Nyilas plakáttal uszított a CBA ellen a Kettős Mérce
2014. november 25. írta: TuRuL_2k2

Nyilas plakáttal uszított a CBA ellen a Kettős Mérce

kettos_merce_cba_nyilas_plakat.pngErős plakátot posztolt a Kettős Mérce által indított Facebook-oldal, ami a CBA bojkottjára szólít fel. A Szálasi-feliratot levették ugyan az eredeti plakátról, a szigorú nyilas szíve fölött viselt nyilaskereszt azonban a helyén maradt, a „Szégyeld magad! Már megint zsidónál vásároltál!” helyére pedig „Szégyeld magad! Már megint CBA-ban vásároltál!” felirat került.

A plakátot időközben – minden külön értesítés vagy bocsánatkérés nélkül – törölték a Facebookról.

De ez csak egy látványos vadhajtása a bojkottos őrületnek, szerintem maga a bojkott is hajmeresztő. Arra biztatni a t. vásárlókat, hogy ne magyar vállalkozóknál vásároljanak? Bármilyen inkorrekt módon is járjon el a kiskereskedelem nemzetközi szereplőivel a kormány, az efelett érzett jogos felháborodásnak aligha ez a legszerencsésebb manifesztációja. (Van egy másik, Még Progresszívebb csoport is, a szintén a nyilas plakát vezérgondolatára emlékeztető /orbannalvasarolsz url alatt elérhető Bojkott CBA & Coop & Reál csoport is, ami a CBA mellett a másik két nagy, magyar tulajdonú láncot is bünteti. Azt viszont kétségkívül szórakoztató olvasni, ahogy az egyik bojkottoldal alapítója megsértődve kommentálja a rivális bojkottoldalt.)

Ugyanis, ha az ember a sarki CBA-ban vesz valamit, akkor nagyon kicsi az esélye, hogy a Lázár-testvérek vagy Baldauf László boltjában vásárolna – ha jól sejtem, alapvetően ellenük irányulna a bojkott. Sokkal esélyesebb, hogy egy kisvállalkozó működteti az adott üzletet, mivel a CBA-felirattal ellátott boltokat nem egy cég birtokolja, a CBA franchise-ként és beszerzési szövetségként működik, amihez bárki csatlakozhat (mivel a nagy volumenű beszerzés alkupozícióban és logisztikai költségekben is komoly előnyökkel jár) – így persze a franchise-tulajdonosokat is érinti a kieső forgalom, de a bolt gazdájához képest csak nagyon áttételesen. Ez az oka, hogy a kisboltokat néha átmatricázzák CBA-ról Coopra vagy Reálra, esetleg fordítva. A több üzlettel rendelkező, nagyobb bolttulajdonosok is jönnek-mennek.

Ezzel szemben a nagy, nemzetközi tulajdonú láncok rendszerint saját tulajdonú üzleteket működtetnek, amik jóval nagyobb alapterületűek (szuper-, illetve hipermarketek), mint a CBA, a Coop vagy a Reál boltjai. Hát emiatt van nehéz dolga az egyszeri bojkottálónak, ha nem külföldi, hanem hazai láncok ellen indul hadba.

Frissítés: A Kettős Mérce szerkesztőitől a következő reakciót kaptuk, amit változtatás nélkül közlünk: „A plakátot nem a Mérce gyártotta, hanem a tumblrről szedte. Hajnali 3-kor időzítettük a másnapi posztokat, akkor került fel ez is. Nem asszociáltunk róla a nyilas plakátra, de másnap, ahogy az első visszajelzésnél valaki felhívta a figyelmet a hasonlóságra, azonnal töröltük a posztot. Ha valakinek ezzel megsértettük az érzéseit, bocsánatot kértünk. Nyilván nem akartunk soha és a jövőben sem nyilas plakáttal kampányolni.”

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr846931777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.11.25. 15:28:40

@TuRuL_2k2:

Szégyeld magad! Már megint Kettős Mércét olvastál!

