Lihegve torzít a liberális média
2016. július 12. írta: Stumpf András

Lihegve torzít a liberális média

baton_rouge.jpg

Szép, fekete nő áll egy szál magában, mint a szálfa, olyan egyenesen, miközben három rohamrendőr ront rá.

Ez a fotó járta be a netet tegnap, a Huffington Post képes volt például a Tienanmen téri híres jelenethez hasonlítani. (A HuffPostnak mondjuk van mit kompenzálnia fekete ügyben: nézzék csak meg, mennyi afroamerikai is dolgozik a szerkesztőségükben!) A 444 munkatársa ezt a cikket tette ki az ügyről: „Korszakos fotón rontanak a rohamrendőrök egy tüntető fekete nőnek”. Van bőr a képén.

De mi is történt a valóságban? Annyi, hogy fekete tüntetők elállták a rendőrök útját, azok meg mindenféle erőszakoskodás nélkül elvitték őket onnan. Az elszállítás előtti pillanatban kattant egyet a fényképezőgép. A kép tehát elvileg a valóságot mutatja, valójában viszont, főleg az interpretációkkal együtt: egyszerűen hazudik.

 

Vannak, akik a New York-i Szabadság-szoborhoz, mások szuperhőshöz hasonlítják a nőt. Akik a Tienanmen téri, tankok útját elálló emberhez hasonlítják, azokra már nincsenek is szavaink. Kevés, szegényes lenne a hazug propagandista, az elmebeteg is halkan puffog csak, mindegyikben van valami, de a tünetegyüttest nem lehet leírni egy szóval. A cselekményt igen. Hápézik. Vagy magyarul: négynégynégyel.

A Tienanmen téren egy épp tömegmészárlást végrehajtó kommunista diktatúra tankjai elé állt ki egy férfi.

Ezen a fotón egy demokrácia rendfenntartói tessékelnek odébb egy nőt.

Plankó mégsem erre hívja fel a figyelmet, noha maga is tisztában van vele, hiszen leírja: az amerikai esetben nem volt semmiféle erőszak. Mentegeti a hazugságot. Azaz dehogy mentegeti! Egyenesen dicsőíti!

„De az ilyen szimbolikus fotóknak éppen az a lényegük, hogy sokkal többet mondanak, mint a konkrét eset (ahogy a híres bicskei képen látható konkrét esetben sem történt erőszak, mégis sokat mondott a menekültválság kezeléséről).”

A bicskei esetben a migráns lerántott egy asszonyt és egy babát a sínek közé, a magyar rendőrök meg kihúzták őket onnan. A fotó úgy került a nemzetközi médiába, mintha a rendőrök lökték volna be őket a vonat elé. A fotó nem „sokat mondott a menekültválság kezeléséről”, hanem a valóság ellentétét mondta. Hazudott.

Egy konkrét politikai cél érdekében hazudott ordasat.

A 444 ars poeticája szerint tehát ez a média feladata.

Ha Plankó képéről nem sül most le a bőr, akkor valószínűleg: igen.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr658882576

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Stumpf András: Lihegve torzít a liberális média 2016.07.12. 12:52:01

A Tienanmen téren egy épp tömegmészárlást végrehajtó kommunista diktatúra tankjai elé állt ki egy férfi. Ezen a fotón egy demokrácia rendfenntartói tessékelnek odébb egy nőt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vértes 2016.07.12. 12:54:11

Mitől szép ez a szutyok?

GNDL 2016.07.12. 13:03:26

Hogy Orbán hungaristái a februári szervezett választási csalás után ma már civilek alapjogaiba szállnak páros lábbal és rendőröket is vegzálnak a Városligetben?!

Hogy a legalább negyedik éve tartó és tízmilliárdokat felemésztő „jobban teljesít” hazugság-, és a másfél-két éve tartó idegengyűlöletet szító fideszes kampányok után a kormány szakképzett munkaerő betelepítését fontolgatja hogy ne fulladjon teljes érdektelenségbe a gazdaság?!

Hogy egy új stadion után egy új sportcsarnok is épül a miniszterelnök úr 1800 lakosú falucskájában a büdös nagy semmi közepén?!

Hogy majdnem minden második ember a létminimum alatt él az országban, miközben Orbán korrupt haverjai az átlagpolgár szemében lottónyereménnyel felérő vagyonokat harácsolnak lopott közpénzből?!

Eh, semmiség...

A lopott közpénzből eltartott fidelitaszos/mandineres ficsúrok megint rátapintottak Magyarország legégetőbb problémáinak egyikére: a „lihegve torzító liberális média”... :)

Jean Sol Partre 2016.07.12. 13:10:05

LOL, az illiberális köztévé pedig kinevezi a hírhamisítót vezetőnek, hol a felháborodott cikk kedves András? Elfogyott a szusz a nagy lihegésben???

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.07.12. 13:25:58

"A Tienanmen téren egy épp tömegmészárlást végrehajtó kommunista diktatúra tankjai elé állt ki egy férfi."

Ezt pontosítsuk! Az 1989-es tienanmeni akció kínaellenes nyugati erők manipulációja volt. A cél: Kínát gyarmatosítani, elvenni a kínai néptől az ország kincseit, a kínaiakat nyugatnak profitot termelő szolgákká változtatni.

Sajnálhatjuk az ártatlan áldozatokat (nagy részük a nyugati kémközpontok által agymosott ember volt), de ma nyilvánvaló: tragédia lett volna az úgynevezett "demokráciáért" küzdő "diákok" győzelme a "diktatúra" ellenében.

Ma, a "diktatúra" győzelmének köszönhetően a kínai átlagember 5-ször jobban él, mint akkoriban. Ha győzött volna a "demokrácia", az átlagkínai ma éhezne, s észak-koreai szinten élne. Arról nem beszélne, hogy ma Kína nem a világ második legnagyobb gazdasága lenne, hanem valahol az ötvenedik.

pitcairn2 2016.07.12. 13:29:28

@BircaHang Média szerkesztősége:

Kína újragyarmatosítása 1989 után is remekül ment:)

How the West Re-colonized China
www.youtube.com/watch?v=WxFSvPUY_oc

csunyatap 2016.07.12. 13:33:53

Ebben mi a torzítás, és lihegés?
A cikkíró nyála viszont láthatóan ráfröcsögött az egészre.

komolytalan samu 2016.07.12. 13:44:28

@Jean Sol Partre: ne bomolj! Mindkettő gáz. A különbség annyi, hogy a 444 nem az adómból működik, de a lényegen ez nem változtat.

A folyamatos pöcsméregetés csak arra jó, hogy minden szart elengedünk, mert a másik ugyanazt csinálja.

Tkp, G Fodort akkor sem tehetnéd boldogabbá, ha kivernéd neki.

Jean Sol Partre 2016.07.12. 13:46:59

@komolytalan samu: nem méregetek én semmit. Stumpf az egyikért ki van bukva, a másikat pedig vígan elhallgatja, pedig az a közpénzes, ennyi.

komolytalan samu 2016.07.12. 13:49:26

@BircaHang Média szerkesztősége: Önnek teljesen igaza van! 1956-ban csak a szovjet tankoknak köszönhetjük, hogy nem csinált belőlünk gyarmatot a nyugat az aljas ármánykodásával. Kádár nem tudott megmenteni minket, de legalább kaptunk 30 év menedéket. Isten áldja meg őt ezért!

Szindbad 2016.07.12. 13:50:24

Szép csaj. Kár, hogy zsidó.

komolytalan samu 2016.07.12. 13:50:37

@Jean Sol Partre: Emlékeim szerint még a hetiválaszban Stumpf nagyon is ki volt bukva a dologra.

