Anyák és lányok – a névtelen alávalóságról
2016. január 26. írta: TuRuL_2k2

Anyák és lányok – a névtelen alávalóságról

raba_timea_888_kiverne.png

Van itt egy sajátságos cikk – mégpedig a 888.hu-n.

„És ha már a hazásságnál tartunk, ilyen képpel örvendeztette annak idején a derék magyar szocialistákat Tóbiás József MSZP-s politikus felesége is, Rába Tímea hajdani szépségkirálynő és maszturbációs segédeszköz.” – írja bátran a szókimondásáért illegalitásba kényszerült szerző. Csak úgy vibrál tőle a levegőben az ERŐ.

Egy többgyerekes anyáról – és, mintegy mellékesen, a házasságról – ebben a hangnemben írni: méltatlan. Mindebbe egy tizenhárom éves lányt, az ő szépségét és jövőjét is belekeverni: aljas.

„Valószínűleg az egyetlen dolog, amellyel kapcsolatban Tóbiás Józseffel valaha egyet fogunk érteni: és pedig a lánya szépsége, ami - lássuk be - vitathatatlan. Éppen ezért aggódunk. Nem tudjuk eldönteni, hogy mi lesz rosszabb: ha apja politikai vagy anyja pornófotós nyomdokaiba lép majd a szépséges Nina, mindenesetre mi egyiket sem kívánjuk neki.” Aztán egy kép a lányról és édesapjáról, majd maszturbálós szavazás az édesanyáról. Hárman névvel és arccal, valaki név és arc nélkül.

S mindezt nem szégyen és megbánás, hanem harcias főszerkesztői kiállás követi, egyenesen a konzervatív újságírás zászlaja alatt: „Mindenkinek megadja, ami neki jár. A nagyságot értékeli. Az alávalót lenézi. A ribancot annak nevezi, ami.”

Minket sokkal többször neveztek konzervatívnak (ifjú-, sőt bezzegkonzervatívnak meg aztán pláne), mint ahányszor így hivatkoztunk magunkra (inkább a polgári undergroundot használjuk lassan tizenöt éve, ha valamiért öncímkézésre kényszerülünk). Általában nem is szívesen megyek bele a mi a(z igazi) konzervatív? végeláthatatlan terminológiai köldöknézésbe, de negatív definíciót adni annál egyszerűbb: amit a 888.hu művelt, az egészen biztosan se nem konzervatív, se nem újságírás. Sem tartalmában, sem stílusában – indíttatásában meg különösen nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr718310846

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Balogh Ákos Gergely: Anyák és lányok – a névtelen alávalóságról 2016.01.26. 08:39:02

Egy többgyerekes anyáról – és, mintegy mellékesen, a házasságról – ebben a hangnemben írni: méltatlan. Mindebbe egy tizenhárom éves lányt, az ő szépségét és jövőjét is belekeverni: aljas.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tevevanegypupu 2016.01.26. 15:58:35

@Conchobar:

Tudja mit..akkor inkább az etruszk, görög, római...stb..stb..régi kis ilyen jellegű szobrocskák..Persze lehet hogy majd három-négyezer év múlva ezek a képek lesznek a mérvadóak a Marson a múzeumokban..ott állnak majd előtte a kis antennafejű manuszok és gyönyörködnek benne. Mint most..:)

tevevanegypupu 2016.01.26. 16:05:33

@Jean Sol Partre:

Ó, hát van belőle tizenkettő egy tucat, nem létezik, hogy a maga vonzerejével nem képes egyet sem találni.

Jean Sol Partre 2016.01.26. 16:07:46

@tevevanegypupu: sőt, nyilván maga Tóbiásné is meglehetne, de van valaki aki miatt felhagytam a gyűjtőszenvedéllyel

Zb74 2016.01.26. 16:09:57

A cikkben három dolog szerepel.

1) Közismert és jelentéktelen tények felsorolása úgy, mintha újdonságok lennének.

2) Egy sima hazugság.

3) Pletyka.

Az 1. körbe tartozik, hogy Tóbiás József felesége Rába Tímea, aki fiatalabb korában modellként is dolgozott. Ezt tényleg mindenki tudja, aki az elmúlt harminc évet nem kómában töltötte. Semmi újdonság sincs benne. A felhasznált képeket - apropó, ezek közléséért vajon fizettek a fotósnak és a modellnek? - szintén ismeri mindenki.

A 2. szerint Rába Timi pornózott. Ez nem igaz.

A 3. szerint az egyik Keleti-lány írt/íratott egy könyvet, amelyben szerepel egy állítólagos ellenzéki politikus, akinek gyönyörű felesége van, de mégis kuplerájba jár, ahol betépve veri a prostikat szex közben. A cikkíró ezt a sztorit - amelyet mellesleg Keleti Györgyi is fikciónak nevezett, jelezve, hogy a könyv elején is szerepel, hogy a benne szereplő történetek egyike-másika fiktív - Tóbiáshoz kapcsolja (ebben sincsen saját munka; egy privátkopó nevű oldal évekkel ezelőtt már futott ez ügyben egy kört, de nem járt eredménnyel).

A kérdés már csak az, mi okból közöltek egy ilyen irományt. Tippem szerint a látogatottság növelését remélték tőle. A főszerkesztő a napokban ismerte be, hogy az elmúlt 4 hónapban még másfélmillió látogató sem járt az oldalon - ez kevesebb mint napi 12500 olvasó. Ami nagyon gáz. Talán arra számíthatott a jámbor, hogy egy ilyen bulvárcikk majd megdobja az olvasottságot.

Bell & Sebastian 2016.01.26. 16:16:12

Ez sem vitte át az igenküszöbömet, de a nemet sem. Le kellene számolni egy-két illúzióval.

Azzal, hogy művésznőből lesz a legjobb családanya, meg azzal is, hogy nem terméséről ismerszik a fa. Minden, gyakorló óvónő (vagy tanár) tudja ezt a tételt fordítva is, szülőkből nagy biztonsággal jósolnak gyereknek jövőt.

A maffiánál tényleg van olyan szabály, hogy gyereket vagy nőt nem ölünk, de ez se nem a maffia, a gyilkolás karakter-, meg ezt sem mindenki vallja és tartja.

Hámongyuk az ilyen ne akarjon se megmondani, se vezetni semmit, mint Éliás.

Géfodor, mint Endlösung, a Párt ökle? Ha ez kell, van itt baj elég. Bár ronda, büdös és etikátlan, de igaz.

Van még olyan is, hogy szép, illatos és törvényes, csak hát ugye..., az meg nem igaz.

Olyat itt senki ne várjon, hogy lovagiasan megmérkőznek, azok az idők elmúltak, valamikor a háború elején, a Csatorna fölött.

Penetráns pöcegödör van, tessenek hát beleugrani. Csapkodás kötező, mert a fulladásos halál nem szép.

Conchobar 2016.01.26. 16:30:08

@Zb74: "A 2. szerint Rába Timi pornózott. Ez nem igaz" - Ez a 2. pont félreértés. A cikk nem azt mondja, hogy pornózott (azaz filmeztette volna hogyan szopik és dugatja magát), hanem pornónak minősíti ("anyja pornófotós nyomdokaiba") a Tóbiásnéről készített fényképfelvételeket, merthogy annakidején többen kiverték rá. A felvételeket be is mutatja. Itt jegyezném meg, hogy az én sorkatonai szolgálatom idején Medveczki művésznő nem-pucér fotói töltöttek be hasonló szerepet (az akkor szolgálatott teljesítők körében)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2016.01.26. 16:45:39

@Szindbad: @Vödör: @Tündér_Lala: @Karmadealer: @Tata86: @Jean Sol Partre: @jose maria padilla: és akit illet:

Mint máshoz írtam a 888.hu egy performansz. A 444.hu eszközeivel, anarcholiberális gonzóskodással, közvetít ellentétes tartalmakat. A célja pedig az, hogy "lemeztelenítse" és ezzel hatástalanítsa a 444.hu-féle destrukciót.

