A miniszterelnök különgépe
2008. április 03. írta: TuRuL_2k2

A miniszterelnök különgépe

 19 millió forintért, különrepülővel utazott a miniszterelnöki delegáció a bukaresti NATO-csúcsra. A Fidesz vizsgálatot követel, hogy miért nem volt megfelelő az aznap közlekedő négy menetrendszerinti járat valamelyik, Budai Bernadett kormányszóvivő szerint ez volt a legjobb megoldás. Cser-Palkovics András szerint hazugság volt Gyurcsány Ferenc korábbi ígérete, amely szerint a kabinet magán kezdi a spórolást: a kormány milliárdokat költ kommunikációra, pr-re, marketingre és új autókra.

 Orbán Viktor miniszterelnök 2002 februárjában Bostonban vette át a Tufts Egyetem díszdoktori címét. Az útra bérelt különgép 32 (az azóta bekövetkezett inflációval korrigált, mai áron 43) millió Ft-ba került. A miniszterelnök hazaérkezése előtt a repülőtéren Tóbiás József, az MSZP elnökségi tagja tartott sajtótájékoztatót, ahol azt mondta: „ha felnézünk az égre, látjuk, hogy néhány perc múlva megérkezik nyolc darab inkubátor, három homokágy, öt lélegeztetőgép és egy ultrahang-berendezés, amelyre a Heim Pál-kórháznak tíz éve szüksége lenne”. Borókai Gábor kormányszóvivő szerint azért volt szükség különgépre, mert menetrendszerinti járatokkal nem tudták megoldani az utat. Felvetette, hogy (ó, a plebejus politika meghirdetése előtti, boldog idők) érdemes lenne elgondolkodni egy kormánygép beszerzésén.

  Elég lehangoló ez a kicsinyes, álszent és teszkógazdaságos attitűd, amivel a fenti esetben az aktuális ellenzék támadta/támadja a kormányt. A NATO-csúcs egyértelműen hivatalos út, Orbán díszdoktori-átvétele kevésbé egyértelműen, de szerintem még így is bőven belefér a hivatalos kategóriába, hiszen a címet Orbán Viktor nem jogászi teljesítményéért kapta, hanem Magyarország miniszterelnökeként (plusz díszvacsora amerikai döntéshozókkal).
 Az nem kérdés, hogy Orbán 2002-es útja komoly politikai hiba volt, kitűnően beleillett a szocialisták Fidesz-ellenes irigység- és indulat-kampányába. De szerintem nem olyan felháborító flancolás, ha egy ország különgépen utaztatja elsószámú vezetőit: kölcsönöz némi tekintélyt. Nem véletlen, hogy a költségeikre amúgy ugyancsak odafigyelő, nagy cégek vezetői sem olcsó autókkal érkeznek a tárgyalásaikra, bármennyire költséghatékony is lenne.
 Vagy ha már ócsítunk, akkor csináljuk komolyan: a kormánydelegációk utazzanak fapadossal, jó előre lefoglalt jegyekkel. Csonka-Magyarország nem ország, fapados Magyarország mennyország!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr62409963

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kormánygépet Magyarországnak! 2011.03.07. 08:40:07

  Egy februári kormányülésen (ismét) napirendre került, hogy mi lenne, ha a kormány saját repülőgéppel oldaná meg a nagyobb kormánydelegációk utaztatását. Nagy Anna kormányszóvivő azonban sietett megnyugtatni a világ plebejusait, hogy n...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irrelevant 2008.04.03. 20:41:43

Azért a királyi pár mégiscsak egy királyi pár, tudnak viselkedni, nem úgy mint a mi kivakarózott proli származású miniszterelnökünk, akinek csak pár éve van, hogy magánrepcsivel villoghasson. Ki kell használnia!

Google 2008.04.03. 20:43:13

Nem az első különgépes útja a jelen illetőnek, de üsse kő, hadd repüljön!
Lézerkések, lélegeztetőgépek bánják, ki tudja nem-e lesz/van szükségük rá!

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.03. 20:44:42

Szerintem kéne egy kormánygép nem vitás. A Honvédség kereteiben természetesen.És ha nagyon bőg az aktuális ellenzék, amikor nem használják, charterként lehetne vele repülni Krétára:)
Különben ilyen pici gépekkel, minta V országoké tengerentúlra nem nagyon lehet menni. Minimum Boeing 767 szint kell hozzá.

szubjektiv 2008.04.03. 20:48:42

states: ezzel most melléfogtál. Én 94 után csak a fideszre szavaztam:)De nem te vagy az első, aki szocinak vagy vérszadeszosnak gondol. Ha engem kérdeznek, menjen gyurcsány űrhajóval, csak ne retúrjeggyel. De a fidesz egy komoly politikai tényező kéne, hogy legyen. Ez meg egy röhej.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.04.03. 20:52:13

Hagyó Miklós gyalogolja le nyugodtan, de a testőrök és a tojás elleni esernyős emberek is vele mennek vajon? Mert ha a BKV paraméterkönyvét elfogadják, akkor megyünk utána/vele, és úszhat a tojásban, gyaloglás helyett!

grupi 2008.04.03. 20:52:48

Kedves Turul!
Megint sikerült torzítani és egy torzót összefabrikálni.
Nem az a baj, hogy amiért az mszp korábban szót emelt, azt maga sem tarja be.
Nem is az a gond, hogy egy jóléti társadalomban a tengeren túlra az időbeni érkezéshez külön gépet bérelnek a miniszter elnökök. Nem csak Orbán, hanem Megyó és Gyurcsány is. Ugyanis ő is azzal repült csendben. Máskor meg európán belűl is.
A baj az, hogy a 10 órás óceán túli út költsáégeit felszorozva próbálod hasonlítani a közel egy órányi repüléssel. Az utóbbinál elfogadhatóvá sugalva, hogy az olcsóbb és nem fért másként az elnöki napirendbe. Az másik kontinensre való eljutás közel egy napos oda-vissza út, az persze jelenthet időkiesést. Ez a csúsztatás, és ez az összehasonlíthatatlan. USA nem a szomszédban van. Ha orbán repült volna Bukarestbe külön géppel, akkor Lendvai már a lélegeztető gépért sipákoölna.
Most bezzeg nem. Most, amikor a lehető legrosszabb állapotban gazdaság, mélységekben a megélhetés, felszinen csőd gazdasági és politikai téren egyaránt, akkor egy arrogáns ficsur és elévült ügyei kapcsán büntetlen pártpolitikus, félig, illetve időzítetten bukott miniszterelnök mindezt megteheti. megteheti még akkor is, ha méregdrága páncélozott luxus cirkálókkal töltötte fel a köztársasági őrezredet. megteheti akkor, amikor mások a szomszédba ennél sokkal olcsóbban, közúton jutottak el. És végül megteheti mindezt ma úgy, hogy megint Orbánt hozzátok elő, mint drága példát. Ez a sandaság és az elferdített hamis ügygenerálásos történet kapcsolás. Röviden szarakodás, mocskolódás, szerecsen mosdatás. Lehet választani.

storyline :) 2008.04.03. 20:53:45

A malév gép jó. A malév gép szép. Külföldön a malév gép büszkeség, még akkor is, ha most már picit orosz, vagy menetrendszerinti. A kormányváró ferihegyen meg kényelmes, van vip busz a repcsihez, nem kell a plebsszel utazni a gépig.

