Magyar Hajnal hasad
2013. szeptember 16. írta: TuRuL_2k2

Magyar Hajnal hasad

Lenhardt_Balazs_izraeli_zaszloegetes.png

A forradalom és a politikai radikalizmus nem állhat meg soha. Aki lassítana, az könnyen megalkuvóvá, majd árulóvá lesz a többiek szemében. A 2010-ben parlamentbe került Jobbikot is feszíti ez az ellentét: a pártból tavaly, még a Szegedi Csanád körüli ügyek miatt kizárt Lenhardt Balázs más, csalódott radikálisokkal együtt Magyar Hajnal néven új mozgalmat indított – állításuk szerint azért, mert a Jobbik elvesztette nemzeti radikalizmusát. A Jobbiknál nem foglalkoznak az új szervezettel, azt mondják, az egyetlen személyből áll, és senkit sem érdekel.

Ha megnézzük a Magyar Hajnal oldalát, gyorsan kiderül, hogy nem szeretik a cigányokat, feketéket, melegeket, zsidókat. E kisebbségeknél csak egy dolgot szeretnek kevésbé: a Jobbikot. Eddigi munkássága alapján a szerveződés tevékenységének meghatározó részét teszi ki a Jobbik kritikája, még a radikális párttól is jobbról.

Elég csak megnézni néhány, a Jobbikkal foglalkozó anyaguk címét: 
Fideszes győzelem, jobbikos lebőgés Vácott
Vona főkapitánya hátba lőtte gárdistáit
Bírálom Vonát, ügynök vagyok? (eredeti címe: Bírálom a Jobbikot, ügynök vagyok?)
A buzikért elárult gárdista Budaházynál
Horka: jobbikos cenzúra
Vonáék rendelték a gárdalejáratást
Jobbikos bomlasztás a gárdaavató ellen

Bár a Magyar Hajnal egyelőre csak annyit árul el arról, hogy mit akar, hogy majd meglátják, a jobbikozáson túli tartalomból lehet sejteni az irányt. Itt van mindjárt néhány, erősebbnél erősebb cím:
Megérdemelt holokauszt?
A Jézust zsidózó Mirkóczki számoltatná el a zsidó gárdát
Karnyújtásnyira az új Trianon

A cigányok tenyésztéséről, a Magyarországon élő kisebbségek helyzetének végső rendezéséről, Barack Obama banánfogyasztásáról értekező írások nem sok kétséget hagynak a Magyar Hajnal náci indíttatása felől. Lenhardt már korábban is keményen tolta, ő volt az, aki arról értekezett, hogy az MTK zsidó csapat, ami idegen testet képez a magyar labdarúgásban, és őt állították elő az izraeli zászló elégetéséért. A szervezet névválasztása a görög neonáci pártra, az Arany Hajnalra emlékeztet, a logója is régi idők szélsőjobboldali mozgalmait idézi. Hogy ez a valami merre forogjon, még maguk sem döntötték el, legalábbis erről tanúskodnak a facebookos képeik:

Magyar_Hajnal_merre_forog_560.png

És hogy ki az új mozgalom születésének legbalszerencsésebb vesztese? Alighanem Magyar Hajnal, és az ő énekstúdiója.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr875483490

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Magyar Hajnal hasad 2013.09.16. 11:13:01

A Magyar Hajnal oldaláról gyorsan kiderül, hogy nem szeretik a cigányokat, feketéket, melegeket, zsidókat. E kisebbségeknél csak egy dolgot szeretnek kevésbé: a Jobbikot.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azAndor · http://mohacsivalosag.blogspot.hu/ 2013.09.17. 14:27:05

Azért túlzásba esni szerintem nem kéne!!!!!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.17. 14:52:08

nade turul szakértő, hát itt van Volnerrel:

www.youtube.com/watch?v=wkSz_-bcHFk#t=147

turul, turul nagyon ciki vagy:
vollner: "a fidesztől elfordulnak a nemzeti szavazók"
turul: "vannak nemzeti emberek akik elfordulnak a jobbiktól, a magyar hajnal jelenléte mutatja ezt"

haha, komolyan kell ezt kommentálnom? ennyire nem hajolnék le
viszont turul mondhatta volna a népszabisnak azt amit itt a mandineren olvastam:

"Májusban – szintén egy vegyi fegyveres támadás vizsgálatát követően – az ENSZ szakemberei megállapították, hogy a felkelők állhatnak az akció mögött."

hol ír R. Gellért, honlapgondozó bűntárs, vagy te illésről?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.17. 16:01:25

A 2010-ben parlamentbe került Jobbikot is feszíti ez az ellentét"

milyen ellentét? annyira szánalmas, hogy kívülről próbálják meg belemagyarázni a pártba a katasztrofális válságot :)
volt ellentét, müller niki ügyénél, utólag talán már látom én is eléggé forrófejű voltam akkor, és tényleg keresztényibb lett volna hagyni a megtartását a kis prostinak, dehát én horthysta vagyok, nem tűrhetünk ilyen lazaságot, és a megtartók 95 %-a amúgy se keresztényi tettből, hanem állati ösztönök miatt tartotta volna meg a prostit, nem törődve a jobbik családvédelmi, pornőt elítélő progjamjával, tehát utólag még hazzugok, hitszegők is azok, akik meg akarták tartani a prostit

Bell & Sebastian 2013.09.17. 16:12:43

@Alfőmérnök: Még, mert ennyi nem elég! Azt lehetne, hogy megint ideírod? Árnyald is a különbséget, mivel egy unatkozó, alkoholista, angol háziasszony nem lehet eléggé elkötelezett náci, az csak amolyan divat-náci volt, még Hitler -szalonnájának is gyenge. És a Zyklon B lemaradt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.17. 16:24:57

megnézve az oldalt úgy látom nagyon megy a sárkeverés a magyar hajnalnak, azt tudnak.
ez is a célja a szalámitaktikának

Alfőmérnök 2013.09.17. 19:09:26

@Bell & Sebastian: Mi van hulladékember, cserben hagytak a falkatársak? Azért lásd be, hogy vártál rá, hogy majd megvédenek, mint a takonygerincű, húgyagyú teve.

Bell & Sebastian 2013.09.17. 20:00:47

@Alfőmérnök: Tévedsz, veled ellentétben már nagyfiú vagyok. Leszel szíves nácizni és gáztámadást intézni, bárgyú öcsipöcs, vagy inkább bepróbálkozol hátulról?

Alfőmérnök 2013.09.17. 20:38:27

@Bell & Sebastian: Te szarházi féreg, ha különleges ingerenciám lenne a nácizásra, a jósdások 90%-át lenácizhattam volna. De nem tettem, még Loxon és gloire esetében sem. Talán nem véletlen, hogy a te eseteben tettem meg.
Az, hogy „öcsipöcsnek” tartasz, jól mutatja alemberi természetedet. Ugyanis a hozzád hasonló hulladékemberek mindig azt szemelik ki bűnbaknak, akiket gyengébbnek tartanak maguknál.(Valójában, tudat alatt, persze csak irigyek valamiért a célszemélyre.) Nem véletlen, hogy gloire is „alfikázott” miközben ördögi terveit szőtte.
Egy dologban te viszont kurvára elszámítottad magad. Azt hitted, hogy ha kinyomozod a valós személyemet, és annak címzel olyanokat, hogy „fajilag elég gáz”, „bolhás”, „Gondolod, hogy a magadfajta keveréké lesz a hazám?”, „Hú de randa pofád van”, stb. azt nem a te valós személyed fogja visszakapni. Ha tudod ki vagyok, akkor azt is tudnod kell, hogy ennek a tizedéért már egy sallert lekevernék, ennyiért meg a porban rugdosnám a bakancsommal a véres pofádat, büdös náci. Tévedtél, mikor azt hitted, hogy csak neked vannak zseniális nyomozói képességeid, és más nem fogja kinyomozni, hogy te ki vagy. Elbasztad, mert leírtad a cégek nevét, amikkel pereskedsz és leírtad a város nevét, ahol élsz. Azt hitted, hogy a névtelenség mögé bújva nyugodtan gyalázhatod a személyemet.
Úgyhogy számíts rá, hogy a közeljövőben néhány fajilag teljesen gáz 120 kilós állat meg fog látogatni téged. És – szerencséjére – nem lesz ott tevemami sem, hogy megvédjen, vagy megpróbálja kidumálni, amiket írtál. Abban se reménykedj, hogy megúszod egy bocsánatkéréssel. Azzal már elkéstél, szégyentelen.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.17. 20:58:20

@Alfőmérnök: nagyon megy az igyekezet itt is, hogy a mandiner főoldal szintjére levigyük a színvonalat a hamis vitákkal

Alfőmérnök 2013.09.17. 22:30:15

@Bell & Sebastian: Te szarházi féreg, ha különleges ingerenciám lenne a nácizásra, a jósdások 90%-át lenácizhattam volna. De nem tettem, még Loxon és gloire esetében sem. Talán nem véletlen, hogy a te eseteben tettem meg.
Az, hogy „öcsipöcsnek” tartasz, jól mutatja alemberi természetedet. Ugyanis a hozzád hasonló hulladékemberek mindig azt szemelik ki bűnbaknak, akiket gyengébbnek tartanak maguknál.(Valójában, tudat alatt, persze csak irigyek valamiért a célszemélyre.) Nem véletlen, hogy gloire is „alfikázott” miközben ördögi terveit szőtte.
Egy dologban te viszont kurvára elszámítottad magad. Azt hitted, hogy ha kinyomozod a valós személyemet, és annak címzel olyanokat, hogy „fajilag elég gáz”, „bolhás”, „Gondolod, hogy a magadfajta keveréké lesz a hazám?”, „Hú de randa pofád van”, stb. azt nem a te valós személyed fogja visszakapni. Ha tudod ki vagyok, akkor azt is tudnod kell, hogy ennek a tizedéért már egy sallert lekevernék, ennyiért meg a porban rugdosnám a bakancsommal a véres pofádat, büdös náci. Tévedtél, mikor azt hitted, hogy csak neked vannak zseniális nyomozói képességeid, és más nem fogja kinyomozni, hogy te ki vagy. Elbasztad, mert leírtad a cégek nevét, amikkel pereskedsz és leírtad a város nevét, ahol élsz. Azt hitted, hogy a névtelenség mögé bújva nyugodtan gyalázhatod a személyemet.
Úgyhogy számíts rá, hogy a közeljövőben néhány fajilag teljesen gáz 120 kilós állat meg fog látogatni téged. És – szerencséjére – nem lesz ott tevemami sem, hogy megvédjen, vagy megpróbálja kidumálni, amiket írtál. Abban se reménykedj, hogy megúszod egy bocsánatkéréssel. Azzal már elkéstél, szégyentelen.