:-D

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.11.25. 16:00:30

A CBA szar bolt, de most direkt fogok időnként ott vásárolni. Amikor olyan helyen laktam, hogy az egyetlen nagyobb bolt a CBA volt, utáltam kényszerből odajárni.

Igen, Bulgáriában is vannak boltjai a CBA-nak.

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2014.11.25. 16:43:41

kedves Turul!
1. A kép tumblről van ezt neked is tudnod kell, hiszen te is reblogoltad, ha bár a reblogod azóta eltünt. Nem mi photosopoltuk.
2. Elnézést a képért, pontosan azért töröltem, mert szóltak, hogy ez minek a felújitása. Amikor erre rájöttem azonnal töröltem a képet, kb egy óráig volt kint. nyilván ha tudom, hogy mi ez a kép alapból, fel se rakom.
3. Kicsit szomorú, hogy meg se próbáltatok kérdezni, mielőtt ezt a posztot megírtátok, kb két nappal a kép törlése után.
4. Nem értem mit bizonyit ez a kép, főleg a leszedéssel és azzal együtt, hogy nem én készítettem. Miért van szükség erre a cikkre? Miben segít ez kinek?

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2014.11.25. 16:48:39

Illetve ha ez megnyugat titeket szívesen írunk egy posztot a 6000 embernek akiből mintegy 100 láthatta a képet, hogy elnézést.

gyalog.galopp 2014.11.25. 16:59:36

@JámborAndrás:

A kép nyilas múltja, legfeljebb hab a tortán, de szerinted rendjén lenne a plakát szövege , üzenete Micimackóval?

Karcolt lendület 2014.11.25. 17:09:26

A CBA érdekében hozott rengeteg versenytorzító intézkedés pedig azt eredményezi, hogy a különböző magyar beszállítók közül a CBA-nak kedvesek tudnak könnyebben talpon maradni.

Azaz a nagy áruházláncok basztatása áttételesen szintén magyar vállalkozásokat csinál ki, úgyhogy 1:1.

GregDzsi 2014.11.25. 17:14:32

@JámborAndrás:
1: Irreleváns.
2: Késő bánat, tetszett volna előre gondolkodni, tájékozódni.
3: Aha. Mondjuk így? "Hé, ti sötétben bújkáló, reszkető ellenfordalmárok! Tessék azonnal megmondani, hogy aljasnak vagy ostobának tetszik-e lenni!"
4: Lásd 1-3.

huKKK 2014.11.25. 17:29:44

@maxval birca hozzászóló:
Nem rossz bót a cba.
Kb. 10 dolog ócsóbb mint a teszkóba.
Úgysemondommeg mik, mer nemérdemled meg.

Pelso.. 2014.11.25. 17:44:07

A kép nagy hiba, de,
Turul, nem a magyar vállalkozások bojkottja ez, hanem a haver vállalkozásoké, akad kis különbség.
"Bármilyen inkorrekt módon.."
Aha, bármilyen. Van egy határ, ami után már nem lehet legitimálni az ilyesmit.

freehckr 2014.11.25. 18:04:22

Azért elég terjedelmes a sajtója a CBA menedzsmentjéhez köthető rekord korrupciós ügyeknek is: k-monitor.hu/adatbazis/cimkek/cba

Nem szerencsés bojkottot hirdetni hazai vállalkozások ellen, de ennél még szerencsétlenebb az, ahogyan évek óta működik a korrupt kormányzat és bűnszervezetnek minősíthető gazdasági holdudvara, amiben a CBA menedzsmentje nyakig van. Valahol el kell kezdeni alátenni a Fidesz-KDNP maffiahálózatnak, mert ami eddig ment az országban az nem mehet tovább, és hát ahogy mondják, ahol gyalulnak ott repül a forgács is... :)

Egyébként a Fidesz-KDNP kormányra kerülésük óta szopatja a hazai vállalkozásokat, szóval egy millió CBA elleni bojkott sem ér fel a dilettáns gazdaságpolitikájuk és nemzetközi hiteltelenségük okozta gazdasági károkkal... ha már itt tartunk. Másrészről meg talán a CBA vezetősége kétszer is meggondolhatná, mikor áll oda teljes mellszélességgel a gyógyszeres kezelésre szoruló Orbán elvtársuk elmebeteg ötletezései mellé, mert ezzel mint a mellékelt példa is mutatja, üzleti partnereiket sodorhatják bajba.