VHB 2008.04.03. 21:01:20

Nekem semmi bajom nem lenne az összeggel, ha nem jönne vissza.
Egyébként meg mind menjen Suzukival. Ha külföldiek jönnek és reprezentálni meg védeni kell, akkor bérlejenek luxusautókat. Sokkal olcsóbb, mint a fenntartása ezeknek a nagyon gyorsan amortizálódó eszközöknek. Különösen, amikor egy csókos viszi az egészet selejtezéskor. (Lásd: totalcar cikk.)

BZoltan · http://www.juhfark.hu 2008.04.03. 21:01:34

Nem kell 767-es böszme a nagy víz túloldalára sem. Kisebb madárral is meg lehet tenni az utat, bár nyilván lassabb is és kerülőúton is kell menni.

M a r c e l 2008.04.03. 21:01:37

Miapicsa ez a rejakciós újság? "A Lap" menüpontról semmi információ nem jön elő, de nagyon szépen jobbos és persze elfogulatlan sajt-ó-terméknek néz ki.

stanyecli 2008.04.03. 21:03:04

Őőő, izé, a "nemszabadhazudni" viktor mennyiért is utazott? He? Vagy ehhez már Cavinton kell?

M a r c e l 2008.04.03. 21:03:12

Amúgy meg elég debil dolog erre rárepülni, egy kormány nem fapadoson utazik, mert percre pontos menetrendje van, ezt menetrendszerintivel, plána fapadossal elég húzós megoldani. A biztonságot meg méginkább.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.03. 21:04:53

elmondanám, hogy a Malév Rt vezérigazgatójának van személyes használatú jet-je, ami a malév Rt gépállományába tartozik, bár abba lehet nem fér bele 35 ember. nem kevés pénzben van a fenntartása.

random kínzó: mi a fasznak megy 34 ember még a minelnök mellé?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.03. 21:06:52

BZoltan úgy tudom, hogy tilos kicsi géppel nekivágni. Izland-Grönland felé meg nagy kerülő.

DEGEC 2008.04.03. 21:08:16

KGyST 2008.04.03. 20:18:43

Nem hinném hogy ezekkel az országokkal Magyarorszagot egy mondatban kell említeni.
Nem vagyunk egy szinten.

Miért nem ment a 12 hengeres audival?

És igen nevetségesnek tartom, hogy az emberek segge kilóg a gatyából, ők meg parádéznak, ráadásul a szomszéd országba.
Én rosszabbul élek mint 6 éve.

ókút 2008.04.03. 21:10:07

Grupi nem baj,hogy elfogult vagy,nyilván mi is igy vagyunk,de azért az Orbánból ne csinálj szentet,mert mégis csak ő volt aki azt mondta (állami támogatás)de ne mi nyerjüa legtöbbet.Ilyen történet a Gyurcsányról nincs.Gyurcsány valószinüleg a polotika hátszelében gazdagodott meg,Orbán pedig aktív miniszterelnökként.Nagy különbség neeeem?

Nash vs. Keynes 2008.04.03. 21:12:53

Orbán 2x ennyiből amerikáig repült.. :) Mivel mentek gyurcsányék? Kibérelték Brunei szultánjának a különgépét?

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.03. 21:14:19

álommókus, stanyecli

Az azért kemény, hogy egy cikkből csak az első\utolsó mondatot tudjátok elolvasni.

Nash vs. Keynes 2008.04.03. 21:18:24

ókút, gyucsány cége a motim épp most kapott vagy 80 millányival olcsóbban áramot az állami tulajdonú mvm rt-től. Öszödi ingatlan, képviselői irodaház, titán. Nem tudsz te semmiről semmit..

Bit Rot 2008.04.03. 21:18:50

"Orbánból ne csinálj szentet,mert mégis csak ő volt aki azt mondta (állami támogatás)de ne mi nyerjüa legtöbbet.Ilyen történet a Gyurcsányról nincs."

Persze, hogy nincs ilyen. Gyurcsány nem is mert arra gondolni, hogy ne ő nyerje a legtöbbet.

Pontosan ez a gátlástalanság a probléma!

Mi kerül 500 milliárdba egy metrón? Amihez hasonló külföldön negyedennyiért épül?

szelídgesztenye · http://szelidgesztenye.blog.hu 2008.04.03. 21:31:02

Repül, hát replül.
De visszajön, vazze!!!

vidéki suttyó 2008.04.03. 21:38:42

Az az érdekes, hogy ha ö egy megbecsült, elismert, ne adj isten, szeretett államfö lenne, a kutya sem sajnálná töle a különgépet.
Ìgy viszont csak azt kívánom neki, hogy a következö külföldi útját gyalog tegye meg. Oda.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.03. 21:43:23

itt van ez.
www.malev.hu/BP/ENG/I_PLANESPOTFLEET_ENG/2002-1121-1017-38VADL.asp

48-50 főt bír.

nem tudom elhinni, hogy a nato találkozót nem fél évre előre tervezték be.
és azt sem, hogy ez a gép 16 millióba került volna, ha kibérelik.

Oblomov 2008.04.03. 21:44:53

...és ha Kádár különvonatával ment volna, az mennyibe kóstált volna?

Balogh Ádám Software 2008.04.03. 21:47:17

Nem kell sem B767, sem közbenső leszállások Izlandon vagy Grönlandon. Nem utasszállítóban kell gondolkodni. Rengeteg üzleti gép van, ami jóval kisebb a B767-nél, mégis meg tud tenni ugyanolyan hosszú utat, vagy akár még hosszabbat is. BBJ például egy speciális B737 kifejezetten ilyen célokra, mivel utazik rajta több, mint 100 utas csak néhány, így nem visz annyi bőröndöt sem, a csomagtér nagy részét ezért egy üzemanyag póttartály foglalja el. Simán elrepül a tengeren túlra. ACJ hasonló az Airbus-tól. És vannak még kisebb gépek hasonló hatótávval.

