Biszku Béla nyilatkozik és dedikál
2010. június 10. írta: Skrabski Fruzsina (lelkylola)

Biszku Béla nyilatkozik és dedikál

  Sokan azt hiszik, hogy a letiltás csak gerillamarketing, pedig nem. Ez a rideg valóság. Más kérdés, hogy mennyire tekinthető letiltásnak az, hogy Biszku Béla lánya besétált a moziba és azt mondta, hogy az apukája nem járul hozzá. A mozi mindenesetre megijedt, ami érthető egy olyan világban, ahol 3 millió forintra büntették Ungváry Krisztánt és az ÉS-t, mert leírta egy, az állambiztonságnak dolgozó emberről, hogy ott dolgozott (aki szeretne valamennyivel hozzájárulni a kutatóra kirótt büntetéshez, itt teheti meg).

  Számítottunk arra, hogy a Bűn és büntetlenségből per lehet és tettünk előkészületeket. Például Biszku aláírta, hogy hozzájárul minden közléshez, majd amikor lelepleztük magunkat, kamerába mondta, hogy nem probléma, ha filmet készítünk róla. Alább a nyilatkozat, amit aláírt a film forgatása közben:

  Ma az Origón jelent meg egy cikk az ügy legfrissebb fejleményeiről. Alább a cikkben is említett könyv, amit a saját nevünkre dedikált a főhős.

  Van még egy érdekes sztorink vele kapcsolatban a rendszerváltás idejéből, amit az Igen Fontolva Haladó blogja örökített meg:

… egyszer hallgattam a rádiót (Kossuth), Nagy Imre újratemetése körül. Azon ment a vita, hogy jól van-e úgy, hogy Nagy Imrét az Új köztemetőben helyezik nyugalomra. Schamschula György beszélt az MDF-ből (volt közlekedési miniszter is), és azzal érvelt, hogy újra kell gondolni a temetést, mert „Nagy Imre nem nyugodhatik olyan földben, ahol olyan büdös kommunisták is fekszenek, mint Biszku Béla”. (Béla tényleg öreg kommancs csokker, belügyminiszter volt a legdurvább időkben). Aztán lelőtték a vitát, vége lett a műsornak és mindenki hazament. Pár nap múlva jött a telefon a rádióba. Biszku Béla jelentkezett, hogy „bocs, még élek”.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr852072007

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Biszku Béla az antikrisztus? 2010.06.11. 09:38:42

Az elmúlt napokban, két posztban is foglalkozott a Mandiner blog Biszku Bélával.Az apropót a róla (is?) készült és bemutatásra váró dokumentumfilm körüli hercehurca adta. Vagy csupán egy gerillamarketingről van szó, vagy tényleg megpróbálta a Biszku cs...

Trackback: Biszku Béla nyílt levele a Csucsu blognak 2010.06.10. 18:34:07

RE: Húsrágó hídverők (okt. 27.) Tisztelt Csunderlik Péter úr! Bár se a tiszteletre, se az urazásra nem jogosult. Nagyszájú nyegle nyikhaj. Csendőr-pertu, pofon és bikacsök, az járt volna magának a régi világban, ahol én még felnőttem, és hogy azt eltör...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lhr 2010.06.10. 18:16:21

Most már elég az eléghez.
Vagy égessétek el a kópiát, vagy vetítsétek le. Ha így folyik tovább a cicózás, Biszku szintjére fogjátok magatokat leküzdeni.
Mégis, mijalót tehetne ez a vérgeci? Behívná a baráti szovjet csapatokat?

br · http://www.szalaiannamaria.net 2010.06.10. 18:18:47

A nyilatkozattal asszem eldőlt az egész. Ezt kéne belóbálni a mozik arcába.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.06.10. 18:23:06

@lhr: Levetítjük. A Mentában levetítjük. Utána is itt-ott (még szervezés alatt) - később pedig felkerül a netre.

lhr 2010.06.10. 18:32:02

@lelkylola: Helyes. Elég volt a rinyálásból. A végén még azoknak is el fog menni a gusztusuk a megnézésétől, akik a jó oldalon vannak.
Húsz évvel a nácizmus bukása után (1965) vajon tököltek volna-e zabszemmel a seggükben, akik prominens náci gyilkológépekkel készítettek volna interjút?
Bőven itt az ideje, hogy a dolgok a helyükre kerüljenek.