Szóval ideje lenne ha a Balkánra vezető beteges kádári szocializmusból a Fidesz-KDNP végre rátalálna az európai felzárkózáshoz vezető útra... a retardált támogatóikkal és korrupt haverjaikkal együtt. Ha nem változtat bolsevik gyomorforgató mentalitásán a fideszes söpredék, nagyon csúnya vége lesz ennek az elmebeteg orbáni ámokfutásnak...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.11.25. 18:36:00

@JámborAndrás:

Ha valaki más (aki nem ti:-)) nyilas plakáttal kampányolna, ti megkérdeznétek tőle, mielőtt szóvá teszitek, hogy mégis hogy?

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2014.11.25. 18:56:55

@bbjnick: Hát ha nem törölné akkor nyilván. De biztos nem írnánk róla egy nappal a törlés után.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.11.25. 19:17:47

@JámborAndrás:

Mi nyilván? Nyilván megkérdeznétek tőle, hogy mégis hogy, mielőtt szóvá teszitek? Ugye, nem baj, ha ezt nem hiszem el?

Egyébként fölösleges a fölháborodásod, mert a poszt (konkrétan) nem azt kifogásolja, hogy egy napig egy nyilas parafrázissal kampányoltatok a CBÁ-k ellen, hanem arra próbál rávilágítani, hogy (alapjáratotokban) milyen mérhetetlenül ostobák is vagytok.

Robinzon Kurzor 2014.11.25. 20:20:49

Mindenki nyugodjon le a picsába, a Mandiner főszerkesztője személyesen monitorozza az ellenzéki mikroblogokat. És le is csap, ha kell. Nélküle már mindmeghaltunk volna.

Tata86 2014.11.25. 20:22:13

@JámborAndrás: Már azt hittem van humorotok. ^^

Csak tudnám, hogy minek emiatt magyarázkodni? Sok mindennel lehet titeket vádolni, de nyulasbarátsággal nagyon nem.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.11.25. 20:26:55

@JámborAndrás: az bizonyítja hogy náci vagy öcsi!
öntudatlanul is, szálasista pribék!
te fasiszta, raus!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.11.25. 20:36:36

"egy régi mást stílusú plakát"?

mi az hogy "mást" ?!?!?!

és ilyenkor mire gondolt a magyarinfo? ferencjóska-stílusú? kulákellenes?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.11.25. 20:41:04

" szerintem maga a bojkott is hajmeresztő. Arra biztatni a t. vásárlókat, hogy ne magyar vállalkozóknál vásároljanak? "

lesz bónuszmeló a honlapon? viki beígérte?
és lazáry hoz kokaint a kövi vitorláspartyra? remélem itt nincs rezsicsöki

index.hu/belfold/2014/11/25/lazar_janos_oraja/?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201411

Robinzon Kurzor 2014.11.25. 21:00:05

"szerintem maga a bojkott is hajmeresztő. Arra biztatni a t. vásárlókat, hogy ne magyar vállalkozóknál vásároljanak?"

Főszerkesztő elvtárs bejelentkezett valami állami kitüntetésre.
Szerintem megérdemli.

Tata86 2014.11.25. 21:04:21

@JámborAndrás: Mintha ez engem igazolna, nem? :D
Ha úgyis keresztre lesztek fesztíve legalább ti élvezzétek!

Tényleg nem kéne magyarázkodni. A kép egyszerűen groteszk.

Bloodscalp 2014.11.25. 21:17:51

@Pelso..: @JámborAndrás: ugyan:) ne feledjétek hogy neki kb. girósz-ász andris szerintem a példaképe.
Az a minimum hogy a "magyar" elől lehagyja a rabszolgatartó-adócsaló-mások hátán felkapaszkodó jelzóket.

