Rihanna a Szigeten: bukás és hazugság
2016. augusztus 12. írta: Stumpf András

Rihanna a Szigeten: bukás és hazugság

rihanna2.jpg

Rohanna. Az ember. Kifele. Minél előbb. Különben a végén még állva elalszik. Olyan unalmas ez a koncert. A színpadon: Rihanna.

A tömeg viszont akkora a Sziget nagyszínpada előtt, hogy végig kell várni ezt az értelmezhetetlen és értékelhetetlen produkciót, az agyonmarketingelt világsztár félplayback-showját. Koncertnek kevés (zenét nyomokban tartalmaz csak), shownak semmi (nincs cirkuszi tűzijáték, lézeres-kivetítős, profin komponált parasztvakítás legalább), még esztétikai élmény sincs, hiszen a főhősnő még csak szépnek sem mondható.

Percekre eltűnik a teljesen jellegtelen „dalok” (dehogy dalok) között, na, biztos most öltözik át: de nem, még az sem. Végig olyan szerkóban nyomja, ami Obi Van Kenobinak jól állna, de a világ egyik első számú popüdvöskéjének nem. Amikor − sokszor ki tudja, miért, eltűnik a főnő, van egy kis cirkusz azért: félmeztelen feka artisták tekergetik ki a vállukat elég ügyesen. Ez mégis mi? Jön mindjárt az elefánt is?

Tényleg jobban járnánk, ha a fáni jönne, de nem az jön, hanem Rihanna megint. Hogy elmakogja mondjuk: vöjkvöjkvöjk. Közben néha odanyúljon a puncijához. „Mi a fasz van, Budapest?” − kérdezi aztán, ezzel is jól megmutatja, hogy ő milyen kemény kislány. Kemény csávóról is énekel”, a magvas dal szövege a Mandineren is olvasható. Félreértés ne essék: szex, pornó, keménység: minden mehet a zenében. Bármi mehet. (Anything goes − hallgassuk csak meg azt mondjuk a Guns N' Roses-tól, na, így például érdemes szexről dalt írni.) Szóval bármi mehet, ha az előadó meg tudja csinálni. Ha hiteles tud lenni. Rihanna nem tud. A legtöbbször r'n'b-, máskor meg gagyituctuc-alapú valamikkel (felhívjuk a figyelmet: nem dalok) együtt esetleg Madonna-paródiaként lehetne értékelni ezt a furaságot. De paródiának sem elég jó, amit látunk.

Másfél órája zsúfolódom itt a tömegben, többek között azért is, mert a sztárocska fél órás késéssel indította a programot. Egy órája untat tehát Rihanna és még hátravan legalább fél óra. De már most látszik a jó hír: ezek itt az igazság pillanatai.

Színpadról, élőben, sok embernek hazudni órákon át nem lehet. Bátonyterenye-külsőn, a diszkóban talán elmenne ez a hakni, de ott sem biztos. Szó sincs arról, hogy mondjuk csak az én szőrös szívem lenne kőkemény, kritikusi vénámban fagyott volna meg a vér. Ez a „koncert” tényleg nem működik. Itt van kilencvenezer ember, elképesztő tömeg − a popcicus pedig éppen megbukik a színpadon. Nem látványos a bukás, csak éppen nem tud mit kezdeni az egyébként csodás alaphelyzettel, a miatta idevándorolt tízezrekkel. Akik, azaz mi, a közönség, nem is vesszük a lapot. Nem csoda, ha egyszer Rihanna nem oszt nekünk egyet sem. Feltűnően unatkozva állnak tízezrek. (Hatalmas a kontraszt: Rihanna előtt a Parov Stelar akkora bulit nyomott a Nagyszínpadon, hogy még a Nap is lement. Ott aztán volt nem csitri, ám elképesztően szexi énekesnő, zene, elektronika és rezesbanda, pörgés és igényesség, méltóság... Csodás volt.)

S hogy miért nem működik ez itt, most? Elég egyszerű: ez a Rihanna nevű nőci iskolapéldája a tenyésztett popsztárnak.

Az ő világa a sminkeseké, a stúdiótrükköké és a videoklipeké. Tőle két méterre lévő kamerának tud affektálni és pózolni. Azt kitanulta. Tőle száz méterre lévő emberekhez, hús-vér emberekhez nem tud szólni. Egyrészt nem nagyon van mit mondania szegénykének, másrészt mert egyéniséggel sem bír. Éppen azért sikeres, mert annyira tucat, mert olyannyira jellegtelen. Az amerikai elnökjelöltek esetében már éppen fordul az eddigi trend, hogy a leghétköznapibb, legszürkébb, legérdektelenebb a nyerő; de a popzenében úgy látszik most ér épp csúcsra Rihannával. Ha nagy néha írnak neki valóban dalokat, amilyen mondjuk a Diamonds című sláger, amit, ha jól tudom, a hétfői Sziget-fellépő, Sia írt neki, az hallgatható, de egyéniség híján az sem átütő. Aztán jön a Four Five Seconds, amit meg Paul McCartney követett el tavaly, hogy Rihanna és a másik tehetségtelen amcsi gigasztár, Kanye West énekelje el. A dal nagyon egyszerű, de jó: Paul ritkán hibázik. Rihanna viszont még ezzel sem tud igazán aratni. Búcsúzóul egy kőkeményen Amy Winehouse-os nóta az új lemezről, lassúcska soul-dal, de ez legalább szintén dal. Van benne valamicske éneklés is, de az ív nélküli, szerkesztetlen, koncepciótlan „show” már menthetetlen.

De mégis hogyan kerültem én ide egyáltalán? Rihanna koncertjére, ha egyszer pont olyan az egész, amilyenre számítottam a néhány rádiósláger és klip alapján, amelyekhez eddig szerencsém volt?

Nos, tényleg úgy, mint Pilátus a Krédóba. A főhős nem én vagyok. Csak kísérőszemélyzet. Az történt ugyanis, hogy észrevétlenül megnőtt a lányom. Az idei Sziget-programot tehát már ő diktálta. Rihannát, azt látni kell. Jó. Meg látni kell még MØ-t is. „Tudod, apa, a lány, aki azt énekli, hogy »All we need is somebody to lean on...«. Aha. jó. Azt hallottam a rádióban, tényleg. Mondjuk nekem erről a sorról a Let it bleed ugrik be a Stonestól (Well, we all need someone, we can lean on...”), de hát, apa, öreg vagy. Hja.

Mielőtt elindultunk a Szigetre, egyébként belehallgattunk a -életműbe is mosogatás közben. Fú. A kilencvenes évek elektropopjához képest semmi új, a Lean ont leszámítva még a slágerek is jellegtelenek (Final song), vagy gagyik (Kamikaze), de sebaj, nyitott vagyok én, ha „öreg” is.

Szerencsére. Ez a ugyanis olyan koncertet adott este fél héttől a dugig telt A38-sátorban, hogy rendesen élveztem. Itt is látszott: a színpad az igazság helye. Teljesen mindegy, hogy nem valami épületesek a -dalok, viszont ott volt ez a nem szép, nem jó táncos, de nagyon őszinte, nagyon önmaga nő a színpadon, egyszerű pólóban-gatyában, és szívét-lelkét beleadta. Működött is, nagyon. Persze, itt is a loopokra énekelt rá, a saját hangjára, itt is szét volt effektezve az egész, oktáver meg minden, de mindegy, ha egyszer valóban ott állt valaki a színpad közepén, akinek fontos volt, hogy ott áll, aki szerette, amit csinál. Amúgy koncertje tényleg koncert volt, felépítve rendesen, remek dobos és gitáros is volt vele, meg persze a DJ. Elképesztő hangulat, saccra tízezer együtt mozgó ember... Tízpontos buli volt.

Rihannáé meg nulla pontos.

Ebben egyébként egyetértett a Stumpfok mindkét, helyszínen tartózkodó nemzedéke. A mindjárt 36 és a mindjárt 15 éves is.

És ez nagyon jó hír. Kiderült, hogy marketing ide vagy oda, színpadon nem működik a hazugság − élőben kicsit sem, nagyot sem lehet átverni.

Ezért kell koncertre menni. Aki tehát teheti, annak irány a Sziget! Minél többször. Én például megyek még Muse-ra szombaton, aztán hétfőn újra gyerekvezényelte popnapot tartunk Years And Years-zel és Siával.