No_Sol 2010.06.10. 19:20:51

Mondjuk Schamschulától valahogyan ez sem meglepő...

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.06.10. 19:42:26

Azért az az íráskép is szép beszédes.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.10. 19:47:30

nem sajnálom ungváryt.

de nem műbalhé ez? nem megkonstuált per?

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.06.10. 20:40:03

Az elvtársak nagyon gyorsan reagáltak... Komolyan több joga van egy ilyen "ELVTÁRSNAK" és hozzátartozóinak, mint a kivégzetteknek és azok hozzátartozóinak?? Ne már? Szóval az elvtársak nyomulnak ezerrel!? Tehát lószerszám az elvtársaknak és hozzátartozóiknak, valamint az összes köcsög hozzátartozónak és volt párttagnak a seggébe! Bár most már kiderült, szinte alig voltak ebben az országban, meg spicli elvtársak is, szinte nem is... Megélhetési bűnözők, akiknek mindegy a rendszer végül is, csak hatalom legyen és segg, amit lehet nyalni!

Igaz Juhász 2010.06.10. 20:41:18

Nem az a baj, hogy Biszku él, hanem hogy anyám nem.

szubjektiv 2010.06.10. 20:41:34

Lola:
Akkor hánykor lesz a mentában? Nyolc vagy hét?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.06.10. 20:49:32

Noh.
Ezzel kellett volna kezdeni, nem a szánalmas nyígással.

Gandalf Garaboncias 2010.06.10. 20:50:38

Biszkunak ez a leánya, aki betiltatta a mozipremiert, csak nem ugyanaz a Biszku-leány, aki Patai Mihálynak, az UniCredit Bank Hungary Zrt. elnök-vezérigazgatójának volt egy ideig a felsége? (Patai tavaly még felmerült lehetséges Gyurcsány-utódként is: www.mno.hu/portal/625503) Azóta mondjuk már elváltak, és Patai új asszonykát talált magának.

old_field 2010.06.10. 21:08:24

@Pisti, az aragorn:

abban a hálózatban benne van a lehetősége 1 ilyen konstellációnak is...

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2010.06.10. 21:08:46

T. Készítők!

Más mozi esetleg szóba jöhet, vagy ragaszkodtok az Urániához?

Kun András 2010.06.10. 21:10:05

Ilyen gengszterváltás volt itt, hogy az ilyen Biszku Bélák még szabadon élik világukat.
KÖTELET NEKI!

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2010.06.10. 21:10:59

@lelkylola:

Na jól van, legközelebb előbb olvasok egy keveset : )

Szóval ha érdekel titeket egy igazi "retró" Filmszínház az agglomerációban, keressetek mailen.

vallerGPS 2010.06.10. 21:15:20

Van riport a készítőkkel a Heti Válaszban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.10. 21:35:35

@lelkylola: hol lesz a vetítés? ingyenes? durva a film?

hol lehet manapság kapni ürgebőrt?

Wahari 2010.06.10. 22:03:20

Semmi csudálkoznivaló nincs azon, hogy a moziüzemeltetők ellenállnak, hiszen kivétel nélkül mind antifasiszták. Mivel etnikai alapon szerveződnek, lehetne olyan országot csinálni nekik, hogy Antifasisztánia. Miért ne? A szlávoknak is van sok országuk.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.06.10. 22:12:47

Há' van olyan már: izrályel a neve.
A legfasisztább antifasiszta ország,a világ csótányféreg népével,ösmeri mindenki.Utálja mindenki.

OftF 2010.06.10. 22:28:05

Nincs is film, kamu az egész.

Vetítés van, így vagy úgy:
Ha nincs vetítés, akkor az egész csak vetítés. hö.