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2014.11.25. 21:19:07

@Tata86: Jah hát nem véletlen, hogy a Mércén már nincs bloghu komment. Nem élvezem :D

Tata86 2014.11.25. 21:27:14

@JámborAndrás: Hát ez van. Minden esetre én nem szeretem az ilyen önmarcangolásokat.

Különösen sajnálom, amikor a fekete humor rovására megy. (Bár, ha tényleg véletlen volt, akkor azért kevesebb trollpont jár.)

vizipipa 2014.11.25. 21:55:44

Amikor képet "kölcsönzök" közlési céllal, némi elővigyázatosság elvárható, a pofára esések elkerülése végett.

A képre jobb egérgombot nyomva --> keresés a guglival, ezt kapom:

www.google.hu/search?tbs=sbi:AMhZZivI1SMASY_1JqdAnnOVyZOnVmxbEYFgOUZz1JaofnzPuIpAtgHkKCu9n-0jc7v_1lYjAjsSbHymCivE6VOIfpRn2lsq8cXPUTwv8EzCTozKoK1_1NdIOtoPw7jU9TgTF-fQqm9Nez-MCXPJjXozquC4nNguQA2zcSiiELCJt_1QpoxttPUgYviNmG6DxlodwI62j-cHx8tMxBfpvAkWhZa1sY2w-SuyyDcZdFqs55o1p7j2ImEQZePl3Dp_1b-4bRZ1VTN1Sosj9KntjfoctkPBrV5Lqm3zkiqN0DDmWP02p6YVwZdAeEBvBK7fXZXznCKTeOGthnUgW5p-BrfMTGISPu5rcrOgxIokoSICCn8Cj8qBCepG4c9TJuNQcUToaNWTzW20kaW4v-ivWmnWQmk-XKZtOo2BVq3PmgNLmd39DeG2SrdG8ooSZ-Za7Zkgv0RgSWmrJG8271-jFWojAzzARPmsCKPyVzkvyDnJGmK9pJNRR-SEuYta9DfzSK4McaXQfdpcjvtUVeQ2aQulY6X0RqGg-eJbJcwN3MKyZZ6VyemOZS_1Atmh0WEdUPeyDby-UkkjYqgVv157o5n_1jAF7Rba1Zlc-CIoFWbuGcGo-n2lyP5lE0BOnWIZP0JdKXWD3TfJMzR94sd2i5An0evC10nwcvJW8wsfF47Cwzy_1aQ0HV6qjjZYPgL-HttROQpSQCGGejhvUDX3VyUCBBnzjxgGkeHM5SfDb2O5RlLiZGDgvZ-hPvF0kHauuBslVJhIGgCPEVgIb6eQwIwDD0c64PIYXNyxqFwYO-oDua3FIa7eY_1JvUxph0WfFM7HYU-O4VbCVnrxOJoi7DEFtoFMUsY2jhv_1uahkUHABcSLXXXSGNP7djPyX5rVkKExnRxe6g7RrjDnLkOdwsRYq3w6XDo-zQFVyXWmarnm0Fhc2dv0CfCsFxvWDgb_1hk_1BmWsNPvQx4HyJBGlNVn0v35Y52Xg3pxxCa1QuZSeb4eyXaTnvgROyrgTnMA5_14CW3bP4ELrK4bUd2JMyGiFo2Ofvc7TY-dtBEHNy9nOF6VO8znQQReQQrCKeeUe5kSh7_1Uot8NYZkq_1a1QDnuwxDUclsLFu8iNAghuwtnjIpXj35dNkUuOaoLSGft68mNcPeZrcjyd3MHgmxTve8G_1DCbAWZ8x5ZheiSRN-HMEdigq0_1X0Qz_1xx_1926dM-rf4OBAcDI-NBHd4mP94Ia0Q_1rVzKnDCzz3SCTG4iJkYVrk-fW6JEhKmhj5-7F8QMTdlijg0A8CGKwTkThPkNJz6DZD80gEm1Kq6naQx8sCNIYUX_1k-Mnh67vZMA_180t0F5HUO1dwbV-umAudbLWjjZ3ZzBgbvCKTsAD5aJfeYGVa4RybRuZs_1fBIr43yzFs7wgfOb09TOKx-b87Vrvh4dYd1z

és ott a megjegyzés: Legjobb tipp erre a képre: nyilaskeresztes párt, utána meg sorakoznak az eredeti képek.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2014.11.25. 23:50:02

Jaj micsoda bűncselekmény, valaki kigúnyolta a maffiakormányt. Gyorsan tapossuk meg.

huKKK 2014.11.25. 23:58:32

@freehckr:

Le az idegenszívűséggel.
Magyar embereknek magyar korrupciót.
Nemzettestvéreim!
Énekeljük el az interna
cionálét!