Jean Sol Partre 2016.07.12. 13:56:31

@komolytalan samu: tényleg? azt nem olvasom, de itt csend volt, az biztos.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2016.07.12. 13:56:54

De tényleg ez a feladatuk. Szolgálják, akiktől a pénzt kapják, hergelik a táborukat. Ez a dolguk. Az ellenséget azért fizetik, hogy ellenség legyen. :)

Jean Sol Partre 2016.07.12. 14:00:20

@Holger Hartland: ismered ugye, amikor a kisfiútól megkérdezik, mi akar lenni?
- hát katona!
- katona? de akkor megölhet az ellenség!
- tényleg? akkor inkább ellenség akarok lenni!

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.07.12. 14:08:18

@komolytalan samu:

Rossz párhuzam, ugyanis Kádár nem tette az országot a világ élvonalába.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.07.12. 14:11:27

@Holger Hartland:

Manapság a ballibák már érzik rendszerük bukását, így leginkább halálhörögnek. Lásd az 50-fős ligetellenes drogosokat, ez már a ballib megmondóembereknek is túl sok volt, így csendben maradtak. Csak TGM ment ki bérgágogni, dehát ő beszámíthatatlan eleve, hiszen aki egyszerre képes marxista és a nagytőkepárti lenne, azt senki se veszi komolyan, még a sajátjai is röhögnek rajta a háta mögött.

pitcairn2 2016.07.12. 14:14:02

@BircaHang Média szerkesztősége:

Kínát is a nyugati befektetők tették a világ élvonalába:)

Robinzon Kurzor 2016.07.12. 14:15:59

Bagoly mondja verébnek, korszakosan.

komolytalan samu 2016.07.12. 14:18:15

@BircaHang Média szerkesztősége: Ennek többek között oka volt, hogy Kádár nem kapitalizmust csinált, de a lényeg hogy ön szerint csak a sikertelen kommunista gyilkos szar alak. A sikeresebb kommunista gyilkosokat viszont szereti. Meg a kapitalistákat is, tkp.

Maga egy reneszánsz ember, ahogy az indiánok mondják.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.07.12. 14:20:43

@komolytalan samu:

A kínai vezetés nem kommunista. Csak magukon hagyták a címkét, az egyszerűség kedvéért.

Gyilkos? Minden rendszer gyilkol. A legtöbbet a liberális demokrácia.

komolytalan samu 2016.07.12. 14:31:48

@BircaHang Média szerkesztősége: A kínai komcsikon nem is nagyon vitatkozunk, ha figyelmesen olvassa, amit írtam.

A liberális vs komcsi gyilkosságszámokra hozhatna példát, az érdekel. Nem ragaszkodom egy polpot/adenauer összevetéshez, bármely kínai-északkoreai-szovjet/nyugati demokrácia saját nép legyilkolás összevetés megteszi.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.07.12. 14:54:21

@komolytalan samu:

Amerika gyarmatosítása, Afrika gyarmatosítása - mind liberális tett, mely messze felülmúl minden komcsi és náci tömeggyilkosságot.

komolytalan samu 2016.07.12. 15:11:56

@BircaHang Média szerkesztősége: Kedves reneszánsz ember! Ez történelmileg és politológiailag és külpolitikai vonatkozáokban is óvodás hülyeség. Dedós. Bugyutácska. Idült. Állott sörszagú. Húgyban elcsúszó.

És nem is ezt kérdeztem.

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2016.07.12. 15:13:12

Azt állítani, hogy ez a kép ugyanúgy a valóság ellentétét mutatja, mint a bicskei, ordas nagy hazugság. Ugyanis itt valóban tiltakozás volt, és valóban elvitték a csajt (elő is állították, ahogy tudom).

Úgyhogy a kedves cikkíró nyugodtan visszavehet a (mű)felháborodásából, hogy mások milyen csúnyán manipulálnak. Mikor az egész cikke egy hazugságra épül.

Sir Galád (már foglalt) 2016.07.12. 15:17:38

Huh, ezek milyen fontos dolgok András. Rajtad kívül kb. pont leszarja mindenki...

maroz 2016.07.12. 15:24:38

@Jean Sol Partre: Figyelted, azt mondja, hogy nem az adójából működik! Nem bír együtt élni azzal a gondolattal, hogy az is szar ám, amikor a pénzemért a tőke és nem az állam basz át. Ezt nem szabad gondolni, a tőke jó, az állam a rossz, és akkor is az állam a rossz, ha amúgy a tőke is ugyanazt csinálja. :)

pitcairn2 2016.07.12. 15:45:44

@BircaHang Média szerkesztősége:

ugyanmá, Mao is egy nyugatról finanszírozott "liberális" műhelyben tűnt fel anno:)))

"Between 1919 and 1920, future Chairman Mao Zedong had several encounters with the school: he edited its student magazine, re-focusing it on "thought reorientation," and operated a bookshop out of its medical college"

Yale-China Association
en.wikipedia.org/wiki/Yale-China_Association#Early_years

Kína pedig sohasem lett "vörös" az amerikaiak hathatós segítsége nélkül:)

China Betrayed Into Communism
www.thenewamerican.com/culture/history/item/4691-china-betrayed-into-communism

maroz 2016.07.12. 15:53:43

Ez is milyen vicces:

vs.hu/kozelet/osszes/fogy-a-roman-0711

Fogy a román, persze ezt képpel is illusztrálni kell, csakhát akad némi kleine problem. A képen Kerc látható, ahol történetesen nem fogyott, hanem gyarapodott a román. A német, az fogyott, meg a magyar is, de a román speciel nem. Oké, nem nagy dolog, de akkor is vicces egy ilyen cikket egy olyan fotóval ábrázolni, ami jobban mutatna egy etnikai tisztogatásról szólóban.

Jean Sol Partre 2016.07.12. 16:19:28

@maroz: az újságíró szakma, a közpénzes és a tőkés is, a béka feneke alatt van. Még a legjobb szándék (ha van) mellett is felületesek, ellenőrizetlen információkat és marhaságokat írnak, legtöbbször fogalmuk sincs a témáról, arra pedig se idejük, se késztetésük, hogy hozzáértőket kérdezzenek. És ez sajnos mind a nyomtatott, mind az online sajtóra igaz, és nem csak a bulvárra, hanem a szakmaibbnak hitt tudományos és művészeti cikkekre is.

gyalog.galopp 2016.07.12. 16:38:16

Rendben, torzít az egyik, torzít a másik, hazudik az egyik, hazudik a másik, egyáltalán senkinek nem lehet hinni.
De akkor mi alapján mondunk véleményt a másikról, he?

Robinzon Kurzor 2016.07.12. 16:40:23

@Sir Galád (már foglalt):

A lihegés miatt fontos.
Nem egyszerűen torzít, hanem lihegve.

Hogy mondjuk mindeközben a Városligetben éppen az állami erőszakmonopólium privatizálása zajlik a szemünk előtt, az például sokkal kevésbé fontos.

Lesz persze majd arról is poszt.
Nem szerencsés, hogy az a látszat keltődik. Kb. ez lesz benne.
Metsző kritikai éllel.
Az anyjukkal élnek, Babettával járnak, macskájuk van ... és ne legyenek kemények?

gyalog.galopp 2016.07.12. 16:51:15

@Robinzon Kurzor:

"az állami erőszakmonopólium privatizálása zajlik .."

Feltételezem, a biztonsági őrökre gondolsz.
Mondjuk a nyugati kultúrában igen furcsán néznének rád egy ilyen kijelentés után.

Nem keresem ki, csak figyelmedbe ajánlom azt a videót, amikor a francia biztonsági picsa lefújta a helyükre igyekvő magyar szurkolókat a stadionban. ( a hülye még a rendőröket is lefújta)

Tudod, tulajdon védelme szent arrafelé, és valószínűnek tartom, hogy az egész bagázst már rég laposra verték volna.

