Megint tettek a rasszizmus ellen
2013. január 13. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Megint tettek a rasszizmus ellen

cim.jpg

  Ma a Lendvay utcai Fidesz-székháznál tartotta több mint két évtizedes gigaturnéjának legújabb előadását a Belvárosi Antirasszista Nagycirkusz. Az ürügy ezúttal egy félművelt, - nótás és talán -részeg sajtómunkás szokásos heti akciója volt, amelynek során ismét egy adag trolltápot öntött a vályúba, de a ürügy igazából mindegy is, a lényeg, hogy megint együtt lehetett a nagy csapat, Horváth Aladártól Hanti Vilmoson át Szarvas Koppány Bendegúzig, Szanyi Tibortól Gyurcsány Ferencen át Ungár Kláráig. Az Együtt 2014-nek – pontosabban a mozgalom/párt Szolidaritáson túli kétharmadának – volt annyi esze, hogy ezt azért mégsem, míg az LMP úgy csinált, mint a mesebeli lány, aki hozott is ajándékot meg nem is: Schiffer András a szervezőknek küldött színtelen-szagtalan támogató nyilatkozaton keresztül mutatta meg a csúnyáját. A Fidesz a fine art of trollin' mestereként egy molinóval egyszerűen legyilkospártolózta a ránézésre főleg nyugalmazott szakszervezeti titkárokból és háztömbbizalmikból álló 300-400 fős társaságot, Gyurcsány pedig cigány, míg a felesége nem. Mindörökké 1992! (Holnap videóval jelentkezünk az eseményről.)

DSCF8741.JPG

DSCF8768.JPG

DSCF8788.JPG

DSCF8782.JPG

DSCF8780.JPG

DSCF8775.JPG

DSCF8755.JPG

DSCF8732.JPG

DSCF8728.JPG

DSCF8721_1.JPG

DSCF8717.JPG

fff.JPG

DSCF8713.JPG

DSCF8700.JPG

DSCF8695.JPG

DSCF8692.JPG

DSCF8689.JPG

DSCF8687.JPG

DSCF8686.JPG

DSCF8683.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr475015930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária 2013.01.14. 14:28:01

@Hepci:

Ha nem lennének szövegértési problémáid, ki tudnád következtetni a kommentjeimből, hogy - a te nagyszerű és igényes megfogalmazásoddal élve - kinek a seggét nyalom.

De mivel szövegértési problémáid vannak, kapj elő inkább egy általános iskolai olvasókönyvet a kommentezés helyett, és gyakorolj, hogy ne tartsd magad örök tudatlanságban.

Avertie 2013.01.14. 14:28:43

Viviane Reding: Emlékszem, amikor pár éve a hölgy felszólította Sárközy elnököt, hogy hagyjon fel a franciaországi cigánytelepek feszámolásával. Sárközy erre úgy válaszolt, hogy amennyiben a biztos asszony oly erős szimpátiával bír a franciaországi romák iránt, csak rajta, fogadja be őket tárt karokkal szép kis luxemburgi hazájába.
A néni köpni, nyelni nem tudott. Mert, hát a politikai elveknek is van határa.
Civilizált nyugat: én is itt vagyok kénytelen élni, de én számomra nem tűnik ez a nyugat annyira civilizáltnak: a metrón naponta rámköhögő, letüsszentő, lökdösődő, más újságába beleolvasó, WC után kezet nem mosó .... stb. amúgy igen jól öltözött emberek. Irtó bunkók a nyugatiak.
"Jelentős rész": tipikusan politikusi fordulat, ugyanis kinek-mi a jelentős. A jelentős nem feltétlenül jelenti, hogy többség, 5-10% is lehet jelentős.
A.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.01.14. 14:29:13

@Balt:
"Hazugság: "jelentős része" - ezt írta Bayer. Megengedem: meggondolatlanul és kevéssé árnyaltan."

... pont ez a lényeg. Ki dönti el melyik része? Ki dönti el mit jelent az hogy ne legyenek? Ki dönti el hogy jelentős, vagy nem jelentős? Hogy azonnal és bármilyen módon stb? Ki dönti el ezt? Van kollektív bűnösség, vagy nincs?

Nem a büntetés mértéke fékezi meg az erőszakot, hanem ha azt érzik az állampolgárok, hogy nem lehet elkerülni a büntetést. Vagyis a tetteiknek lesz következményük! Ha bűnt követnek el, akkor majdnem biztos hogy elkapják őket, és rövid határidőn belül gyorsan megbüntetik őket. Ausztriában nem azért nincs hőbörgés, meg annyi szabálytalanság az utakon, mert ott nem élnek ilyen olyan emberek. Hanem azért, mert a nemzedékek egymásra örökítik azt a hozzáállást, hogy nem teszünk ilyet. Ha azonban mégis, akkor nincs mosolygás a rendőrnek hogy bocsmá, szült a nagymamám, ezért mentem gyorsan, meg zseton az iratok között stb. Eszükbe sem jut. A rendőröknek sem. Ez ilyen. Nálunk más a világ. Ez ellen a félrefordult világ ellen lenne érdemes ennyi energiát belefektetni nálunk. Egy normális társadalom, a normális társadalmi közbeszéd alakulásán, a társadalmi minimumok lefektetésén, a követhető mintákon, a jövő nemzedék szocializációján is (stb.) múlik. Egyben biztos vagyok. A gyűlöleten, a kirekesztésen, a polgárháború vízióján nem lehet egy normális társadalmi víziót felállítani. Amikor a problémákra a válaszaink csak a szélsőséges leegyszerűsítések, amikor a másik eltérő véleménye egyben azt is jelenti hogy ő ellenség stb. ott nem lesz normális társadalom.
@DezInf: emiatt gondolom azt, hogy érdemes ha csak ritkán is, de pár mondatot ide, vagy máshová írni. Nem azért mert azt gondolom hogy csak nekem lehet igazam, vagy mert egy igazság létezik. De szerintem jó ha az ember árnyal néha, és más, az itt szokásostól eltérő gondolatok is megjelennek. A vita jó dolog, Nincsenek illúzióim, nem is akarok meggyőzni senkit sem. De azt megfogadtam, ha időm engedi, a szélsőségesen leegyszerűsítő dolgok ellen mindig teszek valamit, tőlem most ennyi telik, a gyermekeim is szeretném ha itt élnének, nem mindegy milyen gondolatokkal találkoznak ebben az országban.