Bell & Sebastian 2014.11.26. 00:08:46

Nem tudhatom, hogy másnak e tá..., ja bocs, már előttem versbe szedték.

Valamiért úgy érzem, hogy nálunk, Magyarországon, csak azért képezi vita tárgyát olyasmi, ami máshol magától értetődik, mert sok a szegény ember, akik kénytelenek az olcsóra menni.

Pedig a magyar termékek kiváló minőségével a tehetősek és ínyencek mindenhol tisztában vannak. Példaként említhető a dió vagy sárgabarack, borpárlatok és így tovább.

Ezek a dolgok általában rövidre vágva (közvetlen importtal kerülnek ki) és számunkra horror áron kelnek el, ami azt jelenti, hogy a szemfüles, nyugati kereskedő zsebeli be a haszon nagyobbik részét, a kisebbet a termelő.

Van az az árszínvonal, minőség és igényesség, amikor mindenki sutba vágja a lokálpatriotizmusát.

Kicsiben pedig azért nem játszik, mert a fajlagosan legolcsóbbat, azaz a pótszart veszik. Pótszert.

Ebből az következik, valahol középen lenne az ilyen alapon (magyar termék) válogatásnak helye, ahol szédületes a választék, dúl a verseny életre-halálra.

Aminek babérjait holtbiztosan nem a termelő-előállító aggathatja tar homlokára.

Ezért nagyon úgy néz ki, poblic relation az egész hacacáré.

Ha már..., akkor vásároljon közvetlenül Mari nénitől egy csupor szilvalekvárt szombaton a termelői piacon, mert ezzel biztosan tett valamit -ha vajmi keveset is- a Hazáért.

Utána még gyújtsa gyújtson fel egy városszéli hiper-multit, ha biztosra akar menni, a teljes búcsú tárgyában.

huKKK 2014.11.26. 00:19:09

@Zka:
Adja meg a
Jóisten, hogy minél több magyar embernek maradjon pénze lokálpatriotizmusra.
A többségnek nem jut rá.

tralalala 2014.11.26. 01:07:05

@JámborAndrás: nyugtass meg, hogy azért a szólásszabadság mellett kiálltok.
Jó tudom az EGÉSZEN más.

Veder1 2014.11.26. 07:32:53

Nem ez a fo gond, hanem az, hogy a cba a legszarabb bolthalozat Magyarorszagon minden szempontbol. Ez meg egyenes kovetkezmenye az alapitok helyzetbe hozasanak, es a verseny torzitasanak.

Virág et. 2014.11.26. 09:06:36

"Arra biztatni a t. vásárlókat, hogy ne magyar vállalkozóknál vásároljanak?"

Nem. Arra biztatni a vásárlókat, hogy ne a CBA-nál vásároljanak. Azt az aprócska pontot kifelejtette a szerző, hogy a CBA az első perctől fogva politizált. A nekik kedvező és rájuk szabott törvényeket megelőzően is ott voltak az első sorban, kiáltványokat raktak ki a boltokban, támogatták a politikai rendezvényeket, sajtónak nyilatkoztak, politikai véleményt nyilvánítottak. Mint egy külön kis párt vagy pártszervezet. Ilyet egyetlen más vállalkozás sem tett az országban, még a Közgép sem - de még az ATV vagy a Hírtv sem.

Erre meg jöhet a hasonlat, hogy aki sarokra áll prostinak, az ne csodálkozzon, ha ...