Bell & Sebastian 2016.07.12. 16:55:18

Kettő, kanadai villanycigány bedrogozott hat darab magyar aprójószágot, az öltözőjükbe csábítva őket a pasijuk mellől, akik (< nőnem, vagyis igen), nyilván egy szelfi reményében, libasorban gágogva vonultak a csűrbe, ahol aztán előkerült egy szakajtó kukorica és a rettenetes, kurblis bádogtölcsér...

Ez a hír, nem is az, hogy Amerikában verik a négereket.

Veridicus76 2016.07.12. 16:55:28

Hazudnak a liberálisok.
Mi ebben a meglepő?
Mindig ezt tették.
Már az ideológiájuk elnevezése és tálalása is hazugság.
Nem szabadságot, hanem a rendetlenség, az életellenes, szektás csőcselék totális diktatúráját képviselik.
Liberalizmus = jakobinus terror.
Most épp kéménymászással, kockás inggel, holokauszt-kizárólagossággal (lásd: rasszizmus), gender-agyrémmel kell beérniük.
Ha tehetnék, irtanák a "reakciót", a "fasizmust", az "antiszemitizmust", a "homofóbiát", a "retrográd" dolgokat.
A haladás nevében.

Veridicus76 2016.07.12. 16:57:09

@GNDL: " Orbán hungaristái "

Pszichiáter.
Az segíthet rajtad.
Szegényke.

Robinzon Kurzor 2016.07.12. 16:57:28

@gyalog.galopp:

Kormányzati magánrendőrségre gondolok.
A nyugati kultúrában a saját határaikon belül ezt nem tűrik.
A köztulajdon védelme valóban szent arrafelé.

Robinzon Kurzor 2016.07.12. 16:58:46

@Bell & Sebastian:

Konkrétan a pinára, de hogy jön ez ide?

vizipipa 2016.07.12. 17:02:30

A jövőre nézve ajánlom a szerző választékába ezt a képet. Mindenesetre passzol a fentihez.

imgur.com/DRzjvZd

Veridicus76 2016.07.12. 17:04:48

Magyarország 20 elvesztegetett év után (az első Orbán-kormány kegyelmi időszakát nem számítva, amikor megépült a Nemzeti Színház, a Népliget buszállomás) végre épül. Évtizedes botrányokat számolnak fel (Várkert bazár például), rendbe hozták a Zeneakadémiát, az Erkel Színházat, most végre szép lesz a Városliget. Csökken az államadósság, nincs IMF-hitelünk, rohamosan csökken a munkanélküliség, nő a foglalkoztatottság, jóideje nem látott béremelések vannak az egészségügyben, az oktatásban, a rendvédelemben, a közalkalmazottaknál. Robbanásszerűen mennek fölfelé a turisztikai mutatók, a belföldi és a hazai turizmus is dinamikusan növekszik. Az NHP temérdek vállalkozásnak segített. Az önkormányzatok megszabadultak az adósságaiktól. Jórészt megoldódott a devizahitelesek gondja, az államadósságban egyre csekélyebb rész a külföldi adósság. Magyarországon rend van, ide nem tudnak százezerszám ellenőrizetlenül beözönleni a migráns hordák. Magyarország erős, egyre erősebb, a magyar miniszterelnök Európa megkerülhetetlen tényezője, és ezáltal Magyarország is, hiszen hazánk képviseli az európaiak százmillióinak véleményét és akaratát a nemzetüket, hazájukat eláruló, gyakran konkrétan CIA-zsoldbanálló kontraszelektált brüsszeli is brüsszelita csőcselék diktátumaival szemben.
Ez a valóság.
Ehhez képest pár tucat drogos kéménymászó faszkalap és hasonszőrű médiarovar teljességgel lényegtelen.
Éljen a sikeres Magyarország!

gyalog.galopp 2016.07.12. 17:06:31

@Bell & Sebastian:

szerinted itten hányan tudják , mi az a kurblis bádogtölcsér?:)

Bell & Sebastian 2016.07.12. 17:06:46

@Robinzon Kurzor: Mint a fönti négercsaj, ez is fekete, az meg nem borotvált.

gyalog.galopp 2016.07.12. 17:29:30

@Jean Sol Partre:

kézi hajtású libatömő készülék
( nagyon durva)

Jean Sol Partre 2016.07.12. 17:33:14

@gyalog.galopp: a +1 arra vonatkozott, hogy én tudom. Nagyanyámnak voltak libái.

gyalog.galopp 2016.07.12. 17:39:42

@Bell & Sebastian:

A felvetés nagyon jogos, otthagyni az ájult libákat és szaladni lerepülni , ez minimum segítségnyújtás elmulasztása, bűncselekmény.
Nem lett volna szabad elengedni, a franciák pl. biztosan kóterba baszták volna őket.

@Jean Sol Partre:

Ok. nekem van , de nem használtam, megsajnáltam a libákat.

Conchobar 2016.07.12. 18:17:53

„Korszakos fotón rontanak a rohamrendőrök egy tüntető fekete nőnek” - Rontás az semmiképpen nem látszik. A képen leginkább az vehető ki, hogy egy néger gospel-énekes furcsa öltözetű közönség előtt előad valamit, miközben az állig begombolkozott kísérő táncosok valamilyen ír táncot ropnak, vagy legalábbis ír táncra emlékeztető táncmozdulatokat végeznek

Zb74 2016.07.12. 18:22:37

@Szindbad: Hehe, azt észrevetted, hogy miközben te csak a jobber idiótákkal akartál trollkodni, akaratodon kívül sikerült magát Vágó "Kvízmester" Istvánt is átejtened? ;-)

www.facebook.com/VagoIstvan/posts/10208374586741140

Olybá tűnik, hogy a politikai fanatizmus mindenkiből kiöli az iróniára való érzékenységet, pártállástól függetlenül.

gyalog.galopp 2016.07.12. 18:33:50

@Zb74:

A mester ezt azért nem tudta megfejteni, mert nem ő állította össze, ennek ellenére megpróbált a saját fejével.....

Bell & Sebastian 2016.07.12. 18:59:46

@gyalog.galopp: Be kell áztatni a kukoricát, hogy csússzon, próbálja meg így.

A fővárosi művészekről meg annyit, ha országa nagyköveteként ezt tudja, mert Kanada az új Amerika, akkor bassza meg a tudományát és maradjon inkább otthon. Volt is, lesz is, itt is, de ott is, minden kornak rendszere van, de rendszere van. - ahogyan ezt szekeres költőnk mondja.

Hát az van. Hülye tojók és rendőrgácsérok.

Bell & Sebastian 2016.07.12. 19:16:58

@Zb74: Valóban, például Tyereskova művésznő köztéri kakálását a konzervek értették félre, azt hitték, szarnia kellett

Conchobar 2016.07.12. 19:21:06

@Zb74: "Hehe, azt észrevetted, hogy miközben te csak a jobber idiótákkal akartál trollkodni" - A zsidós lövés bizony ballert kapott és alaposan félrement. Dehát valahogy rá kellene már nevelni az ostoba nácikat arra, hogy a 'zsidó', a 'holokauszt' és a 'liberális' névszók szent és tabu szavak, amelyeket csak a legnagyobb tisztelettel lehet leírni és kimondani, és amelyeket csak emelkedett, ünnepélyes mondatokba szabad csak foglalni

Pelso.. 2016.07.12. 19:21:52

Na és, tanultok egymástól.
Véletlenül nem egy a pénztár?

Bell & Sebastian 2016.07.12. 19:34:05

@Pelso..: De, csak míg az egyik a szepáréba jár, a másikat fényképezik.