Beszámolunk majd arról is.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr1410380006

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kis pénz, kis Rihanna 2016.08.25. 23:41:51

Ott voltunk, megnéztük, gyenge volt, otthagytuk a felénél. Mindezért viszont nem Rihannára neheztelünk. Igaza van az Indexnek, igaza van a Mandinernek, a Sziget Nagyszínpadhoz méltatlanul kevés volt a Rihannna-produkció a 0. napon. Fölösleges részlete...

Trackback: Stumpf András: Rihanna a Szigeten: bukás és hazugság 2016.08.12. 11:52:01

Rohanna. Az ember. Kifele. Minél előbb. A színpadon: Rihanna.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GNDL 2016.08.12. 20:30:56

Ha jól látom egyeseknél vezetek az egy kommentre eső hastagek számában... :)

272_1 (törölt) 2016.08.12. 20:40:22

@komolytalan samu:

amíg helyes a bőgésem szívesen leszek én akármi.

a lélekkufárt kihagytam az előbb, kérem beleszámolni.

sanjoli 2016.08.12. 22:35:13

Jó cikk , s így van nemcsak az idősebbeknek a fiatalabbaknak sem tetszett. Persze jelent-e ez valamit hiszen a kasszasiker megvolt. Leértékelni a fesztivált az előadóknak azért sem lehetne mert kb. a nézők fele nyugatról jött. Nyilván úgyanezt nyomják máshol is.
Sok rock koncerten voltam de ilyen tömeg, lökdösödés még a hátsó sorokban is , sehol sem volt, kijárat meg alig a tömeghez képest. Profit- ez volt a koncert s a szervezés célja- ez nyilván bejött. Ja s egy óra sor a belépés előtt.
Ettől még jó a sziget s ennél csak jobb lehet. Parov Stelar szenzációs volt most is. S írjatok is róla mert akár tetszik akár nem ez esemény s Budapesten van.

attiss66 2016.08.13. 02:03:27

Egyszerű a válasz a cikk írójához. Hülye vagy a zenéhez öcsém, 1-s, ülj le! :D

felhasználós 2016.08.13. 08:23:41

@GNDL: Semmi gond, neked ezt kell írni.

felhasználós 2016.08.13. 08:27:08

@Conchobar: Igazad van, ti libsik még mindig nem tudtátok elhitetni, hogy pezsgő kulturális élet van Budapesten.

Conchobar 2016.08.13. 09:52:01

@komolytalan samu: "mindannyian tahófalviak vagyunk" - Nem. Ostoba és értetlen. De csak te egyedül

Conchobar 2016.08.13. 09:52:58

@felhasználós: "Igazad van, ti libsik még mindig nem tudtátok elhitetni" - Gyerekem, én aztán kurvára libsi vagyok

Conchobar 2016.08.13. 09:55:31

@felhasználós: "Igazad van" - Csak én tartok tőle, hogy neked nagyon nem sikerült megértened a kommentemet

sárospataki 2016.08.13. 09:57:49

@komolytalan samu: értem én, egy ilyen cikkel szemben egy úr egyetlen vállalható álláspontja a meta-elutasítás; bármely konkrét véleménnyel való egyet-, vagy egyet nem értés azzal jár, hogy beszippant az örvény, pillanatokon belül Rihanna rózsaszín rusnyájában találod magad nyálkás-izzadtan, és az jelentős tartásvesztést okozna.

Egyetlen kérdés mardt megválaszolatlanul csak, hogy ez a mindeneken felül álló meta-elutasítás menyire bír az újdonság letaglózó erejével - szerintem ez viszonylag gyakori dolog. Most annyi az történt, hogy egy ilyen negatív, poszt-poszt modern létdzemléletű emberke meg is nyilvánult, láthatóan élvezve a kommentekben lubickolást.

a nagy hohoohooo 2016.08.13. 11:08:21

@Doomhammer: "ezen a "konzervatív", "keresztény" blogon "..... állítólag a humor és az intelligencia kéz a kézben járnak. Rossz hír ez neked.Betudhatjuk túl magas értelmi képességének, tanultságának, vagy vele
született rendellenességeinek....
Rájöttem végre, mit jelent az a kifejezés, hogy "szélsőliberális". Így nevezik a jobboldalon azokat a szabadelvűeket, akiknek egyrészt igazuk van, másrészt tehetségesek és harmadrészt ez kurva kellemetlen.
Már azt ne képzeljétek magatokról, hogy ti vagytok a "konzervatív-keresztény "magyarok protípusai. Ti a debil irredenta nacionalisták protípusai vagytok, pont olyan büdös lábú tahók mint a szomszéd népek naconalista széljobber szavazói.
Azt röhögöm bennetek mihígmélymagyar birkalényekben, hogy ti is tudjátok, hogy szellemi képességek terén a társadalom legalacsonyabb rétegéhez tartoztok. És iszonyatosan utáltok ezért mindenkit aki nálatok csak egy fél fokkal műveltebb, tanultabb.

A csőcselék dühöng a polgári osztály ellen, itt járunk orbán "polgári" pártjának a következményeként 2016-ban.

Conchobar 2016.08.13. 11:46:10

@a nagy hohoohooo: " Ti a debil irredenta nacionalisták protípusai vagytok, pont olyan büdös lábú tahók mint a szomszéd népek naconalista széljobber szavazói." - Odafért volna még a rasszista, fasiszta, szexista, gyűlölködő, kirekesztő jelző is, miért hagytad ki őket? Ne tartsd magadban, mert különben előbb-utóbb szétpukkansz. A felfuvalkodottságtól

a nagy hohoohooo 2016.08.13. 12:17:21

@Conchobar: Hülyéket és mihígmélymagyar takonynácikat nem tanítok,de veled kivételt teszek ,mert 2 in 1 -ben.
Valamikor a '40-es évek elején Csortos Gyula épp hazafelé sétálgatott, egyszer csak egy nyilas egyenruhás suhanc jött vele szemben:

-Kitartás,művész úr !

-Faszt. Tehetség ! - igazította helyre Csortos.

komolytalan samu 2016.08.13. 12:46:50

@Conchobar: Aha, szóval maga 1 darab/folyóméter popsztárból rajzolt fel a poros perifériára általános érvényű kisebbségi komplexust, de én vagyok az ostoba és értetlen

Isteni szerencse, hogy egyedül én! Mi lett volna, ha általánosít? :DDDDD

komolytalan samu 2016.08.13. 12:58:41

@sárospataki lány: Nincs itt semmi meta, egyszerűen lehülyéztem minden idézettet. :D

Újságíró elment egy popkoncertre, ami minősíthetetlenül szar lett (ahogy azt a magyar sajtó évszázadok óta nem látott egységben gondolja), ő pedig megírta. Ennyi történt.

Erre az idézett urak/hölgyek bedobták a bolondgombát két trollfelessel és előjött itt a keurópai komplexusoktól, a NER-en át, a csomagolt uzsonnán keresztül, a rezsimszolga által rendelésre írt Rihanna kritikáig MINDEN.

komolytalan samu 2016.08.13. 13:05:30

@sárospataki lány: Ja igen. A cikkel szemben nem írtam és nem foglaltam el semmiféle állást. Az egy dühös koncertkritika egy olyan előadóról, aki engem nem érdekel.

Conchobar 2016.08.13. 13:51:11

@komolytalan samu: "perifériára általános érvényű kisebbségi komplexust" - Tehát újra elolvastad, és végre megértetted a kommentemet. Úgy érezted vicsorítanod kell a neked címzett kommentre, és mivel cáfolni nem tudod, ezért csak finoman rámtolod az értetlenség vádját

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.08.13. 13:57:20

@komolytalan samu:
Már miért hagynánk a figyelmünket elterelni egy barna bőrű popribanc kétséges produkciójával, amikor a fehér ember civilizációja végveszélybe került?

tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2016/01/szemet.html

Arról beszéljen, ami fontos! A globálkonzumárok és a spirituális szakralitás titáni küzdelméről!

komolytalan samu 2016.08.13. 14:27:53

@Conchobar: Nem vicsorogtam, vigyorogtam. Elsőre is.

