Egy elhibázott eskü
2010. május 14. írta: TuRuL_2k2

Egy elhibázott eskü

  Nem történt volna semmi, ha - ahogy azt magunk is helyénvalónak tartottuk volna - az országgyűlés legfiatalabb tagja, a jobbikos Dúró Dóra olvassa a képviselői eskü szövegét. 1998-ban például Zuschlag János olvasta, de ki emlékszik már erre? A jobbikos korjegyzők amúgy is ott ültek a pulpituson, a korelnök mellett ők szerepeltek a legtöbbet. Hogy az eskü szövegét ki olvassa fel, az ehhez képest már igazán nem osztott, nem szorzott.

  Az országgyűlés megalakulása során az ellenzékkel (így a Jobbikkal is) amúgy elegánsan és méltányosan bánó Fidesz ráadásul nem is vállalta fel az esküszöveg olvasásáról szóló döntést, a párt frakcióvezetőjének nyilatkozata szerint azt a korelnökre bízták. Nehezen tudjuk azonban elképzelni, hogy a tiszteletreméltó, 89 éves Horváth Jánosnak lett volna kifogása az országgyűlés legfiatalabb tagja ellen. A Fidesz ezzel egy olyan szimbolikus konfliktust húzott magára a Jobbikkal szemben, amiben egyszerűen nincs igaza. Nem értjük, mi szükség volt erre: a radikális párt ezernyi dologban támadható jogosan és okkal.

  Ez a felesleges kicsinyesség sem jelenti azonban, hogy a Jobbik interpretációja teljesen helytálló lenne. Dúró Dóra írja:

A szokásjog példátlan felrúgását az egész magyar ifjúságnak szóló, borús üzenetnek tekintjük. A minisztériumok szerkezete és az ifjúsági bizottsági elnöklet ellenzéknek odadobásából már láthattuk, hogy az új kormány mostohagyermekként fog kezelni minket, fiatalokat, s a területen megszorítások várhatóak.

  Ez a pátoszba csomagolt, túldramatizált hadat-üzentek-a-fiataloknak értelmezés egyszerűen nem igaz. Ez az egész nem a fiatalokról, hanem a Fidesz és a Jobbik viszonyáról szólt.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr402003409

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Függő játszmák 2010.05.15. 06:56:01

Az igazságügy-miniszter a kormány nevében feljelentést tesz, amiért Vona Gábor gárdamellényben tett képviselői esküt a parlament alakuló ülésen. Csak helyeselni tudom a döntést. De azért arra majd kíváncsi leszek, hogy hogyan szavaz a T. Ház, amikor ez...

Trackback: Alibistop 2010.05.14. 20:44:38

A nagyeskü le lett téve, mostantól itten politizálni kell, kérem szépen! Nincs idő bliccelni se kormányon, sem ellenzékben. Merthogy jórészt éppen azért tartunk ott, ahol, és azért van szar a palacsintában, mert az elmúlt időszakban - legyünk fairek: a...

Trackback: Tényleg segget csinál a Fidesz a szájából 2010.05.14. 19:16:42

Dúró Dóra nem olvashatja az eskü szövegét, mert a Fidesz szerint nincsenek ilyen parlamenti hagyományok.Jobbikos nem lehet a Nemzetbiztonsági Bizottság elnöke, mert a Fidesz szerint mindig a legnagyobb ellenzéki pártnak (=MSZP) jár ez pozíció a parlame...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stratez 2010.05.14. 18:59:01

Egyetértenék, ha Jobbik nem nem sérti meg durván Vona bohózatával a parlament méltóságát. Így viszont nincs miért meaculpázni.

JokerZ 2010.05.14. 19:07:09

székelyhimnusz a parlamentben.
régen ezért háború tört volna ki a szomszédos országokkal.
tényleg kíváncsi lennék, hogy az éneklő fideszesek fejében megfordult-e, mekkora kib*szott nagy aduászt adtak Ficoék kezébe a választások előtt. nyilván nem, mert ennyire síkagyúak. gratulálok!
és gondolom most minden határon túli magyar honfitársunk boldogabb lett ettől a parádés nyitónaptól. nem.

freehckr 2010.05.14. 19:10:08

@Zlatan:
"mekkora kib*szott nagy aduászt adtak Ficoék kezébe"

Ebben a tekintetben teljesen mindegy mi folyik a magyar parlamentben, ha nincs "adu ász", az MSZP szlovákiai testvérpártja csinál egyet. :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.14. 19:12:40

@Zlatan:

Én boldogabb lettem!:-D Lesz majd egy kis diplomáciai izé, oszt jónapot!:-D

Ha zombi vagy és nem ismered ezt az érzést, akkor úgy képzeld el, hogy olyan mint a szerelmeskedés:-D Mikor csinálod, nem mérlegelsz:-D