Pelso.. 2016.07.12. 19:41:55

@Bell & Sebastian: Csak a rotáció terén akad néha nézeteltérés, persze csekély, amíg a nép okosan bámul felfelé.

Conchobar 2016.07.12. 19:43:31

"Azt írja a Mandiner (ismert összetételű kommentelőinek vastapsától kísérve" - Írja a kvízes nyolcas (www.facebook.com/VagoIstvan/posts/10208374586741140). Többet ért volna inkább a kvízmesterről írni posztot "Lihegve torzít a liberális kvízmester" címmel. Vagy talán fenyegetésnek tekintendő az az "ismert összetételű" kifejezés?

Bell & Sebastian 2016.07.12. 19:58:03

Most nézem egyenesben az öt rendőr tiszteletére rendezett gyász-állománygyűlést Dallasból, éppen Obamát várják, hogy mondjon valamit -emlékük örökké velünk marad és a többi-, napokkal a két jelölt után, harmadikként. Feltehetően nem nyitott limuzinon jön, hanem cikkcakkban, ezért nagyon sokat késik.

maroz 2016.07.12. 20:14:42

@Zb74: Hehe, Szindbád, a náci. :))))

gyalog.galopp 2016.07.12. 20:17:32

A vízmester produkciója kétségtelenül verhetetlen, idáig, de ez se rossz:

mandiner.hu/cikk/20160712_barbara_oertel_orban_es_putyin_egyik_elegedett_masik_nem

Hollande a munkahelyén fogadta a kinyalt, de sajnálatos módon elbukott foci válogatottat. Úgy általában Európában a vezető politikusok szeretik megveregetni a jól teljesítő focisták vállát, korra, nemre, pártállásra tekintet nélkül.

Az is az európai kultúra része, hogy a nemzeti válogatottnak szurkol a nemzet, és aminek a nemzet örül, annak örül a politikus is, a politikusnak ezt a jogát tudomásom szerint még sehol nem kérdőjelezték meg.

Ilyenkor szokták mondani, hogy beteg a nemzet, hát a nemzet nem beteg, de dühös lesz.

Bell & Sebastian 2016.07.12. 20:23:33

Na végre! Zászló, himnusz, polgármester, futósávon felirat a tévénézőknek, ki ne menjen a fejükből: "Az öt gyilkosság válasz volt a rendőri erőszakra."

Polgármester szerint elkúrtuk és mi k. anyánkat, minden Obama bólogat.

Öko-izé, laza-keresztény szekta kezd, mohamedán folytat, rabbi zár. Könyörgés _minden_ elhunytért, bocsánat, Jézus és Mohamed, meg az előbbi apja.
A csillag (hatágú) mindenkinek bevilágítja a sötét eget.

Igény szerint sem folytatom, mindenki olvassa el az újságban, mit mondott Obama, de előtte még musical-betét van, meleg és sötét hangú énekessel.

Szóval, lecumizzák a négereket úgy, hogy nem szakad le a plafon. Ha mégis, majd szólok.

S=klogW 2016.07.12. 21:01:04

@Bell & Sebastian: az átlag néger csaj színvonala még a képen láthatóét sem éri el, nemhogy rihannaét vagy kelly rowlandét: meg a vegen kiderul, hogy a playboy tamasztotta igenyek mentenek meg a fajkeveredestol? :)

Veridicus76 2016.07.12. 21:35:57

@Jean Sol Partre: nem járok drogos rendezvényekre, ahol szar gépzene ordít.

pitcairn2 2016.07.12. 21:43:22

@Bell & Sebastian:

újabb heroikus tett!!!

bátor fekete polgárjogi harcos versus rasszista üvegablak

WTF Headline Of The Day: "Racist" Window Edition
www.zerohedge.com/news/2016-07-12/wtf-headline-day-racist-window-edition

PS. ilyen alapon felrobbanthatnánk az összes műemléket...

Herr Stacheldraht Leger 2016.07.12. 21:58:51

( stumpfi telefonkönyvét lapozza elmélyülten)

ensorcelant 2016.07.12. 23:25:02

@BircaHang Média szerkesztősége: Ez milyen cuki már, hogy ha a demokráciáért tüntető diákok elérték volna céljukat Kínában, akkor Észak-Korea szintjén lennének. Tényleg, Észak-Korea a demokratikus értékek miatt van olyan gazdasági helyzetben, amilyenben! Nálunk is a demokrácia tehet róla, hogy egyre több a létminimumon tengődő, és a külföldre tántorgó? Légyszi, magyarázd már el!

ensorcelant 2016.07.12. 23:28:29

@Veridicus76: Ezt te tényleg elhiszed? Mert akkor nagyon durva hallucinogén cuccot tolhatsz! Jobbat, mint a "kéményre mászó drogos"!

Arcade Macho 2016.07.12. 23:59:26

engem mint adofizeto allampolgart melysegesen felhaboritana ez a felallas, mert nem hatekony

talan akkor lehetne megbocsathato ha a kiscsajnak kiszamlaztak volna a 3 katona 3 napi zsoldjat

annamanna 2016.07.13. 01:07:32

@vizipipa: de jó, hogy megemlítetted, erről nem felejtkezhetünk el soha, viszonyítási ponttá vált. www.youtube.com/watch?v=gJvKPwG4mX0#t=01m03s

@Veridicus76: "most végre szép lesz a Városliget."

Az alábbi szöveget olyan írta, aki nálad és nálam többet ért a témához:

"A Városliget geológiájához: A pesti oldalon a patakok DK-ÉNy-i irányú völgyekben folynak. Ez a leggyakoribb és legerősebb szelek irányával egyezik meg. A mélyebb árokszerű völgyek között futóhomok dombok helyezkednek el. A város építése során nem véletlenül nem építették be a ligetet. A talaja tőzeges, ami alapozás szempontjából nem "ideális". A magasabb talajvízállás a fák számára is jó környezetet biztosít. Múzeumot oda célszerű helyezni, ami valami megőrzendőt tárol, vagy mutat be. A terv izzadságszagú, és teljesen értelmetlen."

@Conchobar: "az állig begombolkozott kísérő táncosok valamilyen ír táncot ropnak"

Jajj, nekem ez tetszik, de nagyon: www.youtube.com/watch?v=GU_TDKRMb1k

@Szindbad: Végre kiderült, hogy Vágó Istvánnak is van humorérzéke; legalábbis most, életemben először, sikerült megnevettetnie.

"Ezen a fotón egy demokrácia rendfenntartói tessékelnek odébb egy nőt." www.youtube.com/watch?v=ChXlPd0H1MU

"Ezen a fotón egy demokrácia rendfenntartói tessékelnek odébb egy nőt." 444.hu/2016/07/12/a-varosligetben-az-izomemberek-epp-az-utolsokat-rugjak-a-magyar-nemzetallamba
"Tovább bontják a számtalan egyéb okból is rogyadozó nemzetállamokat, és egy új világot építenek helyettük."
"a modern állam és a modern államhatalom alapja az erőszak-monopólium. Ha ez a monopólium megszűnik, akkor a modern állam is szükségszerűen megszűnik, és valami más kerül a helyére."
"tettest, miután lehetetlen volt vele tárgyalni, egy játékautó méretű robot által telepített majd felrobbantott kis bombával megölték. A jövő magánhadseregeiben is ilyen robotok fognak szolgálni"

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.07.13. 05:43:48

@ensorcelant:

A gazdasági rendtől és a geopolitikai helyzettől függ az életszínvonal. Mindkettő szükséges elem.

Azaz ahol te ellentmondást látsz, nincs ellentmondás valójában.

