Fájni, fájni, fájni fog – Ilyen ország pedig nincs CCCLXXXV.
2013. november 13. írta: TuRuL_2k2

Fájni, fájni, fájni fog – Ilyen ország pedig nincs CCCLXXXV.

Bajnai_Gordon_fajni_fog_13_havi.png

A köztelevízió mindent elkövet, hogy nézői ne csak a kormány eredményeit illetően legyenek naprakészek, de behatóan megismerhessék az ellenzék gazdaságpolitikai elképzeléseit is. Az MTV napok óta lelkiismeretesen újra és újra beszámol arról a híradóiban, hogy Bajnai Gordon szombaton azt mondta: „fájni fog″.

Sajnos néha minden jó szándék ellenére is hiba csúszik a korrekt tájékoztatásba, így fordulhatott elő, hogy a poszt nyitóillusztrációjául is szolgáló, korszerű infógrafika nem teljesen pontos. A közszféra 13. havi fizetésének megszüntetéséről ugyanis még jóval Bajnai Gordon 2009. áprilisi hivatalba lépését megelőzően, 2008 decemberében döntött az Országgyűlés. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr565630244

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fájni, fájni, fájni fog 2013.11.13. 09:26:03

A köztelevízió mindent elkövet, hogy nézői ne csak a kormány eredményeit illetően legyenek naprakészek, de behatóan megismerhessék az ellenzék gazdaságpolitikai elképzeléseit is.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kandeláber 2013.11.13. 09:31:49

Miért, nem azt mondta?
A köztévé híradóját pedig nem kell állandóan nézegetni.

Robinzon Kurzor 2013.11.13. 09:48:03

Hofi után szabadon, csak halkan és aggódva kérdezem: ebből nagy bátorságból nem lesz majd bajotok, ha esetleg visszajön a Fidesz?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.11.13. 09:51:20

tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2010/12/jos.html
"Lám, nem is kellett sokáig várni. Most a globálsajtó van soron. A leszámolás elkerülhetetlen, mert ezek egyfajta valóságot sulykoltak a proli ... akarom mondani a hiszékeny magyar nemzettársak fejébe, mikor pedig a valóság az, hogy teljesen más valóság a valóságos. A globálsajtó valóságának pusztulnia kell, mert ha nem pusztul az a valóság, akkor a magyar nemzet pusztul el. Helyette a mi nemzetmentő valóságunknak kell valósággá válnia, mert a nemzetmentő valóság hozza el az erős és gazdag magyar nemzetet."

Alvarez 2013.11.13. 09:59:11

Szerintem a köztévének üzent, hogy fájni fog, amikor pitlin lesznek rúgva, ha győz az ellenzék.

Urfang 2013.11.13. 10:04:31

@Robinzon Kurzor:

Nem kell félni, trükkös gyerek ez a Turul, bebiztosította magát ezzel: "Sajnos néha minden jó szándék ellenére is hiba csúszik a korrekt tájékoztatásba".

Érted. Nem aljas szándékból fúrja a "köz"TV ilyen primitív szájbarágós módon Bajnait és fényezi olyan szemérmetlenül Orbánt, hanem ők kifejezetten korrekt tájékoztatásra törekedtek, csak hiba csúszott valahol valamibe.

Hiába mondta a jó Pártelnök, hogy legyen a köztájékoztatás korrekt, valahol valamelyik gonosz miniszter megint túlbuzgó volt. De ha jövőre megint rájuk szavazunk, akkor ezt is kijavítják.

Ki az a hülye, aki azt akarja hogy fájjon, amikor azt is lehet akarni, hogy elélvezzen?

ngyegye 2013.11.13. 10:09:25

A 13. havi fizetéseket ill. nyugdíjakat azonnal vissza kell adni!!! Ezek nem segélyek!
Technikailag leginkább úgy lenne jobb, ha 12 hónapra elosztanák!

Csigorin 2013.11.13. 10:12:32

most nem tokmindegy hogy gazdasagi miniszterkent nyuzott nepet vagy miniszterelnokkent?

Urfang 2013.11.13. 10:12:53

Orbán nem vallotta be 2010-ben, hogy fájni fog, de mégis jött négy Matolcsy-csomag, három Varga-csomag, egy nyugdíjlenyúlás, egy áfaemelés, és négy tucat új adó.

És még mindig ott tartanak, hogy nem az a baj hogyha fájdalmat okoznak, hanem az hogyha be is vallják. Mert ha nem vallják be, akkor az emberek majd azt hiszik a fájdalomról, hogy az élvezet.

freehckr 2013.11.13. 10:13:28

Mondjuk valamiféle jobboldaliként hogyan lehet ekézni a fenti képen is kiemelt intézkedéseket? :)

Robinzon Kurzor 2013.11.13. 10:14:01

@Urfang:

Ja, persze: az Öreg jól seggberúgná ezeket, ha tudna róla ... de hát nem lehet ott mindenhol.

Kandeláber 2013.11.13. 10:14:52

@Urfang: Nemrégiben az atv betelefonálós műsorában egy néni -egyebek mellett - rikácsolva szidta Orbánt, hogy "elvette a 13. havi nyugdíjat".
Vicsek, aki a viszonylag normális atvsek közé tartozik, ekkor megjegyezte, hogy azt Bajnai miniszterelnöksége idején szüntették meg.
A néni először nem hitte el, majd azt mondta: "biztosan megvolt rá az okuk".
Itt tart manapság a zemberek tájékozottsága.

Urfang 2013.11.13. 10:23:19

@Kandeláber: Gondolom fordítva is ugyanez lenne. Ha a fidesz törölte volna el az amúgy fenntarthatatlan és abszurd 13. havit, akkor a híveik most nem könnyes szemű nosztalgiával tekintenének rá amit elvettek a gonoszok, hanem büszkék lennének rá, hogy legyőzték ezt a kommunista vívmányt.

Hovatovább még azt is elismernék, hogy a 13. havi elvétele fájt ugyan, de azért hogy később jobb legyen, vagy legalábbis ne legyen később nagyon rossz, amikor szembesülni kell majd azzal, hogy nem pottyan le egy havi bér a nagy semmiből, hanem ez csak olyan parasztvakítás mint a rezsicsöki, aminek örül aki az orráig se lát, de a levét később mindenki megissza.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.11.13. 10:34:40

Fájni fog bizony. :)
And if you cry out, I'm gonna push it, push it some more
A la la la la long, a la la la la long long li long long long.

Csigorin 2013.11.13. 10:37:54

@Urfang: ebben van valami.
a nyugati gazdak odaadtak a nep torkan lenyomando szart. megprobaltak lenyomni gyurcsanyek, nem ment. odaadtak orbannak, neki ugy latszik megy...

vantaan 2013.11.13. 10:44:27

Ebben az országban mindig talál az aktuális hatalom olyanokat akik minden erkölcsi gátlás nélkül kinyalja a seggét s fölzabálja alóla a szart! Sajnos az MTV-ben és a MR1-ben is ilyen szerkesztők, hírolvasók, műsorvezetők vannak.
Közös jellemzőjük, hogy már az előző rendszerben is bizonyították rátermettségüket a szar evésre és a seggnyalásra.
Persze nem Ők az igazán undorítóak hanem az a hatalom aminek Gulyásokra, Obersovszki félékre, Kocsis Évákra, Halász Zsuzsákra, Jakupcsekekre, Nika Györgyökre , III/III-asokra van szüksége.

Magyarország seggnyalókból is jobban teljesít! Magyarország Én így nem szeretlek .... de hát ez van és csak szégyenkezni tudok miattad-miattuk!

Kandeláber 2013.11.13. 10:47:25

@Urfang: Persze. A párthívők/párthívek a saját oldalról jövő megszorításokat vagy úgynevezett "népszerűtlen intézkedéseket" is mazochistaként fogadják. :D

Urfang 2013.11.13. 10:53:14

@Csigorin:

Lópikulát. A nyugati utasítás csak vízió, ezek a tipikusan posztkommunista megoldások a mi saját hülyeségünk. Az MSZMP alatt is volt rezsicsöki, Kádár megadta a népnek, a nép pedig örült, amikor meg szarrakásként omlott össze a rendszer akkor meg csak pislogott.

A posztkommer pártok évről évre játszanak a túlélésért, nincs hosszútávú stratégia, a választások előtt lecsökkentik a rezsit Kádár népe meg cserébe nem gondol bele, hogy az ő csökije miatt nem fogják a közműhálózatot fejleszteni és nem lesz majd az egész bolygón egyetlen bolond sem, aki pénzt akar majd fektetni a magyar közműbe.

Ugyanez volt a nyugdíjlenyúlásnál is. Az orráig sem látó paraszt örült annak, hogy kézhez kapta a megtakarításának a kamatját és cserébe nem zavarta, hogy magát a tíz éves megtakarítását meg felszippantotta Matolcsy emésztőgödre. Mind az elit mind a zöm csak napról napra tervez és nincs semmilyen hosszútávú terve.

Bell & Sebastian 2013.11.13. 10:53:52

Ha kakás palacsinta van csak, célszerű felmutatni a három, emberszabású álszociból legalább egyet hozzá.

Mondjuk az, hogy a NAV -ból is maffiacsaládot sikerült fabrikálni (nem a Fidesznek, az csak hagyta továbbrohadni) már régóta zavar. Hogy fényt kap az eset, az már régóta érik. Az elképesztő tagadás megjósolásához sem kellett nagy ész.

Azt találom meglepőnek, hogy miközben Gyurikán lovagolunk, aki nem árul zsákbamacskát, mivel csak egyfélét tud, de azt legalább stabilan (amcsi érdekek mentén bomlaszt), zavartalan a zuhanás és eszeveszett kapkodás ide-oda, ahova, ami éppen a Fikusz kommunikátorainak körmére ég.