Balogh Ádám Software 2008.04.03. 21:48:20

CRJ-k már nincsenek a Malévnál, így nem bérelhetik őket. Sőt, a Malévnál géphiány van jelenleg, így nem valószínű, hogy a kormány bérelhet tőlük. (Már nem is állami cég, semmi közük hozzá.)

a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.04.03. 21:49:04

tombol a sötétség... nem baj, legalább gondoskodtok róla, hogy a fidesz a jelen helyzet ellenére is pofára essen. :-D

soseleszekelső 2008.04.03. 21:57:42

19 milkáért mentek 35-en. Az fejenként 540eFt. Ez mondjuk duplája a business jegy árának.
Tényleg akkora téma ez?
Van aki komolyan gondolja, hogy a multimilliárdos Gyurcsány arra izgul, ha repülőre ülhet állami pénzen?
Ha meg menetrendszerintivel mennek és a biztonsági ellenőrzések miatt a civil utasokat némi kényelmetlenség éri, akkor az a szájtépés tárgya.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.03. 21:58:04

2006ban még volt nekik 4 db.
persze az éves jelentés szerint.

Trog_Air 2008.04.03. 22:01:05

Adam, a CRJ-k eleg nagy zsakutcanak bizonyultak, mert sok volt veluk a problema.

Egy Gulfstream V meg ahhoz kicsit draga, hogy evente ketszer hintaztassuk rajta a proszto politikusok v*lagat... (Utaztam mar egyutt politikusokkal repulon, nemelyik bunkobb, mint az utolso alfoldi tanyasi ciganyvajda.)

Keziccsokolom, nem kellett volna eladni a Malevet, hanem racionalizalni...!

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2008.04.03. 22:02:02

Romániába menjenek különvonattal.

burt lancaster 2008.04.03. 22:04:22

a nap húszpontos képe haazeeblog.blogspot.com/ 2008.04.03. 21:49:04
"tombol a sötétség... nem baj, legalább gondoskodtok róla, hogy a fidesz a jelen helyzet ellenére is pofára essen. :-D"

Ez a véleményed hasonló mint a blogod.
Keveset mondd, de azt is minek.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.03. 22:08:11

Úr isten, betámadták az ellenséges hekkerek a reakció blogot?

dolphin · http://adlibitum.hu 2008.04.03. 22:12:54

"A NATO-csúcs egyértelműen hivatalos út, Orbán díszdoktori-átvétele kevésbé egyértelműen, de szerintem még így is bőven belefér a hivatalos kategóriába, hiszen a címet Orbán Viktor nem jogászi teljesítményéért kapta, hanem Magyarország miniszterelnökeként (plusz díszvacsora amerikai döntéshozókkal)."

Orban nem jogaszi, hanem politikusi teljesitmenyeert kapta a dijat, de nemcsak azert amit me.-kent mutatott fel. Szoval a ket idezett eset kozt annyi a kulonbseg, hogy a NATO csucsra a hivatalban levo magyar me. volt hivatalos, barki legyen is az, Bostonba pedig konkretan Orban Viktor. Hasonlitani csak pontosan es szepen.

dowNLoad 2008.04.03. 22:16:44

Van aki komolyan gondolja, hogy a multimilliárdos Gyurcsány arra izgul, ha repülőre ülhet állami pénzen?
MINT KAPOLYI elvtárs????????
Amikor az UTOLSÓ FILLÉRIG felvette a számla nélkül felvehető összeget??? Jó lesz az egy görbe hétvégén, Monaco felé. Annyira nagy ívben szarnak mindenre, és mindenkire, hogy meg sem nézik az árcédulát? Nem nyerő ez a hozzáállás mostanában.

vidéki suttyó 2008.04.03. 22:24:29

Azért az nem valószínü, hogy önköltségen is kiutazott volna :)

KGyST · http://repules.tumblr.com 2008.04.03. 22:27:33

A holland király bringával jár, de azért van egy Gulfstream V is a garázsban:

www.airliners.net/photo/Netherlands---Air/Gulfstream-Aerospace-G-IV/1273600

Meg egy Fokker 50 VIP:

www.airliners.net/photo/Netherlands---Air/Fokker-50/1318466

de ők már télleg nem a mi kategóriánk.

soseleszekelső 2008.04.03. 22:29:26

Egyetértek. Valószínű a saját pénzén menőbb helyekre jár mint Bukarest.

De ebben nem ez a vicces. Tudunk-e valamit arról, hogy mi történt a NATO csúcson? Nem, mert a Fidesz megfogta a lényeget, hogy mennyi volt a repjegy. (540eFt/fő)

vidéki suttyó 2008.04.03. 22:30:17

Azt kell látni, hogy ezek ellenére bringával járnak. Nem a vagyontárgyaikról volt szó.

dr.minorka 2008.04.03. 22:31:37

soseleszekelső!
Nőjj már fel végre! ne csak a Fideszre figyelj...

Francois Pignon 2008.04.03. 22:34:18

"Tudunk-e valamit arról, hogy mi történt a NATO csúcson? Nem, mert a Fidesz..."

Azok a mocskok már tájékozódni sem hagynak, ugye?
Amúgy: index.hu/politika/kulfold/nat080403/

dr.minorka 2008.04.03. 22:40:04

"Nem véletlen, hogy a költségeikre amúgy ugyancsak odafigyelő, nagy cégek vezetői sem olcsó autókkal érkeznek a tárgyalásaikra, bármennyire költséghatékony is lenne. "
Én édes drága jó Istenem! A költségeikre odafigyelő cégek? Milyen költségekre? A dolgozóik jóléti költségeire biztosan, de a vezető menedzserek luxusára soha.
Egy ország tekintélyét nem ez adja. Különösen, ha egy küszködő, elszegényedő országról van szó. A lehető legolcsóbban utazzanak.Az aktuális ellenzék nem pitiáner, hanem teljesen józan kérdéseket tesznek fel. Ezt a józanságot egyből el szokták veszíteni, amint hatalomra kerülnek.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.04.03. 22:41:20

"gloire · alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.03. 22:08:11
Úr isten, betámadták az ellenséges hekkerek a reakció blogot?"

En is tepem itt a szajamat, hogy fejre van allva a teljes style, nalad is?

OftF 2008.04.03. 22:43:21

gloire, én azt hittem, csak safariban szar. (bár ha jól tudom te is azt használsz.)
István? Te milyen browserben nézed?