Cáfolni meg nincs mit. Több kurva jól sikerült "sztár" koncerten voltam, ahol az előadó nem csak vérprofin tolta le a koncertet, de mindent beleadott, együtt élt velünk a közönséggel. Magyarországon.

komolytalan samu 2016.08.13. 14:37:22

@Doomhammer: Maga mesterien és komoly gyakorlattal egyensúlyoz a trollkodás és az elmebaj határán, de mivel a családomban is van olyan tradicionalista katolikus, aki a szemközt misézést is minimum modernista, de inkább sátáni mételynek tartja, viszont máskülönben teljesen értelmes, sőt okos ember, ezért csak annyit mondanék, hogy szerintem meg nem.

Conchobar 2016.08.13. 14:57:21

@a nagy hohoohooo: "Hülyéket és mihígmélymagyar takonynácikat nem tanítok,de veled kivételt teszek" - Ne Kitartás! Próbálkozz tovább a 'tanítás'-sal, hiszen "bármilyen értelmetlen az ostobák beszéde, olykor elég ahhoz, hogy megzavarja az okos embereket" (Gogol)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.08.13. 15:01:53

@komolytalan samu:
Maga súlyosan téved. Amit írok, az nem vicc, hanem nagyon komoly dolog. Szó szerint élet-halál kérdés.

Még szerencse, hogy olyan európai formátumú vezetôink vannak, mint Orbán Viktor és Lázár János, akik felismerték, micsoda mérgezett cukorkát kínál itt a globálbirodalom és készek megmenteni a magyarságot tôle.

Conchobar 2016.08.13. 15:07:45

@komolytalan samu: "Nem vicsorogtam, vigyorogtam. Elsőre is." - Ne etess már! Ha igaz lenne az, amit mondasz, akkor nem úgy ragadtad volna ki, hogy 'mindannyian tahófalviak vagyunk', hanem úgy, hogy 'mindannyian tahófalviak vagyunk az amerikai sztárok szemében'

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2016.08.13. 15:11:48

Remélhetőleg 1 f*szt legalább felállított és lecumizott kis hazánkban is a címszereplő, akkor már nem járt itt feleslegesen.

Conchobar 2016.08.13. 15:18:51

@komolytalan samu: "Több kurva jól sikerült 'sztár' koncerten voltam" - Kik voltak azok a sztárok? ("a kétórás csúszás nem vidám móka szerda este (értsd: százhúsz percig ácsorogni egy sötét teremben). Pláne, hogy a nyolcra kiírt koncert sorsáról háromnegyed tízig egy kuma szó, annyi nem hagyja el az illetékesek száját, többen az indulást fontolgatják, mások szerint Beyoncé nincs is Budapesten" 2009)

komolytalan samu 2016.08.13. 15:33:23

@Doomhammer: Érzésem szerint most lelépett a vékony vonalról. Ha mégsem: lásd az előző kommentemet.

komolytalan samu 2016.08.13. 15:38:25

@Conchobar: Az csak a sietség miatt volt. :D

Roger Waters, pár Volt, Tokaj és Sziget fesztivál, Stones koncert, így nagy hirtelen. Beyonce-t töredelmesen bevallom, kihagytam.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.08.13. 16:11:57

@komolytalan samu:
Nem, sajnos nem vagyunk egy véleményen. Nem én vagyok az elmebeteg, hanem maga.

Állításom bizonyítására felhozom, hogy maga egy popribanc fellépése ürügyén írt kommentek miatt leelmebetegezett egy kommenttársat. Az ilyen viselkedés felveti a borderline személyiségzavar gyanúját, javaslom, keressen meg egy specialistát.

annamanna 2016.08.13. 16:26:54

Körmetlen macska nehezen mászik fára.

annamanna 2016.08.13. 18:01:16

@Doomhammer: Oké, de most egyelőre Rihannáról van szó, a "globalizált médiahulladékról" (versus "szakrális erkölcsiség"). A cikk és a kommentek még csak véletlenül sem lépnek ki a "globális médiaszenny" nyelvi világából. "agyonmarketingelt világsztár félplayback-showja", "lézeres-kivetítős, profin komponált parasztvakítás", "olyan szerkóban nyomja, ami Obi Van Kenobinak jól állna", "feka artisták", "gagyituctuc", "Madonna-paródia", "diszkóban talán elmenne ez a hakni", "kamerának tud affektálni és pózolni", "trend", "amcsi gigasztár", "popbuziság", "demagóg", "wellness", "prájd", "pártfunkcionárusok propagandisták", "globalizált hashtag", "popribanc", "szakrális erkölcsiség", "kultúrfertô", "hitmenedzser vagy salesman, ha igazán jó akkor a horse trader titulus jár neki, de később lehet akár chief general manager is", "kurvára libsi", "debil irredenta nacionalisták protípusai", "naconalista széljobber", "rasszista, fasiszta, szexista, gyűlölködő, kirekesztő", "hígmélymagyar takonynácik", "kisebbségi komplexus", " trollfeles", "keurópai komplexus", "rezsimszolga", "globálkonzumárok és a spirituális szakralitás titáni küzdelme", "minimum modernista", "borderline személyiségzavar".
Valójában már mind ezt a nyelvet beszéljük és ennek a világnak a részei vagyunk, belülről nehéz lenézni úgy, hogy ki sem látunk belőle.

Ha igazán kívülállónak szeretném magamat látni, akkor a benyomásaimat egy másik nyelven fogalmazom meg. Például egy magyar közmondással (ha ez nem is "szakrális erkölcsiség", de legalább tradicionális bölcsesség).
Egyébként ezt a közmondást még soha nem hallottam, most kerestem ki. Már én sem ismerem ezt a nyelvet.

"Körmetlen macskának nehéz (a) fára mászni [hágni] (régi)

<nehezen boldogul az, akinek nincsenek képességei, lehetőségei a célja eléréséhez>

◊ Körmötlen macskának nehéz fát hágnyi,

Sánta ebnek Bécset nehéz megjárnyi,

Körmötlenül, helytelenül kezdtél úr lennyi,

Bánja immár szegény Thököly, mert nincs mit tenni. (Gúnyvers Thököly Imre ellen, l. Hargittay E.: XVI–XVIII. századi magyar csúfolók 193)

R: Körmetlen vagy, nagy fára ne hágj.

L: Peches ember ne menjen a jégre; Ne mássz [ne menj] a fára, nem esel le; Sokat akar a szarka, de nem bírja a farka; Ha láb vagy, ne kívánj fő lenni.

D: Kapaszkodik, mint a körmetlen macska <erőlködik, de nem megy semmire>"

www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop425/2011_0001_545_03_Magyar_kozmondasok_nagyszotara/ch18.html

Ez is jó amúgy: "Bizony nem is igen volt a világ folyásában annyi nagyot akaró, keveset bíró emberszarka, mint van ma. (Herman O.: Halászélet, pásztorkodás 90)"

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.08.13. 18:14:38

@annamanna:
Sose Rihannáról van szó. Riri a globálbirodalom engedelmes bábja csupán, aki szándékosan rontotta el a budapesti koncertjét, hogy ezáltal is romoljanak a hangulatjelentések és veszélybe kerüljön a kvótanépszavazás sikere. Nem babra megy a játék, hanem a magyar identitás megmaradásáról szavazunk, vagyis ha vesztünk, jön a nemzethalál.