Én kerülöm a Lázár-Baldauf-féle boltokat, akkor is, ha csak franchise nyilván és nem mind az övék. A franchise viszont nincs ingyen, azért fizetni kell a tagnak. Innentől csak technikai kérdés, hogy a bolthálózat saját vagy franchise -partnereken keresztül működik, ez hadd ne legyen már érv semmire. Inkább vásárolok "névtelen" kis abc-ben vagy multiban. És nem érdekel, hogy ki a tulajdonosa. Ez főleg akkor nem érv, amikor meg tudjuk, hogy az ország egyik legnagyobb foglalkoztatója a Tesco és aki ott vásárol, az magyar munkahelyek megtartásában segít. A CBA önerőből soha nem tudna Tesco lenni és nekem nem cél az, hogy az én adómból pumpálják fel a CBA-t és törvényileg zavarják el a konkurenciát.
Főleg azért nem, mert ezt megpróbálták 30 év alatt már más EU-s tagállamok is és töretlen az unió gyakorlata: ez eleve kudarcra van ítélve.

Iszonyúan álságos az az érvelés, amit turul is ideböfizett, hogy "magyar tuladon" ellen érvelnek. Ez a hivatalos érv a Közgép és a többi pénzszivattyú mellett is. Mert magyarok. Emberek, Hagyó is magyar. Ő is lophat? Simon is az. Tessék kiengedni. Miért vagyunk a magyarok ellenségei? Az elmútnyócév összes büntetőeljárása magyar ember ellen folyik korrupció miatt. Velük mi a helyzet? Tényleg az az érv, hogy ha magyar zsebbe megy a lopott pénzt, akkor oké?

Nem inkább, hogy ha fideszes zsebbe megy a pénz, akkor az erkölcsbajnok retardojobber szcéna kétségbeesve keresgél kifogásokat meg magyarázatokat? Na ugye.

Kandeláber 2014.11.26. 10:12:37

Ez a CBA-bojkott felhívás ugyanolyan szánalmas, mint jobbról a "Csak magyar terméket vásárolj!" mantra.
Ott és azt vásárolok, ahol és amit akarok.
Amúgy kedvenc üzleteim az Auchan és az Interspar, de ettől még nem vagyok sem "nemzetietlen", sem globalizmus-imádó.
"Sarki kisboltban" pedig szinte soha nem veszek semmit, mert például a Penny Marketben 55 Ft-ba kerülő ásványvíz ott 80.
A libsi erőlködés egyre szánalmasabb, a tüntiken is egyre kevesebben jelennek meg...

hacsaturján 2014.11.26. 10:49:02

@Kandeláber:

hja, kérem! aki gyurcsány kottájábul jáccik, annak nincs akciós far-hát.

huKKK 2014.11.26. 11:32:26

@Kandeláber:

80-55=25...

Havonta többezret költesz netre, hogy leírhasd a 25ft-os érved.
Igaz hazafi vagy és mártír!

vizipipa 2014.11.26. 12:31:23

Kár, hogy egy dologról nem ír itt senki.

Sokszor emlegetik a 70 évvel ezelőtti dolgokat elrettentő példaként. Most meg itt a példa, hogy pontosan ugyanazt csinálják.
Az már csak hab a tortán, hogy bár tudatlanságból, de pontosan a korabeli plakát aktualizált verziójával teszik.

Amikor az egykori események "érthetetlenek és megmagyarázhatatlanok", akkor a mostani miért nem az?

Ezt kéne a kettősmércének előadnia!

Jean Sol Partre 2014.11.26. 13:03:10

Kibaszott álságos ez a cikk, a CBA beszállítóinak testével védi a korrupt vezetőket, miközben megfeledkezik arról, hogy a multiknak is rengeteg magyar beszállítója van. Ők dögöljenek meg nyugodtan, ha már rosszul választottak?

fidesz 6 tagkönyv 2014.11.26. 13:09:43

Minden maradjon a régiben.Mindenki fizessen adót,mindenkit jelentsenek be de ne minimál bérre.Akkor talán javul valamit a helyzet.