Dzsentrisvihák 2013.09.17. 22:30:33

@tesz-vesz:

Végre, nem csak nekem tűnik föl (már féltem, hogy csupán rémeket látok)...

Alfőmérnök 2013.09.17. 22:43:35

@Bell & Sebastian: Te szarházi féreg, ha különleges ingerenciám lenne a nácizásra, a jósdások 90%-át lenácizhattam volna. De nem tettem, még Loxon és gloire esetében sem. Talán nem véletlen, hogy a te eseteben tettem meg.
Az, hogy „öcsipöcsnek” tartasz, jól mutatja alemberi természetedet. Ugyanis a hozzád hasonló hulladékemberek mindig azt szemelik ki bűnbaknak, akiket gyengébbnek tartanak maguknál.(Valójában, tudat alatt, persze csak irigyek valamiért a célszemélyre.) Nem véletlen, hogy gloire is „alfikázott” miközben ördögi terveit szőtte.
Egy dologban te viszont kurvára elszámítottad magad. Azt hitted, hogy ha kinyomozod a valós személyemet, és annak címzel olyanokat, hogy „fajilag elég gáz”, „bolhás”, „Gondolod, hogy a magadfajta keveréké lesz a hazám?”, „Hú de randa pofád van”, stb. azt nem a te valós személyed fogja visszakapni. Ha tudod ki vagyok, akkor azt is tudnod kell, hogy ennek a tizedéért már egy sallert lekevernék, ennyiért meg a porban rugdosnám a bakancsommal a véres pofádat, büdös náci. Tévedtél, mikor azt hitted, hogy csak neked vannak zseniális nyomozói képességeid, és más nem fogja kinyomozni, hogy te ki vagy. Elbasztad, mert leírtad a cégek nevét, amikkel pereskedsz és leírtad a város nevét, ahol élsz. Azt hitted, hogy a névtelenség mögé bújva nyugodtan gyalázhatod a személyemet.
Úgyhogy számíts rá, hogy a közeljövőben néhány fajilag teljesen gáz 120 kilós állat meg fog látogatni téged. És – szerencséjére – nem lesz ott tevemami sem, hogy megvédjen, vagy megpróbálja kidumálni, amiket írtál. Abban se reménykedj, hogy megúszod egy bocsánatkéréssel. Azzal már elkéstél, szégyentelen.

Bell & Sebastian 2013.09.17. 23:55:31

@Alfőmérnök: Bepróbálkozol hátulról, csak jól látom.

Alfőmérnök 2013.09.18. 00:00:31

@Bell & Sebastian: Te szarházi féreg, ha különleges ingerenciám lenne a nácizásra, a jósdások 90%-át lenácizhattam volna. De nem tettem, még Loxon és gloire esetében sem. Talán nem véletlen, hogy a te eseteben tettem meg.
Az, hogy „öcsipöcsnek” tartasz, jól mutatja alemberi természetedet. Ugyanis a hozzád hasonló hulladékemberek mindig azt szemelik ki bűnbaknak, akiket gyengébbnek tartanak maguknál.(Valójában, tudat alatt, persze csak irigyek valamiért a célszemélyre.) Nem véletlen, hogy gloire is „alfikázott” miközben ördögi terveit szőtte.
Egy dologban te viszont kurvára elszámítottad magad. Azt hitted, hogy ha kinyomozod a valós személyemet, és annak címzel olyanokat, hogy „fajilag elég gáz”, „bolhás”, „Gondolod, hogy a magadfajta keveréké lesz a hazám?”, „Hú de randa pofád van”, stb. azt nem a te valós személyed fogja visszakapni. Ha tudod ki vagyok, akkor azt is tudnod kell, hogy ennek a tizedéért már egy sallert lekevernék, ennyiért meg a porban rugdosnám a bakancsommal a véres pofádat, büdös náci. Tévedtél, mikor azt hitted, hogy csak neked vannak zseniális nyomozói képességeid, és más nem fogja kinyomozni, hogy te ki vagy. Elbasztad, mert leírtad a cégek nevét, amikkel pereskedsz és leírtad a város nevét, ahol élsz. Azt hitted, hogy a névtelenség mögé bújva nyugodtan gyalázhatod a személyemet.
Úgyhogy számíts rá, hogy a közeljövőben néhány fajilag teljesen gáz 120 kilós állat meg fog látogatni téged. És – szerencséjére – nem lesz ott tevemami sem, hogy megvédjen, vagy megpróbálja kidumálni, amiket írtál. Abban se reménykedj, hogy megúszod egy bocsánatkéréssel. Azzal már elkéstél, szégyentelen.

Bell & Sebastian 2013.09.18. 00:10:24

@Alfőmérnök: Ez mintha már lett volna. Ha ettől bomlanak utánad a plakátcsajok, álmodd tovább, csak azt ne kérdezd, hogy mit akarok? Te álmodsz engem.

Szedni kellene ám a gyógyszert, sármos fiú, amit a pszichopatológián adtak.

Alfőmérnök 2013.09.18. 00:19:18

@Bell & Sebastian: Te szarházi féreg, ha különleges ingerenciám lenne a nácizásra, a jósdások 90%-át lenácizhattam volna. De nem tettem, még Loxon és gloire esetében sem. Talán nem véletlen, hogy a te eseteben tettem meg.
Az, hogy „öcsipöcsnek” tartasz, jól mutatja alemberi természetedet. Ugyanis a hozzád hasonló hulladékemberek mindig azt szemelik ki bűnbaknak, akiket gyengébbnek tartanak maguknál.(Valójában, tudat alatt, persze csak irigyek valamiért a célszemélyre.) Nem véletlen, hogy gloire is „alfikázott” miközben ördögi terveit szőtte.
Egy dologban te viszont kurvára elszámítottad magad. Azt hitted, hogy ha kinyomozod a valós személyemet, és annak címzel olyanokat, hogy „fajilag elég gáz”, „bolhás”, „Gondolod, hogy a magadfajta keveréké lesz a hazám?”, „Hú de randa pofád van”, stb. azt nem a te valós személyed fogja visszakapni. Ha tudod ki vagyok, akkor azt is tudnod kell, hogy ennek a tizedéért már egy sallert lekevernék, ennyiért meg a porban rugdosnám a bakancsommal a véres pofádat, büdös náci. Tévedtél, mikor azt hitted, hogy csak neked vannak zseniális nyomozói képességeid, és más nem fogja kinyomozni, hogy te ki vagy. Elbasztad, mert leírtad a cégek nevét, amikkel pereskedsz és leírtad a város nevét, ahol élsz. Azt hitted, hogy a névtelenség mögé bújva nyugodtan gyalázhatod a személyemet.
Úgyhogy számíts rá, hogy a közeljövőben néhány fajilag teljesen gáz 120 kilós állat meg fog látogatni téged. És – szerencséjére – nem lesz ott tevemami sem, hogy megvédjen, vagy megpróbálja kidumálni, amiket írtál. Abban se reménykedj, hogy megúszod egy bocsánatkéréssel. Azzal már elkéstél, szégyentelen.

picur3ka 2013.09.18. 00:28:31

@Alfőmérnök:

"@Bell & Sebastian: Hogy értsd, te szarkupac: egyedül téged (és a Picur3kat) neveztem nácinak. És annak is foglak nevezni, mert az vagy. Az ostoba, legnyomorultabb fajtából. Szégyen, hogy "konzervatív" körökben megtűrnek téged. "

Miert, a nacik a baloldalra tartoznak? Csak nem mondja!

Aztan, mit szamit, hogy maga kit, minek nevez, maga mertekado bully, a rettenetesen vonzo rasszkartya es bunbakkereso kulturajaval?

Az, hogy Loxon magat meghivta, az csak az o nem epelmejusegerol tanuskodik, semmi masrol.

Alfőmérnök 2013.09.18. 00:39:07

@picur3ka: "Aztan, mit szamit, hogy maga kit, minek nevez, maga mertekado bully, a rettenetesen vonzo rasszkartya es bunbakkereso kulturajaval?"

Nem hiszem, hogy az én kultúrám - a magyar - valami rettenetesen bűnbakkereső kultúra lenne. A te- és B&S-féle nácikat viszont jellemzően sérült, bűnbakkereső ostoba rasszista férgeknek tartom.

Bell & Sebastian 2013.09.18. 00:45:07

@Alfőmérnök: Szóltam időben, hogy előbb alaposan kiröhögnek, utána mászhatsz fel a Turulmadárra, hogy világgá ordítsd, én vagyok a Rettenetes Ürdüngős Alfőmérnök, aki mindenkit leszar, mert abszolút de semmi lelket nem adott nekem az Úr és ezért nincsenek érzelmeim. Hát ne legyen másnak se! Mindenki hülye, csak én nem.

Alfőmérnök 2013.09.18. 00:46:21

@Bell & Sebastian: Te szarházi féreg, ha különleges ingerenciám lenne a nácizásra, a jósdások 90%-át lenácizhattam volna. De nem tettem, még Loxon és gloire esetében sem. Talán nem véletlen, hogy a te eseteben tettem meg.
Az, hogy „öcsipöcsnek” tartasz, jól mutatja alemberi természetedet. Ugyanis a hozzád hasonló hulladékemberek mindig azt szemelik ki bűnbaknak, akiket gyengébbnek tartanak maguknál.(Valójában, tudat alatt, persze csak irigyek valamiért a célszemélyre.) Nem véletlen, hogy gloire is „alfikázott” miközben ördögi terveit szőtte.
Egy dologban te viszont kurvára elszámítottad magad. Azt hitted, hogy ha kinyomozod a valós személyemet, és annak címzel olyanokat, hogy „fajilag elég gáz”, „bolhás”, „Gondolod, hogy a magadfajta keveréké lesz a hazám?”, „Hú de randa pofád van”, stb. azt nem a te valós személyed fogja visszakapni. Ha tudod ki vagyok, akkor azt is tudnod kell, hogy ennek a tizedéért már egy sallert lekevernék, ennyiért meg a porban rugdosnám a bakancsommal a véres pofádat, büdös náci. Tévedtél, mikor azt hitted, hogy csak neked vannak zseniális nyomozói képességeid, és más nem fogja kinyomozni, hogy te ki vagy. Elbasztad, mert leírtad a cégek nevét, amikkel pereskedsz és leírtad a város nevét, ahol élsz. Azt hitted, hogy a névtelenség mögé bújva nyugodtan gyalázhatod a személyemet.
Úgyhogy számíts rá, hogy a közeljövőben néhány fajilag teljesen gáz 120 kilós állat meg fog látogatni téged. És – szerencséjére – nem lesz ott tevemami sem, hogy megvédjen, vagy megpróbálja kidumálni, amiket írtál. Abban se reménykedj, hogy megúszod egy bocsánatkéréssel. Azzal már elkéstél, szégyentelen.

picur3ka 2013.09.18. 00:49:22

@Alfőmérnök:

Te egy hulye vagy. Ezt hosszabban is meg irtam es artikulaltabban elebb, de azt a medium nem fogadta el. Elojott egy liberalis logoval, narancs szinu volt...

