Szaniszló, a Magyar Táncsics
2013. március 14. írta: TuRuL_2k2

Szaniszló, a Magyar Táncsics

Szaniszlo_Ferenc_Vilag-Panorama.png

Március 15-e alkalmából Táncsics Mihály-díjat kapott Balog Zoltántól Szaniszló Ferenc televíziós műsorvezető. A kiemelkedő újságírói tevékenységet elismerő díj talán kompenzálja kissé azt a világraszóló igazságtalanságot, hogy Szaniszlóé az egyetlen olyan politikai tévéműsor, amit az új médiatörvény hatálybalépése óta megbüntettek, mégpedig félmillió forintra. Hogy mivel sértette meg a Világ-Panoráma az emberi méltóság tiszteletben tartására, valamint a gyűlöletkeltés tilalmára vonatkozó törvényi rendelkezéseket? Ezzel a kitűnő produkcióval:

Persze nincs abban semmi meglepő, hogy a háttérhatalom megkísérelte elhallgattatni az egyetemi tanulmányait Moszkvában végző, majd a Szovjetunió fővárosában a Magyar Hírlap tudósítójaként dolgozó Szaniszlót. Ő azonban nem hagyja magát. A szárnyaló szellemű szerkesztő megalkuvást nem ismerve leplezi le a háttérhatalmat, ez gyorsan kiderül tetszőleges adásából.

Két hete például arról rántotta le a leplet, hogy az Európai Bíróság és az Alkotmánybíróság által rehabilitált vörös csillag a globalista háttérhatalom jelképe, amely „pár évszázada összeesküdött, hogy meghódítsa a világot, rabbá tegye a világot″. Természetesen a szabadkőművesek ármánykodására is fény derül, a zsidók is csúnyán lelepleződnek, és hősünk azt sem hallgatja el, hogy keresztények és keresztyének is „tömegesen, jó pénzért dolgoztak, dolgoznak ezen a világromboló művön″. Megkapja a magáét a forradalmi kormány is a kötvénykibocsátásokért, és azért, mert nem a szent cél, Magyarország függetlensége és magyarsága vezérli őket. A Mag népe, a magyarság a liberálszocialisták és az aberrált liberálisok igáját nyögi, de nem lesz ez mindig így.

Hogy figyelemreméltó? Kétségtelen. Hogy egyedülálló? Vitathatatlan. Aligha lehet hát kérdés, hogy igazán méltó helyre került a magas állami elismerés.

Frissítés: Balog Zoltán később sajnálatát fejezte ki a kitüntetés miatt. Mint mondta, nem ismerte Szaniszló munkásságát: „2013. március 15-e alkalmából egy újságírói szervezet javaslatára Táncsics Mihály-díjat adományoztam Szaniszló Ferenc újságírónak. Ezt a döntést úgy hoztam meg, hogy nem volt tudomásom a korábban komoly szakmai színvonalon dolgozó külpolitikai szerkesztő és újságíró elmúlt időszakban tett, az emberi méltóságot sértő nyilatkozatairól. Ezek mind személyes hitvallásommal, mind a kormány értékrendjével összeegyeztethetetlenek.″

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr705134488

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szaniszló, a Magyar Táncsics 2013.03.14. 23:13:01

A szárnyaló szellemű szerkesztő megalkuvást nem ismerve leplezi le a háttérhatalmat, ez gyorsan kiderül tetszőleges adásából.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S=klogW 2013.03.16. 21:46:50

@Hepci: na úgy látom jóféle firmák maguk is ám :)

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.03.16. 21:50:07

@jose maria padilla: nem. Budán laktam mindig, a XII. és XI. kerületben.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.03.16. 21:52:03

@S=klogW: miért?
Nem vagyok egy utcai verekedő típus, csak néha visszaütöttem, ha már nem adódott más európai megoldás. :).

Alfőmérnök 2013.03.16. 21:54:16

@gloire: Kb. 2 éve nem voltam a Jenőben(nem is tudom, hogy létezik-e még?), egy időben viszonylag gyakran jártam arra, tök véletlenül, magánéleti okokból kifolyólag. Szóval mellé.

S=klogW 2013.03.16. 22:00:12

@jose maria padilla: ezek szerint nemcsak irodalmi tahó maga
de hát mit lehessen várni a pesti úri csőcseléktől

Alfőmérnök 2013.03.16. 22:04:24

@Hepci: "fogalmam sincs, kinek van igaza, ha van ilyen egyáltalán."

De most komolyan. Ha engem valaki kurvaanyázásért moderál, és ha beidézem, sőt nem csak idézem, hanem linket is adok arra, hogy az a valaki korábban kurvaanyázott ugyanazon a blogon, és mikor moderált, ő maga mondta, hogy a kurvaanyázásért moderál, akkor nem nekem van igazam, mikor azt mondom, hogy ez az illető egy személyiségzavaros faszkalap?