hopptarisznya 2013.01.14. 14:30:36

@DezInf: arra gondolsz, hogy példul kik a legnagyobb adócsalók. Nézd meg a listát! Az is teli van Farkassal, Komopárral, stb. Pl sokági Győzike apja volt a legnagyobb APEH adós. (most nem tudom hol lehet)
Amúgy hány cigány fizet egyáltalán adót?
Vagy úgy bármiért is.
Volt egy műsor a Viasaton.. Pimasz úr. Az ex-Naplós csóka mindig elment valamilyen szakmát bemutatni. Egyszer BKV ellenőr volt. Érdemes megnézni (a youtube-on még fönt van), hogy a bliccelők 80% is cigány. És nekik szinte mindig nagy volt a pofájuk. Az egész létük egy gazdasági bűnözés.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.01.14. 14:33:10

@Mária: ne tartsd magad vissza, amikor félműveltekkel vitázol - és hozzád képest nyilván csak félműveltekkel vitázhatsz, a szövegértésről nem is beszélve.
Mária.
Tehát az a legjobb, ha kiírod, kinek a seggét fényesíted.
Az én fejem se káptalan...

chydorus 2013.01.14. 14:33:19

Gyurcsány Ferencnek üzenem, hogy most először egyetértek vele!
Az a felirat amit a nyakába akasztott - az tényleg igaz!

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.01.14. 14:35:48

A gond az, ha pártok kisajátítják pl. a rasszizmus elleni harcot. Ezzel nem segítenek a rasszizmus ellen, sőt.

k trout 2013.01.14. 14:42:23

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Ezektől a pártoktól ezt várják a választóik. Az egyik, amiért odaszavaznak, ami fontos nekik, az az antirasszizmus. Elég furcsa lenne, ha egy magát baloldalinak, európainak hirdető párt, nem emelné fel a szavát az ilyen jellegű cikkek ellen. Ez a dolguk.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.01.14. 14:47:35

@k trout: szerintem mindenkitől ez az alap elvárható hogy felemelje a hangját a rasszizmus ellen. EZ lenne minden közszereplő dolga. Ez az én véleményem.

hopptarisznya 2013.01.14. 14:55:48

@Legelő Őse: az állam dolga megvédeni a tisztességes állampolgárokat. Ezt teszik a franciák, amikor kollektív zavarják a büdös francba a cigányokat. Ezt teszik a szlovákok, bolgárok, amikor betonfalat húznak köréjük. Ezt teszik az olaszok, amikor őrzött táborokba száműzik őket. Egyedül ebben a redvás országban nem lehet lépni ellenük, mert itt jogaik vannak.

k trout 2013.01.14. 14:57:42

@Legelő Őse: persze. De az ő (baloldal, GyF, stb.) szemükre vetni azt, hogy kisajátítják... Ebben az összefüggésben ezt nem is értem. Mi az, hogy kisajátítják? Hiszen az megy egy ilyen tüntetésre, aki akar.

nezavarjmasokat 2013.01.14. 14:58:10

@Legelő Őse: Így igaz!! Legfőbb ideje lenne felemelni a szavunkat a cigányok ellen, akik(?) rasszista indíttatásból gyilkolják a magyarokat (Bándy Kata, Cosma, kuruc.info/r/2/106508/, és még hosszan lehetne sorolni a cigányok által megölt áldozatok számát...) A cigányok által megnyomorított, megvert, megfélemlített áldozatokról már nem is beszélve!!!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.01.14. 14:58:55

@DezInf: A móri gyilkos, weisdorn kóser kaját eszik a börtönben. Szeretnéd, ha ezt tovább ragoznánk?

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.01.14. 15:02:12

@hopptarisznya: nem ez a különbség. Az általad említett országokban a romák illegálisan tartózkodnak az országban. Nálunk magyar állampolgárokról beszélünk. A jogok tekintetében ez valóban hatalmas eltérés...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.01.14. 15:07:25

@DezInf: A gazzdasági bűnözőkről akarsz beszélni? Hunwald, Hagyó, Verók, Kulcsár, Tocsik, Zuschlag, Bajnai, Gyurcsány, Kóka mind zsidók.

Mária 2013.01.14. 15:09:09

@hopptarisznya:

Durva csúsztatás, amit írsz.

A franciák cigány származású francia állampolgárokat nem zavarnak sehová, mint ahogy arab, zsidó, vagy bármilyen más származású, francia állampolgárságú embereket sem.