A Gordonkázás olyan lehet a magyarnak, mint a cigánynóta. Szereti-nem szereti, az enteriőr része.
Ha naponta három, sima modorú öltönyösgeci is magyarázza el, hogy mekkora egy kártékony kalandféreg is ez a darabolós gyilkos, attól még az amerikánerek rá fognak szavazni és semmi sem lesz jobb.

Pont tegnap olvastam, hogy Magyarország jobban teljesít, mert már vagy 600 ezer, mindenféle kisebbségi meri megvallani kisebbségi hová tartozását.

Nem rossz -nem rossz, már csak úgy hétmillió bujkál az illegalitásban az apósa (ki régi sólyom) pisztolyával.

A saját hazájában ráadásul, ez meg máásik.

freehckr 2013.11.13. 10:55:59

@TuRuL_2k2: Inkább a fideszes propagandagépezetre utaltam...

Csigorin 2013.11.13. 10:58:44

@Urfang: "Mind az elit mind a zöm csak napról napra tervez és nincs semmilyen hosszútávú terve"

ez teny. de ez vajon mitol van? Butabb lenne a magyar mint az angol vagy a francia? Vagy amiatt van ez inkabb, hogy nyomomrban tartjak, es az alacsony berezesbol kifolyolag keptelen hosszutavra tervezni, mert mindennapos megelhetesi gondokkal kuszkodik?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.11.13. 10:59:27

@Robinzon Kurzor: Ez nem bátorság, csak ostobaság. A magyar nyelv szemantikájának felületes ismerete. Az egyes kommunikációs szituációkat félreértelmezni, nem érteni nem bátorság.
Bajnai akkor is a teljes baloldal vezéreként tetszelgett. Ő volt a miniszterelnök. Jogában állt volna változtatni egy korábbi döntésen, ha azzal nem értett volna egyet. Egyetértett, mert ő is megszavazta még kormánytagként. Innentől világos, hogy a köztévé nem hibázott. Az pedig, ahogy ez megzsidóult mocskos bolsevik magyarázza, hogyan is kell érteni a "fájni fog"-ot, már-már komikus.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.11.13. 11:02:45

@Urfang: Elvették a nyugdíjad? Tettél feljelentést, vagy csak pampogsz?

Grrr 2013.11.13. 11:04:07

@Urfang: Most is ezt kellene mondaniuk, hiszen a Fidesz nem adta vissza a 13. havit, pedig kormányon nyilván megtehette volna.

Jack Torrance 2013.11.13. 11:14:12

Szólni kéne Kádárnak, hogy mi megy a köztévében.

Robinzon Kurzor 2013.11.13. 11:16:30

@Mr Falafel:

Nem értesz semmit az egészből.

(Az meg amúgy szinte huszadrangú részletkérdés, de Bajnai nem volt kormányfő, amikor a 13. havi nyugdíjat -- egyébként nagyon helyesen -- visszavonta az OGY.)

Bell & Sebastian 2013.11.13. 11:25:12

A köztévében mindig és mindenhol kormánypropaganda megy. Akinek nem tetszik, nézzen ATV -t. Hogy ott mi megy, az már nem olyan egyértelmű, leginkább néphülyítésnek nevezném.

Húzóemberek Hamvashenrik és Friderikásanci. Ebből lehet következtetni. Van még a Betyár-Postás-Bunyós tévé, de azt inkább hagyjuk. A kettő, nem kicsit buzoid-zsidoid kercsatorna erőst felejtős.

Nagyon úgy tűnik, ezek csak a hülyeségre támasztanak igényt. Ausgenommen a kettő Duna. Azt kell nézni, magyarok.

Remete 2013.11.13. 11:27:49

A 13. havi nyugdíjjal nem az a baj, hogy a válság miatt elvették, hanem az, hogy évekig fedezet nélkül adták.
Jól jellemzi a FIDESZ hitvány politizálását, hogy azt meg sem említik, hogy a szoci kormányok adták. És ameddig adták, az ajándék volt a nyugdíjasoknak. Tudták, hogy nem volt járulékfizetéssel megalapozva és költségvetési fedezete sem, mégis megszavazták ők is, sőt ellenzékben még a 14. havit is meglebegtették.
Kormányon meg eszükben sincs ilyen juttatást adni.
Aljas hazug banda!

Bell & Sebastian 2013.11.13. 11:31:36

@Robinzon Kurzor: Maga kezd eltávolodni az ajropéjer valóseggtől. Ott bizony vannak efféle extra juttatások, pedig nincsenek annyira rászorulva. Szemben velünk.

Nincs ötlete, mitől zuhant a fizetésünk vásárlóereje 1974 -es szintre? Pedig akkor még alig-alig volt új gazdasági mechanizmus. Vagy akkor volt a legtöbb, ami adható?

De mi hajtotta föl az árakat ennyire? Egy Fecske akkoriban még 3, 60 volt, ha jól emlékszem.

Bell & Sebastian 2013.11.13. 11:35:44

@Remete: Az há! Csak akkor ki találta fel a cigótenyésztést és szelvényvagdosó életmódot? Mintha nekem a ballib rémlene jobban.

Ezekből nem lesz fedezet. Fedezet csak megfelelő demográfiából lesz, akárki akármit is mond.

Urfang 2013.11.13. 12:03:26

@Csigorin:

Sajnos nem tekinthetünk el attól, hogy tényleg butábbak vagyunk náluk. A németekről vagy a britekről simán el tudom képzelni, hogy ha a választások előtt eléjük vetnek egy kis rezsicsökit, akkor azt mondják, hogy kösz bazmeg, de inkább fejleszd a hálózatot vagy az energiahatékonyságot és akkor hosszútávon is lassan csökkenni fog a rezsi, és ne pedig rövid távon parancsszóra csökkentsd az árakat úgy hogy azzal éppen a hosszútávú fejlesztéseket és beruházásokat nyírod ki.

Sajnos mi még mindig ott tartunk, hogy ki az a hülye aki nem örül a rezsicsökinek?

Grrr 2013.11.13. 12:08:34

A köztévében a baloldali kormányok idején is pártprogaganda ment, csak akkor az újságírók - nyilván helytelenül - nem a kevéssé kifinomult tömegekre kalibrálták a propaganda tartalmát és csomagolását, hanem az újságírók csupán saját fejük után menve a saját maguk számára még szakmailag és erkölcsileg képviselhető minőséget igyekeztek adni, ezért egy kicsit kevésbé tűnt felháborítónak.

Ez persze a modern politikai marketing szabályainak a semmibevétele. Az értőbb közönség pártpreferenciáit kevésbé lehet befolyásolni. A politikával csak ritkán foglalkozókra kell itt ráijeszteni, értelemszerűen kemény eszközökkel. Ezt teszik a Fidesz pártsajtósai. És a politikai sajtónak az elsőszámú feladata ugyebár, hogy kiszolgálja politikai hűbérurainak érdekeit.

cutcopy 2013.11.13. 12:14:04

Azért teljesen más valakinek a saját szájából hallatni amit mondott, mint amikor a baloldal szájából halljuk hogy pl Orbán mit mondott volna ha azt mondta volna..
Az őszödi beszéd kiadása után is természetesen hogy éjjel nappal hallhattuk egyenesen az előadó szájából: hazudtunk reggel éjjel megy este.. Semmibaj nincs ezzel, hagy hallja csak mindenki..!

Robinzon Kurzor 2013.11.13. 12:14:25

@Bell & Sebastian: "Maga kezd eltávolodni az ajropéjer valóseggtől."

Az "ájrópéjer valósegg" mint ál-referencia számomra nem létezik.
Hogy te mit mesélsz be magadnak csak azért, hogy ne legyen igaza annak, aki szerinted nem érdemli meg, az pedig a te egyéni problémád.
Birkózz meg vele, vagy fordulja szakemberhez, ha egyedül nem megy.

Alvarez 2013.11.13. 12:23:09

@Mr Falafel: a nyugdíjejstanddal kapcsolatban az én feljelentésem úgy néz ki, hogy fideszesek arcába nyomom a lopás tényét, illetve megkérdezem, ha államadósság csökkentésre fordították a pénzt, akkor az államdósság miért nem csökkent?

Nagyon jó szórakozási lehetőség ez...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.11.13. 12:27:02

@Urfang:

A briteknél épp téma a rezsicsökkentés. Hogy mennyivel is okosabb (vagy nem okosabb) a brit szavazó, mint a magyar, kiderül(het) a következő választásokon, ha valamelyik párt kampánytémát csinál a kérdésből:-)

Ami pedig a hálózatfejlesztéseket illeti, a kormánynak pontosan rá kell látnia arra, hogy a szolgáltatók bevételeikből mennyit és hogyan fordítottak hálózatfejlesztésre, -korszerűsítésre! Nyilván, ha csak egy csöppnyi eszük is van, lépéseikbe belekalkuláljál ezt a tételt is.

Nekem az a személyes tapasztalatom, hogy olyan túl sokat nem költhettek a szolgáltatók hálózatkorszerűsítésre, mert például nálunk, hosszú éveken keresztül, minden közepes vagy nagyobb vihar után sokórás, félnapos (néha hosszabb) áramkimaradások voltak. Egyszer egy szerelő el is kotyogta, hogy valami elavult trafószekrény a hibás, annak egy elemét kellene már végre kicserélni. Aztán kb. egy éve elmaradtak az áramkimaradások (igaz, egy volt azóta is, de az nagyobb, rendszerhiba következménye volt), de a szomszédnál kezdtek el hasonló áramkimaradások jelentkezni --- a feleségem szerint csak annyi történt, hogy a szomszédot kötötték át arra a hibás alkatrészre, ami nálunk a problémákat okozta...#:-|

vantaan 2013.11.13. 12:33:10

@cutcopy: De akkor is szar evés ami a rádióban és a köztévében megy. S nem hiszem (hogy olyan gerinctelen lenne az ország) ,hogy amit ezek csinálnak az egy tisztességes jobboldali ember számára elfogadható lenne.
Persze nem a bayerzsótikra vagy stupidIstvánokra gondolok.

vantaan 2013.11.13. 12:41:33

S azért az mégis csak pofátlanság például hogy még az idén is megszólalási lehetőséget kapott a közrádióban az a Szepesi György aki hozsannázva tudósított pl az 1957 május elsejei felvonulásról.
Persze ha besúgókkal és gerinctelen csinovnyikokkal van tele a közmédia ..... akkor minden elképzelhető.