A Rihanna-ütközetben váratlan vereséget szenvedett a magyarság ügye, mert olyan irányból támadtak be minket, ahonnan nem vártuk. Egy csata azonban nem a háború. Ebben a háborúban gyôznünk kell.

annamanna 2016.08.13. 18:31:54

@Doomhammer: Ugyanaz a véleményem erről is: Valójában már mind ezt a nyelvet beszéljük és ennek a világnak a részei vagyunk, belülről nehéz lenézni úgy, hogy ki sem látunk belőle. Szókratész a barlanghasonlatban azt mondta: először meg kell ismerni egy másik világot ahhoz, hogy beszélni tudjunk róla, pláne, hogy célként tűzzük ki az elérését más emberek számára is: www.youtube.com/watch?v=sPzJBfHkpZY )
Csakhogy a "Brüsszel" elleni hadakozásban nincs másról szó, mint az EU-ról, ami elgyengült, és épp omlik össze. Nincs szó olyan célról, amit el kéne érni, és nincs szó útról, amin keresztül elérhető lenne a "Kánaán".
(Csak összehasonlításképp: Jézus nem azzal kezdte, hogy ez a világ elgyengült és összeomlik, hanem hogy elközelített az Isten országa, ami ilyen meg olyan. Az út pedig ehhez Ő maga. "Ego sum via, veritas et vita").

komolytalan samu 2016.08.13. 18:44:37

@Doomhammer: Nem az elmebaj felé lépett le a vonalról, ebben egyre biztosabb vagyok. :D

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.08.13. 19:35:27

@komolytalan samu:
"Szókratész a barlanghasonlatban azt mondta: "

Szókratész egy balliberális globalista, az igazi magyarkonzervatív Arisztotelésznél nem adja alább.

tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2016/06/arisztotelesz.html

S=klogW 2016.08.13. 21:59:19

Maguk itt mind nem értenek ehhez! - illetve hozzá:

Ririben nem az zeneművészeti érték a lényeg.

S=klogW 2016.08.13. 22:04:30

de szóljon, aki huszonharmincasként pl. maria callasra vagy gregor józsefre dug a partnerével

S=klogW 2016.08.13. 22:24:30

Kedves Stumpfika!

Riri ritmusai nem fesztiválszínpadra valók, hanem a dancefloora meg az ágyba

hogy van egy csomó f.sz, aki megy a f.sza után -

meg egy csomó ostoba tini picsa, aki a kortárs kis f.szok rajongása miatt látnak valamiféle példát Ririben -

és hajlandó fesztiválszinpadon is megfizetni a kis vadmacskát, az meg nem Riri hibája

S=klogW 2016.08.13. 22:35:49

@jose maria padilla: aki húsz évesen gyereket csinál az miért nem inkább paraszt

Jean Sol Partre 2016.08.13. 23:39:25

@Doomhammer: vigyázzon annamannával! csak egyet mondok: rihAnna rihManna. Véletlen? Aligha.

annamanna 2016.08.14. 04:33:28

@S=klogW: aki húsz évesen abortál az miért nem inkább proli
sőt lumpenproli

@Jean Sol Partre: "Max Ernst így fogalmazta meg a kollázs lényegét: „Két, látszólag összebékíthetetlen valóság társítása egy látszólag oda nem illő térben.” (...) a szürrealizmus alapvető művész elvévé vált (...) „egy esernyő és egy varrógép véletlen találkozása egy boncasztalon.”"

a nagy hohoohooo 2016.08.14. 06:54:00

@Doomhammer: Háát ezen a globális idiótaságon majd becsináltam a röhögéstől:

"Még szerencse, hogy olyan európai formátumú vezetôink vannak, mint Orbán Viktor és Lázár János, akik felismerték, micsoda mérgezett cukorkát kínál itt a globálbirodalom és készek megmenteni a magyarságot tôle."

Amikor először olvastam, azt hittem, hogy ez csak egy vicc. De nem!
Hogy lehetne globalizáció nélküll az EU közpénzt Mészárolni?
Szar szemét dolog a globalizáció. Akkor szépen szedjék össze az EU-s pénzeket, és adják vissza, ne járkáljanak Audikkal, hanem lóval, és ne akarjon a MOL terjeszkedni, vagy az OTP, szépen országhatáron belül. A Szigetet is bezárni, meg a Soundot, vagy csakis Sebestyén Márta meg Paya Bea, Kaláka menjen rajta .
A globalizáció egyik következménye, hogy Európában béke van hetven éve. Ha a nemzetállam mantrázókon múlna, akkor ez nem lenne így. Háború van, az. De nem koponyacsonton kívül, hanem belül.
Igen, ez igaz, csak nem olyan értelemben, ahogy Kövér Laca szokta előadni:
"Szisztematikus háború folyik nemzeti kultúránk ellen"
Ez lemaradt köteleslaca házmester szájon át történő szärásából:
Ezt a háborút a FideSS indította saját nemzete ellen a nemzeti kultúránk elleni nagy csapások pl:
- hogy a szegény gyerekek nem tudják kibontakoztatni az iskolában a tehetségüket;
- hogy az elmaradott térségekben most termelődik újra a jövőbeli munkanélküliek serege;
- hogy a tömegsport a béka feneke alatt van, mert erre nincs akarat és pénz;
- hogy a kultúrát továbbadó lendületes fiatalok elmennek az országból;
- hogy a korrupció megöli a vállalkozók innovációs lehetőségeit, mert
mostanság a sikert nem az innováció és a hatékonyság hozza, hanem a
politikai hovatartozás;
- hogy nem foglalkozunk a legnagyobb problémával, az alkoholizmussal; stb stb...
Hát, ha az intézményesített lopás a magyar kultúra részének számít.....
A nemzeti kultúránk legnagyobb ellensége az Orbán kormány, azzal, hogy horthyfasiszta restaurációs, ha úgy tetszik neonáci politikát követ.
Globalizmus mint például a TTIP nem más, mit az eslő lépés egy USA (pontosabban később NAFTA) és EU úniója felé, ami egy racionális és kb. elkerülhetetlen lépés, a gazdasági érdekek mellett a Szent István által is követendő példának beállított nyugat-európai kultúránk védelme érdekében (azt nem az oroszok fogják megvédeni, bocs).
Hja, kérem, hogy ez leverné az eurázsiai unió elképzelést, mint Süsü a cölöpöt?
Kit érdekel. Az már jobb kérdés, hogy megér-e Paks2 annyit, hogy a magyar kormánnyal ilyen hazaáruló dumákat mondassanak el moszkvából a szövetségeseink ellen.
Tetszik, vagy nem a nemzetieskedőknek, a történelem megállíthatatlanul az egyre nagyobb uniók felé tart szemben a nemzetállamok hamis teóriájával. A multinacionális cégek már rég szupranacionálisak, és a Föld minden régiójában a mostaninál egyel nagyobb uniós régiók kialakulásáról folynak a tárgyalások (nem csak a TTIP). Akinek ez nem tetszik, az most logoljon ki az Internetről, törölje a Face oldalát, dobja el az okostelefonját, ezentúl közlekedjen lovon és a pántlikás búbánatát kommentelje el sámándobon...
Csak azért mert néha szalonnával, pálinkával, meg zsülienre vágott kolbásszal pózolnak a mihígmélymagyarok elhülyítéséért nem jelenti azt hogy olyan kurva nagy hazafiak lennétek, úgyhogy ezek a kijelentések max parasztvakításnak jók.
Kíváncsi vagyok, nyíltan ki mernek-e állni ellene a mellüket verő kormánypártiak vagy csak szidják tovább a "neoliberális" gazdaságpolitikát. Egyébként ez egy nagyon rossz elnevezés, mert ahogy Chomsky mondta, ez se nem új, se nem liberális. A magyarok nagy részének meg kb. annyit jelent, hogy ultrabuzi.
Mert vétózni azt tudnak, meg bezárni, betiltani, traffikokkal szarni tele az országot az megy, felcsútra kisvasút meg stadion piramis meg orbánszobor márványból beépített galambfossal.

Ime a NER stabil alapja, a kőbuta FideSSszavazó orbánribanc takonynáci..heheee.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.08.14. 07:27:38

@a nagy hohoohooo:
"Amikor először olvastam, azt hittem, hogy ez csak egy vicc. De nem!"

Ez valóban nem vicc.
nol.hu/belfold/orban-kotcsen-1561371
"Ma nem ez a jellemző – mondta Orbán Viktor, aki
a globalizációt, szórakoztató műsorokat, reklámokat okolta Kötcsén azért, hogy sok bevándorló azért jön Európába, mert úgy akar élni, „mint mi”."

a nagy hohoohooo 2016.08.14. 07:36:11

@Doomhammer: Höhööö...akkor most megvan a válasz arra, hogy miért akar Kína évente egy millio szamarat importálni Brazíliából.
Ide kell ,nehogy kihaljanak az orbánribanca mihígmélymagyar "íkúvitézek"...hehehe eklatáns precedens : Doomhammer ,Conchobar....

a nagy hohoohooo 2016.08.14. 07:43:31

@Doomhammer: Heheheee...ez olyan:nézegetem magam a tükörben... hm... nem nézek ki teljesen hülyének... és mégis.... ( régen ezt úgy mondtuk, hogy tollas a hátam? Nem? Akkor ne nézzetek madárnak!) Dehát az evolúció.. ,nade ilyen gyorsan gyártja a selejtet?