Roviden: te tenyleg azt hiszed, hogy aki elfogadja a nacizast az jobbos? Lol.

Bell & Sebastian 2013.09.18. 00:53:31

@Alfőmérnök: Szűz kéz ha megremeg, megereszt párat, mi? :D

Alfőmérnök 2013.09.18. 01:02:43

@picur3ka: A nálad értelmesebb jobbosok tévedése az, hogy ha a ballerek százból 98 esetben ok nélkül náciznak, az azt jelenti, hogy százból 2 esetben sem lehet igazuk. Pedig miért ne lehetne? Valószínűleg a ballerek meg a jobberek is úgy gondolják, hogy 2+2=4. Ettől más dolgokban még gyökeresen más véleményen lehetnek.
Az ostoba jobber barmok - ilyen a jósdások nagy része - inkább kerülnek önként és dalolva egy platformra valódi nácikkal - mint amilyen te és B&S vagy - ahelyett, hogy leköpnék őket, titeket. Ezt nem azért kéne megtenniük, hogy megfeleljenek a ballerek elvárásainak, hanem erkölcsi kötelességből, az önnön értékrendjük szerint is, pláne, ha konzervatív-kereszténynek is tartják magukat.

picur3ka 2013.09.18. 01:40:37

@Alfőmérnök:

"A nálad értelmesebb jobbosok tévedése az,"

1. Maga ne ertekezzek a nalam ertelmesebbekrol, mert rohejesen hangzik azonnal.

2. Szoval, en nem tevedek?. Jol ertem az okossagait?

" hogy ha a ballerek százból 98 esetben ok nélkül náciznak, az azt jelenti, hogy százból 2 esetben sem lehet igazuk. Pedig miért ne lehetne?"

Persze, csak elvesztik a hiteluket. Ismeri az okori tortenetet a juhasz fiurol, aki unalmaban mindig farkast kialltott? Azt mondja a faba, megette a farkas szegenyt, mikor tenyleg megjelent.

"Valószínűleg a ballerek meg a jobberek is úgy gondolják, hogy 2+2=4. Ettől más dolgokban még gyökeresen más véleményen lehetnek."

Hibas analizis. Sok baller egyaltalan nem tud szamolni, masreszt, az osszes tobbi hamis matekos bunozo.

"Az ostoba jobber barmok - ilyen a jósdások nagy része - inkább kerülnek önként és dalolva egy platformra valódi nácikkal - mint amilyen te és B&S vagy - ahelyett, hogy leköpnék őket, titeket. Ezt nem azért kéne megtenniük, hogy megfeleljenek a ballerek elvárásainak, hanem erkölcsi kötelességből, az önnön értékrendjük szerint is, pláne, ha konzervatív-kereszténynek is tartják magukat."

Mar erre utaltam elebb. Csak maga nem ert semmit: engem lekoptek, magat nem, vilagosan vagyunk?

Ezt nem erkolcsi kotelessegbol, vagy eppen ideologiai alapallasbol teszik, nyilvan. Ha maga elfogadhato, en pedig nem, nullanak kell ertekelni oket mindket szempontbol.

----

Mellesleg jegyeznem meg - bar az elmeallapotatol fuggoen lehet, hogy nem emlekszik erre - nyitott egy blogot maga, ilyesmi cimmel: Kocsog Loxon, kocsog Loire. Itten maga elmebetegnek nevezi ezeket az egyedeket, amiert betiltottak magat.

1. Engem Loxon akkor tiltott be, mikor vitaztam egy taggal arrol, hogy nem szeretem a citromhejat.

Ezen az alapon, maganak igaza is lehet, a faszik nem normalisak.

2. Zsido mentalitas. Mindkettojuk reszerol. Roma pozitiv szinten. Minden bunozo es idiota megbocsattatik, ha a mi fajtank.

Alfőmérnök 2013.09.18. 06:22:36

@picur3ka: Az angol nők rondák, mint a bűn. Elég ocsmány lehetsz, ha még Angliában sem akar senki sem baszni veled.

2013.09.18. 06:43:50

Na most már csak azt kellene eldönteni valakiknek--az okosok és értelmesek közül--hogy ebben a Magyarországnak nevezett helyen, vajon ki az igazi echte magyar ?
Mert ahol volt tatár, török, német, román, francia, orosz,megszállás, ott vajon ki verheti a mellét hogy ő márpedig igazi magyar?
Vagy akkor most az az igazi magyar, aki netán a leghangosabban ordit és a legváltozatosabban szidja és mocskolja a másikat--mert más a véleménye ?
Na akkor ki is a magyar ?
Ki a magyarabb az itt élő, itt születetteknél, azok leszármazottainál ?
Vagy majd jön a számvevőszék és egy-két-három barom, akinek a neve "cz-re, y-ra" végződik és vitéz vagy nemesi rangot visel--mert valaki azt mondta hogy nekik hogy vitézek és nemesek--ezek fogják eldönteni a származásokat ?
Mert ezeket sem érdekel más, csak az mint a jobbikot---jól meglehet élni a parlamenti pénzből, a juttatásokból és a mentelmi jog mögé bújva lehet idegenszivűzni, tótozni, románozni, zsidózni, kommunistázni.
Mert mindig vannak és lesznek ostoba, buta és hataloméhes emberek, akiknek a munka büdös, lusták , ám jól élni szeretnek--és pofázni kifizetődö.
A sok buta barom adózó, meg tartsa el ezeket a semmirekellőket is, mint ahogyan sok ingyenélőt eltartunk az országban.

Nos, akkor ki is a magyar ?
Ki lehet itt magyar ?
Milyen névvel lehet valaki magyar ?

kifordított nagyanyó 2013.09.18. 07:32:28

@Kandeláber: Ehh!Mármint úgy értettem a fideszre!
Erre a pártra nem hiszem.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.09.18. 08:58:28

@Alfőmérnök: A Magyar "kultúra" annyira nem bűnbakkereső, hogy azokat a bűnbakokat sem látja, akik kiverik a szemét.

Kandeláber 2013.09.18. 10:02:45

@Urfang: Tegnapi közlés szerint a libás 4 %-on áll, a déká 1 %-ról följött 2-re.
Ha ehhez még hozzáadunk valamennyi "rejtőzködőt", akiket majd száraztésztával meg lejárt szavatosságú Globus konzervvel vesznek meg, akkor sem tűnnek éppen izmosnak.

Bell & Sebastian 2013.09.18. 12:29:03

@picur3ka: Szelektív az emlékezete, hölgyem, ugyanis felvette az oktalan piszkoskodás prolitempóját, mindahányszor betépett. Ennyiben lelki társa az igaz demokrata elmebetegnek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.18. 12:55:25

@Kandeláber:
tehát te csanád miatt kiábrándultál a jobbikból , és szavazol egy másik csanádra, a magyar hajnalra.

nem lehetett előre tudni , hogy szegedi csanád elmebeteg, nyilván sok pénzt vitt a jobbikhoz azzal, hogy alelnök, főfejes lehessen
milyen magyar hajnal? lenhardt indoklása szerint azért lépett ki, mert nem égettek elég uniós zászlót, nem volt elég utcai megmozdulás, ez nulla, a pártelitben volt, képviselőjelölt, a belső körbe férkőzött.
nyilván csanád módszerével, pősze módszerével.
a magyar hajnal egy szalámi taktika része, csak bomlasztani tudnak, be is vallják, semmilyen épkézláb gondolatuk nincsen, teljesen ostobák

ha ilyenek olvasok, amikben semmi konkrétum nincs,
magyarhajnal.com/biralom-a-jobbikot-ugynok-vagyok/
mindjárt eszembe jutnak ezek a kis ostoba beépített emberek, mint vass csaba, benkó és tóth z j
kkbk.blog.hu/2012/11/17/dr_toth_zoltan_jozsef_pomazon

ezek nem mondanak semmit, nem is érdemes odafigyelni rájuk, idegesítő körmondatokba beszélnek, és annyira szemet szúr, hogy dalolnak litániákat a semmiről.

a jobbik jól kezelte a szegedi ügyet. hogy lehet ez értelmes embernél érv? még kormányon se voltak, de már elállnak tőle emberek? mikor veszitek már észre, hoyg nem a pofázás számít, hanem a tett?
a hajnalra adott szavazatok elvesznek, pont a választások előtt.
lmp-ből is kivált a szemét és mentek bajnai mellé.
ugyanez van a jobbikban is

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.18. 13:37:37

@Kandeláber: szóval nem akarják perelni csanádot a jobbikosok, és ezért lépett ki Lenhardt és endrésik

(endrésik, komolyan? ő még vállalható arc?
mikor még jobbikos volt, már kalasnyikovval lövöldözött, h lejárassa a pártot, állítólag ő kapcsolatban volt ambrussal is " Endrésik mellesleg vélhetően pont Ambrussal való kapcsolattartása miatt és annak fegyverügyletei okán nem ment át a C-típusú vizsgálaton. Ezért Endrésik pár hónapig nem kapott a parlamenti bizottság után juttatást, amin annyira felháborodott, hogy már jóval Pősze előtt ki akart lépni a Jobbik országgyűlési frakciójából, tehát Endrésik a képviselői mandátum megszerzése után már 3-4 hónappal faképnél akarta hagyni a Jobbikot." írja csanád, ami nem jelenti egyből azt, hogy ne lenne igaz)

miért nem jelenti fel csanádot a jobbik, miközben orbánék beidéztetik gyurcsányt, szilvásyt, hagyót?
gergényi, bene ítélete majd a választás előtt lesz 2014-ben: Az ügyészség csak felfüggesztett börtönbüntetést kér a vádlottakra, sőt azt is indítványozza, hogy elítélésük esetén is mentesüljenek a büntetett előélethez fűződő hátrányos jogkövetkezmények alól. Az új büntető törvénykönyv szerint ugyanakkor az említett bűncselekményért akár öt évig terjedő szabadságvesztés is kiszabható lenne.
hagyó és szilvási sem számít bele az elszámoltatásba, hagyónak 6 millió forint kártérítést fizet az állam, szilvásyéknak meg a két év letöltendőbe beleszámít a ún. házi őrizet is.
laborc felfüggesztett börtönbüntetést kapott. Az ügy iratait 2040-ig titkosították.
ezután a kis gumicsont után lefogadom, a bizalmi emberek kaptak, kapnak egy kis trópusi nyaralást kárpótlásban A Párttól ésvagy pár nullás utalást az ofsorba

ezekután nézzük meg mik lehetnek az okok

1 mert nem mennének vele semmire, szilvásiék látszatbohózatban vannak. kirakatperben, a bíróságot a párt irányítja ,ki tudja milyen bírót rendelnének ki az ügyre, nyilván kézenfognák a bírót, ez pedig felmenti csanádot, hisz az ő emberük. illetve nem tudnának jogilag se tenni semmit se csanád ellen, mert nem visszahívható a képviselő.
szégyellik is a dolgot, hogy nem vették észre, nem akarják lejáratni még jobban a párt hírnevét, ami nem megalapozott, mert ezt ki kéne beszélni mondjuk, ha mismásolnak feldobják a labdát olyan provokátoroknak, mint endrésik, lenhardt varga b.

