„Az életet keresik a menekültek” – Kakuk György a Mandinernek
2015. augusztus 14. írta: Redakció

„Az életet keresik a menekültek” – Kakuk György a Mandinernek

kakuk_gyorgy.jpg

„Az élethez való lehetőséget keresik. Jönnek, mert ahol eddig éltek, már nem alkalmas az emberi életre” – mondja a bevándorlókról Kakuk György újságíró, DK-s politikus a Mandinernek. A menekültekkel együtt a Balkánt végigjáró, kalandjairól El Camino de Balkan néven blogot vezető, magát baloldalinak valló Kakuk a családi nyaralás után járta végig Délkelet-Európát. Lapunk a legnyomasztóbb, legfelemelőbb és legmeglepőbb úti élményeiről, az út rá gyakorolt hatásairól és persze Gyurcsány Ferencről is kérdezte őt. Megtudtuk azt is, mi a véleménye Szily László őt és a Mandinert érintő kiszólásáról.

„Ennek a balkáni El Caminónak százezrek vágnak neki, keresve az életet. Az élethez való lehetőséget. Jönnek, mert ahol eddig éltek, már nem alkalmas az emberi életre. És ha én ezt egy kicsit is megértem, akkor máshogy kell tekintsek arra is, ami ma Magyarországon történik. Ez most lehet, hogy naivul hangzik, de ezek után már csak egy dolog számít, jó ember vagy vagy sem. Nem érdekel, ki melyik oldalhoz tartozónak van elkönyvelve. Mert az egy percepció. Mert ha így megy tovább, akkor Magyarországból is emberi életre alkalmatlan hely válik.”

Rajcsányi Gellért interjúját híroldalunkon olvashatják.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr327707098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.08.14. 18:34:43

Csak azt tudom mondani a Délkelet-Európát családi nyarasa után "végigkamínózó" Kakuk sötét giccséről, amit Hamvas Béla a cigányzenéről: "Lehetetlen, hogy valami jóhiszeműen ilyen mélyről hitvány legyen."

picur3ka 2015.08.14. 18:55:25

Na, Kakuk, höhöhö. Ez még mindig ott tart, hogy ez egy álprobléma.

Az ilyen teljesen feleslegesen utazik meg olvas. Irnia pedig bűn.

Bell & Sebastian 2015.08.14. 19:21:33

Rakják be egy faliórába, dékás müezzin (= felhívó).

TG69 2015.08.14. 19:28:45

Ez most nagyon rendben van. Mint a legutobbi Stumpf riport is. Egesz egyszeruen muszaj tudni, hogy van normalis jobboldal is. Ha mar a ballib elveszett. Ez nekem horgony ami ide kot. Kosz.

Bell & Sebastian 2015.08.14. 19:32:48

Nekem a helyi szolgáltató blokkolja a riói beszélő puncikkal készült riportot, nyilván Putyomkin Cár nyomására.

Itt a bizonyíték arra, hogy a farzsebében hordja Frau Merkel asszonyt, aminek pont annyi az értelme, mint a bacon szalonnának.

Írok is kakukfészekbe, hogy állítólag Gyurcsány a Timosenkót... , hol is tartottam? Ja, vállára vette a combját és úgy ballagott vissza a terepjáróhoz.

Bell & Sebastian 2015.08.14. 19:37:16

@TG69: Már megint te jártál jól, Tel Aviv-Jaffa csak második.

TG69 2015.08.14. 20:32:26

@Bell & Sebastian: En mindig jol jarok :-). Ha megyek, ha maradok. Veletek mi lesz?

picur3ka 2015.08.14. 20:37:12

@TG69:

Kiirtanak. Az pl. egy esélyes.

Bell & Sebastian 2015.08.14. 20:38:16

@TG69: Mi lenne? Kiverünk benneteket Madagaszkárig. :)

Bell & Sebastian 2015.08.14. 20:39:51

@picur3ka: Ha ez se szviming, úgy lehet.

picur3ka 2015.08.14. 20:43:49

@Bell & Sebastian:

Kóser fürdőruhát látta? Nemtom, a burqiniről mintázták-e, de. Nahát.

Egyébként egy csapat zsidó is burkát hord Izraelben. Önszántából. Az állam küszködik velük/ellenük.

Szóval, ebben a gúnyában csak vízbe fúlni lehet.

Bell & Sebastian 2015.08.14. 20:52:11

@picur3ka: Nem láttam, mi tréfliben feredőzünk. Ha létezik ugyanez síáncúgban, szerintem meg is van a yeti.

picur3ka 2015.08.14. 20:53:07

"Tovább megy végül Bécsig, vagy befejezte az utat?

Nem. Az út véget ért. A terv is flexibilis volt és organikusan változott, mint a menekültválság. Nincs értelme tovább menni. Az már egy másik történet lenne. Vagy lesz. "

mandiner.hu/cikk/20150814_az_eletet_keresik_a_menekultek_kakuk_gyorgy_a_mandinernek

"Eredetileg azt tervezte, hogy Magyarországról továbbmegy a menekültekkel Nyugat-Európa felé, hiszen szinte kivétel nélkül mindegyiküknek ez az úti célja.

Erre azonban már nem volt módja, mint mondta, a határtól a csoport, akikkel odáig ment, már nem engedte, hogy velük tartson.

Nem is akartam már akkor tovább velük menni, mert ott már úgy gondoltam, hogy a saját biztonságom szempontjából nem jó, ha túl sokat tudok erről az egészről"

vs.hu/kozelet/osszes/elkepesztoen-szervezett-es-oriasi-biznisz-a-menekultek-utaztatasa-0814

Bell & Sebastian 2015.08.14. 20:59:43

@picur3ka: Ez a Kakuk is olyan, mint Tóta, a reakciók tükrében bontja ki az igazság minden részletét, önálló vélemény híján. Csak be ne előzze a főnökét, mindkét vállán egy-egy combbal.

picur3ka 2015.08.14. 21:24:03

@Bell & Sebastian:

Én már eleve csodálkoztam, hogy csak 3 gatyát vitt egy hétre.

Ehhöz képest, hogy mennyire félt, meg pláne. Mi van, ha be is szarik?

Bell & Sebastian 2015.08.14. 22:27:32

@picur3ka: Elköti a szárát, csak türelem kérdése, mikor kezd zörögni. Akkor lazíthat.

Bell & Sebastian 2015.08.14. 23:23:12

Ausztriában már elemi a felháborodás (Tirol a leghangosabb) a honfoglalók ellen, a helyi lapok már régen sutba vágták a politikailag korrekt fogalmazást.

Onnan terjed a hír: a nyomozóhatóság a részletes kikérdezések során bizonyítékokat szerzett arról, hogy az afrikaiak Európába utaztatását és pénzelését amerikai szervezetek végzik az afrikai helyszíneken. Az oroszok egyenesen azt állítják, fényképekkel és beszámolókkal bizonyítva, hogy a fölösleg ukrajnai táborokban fog kikötni, amit az Unió finanszíroz / építtet.

A nyugati, underground újságírás (mert olyan is van) nem rest belekeverni Izraelt és az amerikai zsidókat, mint értelmi szerzőket.

Nagyjából ez van, a DK is jobban járna -Ergével együtt- ha sürgősen a fejéhez kapna addig, amíg egyáltalán még a nyakán van.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2015.08.14. 23:32:35

@Bell & Sebastian:
Ha jól értem, az amerikaiak afrikaiakkal akarják betelepíteni Ukrajnát olymódon, hogy az Európai Unión utaztatják át őket? Ennek a tervnek nem lehet más a célja, mint a természetes erőforrások elrablása az orosz emberektől, hogy azokon a globális turbókapitalizmus hízzon kövérre.

Egy ilyen terv csak a legsötétebb ideológia legsötétebb szolgáinak fejében foganhatott meg.

picur3ka 2015.08.14. 23:37:45

@Bell & Sebastian:

alsót, természetesen

picur3ka 2015.08.14. 23:40:26

@Bell & Sebastian:

Itt az eredeti hír nem az volt, hogy ugyanazok szervezik, mint a Majdant?

picur3ka 2015.08.15. 00:04:08

Es sind die selben Brandstifter am Werk, die vor einem Jahr die Ukraine ins Chaos gestürzt haben.“

= = = = = = =

Anmerkung der Redaktion www.info-direkt.at:
Wir bitten Journalisten, Polizei- und Geheimdienstmitarbeiter an der Aufklärung der hier geäußerten Vorwürfe aktiv mitzuwirken. Bitte nehmen Sie unter redaktion@info-direkt.at Kontakt mit uns auf, wenn Sie verlässliche Informationen diesbezüglich weitergeben können. Die gegenwärtige Lage ist brandgefährlich und Aufklärungsarbeit kann eine weitere Zuspitzung der Krise verhindern.

*Das Abwehramt ist der Nachrichtendienst des österreichischen Bundesheeres und untersteht dem Bundesministerium für Landesverteidigung von Minister Gerald Klug.

www.info-direkt.at/insider-die-usa-bezahlen-die-schlepper-nach-europa/

Találtak egy csapat amerikai katonát is Bécs alatt nem oly rég, fegyveresen, a Majdan előtt is itt gyűltek az ukrán titkosszolgálat vezetője szerint.

annamanna 2015.08.15. 01:48:31

@picur3ka: index.hu/kulfold/2015/08/12/pancelosokat_is_bevetnenek_a_csehek_a_menekultek_ellen/

index.hu/kulfold/2015/08/12/stadionba_zartak_a_menekulteket_gorogorszagban/

galeria.index.hu/kulfold/2015/08/13/menekultek_rohamoztak_meg_a_regisztracios_irodat_kosz-szigeten/

index.hu/belfold/2015/05/29/illegalis_bevandorlok_europol_jelentes/

"A jelentés szerint ezért
a probléma összetett kezelése szükséges, amely kiterjed a határrendészetre, az idegenrendészetre, a bűnüldözésre és a nemzetbiztonságra is. Az egyoldalú megközelítés csupán tüneti kezelésként hat, nem oldja meg a problémát."

"bandák szervezésében, melyekre jellemző

a fokozott konspirációra törekvés
a hatóságok korrumpálása,
a csúcstechnológia alkalmazása és
a segítők, végrehajtók váltogatása.
A csoportok 2000–12 000 euróért vállalják a migránsok átvitelét az államhatárokon, és garanciát vállalnak a sikerért. A bevándorlókkal előre betaníttatnak egy történetet, amit elfogásuk esetén kell elmondaniuk."

Mindeközben: www.delmagyar.hu/szeged_hirek/elfelejtettek_szolni_a_keritesepitoknek/2441637/

"A minisztériumnak szerdán reggel elküldtük kérdéseinket, amelyekre csütörtöki lapzártánkig nem érkezett válasz."

Veder1 2015.08.15. 01:49:25

@bbjnick: szerintem lehetséges :)

annamanna 2015.08.15. 01:51:28

@picur3ka: @Bell & Sebastian: "a fölösleg ukrajnai táborokban fog kikötni, amit az Unió finanszíroz / építtet."

Ukrán gyerekek nyári táborban: borsonline.hu/galeria/reszletek?id=7905

Veder1 2015.08.15. 02:00:30

@TG69: ne mond már ezt! Én alapvetően a mérsékelt olvasók közé tartozom, de még szerintem is ez a cikksorozat színvonalát tekintve egy általános iskolás olvasónaplóéval vetekszik. Egyszerűen szar. Gejl, unalmas, tele van prekoncepcióval, széteső és pont azt nem tudjuk meg belőle, amire kíváncsiak vagyunk, hogy kik is ezek a menekültek (persze mindegyik atomtudós, egyszerű a magyarázat...).