OftF 2008.04.03. 22:44:09

vagy mindenkinek szét van esve?

soseleszekelső 2008.04.03. 22:52:18

Az öt perces hírblokkban, amit hallottam, a témával kapcsolatban ez volt az egyetlen hír. Mármint, hogy Cser-Palkovics követelte, hogy hozzák nyilvnosságra, hogy mibe fájt a repülő. Nem azt fírtatják, hogy mi az ország álláspontja Ukrajna NATO tagságáról, vagy valmi ilyesmi, hanem hogy mennyi volt a repjegy. Legalább annyira vicces, mint hogy van-e páncélautó vagy nincs. Ezek simán hozzátartoznak egy állam működéséhez és nem múlik rajta semmi.

Félreértés ne essék, bármelyik oldal csinálja bármelyikkel viccesnek tartom az efféle álszent képmutatást.

bobbyperu · http://twitter.com/bobbyperublog 2008.04.03. 22:59:40

félelmetes, h a politikai (lehetőleg szarkenegetős) posztok még mindig a leginspirálóbbak magyarországon kommentice. ráadásul én is..

dowNLoad 2008.04.03. 23:00:31

Aki olyan hülye (naív) , hogy az elitben a vezetőt látja, nem a vérszívó , piramis csúcsára verekedett, degenerált , hatalommániás, paranoid elmebetegeket, az nézze meg az ENRON botrányról szóló filmet!
www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=71988&i_city_id=3372&i_county_id=-1
Különösen Alec Baldwin (a nagyfőnök) beszólásait érdemes figyelni!

OftF 2008.04.03. 23:02:13

Majd akkor lesz egy kicsit jobb, ha majd nem kell odabiggyeszteni egy hsz végére, hogy félreértés ne essék. Az azt jelentené, hogy már mindenki gondolkodik. Félreértés ne essék, nem soseleszekelsőt minősítem... :-)

kamasuka 2008.04.03. 23:32:21

Mi került ennyi pénzbe eljutni Bukarest Megapolisba?

Autóval "fillérek", aztán folyik Romániában a Duna, ahol ha Georgiuban átszállnak autóba is egy óra és Bukarestben vannak. De ha már repülő, szintén fillérekbe kerül egy sima repülőjegy, mégha Szekeres magával cipeli az ivócimboráit is. De, hogy mi került pár tucat embernek és a Népfasza, a 168 óra ill. a Néphazugság újságíróinak kiutaztatása 19 millába, az azért megérne egy misét.

Orbán útja is hülyeség volt anno, de Gyurcsánynak ebben a helyzetben pláne hülyeség volt különgéppel mennie. De ha ez a búcsútja, akkor persze egy szót sem szóltam. 19 millát szerintem megér a fél orszának még egy utolsó eurotrip, ha többé nem látják.

CrL 2008.04.03. 23:50:15

drminorka:

"Ezt a józanságot egyből el szokták veszíteni, amint hatalomra kerülnek."

igen, Orbán még arra is képes hogy magáról nevezze majd el a repteret mert zavarja a Ferihegy név.

Daniel W. Mcload 2008.04.04. 00:08:57

A reakciótól kifejezetten egy elfogadható cikk, ritkán olvasni itt ilyet.:)
De a kommentelők nagytöbbsége sík, mint a Nagyalföld.

DEGEC 2008.04.04. 00:40:31

kamasuka 2008.04.03. 23:32:21

Én inkább ugy gondolom, hogy ez felhivas volt.

Le vagytok tik szarva, ÉN azt csinálok amit akarok.
Megmutatja hogy úgyse tudják leváltani.

S. Annyi 2008.04.04. 01:21:42

NEM CSAK EZ VOLT HAZUGSÁG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.04.04. 01:22:45

Mi van a Csányi jetjével? Pár éve úgy volt, hogy az OTP vesz egy kisebb gépet (kb. 20-30 személyest), és azt fogják használni kormánygépnek is. Sztem jó ötlet lett volna.

CrL 2008.04.04. 01:24:58

dark future: nem a Csány gépével mentek most is?

index.hu/politika/belfold/falcon3986/

Káposztakukac 2008.04.04. 01:34:13

35 ember, 19 millióért, magángéppel. szerintem kifejezetten olcsó. lehet hasonlítani o.v. 42 milliós amerikai kiruccanásához is, de figyelembe kell venni, hogy a nagyobb távolság határköltsége aránylag alacsony, az "alapdíj", tehát maga a repülőgép és személyzete kibérlése a magas, ami bp-new york és bp-bukarest távolságon is ugyanannyi, nagyobb távolságnál már csak a járulékos költségeket kell fizetni.(üzemanyag, leszállási, átrepülési illetékek)

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.04.04. 02:07:22

RE: CrL

Most biztosan nem (azon nem férnének el 35-en), viszont a cikket nem olvastam, eszerint le vagyok maradva egy körrel, mégis megvette Csányi a Falcont, nem csak tervezte.

bencusiu 2008.04.04. 04:41:18

en nem tom. az atv-nek adtak riportot a gepen, de az malev volt(zold ovrol siman megismerheto),nemis tom mirol beszelnek..

berkazs 2008.04.04. 05:05:10

Valaki megnézte már milyen messze van Bukarest? Valószínűleg én sem indulnék el kocsival egy hivatalos tárgyalásra. Ha különvonattal mennek, az sem igen jött volna ki kevesebbre és az ugyanúgy nem tetszene.

kyanzes (törölt) 2008.04.04. 07:18:15

Kéne már egy "MSZP FORCE ONE"

bloodhound v2.0 2008.04.04. 07:40:29

vihar a biliben, és megint olyanok szájalmnak, akik, ha lehetőségük van a közpénzek szórására, semmivel sem különbek attól, mint akit kritizálnak.

bloodhound v2.0 2008.04.04. 07:41:38

kyanzes 2008.04.04. 07:18:15

kéne már egy másik politikai elit

ApukadHUN 2008.04.04. 07:57:45

Nem akkor volt, amikor Bush nem fogadta Orbán Viktort, aki amerikai döntéshozókkal találkozott, s átvett egy díjat? Vitya meg bejelentkezett a Fehér házba, aztán azt mondták neki: Menj haza kisfiú! Az nagy orrbaverés volt...

KopaszMercis 2008.04.04. 08:01:43

azok akik kulonbseget velnek latni orban viktor gyurcsany ferenc az utcan randalirozo bohocok a csegevaras fiatal balodlal a kommunita part es a magyar garda kozott, azok mind mind megvezetett hulye birkak.