ü
bbjnick

cutcopy 2010.05.14. 19:14:10

A Vona-féle kamaszlázadás megtörtént, de nem meggyőződésből hanem mert beígérte. Egyébként ezzel bebizonyította hogy parlamenti mandátumát a gárdának köszönheti és nem a Jobbiknak. Tényleg mi lesz vele ha a gárda létjogosultsága a rendőrség helyreállításával megszűnik?
Amúgy meg van már amolyan Vona-öltöztető flashjáték darthvader jelmeztől a rózsaszín kezeslábasig?

tevevanegypupu 2010.05.14. 19:14:22

@Zlatan:
Fico most nem Gyurcsannyal es Goncz Kingaval all szemben, hanem Orbannal es Martonyival. Orban pedig az Europai Neppart elnokhelyettese is. Masok lettek az eroviszonyok, Ficonak pedig akar locitromot is lehetne a kezebe adni, azt is megerdemli.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 19:16:42

@rajcsányi.gellért (ergé):

Nem biztos, hogy nem érdekelte. Lehet hogy elvi alapon nem értett vele egyet, hogy a magyar Parlamentben a székely himnuszt énekeljék. Kiváncsi vagyok, mit reagálna a Fidesz, meg a Jobbik, ha az MSZP frakció rágyújtott volna az Éjjel az omnibusz tetején c. slágerre.

Haloperidol 2010.05.14. 19:19:42

@cutcopy: előbb lássuk a rfendőrség helyreállítását. És az a dolog, hogy Pintér azzakl kezdett, h Gergényi jogszerűen járt el, az nem sok jót ígér...

plastik02 2010.05.14. 19:22:46

Horváth János a nap bohóca volt. nem is értem mit fog csinálni a következő négy évben. se olvasni se beszélni nem tud, az kiderült. kérdés persze hogy ez egy magyar parlamenti képviselő számára mennyiben jelent hátrányt.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.14. 19:24:23

@El Topo (Sgt. Elias):

"elvi alapon nem értett vele egyet"

Az sem lehet rossz érzés (elvi alapon nem egyetérteni):-D

"mit reagálna a Fidesz, meg a Jobbik, ha az MSZP frakció rágyújtott volna az Éjjel az omnibusz tetején c. slágerre"

Szerintem meg se' lepődnének:-D

ü
bbjnick

cutcopy 2010.05.14. 19:27:21

@LION_heart: "előbb lássuk a rfendőrség helyreállítását"

Csak ez az út lehetséges mivel a Vona a gárdával három év alatt semmit nem ért el a médiabotrányokon kívül..

tölgy1 2010.05.14. 19:27:32

@El Topo (Sgt. Elias): semmit.
Ha arra utalna, hogy a két műdal egyenlő jelentésű és jelentőségű, akkor miért aggódik Zlatan és miért fog pampogni a ballib sajtó holnap?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 19:28:13

@plastik02:
89 éves, mit csinálna a következő négy évben. Ahhoz képest egész jól nyomta.

Haloperidol 2010.05.14. 19:29:48

@cutcopy: bennt van a parlamentben, az semmi??

loláb 2010.05.14. 19:30:56

Nem száz százalékosan értem, mit kifogásol a jobbik a "szokásjog" be nem tartásán, amikor ők konkrétan egy meglévő és hatályos jogszabályt sértettek azzal, hogy Vona egy betiltott szervezet formaruhájára emlékeztető öltözékben tette le az esküt.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.14. 19:31:47

A Fidesztől ez az eskü-olvasós húzás egy rendkívül nagy hülyeség volt - értelme meg annál kevesebb. Az NBB-vel kapcsolatos döntést sem igen tudom értelmezni, hiszen megvolt a konszenzus a pártok között, azt pedig a magyar parlamentarizmusnak nem igen kell figyelembe vennie, hogy M.házi még annál is hülyébb, mint aminek látszik.

Vona viszont tisztára olyan volt, mint egy mutogatós bácsi: bejön kabátban, amikor mindenki ráfigyel megmutatja a megmutatnivalót, hogy milyen szép nagy, azt visszaveszi a kabátot. Ennek volt bármi értelme? Szertintem nem.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 19:31:49

@tölgy1:

A Magyar Köztársaság Országgyűlésében a Székely himnusznak körülbelül akkor a relevanciája, mint az általam említett nótának. Tőlem énekelgetheti, akinek kedve van hozzá, üljön be egy jó kocsmába, rendeljen egy liter bort és fújja hajnalig Na de a Parlamentben?

emzperx 2010.05.14. 19:35:22

@loláb: A betiltott szervezet formaruhájára úgy hivatkozz, hogy még a nácik sem tiltottak be ruházatot!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 19:36:27

