Gyurcsány restart – küldetés teljesítve
2014. február 18. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Gyurcsány restart – küldetés teljesítve

mesterházy_gyurcsany.jpg 

Gyurcsány Ferenc újra az ellenzéki fedélzeten, mi több, lassan a hajóhídon, a kormányosi és kapitányi posztok felé kapaszkodva. Lassan, megfontoltan, türelmesen. Megtanult várni. Hiszen lassan öt éve lesz, hogy dicstelen epizódok közepette lemondott a miniszterelnökségről, bukásával tovább lökve a szétesés felé a leginkább általa leamortizált magyar baloldalt. Azt az MSZP-t, amely egészen a kétezres évek közepéig a leginkább társadalomba, gazdaságba, látható és láthatatlan szférákba beágyazott párt volt Magyarországon. Az évekig tartó gyurcsányi lejtmenet ágyazott meg a Fidesz kétharmados győzelmének, és komoly szerepe volt abban is, hogy mára a Fidesz vált a messze legbeágyazottabb párttá Magyarországon. Gyurcsány bukása 2009-ben véglegesnek látszott, és bár 2010-ben az MSZP-ben ülve bejutott a parlamentbe, az egész sokáig kiváló taktikusnak tűnő Mesterházynak sikerült kiszorítania őt a pártból.

Gyurcsány véglegesnek hitt bukásához hasonlóan az első időszakban reménytelennek tűnt a Demokratikus Koalíció is. A volt miniszterelnök a régi bizalmasok legszűkebb körével együtt kezdett el mozgolódni. Amit aztán nem is hagyott abba, és minden más baloldali politikusnál nagyobb elánnal vetette bele magát a ciklusközi kampányolásba. Bár a DK eleinte szinte mérhetetlen volt, a vezér nélkül maradt, elárvult balos szavazók egyre nagyobb (és főleg: egyre hangosabb) csapata kezdte követni a rendíthetetlenül tovább orbánozó Gyurcsányt, aki újra visszarázódott a nagydumás, a média szempontjából érdekes, színes politikus szerepébe.

És sokan, sokáig ezt a szerepet is alulértékelték: hol vastagon bulváros, hol egyszerűen szürreális megszólalásai, aktivitásai láttán többen hittük úgy, hogy Gyurcsány amolyan kétezertízes évekbeli, baloldali torgyánjózsefe lesz majd a magyar politikának. Sokaknak szórakoztató, másoknak hajmeresztő volt, hogy bármilyen baloldali egyeztetési, összehangolási kísérlet ellenére csakis a saját feje után volt hajlandó menni. Elszabadult hajóágyúként össze-vissza zavarta a baloldal kudarcba fulladt megújulási, s utolsó utáni pillanatban történő összefogási kísérleteit. De végül nem tehettek mást: az egyre hangosabb Gyurcsány-párti talpasok, valamint a baloldalnak értelmük fényével utat mutató értelmiségiek nyomásának engedve végül mégis visszaemelték a fedélzetre ezt az elszabadult hajóágyút.

*

A mindvégig kitartó Gyurcsány mostanra egy parlamenti küszöb közelébe emelkedő kispárt elnöke lett, ami csak és kizárólag az ő hatalmi ambícióinak kiszolgálója. A párt legszűkebb vezetése a Gyurcsánnyal a legsötétebb időkben is kitartó, csak és kizárólag hozzá hűséges, kipróbált figurákból áll. A párt vezetőin és arcain túl a talpasok is csak és kizárólag Gyurcsányra hallgató, vele kitartó, aktív és hangos választói tömeget alkotnak; akiket, ha kell, akár más baloldali erőkkel szemben is be lehet vetni.

Gyurcsány Ferencnek és fanatizált kispártjának sem eddig, sem ezután nincs vesztenivalója. Mesterházy Attila relatíve sikeres újraszervezési és központosításai törekvései ellenére  ahogy a Simon-ügy is mutatta  ma is ketyegő bombákkal teli és sokfejű szocialistákat hosszabb távon tovább apríthatja a DK-tank. Nem beszélve Bajnai sokszínű köreiről, amelyeket  többek között éppen Gyurcsány felvállalása miatt – már amúgy is különböző mértékben meghasonlott, enerválttá és motiválatlanná vált politikusok alkotnak. A biztosnak mondható parlamenti szék birtokában, a kampány hevében persze folytatják a rutinszerű orbánozást, de sokuk eredeti szándékának, a baloldali-liberális korszakváltásnak a meghiúsulásával súlyos csorba esett hitelességükön, rontva ezzel politikai cselekvőképességüket.

És Gyurcsány? Neki nincsenek skrupulusai. A választók egy része számára örökre elveszett a hitelessége, a másik részét viszont még maga mögé állíthatja. Aki eddig felvállalta és támogatta Gyurcsányt, ezután is fogja. Eddig és ezután is további baloldali választói tömegek megszólítása és felszívása lehet a volt kormányfő célja. A baloldali Összefogás legfelső köreiben pedig az ügyes kamarillapolitizálás, a kijátszás és a kivárás játszmáit kell Gyurcsánynak tovább folytatnia. Nem fog nehezére esni: aki tíz éve egy MSZMP KB-ban edződött, hatalomban lévő miniszterelnököt ki tudott sakkozni a pozíciójából, az az egyébként politikusként fejlődőképes Mesterházy Attilát és a konkrét politikusi szerepben megbukott Bajnai Gordont előbb vagy utóbb meg fogja enni reggelire.

Az, hogy a gyurcsányi önépítés egy újabb szintre jutott, s a reggeli lakoma már tervezés alatt van, jól mutatják az elmúlt napok eseményei. A hétvégi Gyurcsány-évértékelő egy nappal megelőzte Orbán Viktor évértékelését. Gyurcsány, mint egy első számú ellenzéki vezető, nagy vehemenciával, drasztikus, durva kirohanásokkal ment neki Orbánnak. Az Összefogás-kongresszuson önmagát még nagyon nyeregben érző Mesterházy Attila jó tanulóként elment és meghallgatta Gyurcsány Ferenc beszédét  amelyben a volt kormányfő olyanokat is mondott, hogy „hatalmas feladat vár Mesterházyra, ezért fogja vissza magát az MSZP elnöke, és óvatosan bánik a szavakkal”. Hétfőn pedig nagy stratégaként már több éves tervekről beszélt a DK elnöke: szerinte újra össze kell fognia a baloldali liberális tábornak 2018-ban, mert akkor sem lesz kétharmaduk a jelenlegi szabályozás megváltoztatásához, ha megnyerik a 2014-es választást. Arról is beszélt: a DK nem fog erőszakoskodni a kormányzati pozíciók megszerzéséért, magam nem is megyek bele a kormányba”, és hagyni kell Mesterházy Attila MSZP-elnököt kormányozni.

Mintha Gyurcsány Ferencet úgy ismernénk, hogy a hatalom közelében hagy mást kormányozni. Most mintha lekezelő hátbaveregetéssel engedné előre Mesterházy Attilát a választási forgóajtón  hogy aztán ő maga jöjjön ki azon elsőnek. Bajnai Gordon  Az Ember, Aki Ott Se Volt  a gyurcsányi évértékelésen sem volt jelen. Mintha teljesen feladta volna politikusi-vezéri ambícióit. Visszaszürkül abba a közegbe, ahonnan elindult  ha egyáltalán elindult, és nem csak spin doctorok és messiásváró közírók fantáziájában létezett a politizáló, politikacsináló Bajnai Gordon.

*

Ha az elmúlt közel négy év baloldali útkereséseire, széteséseire és összefogásaira visszatekintünk, a játszmák első számú győztese nem lehet más, mint Gyurcsány Ferenc. A teljes bukásból visszatérve, most, pár héttel a 2014-es választások előtt ott van az Összefogás további parlamenti jelenlétet biztosító élcsapatában. Visszakapaszkodott a fedélzetre. Most már a hajóhíd felé közelít, sőt, néha mintha már ő rángatná a kormánykereket. Amint esélye lesz rá, két kézzel fog belekapaszkodni.

És onnan kezdve nem fog sokat számítani, ki lesz a névleges kapitány. Ne legyenek kétségeink: ha az Összefogás  jelenleg valószínűsíthetően  veszíteni fog, nem Gyurcsány lesz a bűnbak. Sőt, a fővádlói szerepet vállalhatja majd fel, nyilván nagy élvezettel; hiszen ez a szerep fogja tovább bővíteni politikai mozgásterét, túlélési lehetőségeit. Ha esetleg – jelenleg nem nagy valószínűséggel  nyerni fognak, azzal is Gyurcsány fogja a legnagyobbat nyerni. Ha nem is lesz belőle kormányfő, esetleg megteszik sportminiszternek.