Végre szeretnék egy tényleg jó tollú és értelmes újságírótól hiteles beszámolót olvasni. Egyébként, szerintem a mandi most trollkodik. Bemutatja hogy az ultra pc milyen fals cikket tud eredményezni.

picur3ka 2015.08.15. 02:46:41

@Vödör:

Hát, az ATV izzasztotta a Fidesznyiket ezzel élő műsorban éppen, hogy aszongya:

Mit akarnak elérni a külföldi plakátkampánnyal nyelvet nem beszélő, írástudatlan emberekkel?

----

Szerintem, nem a riport színvonalára gondolt TG, remélném.

maroz 2015.08.15. 06:24:05

@Bell & Sebastian: Khmm...

Bell & Sebastian 2015.08.15. 09:16:20

@Doomhammer: Ilyen olvasata -szerintem- nincsen.

@picur3ka: Egyre érdekesebb fejlemények.

@annamanna: Az ukrán munkatáboroztatásról szóló orosz kampány tavaly kezdődött, ehhez képest a Nyugat szervezett integrációs programokról beszél.

A kettő egyáltalán nem zárja ki egymást.

@maroz: Melyiket találta erősnek? Azt húzza ki, oszt halaggyunk.

maroz 2015.08.15. 09:32:51

@Bell & Sebastian: A kakukkfészket! Azért mindennek van egy határa!

Bell & Sebastian 2015.08.15. 10:09:13

@maroz: Kakukfészek, nem fidelt eléggé.

maroz 2015.08.15. 10:31:17

@Bell & Sebastian: Grammarnazi!

Bell & Sebastian 2015.08.15. 15:27:58

Ezek a „menekültek” az élet mellett valószínűleg mást is kereshettek, ugyanakkor már más is keresi őket.

A szomszéd városkában messziről látták, hogy ismeretlenek a hónuk alá csaptak egy tízhetes báránykát a mezőről és jól elsétáltak vele. A lakosság és hatóság értetlenül áll az eset előtt, mert itt emberemlékezet óta nem volt példa hasonlóra.
Nem is merek belegondolni, mi céljuk lehet vele?

Etnikai kódexet nekik is, mint a magyar tanaraknak!

Bell & Sebastian 2015.08.15. 15:28:48

@maroz: Nem kell fokozni, elég az alapeset.

picur3ka 2015.08.15. 16:05:03

Működik Orbán gyűlöletkampánya is:

"A vitának úgy lett vége, hogy a giroszos a lány után kiabált, hogy Go home, this is not your country! (menj haza, ez nem a te országod), a lány meg visszaordított neki jó tíz méter távolságból, hogy Well, fuck you, it's not your country either! (Hát bazd meg, de nem is a tiéd.)"

index.hu/mindekozben/poszt/2015/08/15/nem_is_a_te_orszagod_orditotta_az_angol_tinilany_a_torok_giroszosnak_a_kiraly_utcaban/

picur3ka 2015.08.15. 20:33:47

Nem tudom, látták-e, de nekem ettől felment az agyvizem.

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PFxi0iQ6J_k

Bell & Sebastian 2015.08.15. 21:07:57

@picur3ka: Ahányszor csak a lóvé került szóba, zavar támadt az erőben. Logikusnak tűnik a következtetés: a fegyvereket mikor osztják nekik?

picur3ka 2015.08.15. 21:16:01

@Bell & Sebastian:

Hát, a biztonsági őr, aki nem mert mutatkozni, mondá, hogy lőszert már találtak a virágágyásban, úgy dobták el, mikor jött a rendőr.

Figyeli, hogy a riporterek félnek ezektől a "segítőktől"? Agresszív banyák filmen keresztül is, meg kell hagyni.

Majd a szimpatizáns kollega kiosztja a fegyvert a védett házakban, semmi gond.

Most már nem kell maguk lőjenek, mint száz éve, gebinbe csináltatják.

Éhes ló 2015.08.15. 21:23:35

Patkány riportol patkányt, patkányokról.
Érdekfeszítő.
Már akinek.

picur3ka 2015.08.15. 21:28:51

@Bell & Sebastian:

Tudja, azt gondoltam az elején, hogy ennek egyik kimenetele az lehet, hogy tényleges felvonulási térré teszik egész Európát nyugat és kelet között, nemcsak Ukrajnát, vagy K-E-t. Proxi-háborúkkal végig.

S meg is lehet még, hogy így lesz.

annamanna 2015.08.16. 03:55:03

@picur3ka: "ellenőrizhetetlenek a bevándorlók" helyesen: ellenőrizetlenek a bevándorlók.

Nem csak a biztonsági őr fél a terrorizmustól, pletyi szerint a rendőrök közt is vannak, akik úgy vélik, ezek készülnek valamire.

A MÁV pedig és a BKK a magyar államhoz tartozik, de ilyen apróságokról nem tartozik elszámolni az adófizető állampolgároknak, még akkor sem, ha az állami tévé riportere teszi fel a kérdéseket, aki szintén az adóforintokból kapja a fizetését.

annamanna 2015.08.16. 06:10:56

@picur3ka: csepelinfo.blogstar.hu/2015/08/10/az-otodik-hadoszlop/19716/

"A harcokban érintett államok középosztálya rettegve adja el mindenét, pakol össze és indul Európába. Akik a háttérben állnak, fillérekért vásárolják meg a kivándorlók vagyonát, pénzelik, szervezik útjukat. Aztán többszörös áron eladják a migránsok ingóságát, ingatlanjait. Kifizetik az Iszlám Államnak ami jár, akik elkészítik az új, még kegyetlenebb videókat. Hajtják tovább a népvándorlást: kezdődik minden elölről. Olajozottan működik az évszázad biznisze, de gyorsabban és több hasznot hajt, mint az olaj. És ez csak a kezdet, mert a java hamarosan a nyakunkba szakad. Akik ugyanis elhiszik a ballib sajtónak, hogy nincsenek bajkeverők és terroristák a migránsok között, akik azt hirdetik, hogy a biztonsági intézkedések szükségtelenek, az Iszlám Államot nézik sík hülyének. Vagy ami még rosszabb, részei a rendszernek, ami a létünkre tör."

"Azért aggódom, mert Iszlám Állam nem hagy ki egy olyan ziccert, mint a népvándorlás. Egyébként miért indították meg ezt a több millió embert, miért hajtják őket Európa felé? A balliberális sajtó meg, amely rasszistázik, gyűlöletkampánnyal vádol, olyan mélyen lenézi a szélsőséges muszlim szervezetek vezetőit, hogy végig sem gondolják, mi miért történik. Most ugyanis harcosok ezreit lehet az Európai Unió államaiba beszivárogtatni. Nincs akkurátus útlevél-ellenőrzés, kikérdezés, tesztírás, biztonsági kapu, fémdetektor, visszaellenőrzés. Azokban az államokban, ahonnan a migránsok jönnek, káosz van. Így adott a lehetőség arra, hogy megnyissák az Iszlám Állam újabb frontjait Európában. A többségük kihasznált, kifosztott, szerencsétlen ember, de bőven elég, ha csak minden ezredik migráns az Iszlám Állam katonája. Talán az is, ha száz terrorista Európa tíz nagyvárosában összehangolt akcióba kezd. Emlékszik még valaki a történelemre, hogyan győzte le a meggyengült, tönkrevert Róma a nagy Hannibált? Úgy, hogy a frontot áttette Karthágóba. Nincs új a Nap alatt.

Vége a hagyományos értelemben vett háborúknak. Nincs egybefüggő frontvonal, nincs igazi hátország, mert bárhol és bármikor frontot lehet nyitni."

"Csakhogy ami most van, nem természetes migráció, hanem szabályos népvándorlás, és egy háborús stratégia része. Legújabb hír, hogy az Iszlám Állam máris arra szólította fel a híveit, hogy kezdjenek akciókba Németország és Ausztria területén. Ez talán még fenyegetés, az elrettentés része. De már csak néhány hónap, talán csak néhány hét vagy nap, és valóban megkezdődik a harc – most már Európa nagyvárosaiban."

Ez is jó szöveg: csepelinfo.blogstar.hu/2015/06/23/ez-nem-bevandorlas/13641/

Bell & Sebastian 2015.08.16. 10:04:16

Tegnap volt Nagyboldogasszony napja (nem mennybemenetele, hanem mennybevétele, azaz halála), ami a legvalószínűbben a törökországi Efezusban következett be.
___

Még nem teljesen világos, mi köze van az egésznek Jeruzsálemhez, de ott keresném az eredőt - ezúttal is.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.08.16. 11:48:50

@Bell & Sebastian:

Tudja, mit gondolok? Ami most történik, azt Európa a buziházasságért kapja.

Bell & Sebastian 2015.08.16. 12:50:05

@bbjnick: Es stimmt.
Templomi edényekből isznak a dorbézolók, mire megjelent az Írás a falon.

picur3ka 2015.08.16. 15:05:10

@annamanna:

Mindkettő helyes. Jelen esetben, ugyanaz.

Viszont felforr az agyvizem, valszínű, az így van.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2015.08.16. 15:28:30

@bbjnick: Vitéz János gondolatával rokon, amit mondasz.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.08.16. 16:37:14

@Mihint:

Azt tudom hogy ki volt a hunyadiak Vitéz Jánosa, csak azt nem, hogy mely gondolatával rokon, amit mondtam:-)

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2015.08.16. 17:02:38

@bbjnick: Valami olyasmit talált mondani egyszer valamelyik pápai követnek, akivel azért tárgyalt, hogy a Magyar királyságot anyagilag is dotálják az Oszmán hódítási potenciál ellen, hogy "Mohamedet az Isten küldi a magyarok ellen - büntetésül!"
A forrást most nem találom, de megkeresem, ha érdekel.

Bell & Sebastian 2015.08.16. 19:35:08

@Mihint: Jenő pápa vagy Cesarini kardinális lehetett és valószínűleg itt találta:

mek.oszk.hu/13600/13613/13613.pdf

Érdemes elolvasni, de aki nem ér rá, legalább fussa át, mert nagyon idevág.

annamanna 2015.08.17. 03:30:19

@picur3ka: Amúgy a MÁV és a BKK nyilván azért nem válaszolt, mert nem vezetnek erről külön nyilvántartást, tehát sehol nem tartják számon a menekültek utaztatását. Nem tudnak számot adni arról, ami nincs számon tartva. Kérdés, hogy miért nincs.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.08.17. 12:11:51

@Mihint:

Igen. Akkoriban (is) valószínűleg elég sokan gondolhatták így. Mármint, hogy a keresztény világot büntetésként sújtja a török támadás.

annamanna 2015.08.17. 23:12:51

@picur3ka: hát ez nagy cikk, bőven ideje volt megírni, érdemes elolvasni: index.hu/belfold/2015/08/17/menekult_tabor_bentrol/

Összességében az a lényege, hogy akik a munkájukat végzik, azok tisztességesen ellátják a feladatukat; de akik nem csinálják meg azt, amit tenniük kellene, azok nagyon látványosan hiányoznak a rendszerből.

A szöveg ezt így foglalja össze: "Láthatóan azonban nincsen kormányzati szándék a körülmények javítására. Feltűnően hiányoznak a karitatív szervezetek, és tolmácsra is szükség volna. A rendőrség munkája is könnyebb lenne, de úgy tűnik, ők is inkább magukra vannak hagyva a feladattal."

Pár megjegyzést kiszemezgettem: "Persze tolmács is lehetne a helyszínen, legalább arab és angol, de ottjárttamkor nem volt."

"Bosszantó, hogy a magyar szövegekben folyamatosan benne van ez a lehülyéző duma, ami miatt a hozzáállás óhatatlanul lekezelővé válik. Nem üt senki, nem fenyeget – és nyilván ez a legfontosabb –, de azért inkább terelt állatnak éreztem magam, nem embernek."