Táltos.TV · http://www.taltos.tv 2010.06.10. 22:32:41

Nem akarlak benneteket elkeseríteni, de ha ebből per lesz, azt buktátok.

A nyilatkozatot nem ártott volna a médiajog területén ténykedő jogásszal megfogalmaztatni, mert több sebből vérzik.

Esetleg lehet úgy értelmezni, hogy a szerzői jogáról lemond, de mivel nem szerepel rajta, hogy kinek a részére, ez egy per esetében sajtpapír (nem tudod igazolni, hogy te vagy a jogtulajdonos).

Mivel nagy nyilvánosság előtt kijelentettétek, hogy hamis adatok megadásával "szereztétek meg" az interjút, ez eleve kizárja a szerzői jogtulajdonlást.

Ezzel a személyiségi jogi rész még nincs is tisztázva (más lapra tartozik, de szerintem azt is buknátok), de én a helyetekben a szerzői jogi részt nagyon körbejárnám, mert egy nyilvános vetítés utólagosan akár súlyos milliókba is fájhat. Persze, ha megér nektek ennyit, akkor hajrá... :)

sidorovich 2010.06.10. 22:41:09

Szarral kéne dobálni azt vén tetvet amíg nyakig nem borítja a fos. Igazán megdögölhetne már.

szubjektiv 2010.06.10. 22:48:24

@Táltos.TV:
Az interjú felhasználásához adja a hozzájárulását.
Ha megtévesztéssel vették rá, akkor megtámadhatja a saját jognyilatkozatát, nem?

De a megtévesztést még bizonyítani kell.

Na most akkor lesz vetítés, és ha igen akkor hánykor?

Jesian Keresztesei 2010.06.10. 23:03:23

@Táltos.TV:
Miután a bíróságokon erőfölényben vannak a régi antifák, ha jogszabály szerint a filmkészítőknek is van igazuk, a bírói függetlenség ellen nincs esélyük. Az egy olyan joker, hogy minden törvényt üt. Kapnak egy antifasiszta származású bírót, és annyi.

HgGina 2010.06.10. 23:05:34

Ez pont egy olyan ügy, amivel akár Strassbourgig is el lehetne menni, ha beperel a vén szaros.
Summa summarum: közönséges gyáva kis szarok vagytok, ha megijedtek tőle.
Nektek is az erkölcsi szemétdombon van a helyezek. Legfeljebb kicsit lejjebb a csúcsánál.

pelikán* 2010.06.10. 23:10:14

Jaj, cukik vagytok, hála a Biszku-sztoris hivatkozásért a többi Fontolva Haladós nevében is! A történet jelzi az öregek felszívódási képességét.

Amúgy minden támogatásom az ügyé; a nácivadász mintára szervezett komcsivadász akció is tecc. Lenne még kinek utána nézni. És még csak nem is kell messzire menni. Pl. maga Moldova Gy. kottyantotta ki, hogy Horn Gyula már a túlvilági pártkongresszuson adminisztrál:
tv2.hu/mokka/video/soha-tobbet-nem-szavaz-az-mszp-re
Ha eltekintünk Kárász Róbert műsorvezető bicskanyitogató gyuribácsizásától, marha érdekes dolgot lehet észrevenni, nézzétek meg 08:18-nál! Nyelvbotlás? Elszólás? Kit tudja. Lehet, hogy M.Gy. többet tud, mint az átlag.

Táltos.TV · http://www.taltos.tv 2010.06.10. 23:11:30

@szubjektiv: Mivel ebből egy nyilvános felhasználásra/hasznosításra szánt mű készült, a termékhez szerzői jogok is kapcsolódnak. Erről nem lehet lemondani csak úgy általában...

Ha én íratok alá egy ilyen (médiajogász által megfogalmazott) nyilatkozatot, az 2 oldalas, részletezve tartalmazza, hogy pontosan milyen céllal és kinek a javára mond le valaki a jogairól. A végén pedig aláírja két tanú, hogy a Ptk. által támasztott követelményeknek is megfeleljen...