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.03.16. 22:09:23

@Alfőmérnök: nem szeretnék belefolyni a "vitátokba", leszámítva, ha esetleg találkozni akartok IRL, annak a technikai bonyolításában szívesen segítek (csak nehogy mindketten nekem essetek a vascsöveitekkel, mert azt bölcsészektől nem veszem jó néven). :D
Ebben a konkrétumban szvsz igazad van, ha ennek van valami jelentősége.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.03.16. 22:10:40

@S=klogW: egy igazán jó pizza lehet gurmé étek.
Sajnos a magyarok 99,9999 százaléka még nem találkozott ilyennel és nem is fog, de attól még igaz.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2013.03.16. 22:11:05

@Alfőmérnök: Már mi lenne ebben a mellé? Most igazoltad vissza saját magadat, hogy az vagy, aki :DDD

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2013.03.16. 22:13:19

@Alfőmérnök: @Hepci: Természetesen soha nem anyáztam a jósdán. Alfikának minden érve ugyan ilyen hazugság, ferdítés, arra számít, hogy mindenki unja már ezt annyira, hogy nem néz utána.

Alfőmérnök 2013.03.16. 22:18:44

"Természetesen soha nem anyáztam a jósdán."

vs.

"gloire · alkaloida.blogspot.com/ 2011.01.19. 21:28:54
@ArmaGeddon Bácsi: Húzz már innen a kurva anyádba te eszelős pöcsfej! "
delphoijosda.blog.hu/2011/01/16/megmondas2?fullcommentlist=1#c12251524

S=klogW 2013.03.16. 22:23:00

@Hepci: ne hülyéskedjen velem. nyilván lehet jól is el lehet készíteni egy pizzát, de ettől még nem lesz gourmet étek.

a gourmet amúgy is egy bullshit-gyanús jelző:

www.youtube.com/watch?v=o4hAKNwzSJc

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.03.16. 22:26:23

@S=klogW: miért?
Bármi lehet gurmé étel, ha a lehető legtökéletesebb anyagokból, a lehető legtökéletesebben készítik el.
Egy marhapörkölt saját készítésű tarhonyával például nem lehet gurmé, a báránygerinc édeskömény coulis-val viszont igen?

S=klogW 2013.03.16. 22:31:55

@Hepci: a gourmet fogalmának azért része a különlegesség is, nem gondolja?

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.03.16. 22:38:47

@S=klogW: az is lehet különleges, ha különlegesen jól készítenek el valamit... bár valóban, rohamosan szaporodnak azok a helyek, ahol a különleges minőséget leginkább az ötletszerű/meglepő párosításokban és a trendi dizájnban vélik meglelni...
Tényleg, nem meglepő, hogy jó halászlevet vagy pörköltet nem lehet enni gyakorlatilag sehol a fővárosban? A ritkaság nem különleges?

S=klogW 2013.03.16. 22:49:48

@Hepci: a gourmet különlegesség-faktora alatt én az adott földrajzi-kulturális régióban nem hétköznapit értettem
a magyar vendéglátás régóta nem a vendégnek az ő pénzéért való jóllakatásáról hanem egyszerű lehúzásáról szól, ami már a kiszolgálás modorából is látszik: lekezelő/flegma/alázatoskodó távolságtartó kiszolgálás

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.03.16. 22:52:22

@S=klogW: nem értünk egyet, semmi gond.
A magyar vendéglátás jobbik fele meglepően nagy arányban arról szól, hogy lelkes tulajdonosok a megtérülés legcsekélyebb reménye nélkül tolják bele a pénzt...

S=klogW 2013.03.16. 22:56:41

@Hepci: ha így van örülök neki. én vagy 10 éve egy tiszai halászcsárdában vesztettem el érdeklődésemet a magyxar vendéglátós-kultúra iránt annak hiányában. azt mondja új esélyt kellene adnom?

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.03.16. 23:02:34

@S=klogW: nem tudom, mekkora megrázkódtatás érte abban a halászcsárdában...
Ma is bármikor belefuthat egy rémes halászlé/afrikai harcsából pormártással készített paprikás kettő hete bekevert túrós csuszával párosba, aztán jön az újabb 10 év...
Ha nem akar ilyenekbe belefutni, nézegessen 1 bizonyos blogot! :)

S=klogW 2013.03.16. 23:09:39

@Hepci: ameddig eltartott a kiszolgálás, azt a harcsát akkor foghatták ki valami kínai haltelepen meg akkor kezdhették szintetizálni az ólomfestékpirospaprikát a haltelepnek vizet biztosító szomszédos vegyi üzemben

S=klogW 2013.03.16. 23:17:23

@S=klogW: na jó maga az étel nem annyira, de a kiszolgálás tényleg csapnivaló volt

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.03.16. 23:45:02

@S=klogW: ismerek tán 5 csárdát, ahol nagyjából rendben vannak az ételek...
Szerintem a felszolgálással olyan rettenetes problémák nincsenek manapság, a lassúságot bizonyos esetekben a tisztességes technológia - a halat frissen főzik bele valamilyen előre elkészített alapba - is indokolhatja. A legjobb bajai típusú halászleveket pedig teljesen frissen készítik, szűk órát kell várni rá (pl. Baracsi Csárda).