Bell & Sebastian 2013.11.13. 12:41:40

@Urfang: Jó gondolat, ami ott hibádzik, hogy ugyanaz a multi egészen másként viselkedik a saját fészkében, ahová nem piszkít, mint a gyarmatokon, ahová rabolni jár. Ahol is úgy kezdi, hogy vesz magának másfél mázsa Horngyulát és szabad a pálya.

Vagy mivel magyarázza, hogy Magyarországon kisebb költségek mellett magasabb árral kalkuláltak?

A bankok eddig rekordösszegű profittal távozhattak szabadon, most meg (nagy hirtelen) mindegyik abból él, hogy szombaton zárva tart.

Amit meg az energia hatékony építkezésről mondott, az nettó marhaság. A cumicsere óta nem épített itt magánszemély semmit, minden úgy áll, ahogyan harminc éve hagyták.

Olcsóbb lenne ledózerolni az egész országot és újraépíteni mindent, mint toldozni-foltozni, teljes gépészeti csere mellett.

Ha a további kipusztítás meg is állt, innen még fényévekre van újjáépítés.

Nem túlzok, tájkép háború után. Sorban állás a döglött Ráró mellett.

cutcopy 2013.11.13. 12:41:59

@vantaan: Az utóbbi időkben tudtommal elég komoly mozgás volt az mtv hírigazgatói széke körül, lehet hogy a titulus még mindig kialakulóban, és addig is ismételgetnek..
én mindenesetre a hírtv híradóját preferálom már régóta..

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.11.13. 12:43:02

@vantaan:

Ha ez megnyugtatja, én 1970 óta vagyok köztévé néző, de ilyen sz*r (ú. é. színvonaltalan) a köztévé műsora még sohasem volt...

magyarido.blog.hu/2013/08/31/egy_kozszolgalati_televizio_meggyilkolasa_spot-lahyts

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.11.13. 12:44:49

"A NER-hez három dolog szükséges: szervilizmus, szervilizmus és szervilizmus."
/Raimondo Montecuccoli/

vantaan 2013.11.13. 12:45:37

@Urfang: No azért ne feledd a britek tudják mik azok a tükör cserepek amivel gyarmat birodalmat tudtak építeni maguknak.
Nem hiszem ,hogy annyira böszmék lennének hogy ilyen rezsirizsa csökkentéssel meg tudják őket etetni.
S szerintem komolyan vehető politikai erő nem is próbálkozik ilyennel a briteknél.

Bell & Sebastian 2013.11.13. 12:47:49

@Robinzon Kurzor: A tizenharmadik havi nyugdíj visszavonásán örömködött, én meg szomorkodom, mert ezzel csak azt jelezték, megint alaposan elkúrtak valamit. És nem kívánom, hogy dögöljön meg minden nyugdíjas.

vantaan 2013.11.13. 12:49:34

@bbjnick: Fel sem tételeztem, hogy ezt a hányinger keltő köztévét nézed rendszeresen. Megvallom nekem is csak a reggeli adás megy háttér zajnak no és az időjárás jelentés miatt.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.11.13. 12:51:44

@ngyegye: Nem ezek rosszabbak, ezek korrupciós pénzek.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.11.13. 12:52:27

@vantaan:

Nono!

index.hu/kulfold/2013/09/28/kitort_a_gazrozsak_haboruja/

Nem mellesleg, ott úgy privatizálták az energiaszolgáltatókat, hogy azokon a területeken, ami a lakossági ellátást érinti a kormányzatnak/önkormányzatoknak közvetlen beleszólása van a szolgáltatói döntésekbe (aranyrészvény, önkormi tulajdon stb.).

Bell & Sebastian 2013.11.13. 12:59:31

@vantaan: Jól mondja, megnéztem a gyerekvetélkedőt a kettesen és volt egy olyan érzésem, hogy teljes identitászavarban lehettek a feladat-szerkesztők, mert a negyedikes -formákat is pont olyan ostobára vették, mint a villanycigányra csápoló felnőtteket.

Naggyon túúdományos metélkedés volt, hehe.

vantaan 2013.11.13. 13:02:35

@bbjnick: Van egy kedves dán ismerősöm aki a hasát fogta a röhögéstől amikor ezt a rezsi rizsát mondtam neki. No persze Ő 6 hónap alatt keresi meg egy full extrás Volvo CX 60-as árát. S 2 év alatt egy ottani felső-közép kategóriás ház árát! Ja és évente hol Mallorcán hol Balin s hol a Maldív szigeteken üdül. Végzettsége főiskola beosztása középvezető.
Szerinte Inkább lemond a rezsi rizsáról csak,hogy a oda utazhasson ahová akar a világba mert telik neki rá!

Bell & Sebastian 2013.11.13. 13:04:34

@TaTa86.: A rohatt habzsolháp nyugdíjából ne éljenek a gyerekei és unokái? Jobb, ha tőlem tudja, az utóbbiak már régen éhen haltak volna, ha az előbbiek nem segítik őket.

Ami azért lássuk be, nem normális.
Majd, ha ellepik Japánt a magyar, kiránduló nyugdíjas csordák, akkor szólok, hogy vegyenek vissza a lóvéjukból.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.11.13. 13:06:32

@Bell & Sebastian:

Ilyen sz*r köztévé műsor nem lehet pusztán dilettantizmus következménye. Szerintem ül valahol valami --- a Fidesz által odapottyintott --- agyhalott "kommunikációs stratéga" (komisszár) és annak (s az ő stábjának) az (elb*szott) agyrémeihez igazodik az egész garnitúra. No, azt kéne onnan eltakarítani és (valószínűleg) sokkal egészségesebbé válna a program.

Bell & Sebastian 2013.11.13. 13:08:30

@vantaan: Maga burkoltan zsidózott egy jó nagyot, mert a bérszínvonal lezüllesztése elévülhetetlen érdeme a magyar gazdaság meghatározó szereplőinek. Azok meg nem szamojédok.

Bell & Sebastian 2013.11.13. 13:11:23

@bbjnick: Tényleg Szahara az egész, szerencsére sokat ismételnek a szoci érából, hogy legyen mire köpdösődniük. :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.11.13. 13:12:08

@Robinzon Kurzor: Nem tudom, a te anyanyelveden mit jelent az "érteni", de tény, mivel én magyar vagyok, és nem az, ami te, nem érthetek semmit abból, amit vartyogsz.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.11.13. 13:13:16

@Alvarez: Erre most mit mondjak? Megvan az eszed hozzá.

vantaan 2013.11.13. 13:50:36

@Bell & Sebastian: Miért is zsidóztam volna? IGENIS a gazdaság meghatározó szereplői szamojédok! .... meg mindenféle gyütt-ment akik a Vereckei hágón át jöttek be.
De rosszul tudod a Zigazságot "Pecunia non olet"!

Atisz 2013.11.13. 15:06:42

Én igenis látok logikát a 13. havi nyugdíj elvételének sulykolásában: annak idején, 2002-ben ugyanis egy bizonyos Medgyessy Péter (részben) ennek ígéretével nyerte meg a parlamenti választásokat, nem kevés nyugdíjas szavazó közreműködése nyomán.
Nyilvánvaló, hogy a ballib oldalt saját fegyverével, saját szavazói előtt járatják le, hiszen természetes, hogy az egész 13. havi cucc egy orbitális nagy hülyeség volt, de az MSZP mégis odalógatta a mézes madzagot, amit aztán később a saját miniszterelnökük el is vett.
Teljesen logikus mindez, bár a kognitív disszonancia ellen valóban hatástalan (mondjuk az ellen minden annak számít :)).

Atisz 2013.11.13. 15:08:08

@vantaan: Dánia és Magyarország történelmi fejlődése eléggé más (avagy "trianon nélkül könnyű", ahogy egy ismerősöm szokta mondani).

calabria007 (törölt) 2013.11.13. 15:16:42

@vantaan:

akkor nagyon jól kereshet mivel az egyik legdöbbenetesebb méretű ingatlanpiaci buborékot pont Dániában fújták eddig a világtörténelem folyamán....

Denmark’s Housing Bubble
www.thebubblebubble.com/denmark-housing-bubble/

calabria007 (törölt) 2013.11.13. 15:18:24

@vantaan:

én meg akkro fogtam a hasamat a röhögéstől amikor az alábbiról olvastam...