@emzperx:

A nácik kinek az egyenruháját tiltották volna be?

plastik02 2010.05.14. 19:42:52

@El Topo (Sgt. Elias): ha nem képes erre sem, akkor mondjuk ne legyen képviselő. vagy ez hülyeség?

gyaloghartur 2010.05.14. 19:45:28

Kínos (rímek)

Mondta a maszop, hogy így lesz
keresi az alibit,
bár letéphetné a fidesz
Vonáról a lajbit...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 19:46:01

@plastik02:
Nem, szerintem is kéne egy fölső koratár.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2010.05.14. 19:46:07

"Ez a pátoszba csomagolt, túldramatizált hadat-üzentek-a-fiataloknak értelmezés egyszerűen nem igaz."

De igaz, méghozzá pontosan annyira, mint a lené-zika-zembe-reket, meg a gazda-sági-vészhely-zet meg a csontvázcsontvázcsontváz.

A Jobbik felmondja a leckét, amit az iskolában tanult.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.14. 19:46:50

a fidesz jelentős támadási felületet adott. nemzet, egység, hagyomány. csak akkor fontosak, amikor nincs tétje, hogy felvállalják?
az mszp, esetleg lmp, esetleg fidesz (ha mernek, utasítás ellenére) szóvá tette volna. és?
3 napig a reggeli tv műsorok ezzel foglalkoznak.
ez a szómegvonás vagy pökhendiséget, vagy határozatlanságot jelent. egyik sem jó.

a köztársasági elnök meg ne politizáljon végre egyszer - fletóék már elégszer figyelmeztették! :o)

Bloodscalp 2010.05.14. 19:48:28

@cutcopy: na ne mond már hogy médiabotránnyal szedett össze 17%-t?

azért a magyar média se ilyen hülye hogy ilyenhez asszisztljon-csak nagy ribanc:)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2010.05.14. 19:49:51

@tevevanegypupu: Hú, és mit fog csinálni az Európai Néppárt Ficóval? Vagy mit fog csinálni Orbán és Martonyi Ficóval? Íratnak egy idefigyejj te ficót a Bayerral?

Nekem mindegy egyébként, hogy a Fidesz kinek a farkával veri a csalánt, amíg nem az enyémmel. Majd szólnak Csákyék, ha már nagyon csíp.

Bloodscalp 2010.05.14. 19:51:26

@bbjnick: igazad van, a határtalanul népszerü fideszünk pofátlanul gerinctelen volt-meghazudtoldta a saját
képviselöjüket egy szimbolikus ügyben:)

sok jót nem sejtett

Zoli 29 2010.05.14. 19:52:41

Vannak érvek, amik a Fidesz döntése mellett szóltak, de Turulnak is igaza van abban, amit mond. Szerintem összességében vállalható döntést hozott a Fidesz, mint ahogy a nemzetbiztonsági bizottságról szóló döntéssel is egyetértek. Utóbbival egyébként saját pályáján alázták az MSZP-t.

flippant 2010.05.14. 19:58:56

A helyzet az, hogy a nácifasisztarasszistanyilaskereszteskurvageci Jobbik politikusai egy cseppfertőzéssel terjedő gyilkos vírus hordozói (nem H1N1) így mindenki kerüli őket és nem létesít semmilyen kapcsolatot velük.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.05.14. 20:01:13

@El Topo (Sgt. Elias):
Nagyon nem szeretnék, de egyetértek veled. Mi a picsát székely himnuszoznak, amikor azt a széljobberek szoktak. Amikor a parlament megszavazza a kettős állampolgárságot, lehet a székely himnuszt énekelni. Most csakis a magyarnak volt helye.

cutcopy 2010.05.14. 20:01:24

@LION_heart:
@Bloodscalp:

Na ez az hogy ennyire öncélú volt a gárda ami ha jól emlékszem a 2006-os rendőri brutalitás ellentételezéseként az emberek védelmére jött létre.. aztán tehetőség híján átment az egész cigánybünüldözésesdibe.. tehát végeredményben egyik dolgon sem tudtak segíteni, így maradtak a médiaheccek és a ruházkodás..!

plastik02 2010.05.14. 20:03:29

index.indavideo.hu/video/Korelnok

másrészről viszont max respekt annak az embernek, aki 45-től már lenyomott egy fél ciklust és 88 évesen ilyen lazán sétálgat még a Parlamentben.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 20:08:11

@Mr Falafel:

Nem erről van szó, hogy ki széljobber, meg ki nem. Hanem hogy a Parlament az a Magyar köztársaság országgyűlése. Ha aromán parlamentben énekelnék a székely himnuszt, elismerően csettintenék.
Meg kell mondjam, jól esik. Akkor esik legjobban az egyetértés, amikor valaki úgy ért velem egyet, hogy nem szívesen teszi.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.14. 20:35:40