Faszok vagytok. Cirkusz kell nektek es azt adnak. Az egyik maganugybe megy de messze kozpenzbol kulongeppe (hat ez felhaborito meg ilye!/messze van es kozjogi meltosag persze, hogy azzal megy) a masik hivatalos ugyben megy de kozel kulongeppel (hat ez felhaborito meg ilyet!/kozjogi meltosag a tobbi jaraton nem volt hely).

Vegyetek mar eszre magatokat.. szanalmas faszkalapok vagytok egytol egyig, es amiatt ilyen az orszag amilyen (es aki szerint a 98-2002 kozott mennyorszag volt, az is tephet egy sorszamot es elmehet a kurva jo anyjaba), hogy ti erre vagytok. Azt akarjatok, hogy hazudjanak nektek, es ti is hazudozni akartok. Kettos mercevel akartok merettetni (mert vesztesek vagytok) es kettos mercevel mertek. Es kozuletek kerulnek ki draga barataim az mszps es fideszes kepviselok, es ugyan ez a tanulatlan idegesiti degeneralt suttyosag koszont rank vissza a parlamenti patkobol. Pofatlanok ok is, ti is az vagytok. A fiataltol kezdve az oregig, a suttyo melostol az egyetemi tanarig mindenki. Szemet kommunista ivadek demagog barmok.

Jezusom, 3 hete meg mindenki elhitte, hogy a vizitdij a legnagyobb baja ennek az orszagnak, illetve azt, hogy az majd mindent megold. HOL ELTEK?

A magyar garda is nektek szol.. nektek balosoknak, mert ugy reagaltok ra mint valami degenralt idiotak habzo szajjal BE KELL TILTANI (igazi demokratak vagytok.. tisztara mint orban viktor a nepszavazasi kerdesekkel, amikor - noha a nyelvesz professzor elobb nyujtotta be a kerdeseket, es a demokratikus dolog az lett volna, hogy azokrol szavazzatok - vegig nyomta a sajat kerdeseit, hiszen o a viktorka). Na meg a jobbosoknak is...
majd jon a magyar garda megolgya a ciganybunozest felnek toluk a ciganyok. Igen? Hany zsebes cigannyal van kevesebb az orszagban, miota ezek a tornabol felmentett latens heteroszexualis bandzsa balfaszok arpadsavos karszalagban szaladgalnak harom hetenten 200-300an?
Eggyel sem!

Nagyon sotet jovo elott alltok ilyen hozzaallassal.. jo lenne egy kicsit felulvizsgalni a dolgokat, magunkba fordulni es eszre venni, hogy nem az UFOk rakjank a fejunkre ezeket a degeneralt pofatlan mszpseket es debil idiota kommunista fideszeseket, hanem ezeket mi neveljuk ki magunkbol. Mert nem vagyunk egymasra tekintettel, mert nem tudjuk hogyan kellene mukodjon egy demokracia, es mert igenytelen barmok vagyunk, mint a fenti hozzaszolasokbol kiderul.
A hibat nem patkoban kell keresni.. ott csak a tuneteket latjuk. Aki mast hisz hulye.

KopaszMercis 2008.04.04. 08:19:10

glorie:
reggel heroin...
inni csak delelott kezdek el.. es pontban delig sosem tomenyet, csak sort meg bort :)

XSun (törölt) 2008.04.04. 08:28:25

maps.google.com/maps?f=d&hl=hu&geocode=&saddr=budapest&daddr=bukarest&sll=37.0625,-95.677068&sspn=29.163842,59.765625&ie=UTF8&z=7

Amúgy Bukarest 823 km – körülbelül 12 óra 52 autóval, by Google Maps.
Kocsival azért elég szopás odáig menni szerintem.

Madzsar_huszar 2008.04.04. 08:28:35

Én nem értem az embereket. Miért nem jó nyugalomban élni??? Miért várják a dilettánsok, hogy majd az állam eltartja őket? Miért kell nekünk 2008-ban a szocializmus újjászületéséről szavaznunk? 1989-ben nem ezt akartuk.
De visszatérve az alaptémához. Milyen álszent és aljas dolog olyat számonkérni a jelenlegi miniszterünkön, amit magunk is elkövettünk dalolva? Milyen álszent pofa kell ahhoz, hogy a vallással takarózzam, mikor 25 ávvel ezelőtt még "csuhások takarodjatok "volt a szlogen???? Miért nem vesszük észre a magunk szemében a gerendát, csak mások szemében a szálkát?
Miért kell egy félkatonai, fasiszta szervezetet tartanunk? És miért csak "cigány" bűnözésről beszélünk?
Ha nem támadnánk a saját rendőrségünk, ha megfelelő jogosultságokkal látnánk el, nem kellene pár idegbeteg, kisebbségi komplekszusban szenvedő állatnak harci-marcit játszania.

dowNLoad 2008.04.04. 10:01:06

KOPASZ MERCIS, MÁR KORA REGGEL BE VAGY LŐVE???
(es aki szerint a 98-2002 kozott mennyorszag volt, az is tephet egy sorszamot es elmehet a kurva jo anyjaba)
ELŐSZÖR TI HÚZZATOK EL AZ ORSZÁGBÓL, A JÓ B*DÖSK*RVAANYÁTOKBA!!!
Most jobb??? Te tényleg kopasz mercis lehetsz, nem hazudtolod meg a neved.

H-kovács, már mindenki drogos lett?
És miért csak "cigány" bűnözésről beszélünk?
Mert az gázos, mikor az öregasszonyokat megerőszakolás után kirabolják, majd levágják a lábait, miután kinyomták a szemüket. (a sorrend nem végleges, te barom)

dolphin · http://adlibitum.hu 2008.04.04. 10:10:10

kamasuka 2008.04.03. 23:32:21
"Mi került ennyi pénzbe eljutni Bukarest Megapolisba? De ha már repülő, szintén fillérekbe kerül egy sima repülőjegy, mégha Szekeres magával cipeli az ivócimboráit is."

Igen, ez az a pont, ahol a "jozan paraszti logika" lerobban. Bukarest lehet, hogy foldrajzilag nincs annyira messze, de a repulo baromi draga. Ha pl. a Malev honlapjarol akarsz mondjuk szeptemberre egy Business Class jegyet foglalni Bukarestbe, az retur siman 200.000 HUF, repteri illetekkel. Mondjuk ez 35 fore meg mindig csak 7 milla...

Téglagyári Megálló 2008.04.04. 10:22:24

H-Kovács,

a nevedben is benne vagyok, hogy nem hiszel abban, hogy az ember egyszer csak felismeri, hogy jobb a Krisztushoz tartozni. És ne mondd, hogy csak a hatalomért, mert 6 éve ellenzékben sem tagadta meg ezt Viktorunk. Nem tartom szentnek, de ennyi tiszteletet azért megadok neki.