2 csanád olyan titkokat tud, amiket nem kellene kifecsegni a párt belső ügyeiből, pl ugyanúgy loptak a többiek is ahogy csanád, de lehetnek ezek tisztább dolgok is. erre se kéne apellálni, kivéve ha nem egyeztek meg a háttérben csanáddal, hogy ezekről az ügyekről kuss van.

3. csanád a jobbik pártelit barátja, ahogy beszervezett csanád, úgy beszervezett novák és vona is. de ezt kizárná azt, hogyha beszervezettek, akkor miért ne mehetne per csanád ellen, hisz akkor befolyásolhatnák a bíróságokat is, és lehetne egy uo kirakatper mint hagyónál
persze ha az állampárt újra sok szavazatot akar a fidesznek, akkor simán így akarja, hogy megossza még a jobbikot a magyar hajnallal. aztán egyiket megszünteti.

most csak nagyon durván rágtam át magam a lehetőségeket, lehetnek még, mond csak te is, ha vmi még eszedbe jutna, szerintem az 1-es a legvalószínűbb, de mindegyik lehetséges.

Kandeláber 2013.09.18. 13:50:08

@tesz-vesz: Igazából még fogalmam sincs, kire szavazok majd.
Elképzelhető, hogy senkire.
Az 1., 2. valószínűnek látszik, VAGY ez a Magyar Hajnal csak azért jött/jön létre, hogy a Jobbiktól szavazókat vigyen el, még jobbosabb szlogenekkel, gyakorlatilag tehát szalámizásról van szó.
Szerinted?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.18. 14:36:19

@Kandeláber: ezt mondom, szerintem egyelőre a jobbik jó irány, de tele van beépített emberekkel, nem zárom ki a 3. lehetőséget sem, idő kell a kiderítéséhez, ugyanis nincsen hazugságvizsgálónk és nincsen titkosszolgálatunk, ezért csak az igaz morzsákra hagyatkozhatunk, és a tettekre, az időre legfőképp

kormányba kell rakni a jobbikot, ha kiderül hogy csak pofáztak összevissza, de nem képesek leszámolni a maffiapolitikusokkal, akkor más után kell néznünk.
kapaszkodópontokat kell kell keresni, Ángyán ilyen, a mögötte álló váraljaszövetségre pl én már gyanakodok. de nem állítok semmit.

most egy forradalom nem életképes, 2006-ban volt ilyen lehetőség, de a forradalom szellemisége a jobbikba transzformálódott, reméljük nem mesterségesen, irányítottan, csak ebben reménykedhetünk.
nézem ezt a videót és eldöbbenek rajta, milyen mélyen a maffiapolitikusok irányítják az országot
www.youtube.com/watch?v=P5vOiO-VSmA
eldöbbenek, szinte sokkol néha, milyen primitív, mélyen erkölcsi nívó alatti emberek irányítják az országot a legmagasabb szintről, mert hajdú péternek orbán a barátja.

orbán bajnaival elvi testvérek, vitézyvel rokon orbán, vitézy nagyapja meg erdős péter.
stumpf apósa meg belügyminiszter volt, stumpf fia meg mégis kritizálja benkőt és kimondja róla az igazságot az atv-n (!), de a jobbikról meg hazudozik, keneget összevissza a heti válaszban, ahogy rajcsányi is itt a mandineren. ebbe kicsit bele lehet bolondulni, egyelőre nincs szükség náci kerekes logójú (tudatos provokáció, egyértelmű jele a bácskfi diána-féle metódusra) magyar hajnalra, akik csak bomlasztani tudnak, egész, tényekkel teli mondatokat meg nemigen tudnak megfogalmazni. a szalámitaktika része szerintem, minél kevesebb ember szavazzon a jobbikra, szerintem a cél a jobbik meggyengítése, de nem állítom azt hogy pl varga b tudatosan lenne provokátor.

nézzük meg, mit tud a kormányban a jobbik, mit tud akkor ha erősebb, a magyar hajnal úgysem életképes. úgyis egy csomó választási csalás van,
Ángyánnak nincsen életképes pártja, nem is lesz, okosabb lenne, ha Ángyán a Jobbik jelöltje lenne, és Ángyán mindig beszámolna a jobbik működéséről őszintén.

vizipipa 2013.09.18. 16:41:59

@tesz-vesz:

- Ángyán egy szakpolitikus. Pártvezérnek alkalmatlan és nem is akar az lenni.
- A Váralját közel kezdetektől figyelem, egyáltalán nem politikai, hanem kulturális örökség megőrző profillal indultak. Mivel minden mindennel összefügg, hamar politikai szempontokkal (is) találkoztak. Pl. a belvárosi Csipak-zeppelin ügy. Emellett Hetzmannak vannak politikai ambíció. Nem hallottam még gyanús dolgokról.
- A Benkő ügy csúnyább, mint a cigánygyilkosságok ügye. Némelyik hangfelvétel olyan tiszta, mintha stúdióban, rögzítésre vették volna fel. Röhej.
- A Jobbikról nyilván akkor kaphatnánk tisztább képet, ha kormányra/ba kerülne. Akkor az ellenzéki szavak helyett a felelős tettekről beszélhetnénk. Erre egyelőre nincs valós esély, bár ki tudja mit hoz a választás.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.18. 18:02:45

@vizipipa: a váraljások olyan komcsikat hívnak meg előadni mit a rendezőkirály koltai. azok meg nyilván elmennek ilyen beszélgetésekre, mert érdekükben áll a fiatal ifjúság nevelése, nem?

vmi pártról beszéltek Ángyán kapcsán. nem kéne, inkább jobbikos miniszterjelölt legyen

benkőnél is és a cigánygyilkosságoknál is áll az állam szerepe, mindkét nagy párté, hiszen elszámoltatás az nincsen. draskovics és szilvási szerepe megkerülhetetlen, de nem ezek az elsődleges nagykutyák. gyakorlatilag nem bízhatunk a rendőrségben, mert hiába segítene a kisrendőr, ha ellenkező parancsot kap. magyarán fejétől bűzlik a hal, és ezt a fejet levágni kéne, nem simogatni, ahogy orbán is tette a bárdosis interjúban.
mindenképp erősödnek a választással, ezt tippelem, szerintem a fidesz fog épphogy nyerni, mert még mindig nagyon sok a hülye, de egyszer kifog a fidesz is esni a parlamentből, ahogy az szdsz is, ugyanis a fidesz minden lélegzetével, ideológiájával egy hazug szervezet. az mszp meg úgy proli, ahogy a szavazói is

Alfőmérnök 2013.09.18. 22:19:53

@Bell & Sebastian: Tévedsz, féreg, soha nem voltam betépve. Inni szoktam időnként, de ezt pl. színjózanul írtam, és komolyan is gondolom:

@Bell & Sebastian: Te szarházi féreg, ha különleges ingerenciám lenne a nácizásra, a jósdások 90%-át lenácizhattam volna. De nem tettem, még Loxon és gloire esetében sem. Talán nem véletlen, hogy a te eseteben tettem meg.
Az, hogy „öcsipöcsnek” tartasz, jól mutatja alemberi természetedet. Ugyanis a hozzád hasonló hulladékemberek mindig azt szemelik ki bűnbaknak, akiket gyengébbnek tartanak maguknál.(Valójában, tudat alatt, persze csak irigyek valamiért a célszemélyre.) Nem véletlen, hogy gloire is „alfikázott” miközben ördögi terveit szőtte.
Egy dologban te viszont kurvára elszámítottad magad. Azt hitted, hogy ha kinyomozod a valós személyemet, és annak címzel olyanokat, hogy „fajilag elég gáz”, „bolhás”, „Gondolod, hogy a magadfajta keveréké lesz a hazám?”, „Hú de randa pofád van”, stb. azt nem a te valós személyed fogja visszakapni. Ha tudod ki vagyok, akkor azt is tudnod kell, hogy ennek a tizedéért már egy sallert lekevernék, ennyiért meg a porban rugdosnám a bakancsommal a véres pofádat, büdös náci. Tévedtél, mikor azt hitted, hogy csak neked vannak zseniális nyomozói képességeid, és más nem fogja kinyomozni, hogy te ki vagy. Elbasztad, mert leírtad a cégek nevét, amikkel pereskedsz és leírtad a város nevét, ahol élsz. Azt hitted, hogy a névtelenség mögé bújva nyugodtan gyalázhatod a személyemet.
Úgyhogy számíts rá, hogy a közeljövőben néhány fajilag teljesen gáz 120 kilós állat meg fog látogatni téged. És – szerencséjére – nem lesz ott tevemami sem, hogy megvédjen, vagy megpróbálja kidumálni, amiket írtál. Abban se reménykedj, hogy megúszod egy bocsánatkéréssel. Azzal már elkéstél, szégyentelen.