"Helyette inkább elmondta tervét, hogy bokszoló lesz Németországban, négy éve sportol. Van egy magyar barátnője. Esetleg érdemes itt maradnia?
És ekkor megkapta az egyik rendőrtől azt az összefoglaló választ, aminek hallatán majdnem kiestem a szerepemből:
„Hungary, no money. Orbán Viktor.”
A szenegáli aligha tudta, mit jelent, hogy orbánviktor, a lényeg, hogy nem éri meg itt maradni."

"Naivan katonás rendben álló ágysorokra számítottam, helyette viszont porfellegben úszó sátorban szétdobált rongyokat, szivacsokat és néhány rácsos ágyat találtam."

"„Hű, de büdösek vagytok” – vonult el egy rendőr a sátrak mellett, ami azért nem volt jó fejség, (...) De ez megint csak magyarul hangzott el, ha megkérdeztek egy rendőrt, hogy hol lehet pelenkát kapni, akkor mutatta, hogy a tábor túlsó felén. Egy másik esetben egy afgán család kért ételt, mire a tábor szélét őrző két rendőr először letudta egy „maradjál, üljél vissza” morgással, de egy perc múlva egyikük végül odaadta a családnak a saját ételdobozát.
Ez a kettősség volt e jellemző: egy elsóhajtott „jajbaszdmeg-mitakarszmármegint” után jött a segítség.
De hol vannak a keresztény gyökerek?
Kézenfekvő lenne, hogy egy ilyen helyen karitatív szervezetek munkatársainak tucatjai nyüzsögnek. Helyette itt a hiányuk a feltűnő. Egy vöröskeresztes sátorponyván kívül semmi sem jelezte, hogy itt bármiféle segélyszervezet dolgozna. Alkotmány ide, alaptörvény oda, sehol egy világi vagy keresztény segélyszervezet – pedig bőven akadna afrikai és kisebb számban szíriai keresztény is, ha már úgy aggódunk a világban folyó keresztényüldözés miatt. Nem mintha a segítségben ennek szempontnak kellene lennie.
Láttam én a 2008-as dél-oszétiai grúz–orosz válság alatt sebtében felállított sátortáborokat, azok sem voltak irigylésre méltók, de azért nem két vécé működött nagyjából ezer emberre, meg voltak olyan apróságok, mint gyereksátor, ahol a kicsik rajzolhattak, üldögélhettek. Az emberek asztaloknál ehettek, nem pedig a poros plédeken. Ez nem pénzkérdés.
Láthatóan nem is cél a minimális kényelem megteremtése"

"Az áramlás folyamatos, látható, hogy ha így halad – és közben a hideg is beköszönt majd –, az infrastruktúra alkalmatlan lesz a menekültek ilyen visszafogott szintű fogadására is. Röszke gyorsan pörög, éjszaka fél háromkor is kiürítettek egy sátrat"

"Fél hétkor újabb „wake up, transport!” rázott fel. Vagyis a „keljél már föl a kurvaanyádat,mi a fasz van már!", hogy pontosak legyünk. Ekkor a szomszéd sátrat ürítették ki, ez volt a legdurvább jelenet és semmi, de semmi nem indokolta."

"Aztán a terelés ordítozással telt, „fogd már meg azt a kurva bőröndöt!", de itt sem sült el senkinek a keze, bár itt voltunk hozzá a legközelebb, és meglepne, ha hasonló helyzetben még sosem fordult volna elő. Vagy fog hamarosan. Valószínűleg egy hosszabb folyamat, amíg az ember eljut oda, hogy tárgyakként kezelje a hatalma alá került embereket. És a kormányzati retorika erre remekül rásegít.
Az ordibálás helyett, hogy miért a „transport”, hova, mire számítsanak, azt senki nem mondta el, mintha a „ne nézzél már, induljál a sorba” elég magyarázat volna."

Éhes ló 2015.08.18. 18:17:23

@annamanna: senki nem hívta őket, mehetnek haza, ha nem kóser (halal) a buli.
Keresztény gyökerek a kdnp-ben vannak és grünwald bácsinál a nagyváradi rabbi unokájánál, ott keresd őket.
A táborokban leginkább muszlimok vannak dögivel.
Azt kellene kapják tőlünk is, amit egymásnak adtak - otthon, hiszen ahhoz vannak szokva, nem a magyari módihoz.
Amúgy sem kóser, amikor a zsidó hitközség, a medresze, vagy a komancs szeminárium tartana katekizmusból továbbképzést a magyaroknak.

A kereszténység ma nem államvallás Magyarországon és egyéb esetekben a fajtád hideglelést és kiütést kap, ha valahol felbukkan a 70 év agymosás után.

A magyar állam egy magyar állampolgárra sem költ ennyit mint ezekre a törvényeinket, határainkat, erőfeszítéseinket nagy ívben leszaró nigger és egyéb muszlim szutykokra.
Egy magyar adófizetőnek sem ingyenes sem a szállása, sem a kajája, sem a gyógyszere, sem nem kap zsebpénzt- a saját államától. sosem is kapott százezrével, ezért tehát jobb lenne leállni, mert ez nekünk - akik ezt fizetjük - nagyon nem kóser, hogy a nagyszüleim, szüleim, gyerekeim leginkább le vannak szarva és kifosztandó birkák nektek, meg a tolvaj államnak is, de illegális határsértőket dédelgetnétek itt ti elmegyengék, orrba szájba.

Szóval pofa súlyba és lehet hazamenni, rendet tenni a saját otthonukban.
Én sem a másik WC-jébe szarok, hanem lehúzom magam után és kitakarítok, aki meg a sajátja helyett az enyémbe szarna a teleszart sajátja helyett, hát Isten uccse szétverem a pofáját.
Már ha érted.
Ha nem, akkor kérdezd a rebét.

annamanna 2015.08.20. 02:20:35

@Éhes ló: "Azt kellene kapják tőlünk is, amit egymásnak adtak - otthon, hiszen ahhoz vannak szokva, nem a magyari módihoz."

Egy ismerősöm tegnap belefutott egy szírbe, szét volt lőve a lába, a csont összevissza tört, már összeforrt, de nem volt rendesen ellátva, folyt belőle a genny. Talán meg lehet még menteni egy operációval, talán nem.

mult-kor.hu/az-iszlam-allam-lefejezte-palmura-foregeszet-20150819 - ha ő is elmenekült volna, akkor itt terroristának minősítik?

"Keresztény gyökerek a kdnp-ben vannak és grünwald bácsinál a nagyváradi rabbi unokájánál, ott keresd őket."

Az én keresztény Gyökereim nagyjából itt vannak: velvet.hu/elet/2015/08/18/az_elmult_evek_legjobb_videoja_ordoguzes_kozben_vette_fel_mobiljat/

Méghozzá valódi nagybetűs Gyökerek :) csak nem ilyen jólfésült kiadásban szoktam hozzájuk, hanem mackónadrágos kivitelben. Semmi közöm a váradi rabbi uncsijához, csak a Gyökerekhez :) De soha nem támogattam egy fillérrel sem a feka keresztényeket, abban biztos lehetsz. Nyilván állam bácsi se. Neked ezen nem kell aggódnod.

A bevándorlók támogatása kapcsán pedig jó, ha megismerkedsz azon ősi európai szokásjoggal, amire például az Odüsszeia is épül, vagy amit Arany János Családi köre is megemlít: ezt vendégjognak hívják. Ha valaki nincs otthon, akkor nincs biztonságban; ha segítséget kér, akkor megilleti a segítség.
Odüsszeusz bárhová vetődött, természetes volt, hogy ellátták őt is és a csapatát is; ha egy évig maradt valahol, akkor egy évig. Ha volt munka, akkor dolgozott; ha nem tudtak neki munkát adni, akkor vendégként kezelték.
Ilyen az európai civilizáció. Még a kereszténység előtt is ilyen volt, és a kereszténység alatt is ilyen maradt.
Bajban levő embereket nem szokás elűzni.

Ettől függetlenül minket is megillet a védelem joga; a két szempontot úgy lehet összeegyeztetni, ha a bevándorlókat zárt táborokban helyezik el, ahol minden segítséget megkapnak (kaja, ruha, tisztálkodás, orvosi ellátás), de onnan nem mehetnek sehová.
Aki tényleg csak menekül, az ezzel meg fog elégedni; akinek ez a helyzet nem felel meg, az hazamehet.
Ilyen módon biztonságosan ki lehet szűrni a terroristákat is, tehát nem kell beszivárgó fegyveresektől tartani, akik ránk támadnának, mert a katonákkal őrzött zárt táborból senki sem mehetne el.
Nem kell tartani járványtól sem, hiszen a katonákkal őrzött zárt táborból senki sem mehetne el, és ott mindenki megvárná a laborvizsgálatok eredményét.
Nem kell tartani zavargástól, hiszen egy zárt táborban mindenki át van vizsgálva, fegyver nem lehet nála, és nem is juthat hozzá, egymást se ölhetik, és ki sem juthatnak.
És ha elterjed a híre annak, hogy az EU-ban lágerekbe zárják a menekülteket, akkor az utánpótlás is nagyon gyorsan elapad.
Ha idáig zárt táborokat építettek volna, már nem jönne egy menekült se, vagy csak nagyon ritkásan szivárognának, azok, akiknek tényleg nagy szükségük van a védelemre.

Ez egy hatékony eszköz lenne, de az EU-ban senkinek sem jut eszébe, pontosabban senkinek sem áll érdekében a helyzetet tisztességesen megoldani.

Éhes ló 2015.08.20. 11:43:45

@annamanna: nem érdekel a szétlőtt lábú szír, aki nem a hazáját védi az iszlám eszement mocska elől és aki hét-határon átlépve szarta le bármelyik állam törvényeit - a saját "hazájáról" nem is szólva.
Amint bejött, már ki is lett volna zavarva, oda, ahonnan érkezett.
Nem érdekel az sem, hogy az usrael és ölebei által szétcseszett országok tucatjaiban Ukrajnától Pakisztánig miként birkóznak meg akárkik a sajátjaik által usraeli pénzen és usraeli parancsra mívelt armagedonnal, mert van hazám és van elég gondunk enélkül is bőven, a hozzánk 500, vagy 150 éve menekült és integrálódni, asszimilálódni nem akaró cigányokkal és zsidókkal, akik önmagukban is jelentős veszélyt jelentettek és jelentenek ma is a magyarságra nézvést.
Ez a mi házifeladatunk, nem a Közel- és Közép Kelet.

Felénk van egy régi, bölcs mondás: hívatlan vendégnek ajtón kívül a helye és talán nem véletlen ez a bölcsesség se: - adj szállást a tótnak, kiver a házadból.
Ezért azt gondolom, hogy aki az elmúlt párszáz év tapasztnyalatai után még mindig azt hiszi, hogy az idegen befogadása kötelessége, tegye meg, de nekem ne írja elő és a hazámtól se várja el, hogy többet költsön egy a törvényeket szakmányban sértő idegenre, mint a saját állampolgárára.

európéban már semmiféle "civilizáció" nincs a nagy háború óta.
Ha volt is ilyen a jakobinus terror után, az ami még volt beledöglött a lövészárkok embertelen poklába.

Ami a második felvonását és a kommunista-szocionista terrort követően megmaradt belőle az a PC újbeszél, a buziházasság és a vallástalanság, sorstalanság holokultusza- ami számomra nem kultúra.