De azt hiszem, hogy egy dolog világos: ha más aratja le munkád hasznát, nem leszel sosem jómódú. Ez Mo. gondja: a nyugat immár 30 éve kiporszívózza az ország hasznát.

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.07.13. 05:52:19

@vértes:

Az USA-négerek többsége el van hízva, ennek oka persze nem faji, hanem leginkább a fajidegen környezet: afrikai emberek kiszakítva természetes környezetükből nem képesek együttélni harmóniában az új környezettel, amire a szervezetük elhízással reagál.

Szóval aki USA-néger és nincs elhízva, az már eleve szép nőnek számít arrafelé.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2016.07.13. 05:57:10

@Stumpf András:

Nem nagyon értem ezt a szelektív érzékenységet! Amikor, mondjuk, László Petrával stb.-vel, vagy épp most Szakály Sándorral, kapcsolatban torzít lihegve a liberális média, akkor az nem lépi át az ingerküszöbödet, amikor egy USA-beli fekabalhéval kapcsolatban, akkor nyomban ráérzékenyülsz. Pedig a tét az embervadászatoknál a nagyobb. A személy(ek) ellen irányuló virtuális lincselések célja nem pusztán ideológiai hajcihőzés, hanem konkrét emberek erkölcsi-lelki-fizikai megsemmisítése.

Szabó Lőrincet 1945-ben (a mai eszközökhöz és a mai hangnemhez kísértetiesen hasonlóan) megtámadta a polgári radikális és a szociáldemokra média. Két éven keresztül nem szálltak le róla. Elérték, amit el akartak: a negyvenes évei közepén járó Szabó néhány éven belül két szívtrombózison, két tüdővérzésen esett át, sokizületi gyulladást kapott és 1957 őszén (57 évesen, totális roncsként) többszörös áttétes tüdőrákban meghalt.

Az ellene irányuló támadások rá mért hatásáról Szabó 1945-ben így ír naplójában: "...tudom, hogy legbelül sírig megmarad a végső erőm, a becsületé, az önbecsülésé, amely nélkül nem lehet élni… s a munkaerőmnek is van még bizonyítéka… De a rendes, igazi, normális élet számára elvesztem: ahhoz nem erőfeszítések kellenek, hanem oda se figyelő, laza, nyugodt erő, csöndes, természetes, halk biztonságérzet, olyasmi, ami nem foglalkoztat, ami nem vonja egyébről magára a szellemünk figyelmét… Most felejteni kéne, gyógyulni, ez volna a legelső…"

Így is meg lehet ölni egy embert, nem csak mesterlövész-puskával. És a mi "liberális" médiánk nap mint nap ezen munkálkodik. Aki a célkeresztjébe kerül, annak annyi.

maroz 2016.07.13. 05:57:33

@Bell & Sebastian: A mama is megszólalt:

"A lányomat annyira megviselte az egész esemény, hogy egyelőre egyáltalán nem tudott még nyilatkozni."

Elromlott a jány (menyecske?) nyilatkozója, tán sorjás lehetett a kurblis bádogtölcsér. Nem tud nyilatkozni, nemzeti sorstragédia, remélem félárbócra engedik a lobogót, de még a kanadait is.

maroz 2016.07.13. 06:15:03

@Veridicus76:

"A Balaton Sound egyediségéről már ejtettünk szót az előző részekben, de újra kiemelném, mekkora szerepet játszott, hogy felismerték az elektronikus zenei fesztiválok hiányát a piacon, és létrehozták ezt a fesztivált. A fesztivál témája lényegében nem az elektronikus zene, hanem a divat és a prémium minőség."

Gondolom ezzel egyetértesz. Írod:

"Robbanásszerűen mennek fölfelé a turisztikai mutatók, a belföldi és a hazai turizmus is dinamikusan növekszik."

Ezeknek a turistáknak a zöme többel között drogozni jár ide. Ha nem is elsősorban amiatt, de az igénylistáján ott van. A Sziget fesztiválról mi a véleményed? Mi a véleményed arról, hogy a mutató sajnos csak ilyen áron tolható fel, mert az a helyzet, hogy hiába állnál ki mondjuk te az Oktogon közepére elmondani az aktuális heti győzelmi jelentést a kutya sem jönne el azért, hogy téged meghallgasson. Sajnos az a helyzet, hogy még a kilenclyukúért sem jönnek, mert az már sok, az embereket tipikusan ennél kevesebb számú lyuk szokott érdekelni, illetve ahol ennyit összeadnak arra te már azt mondanád, hogy fúj. De a turisztikai mutató az bizony ilyesmitől erektálódik és nem a hazafias szólamoktól.

Látod, oda kellett volna menj, bemutatnod magad, tetőtől talpig, szondát fújni, tesztet pisálni, a negatív lelettel pedig a bagzó fehérnépek elé állni, csajok, itt egy népnemzeti drogmentes bráner, rábuktok? Te vagy a hibás, amiért ilyen kozmopolita cumikra kényszerül a jövőnk záloga, hol voltál, amikor versengeni kellett volna?

annamanna 2016.07.13. 06:40:17

@maroz: "A Balaton Sound egyediségéről már ejtettünk szót (...) A fesztivál témája lényegében nem az elektronikus zene, hanem a divat és a prémium minőség."

galeria.index.hu/kult/2016/07/11/balaton_sound_outfitek/

maroz 2016.07.13. 06:59:03

@annamanna: Ez most melyik, a divat vagy a prémium minőség? Vetünk eléjük egy kis indítótápot és már lehet is tojózni?

annamanna 2016.07.13. 07:11:27

@maroz: ez a prémium minőségű divat, legalábbis Orbán Ráhel szerint.

2016.07.13. 07:13:04

Jaj István, ez most nem jött be.
Tudod, van az a népies közmondás, hogy " bagoly mondja bögölynek, hogy bolond bögöly dögölj meg "!

Elvitték a nőt a rendőrök ? Igen ! Lelőhették volna ? Igen ! Mert az ott Ámerika !! Nem illik összekeverni és nem keverendő a hamuka , a mamuka-val !

De a Mandinál hány sötétebb bőrű ujságiró is dolgozik ?
Mert dolgozhatna, vagy nem ?

Virág et. 2016.07.13. 07:19:07

Van bőr a képeteken ilyenről írni, amikor ti és kenyéradó gazdáitok konkrétan BELERAJZOLTÁTOK a nyomorult alkotmányotokba (ami egészen pontosan 5 perccel fogja túlélni a NER-t, itt se legyen kétség) a szörnyűséges rendőrattakot. Na nem azt a részt, amikor a békés tüntetők 100+ rendőrt juttattak a kórházba vagy amikor békésen lángoltak a székház előtti autók, esetleg amikor békésen husánggal ütötték a rendőrsorfalat, vagy a tankot elkötötték, repült a macskakő, épült a barikád. Nem, nem.

Négynegyvennégyeztek, ugye.

És akkor a Balsai féle semmisségi törvényről most nem is beszélek. Hány rendőrt verő szabad most ennek köszönhetően vajon?

I_Isti 2016.07.13. 07:44:11

@annamanna: Persze-persze. "Gina, a jutalomjáték te vagy nekem"....

2016.07.13. 07:48:54

@Virág et.:

Virág, én úgy tudtam, te már soha többet nem kommentelsz erre a szennyblogra. Bár azért mindenképp érdemes volt megszakítanod a hallgatást, hogy közöld velünk, Stumpf András mit rajzolt az alkotmányba.