Ha a te gondolkodásmódodat követnénk (ami különben elég népszerű Magyarországon), akkor nem is lehetne vallásról beszélni. De tudod mit, nem hallgatunk rátok. Ajánlom Szent Pál történetét, aki üldözte a keresztényeket, aztán mégiscsak szentté avatta az egyház, de ehhez tett egyet s mást.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.04. 10:31:00

Kopasz Mercis bement a hivatalba, pontosan mint minden nap, leült, befűtötte a pc-jét. Megnézte az aznapi üzeneteit, és azt olvasta: támad a Reakció! ezek után megnyitotta a dokumentumait és előkreste az egyik régebbi kedvenc írását, majd 8 óra 1 perckor már el is küldte nekünk.
H-Kovács, viszont késett, mint mindig. Gyerek, iskola, dugó, és még a kávé is rácseppent az ingére tejjel és cukorral. Nagyon rosszul indult a napja. Igaz, mindig is rosszul indultak a napjai. Így, ő csak majd félórás késéssel tudta elküldeni az egyik paneljét.

tevevanegypupu 2008.04.04. 11:10:27

H-Kovacs
nem hiszem, hogy Orban szinleli a vallasossagot, mar azert sem, mert annyi gyalazkodast, szidalmazast kapott mar erte, hogy boven elhagyhatta volna ezt a "jatekot", hiszen nagyon megalazo dolog elviselni a gunyolodast, a rosszindulatu feltelezeseket. Nem akartam elohozni, de Gyurcsany elovette ezt a lehetoseget is, hogy megprobal a vallasossag latszataval kis nepszeruseget szerezni. Sajnos nem nezett utana legalabb a kereszteny szokasoknak annyira, hogy ne azzal vezesse be belepojet a hivek koze, hogy elmeselje "rendszeresen bermalkozott"..es arra sem figyelt, hogy a zsidok nem Megvaltorol hanem Orokkevalorol beszelnek ha Istent emlitik.
Nem konnyu am megterni..((:

gt 2008.04.04. 11:10:46

nem ide tartozik, de azért mégis:
Már régen gondoltam, hogy kellene egy olyan lehetőség hozzászólásnál, hogy bejelölhessem, hogy
elolvastam a postot igen/nem
és elvolvastam a hozzászólásokat igen/nem

dr.minorka 2008.04.04. 11:10:54

És mindegyik vesztes küzdelmet folytat az édes anyanyelvünk ellen:)

Google 2008.04.04. 13:18:58

De nem adják fel, még ha ingük-gatyájuk, mi több (nem kis) mellényük is rámegy! Mindegy, a zakó marad!

volante · http://volante.blog.hu 2008.04.04. 19:23:14

Valamelyik kormánypárti politikus nyilatkozta még a népszavazás előtt, hogy a Fidesz mondja meg, miből teremtsék elő a kieső vizitdíjat, stb. Egy konkrét mondatra emlékszem: "De ne azzal jöjjenek, hogy adjuk el az Audikat."

Ők anno lelkesen húzták Orbán Viktort és a kancelláriát, hogy volt képük az adófizetők pénzén egy uszkve 8 milliós Chrysler Grand Voyagert venni. Az ötször annyiba fájó páncél-Audi viszont indokolt. Hogyne.

dowNLoad 2008.04.04. 22:46:19

Olyan alapvető üzleti fogást nem ismernek, hogy amikor leselejtez az állam valamit , azt EGYESÉVEL és ÁRVERÉSEN adja el, hogy a maximális pénzt hozza ki belőle. (vagyis, pontosan tudják, hogy egyben kell eladni a haveri cégnek, tizedáron ,mintha)
Pedig mág a US-ARMY is így adja el a cuccokat:
www.govliquidation.com/

grupi 2008.04.05. 15:57:42

Nem is az a baj, hogy még 19 millár ráhúzott szeretett Fletónk a több milliárdjára, és elrepült. Ennyit még megért volna, ha nem jön vissza soha többet. És ez a baj, hogy még 19 millát elvitt tőlünk újra, és még vissza is jött tovább dézsmálni a mócsingot.
Miért nem tudnak az ilyenk valahol a enger parton maradni, akár a vörösnél. Amúgy annak valják magukat.

Yasashi Tanuki 2008.04.05. 16:21:35

Ha annak idején elverte a port Orbán Viktoron a maszop akkor az ember azt gondolná, hogy igyekszenek nem elkövetni ugyanazt a baromságot amin egykor olyan mélységesen megbotránkoztak.

Még egy apró különbség: 2002-ben egy közép - kelet európa legjobb gazdasági teljesítményét nyujtó országának miniszterelnöke használta a gépet, most viszont a térség sereghajtó országának a vezetője, akinek sikerült überelni Kádárt az államadósság megnövelésében.

Gyurcsánnyal egyébként pont az a gond, hogy "szocialista Orbánként" ugyanazokat a baromságokat követi el pontról pontra, mint a 2002-ben magukat legyőzhetetlennek gondoló Fidesz vezetők.

grupi 2008.04.05. 21:12:01

Szerinted ugyan az a kép?
Nézd már végig:
Képzeljük el, hogy egy filmrendező megrendezi a Valahol Magyarországon című dokumentumfilmet a Gyurcsány-kor végóráiról. Színhely: az üres Lipót. Rácsos ágyak, szivárgó víz. Színhely: Szabolcs utcai fantomkórház. Kongó termek, eldobált, véres vatták, rendezetlen iratkupacok. De ha elhalt sínek érdekelnek, azt is tudok mutatni. Szegett szárnyvonalak. Beteg nélküli kórház, mozdony nélküli sín. A pusztulás háborúból ismert archetípusai.