Orbán azért tartja G. Fodort, mert amit csinál, működik. Ő, mármint G. Fodor, találta ki a "centrális erőteret" is és ez, lám, a Fideszt több, mint hat éve hatalmon tartja (igen, ez "köccse").

A felismerés az, hogy demokráciában csak akkor van esély a hatalom megszerzésére és megtartására, ha az ellenféllel azonos módszerekkel és eszközökkel versenyzünk. Vagy átvesszük az ellenfél eszközeit vagy rákényszerítjük (mivel nyíltan nem tehetjük, hát burkoltan) a mieinket --- de leginkább párhuzamosan és folyamatosan tesszük a kettőt, aminek a végén a mi képünkre formálódik a demokrácia. (Szerintem ez egy hosszabb távon hibás elképzelés, morális-intellektuális bomláshoz, széthulláshoz vezet, de, valljuk be, Orbánéknak eddig bejött.)

A konkrét esetről: ha nekem kellene újságot szerkesztenem soha nem közölnék ilyen "tóbiásné"-műfajú anyagokat. De én nem is vagyok (és soha nem is leszek a kormánypárt, egyetlen kormánypárt kommunikációs megmondóembere sem). Ettől az eljárástól el lehet határolódni --- ahogy például Bayer lecsimaszozza G. Fodort ---, csak az a gond, hogy akik elhatárolódnak, maguk is (ha a kommunikációs háborúban egyáltalán részt akarnak venni) ugyanazt teszik (Bayer pláne), mint G. Fodor, csak bonyolultabb eszközökkel, komplikáltabb módon. G. Fodor most bedobta a szarbombát: ez elsősorban a ballib sajtónak szólt, ha tiltakoznak, számonkérnek, az visszafordítható rájuk (nem mintha ez különösebben zavarná őket, de leleplező eszköz lehet velük szemben), ugyanakkor a sajátoldal is megkapta a maga dilemmáit.

--- Kommunikációs versenyben, ahogy síkfutásban is, csak akkor indulhatunk esélyesen, ha az ellenféllel azonos szabályokkal indulunk (vagy mi fogadjuk el az ő szabályait vagy őt kényszerítjük a mieink elfogadására).

--- Mennyire vagyunk következetesek saját értékeinkhez? Létezik számunkra világos értékhierarchia?

--- A legkeményebb pedig az, hogy szembesít azzal, hogy nem lehet dolgokat megúszni: ha nem vesszük fel a harcot, akkor esélytelenek vagyunk (s ezzel feladjuk értékeinket is), ha megpróbáljuk (saját értékeinkre hivatkozva) megúszni a "bekoszolódást", akkor pedig farizeusakká válunk és az ellenfél nem csak a pozíciónkat törte meg, hanem az integritásunkat is --- elveszünk.

Lehet gondolkozni!

annamanna 2016.01.26. 16:46:08

@Tata86: na még egyszer fussunk neki: Keleti Györgyit Olaszországban 8 évre akarták ítélni. Hazahozatták, és szabadon engedték. Nyilván, mert "Jobb helyeken az ilyen mendemondákat nem kezelnek tényként. Ha Keleti Györgyi bűncselekményeket követett el, jelentsék fel(, ahogy a vak komondoros gyökeret is feljelentették)!"

Keleti Györgyi nyíltan ír a "kurváiról", ő maga írja le, hogy tényleg madám, de biztosan saját magával kapcsolatban is hazudik, és összevissza fantáziál.
"Jobb helyeken az ilyen mendemondákat nem kezelnek tényként. Ha Keleti Györgyi bűncselekményeket követett el, jelentsék fel(, ahogy a vak komondoros gyökeret is feljelentették)!"

Minden, amit leír, csak mese, "álmodik a nyomor", például hogy jönne Keleti Györgyi ahhoz, hogy egy ellenzéki képviselő megdugja? Vicc kategória, komolyan mondom.
"Jobb helyeken az ilyen mendemondákat nem kezelnek tényként. Ha Tóbiás bűncselekményeket követett el, jelentsék fel(, ahogy a vak komondoros gyökeret is feljelentették)!"

Amit Keleti Györgyi leírt "az ellenzéki képviselőről", az szerintem nem BTK-ba ütköző cselekmény, mármint kurvázni szabad (csak lányokat futtatni nem szabad, tehát a kerítés tilos, ezt csinálja Keleti Györgyi). De szexért pénzt fizetni szabad.
Kurvát verni... hmmmm..... hát majd ha a kurva feljelenti miatta..... de mint Keleti írja, az ellenzéki képviselő vigyázott rá, hogy ne hagyjon maradandó nyomot.

Házasságot törni, feleséget megcsalni is szabad, azért csak az ókorban járt megkövezés, most még egy válóper sem (ha a feleség ezt eltűri, az ő döntése).

Kokainozni... azt nem tudom, hogy mennyire minősül bűncselekménynek; Stohl azért került börtönbe, mert kokain hatása alatt balesetet okozott, egyébként valószínűleg nem zárták volna be.

Keleti Györgyi nyíltan BTK-ba ütköző tevékenységet folytat, hiszen nem titkolja, hogy kurvái vannak, mégsem ülteti le senki.
Az általa említett "ellenzéki képviselő" nem csinált olyat, amiért jelenleg le kéne ültetni. Az "ellenzéki képviselő" csak a közmorálba ütköző dolgokat tett, olyat, amiért megvetheti a közvélemény, olyat, ami szégyen-gyalázat; de nem olyasmit, amiért börtön járna.
Ahogy a meztelen képeken, vagy a 13 éves kislány "portfólióján" is nyilván sokan megütköznek, de ezért még senkit sem fenyeget börtönbüntetés.

Jean Sol Partre 2016.01.26. 17:15:17

@bbjnick: gondolkozom én, de csak azt látom, hogy egyik esetben rettenetesen felháborodtál, a másik esetben szimpla technikai (gyakorlatilag elfogadható, sőt szükségszerű) megoldásnak minősíted a dolgot.

Bell & Sebastian 2016.01.26. 17:29:09

@bbjnick: Ez bizony így van, én például a köteles beszéd félremagyarázásakor éreztem először azt, hogy Géfodor kellene ide, persze név nélkül, mert még azt sem tudtam, hogy egyáltalán a világon van.

Bell & Sebastian 2016.01.26. 17:32:01

@Conchobar: Ilyen is volt már, deresre húzták a Médiatanács elnökét, mert valaha cicipopó magazinban utazott.

Csak szólok: Adolf legnagyobb truvája is az volt, hogy becipelt a színpadra egy bazi nagy tükröt.

Veder1 2016.01.26. 17:41:30

@bbjnick: ertem amit irtal, es ket kiegeszitest tennek: 1. Mi van ha a fidesz nepszeruseget nem a centralis eroter (koccse) okozza, hanem csak veletlen egybeeses, es semmi koze a spanyolviasz szeru politikai programhoz (magyarazat lehet pl.: a lathatatlan ellenzek, a baloldali "szakertes" megtapasztalasa nyolc even at, az eloregedett es kihalt ellenzeki hatorszag, vagy a tultolt pc, stb.).

2. GFG egy bunko ostoba ember, nem gondol az semmire, csak te probalsz moge machiavellisztikus mozdulatokat latni.

Bell & Sebastian 2016.01.26. 18:01:59

A legnagyobb hiba az, hogy a hülye emberek szavazata pont annyit számít, mint az enyém (mondom szerényen), a második pedig az, hogy hiányos a szavazólap, mert olyan opció sincs, hogy: .......................... -tetszőleges valaki, meg olyan sincsen, hogy menjen vissza az anyjába, de mindegyik.

Bell & Sebastian 2016.01.26. 18:03:03

@Vödör: Tévedsz, de már megszoktuk.