A többit már ismerjük.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr215820807

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gyurcsány restart – küldetés teljesítve 2014.02.18. 13:52:01

Gyurcsány Ferenc újra az ellenzéki fedélzeten, mi több, lassan a hajóhídon, a kormányosi és kapitányi posztok felé kapaszkodva. Lassan, megfontoltan, türelmesen. Megtanult várni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kamerasmobil 2014.02.18. 13:50:17

"A mindvégig kitartó Gyurcsány mostanra egy parlamenti küszöb közelébe emelkedő kispárt elnöke lett, ami csak és kizárólag az ő hatalmi ambícióinak kiszolgálója. A párt legszűkebb vezetése a Gyurcsánnyal a legsötétebb időkben is kitartó, csak és kizárólag hozzá hűséges, kipróbált figurákból áll. A párt vezetőin és arcain túl a talpasok is csak és kizárólag Gyurcsányra hallgató, vele kitartó, aktív és hangos választói tömeget alkotnak; akiket, ha kell, akár más baloldali erőkkel szemben is be lehet vetni."

Csereld ki Gyurcsanyt Orbanra a fentiekben.
Egyedul a parlamenti kuszobos szoveg nem igaz de egyebkent tok ugyanez ervenyes a Fideszre is.

A kovetkezteteseket nem fogom levonni mert ugyis felesleges.

Alvarez 2014.02.18. 14:10:59

Gellért ma a NAV botrányról akart posztot írni, a Fidesz minden tiltása ellenére. De végül ebből is csak egy kiadós Gyurcsányozás lett.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.02.18. 14:30:24

Nem, Gyurcsányból igazságügyi miniszter lesz:
mandiner.blog.hu/2012/10/24/bajnai_van_nalunk_es_nem_felunk_hasznalni_mandiner_tv

"A szomorú az, hogy egyáltalán nem kizárt: ez a csapat jobban muzsikálna, mint a jelenlegi."
(Kínai Kálmán és Trágár Tóni)

Tényleg, hová lett Kínai Kálmán és Trágár Tóni?

vizipipa 2014.02.18. 15:47:02

Minden politikust az jellemez igazán, hogy mi maradt utána. Gyurcsány után egy Fidesz kétharmad maradt.

Szívesen nézem Gyurcsány szónoklatait. Szórakoztat. Viszont világosan látom: Gyurcsány jó szónok ÉS rossz politikus.

Minden egyéb ebből következik.

TG69 2014.02.18. 15:51:44

@erge: Gyurcsány és Orbán közt csak annyi a különbség, hogy az előbbiből a ballib szavazók nagyrésze is kiábrándult már, az utóbbinak ez még hátravan. Egyébként képzeljünk el egy orbánatlanított jobboldalt. Micsoda perspektívák tárulnak fel :).

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.18. 16:11:18

ergé, azt állítottad hogy stumpfék nem rokonok:
"Stumpf István és Stumpf András semmilyen szinten nem rokonok, csak névazonosság van. "

ezek szerint be kell perelni a mancsot:

"ne feledkezzünk meg Stumpf István kancelláriaminiszter szőlész unokatestvéreiről sem. Egészen biztos, hogy a magasra kapaszkodott rokontól függetlenül kerültek egy állami cég vezetői közé! Az állami céget Tokaj Kereskedőház Rt.-nek hívják, ahol Stumpf Miklós a vezérigazgató-helyettes, marketingigazgatónak pedig sikerült megnyerni Stumpf Andrást.

csak egy ismert fivéréről tudhat a figyelmesebb újságolvasó. Stumpf János jogi szakértőről van szó, aki nemrégiben egy szerződést is meg tudott fogalmazni, midőn egy BAZ megyei csomagolóipari beruházásnál a szindikátusi megállapodás megírását bízták rá. A dolog érdekessége, hogy a szindikátus egyik résztvevője a magyar állam tulajdonában lévő Regionális Fejlesztési Holding, amelynek felügyeleti jogát a kormányban Stumpf István kancelláriaminiszter látja el."

www.magyarnarancs.hu/belpol/kormanytag_kozeli_vallalkozok_csaladi_gazdasagok-62185

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.18. 16:20:11

Mintha Gyurcsány Ferencet úgy ismernénk, hogy a hatalom közelében hagy mást kormányozni."

honnan veszitek, hogy ők az irányítók? ők díszemberek, szónokok, "színészek" (persze nem olyan bábok mint ronald régen, de akkor sem ők itt a fő hatalmasok), csak színpadon vannak, ideje lenne belátni ezt

csányinak és puch lacinak, az apró-klánnak, raskónak, demjánnak nagyobb politikai hatalma van mint gyurcsánynak és orbánnak.
mesterházy, bajnai politikai hatalma még gyurcsányéval sem ér fel.

persze érdemes lenne arról is beszélni, mit keresett 300 izraeli katona 2006 őszén itt, ez miért nem hazaárulás, és miért nincsenek itthon ítéletek? mint pl csehországban, horvátországban? ukrajnát nem mondanám, dehát lehetne azt is akár

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.18. 16:21:30

forrás, index , wikileaks:

120 nem 300

Százhúsz izraeli katona érkezett Magyarországra nem sokkal a 2006. október 23-i összecsapások előtt,
kkbk.blog.hu/2013/04/26/izraeli_katonak_a_2006-os_rendorattakban

ennek tükrében vegyük már elő a gyöngyösi-gumicsontot:
kkbk.blog.hu/2012/11/28/a_gyongyosi-gumicsont

vantaan2 2014.02.18. 16:36:46

Gyurcsány a hibás! Ez természetes ..... csak már kezdi elfelejteni a köz. Pedig annyira természetes, csak hát hogy lehet ezt elfelejteni ..... A közmédia pedig hetente, sőt naponta de ha kell óránként akár többször de ha VALAKI úgy találja vagy azt találja helyesnek akkor még egy hír blokkon belül is többször (a Hevér Lóránd, a Halász Zsuzsa, az Obersovszki valaki, vagy van az a félhülye Barna, és a Gulyás pubi és a többi) beolvassa, elmondja.
..... de ma már sokak szemében pont ettől (a gyurcsányi ámokfutástól amit nem Gyurcsány hanem a köz és párt médiák tesznek tettek) lett Gyurcsány elfogadható!
Hajrá fijjúk .... ha a hülyeségtől növekednétek ülve ennétek a holdat.

vantaan2 2014.02.18. 16:59:19

@vantaan2: .... no és akkor még ott van hogy 4 éve 6 éve jobban éltünk!!!!

maskep 2014.02.18. 19:59:19

Mégegy vulgáris, rosszindulatú és ostoba Gyurcsány-közhelygyűjtemény, késsel-villával tálalva. Ez az írásod, Kedves Ergé, kétségessé teszi, hogy megértettél-e egyáltalán bármit is az elmúlt évekből - persze, azon kívül, amit Orbán elhitet veled... Szegény, szegény...

Szindbad 2014.02.18. 20:55:58

Vicces, ahogyan a konzervek rettegik Gyurcsányt, még mindig. Ébresztő konzervek, Gyurcsány már nem létezik. Hitelessége nulla, kb. kétszer akkora paprikajancsi, mint Orbán, és ráadásul nem is épít professzionális politikai vállalkozást, nincs erre semmi háttere, támogatói, sajtója, semmije sincs, ami a sikeres politikához kell.

Miért kell akkor annyira félni tőle?

vantaan2 2014.02.18. 21:46:32

@Szindbad: No no a hiteltelenség és paprikajancsiság a mai magyar közéletben inkább a hazaáruló-pártok környékén virul!

J.László 2014.02.18. 22:17:46

Ha Gyurcsány nem lenne, ki kéne találni.

régi villamos 2014.02.18. 22:21:41

Gyurcsánnyal választást kell nyerni, utána kormányozni nélküle!

ob.szerver 2014.02.18. 22:37:38

Az emlékezetes 2006-os tv vitán aratott kiütésszerű győzelme óta - aminek hatására Orbán SOHA többé nem vesz részt ilyenen - Viktorunkat zsigeri gyűlölet fűti Gyurcsány iránt. Ráuszította pártja és a lakájmédia teljes gépezetét és sok milliárdot költött a lejáratására, aminek meg is lett az eredménye. Az, hogy "Gyurcsány tönkretette az országot noch dazu még szemeket is kilövetett, álomból felébredve is kötelezően mantrázandó evidenciává vált. Ráadásul nem csak az egysejtű hívőknél, de a fidesszel nem rokonszenvezők egy részénél is, akik legnagyobb dicsőségükre elfogadták, hogy fidesz agitprop kottájából muzsikálnak. Gyurcsányt fikázni trendi lett.

Ezzel szemben a nem teljesen elfogult szemlélők azt tapasztalták az elmúlt években, hogy Gy.F. az interjúi alatt őszintének tűnően, értelmesen beszél, és olyanokat mond, amelyekkel többnyire egyet lehet érteni. Ezzel, ill. pr akcióival elérte, hogy hogy az új pártja a semmiből még úgy is a parlamenti küszöb feletti párt legyen, hogy támogatói egészen biztosan számottevő része rejtőzködik, elsősorban a fidesz agitprop által gerjesztett, vélelmezett közhangulat hatására. Gy.F. emelkedőben van, és ez aggodalmakat kelt a Lendvai utcában, és újabb pár milliárdos lejáratókampány elköltésére sarkalja őket, álcivil szervezeteken és a lakájmédián (inkl. MTV) keresztül. Nem meglepő, mivel ahogy tartják, a kutyában benne marad a verés.

