öregapja kamuzott.

Totof 2013.11.13. 21:14:17

@Azt mondja az outlook, én vagyok a tóth béla: Ezt mondom én is. Az Szja ugyan több pénzt hagy nálad, de a fogyasztással, sőt, még a sima megtakarítással is többet zsebel be a kormány. Nem fizetsz te egy dekával se kevesebb adót.

Ben Franklin 2013.11.13. 21:16:12

@Totof: 'Nem az alacsony infláció vezet a gigainflációhoz, hanem a gazdaság visszaesése.'

Visszaesett a gazdaság? Mihez képest? Mert 2006-10hez képest konkrétan szárnyal.

epp.eurostat.ec.europa.eu/portal/page/portal/eurostat/home/

Hidvégi Mihály 2013.11.13. 21:16:39

@Azt mondja az outlook, én vagyok a tóth béla:

Na, örülök, hogy nem szavaztál a Fideszre. Naná, hogy nem kellenek a szocik, sem a szdsz. Na de mit szólsz a Polgári Konzervatív Párthoz?

Totof 2013.11.13. 21:17:02

@Ben Franklin: A tavaly ilyenkorihoz képest.

2013.11.13. 21:17:33

@Totof: de.

meg kell gondolni (sokkal jobban) mire költesz, és mennyit. ha kevesebbet költök, több pénzem marad. mivel eredetileg is volt pénzem, nem ugy mint ezelőtt, hogy faszomtudja mennyit levontak belőle. meg ugye mint mondtam, jobban ellenőrizhető, jobban beszedhető adó. ergó egyszerűbb/olcsobb állam felé lehet egy lépés. ELMÉLETILEG. aztán meglátjuk

2013.11.13. 21:18:13

@Hidvégi Mihály: azok meg WFT? két farku kutya párt 4eva :D:D

martineden 2013.11.13. 21:20:00

@Azt mondja az outlook, én vagyok a tóth béla: manyup eleve baromság volt, annak a pénznek a költségvetésbe kellett volna menni eredetileg is. olyan pénzt siratsz, ami sosem volt a tied....Ezert aztan a valagara kellet verni,Nagyon jol tudsz ervelni.Persze a tobbinel is latszik hogy szaros a nyelved.Azert nem is irom vegig pontrol pontra.Kb olyan gerincesek vagytok mint a meztelencsiga.Szegeny allat most biztos megsertodott

Ben Franklin 2013.11.13. 21:21:13

@Totof: Fordítva van, lásd előbbi forrás.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.11.13. 21:21:49

@Alvarez: turulnak szólt, hogy fájni fog, ha nem ír róla posztot

gordonka amúgy persze hogy megint megszorítaná a népet, há nehogy már éhezzenek a nagytőkések. majd az apechot szépen ráeresztik a népre

2013.11.13. 21:22:04

@martineden: kiválló érvelés, ilyen magas intelingencia lehetetlen bármit is mondani. így nem is teszem.

Ben Franklin 2013.11.13. 21:23:59

@Totof: Kit érdekelnek az évközi adatok?

2013.11.13. 21:27:46

@Hidvégi Mihály: egy fecske nem csinál nyarat.

jelen álláspontom nem más, mint totális katonai diktatura bevezetése. minap olvastam, hogy a porno miatt kivégeztek ki néhány embert. hát itt is lenne ilyenre igény. meg lenne regulázva a jonép. el van mán itt kanászodva mindenki. én nem.

Totof 2013.11.13. 21:28:14

@Ben Franklin: Nem bogarászok, nyitólapra hivatkozni elég tré.

martineden 2013.11.13. 21:29:02

@Azt mondja az outlook, én vagyok a tóth béla Altalaban megfigyeltem,ha valakinek nem tetszik az igazsag.megsertodik.Tudtam hogy bocsanatot kellett volna kernem a csigatol

vantaan 2013.11.13. 21:29:56

@VHB: Tévedsz ! Dániában az alsó és felső 20% kereset különbsége 5,1 szeres! Az alsó és a felső 10% kereset különbsége 8,1 szeres. Egy átlag család jövedelme cc. 600 ezer korona. Nézz utána. Én egy főiskolai végzettségű saját magát középvezetőnek tartó egyénről írtam. Nem az átlagról.

Totof 2013.11.13. 21:30:31

@Ben Franklin: Ja, hogy az nem fér be a világképedbe és csak azzal tudod feloldani, hogy nem veszed figyelembe. Van az úgy, hogy kognitív disszonancia tör az emberre.