Tündér_Lala 2016.01.26. 18:16:00

@bbjnick: Értem én, hogy mit mond (értettem már elösször is.)
Csakhogy van az a szint, ami alá nem szabad lemenni, mert az kontraproduktív. Az ocsmány mocskolódás viszonzása nem előnyt vagy kiegyenlített erőviszonyokat jelent, hanem lehúz az ellenfél szintjére a mocsokba és visszatetszést kelt a jóérzésű emberekben. Ezt módszert, fegyvernemet én továbbra is elutasítom.

Hogy hol a határ amikor válaszolni kell, az egy kényes kérdés. Sok mocskolódás és karaktergyilkosság volt már elsősorban az ő oldalukról és volt amire számomra érthetetlen módon vevők voltak az emberek (Schmith ügy álságos és visszataszító habosítása), de a hasonlók a többséget taszítják.
Ráadásul precedenst teremt, lám ti sem vagytok különbek. Én pedig azt gondolom, hogy különbnek kell lennünk.

Tündér_Lala 2016.01.26. 18:17:21

@bbjnick: Értem én, hogy mit mond (értettem már elösször is.)
Csakhogy van az a szint, ami alá nem szabad lemenni, mert az kontraproduktív. Az ocsmány mocskolódás viszonzása nem előnyt vagy kiegyenlített erőviszonyokat jelent, hanem lehúz az ellenfél szintjére a mocsokba és visszatetszést kelt a jóérzésű emberekben. Ezt módszert, fegyvernemet én továbbra is elutasítom.

Hogy hol a határ amikor válaszolni kell, az egy kényes kérdés. Sok mocskolódás és karaktergyilkosság volt már elsősorban az ő oldalukról és volt amire számomra érthetetlen módon vevők voltak az emberek (Schmith ügy álságos és visszataszító habosítása), de a hasonlók a többséget taszítják.
Ráadásul precedenst teremt, lám ti sem vagytok különbek. Én pedig azt gondolom, hogy különbnek kell lennünk.

Tündér_Lala 2016.01.26. 18:18:01

Boccs, elsőre nem látszott.

Herr Stacheldraht Leger 2016.01.26. 18:44:21

"inkább a polgári undergroundot használjuk lassan tizenöt éve, ha valamiért öncímkézésre kényszerülünk"

naaa, fijuggg, ez a lemez naggggyyyyon lejárt, csak úgy serceg az akadozó tű. a szektaszócső kifejezés találóbb, egy gerezd a többi közt a narancsos hazugsággyárban.

de azért mókás :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2016.01.26. 19:40:07

@Jean Sol Partre:

László Petra és családja életét tönkretette a sajtó egy felfoghatatlanul aljas fake-kel, életveszélyes fenyegetéseket kapott szélsőséges iszlám szervezetektől, a közvélemény úgy vetette rá magát a lincselésre odadobott prédára, hogy közben vért habzott.

Tóbiéknál ellenben a régi és új portfólióposztolgatás a napi ügymenet része; ha megkérdeznéd Timi nénit, mosolyogva válaszolná, ma is kaptunk egy kis publicitást.

Bell & Sebastian 2016.01.26. 19:42:36

@Herr Stacheldraht Leger: Egyszerűbb lett volna úgy kezdeni, hogy nem vetünk be gázt, mint azon meditálni, ki kezdte. De ha az ellenségnek van rá igénye, bárkire rákenik - akár utólag is.

Sajnos a LNKO szintje igen alacsony (10 éves gyerek), ezért mindenki ahhoz igazodik.

Demokrácia van, sszátok meg! Evvel jár. Nagyonfejlettnyugodtnémeteknek is csak így megy, repül a szarostorta, ki tudja, kit talál pofán?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2016.01.26. 20:10:28

@Tündér_Lala: @Vödör: @Bell & Sebastian:

Demokrácia csak közös értékalapokon működhet (vagy nyers népakaraton, de hát az, ugye, populizmus): ezt a közös európai demokratikus értékalapot a ballib a Nyugaton az elmúlt ötven évben fokozatosan felszámolta (pontosabban: szétb*szta). Ma a demokrácia kommunikációs és hatalomtechnológia. Tartózkodhatunk mi a számunkra erkölcsileg elfogadhatatlan "demokratikus technikáktól", de ezt demokratikus ellenfeleink nem respektálandó gesztusként, hanem (hiszen számukra a mi értékeink nem értékek) felkészületlenségként, gyengeségként, a közéleti versenyben való alkalmatlanságként fogják értékelni és élnek velünk szembeni helyzeti előnyükkel. Ez van. Vegyük már észre, kikkel állunk szemben! Undorodhatunk és tartózkodhatunk mi a politikusok családjainak kikezdésétől, de a ballib nem undorodik és nem tartózkodik (számukra a család is teljesen mást jelent, mint számunkra) és ha mi nem vesszük fel a kesztyűt, attól ők még úgy tépik szét, zabálják fel és sz*rják ki a keresztény-nemzeti-konzervatív oldal valamennyi politikusát, családostól, kutyástól, macskástól, tengerimalacostól, hogy még pislantani sincs módjuk.

Nekem ez egyáltalán nem tetszik, de attól még így van. Az én megoldásom erre, hogy én kimaradok a "demokratikus közéletből". (De ez az én egyéni módszerem, senkinek nem propagálon.)

Bell & Sebastian 2016.01.26. 20:44:47

@bbjnick: Na tessék, erre ki is szökkent a gatyakorcból Virág elvtárs(nő) és már rá is tett egy lapáttal.

Ekkora cséphadarás nagy porral jár.

Most kérdezzük meg azt, éppen mi a ló*aszt akar elfedni ezzel a Fidesz (a kiporzás fedezékében), mert ahhoz sem kell nagy ész, hogy változást szimatoljunk, valamelyik generális témában.

Bell & Sebastian 2016.01.26. 21:08:59

@bbjnick: A múmia visszatér -olcsó poén lenne. jobb hasáb, sajtószemle, legfelül.

Disznóvári · http://mandiner.blog.hu/2015/12/22/a_kulturharcon_tul_karacsonyi_tunodesek/full_commentlist/1#c28872 2016.01.26. 22:45:22

Súlyosabb jellemhiba, hogy az un. konzervatívok nem ítélik el az aristo-féle cselédező-disznópásztorozó tahókat.

Bell & Sebastian 2016.01.26. 22:54:00

@bbjnick: Arra tippelnék, hogy megsegítik az MSZP -t kicsit, valami épkézláb baloldalt csak föl kellene mutatni végre.

Herr Stacheldraht Leger 2016.01.27. 03:27:29

@Disznóvári: urak helyett úrhatnámság, polgár helyett pökhendiség. kiszes kutyákból nem lesz konzi szalonna.