A betonfal húzása alapvető emberi jogokat sért, amellett, hogy nem old meg alapvető munkanélküliségi, megélhetési problémákat, ráadásul a kollektív bűnösség elvét alkalmazza az önhibájukon kívül oda született, nem bűnöző emberekkel szemben.

Az olaszok sem olasz állampolgárokat küldenek táborokba, hanem olyan bevándorlókat, akiknek nincs sem olasz állampolgárságuk, sem megélhetést biztosító állásuk, vagy egyéb bevételük, továbbá, ha nem uniós tagállam állampolgárai, akkor az is baj, ha nincs tartózkodási engedélyük, és munkavállalási engedélyük.

Nincs olyan uniós tagállam, ahol bevett gyakorlat lenne, hogy az állam a saját állampolgáraival szemben nyilvánuljon meg rasszista módon, és a saját állampolgáraival szemben alkalmazza a KOLLEKTÍV BŰNÖSSÉG elvét, pusztán a származás okán, függetlenül attól, hogy az adott állampolgárral szemben folyamatban van-e hatósági eljárás, büntetőeljárás, vagy sem.

Jogállamban ugyanis nem csoportokat ítélnek el, a származásuk alapján, kollektíven, hanem az egyes ember tetteit nézik, a bűnözőkkel szemben pedig nem a Bayer-féle idióták által fanatizált csürhe, hanem a rendőrség és az ügyészség vizsgálódik, majd a bíróság hoz ítéletet.

DezInf 2013.01.14. 15:12:13

@Mr Falafel:

Éppenséggel félreértetted a kérdést,nem az ókorra gondoltam :)

Értem én,hogy mit nem akarsz érteni:D

DezInf 2013.01.14. 15:13:05

@Mr Falafel:

Tudtommal felakasztotta magát,de ez ne zavarjon téged:)

Kussojjá 2013.01.14. 15:14:30

Az volt mrá, hogy én nagyon utálom a rühes állat szemét cigányokat is, meg az anyabaszó tetű fideszes geciket is ? ( orsós kisgecivel az élen)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.01.14. 15:16:16

@DezInf: Weiszdorn? Rosszul informáltak. A másik akasztotta fel magát.

DezInf 2013.01.14. 15:16:27

@hopptarisznya:

Volt ott valami ezüstbehajó nevű cég is,ugye nem ismerős? Elévült mint Kaya Ibrahim a hosszú bájtok éjszakáján:D

Az a vegybeépszer ékszerkereskedő cég sem ismerős már senkinek
Azóta gépesítettek:D

DezInf 2013.01.14. 15:18:16

@Mr Falafel:

A gyilkos akasztotta fel magát,aki állítólag a bejáratnál fedezte az ül most. A dolgok jelenlegi állása szerint.
A kérdés : foglár vagy,vagy szomszédos cellából netezel? :D

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.01.14. 15:18:27

@DezInf: az az volt, aki lődözött.
Aki ül, a biztosító volt a fiók előtt.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.01.14. 15:19:19

@Kussojjá: téged bármilyen tüntetésen szívesen látnak. :D

DezInf 2013.01.14. 15:27:29

A wiki szerint :

Weiszdorn Róbert vallomása szerint a rablást Nagy László tervelte ki, és ők ketten hajtották végre.
A bankfiókban Weiszdorn lőtt rá a biztonsági őrre, majd kiállt a bankfiók ajtajába, és elküldte az időközben a fiókba betérni akarókat. Eközben Nagy a fiók ügyfélterében agyonlőtte az ott tartózkodó további hét embert.2007. július 13-án Nagy László, még a bírósági tárgyalás és ítélet előtt, börtöncellájában öngyilkosságot követett el.2008 decemberében az elsőfokú bíróság Weiszdorn Róbertet életfogytiglani fegyházbüntetésre ítélte, az elítélt legkorábban 30 év letöltése után bocsátható szabadlábra. Az ítéletet 2010. december 9-én a másodfokú bíróság súlyosbította, 40 évre emelte a minimálisan letöltendő büntetést."

Ezek persze kérdésesek is lehetnek,a bizonyítékokkal a nyomozást végzők nem teljesen támasztották alá a vád állításait. Történhetett így is,sosem fogjuk megtudni.

DezInf 2013.01.14. 15:35:04

@Mr Falafel:

Beleolvastam a blogodba,értek mindent, veled jobb nem vitázni :)

Avertie 2013.01.14. 15:40:33

A kollektív bűnösség az fujj. De én nem olvasom ki a cikkből a cigányság egészére vonatkozó kollektív bűnösséget. Az állatozás már kemény, értem, hogy az kiveri a biztosítékot. De a cikkben az állatozás sem kollektíve vonatkozott a cigányságra.

k trout 2013.01.14. 15:53:40

@Avertie: Azt írja: a cigányok jelentős része gyilkos és állat. Ehhez képest a Mo-i gyilkosságok száma tavaly:

"Míg tavaly januártól augusztusig országszerte 97 befejezett szándékos emberölést regisztráltak a rendőrök, az idén 76-ot. A budapesti esetek száma 26-ról 15-re csökkent. Az emberölések száma országosan a tavalyi szinthez képest hozzávetőleg 30 százalékkal lett kevesebb (226-ról 156-ra mérséklődött)."

mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/jelentosen-csokkent-az-emberolesek-szama-1111874

A gyilkosságoknak a nagy része családon belül történik és azt sem állíthatjuk, hogy a 156 gyilkosság mindegyikét cigányok követték el. Tehát, bármelyik számot nézünk is, erős túlzás azt állítani, hogy a 800 ezres cigányság nagy része gyilkos. Mint ahogy az sem igaz, hogy nő a gyilkosságok száma. Ez mind hangulatkeltés, uszítás, és nettó rasszizmus.