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.03.17. 02:22:35

Szerintem rendben van, hogy nemcsak liberálisok kaphatnak állami kitüntetést.

Tehetetlen Dodó 2013.03.17. 06:14:32

@S=klogW: Kár, hogy nem tudok küldeni a neten át egy porciót a feleségem rakott krumplijából, például.

Tehetetlen Dodó 2013.03.17. 06:42:38

@Hepci: Azt mondod, érdemes a baracsit megpróbálni?
Legközelebb elviszem hű hitvesemet oda, ritkán jut rendes halászléhez.
Ha van más jó tipped is, megköszönöm.

pocaklakó minimanó 2013.03.17. 07:23:35

@Kettes:

"Elmebeteg náciknak nem adtak még állami kitüntetést ebben az országban. Na ez a probléma."

Dehogynem. Épp előtte soroltam fel néhányat belőlük. A gond csupán annyi, hogy te nem tartod őket annak. De személyes véleményre nem sokat adunk, ugye...

pocaklakó minimanó 2013.03.17. 07:25:49

@biboldó:

"Ezért bármilyen díjra bárki jogosult lehet?"

Ez így van. Mondjuk, elég szomorú, hogy megtörténhet, de be kell látnunk, hogy ez a trend errefelé jó régen.

Meglepő viszont az, hogy csak most - persze véletlenül, ahogy szokott lenni - akadnak ki páran. :)

pocaklakó minimanó 2013.03.17. 07:36:13

@biboldó:

"...mert csak az indulatot és a hülyeséget terjesztik."

Említhetnénk ugye a párhuzamokat, amelyek nem váltottak ki ennyire heveny dührohamokat.

Mert egyes idióták egyenlőbbek a többinél. :)

pocaklakó minimanó 2013.03.17. 07:39:40

@Hepci:

"Brendelmatyi pont ezt írta nekem..."

Ó, a Matyi! A mimatyink! Országos kedvenc a fickó. :)

Alfőmérnök 2013.03.17. 08:12:26

@Hepci: "Ebben a konkrétumban szvsz igazad van, ha ennek van valami jelentősége."

Van, mert a többiben is igazam van, és mivel ezt se látja be, hanem bizonyíthatóan hazudik, a kívülálló számára sejthető, hogy a többi esetben is ez történik.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.03.17. 09:00:32

@Tehetetlen Dodó: Pestről azért nem Baracsra utaznék hallevezni... meg az is kérdés, hogy milyen típusú levet szeret.
Elég jó passzírozott, sűrű lé van frissen belefőzött hallal a százhalombattai Harcsa Csárdában.
Jó és hígabb a halászlé a szintén Battán, a dunafüredi részen, a folyóparton levő Halászcsárdában.
Jó a Kígyósi Csárda passzírozott leve, filézett ponttyal.
Elfogadható levet ettünk tavaly a szentendrei Határcsárdában és a dunaföldvári csárdában, 2 hete pedig igen jót, de nem szálkátlanított halból készítettet a poroszlói Fehér Amúrban.
Nekem nagyon tetszik a vízivárosi Atakám Bisztró kissé csúcsgasztronómiai beütésű - erősen szűrt, üde - halászleve is.
A többi fővárosi helyet nem ajánlom, illetve nem voltam még az újpesti Öreg Halászban, arról olvastam jót szavahihető helyen (is).

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.03.17. 09:37:39

@biboldó: Számomra a kultúra nem jelent semmi olyat, hogy késsel és villával eszem. A kultúra egy emberi közösség viselkedéseinek összessége, így azt nem lehet fosztóképzővel említeni. Szerintem a kultúrának csak egy jelentése van, és az, amit én mondok. A többi csak hablaty áltudományok tudományoskodásához.

Szaniszló Ferenc, tűnjék bár idiótának, megszállottnak, fontos körülményekre, létezőkre hívja fel a figyelmet. Legfeljebb abban választhatunk, hogy a körülményeket hogyan változtatjuk meg, a létezőket miként befolyásoljuk. Szeirntem a dolgokat, amelyek másnak látszanak, és másik is, mint aminek nevezzük őket, egyszerűen el kell pusztítani. Hogy egy klasszikust idézzek: a kruplileves legyen krumplileves. Nem lehet továbbra is nem létező dolgoknak nevet adni, és annak mentén társadalomfilozófiát előállítani. A tejes XX. század a egy hazug társadalomfilozófia béklyójában vajúdta meg a még nála is korcsabb gyermekét, a XXI. századot. És ezért kizárólag a világ zsidólobbija a felelős. S ha ez a zsidó embereknek nem tetszik, tessék felemelni a szavukat, különben egy kalap alá vevődnek amazokkal, akik az emberifajra a legveszélyesebb kórnak mondhatók.
És itt most nem lehet azzal példálózni, hogy a fejfájásra bezzeg milyen jó volt az Algopyrin, mert közben a túladagolása gyomor perforációt okozott.