Alfőmérnök 2013.09.18. 22:31:17

@picur3ka: És tudod, mi a vicces, ribanc? Hogy a hirtelen ötlettől vezérelve, poénból létrehozott köcsögblogon leírtakat még senki nem cáfolta, érdemi ellenvetéseket nem tett senki. Ugyebár, itt kezdődött:
kocsogloxonesgloire.blog.hu/2012/01/19/i_586
Kiváló érzékkel tapintottam rá, hogy szar van a palacsintában, és az idő minden megérzésemet beigazolta.
Gloire jellemét is hajszálpontosan leírtam.
kocsogloxonesgloire.blog.hu/2012/02/16/pa_397/fullcommentlist/1#c15856327

Egyébként Loxon valóban zsidó. Engem nem különösebben érdekel, de talán a magatok fajta ostoba náciknak fontos információ lehet, hogy ki az aki „fajilag eléggé gáz”.

Bell & Sebastian 2013.09.19. 00:52:56

@Alfőmérnök: Nyasgem, gyökér. Egyenes jellemedre van, hogy kézfogáskor sem az igazi nevedet mondod és hamis profil mögé bújsz. Jól ismered magad, készültél is mocsokságaidra, te gáznemű.

picur3ka 2013.09.19. 07:43:23

@Bell & Sebastian:

Oh, koszonom. Most mar legalabb tudom...

Alfőmérnök 2013.09.19. 08:02:13

@Bell & Sebastian: Szórakoztató a vergődésed, náci féreg.

tevevanegypupu 2013.09.19. 09:14:31

@Alfőmérnök:

Mindenki tudja ki maga, de ez nem fontos, ez senkit nem erdekel, nincs jelentosege, maga a legyszar a falinaptaron, amit meg csak le sem torolnek, mert nem zavar..

Bell & Sebastian 2013.09.19. 10:46:25

@tevevanegypupu: Braille -naptár komondoroknak? Erre látok piaci rést.

tevevanegypupu 2013.09.19. 11:22:29

@Bell & Sebastian:

Nem artana neha egy-egy komondor amin ugyan atesni eleg nehez, de legalabb megakadalyozza, hogy illetektelen bejojjon az ajton. A komondor kulonben nem erdemli meg, hogy mindenfeleket rafogjanak, de nem am!

Kandeláber 2013.09.19. 11:25:24

@tesz-vesz: Nem tudom ezzel az Ángyánnal mit akarnak kezdeni, először a bajnaisták is megkörnyékezték, de amikor azt mondta hogy utálja a libatolvajt és tüntetett is ellene, hanyagolták.
Számomra kicsit mániákusnak tűnik a pali, néha olyan átszellemült pofát vág mint egy megszállott.

A Jobbik pedig - egyéb eszközök híján - már csak a retorikában radikális, semmi akció.
Egyébként érdekesek ezek a családi kapcsolatok, a buzerátor Vitézy kölyök apja Vitézy László filmrendező, aki egészen tisztességes filmeket csinált az ántivilágban, például a "Vörös föld" egészen remek volt, prüszköltek is a moszkovita-ortodox kommerek.
Stumpf apósa tényleg Horváth István egykori belügyér, ez már kicsit gyanúsabb. Talán Horváth irányította az iratmegsemmisítéseket a gatyaváltás táján.
A 2006-os balhéról meg olvasd el Karcagi D.: Közellenség c. könyvét, pluszban meg még ott van a 2008-as buzifelvonulás szétverése.
Nekem hitelesnek tűnik, mert a fiam ott volt 2008-ban mint ellentüntető, egyes momentumokat - a civilruhás sün meggyepálása, a menekülés a Városligeti-tónál, a násznép a Vajdahunyad-várnál, a krikettező színesek elkergetése - szinte szóról-szóra megegyezően adott elő a könyv szerzőjével.
A könyv megdönti az összeesküvés-elméleteket.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.19. 11:48:14

@Kandeláber: Ángyánnak én nem látom a fura arckifejezéseit, ha tudsz mutatni konkrétan ilyen gyanús mimikát, akkor megnézném.
úgy hiszem, nagyon elege van, azokból az emberekből akikről beszél, emellett ő hitt nekik, ezért magával is kissé kritikus. nem meghasonlott, mert ő beszél erről, hanem egyszerűen pálfordult egyet jogosan, az meg ezzel jár.
én is mániákus vagyok mondjuk, mániákusan igazságkereső. de mondom, nem hinném hogy bolond lenne Ángyán, a legnagyobb bölcs benyomását keltette mindig is, amikor az udvaron az indexesek megkérdezték.

de milyen akcióra vágysz? gereblyézzenek vizet mint a fidelitasosok? a pulpitusfoglalás szerintem egészen jó volt, színt vitt a napomba. a zászlóégetésekkel sokra nem megyünk előre.
a kormányban kellenek a tettek.

a vörös földet még nem láttam, megnézem majd, régen volt kontroll a komcsik felett, mert vitézy az
hu.metapedia.org/m/images/b/be/Vitezylaszlo.JPG
nem bírták az elvtársak a filmet? akkor miért adtak rá pénzt? a tanút nem is engedték megjelentetni, de a vörös föld mehetett? éles tölténnyel lőtték le a kutyákat benne. ma ezért már börtön járna a rendezőnek.

miket dönt meg a könyv? ezt most nem értem

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.09.19. 12:07:08

@tesz-vesz:
Ángyán normális, csak nem találta a helyét a pártközpontú struktúrában.
Teljesen felesleges szerepet keresnie a politikában, máshol is ez lesz a sorsa. Ilyen meg, hogy becsületes emberek pártja, vagy mi a fene, nem létezhet. Becsületes emberből nem lesz profi politikus, ha meg mégis, már rég nem becsületes.

Alfőmérnök 2013.09.19. 12:45:15

@Hepci: Egy normális országban megtalálná a helyét, mert jó szakpolitikusokra szükség van. Csak OVi sajna nem a szakmai tudást díjazza. Ez a fő hibája.
Persze Ángyán programjának is voltak utopisztikus vonásai, de hajlandó lett volna kompromisszumokra, csakhogy pont az ellenkező irányba mentek a dolgok, mint amivel megbízták. A pályázatok elbírálása botrányos és elfogadhatatlan volt. Mivel rájött, hogy nincs befolyása a dolgok menetére, elkezdett kitálalni, mire Orbánék elkezdék kirugdosni az embereit. Ez után mondott le.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.19. 12:57:04

@Hepci: már miért ne lehetne becsületes emberből politikus? ez egy üres közhely.
persze, pénz nélkül nehéz pártot alapítani, nehéz reklámozni, mert a pártdiktatúrában amit demokráciának csúfolnak nem érdek

Ángyánnak kell lennie a mezőgazdasági miniszternek, az pedig egy pártközpontú struktúra része, úgy gondolom, a szakértelme, értékei, céljai, őszintesége és becsületessége miatt.
eddig úgy néz ki, hogy Ángyán nem vállalja a jobbikba fele nyitást, és nem a jobbik utasítja el Ángyánt, de ha az utóbbi megtörténik, már gyanakodásra elég ok.

@Kandeláber: itt van pősze, az emlegetett
mandiner.hu/cikk/20130919_posze_lajos_a_jobbik_csak_egy_horda
mindig az mszp-vel és fidesszel szavazott, ezért tették ki a pártból.

ő is akart pártot létrehozni, hogyhogynem, akkor neki nem jött össze, turulék nem kapták fel a témát, de a magyar hajnal most nagyon sikeres...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.19. 13:09:00

pősze: "az országnak nem jön be a jobbikos politika.

Melyik része? A cigányozás, zsidózás?

Leginkább azok. A zsidózás sehol nem jön be. Egyrészt mert a kulturált embereknek – márpedig Magyarország jelentős része mégiscsak Európához tartozik – nem jön be a zsidózás, a magyarok zöme eleve ösztönösen tartózkodik az ilyen viselkedéstől. "

mondja egy exmiépes, édes istenem mekkora komcsi tégla. amúgy ezek hol élnek? tényleg semmit nem tudnak a magyar helyzetről semmit?

minimum ki kéne takarítani a kultúrából, pénzügyi szektorból, médiából a szellemiségüket, a filoszemitizmusukat, legfőképp a gazdaságból, nem ártana a titkosszolgálatból is kitakarítani őket. és nem kéne tömegesen betelepíteni az izraelieket az országba se

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.19. 13:24:47

pősze politikai karrierjét 1990-ben az MDF-nél kezdte, mint kampányvezető. A pártot 1993-ban hagyta el, mikor nem volt hajlandó elhatároldni Csurka Istvántól, illetve a számára felkínált kormányzati pozíciókat is visszautasította.

csurka 1992-ből:

Azt, hogy az MDF-ben antiszemiták vannak, nem a demokratikus ellenzék találta ki, hanem csak örökölte az Aczél-féle agitpropon működő ébeszgéberektől.
Elég a történetet '45-től újra levezetni. Akkor a német megszállás után iszonyatosan megtizedelt, Magyarországra visszatérő, vagy a bujkálásból előmerészkedő magyar zsidóknak egy jelentős része a kommunista pártban látta az egyetlen biztosítékát annak, hogy nem térhet vissza még egyszer a '44-eshez hasonló állapot, és újra lehet kezdeni az életet. Ennek nemcsak az volt az oka, hogy a hatalmat a kezébe kaparintó moszkovita négyes fogat minden tagja zsidó volt, hanem még inkább az, hogy az itthoni baloldal, a kommunista maradvány is az egykori liberális zsidóság anyagi támogatását élvezte. Összenőtt vele, egyáltalán nem volt ritka a nagypolgári családokban a kommunista ifjú, aki apanázsa egy részét pártcélokra költötte.

A 40 évig következetesen félrevezetett társadalomnak lehetetlen lett volna megmagyarázni: a leghírhedtebb antikommunista párt valójában nómenklatúrás, a folyamatos átmenetet biztosító társaság. (ahogy az mdf is, de raszkolnyikov erről szemérmesen hallgat, volt mdf-es elszámoltatás?)