Itt most nincs osztogatás, mint az Orbánt váltó D 209-nél. Most nem mondja Lenvai picsa, mint akkor, hogy a Fidesz a jólét ellenére nem ad eleget.
Most nincs miből. Most kivérzett ország van.
A pannon puma kihalt, osztogatás helyett fosztogatás zajlott. Ez a szocliberalizmus nyomoruságos kormányzati munkája.
Zorbánék a V-4 éllovasaként parádézhatott, míg a csalárd Kóka csak a döglött pannon puma bőrét tömheti. Gyurcsány egy zombi miniszterelnök, ahogy az ország is egy élő-halott.
A nagy a jó létből válság lett.
Azért ez még sem ugyanaz.
A fidesz és a maszop közé ugyan úgy nem lehet egyenlőség jelet tenni, mint Orbán, és a baloldal percemeberei közé. Orbán állandó, míg a vele szemben levők olyanok, mint a vidámparki cilinderesek, akik hol előbukkannak, hol meg lebuknak. hagyjd már ezt a fanatikus zOrbánozást, meg a demagóg bukott szoclib szövegszerkesztést.
Válság van, baj van és 6 év alatt termelte ki ez a geny szoc-lib magyarellenes bagázs.
Kínában ezért már kivégzés jár. romániában ennél kevesebbért végeztek csauval. Ezeknek is valahogy úgy kéne végezni, ahogy a szocilisták teszik és tették a szocialista országokban.

dowNLoad 2008.04.05. 21:31:50

Teljesen úgy viselkednek a balliberósok, mintha az ország többi része valami alsóbbrendű majomemberekből állna, akiknek csak ők képesek megmutatni a gödörből kivezető utat, csak sehogy sem akar sikerülni, a majomemberek meg lassan éheznek és egyre mérgesebbek, már-már arra célozgatnak, hogy maga a nagytudású vezetőség juttatta őket a gödörbe. A vezetőség viszont megelégedne fele ennyi majomemberrel is, csak nekik legyen meg a 10X-es fejadag. Egyszerűen nem értik, miért nem akar a népesség fele elpusztulni értük???? Pedig nekik megérné.

KopaszMercis 2008.04.06. 17:58:40

dowNLoad es tolgy:
milyen erzes olyan tulajdonsag birtokaban lenni, aminek segitsegevel barmit kepesek vagytok bebeszelni magatoknak?

Kopaszmercis reggel 7 kor felkelt, megfurdott (nefrugyele!), lehuppant a szep kis feher mac laptop ele, amit a baratnojenek vett karacsonyra, kiosztotta az osszes birka faszt, aki elvarja az allamtol, hogy meg a segget is kitorlje (kuldjon az allam iskolaba, ha megbetegszem gyogyitson meg es a faszomat is szopja le), es beszopja a politikusok hulye dumajat. Majd feloltozott elment pozsonyba dolgozni, ahonnan este 10kor ert vissza budapesti irodaba, ott meg elintezett valamit, majd h11kor mikorra vegre vegzett a munkaval megnezte, hogy a lusta geci csehek utaltak-e mar vegre a fizeteset (ami sokszor tobb, mint kettotoke egyutt) majd csodalkozott, hogy a sok csoro lepukkant idiota miert hiszi, hogy kopasz is es mercis is, mikozben egyik sem. Gondolta majd vasarnap visszajon kiosztani oket.. elmondani, hogy el is fog huzni ebbol az orszagbol, ahogyan befejezi az allamilag finanszirozott tanulmanyait... thx to nepszavazas, a minimalberes csoro anyad - azert mert ilyen debil fasz kolykot nevelt kifizetheti helyettem a vilagszinvonalu oktatasomat, hogy aztan majd elmenjek mashol kamatoztatni.

Gratulalok... ti aztan tudjatok, hogyan kell orszagot epiteni. Mint irtam: tepj egy sorszamot es huzzal a gecibe..

Ne aggodj, majd johettek ti is 2 ev mulva ugyan akkora buzi kuplerajt csinalni mint a degeneralt baloldal, es akkor majd izleni fog a szar, amit a szadba raknak mert az majd a viktorkae lesz.. addig az okosabbik fele, meg itt hagyja nektek ezt a kis szemetdombot, csinaljatok rajta magatoknak arpadsavos kuplerajt... =)

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.06. 18:25:54

KopaszMercis 2008.04.06. 17:58:40

Jegyezzük meg: a baratnojenek karacsonyra vett egy fehér Macbookot. Más érdemlegeset én nem látok.

tewton 2008.04.06. 18:36:35

Jujj. Ez a Kopaszmercis durva.
Sose gondoltam volna, hogy TWA-nak van droidhadserege. De igen.
Megyek és azonnal jelentkezek Tirpák Gárdistának.

For A Better Tirpakia!

grupi 2008.04.06. 19:08:35

Már megint hazudik a Kormányszóvivői Iroda !

Már a legegyszerűbben ellenőrizhető ügyben sem tudnak igazat írni. Most például azt hazudják, hogy "Orbán Viktor, egyetlen év alatt, 2001-ben, több pénzt költött repülőgép-bérlésre (összesen 176 millió forintot), mint amennyit négy év alatt költött a kormány a következő, 2002-2006-os ciklusban (151 millió forintot)."

Megnéztük, hogy miért e közlemény? Megtaláltuk: Cser-Palkovics András, a Fidesz helyettes szóvivője a következő kérdéseire vár választ Kiss Péter minisztertől: Miért különrepülőgéppel utazott Gyurcsány Ferenc és delegációja a bukaresti NATO-csúcstalálkozóra, miközben négy menetrendszerinti járat is közlekedett a magyar és a román főváros között? Mennyi pénzébe került az adófizetőknek, hogy az odafelé 35 fős, visszafelé pedig 25 fős delegációnak egy több mint száz férőhelyes repülőgépet béreltek? Miért nem utazott a kormánydelegáció menetrendszerinti járattal?

Ez a bukaresti út ugyanis 19 millió forintba került.

Nem voltunk restek utánakeresni a Kormányszóvivői Iroda hamis állításának. Az Index egykoron ezt írta:

"Olcsóbban utazgatott hivatali idejének második évében Orbán Viktor, mint ahogy ugyanebben az időpontban tette azt Horn Gyula - tartalmazza a Miniszterelnöki Hivatal összeállítása, amit a hétvégén hozott nyilvánosságra a kancellária honlapján.

Kiderül belőle, hogy Orbán Viktor minden idők kormányfői utazásai közül a legtakarékosabban akkor utazott, amikor csupán 4500 forintot fordított egy kétnapos prágai látogatásra. Már ha el nem írták a honlap összeállításakor..

Meglepő ugyanakkor, hogy egy szlovákiai vizitre ennek az összegnek majd a százszorosát költötte, amikor egy napot töltött szomszédunknál 337 ezer forintért.

A visegrádi csúcson, Pozsonyban szintén egy napot töltött Orbán Viktor, ez a látogatása 210.506 forintból jött ki. A legtöbbe Orbán Viktor látogatása került a NATO fenállásának 50. évfordulójára rendezett ünnepségre, 26 millióért.

Orbán Viktor 33 útja tavalyelőtt összesen 127 millió forintba került. Ebből az összegből 82 millió forintot tett ki a közvetlen utazásra fordított pénz. A kancellária 31 millió forintért vásárolt repülőjegyet Orbánnak menetrendszerű gépre és 51 milliót tett ki a kormányfő utazása különgépekkel.