Tehetetlen Dodó 2013.03.17. 09:38:23

@Hepci: Köszönöm a tippeket.
Baracsra utazni nem nagy mutatvány - lányomék most Dunaföldváron laknak egy ideje, oda szoktunk lejárni, a földvári halászcsárdába, a partra. A földvári csárda jó - legalábbis hű hitvesem ezt állítja, mert én nem eszem halat, csak az ő kedvéért megyek ilyen helyekre - mi is vagy 3 hete voltunk ott legutóbb, derék nőm és vejem jól belakmároztak különféle fogásokból.
Mi Dunakeszin lakunk, ennélfogva gyakran kirándulgatunk a Dunakanyarban, de rendes halászlé errefelé nincs, egy-két helyen lehet jó sült halat kapni, például Bogdányban.
Újpesten egyszer voltunk, nem volt jó, igaz, ez elég régen volt.
Feleségem szerint életében a legjobb halászlevet egy révfülöpi cimborám esküvőjén ette, vagy másfél évtizede. A barátom nagybátyja főzte a násznépnek, hatalmas kondérban, nyílt tűzön, a halakat hajnalban fogták a tóban - a mutatvány sajnos nem fog többé megismétlődni, mert a derék öreget azóta magához szólította az Úr.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.03.17. 09:45:11

@Tehetetlen Dodó: a dunaföldvári csárdát nem éreztem annyira jónak (túlsózott, nem frissen készült hallé, de legalább jó ponty és valódi harcsa volt benne, mikrózott palacsinta flakonos csokiöntettel), a felsoroltak kb. bármelyike jobb lehet nála a korlátozott mintavétel alapján...

pocaklakó minimanó 2013.03.17. 10:01:34

Ha már "színvonal" és egyebek, akkor említsük meg a 2000-ben Táncsics-díjjal kitüntetett Bächer Magyarlaktafalva című friss "szösszenetét."

pocaklakó minimanó 2013.03.17. 10:02:58

Magyar Sajtó Napja: "Március 15-én ünnepeljük a szabad és FÜGGETLEN újságírást..." :)

Tehetetlen Dodó 2013.03.17. 10:28:01

@Hepci: Valószínűleg azokhoz képest tűnik jónak, amelyek eddig útba estek...
Mint említettem, én nem tudom megítélni, csak másodkézből/szájból való információim vannak a halételekről.
De majd megpróbáljuk az általad javasoltakat, szépen sorjában - igaz, én majd csak a túróscsusza minőségéről tudok majd hitelt érdemlően referálni.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.03.17. 10:39:11

@Tehetetlen Dodó: á, persze, a magyar átlagot bőven veri és nekem is megfelel (megettem az egész kisbográcsnyit), csak jelezni akartam, hogy vélhetően hol tart a hely a többihez képest.
A túrós csusza se egyszerű étel... legalábbis az éttermekben találhatók alapján... :D

Tehetetlen Dodó 2013.03.17. 10:45:42

@Hepci: No, az én derék, jó étvágyú hozzátartozóim bekanalaztak egy hatalmas bogrács vegyes halászlét, pontyból és harcsából, aztán az egyik egy fűszervajjal sült harcsaszeletet, a másik egy rántottat, ezek állítólag különösen jól sikerültek és frissnek is tűntek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.03.17. 13:08:35

jó elvtárs ez a szaniszló, nem véletlenül van széles ekhójában, egy szelep, neki ez a szerep jutott

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2013.03.17. 16:12:10

@pocaklakó minimanó: Említhetnél párhuzamokat, de semmi értelme. Más dolog, ha példának okáért kritizálom szerelmetes pártvezéredet és más, ha Te engem családostól, fajtástól emberiségellenes gonosztevőnek titulálsz, kik genetikailag arra vannak kódolva, hogy ártsanak a magyarságnak. Innen csak egy lépés a megoldáshoz vezető út. Én azt mondom, hogy demokratikus választásokkal méltóbbakat kell hatalomra juttatni, míg Te azt sugalmazod, hogy gonosztevőktől bármi áron meg kell szabadulni. Természetesen tudom, hogy Te senkit nem akarsz gázba küldeni, én pedig nagy ívben tojok a pártokra. Tehát ez is egy párhuzam volt.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2013.03.17. 16:20:06

@Mr Falafel: Tetszik vagy nem, Európában jelenleg (még) a keresztény kultúra a domináns. Ennek valóban vannak zsidó vonatkozásai, hisz abban gyökerezik, de ezt nem a "zsidólobbi" kényszerítette a földrészre. Idegennek érzed a magyarságtól? Rendben, de ezt a kultúrát nem lehet zsidótlanítani, mert akkor már nem az ami. És ettől még automatikusan nem állna vissza az általad ősinek vélt igaz törzsi társadalom, amit szintén nem a zsidólobbi irtott ki tűzzel-vassal.

pocaklakó minimanó 2013.03.17. 19:25:34

@biboldó:

"Tehát ez is egy párhuzam volt."