@El Topo (Sgt. Elias):
a román parlamentben is el fogják énekelni. amint elfoglaltuk romániát. :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 20:39:42

@Grift:

Akkor meg minek? Akkor egyszerűen Magyarországhoz csatoljuk, nem? És a Parlament Budapesten marad.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.14. 20:41:35

@El Topo (Sgt. Elias):
jó, de a formák és az elegancia jegyében lesz ottan egy záró ülés. na majd ottan.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 20:44:05

@Grift:

Ahogy a Mosoly országában éneklik: Álom álom, édes álom...

Vlad, a Sündisznó 2010.05.14. 20:45:35

Azok az MSZP-s képviselők, akik nem bírtak megállni egy helyben a Székely himnusz alatt, sőt még ki is mentek (Gyurcsány és tsai), mindig milyen áhítattal és átéléssel éneklik el az internacionálét a kongresszusaik után. Gyomorforgató.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.05.14. 20:48:02

@Vlad.aid:
Dehogy gyomorforgató. Mindenki azt énekelje, amihez kedve van. Persze, aki internacionálét énekel, az tartsa magát demokratának.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.14. 20:48:32

@Vlad.aid:
gyurcsány és a többiek ne is énekeljék dec.5.után. jó lesz nekik a börtön ablakában...c. műremek.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 20:48:40

@Grift:

Igen, már neki is álltam nagy levegőt venni, hogy irány a Békás szoros!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 20:51:41

@Mr Falafel:
Te meg legközelebb énekelj be egy kicsit, amikor azt énekled, hogy Yerushalaim shel zahav!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.05.14. 21:03:17

@El Topo (Sgt. Elias):
Most meghallgattam Ofra Haza-tól. Nem is olyan rossz!:-)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 21:16:16

@Mr Falafel:
Múltkor arra figyeltem föl, hogy a kölkeim azt éneklik, hogy Ashira l' adonáj. Csak néztem, mint a juh. A vérükben van, vagy mi a túró? De aztán kiderült, hogy valami rajzfilmből tanulták.

WysiWyg 2010.05.14. 21:21:15

Várom a pillanatot, amikor az ellenzékiek elismerik (na, nem, inkább rájönnek), hogy ennek a Vonának magasabb az iqja, mint az egész ellenzéknek. Jelzem: fejleszthető.

S.P.Q.R. 2010.05.14. 21:23:54

Dúró Dóra valóban mondhatta volna az eskü szövegét. Sólyom maga mondta: a demokratikus mandátumok ereje és jelentősége egyenlő. Nincs fő- vagy alképviselő. Egyébként (nagyon) nem vagyok Jobbikos,de tarthatatlan és vastagon antidemokratikus Dúró kiszorítása. Mesterházy,de Sólyom is vegye tudomásul 800 ezer ember szavazatát. Ez egy elvi kérdés, mielőtt félreértenének.

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.14. 21:31:24

azt

senki nem mondja, de

a legnevetségesebb az, hogy

létezhet olyan törvény, ami egy ruhadarabot tilt be

persze volt már betiltva hangszer is ...

soniq 2010.05.14. 21:32:32

@El Topo (Sgt. Elias): Dopemantől a ``Megyünk lopni'' stílszerűbb lenne az MSZP számára.

Bell & Sebastian 2010.05.14. 21:32:57

(Mit nem adtam volna érte, ha beront a teljes Kárpátia, és metálra szerelve el is húzzák! A szocikat a belükön.)

De olvasva a sokadik hozzászólást a videó alatt, akiknek szánták, azoknak nagyon jól esett és természetesen megérdemelték.

Szép volt!

letterforce · http://letterforce.blog.hirszerzo.hu 2010.05.14. 21:34:22

"Nehezen tudjuk azonban elképzelni, hogy a tiszteletreméltó, 89 éves Horváth Jánosnak lett volna kifogása az országgyűlés legfiatalabb tagja ellen. A Fidesz ezzel egy olyan szimbolikus konfliktust húzott magára a Jobbikkal szemben, amiben egyszerűen nincs igaza. Nem értjük, mi szükség volt erre: a radikális párt ezernyi dologban támadható jogosan és okkal."