Bloodscalp 2014.02.18. 22:45:13

ha az Összefogás – jelenleg valószínűsíthetően – veszíteni fog

:) Egy félmondatban 3 feltételes jelző:) Mi ez ha nem totális rettegés Tőle???

Azt nem értem, hetente kihozzák hogy mennyivel vezet a fizess...és mennyire lenn van a baloldal...és erre rettegnek. Biztos nem fizettek ezért a cikkért, nyilván unalomból irta ezt is.

Hannibal ante portas 2014.02.18. 23:11:54

@kamerasmobil: orbitális hülyeség, Orbánnak sosem kellett visszakapaszkodnia. Nem beszélve az emberi kvalitásaik közti különbségről.

Hannibal ante portas 2014.02.18. 23:17:21

@ob.szerver: 2006 nem vita volt, hanem egy gátlástalan kalandor legmocskosabb megnyilvánulása. Az ilyentől nem félni kell, hanem kerülni, mint a pestist. Most, szombeton ugyanezt a formát hozta. Közveszélyes.

burbion 2014.02.18. 23:18:23

Szomorú látni, hogy egy önmagát mérsékelt konzervatívnak tartó blog szerzője miért fanyalodik rá egy jó kis Gyurcsányozásra?
Aki nézi és hallgatja a mostanában elhangzott gyurcsányi megnyilatkozásokat és nem mérhetetlenül elfogult, az azt látja, hogy ma ő az egyik legőszintébben beszélő politikus.

rockjano 2014.02.18. 23:26:55

@Hannibal ante portas: Nagyon fájt hogy ütik a szerelmed ugye bubi? :-)))))

GyF tanult, fejlődik. Nincs vesztenivalója, pénze van dögivel, ideje is és kedve is hozzá. Ja meg tehetsége mert az is van neki…

Nem tudom mi a politikai jövője (szerintem még ő sem) de hogy van neki az biztos…

rockjano 2014.02.18. 23:28:54

@Hannibal ante portas:

Orbán egy elvtelen aljas politikai vállalkozó.

Viszont tehetséges ő is ezért is tart ott ahol…

2014.02.18. 23:41:42

Valaki fentebb azt írta Gy. jó szónok...

Nem, ez a legaljasabb, leggátlástalanabb gazember, akit valaha látott a magyar föld. (Hű liberálisok, ilyet szar hallani ugye "magyar föld")

De szerintem normális ember ma már csak röhög rajta. Személyesen ismerem a sógorát, akinek ellopta a diplomamunkáját. Egy szív lélek jófej tag. Ez a mocsok meg azt mondta rá, hogy alkoholista.

2014.02.18. 23:41:54

"leginkább általa leamortizált magyar baloldalt" - Hazudsz kedves Gellért, a baloldalt azok amortizálták le, akik kiszivárogtatták az őszödi beszédet, ezzel az első adandó alkalommal lenullázva a 4 éves kormányzásuk minden legitimitását. Meg a hagyó miklósok és persze a világválság. Valójában Gyurcsánynak sokkal kevesebb köze van a baloldal süllyedéséhez, mint azt rendre láttatni szeretnétek.

"aki tíz éve egy MSZMP KB-ban edződött, hatalomban lévő miniszterelnököt ki tudott sakkozni a pozíciójából" - És ismét hazudsz. Medgyessy akkorát bukott az EP-választáson, hogy a fal adta a másikat. A megoldást Csillag István leváltásában látta, Gyurcsány senkit nem sakkozott ki sehonnan, az SZDSZ végezte el a piszkos munkát, sőt, Megyó maga ajánlotta fel a lemondását, ha a szadi nem áll ki a döntés mellett.

Értem, hogy Ferinek voltak húzós döntései, meg azt is, hogy nem szeretitek. De miért kell hazudni róla? Ilyen szar a helyzet odaát?

Blogger Géza 2014.02.18. 23:52:48

@ob.szerver: Várjunk csak, ez volt az a vita, ahol Gyurcsány Ferenc örökre lejáratta magát a vizitdíj bevezetése előtt néhány hónappal tett alábbi kijelentéseivel?

"- Nem akarunk semmilyen orvosi díjat bevezetni"

"Hadd kérjem meg ezen túl, hogy vonja vissza az egészségügy fizetőssé tételével riogató kampányát, Ön egy úriember, ne így akarjon nyerni. "

Ez persze, hogy sokaknak tetszett, csak akkor még nem jöttek rá, milyen gátlástalan hazudozóval állnak szemben... Az őszödi beszéd kiszivárgása és az ígéretekkel szembeni intézkedések azért később sokaknak felnyitotta a szemét.

Hannibal ante portas 2014.02.19. 00:27:54

@rockjano: Így beszél egy elvtelen, aljas politikai vállalkozó:
"Én hiszem, hogy az élet nagyszerű dolgokat tartogat a magyarok számára. Csak azt a hitet nem szabad feladnunk, csak azt kell hangosan és közösen kimondanunk, hogy mi magyarok nem azért jöttünk a világra, hogy elszenvedjük az életet, hanem hogy értelmet adjunk neki."
(2007. október 23.)

Hannibal ante portas 2014.02.19. 00:29:37

@storker: ha mindezt komolyan gondolod, nagyon sajnállak.

Szúnyog 2014.02.19. 00:37:48

@Szindbad: hát öregem, Gyurcsánytól félnivalója leginkább a balos tábornak van.

Lacdelo 2014.02.19. 01:01:45

Gyurcsany for President in 2018!

a nemzet fogatlan provokátora 2014.02.19. 01:06:02

@ob.szerver: Akkor vajon miért tanyázik a népszerűségi felmérések végén rendre a nagy Fletó Fltonovics? (Persze tudom a közvéleménykutatók hülyék, kivéve ha a DK növekedését mérik, mert ekkor természetesen ez az objektív tudományosság netovábbja..)
Rossz hírem van: Furcsány úr kétségtelenül harsány fellépése, és teátrális gesztusai egy szűk- többnyire- elöregedett választói réteget tudnak csak megszólítani. Ennél többre már nem képes az egykori Kisz führer...

a nemzet fogatlan provokátora 2014.02.19. 01:11:58

@storker: Ennyire szar a helyzet:

www.median.hu/kepek/upload/2014-02/1abra20140204v.png?options=width:645;height:420;quality:100

Csahogy nálatok..:)))

( A jobboldal 22% ver az Összefosásra, 76%-os részvétel mellett)

ezu 2014.02.19. 06:40:09

Én azt mondom, csak így tovább! Amíg a fletó a baloldalon kavar, addig nem kell félni, hogy a bolsik újra hatalomra kerülnek.

jog-ász 2014.02.19. 07:01:04

és akkor még arról nem is beszéltünk, vajon megzsarolta-e a teljes jobb-bal politikai elit tagjait az öszödi beszéd kiadásával, felpörgetésével..

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.02.19. 07:34:54

ahh, az index címlap jótékony hatása, a gyurcsány hívek egyből özönlöttek védeni a megváltót

sok sikert 2014-hez elvtársak
**

Egyallampolgar 2014.02.19. 08:06:52

Teljes mértékben alul van értékelve Gyurcsány Ferenc. Pedig elsősorban az úgymond baloldal lehet neki hálás. Én például nagyon vártam 2012-ben Bajnai Gordon színrelépését mikor már két éve jött a kormánytól a 2+2 =5 (akkor még senki nem hitte, hogy a rezsicsökkentő 6 is meglesz).
Amikor létrejött a Bajnai-Mesterházy paktum csak néztem, hogy "mivaaan"? Ezekkel? Gyurcsány (Fodor, Kuncze) pedig egyértelműsítette. Semmit nem tanultak a 2002-2010 ből.

Azt kicsit sajnálom, hogy Orbán nem úgy írta meg a választási törvényt, hogy pártonként kell 5% egy pártszövetségben (most 15% a felsőhatár). Mint néhai szavazójukat most boldogítana ha megkapnák a jól megérdemelt zéró mandátumot.

Vígasztal majd a látvány, ahogy ez az 5 hülye ül majd egyrakáson és egymást tapsolják majd a 195 másikfajta közt a parlamentben.

felcsutisuttyo 2014.02.19. 08:14:54

A Csuti SUTTYÓ TEMETÉSÉN FOG A MAGYAR NÉP MEGNYUGODNI!

nu pagagyí 2014.02.19. 08:15:51

Elég rosszindulatú cikk. Nem lép tovább a tömjén elvtárs által vezetett jobboldali lejárató kampány ostobaságain. Akkor is hazugság volt a Gyurcsányról összehordott dolgok nagy része, most is az. Egy igényes blog szerintem nem engedhet meg ilyesmit magának.