Ugye milyen izgi a párhuzam? Kihozza az emberből a lappangó dolgokat. :)

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2013.03.17. 21:09:21

@Hepci:
gasper egykori kiváló blogjában a nagyszerű grift megörökített egy baracsi levet. háááát, mindenki döntese el. :)

tajkep.blog.hu/2009/05/18/jeghideg_majalis

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.03.17. 21:37:09

@biboldó: Elbeszélünk egymás mellett. Amit írsz, azzal maradéktalanul egyetértek. Kénytelen leszek ellátogatni a leszakadt tartományokba, és némi gyümölcspárlat mellett tisztázni az álláspontokat. Ha az isten nem bassza meg máriát megint, ez még márciusban bekövetkezhet.

Jack Torrance 2013.03.17. 22:14:05

@bbjnick: tegyük fel, hogy TuRuL_2k2 annak idején utálta, hogy más kormányok alatt méltatlanok kapták a díjakat, politikai és egyéb alapon. Tegyük fel továbbá, hogy TuRuL_2k2 őszintén hitt abban, hogy az általa támogatott Fidesz kormány alatt ilyen esetek nem fognak előfordulni. Ez esetben jogos a csalódása és a felháborodása, és az is, hogy ennek hangot ad.

Miért gondolod, hogy a hibás döntéseket, a méltatlanul adott díjakat, a hülye vezetőket, a csalással szerzett diplomákat és egyebeket szó nélkül kéne hagyni? Miért kéne hallgatni róluk? Engem inkább az zavar, hogy más (ezeknél fontosabb) dolgokról nem írnak, nem az, hogy ezekről viszont igen.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.03.18. 05:19:54

@Jack Torrance:

1) Ez a poszt (sajnos) nem a csalódottság és a felháborodás hangján szól, hanem a zsurnaliszta gúny hangján (heccszöveg).

2) Nem gondolom (és soha nem is állítottam), hogy a hibás döntéseket, a méltatlanul adott díjakat, a hülye vezetőket, a csalással szerzett diplomákat és egyebeket szó nélkül kéne hagyni. Azt viszont állítom, hogy a kontextus (ezek kritikájánál) meghatározó. Ha nem a megfelelő összefüggésrendszerben, súllyal és módon tárgyaljuk ezeket a kérdéseket, akkor azzal nem az erkölcsi tisztulást szolgáljuk, hanem épphogy a züllést (leginkább csak alantas embervadászatot és erkölcsi relativizálódást generálunk).

pocaklakó minimanó 2013.03.18. 08:43:22

@Jack Torrance:

"Miért gondolod, hogy a hibás döntéseket, a méltatlanul adott díjakat, a hülye vezetőket, a csalással szerzett diplomákat és egyebeket szó nélkül kéne hagyni? Miért kéne hallgatni róluk?"

Diploma tekintetében kérdezd Ferit. Ő megmondja, hogy miért.

vantaan 2013.03.18. 10:04:00

@pocaklakó minimanó:
"Diploma tekintetében kérdezd Ferit. Ő megmondja, hogy miért."
....szerintem Semjén Zsótit akartál írni, ugye???
....mert róla tényleg kiderült hogy egy hazug tolvaj csaló!!!! ...s mindannyiunk szégyenére még mindig miniszterelnök-helyettes! Lehet, hogy fel sem tűnik a többi csaló közt?

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.03.18. 13:41:41

@jose maria padilla: na, szahar volt, vagy mi?
Digifotó alapján beltartalom-megsejtést nem vállalok...
Egyébként pár perc múlva indulok, hallevezni, Battára, ha nem fokozódik a hószállingózás.

pocaklakó minimanó 2013.03.18. 14:41:17

@vantaan:

"....szerintem Semjén Zsótit akartál írni, ugye???"

Szerintem nem. Szerintem azt te akartad írni és írtad is.

Egyéb izgalmas kérdés, amelyre gyorsan tudok válaszolni? Ne tétovázz! :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.03.18. 15:10:41

@Victor McKerguelt:
"Ki szopatta meg Balogot? "

Vagy L. Simon Laszlo bucsuajandeka volt, vagy mar Halasz Janos uj seproje.

index.hu/kultur/media/2013/03/18/a_kuratorium_nem_tamogatta_szaniszlo_kitunteteset/
"A minisztérium válasza szerint "a miniszter által a szakmai szervezetek javaslatai alapján felkért bizottság idén a kiosztható három Táncsics Mihály-díjra csupán egy kedvezményezettet nevezett meg. Ezért a miniszter a további jelöltek közül Táncsis-díjat adományozott a *** kulturális államtitkár javaslatára *** Szaniszló Ferencnek és Vertse Márta Ágnesnek. Szaniszló Ferencet az egyik országos újságíró-szervezet jelölte a díjra"."

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.03.18. 15:14:26

Balog gerinctelen.
www.pecsinapilap.hu/cikk/Balog_Zoltan_emberi_becsuletbol__nullasra_vizsgazott_/122821
"Pörzse Sándor jobbikos politikus szerint Balog Zoltán, az emberi erőforrások minisztere "gerinctelen, a legnagyobb farizeus a Fideszen belül (...) és emberi becsületből nullásra vizsgázott", amiért "szóban visszavonta" Szaniszló Ferenc újságíró Táncsics-díját."