Lucky Larry Silverstein 2013.01.14. 16:12:15

@k trout: Az hogy mi gyilkosság az a minősítőtől függ. Egy súlyos testi sértés ami miatt 3 nap múlva a sértett meghal az pl. halált okozó testi sértés nem gyilkosság. Azt Bayer nem állította hogy a cigányok többsége ilyen. Mellesleg a vasazó, tolvaj, zsebes, verekedős, csicskatartó, zsaroló cigók sokkal több ember életét keserítik meg nyilván a gyilkosok csak az elit.

k trout 2013.01.14. 16:19:21

@Lucky Larry Silverstein: "Azt Bayer nem állította hogy a cigányok többsége ilyen."

Há' dehogynem:

"A tények pedig ezek: a cigányság jelentős része nem alkalmas az együttélésre. Nem alkalmas arra, hogy emberek között éljen. A cigányság ezen része állat, és állatként viselkedik. Akkor és azzal akar üzekedni, akit és ahol meglát. Ha ellenállásba ütközik, gyilkol. Ott és akkor ürít, ahol és amikor rájön. Ha valamiért ebben akadályoztatva érzi magát, gyilkol."

"Mellesleg a vasazó, tolvaj, zsebes, verekedős, csicskatartó, zsaroló cigók sokkal több ember életét keserítik meg nyilván a gyilkosok csak az elit. "

Ja, ugyanúgy, mint a nem cigányok esetében. Ott is sokkal több a tolvaj, rabló, stb, mint a gyilkos.

Frizuravarjú 2013.01.14. 16:34:19

A vér nem válik vízzé: még a "nagy művész" cigány is csak egy ócska tolvaj.

www.blikk.hu/blikk_aktualis/szinhazbol-lopott-a-hegedumuvesz-2128999

Lucky Larry Silverstein 2013.01.14. 16:34:37

@k trout: A jelentős rész nem többség. A jelentős rész 10-50% és nem gyilkosnak nevezi hanem olyannak amely nem alkalmas az együttélésre. Nem idézek vissza biztos olvastad.

mk27soundmaster · http://mk27.blog.hu 2013.01.14. 16:42:31

@k trout:

Beszélni magyar? Érteni szöveg?

A jelentős a Magyar Értelmező Kéziszótár szerint: következményében, hatásában fontos; fontos szerepű; tekintélyes; számottevően nagy; sajátos, rejtett értelmű

A jelentős szinonímiái a Magyar Szinonimaszótár szerint: jelentékeny, számottevő, komoly, fontos, tekintélyes, jelentőségteljes, jókora

k trout 2013.01.14. 17:19:49

@mk27soundmaster:

Oké, akkor legyen jelentős rész. :) A 800 ezernek a 100 jelentős része?

"hanem olyannak amely nem alkalmas az együttélésre"

és aztán folytatja. Biztos, te is olvastad, nem idézem újra.

k trout 2013.01.14. 17:30:14

Az utolsó mondatok természetesen Lucky-nak mentek.

DezInf 2013.01.14. 17:31:27

@Frizuravarjú:

Elmehetnél fodrászhoz,kicsitt tépettnek tünsz:)
Nem ez a mai divat arrafelé :D

DezInf 2013.01.14. 17:40:02

@Lucky Larry Silverstein:

A jobbikos gyűlölködők jelentős része nem alkalmas együttélésre.

Az hány % és mihez képest?

Én sem idézek vissza,csak behelyettesítettelek:D

mk27soundmaster · http://mk27.blog.hu 2013.01.14. 17:48:24

@DezInf:

Költözz egy jobbikos gyűlölködő szomszédságába vagy egy tizen-huszonfős deklasszálódott cigánycsalád szomszédságába és rövid úton fogalmat szerezhetsz arról, hogy mi a jelentős!

mk27soundmaster · http://mk27.blog.hu 2013.01.14. 17:49:23

@mk27soundmaster:

rövid úton fogalmat szerezhetsz arról, hogy mi a jelentős! = rövid úton fogalmat szerezhetsz arról, hogy mi a jelentős és mi nem az!

Lucky Larry Silverstein 2013.01.14. 17:51:57

@DezInf: Bennem nem keltenek félelmet a jobbikosok ha a cigányokban igen akkor örvendezek.

DezInf 2013.01.14. 17:57:51

@Lucky Larry Silverstein:

Gondoltam is,hogy saját szomszédságod el tudod viselni,de azért megleptél :)

DezInf 2013.01.14. 18:00:47

@mk27soundmaster:

A jobbikosok menetelnek,motoroznak,sátoroznak mint a sátoros cigányok. részegen randalíroznak. Zagyvák nagyon:)
Velük is tenni kellene valamit,zavarják a kilátást itt a rózsadombon.

mk27soundmaster · http://mk27.blog.hu 2013.01.14. 18:11:53

@DezInf:

No, megnézném a a te orcád, ha az a 855 436 szavazó, aki 2010-ben Jobbik-listára szavazott, menetelne, motorozna, sátorozna, mint a sátoros cigányok, részegen randalírozna...!:-)

hopptarisznya 2013.01.14. 18:26:39

@spindoc: szóval a magyarokat is cigánynak nézik? Ehhez képest a cigókat deportálják tömegével...

mk27soundmaster · http://mk27.blog.hu 2013.01.14. 18:28:00

@DezInf:

Ezt szerintem fejtsd ki egy kicsit bővebben is! Szerinted a cigányok olyan zavaróak, mint a jobbikosok vagy, esetleg, a jobbikosok olyan zavaróak, mint a cigányok?:-) (Ha már előítéletek és ha már antirasszizmus!:-))

DezInf 2013.01.14. 19:07:03

@mk27soundmaster:

Kinek ez,kinek az, van akinek meg mindkettő:)

Tudod az a baj,hogy a gyűlölködésen kívül igazi elfogadható megoldáson senki sem töri a fejét a mindenkori aktuális hatalom oldaláról. Vannak problémák amiket jó lenne megoldani,nem megpróbálni a következő kormányra tolni. Ezért tartunk itt.
Nem kell szeretni senkit,csak biztosítani kellene a normális megélhetéshez szükséges feltételeket-mindenkinek.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.01.14. 21:18:12

@DezInf: Világos, snicli, ha nincs rendes megélhetésed, fel vagy jogosítva, hogy gyalázatos módon megkínozz, megverj, megölj másokat. Én őszintén bízom abban, hogy a Dohány utcai putriba betörnek a span cigányaid, és megerőszakolnak minden nő családtagodat, majd szarrá szurkálva megölnek titeket. Akkor majd mind emlékezni fogunk szavaidra a normális megélhetésről.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.01.15. 05:26:13

Pofát lehet súlyba tenni, a Bayer-probléma már nem probléma.
www.hir24.hu/belfold/2013/01/14/navracsicsnak-mar-tetszik-bayer
"Navracsics Tibor szerint sok mindent helyre tett Bayer Zsolt múlt keddi publicisztikája, amelyben a közíró reagált a január 5-i, a szigethalmi késeléssel kapcsolatos, a Magyar Hírlapban megjelent írása miatt született bírálatokra.

A miniszterelnök-helyettes, közigazgatási és igazságügyi miniszter - aki a múlt héten elítélte a január 5-i Bayer Zsolt-írásban foglaltakat - hétfőn a Hír TV Rájátszás című műsorában azt mondta: a múlt keddi Bayer Zsolt-publicisztika fontos a történet szempontjából, mert nagyon sok mindent helyre tesz, bebizonyítja ugyanis azt, hogy Bayer Zsolt meg tudja írni ezt a problémát úgy is, hogy ne legyen túl éles a nyelvezete. Az, hogy a múlt keddi cikk megszületett, azt mutatta, hogy Bayer Zsolt is úgy érezte, a korábbi, szombati cikkel vannak kifogásolni valók - vélekedett Navracsics Tibor.

"Ismerem Bayer Zsoltot, és nem tételezem fel róla, hogy a szombati cikkben leírtakat komolyan gondolta volna" - tette hozzá, megjegyezve, hogy az írás provokatív hangvételű volt."

A Zsolti csak viccelt.

DezInf 2013.01.15. 08:30:19

@Mr Falafel:

Nagyon beteg gondolataid vannak. Az osztályharc az agyadra ment. Ellenségképeket gyártol és aki nem azonosul a véleményeddel az cigány,zsidó,liberális,piréz,néger , a te társadalomszemléleted ELLENSÉGE .
Így is lehet élni, persze a közvetlen környezeted biztosan megszenvedi a benned felgyülemlett agressziót, a fusztráltságodat.
Önmagadon(is) állsz bosszút mások hülyesége miatt:)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.01.15. 08:38:21

@DezInf:
"Így is lehet élni, persze a közvetlen környezeted biztosan megszenvedi a benned felgyülemlett agressziót, a fusztráltságodat."

Nagyon komolyan megvizsgálnám, az ilyen agresszív nikkek nem jelentenek-e veszélyt a környezetükre azáltal, hogy nagyobb eséllyel követnek el gyilkosságot. A parlamenti bizottság épp most tűzte napirendjére azt a kérdést, hogyan lennének megelőzhetők az erőszakos gyilkosságok, így nagyon apropó ez a téma.

gyalog.galopp 2013.01.15. 08:55:26

Szerintem beépített ügynök dolgozik a fidesznél.
Az a hitleres kép az válasz a molinó szövegére, valaki tehát kiszivárogtatott. Fidesz, éber légy!

DezInf 2013.01.15. 09:03:04

@Doomhammer:

Csak azt nem értem egyesek miért akarják az összes ellenségüket még ma " felkoncolni".
Holnap már unatkozni fognak:D

Te Doom,te hiszel még az ilyen bizottságokban?
Én csak annak hiszek,aki énekel:D

Alfőmérnök 2013.01.15. 09:16:00

@Doomhammer: Zsoca ugyanezt csinálta a taknyos-medencés cikke után: írt egy hosszú publicisztikát, amiben hosszasan kifejtette, hogy miért utálja a baller értelmiséget.
És az az írás nagyjából rendben is volt.

Ilyenkor az a kérdés merül föl bennem, hogy először miért nem a normálisabb hangvételű publiszictikáit írja meg? Csak nem azért, hogy provokáljon? Mert amúgy nem teljesen hülyegyerek.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.01.15. 09:44:44

@Alfőmérnök:
"És az az írás nagyjából rendben is volt."

Ennek a Zsocának úgy tűnik, elsősorban azok a cikkek mennek jól, ahol utálni kell valakit. Aztán néha elszalad a ló és erősebb kifejezésekkel utálja őket, mint illendő lenne. Olyankor van a botrány.