Csak egy nyilvánvaló hülyeséget emelnék ki: "A párt legszűkebb vezetése a Gyurcsánnyal a legsötétebb időkben is kitartó, csak és kizárólag hozzá hűséges, kipróbált figurákból áll."

A fentiekkel ellentétben a párt elnöksége önértékkel bíró emberekből áll és nem fideszi értelemben kell a hűségüket sem érteni. Néhány név az elnökségből azok felvilágosítására, akik eddig megelégedtek azzal, amit a párttal és Gyurcsánnyal nem szimpatizálók szoktak összehordani a DK-ról, de valójában halvány gőzük sincs mi az:

- Debreceni József (az Antal-féle MDF elnökségi tagja, Orbán egykori tanácsadója, egyetemi tanár, író-politológus)
- Kerék-Bárczy Szabolcs (egykori MDF-szóvivő, korábban Los Angelesi-i főkonzul, egyetemi docens)
- Nagy -Husszein Tibor (az Agrárszövetség egykori főtitkára, gyakorló gazdálkodó, alaposan ismeri a mezőgazdaság problémáit, több publikációt jegyez ebben a témában)
- Dr. Niedermüller Péter (etnográfus, kulturális antropológus, nemzetközileg is ismert kutatója területének, rendszeresen publikál az És-ben és a Galamus.hu-n)
- Dr. Kakuk György (jogász, újságíró, több évig az EBESZ-keretében dolgozott, a koszovói misszió szóvivője volt)
- Bauer Tamás (közgazdász, a korábbi SZDSZ egyik ismert arca, politikustól szokatlan módon nem halottam még tőle hazugságot és lopni sem lopott)
- Vitányi Iván (szociológus, népzenével foglalkozott. A háború idején aktív ellenálló volt a Görgey-zászlóalj tagja, ebből kifolyólag a Gestapo jóvoltából Sopronkőhidán ült egy darabig, '56 környékén a Petőfi-kör résztvevője, az Értelmiségi Forradalmi Bizottság tagja volt, ezért mehetett esztergályosnak a forradalom bukása után. A szigor enyhülésével kulturális és tudományos területen talált munkát dolgozott a Muzsika és a Valóság folyóiratoknak, a Népművelési Intézet Igazgatója lett. Jelentős szerepe volt a rendszerváltásban, jelenleg a DK tiszteletbeli elnöke)

Ezek az emberek nem rogántónik és nem is lázárjánosok. Egyiküket sem érdekli a puszta hatalom, soha nem fognak egy diktátornak asszisztálni. Persze tudom, hogy sokan bedőlnek a Gyurcsány-Orbán téves párhuzamnak Ezért is tartunk itt, ahol tartunk, padlót fogott az értelem Magyarországon. Szóval, nem kellene hülyeségekkel traktálni a nagyérdeműt. Nem biztos, hogy a DK törekvései mindenkinek tetszenek, de akkor azt kellene kritizálni. Élég világosan és igényesen szoktak fogalmazni például azok, akiket felsoroltam és konkrét elképzelésik vannak. Ezzel kellene talán vitatkozni és nem tartalom nélküli lejáratósdit játszani. Mindannyiunknak jobb lenne.

Balt 2014.02.19. 08:16:17

Gyurcsány itt még egyszer nem lesz országos tényező semmilyen felállásban. Vele egyszerűen nem nyerhetnek. Tényleg nem tudom, hol nézte ezt be Mesterházy - nem mintha annyira sajnálnám.

A Fidesznek kétségkívül bejött a lottó ötös, csak elég ideig kellett játszani a kombinációt. Bár ez nem túl jó hasonlat (mondjuk a kombinatorikát hagyhatjuk), inkább a "bölcsek kövéhez" hasonlítanám fideszes szemszögből: ráleltek Gyurcsányban az "aranycsinálás" módszerére. :)

Egyallampolgar 2014.02.19. 08:16:42

@storker:

Azért árulja el Ön mit szólna ha Orbánról kijönne a szöveg, hogy "hazudtunk nappal, éjjel, meg este"? Ön nem tenné fel a kérdést, hogy ezekután még hogyan gondol reformozni? Gyurcsány még megpróbálta. Az vizitdíjas népszavazásban egyedül az SZDSZ kampányolt az MSZP sunyin lapított. Gyurcsány költségvetését megszavazta az SZDSZ a kisebbségi kormány működött. Ahogy működött Bajnainak is.
Gyurcsány elengedte a kormányrudat, mert belátta, hogy neki a szájkarate való. Gyurcsány lemondott a pártelnöki szerepről is, mert belátta, hogy a szocik még őt sem értik. Most persze jól összefogtak. Gyurcsány pedig szájkaratéban sorozza Orbánt. Ön még beszopja ezt?

Egyallampolgar 2014.02.19. 08:22:43

@nu pagagyí:
Az Ön válasza szerintem tipikusnak tekinthető. Gyurcsányt a FIDESZhez mérve védi.
"Ezek az emberek nem rogántónik és nem is lázárjánosok"

És??? És ha nem azok akkor mi van? Akkor már Gyurcsány alkalmas miniszterelnöknek?
Nem. Ez persze kiderült mikor maga mondott le. Pedig akkor elnöke volt a nagyobbik kormányzó pártnak. (Akikkel most összefogtak. )

nu pagagyí 2014.02.19. 08:26:15

@Egyallampolgar: Nem volt meg a kellő támogatottsága a reformterveihez, ezért mondott le. A többi ráaggatott dolog hülyeség, azoknak való akik köpködni szeretnek gondolkodás helyett.

Balt 2014.02.19. 08:26:42

@burbion: "Aki nézi és hallgatja a mostanában elhangzott gyurcsányi megnyilatkozásokat és nem mérhetetlenül elfogult, az azt látja, hogy ma ő az egyik legőszintébben beszélő politikus."

Haha, tényleg, hát csak úgy süt róla az őszinteség Paks ügyében (is) - hogy napi témánál maradjunk. (Amivel amúgy a baloldal biztos bukja egész Tolnát.)

Balt 2014.02.19. 08:29:17

@storker: "a baloldalt azok amortizálták le, akik kiszivárogtatták az őszödi beszédet"

Nyihihi, há' tényleg, "a hírnöknek pediglen vétessék feje"... Nem tudod véletlenül, hogy készül e újabb borítékos-darálós performansz a választásokig, vagy csak majd utána? :)))

Anselmo 2014.02.19. 08:33:47

poszt: "a baloldalnak értelmük fényével utat mutató értelmiségiek nyomásának engedve"

Már csak ezért a gyöngyszemért is érdemes volt elolvasni :)

Balt 2014.02.19. 08:37:23

@jog-ász: Aham, én is várom már a borítékos-darálós (esetleg + tagfelvétel-analizált) bemutatót, bár ez már volt, valami újítás beleférne még. Mondjuk egy kis szodómia? :))

stefiapo 2014.02.19. 08:38:41

Szerintem meg amíg Orbán VAN addig kellene még pár "Gyurcsány". Ez a faszi csak az erőből ért a szép szó már itt nem segít. Nagyon elszemtelenedtek.

Anselmo 2014.02.19. 08:40:36

"Arról is beszélt: a DK nem fog erőszakoskodni a kormányzati pozíciók megszerzéséért"

Mivel nem valószínű, hogy kormányozni fognak, ezzel nem kockáztatott sokat.
Másrészt: mondott ő már olyat is, hogy "Magyarország dübörög".

nu pagagyí 2014.02.19. 08:45:14

@Balt: Te már hozzászoktattad magad, hogy ne firtasd, milyen alapon döntenek a fejed felett. Ha így van, kár tovább erőlködnöd: jó lesz majd, csökken a rezsi háromezer milliárdért.

vantaan2 2014.02.19. 08:48:38

@Anselmo: Azért a mostani "világra szóló" gazdasági fejlődéshez képest 2006-ban, 2007-ben dübörgött is! 2010-ben még utánunk voltak a lengyelek, a szlovákok s láss csodát 4 év alatt elénk kerültek.

Ez a Nevem 2014.02.19. 08:57:18

@Blogger Géza: Orbánnál és csapatánál gátlástalanabb hazudozót keresned sem kell. Aljas egy társaság. De Ti egészen jól bekajáltátok. Csak a Gyurcsányozásban tudjátok kiélni magatokat.

nu pagagyí 2014.02.19. 09:03:25

@Anselmo: 2006-ban mondta, amikor 4%-os volt a GDP növekedése. Feltétlenül szólj majd, ha a Fityesz-kormány elérte a válságot megelőző 2008-as GDP szintjét. A jelenlegi tempót elnézve nem kell kapkodnod. Foglalkozz addig is mással, van sok fontosabb dolog az életben, minthogy hülyeségeket irkáljon az ember.