Herr Stacheldraht Leger 2016.01.27. 04:46:33

@Bell & Sebastian: dehogy, mindössze a névtelen alávalóság rutinos esete nagyon felülről. anno pölö ugye a zusákokat nem sikerült lendületből meggyőzni a Tákolmány szépségéről, tehát tompika kijafaszomaméliázott egy kiadósat. A Szotyisztálin azért még sem mondhatja személyesen. most meg az eddig hasznos puhánynak beskatulyázott tóbiás a finesszes reményekkel szemben kifarolt az alkeszbíra kinevezési látványpékségből, tehát a másik pártbohóc gfg-t szedték elő, hogy tolmácsolja a Legfelsőbb Lény morcosságát. ha ez a cikk tényleg annyira önálló és méltatlan bemozdulás lett volna a nyócnyócnyóc részéről, már sóval hintenék a szerkesztőség helyét, mint ángyán bioföldjeit. erről persze szó sincs, tompihoz hasonlóan a továbbiakban is lukratív kurzuskarrier áll géefgé előtt.

annamanna 2016.01.27. 07:15:11

"A Nemzeti Nyomozó Iroda karácsony előtt egy nappal nemzetközi elfogatóparancsot adott ki egy magyar nő ellen, aki évek óta egy északnémet városban él, és alkalmazott egy jogszerűen működő vállalkozásban. Munkaköre Németországban legális, Magyarországon viszont akár tíz év szabadságvesztéssel is büntethető."
"munkaköre a felsorolt cselekmények miatt kimeríti a magyar büntető törvénykönyv (Btk.) szerinti kerítés nevű tényállását. A kerítés azt jelenti, hogy valaki egy másvalakit haszonszerzés céljából szexuális cselekmény végzésére másnak (üzleti célból) megszerez."
index.hu/kulfold/2016/01/26/a_magyar_madam_nem_erti/

Tehát Keleti Györgyit a magyar jog tíz évig terjedő szabadságvesztéssel büntethetné. Olaszországban már el is ítélték nyolc évre, amikor - az Orbán-kormány idején - hazahozták, elengedték, azóta könyvet is írt, nem titkolja mit csinál, nincs félnivalója, senkinek sem jut eszébe őt leribancozni.
Legalábbis GFG nem felé irányította a köpőcsövét: "A ribancot annak nevezi, ami."
És Gulyás Gergelynek sem jutott eszébe, hogy hé-hé, hát itt egy BTK-ba ütköző bűncselekményről van szó (Keleti Györgyi részéről). Noha Gulyás Gergely is jogász (mi más lenne): "Budapesten született, egy ismert ügyvéd fiaként. A Lónyay Utcai Református Gimnáziumban érettségizett. 2004-ben szerzett jogi diplomát a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Jog- és Államtudományi Karán, 2007-ben szakvizsgát tett. 2004-től ügyvédjelölt, 2008-tól ügyvéd. 2005-től megbízott egyetemi oktató a Károli Gáspár Református Egyetem Alkotmányjogi Tanszékén."
De nem tűnt fel neki, hogy törvénybe ütköző cselekedetet valósított meg Keleti Györgyi, aki a "kurvái"-ról írt.

Na és persze az sem tűnt fel neki, hogy Tóbiás József milyen alávaló módon viselkedik (a cikk szerint).
Mendemondákra nem adunk, ugyebár.
Keleti Györgyi magáról is, Tóbiás Józsefről is csak fantáziál, az egészből semmi sem igaz, a magyar rendőrség nem lát, nem hall.
A magyar rendőrség szeme és füle Németországra tapad, ott fedeznek fel egy BTK-ba ütköző bűncselekményt.

Tóbiás József becsületes kiscserkész életviteléhez egy apró adalék: mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/tobias-trukk-a-koltsegteritessel-1239780
De mindez nem gáz, mindez belefér a jogszerű viselkedésbe: "Az MSZP szerint „Tóbiás József minden vonatkozó jogszabályt betartott” az ügyben." mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/otvenmilliohoz-juthatott-az-mszp-elnok-1240762

Úgyhogy most fogjunk össze, és zúdítsunk össztüzet a 146 cm-es GFG-re, aki lekurvázta Tóbiás József nejét. GFG "TE UTOLSÓ SENKIHÁZI, TAKARODJ A KÖZÉLETBŐL!" (Szabó Tímea)
Szabó Tímeát, mint nőt, nem zavarja, hogy "az ellenzéki képviselő" kurvákkal csalja a nejét, és kokainmámorban veri a kurvákat, hiszen pénzért bármit megtehet velük; sőt az sem zavarja, hogy Keleti szerint a feleségéről is megalázóan nyilatkozott:

"- Mit szól a feleséged, hogy folyamatosan megcsalod?
- Nem tudja.
- Dehogynem. Azt egy nő mindig megérzi. Azt csak ti, férfiak hiszitek, hogy nem.
- Nem tehet szemrehányást. Kiváló élete van mellettem, mindent megkap tőlem.
- Csak épp megalázod.
- Minden nézőpont kérdése. Szerinted megalázom, szerintem meg megkímélem. Mégsem verhetem össze a gyerekeim anyját. A kurváiddal, drágám, ennyi pénzért azt tehetek, amit csak akarok."

Kiváló élete van a nőnek mellette! Mindent megkap tőle!
Tehát a viselkedése kifogástalan; itt minden a legnagyobb rendben van.
Az ügy egyetlen bűnözője GFG, aki lekurvázta Rába Tímeát.
Nem hiába mondta Jézus: "Vak vezérek, a kik megszűritek a szúnyogot, a tevét pedig elnyelitek. (...) Kígyók, mérges kígyóknak fajzatai, miképen kerülitek ki a gyehennának büntetését?"
Ezzel nem GFG-t mentem fel (mivelhogy pont ő is ugyanezt csinálja, a szúnyogot kiszűri, a tevét pedig elnyeli), de azért súlyozzuk már a dolgokat.
Az origo szerkesztősége ráment arra, hogy Lázár szállodai hálótársáról érdeklődött.
Orbán egy évvel ezelőtt Párizsban tüntetett a többi eus politikussal, hogy "Je suis Charlie", pedig annál rohadékabb szennylapot nem sokat hordott hátán a föld. De azzal azonosulni kellett, mert a legfontosabb európai értékeket hordozza.

egyenlito.blog.hu/2016/01/26/hat_nektek_aztan_semmi_jogotok_felhaborodni
"Egész embercsoportok dehumanizálása azért mégis sokkal súlyosabb ügynek tűnik, mint egy politikusfeleség amúgy nyilvános aktképeinek utánközlése.
Ha mégoly ízléstelen is volt. De attól valaki nem lesz ribanc, mert annak nevezik, ha amúgy nem az. Kultúrember nem nyit vitát ízlésről. Legfeljebb nem olvassa, ami nem tetszik neki."

Csúf dolog valakit a meztelen képei miatt lekurvázni; de számomra fontosabb, hogy a politika osztály itt húzza meg a "tiszta küzdelem" határát: "Te tényleg nem vágod, hogy a politikai küzdelemnek is vannak szabályai és határai?" (Szabó Tímea)
Szerintem a szabályszerű küzdelem határa egészen máshol van.

Veder1 2016.01.27. 07:22:19

@Bell & Sebastian: jo, hat tudod, ez olyan mint a seglyuk, mindenkinek van.

Veder1 2016.01.27. 07:34:25

@annamanna: Ketto darab teny van: Keleti keritest folytat nemetorszagban, a masik meg hogy irt egy konyvet, amirol meg o is azt allitja hogy fikcio, a tobbire nincs semmi bizonyitek. Ebbol nem is a kurvazas a legdurvabb, hanem hogy nok megvereset is tenykent kezeled, csak azert mert egy ujsagiro nyilvanvalo politikai szandekbol mindenfele bizonyitek nelkul ezt allitja.

Jean Sol Partre 2016.01.27. 09:47:47

@bbjnick: én nem László Petráról beszélek, hanem Semjénről meg Smitről, akik tényszerűen loptak, hamisítottak, mittudomén, szóval csalók. És az igaz ugyan, hogy nem emiatt alkalmatlanok a közéleti funkcióikra, de ettől még az ellenük hozott vádak igazak. Ha akkor fel voltál háborodva, akkor most is fel kellene, hiszen Tóbiással sem az a baj, hogy a feleségéről régen aktfotók jelentek meg. De te most nem vagy felháborodva, és eddig elég bénán próbálod megmagyarázni, hogy miért.

Jean Sol Partre 2016.01.27. 09:50:12

@Vödör: "Keleti keritest folytat nemetorszagban"

a kerítés ma menő, NER kompatibilis, szeretjük, véd a menekültek ellen.

Bell & Sebastian 2016.01.27. 11:22:27

@Vödör: Így van, csak az enyémben több munka van.

@Herr Stacheldraht Leger: Az USA tiszteletére már ne kössön nyakkendőt, főleg ne Klintonnénak/nek. Ki van rúgva mindenki: Oblama, Angelika és minden törpe, nász elmarad, újratervezés van.