Panem et circenses... Egyik politikus a másikra licitál, hogy kedves szavazó csak tessék nyugodtan hátra dőlni, tessék kicsengetni az 50-60-70% adót, és mi majd szépen megoldunk mindent. Lesz ingyen egészég, oktatás, jókedv, biztonság, kenyér és cirkusz. Francokat! Szabadságot és felelőséget az embereknek! Az állam csak foglalkozzon a rendfenntartással, honvédelemmel stb, a polgárok meg majd megoldják a többit. Ha rossz döntést hoztál, rosszul jársz, de legalább nem egy korrupt politikus hozott rossz döntést helyetted.
Na akkor a "Virágozzék ezer virág" mottó jegyében pár szó a globalizáció és világkormány mellett. (akár gondolatébresztőnek, akár vidám pillanatoknak, ha hülyeség.)
A nagyobb rendszerekbe történő szerveződés, ha jól csinálják, nagyobb hatékonyságot jelenthetne. meg esetleg bónuszként még békét is, hisz azt gondolnám, hogy kevesebb feszkó lenne a világban, ha képesek lennénk az értelmes párbeszédre.
A cooperation vs competition téma egyébként jelen van a biosztól kezdve, a pszichológián át az üzleti életig. megfontolandó lehetne kipróbálni az előbbit.
Szerény tapasztalataim szerint ez kétféle embertípusnak nem válik ínyére:
1. azoknak, akik (a) nyeregben vannak és (b) nagyon szeretik a hatalmat, ám (c) egy népesebb terepen, nagyobb versenyben csúnyán elvéreznének. tehát érdekük, hogy ne kelljen megmérettetniük. (mondok egy teljesen fiktív példát: van egy populista politikus, aki egy bizonyos, jól behatárolható földrajzi térségben az Évszázad Géniuszának számít, viszont ezen régión túl még az is ciki, ha egy fotón szerepel vele az ember.)
Tehát ők ellenérdekeltek a nagyobb rendszerekben, hisz elvesztenék a szemétdobjuk feletti irányítást.
2. azoknak, akik előbbiek bullshitjének felültek, és akik identitásának alfája és omegája a zászlólengetés és himnuszéneklés. mert szegényeknek másuk sincs. ők azt hiszik, hogy ha lehámozzuk róluk a nemzeti színeket, akkor nem marad semmijük. (ez nagyon sokszor egyébként nem igaz.) ők a hivatásos MAGYAROK, HORVÁTOK, NEPÁLIAK, PIRÉZEK. általában lecsúszott rétegek, akik eleve haragban vannak a világgal, hisz jó érzés valakit okolni a sorsuk alakulása miatt. a vicces rész az, hogy sokszor tényleg vannak is felelősök, csak éppen sokszor ezek pont azok, akik ezeket a nyomorultakat a nekik kedvező célpontra csibészeltetik (zsidókra, Sorosra, migránsokra, Gyurcsányra, Brüsszelre stb.)
Továbbá érdekes jelenség, hogy ebben a halmazban sok olyan is van, aki egyébként tanult, olvasott és úgy általában képes összetett mondatokban is beszélni, náluk a gyökérokok - szerintem - valami torz identitástudat, túltolt hobbi vagy egyszerűen csak sima anyagi haszon.
Azt gondolom, hogy a társadalom evolúciója idővel megoldja ezt a dilemmát. legfeljebb fájdalmas lesz a lecke, ha 2010 és 14 után nem tanulunk és újra rosszul választunk.
A Horthy rendszer ,amiatt példakép, mert ott az elit kivált a köznépből, minden vagyont és intézményt ők birtokolnak, így lényegében bármit megtehetnek, istent játszhatnak. Aki nem látja, hogy itthon is ugyanez a rendszer épül, az vak.
Szép kis jövőkép.
Épp ezért lesz az, hogy Magyarországon egy idő után csak háborúval lehet ezeket eltakarítani a hatalomból, de az senkinek nem lesz jó.

Derága "íkúvitéz"takonynáci Baro...te olyan buta vagy mint az egyszeri orbánribanc mihígmélymagyar aki máig nem jött rá mitől szaros a gatyája.....heheee...bameg a szarás előtt kell letolni,s nem utána....hehee....

S=klogW 2016.08.14. 09:48:36

@Stumpf András:

Kedves Stumpfika!

Riri ritmusai nem fesztiválszínpadra valók, hanem a dancefloora meg az ágyba.

Hogy van egy csomó tizenéves kisf.sz, aki megy a f.sza után -
meg egy csomó ostoba tini picsa (igen, gondolok , aki a kortárs kisf.szok rajongása miatt látnak valamiféle példát Ririben -
és hajlandó fesztiválszinpadon is megfizetni a barbadosi cicust, az meg nem Riri hibája.

Hanem például az olyanoké mint te, akik 21 évesen gyereket csinálva harminc alatt nem tud megfelelő példát értékrendet átadni, mert neki sincs még igazi.

@annamanna:

Ha városi újságíró, lehet proli a paraszt helyett, ezek a társadalmi osztályok/kasztok szoktak korán szaporodni.
A Fidesz úgyis nyomul - usa/republikánus példára - a társadalom vagyoni/jövedelmi alapú kasztosításában.

S=klogW 2016.08.14. 10:16:12

@S=klogW: (igen, gondolok a lányod korosztályára, benne a lányodra)

StumpFIKA leginkább önmagáról írt kritikát, csak ezt nem vette észre -

kiskorúakat meg legközelebb érdemes kihagyni az ilyesmiből.

Egyébként igen, nekem bejön Riri, a hülye tetkói előtt kifejezetten bájos volt a kisugárzása is, egy féltucat dalt is tudnék mondani, amit szívesen meghallgatok tőle, alkalmasint még a libidómat sem hagyja hidegen - de eszembe nem ezen okokból koncertjére elmenni vagy cd-t megvenni.

De nemcsak tőle, hanem egyetlen mai könnyűzenei előadótól sem. A mai könnyűzenében még az intellektuálisnak és "mélynek" és "egyedinek" megcsinált zene is csak akként promotált - gyártott.

A könnyűzenei fesztivál meg ennek az iparnak tényleg a legalja.

S=klogW 2016.08.14. 10:45:16

például itt (még) igazán vonzó:

www.plantphysique.com/wp-content/uploads/2015/07/rihanna-bikini-body-7.jpg

nincsenek még igénytelen tetoválások és a testkép amit sugall a fiatal lányoknak is teljesen rendben: nem anorexiás de nem is kigyúrt és nem is hájas, kedves a mosolya, kevés a sminkje / fotosopja
nőies az alakja ,de nem a nőiesség karikatúrája mint az az örmény kurva, nincs felpumpálva semmilye

S=klogW 2016.08.14. 10:52:32

ez egy jó kis fotósorozat volt, és sok régi rajongó nagyon is sajnálja, hogy nem maradt meg ennél a stílusánál

wallpoper.com/images/00/43/03/15/rihanna-bikini-wallpaper-rihanna-female-celebrities_00430315.jpg
cdn.fittips4life.com/wp-content/uploads/2014/11/Rihanna1.jpg

egyébként azért is merem állítani, hogy ezeken a képeken kevés a fotosop, mert itt az első képen a fürdőruha megkötésénél is meghagyták a zsírpárna gyűrődését

annamanna 2016.08.14. 14:05:51

@S=klogW: Látom, nem akarod érteni, ha így beszélsz, akkor te vagy a mélysötét lumpenproli.

"harminc alatt nem tud megfelelő példát értékrendet átadni, mert neki sincs még igazi."

Miért ne lenne? Azért, mert neked nem volt, el sem tudod képzelni, hogy másoknak legyen? És ha 30 alatt nem volt értékrended, akkor minek hatására szereztél be 30 fölött értékrendet, és azt mire alapozod?
Vagy neked 30 fölött lett gyereked, akinek átadod az értékrendedet? Valami azt súgja nekem, hogy lóf*t.
Láthatóan most sincs helyes értékrended, másokét meg a legaljasabb módon semmibe veszed.