Más témája nincsen? Vagy van, de azt a kutya se olvasná el?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.01.15. 09:47:17

@DezInf:
"Csak azt nem értem egyesek miért akarják az összes ellenségüket még ma " felkoncolni"."

Koncolni akarnak. Ez nagyon emberi dolog. Csak sajnos nem lehet, mert ott van a rendőrség meg a többi erre szakosodott erőszakszervezet. De lesik az alkalmat, hátha egyszer ... közben pedig esetleg elpattan egy húr és túl hamar kapják fel a hosszú nyelű baltát ...

"Te Doom,te hiszel még az ilyen bizottságokban? "

Nagyon hiszek bennük. Bizonyára kitalálnak valami okosat, hogyan lehet előre felismerni a gyilkosokat. Például ott van az arcelemzés módszere is.

DezInf 2013.01.15. 10:43:36

@Alfőmérnök:

Persze,nem hülye. Megmondják neki mikor miről kell írnia. Előre elkészíti a többi,több szempontot is figyelembe vevő magyarázkodó/parasztvakító variánst,ami tompítja az eredeti írás élét. A reakciók elemzése, a tiltakozás erősségének függvényében választják ki - a megrendelővel közösen - azt,hogy melyiket hozzák majd nyilvánosságra. Ebben majd kifejti,mennyire nem értik meg/mennyire nem akarják megérteni azt,ami mindenki számára világos mint a nap.
Világos hát :) ...a reakciók tükrében:D
Annyira azért nem érett politikailag,hogy ki tudja választani a megfelelő témát a megfelelő politikai helyzetet,amiben érvényesülhet írói tehetsége.
Erre valók a barátok,támogatók,a szervezet.

A legrosszabb esetben írói munkásságának részévé nyilvánítják,mint akinek akkor épp elgurult a gyógyszere.

""Ismerem Bayer Zsoltot, és nem tételezem fel róla, hogy a szombati cikkben leírtakat komolyan gondolta volna" - tette hozzá, megjegyezve, hogy az írás provokatív hangvételű volt-vélekedett Navracsics Tibor." byIndex

"A miniszterelnök-helyettes, közigazgatási és igazságügyi miniszter - aki a múlt héten elítélte a január 5-i Bayer Zsolt-írásban foglaltakat - hétfőn a Hír TV Rájátszás című műsorában azt mondta: a múlt keddi Bayer Zsolt-publicisztika fontos a történet szempontjából, mert nagyon sok mindent helyre tesz, bebizonyítja ugyanis azt, hogy Bayer Zsolt meg tudja írni ezt a problémát úgy is, hogy ne legyen túl éles a nyelvezete. Az, hogy a múlt keddi cikk megszületett, azt mutatta, hogy Bayer Zsolt is úgy érezte, a korábbi, szombati cikkel vannak kifogásolni valók - vélekedett Navracsics Tibor." byIndex

A végén majd a népnek kell elnézést kérnie,mert nem akarta megérteni amit hazánk legnagyobb publicistája próbált előttünk megvilágosítani.

Még jó,hogy nem a második cikkel kezdte, azt előre sosem lehet tudni melyik második cikk kerül majd nyomdába. Kis naivak :)

A választási kampány már megkezdődött,tessék észrevenni :)

DezInf 2013.01.15. 10:54:12

@Doomhammer:

Bocsi,de én az A. E. Bizottság (Albert Einstein Tánczenekara) magyar alternatív együttesre gondoltam. Bennük érdemes volt hinni:D

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.01.15. 11:02:09

@DezInf: Nyilván vannak frusztrációim, de kinek nincsenek egy ilyen társadalomban, mint a magyar. Még az erőszakban is hiszek, abszolút. Az erkölcstelenségben viszont nem. Hogyan lehet az erőszakot összeegyeztetni az erkölccsel? - könnyen sniccelt, nagyon könnyen. Ugyanis az igazságszolgáltatás másik neve erőszakszervezet. Például a rendőrség. Ellenben elítélem a törvénytelen erőszakot, tehát a gyilkosságot. Ezért értek egyet Bayerral, ahogy minden normális ember. Aki velem és Bayerral ebben a kérdésben nem ért egyet, az nem ember, nem normális és nem magyar. Hogy piréz, zsidó vagy cigány, azt leszarom. Te, és a hozzád hasonlók itt és most (itt és most alatt nem csak a blogot értem, hanem a magyar valóságot is) a gyilkosságokat, a törvénytelen erőszakot igyekeztek mentegetni, relativizálni, elfogadhatóként tálalni. Ezért ti a társadalom ellenségei vagytok, tágabb értelemben az emberiség ellenségei. Ezért nekem nem lenne kifogásom az ellen, ha titeket bármilyen módon a társadalmon kívül helyeznének. Ez nem olyan, hogy a más nézetet utasítom el. Hiába mosod össze a gyilkolászást a liberalizmussal. A kettőnek semmi köze egymáshoz. Szerinted megélhetési problémák miatt nem bűn idős embereket agyonverni, szerintem meg az. És szerintem azok, akik szerint nem bűn, azokat nemcsak lehet, de kell is szankcionálni. Ugyanis te itt a felbujtás törvényi tényállását valósítod meg, amit a magyar jogrend szankcionálni rendel. Nem a te világnézeted és az enyém áll egymással szemben, hanem egy törvénytisztelő ember és egy anarchista véleménye. Utóbbi lennél te.