Az aljasságot már úgy megszoktuk, hogy föl sem tűnik. Szóra sem érdemes, amíg egymást gyepálják, előadás után pedig szétdobják a bevételt.

Az utóbbi engem jobban zavar, mert csak elhülyéseskedik a véres létharcot, ahelyett, hogy mondjuk következetesen felrobbantgatnák egymást, ahogyan ez minden, tisztességes maffiaháborúban szokás.

Így megmaradnak nekünk, örökkön-örökké, mit van mit tenni.

Robinzon Kurzor 2016.01.27. 11:44:35

@Jean Sol Partre:

Én pedig még László Petráról is beszélek.
A reakciók (vagy pontosabban: egyes reakciók, még pontosabban egyes harmadik felek eltúlzott reakcióinak) eltúlzottsága ugyan miért mentené fel magát a tettet?

Robinzon Kurzor 2016.01.27. 11:47:50

Az érintettnek (Tóbiás) meg igaza van: nem reakció kell GFG-re, hanem negligálni kell.

Ha a "polgári" oldal valóban komolyan gondolja, akkor a 888.hu (és GFG) mostantól nem létezik: nem idézik, nem szemlézik, nem linkelik.

Lássuk, van-e polgári vér a polgári pucában!

Bell & Sebastian 2016.01.27. 13:08:29

@Robinzon Kurzor: Tóbiás csak veszélyesebb, hiszen egy reménybeli váltópárt első titkára. Nem őt kéne mindenek előtt negligálni, majd esetleg utána a hánytatott sorsú firkászt. De mindkettőből van másik, elővételben jegy rendelhető.

Tündér_Lala 2016.01.27. 14:29:11

@Robinzon Kurzor: Majd ha meguk nem idézgetnek a HVG-ből, 444-ből stb.

Jean Sol Partre 2016.01.27. 15:31:36

@Tündér_Lala: ez csak azt mutatja, hogy nem az elveik mentén viselkednek.

Robinzon Kurzor 2016.01.27. 15:37:08

@Bell & Sebastian:

És ki tiltja meg Tóbiás negligálását?
Egyáltalán: csinál ez a Tóbiás bármi, ami negligálás tárgyát képezheti?

Robinzon Kurzor 2016.01.27. 15:44:40

@Tündér_Lala:

Tehát erkölcsi felsőbbrendűséged abból látszik, hogy amit másnak a szemére vetsz, azt magad számára elfogadhatónak tartod.

Vagyis nincsenek elveid, csak a fociultrák csordaszelleme irányít.
Ha lennének elveid, akkor nem mások viselkedése határozná meg a tiédet.

Tündér_Lala 2016.01.27. 16:09:52

@Robinzon Kurzor: Vagyis a saját álszentségét veti a másik szemére. Szokásos technika.

murcielago 2016.01.27. 16:22:13

@Bell & Sebastian:

„Ki van rúgva mindenki: Oblama, Angelika és minden törpe, nász elmarad, újratervezés van.”

Tényleg az van, évvégével az összes nukleáris anyahajót visszarendelték (egy kivételével) Norfolkba, tehát egyetlen pontba (!)…még mondja valaki,hogy nincs egyeztetés fontos ügyekben Sam és Vologya között…

Úgy látszik ebben a proxy-háborúban még vannak ki nem aknázott lehetőségek...

Bell & Sebastian 2016.01.27. 17:01:10

@Robinzon Kurzor: Szój apádnak, nekem nem kell.

@murcielago: Gondolom, Rothschildéknál is volt karácsonyi ebéd, vagy hanuka hami, nemtom, ott hogyhíják.

Robinzon Kurzor 2016.01.27. 17:05:07

@Bell & Sebastian:

Csak előbújt belőled is a GFG...

Robinzon Kurzor 2016.01.27. 17:11:26

@Tündér_Lala:

Megijedtél attól, amit a tükörben láttál.
Jó ember lennél te, csak hát azok a fránya körülmények, azok nem engedik ... a sok álszent meg az orrod alá dörgöli ... pedig milyen rendes ember lehetnél te, ha ezek az álszentek nem lennének ...

Tündér_Lala 2016.01.27. 17:52:44

@Robinzon Kurzor: Én jó ember vagyok így is .
Tehát onnan a piedesztálról úgy gondolja, hogy az ellenfél vértezettől, pajjzstól és kardjáától megfosztva, mezitláb jöjjön a csatába, mert akkor lesz elvhű. Ugye ? Maga pedig tetszeleg a győztes és a nagy igazságosztó szerepében.

Egy frászt !

murcielago 2016.01.27. 17:57:22

@Bell & Sebastian:

Á, a szürkeállomány az újratervezést csinálhatja szvsz...

Viszont, ha egy pontban össze merik vonni a Navy második legnagyobb csapás-mérő részét, a hordozókat, abból két következtetést lehet levonni: a) közös a főnökük…(erre nincs bizonyítékom, de nem mozgok otthonosan az okkult magyarázatokban sem)
b.) garantálni tudják egymásnak, hogy nem alkalmaznak megelőző első csapást.

Sam: Vologyácska, összehívnám a flottát, de ugye becsszó nem lesz első csapás?

Vologya: Ugyan Samy, te is ott voltál, amikor a főnök ordítozott, hogy Dead Hand lehet, hogy lesz, de meglepetésszerű első csapás nem, ameddig ő a főnök…
De amúgy mi lesz a pulykához, jó film, vagy buli?

Sam: Megmondom őszintén egy kis rácfelvarrás…Ronald óta nyomatjuk, hogy mi már a csillagokban háborúzunk, ehhez képest picit le vagyunk maradva. PICIT, érted, nem a barlanglakó, de jó ember szlávokhoz képest. De ugye nem bántottalak meg Vologyácska?

Vologya: Á, dehogy Samy. én felnézek rád, mintha banánfán látnálak.
:)

Herr Stacheldraht Leger 2016.01.27. 18:42:32

jajj, te kisz butuszka műnáci... klintonné tiszteletére a művelt mószeroló nem mellfekvő nyaktekerencet, hanem karmesteri csokornyakkendőt köt. és annak sincs túl sok foganatja, ugyanis az óperencián túl nem divat más helyett a gesztenyét a tűzből kikaparni, felszabadító hadműveletekért meg úgyis a núland-mekkéjn tengely a zuständig, nem a globális kérdések szépségében elmerülő demokraták.

amúgy az egyszeri troll meg eföldi politikusok helyett sokkal sötétebb isteneket szolgál:

starecat.com/content/wp-content/uploads/the-lovecraft-how-to-tie-thulu.jpg

Herr Stacheldraht Leger 2016.01.27. 18:43:12

@Bell & Sebastian: fenti néked ment, huncutka

Bell & Sebastian 2016.01.27. 19:11:46

@Herr Stacheldraht Leger: De én fiú vagyok, nem tudja, minek a szinonimája a huncutka? Meg nem mondom, mer cuna.

Bell & Sebastian 2016.01.27. 19:14:05

@murcielago: Igen, az felemelő pillanat tud lenni, amikor egy teljes század körbeáll egy hk. aknát, csak hogy tanuljanak.

Herr Stacheldraht Leger 2016.01.27. 19:18:28

@Bell & Sebastian: a transzgendermiegymás korszakában ilyen apróságok nem számítanak, kérdezze csak a dobray-t

Bell & Sebastian 2016.01.27. 19:18:28

@Tündér_Lala: Lassan el is búcsúzhatunk Octopussy kollégától, ha újratervezés van. Észak-Koreába megy tudtommal, tanulmányozni a jövőt.

Bell & Sebastian 2016.01.27. 19:26:55

@Herr Stacheldraht Leger: Maga ismeri? Innen nézve egészen normális, pösti létére.

murcielago 2016.01.27. 19:34:04

@Bell & Sebastian:

teljes század?, oh, teljes kontinens...