Central Banks Helpless As Denmark Goes NIRP, Cuts Deposit Rate To NEGATIVE 0.2%
www.zerohedge.com/news/central-banks-helpless-denmark-goes-nirp-cuts-certificate-deposit-rate-negative-02

vantaan 2013.11.13. 15:19:52

@Atisz: Nem inkább úgy hogy Trianonra könnyű hivatkozni?
.... s közben elfelejteni vagy elhallgatni hogy a Bécsi döntéssel jelentős területeket csatoltak vissza békeidőben az országhoz! .... csak a nemzet képtelen volt megőrizni.
.... vagy pl a 70-es években Magyarország még fejlettebb volt mint Finnország.
..... vagy például az elmúlt 3 után gazdasági fejlettségben megelőz bennünket Lengyelország ami még sohasem fordult elő a történelem folyamán.

vantaan 2013.11.13. 15:26:44

@calabria007: No akkor nézd meg a svájciakat akik többször is negatív kamatot "fizettek". Szegény svájciak közben meg az a legnagyobb gondjuk hogy 100 svájci frankban határozzák-e meg a napi minimál bért!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.11.13. 15:45:01

Itt mindenki kurvára okos, és kurvára átlátja a logikáját a 13. havi juttatások elvételének. Azt vajon hány okos tudja, hogy ezek a 13. havi szarok valójában az elmaradó béremelések miatt voltak? A béremelés sokkal drágább lett volna költségoldalon, mint adni egyszer, év végén egy kis pluszt. Mit lehet ez ellen tenni? Semmit. Akkor meg csak jó az ünnepek előtt az a kis többlet. Mindenki boldogabb lett volna, ha inkább a béreket emelik, mint egyszer adnak egy félfizetést. A szociálisan érzékeny éhes proletár szocialista kormány elvette még azt a félfizetést is, és a bérek sem emelkedtek. Na, hát az a sztorija annak a 13. havi juttatásnak. Úgyhogy innentől a baloldali csürhe hiába óbégat, Orbán többet tesz az emberek zsebébe, mint eddig bármelyik kormány. Hogy ez is kevés? Persze. Mégis most a legjobb a melósnak, és ezzel nehéz lesz konkurálni a demokratikusoknak.

Robinzon Kurzor 2013.11.13. 15:58:23

@Bell & Sebastian: " A tizenharmadik havi nyugdíj visszavonásán örömködött, én meg szomorkodom,"

Megyó nem indul 2014-ben?
Szavazz rá!

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.11.13. 16:10:03

@Mr Falafel: Ha jól tudom, nem év végi plusz volt, hanem beépítették a haviba. Költségoldalon ugyanaz. Csak sokkal jobban hangzott a "13. havi", mint az, hogy "8 százalékos emelés" - meg persze könnyebben vissza is vonható, ahogy az történt is.

Dzsentrisvihák 2013.11.13. 16:17:13

Egyrészt, nem a köztévé adta Gordonka szájába a szavakat, ő maga mondta.
Másrészt, a kormányzása alatt megtörténtek ezek a dolgok, attól függetlenül, hogy a balliberált hülyék szeretik elfelejteni őket? Meg.
Harmadrészt, hallottuk mi már ezt a szöveget, nem is lett tőle jobb... Talán nem gyurcsányista kampányszakértőt kéne tartani, és akkor esetleg nem pofázna olyan baromságokat, ami tuti választási bukó. Bár én ennek csak örülök, Szigetvári rulez :)

Atisz 2013.11.13. 17:17:43

@vantaan: Finnországot nem szállták meg a szovjetek és már a kezdetektől tagjai voltak az ENSZ-nek, OECD-nek és az eurozónának is. Óvatosan bánnék tehát a velük való összehasonlítással is.

A lengyelekhez való méricskéléssel megint az a gondom, hogy egy Lengyelország teljesen más struktúrájú, mivel nagyságából adódóan van egy hatalmas belső piaca és komoly érdekérvényesítő ereje.

Én tökre szeretném, ha nem kéne trianonra hivatkozni (értsd: visszakapnánk a még mindig magyar lakta területeket), de be kell látni, hogy egy ország 2/3-os megcsonkításán nem lehet, csak úgy pikk-pakk szemet hunyni.
Tudom hogy ezt sokan elvárják tőlünk, de mivel erre még nem volt példa a világtörténelemben, túlzottnak tartom ezeket az elvárásokat, sőt szerintem ebbe normális nép soha az életbe nem tudna belenyugodni.

calabria007 (törölt) 2013.11.13. 17:53:50

@vantaan:

vmit keversz, ott olyan nem volt

PS. szerintem a felettébb kapós svájci állampapírokra gondolsz...

Kakimaki0123456789 2013.11.13. 17:55:07

Ezek mind heleys dontesek voltak. Sokkal kisebb ervagassal megusztuk - mint a minden szirszarra kivetett adokat.
Ami raadasul semmifele celt nem ert el - kiveve egyet: a fidesz idot nyert vele.

Kakimaki0123456789 2013.11.13. 17:56:41

@ngyegye: Szerintem nyugdijcsokkentes, tobbkulcsos adorendszer es ugy altalaban kisebb adoztatas (Orbanek alatt az adoelvonasok osszege valojaban nott) nelkul nem lesz gazdasagi elorelepes.

vantaan 2013.11.13. 17:57:48

@Atisz: S akkor most miii van? ...még 1000 évig Trianonra hivatkozunk és hagyjuk magunkat megelőzni mindenkinek?
Ezzel az indokkal akkor tudomásul vesszük ,hogy majd Románia és Bulgária is megelőzzön bennünket?
S ne feledjük a területeink egy részét (akkor) többségében magyar lakta vidék volt s nem tudtuk tehetségtelenségünk miatt megőrizni!

Ben Franklin 2013.11.13. 17:58:23

Bajnai elmegy a p*csába az adóterveivel meg a múltjával. Mantrázzák csak rengeteg pénzből minden pénzt megér.

vantaan 2013.11.13. 18:00:26

@calabria007: akkor mégis volt? Döntsd már el!
S képzeld el népszavazást akarnak a napi 100 svájci frankos minimál bérről!

calamites 2013.11.13. 18:03:47

A köztévé, és közrádió egyszerűen nézhetetlen, és hallgathatatlan.
Az eddigi 4 köz tv csatorna mellé hozták az ismétlős M3-at. Kérdem én a többi nem ismétel állandóan???

Rádió:
-A Kossuth értékelhetetlen propagandaadó.
-A Petőfi jó lehetne, ha csak egy kicsit is változatosabb lenne.
-Bartók-Dankó meg túl tematikus.

Kakimaki0123456789 2013.11.13. 18:05:04

@ngyegye: Szerintem nyugdijcsokkentes, tobbkulcsos adorendszer es ugy altalaban kisebb adoztatas (Orbanek alatt az adoelvonasok osszege valojaban nott) nelkul nem lesz gazdasagi elorelepes.

calabria007 (törölt) 2013.11.13. 18:06:15

@vantaan:

sajnos hadilábon állsz az alapfogalmakkal...

Ben Franklin 2013.11.13. 18:11:51

@Kakimaki0123456789: Nyugdíjcsökkentést egyik párttól sem lehet várni, a kulcsok száma meg tökmind1. Szoci adórendszert megtapasztaltuk, köszi nem kérjük.

vlgymir 2013.11.13. 18:14:26

@Atisz: Csak az idézett szöveghez szólnék hozzá " Finnországot nem szállták meg a szovjetek ":

De igen, megszállták, aztán ki lettek tessékelve. Méghozzá erőszakkal. Ha hiszed, ha nem, túl hideg volt nekik.
Tudom, hogy úgy értetted, hogy nem szállták meg őket 40 évig, de azért nem árt, ha a részletekre is figyelünk.

Kakimaki0123456789 2013.11.13. 18:14:38

@calamites: Sajnos mar az osszes radiobol az egyen-hireket lehet csak hallani amiben a fideszt vagy tudjukkit dicsoitik, vagy az ellenzeket mocskoljak.
Nem csak a kiralyi, hanem a mindenfele tematikus adokbol is.
Mintha egyszeruen megszunt volna a fuggetlen hirgyartas. Gyakorlatilag ki kell kapcsolnom a radiot amikor hireket adnak ha nem akarom kb.szni az ablakon a keszuleket.

Es neha ayt is eryem hogy az eddig ellenzekinek tartott mediak eleg vosszafogottan talalnak bizonyos hireket, vagy olyan cimeket adnak amik a kormany szamara kedvezobb kepet sugallnak...

Kakimaki0123456789 2013.11.13. 18:16:58

@Ben Franklin: Ja Orban csokkentette a nyugdijakat. Kulonosebn a legraszorultabb rokkantak nyugdijat.
Ha allamcsod lesz - marpedig lesz ha orban marad - lesz nyugdijcsokkentes, 100%-os, mindenkire vonatkozoan.

Ben Franklin 2013.11.13. 18:18:29

@vlgymir: Ahhoz a finneknek, meg a hidegnek semmi közük nem volt hogy a ruszkik nem ott dekkoltak 40 évig. Nagyhatalmi alku volt.

Hidvégi Mihály 2013.11.13. 18:19:01

Annak a nagyon marha Semjénnek kívántam egyszer 2010-ben erőt és jóegészséget ahhoz, hogy azt a hihetetlenül nagy feladatot el tudják végezni, ami akkor szerintem várt rájuk. Csak annyit kértem tőle, hogy a sajtószabadságot ne korlátozzák semmilyen szinten, mert az egész ország kárát látja, de még ő maguk is.

Ez a hülye pedig ahelyett, hogy megköszönte volna a jó tanácsot, valamelyik seggevégével elkezdte magyaráztatni, hogy a sajtó nem is szabad, hanem a koministák kezében van.

Na, eltelik pár év, az ország agonizál, a közszolgálati sajtót bekebelezték s olyan propagandával nyomják a magyarország jobban teljesít dumát, hogy Göbbels is megirigyelhetné.

Akassztátok fel magatokat, amiért ezt tettétek az országgal és a sajtóval, szarháziak.

zobod 2013.11.13. 18:22:02

Bajnait nem az MTV, hanem Gyurcsány fogja kicsinálni.

vantaan 2013.11.13. 18:26:35

@calabria007: Persze, meg a dán ismerősöm is! .... csak azt a kibsztt életbe semmivel sem melózik többet mint egy átlag magyar ,sőt!!!! S neki telik Volvo CX 60-asra, 180 négyzetméteres 5 év után már tehermentes háza van s ha a kedve úgy tartja (mert csak a kedvétől függ) repülőre ül s itt van Magyarországon vagy Cipruson vagy bárhol. S végzettségre, korra egy ívásúak vagyunk. Én, mi (a korosztályom és a többi árva magyar) már megint holmi hülye párt csinovnyik kénye kedvének van kitéve s hiába becsületes, dolgos mert nem az számít hanem az undort keltő seggnyalás amire nem mindenki képes. (annyi öröm mégis van, hogy a sok selejt hiába eszi a párt szarát s nyalja a segget mégsem él jobban!) Birkák előre! ... de ne arra megmondta a vezér ökör is!

vantaan 2013.11.13. 18:30:17

@vlgymir: Finnország 1917-óta létezik. Addig hol svéd hol orosz megszállás alatt volt.