A családoddal kapcsolatos példázatból pedig nem az a tanulság, te szellemi éhenkórász, hogy én akarok gyilkolni, hanem az, hogy a gyilkolászás borzalmas. Azonban egyes, - jellemzően az alacsonyabb intellektusú - emberek kizárólag empirikus úton tanulnak, mert nem rendelkeznek a józan belátás képességével. Vagyis téged a helyes meglátásra, a borzalom felismerésére csak akkor lehetne jó eséllyel rávezetni, ha megtapasztalnád a fájdalmat, amit ezek a gyilkos állatok okozni tudnak. És igen, ezek gyilkos cigányállatok, mert az ilyen jellegű gyilkosságokat szinte kizárólag csak cigányok követik el. Nem pirézek és nem liberálisok. S amikor a cigányállatok tetteire felhoztad a fehérgalléros bűnözést, mint hasonlóan súlyos bűnöket, én megvilágítottam neked, hogy a fehérgalléros bűnözés nem nevezhető a cigánybűnözés analógiájára magyarbűnözésnek. Ráadásul a fehérgalléros bűnözés az én szememben ezred olyan súlyú sincs, mint az erőszakos bűncselekmények. Azért, te nyomorult cestoda, mert én az emberi élet szentségében hiszek.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.01.15. 11:05:53

@Doomhammer: Szóval én vagyok az agresszív, mert az agresszív bűncselekmények elkövetőit pártoló faszkalapot kiosztom? Én vagyok az egresszív, mert elítélem a cigányállatokat? - Szerintem inkább magadat vizsgáltasd meg, de minél sürgősebben.

Nyilván híven tükrözi a te véleményed is a magyar társadalom jelen (morális és mentális) állapotát.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.01.15. 11:13:07

@Mr Falafel:
Igen, maga az agresszív. Pont.
Bizonyítsa be az ellenkezőjét. Próbáljon szelíd lenni.
Nem megy? Az azért van, mert maga agresszív.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.01.15. 11:16:02

@DezInf:
Szabóné Kukta Erzsébet (alias "Kokó") biztos idegösszeroppanást kapott volna, ha megtudja, hogy valaki hisz benne.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.01.15. 11:16:29

@Alfőmérnök: Bayer nem politikus, nem bíró vagy ügyész. Újságíró, publicista. Teljességgel elfogadható tőle egy érzelmektől áthatott írás. S nem csupán elfogadható, de társadalmilag elvárt. Nem csupán a saját véleményét fogalmazta meg, de másokét is, a kis emberekét, akiknek Pintér nem hozta el két hét, de két év alatt sem a biztonságot. De hozott rettegést, bizonytalanságot.
Ki meri magyarként azt mondani, hogy az embereknek nincs okuk félni a cigányoktól? Nem ismerek ilyen magyart, és nincs is. És piréz sincs ilyen, csak zsidó. A zsidók szerint normális, hogy a cigányok elvadultan gyilkolásznak magyarokat. És mit tesznek a zsidók, akik szerint normális, hogy a cigányállatok vadul giylkolásznak? - Kiteszik a táblát, hogy ők is cigányok. Vagyis jelzik, hogy szívesen gyilkolásznának magyarokat.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.01.15. 11:19:11

@Doomhammer: Maga meg abderita. Pont. Bizonyítsa be az ellenkezőjét. Próbáljon nem abderita lenni. Nem megy? Az azért van, mert abderita.

Egyébként fantasztikus érvelés. Mennyire kell hozzá elinni az agysejteket?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.01.15. 11:21:54

@Mr Falafel:
Nem vagyok abderita. Legyen ez elég bizonyítéknak.

Nem elegendő az alkohol elérni az éntudat erre a szintjére, ahol én vagyok. Kell hozzá az, hogy egy buja nőszemély visszahúzzon az ágyba is és ezzel megakadályozza a hosszabb eszmefuttatásokat.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.01.15. 11:27:20

@Doomhammer: Akkor világos, hogy velem az a baj, hogy a feleségem már hazament, én meg még itt senyvedek. Úgy tűnik, februárig nem várható nálam javulás.

DezInf 2013.01.15. 11:31:09

@Mr Falafel:

Időnként olvasd már vissza miket írsz. Aztán próbáld meg értelmezni az ellentmondásaidat. Az ellenségképed oly erős,hogy már szinte téged vakít el.
Senki sem akarja elvenni a gondolataid,az elveid, azok a tieid. Nevelgesd , locsolgasd, tápláld.
Ugye az nem nagy baj,ha veled vitát nem folytat senki olyan akiket simán megbélyegzel?
Bocsi,te legjobban önmagaddal tudsz vitázni. Én aztán nem tartalak vissza,igaz egy idő után elolvasni sincs kedvem. Az olvasó nélkül meg úgy jársz mint a Ludas Matyi.
Értem én, hogy a szemedben én vagyok Gyurcsány,Bajnai,Rákosi,Kádár, Kuncze,Sweitzer, Kertész Ákos, Lumumba, meg a jegyszedő néni,aki gyerekkorodban nem engedett be a pipsóba, csak lesz@rom.

DezInf 2013.01.15. 11:33:09

@Doomhammer:

Akkor még a nemzet csótányának lenni is érdem volt :D

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.01.15. 11:35:31

@DezInf: Őőőő, biztosan tudod, mit jelent az "ellentmondás" magyar szó?

DezInf 2013.01.15. 11:44:44

@Mr Falafel:

Te magad vagy az élő interpretációja :)

Ennyi azt hiszem elég is a veled folytatott lélekemelő és felemelő eszmecseréből :)

A kerékemelőt most kihagytam,de lent van a garázsban és akkor sem hozom fel ha nagyon ragaszkodsz hozzá.