(ne legyen igazam)

Bell & Sebastian 2016.01.27. 19:44:16

@murcielago: Majd csak kiegyeznek, hol a határ. Lehet, hogy az NDK -t visszaadják, a többit viheti David, a Cameron.

murcielago 2016.01.27. 20:00:55

@Bell & Sebastian:

Végtére a Római Birodalom-ból a keleti rész még 1000 évig fennállt, miután ugye történtek a sajnálatos események, igaz ezt a részt valami eufemizmusból kifolyjólag Bizáncként emlegetik (pedig több volt, mint jogutód, maga volt a Birodalom egy darabja)

Hány százalékot adna arra, hogy Cameron meglép/meg tud lépni?
Válaszadás teljesen önkéntes:)
(én ingadozok a 20 és 30 között...)

capacete 2016.01.27. 20:21:00

@annamanna: Eddig egyetlen magyar parlamenti képviselőről állították bírósági eljárás során tanúk azt, hogy drogozott, és az nem Tóbiás József volt...

Bell & Sebastian 2016.01.27. 20:21:16

@murcielago: Ennél többet én sem, de rajta kívül csak idiótákat látok. Ez a IV. Birodalom (ki, hogyan számol) így, ebben a formában nem jött össze.

Végülis, az oroszokat kinyomni nagy hiba volt, a boxos nyomakodó elbaszta. A németek alapos leckét kaptak az Amazontól, mit jelent nekik Amerika, és nem kérnek belőle.

Márpedig, erőszakkal nem megy, legalábbis egyelőre.

Bell & Sebastian 2016.01.27. 20:26:50

@capacete: Nem mindegy? Amelyik nem drogos, az meg gyépés.

murcielago 2016.01.27. 20:45:40

@Bell & Sebastian:

Szerintem a török kapcsolatot is alapvetően rosszul menedzselte, bár alapjaiban nem lett volna rossz megoldás. A vízummentesség megadása egy nem megbízható ország számára olyan, mint a nem ellenőrzött külső határ, vagyis semmit sem ér. És különben is vagy pénz- vagy vízum.

És ezek a jobboldali pártok…(azért van humora annak, aki ezt kitalálta, elindította..)

murcielago 2016.01.27. 20:59:02

@Bell & Sebastian:

Az oroszok segítettek volna a Földközi –tengeren felállítandó embercsempész tilalmi zóna BT-ben történő megszavazásával (legalábbis tavaly nyáron Lavrov így nyilatkozott), de A. M. jobban bízik a törökökben.

Lehet, hogy mindenki megédemli a sorsát, csak erre gondolhat az ember a merkeli politika kapcsán.

hívőlélek 2016.01.27. 21:14:52

GFG egy talpig becsületes jobboldali konzervatív polgári illliberális keresztény ember. A kurzus nagy támogatója , miniszterelnöki tanácsadó .... a miniszterelnököt körülvevő szellemi holdudvar vezéralakja. ..... amilyen a mosdó olyan a törököző ... GFG egy igaz magyar ember.

Kitételek.: vastag zoknit nem húzhat mert akkor nem érvényes a talpig becsületes jelző - s hogy mi van a talp felett azt ne firtassuk,
.... jobboldali ... a tüdőgyulladása.
.... konzervatív ... még mindig , mert tegnap is ugyan azt ette mint tegnap előtt.
.... polgári .... ???? de miért ne - amikor olyan jól hangzik.
,,,,illiberális .... persze lehet hogy inkább polgári - a hangzás végett is.
..... keresztény ... még az is lehet, mert ...mert miért ne? hisz annyian vannak - sőt még inkább olyanok!

Amúgy szánalomra sem méltó kis szar kupac ott a többi közt az ötös számú tagkönyvessel együtt ... is.

Bloodscalp 2016.01.27. 23:31:41

@bbjnick: jó ég! nem tudom hogy érted azt hogy amit géfodor csinál az működik, de azt hiszem nem is akarom tudni:)

hívőlélek 2016.01.28. 00:25:31

@Bloodscalp: működik az. ...sőt csak az működik a konzervatívnak és jobboldalinak hazudott oldalon. ...hisz egy a zászló, egy a tábor.

Sajnálatosan jó néhány ál polgári , álkonzervatív ember hiszi hogy nincs lejjebb ...... de van ...söt lesz.
Bízzatok GFG-ben , bízzatok s a haza 8 sötét 9 fényre kerül. GFG a mai magyar politikai Való VILÁG Bécije, Tüncije, bbjnickje, Alekosza, bayerzsótija, németszilárdja, rogántonika, bbévije selmecigabcsija, vakkomondora, ésa többi... akikért egy nemzet 2/3-ada szorít. ...az most GFG megmutatta a csúnyáját ....na és... mutassa meg a nemzet nincs titok. ... ilyenek s oszt jó napot.

annamanna 2016.01.28. 05:44:00

@Vödör: "Ketto darab teny van: Keleti keritest folytat nemetorszagban"

Bocs, nem voltam elég egyértelmű: a cikkben nem Keleti Györgyiről van szó, hanem egy másik magyar nőről. Ha Keleti Györgyi lett volna az említett madám, azt a cikk bizonyára megemlítette volna.
Keleti Györgyit Olaszországban akarták nyolc évre leültetni lánykereskedelem miatt, de 2011-ben hazahozták és az itthoni bíróság szabadon engedte, nem ültették le.
Mint az a 888 cikkéből is kiderül, azóta könyvet is írt, amiben nyíltan vall arról, hogy ő egy madám, akinek kurvái vannak. És a könyvben megemlít egy ellenzéki politikust, aki igénybe vette a kurváit, egyszer őt is megdugta, és beszélgettek. A politikus leírásából a Privát Kopó Tóbiás Józsefre következtetett, meg is kérdezték Tóbiástól, hogy "Volt-e Önnek szexuális kapcsolata Keleti Györgyivel?" stb; erre Tóbiás József kitérő választ adott, az egész könyvet fikciónak minősítette; Keleti Györgyi pedig erre a konkrét részletre vonatkozóan állította később azt, hogy csak kitalálta: "A könyv elején ezért is jeleztük, hogy vannak benne kitalált, fiktív részek.”

"a masik meg hogy irt egy konyvet, amirol meg o is azt allitja hogy fikcio"

Keleti nem az egész könyvről állította ezt, csak erről a részletről: "A könyv elején ezért is jeleztük, hogy vannak benne kitalált, fiktív részek."

"Ebbol nem is a kurvazas a legdurvabb, hanem hogy nok megvereset is tenykent kezeled, csak azert mert egy ujsagiro nyilvanvalo politikai szandekbol mindenfele bizonyitek nelkul ezt allitja."

Te elhiszed, hogy Csernus Imrét megkéselte a felesége? Mivelhogy ezt állította egy interjúban; de semmiféle konkrét bizonyíték nincs rá, se rendőrségi nyomozás, se feljelentés, se per.
Te elhiszed, hogy Puzsér Róbertet annyira megverte a "csaja", hogy folyt a vére? Mivelhogy ezt állította egy beszélgetésben; de semmiféle konkrét bizonyíték nincs rá, se rendőrségi nyomozás, se feljelentés, se per.
Te elhiszed, hogy Keleti Andrea összeverekedett Keleti Györgyivel? Mivelhogy ezt állították egy cikkben; de semmiféle konkrét bizonyíték nincs rá, se rendőrségi nyomozás, se feljelentés, se per. www.borsonline.hu/20090723_keleti_gyorgyi_es_keleti_andreabr_osszeverekedtek

A nőverést egyébként nem a 888 állította, csupán idézte Keleti Györgyitől. Keleti Györgyinek miféle politikai szándéka lehet Tóbiás Józseffel szemben? Az apja az "átkosban" volt hadügyminiszter, tehát az MSZMP-korszak idején.
A cikk nem is erre volt kihegyezve, és a későbbi elhatárolódások sem erre vonatkoztak, ezt a részletet nem is említették, csak Rába Tímea lekurvázását.