Ez a Nevem 2014.02.19. 09:07:22

@nu pagagyí: A narancsködben látásukat vesztett hívőket nem tudod meggyőzni, ők úgy is azt fogják mantrázni amit megszabtak nekik. Tudod ez pont olyan, hogy a 300 ft-os vizitdíj fájt nekik, de amit Orbán miatt többszörösen fizetnek az természetes nekik.

ob.szerver 2014.02.19. 09:13:25

@vantaan2:

"2006-ban, 2007-ben dübörgött is!"

Nem, 2007-ben a 2001 óta esedékes kiigazítás hatására már nem volt növekedés. 2003 és 2006 között volt 19%.

Az államadósság 13%-kal nőtt, és felment 52-ről 65-re és részben ez volt a növekedés motorja.

Ezzel szemben 2011-14 között lesz kb. 2%. Az államadósság nominálisan nem változik ugyan, de a manyup rablás, a manyup befizetések beszüntetése és az évi 1000 milliárd többlet adóteher következtében a rezsim lényegesen több forrást használt fel a 2% elérésére, mint a GDP 13%-a.

Anselmo 2014.02.19. 09:17:14

@nu pagagyí: "2006-ban mondta, amikor 4%-os volt a GDP növekedése"

Nem. Ezt 2006-ban mondta, mikor választási kampány volt, kb két hónappal azelőtt, mikor azt mondta, hogy "ezt elkúrtuk. hazudtunk reggel-este".

Anselmo 2014.02.19. 09:18:58

@vantaan2: "Azért a mostani "világra szóló" gazdasági fejlődéshez képest 2006-ban, 2007-ben dübörgött is! "

Az ország hitelből működtetésére gondolsz? Az a dübörgés? Most fizetjük vissza éppen.

vantaan2 2014.02.19. 09:22:47

@ob.szerver: @Anselmo: Lehet hogy 2007-ben már nem dübörgött. .....de jobban éltünk mint most! Az igazi elQró az pont a felcsúti, elbaszott 3000 milliárdot ....nagy részét lenyúlták a kollégiumi szobatársak és a bérdicsőitői. ....ja és elüldözött 500 ezer igaz magyar embert az országból s még a szavazati joguk gyakorlását is akadályozza.

Balt 2014.02.19. 09:22:56

@nu pagagyí: :) Ez eléggé mellément. Ott voltam a paksi blokkok tervezésénél (honosításánál), sőt, a 2x1000MW-os bővítés első felmerülésénél is. ('88-89). Ahogy látszik, kicsit később Fletó is, bármi is jön ki a száján mostanában. :)))

vantaan2 2014.02.19. 09:27:42

@Anselmo: ...s a ruszki hitelt mikor fizetjük majd vissza amit most akar felvenni? S az IMF hitelnél 30-40%-kal magasabb kamatra felvett kölcsönöket nem kell visszafizetni amit a felcsúti elQró vett fel? .... ráadásul az árfolyam veszteség amit a felcsúti elQró okozott a deviza hiteleseknek a böszme magyar ,hogy és mikor fizeti meg a gaz bankoknak?

Blogger Géza 2014.02.19. 09:28:50

@Ez a Nevem: Ilyenkor mindig meg szoktam kérni, sorold már fel mondjuk 5 lényeges hazugságát (ami nem lehet tévesztés és tényleg lényeges dolog) Orbán Viktornak. Ha egyszer gátlástalan hazudozó, akkor ez nyilván nem lehet probléma. Még soha nem jött erre értékelhető válasz. Lássuk, te mit tudsz!

Anselmo 2014.02.19. 09:33:26

@vantaan2: ".s a ruszki hitelt mikor fizetjük majd vissza amit most akar felvenni?"

El kell mondanom valamit: az áram nem magától van a konnektorban, azt valahol termelik. Ha nem atomerőművet építünk orosz hitelből, akkor szenet/olajat/földgázt veszünk az oroszoktól. És azt is ki kell fizetni.

ob.szerver 2014.02.19. 09:44:31

@Balt:

"Ott voltam a paksi blokkok tervezésénél"

"tényleg, hát csak úgy süt róla az őszinteség Paks ügyében (is)"

Miért súlyosbítod a helyzeted? Akkor pontosan tisztában vagy azzal, hogy Paks évi tíz (száz?) milliárdokat költ beszállítók ezreire. A jelenlegi paksi vezetésnek kiadták a feladatot, hogy találjon köztük szocialista kötődésűeket (2-t sikerült) , akár 17 évvel ezelőttieket, és a lakájmédia napi több órás terjedelemben sugalljon, sejtessen, célozgasson etikátlan vagy jogtalan üzelmekre, na persze konkrét vádak nélkül. A lakájmédia azt csinálja amiért fizetik, a szekta tagjai meg boldogok, mert újabb gumicsontot kaptak, ami megerősíti őket hitükben.

vantaan2 2014.02.19. 09:50:49

@Anselmo: Azzannya a hülye németek meg akkor lemondtak a villanyról ...náluk nem épül atomerőmű! ...sőt! S atomerőművet is csak az oroszok! ..... húúúú ha ha ha.

Nem vagy Te véletlenül sugárfertőzött??? .... vagy csak rohadt narancsot reggeliztél?

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2014.02.19. 10:12:23

@Blogger Géza:
Géza, nem különösebben kavar fel a harcod az az ellennel (orbánbérenc vs. orbánfóbiások), de azt gondolom, tudod, hogy a politikusi lét olyan világ, hogy a hazugságok szinte elillannak s nem bizonyítódnak úgy, mint a köznapi életben.
Szerintem te se tudnál felsorolni 5 bizonyított, súlyos hazugságot Gyurcsótánytól, pedig ő (is) szemrebbenés nélkül hazudik bármikor bármiről.
Nekem Orbánról legelébb az államadósság csökkenésének állítása jut eszembe, de lehet, hogy azt is Vargamisi mondta csak, vagy nem így mondta, vagy csak csökkenő pályát mondott, ami nem is csökkenés, vagy csak a GDP-hez viszonyítottra vonatkozik, vagy szerintük tényleg csökken, ez tény, és kész, az ÁAK honlapja pedig hamarosan leáll/megsemmisül/nagymellű nővé változik...

Anselmo 2014.02.19. 10:12:38

@vantaan2: "Azzannya a hülye németek meg akkor lemondtak a villanyról"

Nem mondtak le, legfeljebb francia atomerőműből vesznek áramot.
A finnek is építenek egyébként atomerőművet, épp ugyanaz az orosz cég csinálja, mint nekünk.

tarackos 2014.02.19. 10:14:57

Feri Viktort majmolja egy pár a kettő. Mondjuk jobban járna mindenki ha Viktor is egy 5%-os párt élén rontaná a levegőt, mint a párja...

Blogger Géza 2014.02.19. 10:19:33

@Hepci:

Eladósodás 2010 közepe: 85%
Eladósodás 2013 vége: 79%

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2014.02.19. 10:28:03

@Blogger Géza:
Köszi, Géza, biztos voltam benne, hogy tudsz valami hasonlót, de kár fáradnod, hasonlókat én is tudok.
Te a fizetésedhez szoktad viszonyítani, amikor tartozol valakinek? Tehát úgy gondolsz rá, hogy hamarosan oda kell adnom Bélának a fizum 2400 százalékát?

Nem tudsz valamit a jegybank rejtelmes vezérének szándékairól?
Ki köllene fizetnem egy számlát egy külföldi partnernek, várom türelmesen, hogy visszamenjen az árfolyam 300 alá.
Sajnos a külföldi partner nem ilyen türelmes.
Ha esetleg személyesen akarsz segíteni a problémán, hívj fel (20-9880587) mielőbb és megadom az adatokat, utalhatod a különbözetet. :)

ob.szerver 2014.02.19. 10:37:57

@Hepci:

"Ki köllene fizetnem egy számlát egy külföldi partnernek, várom türelmesen, hogy visszamenjen az árfolyam 300 alá."

Én pont így voltam vele. Ma aztán megadtam magam, 313-nál. Geszti örökbecsű szavait idézném a számodra: lesz még rosszabb.

Blogger Géza 2014.02.19. 10:40:26

@Hepci: Hogyne, amikor lakáshitelt vettem fel, azt néztem, hogyan aránylik a törlesztő a fizetésemhez. Minden normális ember ezt teszi. Nem véletlenül nézik mindenhol a világon a GDP-hez képesti eladósodottságot (a maastrichti kritériumnál is ez számít), az abszolút szám nem sokat mond.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2014.02.19. 10:49:16

@Hepci:
egyelőre a magyar nemzeti bank a pénzügypolitikáját nem a maga sötét üzleteihez igazítja. :)

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2014.02.19. 10:50:01

@Blogger Géza:
A magadfajtával a magamfajtának valószínűleg kevés értelme van beszélgetni... pénzt azért küldhetsz, ez inverz gazdagodást eredményez nálad.
Nem hívtál, milyen kár. :)

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2014.02.19. 10:53:00

@nu pagagyí:
:) micsoda névsor. ezek egyszer még elhangzanak a pokolban is névsorolvasáskor.