Jesian Keresztesei 2010.06.10. 23:12:36

@HgGina:
Nana! Nem úgy van az! Te hobbiból, szórakozásból és főleg ismeretlenül blogolsz. Nekik meg ez az állásuk, és van főnökük is. Nem hiszem, hogy Nobilis Kristóf örülne egy ötvenmilliós pernek. Nem kell más faszával verni a csalánt.

HgGina 2010.06.10. 23:16:00

@Jesian Keresztesei: már tegnap is megírtam, kérek minden jogot a filmmel, és én nem fosok tőle.
De a jogokkal nem csak a várható macerát, hanem a pénzt is kapjam meg. Tudod, valamit valamiért. Ilyen fokú beszarásért csak köpést lehet adni.
Vannak, akik sokkal nehezebb idpben sokkal többet kockáztattak egy pármilliós pernél. Tudom, benne éltem aktívan.

Jesian Keresztesei 2010.06.10. 23:20:35

@HgGina:
Magánszemélyként nem szívsz akkorát, mint jogi személyiségként. A Mandiner ez utóbbi.
tökös gyerek vagy, na! Örülj neki, és légy büszke magadra!

HgGina 2010.06.10. 23:23:55

@Jesian Keresztesei: tudod mit? Cégként kapjam meg egy forintért a jogokat, elég bizonyíték neked?
Hidd el, nem mindenki olyan kis gyáva fos, mint az alkotók az eddigi, mandineres megnyilatkozásaik alapján.

Jesian Keresztesei 2010.06.10. 23:26:49

@HgGina:
Én elhiszem neked. Én még az Uránia közepére is hugyoznék, de nem vagyunk egyformák. Én elfgadom az ő álláspontjukat, és nem tartom őket emiatt gerinctelennek, morális hullának.

HgGina 2010.06.10. 23:35:18

@Jesian Keresztesei: én meg igen.
Vagy vetítse le, vállaljon minden következményt az alkotásáért tisztességesen kiállva, ne mentegesse magát a ráadásul leközölt hozzájárulás ellenére, vagy inkább szóba se hozza a filmet, és fülét-farkát behúzva sunnyogjon valahol egy pöcegödörben még 50 évet.
Kezdem azt hinni, hogy a film nem létezik, vagy azért félnek a pertől, mert hazugsággal van tele. Más magyarázat nincs.
Illetve egy még van: gyáva kis taknyok.

gyz 2010.06.11. 00:10:20

@HgGina: nyugi, azért ne durranjon el az agyad.

biztos van film, egyszerűen nyuszik.

azok a fajták, akiknek gyerekkorukban az volt a legnagyobb lázadásuk, hogy titokban lemorzsáztak az asztalról, aztán persze sunyítottak.

végre volt egy jó ötletük, hogy ezt a szarembert előrángassák kicsit meg nem érdemelt békés nyugdíjaskorából, de ezt is sunyin, gusztustalanul csinálták, a végén meg beszartak.

elment a kedvem a filmtől is.

Gandalf Garaboncias 2010.06.11. 00:25:46

Miről beszéltek?
A film le lesz vetítve mindezek ellenére.
Menta terasz.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2010.06.11. 00:42:33

@Pelikán József *: Horn Gyula betegsége hosszú évek óta köztudott.

kpityu2 2010.06.11. 06:10:07

Az itten a probléma kérem, hogy az illető még él. Mert ha elhunyt volna a kommunizmus bukása előtt, akkor lehetne nyugodtan történészkedni, jajongani hogy nahát micsoda borzasztó emberek voltak. Így azonban légy van a levesben. Most mi a francot csináljunk ezzel az alakkal? Itt van, él és ráadásul személyiségi jogai is is vannak. A mocsadéknak.

BKV reszelő 2010.06.11. 06:23:13

@bm613: "Horn Gyula betegsége hosszú évek óta köztudott."

Igen és ez baj. Jobb lenne, ha horn gyula halála lenne köztudott hosszú évek óta.