Hidvégi Mihály 2013.11.13. 18:38:52

@ngyegye: Baszd meg, orbán követte Bajnait, kérdezd már meg attól a marhától, mi az anyja térdekalácsáért nem adta vissza ha már amaz elvette? Tán nem volt rá keret, igen hülye barátom, tán mégis jogos volt az elvétel, tán?

ermi71 2013.11.13. 18:44:51

Ennyire hülye a Bajnai gyerek. Ez van. Idáig semmit nem tudtunk meg mit és hogyan csinálnának ha nyernének. Körülbelül a duma ott kimerült, hogy zavarjuk el a diktátor Orbánt. És akkor bedob egy ilyen dumát, hogy fájni fog ismét. Ki a hülye ha nem ő? Ezek kapitális hibák, és labdák, amit le is lehet egyből ütni.

vlgymir 2013.11.13. 18:47:24

@Ben Franklin: Nekem megbízható finn forrásom van. Te honnan értesültél?

Hidvégi Mihály 2013.11.13. 18:49:16

@Atisz: Apád faszát írsz már itt trianonról, nem az a baj már korántsem, hanem az, hogy ezzel a kis szar országgal sem bír az az elbaszott elitünk. Gyurcsány után jött orbán, egyik szarabb, mint a másik, egyik szegényebbé teszi az országot, mint a másik.

2001-ben Erdélyben szidtam a franciákat én is Trianon miatt, mert igen kátyús utakon mentem autóval. Eltelik pár év, s a románok hogy-hogy nem, szinte mindet felújították. Most így áldom Trianont, ha arra járok legalább jó úton mehetek. Ez a kis szar ország pedig csak agonizál.

_most_ 2013.11.13. 18:49:46

a köztévé már elvesztette minden hitelességét, mára már annyira mélyre süllyedtek, hogy pár fideszbirkán kívül nem hiszem, hogy bárki is komolyan venné.

Ben Franklin 2013.11.13. 19:00:32

@Kakimaki0123456789: A kamurokkantak nyugdíját hálistennek elvették, mindenki másé sajna nőtt, ill. megtartotta az értékét. Nem csoda a fidesz népszerüsége hanem osztogatási politika ill. hiteltelen ellenzék.

Államcsőd 2x volt egyik sem Orbán alatt, sőt egyedül ő tudott adósságot visszafizetni a mai mezőnyben.

Ben Franklin 2013.11.13. 19:02:32

@vlgymir: A finn forrás az aztán qrva megbízható...:))))) Hülye. Ők a saját honvédő háborújukat sztárolják, ami tényleg nem volt semmi (persze legyalulták őket az oroszok de ez nem csoda). Respekt a jól síelő finn partizánoknak.

ermi71 2013.11.13. 19:02:49

Na mindegy nagy hülyeséget mondott. Ebben a helyzetben amikor szarul él a nép java része, egyre kevesebb dologra van pénz, és folyamatosan szűkül a családi pénztárca, meg lehetőségek, akkor olyat mondani a választások előtt nem sokkal pláne, hogy fájni fog megint, az azt mutatja, hogy ez az ember alkalmatlan.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.13. 19:04:24

Én csak annyit fűznék hozzá, hogy nem elég a két kezem a három havonta bevezetett Matolcsy és Varga csomagok megszámlálására, a rengeteg különadóra, amit nem áthárítva a szolgáltatók áthárítanak a fogyasztókra, a balfaszkodás miatti árfolyam- és kockázati felárkatasztrófa, ami a fevizahiteleseken csattan, miközben visszamutogatnak a szocikra bűnbakként, amikor a devizahitelek törvényi lehetőségét Orbán teremtette meg... és ha ezek valakinek nem fájnak, akkor az a valaki mazochista.

Hidvégi Mihály 2013.11.13. 19:08:26

@ermi71: fájni fog? Tudod, szerintem pedig már fáj, nem csak fog, hanem fáj most is, folyamatosan évek óta, hiszen egyre gatyásabb az ország, egyre szegényebb, úgy hogy a fideszbirkákon kívül senkinek nem meglepő, hogy fáj és fájni is fog.

Ben Franklin 2013.11.13. 19:10:18

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Édeskevés sajna ez elvtársaidnak ez az 1/3ra is kevés lesz.

Uva 2013.11.13. 19:14:31

ki a faszom nézi a köztévét?!?

vantaan 2013.11.13. 19:21:50

@ermi71: Pedig zavarjuk el ezt a pöcsvégnyi dictátort! ...mert ez többet ártott már mint a mohácsi vész.

dr kíváncsivagyok 2013.11.13. 19:32:52

@vantaan:
"A köztévé híradóját pedig nem kell állandóan nézegetni. "

Én csak a reklámokat nézem ott...

dr kíváncsivagyok 2013.11.13. 19:35:28

@vantaan: Remélem a jövő évi választások előtt is benyalják a közvélemlnykutatók balfaszságait,...aztán ismét jöhet a hatalmas pofára esés !
A Graz -i klinika ismét előkelő ápoltat kap !

svega 2013.11.13. 19:42:16

@Ben Franklin: Visszafizette az adósságot? Elmagyarázom, egyszerű ember: a kedvező kamatozású IMF hitelt fizette vissza a drága kamatozású, amerikai kötvényből. Ezen kb 6%-ot bukott. De ő fizette vissza? A saját pénzéből? Azt te fizetted, csak kimosták az agyadat és elhiszed, hogy a géniusz Mini Szterelnök fizette vissza.
Szerinted mikor fog kiborulni a bili? Mindenféle gazdasági növekmény nélkül úgy szórja a pénzt, mintha nyomdája lenne otthon. Mindenféle állami cégek, államosítás, rengeteg államtitkár, segélyek, állami rongyrázás.
Előre megjósolom, ha viktor megszorul (mert meg fog, a semmiből nincs valami), akkor veszett pénznyomtatásba fog, ezután giga infláció, stb. Olvass utána, pont ezt csinálta az argentin elnökasszony. Hangzatos duma, a külföldi befektetők elriasztása, majd infláció, aztán összeomlott az ország.

2013.11.13. 19:46:41

még ezek után is lesz olyan idiota, aki bajnaira szavar, meg a komcsikra, meg a gyurcsányra.

Bogyó 2 2013.11.13. 20:08:40

@ermi71: Ja, igazad van, hülye aki igazat mond. Az a fasza gyerek meg a kurva alkalmas aki kolbászból kerítést ígér. Saját magad is lenézed az ilyen dumával.
Többre értékeled az átverést mint az őszinteséget vagy legalábbis nem ez a lényeg. Csak a siker, az erő. Nem számít, hogy te is megszívod.
Pont az a baj, hogy az Orbán-féle hazugok a sikeresek. Akik lovagolnak a Bajnai-féle fájni fogon, s ugyanúgy okoznak fájdalmat, adni meg a máséból adnak (rezsi, Ingyenes kp-felvét)
Ha annyira szemetek voltak ezek, most meg annyira kurva jó minden, akkor miért nem adták vissza 4 év alatt sem se a 13. havi bért, se a 13. havi nyugdíjat? Miért nem csökkentették a rezsit a 8 emelés előtti szintre, miért csak 10%-kal?
Ja, lehet, hogy nem is voltak ezek az intézkedések indokolatlanok?

Ben Franklin 2013.11.13. 20:09:23

@svega: 'Ezen kb 6%-ot bukott. '

Ezt kifejted? Hivatkozásokkal.

'A saját pénzéből?' - Ilyet nem írt senki rajtad kívül.

'Előre megjósolom, ha viktor megszorul (mert meg fog, a semmiből nincs valami), akkor veszett pénznyomtatásba fog, ezután giga infláció'

- Egyelőre a Viktor gigainflációja 40 éve a legalacsonyabb.

Hehe.

VHB 2013.11.13. 20:09:44

@vantaan: Sajnos nem mondasz igazat.

A legolcsóbb XC60 599e korona azaz 80e EUR. Tehát a haverod ismerősének a fodrászának a húga, _középvezetőként - főiskolával_ 160e EUR éves fizetést könyvelhet el. Orvos specialisták nem keresnek ennyit.

A házra inkább nem mondok semmit.

Link a Volvo-hoz:
www.volvocars.com/dk/Documents/Prislister/pris_XC60_MY14.pdf

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.13. 20:13:33

@Ben Franklin: Rejtély, hogy most mire válaszoltál, de szerintem valamit félre nyomtál.

gnme 2013.11.13. 20:13:38

veszek még egy 110-es triaxot és izzítom az astrát is

elegem van ebből a sok konzumidiótából

én vagyok a hülye pfásszegh'.. (én érzem magam kellemetlenül pfázzegh') hogy megnézem mit mondanak ezek a barmok (a magyarok)

hazudnak mind

Ben Franklin 2013.11.13. 20:16:54

@VHB: Jóvan az is igaz hogy 3 évesen 200ezer km-rel egy levetett céges a harmadába kerül azt magyarnak az újautó...