Amúgy a mandiner és "kenyéradó gazdái" körében sosem mondta senki, hogy a 2006-ban gyújtogatók békés tüntetők lettek volna. Arra a számodra felfoghatatlan distinkcióra próbálták felhívni a figyelmet, hogy ha a szomszédod gyújtogat, akkor ne a te seggedbe toljon fel viperát néhány maszkos, azonosító nélküli izomember.

annamanna 2016.07.13. 08:06:40

@Virág et.: www.delmagyar.hu/kecskemet/nyitray_eles_loszert_kellett_volna_hasznalni_az_mtv_ostromnal/2205740/

@I_Isti: Így van ez, ha egyszer ennek az egyedi fesztiválnak a témája a divat és a prémium minőség.

I_Isti 2016.07.13. 08:09:27

@annamanna: Ja-ja, prémium minőségű és mennyiségű 20 év alatti liba. Ezér' mondjuk az usában 10-15 évet kapna az a fos együttes, de az is lehet, hogy sokkal többet.

Conchobar 2016.07.13. 08:46:40

@grundigg: "ha a szomszédod gyújtogat, akkor ne a te seggedbe toljon fel viperát néhány maszkos, azonosító nélküli izomember" - ...és ne egy hónappal később (szept.18 vs. okt.23)

Bell & Sebastian 2016.07.13. 08:57:35

@Virág et.: Be is rezeltetek a tanknál? Mert szépen megszervezett titkosszolgálati akció volt, bizonyára bántátok is nagyon, hogy nem sikerült kifuttatni egy jó kis rendkívüli állapotra, nem avatkozott bele az uniós csendőrség, lett volna itt román-osztrák-olasz-spanyol megszállás.

Fogjuk fel úgy, hogy az igazi Ötvenhat becsöngetett hozzátok és ehhez a hedonista bagázshoz is be fog.

Nem elszaladni, nyanya, szokni a gondolatot, nektek is harangoztak, de végleg!

Bell & Sebastian 2016.07.13. 09:03:51

@maroz: Saját praxisomból tudok idézni egy esetet, kerülgette a díler az utódot, horpadt mellén cannabis levél. A fülébe súgtam: - Ha 5 méternél közelebb jössz, ebben a trikóban gyújtalak föl. Megértette.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2016.07.13. 09:06:23

@annamanna:
:DDD
Remélem, nem jön el nékünk Ráhel országa.

Bell & Sebastian 2016.07.13. 09:20:38

Virág elvtársnénő! A gipsy hunting kinek az ötlete volt? Csak mert az garantáltan nem fog egyenes lábbal megdögleni, ezért imádkozz, hogy bele ne keveredj!

pitcairn2 2016.07.13. 09:21:22

@Max val Birca főszerkesztőhelyettes:

a kínai elvtársak "tudományos tervezőmunkával" mindössze gazdasági összeomlást és a világ legnagyobb éhínségét tudták összehozni...

en.wikipedia.org/wiki/Great_Chinese_Famine

az általad dícsőített fellendülés kb. arról szólt, hogy szépen félreálltak az útból és békén hagyták a kínai vállalkozókat, mi több a külföldi befektetőknek is szabad kezet adtak...

pitcairn2 2016.07.13. 09:23:03

@Max val Birca főszerkesztőhelyettes:

az USA "elhízás-járvány" leginkább az autófüggő életforma + az ún. "jóléti" programok állnak (a szegények leginkább tartósított élelmiszereket fogyasztanak abban az országban)

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.07.13. 09:25:33

@pitcairn2:

S nem is az az időszak alapozta meg a mai Kínát.

Félreálltak az útból? Dehogy álltak. Ma is diktatúra van Kínában, s minden politikia hatalom a Párté.

pitcairn2 2016.07.13. 09:26:20

@Virág et.:

az alaptörvény 100%-ban EU kompatibilis :)

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.07.13. 09:27:03

@pitcairn2:

Ez igaz, de ha megfigyeled a négerekre sokkal károsabban hat, mint a fehérekre. Nyilván ebben közrejátszik az is, hogy az átlag USA-néger szegényebb az átlag USA-fehérnél, ami miatt csak az olcsóbb és rosszabb kajára van pénze.

pitcairn2 2016.07.13. 09:27:28

@Max val Birca főszerkesztőhelyettes:

a párt mindössze a sápot szedi le, máskülönben jobban békén hagyják a vállalkozókat és a külföldi befektetőket, mint az un. "szabad világban"...

Bell & Sebastian 2016.07.13. 09:29:36

@pitcairn2: Na ja, viszont a kínai átlagbérek már megelőzték a magyart, tíz évvel ezelőtt, bentlakásos 12 órázással még úgy nettó 24 ezer forintnál tartottak.

Ezt magyarázni lehet, csak megmagyarázni kellene.

A télakolt haveromat idézném, aki innen jó messzire szaladt, mikor olvadozni kezdett a füle mögötti vaj.

- Miféle válság, itt nincsen zsidó.

pitcairn2 2016.07.13. 09:30:47

@Max val Birca főszerkesztőhelyettes:

a mai Kínát különben pontosan az az időszak alapozta meg a program nyugati szponzorainak a legnagyobb megelégedésére:)

"David Rockefeller: “The social experiment in China under Chairman Mao’s leadership is one of the most important and successful in human history” "

– David Rockefeller, New York Times, 1973
tobefree.wordpress.com/2014/06/06/david-rockefeller-the-social-experiment-in-china-under-chairman-maos-leadership-is-one-of-the-most-important-and-successful-in-human-history/

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.07.13. 09:31:54

@pitcairn2:

Mítosz. Kőkemény szabályok vannak, hány % tulajdona lehet a külföldieknek és milyen szektorban, meg hol helyileg. Nagyon messze van az szabad gazdaságtól. A Párt kézben tart mindent, s a gazdasági-pénzügyi döntésekben pedig minden külföldinek kuss van.

pitcairn2 2016.07.13. 09:32:38

@Bell & Sebastian:

a fellendülés kb. akkor kezdődött amikor visszatértek a nyugati mega-kapitalisták

ennek kapcsán pl. lásd a fentebbi 1973-as Rockefeller idézetet:)

pitcairn2 2016.07.13. 09:35:09

@Bell & Sebastian:

a Rockefellerek különben már több mint 100 éve futtatják a kis kínai projektjüket:)

The Oil Prince’s Legacy: Rockefeller Philanthropy in China
asiafoundation.org/2011/10/12/the-oil-princes-legacy-rockefeller-philanthropy-in-china/

Jean Sol Partre 2016.07.13. 09:36:51

@Veridicus76: pedig úgy tűnik, valami nagyon erős cuccot tolsz.

chrisred 2016.07.13. 09:37:46

@Bell & Sebastian: "Na ja, viszont a kínai átlagbérek már megelőzték a magyart, tíz évvel ezelőtt, bentlakásos 12 órázással még úgy nettó 24 ezer forintnál tartottak."

Ha valaki hátrafelé fut, azt még a nyomorékok is megelőzik.

pitcairn2 2016.07.13. 09:39:55

@Max val Birca főszerkesztőhelyettes:

a "pártot" már a kezdetektől fogva külföldiek futtatták:)

Jean Sol Partre 2016.07.13. 09:40:14

@Bell & Sebastian: nagyanyám zsírt is tett a vízbe, úgy még jobb. Azért így se lettem volna a libák helyébe.

Bell & Sebastian 2016.07.13. 09:43:54

@pitcairn2: Mi a jobb, ha egyre vacakabb cuccokat vehetünk egyre drágábban (Eutoatlantis), vagy egyre jobbakat, olcsóbban (Kína).

Emlékeim szerint a Kínai Kommunista Párt ideológiája Kádár-alapú.

Az is egy jó kérdés, hogy akkor most ki a hüjje?