Már miért ne lenne igaza ebben a Fidesznek? Nagyon is helyénvaló döntés volt ez. A Fidesznek még sok szimbolikus konfliktust kell majd “magára húznia” a Jobbikkal szemben. A szimbolikus itt nem azt jelenti, hogy nem valóságos. Vona vezetésével az egész Jobbik hamisan esküdött, ahogy ezt Sólyom jól megfogalmazta. Miért is kellene egy ilyen hamis esküvőnek előmondani a szöveget? Nem értem a mandíner értetlenségét.

soniq 2010.05.14. 21:35:35

@Kettes: a dü-bö-rög a gazdaság, hatalmas a jólét és a nem engedjük a válságot begyűrűzni is ez a kategória?

Bell & Sebastian 2010.05.14. 21:37:47

@Ezt a népet sajnáljam?:
Mi az hogy ruhadarabot? Még az arra emlékeztetőt is!

Pedig Júda oroszlánja hímeztetett reá, nem? (Hacsak nem azé'...)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.05.14. 21:39:20

@S.P.Q.R.:
A Fidesz tipikus MDF-es hibát követett el: ha nem barátkozik a Jobbikkal, automatikusan szocibarát lesz. Minden olyan lépés, amivel a Jobbikot próbálja visszaszorítani, nagyobb teret ad a szociknak. Márpedig az emberek éppen azért adtak hatalmat a zsebhitler kezébe, hogy a szocikat irtsa, ahol éri.

jan 2010.05.14. 21:41:35

@rajcsányi.gellért (ergé): én állva maradtam volna (hogy nem bántsam meg a határon túliakat satöbbi), de kurvára idegesített volna, hogy asszisztálnom kell a Jobbik sunyi húzásához.

Ezentúl majd az lesz, hogy ha bármilyen ünnepély végén 1 résztvevő rázendít a székely himnuszra, akkor azt végig kell énekelni?

És ha utána valaki rázendít a Boldogasszony Anyánkra? Akkor azt is végigálljuk?

És ha azután valaki elkezdeni szavalni a Nemzeti Dalt, akkor azt is?

Valahol azért húzzunk már határt...

Bell & Sebastian 2010.05.14. 21:45:54

@letterforce:
Oszt mire esküdtek? Csak hogy tuggyam.
(Biblia, kereszt, pufajka, kőtábla, MOL-kötvény, esetleg Gyurcsány szemüvege vagy bármi más volt ott?)

Merthogy esküdni valami szent dologra szokás, ha meg nem, üres formaság!

Zoli 29 2010.05.14. 21:47:05

@Mr Falafel:

"A Fidesz tipikus MDF-es hibát követett el: ha nem barátkozik a Jobbikkal, automatikusan szocibarát lesz."

Kétlem, hogy a Fideszt a közeljövőben bárki ilyen kommunikációs csapdába tudná szorítani. A Fidesz egyszerűen most nincs rákényszerülve, hogy akár a Jobbikhoz, akár az MSZP-hez képest határozza meg magát. Ők azt fogják tenni, amit helyesnek tartanak, az MSZP és a Jobbik pedig viszonyuljon hozzájuk, ahogy ők akarnak.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.05.14. 21:50:59

@Zoli 29:
Eegen, te az egyik legsötétebb fideszdroid vagy, ezért írsz ilyen ostobaságokat.
Négy év múlva, amikor a szocik újra hatalomba jutnak, majd a fejedre olvasom. Akkor majd viszonyulhatsz, te balfasz.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 21:53:45

@Mr Falafel:

Azért az lehet hogy többet fog igénybe venni négy évnél. Meg az is nyugodtan lehet, hogy ezer felé robban szét az egész maszop.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.05.14. 22:04:44

@El Topo (Sgt. Elias):
Értem, szóval a gyerekeid héber nyelvű meséket néznek.
A szocik nem esnek szét. A leadott szavazatok 20%-át szerezték meg, és ez jelentős támogatottság ilyen súlyos 8 év után. A Fidesz még el sem kezdte a kormányzást, de már megroppant a gerince egy ostoba antifa performansz alatt. Kénytelen vagyok megismételni egy borzalmasan egyszerű tényt: a Fideszre azért szavaztak az emberek, hogy a szocikat kicsinálja. Sok olyan választópolgár is rájuk adta a voksát, akik szívük szerint inkább a Jobbikra szavaztak volna. Ennek az őszi önkormányzati választásokon majd lesz látszatja. Hacsak nem úgy módosítják a törvényt, hogy kizárólag Debrecenben és Hódmezővásárhelyen szavazhatnak.
A szocik már most röhögnek a markukba. És azt se feledjük, hogy az LMP is színt vallott a cigánynépviseletes picsával és az "állítsunk szobrot a roma áldozatoknak!" kiáltvánnyal. Nem véletlen, hogy amíg vidéken nem ismerik az LMP-t, addig Budapesten pont azt hozta, amit a szadesztól elvárhat az ember.