Amúgy az EUban 80e euróba már a teteje fér az XC60ból, ha Dánia ennyire drága akkor szlovákrendszám osztjónapot.

www.autopricedirect.eu/NL/configurator/volvo/xc60/

gnme 2013.11.13. 20:26:19

@Ben Franklin: mégis milyen jól bírják a behozott félmillió km-es pd-k

..majd ha a mostaniak is futnak igazolhatóan ennyit, akkor iszok rájuk

de addig.. á.

megyek, Béla már tépi a húrokat.. lemaradok

www.youtube.com/watch?v=gV7jIXmIwfM

toportyánzsóti 2013.11.13. 20:28:20

Egyre szánalmasabb ez a zsidrák birnbaum házaspár által nyomatott náci propagandaőrület.Mária országa ettől többre érdemes narancspatkányok!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.11.13. 20:28:33

a köztévének igaza van
jó lenne végre tudni, mi a magát demokratikusnak hazudó ellenzék konkrét programja

mert eddig csak sejtéseink vannak, abból, ami ellen eddig felszólaltak.
ezek alapján ugye ami tőlük jönne, az a :
magasabb rezsi, több szja, kisebb multiadó, több hajléktalan, több segély, több imf hitel, alacsonyabb minimálbér

ezeken kívűl hogyan vezetik el az országot a kánaánba?

Bogyó 2 2013.11.13. 20:28:40

@Azt mondja az outlook, én vagyok a tóth béla:

Meg olyan is, aki a MAnyup lenyúlás, az AB és a jogállami keretek lezüllesztése, a közmédia és a médiavilág orwellivé tétele, a 47 ezres közmunkásbér, az olyan átverések mint a tranzakciós-ügy, a rezsicsökkentés, a vidéki kisfalvak tönkretétele, a világnézeti semlegesség felszámolására irányuló törekvések, a civil szféra beszűkítése, a kommunista stílusú intézkedések visszahozatala, a majdnem regisztrációra kényszerítés a szavazáskor, a külföldiek által kiépített üzletek lenyúlása és haveri körnek való átpasszolása multi és Eu-ellenes harcként eladva, a földbérleti és a trafikügyekkel az élen, bazinagy állami vízfej szervezetek létrehozása mint a KLIk meg a járások az önkormányzatok ellehetetlenítése mellett, egyre erősödő személyi kultusszal megerősítve, ahol lassan a miniszterelnök hatalmát lassan csak a felesége korlátozza, felnőtt ember számára komolyan nem vehető NER-es, fülkeforradalmas nyilatkozatok, Alaptörvény asztala-féle bohócságok, Mao-Ce-Tung elvtársra emlékeztető kormánytámogató felvonulások szembeköpve a rendszerváltó önmagukat, nos mindezek ellenére olyan is lesz, aki a Fideszre szavaz.

gnme 2013.11.13. 20:31:35

@Bogyó 2: ja, ez a közmunkás dolog kinevetnivaló :-D

lehet árkot tisztítani meg .. árkot tisztítani

ha nem felel meg ... akkor el lehet menni

:-D

fideszes megoldás

Ben Franklin 2013.11.13. 20:31:54

@wmiki: Több IMF hitel az jó lenne. Különösen az értelmiség szeretne több IMF hitelt. Nem is értem miért nem kölcsönöz az IMF közvetlenül a lakosságnak, különösen a független szakértő értelmiségnek aki zabálná az olcsó hitelt.

martineden 2013.11.13. 20:35:11

@Mr Falafel: . Ő volt a miniszterelnök. Jogában állt volna változtatni egy korábbi döntésen, ha azzal nem értett volna egyet......A csuti cigany mert nem allitja vissza?Kicsit tobb hatalma van

gnme 2013.11.13. 20:35:25

@Bogyó 2: meg aza csávó .. a mostani fidezses szépségkirály

:-D aza nagyonjóképű csóka

hát bázZze lealacsonyítja magát azzal hogy .. bázZze :-D ..nembírom röhögés nélkül :-DDD

kiáll bazzegh és elmondja, hogy a baloldal mit "csinálna"

:-DDDDDDDDD

érted...

áháháááá ekkora kibaxott majmot

áháháhá :-DDDDDDDDDdd

VHB 2013.11.13. 20:38:28

@Ben Franklin: A magas regisztrációs adó (180%) és hozzáadottérték-adó (25%), továbbá a világ legnagyobb jövedelemadórátája következtében az új autók rendkívül drágák. Az adó célja az autók számának korlátozása.

Forrás: Dánia wiki
hu.m.wikipedia.org/wiki/D%C3%A1nia

Bogyó 2 2013.11.13. 20:38:28

@gnme: Munkát adtak nekik. Ez a duma. Miközben sok helyen ez a munka nem sokat ér, csak alibi. Jópár éve segélyként is kaptak ennyit egyesek, de a lényeg, hogy legalább ki tudták egészíteni a jövedelmüket feketemunkával, napszámmal. Tudom, hogy nem egyszerű ezt kezelni, de a szarra akkor sem kellene azt mondani, hogy most milyen jó nekik. Mindeközben egy Klikes vagy egy járási vezető bére a millió felé közelít inkább, nem a félmilkóhoz. Az emögött lévő teljesítményt hadd ne minősítsem, sajnos rálátok.

Totof 2013.11.13. 20:39:34

@Ben Franklin: Miután nincs kereslet, csökkennek az árak.

gnme 2013.11.13. 20:40:28

@Bogyó 2: éÉÉ'rted..

kiáll a fideszes szépségkirály és készpénzként előadja, hogy a bukott baloldal mit "csinálna"

áhháháhááá :-DDD

Ben Franklin 2013.11.13. 20:43:24

@Totof: A kolléga vizionált gigainflációt, persze lehet sírni az infláció hiányán is.

csárli hárper 2013.11.13. 20:43:49

"Sajnos néha minden jó szándék ellenére is hiba csúszik a korrekt tájékoztatásba"

nabazmeg...

gnme 2013.11.13. 20:44:00

@Bogyó 2: milyen munkát adnak nekik?

az avartakarítás? :-DDDDDDDdd

a munkát terhelő járulékokat és a munkabért azt ki fizeti .. kitermelik-e a bérüket? (...) vagy tartják őket?

teccik érteni

:-DD áháháháá :-DDDD

full nevetség báZze a fidesz

martineden 2013.11.13. 20:45:01

@dr kíváncsivagyok: Hat ebben az esetben Tokol jobban tetszene

Totof 2013.11.13. 20:45:57

@Ben Franklin: Az infláció hiánya lehet valaminek a jele. Konkrétan a gigainflációhoz vezető út egyik utcaköve.

Ben Franklin 2013.11.13. 20:48:03

@VHB:

1) 180% regadó nincs(mi az adó alapja?).
2) hozzáadottértékadó értsd ÁFA, alacsonyabb mint itthon.
2) magas SZJA hol jelenik meg egy autó árában? Sehol.

Tehát az autó drága csak nem ezért.

gnme 2013.11.13. 20:48:25

@Ben Franklin: én a fócvágen csoport autóiban bízom

mer

azokat csillió dbszában gyártják .. és ha ott hiba adódik, akkor az több százezer db-os hiba és nagygebasz .. és ilyat nem csinálnak, mer oda a pertízs és a párátszt vesz helyette bmw-t

tehát.. ha hiba van, a beszállítót kibaxxák.. keresnek helyette jót.

és.. az utólsó autók közül kell venni .. nem az elsők közül

Ben Franklin 2013.11.13. 20:50:43

@gnme: 'az utólsó autók közül kell venni .. nem az elsők közül '

Ezzel egyetértek én inkább a jappppán benzinesekre esküszöm de a VW se rossz, nekem pont az a bajom vele hogy rengeteg van belőle. Meg szarok a dízelre.

Totof 2013.11.13. 20:55:00

@Ben Franklin: Nem ismerem TZS véleményét, te biztos hithű maszopos vagy, hogy rá hivsatkozol.
Mindenesetre, ha csökken a fogyasztás és csökkennek az adóbevételek, a pénznyomtatás egy eszköz az infláció gerjesztéséhez, ami jó irány a gigainflációhoz.
98-02 között a fidesz ügyesen alkalmazta az adóbevételek növelésére az infláció gerjesztését, most azonban a hiányt kénytelen folyamatos hitelfelvétellel kompenzálni.

gnme 2013.11.13. 20:57:21

@Ben Franklin: é'mmá hozzászoktam, jó az

tudni kell gépészként vezetni, lehet vele 300e is menni ugyanazzal a puklunggal, nyomatéklengés csillapítóval ... meg lehet vele 20e is

szal.. ha tudod mi van benne, tudod használni

ha nem tudod mi van benne, szétcseszed

ajánlom az nme-t, öt év (kötél)

ennyi

totalcar.hu/magazin/technika/2010/04/29/minek_nekunk_kettostomegu_lendkerek/

martineden 2013.11.13. 20:58:10

@Ben Franklin: Egyelőre a Viktor gigainflációja 40 éve a legalacsonyabb.,,,,,,,,Ja mert is?Mert 3 helyett negymillio koldus orszaga lettunk es nem vasarol senki
De tenyleg jobban teljesit,a peldakep lovastengereszt felulmulja,legalabbis ebben

2013.11.13. 20:59:30

@Bogyó 2: annak idején meg a bajnai ellen meg a gyurcsány ellen tuntettetek, most meg visszavárjátok? :D:D

manyup eleve baromság volt, annak a pénznek a költségvetésbe kellett volna menni eredetileg is. olyan pénzt siratsz, ami sosem volt a tied.
AB és a jogállami izénél nemtom miről beszélsz. mi hátrány ért téged?
közmunka nem volt, segíjesek voltak csak. az adofizetők pénzén. most meg dolgozni kell érte? az baj?
a tranzakcios adó fogyasztási adó, aki többet költ, többet fizet, támogatandó.
rezsicsökkentés: ha drágul a gáz az a baj, ha csökken az?
vidéki falvakat hogy tette tönkre? példát kérek
mit jelent a civil szféra beszűkítése?
az üzlet lenyulás, föld, média stb MEG MINDEN KORMÁNY ESETÉN UGYANOLYAN, ha nem vetted volna észre.