Ezen csak én akadtam ki, tehát én tartom fontosabbnak, mint a ribancozást.

Mell-esleg Rába Tímea kapcsán ez érdekes: hu.wikipedia.org/wiki/R%C3%A1ba_T%C3%ADmea
Ebben több playboyos link is található, 2006-os képekkel (amikor már 2 gyerekes anyuka volt) és 2009-es interjúval, amikor már 3 gyereke volt. Ebből a szövegből idézek:

"Háromgyermekes anyuka, s azt mondja, soha nem volt még ennyire összhangban magával!" (...)
"Tény, a Playboy korábbi főszerkesztőjével már fotózztunk együtt, akkor a CKM-be. (...) úgy gondoltam, hogy az én férjem egy politikus és ezt mindenképpen tiszteletben kell tartanom, s e mellett határozottan ki is tartottam. (...) sok dolog megváltozott. A férjemmel például tisztáztuk, hogy neki is van egy élete és nekem is, s mindketten tiszteletben tartjuk a másikét. Nekem pedig egy régi álmom volt ez a fotózás. Szinte minden más magazinban voltam már korábban, de szerettem volna, ha az életemről szóló könyvet én szerkeszthetném. Azaz a végén elmondhassam, mindez az én döntésem volt. Megbántam volna, ha kihagyom. Igaz, most meg azt mondom, sokkal jobbat tudnék.
Playboy: Nocsak, ezt vehetjük ajánlatnak?"
(...) "Most kezdem jól érezni magam a bőrömben, s a fejemben is a helyére kerülnek a dolgok."
(...) "Ha lesz lehetőség, leülök majd és mérlegelek. Az azonban biztos, hogy a férjem nem örülne."

Egy másik cikket pedig úgy, ahogy van, bemásolok, mert szerintem nagyon tanulságos (a következő évből való, 2010-ből):

"Rába Tímea: Sosem kaptam dicséretet!

bulváros
2010 július 11., vasárnap 12:30

Rába Tímea a Story magazinnak mesélt arról, hogy házassága fordulóponthoz érkezett, és nem kizárt, hogy a férjével a viszonya kihűlt. Ám igyekszik, hogy megmentse. Ebben pedig segítsége is akad.

Tímea és politikus férje három gyermeket nevelnek. A 16 éves Márkot, a 7 éves Ninát és a két és fél éves Noelt. Bár látszólag minden rendben van, Tímea kezdi azt érezni, ő ad, és cserébe nem kapja vissza ugyanazt a szeretetet és törődést." ....

annamanna 2016.01.28. 05:50:21

@Vödör: (folyt.) "Rendmániás és maximalista, akár hajnal egy óráig képes vasalni, csakhogy családja ne gyűrött ruhába járjon. Férje is fáradtan érkezik haza a munkából, és csupán aludni szeretne. "A problémáimat, kétségeimet régóta nem tudjuk megbeszélni. Egy ideje attól tartok, hogy nem tudjuk megmenteni a házasságunkat. Legalábbis amíg nem teszünk rendet a saját fejünkben. Én hiszek abban, hogy egy kapcsolat olyan, mint a tábortűz: ha sokáig nem tápláljuk, egy idő után kialszik a láng."- nyilatkozta a háromgyermekes anyuka.

Tímea nagyon sokáig őrlődött, nem tudott kihez fordulni problémájával. Attól félt, hogy az Isten megbünteti, mert gyönyörű családja ellenére is elégedetlenkedik. Ekkor jött a képbe Rubint Réka, aki csodákat tett Tímeával. Neki köszönhetően több kiló súlyfelesleg is lement róla, és ma már csak az ő tanácsait követve étkezik.

Réka igyekszik lelki támasza is lenni Timinek, sokszor dicsérte, és biztatta arra, hogy foglalkozzon többet magával, amikor Timit a konditeremben a lelkifurdalás marcangolta, amiért nem a gyerekeivel van. Amikor férjének felolvasta, hogy mit írt róla Réka az egyik közösségi oldalon elsírta magát.

Akkor döbbent rá, hogy gyerekkora óta milyen keveset dicsérték, és mindenkinek természetes volt, hogy ad. "Sokkal többet kell együtt lennünk a férjemmel, mert később nagyon megbánjuk, hogy hagytuk elszaladni ezeket az éveket."- mondta Timi, aki igyekszik saját életét és házasságát is megmenteni."
www.bulvaros.hu/cikk/drrwm9/

@capacete: tudom. De Deutsch nem egy párt vezetője. Azoknak a megítélése még súlyosabb, akikből akár miniszterelnök is lehetne.

gyalog.galopp 2016.01.28. 06:38:27

Turul:
"amit a 888.hu művelt, az egészen biztosan se nem konzervatív, se nem újságírás. Sem tartalmában, sem stílusában – indíttatásában meg különösen nem."

GFG:

"Mindenkinek megadja, ami neki jár. A nagyságot értékeli. Az alávalót lenézi. A ribancot annak nevezi, ami. A tehetséget biztatja. Az államférfit tiszteli. A közösséghez pedig mindig úgy beszél, hogy "hajrá, magyarok!"

- Melyik újságíró felel meg GFG pontjainak?
- Van egy is, aki legalább a felének megfelel?
- Az az újságíró, aki mindegyiknek megfelelne, az milyen lenne, konzi, libsi, jobbos, balos?
- Ha az utolsó pontot kihagyjuk, mi kivetni való van a többiben, bármelyik oldal számára?
- Mi kivetni való van az utolsó pontban, bármelyik oldal számára?

GFG átment Eulenspiegelbe.:)

Veder1 2016.01.28. 07:40:31

@annamanna: hagyjuk mar ezt, az emberek hazudnak, te pedig szelektiven, mert eppen beleillik a vilagkepedbe epp most ennek adsz hitelt mindenfele alap nelkul. En amellett vagyok ha valakirol azt allitjak hogy buncselekmenyt kovetett el akkor azt bizonyitsak be, addig maximum pletyka amitmaximum a kocsmaba valo, de nem egy cikkbe.

Es igen, buncselekmeny eseten se Csernust, se Puzsert nem hiszem el. Kismillio oka lehet valakinek arra, hogy hazudjon. A masik meg hogy nem is Kelleti kapcsolja ossze Tobiast a konyvbrn leirt tortenettel hanem a 888 meghozza politikai indokbol amire hatvanyozottan igaz hogy hazugsag.

Szerintem ezt a temat kiveseztuk :)

annamanna 2016.01.28. 07:59:20

@Vödör: "te pedig szelektiven, mert eppen beleillik a vilagkepedbe epp most ennek adsz hitelt mindenfele alap nelkul"

mit tudsz a világképemről?

Robinzon Kurzor 2016.01.28. 12:14:11

@murcielago: "évvégével az összes nukleáris anyahajót visszarendelték (egy kivételével) Norfolkba, tehát egyetlen pontba (!)"

Megint elindult a 3 évvel ezelőtti hoax?
Vagy ez most egy új?

murcielago 2016.01.28. 12:28:08

@Robinzon Kurzor:

2016.01.4.

„Az Egyesült Államok Haditengerészete nukleáris meghajtású repülőgép-hordozóinak csoportosítással egybekötött részes visszarendelése eddig összesen két alkalommal történt meg. 1997-ben (a csecsen szeparatistákkal vívott háborúnak az orosz katonai potenciálra nézve demoralizáló lezárta után), és 2012-ben (Vlagyimir Putyin elnöki pozícióba való visszakerülésének évében).”

Viszont most a teljes állományt (egy kivétellel) visszarendelték, amire még sosem volt példa.

(Egyébként az orosz forrásokból dolgozó portál is találgat az okokat illetően.)