Ezek az emberek nem maguktól találták ki, hogy hetedhét országon és eurótízezrek elköltése után legyenek nyelvtudás és vagyontalan senkik egy számukra idegen világban és ha valaki átverte őket, azok nem mi magyarok voltunk.
Ezért semmiféle tábort, ellátást nem szabad nekik nyújtani, csak azonnali visszafordítást - oda, ahonnan jöttek.
Vita és hezitálás nélkül.
Különben felélik amúgy is szűkös forrásainkat, tovább szaggatják amúgy is széttöredezett, elidegenedett társadalmainkat és ahogy ma a cigányok és a zsidók teszik az ország jó részén: kiirtják, elüldözik, kirabolják, terrorizálják a magyarokat és csak a pusztulás, rombolás marad utánuk, pont mint ott, ahonnan elküldték őket.

picur3ka 2015.08.20. 13:51:03

@picur3ka:

Na, Kardos meg is írta ezeket. Megoldási javaslata sem elhanyagolandó, bár erről is már beszéltünk többször.

"Mi itt, Kelet-Közép-Európában már megszoktuk, hogy történelmileg Kelet és Nyugat nagyhatalmainak ütközőzónája vagyunk legalább fél évezrede, de a mai népvándorlás és az iszlám fundamentalizmus fanatizálása révén lassan egész Európa ütközőzónává válik."

annamanna 2015.08.22. 06:00:44

@Éhes ló: említettem, hogy konkrétan ez a szétlőtt lábú ember jól beszélt angolul, és azt állította magáról, hogy vegyész. Az utóbbi nem biztos, de a nyelvtudása tény, ebből következően valószínűleg nem kecskepásztor vagy teverakodó volt (na nem mintha az szégyen lenne).

Ami a keresztény kultúrát illeti, amit te féltesz a migránsoktól: a Biblia a következőt állítja Sodomáról:
"Ímé, ez volt a vétke Sodomának, a te öcsédnek: kevélység, eledel bősége és gondtalan békesség volt nála és leányainál, de a szűkölködőnek és szegénynek kezét nem fogta meg. És felfuvalkodának s cselekedének útálatosságot előttem, és elveszítém őket, mikor ezt megláttam." (Ez. 16:49-50)
Gondolom, még nem olvastad a Bibliát, de én igen.
Tehát Sodoma nem pusztán fajtalankodó parázna város volt, hanem eltelt a maga jómódjával, és páros lábbal rúgta ki azokat, akik segítséget kértek tőle.

Talán neked is rémlik József története, akit a testvérei a nagy szeretettől vezérelve kútba dobtak és eladtak rabszolgának. József Egyiptomban börtönbe is került, 13 évet húzott le ott, majd a fülébe jutott a király álma a kövér és sovány tehenekről. Ezt megfejtette, ráadásul gyakorlati tanácsot is adott hozzá: építsenek raktárakat, ahová az éhínség idejére el lehet raktározni a gabonát.
Mikor kitört az éhínség, az állam emberei nem csupán az egyiptomiaknak juttattak az elspájzolt búzából, hanem adtak azoknak is, akik a környező országokból tódultak Egyiptomba.
Kunyerálni érkeztek József testvérei is, akik Kánaánban szintén megérezték a szárazságot, és az éhhalál elől Egyiptomba futottak.

Fogalmam sincs, hogy a fáraó miért adott az elspájzolt gabonából idegeneknek is, de tény, hogy adott. József testvérei le is telepedtek Egyiptomban, és bődületes módon el is szaporodtak.
Mondhatod, hogy mindez a fáraó hülyesége miatt volt így, neked semmi közöd hozzá.
Csakhogy, ha a fáraó nem így tesz, akkor nem született volna meg Mózes (akit mellesleg szintén a fáraó családja nevelt fel!), és nem írta volna meg a Biblia elejét, az Éden kertjétől Sodomáig és tovább.

És tovább megyek: Egyiptomot később meghódította Nagy Sándor, azután a rómaiak szövetségesévé és gabonaraktárává vált, amíg hálából Augustus el nem foglalta, és Kleopátra öngyilkos nem lett. Ezután a római császár magánbirtoka lett, és továbbra is a birodalom gabonaraktára maradt.

Még Jézus szülei is oda menekültek Heródes üldözése elől.

Tehát Európa, az európai civilizáció nem kevés dolgot köszönhet Egyiptomnak, és én azt mondom: kölcsön kenyér visszajár.

Még ha most pont nem is az egyiptomiak a fő migránsok (vagy ők leginkább Olaszországba mennek), de általában véve szerintem nem fair, ha elfelejtkezünk a civilizációnk közel-keleti gyökereiről.

Persze, ha jobban tetszik, utalhatok a népszerű sumér-magyar rokonságra is.
A csíksomlyói Babba Mária kultusza állítólag egy közel-keleti Babba nevű holdistennőre vezethető vissza.
A csitári hegyek alatt c. nótában a Csitár szó állítólag asszírul van és katonai sátrat jelent.
A székely-magyar rovásírást is az asszír írásból eredeztetik: "A tudományosan alátámasztott eredetelmélet szerint a székely-magyar rovásírás közvetve a birodalmi arámi írásból eredt.[4]" hu.wikipedia.org/wiki/Sz%C3%A9kely%E2%80%93magyar_rov%C3%A1s%C3%ADr%C3%A1s

Kicsit gáz lenne abba belerúgni, ahol sokan az őseinket sejtik. Például nagyon népszerű elmélet a párthusoktól származtatni a magyarokat, ők irániak.
Vagy másik népszerű elmélet Nimródot megtenni a magyarok ősapjának, ő konkrétan Ninive alapítója volt, abszolút közel-keleti személyiség.

Szóval, ha annyira a kultúránkat akarod védelmezni, akkor nem árt megkérdezni, hogy mégis kiktől?

A Kurultajosok egy rakás keletit hívtak ide, törököket, ujgurokat, mittudomén kiket, de nyilván majdnem mindegyik muzulmán országból való. kurultaj.hu/

A mi részünkről nagyon bajos a keleti világtól való elhatárolódás, ha a miniszterelnök is a keleti nyitásról papol.
Oroszország zsúfolásig tele van muzulmánokkal, Moszkva 12 millió főnyi lakosából csak 3,7 millió orosz, az összes többi migráns, pl azeri, tehát csak Moszkvában hatalmas mennyiségű muzulmán él. kitekinto.hu/eia/2011/01/25/milyen_problemakkal_kuzd_a_vilag_legnagyobb_orszaga/3/#.VdfxCbLtlBc

Nem mondom, hogy ez jó, szerintem egyáltalán nem jó, csak azért írom, hogy lásd, a probléma sokkal összetettebb annál, mintsem azt egyetlen kardcsapással át lehetne vágni, mint a gordiuszi csomót.

Ez szerintem egy nagyon jó szöveg: mno.hu/velemeny/a-nagy-bevandorlasatveres-1300729
Bár nem ez a lényege, de most ezt emelem ki:
"Kétmillió szír menekült van Törökországban, egy-egy millió a szomszédos Jordániában és Libanonban, míg a jóval gazdagabb Európában összesen 150 ezer, mégis velük kapcsolatban hangzik el a legtöbb aggodalom és panaszkodás. Míg Szíria szomszédai nagyságrendekkel nagyobb terheket viselnek, mégsem az ő problémáiktól hangos a világsajtó."

annamanna 2015.08.22. 06:09:08

@Éhes ló: "Ugyan kit érdekel, ha Libanon vagy Jordánia belerokkan a milliós menekültáradatba, miközben ehelyett az a nap híre az angolszász „világsajtóban”, hogy szegény Anglia felháborodottan toloncol ki a gyarmatokról érkező pár tucat gazdasági menekültet, miután lényegében egész gazdagsága és korábbi világhatalmának maradéka is a gyarmatosításra épült. Ez aztán a fair play!"

Persze, a másik oldalról nézve nagyon is megértem az aggodalmat. Pl. különös, kicsit baljós megnézni egy ilyen videót: www.youtube.com/watch?v=2zNSgSzhBfM
A klipben végig egy "Rablás" feliratú zászlót cipelnek. Vajon mire gondolnék, ha Ázsiában vagy Afrikában volna lehetőségem ilyen klipet megnézni? Szerepelnek benne trombitások; eszembe jutott, hogy nemrég szír migránsok trombitálva várták be a határőröket.

"Yeah, let's go ...
Here we go back, this is the moment
Tonight is the night, we’ll fight 'til it’s over ...
Let the night come, before the fight's won
Some might run against the test
But those that triumph, embrace the fight cause
Their fears then prove that courage exists."

Ez a szöveg is Európa elrablásáról szól: mno.hu/velemeny/europa-elrablasa-1297742

Csak jó lenne tudni, mindez kinek az érdeke, és kik vannak mindezek mögött.
Szerintem nem a feláldozható hasznos idióták, akik be lettek etetve az európai El Dorádó meséjével.

@picur3ka: És mennyivel reálisabb Kardos ideája, mint Kossuth Duna-menti köztársasága? Szép vízió, de ennél nem több. Pont beleillik Deák-Bill táltos látomásai közé.

"minimum egy súlycsoportba kerülne Németországgal és Oroszországgal, de az önálló fejlődés és a nagy integráció nyújtotta piaci lehetőségek révén elég hamar gazdaságilag akár jóval erősebbé is válhatna ezeknél."

Ezt szerintem még Kardos sem gondolhatja komolyan.

annamanna 2015.08.22. 07:03:03

@picur3ka: figyelemreméltó a hatékony rendőri intézkedés: alfahir.hu/lelepleztuk_az_egyik_budapesti_embercsempesz_kozpontot

Ez plusz háttérinfó: aktiv-blog.net/belfold/beindult-a-nagy-roma-biznisz10-euroert-adnak-egy-flakon-vizet-a-bevandorloknak/

alfahir.hu/pinter_sandornak_mar_nem_tud_ket_hetet_adni_a_jobbik

"a határvédelmi feladatokat a honvédség látná el."
"feljelentést is tett az embercsempészek ellen, de úgy érzi, hogy a rendőrség ezekkel az ügyekkel nem foglalkozik érdemben."
"Kapcsolat lehet a rendőri szervek és a szervezett bűnözés között"
"Ezen kívül az ellenzéki erő követeli, hogy a meglévő táborokat tegyék zárttá, 24 órás őrizet alatt."
"A Jobbik szerint nem megoldás, hogy kétezer rendőrt levezényelnek a déli határszakaszra, hiszen az a kétezer rendőr eredeti szolgálati helyén hiányozni fog."
"Erre szerinte a kormány képtelen, mert tutyi-mutyi, több hónapos késéssel reagál folyamatokra, tehetetlen. Apáti arra figyelmeztetett, hogy akár polgárháborús feszültség is kialakulhat Magyarországon, amit mindenképpen meg kell akadályozni"
"ha a szegedi önkormányzati képviselő tisztában van azzal, hogy az embercsempészek merre és milyen módon működnek, akkor a rendőrség nem. Ez szerinte arra utal, hogy a rendőri szervek és a szervezett bűnözés között kapcsolat van, vagy ha nincs ilyen szándékosság, akkor a Belügyminisztérium alkalmatlan feladatainak ellátásra. Mindkét esetben távoznia kell a felelősöknek. Apáti szerint a déli határszakon élők úgy érzik, hogy Magyarország és a magyar állam erőszak-monopóliuma megszűnt, pedig éppen erre az erőszak-monopóliumra szokott hivatkozni a karhatalom és a politikai elit, amikor különféle önkéntes csoportok ellen lép fel. A jobbikos politikus szerint, ha testi kényszert, gumibotot, könnygázt képesek habozás nélkül bevetni a magyar hazafiak ellen, akkor a határsértőkkel szemben is indokolt ez a fajta keményebb fellépés."