A szakítás akkor következett be, amikor a közös tárgyalások eredményeként létrejött alkotmánymódosító megállapodást az SZDSZ és a Fidesz nem írta alá. Ekkor az SZDSZFidesz és a mögöttes agytröszt belátta, hogy ez a két párt nem tud ráragadni az MDF-re, tehát nem lehet létrehozni azt a nagy "ellenzéki" cégérű pártot, amelyik megeteti a magyar társadalmat a kommunizmussal való szembenállással, de voltaképpen a legsimább átmentést teszi lehetővé a nómenklatúra számára. "
web.archive.org/web/20021114113758/http://www.miep.hu/csiforum/gondolat1.htm

(csurka halála előtt azért támogatta az szdszfideszt)

Kandeláber 2013.09.19. 13:32:08

@tesz-vesz: Azt, a nagyrészt idióta maszopos-bajnaista összeesküvés-elméletet dönti meg Karcagi D. (ez álnév) könyve, hogy a 2006-os balhék - akár a tv székház elfoglalása, akár október 23. - előre jól megszervezett akciók lettek volna.
A szerző - diplomás, tehát nem egybites segédmunkás - az újpesti kemény maghoz tartozott, sok ismerőssel. Nagyon részletesen leírja, hogyan került a tv székházhoz, hogyan zajlottak az események. Semmiféle szervezettségről nem ír, ugyanúgy október 23-val kapcsolatban sem, illetve a "szervezettség" telefonos kapcsolattartásban merült ki.
Ír arról, hogy fölmerült a Köztársaság téren lévő MASZOP székház elfoglalása is, de érdekes módon azt olyan rendőri erők védték, hogy letettek a dologról.
A TV székházban történt állítólagos fosztogatásokat cáfolja. Érdekes, egy jó barátnőm - egyébként a Képzőművészeti Egyetemen végzett csaj - mesélte, hogy ott volt, bement, elvett egy szendvicset, és otthagyta a pénzt. Akár '56-ban!
Az egykori maszop-szdsz rezsimmel kapcsolatban csak megjegyzem, hogy amikor 2008-ban magyar szurkolókat ütöttek brutálisan Dunaszerdahelyen a szlovák kommandósok, Eörsi Mátyás köszönetet mondott nekik, és elnézést kért a "magyarok viselkedése miatt"!
És ez a féreg most Bauerral együtt ott feszít Gyurcsány mellett a dékában!
Ángyán olyan mártír-elhivatott pofával néz ki a szakálla mögül, hogy nekem egyáltalán nem szimpatikus.
A renegátokat-árulókat meg ki nem állhatom, így ezt a szarházi Pőszét sem.
Szerintem annál nem lenne nagyobb tragédia, ha a Meseházy-Libás duó futna be.
Az lenne a legjobb felállás, ha a szemét fidesznek nem lenne többsége, és kénytelen lenne a Jobbikkal koalíciót alkotni.
Akkor kéne végigcsinálni a tisztogatásokat, minden senkiházit kirúgni a közigazgatásból-állami szektorból, akinek a legcsekélyebb köze volt a szoci-szdsz söpredékhez.
Persze ez csak álom, legalábbis egyenlőre.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.09.19. 13:52:51

@tesz-vesz:
Tán kihagytam a jelzőt: becsületes emberből nem lehet manapság SIKERES politikus.
Szerintem nem lesz Ángyánból semmi, se a íjobbikban, se másutt. Az ilyen problémás (= elvekkel rendelkező) pacákok hosszabb távon nem kellenek semmilyen pártelitnek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.19. 14:54:33

@Hepci: az a baj, hogy nem akar összeállni a jobbik miniszterjelöltjének, így nem tudjuk a jobbik akar-e vele zövetkezni, mert a jobbikban mondják hogy nagyon tisztelik ángyánt, de nem tudjuk, hogy ez szöveg-e csak.
ha ángyán akarná, leránthatná a leplet a jobbikról

@Kandeláber: eléggé mártír is, őt vették fel az ügyeletes hülyének a fidesznél, tehát őt mindenki úgy kezelte ott mint egy idiótát, az ilyen környezet eléggé megviseli ám az embert, aztán azt hitték belemegy majd abba, hogy teljesen ellentéteset tesznek.

Kandeláber 2013.09.19. 15:20:07

@tesz-vesz: Mindenesetre azt becsülöm Ángyánban, hogy nem sorolt be a libás mögé, pedig gondolom eléggé kapacitálták.

Dzsentrisvihák 2013.09.19. 18:06:19

@tesz-vesz:

Vona pont Ángyánt óhajtotta a Földvédelmi Kerekasztal élére, csak az öreg nem állt kötélnek. Szerintem ennél meggyőzőbb megnyilvánulás ritkán létezik arra nézve, hogy tényleg bíznak az emberben.

Szvsz amúgy azért nem fogadta el a jelölést, mert még vacillál, kivár, mérlegeli az esélyeit, és maga sem döntötte el, visszavonuljon-e, beálljon-e valakihez (ne feledjük, az LMP is nagyon ácsingózott utána), vagy megpróbálja a pártalapítást.

Valószínűleg ő is úgy gondolja, hogy a Jobbikban lenne a leghasznosabb (valamelyik interjúban nemzeti radikálisnak vallotta magát, ha jól rémlik), viszont pont azért húzódozik a dologtól, amiért a jobbikos szakértők zöme sem meri vállalni a pártszimpátiáját: megbélyegzés, mindenhonnan való kizárás, folyamatos vegzálás, politikai/karrieri kicsinálás... stb.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.19. 19:22:37

@Kandeláber: itt néztem pont a videót:
hvg.hu/video/20130522_angyan_kioszt

mindenki hülyének nézi Ángyánt csak a kamera miatt visszafogják magukat, és Á. pontosan tudja, hogy a levegőbe beszél, semmit nem ér a szava ott, ez eléggé kikészítheti idegileg az embert, mint egy hülyét, úgy kezelik az elvtársak.

@Dzsentrisvihák: vona csak beszélt erről, de nem lehet belőle semmi, beszélni sokmindenről lehet kéremszépen, orbán is sokmindenről beszél összevissza, ha én pártelnök lennék, mást se csinálnék, csak Ángyánt beszélném arra, legyen a miniszterjelöltem, szabadkezet adva neki.
azt mondja magáról, hogy nemzeti radikális, így hangzott el a barikád-alfahírben, reméljük a legjobbakat
Ángyánt már kirekesztették eléggé, csak mivel ő hozta össze gödöllőn a tanszéket, nem rúgják ki onnan.

Dzsentrisvihák 2013.09.19. 21:52:38

@tesz-vesz:

Hát, pont azért nem lett semmi a dologból, mert Ángyán nem mert belefogni... Meglátjuk, jutnak-e vele valamire. Én személy szerint kétlem, és konkrétan lemondtam az öregről. A földkérdéssel amúgy sem lehet itthon választást nyerni, hiszen még a gazdákat sem érdekli annyira, hogy fölemeljék a valagukat, és csináljanak is valamit (mondjuk konkrétan szavazzanak). Sajnos...

2013.09.20. 06:00:55

@Kandeláber: Azt hiszem az ismereteid nagyon nagyon hiányosak '56-ról.
Így, ha lehet, akkor betörést, a fosztogatást nem kéne '56-hoz kapcsolni.
Mert ott "kalapoztak " mindazok számára, akiknek megsérült vagy elesett a hozzátartozójuk.
Továbbá ebből a "kalapozásból" befolyt pénzből fiették ki a vidékről , a számukra felhozott ennivalót.

Egy szendvicslopást nem kéne felmagasztalni hős tettként azokhoz, akik ott harcoltak, meghaltak, vagy hosszú évtizedekre , netán örökre elhagyták az országot, mert menni kellett nekik.
Vállalva azt hogy esetleg soha többé nem láthatják családjukat--gyerekeiket, feleségüket, szüleiket.

Tehát kérésem, ha lehet, nem összemosni a két dolgot és eseményt, mert igy csak lejáratni lehet egy eszmét és egy megtörtént valóságot.

Kandeláber 2013.09.20. 10:15:06

@tesz-vesz: Jó, de azért nem kéne szentté sem avatni.
@jános515: Szó sincs összemosásról.
Elmondtam valamit, amit egy számomra autentikus személytől hallottam. És nem volt "szendvicslopás", mert a csaj kifizette. Akkor mi az a nagy gond?
Különben a nagybátyámnak is el kellett mennie '56-ban.

Alfőmérnök 2013.09.21. 21:56:41

@tesz-vesz: Csurka egy igazi szarkavaró volt (és persze ügynök). Ezt csak azok nem akarják belátni, akik máig hálásak érte, hogy megadta nekik a mindennapi zsidózásukat.

Bell & Sebastian 2013.09.22. 02:54:26

@Alfőmérnök: És mindazok, akik többet tudnak nálad Csurkáról, bikfic. Ez a kettes számú mániád? Csak egyszerűen nácizd le és már el is van intézve.

Alfőmérnök 2013.09.22. 02:58:26

@Bell & Sebastian: Csurka nem volt náci, te ostoba féreg. De a családtagjaimról jelentett, úgyhogy remélem a pokolba került a szarházi.

Alfőmérnök 2013.09.22. 11:14:56

@Bell & Sebastian: kuruc.info/galeriaN/hir/Csurka_IstvanIIIperIII-6-os_karton-nagy.jpg

Az egyik napi kapcsolatban volt vele a jelzett időszakban.

„Csurkát 1957. augusztus 16-án a Kistarcsai Internálótáborban szervezte be Szécsi András rendőr nyomozó hadnagy a BM II. Politikai Nyomozó Főosztályának II/5 osztályának (belső reakció elhárítása) „d” alosztályáról. Ennek az alosztálynak volt a vezetője akkor r. századosi rangban a legnagyobb karriert befutott államvédelmi tiszt, Harangozó Szilveszter (szül.: 1929., Kunszentmárton), aki 1985-ben r. altábornagyként a BM. III. Állambiztonsági Főcsoportfőnökség vezetője, s egyben a belügyminiszter állambiztonsági helyettese lett. A legszorosabb közvetlen kapcsolat fűzte Aczél Györgyhöz, az MSZMP PB tagjához, aki a rendszerellenes erők üldözését irányította. Ma is jól él Budapesten több százezer forintos nyugdíjából, hiszen a Fidesz – minden ellenkező Wittner-nyilatkozattal szemben, az ő szavazatával is – még mindig biztosítja komcsik luxusnyugdíját.

Csurka beszervezése „Raszkolnyikov” fedőnéven „presszió és politikai meggyőződés” alapján történt, s a „színész és írói” elhárítási területen kezdték foglalkoztatni, első kapcsolattartó tisztje Nagy Antal rendőr nyomozó főhadnagy volt. 1963. december 20-án Csurka átkerült a III/III-5 osztályára, amely a kulturális objektumok védelmét látta el a politikai rendőrséggé átalakult csoportfőnökségen belül. 1964. február 25-én helyezték irattárba anyagát.