Robinzon Kurzor 2016.01.28. 12:55:45

@murcielago:

2012. decemberében Norfolkban volt pár napig egyidejűleg mind az 5 ottani bázisú CVN.
(Az egyik amúgy is mindig félidős nagyjavításon van, tovább 1-2 is általában a bázison tartózkodik, ha éppen nem háborúznak valahol. Hogy mind az 5 ott legyen, az biztos nagyon ritka és rövid ideig tart.)
De az is csak a fele az "összes nukleáris anyahajó" halmaznak.

Utána ez a hír párszor körbejárt az interneten, persze mindig aktuális hírként (de mindig a 2012-es fotóval), hogy Pearl Harbor meg Battleship Row.

Mondjuk forrásként egy orosz propaganda oldal ... erre még így nem fogadnék nagy összegben.

Robinzon Kurzor 2016.01.28. 13:21:24

@murcielago:

Az évvégi 5 CVN Norfolkban igaznak tűnik, ebből az egyik eleve másfél évig szárazdokkban, 2 másik előre tervezett kisebb-nagyobb felújításon-karbantartáson, másik kettő meg "csak úgy". (Ez a tétel, ami igazából szokatlan.)

A Nimitz félidős nagyjavításon (az három évig tart: szétszedik a repteret a hajó körül, aztán szétszedik a hajót az atomerőmű körül, aztán kicserélik amit kell, aztán visszaépítik a hajót az atomerőmű köré, aztán visszaépítik a repteret hajó köré, és már csak pár hónapos próbautak vannak hátra míg újból "combat ready"), egy másik San Diegoban, egy Japánban.

Kettő van "deployment"-en: egyik a Perzsa-öbölben, a másik valahol a Csendes-óceánon.

www.gonavy.jp/CVLocation.html

Robinzon Kurzor 2016.01.28. 13:28:31

@Robinzon Kurzor:

jav: a Lincoln van félidős nagyjavításon, a Nimitz a norfolki szárazdokkban tavaly január óta.

Van ahol azt írják, hogy az előírt 11 helyett csak 10 anyahajóval tolja a Navy, hosszabb időket töltenek bevetésen, ennek most isszák a levét, sok javítás kell.

Jean Sol Partre 2016.01.28. 13:51:26

@Tündér_Lala: " ... mert akkor lesz elvhű."

az attól függ, mik az elvei. Az meg, hogy jó ember-e, attól, hogy betartja-e az elveit.

gyalog.galopp 2016.01.28. 14:50:25

@Jean Sol Partre:

Ezt ismered?

"Játsszunk fej vagy írást mostan,
Mondta Ádám a magosban.
Hogyha írás semmi sírás,
Mindennapra egy tojás.
Hogyha fej lesz de sok hely lesz,
Minden bögre csupa tej lesz.
Megisszuk a tejecskét,
Lecsapjuk a fejecskét. "

Segítek, ez az Emberke tragédiája, részlet az Így írtok ti sorozatból.:)

murcielago 2016.01.28. 15:07:55

@Robinzon Kurzor:

Huhhh, valaki de naprakész...
Szervízkönyvek, adatbázis, minden..

Ettől függetlenül szerintem minden jel arra mutat, hogy a proxy-háború, tehát hogy a legnagyobb hatalmak másokat megfizetve vívják harcukat, nos ennek új fejezetei előtt állunk.

gyalog.galopp 2016.01.28. 15:37:04

@Robinzon Kurzor:

hiába no, jó annak aki nem proxyban lakik !

Pelso.. 2016.01.28. 16:10:58

@Robinzon Kurzor: @murcielago: Régebben a Navy honlapján szerepelt egy térkép, a CVN-k tartózkodási helyét jelezte.

Jean Sol Partre 2016.01.28. 16:45:42

@Disznóvári: attól elvhűbb valaki, hogy tudjuk ki?

Robinzon Kurzor 2016.01.28. 17:05:11

@Pelso..:

Azt mondjuk nem csodálom, hogy már nem írják ki a pontos helyüket.

Pelso.. 2016.01.28. 17:35:43

@Robinzon Kurzor: Nyilván nem a nagyhatalmi státuszú potenciális ellenfelek miatt, azok tudják anélkül is.

murcielago 2016.01.28. 17:58:32

@Robinzon Kurzor: @Pelso..:

Pearl Harbor-hoz a legrosszabb roncs csatahajóikat szedték össze úgy emlékszem. Nem hiszem, hogy az ilyen teljes értékű komoly csapásmérő erőiket kitennék valami hasonlónak, de ez csak egy gondolat.

Egyébként szerintem az oroszoknak sem érdeke, hogy valami Pearl Harbor-szerű HOAX induljon el, mivel direkt el akarják kerülni a közvetlen harci érintkezést. (Lásd szíriai repüléseiknél a tervezett útvonalat átadják az amerikaiaknak, stb.) Márpedig egy vélelmezett új Pearl Harbor esetén ők lennének a gyanúsítottak (első sorban).

Hát ez az, az újságírók nem tudták megnézni az interneten, hogy hol vannak azok az anyahajók...

Veder1 2016.01.29. 07:37:58

@annamanna: bocs a sommas kijelentesem elhibazott volt, csak az eddigi irasaid alapjan a kormanypropagandaval nagyreszt egyezo vilagkepre kovetkeztettem, ebbol meg arra hogy ebbe beleillik egy mszp—s politikus kurvazasa es noverese. De elnezest ha tevedtem.

Egyebkent meg en szemely szerint (a kocsmaban) el tudom hinni a ferfiak nagy reszerol hogy voltak kurvazni. Viszont ebben az esetben igencsak meg vannak love ha ehhez noverest is kapcsol a lejarato cikk mert azt nehez tagadni az elso beismerese nelkul, szerintem erre mennek ra. A masik meg mi van, ha pont a Keleti Gyorgyis pletyka elhintese volt az igazi cel a feleseg meztelen kepei meg csak a tereles. Most mar nyugodtan bocsanatot lehet kerni nyilvanosan, a szobeszed nagy publicitast kapott igy ez megerte.

Robinzon Kurzor 2016.01.29. 11:48:29

@murcielago:

Túl van tolva ez a bringa a Pearl Harborozással. (De a kattintáshoz ez kell.)

Még ha 5 CVN-t kicsinálna bárki is egyetlen csapással, maradék 3 élesben azonnal bevethető példány külön-külön is a kőkorszakba bombázna vissza bárkit. (És akkor még a légierőről és a tengókról nem beszéltünk.)

Szóval lapozhatunk, ez itt amúgy is erősen offtopik.

Robinzon Kurzor 2016.01.29. 11:56:43

@Tündér_Lala: "Én jó ember vagyok így is "

Persze.
Az önjelölt jó emberek jósága nem attól függ, hogy mit tesznek, hanem hogy milyen önigazolást találnak rá.

Azt mondod, hogy aa "ők" nem viselkednek a te (állítólagos) erkölcsi mércéd szerint, akkor te sem fogsz aszerint viselkedni.
Vagyis az állítólagos erkölcsi mércéd nem létezik. Mert ha az másoktól függ, akkor neked nincs olyan.

Ahogy GFG-nek sincs.
Amíg saját maga döntései szerint viselkedett, addig ribancozott önfeledten.
Aztán mikor rászóltak, hogy ez most már politikai szempontból nem hatékony, akkor úgy csinált, mint aki bocsánatot kér.

Herr Stacheldraht Leger 2016.01.29. 20:06:46

amúgy mihint blogtársunknak mi a véleménye az egészről? :DDDDDDD

Robinzon Kurzor 2016.02.04. 21:25:21

Időközben Bencsik András, a hithű vörösbolsiból hithű narancsbolsivá jellemfejlődött bértollnok is megmutatta, mi fán terem a konzervatív újságírás.

444.hu/2016/02/03/ha-nyilvanosan-kritizalni-mered-a-kormanyt-akkor-egy-kommunista-gyilkos-volt-az-apad
süti beállítások módosítása