Hidvégi Mihály 2013.11.13. 21:33:18

@Azt mondja az outlook, én vagyok a tóth béla:

Hogy saját szavaimmal is elmondjam:

ennek az országnak nulla esélye van, ha hagyjuk továbbra is hogy ez a két gazember, orbán és gyurcsány tovább szegényítse, magukat meg szaros pereputtyukat tovább gazdagítsák. Nem lehet örökké a közrossznak engedni, el kell érni, hogy polgárok felelősen gondolkodjanak, cselekedjenek, sose engedjék egyik populista politikust sem a fejükre nőni. Ezért kell csinálni egy olyan pártot, amelyik demokratikusan működik s a közjót képes szolgálni. Ahol senki nem tartja magát alábbvalónak, mint a pártelnökét, ahol a polgár mindent megtesz, hogy a haza felvirágozzon, ahol értékelik a piacgazdaságot, s ki tudják aknázni annak minden előnyét.

Orbán takarodj, Gyurcsány takarodj!

Polgári Konzervatív Párt

2013.11.13. 21:33:35

@martineden: nem sértődtem meg, ellenben nem is cáfoltál meg. szerintem. de fixme

vantaan 2013.11.13. 21:37:03

@Hidvégi Mihály: Polgári Konzervatív Párthoz elég Orbán elzavarása.

gnme 2013.11.13. 21:37:42

@Totof: szegény ádi

ma hallottam ny(a)ilatkozni és mondta elcsukló hangon, kihagsúlyozva hogy a "jegybank szerint" .. ennyi meg annyi lesz

..dehát, tudjuk.. a valóság más

Hidvégi Mihály 2013.11.13. 21:40:04

@Azt mondja az outlook, én vagyok a tóth béla:

Nem, egy fecske valóban nem.

De lehet növekedni.

Ne gondold, hogy egy katonai diktatúra megoldaná a problémákat. Az mindig kétélű, kétesélyes.

Ha egy orbán lenne a főgazember benne, akkor maradna ez a szar, ami most van. S gondolod, mondjuk Gandhi lenne katonai junta-vezető?

Nem kell feltalálni a spanyolviaszt. A demokráciához kell ragaszkodni és a piacgazdasághoz, ez a két "termék" a biztos garancia a jólétre, békére.

De ezért tenni is kell. Neked is, a szomszédodnak is, a barátaidnak is. Mert ha elmaradtok, akkor valóban nem lesz semmi. Akkor fel kell robbantani ezt a kis szar országot, s hozzácsapni a szomszéd államokhoz.

Munka vagy a halál.

Totof 2013.11.13. 21:40:19

@Ben Franklin: Tehát az a szárnyalás, hogy 2007 óta egyedül a 2013 előrejelzés (tehát még nem teljesült adat, de legyünk pozitívak) jobb, mint az EU átlag. Gondolom, akkor a 2004-2006-os növekedésre is találsz megfelelő jelzőt.

Ben Franklin 2013.11.13. 21:44:42

@Totof: Nem az EU átlagról szavazunk 2014ben, hanem a mocskos szocik és a mocskos fidesz között választunk.

2004-06os növekedéssel együtt nőtt az államadósság, úgyhogy annak a magyar pógár nemigen örülhetett.

Tehát GDP növekedést és adósság stagnálást, ill. csökkenést egyidejüleg a mocskosorbánon kívül senki sem produkált.

Simple as that.

Hidvégi Mihály 2013.11.13. 21:45:11

@vantaan: nem tudom mit akartál mondani

Hidvégi Mihály 2013.11.13. 21:47:23

@Ben Franklin: apád fasza nőtt nem a gdp.

Tavaly -1,7 %-ot "nőtt". Idén fog kb. 0,7 %-ot. Még így sem érjük el a 2010-es szintet sem.

Marha.

Totof 2013.11.13. 21:47:35

@Ben Franklin: Milyen adósság stagnálásról beszélsz, te szerencsétlen? A Manyup betolása óta folyamatosan nő.

Ben Franklin 2013.11.13. 21:50:21

@Hidvégi Mihály: Jóval a 2010es szint felett vagyunk és voltunk tavaly és tavalyelőtt is:

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_evkozi/e_qpt004j.html

Totof 2013.11.13. 21:52:29

@Ben Franklin: Másik táblázatot akartál behivatkozni, mert ez nem azt mutatja.

Ben Franklin 2013.11.13. 21:53:18

@Totof: GDP arányosan csökken, igaz csak mocskosorbán miatt.

Semmi nem jön be ma neked. Sajna...:DD

www.tradingeconomics.com/hungary/government-debt-to-gdp

Ben Franklin 2013.11.13. 21:54:30

@Totof: Ja, mert ahhoz vissza kell keresni hogy a mait meg a 2010est összehasonlíthasd...:)

vantaan 2013.11.13. 21:57:31

@Hidvégi Mihály: ...csak azt hogy egy valódi POLGÁRI és európai értelemben vett KONZERVATÍV PÁRT-hoz elég a polgári keresztény konzervatív értékek meghamisítóját, meggyalázóját elzavarni.
Akkor lesz esély egy valódi POLGÁRI KONZERVATÍV PÁRT létrehozásához. ...addig csak kommunista köpönyeg forgatók lesznek az úgy nevezett polgári - konzervatív keresztény oldalon.
(addig térdre csuhások vessünk együtt keresztet s mi adjuk a Júdás pénzt s ti hozzátok a lelkeket mert a gyalázathoz az kell)

Hidvégi Mihály 2013.11.13. 22:01:38

@vantaan: Igen, el kell zavarni a csalót, igazad van, megtesszük. De neked is segítened kell, nagyon sok embernek segíteni kell. Egyedül nem megy.

gepnarancs.hu/2013/11/bendek-peter-kell-egy-nyugatos-part/

Totof 2013.11.13. 22:03:45

@Ben Franklin: Nahálisten, a fidesz legyőzte az államadósságot.
Mekkora köcsög vagy, tizedszázalékokra mutogatsz, miközben a fidesz ordas hazugságaira egy szavad sincs.