Bell & Sebastian 2016.07.13. 09:46:45

@chrisred: Európa 1975 -ös szinten megrekedt (stagnál), a tömegeknek szétosztott javak terén, míg az elvonás egyre brutálisabb, magyarán, a szupergazdagok egyre gazdagabbak.

pitcairn2 2016.07.13. 09:49:25

@Bell & Sebastian:

nincsen nekik semmilyen ideológiájuk azon kívül, hogy

1. hatalomban akarnak maradni
2. minél gazdagabbak szeretnének lenni

PS. a Kádár-korszakban nem voltak milliárdosok kis hazánkban

a "kommunista" Kínában pedig ma több mint 300 USD-milliárdos van...

www.forbes.com/sites/russellflannery/2015/10/28/inside-the-2015-forbes-china-400-facts-and-figures-on-chinas-richest/#496a6ec84b7f

Bell & Sebastian 2016.07.13. 09:52:18

@pitcairn2: Nem lett hárompólusú a világ, mint gondoltuk '89 -ben. Csak a vörösre és feketére tettek a ruletten, a nullára nem.

Mi ebben a meglepő? Hogy mégiscsak van benne dollár? Vagy értéktelen értékpapír, esetleg.

Jean Sol Partre 2016.07.13. 09:58:37

@grundigg: azóta már sokkal elnézőbbek az azonosító nélküli izomemberekkel is, ne ragadj le régi elavult elvek mentén, elvtárs.

Bell & Sebastian 2016.07.13. 09:59:43

@pitcairn2: Ha megnézné. esetleg, a dolog lényege az erős állami felügyelet mellett, kombináltan eleresztett állami és magánszektor, borzasztóan erős / színvonalas oktatással, ami a muníciót, hajtóerőt szállítja a gazdagodáshoz.

Nem kell ezt nézegetni, mint egy yeye, ameddig a libsik közé mernek lövetni, ez így is marad. És ameddig tévén közvetítik a tolvaj párttitkár főbelövését.

Jean Sol Partre 2016.07.13. 10:04:38

@pitcairn2: meg a szabad licence lopásnak is, és a környezetvédelmi kérdéseket is hátrébb tették a prioritási listában. Nem beszélve a gyerekmunkáról, munkavédelmi szabályokról és egyebekről amivel olcsósítani lehet a termelést és maximalizálni a nyereséget. Egy merő gazdasági csoda, komolyan mondom, köszönhetően a zseniális vezetésnek.

Jean Sol Partre 2016.07.13. 10:07:39

@Bell & Sebastian: hát csak arra tellett :)

Sir Galád (már foglalt) 2016.07.13. 10:15:32

@Robinzon Kurzor: Áááá, nem hiszem, hogy lesz. Az erőszak nem érdekes, csak a költői túlzás.

Bell & Sebastian 2016.07.13. 10:25:50

@pitcairn2: Valaholarra keresném az elhantolt ebet, ahol a mindenkire kötelező , állami hitrendszer nem kerül antagonisztikus ellentétbe a magánbabonákkal, amely elv egyébként a Római és Német-Római Birodalmak alapelvét is képezte. Az állam szempontjából magánbabonának számít a vallás, míg az alattvaló szempontjából, a libsizmus / kommunizmus, más egyebek az államvallás.

Heteket lehetne vitatkozni azon, hogy vajon a kommunizmus, mint aprópénzre váltott judaizmus áll-e nagyobb ellentétben a kereszténységgel, vagy ez a multikulti, faszszopó obamizmus?

Az csak színes adalék, hogy Kínában robbanásszerúen terjed a kereszténység, amivel áttételesen a munka is idealizálódik, a vele szerzett javak "legalizálódnak" / "áldás van rajtuk".

Imádkozzál és dolgozzál, gyorsan lesz jutalma e kombinációnak.

És ugyanez Euroatlantisban hogy néz ki? Lottózz vagy szervezz inkább pilótajátékot, az már régen volt, amikor szorgos munkával válhattak gazdaggá gójok.

pitcairn2 2016.07.13. 10:26:08

@Jean Sol Partre:

ez tényleg gazdasági csoda volt, és mint ilyen kitűnően illusztrálja azt, hogy az emberi alkotó energiák felszabadítása hatalmas termelés és életszínvonal-növekedéssel jár együtt

pitcairn2 2016.07.13. 10:30:14

@Bell & Sebastian:

a felügyelet az un. "szabad világgal" összevetve felettébb laza, az oktatás szerepét meg nem misztifikálnám túl elvégre a csodát keresztülvivő emberanyag zöme Mao elnök vörös könyvecskéjén nőtt föle:)

kinablog.blog.hu/2011/10/05/mao_voros_konyve

Bell & Sebastian 2016.07.13. 10:32:54

@pitcairn2: Ez így van, minél nagyobb a vákuum az igények és lehetőségek közt, annál látványosabb lesz a fejlődés. Ha megakad, reset, háború, földig rontás.

Bell & Sebastian 2016.07.13. 10:36:11

@pitcairn2: Hű, európai követőiből mi lett? Potrohos, pedo pipsik. Van az a pénz, ajjaj...

fghjk12345 2016.07.13. 10:36:36

@Jean Sol Partre:

Kit vertek össze azonosító nélküli, maszkos rendőrök? Ki és milyen módon volt velük szemben elnéző?

2016.07.13. 10:38:22

@fghjk12345: Ez én voltam, csak valamiért egy 100 éves nicken.

Jean Sol Partre 2016.07.13. 10:44:53

@fghjk12345: ki beszélt maszkos rendőrökről? ne legyél már ennyire fixált, ha a főnöknek szabadon szárnyal a képzelete.

2016.07.13. 10:51:13

@Jean Sol Partre:

Ki az a főnök? És mi közöm nekem a főnök szabadon szárnyaló képzeltéhez?

Azt pedig végképp nem értem, hogy ha te nem azonosító nélküli, maszkos rendőrökről beszélsz, akkor miről, és annak mi köze a kommentemhez.

Jean Sol Partre 2016.07.13. 10:57:16

@grundigg: a saját kommentedet azért érted?

2016.07.13. 11:21:25

@Jean Sol Partre:

Igen, értem.

Most már minden adott ahhoz, hogy te is válaszolj a kérdéseimre.

Jean Sol Partre 2016.07.13. 11:56:13

@grundigg: nem olyan bonyolult. Annak idején a mandis fiúk kiakadtak, hogy azonosíthatalan izomemberek erőszakosan léptek fel civilek ellen.
Mostanában sokkal kevésbé vannak kiakadva, pedig több ízben is történt hasonló, ha az erőszak nem is öltött akkora méreteket, de az izomemberek ugyanúgy a kormány emberei mint akkor és ugyanúgy nincs rajtuk azonosító mint akkor.
A főnök pedig mindannyiunk főnöke, aki rájött, jobb, ha az izomemberek nem közvetlen állami alkalmazottak akkro sem, ha épp a hatalmat képviselik.

Robinzon Kurzor 2016.07.13. 13:44:24

@Jean Sol Partre:

2006 óta rengeteget fejlődtünk, az előrelépés megkérdőjelezhetetlen.

Akkor még maszk és "leesett" azonosító kellett, hogy ne indulhasson eljárás.

Ma már maszk nélkül, beazonosítható módon is lehet tiltakozókat verni, mert úgysem indul eljárás.

Virág et. 2016.07.13. 18:37:38

@grundigg: Már az EB alatt megszakítottam, nem követed az eseményeket, nincs a kezed a történelem ütőerén!
A "szennyblog" jelzőt én nem használtam, a kimaradásom oka mezei doxxing volt. Az ilyesmi nem oké senkitől. Pláne azoktól, akik telepofával patkányoztak másokat ugyanezért hónapokig.