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.14. 22:06:30

@El Topo (Sgt. Elias):

mióta nevezünk

egy olyan fattyút hercegnek,

aki maga sem törekedett a pozícióra?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 22:11:50

@Mr Falafel:

Magyar nyelvű meséket néznek, viszont az Ashira'l Adonáj nincs lefordítva benne.
Szerintem van rá esély, de hát nekem se ingem, se gatyám a szocialista párt, nincsenek belső információim.
A jobbik meg jól teszi, ha megnézi magának alaposan ezt a 17 százalékot, sosem látnak ilyet többé.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 22:13:14

@Ezt a népet sajnáljam?:

Egyikünknek el kéne olvasnia újra a bibliát. És szerintem nem nekem.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.05.14. 22:19:52

@El Topo (Sgt. Elias):
Nincs belső infód? A rabbi nem súg néha?
Nekem a Jobbik sötét ló. azt tudom, mit tudnak terepen, de azt nem, hogy mit tudnak a bőrfotelban. Önkormányzatira aligha megyek haza, de azért nagyon kíváncsi vagyok rá.

folyamatábra 2010.05.14. 22:27:52

Itt-a-mellény-hol-a-mellény Gábor, a hősmagyar, aki 850 ezer ember nevében követeli az államfő bocsánatkérését, miszerint szóvá merte tenni, hogy a jogszabályok betartására teendő esküvés közben nem helyénvaló jogszabálysértést elkövetni. Kemény tökű legény (mandátumigazolás előtt ki lehetett volna vezetni, ha vetkezik, de nem vetkezett, csak öt perccel mentelmi jog után), megalázza valaemennyi jelenlévőt, az Alkotmányt, a hagyományokat, és valamennyi zászlót, amelyeket külön az eskütétel ceremóniájára hoztak be. Igen, azt a zászlót is, az Árpád-sávokkal.

bővebben:
safeaccount.hu/illetve/alakul/

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 22:29:29

@Mr Falafel:

De, néha súg, de csak befektetési tippeket ad.
Na, szerinted mit tud egy ilyen dúródóra, meg novákemőke a bőrfotelben? Olyan primitívek, hogy iszonyat.
Hawaii-ról én sem jönnék el egy kis szavazgatásért.

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.14. 22:35:05

@El Topo (Sgt. Elias):

talán tudnod kellene,

hogy mit jelent a fattyú,

akor nem mondtál volna megint ostobaságot

legeslegujabbkor 2010.05.14. 22:38:48

@El Topo (Sgt. Elias): Szavazzunk. Bibliaismeret nem szükséges. Nekem a francia változat tetszik a legjobban.

Vlad, a Sündisznó 2010.05.14. 22:44:09

@letterforce: Az nem zavarta az ország madarát, hogy van egy olyan párt, mely a kongresszusain végén a szocialista internacionálét énekli, és ezzel egy tömeggyilkos diktatúrával vállal fel nyíltan összetartozást?

Egyébként pedig, tessék, rettegjetek a Gárdától roooaaaaaaarrrrr: vastagbor.blog.hu/2008/07/29/gardistak_romak_egyutt_a_gatakon

Kirekesztő ez a Gárda... kirekesztették a árvizet az utcákról...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 22:45:18

@legeslegujabbkor:

Az a baj, hogy franciául csak egy mondatot tudok, azt, hogy "Tu madre chupaba la polla burro". És még az is spanyolul van.

Vlad, a Sündisznó 2010.05.14. 22:47:33

@jan: Igen, akármilyen nemzeti dal, vagy himnusz csendül fel, az az illő, hogy az ember végigállja. Legyen ez magyar, székely, zsidó vagy akár cigány himnusz. Jólneveltség kérdése. MSZP-ből ez hiányzik.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.14. 22:59:51

Hibátlan poszt, elejétől a végéig.

Arp1 2010.05.14. 23:01:49

Dúró Dóra örüljön, hogy nem kellett Zushlag nyomdokába lépjen. Egy kis visszafogottság megmentheti attól, hogy egy évtized múlva ő is börtönbe kerüljön, mint Zushlag. Mert nem kis részben attól lett olyan fékezhetetlenül gátlástalan Zushlag, hogy mint a legfiatalabb politikust és "harcias ifjúságvédőt" a tenyerén hordta mindenki.

Phxmike 2010.05.14. 23:16:54

@rajcsányi.gellért (ergé): nem igy van :)
en figyeltem erosen Oszko Peter is ott maradt :)

asz_tapasz (törölt) 2010.05.14. 23:20:03

Azért mégiscsak méltóságteljesebb volt az öreg, ahogy előolvasta az esküt, mint Dórika nyökögése lett volna. A Székely Himnusz a végén viszont telitalálat, ízlésesen sikerült elválasztani a szart a májtól, a fideszmédia látványosan kussol az ügyben, de így is kell ezt még az elején. A Trianon-emléknapot már együtt fogja megszabazni a JOBBOLDAL, hehe.

szubjektiv 2010.05.14. 23:22:47

"Ez az egész nem a fiatalokról, hanem a Fidesz és a Jobbik viszonyáról szólt."