Böjte Csabának mi a megoldási javaslata a menekültkérdésre?
Z Á R T T Á B O R.
Hát egészen meg vagyok döbbenve.
www.mindenegybenblog.hu/gondolatmorzsak/bojte-csaba-megoldasa-a-menekultkerdesre

Ez pedig csak szimplán vicces:
Szlovákia azért nem kér a muszlim menekültekből, mert sajnos nincsenek náluk mecsetek.
444.hu/2015/08/19/szlovakia-azert-nem-ker-a-muszlim-menekultekbol-mert-nem-tudnanak-nekik/

Éhes ló 2015.08.22. 20:58:08

@annamanna: sehol nem írtam a hozzánk érkezett 124ezer atomfizikus, nyelvész és vegyészprofesszor, építész és agysebész képzettsége kapcsán.
Szimplán nem érdekel, mert azzal, hogy heted hét ország törvényét telibeszarva a saját hazám törvényeit is telibeszarták mindenféle jogképességüket és morális alapjukat elveszítették.
Önként,saját akaratukból.

Semmiféle európai és keresztény kultúrát nem ismerek el a mai Európában, ezt is világosan leírtam miért: elveszett a nagy háború poklában és ami pár morzsa fennmaradt ezek után, azt sztálin és a zsidók kéz a kézben pusztították el errefelé, nyugaton pedig az elvtelenség, erkölcstelenség és az eltelt 40 évben az esztelen kultúrmarxizmus.
Ezért ne gyere nekem semmiféle tartozással, semmiféle ószövetségi héber dumával.

Pitiáner hasbara szokás szalmabábot fabrikálni és diadalittasan legyőzni. Ami ellen érvelni próbáltál nem én írtam, hanem te.
Amit felvetettem egyik felvetésre sem válaszoltál, nem hoztál ellenük érvet, adatot, forrást.

Magyarország, a magyarok nem romboltak le sehol semmit és semmi közünk azoknak a nyomorához, akikre usrael rágyújtotta a házukat.

Nekik van közük hozzá, hozzájuk menjenek panaszra, védjék meg, építsék fel a hazájukat, miként mi és szüleink is megtették a nagy háború és 56 után is.

Akit nem hívtunk, ne jöjjön.
Aki törvényt sért bűnhődjön.
Aki nem tett a kasszába, az takarodjon a kasszától.
Aki nem dolgozik, ne is egyék.
Egyszerű szabályok, rám is vonatkoznak, rád is.
Rájuk is.

picur3ka 2015.08.23. 00:33:21

@annamanna:

Tudod, egyszer mondtam édesanyámnak, ne írjon nekem hosszú leveleket az Úristenről, mert nem olvasom el.

annamanna 2015.08.23. 12:38:10

@picur3ka: Két szócskát üzenek, vésd jól kebeledbe, s fiadnak
hagyd örökűl ha kihúnysz: Z Á R T T Á B O R.

Mellesleg a menekültellátáson is a Rotschildok nyerészkednek, hát ezt sose hittem volna róluk én: drabikjanos.com/2015/08/21/kinek-profital-a-menedekipar/
De ha ezek a szerencsétlenek Szíriában maradnak, akkor meg Izrael bombázza őket: orientalista.hu/izraeli-legitamadas-sorozat-delnyugat-sziriaban/
Sőt, az USA alelnöke a közel-keleti szövetségeseket vádolja a terrorszervezetek megerősödéséért is: orientalista.hu/biden-a-szovetsegeseink-fegyvereztek-fel-az-ilia-t-es-a-nuszra-frontot/

Ahogy Arany megírta:

Hallja kendtek!
Se ide nem, se oda nem
Fütyöl a madárka, hanem
(Jobb felől üt) nekem fütyöl,
(Bal felől üt) s nekem fütyöl:
Elmehetnek.

Tarjányi Péter szerint a határvadász ezredekbe vetett bizakodás légvár: www.origo.hu/itthon/20150820-hatarvadasz-kerites-illegalis-bevandorlas-rendorseg-biztonsagi-szakerto-tarjanyi-peter.html
A gyoda pedig pelenkával is hatástalanítható: nemzeti.net/a-mezooroket-halallal-fenyegetik-a-cigany-embercsempeszek-a-bevandorlok-pelenkaval-gyozik-le-a-drotakadalyt-3349800.html
A napokban jó pár embercsempészt elkaptak a rendőrök, de kíváncsi lennék, hány roma volt köztük, pedig mindenki azt mondja, hogy ők tartják a kezükben az ipart.

annamanna 2015.08.24. 00:29:53

@Éhes ló: "Ezért ne gyere nekem semmiféle tartozással, semmiféle ószövetségi héber dumával."

Felejtsd el az ószövetséget - Egyiptom már a köztársaság korában is a római birodalom gabonaraktára volt, aztán pedig a császárság korában évszázadokig.

Vagy: az ókori görög-római műveltséget az arabok őrizték meg és közvetítették nekünk. Például konkrétan a szírek.

Még a középkorban is mindenki a mesés keletről áradozott, amihez képest Európa nagyon szegényes volt.

Egyszerűen nem nézheted úgy a világot, hogy van az önhitt, pökhendi, gőgös EU és azon kívül mindenki le van szarva, mert az emberi történelem során soha nem lehetett leszarni azokat, akik a világ más részein éltek.

"Céloz és tűz, mosolyogsz és a tévéd előtt ülsz,
Azt hiszed, hogy két kontinenssel arrébb megmenekülsz.
Így a békés ember is felbőszülve merénylővé válhat,
Nem tudni ötven év múlva kit neveznek majd terroristának.

Ordítanék, de nincs kinek, lelked gonosz, szíved jéghideg,
Reménykedhetsz, de minek? Nem könyörülsz meg senkinek.
Ledönthetsz bálványokat, összetörhetsz álmokat,
Szétszakíthatsz családokat, a kilőtt golyó nem válogat.
Áltathatod magad, nincs remény, népirtásra van engedély."

www.youtube.com/watch?v=JG5xgKlzchU

"Magyarország, a magyarok nem romboltak le sehol semmit és semmi közünk azoknak a nyomorához, akikre usrael rágyújtotta a házukat."

"Senki sem különálló sziget; minden ember a kontinens része, a szárazföld egy darabja; ha egy göröngyöt mos el a tenger, Európa lesz kevesebb, éppúgy, mintha egy hegyfokot mosna el, vagy barátaid házát, vagy a te birtokod; minden halállal én leszek kevesebb, mert egy vagyok az emberiséggel; ezért hát sose kérdezd, kiért szól a harang: érted szól."
John Donne
angol költő
1572 — 1631. március 31.

Ennek ellenére persze az európai emberek biztonsága is nagyon fontos, épp ezért nem szabad csak úgy minden nélkül Európára zúdítani ezt az áradatot.

A pofonegyszerű megoldás az lenne (sőt az lett volna már két évvel ezelőtt is, amikor az áradat elindult), hogy a migránsokat katonailag őrzött zárt táborokban kell elhelyezni, ahol minden szükséges dolgot megkapnak, csak éppen nem mehetnek tovább sehová.
Aki háborúból menekült, annak ez éppen jó és elég.
Akinek pedig más a célja, azt ilyen módszerrel haza lehet fordítani.
Ha ezt már két évvel ezelőtt megcsinálták volna, mára valószínűleg egyetlen migráns sem ostromolná az ország határait, mert senki sem akarna az EU-ban kvázi koncentrációs táborba kerülni.
Csak azok jönnének, akik nagyon jönni akarnának, és azok bőven elférnének.
De még most sem lenne késő.

Ezzel a módszerrel egészen biztosan meg lehetne akadályozni a járványokat és a terrorveszélyt;
ráadásul, ha a potenciális terroristák foglyul lennének ejtve a zárt táborokban, akkor azok tőlünk délre vagy keletre sem okoznának bajt.

Vegyük például a francia vonatos sztorit: a francia titkosszolgálat már évek óta tudta, hogy az illető terrorista, MÉGSEM CSINÁLTAK SEMMIT!!
Nekem kicsit gyanús ez a nagy semmittevés, neked nem?
Ha a civilek nem kapcsolják le a faszit, és nem verik addig, amíg mozog, akkor most a hivatalos politikusok bőghetnének, mint a szamár, és újabb CH-tüntetésen mutathatnák meg, hogy ŐK NEM FÉLNEK!

A másik sokszor hallott kifogás: aki azt mondja, hogy van elég menekülttábor a háborús zóna közelében is, annak szívesen megmutatnék egy fotót, amit sajna már nem tudom, hol láttam, mindenesetre egy török menekülttáborban készült, egy apa tartja a kezében a lepedőbe csavart gyermeke holttestét, aki elvileg pár éves, de a képen csak akkora, mint egy pici baba; a felirat szerint a gyerek ÉHENHALT.

Törökországban KÉTMILLIÓ ember van menekülttáborban, más országokban is egy-egy MILLIÓ.
Akkora országok, mint Magyarország, milliónyi menekültet látnak el.
Ők vajon miből etetik a menekülteket???
Ha mi EU-s forrásokból nem tudjuk, akkor pl Jordánia miből tudja???

"Aki törvényt sért bűnhődjön."

Ki sért törvényt? Az sért törvényt, aki a menekültet bűnözőnek nevezi! Mert ezzel MINDEN nemzetközi, EU-s jogot SEMMIBE VESZ!
MINDEN NEMZETKÖZI szerződés szerint a menekülteknek JOGUK VAN menedéket kérni!

"Aki nem tett a kasszába, az takarodjon a kasszától."

Te nem születhettél volna meg, ha valaha ezeknek az embereknek az elődei anno nem termelték volna ki az európai emberek gabonáját is.

Aki nem dolgozik, ne is egyék."

Ha nem dolgoznának, nem lennének ilyen jó erőben. Otthon dolgozó emberek voltak, amíg usrael szarrá nem bombázta az életüket!!

"hozzájuk menjenek panaszra"

Te is mehetsz panaszra, mondjuk az Istenhez.

"Semmiféle európai és keresztény kultúrát nem ismerek el a mai Európában, ezt is világosan leírtam miért: elveszett a nagy háború poklában és ami pár morzsa fennmaradt ezek után, azt sztálin és a zsidók kéz a kézben pusztították el errefelé, nyugaton pedig az elvtelenség, erkölcstelenség és az eltelt 40 évben az esztelen kultúrmarxizmus."

Építsd fel ezt az elveszett kultúrát!!
MI AKADÁLYOZ BENNE, HOGY MEGTEDD?????

Éhes ló 2015.08.24. 10:01:49

@annamanna: tovább folytatod a szalmabáb "érvelésedet" és olyasmikkel vitázol, amiket nem írtam, olyan érveket vélsz cáfolni, melyeket saját magad írtál.

Mindezt elképesztő szóbőséggel, holott a válaszok egyszerűek, ahogy a hazám illegális határsértőkkel kapcsolatos problémái sem bonyolultak, ha a törvényeink és érdekeink alapján vizsgáljuk őket.

1. Az ószövetséget te hoztad érvül a törvénysértők istápolása mellett. Nem én. Én arra kértelek, hogy mellőzd ezt.
2. Arról nagyjából senkinek fogalma nincs, hogy az ókor tudásának egy részét ránk hagyományozó muszlim (és még viccből sem egyiptomi, szír, perzsa, jemeni, berber, arámi, szudáni, föníciai stb.) kultúra hordozói milyen nemzetiségűek voltak, mert ennek anno semmi jelentősége nem volt, sem emitt, sem amott.
Arról nem is szólva, hogy a mostani őrületnek ehhez nagyjából semmi köze nincs, ahogy az istvánnak tulajdonított papi értekezés tartalma sem releváns a mai ügyeinkben egy értelmes embernek sem.
Ezért még viccből se jusson eszedbe meghatározni, hogy én mit gondolhatok, vagy mit nem.
Más ürügyek kapcsán se tedd, mert NULLA hatalmad van felettem.
Szerencsére.
Magyarországnak és a magyaroknak nincs olyan kötelezettsége, hogy százezernyi menekültet lásson el

3. A határok átlépésének törvényes feltételei vannak.
Az illegális határátlépők ezen törvényeket sértik meg nem egy országban, hanem féltucatnyiban.
Ezért ők elvetemült és bűnismétlő törvénysértők, akinek sem morális sem jogi alapjuk nincs semmire.