Szaniszlo munkassagat nem ismerni "eletszerutlen".

"Pörzse Sándor szerint ha Balog Zoltán valóban nem ismerte Szaniszló Ferenc munkásságát - ami a jobbikos politikus szerint "életszerűtlen" - és úgy tüntette ki, akkor az a botrány; ha pedig ismerte és "az ellenzéki holdudvar nyomására" mégis szóban visszavonta a kitüntetést, akkor pedig az."

Alfőmérnök 2013.03.18. 15:25:34

@Doomhammer: "ha Balog Zoltán valóban nem ismerte Szaniszló Ferenc munkásságát - ami a jobbikos politikus szerint "életszerűtlen" - és úgy tüntette ki, akkor az a botrány; ha pedig ismerte és "az ellenzéki holdudvar nyomására" mégis szóban visszavonta a kitüntetést, akkor pedig az."

Én az előbbire tippelek.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2013.03.18. 22:05:02

@Mr Falafel: Rendben, majd eldugom az ezüsteszcájgot. Gyümölcspárlatból viszont a világ összes problémájának megoldására elegendő mennyiség áll rendelkezésre. Ha valami konkrétra vonatkozó közlendőd lesz, ne itt üzenj, azt hiszem, egyre ritkábban fogok benézni. Ha egyáltalán. Gedeonnak is élnie kell, hadd szajkózza a buzi elferdített forrásait, mikből csak a lényeg hiányzik. Nevezetesen, hogy az idézetei kínvallatások által kicsikart vallomások, mik alapján vérvádas perekben születtek ítéletek. Úgy tűnik, itt erre van igény, csak azt nem értem, miért. Azaz nem akarom érteni.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.03.18. 23:50:55

@Doomhammer: nem hiszem, hogy a miniszternek ismernie kellene minden agyahagyott ún. újságíró "munkásságát".
Másrészt valószínűleg igaza van, Balog jellemét illetően...

S=klogW 2013.03.19. 00:03:25

@Hepci: Ferenc túl sokat láthatott külpolos(ka)ként a panorámával
(mj.: Chrudináknak sincs jó véleménye a sárkányfűárusokról)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.03.19. 07:13:39

@biboldó: Ennyire ne vedd komolyan! Nincs olyan, hogy az ember ne lenne elfogult, ha érzelmileg is érinti a téma. Az igazság meg sokszor tud kellemetlenkedni. A társadalmon belüli párbeszéd legtisztább vizű folyama egy blog. Például ez a blog is. Van miről beszélnünk. Az első lépés, hogy maradéktalanul kifejtjük a saját véleményünket. Azt is, miért nem értünk egyet a másikkal. Én soha senkit nem akarok meggyőzni semmiről, csak a véleményemet mondom, ami által megismerhetik, ki vagy mi vagyok. Aztán vagy utálnak, vagy kedvelnek. Fontos, hogy tudd, mire számíthatsz a másiktól. Én toleráns vagyok mindenkivel, de sokan bezárkóznak, és nem nyílnak meg az istennek sem. Ezért provokálom őket. Most hörögnek rám ezért, de közben a tudatalattijukat megpiszkáltam, és egy mássik kommunikációs konfliktusban majd váratlanul előpattan, amit én plántáltam el belőlük. És akkor majd egy más álláspontot képviselnek majd, egy kevésbé merevet, mint velem szemben. Mert ott majd nem kell elismerniük, hogy korábban fafejűek voltak. Én magam is így tanultam.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2013.03.19. 09:12:56

@Mr Falafel: Dehogy veszem túl komolyan, épp arról van szó, hogy már nem szórakoztat ha rámutatok néhány ellentmondásra, akkor rövid csend, majd változatlanul folytatódik az idióta mantrák zsorválása. Most pl semmi kedvem a siserehad orrát belenyomni a saját szarukba, nevezetesen, hogy szerintük én alapból gonosz ármányt képviselek. Pitiáner hozzáállás azt hinniük, hogy ettől ők egy jottányit is jobbnak tűnnek. Minden bizonnyal sütkéreznek a "lám, mi milyen jóságosak vagyunk a gonosz zsidókhoz képest" langybuzi képzetükben, miközben nemes egyszerűséggel kijelentik, hogy a zsidók tartják magukat magasabb rendűeknek.
Szóval ez már nem érdekel.

vantaan 2013.03.19. 10:19:09

@pocaklakó minimanó: ...de Semjén Zsótiról határozatilag derült ki ,hogy nagyrészt lopta a diplomáját! Miről írsz?
S no egy ilyen erkölcstelen ember felel a nemzet politikáért!?

pocaklakó minimanó 2013.03.19. 10:53:44

@vantaan:

"...de Semjén Zsótiról határozatilag derült ki ,hogy nagyrészt lopta a diplomáját!"