Megterhelő lenne.....

Avertie 2013.01.15. 11:51:20

@k trout:
Az én olvasatomban nem írja azt.
Azt írja, hogy a cigányság "jelentős része" erőszakos, veszélyes, társadalmi együttélésre alkalmatlan ember.
Amúgy itt a folytatás:
www.magyarhirlap.hu/tenyleg-mi-legyen

Alfőmérnök 2013.01.15. 11:53:47

@Mr Falafel: Megmondom őszintén, hogy nem olvastam Bayer cikkét. :))
Biztos sarkosan, provokatívan fogalmazott, és biztos sok igazság van abban, amit írt.
Amit nem hiszek el neki, az az, hogy véletlenül fogalmaz félreérthetően.
Egy hiú ember, így tud sikereket elérni. (Talán még a ballibb hisztire is számított.)

Én jobban szeretem az elemző jellegű, érzelemmentes írásokat. (Ezért nem nagyon olvasok napilapokat sem.)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.01.15. 11:57:42

@Mr Falafel:
Ezzel beismerte, hogy maga viszont abderita.
És egyben agresszív is pont emiatt.

Magának rossz lehet. Akar róla beszélni?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.01.15. 12:07:07

@Doomhammer: Végül is beszélhetünk róla, de csak, ha nem kér óránként 7 ezer forintot, mint a pszichológusom, Dr. Barth Ákos szokott. (Mindjárt le is mondom a jövőheti konzultációt!)

Alfőmérnök 2013.01.15. 12:17:57

@Mr Falafel: Már egy jó ideje nem olvasok ilyen szarokat.
Bayer provokál. Aztán ha bejön a provokációja, még eljátssza az Áldozatot is.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.01.15. 12:40:16

@Mr Falafel:
Az én konzultációs díjaim nem e világból valók.
Mióta érzi azt, hogy meg akarja ölni az összes rohadékot?

Alfőmérnök 2013.01.15. 12:53:21

@Mr Falafel: Szerintem ha Doom elvállal, ajánld fel azt a 7ezret Loxonnak, hátha segít rajta ez a Barth.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.01.15. 13:33:13

@DezInf: Te akármilyen nicken írsz, mindig egy ocsmány féreg maradsz.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.01.15. 13:38:44

@Doomhammer: Így születtem. Úgy gondolom, az Úr azért küldött erre a földre, hogy megállítsam a rohadékokat. Egyszer a templomban meg is kérdeztem tőle, hogy vajon tényleg igazságosztónak küldött-e a földre, és Ő azt felelte, hogy igen. elmondta, hogy az a balfasz fia, a Jézus mindent elrontott, ezért kellek én, hogy helyrehozzam.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.01.15. 14:01:37

@Mr Falafel:
Gyakran érzi azt, hogy meg kell ölnie az összes rohadékot vagy csak kitüntetett pillanatokban?

DezInf 2013.01.15. 14:03:26

@Mr Falafel:

Úgy látom üldözési mániád is van :)
Nem tartalak olyan fontos "embernek" akit követnem kellene. Persze csak ha érted amire gombolok:D

Világmegváltó gondolataid vannak, már csak a megváltottandóknak kell rettegniük----bee-zony

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.01.15. 16:48:10

@Mr Falafel:
Néha én is úgy érzem, hogy meg kellene ölni minden rohadékot.

DezInf 2013.01.15. 16:56:23

@Doomhammer:

Doki,megfertőződtél ? :P

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.01.15. 17:17:33

@Doomhammer: Amíg a rohadék definíciója az értelmes ember általános morális attitűdje szerinti, addig nincs gond. Sőt, akkor nem csupán néha, de mindig érezned kell, hogy minden rohadékot ki kell iktatni. Megölni nem feltétlenül kell.

DezInf 2013.01.15. 17:29:50

@Doomhammer:

Hirtelen kicsit agresszívnek tetszik tünni :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.01.15. 17:32:23

@DezInf:
Magának is csak azt tudom mondani: itt nem rólam, hanem magáról beszélünk.

DezInf 2013.01.15. 17:49:03

@Doomhammer:

Értem,akkor kiszállok,mert túl magas az óradíja és még a stílusa is hagy némi kívánnivalót:)
Sütit se ad,mehetek a kamrába kutakodni,na pá!

DezInf 2013.01.15. 18:19:42

@Doomhammer:

Köszönöm kérdését.Találtam sütit,elfoglalom magam.
Stílus helyett valami krémest tudnék még elviselni,de inkább nem terhelem.

További szépeket

ui.: az a rohadék akiről szó van,esetleg túléli?
rosszul esne ha rólam menne a vita,meg a bőrömről

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.01.15. 19:03:45

@DezInf: Ha rajtam múlik, nem éled túl, rohadék!

DezInf 2013.01.15. 19:17:49

@Mr Falafel:

Veled nem tárgyalok,annyit nem tudnál fizetni :)
Talán Ron Werbernél próbálkozz.....

DezInf 2013.01.15. 19:54:53

@Doomhammer:

Bocsi de mennem kell,itt van Ali a cuccossal. Az épitkezések miatt nagy a mocorgás,főleg éjszaka.
Süti elfogyott amúgy...
Shalom

mozzie 2013.01.16. 08:18:49

Ez a, khm, cikk sokkal inkább a szerzőpárost, mint a tüntetésen résztvevőket minősíti.

Így teljesen érthető, hogy saját neveiket nem is merik vállalni.
süti beállítások módosítása