én soha nem fizettem ilyen kevés adót, mint most, a komcsik 8 éve igértek utfelujitást, ezek megcsinálták, és igen, jó dolog ez.
egykulcsos, már majdnem egyszerű adórendszer van, mely igazságos. aki többet keres, többet adózik. aki többet költ többet adózik. nem értem mi a probléma.

egy dolog biztos. valami történt az országban. nem tudom jo lesz-e, de történt valami.

Ben Franklin 2013.11.13. 21:00:10

@Totof: A valóság ezzel szemben az, hogy 98-02 között csökkent a GDP arányos adósság, 2010 óta meg stagnál GDP arányosan.

A fideszmentes időkben meg nőtt az adósság mint az állat.

Persze mi sem természetesebb, hogy az alacsony infláció gigainflációhoz vezet.

Ben Franklin 2013.11.13. 21:01:48

@martineden: Hát emléxem hogy nektek ez sem jött össze sajnos. Meg más sem (GDP, adósság, foglalkoztatottság, kamatok). Brühühü.

vlgymir 2013.11.13. 21:04:41

@Ben Franklin: Figyi. Minősítettelek én Téged? Nem. Nem is foglak, bár nagy a kísértés. Azt állítod, hogy a finnek nem ismerik a történelmüket? Vagy, hogy hazudnak róla? De Te majd jobban tudod helyettük? Ha jól értem általában ez a véleményed róluk. Mi van, ha én vagyok az a finn forrás? Nekem is ezt kéne gondolnom a magyarokról?

Totof 2013.11.13. 21:06:55

@Azt mondja az outlook, én vagyok a tóth béla: "én soha nem fizettem ilyen kevés adót, mint most"
Azt te csak hiszed, öregem. Szja-t talán, de Áfa-t többet fizetsz, meg fizetsz egy csomó új nevű adót, amit "nem hárítanak át"

Hidvégi Mihály 2013.11.13. 21:08:41

@Azt mondja az outlook, én vagyok a tóth béla:

"...nem tudom jo lesz-e, de történt valami"

Látod, te magad sem tudod. Megmondom én: nem lesz jó. Amikor a hatalmi ágak nincsnek szétválasztva, az nem demokrácia, hanem diktatúra, ergo nem lesz jó. Mert a gazdaság pedig totál kommunizmusra törekszik, tehát bele van kódolva a szegénység, a hiány.
Rohadt Orbán mindent megtesz, nehogy a piac működjön, nehogy átlátszó legyen az állam... s te még nem tudod jó lesz-e?

Már szar, most is ennyit mondok. Fülelj barátom, ne maradj fideszbirka.

Totof 2013.11.13. 21:09:55

@Ben Franklin: Nem megy a szövegértelmezés. Nem az alacsony infláció vezet a gigainflációhoz, hanem a gazdaság visszaesése.

2013.11.13. 21:10:15

@Totof: lassan írom, hogy te is megértsd:

a (tranzakcios ez áthuzva) áfa fogyasztási adó, aki többet költ, többet fizet, támogatandó. mivel kevesebbet adózol, több pénzed marad. pénz a semmiből nem lesz, és az áfát és hasonlo adókat, mint pl utdij, tranzakcios adó, stb sokkal nehezebb elcsalni, könnyebben ellenőrizhető adó.

majd zt hitted, hogy 0 % adó lesz, meg majd még támogatnak is, meg ingyen lesz minden?? igen?? de édii

2013.11.13. 21:11:36

@Hidvégi Mihály: rühellem a fideszt, de vannak támogatnivaló ötletek, leirtam, hogy mi azok. életemben nem szavaztam rájuk, nagyon is tusztában vagyok veluk, de ami tetszik, az tetszik. komcsikat meg a liberálisokat már láttuk. kösz nem.

Ben Franklin 2013.11.13. 21:14:15

@vlgymir: 'Azt állítod, hogy a finnek nem ismerik a történelmüket? Vagy, hogy hazudnak róla?'

Persze hogy azt. Miért mit hittél? Hogy a finnek verték vissza az oroszokat, vagy a hideg? Hehe.

Olvasgassál a témáról: ''Hruscsov, aki a téli háború idején már „pártgenerális” volt, így emlékezett vissza: „A finnek ellen vívott háborúnkban mi választhattuk meg a háború helyét és kezdetének időpontját. Szám szerint fölényben voltunk az ellenféllel szemben, elegendő időnk volt arra, hogy felkészüljünk a hadműveletre. De még e lehető legkedvezőbb feltételek mellett is csupán óriási nehézségek és hihetetlenül nagy veszteségek árán tudtunk győzelmet aratni. Ez a győzelem valójában erkölcsi vereség volt. Népünk erről persze sosem szerzett tudomást, mert sohasem mondtuk meg nekik az igazat.”[11] Hruscsov idővel visszaadta Finnországnak a Hanko-félszigetet. A hidegháború idején főként szovjet és svéd hadieszközökkel szerelték fel a finn haderőt.''

hu.wikipedia.org/wiki/T%C3%A9li_h%C3%A1bor%C3%BA

Meg mondd el a hülye haverodnak hogy az öregapja kamuzott.

Totof 2013.11.13. 21:14:17

@Azt mondja az outlook, én vagyok a tóth béla: Ezt mondom én is. Az Szja ugyan több pénzt hagy nálad, de a fogyasztással, sőt, még a sima megtakarítással is többet zsebel be a kormány. Nem fizetsz te egy dekával se kevesebb adót.

Ben Franklin 2013.11.13. 21:16:12

@Totof: 'Nem az alacsony infláció vezet a gigainflációhoz, hanem a gazdaság visszaesése.'

Visszaesett a gazdaság? Mihez képest? Mert 2006-10hez képest konkrétan szárnyal.

epp.eurostat.ec.europa.eu/portal/page/portal/eurostat/home/

Hidvégi Mihály 2013.11.13. 21:16:39

@Azt mondja az outlook, én vagyok a tóth béla:

Na, örülök, hogy nem szavaztál a Fideszre. Naná, hogy nem kellenek a szocik, sem a szdsz. Na de mit szólsz a Polgári Konzervatív Párthoz?

Totof 2013.11.13. 21:17:02

@Ben Franklin: A tavaly ilyenkorihoz képest.

2013.11.13. 21:17:33

@Totof: de.

meg kell gondolni (sokkal jobban) mire költesz, és mennyit. ha kevesebbet költök, több pénzem marad. mivel eredetileg is volt pénzem, nem ugy mint ezelőtt, hogy faszomtudja mennyit levontak belőle. meg ugye mint mondtam, jobban ellenőrizhető, jobban beszedhető adó. ergó egyszerűbb/olcsobb állam felé lehet egy lépés. ELMÉLETILEG. aztán meglátjuk

2013.11.13. 21:18:13

@Hidvégi Mihály: azok meg WFT? két farku kutya párt 4eva :D:D

martineden 2013.11.13. 21:20:00

@Azt mondja az outlook, én vagyok a tóth béla: manyup eleve baromság volt, annak a pénznek a költségvetésbe kellett volna menni eredetileg is. olyan pénzt siratsz, ami sosem volt a tied....Ezert aztan a valagara kellet verni,Nagyon jol tudsz ervelni.Persze a tobbinel is latszik hogy szaros a nyelved.Azert nem is irom vegig pontrol pontra.Kb olyan gerincesek vagytok mint a meztelencsiga.Szegeny allat most biztos megsertodott

Ben Franklin 2013.11.13. 21:21:13

@Totof: Fordítva van, lásd előbbi forrás.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.11.13. 21:21:49

@Alvarez: turulnak szólt, hogy fájni fog, ha nem ír róla posztot

gordonka amúgy persze hogy megint megszorítaná a népet, há nehogy már éhezzenek a nagytőkések. majd az apechot szépen ráeresztik a népre

2013.11.13. 21:22:04

@martineden: kiválló érvelés, ilyen magas intelingencia lehetetlen bármit is mondani. így nem is teszem.

Ben Franklin 2013.11.13. 21:23:59

@Totof: Kit érdekelnek az évközi adatok?

2013.11.13. 21:27:46

@Hidvégi Mihály: egy fecske nem csinál nyarat.

jelen álláspontom nem más, mint totális katonai diktatura bevezetése. minap olvastam, hogy a porno miatt kivégeztek ki néhány embert. hát itt is lenne ilyenre igény. meg lenne regulázva a jonép. el van mán itt kanászodva mindenki. én nem.

Totof 2013.11.13. 21:28:14

@Ben Franklin: Nem bogarászok, nyitólapra hivatkozni elég tré.

martineden 2013.11.13. 21:29:02

@Azt mondja az outlook, én vagyok a tóth béla Altalaban megfigyeltem,ha valakinek nem tetszik az igazsag.megsertodik.Tudtam hogy bocsanatot kellett volna kernem a csigatol

vantaan 2013.11.13. 21:29:56

@VHB: Tévedsz ! Dániában az alsó és felső 20% kereset különbsége 5,1 szeres! Az alsó és a felső 10% kereset különbsége 8,1 szeres. Egy átlag család jövedelme cc. 600 ezer korona. Nézz utána. Én egy főiskolai végzettségű saját magát középvezetőnek tartó egyénről írtam. Nem az átlagról.

Totof 2013.11.13. 21:30:31

@Ben Franklin: Ja, hogy az nem fér be a világképedbe és csak azzal tudod feloldani, hogy nem veszed figyelembe. Van az úgy, hogy kognitív disszonancia tör az emberre.