Amatőr volt. Ha profin teszi a dolgát, akkor neki is úgy elvész véletlenül a diplomamunkája, mint a nemzetmentő Ferenc testvéré és aztán simán tárogathatta volna a kezeit ő is, hogy ő mindent megtett volna azért, hogy kiderüljön, de ezek a fránya véletlenek pont ellene játszottak. :)

vantaan 2013.03.19. 10:58:34

@pocaklakó minimanó: ...no most képzeld el ez a kókler amatőr intézi a kettős állampolgárság i ügyeket! Ez úgy lebukik a választásokon a csalásaival mint a sicc! (már most azért akarják titkosítani a szlovákiai magyar állampolgárok adatait!) .... lehet, hogy még a Slota is kapott olyan papírt. Bayer Zsóti csak kijárta neki, ha már ott adózhatott.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.03.19. 11:04:41

@pocaklakó minimanó: Ferenc testvér hívőinek tábora kb. 10 főre apadt. :)
Az a gyanúm, Tömjénzsótot se tisztelik sokkal többen...

pocaklakó minimanó 2013.03.19. 11:08:54

@vantaan:

"...no most képzeld el ez a kókler amatőr intézi a kettős állampolgárság i ügyeket!"

A profi csaló meg a kormány élén igazgatta évekig az országot. Ez igazán borzasztó! :)

pocaklakó minimanó 2013.03.19. 11:18:57

@vantaan:

"98 és 2002 közt?"

Senki nem él 1904 évig. :)

vantaan 2013.03.19. 11:23:55

@pocaklakó minimanó: tényleg! ugye ,hogy még neked is tudok igazat adni! Sapere audé! Bátorság manó! Bátorság! ... azért lehet, hogy túl becsültelek?? Mea culpa ....

pocaklakó minimanó 2013.03.19. 11:26:34

@vantaan:

"...azért lehet, hogy túl becsültelek??"

Túlbecsültél engem. Egybeírva is, különírva is. :)

Sebaj! :)

bömböcz 2013.03.19. 14:52:21

@biboldó:
A logika nagymestere visszavonul?!
Meg van baszva ez a blogszféra is...

Celtic 2013.03.19. 20:59:34

Uyg latom, mas is olvasta ezt.
hvg.hu/itthon/20130318_Balog_kituntette_Szaniszlot_pedig_azt_a_s

Tehat a bizottsag nem tamogatja, ennek ellenere megis kitunteti, majd azt mondja, fogalma sem volt, kit tuntetett ki.

Valamit itt tenyleg nem stimmel.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2013.03.19. 21:18:48

Ez de nagyon szánalmas:

"...Más eszközöm nem lévén, ezúton kérem arra, szíveskedjen visszaadni az Önnek általam, tévedésből megítélt Táncsics-díjat..."

www.balogzoltan.hu/balog-zoltan-levele-szaniszlo-ferencnek/

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.03.19. 21:26:20

@gloire:

Ilyet nem lehet csinálni! Szaniszló nem kérte azt a díjat, hanem kapta. Balognak vagy ki kellene állnia a döntése mellett vagy le kellene mondania.

Ezzel a lépésével, hogyis, az izraeli nagykövet tiltakozását követően visszakéri(!) a díjat, Szaniszló állításait igazolja!:-|

bömböcz 2013.03.19. 21:36:53

@gloire:
Ezek mekkora cigányok már!
A zsidó odaböfög és ezek a kutyafattyak azonnal behúzott farokkal visszaöklendezik a saját szarukat, hogy másnap, másokkal megehessék...

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2013.03.19. 22:06:19

@bömböcz: én nem tudom már fokozni a jelzőket, megakadtam..

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2013.03.19. 22:07:50

@Lion K: Az a Gulyás ügyes gyerek, tud alázatosan mosolyogni és hallgatni, utána meg lyukat beszél a hasukba..

bömböcz 2013.03.19. 22:35:20

@gloire:
Nem sok választásuk volt a feladatra...
Csak a Nemzeti Fölemelkedés: Sikertörténet!

2013.03.20. 00:01:50

@gloire: Azért a legmegnyugtatóbb egy Bajnai lenne.

Benjamin Cardinnak mindenképp.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2013.03.20. 01:11:01

Nocsak, nocsak, ugye, hogy a freudi elszólás elmélete nem teljesen hülyeség?

"…Úgy nézett ki, hogy ez lesz a nagy leszámolás a magyar kormány és az amerikai bírálói között...

…A leszámolás azonban végül elmaradt, és Szájer József lényegében sértetlenül került ki az ütközetből, amely a washingtoni törvényhozás épületében zajlott. A fideszes politikus ezt részben a saját felkészültségének és tapasztaltságának köszönhette…

…Először az amerikai külügyminisztérium európai térségért felelős vezetője, Brent Hartleyt hallgatták meg…

…egy kérdésre válaszolva közölte azt is, aggódnak amiatt, hogy más országok is követni fogják Magyarország példáját…

…A szenátor egyszer azt a hibát is elkövette, hogy Ausztriát mondott Magyarország helyett, és ugyan az alapkérdésekkel láthatóan tisztában volt, a bonyolultabb problémák felvetésénél Szájer könnyen ki tudta vágni magát…"

www.origo.hu/itthon/20130319-amerikai-kongresszusi-meghallgatas-a-magyarorszagi-politikai-helyzet-es-az-orbankormany.html

konkrétan erre gondoltam: "...aggódnak amiatt, hogy más országok is követni fogják Magyarország példáját... Ausztriát mondott Magyarország helyett..."