Blogger Géza 2014.02.19. 11:08:48

@Hepci: Mi a fenének hívjalak. Nem vagyok se lelki segély, se Róbert bácsi, privát pénzügyi problémáidat oldd meg magad, és se téged hívogatlak, ha ki kell fizetnem a számláimat. Ezért valóban kár erőlködnöd. :)

2014.02.19. 11:34:22

@Hannibal ante portas:
@a nemzet fogatlan provokátora: mely kár, hogy sose volt 76%-os a részvétel:)
@Balt:
@Egyallampolgar:

Jellemző reakció:) Valaki felhívja a figyelmet a csúsztatásokra és rögtön jön a csorda hörögni:) Gyerekek, Orbánnak is volt őszödi beszéde, "ne mi nyerjük a legtöbbet", plusz nem kell beszéd ahhoz, hogy tudjam, hogy hazudik éjjel-nappal.

Mindössze arról van szó, hogy a szerzőnek nem kell a baloldal összes hülyeségét Feri nyakába varrnia, bár látom azért nagyon igyekszik:)

Balt 2014.02.19. 12:25:02

@ob.szerver: "A jelenlegi paksi vezetésnek kiadták a feladatot, hogy találjon köztük szocialista kötődésűeket (2-t sikerült)"

OK, súlyosbítsunk! Az azért önmagában felér vagy másféllel, hogy Szabó József (a Gyurcsány-féle szerződések idejében PARt vezig.) később MSZP-s képviselő... :)))

vantaan2 2014.02.19. 12:44:06

@Anselmo: A németek a tervek és nyilatkozataik szerint 5 éven belül már nem vesznek atomerőműből áramot!

pocaklakó minimanó 2014.02.19. 13:03:45

@vantaan2:

2022-re kívánják bezárni őket. Az még nyolc hosszú év.

Vajon lesz-e elmútnyócévezés belőle? :)

Egyallampolgar 2014.02.19. 13:43:24

@storker:

"Jellemző reakció:) "

Valóban jellemző reakció. Egy poszt felhívja a figyelmet Gyurcsány politikai visszáságaira és a kommentelő azzal jön, hogy "bezzegazOrbánazmilyenmert".

Kit érdekel? Ez nem Orbánról szól! Persze ha Ön jópénzért védi akkor csak rajta. De kérem ne trollkodjon mert akkor szűröm Önt is mint a wmiki féle barmokat.
Én vitatkozni szeretek.

2014.02.19. 14:12:45

@Egyallampolgar: Sajnos nem sikerült akkor megérteni, amit írtam. A válaszom arról szól, hogy ha felhívom a posztban lévő csúsztatásokra a figyelmet, egyből jön a csorda felháborodva. Ami egyébként nagyon vicces:) Főleg azért, mert közben meg Orbán-fanok:) Továbbra sem értem, miért kell olyasmit is a Feri nyakába varrni, amiről nem tehet. Pl a baloldal összeomlása kétségtelenül ilyen. Nem hiszem, hogy Hagyót ő utasította bármire, de Zusi és Hunvald sem tűnt a belső emberének. Plusz a gazdasági világválság, ami minden érdemi lépését lenullázta két perc alatt, pl megugrasztotta az adósságot. Ez mind az ő hibája lenne? Nincs elég így is a számláján? Még hozzá is kell költeni? :)

Egyallampolgar 2014.02.19. 14:37:57

@storker:

A baloldal összeomlásáról igenis tehet. Már bocsánat de az 2002 és 2010 között kb 5 évig miniszerelnök volt. 3 évig a nagyobbik kormánypárt elnöke volt. Létezik egy olyan szó hogy felelősség.
Ha a Hagyó szintű ügyekről tudott akkor azért hibás ha nem akkor azért. Ilyen a vezetői beosztás. S ez még csak a piti ügyek része.
Az öszödi beszédben vállalhatatlansága ellenére tükröződött tisztán látás és elszántság, amit végül nem követett semmi. Az egyetlen majdnem reformját végrehajtó SZDSZ-es EÜ minisztert "elegánsan" egy bárszékről rúgott ki az MSZP gyűlés spotlámpa fényében úszva.
Igen az MSZP egy kádárista zombi csőcselék, igen a koalíciós partnere elefánt volt a porcelánboltban. Igen, az ellenzéke e populista demagóg gátlástalan csürhe akinek kezére játszott a globális gazdasági válság.

Ettől még ő volt a vezető. A bukás az övé. A felelősség is. Nem haragszunk rá, lépjen olajra és ahogy az öszödi beszédében ígérte. Az, hogy most újra "tündököl" a régi pajtásokkal összefogás címen, mert ők mindig jobbak mint a FIDESZ, egy rossz vicc. Nem pedig érdemi alternatíva.

Kandeláber 2014.02.19. 15:27:10

@nu pagagyí: komoly.
Debreczeni többszörös kaméleon, mdf-es korifeusból Orbán-tanácsadó majd udvari életrajzíró, később Gyurcsány-imádó.
A körmös Bauer fiacskája szót sem érdemel.
Kerék-Bárczy az mdf-et felszámoló, az szdsz-szel választási szövetséget kötő Dávid Ibolya pincsikutyája.
Kakuk kiugrott fideszes.
A többi sem különb.
Ha nem könyörgik be magukat az összefosásba, a déká az 5 %-os küszöb alatt maradt volna.
A magyar "politikai elit" szemetét fújta össze a szél déká név alatt.

pocaklakó minimanó 2014.02.19. 16:02:26

@vantaan2:

Akkor még inkább ül az öt éved... :)

2014.02.19. 16:38:31

@Egyallampolgar: A felelősség a jelek szerint tényleg az övé, viselte is, most egy 5% párt elnöke és csekély az esélye, hogy valaha ismét miniszterelnök lesz. Miközben azok, akik megbuktatták, vígan túlélték őt és most is ott sertepertélnek a párt környékén. Többek között ezért nem nyernek most:)

maroz 2014.02.19. 18:36:09

@storker: Viselte??? Legfeljebb elszenvedte, de még az is túlzás. Amúgy meg Gyurcsány Ferencen kívül ki is volt az, aki konkrétan megbuktatta? :)

vantaan2 2014.02.19. 19:16:12

@Kandeláber: a magyar politikai elit szemetét? Te mindig a 2/3-ad szemetet ,mocskot kihagyod!
A Tushek unoka tirpák-Tóth Toroczkait, a félmozsi-rozsi Vonát (baby-dollban), legújabban a KÉSZ-ben előadást tartó KISZ-es őskomcsi vöröskatonás nagypapis Kövért, a bányákat lenyúló párttitkár gyerek Orbánt, a .....és sorolhatná a magyar.

Ne csak nézz mint hülye gyerek a qpiban hanem láss is!

2014.02.19. 19:21:48

@maroz: Viselte, amennyiben az élete fő művét, a reformer-szerepet fel kellett adnia. Plusz azért csak megszólják itt-ott, én pl simán nem lennék a helyében. (ehhez képest pl. Kóka visszament milliárdosnak). Ami a megbuktatását illeti: valaki csak kiszivárogtatta azt a beszédet:)

maroz 2014.02.19. 20:00:02

@storker: Például ő maga? :)

2014.02.19. 20:53:38

@maroz: Annak aztán sok értelme lett volna egy frissen nyert választással:)

maroz 2014.02.22. 09:43:49

@storker: Hát, ha már a tízdekások is megírták, akkor lassan mégis lehet gyanakodni, nem? ;)

nol.hu/velemeny/20140222-oszod?ref=sso

pocaklakó minimanó 2014.02.24. 10:41:39

@vantaan2:

"ja és elüldözött 500 ezer igaz magyar embert az országból..."