Lefogadom, hogy az "örmény kurva" alatt Angelina Jolie-t érted, aki hat gyereket nevel, és téged ez irritál, és azt kurvázod le, aki egyébként a lehető legtöbb tiszteletet érdemelné, mert igyekszik mások javára is fordítani az életét. Kevés hollywoodi sztár tesz hasonlóan, pl Paul Walker, akinek valahogy sikerült felrobbannia. (Mellesleg neki is elég nagy lánya volt már: www.whosdatedwho.com/dating/meadow-walker )

Rihanna pedig majd nyilván 30 fölött jó családanya lesz, mert addigra helyes értékrendet szerez be magának! (Legalább olyan remek családanya lesz, mint példaképe, Madonna, aki valóban bőven 30 fölött szült gyereket). Biztosan te is azt vallod, hogy kurvából lesz a legjobb feleség. Gondolom, ilyen elmésségekre alapozod a gránitszilárdságú értékrendedet. Hát csak higgy benne.

S=klogW 2016.08.14. 14:16:04

@annamanna: "Miért ne lenne?"

a lánya képes volt 15 évesen szigetre/riri-koncertre kivágyni és kirángatni az apját

lényegileg padillával értek egyet

annamanna 2016.08.14. 14:32:18

@S=klogW: Igen, és? Ez szerinted meggyőző érv? Ebből következik, hogy igazad van? Akit 15 éves korában Rihanna koncertre kísér az apja, annak jobb lett volna, ha meg sem születik?

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2016.08.14. 14:41:36

@S=klogW:
a gyerek nem tehet róla. akit így nevelnek ilyen lesz. + genetika. az apját ismerve /írásai alapján/ meglehetős hígagyúsággal indulhatott szegény gyermek, de ez nevelés. illetve hiány. apaság kép pótlása, menjünk bambi a szigetre bulizni.
az enyém hat éves. a rómeo és júlia balettre rángatott el a múlthéten.
/persze nem biztos, hogy 15 évesen nem rihonya koncertre szeretne menni. de akkor is megmondom, hogy az szemét/

S=klogW 2016.08.14. 14:57:03

@annamanna: Angyal Jolika talán a nőies alkat, nőiesség karikatúrája? Hát, ha magának igen, magáról is megvan a vékeményem. A szakrálmániától még lehet ostobának lenni? No meg AJ talán örmény?

A Kardashian kurváról van szó egyébként. A szakrálmánia mellett azért nem árt ismerni az evilágot is - az ellenséget.

S=klogW 2016.08.14. 14:59:47

@jose maria padilla: "a gyerek nem tehet róla"

Nem is állítottam e konkrét esetben, hogy tehet rola.

Egyebekben pedig egy bizonyos korig valóban nem.

S=klogW 2016.08.14. 15:00:44

@S=klogW: jav.: lehet ostobának lenni. (pont)

annamanna 2016.08.14. 15:06:02

@S=klogW: Igen, örmény származású, sőt Voith Ági szerint egyenesen rokonok.

És persze, persze, most gyorsan ide lehet rángatni a Kardashian-klánt, csakhogy azokra végképp nem lehet ráhúzni, hogy szilikontól lennének felfújva, ők aztán végképp természetes módon dagadnak. Viszont AJ sem azért tetetett szilikont a mellébe, mert így trendi.

"A szakrálmánia mellett azért nem árt ismerni az evilágot is - az ellenséget."

Ezt nyilván magadnak mondogatod, nekem nem ellenségeim a Kardashianok.

@jose maria padilla: megmondhatod, de nem fogja elhinni.

S=klogW 2016.08.14. 15:17:57

@annamanna: a viki nem irja sem joliról sem az apjáról (szintén szinesz) hogy örményekhez lenne közük

Nem kardashian maga a szakralsag ellensege hanem amit reprezenták. Maga tényleg ostoba.

S=klogW 2016.08.14. 15:23:37

@S=klogW: vagy örmény? a kaukazus kufárjai. Mekuriánus bagazs, hogy Slezkinet idezzem.

annamanna 2016.08.14. 15:45:32

@S=klogW: "Miért Angelina Jolie a nagy kedvenc?

Távoli unokanővére vagyok. Nagyon-nagyon távoli. A Voith név örmény név, Erdélyből indult útjára, és mindegy, hogy így írjuk vagy épp Voightként, ahogy Angelináék. Ő nagyon vad és izgalmas nő, egy leopárdhoz tudnám hasonlítani. Még női szemmel is gyönyörű szeme és szája van."
www.borsonline.hu/celeb/angelina-jolie-unokanovere-voith-agi/86575

"Maga tényleg ostoba."

Ezt még írd le százszor! Szolgalmi feladat!

"Nem kardashian maga a szakralsag ellensege"

Náluk sokkal inkább a Middleton-klán.

S=klogW 2016.08.14. 16:22:30

@annamanna: valahogy ez ügyben kicsit hitelesebbnek érzem a wikit, de kitudhassa

annamanna 2016.08.14. 16:57:18

@S=klogW: fogalmam sincs, ezt honnan vette Voigt Ági, könnyen lehet, hogy téved, mert a Voight név nem eredeti írásmód, most én is megnéztem: "Voight was born on December 29, 1938, in Yonkers, New York , [1] the son of Barbara ( née Kamp; 1910–95) and Elmer Voight (né Voytka; 1909–73), [2] a professional golfer. (...) " Voight's paternal grandfather and his paternal grandmother's parents were Slovak immigrants, [4] while his maternal grandfather and his maternal grandmother's parents were German immigrants. [2]"

Legfeljebb akkor lehetne ennek alapja, ha örmények laktak volna a Felvidéken is, de Voigt Ági szerint Erdélyben éltek örmények, ezt más szöveg is alátámasztja: www.sulinet.hu/oroksegtar/data/magyarorszagi_nemzetisegek/ormenyek/ormeny_diaszpora_a_karpat_medenceben_II/

S=klogW 2016.08.14. 18:26:56

@annamanna: ja, erdélyben, de hagyjuk már végre erdélyt, harmadszor ne mondja el, nem erdélyről van szó
akárhogy is, Jolika identitásában ha van is, aligha tarja saját maga számon az örménységet

szóval az örmény kurvát benézte, kardashiannak még a neve is echte kaukázusi kalmár

annamanna 2016.08.15. 01:18:05

@S=klogW: Kicsit furcsa, hogy
- először teljesen normálisan viselkedő férfit gyalázol, erre magyarázat lehet, hogy az irigység beszél belőled: www.youtube.com/watch?v=BAdMFHYH650
- aztán számodra elérhetetlen nőket gyalázol, ennek okát inkább nem próbálom megérteni: www.youtube.com/watch?v=Mb49az8NyNI
- velem is pimaszkodsz. Pimaszkodni azt tudsz, büszke lehetsz rá. Ezen kívül még mire vagy képes?
Ja igen, említetted - baszni. Ez a szinted, gyakorold szorgalmasan, Rihanna hallgatása közben. Rihanna mellett ajánlom figyelmedbe a Tudósok zenekart, közel állhat a lumpenproli életszemléletedhez:
www.youtube.com/watch?v=2QKLPnDJVZ4
www.youtube.com/watch?v=aHfsUnSOUDI
Máriás regényben is megfogalmazta a lumpenproli vlágképét: moly.hu/konyvek/drmarias-lomtalanitas Jó olvasást!

S=klogW 2016.08.15. 02:06:05

@annamanna:
?
?
?
?

jelzem, semmi nem igaz abból amit ír, színtiszta parafrázisa annak amit én írtam - hogy finoman fogalmazzam meg a csúsztatásait és ferdítéseit

annamanna 2016.08.15. 03:19:26

@S=klogW: Akkor térjünk vissza a legelejéhez: "Maguk itt mind nem értenek ehhez!"

"Te nem értesz a zenéhez
Te teljesen nem értesz a zenéhez,
Ezért gyere be a diszkóba!"
www.youtube.com/watch?v=hcxIHZaphcw

S=klogW 2016.08.15. 09:30:05

@annamanna: "ehhez"=/=zene

amiként azt ki is fejtettem az "ehhez" után (most írjam le újra, hogy ostoba?)

annamanna 2016.08.15. 12:55:22

@S=klogW: százszor írd le, aranyom, légy öntudatos lumpenproletár!