Nem a fidesz jobbik "v"iszonyáról szólt. Persze arról is.
De inkább arról, hogy a Fidesz behajolt a közhangulatnak. A szerinte közhangulatnak.
Szánalmasan.
Olyan béna az egész.

Zetek 2010.05.14. 23:24:08

Ez a klasszikus mihez tartást végett kiosztott pofon. Szokják. Dórika, pedig különösen.

Phxmike 2010.05.14. 23:26:28

@folyamatábra: nem ertek egyet
vona gabor akcioja allampolgari engedetlensegnek tekintheto egy ostoba torvennyel szemben

nezzuk sorban
szerintem a fekete mellenyt betiltani nem lehet ebben ugye te is egyetertesz?
ami meg ezen a mellenyen volt az egy arpadasvos cimer amit szinten nem lehet betiltani hiszen egyreszt tortenelmi zaszlo is masreszt nezd meg az izraeli zaszlos MSZP-st
a hatan az oroszlan meg aztan az egvilagon nem kepvisel semmifele felelemkelto szimbolumot

ez pont olyan mint a tojasdobalas torveny, ha egy doboz tojassal megyek az utcan akkor megallithat a rendor?

vagy pont olyan mint a holokauszt tagadas torveny.. ha azt mondom hogy dehogy tagadom sot szerintem jo volt meg kellene ismetelni akkor lecsuknak?

eleg volt az ostoba torvenykbol! egy ruhazkodast nem lehet betiltani mert meg veletlenul egy par pincert is begyujtenek a tanulatlan rohamrendorok legkozelebb...

a masik miert mondja mindenki allandoan hogy fasiszta naci meg a garda felelmet kelt meg ilyesmi?
a jobbik semmit nem csinalt meg ami felelmet keltene csak a media annyit beszelt mar errol koszonhetoen az mszp hazugsagainak hogy mindenki tenykent fogadja el azt ami nem az

nem vedem a jobbikot nem is vagyok az
most nagyon tetszett a szekely himnuszuk

tenyleg egy fasisztanak es szelsosegesnek nevezett part kellett ahhoz hogy 20 ev utan eloszor csendulhessen fel az orszag hazaban a szekelyek himnusza?

es kovacs laszlo erre mit mondott? hogy a szekelyek himnuszat majd enekeljek a szekely parlamentben mert ez itt a magyar parlament es nem kene keverni a dolgokat
bazmeg ez a paraszt volt unios kepviselo? ez jott haza europabal?? mert a szekely az szerinte micsoda?

na meg rengeteg ilyen kerdest lehetne meg feltenni

szerintem a melleny helyes tiltakozo akcio volt
es szerintem torvenyt sem sertett de ezt majd eldontik az igazsagszolgaltatasi szervek nem pedig mi
az pedig hogy vona gabor gyava volt vagy sem az szerintem itt nem kerdes
tett egy igeretet nevezhetjuk ezt valasztasi igeretnek is es egyelore o az egyetlen aki ezt be is tartotta

a fidesz is be fogja ha hetfon pl tenyleg beterjeszti a kettos allampolgarsagi torvenyt
vagy tenyleg csokkentenek majd adot

ja hogy vona igeret sokkal konnyebb volt betartani? hat kerem, igerni tudni kell
lehet lassan eljon egy olyan ido is amikor tenyleg csak azt igerik majd meg amirol tudjak is hogy jo esetben be tudjak majd tartani

tevevanegypupu 2010.05.15. 00:08:48

@Kettes:
Bizzunk benne, hogy Orban majd ugy viselkedik ahogy Magyarorszag miniszterelnokenek, Martonyi pedig ugy ahogy kulugyminiszterenek kell. Nem kell tobb, ennyi eleg lesz.

Frick László Emlékzenekar 2010.05.15. 05:39:53

@asz_tapasz: Figyelmeztetnék mindenkit, hogy attól, mert Dórikának a 4,5 literes kis tüdőcskéje nem tud akkora prést tartani és ezért vékonykás a hangja, nem szabad abba a hibába esni, mint a jujdemegengedő jajdelibériás megmondóbácsik meg nénik, hogy hülyének is nézik. Dórika veszedelmesen rolling stones gördülőmondatokban tud azonnaliválaszokat. Nem kéne egyből lemenni Orosz Józsefbe, aki ha szerinte fasisztával beszél, lepitseszti az ajakát és zzárt fogsorral beszél, orrból.