4. Nincs semmiféle morális, törvényi kötelezettségem általam sosem ismert, már régen halott idegen emberek tettei kapcsán. Nekik volt, akik tették, vagy nem tették. Még valami: a gyermekeimnek sincs.
A saját tetteimért felelek, független bíró előtt, ha kell.

Az pedig, hogy neked vannak valamiféle hitből, meggyőződésből származó kötelezettségeid, nem érdekel. Tegyél aszerint, amíg a törvényes rendet nem sérted, teheted.
De engem ne kényszeríts erre, mert erre nincs jogod. Semmilyen.

5. Demokratikus jogaimat gyakorolva és dolgozva, öntevékeny módon alakítom az életemet. Nem a magadfajták és a nagyváradi rabbi unokája, besúgók, magyarok gyilkosai útmutatásai alapján.

6. Azok akadályoznak, akik a nemzetem és családom erőforrásait évtizedek óta gazemberekre pazarolják, akik helyettem döntenének a jövőm és a gyermekeim jövője kapcsán. Ennek ellenére teszem. Itt is.

annamanna 2015.08.25. 05:55:18

@Éhes ló: "A határok átlépésének törvényes feltételei vannak.
Az illegális határátlépők ezen törvényeket sértik meg nem egy országban, hanem féltucatnyiban.
Ezért ők elvetemült és bűnismétlő törvénysértők, akinek sem morális sem jogi alapjuk nincs semmire."

Szerintem pont az ő határaik vannak átlépve, méghozzá nagyon súlyos bűnözők által.
És most nem is csupán a háborúra gondolok, hanem általában a diktatúrára.
A diktatúra átalakítja az embert, ahogyan azt már Illyés Gyula is kitűnően megfogalmazta az Egy mondatban.

A diktatúra elmossa az ember természetes határait, durván és bűnöző módon átlép rajtuk.

Például egy újsághír szerint egy férfi megállt az autójával az utcájukban, kiszállt a kocsiból, hogy segítsen a terhes feleségének a csomagokat cipelni. Ez egy percet vett igénybe; ez alatt a rendőrök épp elkapták, bevitték az őrsre, meztelenre vetkőztették, a testnyílásaiban turkáltak, zárkába dugták, a terhes feleségnek nem adtak széket, az órákig ácsorgott.

Egy másik példában egy munkanélküli asszony kiment a gyerekeivel a mezőre gallyat gyűjtögetni, amit a gyerek biciklijére tettek; a rendőrök elkapták falopásért (a nő nem is értette, hogy mit akarnak tőle); bilincsben, vezetőszáron vezették a faluban, a gyerekeit felügyelet nélkül hazaküldték, három napig egyedül voltak, mivel az anyjukat bezárták; majd ezek után közölték, hogy mivel felügyelet nélkül hagyta a kiskorú gyermekeit, gyámhatóságilag elveszik tőle. Két évig pereskedett emiatt és rettegett.

Egy öregasszonyt Pesten TEK-esek rohanták le, mert szájkosár nélkül sétáltatta az ölebét.

Ezek a legelemibb tiszteletlenségek, az személyi méltóság figyelmen kívül hagyásai. Ezek diktatúrára jellemző allűrök.

Akik hozzánk menekülnek, ennél sokkal durvább légkörből menekülnek el. A diktatúra porrá zúzza az emberi méltóságot, eltörli a határokat.

Nem tudom, miért csodálkozol, hogy ők is átlépik a határokat?
Először az ő határaikat lépték át mások.

Emiatt aztán annyira nem képesek a saját határaikat sem érzékelni, hogy képesek milliós összegeket kifizetni azért, hogy valami lélekvesztő gumicsónakon elszállítsa őket egy bűnöző embercsempész Szíriából Kósz szigetére. nexttime.blog.hu/2015/08/23/ez_a_szivbemarkolo_foto_osszefoglalja_tobb_ezer_bevandorlo_kimeletlen_valos_eletet

Képesek mindenüket felszámolni és elkótyavetyélni, szarért-húgyért odaadni. Számomra ijesztő, mennyire nem vigyáznak a holmijaikra: eldobálják a ruháikat, táskákat, hálózsákokat, ételt, bármit, magukat is könnyen beáldozzák. Vagy épp a gyerekeiket. Legalábbis innen nézve valóban nem tesznek meg mindent azért, hogy ne haljanak meg.

Épp ebből következik, hogy mások határait sem képesek tisztán érzékelni; ezért lesz belőlük könnyen fanatikus terrorista.

Az oroszok is hasonlóak: a háború alatt lazán meghaltak értelmetlenül, milliószámra, olyan csatákban, ahonnan mások biztosan elfutottak volna. És a mai napig úgy tűnik, hogy értelmetlen dolgokra pazarolják el az életüket, őrült módon vagánykodnak, önmagukat számolják fel.

Az orosz történelem is egy végtelenített diktatúra volt, nem csupán a komcsi időszak, hanem a korábbiak is.

A kínaiakra szintén a bedarálhatóság jellemző.
Bárki, aki nem tanul meg a saját határaihoz ragaszkodni, mások határait sem lesz képes tiszteletben tartani.

Az európai emberekre (ebben igazad van), másokhoz képest sokkal inkább jellemző a magántulajdon szentsége, az emberi jogok tiszteletben tartása, a határok figyelembe vétele, a liberális szabadságjogok érvényesítése.

A muzulmán világban ez nincs így, ezért ezek az emberek valóban átcsörtetnek minden határon, és nem csupán a gyodán, hanem úgy általában is, valóban lehet tartani attól, hogy sokan közülük rabolni vagy ölni érkeztek.

Éppen ezért szerintem a megoldás velük szemben a határok határozott meghúzása lenne; de nem kerítés, hanem ZÁRT TÁBOROK formájában.
Böjte Csaba szintén ezt javasolja, valamiféle átnevelő táborokat, ahol megtanítják őket az európai értékrendre. Amit aztán haza is vihetnek, hogy az otthoni viszonyokat megváltoztassák.

De ahhoz, hogy otthon változást tudjanak elérni, először is maguknak kell megváltozniuk; ahhoz, hogy meg tudjanak változni, jó példákat kell látniuk maguk előtt; más viselkedési mintákat kell tanulniuk, mint ami náluk van.

Ebből a szempontból én örülni tudok annak, hogy ide jöttek; úgy látom, hogy jó példákra szomjaznak, emberibb életet akarnak élni, el akarják tanulni tőlünk mindazt, ami miatt nálunk örömtelibb, boldogabb, könnyebb az élet.

Ahhoz pedig, hogy megtanulják tisztelni önmagukat és megtanuljanak tisztelni minket, először is nekünk kell tisztelnünk őket. Aki tiszteletet ad, az elvárhatja viszonzásul a tiszteletet, és könnyebben meg is fogja kapni, mint aki erőszakoskodik. Jótett helyében jót várj - ez az ősi bölcsesség ma is érvényes, és Holle anyó ma is figyeli, ki szorgos és ki lusta.

Éhes ló 2015.08.25. 08:51:22

@annamanna: kérlek fogd rövidebbre a mondanivalódat, mert alig lehet kihámozni a sok irreleváns szövegből azt a kevés információt, amit válaszként lehet értelmezni az általam felvetett és pontokba szedett érvekre, véleményekre, ráadásul unom is a magyarok és illegális határátlépők kapcsán totálisan irreleváns szövegedet.

1. Semmiféle jogsértés nem alapít jogot további jogsértésre Róma és törvényei óta.
Jobb lenne ha elfelejtenéd a hozzád hasonlókkal együtt, mert ha a magukat jogsértettnek érző emberek ez alapján járnának el, rápacsálnátok alaposan.

2. Nem azon csodálkozok, hogy vannak bűnözők, hanem azon, hogy a tömegessé vált bűnözést tátott szájjal nézik a rend és a törvényesség fenntartására rendelt és fizetett állami tisztviselők, akiknek törvényi és alkotmányos kötelességük a rend fenntartása (és az ország határainak védelme), ráadásul ehhez minden eszközzel és törvényi felhatalmazással rendelkeznek is, csak ezekkel nem élnek.

3. Amit feltételezel róluk, az megalapozatlan és a nyugati országok tucatjainak példája mutatja, hogy hamis remény.
Az idezavart niggerek, arabok bűnözők, azokkal együtt, akik ide zavarják, vezetik, irányítják őket.
Bűntársaik pedig azok akik ezt tűrik, támogatják.
Bűnözőket pedig nem istápolunk, hanem hazazavarjuk őket.
Orbánék nem ezt teszik.
Ezért gazemberek, nem különbek, mint azok, akik édesgetik őket.

Éhes ló 2015.08.25. 11:25:56

@annamanna: ez mire volt érv, vagy válasz az általam az utóbbi két hozzászólásomban felvetettek közül?

Szerintem egyikre sem.

annamanna 2015.08.25. 11:34:18

@Éhes ló: A problémát a gyökerénél kell megoldani: Zúzzátok szét a gyalázatost!
www.youtube.com/watch?v=6khYnyiRZEs
Ez elég kimerítő válasz?

Éhes ló 2015.08.25. 14:41:05

@annamanna: ez melyik felvetésemre volt válasz a részedről és mi benn az érv, a tény?
Melyik problémára gondolsz és mit vélsz gyökérnek az általad vizionált probléma kapcsán?
Mit, kit nevezel gyalázatosnak és miért kell "szétzúzni"?

A linkelt előadó nem az én stílusom, nem kedvelem sem a műfaját, sem a képi világát.

Mire volt ez válasz az előző két hozzászólásomban felvetettek közül, szerinted?

annamanna 2015.08.26. 00:41:24

@Éhes ló: te írtad: "Nem érdekel az sem, hogy az usrael és ölebei által szétcseszett országok tucatjaiban Ukrajnától Pakisztánig miként birkóznak meg akárkik a sajátjaik által usraeli pénzen és usraeli parancsra mívelt armagedonnal,"

Tehát a probléma gyökerének (usrael által pénzelt, vezényelt és mívelt armageddon) a gyökeres megoldása ezeknek az erőknek a szétzúzása.
Ami harc nélkül nyilvánvalóan nem megy.
Csakhogy ez a harc jelen pillanatban totálisan reménytelen. Nemcsak a hozzánk menekülő emberek számára reménytelen (mégis, mivel harcoljanak? Hogy egy klasszikust idézzek - a pöcsükkel?) hanem akkor is reménytelen volna, ha önkéntesek milliói sereglenének oda a világ minden részéről, de még akkor is az volna, ha az EU vagy a NATO küldene oda katonákat (erre utalt az L.L. Junior-dal); mert a NATO komolyan úgysem harcolna usrael érdekei ellen.
A háborúhoz pedig jelenleg három dolog kell (hogy megint egy klasszikust idézzek): pénz, pénz és pénz. A háborút az nyeri, akinek több pénze van.
Tehát háborús eszközökkel jelenleg nem lehet nyerni usrael ellen.