Horn Gyula ex-kormányfő a kancellária összeállítása szerint 1999-es árakon számolva 167 millió forintot költött 1995-ös külföldi útjaira. Arra vonatkozóan azonban nincsen adat, milyen módszerrel számolták át a költségeket. (Egyszerű konvertálással - a szerk.)

A MeH kimutatás szerint Horn Gyula a legdrágábban Moszkvába utazott, 20 millió forintért, a legolcsóbban pedig Szlovákiában járt két napot, 185 ezer forintért. A kancellária adatai szerint Horn Gyula 1995-ben, 99-es árakon számolva 13 millióért közlekedett menetrendszerinti járattal és 125 milliót tett ki a különgéppel megtett utak költsége." index.hu/politika/belfold/orbanutaz/

A tények makacs dolgok. Bizony ám, T. Kormányszóvivői Iroda!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.06. 19:35:42

Kopasz Mercis megpróbál szellemes, ámde ütős riposztokkal kiosztani néhány sallert a reakciósoknak. Csakhogy, a nagy erőlködéstől betrottyantott. És még csak nem is szellemes, bár haladó módon közönséges.

dowNLoad 2008.04.06. 19:57:54

De az ÁRPÁDSÁVOT nem bírta kihagyni! Egy középkori magyar vitéz (haha) lekaszabolná itt a fél országot, ha látná mivé lett ez az egész.
Filmajánló : Az Utolsó Sheriff (The Last Marshall) a filmben elhangzik: buziközpont, liberális köcsög, rohadt mexikóiak, indiánok, spanyolok
( a niggereket/zsidókat nem merték) és a filmben cigiznek is. KIVÁLÓ alkotás, kár, hogy a RetekKlub és TelaViv2 csak éjfél után meri adni ezeket.

KopaszMercis 2008.04.07. 10:28:22

bazalttufa: szerintem is az az egyetlen egy ertelmes megnyilvanulas ebben a blogpostban :) mac book-ot karacsonyra. A tobbi lofasz... hiaba probalja itt elmagyarazni a sok kis pontnak az ember, hogy mi a gomb =)

tolgy:
nagyon hizelgo, hogy lopod a mas blogogba tett kommentjeimet... az utanzas a seggnyalas egyik leghizelgobb formaja =)
Nem szegyelled a fajtatad, hogy kozuluk nem talalsz magdnak inspiraciot es kenytelen vagy az en szovegemet nyulni? Leir ez titeket mind.

dowNLoad:
"Egy középkori magyar vitéz (haha) lekaszabolná itt a fél országot, ha látná mivé lett ez az egész. "
Vegre valamiben egyet ertunk.. es kezdene a kommunista kossuth teri fidesz nagygyuleses magyargardas fattyakkal, akik szejjel basszak az o es fajtaja veraldozata es kuzdelme miatti gyonyoru nemzeti jelkepeink egyiket, csak azert mert gyavak kituzni a horog es nyilaskeresztet


komolyan nektek idiota idegenfob babonas vallasos buziknak az nem fer be a fejetekbe, hogy egy jegyiroda hungarista koncertre nem azert nem lehet jegyet kapni, mert zsido a tulaj, hanem azert mert SZAROK a hungarista zenekarok. Igenytelenek es senki nem akar a koncertjeikre jegyet venni.
A kognitiv disszonancia, hogy egy zsido az anyjat is eladna 1 ft-ert es h ha meno a hungarista zenekar koncertjere valo jegyarulassal gazdagodhatna meg akkor nem tenne meg, nem all nektek ossze egessze pedig tovabb szerenyiti amugy sem tul izmos szellemi kepessegeiteket...
degeneralt allami csecsen nevelkedett onallotlan balfaszok...

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.07. 11:26:39

Mercis, micsoda hányást produkáltál ide... Nem jellemző ez a hangnem itt.

dowNLoad 2008.04.07. 13:27:33

Hát kopaszmercis, te még KOPASZ MERCISNEK sem válnál be, csak egy wannabe kopaszmercis vagy, ez aztán lúzer dolog. A középkori magyar vitéz (vagy az utolsó sheriff) téged kaszabolna le először, (a buzik, liberósok, meg a nem magyarnak látszók után) de a magyargárda is csak fegyverhordozó al-segéd-helyettes lehetne nála. Sokkal kevesebbért is lerohantak SZOMSZÉDOS és TÁVOLABBI ORSZÁGOKAT IS, egy kis történelem nem ártana, állítólag valami egyetemre jársz?
HA kívánhatnék egyet, akkor az összes liberós/magyarellenes/komcsi/stb figurákat visszaküldeném MÁTYÁS idejébe, nézzük mennyire tolerálnák őket??? hahahaha, lehet 5percig is életben bírnának maradni.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.07. 14:02:07

Azt hiszem Kopasz Mercis éjszakája megint nem sikerülhetett.
Amúgy bizonyára szimpatikus fiatalember.

KopaszMercis 2008.04.07. 14:10:26

dowNLoad:
te felreertesz engem teljesen. En elvezem ha szamomra ellenszenves csoportok egymast irtjak. En orulnek neki, ha itt az utcara vonulo jobbosok es balosok vegre elkezdenek egymast kinyirni.. marmint ha nem lennenek a balosok ilyen mindent elturo balfasz selyemmakik. Ok is kivonulnaka, es ezrevel elkezdenek egymast nyirni.. egy kettore megnone az atlag IQ kishazankban.

tudom a valosag kemeny..

erdekes gondolatot vetettel fel: nem tudom, hogy teged mint kommunistat pl hogyan toleralnanak matyas udvaraban.. van egy olyan erzesem, hogy az elejen elturnek mivel ebbe a gusztustalan alsagos turbomagyar szirupba burkolnad a demagog komcsi propagandadat, de aztan szerintem atvagnak a torkodat, es talalnak valamit, amivel betomjek a lukat ;)

tewton 2008.04.07. 17:37:49

Húbazz Download, te komenista vagy :)
félreismertelek :)

dowNLoad 2008.04.07. 18:12:16

kopaszmercis: Semmilyen zsidó, szabadkőműves izmusnak nem vagyok híve, egyedül a fasiszta-náci elméletekben van pár olyan, ami kivezethetné a világot a piramis-struktúra degeneráltságából. (messze nem egyenlősdi, mint a komcsiknál, DE nem is úgy verseny mint ITT, hogy messziről bűzlik az egész, és IGEN, a fajnemesítéssel egyetértek, a fajirtással nem)
süti beállítások módosítása