Hidvégi Mihály 2013.11.13. 21:33:18

@Azt mondja az outlook, én vagyok a tóth béla:

Hogy saját szavaimmal is elmondjam:

ennek az országnak nulla esélye van, ha hagyjuk továbbra is hogy ez a két gazember, orbán és gyurcsány tovább szegényítse, magukat meg szaros pereputtyukat tovább gazdagítsák. Nem lehet örökké a közrossznak engedni, el kell érni, hogy polgárok felelősen gondolkodjanak, cselekedjenek, sose engedjék egyik populista politikust sem a fejükre nőni. Ezért kell csinálni egy olyan pártot, amelyik demokratikusan működik s a közjót képes szolgálni. Ahol senki nem tartja magát alábbvalónak, mint a pártelnökét, ahol a polgár mindent megtesz, hogy a haza felvirágozzon, ahol értékelik a piacgazdaságot, s ki tudják aknázni annak minden előnyét.

Orbán takarodj, Gyurcsány takarodj!

Polgári Konzervatív Párt

2013.11.13. 21:33:35

@martineden: nem sértődtem meg, ellenben nem is cáfoltál meg. szerintem. de fixme

vantaan 2013.11.13. 21:37:03

@Hidvégi Mihály: Polgári Konzervatív Párthoz elég Orbán elzavarása.

gnme 2013.11.13. 21:37:42

@Totof: szegény ádi

ma hallottam ny(a)ilatkozni és mondta elcsukló hangon, kihagsúlyozva hogy a "jegybank szerint" .. ennyi meg annyi lesz

..dehát, tudjuk.. a valóság más

Hidvégi Mihály 2013.11.13. 21:40:04

@Azt mondja az outlook, én vagyok a tóth béla:

Nem, egy fecske valóban nem.

De lehet növekedni.

Ne gondold, hogy egy katonai diktatúra megoldaná a problémákat. Az mindig kétélű, kétesélyes.

Ha egy orbán lenne a főgazember benne, akkor maradna ez a szar, ami most van. S gondolod, mondjuk Gandhi lenne katonai junta-vezető?

Nem kell feltalálni a spanyolviaszt. A demokráciához kell ragaszkodni és a piacgazdasághoz, ez a két "termék" a biztos garancia a jólétre, békére.

De ezért tenni is kell. Neked is, a szomszédodnak is, a barátaidnak is. Mert ha elmaradtok, akkor valóban nem lesz semmi. Akkor fel kell robbantani ezt a kis szar országot, s hozzácsapni a szomszéd államokhoz.

Munka vagy a halál.

Totof 2013.11.13. 21:40:19

@Ben Franklin: Tehát az a szárnyalás, hogy 2007 óta egyedül a 2013 előrejelzés (tehát még nem teljesült adat, de legyünk pozitívak) jobb, mint az EU átlag. Gondolom, akkor a 2004-2006-os növekedésre is találsz megfelelő jelzőt.

Ben Franklin 2013.11.13. 21:44:42

@Totof: Nem az EU átlagról szavazunk 2014ben, hanem a mocskos szocik és a mocskos fidesz között választunk.

2004-06os növekedéssel együtt nőtt az államadósság, úgyhogy annak a magyar pógár nemigen örülhetett.

Tehát GDP növekedést és adósság stagnálást, ill. csökkenést egyidejüleg a mocskosorbánon kívül senki sem produkált.

Simple as that.

Hidvégi Mihály 2013.11.13. 21:45:11

@vantaan: nem tudom mit akartál mondani

Hidvégi Mihály 2013.11.13. 21:47:23

@Ben Franklin: apád fasza nőtt nem a gdp.

Tavaly -1,7 %-ot "nőtt". Idén fog kb. 0,7 %-ot. Még így sem érjük el a 2010-es szintet sem.

Marha.

Totof 2013.11.13. 21:47:35

@Ben Franklin: Milyen adósság stagnálásról beszélsz, te szerencsétlen? A Manyup betolása óta folyamatosan nő.

Ben Franklin 2013.11.13. 21:50:21

@Hidvégi Mihály: Jóval a 2010es szint felett vagyunk és voltunk tavaly és tavalyelőtt is:

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_evkozi/e_qpt004j.html

Totof 2013.11.13. 21:52:29

@Ben Franklin: Másik táblázatot akartál behivatkozni, mert ez nem azt mutatja.

Ben Franklin 2013.11.13. 21:53:18

@Totof: GDP arányosan csökken, igaz csak mocskosorbán miatt.

Semmi nem jön be ma neked. Sajna...:DD

www.tradingeconomics.com/hungary/government-debt-to-gdp

Ben Franklin 2013.11.13. 21:54:30

@Totof: Ja, mert ahhoz vissza kell keresni hogy a mait meg a 2010est összehasonlíthasd...:)

vantaan 2013.11.13. 21:57:31

@Hidvégi Mihály: ...csak azt hogy egy valódi POLGÁRI és európai értelemben vett KONZERVATÍV PÁRT-hoz elég a polgári keresztény konzervatív értékek meghamisítóját, meggyalázóját elzavarni.
Akkor lesz esély egy valódi POLGÁRI KONZERVATÍV PÁRT létrehozásához. ...addig csak kommunista köpönyeg forgatók lesznek az úgy nevezett polgári - konzervatív keresztény oldalon.
(addig térdre csuhások vessünk együtt keresztet s mi adjuk a Júdás pénzt s ti hozzátok a lelkeket mert a gyalázathoz az kell)

Hidvégi Mihály 2013.11.13. 22:01:38

@vantaan: Igen, el kell zavarni a csalót, igazad van, megtesszük. De neked is segítened kell, nagyon sok embernek segíteni kell. Egyedül nem megy.

gepnarancs.hu/2013/11/bendek-peter-kell-egy-nyugatos-part/

Totof 2013.11.13. 22:03:45

@Ben Franklin: Nahálisten, a fidesz legyőzte az államadósságot.
Mekkora köcsög vagy, tizedszázalékokra mutogatsz, miközben a fidesz ordas hazugságaira egy szavad sincs.

Totof 2013.11.13. 22:09:24

@Ben Franklin:
2010:21 825 446
2012: 21 801 238
Tényleg nőtt a GDP a táblázat szerint. Ja nem is.
A 2013 I és II negyedéves adatok valóban jobbak hangyafingnyit a 2010-esnél, de nem látom azt a szárnyalást.

Ben Franklin 2013.11.13. 23:03:56

@Totof: Na, megérkeztünk a számokban kimutathatatlan igazságokhoz.

Nem a sashoz képest szárnyalunk...

.com 2013.11.13. 23:12:45

@wmiki: Mert Orbánnak milyen programja volt amikor megválasztották?
Tudnál belőle EGY megvalósult pontot idézni?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2013.11.14. 07:00:47

@wmiki:

„jó lenne végre tudni, mi a magát demokratikusnak hazudó ellenzék konkrét programja”

2010 előtt a hozzád hasonló véglények küldtek el a jó kurva anyámba, ha meg mertem kérdezni, mi a fidesz programja, ami alapján rájuk kellene szavaznom.

köszönöm az utólagos igazolást.

és ne feledjük:

„ Az egyik képes úgy működni, hogy a lapja hátterében egy, a politikát foglyul ejtő oligarcha áll, ezzel pedig elfogadja azt, hogy a fizetése fejében sem személyes írásaiban, sem egészében a lapban nem jelenhetnek meg olyan cikkek, amelyek bármilyen módon is tudósítanak a háttérben álló pártoligarchia működéséről. Amikor pedig felvetem neki, hogy az újság, amely a korábbi kormány alatt remek, a baloldal szennyesét feltáró oknyomozó cikkekkel örvendeztette meg a közönségét, most pedig még mindig Bajnai és apjának ügyeivel foglalja el magát, akkor úgy néz rám, mint a Marslakóra. Nem is érti, miről beszélek, nem érti, mi a gond abban, hogy a lapja nemhogy nem tárja fel ezeket az ügyeket, de még csak nem is tudósít arról, amit mások megírnak.”

VHB 2013.11.14. 07:53:02

@vantaan: Tényekkel hadilábon állsz. Megjegyzem nem gondolod cikinek azt, hogy azt cáfolod, amit én nem állítottam?

Maersk Line project manager keresete 466e DKK, amit tekinthetünk akár középvezetői szintnek. Ez messze elmarad az általad példának hozott 1.2mDKK összegtől. Ha anyu is project manager akkor sem jön ki.

Link:

www.glassdoor.com/Salary/Maersk-Line-Project-Manager-Copenhagen-Salaries-EJI_IE38791.0,11_KO12,27_IL.28,38_IM958.htm

vantaan 2013.11.14. 08:03:24

@VHB: Tények nekem azok amit a dán ismerősöm mond és Én személyesen tapasztaltam -ültem a Volvojában voltam a házában!
... de nekem pl nem tény a magyarországi átlagbér ami cc 221000Ft/hó
mert pl környezetemben gyógyszerészek (egyetemi végzettséggel) tömegével 6 órásnak vannak bejelentve s rengeteg közmunkást látok aki ugye cc 47000Ft/hó keresetűek évente 1-2 hónapban.

vantaan 2013.11.14. 08:11:21

@VHB:

Egy másik TÉNY a két ország minimálbérének az összehasonlítása: 2011-ben Magyarországon 78000 HUF / hó, míg Dániában 686 400 HUF / hó.

Minimál bért írtam!

vantaan 2013.11.14. 08:14:17

@VHB: ...no és Te nem azt cáfolod amit Én írtam mert Én egyik dán ismerősömről írtam s ugye nehéz elhinni hogy közös ismerőseink lennének pl. Dániában.

Totof 2013.11.14. 11:05:30

@Ben Franklin: Nem, a bálnához képest se szárnyalunk. Itt vannak a számok: @Totof:

Mercel 2013.11.24. 02:33:15

@Ben Franklin:

Csak szólok droidka, hogy a nulla közeli infláció bármilyen meglepő a kis birka agyadnak, de nem olyan pozitív gazdasági szempontból.

Másrészt vannak magasabb összefüggések is amelyek alapján pont krvára nem jó irányba mozdul a gazdaságunk.
Továbbra sem.

"Frigyes"
süti beállítások módosítása