Virág et. 2014.11.26. 16:27:43

@vizipipa: 70 évvel ezelőtt nem az volt a baj, hogy egy pártot nyíltan támogató cég ellen kampányoltak plakáton. Ott egy kisebbség ellen kampányoltak, ahová nem egyéni választással kerülhetett be valaki, hanem annak született. Akkor is, ha nem akart annak születni vagy akár tett is ezért és kikeresztelkedett.

Mint Radnóti. Sokra ment vele.

Tényleg nem kéne ilyen baromságokat ideírni. Komolyan.

komolytalan samu 2014.11.26. 16:37:47

A magyar kiskereskedelem bojkottja hülyeség, DE
- a CBA franchise partnereinél rendszeresen fél, vagy alkalmi állásban vannak bejelentve a dolgozók. A hivatalos minimálbér úgyszintén gyakorlat. Lehet érvelni a gazdasági kényszerrel, de a multiknál nem így működik. A gazdaságra és az alkalmazottakra gyakorolt hatásról gondolom neked nem kell magyarázni, csak tömören álljon itt: alacsonyabb EÜ járulékbevétel, és éhhalálra elegendő nyugdíj.
- a CBA élen járt az ÁFA csalásos termékek forgalmazásában. Már 2010 előtt is.

Maga a törvény arra alkalmas, hogy a multiknál kapható termékeket drágítsa, és ezzel tegye torzítva versenyképesebbé a hazai láncokat.
demagógul mondva: én és a többi kedves kommentelő fizeti meg a CBA és a franchise partnerek sikerének árát. Semmi kifogásom ellene amúgy, ha ezt te és bbj havonta átutalja a helyi CBA-nak, vagy ajándékot küld belőle Baldaufnak, de engem dühít és megértem, ha másoknak nem akarózik a buta protekcionizmus árát a kiválasztottaknak saját zsebből kifizetni.

Akkor inkább a helyi piacon az élelmiszert.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.11.26. 18:36:14

@Virág et.:

Bonyolultabb ez ennél, @Virág et.:! Jól emlékszem, hogy te Márai-fan vagy? Akkor magyarázza meg neked ő!

„A zsidókkal baj van. Nem az a baj, hogy a sok szenvedésből és nyomorúságból nem tanultak semmit – ki tanult valamit? Senki. Nem, az a baj, amit tanultak. Megtanulták a fasizmust, s a maguk zsidó módján csinálják tovább. Megtanulták, hogy a nihil forradalma, ez az anarchikus életérzés lehet üzleti, társadalmi gyakorlat. Minden szabad és lehet, csak mert lehet. Ennél veszélyesebb leckét nem is tanulhattak. S hajlamuk van erre.” (Márai Sándor, 1946)

vizipipa 2014.11.26. 18:46:28

@Virág et.:

Komolyan.

A két eset természetesen nem ugyanaz. Nem léphetsz kétszer ugyanabba a folyóba.
A módszer az ugyanaz. Uszítás. Szerinted - ezek szerint - nem. Ez nálad attól függ, hogy ki csinálja?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.11.26. 19:44:07

@vizipipa:

Az uszítás szocializációs kérdés. Azok uszítanak és azok uszíthatók, akik úgy vannak szocializálva. Milyen érdekes, hogy ma is azok cuppannak rá az efféle módira, akikbe így-úgy (de mindig ideologikusan) beleneveltek valamiféle kiválasztottság/élcsapat/stb. tudatot. Ez így volt régen is, így van ma is.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2014.11.27. 00:01:40

@JámborAndrás:
Eccer már említettem neked, hogy először tanulj meg írni, osztán blogolj.

Virág et. 2014.11.27. 09:54:45

@bbjnick: Nem emlékszel jól.

@vizipipa: Nem, ez nálam attól függ, hogy az eredményeképp meghal-e x millió civil, köztünk nő és gyerek. Vagy csak egy évvel később veszi meg a cégvezér a színarany Bugatti Veyront meg a Porsche 918-at az asszonynak.

Jean Sol Partre 2014.11.27. 10:20:53

@bbjnick: ugyanez van a lopással is.