Forrás: A Magyar Hasraütés Párt közleménye. :)

maroz 2014.02.25. 19:12:44

@storker: Tényleg nem azért, de akkor most hogy is állunk azzal a bizonyos értelemmel? ;)

index.hu/belfold/2014/02/25/oszodi_beszed_a_nepszabadsagnal_is_probalkoztak/

Tatulus 2014.02.27. 17:53:11

Igaza van valamelyik hozzászólónak - gyurcsánynál csak a gyurcsányisták hülyébbek!
Aki nem látja világosan, hogy gyurcsány egyértelműen elmebeteg hazudozó, az nem figyeli meg rendesen előadásai közben! Narcisztikus, gátlástalan, színészkedő, alpári és demagóg – engem valamelyest Marosán gátlástalan demagógiájára emlékeztet, aki viszont pontosan tudta mit művel, míg ez a szerencsétlen pojáca láthatólag el is hiszi, amiket mond! Az utóbbi húzásuk – a Fidesz és HIRTV feljelentése - pedig egyenesen undorító, és a pimaszság csimborasszója! Remélem a vádoltak hamis vád miatt megteszik a feljelentést a DK ellen!

vantaan2 2014.02.27. 18:32:34

@Tatulus: Ó most a Gyurcsány helyére írd be Orbán nevét! S láss csodát ..... megint igazad lesz!!!!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2014.02.27. 18:47:09

Gyurcsány a Mossad küldötte. Anyósa, aki az egyik legmagasabb rangú Mossad tiszt, mindent megtesz, hogy visszavegyék az uralmat a magyaroktól. Sajnos a fanatikus zsidók pont olyanok, mint a nácik. Hisznek az eugenikában. Gyurcsány egy beltenyészettől elkorcsosult szellemi éhenkórász, viszont a legtisztábban hordozza a rasszjegyeiket.

vantaan2 2014.02.27. 18:51:12

@Mr Falafel: Kedves fogadott testvérem! ..... ha meg nem sértelek, Neked véletlenül nem Golda Meir a nagymamád, hogy ilyen tájékozott vagy Mossad ügyben?

vantaan2 2014.02.27. 19:10:31

@Mr Falafel:Én elhiszem! A Mossad a világ legképzettebb szolgálata . ... én azt is el tudom képzelni, hogy akár még a kormányban is lehet ügynök. Tudod itt van ez a Némethné pl. Leumi bankos és izraeli kapcsolatokkal ,legalábbis valami ilyent olvastam valahol. ... s azt mondják az egész kormány csak simicska csicska s tudjuk milyen háttere van a simicskának? NEM.
S amit az ember elképzel az nem elképzelhetetlen!!!!

Tatulus 2014.02.27. 22:59:17

@vantaan2: Szerinted - ecsém! Még gyakoroljál kicsit, míg ide firkálod a véleményed! Orbánt ezzel az idiótával összehasonlítani csak a hozzád hasonló zavaros fejű provokátorok próbálgatják - persze sikertelenül!

vantaan2 2014.02.28. 07:20:54

@Tatulus: Most azon akarsz velem vitatkozni ,hogy Orbán vagy Gyurcsány a hülyébb?? Szavazunk!
Szerintem Orbán. Gyurcsány logikusabb, vannak saját gondolatai, s sokkal kevesebbszer hazudtolja meg saját magát! Sőt még tisztességesebbnek is látszik mint Orbán .. várom a Te érveidet. No????

Tatulus 2014.02.28. 12:07:41

@vantaan2: Ecsém! Tévedsz! Én nem akarok vitázni nyilvánvaló dolgokon!
Gyurcsány primitív, alpári és hazug demagóg! Innentől kezdve felesleges erőlködnöd!

vantaan2 2014.02.28. 12:34:15

@Tatulus: Szerintem Te kevered a 2 faszit! Tudod Orbán a kisebb. Gyurcsány az okosabb. ...no így már tiszta?
Tudod Orbán az aki a Felcsalt foci klubot átnevezte Puskás Ferencet meggyalázva Puskás Fc-re. .... vagy aki mindannyiunk pénzéből épít magának stadiont, ....vagy aki meg akarta harapni Sonja Gandit az indiai látogatáson. ... no és aki hazudik akkor is amikor más alszik. Orbán aki visszahívta az oroszokat, tudod Orbán a simicska-csicska ....stb, stb.
No ???? Vágod?

pocaklakó minimanó 2014.02.28. 16:05:42

vantaan meg azóta is csak keresi és keresi a forrást a félmilliónyi kitántorgott igaz magyarról. Való igaz, sokáig tart a forrás megtalálása - egyszerűbb lenne azt mondania, hogy koholmány az egész, de ahhoz meg gerinc kellene. :)

vantaan2 2014.02.28. 16:17:35

@pocaklakó minimanó:Pocaklakó! Olvass Matolcsyt! ...s megtalálod. Koholmány??? 500 ezer kitántorgóval számol még a KSH is amikor a foglalkoztatási adatokat hamisítja!
De élő példa a haverom akinek 3 fia van és 1 lánya .... s már mind a 3 fiú külföldön dolgozik, mert ide haza csak bejelentés nélkül feketén találtak munkát , ha egyáltalán találtak. (sőt amikor az egyik munkahelyi balesetet szenvedett meg kellett téríteni a kezelés költségét - de a munkáltató?nak semmi baja nem lett - valamiért nem kapott ellenőrzést) S még a húgukat is ki akarják vinni az érettségi után.

Tatulus 2014.02.28. 16:51:42

nem tudom megállni, hogy egy másik kommentemet ide ne másoljam:
Gyurcsány primitív, alpári és hazug demagóg!
Külön stábot kellene pszichológusokból és pszichiáterekből felállítani, hogy viselkedését, mint egyfajta elmezavart elemezzék! Ahogyan én látom, többféle elmezavar tünetét mutatja, amik szónoklatai közben előtűnnek! Beteges Orbán-gyűlölete olyannyira eluralkodott rajta, hogy már kontrollálni sem tudja magát – szerintem még gyilkolni is képes lenne, hogy ”megmentse” a hazát (már az általa elképzelt hazát) Orbántól! Emellett gátlástalanul és szuggesztíven hazudik, néha csak utólag jönni rá, hogy megint mondott valamit, ami valójában hazugság, csak éppen át kell gondolni! Gyakorlatilag a náci propaganda és a szovjet agitáció keveréke, személyes lelkesedéssel megfűszerezve. Na, ezért szinte lehetetlen a híveit eltántorítani mellőle - elámulnak és megbabonázódnak a ettől a ripacstól! Aki persze megismerte, meg tudja, mit művel – hányingert kap tőle, jobb esetben kiröhögi! Igazából semmilyen ügyben soha nem mondott igazat – mondott valamit, majd később az ellenkezőjét is – arcátlanul és pimasz módon hülyének néz mindenkit! Mindezt annyira agresszív és demagóg módon teszi, hogy normális ember meghőköl, meglepődik és zavarba jön. Mire feleszmél, hogy mit kéne válaszolni, már elment a hajó – na, ez a gyurcsányi technika! Különben ezért utálja az értelmes emberek zöme, még sokan a baloldalon is!

pocaklakó minimanó 2014.03.01. 10:21:10

@vantaan2:

Szóval nem fogsz forrást adni? Akkor minek kellett ezt annyira körültáncolni akut szómenéssel?

Az ember azt hinné, hogy egy magadfajta nagyformátumú akárki csípőből pattintja az állításaira a forrásokat, de ismét vajúdtak a hegyek... :)

"...jelentős változást a 2000-es évek vége hozott, amikor a gazdasági válság következtében növekedni kezdett az országot elhagyók száma, majd az EU-s munkaerő-piacok teljes körű megnyitásával az elmúlt években a folyamat felgyorsult." (vg.hu)

Például így néz ki egy forrás, amivel szemben te csak a hasadra ütsz azzal a kezeddel, amelyiknek a kisujjából a szép és kerek számot csámcsogva kiszoptad.

pocaklakó minimanó 2014.03.01. 10:24:24

@vantaan2:

"De élő példa a haverom akinek 3 fia van és 1 lánya .... s már mind a 3 fiú külföldön dolgozik..."

Bizony, bizony, a te saját példád azonnal INDOKOLJA IS A SZÁMOT (muhaha!)... De hiszen akkor nincs is semmi gond, hiszen nekem is van személyes példám, ami az ellenkezőjét mutatja, mert például az egyik legjobb barátom a családjával két hónapja költözött vissza Hollandiából a pesti agglomerációba.

Alapvető, hogy ha a te személyes példád alátámasztja a forrásmentes állításodat, akkor az én személyes példám pedig legalább olyan jól cáfolja azt. Akár ki is jelenthetném - ha úgy "érvelnék", mint teszed azt te -, hogy igazából nincs is kivándorlás.

Nem, nem várom el, hogy megértsd, mennyire blőd az érvelésed. :)

Pelso.. 2014.03.01. 12:58:06

@pocaklakó minimanó: Valóban szükségtelen egyéni példákat felhozni, a lényeget már elmondta Selmeczi díszliba:
"Magyarország néhány éven belül olyan ország lesz, ahova vissza akarnak, és vissza fognak jönni a magyar fiatalok ...... "

pocaklakó minimanó 2014.03.03. 17:51:34

@Pelso..:

"Valóban szükségtelen egyéni példákat felhozni..."

De valóban szükséges lenne forrásokat felhozni vantaan nick hazudozásaira.

Nem véletlen, hogy mélyen hallgat és forrást nem említ. :)

vantaan2 2014.03.04. 08:36:14

@pocaklakó minimanó: Ki hazudik???

Katasztrófát okoz az elvándorlás 2014.02.04
Katasztrófát okoz a fiatal, jól képzett munkaerő elvándorlása Kelet-Európában - írta a Die Welt című német konzervatív lap.