A 2060-ig titkosított mágnesszalagok talán őrzik jelentéseit is, s abból egyszer majd megtudhatja az utókor, hogy kiknek az életét keserítette meg Raszkolnyikov, akinek volt pofája később az antikommunista MIÉP élére állva hátráltatni a nemzeti radikalizmus kibontakozását, sőt még ő kiáltott ügynököket pártjában, mikor valaki nem őt javasolta elnöknek egy tisztújításon.”

kuruc.info/r/26/91423/

Bell & Sebastian 2013.09.22. 13:18:53

@Alfőmérnök: Hoppá, ezt még nem láttam. Tény, hogy nem rajongott a Jobbikért. Ha jelentgetett, ami ugye bejegyzés formájában megjelent a célszemély kartonján, azt kénytelen vagyok elhinni a megfigyeltnek.

(Eddig még nem jutott eszembe kikérni a saját irataimat, mert az azért sejthető volt, kik előtt nem szabad beszélni és ha kértem, kiengedtek bárhová. Felénk azért nem dúlt az osztályharc a pozíciókért ennyire.)

Azt írják Csurkáról, hogy se könyv, se százmilliós előleg visszafizetése. Ez azért durva, hogy ennyiben maradt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.22. 18:29:41

@Dzsentrisvihák: dehogynem érdeklik a gazdákat, együtt tüntettek ángyánnal, ezért vették be fideszék ángyánt, h szavazatot hozzon, és sanszos h ennyi volt a pályafutása az öregnek. ha nem fog össze a jobbikkal, akkor ennyi.

@Kandeláber: amíg nincs foltja, addig miért ne? nálam egy tiszta pont, egyetlen kapaszkodó az egész közéletben.

picur3ka 2013.09.22. 23:03:50

Nagyon hiteles, koszonjuk a tortenetet. Orulunk szinten, hogy ennyire bennfentes.

A kommenistak altal uldozott lelek, aki nacizik. Evvan, a kommenistak irtottak egymast is, kesz.

tevevanegypupu 2013.09.22. 23:07:28

@Alfőmérnök:

Milyen erdekes, hogy a kurucinfot olvassa..es ott is milyen elfogulatlanul ertekezhetnek Csurkarol..aki mar nem el, irhatnak rola amit akarnak. Egyebkent akiket anno beszerveztek aokat zsaroltak. Barmivel. ha valakire haragszik akkor haragudjon arra aki ezeket a beszervezeseket kitalalta es vegrehajtotta. Tudja vascso volt naluk..kepletesen es valosagosan is.

Dzsentrisvihák 2013.09.22. 23:12:11

@tesz-vesz:

Sajnos itthon pont az a réteg fogékony a "szavazni baromság" propagandára, aki - amennyiben egy irányba szavazna - tömegénél fogva eldönthetné a dolgokat a liberális Budapesttel szemben.
Tüntetni nagyon szeretnek, akár traktorozni is feljönnek Budapestre, ha úgy tartja úri kedvük (és az égadta világon semmi tétje nincs), de hogy szavazni elmenjenek!? Azt soha, az vért kíván...

Épp ezért én 2014-re besaccolom, hogy a vidék ugyanúgy otthon marad, ahogy 2002-ben tette, és ugyanúgy ezen fog múlni, hogy a baloldal ismét visszaavászkodjék a húsosfazék közelébe (ne adj Isten, hogy igazam legyen, de legnagyobb bánatomra realitásreceptoraim nagyon ebbe az irányba zsenyegnek...).

Az uccsó mondatod ül, szerintem is így.

Alfőmérnök 2013.09.22. 23:12:14

@tevevanegypupu: Nem a kurucinfó az érdekes, te hülye picsa, hanem az állambiztonsági szolgálat történtei levéltára.

tevevanegypupu 2013.09.22. 23:20:59

@Alfőmérnök:

Az allambiztonsagi leveltara? Hogy maga mekkora egy okor..azt hazudtak es hamistottak amit akartak maga szerencsetlen. En jobban hiszek a Karinthyaknak akik szerettek es nagyon jo ironak tartottak Csurkat, Karinthy Marton most is jatszotta a szinhazaban. Latszik, hogy maga hova tartozik es kinek hisz..dehat ez nyilvanvalo volt mindig is, maga veresszaju kommunista.

Alfőmérnök 2013.09.22. 23:23:36

@tevevanegypupu: Buta is vagy, tudatlan is vagy, gonosz is vagy. Nyomorék vénkurva.

tevevanegypupu 2013.09.22. 23:28:34

@Alfőmérnök:

Juj, ugye azert nem haragszik? Annyira sajnalnam..:)

Alfőmérnök 2013.09.22. 23:31:38

@tevevanegypupu: Nem tudom, hogy haragudjak-e magára. Ha a titokjósdán lebaszta a féreg gloiret, akkor nincs harag.

picur3ka 2013.09.22. 23:33:16

Asszongya az avo: nazi, rasszista, imperialista, fasiszta, trappista.

Asszongya Szanyi kapitany: kurva.

tevevanegypupu 2013.09.22. 23:33:45

@Alfőmérnök:

Szerencseje, hogy oreganyamnak szolitott!:) Mifele titkosjosda, ha titkos akkor hogy tudhatnek rola?

Alfőmérnök 2013.09.22. 23:38:58

@tevevanegypupu: Úgy, hogy magát is beavatták.
Képzelem, milyen lehetett a beavatási szertartás.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.09.23. 00:49:38

@Alfőmérnök:
A nőknek térgyepelni köllett, nyilván.

tevevanegypupu 2013.09.23. 07:12:36

@Alfőmérnök: @Hepci:

Nem tudom, ha van is titkos josda, oda fix, hogy noket nem vettek fel..oda csak ferfigyerokok kolletettek.

Alfőmérnök 2013.09.23. 09:31:18

@tevevanegypupu: Ja, hogy Loxon nem csak öngyűlölő zsidó, hanem homofób buzi is?

tevevanegypupu 2013.09.23. 09:44:32

@Alfőmérnök:

Es ezzel egyutt meg nacifasiszta is. Most csinaltatott ket par sarkantyus csizmat fekete szurkemarhaborbol..a tobbit elkepzelheti..Rettenetes.

Alfőmérnök 2013.09.23. 09:51:03

@tevevanegypupu: Soha nem gondoltam Loxonról, hogy nácifasiszta lenne. Egy takonygerincű, gyáva, össze-vissza hazudozó pöcs.

tevevanegypupu 2013.09.23. 09:55:10

@Alfőmérnök:

Na jo, szoval ugy latom meg mindig remenytelen a szerelem..torodjon bele..Annyi szep nagylany maszkal Lipotvarosban akik alig varjak, hogy maga kozelejen hozzajuk..Hagyja a ferfiakat masra, egy nagylanyt vigyen fel a padlasra!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.23. 10:04:19

@Dzsentrisvihák: Tüntetni nagyon szeretnek, akár traktorozni is feljönnek Budapestre, ha úgy tartja úri kedvük (és az égadta világon semmi tétje nincs), de hogy szavazni elmenjenek!? Azt soha, az vért kíván..."

ezt miből gondolod? szerinted olyan jól megy nekik, hogy a benzinpénz az smafu amivel feltraktoroznak, feljönnek.
nagyon is mennek szavazni, csakhogy kevés ember foglalkozik mezőgazdasággal ,ők a vidék, 200 000 - 400 000 ember?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.23. 10:25:39

@tevevanegypupu: itt nekünk még félbeszakadt egy vitánk:
mandiner.blog.hu/2012/10/12/az_eu_meg_a_bekedij_pax_europae

amúgy csurka a kilencvenes évek elején az elsők között tárta a nyilvánosság elé ügynökmúltját.
azt állítja, soha nem írt jelentést, de akkor mit csinált? kávét főzött aczél elvtársnak?
wiki: "Az átvilágítások eredményei és a levéltárakban fellelhető dokumentumok szerint az együttműködés teljes hiánya miatt alkalmatlannak nyilvánították."

aztamindenit! mit is mondtál a vascsőről? de csurka ellenállt a vascső ellenére is!
azt áruld el nekem, a halála előtt miért szólította fel a híveit, hogy szavazzanak a fideszre, mikor írásaiban zsidóbérencnek hívta orbánt?
nincs válasz, tudom.
mert csurka olyan jókat gondolt sorosról meg az ösztöndíjáról, meg a Moszadról nem?

"A Fidesz elnöke az izraeli külügyminiszterrel való találkozás után elmondta, hogy a közel-keleti folyamatokban reális esélyek mutatkoznak olyan változásokra, amelyek egyszerre szolgálják Izrael állam biztonságát, és képesek a térség stabilizációjára is. Aláhúzta, hogy az erre irányuló törekvésekben mindig partnerként számíthat ránk Izrael.
"Mi továbbra is az egyik legfontosabb kérdésnek a térség biztonságához vezető úton Izrael állam biztonságát tekintjük" - emelte ki. Orbán Viktor örömmel fogadta el a külügyminiszter meghívását, és amit lehet, sort kerít az izraeli látogatásra. A politikus kitért a Fidesz és az izraeli jobboldali párt, a Likud kapcsolatára is. Elmondta, hogy korábban a folyamatosságot nem tudták fenntartani a két párt kapcsolatában, de most jó esélyt lát arra, hogy magas szintű, állandó kapcsolatot építsenek ki."
www.fidesz.hu/index.php?Cikk=34815

kuruc.info/galeriaN/hir/elbasz.jpg
ez a vélemény ül. antallra is vonatkozik, egy demokratikus rendszerben, egy tiszta átmenetben minimum hogy nem lehetnének itt mszmp-sek. (de még orbán se uralkodhatna) mintha nürnberg után a fasisztáknak még lehetne (utód)pártjuk németországban

tevevanegypupu 2013.09.23. 11:00:58

@tesz-vesz:

Csurka, Antall meg a tobbiek..nehez megmondani, ki mennyire volt bunos, mennyire "kuldtek" oket es mennyit teljesitettek abbol amit a tortenelem rajuk bizott. Csurkat eletveszelyesen megfenyegettek, ot es szuleit is..hogy mi mit tettunk volna ebben az esetben? Szerecsere mi nem kerultunk ilyen helyzetbe..Hogy Antall mennyire volt zsarolhato vagy gyenge, rossz emberismero, arra eleg sok bizonyitek van, sajnos o nem volt akkor alkalmas miniszterelnoknek, azzal a latszolagos teljhatalommal nagyon nem tudott megfeleloen banni. Ugy tunik igaz a mondas, hogy aki nem tudja az tanitja..hat igy volt Antall is a tortenelemmel..nala jobban kevesen ismerhettek a ket vilaghaboru (es azt azt megelozo XX. szazadi) esemenyeket es megsem tanult beloluk. Valoszinuleg tulzott egoval ugy kepzelte, hogy - reszben edesapja erdemeire valo tekintettel - majd sikerulni fog abban a gyilkos vilagban egyenes utat szabni..Nem sikerult, a letezo lerosszabb es evtizedekre nagyon nagy karokat okozo donteshozatalait, illetve rakenyszeritett donteshozatalait erezzuk most is, azzal is, hogy meg jelenleg is azon kell izgulnunk, hogy Gyurcsany-Bajnai-Mesterhazi trio esetleg valami aljassaghoz folyamodva gyozhetnek 2014-ben..Neki - es a letezo legrosszabb kinevezesenek, Goncz Arpadnak - lehetunk hàlàsak azert is, hogy a Jobbikot ennyire felreismerve gyulolik mindenhol..pedig egy nacionalista part soha nem lehetne szegyene egyetlen orszagnak sem..Csurka es a MIEP persze jobb lett volna, a Jobbik meg sokaig nem lesz kormanykepes..Orban tehetseges politikus, mondhatnak amit akarnak, akkor is tehetseges, ma a legjobb..hogy az orszag szempontjabol szazszazalekig megfelel-e, azt jelenleg nem lehet biztosan eldonteni, de mindenesetre azt azert a javara lehet irni, hogy megiscsak Magyarorszag erdekeit (is) szem elott tartja. Amit ma tudunk vagy velni tudunk a magyar politikarol es politikusainkrol bizonytalan..Foleg ha abban a meggyozodesben elunk, hogy a hatterben zajlanak az igazi tortenesek..es hat vilagos, hogy ott zajlanak.