Nem, a 2006-os gyújtogatók valóban nem voltak békés tüntetők, hanem forradalmár szabadságharcosok voltak. Megmondta Csaszi, aki azóta gondolom három országos szervezetet vezet meg huszonkét trafikja van, esetleg külön intézete. Talán még a Semjén is hozzá írja a szakdolit (vagy az valaki más volt? a fene se tudja már).
Egyébként a distinkció az szép dolog, csak ott hibádzik, hogy a gyújtogatósdi-macskakövesdi-barikádosdi az erősen átnyúlt októberre is, amikor pedig közismerten a rendőrterror óráit éltük a székesfővárosban.

(Amikor tavaly ugyanezek a készenlétisek véresre verték több ország újságíróját, akkor nem volt meg ugyanez az érzékenység a derék jogalkotótól. Vagy inkább jograjzolótól. Eljárás sem lett a dologból. Minek ment oda, a sok hülye mártiriusz, ugye?)

"ha a szomszédod gyújtogat, akkor ne a te seggedbe toljon fel viperát néhány maszkos, azonosító nélküli izomember"

Ebben egyébként igazad van. Ezért tehát engedjük el a gyújtogatót is, mert Balsai törvénye így működik: ahol csak a rendőrök tanúvallomása állt rendelkezésre, ott már nyílt is a börtönkapu.

Az is közismert tény, hogy jelöletlen izomemberek csak szoci politikust vegzálhatnak. Vagy zöld aktivistát. Na jó, még a rendőrt, azt le lehet gázsprézni, de ez tényleg a legteteje már.

2016.07.13. 19:29:36

@Virág et.:

Bocs, akkor valóban lemaradtam, a száműzetésed okáról viszont egy másik blogban olvastam tőled egy kommentet, ami pedig arra utalt, hogy egy mandineres poszt miatt döntöttél így, ami nem a te személyeddel foglalkozott (ha nem csalnak az emlékeim). Szennyblognak meg lehet, hogy nem nevezted, de abban biztos vagyok, hogy hasonló minősítéseket használtál.

A distinkció kapcsán látom, reménytelen a vitánk, csak elmondanám, hogy sokakkal együtt élő egyenes adásban láttam, ahogy pl. egy nagy darab kopasz állat a Szabadság téren valami csővel csépeli a rendőröket (máig előttem a kép), és semmit, de semmit nem csinálnak vele szemben. Az a rendőri intézkedés, hogy behúzzák a nyakukat (persze nem az a néhány szerencsétlen ott ragadt rendőr a hibás, hanem a vezetőik). Rohadtul senki bánta volna, ha azt az állatot és a társait ott helyben félholtra verik. Ehelyett máskor máshol másokat (túlnyomó részben ártatlanokat) vertek össze és indítottak alaptalan, hazugságra alapozott eljárásokat velük szemben.

Ha te ebben nem látsz semmi felháborítót, és ez szerinted azonos súlyú, azzal, hogy egy nem hatósági ember valakit "vegzál", akkor nagy baj van veled.

"Ebben egyébként igazad van. Ezért tehát engedjük el a gyújtogatót is"

Hogy is mondják? "Inkább rohadjon börtönben száz ártatlan, mint hogy szabadon engedjünk egy bűnöst" - valahogy így, ugye?

A jelöletlen izomemberek kapcsán látom te sem érted, hogy mi a különbség a rendőr és a mezei állampolgár között. A rendőrt az állam olyan jogosultságokkal és ehhez kapcsolódó eszközökkel ruházza fel, hogy intézkedhet veled szemben, megbilincselhet, előállíthat, őrizetbe vehet, sokkoló, kardlap vagy épp lőfegyver használatáról nem is beszélve. Ezért olyan rohadt fontos, hogy a rendőr azonosítható legyen. Egy mezei állampolgárnak nem kell azonosíthatónak lenni, akkor sem, ha kopasz, akkor sem, ha izmos, és akkor sem, ha eléd tolakodik a sorban.

Pelso.. 2016.07.13. 21:15:12

@grundigg: Azonosíthatóságot félretéve ugyan, de a történetben szereplő biztonsági őröket (kopaszokat) mezei állampolgárrá finomítani, hát majdnem ügyes.

Virág et. 2016.07.14. 07:27:00

@grundigg: Nem a blogot minősítettem, hanem a személyes adatok szellőztetésének gyakorlatát és a kuruchoz hasonlítottam. Okkal. Ez nem változott. Egyébként meg lebuktál, titokban Vincentet olvasgatunk, mi? :) Mi lesz, ha a párt ezt megtudja?

"Rohadtul senki bánta volna, ha azt az állatot és a társait ott helyben félholtra verik."

Amire persze esélyük sem volt, mert alig voltak, ellentétben a kopaszokkal,akik meg túlerőben.

"Ehelyett máskor máshol másokat (túlnyomó részben ártatlanokat) vertek össze és indítottak alaptalan, hazugságra alapozott eljárásokat velük szemben."

Én nem olvastam összehasonlítást az összevertek arányáról, ezért nem gondolom, hogy az ártatlanok voltak túlnyomó részben az áldozatok.Egyébként meg összeverni a bűnöst sem kell. Azt viszont már 2006-ban is leírtam, hogy a túlkapások felelőseit felelősségre kell vonni. Ez, sok éves késéssel bár, de részben megtörtént. Ma már egyik rendőri vezető sincs a helyén, sőt, a legismertebb rebiszes verekedő rendőrök is leszereltek azóta.
Ettől még nem kellett volna a bűnösöket is futni engedni.

"Egy mezei állampolgárnak nem kell azonosíthatónak lenni, akkor sem, ha kopasz, akkor sem, ha izmos, és akkor sem, ha eléd tolakodik a sorban."

Tetszik ez az azonosítósdi.... Erre nagyon rákaptatok. Én mondok neked még valamit: szart sem ér az azonosíthatóság, ha nem indul eljárás a verekedő rendőrrel szemben. Mit kaptak azok, akik a reuters meg mittudomén melyik sajtótermék munkatársait verték véresre a határon? Előléptetést legfeljebb. Senki, te sem, háborgott akkor. Nektek annyi bajotok volt a 2006-os rendőri túlkapásokkal, hogy nem a tieitek ütöttek, hanem fordítva. A sósavas bácsi ebből a szempontból jól bemutatja az átlag fideszes karaktert és jellemet.

Ez az írás meg a szálka-gerenda tipikus esete. Mármint a blogbejegyzés, nem a kommented.

gyalog.galopp 2016.07.14. 07:58:15

Csak most nézem meg jobban a címfotót, ez a leányzó vak.
Az egyenes testtartás , fölemelt fej és ahogy a kezét tartja, nem a rendőr fogja a lány kezét, hanem a lány teszi rá a rendőr kezére a sajátját, pont mint a vakok esetében.

2016.07.14. 07:59:14

szokás szerint bééééégettek a kolomp hangjára.

a képen három droid ugrik egy nőre.

1-. joga van a tiltakozásra?
2., joga van a droidnak megakadályozni?
3., joga van a méltóságteljes tiltakozásra?
4., joga van a droidnak non-reasonable force alkalmazására?

tényleg muszáj az emberi voltunkat ledobni, és állati módon szétrúgni a társadalmat? tényleg ennyire sötétek vagytok hogy nem veszitek észre mennyire nem emberek vagytok?

szerintem ha tovább gondoljátok, akkor nem nehéz meglátni hogy ti is a lány helyzetében vagytok, az állami droidok ezrei ugranak rátok naponta, és ha nem kussoltok és fizetitek a sarcot akkor ti is ugyanúgy jártok. itt egyenlőre még nincs napi nyilvános kivégzés mint az usában, de a közelmúlt "balesetei" nehezen értelmezhetők másként.

a jövőtök itt van: killedbypolice.net/
süti beállítások módosítása