Akkor viszont át kell gondolni, legolcsóbban hogy lehet megúszni a menekültkérdést.
Jordániában 4 millió ember lakik, és már 1 millió menekültet lát el és etet. Gyakorlatilag a végét járja, tehát valószínűleg onnan is meg fog indulni az áradat. Törökországban van 2 millió, vannak, és más országokban is milliós tömegek. De Európába egyelőre még csak pár százezer menekült érkezett. Tudja őket etetni Európa? Igen, (egyelőre) képes rá.
Vannak olyan helyek az EU-n belül, ahol biztonságos körülmények között, nagy létszámban, katonai őrizet mellett lehet tárolni őket? Naná hogy vannak, ha máshol nem, a vh-s koncentrációs táborok még kitűnő állapotban vannak ma is. Kitűnő helyek arra, hogy katonai őrizet mellett biztonságosan lehessen tárolni, őrizni a menekülteket.
Ez a legolcsóbb és legbiztonságosabb módja a probléma megoldásának.
Ez talán megállítja a menekültáradatot is, mert erős visszatartó erőt jelentene a gazdasági érdekből (vagy terrorista céllal) ideérkezők számára. Sem az EU katonaságát, sem más ember életét sem kellene fölöslegesen kockáztatni azzal, hogy nekiuszuljunk usrael terroristáinak. Az eu-s katonaságot inkább arra kellene használni, hogy az idejött menekülteket őrizzék, hogy azok ne szabaduljanak rá őrizet nélkül az eus lakosságra.
Kerítésre, plakátkampányra, nemzeti konzultációra, cikkekre bűn egyetlen fillért is elszarni. Zárt táborok kellenek, és még most is pillanatok alatt meg lehetne ezt oldani, mert van elég kész építmény, ahová el lehetne szállásolni őket, a fent említett háborús táborok mellett ilyenek az elhagyott laktanyák is. Kitűnően őrizhető, szemmel tartható, lakható épületek, ahol eus szinten sok százezer ember elrejthető", gond nélkül őrizhető. Ott megoldható volna az "átnevelésük" is, amiről Böjte Csaba beszélt.
Ez a reális megoldás, minden egyéb szarrágás.

A menekültek jó része valóban szörnyű dolgokat látott, súlyos problémákkal küzd, halálos bűn elutasítani tőlük a segítséget.
De gondolni kell azokra is, akiknek Európa a hazája; nem lehet az ő kontójukra háborús felvonulási területté tenni Európát, ahol bárki bármikor szabadon fegyvert fog, bombát robbant, harci cselekményt hajt végre. A saját és a mi biztonságunk érdekében katonákkal kell őrizni őket.

Sem a démonizálás, sem a szabadosság nem megoldás.
A démonizálás hamisságáról szól ez a Metallica-klip is (remélem, jobban tetszik, mint L.L. Junior): www.youtube.com/watch?v=Mlahvvymkxc

Éhes ló 2015.08.26. 07:36:24

@annamanna: én írtam valóban: "Nem érdekel az sem, hogy az usrael és ölebei által szétcseszett országok tucatjaiban Ukrajnától Pakisztánig miként birkóznak meg akárkik a sajátjaik által usraeli pénzen és usraeli parancsra mívelt armagedonnal,"

Ez magyarul, a nyelvet értők számára azt jelenti, hogy sem nem érdekel, sem nem akarom megoldani azt a problémát, amit nem én okoztam, mert NULLA felelősségem van benne mint egyénnek és mint országnak, nemzetnek is.
Semmiféle "gyökeres megoldásról" nem írtam, ezt te írtad, magaddal vitázz.
Amit leírtam, az semmiképp sem jelenti azt magyarul, hogy a két állig atomfegyverezett rablóbandának kellene menni. (Kinyírják magukat előbb utóbb egyedül is, nekünk elég ha távolról nézzük és magunkkal foglalkozunk, van mivel.)

A többi ömlengéseddel kapcsolatban: nem akarom megoldani a problémájukat, oldják meg maguk.
Én a magyarok saját problémáit szeretném megoldani, nem másokét.
Már ha érted.
De szerintem nem.

picur3ka 2015.08.26. 14:53:16

Kakuknak annyi, megszólalt a főnök. Vágó tudta az új irányt időben.

annamanna 2015.08.27. 01:01:52

@Éhes ló: "sem nem érdekel, sem nem akarom megoldani azt a problémát, amit nem én okoztam, mert NULLA felelősségem van benne mint egyénnek és mint országnak, nemzetnek is."

Értem, hogy így gondolkodsz, de akkor is az van, hogy ha szembetalálod magad egy problémával, akkor az a te problémád.
Ha mondjuk út közben egy baleset mellé érsz, és még nincs ott a mentő és a rendőrautó, akkor neked kell megállnod, hogy megpróbálj segíteni. Nem mondhatod, hogy semmi közöd hozzá. Persze a törvény nem kötelez a segítségre, de a lelkiismeret igen.

Rengeteg ember van, aki más által okozott problémák miatt nyög. Nem ő az oka a bajnak, mégis neki kell rendbehozni azt. Biztosan emlékszel erre:
"Kizökkent az idő; - oh, kárhozat!
Hogy én születtem helyre tolni azt."

"Én a magyarok saját problémáit szeretném megoldani, nem másokét.
Már ha érted.
De szerintem nem."

Valóban nem értem. Mi közöd a magyarok problémáihoz? Azokat te okoztad?

picur3ka 2015.08.27. 01:10:49

@annamanna:

Most komolyan, ha magának az egész családja tényleg szír meg cigány, akkor minek szól bele magyar ügyekbe?

Másodszor, foglalkozik bármelyik magával, hogy ilyen hosszan értekezik folyton a semmiről?

annamanna 2015.08.27. 01:29:40

@picur3ka: 1-1 távoli rokon nem az egész család, ezt igen nehéz lehet félreértelmezni.
Miért kéne, hogy foglalkozzanak velem? Én se foglalkozom velük, ez megint furcsa gondolat.

"ilyen hosszan értekezik folyton a semmiről? "

Ha már így szóba álltunk, akkor a semmihez, azaz ZÁRT TÁBOR-hoz egy újabb érv: kereszteny.mandiner.hu/cikk/20150810_ezt_latta_a_deli_hatarnal_a_jezsuita_szerzetes

Ha katonai őrizet alatti lágerekbe kerülnének, kíváncsi vagyok, hányan követnék a példájukat!
Felőlem újra megnyithatnák Auschwitzot is, aztán majd kiderülne, még hányan szeretnének odakerülni.
Nem kell őket visszaküldeni sehová. Az a legbiztonságosabb, ha szem előtt maradnak.

"Kakuknak annyi, megszólalt a főnök. Vágó tudta az új irányt időben."

Ez mire vonatkozik? Vágó ezt írta: mandiner.hu/cikk/20150826_vago_istvan_hazank_verbe_borul

És ebben totálisan igaza van: a hadsereg ilyen módú bevetése csak a káoszt növeli a végtelenségig, egész konkrétan a háborúig.

Ha valaki RENDET akar tenni, akkor csináljon RENDET, és ne cigányvilágot, ahol szabad a rablás, fosztogatás, gyilkolás, és a járdára szarás.

annamanna 2015.08.27. 01:35:19

@picur3ka: jó, tessék: www.youtube.com/watch?v=jhdFe3evXpk

Igaza van Vágónak, az orbáni taktika ide vezet!

picur3ka 2015.08.27. 01:41:19

@annamanna:

Maradjunk annyiban, hogy maga egy össze-vissza hazudozó robot kommentelő, vagy egy szerencsétlen hülye.

annamanna 2015.08.27. 01:45:03

@picur3ka: Miért? Tessék csak érvekkel alátámasztani, igazán kíváncsi vagyok rájuk!

És arra is konkrét érveket kérek, hogy miben tévedek, miben nincs igazam!

És arra is konkrét érveket kérek, hogy az orbáni migránspolitika miért jó nekünk!

picur3ka 2015.08.27. 01:50:07

@annamanna:

Niről beszél? Én nem olvasom a maga süketeléseit. Menjen orvoshoz. Ez lesz azzal, akinek multi-kulti családja van.

annamanna 2015.08.27. 01:54:07

@picur3ka: érveket kértem.

"Niről beszél?" Ez nem érv.

"Én nem olvasom a maga süketeléseit." Ez nem érv.

"Menjen orvoshoz." Ez nem érv.

"Ez lesz azzal, akinek multi-kulti családja van." Ez nem érv.

annamanna 2015.08.27. 02:31:14

@picur3ka: érvek híján én hozok érvet:

index.hu/belfold/2015/08/26/konnygazt_vetettek_be_a_roszkei_menekulttabornal/

"Egyre agresszívabbak, egyre követelőzőbbek a mind nagyobb számban Magyarországra érkező illegális migránsok - mondta az MTI-nek szerdán Kovács Zoltán kormányszóvivő a történekről. A kormányszóvivő szerint mivel az illegális bevándorlók nem engedelmeskednek a szabályoknak, egyre nehezebb feladat a hatóságok számára az európai rendelkezések által megkövetelt intézkedések - köztük az ujjlenyomat-vétel - végrehajtása, ezzel egyre inkább ellehetetlenítik azt, hogy regisztrálva, kontrollált módon lépjék át a határt.
Kovács Zoltán szerint hetek óta jelzik, hogy a tapasztalatok szerint
az illegális migránsok számának növekedésével párhuzamosan azok magatartásában is alapvető változás következett be."

estiujsag.hu/belugy/gyanus-egyen-tetovalasok-a-menekult-ferfiakon

" vannak olyan menekült férfiak akik igen agresszívak, sőt igen félelmetesek igazi katonák vagy valami hasonlóak lehetnek. S, hogy ezt miből gondolják ? Hát a viselkedésükből. Van olyan érett izmos férfi, aki tudja milyen jogai vannak és a húrt is feszíti a rendőröknél. Tudja nem bánthatják. Szinte játszanak a magyar hatóság embereivel. Ráadásul mindegyiknek van olyan tetoválás, amely egyre sűrűbben jelenik meg. Sokak szerint ők szimpatizánsai, tagjai, katonái az IÁ-nak. Ezért van egyen tetoválásuk. Míg más menekült szerint ez badarság. Ők is csak menekültek. S csupán a véletlen műve a sok azonos tetoválás.

Úgy tudja az Esti Újság, hogy a sok azonos tetoválásra egy migránsokkal foglalkozó hivatásos személy már felhívta az illetékesek figyelmét. Hogy történt-e azóta az ügyben ezen téren bármi is nem tudjuk, de feltehetőleg nem, mert nem veszik regisztrációba az azonos tetoválású férfiakat, személyeket. Az azonban tény mint ahogy azt megírtuk hetekkel ezelött, hogy a migránsokat átvizsgálják. Eddig ez sem volt mindig bevett szokás ez. Most már kötelező.

Mindez pedig azért érdekes, mert nem is olyan rég az IÁ egy videóban mutatta be, hogy fogja lerohanni Európát, hogyan lesz sok sok ország az IÁ birodalom része, amin akkor sokan mosolyogtak. Persze megijedni nem kell, de megelőzni meg lehet dolgokat."

Ha a ZÁRT TÁBOR nem volna elég magyaros kifejezés, akkor a koncentrációs tábor és az Auschwitz szavak talán érthetőbben hangzanak.
Na nem náci módra, de a katonákat az őrzésükre kellene használni, nem pedig lövöldözésre, összecsapásokra, háborúra,mert az ilyen események a civileket a legcsekélyebb módon sem védik, sőt rájuk hozzák a halált.

Nem mellesleg a járványveszélyt is egy csapásra megoldaná a KARANTÉN, azaz ZÁRT TÁBOR.

Aki ezt nem fogja fel, az nehezen hülyézhet másokat, pláne ha nem tud ellenérvekkel cáfolni.

annamanna 2015.08.27. 03:00:35

@picur3ka: és még: nemzetiarcvonal.net/2015/08/25/rendoroket-keseltek-bevandorlok-budafokon/

Van értelme magyar embereket kitenni a legyilkolás veszélyének?
Én lennék a szerencsétlen hülye?