Ami érdekes, hogy téged csak az egyik oldal bűnei zavarnak (akár uszít, akár lop, akár mellékes vádakkal karaktergyilkol), a másiké nem (pedig ugyanezeket csinálja).

Kandeláber 2014.11.27. 12:35:30

@huKKK: Elvből nem vásárolok olyan üzletben, amelyik a másik üzletben megvett árut jóval drágábban adja tovább.
@bbjnick: Természetes, hogy a hungarofób goodfriend-felszopók nagyobbik része a "választott néphez" tartozik.
Az übermensc h-viselkedés mögött azonban ott lappanganak a félelmeik és a kisebbségi érzésük is.
És mint Kornis óta tudjuk, ők jobban gyűlölnek minket, mint mi őket.

imres 2014.11.27. 13:29:10

@JámborAndrás: Elvtárs!
Mit nem értesz?
Hogy mit bizonyít ez a kép?
Elárulom.
Semmivel sem vagytok különbek a nyilasoknál. Ugyanaz a gyűlöletkeltő technológia.
Tökmindegy.
Komcsi, nyilas egy banda. Gondolkodás nélküli uszítás.

Kandeláber 2014.11.27. 14:09:50

@imres: Ezek nem komcsik.
Szélsőlibbant söpredék.

Bihari Hunor 2014.11.27. 14:28:23

Ezt a plakátot posztolta a Kettős Jérce által indított Facebook-oldal.
A CBA üzletek bojkottjára szólítanak fel.
A Szálasi-feliratot levették ugyan az eredeti plakátról, a szigorú nyilas szíve fölött viselt nyilaskereszt azonban a helyén maradt!
A „Szégyeld magad! Már megint zsidónál vásároltál!” helyére pedig „Szégyeld magad! Már megint CBA-ban vásároltál!” felirat került.
Új ötletük nincs, csak a libbant bolsináci fajukra jellemző uszítás!
kepfeltoltes.hu/141127/Sz_gyeld_magad__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
*

Bloodscalp 2014.11.28. 12:07:19

@Kandeláber: ez az állandó libsizés is kimegy lassan a divatból:) és elég proli dolog amit csinálsz:D

Kandeláber 2014.11.28. 12:47:38

@Bloodscalp: Tévedsz, ez örök divat marad.
Megunhatatlan. :D

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.12.02. 22:58:35

@Zka: olyan sokat nem értettél a posztból ugye?
@JámborAndrás: pedig hát ti se vagytok egy n agy észkombájnok, milyen lehettek akkor nálatok a kommentek? vagy sok volt ez ellenzéki? mindenki szembejött az autópályán?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.12.02. 23:03:06

@vizipipa: nem értik, túl buták, lása ezt a jámbor képű gyereket, semmit nem ért a világból, csak annyit, hogy lop a fidesz

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.12.02. 23:12:20

@Bihari Hunor: biztos azt hitték a keresztről, hogy a képen egy orvos van

Virág et. 2014.12.04. 20:05:46

@Virág et.: Azt hiszem a próféta szólt belőlem:

" Vagy csak egy évvel később veszi meg a cégvezér a színarany Bugatti Veyront meg a Porsche 918-at az asszonynak. "

cink.hu/egymillio-dollaros-csodaauto-a-cba-vezetosegi-parkoloja-1666623941

Esküszöm, csak vicceltem, de úgy látszik ebbe beletrafáltam. Méghozzá típusra pontosan.

Annyira szarul azért nem mehet a bolt, ha 200 millióért tudunk autót vásárolni.

picur3ka 2014.12.04. 23:04:03

@Virág et.:

Nem követem ezt a topikot. Viszont élvezettel vettem észre oldalt, hogy szereti ajnározni magát.

Virág et. 2014.12.05. 07:48:15

@picur3ka: Hát, nem minden nap fordul elő, hogy egy vicc valósággá válik. Ezek után már félek olyanokat leírni, hogy valaki pl. segget csinált a szájából. Az orvostudomány ma már csodákra képes...

picur3ka 2014.12.05. 14:10:27

@Virág et.:

Höhöhö. Manapság gyakran előfordul. Egyre szürreálisabb világban élünk.
süti beállítások módosítása