S=klogW 2016.08.15. 13:09:44

@annamanna: lumpenprolizás helyett tanuljon meg olvasni, ostoba.

gyalog.galopp 2016.08.15. 13:41:07

nem értem , mi ez a fanyalgás a cikkel.
Szerintem teljesen rendben van, Stumpf azt tette, amit egy tinilány apjának tennie kell.
Én a gyerekemnek ebben a korában felkínáltam a cigit, a sört, a bort, a pálinkát. Drogot azt nem, mert azt se tudtam hol lehet beszerezni. Már régen nem tini, de nem iszik, nem dohányzik, ép a negyedik idegen nyelvet tanulja.

Jean Sol Partre 2016.08.15. 13:54:22

@gyalog.galopp: és hol tarthatna, ha még a drogot is megkóstoltatod vele! :)))

gyalog.galopp 2016.08.15. 13:58:14

@Jean Sol Partre:

Ha a szomszédom példájából indulok ki, akkor már doktor lenne.

annamanna 2016.08.15. 13:59:38

@S=klogW: Ötnél tartasz, még hátra van 95. Húzz bele, különben sosem végzel.

gyalog.galopp 2016.08.15. 14:08:26

@Jean Sol Partre:

A dolog lényege, ami nem hajlik az törik.
Inkább tőlem tanulja, mint mástól, mert én tudom ellenőrizni, irányítani, nem úgy, mint valami macskajancsi.

Jean Sol Partre 2016.08.15. 15:06:05

@gyalog.galopp: tökéletesen egyetértek, én is így nevelem az enyéimet, csak ziccer volt :)

S=klogW 2016.08.15. 15:22:31

@annamanna:

látom, magának a csendőrpertu is belefér, bunkó

gyalog.galopp 2016.08.15. 15:40:53

@Jean Sol Partre:

Volt előttem egy példa, ami belém égett.

Valamikor régen, akkor még jól működött a munkahelyi kollektíva, ami heti 1-2 közös sörözésben nyilvánult meg, meló után.
Egy fiatalabb kolléga nem ivott alkoholt, mert a szülei alkoholisták voltak és ez riasztotta őt, különb akart lenni.
Aztán egyszer két kolléga valahogy berúgatta őt, a kölyök innentől teljesen lecsúszott, egy hónap múlva kirúgták.

Jean Sol Partre 2016.08.15. 15:49:32

@gyalog.galopp: engem meg már az apám is így tanított.

Sajnos én is ismerek hasonló történetet, nagyon szomorú.

S=klogW 2016.08.15. 17:50:24

@annamanna: én is sírok:
egyre több magát konzinak mondó-gondolóról derül ki, hogy csak szimpla, felszínes, önelégült jobbersznob

S=klogW 2016.08.15. 19:54:18

@annamanna: én sírok:

a nemzeti-konzervatív szavazók is lesüllyedtek a gyurcsányisták kritikátlanságának szintjére

annamanna 2016.08.16. 02:58:06

@S=klogW: Hogy jutottál el a szakrálmániától, a Rihanna zenére keféléstől és a 21 éves apa leparasztozásától a gyurcsányistákig?
Nyilván sehogy, úgyhogy hagyjuk is a blablát.
Nézzük inkább azt, amit te is látsz: ez a te linked: www.youtube.com/watch?v=9VBFosY8meM#t=06m43s
Az apa az az életszerep, ami a legtöbb tiszteletet és megbecsülést érdemelné, ehelyett a legtöbb lázadás, gúny, megvetés, elutasítás célpontja.
Az apa a legerősebb (spirituális) pozíció, amit egy ember az életében elérhet és betölthet.
Az apa a család főpapja, az Atya megjelenítője a földi világban.
13.25-től: "Van-e jövője annak a népnek, ami nem tekinti áldásnak a gyermeket, hanem tehernek?" - te linkelted!! Meg ezt is: "A magzatgyilkosságok száma 1956 óta több hat milliónál - vajon hány apa- és anyajelölt szenvedi tulajdon gyermeke megölésének lelki terhét?" (Czakó: Trianon)
(És az a vicc, hogy még ezt is te linkelted be előre magadnak: "Döbbenetes, hogy a mai állapotokra nézve is mennyire érvényesek Németh László 1962-ben papírra vetett szavai: „Amint van Lumpenproletariat, van Lumpenintelligenz is, s ha az egész nemzet ezzé válik, művelt emberfők helyett művelt csirkefogókká, rosszabb, mint ha tanulatlan maradt volna.”" Frenyó:
Fogalomharc és létharc)

Visszatérve az apákra. Az apaság tekintélyének legfőbb ellensége a kurva, aki egyrészt nem hajlandó a férfi alá rendelődni, másrészt nem hajlandó a férfi anyagi erőforrásait gyermek(ek) nevelésére szánni, hanem a saját léha élvezeteire szipkázza el azokat, miközben megveti, lenézi és leuralja a férfit.
(A kurva persze időnként felveheti a tisztes családanya álcáját is, mint pl Karinthyné Bőhm Aranka esetében, aki vámpírként elszívta az erőforrásokat, miközben a lehető legdurvábban megalázta és bántalmazta a férjét, és szorgosan kefélt más férfiakkal).

A prostituált spirituálisan Babilon (avagy Bábel, csakhogy utaljak a Czakó-videóra) kiábrázolója a világban.
Jel 17:5 És az ő homlokára egy név vala írva: Titok; a nagy Babilon, a paráznáknak és a föld útálatosságainak anyja.
Jer 51:7 Arany pohár volt Babilon az Úr kezében, a mely megrészegíté ez egész földet; nemzetek ittak az ő borából, azért bolondultak meg a nemzetek.

Ennek a babiloni szajha világrendnek Rihanna az egyik prominens képviselője.
Ha sírsz, sirasd Babilont:

Jóel 1:5 Serkenjetek fel részegek és sírjatok, és jajgassatok mind, ti borivók a mustért, mert elvétetett az a ti szátoktól!
Jel 18: Leomlott, leomlott a nagy Babilon, és lett ördögöknek lakhelyévé, minden tisztátalan léleknek tömlöczévé, és minden tisztátalan és gyűlölséges madárnak tömlöczévé. (...)
És siratják őt, és jajgatnak ő rajta a föld királyai, a kik vele paráználkodtak és dobzódtak, mikor az ő égésének füstjét látják,
Nagy távol állva az ő kínjától való félelem miatt, mondván: Jaj! jaj! te nagy város, Babilon, te hatalmas város, hogy egy órában jött el ítéleted!
A föld kalmárai is siratják és jajgatják őt, mert az ő árúikat immár senki nem veszi; (...)
a kik meggazdagodtak ő tőle, távol állanak az ő kínjától való félelem miatt, sírván és jajgatván, (...)
És port hányván az ő fejökre, kiáltának sírván és jajgatván, és ezt mondván: Jaj! jaj! az a nagy város, a melyben meggazdagodott mindenki, a kinek hajói voltak a tengeren, annak drágaságaiból, hogy elpusztult egy órában!
Örülj ő rajta menny, és ti szent apostolok és próféták; mert az Isten büntette meg őt érettetek való büntetéssel."

"Rolling in the Deep (Tears are gonna fall, rolling in the deep)" www.youtube.com/watch?v=rYEDA3JcQqw#t=03m08s
Na és persze itt van a 2007-es Rihanna, aki annyira tetszik neked: vimeo.com/50691513

Vagy sírj azért, mert féled az Istent:
Jak 4:8-10 Közeledjetek az Istenhez, és közeledni fog hozzátok. Tisztítsátok meg kezeiteket, ti bűnösök, és szenteljétek meg szíveiteket ti kétszívűek.
Nyomorkodjatok és gyászoljatok és sírjatok; a ti nevetéstek gyászra forduljon, és örömötök szomorúságra.
Alázzátok meg magatokat az Úr előtt, és felmagasztal titeket.