Alfőmérnök 2013.09.23. 19:56:02

@tevevanegypupu: Megsúgom: nem csak ott.

De jó, ne beszéljünk, a műahhhisztokhhata balfaszról, inkább beszéljünk magáról.
Miért nem írta gloire-nak, hogy nem igaz, hogy lelepleztem magát, mikor ezt hazudta?
Emlékszik még erre?
m.cdn.blog.hu/ko/kocsogloxonesgloire/image/kep.jpg

tevevanegypupu 2013.09.23. 20:47:47

@Alfőmérnök:

Alfi en nem haragszom magara, de ugy gondolom felesleges volt hivatkoznia az arokasora, az egy masik blog volt es ott akinek megirtam ki vagyok ismer engem..es en is ot. nem hinnem, hogy barkit is erdekelne egyebkent, hogy ki vagyok, eppen ezert - ugyan nem nevezett meg - felesleges allandoan ezt kajtatni. En sem celozgatok arra, hogy ki maga, maga is hagyjon beken. Latja, hogy egesz jol elirogatunk egymasnak igy is.
Probaljon beletorodni, hogy vannak olyan tarsasagok akik egymas kozott erzik jol magukat es a kivulallokat inkabb elkerulik. Maganak itt van a mandiner, itt tokeletesen kielheti iroi-politikusi-eurotikus hajlamait.

Alfőmérnök 2013.09.23. 21:02:17

@tevevanegypupu: Itt téved - vagy hazudik - egy kurva nagyot.
Képzelje el, nem is hivatkoztam az árokásóra. Egy kommentben annyit írtam egyszer, hogy maga már leírta, hogy kicsoda. Nem adtam linket. Azt se írtam, hogy az árokásón található az önleleplezés.
De ha megtettem volna, az se lett volna leleplezés. Ez általánosan elfogadott szabály, ha valaki leleplezi önmagát, az arra való hivatkozás nem számít leleplezésnek. Ha megbánta, hogy leleplezte magát, küldhet a blog üzemeltetőjének emailt, hogy moderálják ki a kommentet.

Amit én bizonyítani akartam, hogy ELEVE képtelenség, hogy én lelepleztem magát, mivel maga tette ezt meg. Ezt csak úgy tudtam bebizonyítani, hogy a jósdára - mikor azt hazudták rólam, hogy én lelepleztem magát, és nem adták meg a linket, ahol ez megtörtént; nem azért, mert a belinkelése is leleplezés lett volna, hanem mert nem volt ilyen - belinkeltem az önleleplezését. És kértem, hogy küldjék el privátban, ha már a blogon nem akarják, hogy én hol leplepztem le magát. Nem küldték, mivel - ismétlem - nem volt ilyen. Össze-vissza hazudtak rólam az ócska férgek, mert nem tetszett nekik, hogy a - máskor, mással szemben is megnyilvánuló - féregségüket szóvá tettem.
Nem tudom, hogy megértett-e valamit abból amit írtam, ha nem akkor őszintén sajnálom.

tevevanegypupu 2013.09.23. 21:06:18

@Alfőmérnök:

Na, hat akkor ez most igy tisztazodott, le is zarhatjuk a temat, hiszen mar eleg regen tortent, azota sok viz lefolyott a Dunan..Nem olyan fontos ez az egesz, ne tulajdonitson nagy jelentoseget neki..irtam mar, hogy virtualis arnyak vagyunk, maga is az..:)

Alfőmérnök 2013.09.23. 21:54:54

@tevevanegypupu: Akkor tehát igazat ad nekem abban, hogy hazudott Loxon és gloire, mikor azt állították, hogy lelepleztem magát?

tevevanegypupu 2013.09.23. 22:09:56

@Alfőmérnök:

Nem, nem hazudtak dragam, maga tenyleg leleplezett engem, mert azok utan barki rajohetett arra, hogy ki vagyok, de ra se rantson, nem erdekel kulonosebben. Vegulis szep vagyok, okos vagyok, intelligens vagyok es jo mezzoszopran hangom van, miert ne legyek buszke magamra?

Alfőmérnök 2013.09.23. 22:17:52

@tevevanegypupu: De hazudtak. Ahogy most maga is.
Azok után jöhetett rá bárki, hogy maga kicsoda, miután leleplezte magát.
Én annyit állítottam egyszer egy kommentben, hogy maga már megírta, hogy kicsoda. És nem, nem adtam meg a linket, azt se írtam meg, hogy melyik blogon tette ezt meg.
Gloire és Loxon azt állították tévesen - hazug módon -, hogy én lelepleztem magát.
Hogyan tudtam volna bebizonyítani azt, hogy ez nem igaz, hogy aljas rágalom, amit állítanak?

tevevanegypupu 2013.09.23. 22:27:59

@Alfőmérnök:

Tema learva, ezt ugy kibeszeltuk, hogy jobban se kell. Joccakat.:)

Alfőmérnök 2013.09.23. 22:50:28

@Alfőmérnök: Most ez látható a blogon:

"gloire · alkaloida.blogspot.com/ 2012.12.20. 00:04:12
@gloire: "...patkányok legyenek vagy férgek..."

Ez olyan ismerős pedig :DDD A filmes, Chagall-os, LGT-s környezetbe simán beleillik. És az új jobbikos szerep is tipikus: az "..alkotmányozó nemzetgyűlés..." meg Falafel mentor szerepe, vagy a KKB blogos faszságok...
Mit mondjak, a kiválasztottból Vona rajongóvá avanzsált buta provó archetipusa vagy.

Loxon · konzervativok.blogspot.com 2012.12.20. 00:07:32
@gloire: Alemberék még ezzel a „bizonyítékkal” is játszanak, nem érdemes egyáltalán válaszra méltatni őket. Ugyanis a „bizonyíték-link” maga is tartalmazza azt a linket, amiről szó van, és amit az előbb is beillesztett ide Alfőmérnök, tevevanegypupu határozott kérése ellenére.

Alfőmérnök 2012.12.20. 00:07:40
@EZ AZ IGAZI CALVIN STOPES MERT A MÁSIK HAMIS!: Nem. De mindkettő kultuszkönyv volt, nem csoda, ha más is regisztrált hasonló néven. Ez a beteg fasz meg most azt hiszi, leleplezett.
Csak hogy világos legyen: nem én írtam azt a kommentet, amit ez a féreg nekem tulajdonít. Nem tudom, hogyan lehetne bebizonyítani, de nem én írtam.

S=klogW 2012.12.20. 00:14:39
@atlantisotetseg: látom figyel a logaritmus naturalisra

gloire · alkaloida.blogspot.com/ 2012.12.20. 00:14:40
@gloire: ok. megyek, felveszem a szolgálatot, az nbh-nak még álmomban is szüksége van rám.

Negyven Rabló 2012.12.20. 00:17:51
@tewton: Máris lecserélnék Bajnait? :D
A baloldal ugyanúgy rápörgött a kormánybuktatásra, mint egy évvel ezelőtt, de az az érzésem, hogy megint jó nagyot fognak koppanni.

Alfőmérnök 2012.12.20. 00:30:05
Nahát, Loxon már saját magát is moderálja?

Loxon · konzervativok.blogspot.com 2012.12.20. 00:31:00
@Alfőmérnök: Én mindig is moderáltam magam, veled szemben. :}

S=klogW 2012.12.20. 00:36:00
@Alfőmérnök: ha maga nem hozná fel újra meg újra, itt senki nem foglalkozna/foglalkozott volna azzal, hogy most linkelt vagy nem linkelt

semmi értelme annak amit csinál, még ha esetleg egyéb hátsó szándékkal is teszi: legfeljebb elköltözik a blog és kész

Alfőmérnök 2012.12.20. 00:37:09
A jegyzőkönyv kedvéért.
Azt írtam:
L. azt mondja meg nekem, hogy hogyan védekezzem gloire aljas hazugságával szemben, miszerint lelepleztem tevét?
Erre azt írta, hogy sehogy, mert nem hazugság, hanem igaz.
Erre írtam, hogy küldje el privátban a linket.
Ez mind eltűnt. "

gaborkovacsba 2013.10.31. 22:06:45

www.hidfo.net/2013/10/31/kozlemeny

Tájékoztatjuk a hazai média képviselőit, hogy a Magyar Nemzeti Arcvonal a médiában közöltekkel ellentétben a Magyar Hajnal párt alapításában semmilyen formában nem vesz részt.

A Magyar Hajnal nevű szervezet megalapításában a Magyar Nemzeti Arcvonal szervezetéből kizárt személyek vesznek részt, akik a Magyar Nemzeti Arcvonal hungarista mozgalom nevét jogtalanul bitorolják, mozgalmunk nevével és ismertségével anyagi javak szerzése céljából visszaélnek.

Győrkös István, MNA Vezető

Gerilgfx 2013.11.01. 01:26:28

én csak azt tudom mondani, hogy nem megyek el szavazni. azt azonban mindig is ki akartam próbálni, hogy vajon mit szólna mondjuk ahhoz egy mszp-s vagy fideszes pártaktivista, hogy amikor kopogtatócéduláért jön, egy erős ütéssel eltörik az orrát?
süti beállítások módosítása