Frick László Emlékzenekar 2010.05.15. 05:42:37

@rajcsányi.gellért (ergé): amúgy igazad van...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.15. 08:38:41

turul az első bekezdésed szánalmas

emberileg,

kérlek szedd össze magad

S.P.Q.R. 2010.05.15. 09:25:59

Falafel, végül is igazad van: az emberek azért adtak hatalmat a zsebhitler kezébe, hogy irtsa a szocikat. De ebben a zsebsztálinnak (Gy.F.-nek) elévülhetetlen érdemei vannak az előzményeket illetően. Szinte köszönet jár érte neki :) Egyébként szép látvány volt Gy.F. atomjaira széthulló személyiséget tükröző arcra, az Orbán-beszéd alatt. Kezelésre szorulna nagyszerű őszödi emberünk.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2010.05.15. 10:13:44

@Mr Falafel:

"Négy év múlva, amikor a szocik újra hatalomba jutnak, majd a fejedre olvasom. Akkor majd viszonyulhatsz, te balfasz."

Nem fog menni sztem. Zoli addigra megint szoci szavazó lesz. XD

qbr 2010.05.15. 14:39:36

Nem értem, miért tartja bárki is meglepőnek, hogy a Fidesz aktívan konfrontálódik a Jobbikkal, akár ilyen jelképes ügyekben is (sőt az ilyenekben csak igazán). Most arról nem is beszélve, hogy az egész kampány során ment a gyalázás mindkét oldalról, szerintem a jövőben is érdeke mindkét pártnak a konfliktus élesedése.
- A fidesz számára külpolitikailag kényes fél év következik (EU-s tárgyalások a hiánycélt illetően, szlovákok ordibálása a kettős-állampolgárság miatt), és azt láthattuk eddig is, hogy a szoclib oldal bármikor hajlandó külföldi újságokban hangulatot kelteni, úgyhogy szerintem még több ilyen jelképes dologra számíthatunk a fidesztől.
- Belpolitikailag gondolom megnézték a saját szavazótáborukról készült felméréseket, és úgy látták, hogy annál kisebb a jobbikot a második pártpreferenciaként számon tartók aránya, mintsemhogy egy ilyen konfliktus komolyabb szakadást okozhasson.
- Harmadrészt a fidesz valószínűleg van annyira bizalmatlan a jobbikkal szemben, hogy szívesebben tudja az ellenségének, mint a barátjának.
- Negyedrészt jó eséllyel várható a szoci szavazótábor további erodálódása, és itt simán lehet több százezer ember, akiben enyhül az Orbán-fóbia, míg erősödik a jobbik-fóbia.

- A jobbik számára is jó egy ilyen konfliktus, mert szerinem a szocik szavazótáborából már elhozott minden lehetséges szavazatot, onnan már többen nem nagyon fognak érkezni, ellenben ott vannak azok a fidesz-szavazók, akiknek a jobbik a második pártpreferenciája - a jobbik számára ez azért jópár százalékot jelenthet. Ők pedig valószínűleg csak akkor fognak inkább a jobbikra szavazni, ha a két párt ütközik egymással.
Egyébként is, a jobbik számára nagy veszély, hogy a fidesz nagyon könnyen le tud nyúlni bármilyen szlogent tőlük, tehát lenyúlja az arculatukat, szóval emiatt is kell nekik a konfrontáció.

asz_tapasz (törölt) 2010.05.15. 16:03:37

@qbr: amíg dumaszinten megy oké, csak sokan túlságosan beleélik magukat a nácisták elleni harcba

thetriggerhappy 2010.05.15. 18:44:42

@Úlfhéðinn:

és mr falafel? lehet, hogy ő meg felfedezi zsidó őseit és korábbi szoci szavazóságán nosztalgiázva belekarol krausz tamásba, hogy együtt andalogjanak az hatikva és az internacionálé dallamát fütyörészve.

Iustizmord 2010.05.16. 10:33:10

nem arróül van szó h átlagos magyar NEMZETTÁRSAIM kidobnák dúró dórát az ágyból (hogy úgy mondja, megtúrandó dóra, avagy dora mcfurando , ismerve pár jobbikos múltját, micsoda művésznév lenne egy kovi-porodukcióban hehe) de már előre élvezem hogy szijjártónál is orbitálisabb marhaságokat fog nyilatkozni.

Iustizmord 2010.05.16. 10:45:02

@jan: bezony, milyen szép lett volna ha közben a szocik meg zengik az internacionálét... vagy utána. de jót röhögtem vlna.

Iustizmord 2010.05.16. 10:48:24

@asz_tapasz: mint Dórika nyökögése lett volna

szerintem neked más járt az agyadban DD-t illetően :o)))
süti beállítások módosítása