Earthq 2010.06.11. 07:15:37

@lelkylola:

Fel a netre úgy-úgy, hagy nézhesse meg az egész ország milyen emberek rohangálnak még szabad lábon.
Amint letölthető lesz, a családomnak ez egy kötelező dokumentum film lesz... :/

ninimimi 2010.06.11. 08:00:23

Kedves magyar fiatalok! 1956-ban tizenéves magyarok, fiatal korosztályok tagjainak tízezrei fogtak fegyvert, mert szabadon akartak élni. A világ legnagyobb haderejű diktatúrája ellen küzdöttek olyan sikerrel, hogy kiharcolták a szabadságot. Független magyar kormány alakult, az oroszok kivonulóban voltak. Ünnepélyes ígéretüket megszegve, az egész világot becsapva jöttek vissza pár hét után, és véres bosszút álltak. Csak a legaljasabb magyarokat tudták megnyerni áruló szolgáiknak, akikből az ország későbbi vezetőit gyártották. Ezek a söpredék emberek a magyarok százainak kivégzésével, ezreinek megnyomorításával és az ország tönkretételével hálálták meg az ország leigázóinak bizalmát.

Egészen 1990-ig uralkodtak népünkön az egyre puhuló, mert gazdaságilag egyre nagyobb bajban lévő diktatúrában. Az úgynevezett rendszerváltáskor mindezt részben elfelejtve, a magyar nép elnéző mosollyal vette vissza tőlük a hatalmat. Olyan elnéző volt, hogy a diktatúra kiszolgálóinak gyilkosságairól, lopásairól, megbüntetéséről is megfeledkezett. Ezért ma ezek a bűnösök rózsadombi villáikban, kiemelt nyugdíjakkal, a rablott vagyont élvezve élnek. Miközben az általuk korábban elnyomottak, tönkretettek, a magyar nép öregjei ma is nyomorognak.

Kedves magyar fiatalok! Rendben van ez így? Vagy maradt még valami bennetek az 56-os elődök becsületéből? Mondjátok-e, hogy NEM, ezt nem hagyhatjuk! Nem forradalom kell, mert az már megvolt, ez igaz. Segítség azonban kell, nehogy elfelejtse az ország mai vezetése, sem a környezete, miért volt ez a forradalom, miért kapott kivételes felhatalmazást a múlt iagzságtalanságainak rendbetételére is. Támogassátok az igazság győzelmét! Nem harccal, de tettekkel. Például egy országos akcióval, aláírásgyűjtéssel.

Ugye nem kell mondanom, miről...

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.06.11. 08:00:59

Tehát akinek még mindig nem tiszta:
- a filmet levetítjük a Mentában
- utána is szeretnénk vetíteni, tárgyalunk mozikkal
- a netre is felkerül, de egyelőre azért nem (vagyis hivatalosan nem kerülhet fel), mert állítólag az kizárja, hogy versenyeztessük
- DVD-ét is kiadunk, csak mindent a maga idejében

Pepibubó 2010.06.11. 08:11:49

A Római Birodalomban volt egy zseniális törvény (vagy több, de ez biztosan az volt):

IDEGEN MEGSZÁLLÁS ALATT SZERZETT VAGYON AZ ÁLLAMÉ.

Fantasztikusan logikus. Nálunk is lehetett volna (lehetne) alkalmazni. Akár finomítva azzal, hogy aki bizonyítani tudja az egykori tisztességes, nem népellenes tettekből származó eredetet, arra nem vonatkozik.

Alfőmérnök 2010.06.11. 08:25:32

Na látom már Zsocsa is megmondta a frankót. Ha a kurucra is felkerül a hír,tömegnyomor lesz a Metnán.

Karcolt lendület 2010.06.11. 08:30:59

Csak egy mellékszálhoz:

Az, hogy egy olyan besúgó és vérvörös MSZMP-káder, mint Dr. Kiss László alkotmánybíró lehet az un. demokráciánkban, azért szintén elég nagy gáz.

hiba 2010.06.11. 08:42:55

@Karcolt lendület: És mekkora hatása lehet a bíróságok működésére, ha Ungváry ekkorát bukott ellene. Megagáz, hogy fiatalosan szlenges legyek.

ninimimi 2010.06.11. 09:11:29

Ilyen kevesen szavaztak a FIDESZ-re, hogy senki nem érez késztetést reagálni az előző néhány hozzászólásra?