A Die Welt online kiadásában megjelent, budapesti keltezésű írásában a szerző, Boris Kálnoky kiemelte, hogy Nyugat-Európában kelet-európai szegények szociális turizmusától – a munkavállalás helyett a szociális ellátások megszerzését célzó bevándorlásától – tartanak, pedig a munkavállalók vándorlása a feltételezett hatással éppen ellentétes következményekkel jár, vagyis nem Nyugat-Európának, hanem Kelet-Európának árt. A térség "a legjobb koponyáit veszíti el", ők vándorolnak el a gazdag nyugat-európai államokba.

Magyarországról az uniós csatlakozás óta nagyjából 5 ezer orvos vándorolt el, ami akkora veszteség, mintha Németországból egyszer csak elköltözne 40 ezer fiatal orvos. A magyar kórházakban asszisztensekből, ápolókból is "akut hiány" van. Írja a Die Welt szerzője.

Megjegyezte, hogy a kelet-nyugat irányú vándorlás
Az öregedő népességű térséget a legjobban képzett, családalapítás előtt álló fiatalok hagyják el. Ezért "a Nyugat-Európában is ketyegő demográfiai nyugdíjbomba a kelet-európai országokban felér egy atombombával" - mutatott rá Boris Kálnoky.

Hozzátette, hogy nemcsak az emberek, hanem a pénz is áramlik nyugat felé, hiszen "aki Kelet-Európában vásárol egy telefont vagy telefonál, befűti a lakását, hitelt vesz fel, elektronikai cikket szerez be vagy szupermarketben vásárol, rendszerint multinacionális cégeknek adja a pénzét", amelyek a nyereség egy részét kiviszik az országból.

Így végeredményben "a szakértelem, a fiatalok és a pénz is elhagyja az érintett országokat". Ami marad, az a "szürke kilátástalanság" és a "mérhetetlen csalódottság a +szabadság+ és a +demokrácia+ eszméiben".

A magyar kormány egyes intézkedéseit - köztük a multinacionális vállalatokra kivetett különadót és az állami ösztöndíjban részesülő felsőoktatási hallgatókra vonatkozó szabályozást - ismertetve Boris Kálnoky úgy vélte: mindezek a törekvések "elsősorban tehetetlenségről árulkodnak", hiszen "talán még egy annyira határozott kormány sem tudja maradásra kényszeríteni az embereket, mint a budapesti".

A Die Welt szerzője felidézte Matolcsy György becslését, amely szerint a lakosság nagyjából 5 százaléka, mintegy 500 ezer ember dolgozik külföldön. Kiemelte, hogy az elvándorlásnak természetesen vannak jó oldalai is. Tavaly a január-októberi időszakban több mint 2 milliárd eurót utaltak haza a külföldön dolgozó magyarok, a külföldi munkavállalás "valószínűleg kissé csökkenti" a magas munkanélküliséget, és a hazatérők gyakran megtakarított pénzzel, szaktudással, nyelvismerettel érkeznek vissza - sorolta.
"Addig pedig az az összefüggés érvényes, hogy a rosszul értelmezett +szegénységi bevándorlás+ gazdagítja a Nyugatot, és nem szegényíti, a Keletet pedig szegényebbé teszi, és nem gazdagítja. Az utolsó majd lekapcsolja a villanyt" - írta Boris Kálnoky.

No akkor Mea Culpázz aranyom! Az agyad helyett mi van a fejecskédbe???

pocaklakó minimanó 2014.03.04. 09:11:47

@vantaan2:

Te, olvasni nem tudó, szegény egyed. Azt írtad, hogy a felcsúti üldözött el félmillió embert az országból.

Erre kértem forrást.

a) A felcsúti regnálása alatt
b) ment ki (a magatokfajtánál: el lett üldözve) félmillió ember.

A te "forrásodban" NEM ERRŐL VAN SZÓ, csak felétek, Ballibfalva-Alsón jobban esik, ha a 2004 óta kivándorolt emberek összességét úgy interpretáljátok, hogy mindegyiket a felcsúti "üldözte el."

Hazudsz, hazudsz és hazudsz, de annyira ostoba vagy, hogy még azt sem tudsz jól. :)

pocaklakó minimanó 2014.03.04. 09:16:40

@vantaan2:

"Magyarországról az uniós csatlakozás óta nagyjából 5 ezer orvos vándorolt el..."

Az uniós csatlakozás éve mikor is volt? Ja, tudom, már akkor is az alcsúti üldözte a népeket.

Segítek: 2004. május 1.

Kérdezek: 2010-ig mi volt?

Adok agyhalott ballib-választ: Ja, dübörgött a pannon puma és egy darab ember sem ment ki, nemhogy tízezrek. A kivándorlás csak 2010 tavaszán indult meg. :)

Mert te ERRŐL ÍRTÁL: "...a felcsúti (...) elüldözött 500 ezer igaz magyar embert az országból (2014. 02.19.; 09:22:47)

Ha már hazudsz, legalább ne ilyen béna ballib módra tennéd.

vantaan2 2014.03.04. 11:40:51

@pocaklakó minimanó: A felcsúti elüldözött .... így igaz! 500 ezer igaz magyar embert az országból!
2010-ig Kánaán volt Magyarországon. A jóléti társadalmat építette a nép.
... s jött az örült ki letépte láncát s munka alapú társadalmat erőltet a népre jólét nélkül! Lásd az éhező gyermekek, a megalázott rokkantak. a kisemmizett valódi trafikosok, a városokból kitiltott nemzettársaink tömegei és a többi!
Templomaink meggyalázva általa, hitünk semmibe véve. ....csak a tolvajlás, a mutyi. Odáig süllyedt a nemzet, hogy a meggyalázott nemzettársaink közvetlenül már a pápa segítségét kérik! Ide jutott szeretett hazánk. .... s van-e lejjebb???
No pocaklakó????

pocaklakó minimanó 2014.03.04. 14:57:21

@vantaan2:

Szerintem te direkt vagy bolond. :)

vantaan2 2014.03.04. 16:39:33

@pocaklakó minimanó: Szerintem meg te vagy a bolond ..... aki nem látja hogy csalnak, lopnak és hazudnak a trafik mutyival, hogy szó nélkül hagyja hogy nemzettársait a saját magyar hazájukban kitiltják városainkból, hogy a felszentelt keresztény templomaink latrok barlangjai lettek. ....s soroljam még? ....hogy olcsó pénzért újra eladják a hazánkat az oroszoknak stb, stb, stb.

pocaklakó minimanó 2014.03.05. 17:16:57

@vantaan2:

Jaj, ne mutasd már még nagyobb süsünek magad. Feljebb írtad, hogy 2010 óta az alcsúti kizavart félmillió embert, de semmiféle forrást nem hoztál rá; amit meg forrásként voltál szíves mutatni, abból csak pont ez nem derült ki. :)

vantaan2 2014.03.05. 18:06:27

@pocaklakó minimanó: Matolcsy neked semmi??? .... vagy gondolod egy 2014-ben megírt cikk 2004-es aktualitásokkal foglalkozik???

....de mond Te tényleg ennyire hmm... hmmm sima-agyú vagy???? Azért Én bízom benne hogy nem minden magyar ember pont ma esett le a fáról!

pocaklakó minimanó 2014.03.06. 09:08:11

@vantaan2:

"vagy gondolod egy 2014-ben megírt cikk 2004-es aktualitásokkal foglalkozik???"

Figyelj, ha nem tudsz leírt szöveget értelmezni, akkor csak ilyen buta magyarázkodásra fogja csak futni.

A szövegben NEM volt arról szó, hogy az alcsúti üldözött ki annyit. Matolcsy sem ezt mondta. A szöveg így szól: "...mintegy 500 ezer ember dolgozik külföldön."

Azt nem mondja - és joggal nem, mert HAZUGSÁG lenne -, hogy 2010 óta ment ki ennyi.

Ha tisztességes lennél - mint ahogyan messze állsz ettől; legalább annyira, mint az értelemtől -, akkor nem írnál egyértelműen hazug dolgokat.

A félmilliós szám...

a) magában foglalja a 2004-es megnyílt lehetőség óta kivándorolt emberek összességét, de
b) nem foglalja magába a tíz év alatt visszatérteket és
c) egyáltalán nem azt mutatja meg, hogy 2004-től 2010-ig semmi, onnan meg exodus, mint ahogyan azt te megpróbálod idehazudni.

Jó napot kívánok!, hazudta vantaan. :)

Szúrófény 2014.08.30. 05:18:01

@csentecsa: Marhák között, ökör a király! Csak az eszetlenek között lehet valaki egy négy milliárdos tolvaj! Minden törvényes! Ők hozták!
„hol a bűnözők a törvényhozásban ülnek, soha törvény elé nem kerülnek!” Bölcsességek könyve! Ókor Óta tudott!
Szent Ágostonnak az a sokszor idézett mondása, hogy igazságosság nélkül az állam is csak egy rablóbanda,

2014.08.30. 05:49:14

Dehát amíg Feri politizál, addig biztos a Fidox győzelme

Erre még nem jöttek rá az idióták?
süti beállítások módosítása