. )

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2013.03.20. 01:12:16

@bömböcz: (ezek szerint csak tanulni vitték Gulyást . )

2013.03.20. 01:29:06

@gloire: Ben Cardin, 'nem volt teljesen felkészülve'.

Köszönjük szépen, Szenátor úr! Innen Ausztriából.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2013.03.20. 01:35:58

@Lion K: Nem is értik azokat a hajuknál fogva előrángatott érveket, amik az Alkotmánybíróság ügyeiről szólnak. Az eleve fakultatív program, nem kötelező eleme a demokratikus berendezkedésnek. Ausztriát, Lengyelországot és persze Németországot figyelik, pontosan tudják miért. Vagy tényleg azt gondolja, hogy a hajkléktalanok összekaparása témában emberi jogok kapcsán problemáznak féltucat ország megszállóiként?

tevevanegypupu 2013.03.20. 07:19:32

@Lion K:

Soha nincsenek rendesen felkeszulve, egyetlenegy demokratikus beavatkozasnal sem. Soha de soha..meg lehet nezni a XX. szazadi amerikai kulpoltikat.Meg persze a XXI.-et is.

tevevanegypupu 2013.03.20. 07:19:32

@Lion K:

Soha nincsenek rendesen felkeszulve, egyetlenegy demokratikus beavatkozasnal sem. Soha de soha..meg lehet nezni a XX. szazadi amerikai kulpoltikat.Meg persze a XXI.-et is.

Tehetetlen Dodó 2013.03.20. 10:32:57

@gloire: Ennyire azért nem kellene befosnia.

Bloodscalp 2013.03.20. 10:46:45

Gerincből nem áll jól a nemzeti ügyek kormánya.

pocaklakó minimanó 2013.03.20. 14:28:08

Azért igazán érdekes, hogy egy ilyen kis ország ilyen kis kitüntetése ilyen nagy palávert okoz, miközben a puccsisták, terroristák meg egyéb kétkezi gyilkosok Nobel-békedíjainak még az emlékét is elmossa az idő.

Le Duc Tho, Szadat, Begin, Arafat, Rabin...

Kit érdekel, ugye?

2013.03.20. 15:08:11

@gloire: Műsornak jó volt, napirenden a mucsai jobber diktatúra. És a Bajnai-projekt sem alakul túl fényesen.

@tevevanegypupu: Hol lehetett a drága Charles Gati?

tevevanegypupu 2013.03.20. 17:12:10

@Lion K:

Las Vegasban. Bugsy Siegel sirjat koszoruzza. Sokat koszonhet Amerika neki..:)

2013.03.20. 21:39:13

@tevevanegypupu: Biztos dolgozik az 1. v 5. pontokon:

hetivalasz.hu/vilag/charles-gati-5-pontja-44756/

Tényleg, Bolgár úr és társai visszakapják a T-díjaiakat?

Alfőmérnök 2013.03.20. 22:14:07

@Lion K: "a választók rájönnek, hogy a szuverenitásról ismételt politikai szónoklatok tartalma a XXI. században üres fogás "

Miért is üres fogás? Amerika esetében is az?

tevevanegypupu 2013.03.21. 00:06:40

@Lion K:

A,azt biztos nem, maximum egy kis kozmunkat a szeretett kisebbseg mellett Szabolcs-Szatmarban..vagy esetleg par evet Tancsics bortoneben..

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.03.28. 11:39:32

Nem eltaposni kell Szaniszlot, hanem vitazni vele.

www.pecsiujsag.hu/pecs/hir/belfold/mayer-gabor-a-gondolkodas-szabadsaga---a-szaniszlo-ugyrol
"Ha az zavaros vagy téves összeesküvés elméletekkel teli, tessék tételesen cáfolni! Tessék párbajra hívni! A hátulról leszúrás, apparátussal történő kicsinálás, mérges nyállal való összeragasztás, helikopterről célzott megsemmisítés nem a mi kultúránk része, tőlünk idegen, és a gondolat és véleményszabadság jegyében nem elfogadható még akkor se, ha nem lenne igaza. Persze nem az igazságról, másról van szó. Nevezetesen a PC (politikailag korrekt) beszédről, mely megfojt és gúzsba köt, ha a tényeket máshogyan kívánná nevén nevezni az ember. "

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.06.06. 13:28:23

Az EMMI osszekeverte a Karpatia zenekarokat, azert tuntette ki Petras Janost.

Az indoklas alapjan a Karpatia Folkmuhelyt akartak kituntetni, ami azota megszunt, nem utolsosorban a Karpatia zenekar mukodese miatt, amellyel gyakran osszekevertek.
444.hu/2013/06/06/karpatia-kituntetes/

Petrasnak semmi koze nem volt a Karpatia Folkmuhelyhez.
süti beállítások módosítása