Vagy a zavartság csöndje ez?

Tehetetlen Dodó 2010.06.11. 09:32:53

@lelkylola: Hallgattam reggel az interjút a Lánchíd rádión, jó volt, remélem, ez a széles nyilvánosság is segít majd abban, hogy a film minél többekhez eljusson.

(Egy apró baki zavarta csak meg a Lánchíd jószándékú adását: az interjú után a bemondó azt bírta mondani, hogy köszönjük Skrabinsky Fruzsinának az interjút...).

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.06.11. 09:34:40

@Tehetetlen Dodó: az elején is rosszul mondta a nevemet, de nem javítottam ki, mert nagyon nehéz kimondani, jó volt így.

De nem nyökögtem nagyon? Én reggel még nem tudok beszélni.

Tehetetlen Dodó 2010.06.11. 09:40:41

@Pelikán József *: Moldovában nagyot "csalódtam", amikor ezt a nyilatkozatát hallottam.
Mármint hogy nem szavaz többé a maszopra?!
Hogyhogy oda szavazott?
Öreg hithű bolsi ismerősömtől tudom, aki szorgosan lejár a zuglói munkáspárti sejtbe, hogy Moldova gyakran megfordult náluk, meg más thürmerista alegységekben is, és nagy lelkesedéssel fűti a vén komcsikat.
Nomármost, ha ezekután képes volt az MSZP-re szavazni, akkor azt kell hinnem, hogy a komcsik közé is csak azért jár, hogy minél több dedikált példányt süthessen el nekik a könyveiből.
Egyébként ez az öreg ismerősöm monta, hogy nemegyszer megjelent a zuglói sejtben Biszku elvtárs is (ezek a seggfejek persze szorgosan elvtársazzák egymást mindmáig, óh, az elszállt édes ifjúság...!)

Tehetetlen Dodó 2010.06.11. 09:42:22

@lelkylola: Nem, nagyon jó volt, remélem, meg is lesz a hatása.
Azt hiszem, már kereshettek is egy sokkal angyobb termet, vagy egy utcai kivetítőt...

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.06.11. 09:46:59

@Tehetetlen Dodó: azt gondoltuk, hogy kétszer vetítjük egymás után. Ha az se elég, akkor majd a kihírdetjük, hogy hol lesz a következő vetítés.

Egyébként a mentások nagyon jófejek, hogy bevállalták. Hajrá Menta!

egy_vélemény 2010.06.11. 09:49:07

Szeretném elmondani, amit érzek.
Amit Fruzsina és Tamás tett, az megérdemli azt a címet, hogy hős cselekedet.
És most álljunk meg erre a szóra, hogy hős.
Sokáig tanakodtam, le merjem-e így írni a ma szócséplésének törekje közé?
Úgy döntöttem, le kell.
Érezzük át, adjuk vissza ezzel is az '56-os áldozatoknak a méltó kegyeletet.
Ha korunk hőseit, az igazi bátorságot nem ismerjük fel, hogyan lehetnénk méltók a tisztes megemlékezésre?

Morbus_Hungaricus 2010.06.11. 10:09:44

@lelkylola: Én is hallgattam reggel a lánchíd rádiót, nem "nyökögtél" egyáltalán, nagyon jó volt.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.06.11. 10:12:40

Egyébként tegnap reggel Fiala János hívott fel a rádio Q-ból. Jófejség tőle is, hogy reklámoz minket. Innen köszi.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.11. 10:21:13

@lelkylola:
Alig olvasok magyar újságokat, bocs, de az egyikben címoldalon vagytok. Azaz Bélánk, de legalább írnak a témáról.
Nem tudom, kinek az ötlete volt ez a Biszku film, de zseni volt. Ha itthon leszek még, elmegyek a Mentába(?).