Totof 2013.11.13. 22:09:24

@Ben Franklin:
2010:21 825 446
2012: 21 801 238
Tényleg nőtt a GDP a táblázat szerint. Ja nem is.
A 2013 I és II negyedéves adatok valóban jobbak hangyafingnyit a 2010-esnél, de nem látom azt a szárnyalást.

Ben Franklin 2013.11.13. 23:03:56

@Totof: Na, megérkeztünk a számokban kimutathatatlan igazságokhoz.

Nem a sashoz képest szárnyalunk...

.com 2013.11.13. 23:12:45

@wmiki: Mert Orbánnak milyen programja volt amikor megválasztották?
Tudnál belőle EGY megvalósult pontot idézni?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2013.11.14. 07:00:47

@wmiki:

„jó lenne végre tudni, mi a magát demokratikusnak hazudó ellenzék konkrét programja”

2010 előtt a hozzád hasonló véglények küldtek el a jó kurva anyámba, ha meg mertem kérdezni, mi a fidesz programja, ami alapján rájuk kellene szavaznom.

köszönöm az utólagos igazolást.

és ne feledjük:

„ Az egyik képes úgy működni, hogy a lapja hátterében egy, a politikát foglyul ejtő oligarcha áll, ezzel pedig elfogadja azt, hogy a fizetése fejében sem személyes írásaiban, sem egészében a lapban nem jelenhetnek meg olyan cikkek, amelyek bármilyen módon is tudósítanak a háttérben álló pártoligarchia működéséről. Amikor pedig felvetem neki, hogy az újság, amely a korábbi kormány alatt remek, a baloldal szennyesét feltáró oknyomozó cikkekkel örvendeztette meg a közönségét, most pedig még mindig Bajnai és apjának ügyeivel foglalja el magát, akkor úgy néz rám, mint a Marslakóra. Nem is érti, miről beszélek, nem érti, mi a gond abban, hogy a lapja nemhogy nem tárja fel ezeket az ügyeket, de még csak nem is tudósít arról, amit mások megírnak.”

VHB 2013.11.14. 07:53:02

@vantaan: Tényekkel hadilábon állsz. Megjegyzem nem gondolod cikinek azt, hogy azt cáfolod, amit én nem állítottam?

Maersk Line project manager keresete 466e DKK, amit tekinthetünk akár középvezetői szintnek. Ez messze elmarad az általad példának hozott 1.2mDKK összegtől. Ha anyu is project manager akkor sem jön ki.

Link:

www.glassdoor.com/Salary/Maersk-Line-Project-Manager-Copenhagen-Salaries-EJI_IE38791.0,11_KO12,27_IL.28,38_IM958.htm

vantaan 2013.11.14. 08:03:24

@VHB: Tények nekem azok amit a dán ismerősöm mond és Én személyesen tapasztaltam -ültem a Volvojában voltam a házában!
... de nekem pl nem tény a magyarországi átlagbér ami cc 221000Ft/hó
mert pl környezetemben gyógyszerészek (egyetemi végzettséggel) tömegével 6 órásnak vannak bejelentve s rengeteg közmunkást látok aki ugye cc 47000Ft/hó keresetűek évente 1-2 hónapban.

vantaan 2013.11.14. 08:11:21

@VHB:

Egy másik TÉNY a két ország minimálbérének az összehasonlítása: 2011-ben Magyarországon 78000 HUF / hó, míg Dániában 686 400 HUF / hó.

Minimál bért írtam!

vantaan 2013.11.14. 08:14:17

@VHB: ...no és Te nem azt cáfolod amit Én írtam mert Én egyik dán ismerősömről írtam s ugye nehéz elhinni hogy közös ismerőseink lennének pl. Dániában.

Totof 2013.11.14. 11:05:30

@Ben Franklin: Nem, a bálnához képest se szárnyalunk. Itt vannak a számok: @Totof:

Mercel 2013.11.24. 02:33:15

@Ben Franklin:

Csak szólok droidka, hogy a nulla közeli infláció bármilyen meglepő a kis birka agyadnak, de nem olyan pozitív gazdasági szempontból.

Másrészt vannak magasabb összefüggések is amelyek alapján pont krvára nem jó irányba mozdul a gazdaságunk.
Továbbra sem.

"Frigyes"
süti beállítások módosítása