Vagy ne bőgj, hanem röhögj
rated.hu/zene-nelkuli-klippeken-rohog-az-internet/
hvg.hu/plazs/20150210_Rihanna_Grammys_ruhajan_rohog_az_internet

S=klogW 2016.08.16. 04:47:59

@annamanna:

hát ez igazából fasság:

"az apa mint életszerep" az pont olyan mint az "emberiség": egy valójában szinte semmit nem jelentő, de minőségértéket általánossága miatt semmiképp nem hordozó absztrak-amorf üres fogalmi massza

"az apa mint életszerep", meg "az anya mint életszerep" meg "a család" tisztelete üres lózung, és csak arra jó, hogy a manapság bőven tenyésző diszfunkcionális (hogy egyéb minősítést ne tegyek melléjük) "apák", "anyák", "családok" kibújjanak az erkölcsi de akár jogi felelősség alól is

"a ... szerep tisztelete" - lfszt, tessék teríteni a lapokat, azután majd meglátjuk, hogy ami az asztalra kerül az mennyi is valójában

S=klogW 2016.08.16. 05:29:34

@S=klogW: persze, lehet beszélni pl. az apai szerepről,

de ez egy pillanatig sem jelenti azt, hogy egy absztrakt fogalom konkrét manifesztációja (Stumpf), a fogalom által megnevezett valóságdarab-halmaz elemei e valóságdarab-halmaz _lényegesége_ okán önmagukban, pusztán e halmazhoz tartozás miatt eleve bármiféle pozitív (vagy negatív) értéket hordozna

ez az "ontológia"

a "gnoszeológia" meg az, hogy amit ismerünk a manifesztációról az, hogy értelmisi gyerek, 21 évesen gyereket csinál: hát egy értelmisi-ivadéknak 21 évesen ugyan milyen saját élettapasztalata van (pl. a munkáról, ami nem egyenlő az urbánus értelmisis pofázással) ami alapján egyáltalán minősíteni lehetne apai képességeit, felkészültségét - pedig egy (konkrét, manifeszt) apának kell tudni valamilyen minőséget képviselni (és ez a minőség nem az, h milyen zenét szeret)

már maga a minősíthetetlen(ség) (a nem minősíthetőség) így jelent silányt

Stumpf 21 évesen valójában annak a (konkrét) családnak csinált gyereket, amelyben maga is a gyerek pozíciójában van (nem tudom és nem is érdekel, de gyanítom a feleségének is hasonló családja lehet, nem cselédlányt vett el az urbánus értelmisi ficsúr) - nélkülük alig húszévesen gyerekkel k.rva nagy szarban lettek volna

S=klogW 2016.08.16. 05:31:43

@S=klogW: jav.: bármiféle pozitív (vagy negatív) értéket hordoznaK

S=klogW 2016.08.16. 06:34:55

@S=klogW:

és épp ezt az értelmisis fogalmatlanságot pl. a (valódi) munkáról tükrözi Stumpf - ez esetben Anna - elkövetett kecskeríme odaát a másik posztban, melyre (fogalmatlanságra) nagyszerűen rávilágít rögtön az első hozzászólás,
vagy ez a komment a homokozóból:
mandiner.hu/cikk/20160815_stumpf_anna_szalmalang_orszagunk_oriasai_tisztelet_az_uszoknak#comment5053964

a hölgyike firkálmánya - és az, hogy ezt valaki bete(te)tte ide - mutatja meg kicsiben, de annál észrevehetőbben, hogy hova vezet jobboldalon az értelmisiség ill társadalmi státuszba/pozícióba (pl. "jó családba") kapaszkodás/születés/házasodás, miként vezet a valóságtól való elszakadáshoz-elfajzáshoz és individualista libsi önzésbe süllyedéshez - Ayn Randt-sághoz

ennél még a balos szociális demagógia is jobb annyiban, hogy az kapcsolatban marad a valóságnak, a valóságos közösségnek egy részével (az már egy másik kérdés, hogy ezt nem őszintén/önzetlenül teszi, az értelmisisiég ill pozíció/státusz ott is libsi önzésbe elfajzáshoz vezet - balos bukéval)

mindebből - sajnos - az is leszűrhető, hogy a transzcendens alapú, abszolút etikák félreállításával (nem kell ehhez balosnak lenni, sőt, talán épp ellenkezőleg) marad a libsisiég, az önzés, az Ayn Randt-féle szemét, ami jobber formájában nyilvánvalóbban és őszintébben egyúttal brutálisabban, balos formájában burkoltabban és talán tompítottabban mutatkozik meg:

a ballibsisiég szavak szintjén jobban őrzi a közösségiség, ha tetszik a communio szellemét, mint a jobblibsiség

annamanna 2016.08.16. 07:19:56

@S=klogW: Te linkelted.
Persze csodálkoztam volna, ha tényleg érdekel.
Isten, haza, család.... üres lózungok.

"lfszt, tessék teríteni a lapokat, azután majd meglátjuk, hogy ami az asztalra kerül az mennyi is valójában"

"ami az asztalra kerül az mennyi is valójában"
Mármint forintban.
Elárulom, csak neked: ezen a világon két dolog számít, a stex és a szex.
Ezek a kártyajáték nyerő lapjai. Az elsővel megveheted a másodikat, a másodikkal megveheted az elsőt.
Na most már te is tudod.
Ha nyerni akarsz a játékban, keress pénzt www.youtube.com/watch?v=28rjWmgjHMM
Természetesen _munkával_, ami =/= az urbánus értelmisis pofázással. Amennyi pénzed van, annyi az élettapasztalatod.
Mert éppen a pénz az, "ami alapján egyáltalán minősíteni lehetne apai képességeit, felkészültségét - pedig egy (konkrét, manifeszt) apának kell tudni valamilyen minőséget képviselni (és ez a minőség nem az, h milyen zenét szeret)"
De nem ám, hanem az, hogy mennyi dellát tud virítani, ami nélkül "alig húszévesen gyerekkel k.rva nagy szarban lettek volna".
Vagy nem jól látom? A pénz helyett te ebben az eszmefuttatásban valami más, "bármiféle" "pozitív (vagy negatív) érték"-re akartál kilyukadni? Nem láttam nyomát.

"ennél még a balos szociális demagógia is jobb annyiban, hogy az kapcsolatban marad a valóságnak, a valóságos közösségnek egy részével"
Naná, mert a balos szociális demagógia, meg a valóság is materialista, ahol a lét határozza meg a tudatot. Ezt megmondta Madonna is: www.youtube.com/watch?v=DNSUOFgj97M

De térjünk vissza rád. A pénzkeresés mellett sportolj (a szintnövelés miatt), pihenj és www.youtube.com/watch?v=aHfsUnSOUDI

Ennél többet nem kell belelátni az életbe. Minden egyéb, ami ezen felül van, "egy valójában szinte semmit nem jelentő, de minőségértéket általánossága miatt semmiképp nem hordozó absztrak-amorf üres fogalmi massza" "üres lózung, és csak arra jó, hogy a manapság bőven tenyésző diszfunkcionális (....) "családok" kibújjanak az erkölcsi de akár jogi felelősség alól is"

És ennyi, leírtad, a mű kész, az alkotó pihen.

S=klogW 2016.08.16. 08:27:04

@annamanna:

"Mármint forintban. "

Ha te így érted ... Ostoba.

annamanna 2016.08.16. 08:36:18

@S=klogW: Ezzel 6. Már csak 94 van hátra, szurkolok, hogy sikerüljön! Kitartás!

S=klogW 2016.08.16. 11:39:18

@annamanna: egy százas göngyöleg magára kevésnek tűnik, raklapban kellene számolnunk

annamanna 2016.08.27. 01:28:16

"nem csillapodnak a kedélyek Rihanna körül, bármerre turnézik, mindenhol felháborodott rajongók százairól lehet olvasni. Az énekesnő stabilan hozza a félórás késést minden koncertje előtt, ráadásul ugyanúgy nem énekel sehol máshol sem, cserébe viszont a menedzsmentje mindenhol leakaszt egy csomó pénzt. Az utóbbi éveket áttekintve Rihanna egyébként soha nem is szeretett énekelni, ugyanolyan katasztrofális volt a sportarénás fellépése is, mint a szigetes. Cserében viszont még rendesen meg is tudja izzasztani a szervezőket a hülye kéréseivel."
reset.hu/2016/08/mar-az-se-hagyjan-hogy-rihanna-ellogja-a-koncertjeit-de-milyen-jol-tudja-turaztatni-a-szervezoket/
süti beállítások módosítása