Orbán gyerekeket akar megtenni határvadásznak? Velük akar védekezni az ISIS terroristái ellen? Ott kezdi, ahol Hitler abbahagyta?

index.hu/belfold/2015/08/26/hatarzar_kerites_rendorseg_hatarvadasz_rendortiszti_szakkozepiskolas/

"876 próbaidős szolgálati viszonyban levő rendőr fog szolgálatot teljesíteni, ők olyan rendészeti szakközépiskolások lesznek, akik elsőéves vizsgáikat sikeresen teljesítették. Kizárólag a készenléti rendőrség tagjaiból és a rendészeti szakközépiskolásokból, nem a megyei rendőrfőkapitányságok embereiből fog állni a határvadász bevetési osztályok állománya."

"A videóról, amin, mint írtuk, öt másodperc alatt bebizonyosodik, hogy tök értelmetlen a határkerítés, azt mondta, kedd éjjel látta, a felvételt már elemzik, Papp „nem azt látta, hogy a rendőrök nyitották ki az ajtót a kerítésen”."

"Szigorúan, 3-tól 4 évig terjedő börtönnel lesz szankcionálható az illegális határátlépés és a kerítés megbontása – mondta Lázár, aki szerint az illegális határátlépés önálló tényállás lesz a Btk.-ban."

Szigorúan! "Nekem ne mondja senki, hogy ne legyek kemény! Anyámmal élek, Babettával járok, macskám van... én ne legyek kemény, öcsém?" "Ezt nézd meg Laller, mit vettem! (elővesz egy pisztolyt) Adok ennek a sok csírának. Velem ne szórakozzanak, öcsém!"
www.youtube.com/watch?v=sDZQeKmqnbE

annamanna 2015.08.27. 05:50:28

@picur3ka: "ha magának az egész családja tényleg szír meg cigány"

erre visszatérve küldöm soxeretettel, tanulságos: vimeo.com/11219730

annamanna 2015.08.27. 06:36:35

@Éhes ló: "Ez magyarul, a nyelvet értők számára azt jelenti, hogy sem nem érdekel, sem nem akarom megoldani azt a problémát, amit nem én okoztam, mert NULLA felelősségem van benne mint egyénnek és mint országnak, nemzetnek is."

Ezt most találtam: "Bibó István egyik legismertebb tanulmánya, A magyar demokrácia válsága ezekkel a mondatokkal kezdődik: „A magyar demokrácia válságban van. Válságban van, mert félelemben él.” (...) Azért van válságban, mert félelemben él? Persze, a félelem valóban szörnyű dolog, de miért okoz válságot? Eddig úgy tudtuk, hogy akut krízis akkor van, ha ténylegesen háború, forradalom, ellenforradalom vagy éhínség, tömegkatasztrófa stb. dúl. Ha azonban csak félnek tőle az emberek, hogy lesz, lehet ilyesmi, csak elővételezik, hogy bekövetkezhetnek rossz dolgok, de valójában nem dörögnek a fegyverek, nem hevernek halottak az utcán, az mitől válsághelyzet?
Nos, Bibó gondolkodásának egyik sarkalatos pontjához érkeztünk el. Bibó valóban úgy gondolja, hogy a félelemnél nagyobb rossz nem létezik. Ha egy társadalomban, egy közéletben az emberek félnek, akkor a rettegett dolgoknak nem kell ténylegesen is bekövetkezniük, mert a félelem már maga a katasztrófa-forgatókönyv realizálódását jelenti. A jó politikának ezért egy félelemmentes világ megteremtésére kell törekednie.

(...) mi jellemzi a kényszerélményt! Elsősorban az, hogy traumatizál: sérelmet okoz, ha valakire az akarata ellenére erőltetnek valamit. Ezt egyúttal igazságtalannak is érezzük – amit oktrojáltak, az érvénytelen, az „nem ér”! Nyilván félelmet is érzünk, elvégre akit kényszerítenek, az fél. Egy másik kísérő érzés a tehetetlenség, az, hogy zsákutcába kerültünk.

Ebből következik az is, hogy – és ez az egész bibói megközelítés legfőbb mondandója -, hogy akit kényszerítenek, az áldozatul esik, és ezért elégtételt keres, a kényszer hatására elkövetett cselekedeteiért való felelősséget pedig elutasítja. Hangsúlyozni kell, hogy az áldozat hibáztatásával kapcsolatos problémák ez esetben fel sem vetődhetnek, mert itt valódi áldozatról van szó. A probléma másutt van: a kényszer alatt csinált dolgokért nagyrészt a kényszerítő a felelős, de soha nem száz százalékig, mert a szabad akarattal rendelkező ember maga dönti el, hogy enged a kényszernek! A kényszerélmény a vereség tapasztalata: ekkor éljük meg saját gyengeségünket, azt, hogy a végén beleegyezünk abba, amit nem akartunk, és azonosulunk az agresszorral. Ezért nem lehet tárgyakat vagy állatokat kényszeríteni, csak szuverén erkölcsi lényeket.

Aki ezt az (akár 1-2 százaléknyi) felelősséget is elutasítja, az nem akarja megoldani a problémáját, mondván: azt nem ő okozta, és nem hajlandó rezilienciára (ilyenkor a minket ért bajból megerősödve kerülünk ki), nem akarja felnőtt módon a saját kezébe venni a sorsát. Nem akar, nem mer szabaddá válni, mert beleszeretett az áldozat pozíciójából fakadó pszichológiai előnyökbe és gratifikációkba, abba, hogy neki mindig igaza van, hiszen ővele szemben gyalázatos gaztettet követtek el. Látszólag támadhatatlan érvelés ez – a bökkenő éppen az, hogy túl „csalhatatlan”, kritizálhatatlan és ezért túlságosan zárt, ezért a valóság éppúgy lepereg róla, mint bármilyen ellenérv."
szeka.blog.hu/2015/06/04/hol_felelem_van_ott_felelem_van

@picur3ka: "Hallottam egyébként egy méltányos javallatot: a németek vegyék át az összes menekültet, mi pedig cserébe elhelyezzük a nácijaikat."

"A legszörnyűbb dolgokat akkor követi el az ember, mikor valami okból veszélyben levőnek és ugyanakkor valami címen erkölcsileg igazoltnak, minden erkölcsi szempont alól felmentettnek vagy pláne mások megbüntetésére jogosultnak és kötelezettnek érzi magát. Ilyenkor képes elvetni minden szégyenkezést, ilyenkor képes fizikai undorát legyőzve is vérengző lenni, és ilyenkor képes engesztelhetetlen lenni ott, ahol a kövek is meglágyulnak, nemhogy az állítólagos állati vadságukat kitomboló emberek.”"
szeka.blog.hu/2015/06/04/hol_felelem_van_ott_felelem_van

picur3ka 2015.08.27. 13:41:37

@annamanna:

Örülök, hogy az kiderült, hogy még sem szír az egész családja.

annamanna 2015.08.27. 15:25:19

@picur3ka: még most sem volna késő a ZÁRT TÁBOR, sőt, tképpen pont ideális a pillanat, mert most már megindultak a szarházi tetovált terroristák is, pillanatok alatt be lehetne őket gyűjteni, és hatástalanítani; az ő számukra kifejezetten javasolt az auschwitzi láger újraüzemelése. Ott lehetne tovább álmodozni az iszlám világbirodalomról.
Ehhez sem más nem kell, csak fegyelmezettség, ésszerűség, jóindulat a normális emberek iránt. Az EU-ban van elég képzett terrorelhárító stb, ha a mi erőnk nem lenne elég hozzá. Mert a TEK-esek feltűnően kerülik a határt!!
15 éves gyerekek nem fognak tudni megküzdeni a terroristákkal, őket minden szempontból TÖRVÉNYTELEN FOGLALKOZTATNI!!!!!
A gyerekmunka felhasználása olyan alapvető törvényszegés, hogy kíváncsi leszek, meddig bír még süllyedni törvénytelenségben és pofátlanságban az Orbán-kormány.

picur3ka 2015.08.27. 17:23:34

@annamanna:

Annácska. Zárt táborokat adolfok, meg ilyenek csináltak, mellesleg több százezer embernek nincs táborhely.

Legfontosabban, komoly pszichés és viselkedészavarok alakulnak ki egy ilyen helyen.

annamanna 2015.08.27. 17:40:47

@picur3ka: a legszuperebb lehetőség adódik az ISIS felszámolására, mert a terroristák fegyver nélkül szivárognak az EU-ba. Most kell elkapni őket, és ezzel mind a keleti, mind az itteni helyzet rendezhető.

A börtönökben is komoly viselkedési zavarok alakulhatnak ki, de a terroristák már eleve akasztófáravalók, és még azt a szívességet is megtették nekünk, hogy megkülönböztető tetoválással vannak jelezve.

Aki ezt a lehetőséget nem használja ki, az maga is együttműködik az iszlámok győzelmében Európa felett. Ha ezt a lehetőséget az EU politikusai nem használják ki, akkor örökre kárhozottak.

Aki pedig ilyeneket irkál, hogy: "Hallottam egyébként egy méltányos javallatot: a németek vegyék át az összes menekültet, mi pedig cserébe elhelyezzük a nácijaikat." - Az csak ne próbáljon angolkisasszonyt játszani.

Méghogy nincs több százezer embernek táborhely? Mennyi is Auschwitz befogadóképessége? Még majd kiderítik, hogy csak egy úttörőcsapatra elég?
És ott vannak az elhagyott laktanyák, kiépített őrhelyekkel, vízvezetékkel, villannyal.
Vagy elhagyott, bekerített gyárak.
Nekem ne mondja senki, hogy helyhiány van.

Pillanatok alatt megszűnne az utánpótlás; amint elkezdenék őket lágerbe zárni, másnap már egy se jönne.

picur3ka 2015.08.27. 17:54:20

@annamanna:

Nem kiabálok, csak megnyomtam a capslockot. Nem kell őrjöngeni.

annamanna 2015.08.28. 00:54:37

@picur3ka: "csak megnyomtam a capslockot."

Hol? Nem látom.

"Nem kell őrjöngeni."

Őrjöngsz?

Semmi baj nincs abból, ha mindenkiről kiderül, mik a valós szándékai. Csak megkönnyíti az ítéletet.

www.youtube.com/watch?v=-HtYcAa3MKQ

Ne tévelyegj - Isten nem engedte ki a kezéből a kormánypálcát.
Az egerek addig cincoghatnak, amíg haza nem jön a macska.

Ákos dalához hasonló:

"Eldobtad azt, amit az ég adott,
keress magadnak egy másik napot (...)
Van aki rab marad, de mi szabadulunk,
mert hiszünk benne, hogy választhatunk.
Döntened kell, mi a fontosabb:
velem vagy nélkülem légy szabad. (...)
TAGADD MEG AZT, AKI HAZUDNI KÉR,
feketéből így lesz újra fehér.

Eltörli mind a bálványokat,
az lesz a lényeg, ami megmarad.
Harcolni kell, de mindent megér,
ahogy a fekete oldal is lehet fehér.
Ledönti majd régi templomát,
egyszerre söpri le a múlt porát.
Van aki rab marad, de mi szabadulunk,
mert hiszünk benne, hogy választhatunk.

Ledönti majd a régi templomát,
egyszerre söpri le a múlt porát.
Van aki rab marad, de mi szabadulunk,
mert hiszünk benne.
Döntened kell, mi a fontosabb,
velem vagy nélkülem légy szabad.
Hinnéd e azt, akiben én hiszek
döntened kell.
www.youtube.com/watch?v=-HtYcAa3MKQ
süti beállítások módosítása