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.06.11. 10:22:13

@lelkylola:
fiala és a jófejség. akkor biszku is jó fej mert beszélt veletek.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.06.11. 10:22:54

@Mr Falafel:
kis vörös tengeri nyaralás, moszad számlára? :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.11. 10:29:35

@Grift:
Nem, én most nyaralok Magyarországon. Vége a vizsgaidőszaknak, legalábbis nálam. Nem buktattam meg senkit, hogy hazajöhessek foci VB-t nézni.:-))

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.06.11. 22:09:51

De jó lenne már ha a sok undorító kommunista sírján legelhetne a lovam. Illegitim,tehetségtelen proli férgek,akik a vörös hadsereg terrorjával kerültek hatalomra. A legundorítóbb fasisztánál is kegyetlenebb nácik. Ajánlom megtekinteni az értetlenkedőknek: A zsidó bosszú -> Andrássy út 60. Péter Gábor és tsai.

nemecsekerno_007 2010.06.13. 19:35:05

youtube, videa, torrent ????

de most komolyan!? Nem vagyunk mink az OVB szintjén.

21. sz.

Persze, hogy megbüntették Ungváryt, ugyanaz az elv müködik a fejekben és van ahol a fejek is ugyanazok.

:( szánalmasak vagyunk, ha ezt hagyjuk. Bármely hatalom is csinálja.

nemecsekerno_007 2010.06.13. 19:45:49

@Karcolt lendület:

Párttitkár-helyettes volt és résztvett Pécsen egy nukleáris fegyverek ellen fellépö diákmozgalom felszámolásásban. A hozzáállás ugyanaz a "csak parancsot teljesítettem" típushoz. Az ilyen emberek mindig felül úsznak.

Az tényleg gáz, hogy alkotmányjogász. Bohózat ez az ország.

Bundili 2010.06.14. 13:07:32

@ninimimi: Én nem tudom, hogyan kellene a fiatalokat ilyen akciókra buzdítani, de ez tényleg egy óriási disznóság, hogy nem lehet egy ilyen embert legalább bíróság elé állítani és éli a jómódú nyuggerek életét zavartalanul,közben pedig az 56-osok zöme, akik még élnek, nyomorognak.

ivrilider 2010.06.14. 15:14:41

@tesz-vesz: "nem sajnálom ungváryt."

mert?

mborda 2010.06.15. 19:47:07

Mozigépész vagyok több mint 40 éve de az ,hogy egy ribanc megfenyegeti a Nemzet Fílszinházát az egy abszurd.Pláne,hogy ez a "szűz"az apja árnyékát élvezte egy életen keresztűl.Nem itélkezni szeretnék de emlékeztetek mindenkit a Tanu c. filmre bártan merem mondani sőt büszkén,hogy akkor ezt a filmet az én segitségemmel másoltatta le a Bacsó maszekban és én vele bejártam az egész országot a saját kis vetitőgépemmel.Az elvtársak voltak olyan müveltek,hogy bocsánat alulképzettek tisztelet a kivételnek felsem fogták egyéni akcióinkat.
Most is tudok egy agromenációs mozit ami a Moszkva térről kb 15 percre van /magántulajdon/hetekig tudná vetiteni.Ameddig van rá igény csak szervezés kérdése. Igaz ennek a tanyaközpontnak a vezetése is megér egy misét.Sajnos ezt a jelzőt kell használni.Bár a 100 éves mozi a multévben a Mezei Mária napokon egy héten át reggeltől estig teltházzal játszott.Söt a polgármester mindent megigért arra,hogy ez a mozi mint látja tovább fog müködni. HAZUDOTT! Inkább egy családi vasárnapra adott pénzt 2.6 milliót mint a mozira. De egyéni akcióban ezzel a filmel megtudnánk menteni a mozi müködését. Segitsetek,hogy akár hetekig müsoron legyen ez a film.Hiszen ez történelem.
A történelmet meg nem lehet átirni ha csak nem diktatórizmus van.! A tanyaközpont neve,mer oda valóban nem kell kultúra :BUDAKESZI
süti beállítások módosítása